Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben mijn Necro nu even zat en ga lekker eens verder levelen met mijn Druid. Die is pas lvl20, dus die heeft nog wel een weg te gaan.
Verandering van spijs doet eten, zeg ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Montaner schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:40:
[...]

Op reddit staat ook een plaatje welke dungeons/gebieden dan weer het beste zijn om te farmen op basis hiervan.. even terugzoeken.

Deze lijst helpt ook: https://www.reddit.com/r/...ngeons_by_monster_family/
Dit is de duidelijkste. Hier kan je ook zien welk item je moet rollen met je obols voor de hoogste kans welke monsters je moet farmen voor een bepaalde unique etc
https://diablo4.life/tools/target-farming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het ervoor met jullie S1 planning, nieuwe plannen?
Ik ben er nog niet helemaal uit:
  • Barb vind ik fantastisch maar daar speel ik nu mee.
  • Rogue, heb ik ranged tot 70 gebracht. Een melee Rogue maken is een optie met S1.
  • Druid, als spellcaster spreekt mij zeker aan maar zodra shapeshifting tevoorschijn komt hoeft het niet meer voor mij.
  • Necro, nope.
  • Sorcerer, heeft eigenlijk mijn S1 voorkeur maar al die verhalen over vooral defense skills motiveren niet heel erg. ;)
Ik ga de komende tijd mezelf maar wat in allerlei builds verdiepen om te kijken wat me het meeste aanspreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:26
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 14:31:
  • Rogue, heb ik ranged tot 70 gebracht. Een melee Rogue maken is een optie met S1.
  • Druid, als spellcaster spreekt mij zeker aan maar zodra shapeshifting tevoorschijn komt hoeft het niet meer voor mij.
  • Necro, nope.
  • Sorcerer, heeft eigenlijk mijn S1 voorkeur maar al die verhalen over vooral defense skills motiveren niet heel erg. ;)
Ik ga de komende tijd mezelf maar wat in allerlei builds verdiepen om te kijken wat me het meeste aanspreekt.
Druid, vind meerdere builds daar leuk in tegenstelling tot de andere classes waar ik vaak maar 1 of 2 builds leuk vind tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bazziek schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 14:39:
[...]

Druid, vind meerdere builds daar leuk in tegenstelling tot de andere classes waar ik vaak maar 1 of 2 builds leuk vind tot nu toe.
Groot voordeel van een class. Maar je wordt zeker in iedere build 1 of ander beest? Dat staat me zo tegen haha. Jammer want verder spreekt de class me juist aan met tornado’s etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
  • Necro, nope.
Ik ben een barb begonnen en vervolgens gestopt op lvl20 om deze class te bewaren voor S1.
Heb sowieso maar 2 classes momenteel, het heeft weinig zin om alles nu te gaan doen ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:58
danslo schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:15:
[...]

Hoe lang duurde het voordat jij Shockwave had? Dropt hier helaas al 200 uur niet :'( Enige Aspect die ik niet uit een Codex kan halen
Ik had shockwave rond level 30 in WT1, daarna nog een keer gezien.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!
  • Necro, nope.
Mijn S1 planning is vooralsnog helemaal de deur uit :)

Heb er geen meer.

Vermaak mij nog ontzettend met Druid en heb juist nog lang niet de builds kunnen spelen hoe ik ze zou willen spelen dus ik hoe ik er nu naar kijk ga ik denk ik gewoon Druid voor season 1.

Kijk er wel naar uit om die Battlepass te grinden etc.

Maar denk ook dat Season 1 mij minder boeit nog qua competitiveness omdat de leaderboards er nog niet zullen zijn etc. Als bijv Rogue 10 tiers hoger NM kan doen dan Druid dan zou mij dat normaal gesproken meer richting Rogue trekken.. aangezien er nog geen leaderboards zijn zal mij dat denk ik niks uitmaken voor S1 als X sterker is dan Y. dus speel gewoon compleet met wat mij leuk lijkt en dat is fijn.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Laatst online: 19:26
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 14:41:
[...]

Groot voordeel van een class. Maar je wordt zeker in iedere build 1 of ander beest? Dat staat me zo tegen haha. Jammer want verder spreekt de class me juist aan met tornado’s etc.
Ja de sterkste builds wordt je inderdaad wel een wolf of beer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 14:41:
[...]

Een van de endgame builds is idd wolf tornado build. Op maxroll kun je daar een voorbeeld van vinden, komt erop neer dat je gewoon tornado's cast alleen dan in wolf form ipv human form om redenen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gaat het geen Druid worden, vind het geen gezicht die beest vormen. Misschien in de toekomst met eventuele goede builds zonder beestjes.
Ricmaniac schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 14:45:
[...]
Kijk er wel naar uit om die Battlepass te grinden etc.

Maar denk ook dat Season 1 mij minder boeit nog qua competitiveness omdat de leaderboards er nog niet zullen zijn etc. Als bijv Rogue 10 tiers hoger NM kan doen dan Druid dan zou mij dat normaal gesproken meer richting Rogue trekken.. aangezien er nog geen leaderboards zijn zal mij dat denk ik niks uitmaken voor S1 als X sterker is dan Y. dus speel gewoon compleet met wat mij leuk lijkt en dat is fijn.
Daar kijk ook het meest naar uit in S1, een extra rij met dingen om vrij te spelen want dat mis ik nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:58
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:15:
Dan gaat het geen Druid worden, vind het geen gezicht die beest vormen. Misschien in de toekomst met eventuele goede builds zonder beestjes.

[...]

Daar kijk ook het meest naar uit in S1, een extra rij met dingen om vrij te spelen want dat mis ik nu.
Is wel leuk hoor om als zo'n schattig beertje rond te huppelen :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na het aanpassen van mijn items etc gisteren dacht ik eens kijken hoe T3 gaat met deze character. Gaat blijkbaar echt veel makkelijk dan ik dacht :P dus ben nu zelfverzekerd aan T3 begonnen :P Vanavond maar verder gaan met wat helltides en gear farmen en dan aan NM beginnen. NM is volgens mij het beste ook om uniques te vinden van wat ik begreep door de reward aan het eind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denk dat dit de Druid build is die ik het liefst wil gaan proberen uiteindelijk.

