Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
biggydeen2 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:46:
[...]

Wat betreft die hammer, als er maar 1 stat mist en de rest is goed kun je hem gewoon equippen. Op wapen wil je crit dmg, vuln. dmg. en strenght. Als je twee hebt en je mist eentje is dat niet zo erg hoor. Dat enchanten is inderdaad veel te duur. Zelfs in de endgame heb je niet zomaar miljoenen liggen of je moet al extreem gaan grinden of geluk hebben met enchanting. Daarnaast droppen er best wel vaak gele uniques met de juiste stats. De dmg van een hammer boeit niet in een WW build (tenzei je bludgeoning weapons gebruikt voor WW, maar dan boeit de dmg van je two handed slashing weapon niet). Net zo goed dat de dmg van je twee 1 handed weapons ook niet boeit. Het zijn enkel de stats die meedoen voor je build. Voor je two handed slashing weapon wil je zo hoog mogelijke dps en daarna pas de andere stats.

Het zou mooi zijn als blizzard een aantal filters in gaat voeren. Bijvoorbeeld dat je kunt instellen dat een item in je bag minimaal stat x en x moet hebben en anders wordt hij geflagged als rommel. In de endgame heb je alleen maar iets aan de gele items als 3 van de 4 stats goed rollen. Dat gebeurt amper maar het kost heel veel tijd om continue elk item weer te checken.
Yes, ik gebruik de hammer als statstick, er zijn drie stats goed op en wil er een bijrollen.

Mijn huidige hammer had twee goede stats en de derde gerold naar wat ik nodig had. De nieuwe hammer is zonder vierde stat geen upgrade, maar als die vierde stat goed rolt, dan is het een endgame hammer.

Zit dan dus tussen wal en schip. Zelfde geval met de gloves :D

Als het niet zo intens duur was had ik er wel al de juiste stats op kunnen rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 07:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8DplsL-u0cm1WAaF4geh6iM8lo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EMhzsdAataTz0UkOgVsABC7X.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik dit aspect imprint krijg ik bij de preview een waarde te zien die lager ligt dan de waarde tussen de brackets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknizion
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 17:19
Campaign uitgespeeld met mijn Necromancer. Het was best wel een tof verhaal. Ik had voor het eerst in een Diablo game dat ik de karakters heel erg tof vond. Ik ga nu denk ik even pauze nemen met de game en wachten op seasonals, heb de endgame content kort gedaan en dat is best wel tof, maar ik ga dan liever met een nieuwe character aan de slag.

Is er al bekend wanneer seasonals beginnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Teknizion schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:54:
[...]

Is er al bekend wanneer seasonals beginnen?
Volgens mij nog niet concreter dan "mid/late july"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknizion
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 17:19
GRDavies75 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:56:
[...]

Volgens mij nog niet concreter dan "mid/late july"
Ah dat zou opzich wel een prettig moment zijn, ik heb nog tot eind augustus zomervakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

pirke schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:40:
[...]

Als ik dit aspect imprint krijg ik bij de preview een waarde te zien die lager ligt dan de waarde tussen de brackets??
Misschien niet relevant, een Youtuber gaf de volgende tip aan, maar default staan de "advanced tooltips" uit. De AT geven duidelijkere beschrijvingen (volgens de Youtuber). Die kan je aanzetten onder de Gameplay tab.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
pirke schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:40:
[Afbeelding]

Hier wordt uitgelegd hoe dit komt: https://us.forums.blizzar...side-stated-range/30947/6

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Visgek82 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:29:
Ik begin het idee te krijgen dat mijn karakter wel eens loot bugged zou kunnen zijn. Lvl 56 op WT3, niet 1 unique. Dit zou te maken kunnen hebben met het feit dat ik mijn keystone dungeon gecomplete heb tijdens het helpen van iemand anders (?), hoelang duurde het bij jullie voor uniques begonnen te droppen?
Ik kreeg mijn eerste unqiue op level 66 en mijn tweede en derde rond lvl 71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:58
Tukker_T schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:50:
[...]

Ik kreeg mijn eerste unqiue op level 66 en mijn tweede en derde rond lvl 71.
Zou er een verborgen tijdscomponent in de unique droprate-berekening zitten?
Reden waarom ik dit zeg is omdat ik in de afgelopen 2 weken ongeveer maar 10-15 uur gespeeld heb en een lvl 33 char heb, maar die heeft inmiddels wel 5 unique drops gehad.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
Joarie schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:57:
[...]

Zou er een verborgen tijdscomponent in de unique droprate-berekening zitten?
Reden waarom ik dit zeg is omdat ik in de afgelopen 2 weken ongeveer maar 10-15 uur gespeeld heb en een lvl 33 char heb, maar dit heeft inmiddels wel 5 unique drops gehad.
Ik dacht eerst dat het misschien met nightmare dungeons te maken had omdat ik die weinig gedaan heb maar als ik jouw post dan lees dan lijkt dat het ook niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Tukker_T schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:59:
[...]

Ik dacht eerst dat het misschien met nightmare dungeons te maken had omdat ik die weinig gedaan heb maar als ik jouw post dan lees dan lijkt dat het ook niet te zijn.
Het is puur RNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
GRDavies75 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:02:
[...]

