Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:37

snmght

imho dan he

Ik ben er ook weer in, was inmiddels op de laptop bezig dus ik was gewoon blijven hangen. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44
Ik zit erin. Stond daarvoor gewoon in de wacht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Sjonge wat een klaagreacties weer hier...
Ik zit ook in een queue van 13 minuten, nou poe poe. Ik ga gewoon een kwartiertje ff wat anders doen, dat gaat namelijk ook door.

Kom na een kwartiertje weer terug en we kunnen spelen! Niks aan het handje :P

[ Voor 5% gewijzigd door Milo44 op 27-06-2023 20:18 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:35

JSchut

.....

Krijg telkens login time-out. Dan opnieuw proberen en een langere queue. Poging 4 nu. Ben benieuwd

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ja top! Van <1 minute naar 6 minutes, wat is dit voor schijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Milo44 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:17:
Ik zit ook in een queue van 13 minuten, nou poe poe. Ik ga gewoon een kwartiertje ff wat anders doen,

Ja dat zou prima zijn als ik de tijd kreeg te zien maar er gebeurd gewoon geen reet. Alleen queued for game. Dat kan ook een uur zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die nightmare buffs zijn nice hoor!

Ik ben oprecht blij hoe de devs diablo 4 aanpakken. Nee de game is niet perfect maar het handelen gaat in ieder geval snel en over het algemeen word er redelijk goed naar de community geluisterd.

Al met al in grote lijnen zijn ze gewoon erg goed bezig.. iets wat we een tijdje niet gezien hebben bij blizzard :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

ben net 3x doodgegaan in een helltide door bijzonder veel lag.. is in een helltide vooral annoying vanwege de cinders...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yNq-mKMLQIk8jmfdvr8GFvZV5sU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HZKbSFr6gA9qPZgc9J0nF2UW.png?f=fotoalbum_large
ja hoor het is weer zover..
weten ze niet dat de werkende man met een gezin helemaal geen tijd heeft voor deze bullshit?! :( :( :(

Milo44 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:17:
Ik zit ook in een queue van 13 minuten, nou poe poe. Ik ga gewoon een kwartiertje ff wat anders doen,

ik zit al 35 minuten te wachten... |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Khaelos op 27-06-2023 20:24 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Iemand die mij even wil helpen met Elias?
Sutro#1795

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Visgek82 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:02:
[...]

Dat wist je toch toen je 100 euro betaalde? dat het always online zou zijn?

Ik snap niet dat men dan daarna erover gaat mekkeren en klagen elke keer als er iets niet werkt even.
Altijd weer dat betweterige gedoe. Dat iets online is is prima. Ik ben online. Mijn provider werkt. Ik heb geen verbinding problemen. ZIJ die de game zo nodig online willen hebben hebben ZELF steeds problemen. Als ik zelf de oorzaak was in de zin dat mijn internet niet goed werkte dan wist ik waar ik aan begon met een altijd online game. Maar het is elke keer de verkoper die hun eigen shit niet op orde heeft waar ik 0,0 invloed op heb als consument. DAT is wat er mis mee is. Als je product zo nodig online moet zijn zorg dan ook voor goede faciliteiten en draai het niet steeds om met een rare opmerking " je wist toch dat het een altijd online game is?" Ja dat wist ik en ik heb mijn zaakjes op orde. Nu de verkoper nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:20:

Ik ben oprecht blij hoe de devs diablo 4 aanpakken. Nee de game is niet perfect maar het handelen gaat in ieder geval snel en over het algemeen word er redelijk goed naar de community geluisterd.

Al met al in grote lijnen zijn ze gewoon erg goed bezig.. iets wat we een tijdje niet gezien hebben bij blizzard :P
Ik vind ook dat ze er goed boven op zitten en nu al de patch, top. Zo redden we het wel tot season 1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:47
Ricmaniac schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:20:

ik heb net mn eerste nightmare gedaan maar ik krijg geen sigils meer....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:50
Alsof t vervloekt is... vrouw kan eindelijk weer eens spelen. Ik zit nog in game te wachten. Zij moet een patch downloaden maar blizz heeft de europese servers weer eens afgeknepen dus gaat met kb/s ipv mb/s.

Eindelijk klaar.... invite.... verschillende game versies. Ik er uit, weer met kb/s downloaden en nu kom ik er helemaal niet in terwijl zij er wel in zit. Lekker timing weer maja we waren gewaarschuwd.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nergens last van. Alles iin de game load gewoon goed, geen lag gezien (nog) en geen queues gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
snmght schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:09:
[...]

Sorry ik was in de veronderstelling dat een toko als Blizzard dit soort shit veel beter voor elkaar had. Het is niet zo dat het voor het eerst is. Stand van zaken is echt beroerd.
Sinds launch 1 keer eruit gelegen (nu dan ook even) , voor de rest 0 problemen gehad. Geen lag, disconnects, rubber banding, niets.

Stand van zaken is beroerd.. Juist, ja.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:46
Tomski1986 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:07:
[...]

Zo'n reacties zijn wel dom imo. Als je een spel koopt verwacht je toch dat je kan spelen?
Nee, al dat geschreeuw in de ruimte is slim en nuttig voor anderen om te lezen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Poops_McGhee schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:34:
Nergens last van. Alles iin de game load gewoon goed, geen lag gezien (nog) en geen queues gezien.
Dat had ik ook toen ik er uit ging om te patchen. Of kun je nu ook gewoon t spel afsluiten en weer opstarten?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:35

JSchut

.....

Breaking news
403 forbidden

Steeds queue en dan connection error na paar mins. Dan opnieuw play kiezen en weer terug in een langere queue. Geef het zo maar op denk ik.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:39
Ik start nu op en zit er direct in zonder wachtrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:37:
[...]

Dat had ik ook toen ik er uit ging om te patchen. Of kun je nu ook gewoon t spel afsluiten en weer opstarten?
Na de patch had ik ook nog steeds nergens last van. Ik was in de game en kreeg de patch melding. Die was snel klaar en ik kon zonder problemen weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kan je die XP waarmee je aan het eind van een Nightmare Dunegon een glyph kunt upgraden ook bewaren, voor als je een bepaalde glyph nog niet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik kom niet in een queue maar krijg de no valid license melding. Nu maar even scan en repair.
Vrouw is ongeduldig maar wat mobs aan t killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:24
Wognummer schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:25:
[...]

ik heb net mn eerste nightmare gedaan maar ik krijg geen sigils meer....
Same here.. Ik kan niet terugvinden dat dat de bedoeling zou moeten zijn.