Beetje basic skill ingedrukt houden en alles kapot maken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:42

Dazzler2120

FP ProMod

[...]

Als ex-druid op WoW en aloude Udyr speler op LoL was dat juist hetgene wat mij enorm aansprak!
Ricmaniac schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:23:
Denk dat dit de Druid build is die ik het liefst wil gaan proberen uiteindelijk.

Beetje basic skill ingedrukt houden en alles kapot maken :P

[YouTube: Diablo 4 - ULTIMATE Stormclaw GUIDE for Druid! (Build + Tips and Tricks)]
Ik denk dat dat de meest early-game friendly build nu ook is toch? Het minst afhankelijk van je aspects en de meest continue speelstijl?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18:39

[...]

Ik speel nu een Druid en wilde ook geen shapeshifter. Heb een build met storm strike, hurricane, cyclone armor, bulwark/wolven(van items, mocht ik "tanks" nodig hebben) en cataclysm. Ik vind t een heerlijke build zonder shapeshiften, WT4 op level 65 gaat vrij makkelijk en heel veel van deze skills zijn ook zojuist gebuffed met de patch.

Enige vervelende is niet super goede single target dps en spirit gaat snel op bij bosses waardoor je wel weer in melee range moet staan en paar klappen geven met storm strike.

Het zal niet de beste build zijn maar alsnog is hogere level content erg goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzler2120 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:30:
[...]

Als ex-druid op WoW en aloude Udyr speler op LoL was dat juist hetgene wat mij enorm aansprak!
Het ligt ook helemaal aan mij hoor haha. Kan me goed voorstellen dat het je juist aantrekt.
Ik had hetzelfde in WoW, de spells en de hele natuur thema vind ik top maar zodra je opeens een beer bent, nee dankje. ;)

___
Klinkt goed @Daan0s ik ga het in de gaten houden. Misschien dat wanneer we zo vlak voor S1 zijn dat er meer en meer builds 'optimaal' zijn ook in endgame.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2023 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

[...]

Ik denk dat dat de meest early-game friendly build nu ook is toch? Het minst afhankelijk van je aspects en de meest continue speelstijl?
Shapeshiften is ook letterlijk 1 v/d voornaamste class identities van een Druid... Ik geniet wel van m'n beer, maar zou ook wel graag een wolf willen worden :D

Blizzard please :'(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:19
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:30:
[...]

Als het gaat zal ik gewoon Helltide WT 4 spammen. Events opzoeken en met andere mee werken. Chests geven ook meer xp nu heb ik begrepen. Of zoals ik wel eens lees WT3 Helltides en dan de shards gebruiken in WT4? Maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan.
Dat de rest lastiger is in WT4 klopt. :)
Je kan Helltide wt3 doen. Uitloggen wt4 aanklikken en dan de chest openen ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh dat weet ik niet, heb me er nog niet in verdiept omdat ik bijna klaar ben met mijn stormwolf tornado druid.
Op de unique helm na. of althans klaar... dan is die build compleet en hoef ik hem alleen maar steeds te verbeteren.

Denk dat ik dan een 2e druid ga aanmaken voor die Stormclaw build.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:16:
[...]

Je kan Helltide wt3 doen. Uitloggen wt4 aanklikken en dan de chest openen ;)
Zal niet lang duren, voordat ze daar wat aan doen. Ze hebben het met Caches ook al gepatched.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Yes! WT4! We komen er wel. lvl 66 barb, solo

[ Voor 25% gewijzigd door ActualFantasy op 28-06-2023 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Vandaag met m’n alt die nu m’n main is de 60 aangetikt. Ik blijf het leuk vinden en zolang ik afwisselende dingen blijf doen loop ik niet tegen fatigue aan.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:43
Bazziek schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:26:
[...]

Gamble je totems? Dat is ook een goede manier om em te krijgen.
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:02
Ben nog nieuw in de hele Diablo wereld.

Maar tijdens het levelen? Gewoon altijd gaan voor de hoogste item power?
Of heb ik meer voordelen met sommigen legendaries?

Speel momenteel Barbarian en ben lvl 36

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:07
Persoonlijk advies, lekker spelen en genieten, elke legend aantrekken en mee spelen, Diablo begint pas bij de end-game, dan word min/max pas interessant

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Laat ook maar. :)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2023 19:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

- Landslides earth pillars each strike a second time
- Trample now summons 6 earth pillars (12 dus)
- When Fortify earth skills gain +3 rank

Toch een leuke combo zo :p
Met de paragon even naar de earth skills en dan ben ik erg benieuwd naar de damage output :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeg niet dat ik het niet heb geprobeerd, maar summoner necro is echt niet goed in endgame. Lvl80 WT4 doe je er minstens 2x zo lang over om een dungeon te clearen, dan wanneer je dat op Bone Spear doet. En Bone Spear build scheelt tonnen aan repairs, letterlijk.

Eigenwijs als ik ben, heb ik geprobeerd om zover mogelijk met een summoner build in de endgame te komen. Lvl80 is, voor mij althans, echt de limit en eigenlijk al over de grens van fun naar frustratie heen.
Dus nu volop Bone Spear, zonder minions, en summoner raad ik alleen aan om mee naar 50 te levelen.
Kan je ook wel mee naar 75, maar je gaat langzamer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Oef, nu al een paar heroic chars op 40+ kwijtgeraakt. Merk dat ik steeds minder voorzichtig aan het worden ben. Denk dat ik HC maar even met rust laat voor S1 om daar een uitdaging te hebben :D.