Misschien niet relevant, een Youtuber gaf de volgende tip aan, maar default staan de "advanced tooltips" uit. De AT geven duidelijkere beschrijvingen (volgens de Youtuber). Die kan je aanzetten onder de Gameplay tab.
Wat hebben advanced tooltips te maken met een imprint stat die lager ligt dan de beschreven range :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:09

Spooksel

Spooksel!

Die unique's moet je wel mazzel mee hebben inderdaad. In liep in mijn 50's al met 2 unique's rond, 't is maar net welk lot je hebt in de loterij :P

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:50
Iemand tips hoe je erachter kan komen welke side quests je nog mist in een gebied? Ik vind wel sites waar alle quests staan maar er is niet echt een makkelijke manier om te zien welke je niet gedaan hebt in een gebied toch?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:46
Tukker_T schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:59:
[...]

Sommige uniques kunnen vroeg droppen. Ik had bijvoorbeeld tijdens de campaign een tweetal razorback truien. Maar de meeste droppen pas vanaf WT3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
hangt ook van je class af.

de grote 6 uniques zijn gebonden aan bepaalde mobs. (lvl 85+)
en super super rare..

de rest is RNG inderdaad.. alhoewel de 1 meer dan de andere valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 10:53

UTADDICT

NERF

Shorteh schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:10:
[...]

Klopt, dit is het upvote systeem van deze site. Werkt weer net een stukje makkelijker :P
Wat ook goed is om te weten naast dat het er altijd 2 zijn, is dat ze een reset timer hebben. Dus soms kan je er in 1 helltide, wel vier of zelfs 6 (met heel veel mazzel) openen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

UTADDICT schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:06:
[...]

Wat ook goed is om te weten naast dat het er altijd 2 zijn, is dat ze een reset timer hebben. Dus soms kan je er in 1 helltide, wel vier of zelfs 6 (met heel veel mazzel) openen.
6 kan toch alleen omdat het er soms 3 zijn? Helltide is maar een uur, dus er is maar 1 reset.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 10:53

UTADDICT

NERF

Tektoon schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:14:
[...]

6 kan toch alleen omdat het er soms 3 zijn? Helltide is maar een uur, dus er is maar 1 reset.
Hangt er vanaf hoe de tijden vallen, soms zijn er 2 resets blijkbaar.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-09 16:04
Hoe kunnen jullie 525 cinders farmen in een uur tijd? Vind ik knap

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deathaspire
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-09 13:58
UTADDICT schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:16:
[...]

Hangt er vanaf hoe de tijden vallen, soms zijn er 2 resets blijkbaar.
er is altijd maar 1 reset, maar er is 1 zone waar er 3 chests spawnen, vandaar dat het mogelijk is om 6 chests te halen.
Buizerd__NL schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:18:
niet zo moeilijk hoor, kijk een beetje waar de events spawnen, kies er 2 (of 3) die kort bij elkaar liggen, en gewoon van event naar event lopen, onderweg de grotere packs ook even meenemen en je hebt zo een hoop cinders bij elkaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:46
Deathaspire schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:23:
[...]

er is altijd maar 1 reset, maar er is 1 zone waar er 3 chests spawnen, vandaar dat het mogelijk is om 6 chests te halen.

[...]

niet zo moeilijk hoor, kijk een beetje waar de events spawnen, kies er 2 (of 3) die kort bij elkaar liggen, en gewoon van event naar event lopen, onderweg de grotere packs ook even meenemen en je hebt zo een hoop cinders bij elkaar.
Mijn tactiek is nog luier. Ik ga naar het gebied met een vierkant eromheen op helltide.com en wacht tot ik spelers zie. Die volg ik dan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
Spooksel schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:24:
Die unique's moet je wel mazzel mee hebben inderdaad. In liep in mijn 50's al met 2 unique's rond, 't is maar net welk lot je hebt in de loterij :P
Ik heb zelf dat steeds dezelfde unique dropt, dus dat schiet ook niet op :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
Buizerd__NL schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:18:
heel makkelijk, events en random bosses droppen veel cinders

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
Markozv schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:17:
[...]

heel makkelijk, events en random bosses droppen veel cinders
Niet doodgaan helpt ook... heb ik gehoord 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
Robbaman schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:21:
[...]

o ja dat zeker dood gaan is -50% cinders, kwam er zelf ook keer op een pijnlijke manier achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Gebeurde mij gisteren helaas. Zelfs 2x dood gegaan, een keer was ik even afk. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markozv
Buizerd__NL schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:29:
Gebeurde mij gisteren helaas. Zelfs 2x dood gegaan, een keer was ik even afk. :+
Nooit tijdens een Helltide afk gaan altijd naar een stad poorten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Markozv schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:42:
[...]

Ja papa :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
Markozv schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:42:
[...]

Dit geldt overigens voor bijna alle activiteiten :+
iedere keer als ik afk ga om even iets te drinken te pakken o.i.d. kom ik terug naar een dood-schermpje, tenzij ik naar stad ge tp'd ben ;)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Yes... eindelijk Tier IV.. Holy moly wat een gevecht met die eindbaas.. Had ook nog een akkefietje, in het begin van de Capstone dungeon ging ik dood, maar ik spawnde ACHTER een barrière waar je later pas door mag. Ik dacht nou ik ga hier maar door maar toen ik alles daar gecleared had natuurlijk geen spul om in die pedestal te droppen om de deur naar de eindbaas te openen.
Toen uit de dungeon geteleport, toen er weer ingelopen en toen het begin van de dungeon afgemaakt.
Vervolgens moest ik natuurlijk het laatste stuk opnieuw doen maar daar had ik alles al gesloopt op 1 van die animus houders na. Ik dacht nog, ik krijg nooit genoeg als ik er maar 1 sloop maar...verbazing alom, het balkje was gelijk vol na 1 van die gasten gesloopt te hebben.

