Oh dat is jammer. Ik zag echter wel een screenshot voorbij komen van iemand hier op Tweakers die iets van 10+ minions had, hoe krijg ik dat dan?
Klopt. Al kun je wel (weet ik uit ervaring) 2 legendary powers naast elkaar hebben van +2 warriors en +2 mages. Ik heb in totaal 5 mages, 7 warriors en 1 golem. Maar zoals hierboven staat: hoe verder je komt, hoe minder zinnig ze helaas zijn. Wel echt balen, want ik vind het erg leuk spelen. Moet zeggen dat het me tegenstaat om te respeccen. Ik wil een patch met een dikke minions-upgrade!
Edit: ik heb echt alles op alles gezet om die minions zo sterk mogelijk te krijgen. Ook op m'n Paragon board heb ik ondertussen iets van 25% extra minions damage. En heb wat gear die ze nog iets meer pimpt. Maar zoals gezegd: WT4 halen is geen walk in the park met deze menigte. Toch ben ik ervan overtuigd dat ik WT4 ga halen met deze build. Maar of het ook echt gaat werken tussen level 70 en 100? I don't think so.
[ Voor 27% gewijzigd door spaceboy op 26-06-2023 13:23 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Sloopt ie ook the Butcher op wt2?uchiha tijntje schreef op maandag 26 juni 2023 @ 13:01:
[...]
Hm, mijn Druid build sloopt redelijk makkelijk wat die tegen komt met redelijk korte cooldowns. Denk niet dat ik die 25% xp ga inhalen door op wt1 te spelen. Wat me qua tijd ophoudt is iedere keer keer van mobs naar mobs rennen.
Skeleton mastery +1 skellie (in je book)luxzenburcht schreef op maandag 26 juni 2023 @ 13:19:
[...]
Oh dat is jammer. Ik zag echter wel een screenshot voorbij komen van iemand hier op Tweakers die iets van 10+ minions had, hoe krijg ik dat dan?
Legendary +2 skellies
Legendary + 2 mage skellies
en je Golem.
5 + 4 + 1 = 10 minions
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
wat ik las is probeer ik zoveel mogelijk +minion health op je gear te stackenluxzenburcht schreef op maandag 26 juni 2023 @ 13:19:
[...]
Ik heb veel gear voor een minion build echter bevalt Bone Spear mij nog steeds op lvl 80
Die ben ik nog niet tegen gekomen
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-06-2023 13:55 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Je kan 7 om 5 warriors / mages krijgen, + je golem zit je op 13 minions toch?OMD schreef op maandag 26 juni 2023 @ 13:47:
[...]
Skeleton mastery +1 skellie (in je book)
Legendary +2 skellies
Legendary + 2 mage skellies
en je Golem.
5 + 4 + 1 = 10 minions
Als je wil kan ik mijn gear even swappen en een screenshot daarvan maken.
Ik ben echt domJaer schreef op maandag 26 juni 2023 @ 13:58:
[...]
Je kan 7 om 5 warriors / mages krijgen, + je golem zit je op 13 minions toch?
Als je wil kan ik mijn gear even swappen en een screenshot daarvan maken.

5 skellies normaal + 2 via legendary
3 mages normaal + 2 via legendary
en de Golem.
Geen idee, zal wel maandag zijn. *pakt telraam voor het vervolg*
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik heb gisteren en vandaag tijdens de DDoS en het onderhoud geen problemen gehad met spelen. Enige is dat ik bij het inloggen een enkele keer een foutmelding kreeg; een keer opnieuw proberen en ik zat erin. Daarna geen issues in-game.Morrar schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:48:
Dat ze het onderhoud niet per regio uit kunnen rollen is toch wel verbazingwekkend anno 2023. Reken er toch op dat de servers ook in een regionale cloud staan, dus waarom dan ook niet per regio patchen? Voordeel is dan ook dat de latere regio's kunnen leren van de uitrol in de eerdere...
Maar goed, 2 avonden EU plat op prime time kan je kennelijk ook verkopen... Na een dag downtime door DDoS.
Dit is op een Xbox btw.
Rond level 40 ging ik inderdaad naar t2 maar daarvoor was t1 skill en doorlopen. Dat ging echt een stuk sneller.uchiha tijntje schreef op maandag 26 juni 2023 @ 13:01:
[...]
Hm, mijn Druid build sloopt redelijk makkelijk wat die tegen komt met redelijk korte cooldowns. Denk niet dat ik die 25% xp ga inhalen door op wt1 te spelen. Wat me qua tijd ophoudt is iedere keer keer van mobs naar mobs rennen.
Xbox: SendexNL
Op m'n WW Barb vond ik de overgang naar WT4 rond level 65 ook niet heel soepel. In WT3 krijg je dan (te) weinig XP en vind je weinig upgrades meer... Daarnaast wil je ook weer niet heel veel resources spenderen aan upgrades, omdat je in WT4 toch waarschijnlijk snel dingen weer gaat vervangen. Beetje frustrerend momentje in het levelling proces.
Overigens werd ik de eerste paar keer ook ge-one-shot door die boss, totdat ik doorhad dat je niet constant in melee range kunt zijn; dan vang je namelijk de hele stroom projectielen die hij afvuurt... Dus beetje opletten met attack patterns en af en toe stukje kiten en toen lukte het wel.
Overigens werd ik de eerste paar keer ook ge-one-shot door die boss, totdat ik doorhad dat je niet constant in melee range kunt zijn; dan vang je namelijk de hele stroom projectielen die hij afvuurt... Dus beetje opletten met attack patterns en af en toe stukje kiten en toen lukte het wel.
Toen ik level 62 was werd ik zelfs geoneshot door 1 zo’n kleine vuurbalMorrar schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:18:
Op m'n WW Barb vond ik de overgang naar WT4 rond level 65 ook niet heel soepel. In WT3 krijg je dan (te) weinig XP en vind je weinig upgrades meer... Daarnaast wil je ook weer niet heel veel resources spenderen aan upgrades, omdat je in WT4 toch waarschijnlijk snel dingen weer gaat vervangen. Beetje frustrerend momentje in het levelling proces.
Nu level 40 met mijn HC. Gaat de goede kant op. Helaas vanavond en morgen niet spelen dus. Vrijdag heb ik hem dan wel level 50. Dan leg ik het spel verder even aan de kant.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik gebruik ze ook op mijn Arc Lash sorc en t werkt absoluutPsyx88 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 11:47:
Gisteren een unique gevonden, de rolls zijn wat laag, maar de special aspect biedt voor mijn ice shards build wel mogelijkheden:
Echter heb ik deze special aspect nog niet een keer zien proccen.