Welke class nog geen flauw idee. Heb ze nu allemaal wel gespeeld (niet alle builds), maar ze hebben allemaal wel wat. Nu de NM dungeons ports hebben en meer xp ga ik eerst mijn level 84 rogue maar naar 100 brengen. Daarna zal S1 er wel ergens zijn als dat zover is haha. Moet ook nog wat lilith standbeeltjes her en der, merk dat ik dat wel heel ver voor me uit schuif :P. Was een grote domper dat je ze allemaal nog eens op HC mocht doen haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hmm, klein dingetje, maar voor wie er wellicht nog meer tegenaan zou lopen... probeer niet om de volgende nightmare dungeon vast te openen om plek te maken om die laatste sigil aan het eind van een nightmare dungeon nog op te pakken, want je wordt door het openen van een nieuwe nm dungeon direct uit de oude geschopt :X

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Dit zei ik vlak vóór de launch, m.b.t. de classes die ik ging spelen:
1. Sorceress
2. Rogue
3. Druid
4. Necromancer
5. Barbarian
Wat heb ik nu? #1 Een lvl 70 Sorceress en #2 een lvl 73 Barbarian _O-

Ik vind de Barb veel leuker dan verwacht tot nu toe.

Het grote nadeel is nu wel dat ik eigenlijk nog een 3e wil starten.. Dat heb ik ook al gedaan (lvl 11 Rogue en lvl 10 Druid), maar het voelt nu nutteloos omdat ik in S1 toch een nieuwe moet gaan maken.

Dus ga nu maar weer focusen op mijn Sorceress. Heb haar al omgebouwd naar Ice Shards, maar mis nog goede gear en bepaalde aspects. Mijn fire-gear mag even in de stash bijkomen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Rogue (ranged).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Eerste paar nightmare dungeons gedaan :) in mijn 2e dungeon al mijn eerst benodigde glyph gevonden voor paragonboard 1 dus dat is wel nice.

Helltide over 10 minuutjes daarna gaan we weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit zou wel kunnen omdat hij erg easy to play is maar blijkbaar is er wel weer net als Tempest Roar een unique item die je MOET hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OCQk7ZUxYJ7Aj9ti7fhKaWQRpbU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/whmRFJ6yNavSF1uHkpTEF2V6.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:13
Ik had m'n items en aspects wat omgegooid om 2 uniques te testen die wel aardig samen gingen... in 2 dungeons in totaal 5x oneshotted. Damage reduction, armor, life en resistance zijn toch wel lekker om te hebben :) Ik was een glass cannon met minions geworden, niet de speelstijl die mijn voorkeur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
pirke schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:27:
Ik had m'n items en aspects wat omgegooid om 2 uniques te testen die wel aardig samen gingen... in 2 dungeons in totaal 5x oneshotted. Damage reduction, armor, life en resistance zijn toch wel lekker om te hebben :) Ik was een glass cannon met minions geworden, niet de speelstijl die mijn voorkeur heeft.
Wel grappig. Ik let met mijn arc lash sorc en pulverize druid echt totaal niet op DR en Resistance. Defense bij sorc is skill based (stun, frost nova en shield) en bij druid (die in hc zit) is alles fortify en barrier door attacks en een beetje life on kill (plus alles is in een paar overpower attacks toch dood). Misschien wordt dat voor de druid anders in WT3/4 maar ik gok dat het zo blijft eigenlijk. Heeft necro minder skills om dingen van je af te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

pirke schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:27:
Heb je een link naar je gear?

Ik heb vanavond trouwens WT4 gehaald met zweet in de bilnaad op lvl 67 met mijn minions. Maar goed, daarna ben ik op WT4 echt 100 procent kansloos.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Exactor it schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:46:
[...]

Wel grappig. Ik let met mijn arc lash sorc en pulverize druid echt totaal niet op DR en Resistance. Defense bij sorc is skill based (stun, frost nova en shield) en bij druid (die in hc zit) is alles fortify en barrier door attacks en een beetje life on kill (plus alles is in een paar overpower attacks toch dood). Misschien wordt dat voor de druid anders in WT3/4 maar ik gok dat het zo blijft eigenlijk. Heeft necro minder skills om dingen van je af te houden?
Niet echt, ik heb een curse om ze 50% te slowen en 25% minder damage te laten doen, dat was het wel. De rest doen de minions voor. Dat werkte altijd prima :) Maar ik zat in dungeons waar ze flink veel ranged en area attacks deden (die spoken), als ik eerst door ze geslowed/frozen wordt en daarna zo'n blast eroverheen dan was het raak.
spaceboy schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:46:
[...]

Ik heb vanavond trouwens WT4 gehaald met zweet in de bilnaad op lvl 67 met mijn minions. Maar goed, daarna ben ik op WT4 echt 100 procent kansloos.
https://d4builds.gg/build...5-47d8-97d9-10ebf6e2e994/

Dat was het in ieder geval voordat ik de twee uniques (Greaves of the Empty Tomb en Bloodless Scream) erin gepast had, maar mijn boots en shield waren flink defensive ingericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spaceboy schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:46:
[...]

Veel plezier met Elite packs. Vooral als er 1 of meer een Suppressor affix heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Worden legendary aspects die je nu op de eternal realm vrijspeelt ook meegenomen naar season 1 trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
So_Surreal schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:17:
Worden legendary aspects die je nu op de eternal realm vrijspeelt ook meegenomen naar season 1 trouwens?
Nee, Season is helemaal fresh. op de map exploration en lilith statue passive punten na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Krijgt season ook een eigen opslag? Of blijf je gebonden aan die paar tabbladen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:22:
Krijgt season ook een eigen opslag? Of blijf je gebonden aan die paar tabbladen?
Eigen stash, en sharable tussen al je season characters. dan wanneer het seizoen is afgelopen transfered je stash naar de eternal realms. (in tijdelijke aparte tabjes waarbij je dan je stash kan overzetten naar je normale stash)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
danslo schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:27:
[...]

Ik wel... Tot nu toe alle Obols uitgegeven en geen Shockwave ;w
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KODfkQzZ-Lz9W2bVjs5AvofQeig=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qc9KzEdfpzqsK4cmP9YTBvS5.png?f=user_large

Zojuist weer een mooie uit een NM tier 5 dungeon gekregen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:42
Ricmaniac schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:35:
[...]