Eindbaas had ik 4 pogingen nodig (nou ja.. vandaag dan, had hem al eerder geprobeerd) en ik was ook al bijna aan het meedoen aan het oudhollansch controllerwerpen, maar goed.. laatste poging lukte het me.. level 66 Barbarian. Nu dus in WTIV en gelijk werd me ass gekikkerd door de eerste de beste elite die ik tegenkwam, dus moet even mijn tactiek aanpassen (tactiek was.. gaan gaan gaan gaan Whirlwind, dat lukt nu niet meer)

maar goed.. ik ben blij.. yay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
Dazzler2120 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:48:
[...]

Dit geldt overigens voor bijna alle activiteiten :+
iedere keer als ik afk ga om even iets te drinken te pakken o.i.d. kom ik terug naar een dood-schermpje, tenzij ik naar stad ge tp'd ben ;)
Yep, zelfs begin van een NM dungeon kun je makkelijk dood gaan door afk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Alcmaria schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:54:
Yes... eindelijk Tier IV.. Holy moly wat een gevecht met die eindbaas.. Had ook nog een akkefietje, in het begin van de Capstone dungeon ging ik dood, maar ik spawnde ACHTER een barrière waar je later pas door mag. Ik dacht nou ik ga hier maar door maar toen ik alles daar gecleared had natuurlijk geen spul om in die pedestal te droppen om de deur naar de eindbaas te openen.
Toen uit de dungeon geteleport, toen er weer ingelopen en toen het begin van de dungeon afgemaakt.
Vervolgens moest ik natuurlijk het laatste stuk opnieuw doen maar daar had ik alles al gesloopt op 1 van die animus houders na. Ik dacht nog, ik krijg nooit genoeg als ik er maar 1 sloop maar...verbazing alom, het balkje was gelijk vol na 1 van die gasten gesloopt te hebben.

Eindbaas had ik 4 pogingen nodig (nou ja.. vandaag dan, had hem al eerder geprobeerd) en ik was ook al bijna aan het meedoen aan het oudhollansch controllerwerpen, maar goed.. laatste poging lukte het me.. level 66 Barbarian. Nu dus in WTIV en gelijk werd me ass gekikkerd door de eerste de beste elite die ik tegenkwam, dus moet even mijn tactiek aanpassen (tactiek was.. gaan gaan gaan gaan Whirlwind, dat lukt nu niet meer)

maar goed.. ik ben blij.. yay
Na dit verhaal voel ik mij toch iets beter toen ik op level 61 probeerde met mijn druid deze boss koud te maken. Ik heb er bijna 3 uur lang mijzelf ernaar gegooid omdat ik wist dat ik het zou moeten kunnen halen omdat ik meerdere keren enorm close was. Uiteindelijk toch nog even wat upgrades gefarmed en op level 62 na 3 pogingen toch weten te halen. Het is mij duidelijk waarom de recommended level 70 is om deze boss te halen. Maar 60-70 gaat zo traag in Tier III...

Gefeliciteerd! :Y)

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De hoop is groot dat de patch vandaag komt als ik online rond lees, zou dan ook als geroepen komen. Zonder patch denk ik dat het de eerste dag gaat worden met 0 tijd in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
IIsnickerII schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:00:
[...]

Na dit verhaal voel ik mij toch iets beter toen ik op level 61 probeerde met mijn druid deze boss koud te maken. Ik heb er bijna 3 uur lang mijzelf ernaar gegooid omdat ik wist dat ik het zou moeten kunnen halen omdat ik meerdere keren enorm close was. Uiteindelijk toch nog even wat upgrades gefarmed en op level 62 na 3 pogingen toch weten te halen. Het is mij duidelijk waarom de recommended level 70 is om deze boss te halen. Maar 60-70 gaat zo traag in Tier III...

Gefeliciteerd! :Y)
Netjes dat het je op 62 is gelukt maar inderdaad hij wordt voor level 70 met een rede geadviseerd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukker_T
Robbaman schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:21:
[...]

Daarom ook op hardcore spelen dan leer je het wel af :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Ik ben nu level 51 met een Rogue. Heb de campaign uitgespeeld en heb Cathedral of Light gedaan om naar Tier 3 te gaan.

Moet zeggen dat ik met mijn build (Puncture + Penetrating Shot + Shadow Step + Death Trap + Poison Trap) erg squishy was in het begin en niet al te veel damage deed, maar begint steeds beter te worden.