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
Jackson6 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:45:
Kan je die XP waarmee je aan het eind van een Nightmare Dunegon een glyph kunt upgraden ook bewaren, voor als je een bepaalde glyph nog niet hebt?
Nee, use it or lose it.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Wat een gezeik met die queues zeg. Voortaan maar weer inloggen zodra ik thuis kom en een muis clicker aan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 14:47
Hoe hebben jullie dat gedaan tussen lvl 50 en 70? Ik doe nu tree of whispers dungeons voor renown en caches maar ik doe anderhalf tot twee uur over 1 lvl omhoog. Dat moet toch sneller kunnen? Krijg daarentegen wel de codex lekker compleet en straks ook alle renown op 5 hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:47
Cpt.Chaos schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:59:
Hoe hebben jullie dat gedaan tussen lvl 50 en 70? Ik doe nu tree of whispers dungeons voor renown en caches maar ik doe anderhalf tot twee uur over 1 lvl omhoog. Dat moet toch sneller kunnen? Krijg daarentegen wel de codex lekker compleet en straks ook alle renown op 5 hoop ik.
nightmare dungeons... gaat stuk sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 07:13
Hoe hoger je komt, hoe langer het duurt om een lvl te verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Krijg zojuist de Sacred Unique, Hunters Zenith.
Klinkt alsof er een build mee te maken is.

Iemand die ermee op speelt met een druid?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:59
Waarom teleport het ons naar de ingang BUITEN de dungeon ipv er in?? dubbel loading screen voor niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:04
Fire scors hoe speelt het nu? Grote veranderingen?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wtf hoe kan dat nou weer. ineens na deze patch staan al die campaign quests op mijn map terwijl ik deze al speelde via skip campaign.

Of zijn ze nu optioneel unlocked gewoon dat je ze alsnog kan doen als random content terwijl je levelt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 21:15:
Wtf hoe kan dat nou weer. ineens na deze patch staan al die campaign quests op mijn map terwijl ik deze al speelde via skip campaign.

Of zijn ze nu optioneel unlocked gewoon dat je ze alsnog kan doen als random content terwijl je levelt?
Dat zou eigenlijk best cool zijn als dat zo is, sommige van die boss fights waren best leuk om nog eens te doen... Maar ook weer niet zo leuk om de hele campaign te herhalen.

Grappig (niet voor wie er last van had natuurlijk) om te zien wat voor problemen er blijkbaar waren, ik heb er dwars doorheen gespeeld. Wist pas van de patch toen het op het clan kanaal besproken werd.
Visgek82 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:41:
Vind de patch notes toch erg mager. Vind ook niks terug over de fix voor de necro skill die het hele scherm zwart maakt (blighted corpse explosion) Ook niets over de performance updates waar over gesproken is. ook staat er niets in over de veranderingen voor alts (map explorarion wat nu mee zou gaan, fog of war removed etc).

Buiten dat lijkt het ook zeker geen 13 pagina's te zijn.
Gelukkig is die fix er wel, voor dat zwarte scherm. Even snel mijn level 9 necro gestart waar ik mee gestopt was in afwachting van die fix en ziet er nu... In ieder geval veel bruikbaarder uit. Ik vind het wel een beetje lelijk maar misschien gewoon wennen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 21:26:
[...]

Dat zou eigenlijk best cool zijn als dat zo is, sommige van die boss fights waren best leuk om nog eens te doen... Maar ook weer niet zo leuk om de hele campaign te herhalen.
Eens zou dat een mooie optie vinden maar vrees eerder dat dit een bug is haha. Voor zekerheid maar een forum post aangemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik ben gestopt op level 63. Ben op WT4 alleen maar nét wat betere ancestral gear aan het grinden met iets hogere roles. Vooral dungeons farmen vind ik erg saai. Zal in season 1 wel weer een nieuwe class proberen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pirke
Ik grind ook niet, afwisseling is de truc. Dan weer helltides, veel monsters slachten. Dan een NM dungeon. Dan whispers. Dan een side quest die ik toevallig tegenkwam. Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm. Verkeerd gelezen.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2023 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhub85
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 17:53
eehbiertje schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 03:52:
[...]

In 3 is nog wel ruimte.. Wat is je battle tag name? Proberen te filteren 😒 maar moet achter iedereen aan whisperen of ze nl zijn.

En alle "rare" of buitenlands klinkende tags gooi ik er vaak al uit. Om ruimte voor requests te houden.

Gisteren ook weer gedoe met iemand. Die zei dan moeten we de taal niet op Engels (nl of other niet beschikbaar) zetten en dat hij niet alle descriptions gaat lezen..

Dus decline hem krijg ik vrolijk 2 min later nieuwe request 😆

Buiten dat om.. Bijna lvl 92 op mijn main nog even doorzetten naar 100.. Hoop echt dat ze in season wel T5 toevoegen want na lvl60 en wat ancestrals begint het echt een 1 shot party te worden.. (ja I know NM's) maar de gewone content is nu te makkelijk.. Als ze die T5 niet toevoegen twijfel ik of ik wacht tot de dlc uit is en dan het weer op pak. Of hem alsnog casual ga spelen.

De game voelt kaal en leeg. Net of hij maar voor 25% af is.. Grootste ergernis is nog wel dat je je build niet Kan saven.. Dat het gold kost etc geen probleem.. Maar alles opschrijven en noteren om een beetje te testen vind ik teveel van het goeie 😬
Evilcupido#2808

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
Van 1 Paragon point per 3 NM dungeons, naar 1 point per dungeon...het gaat snel opeens.

Ik verwacht een hoop updates en balances de aankomende maanden, de truuk is niet te snel willen.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
DaWizza schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 22:32:
Van 1 Paragon point per 3 NM dungeons, naar 1 point per dungeon...het gaat snel opeens.

Ik verwacht een hoop updates en balances de aankomende maanden, de truuk is niet te snel willen.
Oh. Dat scheelt dan toch aardig wat!

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ja hier gaat het ook sneller, en ook makkelijker, mijn build heeft een enorme boost gekregen :)

Minions zijn nu ook een stuk responsiever, staan minder niks te doen.

[ Voor 27% gewijzigd door pirke op 27-06-2023 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Alleen de butcher die ik tegenkwam, naast 2 elites met oppressor bubble en een flinke mob, dat was even pittig. En dan dat stomme steentje dat me elke keer achterna zit... ik had m bijna, maar volgens mij is hij gedespawned met nog 10% health ofzo toen ik even een potion ging oppakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jeetje mina wat een gedoe om mijn build rond te krijgen vanavond :P Heb excel sheets gemaakt om bij te houden welke powers ik waar heb en naar welke gearslots wil transferen etc etc. totaal denk ik 2 uur bezig geweest maargoed is redelijk gelukt haha.