[Afbeelding]

Hehe ik zo'n beetje de halve dag gespeeld, nog niks :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!
danslo schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:37:
[...]

Hehe ik zo'n beetje de halve dag gespeeld, nog niks :z
Ja het stomme is dus dat ik dit keer geen pulverize druid speel. Maar nu ik deze maxroll gekregen heb misschien toch maar switchen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
Ricmaniac schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:35:
[...]

[Afbeelding]

Graag doorsturen naar mij. Dank! :) Ik zit op deze te wachten voor laatste stukje van mijn build. Op zich niet perse nodig tijdens campaign/wt1 maar zou het wel leuk vinden om er wat mee aan te klooien. Morgen maar weer verder levelen naar 45 via events zodat ik obols kan vergokken op offhand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:42
Ricmaniac schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:38:
[...]

Ja het stomme is dus dat ik dit keer geen pulverize druid speel. Maar nu ik deze maxroll gekregen heb misschien toch maar switchen :P
Misschien maar doen ja :9

Ik heb inmiddels wel 2 van de 3 aspects gevonden voor Landslide/Trample... Dus het is nu een soort hybride van Landslide/Trample/Pulverize tot ik Shockwave vind 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
M'n oude setup weer teruggezet, dungeons gaan een stuk beter. Ik kan weer gewoon midden in een mob gaan staan naast m'n minions als ik dat wil.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Holy fk wat een vette shit heel de laatste act... vooral een van de cutscenes... oi oi oi... bekkie open tijdens het kijken hoor. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 20:31
Voor diegene met een WW Barb;
YouTube: The Best Whirlwind Barbarian Build and Guide in Diablo 4

Heb nog niet alles zoals het moet, maar deze build bevalt mij vooralsnog prima!
Geen gezeur met Fury en Tier 37 ging een stuk vlotter dan voorheen. Had helaas niet veel tijd meer afgelopen avond dus morgen verder testen op hogere tiers :)

[ Voor 26% gewijzigd door Thalaron op 29-06-2023 00:58 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ricmaniac schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:22:
[...]

Dit zou wel kunnen omdat hij erg easy to play is maar blijkbaar is er wel weer net als Tempest Roar een unique item die je MOET hebben.

[Afbeelding]
haha, het zou ook 'ns niet voor een druid build he 8)7
Ik waag me S2 aan de druid denk ik, S1 gaat toch TB rogue worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

• Necro, nope.
Ik speel nu firewall sorc is volgens het grote boze internet waardeloos... nou ik solo helltide events in wt4 op level 70 en alles valt met bosjes neer. Ik denk dat mensen slapen op firewall build. (en is naar mijn mening ook veel leuker om te spelen) voor de beeldvorming Firewall`s stacken - als ik 6 van die apparaten op de grond heb liggen (ik kan er veel meer neerleggen) tikt die al voor 65k per seconde
>:)

[ Voor 7% gewijzigd door Lienuks op 28-06-2023 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ai disconnect terwijl ik in cathedral of light dungeon zit voor het eerst (begon op level 45, nu 46). Dat is balen!

edit: Kan weer in de game maar zoals verwacht is de progress niet opgeslagen!

[ Voor 26% gewijzigd door sdk1985 op 29-06-2023 01:01 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@sdk1985 Ik hoop dat je geen HC speelt dan ;-)
Anders duurt het weer eventjes vrees ik alvorens je daar bent..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het leven van mijn Necromancer zonder minions is zoveel beter. Jammer dat Blizz het zo heeft ingericht. Het had andersom moeten zijn.
Maarja, je kunt wel stug doorgaan als summoner, maar 200K+ crits met Bone Spear moet je ook niet laten liggen. Echt een wereld van verschil. Dungeons clearen voelt al bijna hetzelfde als GRifts met een Blood Nova Necro in D3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Lienuks schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:38:
[...]
Ik speel nu firewall sorc is volgens het grote boze internet waardeloos... nou ik solo helltide events in wt4 op level 70 en alles valt met bosjes neer.
Het was anders Kripp's eerste keuze; veel negatiefs ben ik nog niet tegengekomen. Het is een fijne build, ik speel 'm ook. Loop nog steeds in sacred gear solo door WT4 en het helltide farmen gaat soepel en sneller dan op WT3 (toen had ik m'n tweede paragon board nog niet). Met goede rolls ben je tanky genoeg en met wat paragon doe je ook genoeg dmg.

Moet wel zeggen dat die Raiment chest een groot verschil maakt. De stun van je teleport geeft niet alleen nog meer crowdcontrol en nog een dmg modifier, maar hij staggert ook heel goed dus je kan bosses binnen twee teleports al kapot bursten met je flameshield.

Season 1 ga ik die DatModz Druid spelen. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben ze wat met The Butcher gedaan? Ik ben hem vandaag 3 keer gezien en alle 3 de keren stond ie netjes te wachten tot ik de area gecleared had, voordat ie in actie kwam. 1 keer stond ie gewoon in de hoek van de room waar ik bezig was met mobs killen, een 2e keer in een prison en de laatste keer stond ie achter een deur te wachten. Voor de patch maakte het hem niks uit wat ik deed. Hij banjerde gewoon op me af. Nu stond ie dus netjes zijn beurt af te wachten.
Aan z'n loot hebben ze in ieder geval niks gedaan. Slecht als altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:57

Oxigeon

En zo is dat!

Hier dacht ik gisteren nog een missie in act 6 te spelen. Ik meen dat het 23.30uur was. Dit duurde toch wat langer dan verwacht. Het was de laatste missie en die wilde ik toch wel voltooien aangezien het toch met 1 lange missie leek en ik dan vandaag eventueel kon doen en laten wat ik wil in Diablo.

Rond 0.45 had ik alles voltooien incl de epiloque. Nu dus klaar om de end-game in te gaan op level 43. Nog eerst eventjes wat levelen en dan eens kijken of de capstone te doen is.