Zijn hier nog andere ice shard sorcerers die kunnen bevestigen dat deze aspect niet werkt?
(als dit nl het geval is gebruik ik liever mijn max roll Maximum Life, AC en DR pants 😁)
Ice shards zelf freezed geen enemies toch? Je zult dus een andere bron van freeze moeten gebruiken.
Veruit de simpelste en denk ik meest gebruikte is frost nova. Teleport in een pack > Frost nova er op en dan damage doen en als een mob dan dood gaat heb je de kans op een tweede frost nova. Vooral bij grote packs erg leuk en dan zie je veel procs en ontploffende mobs! Ik hoef ook geen fireball enchantment meer te gebruiken. Op bosses heb je sowieso niks aan fireball enchantment dus die is puur voor extra DPS op mob packs en met deze pants heb je t eigenlijk niet meer nodig.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
2 crashes gehad in 10 minuten tijd, er lijkt steeds erger te worden. Ik speel op een PS5
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hier net mega lagspikes en 500+ ping (en doodBuizerd__NL schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:41:
2 crashes gehad in 10 minuten tijd, er lijkt steeds erger te worden. Ik speel op een PS5
Hier op de Xbox ook net ineens een random crash terwijl ik door town liep. Voorheen crashte hij alleen als er veel dingen tegelijk gebeurde.Buizerd__NL schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:41:
Ik ben ook lvl70 en vol ingezet op minions, had op lvl65 de WT4 capstone gedaan zonder problemen. Daarna een helltide WT4 gedaan om gear te verzamelen en doe nu nightmare dungeons tier 21. Mijn minions zijn bijna niet dood te krijgen...spaceboy schreef op maandag 26 juni 2023 @ 12:58:
Vanmorgen een poging gedaan om WT4 te bereiken. Ik kwam tot de eindbaas en die heb ik tot 10% health op z'n knieen gekregen. Maar ik merk dat ik er gewoon "nog net niet ben". Waarschijnlijk is mijn build helaas ook niet goed genoeg. Ik probeer het over 2 of 3 levels en hopelijk iets betere gear gewoon opnieuw. Ben trouwens nu level 65 necro en heb zoveel mogelijk ballen op m'n minions (extra minions, extra power, extra defense, etc.). Ben dus als een bezetene die gasten steeds in leven aan het helpen, maar tegen die level 70 gasten zijn ze best squishy.
https://d4builds.gg/build...5-47d8-97d9-10ebf6e2e994/
Als overleving een probleem is kun je op het paragon board zo snel mogelijk naar Cult Leader gaan met een Deadraiser glyph erin, dat gaat helpen.
Ik heb nu (lvl70) 148% minion life bonus en 35% minion damage reduction, plus verschillende minion armor bonussen, naast alle offensive minion bonussen. Verder zijn de enemies zeer regelmatig gestunned / slowed / chilled / frozen / vulnerable, dat helpt ook.
ik vraag mij of hoe dit gaat op 45+ nightmare dungeonspirke schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:52:
[...]
Ik ben ook lvl70 en vol ingezet op minions, had op lvl65 de WT4 capstone gedaan zonder problemen. Daarna een helltide WT4 gedaan om gear te verzamelen en doe nu nightmare dungeons tier 21. Mijn minions zijn bijna niet dood te krijgen...
https://d4builds.gg/build...5-47d8-97d9-10ebf6e2e994/
Als overleving een probleem is kun je op het paragon board zo snel mogelijk naar Cult Leader gaan met een Deadraiser glyph erin, dat gaat helpen.
Ik heb nu (lvl70) 148% minion life bonus en 35% minion damage reduction, plus verschillende minion armor bonussen, naast alle offensive minion bonussen. Verder zijn de enemies zeer regelmatig gestunned / slowed / chilled / frozen / vulnerable, dat helpt ook.
Dat zien we tzt welMarkozv schreef op maandag 26 juni 2023 @ 15:14:
[...]
ik vraag mij of hoe dit gaat op 45+ nightmare dungeons
Mijn necromancer is level 24 en vond de gameplay erg tof, maar ben op een gegeven moment gestopt omdat ik het vervelend vond dat ik bij een boss fight steeds geen corpes had.
Is hier iets aan te doen?
jep, dit word opgelost als je meer talent points tot je beschikking krijgtSo_Surreal schreef op maandag 26 juni 2023 @ 15:52:
Mijn necromancer is level 24 en vond de gameplay erg tof, maar ben op een gegeven moment gestopt omdat ik het vervelend vond dat ik bij een boss fight steeds geen corpes had.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
in de talent tree kun je punten stoppen in Hewed Flesh, bij een boss fight heb je dan 24% kans om een corpse te spawnenSo_Surreal schreef op maandag 26 juni 2023 @ 15:52:
Vanaf welk level is dat ongeveer?
Ik houd niet echt van minions en wel van ranged, dus dan is bone spear wel een goede build toch?
Ik houd niet echt van minions en wel van ranged, dus dan is bone spear wel een goede build toch?
Echt weer verselijk die lag en alles, ik hoop dat ze dit snel gaan fixen want ik zit nu bekabeld met 5 ping maar nog steeds lagged alles veel te vaak.
o ja zeker, dan is bone spear een hele leuke build, ik zou zeggen kijk op Maxroll voor deBone Spear leveling buildSo_Surreal schreef op maandag 26 juni 2023 @ 15:57:
Er zijn echt best veel skills die corpses genereren. Blood Mist gebruik ik zelf (je bent 3 seconden immune én je krijgt 3 corpses). Ook gebruik ik Army of the Dead die je kunt upgraden. In de 7 seconden die de spell actief is krijg je niet alleen corpses, maar ook al je minions weer terug. Makkelijk man.So_Surreal schreef op maandag 26 juni 2023 @ 15:52:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Als je nog laag level bent, dan zijn die minions wel erg handig. Je mist ook goeie gear om Bone Spear te spelen.So_Surreal schreef op maandag 26 juni 2023 @ 15:57:
Deze gebruik ik ook, minions terug en corpses om verder te healen, ideaal.spaceboy schreef op maandag 26 juni 2023 @ 16:03:
[...]