Wel een paar vragen:
* Maakt de damage van mijn melee wapens uit voor Puncture + Penetrating Shot? Heb wel wat legendaries gevonden met een goede aspect en stats, maar -150 dps t.o.v. sommige andere wapens met mindere stats. Ik begreep dat je damage scaled met je wapens, maar is dat in mijn geval alleen met de (cross)bow of ook melee?
* Is er een manier om meer amulet/rings te legendary te krijgen? Ik had mijn penetrating shot aspect op een hele slechte amulet dus toen ik een nieuwe kreeg wilde ik de Codex gebruiken om de nieuwe te imprinten, maar ik had slechts 4/5 van de legendary mats daarvoor dus ik zat een tijdje met een hele weake core skill tot ik die vond. Gear upgrades in T3 gaan nu zo snel dat ik bang ben dat ik snel weer een 5tal van die krengen moet hebben. (heb de extra shadowstep aspect nu imprint op boots en heb echt al tientallen betere boots gehad, maar dan heb ik deze cruciale aspect niet meer)

Overigens vind ik als nieuwkomer in Diablo de stats en dat paragon board allemaal redelijk overweldigend en ik ben toch wel wat gewend als iemand die WoW speelt sinds classic en andere RPGs heeft gespeeld. Lastig te bepalen welke items ik nou moet bewaren om aspects op te zetten bijvoorbeeld.

[ Voor 16% gewijzigd door DennisCle op 27-06-2023 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:35

JSchut

.....

Wilde vanochtend de tweede capstone dungeon doen (lvl 70).
Weet dat ik iets te laag elvel ben. (Ben zelf level 60)

Het eerste deel redde ik nog wel maar het tweede stuk werd te lastig helaas.

Heb eigenlijk niet zo'n zin om nog 10 levels in T3 te blijven. Iemand die zin heeft mij vanavond een handje te helpen? O+

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Alleen omdat je geen zin meer hebt om nog 8 levels te levelen? Oke!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:27
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:29:
De hoop is groot dat de patch vandaag komt als ik online rond lees, zou dan ook als geroepen komen. Zonder patch denk ik dat het de eerste dag gaat worden met 0 tijd in de game.
Ik heb nog niets gehoord wat erop zou duiden met enige zekerheid dat de patch zou komen vandaag.

Ik gok op volgende week ergens. Of mss zo rond half juli, seizoen 1 zou half /eind juli beginnen dus dat kan ook nog.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

JSchut schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:49:

Heb eigenlijk niet zo'n zin om nog 10 levels in T3 te blijven. Iemand die zin heeft mij vanavond een handje te helpen? O+
Je hebt er niet superveel aan, de Capstone dungeon is natuurlijk een test om te zien of je gaar en je level een beetje ok zijn voor WTIV, dus ook al krijg je toegang tot de 4e tier, dan nog ga je daar niet echt lol beleven. Ik moet toegeven dat ik ook de grind best heftig vind.. maar ja.. het hoort er een beetje bij.. En vooral op level 60 is er nog genoeg te doen om je niet te vervelen. Het wordt pas irritant als elke drop die valt slechter is als wat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vindictae
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 11:35
Ik zit nu al een tijdje in WT3, en vond in begin echt wel goede upgrades, maar lijkt nu beetje stil te staan (misschien is het al bovengemiddeld). Maar ben nu level 59 Barb, en weet niet of het al moeite waard is om Capstone voor WT4 te proberen? Ik doe momenteel vooral NM dungeons, maar zit daar ook nog niet echt hoog qua tier, dus mogelijk kan ik er nog wat upgrades uithalen, als ik hogere sigils vind.

Hoe hebben anderen dat ervaren? Wat is beetje minimum level om capstone WT4 te proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:29:
Yes, het is inderdaad even afwachten. Het vooruitzicht van de patch heeft ook mij weer een beetje enthousiast gemaakt. We gaan het meemaken. Als 'ie niet komt dan zal ik ook gaan pauzeren. Hoe kun je gaan levelen als je weet dat je inefficient werk aan het verrichten bent :+ (met een patch in het vooruitzicht).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:20
JSchut schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:49:

Gisteren op level 60 heb ik het ook geprobeerd maar faalde. Vandaag op level 62 heb ik solo gedaan zonder dood te gaan. Verschil is toch groot die twee levels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Zat gister te kijken naar de Attack power van druid tijdens het gebruik van de skill Rage

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/siNG_UWg4cESuNh1_zIrWtlZ47g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FVEzI0QYKlbcVVkmZV4mJsXE.jpg?f=fotoalbum_large

Niet meer normaal :)

[ Voor 3% gewijzigd door pstalman op 27-06-2023 16:16 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Vindictae schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:12:
Ik zit nu al een tijdje in WT3, en vond in begin echt wel goede upgrades, maar lijkt nu beetje stil te staan (misschien is het al bovengemiddeld). Maar ben nu level 59 Barb, en weet niet of het al moeite waard is om Capstone voor WT4 te proberen? Ik doe momenteel vooral NM dungeons, maar zit daar ook nog niet echt hoog qua tier, dus mogelijk kan ik er nog wat upgrades uithalen, als ik hogere sigils vind.

Hoe hebben anderen dat ervaren? Wat is beetje minimum level om capstone WT4 te proberen?
Het is per speler anders uiteraard, ik ben een redelijke casual gamer, ben niet de snelste meer (want niet meer de allerjongste) en ik kreeg capstone 70 boss neer met een WW Barbarian lvl67 met een gemiddeld itemlevel van 715 ofzo. (zoals ik in mijn triomf post hierboven ergens heb gezet)

Als je een hardcore speler bent en je kan punniken en koffie drinken tijdens een darksouls game, dan kan je het wellicht al iets eerder proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek82 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:04:
[...]

Ik heb nog niets gehoord wat erop zou duiden met enige zekerheid dat de patch zou komen vandaag.