Hoe ik nu het snelst bij die 50 kom weet ik nog niet. Denk maar gewoon wat Dungeons doen ofzo.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:18
Lekkere aspect drop gisteravond :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L5kwpgJ9LfAq8yrJpDrJeHa2j3w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Crb27ulKVJri3HnYDdcCzU2A.png?f=fotoalbum_large

Dag ervoor twee keer de Howl From Below handschoentjes gekregen.
Maar ja, die Mendeln ring he…. vanavond gaat hij vallen! :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:58
Oxigeon schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 07:20:
Hier dacht ik gisteren nog een missie in act 6 te spelen. Ik meen dat het 23.30uur was. Dit duurde toch wat langer dan verwacht. Het was de laatste missie en die wilde ik toch wel voltooien aangezien het toch met 1 lange missie leek en ik dan vandaag eventueel kon doen en laten wat ik wil in Diablo.

Rond 0.45 had ik alles voltooien incl de epiloque. Nu dus klaar om de end-game in te gaan op level 43. Nog eerst eventjes wat levelen en dan eens kijken of de capstone te doen is.

Hoe ik nu het snelst bij die 50 kom weet ik nog niet. Denk maar gewoon wat Dungeons doen ofzo.
Ik zou proberen Tree of Whispers op dungeons te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Gisteren met Bonespear Necro van 82 naar 86 gegaan, xp ging enorm vlot echter merk ik om dit tempo erin te houden dat ik toch naar nm50+ moet gaan (Butcher is dan echt om te huilen), Bonespear Necro is enorm sterk maar wel een glasscanon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 17:19
Poops_McGhee schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 03:51:
Hebben ze wat met The Butcher gedaan? Ik ben hem vandaag 3 keer gezien en alle 3 de keren stond ie netjes te wachten tot ik de area gecleared had, voordat ie in actie kwam. 1 keer stond ie gewoon in de hoek van de room waar ik bezig was met mobs killen, een 2e keer in een prison en de laatste keer stond ie achter een deur te wachten. Voor de patch maakte het hem niks uit wat ik deed. Hij banjerde gewoon op me af. Nu stond ie dus netjes zijn beurt af te wachten.
Bug? Gister heeft de Butcher mij geslacht terwijl ik net een hele pool mobs aan t killen was.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZ0xDzwxbKpDAs9nNu3fiyUMs_o=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/hf70mY8DxqMs5olgAJ5Fib7I.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LFdS3vVKVUH5_bNGcQ-wFJffbKA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/r1mOiY3986gfWpNZK993NwM0.png?f=fotoalbum_tile

gisteren 4 man party lvl 45/50 nightmares rushen voor xp..
gaat mooi rap nu.. hier en daar heeft de game af en toe zijn momentjes dat het niet helemaal goed gaat volgens mij :P

heb ook steeds vaker het vermoeden dat er wat aan de hand is met de drops als het drukker is ofzo.
Ik weet RNG maar als ik in de rustigere uren speel dropt de 1 leg na de andere.. en gisteren mochten we blij zijn als we 1 per 3 nightmares haalden (behalve de vaste drop dan)

Paragon bord raakt ook mooi vol. zit nu op het punt dat ik "useless" glyphs moet gebruiken.
toch altijd passen en meten met die dex/int/willpower dingen en dan kijken welke nodes ze boosten.. (rare zijn die gelen en magic de blauwe dus)

hier kan nog best wat vooruitgang bij mij op geboekt worden heb ik het idee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
[...]

Ik speel nu firewall sorc is volgens het grote boze internet waardeloos... nou ik solo helltide events in wt4 op level 70 en alles valt met bosjes neer. Ik denk dat mensen slapen op firewall build. (en is naar mijn mening ook veel leuker om te spelen) voor de beeldvorming Firewall`s stacken - als ik 6 van die apparaten op de grond heb liggen (ik kan er veel meer neerleggen) tikt die al voor 65k per seconde
Overigens is Helltide geen illustratie van of de build goed is. Helltides zijn vrij makkelijk. Het wordt pas echt lastig wanneer je straks je glyphs gaat levelen in NM dungeons. Mijn arc lash sorc kon al NM30 aan op lvl 70 maar liep daar uiteindelijk ook vast.

Nu WW barb en eindelijk kom ik er goed doorheen. Gisteren lvl 80 geworden en na een paar vrij kleine aanpassingen zit die op 200k hits.

Ben persoonlijk gestopt met sorc omdat ik ook wel zie dat de endgame gewoon trager is. Je ziet ook dat sorc op geen enkel vlak de S-tier haalt.

Dat neemt niet weg dat sorc leuk is om te spelen, want dat is het wel. Vooral met die Rainment armor. Trek alles op een lijn met je teleport en doe je damage. Ik zou lekker sorc blijven spelen, maar hou er rekening mee dat het in de NM dungeons wel lastig kan worden op hogere levels.

Wat ik fijn vond van sorc was hoe safe de shields voelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:08
[...]

Ik speel ook een firewall sorc (in combinatie met double hydra's) en is zeker leuk om mee te spelen, maar hoewel sterk tegen groepen, af en toe waardeloos tegen single enemies. Ik heb nu ook de fireball enchantment gekozen (moet ik mij schamen dat ik er pas bij level 65 achter kwam dat je als sorc twee enchantment slots hebt die best wel een power boost geven |:(?) met 50% kans op dat vijanden exploderen wanneer ze dood gaan en dat geeft in grote groepen die al voorbewerkt zijn met firewall regelmatig kettingreacties van vijanden die exploderen :) Ook de perk waarbij burning enemies je healen is sterk tegen groepen en maakt je haast niet te killen in veel situaties.

Maar veel staat en valt met randzaken zoals extra mana generation en barrier creation. Ik heb al regelmatig mee gemaakt dat ik een ander armor item equipde en vervolgens niets meer voor elkaar kreeg. Een beetje wankele build zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Thalaron schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:29:
Voor diegene met een WW Barb;
YouTube: The Best Whirlwind Barbarian Build and Guide in Diablo 4

Heb nog niet alles zoals het moet, maar deze build bevalt mij vooralsnog prima!
Geen gezeur met Fury en Tier 37 ging een stuk vlotter dan voorheen. Had helaas niet veel tijd meer afgelopen avond dus morgen verder testen op hogere tiers :)
Interessant, welk lvl is je barb nu? Tier 37 is wel goed.