Er zijn echt best veel skills die corpses genereren. Blood Mist gebruik ik zelf (je bent 3 seconden immune én je krijgt 3 corpses). Ook gebruik ik Army of the Dead die je kunt upgraden. In de 7 seconden die de spell actief is krijg je niet alleen corpses, maar ook al je minions weer terug. Makkelijk man.
Ik ben van plan om ook even een solo character te maken.
Ik twijfel enorm tussen sorceress of rogue.
Necromancer vind ik ook wel interessant, maar skellie boyz vind ik wel wat lazy build.
Druid zie ik al teveel rondlopen en barb doe ik al samen in een groepje.
Wie oh wie overtuigd mij ff haha. #keuzestress
Necromancer vind ik ook wel interessant, maar skellie boyz vind ik wel wat lazy build.
O.b.v. de beschikbare builds lijkt Sorc de meeste versatility te hebben, er zijn veel verschillende varianten van verschillende focus-builds die goed werken.Neoseer schreef op maandag 26 juni 2023 @ 16:46:
Ik ben van plan om ook even een solo character te maken.
Rogue heeft minder build variety (twisted blade, death trap, flurry of penshot - Death trap is in essentie Twisted blade build, maar andere ulti)
Beiden hebben volgens mij snelle speelstijlen met snelle cleartimes van mob groups en bosses. Waarin het levelling process van TB rogue gewoon het snelste is en ook nog eens de meeste mobility hebben.
PS4 PSN: Dazzler2120
Die altars of Lilith: zijn die echt 100% random voor wat betreft wat je er voor krijgt? Of is er zeg maar een vastgestelde verzameling van buffs die je random vind?
Ik heb er nu zo'n 20-25 schat ik en echt 80% is tot nu toe extra dexterity.
Nu weet ik ondertussen dat elke stat wat doet voor elke class, maar als barb zou ik toch graag wat meer strength vinden
Nu weet ik ondertussen dat elke stat wat doet voor elke class, maar als barb zou ik toch graag wat meer strength vinden
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Thx ik ga voor Sorcerer deze keer. Jouw post heeft me overtuigd.Dazzler2120 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 16:52:
[...]
O.b.v. de beschikbare builds lijkt Sorc de meeste versatility te hebben, er zijn veel verschillende varianten van verschillende focus-builds die goed werken.
Rogue heeft minder build variety (twisted blade, death trap, flurry of penshot - Death trap is in essentie Twisted blade build, maar andere ulti)
Beiden hebben volgens mij snelle speelstijlen met snelle cleartimes van mob groups en bosses. Waarin het levelling process van TB rogue gewoon het snelste is en ook nog eens de meeste mobility hebben.
Nice, ik heb Death Trap rogue tot lvl 70 gedaan. Ben nu even een Chain Lightning sorc proef aan het draaienNeoseer schreef op maandag 26 juni 2023 @ 16:55:
[...]
Thx ik ga voor Sorcerer deze keer. Jouw post heeft me overtuigd.
Ik neig voor nu nog meer richting rogue om straks tijdens Seasonal te spelen, maar Sorc is een goeie 2de plaats.
Barb en Druid voelden voor mij beiden te traag/log aan
Is predetermined;Vortigen schreef op maandag 26 juni 2023 @ 16:54:
Die altars of Lilith: zijn die echt 100% random voor wat betreft wat je er voor krijgt? Of is er zeg maar een vastgestelde verzameling van buffs die je random vind?
https://diablo4.wiki.fextralife.com/Altars+of+Lilith
In totaal krijg je van Altars:
Collecting ALL Altars of Lilith grants a grand total of +68 Strength, +68 Dexterity, +68 Intelligence, +68 Willpower, +100 Murmuring Obols Capacity and +4 Paragon Points to all characters. These altars not only provide sizeable stat boosts to your main character, but also makes it easier for alt characters to get ahead.
Ik dacht dat side missions meetelde met Renown en dat het account bound is. Maar blijkbaar niet dus, beetje jammer dit.
Ik ben nu toevallig begonnen met side quest voor die paragon unlocks etc. Dat is dus nutteloos?Buizerd__NL schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:10:
Ik dacht dat side missions meetelde met Renown en dat het account bound is. Maar blijkbaar niet dus, beetje jammer dit.
Xbox: SendexNL
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat summoner necro in ieder geval nm 59 kan clearen (eigen build) met nog e.e.a. aan mogelijkheden voor upgrades. Denk dat ik met mijn huisige build nog wel wat hoger zou kunnen, afhankelijk van soort mobs. En ja minions worden door de paragons en army "immunity" erg tanky.Markozv schreef op maandag 26 juni 2023 @ 15:14:
[...]
ik vraag mij of hoe dit gaat op 45+ nightmare dungeons
Vandaag lekker opgeschoten. Level 60 inmiddels en in 2 gebieden nu renown level 5. De andere zitten op 3, dus met een beetje dedication is dat in een dagje gefixt voor het seizoen begint
Nou dan het gras maar onmiddellijk van zodra ik thuis kwam afgereden, hopelijk kunnen we dan toch spelen
De realmwide rewards (skill points en potions en paragon punten) zijn voor al je poppetjes met onderscheid tussen HC en softcore. De character rewards (xp en gold) zijn alleen voor het poppetje dat ze unlocked heeft.Buizerd__NL schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:10:
Voor de realmwide dingen... Die moet je met 1 poppetje doen omdat je met elk poppetje met nul reknown begint.
Wat moet je doen om in een van de GoT clans te komen?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Je aanmelden
Klopt niet: Voor de bonussen moet je opnieuw renown halen.Exactor it schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:00:
[...]
De realmwide rewards (skill points en potions en paragon punten) zijn voor al je poppetjes met onderscheid tussen HC en softcore. De character rewards (xp en gold) zijn alleen voor het poppetje dat ze unlocked heeft.
Voor de realmwide dingen... Die moet je met 1 poppetje doen omdat je met elk poppetje met nul reknown begint.
https://us.forums.blizzar...points-every-season/52619
Als goedmakertje houd je wel de bonussen van de altars of Lilith. Het is allemaal wat verwarrend, maar eigenlijk klopt dit ook als je goed leest, de unlock is voor alle characters.. in "the realm". Bedoeld wordt: the eternal realm, niet season 1.
[ Voor 6% gewijzigd door friketje1 op 26-06-2023 18:32 ]
@friketje1 season 1 is toch voornamelijk extra verhaal, daarna gaat het karakter over naar eternal en krijgt ie alle bonussen
Dus het klopt wat ik schrijf maar jij haalt er iets anders bij (seasonal versus eternal realm) omdat je er meningen over hebt?friketje1 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:25:
[...]