Nu ben ik in theorie klaar om door te farmen en te wisselen naar mijn endgame build qua powers als ik de juiste unique vind.

Aan 1 kant een zege dat je die powers kan extracten en op andere gear pieces kan zetten maar aan de andere kant zorgt het juist voor heel veel onrust :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
@Ricmaniac Wacht maar tot je een lijstje hebt van 10 aspects, en alles is naar wens op ancestral gear, en je gaat spontaan 2 uniques in gebruik nemen waarvan 1 two-handed weapon waardoor je opeens 3 aspects moet gaan schrappen. Welke gaan het worden?? En dan alles omwisselen... en dan crafting materials te kort komen om de aspects die je netjes bewaard hebt te imprinten op ancestral gear. Kun je weer helltides gaan farmen om legendaries te vinden puur om ze te salvagen zodat je weer kan imprinten.

Je blijft bezig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21

Even uurtje gespeeld nog na update ivm werken.. Gaat hard nu met de xp inderdaad. Waar ik eerder 1 dag (5/6+ uur) over een lvl deed gaat dat nu een stuk sneller..

Met beetje mazzel zit ik over 2/3 dagen op 100 😁 (92 op 't moment)

En de updates komen wel.. Verwacht slow drip feed van updates en content om mensen te laten blijven spelen.. Zelfde met QOL updates

@pirke

Hoe kun je nou mats te kort komen?
Ligt misschien aan mij maar die helltide dingen vallen met bergen (ook de fiend rose bloem niet vergeten en de elite bosses)

Tip voor iedereen als in helltide zo'n clickable ding een rode gloed heeft dan droppen ze wat

[ Voor 16% gewijzigd door eehbiertje op 28-06-2023 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig wel :P anders was het gauw klaar. dat is toch een beetje wat Diablo games zijn voor mij. lekker door grinden en niet per se "uitspelen"

Gewoon steeds dat beetje meer power vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
@eehbiertje Ik was door m'n coiling wards heen, die krijg je alleen als je legendaries salvaged, en zijn nodig bij upgraden en bij imprinten. Ik heb nog een halve stash vol met legendaries, maar die hebben goede aspects die ik misschien nog nodig heb als ik weer een item vind dat ietsje beter is...

Als je aspects van een lagere tier af haalt en die op een hogere tier imprint (sacred aspect op ancestral item imprinten) dan kost dat flink wat meer coiling wards. Dezelfde tier is 2 coiling wards uit m'n hoofd, 1 tier verschil is 6, 2 tiers verschil is 12. Dan gaat het hard met je voorraad...

De stap van sacred naar ancestral was bij mij best duur, misschien had ik die oude gear niet zo lang moeten bewaren en wachten tot ik nieuwe ancestral legendaries vond, dat had flink wat kosten gescheeld. Ondertussen heb ik m'n setup redelijk op orde, alles is legendary ancestral en maximaal geupgrade.

Een helltide mystery chest is wel een goede source van legendaries, met de website erbij waar die staat gaat dat wel helpen om een nieuw voorraadje op te bouwen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Laatst online: 10-09 08:21
@pirke raad je voor coiling wards aan events te doen in de wereld (die obol kisten) droppen meestal ook 2/3 per keer..

Tevens heb je die in nightmares bij elites als drop af en toe.

Loop met een standaard set eigenlijk.. Paar dagen geleden zat ik op 400+ coiling wards. Nu moet ik ook zeggen dat 95% van de drops door de shredder gaat..
Sacred ancestral unique (Heb van elke unique 2 Op vooraad is de drop beter bewaar ik die)

En aspects tjah alleen top rolls.. Heb toen heleboel eraf gehaald maar even vergeten dat je maar x bij je kan hebben dus rest in stash.. (zonde van de mats om te enchanten dus maar x weg gooien)

Rares etc verkoop ik. even als trash markeren en je kan alles met 1x klikken verkopen

Ancestrals kijk ik af en toe even of er iets qua upgrade bij zit.. Maar dan moet je al 3 van de 4 juist hebben (en hoog)

Sowieso onder 60 niet enchanten en upgraden en na 60 gaan voor 725+ ilvl en als het kan 800+

Trouwens weet niet of je deze kent?

https://diablo4.life/tools/gambling

[ Voor 14% gewijzigd door eehbiertje op 28-06-2023 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:46

Ik moest mezelf gisteravond echt inhouden om niet NM te gaan runnen voor meer exp. Ik moet en zal eerst dat laatste gebied op level 5 renown hebben. Dacht dat ik die al op level 4 had, maar bleek nog op 3 te zitten. Dus ook dat duurt nog wel even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:34

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren nog wat rond gehuppeld in act 6. Nu op het punt aangekomen waarop ze aanraden level 45 te zijn waar ik level 39 was. Ik dacht toch eventjes proberen maar helaas zijn de enemys toch allemaal net te sterk voor me. ..

Dat wordt dus nog eventjes levelen in wat dungeons tot ik level 45 ben. Hoop daarna het verhaal af te kunnen maken. Steonghold kur kadan of hoe dat ding ook heet kwam ik tot aan de eindbaas. Deze kreeg ik helaas niet in mijn eentje kapot.

Verder in de laatste dungeon die ik nog deed kwam ik de eerste keer de Butcher tegen. Wat een geweld gebruikt die gast. Kreeg hem tot ongeveer 25% health over. Daarna deed hij wat ik ook zou doen. Hij verdween als sneeuw voor de zon. Of je maar X tijd krijgt om die gast een kopje kleiner te maken?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:09

Spooksel

Spooksel!

Bossie schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:13:
[...]

Ik heb zelf dat steeds dezelfde unique dropt, dus dat schiet ook niet op :P
Ik heb mijn chest armor nu ook dubbel ja, heel handig :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Ik denk even bijlezen wat er allemaal gisteren is gebeurt wat een klaag muur, ja wachten is vervelend maar als je die paar minuten al irriteerd adviseer ik om geen online games meer te kopen en spel te deinstalleren.

De patch is een flinke boost in NM grinden, ondanks dat ik maar uurtje heb gespeeld toch even van 81 naar 82, eigenlijk is dit best een slap in de face voor de level 100 pushers. Vanavond maar eens kijken wat de maximale NM is die ik kan gaan pushen met mijn Necro

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heerlijk die xp buffs zeg. NM dungeons en helltides vind ik wel nice om te doen en schiet ook echt op nu om te levellen.