Nu zelf lvl 80 en speel de standaard ww barb. Mis de chieftain ring nog steeds maar als ik die drop, dan heb ik alsnog geen ring om hem op te gooien dus dat is deel twee.

Denk niet dat ik ga overstappen want met die bold chieftain ring gaat naast fury regen, mijn dmg reduction ook permanent zijn. En dan moet ik nog de chest en pants vervangen voor items met betere defensive stats.

Dmg is voor mij op dit level al vrij hoog heb ik het idee en zal vandaag voor de gein eens NM40 proberen.

Zonder chieftain al niet echt problemen met fury meer, en toch doe ik nu rond de 200k dmg.

Het zal nu vooral gaan om het afmaken van de paragon board want er zit nog heel veel dmg buff potentieel in.

Daarnaast heb ik nog vrij veel items die ik al vanaf lvl 60 draag, het mag weleens tijd zijn dat er upgrades vallen, dus wanneer die eindelijk droppen, dan ga ik ervan uit dat het dikke upgrades gaan zijn.

Wat speelde je eigenlijk voordat je naar deze build overstapte?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Poops_McGhee schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 03:51:
Ik kwam hem gisteren ook tegen, hij was as usual: nét als je hem niet kan gebruiken. :D
Ondertussen is de stand trouwens wel 3-1 in het voordeel van mij. Mijn tactiek is trouwens: hem zo snel mogelijk wegtrekken bij de andere mobs (hij volgt sneller en verder heb ik het idee, waar de rest afhaakt op stamina gaat de butcher door) :P. Als je hem alleen hebt zoek je een paal en daaromheen blijven rennen terwijl ik minions en ultimate skills blijf spawnen. Maar goed, het blijft een klotevent. En lousy drops. :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ohmarinus schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:23:
[...]

Interessant, welk lvl is je barb nu? Tier 37 is wel goed.

Nu zelf lvl 80 en speel de standaard ww barb. Mis de chieftain ring nog steeds maar als ik die drop, dan heb ik alsnog geen ring om hem op te gooien dus dat is deel twee.

Denk niet dat ik ga overstappen want met die bold chieftain ring gaat naast fury regen, mijn dmg reduction ook permanent zijn. En dan moet ik nog de chest en pants vervangen voor items met betere defensive stats.

Dmg is voor mij op dit level al vrij hoog heb ik het idee en zal vandaag voor de gein eens NM40 proberen.

Zonder chieftain al niet echt problemen met fury meer, en toch doe ik nu rond de 200k dmg.

Het zal nu vooral gaan om het afmaken van de paragon board want er zit nog heel veel dmg buff potentieel in.

Daarnaast heb ik nog vrij veel items die ik al vanaf lvl 60 draag, het mag weleens tijd zijn dat er upgrades vallen, dus wanneer die eindelijk droppen, dan ga ik ervan uit dat het dikke upgrades gaan zijn.

Wat speelde je eigenlijk voordat je naar deze build overstapte?
Ik speelde met een aangepaste no-bleed build met die glove die je WW doet exploderen bij eindigen Ghor’s ofzoiets).

Ik heb net nog wat runs gedaan. Waar ik eerder moeite had met Tier 37+ doe ik nu zonder problemen 45. Ook een 51 getest maar die was net iets té.

Let wel; ik heb mijn gear nog niet 100% af (ik mis dat aspect dat dmg buff geeft na een base attack) en mijn Glyphs zijn nog niet allemaal op lvl15.

Barbarian is nu lvl 89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:57
lvl 41 sorceress en campaign zojuist afgerond. Goed, blizzard like verhaal, met voldoende open eindes voor allerlei vervolg!
nu verder gearen en levellen of de andere characters eens uitproberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Even ter beeldvorming hoe rare die unique items zijn die pas na lvl 85 droppen. Gisteren is The Grandfather in China gespot. Dit is de eerste Grandfather drop wat bevestigd is;
https://www.reddit.com/r/...htrk/grandfather_dropped/

Deze is toevallig 'gevonden' door iemand in de overworld te inspecten. Dus kans bestaat dat er meer al in de wereld zijn (of zelfs gesalvaged zijn), maar toch bijzonder dropje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Laatst online: 08:52

Mikromanic

Onder de titel

Daar houd ik toch wel een beetje van, extreme rare drops, moeten het ook extreme goede stats zijn.
Als het dan eenmaal dropt heb je echt een wauwie moment.

Up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Mikromanic schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:51:
Daar houd ik toch wel een beetje van, extreme rare drops, moeten het ook extreme goede stats zijn.
Ach als je een low roll hebt... Kan je het tenminste nog salvagen voor de transmog ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Invisible_man schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:10:
[...]

Ik speel ook een firewall sorc (in combinatie met double hydra's) en is zeker leuk om mee te spelen, maar hoewel sterk tegen groepen, af en toe waardeloos tegen single enemies. Ik heb nu ook de fireball enchantment gekozen (moet ik mij schamen dat ik er pas bij level 65 achter kwam dat je als sorc twee enchantment slots hebt die best wel een power boost geven |:(?) met 50% kans op dat vijanden exploderen wanneer ze dood gaan en dat geeft in grote groepen die al voorbewerkt zijn met firewall regelmatig kettingreacties van vijanden die exploderen :) Ook de perk waarbij burning enemies je healen is sterk tegen groepen en maakt je haast niet te killen in veel situaties.

Maar veel staat en valt met randzaken zoals extra mana generation en barrier creation. Ik heb al regelmatig mee gemaakt dat ik een ander armor item equipde en vervolgens niets meer voor elkaar kreeg. Een beetje wankele build zeg maar.
Tip 1 punt in meteor doen en die in enchantment slot zetten . (die imobilized wanneer die random naar beneden vallen wat dan weer je damage van je firewall 100+++ % damage doet. Alleen in enchantment slot hoeft niet eens in je skillbar (meteor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Oxigeon schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 07:20:

Rond 0.45 had ik alles voltooien incl de epiloque.
Gisteren rond 22:30 stond ik voor hetzelfde dilemma. Blij dat ik zo verstandig was daar te stoppen :z
Vanavond hopelijk de campaign afronden, al ga ik het niet haasten.