Klopt niet: Voor de bonussen moet je opnieuw renown halen.
https://us.forums.blizzar...points-every-season/52619
Als goedmakertje houd je wel de bonussen van de altars of Lilith. Het is allemaal wat verwarrend, maar eigenlijk klopt dit ook als je goed leest, de unlock is voor alle characters.. in "the realm". Bedoeld wordt: the eternal realm, niet season 1.
De renown van map exploration krijg je volgens mij ook meteen. Dat is 5 punten per gebiedje waar je de fog of war voor opheft.
De reden is volgens mij dat Altars en map exploration straks gedeeld worden tussen karakters. Daardoor kun je op een alt niet meer gebieden her-ontdekken en dus is het logisch dat je die renown kado krijgt.
In seasons moet je dus wel wat renown grinden, maar je begint waarschijnlijk al met 2 bonussen van altars en exploration.
De reden is volgens mij dat Altars en map exploration straks gedeeld worden tussen karakters. Daardoor kun je op een alt niet meer gebieden her-ontdekken en dus is het logisch dat je die renown kado krijgt.
In seasons moet je dus wel wat renown grinden, maar je begint waarschijnlijk al met 2 bonussen van altars en exploration.
Wtf gast, kom ik Butcher tegen als boss in een dungeon t3. Heb daar 0,0 kans tegen om te winnen

Op welk level hebben jullie de story voltooid ? Ik ben nu lvl 42 op act 4 en ik heb een beetje gevoel dat ik overal door heen rush. Heb geen sidequests ofzo nodig om weerstand te overwinnen en daardoor doe ik ze ook maar beperkt.
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
50+ maar dan is het echt niet meer leuk, het wordt dan zo makkelijk dat het nergens meer over gaat. Je kunt het beste zsm de campaign doen en ergens vanaf level 40 gaan overwegen om de capstone dungeon te doen afhankelijk van je niveau. De sidequest zijn eigenlijk bedoeld om de renown af te ronden, na de campaign.siemenz schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:57:
Op welk level hebben jullie de story voltooid ? Ik ben nu lvl 42 op act 4 en ik heb een beetje gevoel dat ik overal door heen rush. Heb geen sidequests ofzo nodig om weerstand te overwinnen en daardoor doe ik ze ook maar beperkt.
Ik was gewoon vrolijk met het spel begonnen, beetje quests doen en alles wat tegenkwam. Campaign afgerond op 52, dodelijk saai.friketje1 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 19:07:
[...]
50+ maar dan is het echt niet meer leuk, het wordt dan zo makkelijk dat het nergens meer over gaat. Je kunt het beste zsm de campaign doen en ergens vanaf level 40 gaan overwegen om de capstone dungeon te doen afhankelijk van je niveau. De sidequest zijn eigenlijk bedoeld om de renown af te ronden, na de campaign.
Ik ben nu level 39 en zit in act 6.siemenz schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:57:
Ben in act 5 begonnen op level 35. Volgens het verhaal moet je ook level 35 zijn. Ik had act 4 af toen ik level 26 was. Heb dus 9 levels moeten "grinden"
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hangt denk ik ook erg van je class en build af, en waarschijnlijk ook je eigen skillfriketje1 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 19:07:
[...]
50+ maar dan is het echt niet meer leuk, het wordt dan zo makkelijk dat het nergens meer over gaat. Je kunt het beste zsm de campaign doen en ergens vanaf level 40 gaan overwegen om de capstone dungeon te doen afhankelijk van je niveau. De sidequest zijn eigenlijk bedoeld om de renown af te ronden, na de campaign.
Ik deed de capstone op level 50 (nog zonder paragon) maar had te veel moeite met de boss. Dat was met een pulverize druid. 3 levels later, wel met wat paragon en een paar legendaries extra was diezelfde boss een pushover...
Ik was overigens 44 toen ik de story uit had (die story was wel simpel zat met diezelfde druid op wt2).
Gamertag: FinrazielNL
Ik heb afgelopen weekend mijn druid gelvled door alleen de main quest te doen. Kwam erop naar dat ik act4 op lvl 24 af had. Act 5 is 35+ en act 6 (laatste gedeelte) 45+.siemenz schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:57:
Tussendoor dus iets moeten grinden, waardoor ik act 5 op lvl 35 af had en act 6 op 39. Capstone op 44 gedaan. Toen tot 47 doorgegrind op wt2 en nu smooth overgegaan naar wt3.
Long story short: als je het kan clearen, zsm doen, maar als je vervolgens stukloopt op de volgende set content, wees niet bang om een stapje terug te doen om sterker terug te komen.
Ik had een sigil gebruikt om een NM dungeon te maken, onderweg vergeten dat ik nog ergens naar toe moest (IRL), ik uitgelogd, maar na even later weer ingelogd te hebben is de NM dungeon weg? Reset dat door uit te loggen? Sigil is ook weg nu.
Ja die ben je kwijt als je uitlogt.pirke schreef op maandag 26 juni 2023 @ 20:33:
Ik had een sigil gebruikt om een NM dungeon te maken, onderweg vergeten dat ik nog ergens naar toe moest (IRL), ik uitgelogd, maar na even later weer ingelogd te hebben is de NM dungeon weg? Reset dat door uit te loggen? Sigil is ook weg nu.
Eerste keer dat ik in een dungeon ben en een Elite te kort kom om genoeg Animus te verzamelen.
Dungeon nog een paar keer doorzocht, geen stukje overgeslagen en alle mobs gecleared. Nergens, maar dan ook nergens meer een mob, laat staan een Elite, te vinden.
Ben er maar mee genokt. Verspilling van tijd en XP....
Dungeon nog een paar keer doorzocht, geen stukje overgeslagen en alle mobs gecleared. Nergens, maar dan ook nergens meer een mob, laat staan een Elite, te vinden.
:strip_exif()/f/image/NTdM8c7AS1rRcBVX4OamAMG9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Poops_McGhee op 26-06-2023 20:54 ]
Er was toch onderhoud vanavondPoops_McGhee schreef op maandag 26 juni 2023 @ 20:54:
Eerste keer dat ik in een dungeon ben en een Elite te kort kom om genoeg Animus te verzamelen.
[Afbeelding]
Volgens mij is onderhoud bij Diablo rolling, wat inhoudt dat mensen kunnen spelen maar het e.a. instabieler kan zijn etc.
Het is geen on/off althans niet alles tegelijk.