Wel jammer dat ze Sorc niet gebuffed hebben waardoor je nu alsnog full defensives moet stacken, maar goed.. Wie weet met season 1. Idem voor minion Necro.

edit: Wow, een unique helm op Druid! Niet de Tempest die ik wilde maar Vasily's Prayer vind ik ook wel leuk als pulverize Druid :9

[ Voor 19% gewijzigd door London op 28-06-2023 08:39 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Het valt mij op dat levelen zeker smoother gaat in NM dungeons. Erg fijn, nu heb ik weer hoop dat ik nog op lvl 83 kan komen deze week.

Overigens geeft Legions altijd goede exp. Het duurt een minuut of vijf en ik krijg bijna altijd een paragon level tot ongeveer level 75 werkte dit goed. Het zal waarschijnlijk lucratiever worden om NM dungeons te gaan runnen nu en ook die geven betere exp. Het zal nu waarschijnlijk beter zijn om het in groepjes te doen voor de bonus. Het enige nadeel vind ik dat groepjes toch vaak teveel bezig zijn met efficientie. Ik vind het fijn om mijn eigen tempo aan te houden, in groups voelt het toch meer als een grind. En omdat ik sinds lvl 61 nog geen boots heb gevonden die beter zijn mis ik wat move speed waardoor ik gewoon trager ben. Plus dat die ring met shout cooldowns verdomme nog steeds niet is gedropt ondanks dat ik al twee weken alle obols weggok aan ringen en bij whispers ook altijd de rings chest neem.

[ Voor 18% gewijzigd door Ohmarinus op 28-06-2023 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Bij legions mis ik de snelheid, tegen de tijd dat ik bij de vijanden aankom zijn ze al weg...

Misschien maar gewoon ergens blijven staan en wachten tot ze op me spawnen :)

[ Voor 30% gewijzigd door pirke op 28-06-2023 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Markozv schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 08:05:
Ik denk even bijlezen wat er allemaal gisteren is gebeurt wat een klaag muur, ja wachten is vervelend maar als je die paar minuten al irriteerd adviseer ik om geen online games meer te kopen en spel te deinstalleren.
Mijn grootste bezwaar is het tijdstip van onderhoud. Op zich is er niet zo heel veel te klagen, aangezien de servers niet de hele onderhoudsperiode offline waren, maar je kan het alsnog niet maken dit op prime time in Europa te plannen. Bij WoW was het een bepaalde doordeweekse ochtend en dat is voor bijna iedereen acceptabel, behalve de select few die dan tijd zouden hebben om te gamen. Dinsdagavond is niet de top van de week in aantallen, maar natuurlijk wel het drukste moment van de dag.

Microsoft zou eens op een werkdag tijdens kantoortijden onderhoud aan Teams moeten plannen, dat is toch totale waanzin?

Mijn bank doet het helemaal netjes, zondagnacht tussen 1 en 4 is er dan onderhoud O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
Ik ben met de respec game begonnen, maar het is wel een gedoe idd :P

Probeer simpelweg het maximale uit mijn necro te halen en dat lijkt met mijn gear toch summons/shadow te zijn. Vanavond maar eens summons/shadow met bonestorm proberen.

Twijfel ook erg tussen blight of bonespear maar zoals eerder hier genoemd zou de mogelijkheid om talents/builds te kunnen saven echt top zijn.

Andere opties zijn vooral gebaseerd op summon icm curses wat ik hier ook een paar maal langs zag komen.
Ik heb de shadow 2h unique waardoor ik eigenlijk shadow/frost waarschijnlijk de beste keuze zou zijn in theorie, maar de andere uniques laten nog op zich wachten.

Het is nu simpelweg wt3 farmen totdat ik wt4 kan unlocken, eat/sleep/salvage/repeat enzo.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
MeanGreen schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 08:33:
[...]

Mijn grootste bezwaar is het tijdstip van onderhoud. Op zich is er niet zo heel veel te klagen, aangezien de servers niet de hele onderhoudsperiode offline waren, maar je kan het alsnog niet maken dit op prime time in Europa te plannen. Bij WoW was het een bepaalde doordeweekse ochtend en dat is voor bijna iedereen acceptabel, behalve de select few die dan tijd zouden hebben om te gamen. Dinsdagavond is niet de top van de week in aantallen, maar natuurlijk wel het drukste moment van de dag.

Microsoft zou eens op een werkdag tijdens kantoortijden onderhoud aan Teams moeten plannen, dat is toch totale waanzin?

Mijn bank doet het helemaal netjes, zondagnacht tussen 1 en 4 is er dan onderhoud O+
Je kunt dit niet vergelijken met een Microsoft of banken, als je kijkt naar de service van banken (weekelijks al jarenlang dat apps niet werken overdag door *storing geloof je het zelf* is dat nog verder beneden pijl dan Diablo :+

Als ik kijk naar WoW heb ik daar vroeger ook vaak genoeg wachtrijen en downtime gehad met lifegang, zelfde geld ook voor andere populaire mmorpg.

Ja het is vervelend maar de wereld vergaat niet, ik vraag mij af wat voor impact het op de samenleving heeft als er geen Internet meer is, kan de jeugd dan wel functioneren? 8)7

Het is vervelend, ik logde om 19:30 in zonder problemen ben denk ik 3x dood gegaan in een NM doordat het spel volledig bevroor, jammer dan

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TNxWQvHItVGLx8His6A7pgKkSgc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RpUQbayeY1fGl6vq05rcdfjx.png?f=user_large

Zo hoort het in een Diablo game >:)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
London schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 08:10:
Wel jammer dat ze Sorc niet gebuffed hebben waardoor je nu alsnog full defensives moet stacken, maar goed.. Wie weet met season 1. Idem voor minion Necro.
Het is gewoon raar inderdaad dat zo'n beetje elke sorc build 4 defensive skills moet gebruiken. Een glass cannon zijn is prima maar volgens mij zijn vergelijkbaar gegearde rogues en barbs veel beter dus eigenlijk zijn we gewoon van glas en is er weinig "cannon" |:(

Begin nu ook te merken dat Arc Lash een beetje achter begint te lopen. Als glass cannon in melee range staan is meestal ook geen goed idee en hoe hogere de tier NM hoe meer dit te merken is. Op zich gaan NM dungeons met +5 level mobs prima maar veel hoger wordt tricky. Bovendien begin ik dat arc lashen wel een beetje zat te worden en t hoort ook niet bij een sorc dus ga toch maar eens kijken of ik kan ombouwen tot ice shards of die blizzard spikes build. Lijkt me veel beter om vanaf ranged te kunnen dps-en en je defensive skills echt voor defense te gebruiken en niet om bijv. mobs in melee range te stunnen.