1 day 7 hours 50 minutes played volgens https://d4armory.io/?acco...52-11ee-ac1a-07732f868b85 tot nu toe.

Daarna the usual: renown eerst alles naar 3 en de Lilith statues vinden, hopelijk voor season 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dazzler2120 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:25:
Even ter beeldvorming hoe rare die unique items zijn die pas na lvl 85 droppen. Gisteren is The Grandfather in China gespot. Dit is de eerste Grandfather drop wat bevestigd is;
https://www.reddit.com/r/...htrk/grandfather_dropped/

Deze is toevallig 'gevonden' door iemand in de overworld te inspecten. Dus kans bestaat dat er meer al in de wereld zijn (of zelfs gesalvaged zijn), maar toch bijzonder dropje :+
Redelijk belachelijk natuurlijk dat er welgeteld 1 drop bekend is wetende hoe gigantisch veel uren er al in D4 gestoken zijn collectief gezien. Dit soort items gaat de gemiddelde speler nooit zien.

Had liever gezien dat ze deze items als drop van level 100 Lilith hadden gedaan.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Ik vind het juist wel mooi. Mag best wat te dromen zijn.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
London schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:00:
[...]

Redelijk belachelijk natuurlijk dat er welgeteld 1 drop bekend is wetende hoe gigantisch veel uren er al in D4 gestoken zijn collectief gezien. Dit soort items gaat de gemiddelde speler nooit zien.

Had liever gezien dat ze deze items als drop van level 100 Lilith hadden gedaan.
Nouja zorgt er wel voor dat áls je één van deze items loot, wel echt het gevoel van een lottery drop hebt.
Kan me nog herinneren hoe ik in het begin van PubG een miniskirt uit een lootbox kreeg, mooi kunnen verkopen voor €120,- toen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dazzler2120 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:03:
[...]

Nouja zorgt er wel voor dat áls je één van deze items loot, wel echt het gevoel van een lottery drop hebt.
Kan me nog herinneren hoe ik in het begin van PubG een miniskirt uit een lootbox kreeg, mooi kunnen verkopen voor €120,- toen 8)7
Ja, en die ''als'' gaat dus nooit gebeuren. Volgens mij hebben deze items een nog lagere droprate dan een mirror in PoE, en er zijn PoE spelers die na 10000 uur nog nooit een mirror hebben gezien.

Super zeldzame items zijn leuk hoor maar er zijn ook wel grenzen aan droprates.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
London schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:07:
[...]

Ja, en die ''als'' gaat dus nooit gebeuren. Volgens mij hebben deze items een nog lagere droprate dan een mirror in PoE, en er zijn PoE spelers die na 10000 uur nog nooit een mirror hebben gezien.

Super zeldzame items zijn leuk hoor maar er zijn ook wel grenzen aan droprates.
Ik kan me ook niet voorstellen dat die droprates uiteindelijk niet verder gebalanced gaan worden. Maar wie weet
Ik denk dat het lastige aan zoiets is dat het een heel dunne lijn is tussen een item dat té zeldzaam is en niet zeldzaam genoeg. In dit geval ben ik het eens dat deze items té zijn.

Maar moet gezegd worden, meestal zijn ze niet noodzakelijk voor de beste builds, alleen extra boosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En die uniques droppen ook pas vanaf level 85 meen ik te hebben gelezen. En in de complete playerbase zullen er nog niet veel spelers dat level behaald hebben vermoed ik.

Daarom vind ik het allemaal nog wat vroeg om ge concluderen dat deze items ultra rare zijn (ze zijn reaaaaaallly rare volgens Blizzard)... ik houd er overigens wel van dat er pareltjes bestaan om te vinden. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
RustStorm schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:18:
En die uniques droppen ook pas vanaf level 85 meen ik te hebben gelezen. En in de complete playerbase zullen er nog niet veel spelers dat level behaald hebben vermoed ik.

Daarom vind ik het allemaal nog wat vroeg om ge concluderen dat deze items ultra rare zijn (ze zijn reaaaaaallly rare volgens Blizzard)... ik houd er overigens wel van dat er pareltjes bestaan om te vinden. :)
Zo droppen vanaf lvl 85 activities.
Ik ben nu lvl 74, maar run nightmare tier 35-40, creature levels zijn daarbij ~90, dus maak ik kans om deze items te looten.
Om ze in Helltides te krijgen moet je inderdaad zelf lvl 85 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dazzler2120 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:19:
[...]

Zo droppen vanaf lvl 85 activities.
Ik ben nu lvl 74, maar run nightmare tier 35-40, creature levels zijn daarbij ~90, dus maak ik kans om deze items te looten.
Om ze in Helltides te krijgen moet je inderdaad zelf lvl 85 zijn.
Mooi, ben net level 85 geworden :P Je zal zien dat ik eerder 1 van die uniques krijg dan een Tempest Roar 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
London schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:21:
[...]

Mooi, ben net level 85 geworden :P Je zal zien dat ik eerder 1 van die uniques krijg dan een Tempest Roar 8)
Als je the Grandfather loot heb je tenminste een goede reden om een Barb te rollen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
He he, eindelijk 5/5 renown gefixt! Ben ik in ieder geval goed klaar voor S1. Map is ook volledig explored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Productieve helltide gehad, 4 mystery chests en 2 gewone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:49
Voor S1 wil ik graag een ranged class gaan proberen. Lijkt me een leuke afwisseling t.o.v. mijn HotA barb.