Dit is een account.
Aha ok, ik zat aan World of Warcraft onderhoud te denken
Background maintenance. Dus je kunt gewoon spelen, maar je kunt ook disconnects verwachten en instabiliteiten. Niet genoeg elites in een dungeon hebben, hoort daar niet bij.
Op 61 The Butcher verslagen.
Stelde niets voor eigenlijk, was op level 27 wel anders
Wel jammer van de matige loot.
Stelde niets voor eigenlijk, was op level 27 wel anders
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Kan misschien zijn dat je het wolkje niet zag liggen door die enorme hoeveelheid vrienden, fans en hangers on die je meenam. Meer serieus, ik mis ook wel eens een wolkje. Minimap turen tijdens het zoeken helpt.Poops_McGhee schreef op maandag 26 juni 2023 @ 20:54:
[Afbeelding]
___
Dat hardcore is echt vreselijk. Ik heb maar underleveled main quests gedaan omdat ik intussen denk dat vriend Butcher het op mij persoonlijk gemunt heeft. Drie dungeons op rij confirmed Butcher aanwezigheid na drie keer dat ik paranoïde maar naar town teleporteerde omdat ik meende een ketting te horen. Af en toe is een beer zijn (de beer zijn gekreun klinkt als de eerste toon van FRESH MEAT) icm met een veel te heldere headset geen feest.
Verder is pulverize echt idioot. Elke 12 (mits healthy) en 20 seconden (mits je de timer volgt) een guaranteed overcharge levert vrij snelle dode pack aan 3 lvls hogere elites op.
[ Voor 26% gewijzigd door Exactor it op 26-06-2023 22:29 ]
Vanavond eindelijk voor het eerst butcher tegen gekomen. Helaas verloren, maar het was wel een leuke verrassing.
Ik heb nu met mijn rogue (lvl40) fractured peaks bijna compleet. Nog 3 dungeons en 4 side quests en dan heb ik alles gehad. Kan ik bijvoorbeeld met een ander karakter een andere regio doen? Leuk voor de afwisseling, of moet ik alles op die ene halen? Om alle 5 de dingen te claimen moet je wel de capstone gehaald hebben.
Ik heb nu met mijn rogue (lvl40) fractured peaks bijna compleet. Nog 3 dungeons en 4 side quests en dan heb ik alles gehad. Kan ik bijvoorbeeld met een ander karakter een andere regio doen? Leuk voor de afwisseling, of moet ik alles op die ene halen? Om alle 5 de dingen te claimen moet je wel de capstone gehaald hebben.
Nou, ik heb de compleet lege dungeon nog een paar keer doorgelopen, om te kijken of ik niks gemist had. Ook de minimap had geen blauwe bolletjes op welke locatie ook.Exactor it schreef op maandag 26 juni 2023 @ 22:20:
[...]
Kan misschien zijn dat je het wolkje niet zag liggen door die enorme hoeveelheid vrienden, fans en hangers on die je meenam. Meer serieus, ik mis ook wel eens een wolkje. Minimap turen tijdens het zoeken helpt.
Nouja, zolang het bij 1 keer blijft, is het niet erg. Vond het gewoon raar.
Heb ik 1 keer gehad, maar de tweede keer backtracken zag ik toch ergens een paars wolkje hangen wat ik gemist heb. Het is bij sommige maps met veel vertakkingen en muren extra irritant om ze te vinden als je ze mist.Poops_McGhee schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 00:36:
[...]
Nou, ik heb de compleet lege dungeon nog een paar keer doorgelopen, om te kijken of ik niks gemist had. Ook de minimap had geen blauwe bolletjes op welke locatie ook.
Nouja, zolang het bij 1 keer blijft, is het niet erg. Vond het gewoon raar.
Het helpt ook niet dat m'n minions ze af en toe killen zonder dat ik het doorheb
[ Voor 7% gewijzigd door pirke op 27-06-2023 01:32 ]
Capstone dungeon voor wt4 was voor mijn solo sorc op lvl 61 prima te doen.
Kreeg meteen die teleport unique: dat voelt voor mij als het eerste OP item in de game. Tripel damage mod, echt crazy bovenop frostnova en firewall.
Nu helltides farmen op wt3 en ze inleveren op wt4; hopelijk duurt het niet te lang voor de eerste bruikbare ancestral items.
Nu helltides farmen op wt3 en ze inleveren op wt4; hopelijk duurt het niet te lang voor de eerste bruikbare ancestral items.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Nou, dat dacht ik dus eerst ook. Ik zal er wel een gemist hebben of de kill niet gezien. Maar ik jaag ze in de dungeons en hun icon is onmiskenbaar, dus als ik die gekilled heb, dan pak ik meteen de wolkjes op.pirke schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 01:31:
[...]
Heb ik 1 keer gehad, maar de tweede keer backtracken zag ik toch ergens een paars wolkje hangen wat ik gemist heb. Het is bij sommige maps met veel vertakkingen en muren extra irritant om ze te vinden als je ze mist.
Het helpt ook niet dat m'n minions ze af en toe killen zonder dat ik het doorheb
Het aantal dat ik mis is precies het aantal van 1 elite animus bearer en ik weet zeker dat ik er geeneen gemist heb.
Half uur gezocht, niks gevonden.
In 3 is nog wel ruimte.. Wat is je battle tag name? Proberen te filteren 😒 maar moet achter iedereen aan whisperen of ze nl zijn.dhub85 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 20:22:
De clans lijken allemaal vol, komt er een 4?
En alle "rare" of buitenlands klinkende tags gooi ik er vaak al uit. Om ruimte voor requests te houden.
Gisteren ook weer gedoe met iemand. Die zei dan moeten we de taal niet op Engels (nl of other niet beschikbaar) zetten en dat hij niet alle descriptions gaat lezen..
Dus decline hem krijg ik vrolijk 2 min later nieuwe request 😆
Buiten dat om.. Bijna lvl 92 op mijn main nog even doorzetten naar 100.. Hoop echt dat ze in season wel T5 toevoegen want na lvl60 en wat ancestrals begint het echt een 1 shot party te worden.. (ja I know NM's) maar de gewone content is nu te makkelijk.. Als ze die T5 niet toevoegen twijfel ik of ik wacht tot de dlc uit is en dan het weer op pak. Of hem alsnog casual ga spelen.