Hoe ervaren andere arc lashers dit? Nog steeds bezig op hogere levels of geswitched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 08:41:
Ik ben met de respec game begonnen, maar het is wel een gedoe idd :P
Ja ik kan mij nu voorstellen wat de devs bedoelde een tijdje terug met: op een gegeven moment is het misschien beter een extra character te levelen dan te respeccen :P

Zit denk ik op dat punt inmiddels met mijn druid dat ik voor een andere build misschien een aparte druid wil levelen :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• JohnnyV76
Altijd baas boven baas :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OXs63c-_HCvlJlt_N5TUzaYUqD4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/f8gnAooPRvfsWh3cGDg2Xraq.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Laatst online: 19-09 10:09
JohnnyV76 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 09:15:
[...]
Hoe ervaren andere arc lashers dit? Nog steeds bezig op hogere levels of geswitched?
Het levelen en gearen was wel een dingetje, maar nu ben ik wel blij met mijn arc lasher. Ik ben op dit moment lvl 89 en bezig met tier 39+ nightmare dungeons (die na de patch eindelijk echt de moeite waard zijn om mee te levelen :D ).

Ik vind de melee speelstijl juist leuk. Teleport met raiment, mobs opzuigen, lashen en de vonken vliegen. Ik heb nog geen nightmare dungeons gedaan waarbij mobs 10 of meer levels hoger zijn dan ik, dus wellicht valt arc lash dan af, maar ik heb ook niet echt de ambitie om hoge nightmare tiers te pushen.

Mijn plan voor de nabije toekomst:
* Lvl arc lash naar 100.
* Farm alvast gear voor een andere sorc build (blizzard misschien?).
* Andere class spelen doe ik wel als het nieuwe seizoen begint.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:43
666 zou "beter" zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zo een patch komt wereldwijd tegelijk uit en we hebben nu eenmaal met tijdsverschillen te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
cfern schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:13:
[...]
Ik vind de melee speelstijl juist leuk. Teleport met raiment, mobs opzuigen, lashen en de vonken vliegen. Ik heb nog geen nightmare dungeons gedaan waarbij mobs 10 of meer levels hoger zijn dan ik, dus wellicht valt arc lash dan af, maar ik heb ook niet echt de ambitie om hoge nightmare tiers te pushen.
Heb jij ook niet regelmatig dat als je in een pack teleport je even 1 of 2 seconden niet kan arc lashen? Alsof de mobs te dicht op je staan om te kunnen swingen oid. Als ik echt als een gek ga klikken werkt t wel maar LMB ingedrukt houden werkt dan vlak na de teleport niet. Moet ook eerlijk zeggen dat ik wat last van mijn pols/arm krijg door al dat arc lash. Denk dat het daarvoor ook beter zou zijn om een skill als blizzard te gebruiken.
* Lvl arc lash naar 100.
Ik level ook nog wel even door (bijna 82 nu) en probeer dan gear voor blizzard te bemachtigen. Wordt ook een hoop gedoe want nu veel "damage to close enemies" op mn gear. Niet helemaal useless want je zult nog steeds in packs teleporten dan frost nova doen natuurlijk.
Alles hogere sorcs die ik tegenkom spelen allemaal ice shards met een enkele blizzard. Ik vind blizzard eigenlijk een leukere skill dus daar ga ik ook voor farmen.

Als je zo her en der leest is sorc toch wel de zwakste class overall. Erg matige defense met matige damage. Hopelijk nog een flinke buff op komst zodat we ons ook wat meer OP kunnen voelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:48
Ik was begonnen met een Rogue maar die vond ik al gauw saai, toen geswitched naar Sorcerer. Campaign uitgespeeld, lvl 50 gehaald, capstone dungeon gedaan, op WT3 helltides, world bosses, invasions en nighmare dungeons gedaan. Uiteindelijk op lvl62 de capstone dungeon voor WT4 gedaan, na wat pogingen gehaald.

Nu een poosje op WT4 aan het spelen maar eigenlijk ben ik er gewoon nog te squishy voor. Nu de XP gains gebuffed zijn ga ik misschien voorlopig weer even terug naar WT3, ook omdat ik mijn build wat wil aanpassen. Ik gebruik ook de Ice shards build, maar ik heb gezien dat er wat varianten zijn die Blizzard erin verwerken, of Frozen orb, of Inferno, of Ball Lightning. Deze builds draaien zover ik zie veel meer om een aspect die je mana terug geeft als je een cooldown gebruikt, en dat lijkt me een leukere (en voorspelbaardere) mana management manier dan het alleen hebben van lucky hit. Mijn lucky hit (met barrier) gaat met m'n huidige gear richting de 80% maar daardoor mis ik weer resource cost reduction, cooldown reduction, etc.

Dus ik denk voorlopig weer lekker op WT3 helltides doen, invasions, nightmare dungeons... dan maar voorlopig nog even geen ascended gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:46
JohnnyV76 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 09:15:
[...]

Mijn arc lashende sorc heeft even pauze. Ik vind het qua speelstijl wel prima eerlijk gezegd maar ik vond het wat saai worden in end game, level 75. Hoge NM levels leverde nauwelijks meer xp op dan level +3 en duurde veel langer. Level +3 was echt te simpel. Plan is wel om nog even te zorgen dat ik Raiment krijg en verder te gaan levelen tot einde seizoen 0 nu hogere NM levels ook meer XP opleveren. Maar voor nu heb ik meer lol met campaign in hc doorlopen met een pulverize druid.

Wat aanvallen na teleporteren betreft. Dat is volgens mij een bug. Ik klik na teleporteren op a totdat ik lash uitgevoerd zie worden en houd hem daarna pas in.

[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 28-06-2023 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daffie schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:21:
Ik was begonnen met een Rogue maar die vond ik al gauw saai, toen geswitched naar Sorcerer. Campaign uitgespeeld, lvl 50 gehaald, capstone dungeon gedaan, op WT3 helltides, world bosses, invasions en nighmare dungeons gedaan. Uiteindelijk op lvl62 de capstone dungeon voor WT4 gedaan, na wat pogingen gehaald.