Ik gok op volgende week ergens. Of mss zo rond half juli, seizoen 1 zou half /eind juli beginnen dus dat kan ook nog.
Volgende week klinkt logisch, vandaag zou het heel goed doen bij de groep die al wat verder is in de game. Vanaf half tot eind juli kunnen we S1 verwachten (zover bekend) en het lijkt me dat ze de patch lang genoeg willen bekijken in de praktijk voor dat S1 begint.
We gaan het zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:46
lolgast schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:35:
Vandaag lekker opgeschoten. Level 60 inmiddels en in 2 gebieden nu renown level 5. De andere zitten op 3, dus met een beetje dedication is dat in een dagje gefixt voor het seizoen begint :)
Dit duurt langer dan ik dacht :+ Heb er nu 3 op level 5 en ruimschoots in het laatste level van gebied 4. Als ik hiermee klaar ben doe ik dit nog 1 keer, in HC. En daarna, nooit, maar dan ook echt nooit meer :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Alcmaria schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:16:
[...]

Het is per speler anders uiteraard, ik ben een redelijke casual gamer, ben niet de snelste meer (want niet meer de allerjongste) en ik kreeg capstone 70 boss neerzet een WW Barbarian lvl67 met een gemiddeld itemlevel van 715 ofzo. (zoals ik in mijn triomf post hierboven ergens heb gezet)

Als je een hardcore speler bent en je kan punniken en koffie drinken tijdens een darksouls game, dan kan je het wellicht al iets eerder proberen
Hier sluit ik me bij aan. Ik ben al wat jonger, en stond strak van de cafeïne toen ik het op 62 voor elkaar kreeg. Elk klein foutje eindigde in een wipe, en ik moest flink mijn tijd nemen om elk mogelijk beetje damage te voorkomen. Dit is me eindelijk gelukt, maar leuk was het niet. Wel toen hij uiteindelijk dood ging. Heb in geen tijden zo hard gejuigd voor een game. Het was waarschijnlijk een stuk minder frustrerend geweest als ik er even mee gewacht had en wat extra nodes op mijn paragon board had. Dus ja, 65-ish is mijn advies.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Pff ik moet weer helemaal inkomen joh. misschien voor zekerheid maar even een andere character spelen. nu al bijna 2 deaths met mijn druid doordat ik 2 weekjes niet gespeeld had XD

Vanavond ga ik wel echt proberen te farmen om zsm nightmare dungeons te doen. is denk ik mijn beste kans op Tempest Roar helm

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 20-09 01:27
Ricmaniac schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:46:
Pff ik moet weer helemaal inkomen joh. misschien voor zekerheid maar even een andere character spelen. nu al bijna 2 deaths met mijn druid doordat ik 2 weekjes niet gespeeld had XD

Vanavond ga ik wel echt proberen te farmen om zsm nightmare dungeons te doen. is denk ik mijn beste kans op Tempest Roar helm
Als je in een van de clans zit, gewoon bij een groepje aansluiten tot het weer in je vingers zit! Beetje carried worden kan geen kwaad 8)

Edit: Voor diegenen die op de bubbel zitten waar T3 net te simpel is en T4 te moeilijk, kijk ff naar de Kripp video over 'hellrise like a boss'. Legt hij heel goed uit wat je kan doen om over die hump te geraken.

[ Voor 16% gewijzigd door sleepwalkerbe op 27-06-2023 16:55 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Ricmaniac schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:46:

Zoek 'm ook al even, om eens te kunnen wisselen met Pulverize Druid..daarentegen zie ik ook graag Temerity verschijnen.. maar helaas :'( unique's farmen is toch echt van een hoog RNG niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:34

Oxigeon

En zo is dat!

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:54:
[...]

Als je in een van de clans zit, gewoon bij een groepje aansluiten tot het weer in je vingers zit! Beetje carried worden kan geen kwaad 8)

Edit: Voor diegenen die op de bubbel zitten waar T3 net te simpel is en T4 te moeilijk, kijk ff naar de Kripp video over 'hellrise like a boss'. Legt hij heel goed uit wat je kan doen om over die hump te geraken.
Hmm. Is er een makkelijke manier om in een groepje te komen? Of is het gewoon een kwestie van even een berichtje in de app. Op een ps5 is alleen een berichtje typen niet "even". Weet eigenlijk ook niet of je er een toetsenbord aan kan hangen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 20-09 01:27
Oxigeon schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 17:01:
[...]

Hmm. Is er een makkelijke manier om in een groepje te komen? Of is het gewoon een kwestie van even een berichtje in de app. Op een ps5 is alleen een berichtje typen niet "even". Weet eigenlijk ook niet of je er een toetsenbord aan kan hangen
In de clan chat kan je makkelijk mensen vinden die je een boost geven of paar NMs doen met je. Geen idee hoe het te doen met een ps5, speel op pc...
Als je appje hebt ervoor ofzo best paar dagen 'de moeite' doen en zo progressen, sommige delen stagneer je zo hard dat de lol er soms af is.
Ik had 12u enkel halve upgrades en dan op 3 NMs 4 nieuwe pieces en men crits hitten 600% harder dan er voor - dus don't give up!

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
lolgast schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:19:
[...]