De game voelt kaal en leeg. Net of hij maar voor 25% af is.. Grootste ergernis is nog wel dat je je build niet Kan saven.. Dat het gold kost etc geen probleem.. Maar alles opschrijven en noteren om een beetje te testen vind ik teveel van het goeie 😬
[ Voor 33% gewijzigd door eehbiertje op 27-06-2023 04:00 ]
Ben ook weer thuis na een lange rit vanaf zuid Frankrijk. Nu even slapen maar dan vanavond eindelijk weer eens los
Iemand enig idee hoe je bij paragon board de range van de glyph vergroot? Valt mij op dat bij builds vanaf level 75 dit ineens groter wordt, maar ik zie het bij mijn hero >75 niet groter worden.
Bij dit voorbeeld van end-game build vanaf 75 is de rode range 1 blokje wijder dan hoe ik het nu heb.
Is dat de level van je glyph ofzo? En zo ja vanaf welk level?

En hoe het er bij mij uit ziet
Bij dit voorbeeld van end-game build vanaf 75 is de rode range 1 blokje wijder dan hoe ik het nu heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Loona35 op 27-06-2023 07:18 ]
@Loona35 bij lvl 15 glyph heb je max range.. deze upgrade je door nightmare dungeons te doen.
/f/image/2kood1HfqCMDal4vPUod3rE1.png?f=fotoalbum_large)
dit is die van mij weet niet of je dat bedoeld?
@Finraziel even helltides.com checken voor de locaties en tijden
/f/image/2kood1HfqCMDal4vPUod3rE1.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 104% gewijzigd door eehbiertje op 27-06-2023 07:23 ]
Ik kwam deze toevallig net tegen... Zelf had ik niet echt begrepen hoe helltides het beste te gebruiken. Had er wel een paar gedaan maar gewoon willekeurige chests geopend en was niet echt onder de indruk dus niet veel aandacht aan besteed verder. Vanavond maar eens kijken of ik wat van die mystery chests kan openen.
Ja dat is het inderdaad, had al zo'n vermoeden dat het upgraden van de glyph zou zijn. Thanks.eehbiertje schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:20:
@Loona35 bij lvl 15 glyph heb je max range.. deze upgrade je door nightmare dungeons te doen.
[Afbeelding]
Ik begin het idee te krijgen dat mijn karakter wel eens loot bugged zou kunnen zijn. Lvl 56 op WT3, niet 1 unique. Dit zou te maken kunnen hebben met het feit dat ik mijn keystone dungeon gecomplete heb tijdens het helpen van iemand anders (?), hoelang duurde het bij jullie voor uniques begonnen te droppen?
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Mystery chest is eenmalig te open, alle chests zijn eenmalig te openen.Finraziel schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:21:
Ik kwam deze toevallig net tegen... Zelf had ik niet echt begrepen hoe helltides het beste te gebruiken. Had er wel een paar gedaan maar gewoon willekeurige chests geopend en was niet echt onder de indruk dus niet veel aandacht aan besteed verder. Vanavond maar eens kijken of ik wat van die mystery chests kan openen.
[Embed: HOW TO HELLTIDE LIKE A PRO! - Diablo 4]
En hier is er ook maar een van, omdat het een mystery chest is.
[ Voor 5% gewijzigd door Buizerd__NL op 27-06-2023 07:42 ]
1 per zone, en helltide beslaat 2 of 3 zones. Maar goed, dat legt Kripp dus uit samen met waarom je die mystery chests wil. Had hier al wel eens wat gezien over mystery chests maar niet waarom je die zou willen (of dat het überhaupt iets anders is dan de chests die aangeven wat er ongeveer in zit).Buizerd__NL schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:42:
[...]
Mystery chest is eenmalig te open, alle chests zijn eenmalig te openen.
De helltide website neemt hij ook mee in zijn uitleg.
en ze resetten om het hele uur, dus dan spawned er een andere mystery chestBuizerd__NL schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:42:
[...]
Zie hier voor een tabel hoeveel XP je nodig hebt om je glyph te levelen: https://maxroll.gg/d4/res...ing-paragon-glyphs-headerLoona35 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:17:
Iemand enig idee hoe je bij paragon board de range van de glyph vergroot? Valt mij op dat bij builds vanaf level 75 dit ineens groter wordt, maar ik zie het bij mijn hero >75 niet groter worden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Samenvatting:
Upgrade lvl 1 naar lvl 10 (bang for buck): 450 XP
Upgrade lvl 1 naar lvl 15 (range increase): 1253 XP
Upgrade lvl 1 naar lvl 21 (max lvl): 3002 XP
Glyph XP per dungeon is "NM tier * 2 + 2"
en glyph xp is tier x 2 +2
dus tier 40 = 80 xp + 2
50 = 102 etc etc
was al genoemd
dus tier 40 = 80 xp + 2
50 = 102 etc etc
was al genoemd
[ Voor 14% gewijzigd door eehbiertje op 27-06-2023 08:34 ]
Ik had er tijdens het launchweekend 1 en daarna niks meer tot vorige week, toen 3 dungeons achter elkaar dezelfde unique als eindreward, loot bugged is onzin, rng blijft rng.Visgek82 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:29:
Ik begin het idee te krijgen dat mijn karakter wel eens loot bugged zou kunnen zijn. Lvl 56 op WT3, niet 1 unique. Dit zou te maken kunnen hebben met het feit dat ik mijn keystone dungeon gecomplete heb tijdens het helpen van iemand anders (?), hoelang duurde het bij jullie voor uniques begonnen te droppen?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
@Visgek82 Ik heb tot nu toe ook maar 1 unique gevonden (level 58). Geluk voor mij was wel dat ik die kon gebruiken (earth skills are bear skills). Maar het hoeft dus zeker niet te betekenen dat er iets mis is.
Uniques zijn maar irritant, je kan ze niet enchanten om een andere stat te krijgen...
Ik heb verschillende uniques gevonden, ook verschillende dubbelen, uiteindelijk alles verkocht of gesalvaged. Ze passen gewoon niet in de build die ik voor ogen heb. Er is er 1 waar ik nog op wacht, ring of mendeln, de rest vd Necro uniques hoef ik niet zo nodig...
Ik heb verschillende uniques gevonden, ook verschillende dubbelen, uiteindelijk alles verkocht of gesalvaged. Ze passen gewoon niet in de build die ik voor ogen heb. Er is er 1 waar ik nog op wacht, ring of mendeln, de rest vd Necro uniques hoef ik niet zo nodig...