Nu een poosje op WT4 aan het spelen maar eigenlijk ben ik er gewoon nog te squishy voor. Nu de XP gains gebuffed zijn ga ik misschien voorlopig weer even terug naar WT3, ook omdat ik mijn build wat wil aanpassen. Ik gebruik ook de Ice shards build, maar ik heb gezien dat er wat varianten zijn die Blizzard erin verwerken, of Frozen orb, of Inferno, of Ball Lightning. Deze builds draaien zover ik zie veel meer om een aspect die je mana terug geeft als je een cooldown gebruikt, en dat lijkt me een leukere (en voorspelbaardere) mana management manier dan het alleen hebben van lucky hit. Mijn lucky hit (met barrier) gaat met m'n huidige gear richting de 80% maar daardoor mis ik weer resource cost reduction, cooldown reduction, etc.

Dus ik denk voorlopig weer lekker op WT3 helltides doen, invasions, nightmare dungeons... dan maar voorlopig nog even geen ascended gear!
Als het gaat zal ik gewoon Helltide WT 4 spammen. Events opzoeken en met andere mee werken. Chests geven ook meer xp nu heb ik begrepen. Of zoals ik wel eens lees WT3 Helltides en dan de shards gebruiken in WT4? Maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan.
Dat de rest lastiger is in WT4 klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
[...]

Mijn grootste bezwaar is het tijdstip van onderhoud. Op zich is er niet zo heel veel te klagen, aangezien de servers niet de hele onderhoudsperiode offline waren, maar je kan het alsnog niet maken dit op prime time in Europa te plannen. Bij WoW was het een bepaalde doordeweekse ochtend en dat is voor bijna iedereen acceptabel, behalve de select few die dan tijd zouden hebben om te gamen.
Het grote verschil tussen Diablo 4 en WoW is dat je in WoW realms hebt die regio-gebonden zijn. Onderhoud wordt daar op basis van regio nagenoeg altijd in de nacht uitgevoerd, en dat kan dus prima.

Diablo 4 heeft natuurlijk ook zijn regionale servers, maar ik gok dat die scheiding niet zo hard is als bij WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
JohnnyV76 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:07:
[...]

Heb jij ook niet regelmatig dat als je in een pack teleport je even 1 of 2 seconden niet kan arc lashen? Alsof de mobs te dicht op je staan om te kunnen swingen oid. Als ik echt als een gek ga klikken werkt t wel maar LMB ingedrukt houden werkt dan vlak na de teleport niet.
Ja, daar heb ik af en toe last van. Meestal helpt een stapje opzij zetten dan wel, maar dat zou niet nodig moeten zijn.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik wat last van mijn pols/arm krijg door al dat arc lash. Denk dat het daarvoor ook beter zou zijn om een skill als blizzard te gebruiken.
Arc lash is inderdaad een klikfestijn. Blizzard lijkt meer fire-and-forget.
Ik level ook nog wel even door (bijna 82 nu) en probeer dan gear voor blizzard te bemachtigen. Wordt ook een hoop gedoe want nu veel "damage to close enemies" op mn gear. Niet helemaal useless want je zult nog steeds in packs teleporten dan frost nova doen natuurlijk.
Yep. Frost nova = frozen/vulnerable = 5x meer damage of zo. Ik gok dat Blizzard nog wel wat gaat doen aan hoe belangrijk vulnerable nu is op gear. Maar dat verwacht ik niet binnenkort.
[...]
Als je zo her en der leest is sorc toch wel de zwakste class overall. Erg matige defense met matige damage. Hopelijk nog een flinke buff op komst zodat we ons ook wat meer OP kunnen voelen ;)
Het grootste 'probleem' vind ik nu de alles-of-niets speelstijl. Als je cooldowns niet beschikbaar zijn, doet arc lash damage als een nat pleepapiertje. Met ultimate actief (en frost nova) schiet ik door mobs heen als een kettingzaag. Necro's kunnen altijd bone spears afvuren en zitten daar niet aan cooldowns vast.

Als Blizzard het verschil tussen 'aan' en 'uit' staan een stukje kleiner kan maken zou dat al een hoop schelen denk ik.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:48
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:30:
[...]

Als het gaat zal ik gewoon Helltide WT 4 spammen. Events opzoeken en met andere mee werken. Chests geven ook meer xp nu heb ik begrepen. Of zoals ik wel eens lees WT3 Helltides en dan de shards gebruiken in WT4? Maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan.
Dat de rest lastiger is in WT4 klopt. :)
Juist die helltides op WT4 zijn tricky. Had er gister nog een geprobeerd, maar als ik even niet oplet en ik heb geen Flame shield/ice shield of een barrier, en zo'n kleine vervelende kut'wesp' spuugt een paar van die groene klodders op me af, dan ben ik gewoon in 1x deaud. Hetzelfde geldt voor die boars die aan komen chargen, of die wat grotere goblin-achtige dudes die hun zwaard in de grond meppen...
Ik heb de talents voor 'glass cannon', maar zo voel ik me ook daadwerkelijk :P iets te veel voor mijn comfort. Ben gister dus ook 2x dood gegaan en daar gaan dan weer de helft van je cinders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daffie schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:36:
[...]

Juist die helltides op WT4 zijn tricky. Had er gister nog een geprobeerd, maar als ik even niet oplet en ik heb geen Flame shield/ice shield of een barrier, en zo'n kleine vervelende kut'wesp' spuugt een paar van die groene klodders op me af, dan ben ik gewoon in 1x deaud. Hetzelfde geldt voor die boars die aan komen chargen, of die wat grotere goblin-achtige dudes die hun zwaard in de grond meppen...
Ik heb de talents voor 'glass cannon', maar zo voel ik me ook daadwerkelijk :P iets te veel voor mijn comfort. Ben gister dus ook 2x dood gegaan en daar gaan dan weer de helft van je cinders
Is zo een armor potion een idee aan het begin? Als je nou net even die mystery chests kan openen kan het hard gaan opeens met ancestrals.
Haha ja dat is pijnlijk die Cinders halvering.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2023 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
Het grootste 'probleem' vind ik nu de alles-of-niets speelstijl. Als je cooldowns niet beschikbaar zijn, doet arc lash damage als een nat pleepapiertje. Met ultimate actief (en frost nova) schiet ik door mobs heen als een kettingzaag. Necro's kunnen altijd bone spears afvuren en zitten daar niet aan cooldowns vast.