Dit duurt langer dan ik dacht :+ Heb er nu 3 op level 5 en ruimschoots in het laatste level van gebied 4. Als ik hiermee klaar ben doe ik dit nog 1 keer, in HC. En daarna, nooit, maar dan ook echt nooit meer :z
!remind me 1 month

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
  • Laatst online: 17-09 15:43
Vindictae schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:12:

Ik had 'm gedaan op 59 op mijn eerste char. Vervolgens pas echt op 62 overgegaan naar t4 omdat ik onvoldoende dmg (en vooral defense) tot dan toe had. In die paar lvls wel upgrades gevonden/gerolled/items geupgrade, gems gefixt etc.

Wat mij hier opvalt is dat mensen zeggen dat ze geen upgrades vinden. Dan vraag ik me altijd af waar men dan naar kijkt, als ik zelfs op lvl85 relatief eenvoudig upgrades vind waardoor ik hogere nm kan pushen (en mijn gear dus echt wel redelijk optimised is, vooral vergeleken met t3 mensen).

Upgrades zitten vaak in de hoek wat een sidegrade lijkt, terwijl het eigenlijk een megagrote upgrade is, of kan zijn dmv rerolls. Als men alleen zoekt naar items met exact dezelfde stats, met alleen hoger ilvl, zul je idd weinig vinden.

Zo was er ook al eerder iemand in de guild die alleen legendaries op bleek te pakken toen ik diegene vroeg naar wat hij dan doet om upgrades te vinden. Dat je dan geen upgrades vindt, is niet gek.

Zaken zoals verschillende soorten DR (als voorbeeld: dr while fortified als je class fort gebruikt). Als je een fort class speelt maar geen fort gebruikt, moet je eerst daar naar kijken etcetera etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

mpra schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 17:31:
[...]
Wat mij hier opvalt is dat mensen zeggen dat ze geen upgrades vinden. Dan vraag ik me altijd af waar men dan naar kijkt, als ik zelfs op lvl85 relatief eenvoudig upgrades vind waardoor ik hogere nm kan pushen (en mijn gear dus echt wel redelijk optimised is, vooral vergeleken met t3 mensen).
Ik heb sacred gear met 2 a 3 goed gerolde stats per item en een goed gerolde power. Sommige items, zoals mijn ringen, heb ik al sinds lvl 40 oid. Ik denk niet dat een ancestral item met slechts 1 goede stat beter is. We gaan zien hoe lang het duurt; ik doe 4 helltide chests op wt4 per avond.

Op het moment verwacht ik meer van mijn eerste legendary paragon node, vanavond.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
Tektoon schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 17:39:
[...]

Ik heb sacred gear met 2 a 3 goed gerolde stats per item en een goed gerolde power. Sommige items, zoals mijn ringen, heb ik al sinds lvl 40 oid. Ik denk niet dat een ancestral item met slechts 1 goede stat beter is. We gaan zien hoe lang het duurt; ik doe 4 helltide chests op wt4 per avond.

Op het moment verwacht ik meer van mijn eerste legendary paragon node, vanavond.
Nja op rings neem je vaak crit/crit dmg/vulnerable. Lagere ilvl = lagere rolls = scheelt hoop dps door lage ilvl aangezien rings juist de slots zijn waar de dps van komt. 3-5% crit vs 10-15% is toch wel ff een verschil als voorbeeld.

Je stipt nog wel een goed puntje aan, namelijk je paragon board en glyphs. Als men enkel normale dungeons runt, zal diegene dus ook de extra power van gelevelde glyphs missen. Alleen al je glyphs naar een hoog lvl brengen, kan het verschil zijn tussen t4 waardig of niet. Glyphs kun je prima in nm 1-20 lvlen.

Daarnaast ook renown rewards die weer leiden naar paragons niet vergeten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Montaner schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:54:
[...]

Zoek 'm ook al even, om eens te kunnen wisselen met Pulverize Druid..daarentegen zie ik ook graag Temerity verschijnen.. maar helaas :'( unique's farmen is toch echt van een hoog RNG niveau.
Nog geen 10 minuten nadat ik dit las, dropt die broek voor mijn necro.
Gewoon van een straat mob, trouwens.

:9Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BXhxOiQ91YeADrgPrEQC8vzL4Ys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/db83o2fHWwIldt2w54Hzu4W0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Poops_McGhee op 27-06-2023 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 18:03

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Dit is mijn eerste Diablo game, ben nu level 40 rogue, deel van de story gedaan, wat sidequests en wat dungeons. Ik heb alleen het gevoel dat ik niet echt "verder" kom, ik gebruik de laatste 10 levels eigenlijk dezelfde build omdat de rest van de skills een stuk zwakke zijnr en ik krijg ook niet echt grote item upgrades of nieuwe skills meer. Is dit gewoon een traag gedeelte van de game tot ik in de volgende World Tier kom (nu WT2) of mis ik iets?

Ik heb ook hele bijzondere difficulty spikes in de open world waar sommige enemies ineens drie keer zo taai zijn t.o.v. de rest (1-2 shot) terwijl het geen elite enemies zijn. Herkennen jullie dit?

[ Voor 3% gewijzigd door BroWohsEdis op 27-06-2023 19:01 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Kan je bij de Paragon een nieuw board toevoegen :+

Ik alle punten in het eerste board geduwd.. goedenavond!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
mpra schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 17:31:
[...]

