Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theta-1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-09 15:25
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2023 @ 09:53:
[...]

Als je minder dan 2 uur gespeeld hebt kun je een refund krijgen.
Thanks, 0 uur gespeeld want server down. Dalijk refund aanvragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:21
eehbiertje schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:09:
[...]

weet niet hoeveel je gespeeld hebt? maar beneden de 42 msec kom je niet.
sommig gebieden is het 200/300+ ivm de drukte.

veel mensen hebben alleen tijd in t weekend. werk zelf in ploegen dus vanmiddag aan het werk dus even de ochtend met d4 door brengen werkt niet. maar om de haverklap ligt de boel eruit na een "hotfix"

ja nee je grind te hard en snel door dungeons dat willen we niet.. bam hotfix 50% minder elites in een dungeon. maar die hotfix brengt weer uren downtime met zich mee..

bewaar dat voor de seasons ofzo met 1 grote patch 8)7
het is gewoon frustrerend je betaald flink geld voor een game dan moet je dat kunnen spelen.

als je een nieuwe auto koopt die continu problemen heeft en bij de garage staat. dan zeg je toch ook niet van agh kan gebeuren?

(zijn wat duurder dan maargoed sommige mensen hebben misschien dingen moeten laten of sparen hier voor) voor veel mensen is dit een vorm van ontspanning in hun drukke leven en als ze dan even tijd hebben dan ligt het weer eens plat (dit is al de 5e keer?)
Sorry, maar mijn latency is sinds lauch , stabiel, tussen de 11 en de 16 ms. Altijd, of het nu overdag of 's avonds is. wat je zegt klopt gewoonweg niet.

Voor de rest snap ik je punten ook niet. dit zijn dingen die inherent zijn aan het soort spel en iets wat een live service game heet. Niets nieuws onder de zon , altijd zo geweest. Je baalt nu gewoon even dat je niet kan spelen. Ga lekker naar buiten, neem een biertje, of thee, of whatever en chill.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Theta-1 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:15:
[...]

Thanks, 0 uur gespeeld want server down. Dalijk refund aanvragen.
Wellicht moet je je in de toekomst maar limiteren tot offline-only games. want dit kan bij elk online spel, ongeacht welke developer gebeuren. Leer er mee leven. Really?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Visgek82 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:16:
[...]

Sorry, maar mijn latency is sinds lauch , stabiel, tussen de 11 en de 16 ms. Altijd, of het nu overdag of 's avonds is. wat je zegt klopt gewoonweg niet.

Voor de rest snap ik je punten ook niet. dit zijn dingen die inherent zijn aan het soort spel en iets wat een live service game heet. Niets nieuws onder de zon , altijd zo geweest. Je baalt nu gewoon even dat je niet kan spelen. Ga lekker naar buiten, neem een biertje, of thee, of whatever en chill.
dan ben je echt en unique legendary geval qua ms :9 bij 99% hoor ik andere verhalen
en dat live service is juist het probleem waar mensen over vallen.

ben ondertussen wel een andere game aan het spelen / dingen aan het doen.
maar het is inderdaad gewoon balen voor veel mensen die even tijd vinden (of vrij maken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
eehbiertje schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:09:
[...]

weet niet hoeveel je gespeeld hebt? maar beneden de 42 msec kom je niet.
sommig gebieden is het 200/300+ ivm de drukte.

veel mensen hebben alleen tijd in t weekend. werk zelf in ploegen dus vanmiddag aan het werk dus even de ochtend met d4 door brengen werkt niet. maar om de haverklap ligt de boel eruit na een "hotfix"

ja nee je grind te hard en snel door dungeons dat willen we niet.. bam hotfix 50% minder elites in een dungeon. maar die hotfix brengt weer uren downtime met zich mee..

bewaar dat voor de seasons ofzo met 1 grote patch 8)7
het is gewoon frustrerend je betaald flink geld voor een game dan moet je dat kunnen spelen.

als je een nieuwe auto koopt die continu problemen heeft en bij de garage staat. dan zeg je toch ook niet van agh kan gebeuren?