Als Blizzard het verschil tussen 'aan' en 'uit' staan een stukje kleiner kan maken zou dat al een hoop schelen denk ik.
Klopt, enige cooldowns die ik heb als Necro zijn Bone Storm (maar dat zie ik als een o-shit button voor meer dan 5 elite packs) en dan natuurlijk corpse tendrils, die zijn wel heel belangrijk vanwege fortify en essence buildup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
cfern schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:13:
[...]

Het levelen en gearen was wel een dingetje, maar nu ben ik wel blij met mijn arc lasher. Ik ben op dit moment lvl 89 en bezig met tier 39+ nightmare dungeons (die na de patch eindelijk echt de moeite waard zijn om mee te levelen :D ).

* Lvl arc lash naar 100.
Recpecced van een chain lightning (Arc Lash build nooit geprobeerd) naar een Ice Shards build, ben level 76 en kan vlotjes lvl 40 NM's doen. Tis enkel een saaie playstyle. Tis wachten op cooldown van Frost Nova, dan alles nuken en naar volgende pack. Tussen iedere frost nova ben je erg kwetsbaar (niet als je gewone content speelt, maar wel tov lvl 100 mobs in hogere NM dungeons). Tot vorige week vond ik die Ice Shards build erg powerfull, maar als ik nu een Legion Event ofzo doe of in Helltide events rondloop en je komt van die Werewolf builds tegen of Barbs/Rogues, dan rushen die rond en doen echt massive damage zonder downtime... Sorc voelt plots erg weak zo. Ik huppel er maar wat achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 20:34

p.w

Inrage schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:02:
[...]

Recpecced van een chain lightning (Arc Lash build nooit geprobeerd) naar een Ice Shards build, ben level 76 en kan vlotjes lvl 40 NM's doen. Tis enkel een saaie playstyle. Tis wachten op cooldown van Frost Nova, dan alles nuken en naar volgende pack. Tussen iedere frost nova ben je erg kwetsbaar (niet als je gewone content speelt, maar wel tov lvl 100 mobs in hogere NM dungeons). Tot vorige week vond ik die Ice Shards build erg powerfull, maar als ik nu een Legion Event ofzo doe of in Helltide events rondloop en je komt van die Werewolf builds tegen of Barbs/Rogues, dan rushen die rond en doen echt massive damage zonder downtime... Sorc voelt plots erg weak zo. Ik huppel er maar wat achter...
Ik loop precies tegen het zelfde probleem aan en de bufs van gisteren verandert er niks aan.

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:46
Ik heb vandaag geleerd dat je over bestaande legendary aspects heen kunt imprinten... Ik dacht dat je alleen Yellows kon imprinten... Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:15:
Ik heb vandaag geleerd dat je over bestaande legendary aspects heen kunt imprinten... Ik dacht dat je alleen Yellows kon imprinten... Lol
Meen je niet :P. ik had een maatje die ook verbaasd was toen ik dat na een week tegen hem zei. Vond dat al bijzonder :P maar jou helemaal nu hahah

Denk dat mijn halve gearset bestaat uit re-imprinted legendaries.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Hier nog een cheat-sheet om snel de grove layout van je Nightmare Dungeon te checken.
Deze kan gespiegeld/gedraaid zijn, en niet alle ruimtes spawnen exact zoals op het voorbeeld, maar de algemene vorm is vrijwel altijd hetzelfde.
Afbeeldingslocatie: https://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/1113184.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:57
Inrage schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:02:
[...]

Hier juist van ice shards geswapped naar een blizzard build (lvl 73) en enjoy het zoveel meer, gebruik de unique gloves erbij zodat ik ook buiten me CDs veel damage blijf doen.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:37
Ik lees hier positieve verhalen over de patch van gisteren.
Hopelijk ga ik dat zelf ervaren wanneer ik deze week dan eindelijk de eerste capstone dungeon kan completen en naar WT3 kan :)

Eerst nog even mijn lvl 48 HotA barb naar 50 brengen, ondertussen de laatste renown op niveau 3 krijgen en meer altars of Lilith pakken.

Ik wil nu ook weleens Helltides meemaken :D Lees er hier zoveel over en ik wil het ervaren!

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
lolgast schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:15:
Oh boy, dit wist ik ook niet!!!
Ik heb al mega veel legendaries met goede stats verkocht omdat er de verkeerde aspect op zit....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thermomet3r
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 16:21

Thermomet3r

het is warm of koud

oh damn je kan yellows inprinten? ik dacht alleen dat je legendaries opnieuw kon inprinten.

specs: AMD Ryzen 7 3700x, AMD Radeon 7900xtx,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:06
London schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 08:10:
Heerlijk die xp buffs zeg. NM dungeons en helltides vind ik wel nice om te doen en schiet ook echt op nu om te levellen.

edit: Wow, een unique helm op Druid! Niet de Tempest die ik wilde maar Vasily's Prayer vind ik ook wel leuk als pulverize Druid :9
Hoe lang duurde het voordat jij Shockwave had? Dropt hier helaas al 200 uur niet :'( Enige Aspect die ik niet uit een Codex kan halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
Tektoon schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 17:39:
[...]

Ik heb sacred gear met 2 a 3 goed gerolde stats per item en een goed gerolde power. Sommige items, zoals mijn ringen, heb ik al sinds lvl 40 oid. Ik denk niet dat een ancestral item met slechts 1 goede stat beter is. We gaan zien hoe lang het duurt; ik doe 4 helltide chests op wt4 per avond.

Op het moment verwacht ik meer van mijn eerste legendary paragon node, vanavond.
Wat veel mensen niet lijken te beseffen is dat gear-verbeteringen heel vaak gemaakt moeten worden. Voor mij is het vrij simpel, naast Legendaries (die bijna altijd crap zijn omdat ze relatief weinig droppen) kijk ik alleen naar Rare items die 4 affixes hebben waarvan de item power vergelijkbaar of hoger is dan wat ik al heb.

Dat laat nog steeds een behoorlijke selectie over. Van deze 4 moeten er 3 zijn die (niet geupgrade) ongeveer zo goed zijn als wat ik nu heb.

Dan hou je al wat minder, maar nog steeds best wat items over. Hier reroll je de 4e affix die niet zo goed was door enchanting tot iets wat wel nuttig is. Vervolgens upgrade je het item bij de blacksmith tot de hoogste kwaliteit en zet je er de gewenste legendary power op.

Door middel van die strategie heb ik toch wel echt elke aan uren een upgrade van een van m'n gear pieces. In de tussentijd heb je paragon-levels en skills vanuit renown om je sterker te maken. Al met al heb ik niet de indruk dat ik iets heel bijzonders doe of extreem veel geluk heb, maar ben ik wel echt aanzienlijk sterker dan ik een aantal dagen geleden was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

danslo schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:15:
[...]