Volgens mij zijn er drie opties: sorc, necro of een bow rogue.
Nu lees ik hier toch veel verhalen dat necro veel beter is met de melee bone spear build i.p.v. een "minion" build.
En sorc lijkt na lvl 50 erg squishy te zijn.
Een bow rogue build heb ik hier volgens mij nog niet zo vaak voorbij zien komen (kan ik gemist hebben natuurlijk)

Dus ik weet op dit moment even niet wat slim is om te doen in S1....ik wil namelijk wel wat smoother en sneller levelen dan mijn barb. Dat gaat nu op lvl 48 wel steeds wat beter maar ik zou graag een ranged class willen spelen die en redelijk smooth levelt en goed mee kan komen na lvl 50 of 60.

Iemand suggesties? :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
@Vortigen Volgens mij kan elke class wel, het is vooral de vraag wat je leuk vindt om te spelen...

Zelf vind ik minions erg leuk, het zal vast niet de meeste DPS geven, maar dat is ondergeschikt aan speelplezier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

pirke schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:59:
@Vortigen Volgens mij kan elke class wel, het is vooral de vraag wat je leuk vindt om te spelen...

Zelf vind ik minions erg leuk, het zal vast niet de meeste DPS geven, maar dat is ondergeschikt aan speelplezier.
Helemaal eens met bovenstaande mede minion necro. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:57

Oxigeon

En zo is dat!

MeanGreen schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:58:
[...]

Gisteren rond 22:30 stond ik voor hetzelfde dilemma. Blij dat ik zo verstandig was daar te stoppen :z
Vanavond hopelijk de campaign afronden, al ga ik het niet haasten.

1 day 7 hours 50 minutes played volgens https://d4armory.io/?acco...52-11ee-ac1a-07732f868b85 tot nu toe.

Daarna the usual: renown eerst alles naar 3 en de Lilith statues vinden, hopelijk voor season 1.
Zeer verstandig. Als je om half 6 op moet en je gaat om 1.15 pitten hakt dit er toch wel eventjes in smorgens haha. Vanavond maar op tijd stoppen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Vortigen schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:57:
Voor S1 wil ik graag een ranged class gaan proberen. Lijkt me een leuke afwisseling t.o.v. mijn HotA barb.

Volgens mij zijn er drie opties: sorc, necro of een bow rogue.
Nu lees ik hier toch veel verhalen dat necro veel beter is met de melee bone spear build i.p.v. een "minion" build.
En sorc lijkt na lvl 50 erg squishy te zijn.
Een bow rogue build heb ik hier volgens mij nog niet zo vaak voorbij zien komen (kan ik gemist hebben natuurlijk)

Dus ik weet op dit moment even niet wat slim is om te doen in S1....ik wil namelijk wel wat smoother en sneller levelen dan mijn barb. Dat gaat nu op lvl 48 wel steeds wat beter maar ik zou graag een ranged class willen spelen die en redelijk smooth levelt en goed mee kan komen na lvl 50 of 60.

Iemand suggesties? :)
Penetrating shot rogue lijkt één van de beste end-game builds te zijn voor nightmare tiers te pushen.
Volgens mij wat lastiger in de early game, maar enorm sterk later in het spel.
Buildje:
https://maxroll.gg/d4/bui...shot-rogue-leveling-guide

Edit: Op die site staat nog een ranged build, barrage build bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikromanic schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:51:
Dat heb ik dus ook, hopelijk blijven dit soort dingen met al het gemekker dat de meeste het nooit gaan zien droppen. Dat gevoel wanneer je het wel tegenkomt is dan onbeschrijfelijk. Zeer zeldzame dingen horen imo in dit soort games en je kunt ook zonder die ene drop prima het spel spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dazzler2120 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:00:
[...]

Penetrating shot rogue lijkt één van de beste end-game builds te zijn voor nightmare tiers te pushen.
Volgens mij wat lastiger in de early game, maar enorm sterk later in het spel.
Buildje:
https://maxroll.gg/d4/bui...shot-rogue-leveling-guide
Ik ben daar eens mee gaan spelen op hardcore. Wat erg leuk om te spelen, helaas enorm fijne legendary xbow verloren door het sneuvelen tijdens de laatste baas van een stronghold...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
@pirke , @spaceboy en @Dazzler2120 : Dank voor jullie snelle reacties! Ik begrijp dus dat in principe elke ranged class goed te doen is. Ik hoef zeker geen min/max build of class maar wil een keer relaxed op afstand kunnen schieten ipv close combat met mijn barb ;)

Ik ga eens rondsnuffelen op maxroll, wat video's checken en dan kijken wat mij leuk lijkt om te spelen :D

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Vortigen schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:07:
@pirke , @spaceboy en @Dazzler2120 : Dank voor jullie snelle reacties! Ik begrijp dus dat in principe elke ranged class goed te doen is. Ik hoef zeker geen min/max build of class maar wil een keer relaxed op afstand kunnen schieten ipv close combat met mijn barb ;)

Ik ga eens rondsnuffelen op maxroll, wat video's checken en dan kijken wat mij leuk lijkt om te spelen :D
Relaxed op afstand... dan heb je toch iets nodig dat alle vijanden van je afhoudt -> minions! 8)

En dan wat curses erbij, en Sever (ranged + melee attack). Klinkt als mijn build ;)

[ Voor 6% gewijzigd door pirke op 29-06-2023 11:10 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lolgast
Woehoe, en WT4 unlocked, first try :), Level 63 Arc Lash sorcerer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
@pirke Haha ja, als je het zo stelt.... >:) ik moet eerlijk bekennen dat Necro met minions mij intrigeert. Het zal zo'n enorm andere ervaring moeten zijn dan met een melee class.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
@Vortigen Het zal vast heel anders spelen dan elke andere class. Ik heb de rest nog niet uitgeprobeerd, ben nu lvl74 en alles nog flink aan het boosten op paragon board.

Dit is wat ik qua skills vanaf lvl20 ongeveer op uitgekomen ben: https://d4builds.gg/build...5-47d8-97d9-10ebf6e2e994/

Minions gaan bijna nooit dood, echt super tanky. Ze killen veel. DPS kan ik niet vertellen, als ik in een mob sta zie ik zoveel getallen voorbij komen... death by a thousand cuts.
Pagina: 1 ... 93 ... 213 Laatste