Upgrades zitten vaak in de hoek wat een sidegrade lijkt, terwijl het eigenlijk een megagrote upgrade is, of kan zijn dmv rerolls. Als men alleen zoekt naar items met exact dezelfde stats, met alleen hoger ilvl, zul je idd weinig vinden.
Dit. Ik had een hele fijne sacred helm die 2x +3 ranks gaf op 2 van mijn skills. Met pijn in het hart afscheid genomen toen ik een helm met 150 meer power en andere stats aantrok. Maar cruciaal was de extra willpower waardoor er 2 paragon nodes opeens de extra bonus geactiveerd kregen, dat is sterker dan een paar procent extra op die skills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:36
Poops_McGhee schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 17:51:
[...]

Nog geen 10 minuten nadat ik dit las, dropt die broek voor mijn necro.
Gewoon van een straat mob, trouwens.

:9[Afbeelding]
Dan hebben we dezelfde broek ;)

Leer jezelf aan om altijd een potion te gebruiken voor een fight zodat je de bonus krijgt.. ik heb er een 80% roll op dat is echt bizar dat voordeel

[ Voor 12% gewijzigd door Jaer op 27-06-2023 19:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Famous schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 18:51:
Kan je bij de Paragon een nieuw board toevoegen :+

Ik alle punten in het eerste board geduwd.. goedenavond!
Oh ja! dat had ik ook!!.. met het idee.. het wordt wel vol hier.. maar goed.. het zal wel.

Toen hoorde ik mensen over andere boards en roteren van je bord.. dus ik nog een keer kijken...bam.. bord numero 2.

de meeste spellen nemen je iets teveel bij het handje.. Diablo verwacht gewoon dat spelers hun info op internet opzoeken.

edit breaking news
https://updatecrazy.com/d...or-ps5-version-1-011-000/

(de update waarop velen hoopte)

[ Voor 11% gewijzigd door Alcmaria op 27-06-2023 19:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:25
Rolt hier een update binnen - 1.05GB Series X

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
justifire schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:11:
330MB op PC hier

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

justifire schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:11:
Hier ook toen ik keek, was wel gewoon online.

Hij is alweer klaar dus ff opnieuw inloggen. :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaer schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:09:
[...]

Dan hebben we dezelfde broek ;)

Leer jezelf aan om altijd een potion te gebruiken voor een fight zodat je de bonus krijgt.. ik heb er een 80% roll op dat is echt bizar dat voordeel
Ik heb wel met weemoed m'n oude broek laten gaan. +3 pots capacity is toch wel heel fijn. Ik zal er aan moeten wennen dat ik weer met 9 pots rond moet lopen.

Dit zeisje werkt ook wel goed met die broek. Zeker een tuinbroek 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tkHVS5mdXTPNJrkDbetHyMpbRU8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HuhTjxzMa2I0NDdbOW4OyvpA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Poops_McGhee op 27-06-2023 19:32 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:10
Aantal leuke wijzigingen in de nieuwe patch, onder andere dat je direct naar NM dungeon kan teleporten.
Ook lijkt erop dat je meer exp kan krijgen voor allerlei zaken.

Een kleine greep uit de update:
-Significantly increased the experience awarded for completing Nightmare Dungeons.
-Significantly increased the experience gained from killing monsters in Nightmare Dungeons.
-Helltide chests now provide substantially more bonus experience when opened.
-Significantly increased rewarded experience from completing individual Whispers across the board.
-Fixed an issue where no experience was awarded for completing the hold out style event that can occur after finishing dungeon objectives.

General
-The Helltide Roaming bosses will now more consistently drop higher quality loot.
-Players can now teleport to their Nightmare Dungeon directly through the map.
-Weekly bonus caches from world bosses no longer have a level requirement for opening.

https://news.blizzard.com...909/diablo-iv-patch-notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:12
ik krijg game pending....

Is het gewoon druk of komen ze later pas online?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:41
Veel buffs valt me op. Bijna alles is increased damage of reduced cooldown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Laatst online: 13-08 13:34
Dikke druid buffs zeg! Vond het in de campaign prima spelen met rabid wolf build, maar ongeveer alle skills en abilities krijgen een buff *O*

https://news.blizzard.com...909/diablo-iv-patch-notes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
Bazziek schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:38:
Veel buffs valt me op. Bijna alles is increased damage of reduced cooldown.
Veelal generator skills though, die je toch al niet voor damage gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Sever

Initial base damage increased from 63% to 66%.
Enhanced Sever's return base damage increased from 25% to 40%.

Nice!

Iron Maiden

Base damage increased from 10% to 20%.

Nice!

Raise Skeleton and Golem

Minions will now always engage targets with a cast Curse.

Nice!

Kalan’s Edict

Damage taken duration requirement reduced from 3 to 2 seconds.

Nice!

Spiked Armor

Thorns increased from .08/.16/.24 to .1/.2/.3.

Nice!

Alles bij elkaar een flinke boost voor mijn build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Vind de patch notes toch erg mager. Vind ook niks terug over de fix voor de necro skill die het hele scherm zwart maakt (blighted corpse explosion) Ook niets over de performance updates waar over gesproken is. ook staat er niets in over de veranderingen voor alts (map explorarion wat nu mee zou gaan, fog of war removed etc).

Buiten dat lijkt het ook zeker geen 13 pagina's te zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Visgek82 op 27-06-2023 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
Blijf voorlopig wel hangen op "Queued for game - Start game pending...", das ff jammer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:53
Aggressor schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:38:
ik krijg game pending....