Ik wacht al 72 Lvls op die Ring of Mendeln, daar ik heel graag de minion build speel. Zonder die Ring is het op hogere Nightmare dungeon T25+ niet meer te doen met de damage output van je minions. Die is echt belabberd. Heb mn glyphs goed glvld , prima build maar damage van minions is om te huilen.pirke schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 08:47:
Uniques zijn maar irritant, je kan ze niet enchanten om een andere stat te krijgen...
Die Ring is een must. Speel nu met mn Necro maar de Bone spear build en ik doe 10x de damage van mn minion build, ik kan wel huilen!
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Voor barb hetzelfde verhaal. Ik speel WW barb en het lijkt erop dat de uniques niet veel verbeteren ten opzichte van rares met een toegevoegde aspect.
Ik ben bijna lvl 75 nu en moet wel zeggen dat ik meer uniques dropte dan goeie rares.
Was vorige week gestopt met spelen omdat er teveel gedoe is met de game. Veel errors, VRAM memory leak issues en gewoon teveel dingen het niet leuk maken om te customizen.
Nu speel ik af en toe toch weer, vooral om een beetje achievements te halen en voor completion. En het zou leuk zijn als ik nog lvl 80 kan halen voor de reset. Maar echt flink spelen ga ik pas weer als ze de updates er doorheen hebben geduwd.
Mijn hoop is op goedkoper enchanten bijvoorbeeld. En als barb drop ik vrijwel 75% van de gear met intelligence erop. Dat soort dingen maken het eigenlijk direct dat je teveel tijd besteedt aan het ziften door gear die je toch niet kunt gebruiken in de hoop dat je een keertje wel de juiste stats rolt. Gisteren een hammer gevonden met perfecte stats, behalve één stat. En natuurlijk krijg ik de nieuwe stat niet gerold. Na zes rolls zit je al op 1 miljoen ofzo. En dan moet je stoppen want het gaat te hard. Heel jammer want zo'n mooi wapen dropt maar eens in de 15 tot 20 levels. Zelfde geldt voor gloves, elke keer denk je 'nou okay nog één roll dan' en hoppa, volgende roll kost 6M. Daar kun je niet tegenop goldfarmen tenzij je allerlei onethische praktijken uithaalt.
Ik ben bijna lvl 75 nu en moet wel zeggen dat ik meer uniques dropte dan goeie rares.
Was vorige week gestopt met spelen omdat er teveel gedoe is met de game. Veel errors, VRAM memory leak issues en gewoon teveel dingen het niet leuk maken om te customizen.
Nu speel ik af en toe toch weer, vooral om een beetje achievements te halen en voor completion. En het zou leuk zijn als ik nog lvl 80 kan halen voor de reset. Maar echt flink spelen ga ik pas weer als ze de updates er doorheen hebben geduwd.
Mijn hoop is op goedkoper enchanten bijvoorbeeld. En als barb drop ik vrijwel 75% van de gear met intelligence erop. Dat soort dingen maken het eigenlijk direct dat je teveel tijd besteedt aan het ziften door gear die je toch niet kunt gebruiken in de hoop dat je een keertje wel de juiste stats rolt. Gisteren een hammer gevonden met perfecte stats, behalve één stat. En natuurlijk krijg ik de nieuwe stat niet gerold. Na zes rolls zit je al op 1 miljoen ofzo. En dan moet je stoppen want het gaat te hard. Heel jammer want zo'n mooi wapen dropt maar eens in de 15 tot 20 levels. Zelfde geldt voor gloves, elke keer denk je 'nou okay nog één roll dan' en hoppa, volgende roll kost 6M. Daar kun je niet tegenop goldfarmen tenzij je allerlei onethische praktijken uithaalt.
[ Voor 6% gewijzigd door Ohmarinus op 27-06-2023 09:06 ]
Elke helltide heeft 2 mysterychests 1 in beide zones. Ik probeer zelf deze als eerste te vinden en te openen. De spawnlocatie wordt niet op de map weergeven en totale aantoond.Buizerd__NL schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:42:
[...]
Ik weet niet hoeveel maar meestal heb ik zo'n 5 legendairy's per chest
[ Voor 7% gewijzigd door Markozv op 27-06-2023 09:07 ]
Ben nu lvl79 met m'n arc lash sorc en doe nu NM dungeons rond tier 30/31. Gaat op zich prima maar de damage van mobs soms... poeh.
Stond even stil in een dungeon, even iets pakken, zag 1 zo'n wandelende boom mob (geen idee hoe die heten) in mijn ooghoek maar dacht.. .ach 1 mob, wat kan er gebeuren. Nou die slaat dus 1x en poef dood. 5.6k life weg. Hoe hoger je komt hoe belangrijker defense dus gaat zijn. Zolang ik alles stun en freeze is er niks aan de hand maar als ik in een situatie kom dat alles op cooldown is (en sja ik gebruik al 4 defensive skills) en je wordt dan ge-cc-ed dan is het game over. De hoeveelheid CC mogen ze wel een beetje lager doen.
Stond even stil in een dungeon, even iets pakken, zag 1 zo'n wandelende boom mob (geen idee hoe die heten) in mijn ooghoek maar dacht.. .ach 1 mob, wat kan er gebeuren. Nou die slaat dus 1x en poef dood. 5.6k life weg. Hoe hoger je komt hoe belangrijker defense dus gaat zijn. Zolang ik alles stun en freeze is er niks aan de hand maar als ik in een situatie kom dat alles op cooldown is (en sja ik gebruik al 4 defensive skills) en je wordt dan ge-cc-ed dan is het game over. De hoeveelheid CC mogen ze wel een beetje lager doen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Probeer Helltides, Tree of Whispers (ook Cache of Choas kan ringen geven), Vendor in de main city. De frustratie is begrijpend maar het blijft RNG, zit zelf ook al lang op bepaalde gear te grinden en heb ze bijna op level 81Luxurydiver schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:00:
[...]
Ik wacht al 72 Lvls op die Ring of Mendeln, daar ik heel graag de minion build speel. Zonder die Ring is het op hogere Nightmare dungeon T25+ niet meer te doen met de damage output van je minions. Die is echt belabberd. Heb mn glyphs goed glvld , prima build maar damage van minions is om te huilen.
Die Ring is een must. Speel nu met mn Necro maar de Bone spear build en ik doe 10x de damage van mn minion build, ik kan wel huilen!
Op helltides.com zie je waar ze precies zitten he.Markozv schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:06:
[...]
Elke helltide heeft 2 mysterychests 1 in beide zones. Ik probeer zelf deze als eerste te vinden en te openen. De spawnlocatie wordt niet op de map weergeven en totale aantoond.
