sdk1985 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 18:34:
Vervelend maar ik had eigenlijk uberhaupt wel verwacht dat het de eerste weken elke weekend een drama zou zijn. Overigens kon ik vanmiddag na een minuut of 10 in de game. Standaard draait de game in de background op 8 fps dus je kunt in principe prima ondertussen een andere game spelen. Wellicht een goede tip voor de pc gamers onder ons.
Ik heb de hele avond probleemloos kunnen spelen op PS5. Geen lag, geen freezes, niks.
Vandaag de eerste rage quit sinds early access. Kwam in een dungeon met 6 elites in 1 kamer, waarvan 3 met Suppressor afflix gecombineerd met Waller, Summoner en Enhanced Fire. Die lopen ook nog eens naast elkaar. Gewoon niet te doen als summoner Necro. Je ziet je skellies en golem in een paar seconden doodgaan en zelf kun je nauwelijks wat met Suppressor bubble in bubble in bubble.
Game afgesloten en paar minuten later weer opgestart. Beetje uitdaging is leuk, maar dit niet.
Verder de Druid naar lvl20 geleveled. Die verdiende ook wat aandacht.
Heb nu een Necro op lvl78, Rogue op lvl52, Sorc op lvl30, Druid op lvl20 en een banker Barb op lvl1.
Necro is nog steeds de favo.
[
Voor 37% gewijzigd door
Poops_McGhee op 26-06-2023 04:02
]