Is het gewoon druk of komen ze later pas online?
Same kom er ook niet in. Wel jammer de enige avond deze week dat ik een gaatje had om er is even lekker voor te gaan zitten

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Haha net in game kon ik niet connecten met anderen voor een nm dungeon.. even patch starten.. laad scherm.. top

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker hoor die patch vandaag! Eindelijk NMs farmen zonder dat stemmetje in je hoofd die zegt: wacht nou op de patch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Poops_McGhee schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:16:
[...]

Ik heb wel met weemoed m'n oude broek laten gaan. +3 pots capacity is toch wel heel fijn. Ik zal er aan moeten wennen dat ik weer met 9 pots rond moet lopen.

Dit zeisje werkt ook wel goed met die broek. Zeker een tuinbroek 😂

[Afbeelding]
Die swap moest ik ook even doorgaan.. had ook +3 pots. Dit is als je er een beetje aan gewend bent echt veel relaxter spelen.
Of het moet je helemaal niet liggen.. dan kan je het beter overslaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:52
Ik zit er weer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
BroWohsEdis schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 18:46:
Dit is mijn eerste Diablo game, ben nu level 40 rogue, deel van de story gedaan, wat sidequests en wat dungeons. Ik heb alleen het gevoel dat ik niet echt "verder" kom, ik gebruik de laatste 10 levels eigenlijk dezelfde build omdat de rest van de skills een stuk zwakke zijnr en ik krijg ook niet echt grote item upgrades of nieuwe skills meer. Is dit gewoon een traag gedeelte van de game tot ik in de volgende World Tier kom (nu WT2) of mis ik iets?

Ik heb ook hele bijzondere difficulty spikes in de open world waar sommige enemies ineens drie keer zo taai zijn t.o.v. de rest (1-2 shot) terwijl het geen elite enemies zijn. Herkennen jullie dit?
Ik heb nog geen rogue gespeeld, maar bij mijn sorcerres had ik bij vlagen ook het gevoel dat ik even tegenwind had. Gewoon lekker doorlevelen in afwachting van betere items en voor je het weet vlieg je er weer doorheen. Vergoot ook niet de lilltih-shrines af te lopen, je krijgt daar nog een behoorlijke hoeveelheid stats van. d:)b

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:37

snmght

imho dan he

Ik hang nog steeds. Al een kwartier aan het laden. Afschuwelijk dat always online, ik heb verdomme € 100 betaald en ben toch wel beperkt in tijd om te kunnen spelen. :(

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
Ach ik zat in de game en moest even de patch draaien om weer met andere platformen te connecten, dat is nog rukker dan helemaal niet kunnen inloggen :P

Ze moeten voor de servers ook maar eens always online invoeren haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:53
snmght schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:55:
Ik hang nog steeds. Al een kwartier aan het laden. Afschuwelijk dat always online, ik heb verdomme € 100 betaald en ben toch wel beperkt in tijd om te kunnen spelen. :(
Ja ik hang ook al bijna 30 minuten op een Start game pending ....' scherm. Het is helaas wat het is.

Van mij had dat always online ook niet echt gehoeven :+

PSN: Brwmaster

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
snmght schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:55:
Dat wist je toch toen je 100 euro betaalde? dat het always online zou zijn?

Ik snap niet dat men dan daarna erover gaat mekkeren en klagen elke keer als er iets niet werkt even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:38
9 min wachttijd :+

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeanGreen
Het is wel belachelijk natuurlijk, welk ander AAA merk of online product is nou de hele Europese avond niet of mogelijk slecht beschikbaar voor gepland onderhoud. Dat kunnen ze gewoon niet maken. Echt slecht geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ja ik ook, damn, zit je er helemaal klaar voor na een dag werk en een uur in de gym....

Betaal je dan 90 euro voor...

[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 27-06-2023 20:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Small indie dev jongens, gun ze wat tijd.

/s voor de moeite maar

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
T is weer van dat :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomski1986
Visgek82 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:02:
[...]

Ik snap niet dat men dan daarna erover gaat mekkeren en klagen elke keer als er iets niet werkt even.
Zo'n reacties zijn wel dom imo. Als je een spel koopt verwacht je toch dat je kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44
Kan je beter in blijven wachten bij die "Queued for Game - Start Game Pending", of opnieuw proberen? Ik zie geen countdown of geschatte wachttijd namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:06
Anno 2023 mag je ook verwachten dat men zorgt voor een goede klantervaring. Daar horen voldoende server capaciteit en probleemloos updates doorvoeren op de achtergrond ook wel bij mijns inziens.

Maar goed, het is niet anders.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomski1986 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:07:
[...]

Zo'n reacties zijn wel dom imo. Als je een spel koopt verwacht je toch dat je kan spelen?
Als je een always online game koopt weet je toch dat je afhankelijk bent van servers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:37

snmght

imho dan he

Visgek82 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:02:
[...]

Sorry ik was in de veronderstelling dat een toko als Blizzard dit soort shit veel beter voor elkaar had. Het is niet zo dat het voor het eerst is. Stand van zaken is echt beroerd.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:09:
[...]

Als je een always online game koopt weet je toch dat je afhankelijk bent van servers?
Tsja het is Blizzard en dat loopt nu eenmaal nooit goed samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Zit er weer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44
Wat was de truc? Blijven hangen of opnieuw connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Ik zat 15 min in de queue .. gewoon wachten
Pagina: 1 ... 91 ... 213 Laatste