Niet helemaal, hij laat 1 van de 4 locaties per zone zien waar hij gespawned kan zijnJohnnyV76 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:10:
[...]
Op helltides.com zie je waar ze precies zitten he.
Vanaf lvl 67 speel ik T21 dungeons zonder problemen, ben nu lvl71 en het wordt er alleen maar makkelijker op met al die paragon punten en Deadraiser op lvl 10Luxurydiver schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:00:
[...]
Ik wacht al 72 Lvls op die Ring of Mendeln, daar ik heel graag de minion build speel. Zonder die Ring is het op hogere Nightmare dungeon T25+ niet meer te doen met de damage output van je minions. Die is echt belabberd. Heb mn glyphs goed glvld , prima build maar damage van minions is om te huilen.
LOL ik doe altijd 1 mysterychests, omdat ik altijd al dacht dat er maar 1 was per heel helltides.Markozv schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:06:
[...]
Elke helltide heeft 2 mysterychests 1 in beide zones. Ik probeer zelf deze als eerste te vinden en te openen. De spawnlocatie wordt niet op de map weergeven en totale aantoond.
Ik ben niet zo bekend met Sorcerer maar op 79 zou je toch echt hogere nm tiers moeten kunnen doen, ja hoe hoger je gaat hoe eerder de oneshot. Boomen/Beeren/Dikke Chargers enzo hebben iets meer health dan een reguliere mob maar hitten 10x zo hard.JohnnyV76 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:09:
Ben nu lvl79 met m'n arc lash sorc en doe nu NM dungeons rond tier 30/31. Gaat op zich prima maar de damage van mobs soms... poeh.
Mijn advies push wat hogere tiers met een party en ga dan solo op deze manier lijkt het ineens stuk makkelijker. Gisteren op mijn gemak t48 gedaan op level 81 Necro en iedereen gaat wel eens dood, helemaal als de Butcher komt

Verwijderd
Ik ben ook wat minder aan het spelen maar stoppen zie ik niet gebeuren, de game speelt gewoon te lekker. Op dit moment is het alleen maar Helltides, af en toe een WB en NM dungeons. Ik zou wat meer NM dungeons willen doen maar dat ga ik pas doen na de buff patch, hopelijk vandaag. In de huidige staat word mijn zin steeds minder. Dat S1 in Juli komt zorgt er ook voor dat je bij veel tijd in de game stoppen al snel denkt: ja dag, hardcore grinden doe ik wel wanneer er meer te doen is.Ohmarinus schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:04:
Diablo 4 heeft een wat onhandige positie op dit moment imo tot de grote patches en season 1. Dit weet Blizzard natuurlijk ook wel en ik verwacht de grote patch heel snel. Aan de andere kan de fanatiekere speler heeft een Deluxe of Ultimate editie gekocht en komt sowieso wel 'even kijken' naar S1 ook al 'stoppen' ze voor nu.
Wat betreft die hammer, als er maar 1 stat mist en de rest is goed kun je hem gewoon equippen. Op wapen wil je crit dmg, vuln. dmg. en strenght. Als je twee hebt en je mist eentje is dat niet zo erg hoor. Dat enchanten is inderdaad veel te duur. Zelfs in de endgame heb je niet zomaar miljoenen liggen of je moet al extreem gaan grinden of geluk hebben met enchanting. Daarnaast droppen er best wel vaak gele uniques met de juiste stats. De dmg van een hammer boeit niet in een WW build (tenzei je bludgeoning weapons gebruikt voor WW, maar dan boeit de dmg van je two handed slashing weapon niet). Net zo goed dat de dmg van je twee 1 handed weapons ook niet boeit. Het zijn enkel de stats die meedoen voor je build. Voor je two handed slashing weapon wil je zo hoog mogelijke dps en daarna pas de andere stats.Ohmarinus schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:04:
Het zou mooi zijn als blizzard een aantal filters in gaat voeren. Bijvoorbeeld dat je kunt instellen dat een item in je bag minimaal stat x en x moet hebben en anders wordt hij geflagged als rommel. In de endgame heb je alleen maar iets aan de gele items als 3 van de 4 stats goed rollen. Dat gebeurt amper maar het kost heel veel tijd om continue elk item weer te checken.
Ik gebruik zelf https://mapgenie.io/diablo-4/maps/sanctuary heel veel.
Ik heb 'm gebruikt om alle waypoints te ontdekken, de Altars of Lilith en ook de mystery chests bij Helltides.
Wat voor mij het beste werkt is 'Hide All' klikken, en dan alleen waypoints, towns en hetgene waar ik naar op zoek ben aan zetten. Hieronder zie je de Mystery chests in Scosglen/f/image/4rVXNpAOl103Xt9ux0ohg1vA.png?f=fotoalbum_large)
Ook zie je de timers voor world bosses/Helltides/Invasions.
Ik heb 'm gebruikt om alle waypoints te ontdekken, de Altars of Lilith en ook de mystery chests bij Helltides.
Wat voor mij het beste werkt is 'Hide All' klikken, en dan alleen waypoints, towns en hetgene waar ik naar op zoek ben aan zetten. Hieronder zie je de Mystery chests in Scosglen
/f/image/4rVXNpAOl103Xt9ux0ohg1vA.png?f=fotoalbum_large)
Ik gebruikte deze eerst ook voor Helltides, maar ben nu overgestapt naar https://helltides.com. Op deze website kan je ook upvoten waar de mystery chest staat, zo kan je makkelijker zien waar je heen moetDaffie schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:08:
Ik gebruik zelf https://mapgenie.io/diablo-4/maps/sanctuary heel veel.
Wat voor mij het beste werkt is 'Hide All' klikken, en dan alleen waypoints, towns en hetgene waar ik naar op zoek ben aan zetten. Hieronder zie je de Mystery chests in Scosglen [Afbeelding]
Je ziet bij de mystery chest een groen puntje staan. Of ik heb toevallig altijd geluk of dat is echt de aangewezen spawn van de chestMarkozv schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:12:
[...]
Niet helemaal, hij laat 1 van de 4 locaties per zone zien waar hij gespawned kan zijn
Klopt, dit is het upvote systeem van deze site. Werkt weer net een stukje makkelijkerJohnnyV76 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:10:
[...]
Je ziet bij de mystery chest een groen puntje staan. Of ik heb toevallig altijd geluk of dat is echt de aangewezen spawn van de chest