Hoe lang duurde het voordat jij Shockwave had? Dropt hier helaas al 200 uur niet :'( Enige Aspect die ik niet uit een Codex kan halen
Geen idee, maar die heb ik al wel 10x gehad ofzo :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:43
London schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:17:
[...]

Geen idee, maar die heb ik al wel 10x gehad ofzo :P
Verdomme zeg, hier ook uren voor bezig maar nog geen drop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Thermomet3r schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:11:
oh damn je kan yellows inprinten? ik dacht alleen dat je legendaries opnieuw kon inprinten.
Haha ja je wilt juist heeel goed opletten op je gele items. De kans is groot dat je betere gele items vind dan legendaries en door die rare items dan te imprinten maak je ze legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:41
Poulske schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:18:
[...]

Gamble je totems? Dat is ook een goede manier om em te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:06
Bazziek schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:26:
[...]

Gamble je totems? Dat is ook een goede manier om em te krijgen.
Ik wel... Tot nu toe alle Obols uitgegeven en geen Shockwave ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Soms heb ik echt het idee alsof je account flagged is voor bepaalde powers en andere niet zeg maar :P Dat gevoel had ik soms met D3 ook al. En het moment dat je hem dan 1 keer hebt gevonden is de kans ineens vertienvoudigd hoe vaak je die vind ofzo :P

Ik heb shockwave inderdaad ook al een keer op 5-6 gevonden. en zit verre van 200uur.

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 28-06-2023 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

Thermomet3r schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:11:
Haha, ja, ik denk dat er best veel mensen zijn die dit niet weten. Ik vind het vooral irritant dat je dus ei-gen-lijk al je yellows ook af moet gaan na een run. Ik ga vanavond (als level 66, hopelijk iets sterker na de patch met m'n minions) een nieuwe WT4-capstone-poging doen. Die fucking
spoiler:
Elias
will go down. Eventually. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cfern
Ik weet niet of dit hier al bekend is, maar blijkbaar droppen sommige monsters meer items van een bepaalde soort dan andere. Zo zou je, als je totems zoekt, het beste plekken/dungeons kunnen farmen met goatmen.

Bron: https://maxroll.gg/d4/resources/monster-families

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Poulske schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:18:
[...]

En zodra je hem eenmaal hebt ... ;) zelfs een aspect met 100% roll klaarliggen.. maar daarvoor weer teveel twijfel om te imprinten of het wapen wel perfect genoeg is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
cfern schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:31:
Ik weet niet of dit hier al bekend is, maar blijkbaar droppen sommige monsters meer items van een bepaalde soort dan andere. Zo zou je, als je totems zoekt, het beste plekken/dungeons kunnen farmen met goatmen.

Bron: https://maxroll.gg/d4/resources/monster-families
Op reddit staat ook een plaatje welke dungeons/gebieden dan weer het beste zijn om te farmen op basis hiervan.. even terugzoeken.

Deze lijst helpt ook: https://www.reddit.com/r/...ngeons_by_monster_family/

[ Voor 9% gewijzigd door Montaner op 28-06-2023 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Na een run even je inventory sorteren, en van links naar rechts even vergelijken met je huidige gear. Kom je uiteindelijk flink onder je huidige power level dan is het auto junk vd rest in die categorie.

De items met hoger power level gooi ik in mn stash. Om de zoveel tijd loop ik door de stash heen om te kijken of ik daadwerkelijk wil upgraden. Als ik een paar kandidaten voor een slot heb ga ik enchanten, 1 max 2 keer, of als de andere stats echt goed en ik zeker weet dat ik het item ga gebruiken zelfs een 3e of 4e keer. Dan de keuze tussen gebruiken of alsnog salvagen/verkopen. Bij gebruiken de juiste aspect erop zetten en volledig upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:30:
[...]

Haha, ja, ik denk dat er best veel mensen zijn die dit niet weten. Ik vind het vooral irritant dat je dus ei-gen-lijk al je yellows ook af moet gaan na een run. Ik ga vanavond (als level 66, hopelijk iets sterker na de patch met m'n minions) een nieuwe WT4-capstone-poging doen. Die fucking
spoiler:
Elias
will go down. Eventually. :P
Ga na elk deel van de dungeon naar town. Dan ben je de dungeon debuffs kwijt. Sowieso voordat je de laatste Boss gast doen. Als je de dungeon in 1 keer wilt doorlopen, zonder TP, dan krijg je 2 debuffs op je kop, die erg vervelend zijn. En een underleveled minions necro is al niks makkelijk in de capstone. Ik kreeg dat op lvl68 pas voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

Poops_McGhee schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:45:
[...]

Ga na elk deel van de dungeon naar town. Dan ben je de dungeon debuffs kwijt. Sowieso voordat je de laatste Boss gast doen. Als je de dungeon in 1 keer wilt doorlopen, zonder TP, dan krijg je 2 debuffs op je kop, die erg vervelend zijn. En een underleveled minions necro is al niks makkelijk in de capstone. Ik kreeg dat op lvl68 pas voor elkaar.
Echt? Welke debuffs waren dat? Ik heb (op level 64) ook een poging gedaan een paar dagen terug, toen wel in 1 keer doorlopen. Daar ben ik een keer of 3 door de baas in elkaar gehoekt. Maar ik had 'm 1x wel op zo'n 10%. Maar toen was ik ook serieus door elke potion, cooldown en minion heen en was ik als een bang lammetje rondjes aan het rennen. :+

Eigenlijk denk ik dat het nog net te ambitieus is, misschien doe ik nog ff een paar NM runs om het op level 67 te proberen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
spaceboy schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:56:
[...]

Echt? Welke debuffs waren dat? Ik heb (op level 64) ook een poging gedaan een paar dagen terug, toen wel in 1 keer doorlopen. Daar ben ik een keer of 3 door de baas in elkaar gehoekt. Maar ik had 'm 1x wel op zo'n 10%. Maar toen was ik ook serieus door elke potion, cooldown en minion heen en was ik als een bang lammetje rondjes aan het rennen. :+

Eigenlijk denk ik dat het nog net te ambitieus is, misschien doe ik nog ff een paar NM runs om het op level 67 te proberen.
Kijk hier voor info (spoilers):

https://maxroll.gg/d4/dungeons/fallen-temple
Pagina: 1 ... 92 ... 213 Laatste