(zijn wat duurder dan maargoed sommige mensen hebben misschien dingen moeten laten of sparen hier voor) voor veel mensen is dit een vorm van ontspanning in hun drukke leven en als ze dan even tijd hebben dan ligt het weer eens plat (dit is al de 5e keer?)
Uren downtime? Speel je 24/7 of zo om dat te merken?

Ik heb vanaf pre-release elke avond vanaf uur of 6 tot 11 kunnen spelen. In de weekenden overdag ook zonder enige problemen, en dit is letterlijk de eerste keer dat ik niet kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
eehbiertje schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:23:
[...]

dan ben je echt en unique legendary geval qua ms :9 bij 99% hoor ik andere verhalen

maar het is inderdaad gewoon balen voor veel mensen die even tijd vinden (of vrij maken)
Ik hoor helemaal geen andere verhalen. In de clan zijn er meerdere ping polls geweest, waar mensen vertelden hoeveel latency ze hadden. Vrijwel iedereen heeft daar altijd 20-50 ms gehad, wat meer dan goed genoeg is voor zo'n soort spel. We hebben het hier dan over PC, hoe het met consoles gesteld is weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
ActualFantasy schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:25:
[...]

Uren downtime? Speel je 24/7 of zo om dat te merken?

Ik heb vanaf pre-release elke avond vanaf uur of 6 tot 11 kunnen spelen. In de weekenden overdag ook zonder enige problemen, en dit is letterlijk de eerste keer dat ik niet kan inloggen.
werk in ploegen ;) dus speel variabele tijden.. (en teveel inderdaad :9 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:29
Nadat ik vanmorgen vroeg even een queue had kon ik daarna zonder issues doorspelen tot ik uit mezelf offline ging om 09:45.

Verder heb ik ook totaal geen issues. Nooit lag en rubber banding ook nog niet gehad.

Ergste waar ik me aan stoor is hoe clunky het paard rijden gaat.. achter hoekjes blijven hangen e.d. verder herken ik de problemen totaal niet... blijft altijd raar dat de een issues heeft een de ander niet. Wellicht toch een combinatie van hardware oid

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 21:24
Spelen de mensen met lagspikes met crossplay aan of uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
TheBrut3 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:42:
Geen lag , met of zonder crossplay. maar dat vroeg je niet lees ik nu net.

Dus.. negeer deze post maar 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Visgek82 op 25-06-2023 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
eehbiertje schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:23:
[...]

Dat komt omdat je mensen vooral hoort klagen die een hoge latency hebben. Mensen met een knappe latency zul je niet zo snel horen. Ik zit eigenlijk constant tussen de 20-40 ms en geen lag. Vandaag is eigenlijk de eerste keer dat ik problemen ondervind met de invalid license meuk maar dan ga ik maar even iets anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat er niet ingelogd kan worden. Had er wel zin in om weer hc te starten. Maar eigenlijk zou ik me even moeten blijven focussen op m'n sc barb. Net act 3 voltooid, dus einde nog niet per se in zicht. Wel echt een top story!

Dan maar ergens een lunch pakken in de zon. :)

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 25-06-2023 10:57 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh joh... een DDoS aanval... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek82 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:22:
[...]

Wellicht moet je je in de toekomst maar limiteren tot offline-only games. want dit kan bij elk online spel, ongeacht welke developer gebeuren. Leer er mee leven. Really?
Wellicht is dat zijn eigen keus hoe hier mee om te gaan. Misschien zag hij always online al niet zitten maar dacht: laat ik het toch maar eens proberen, dan ben je snel genezen na deze ochtend.
Hoe dan ook, zijn keus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

TheBrut3 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 10:42:
Ik had wat micro lag op bepaalde momenten en had toen crossplay aan. Nadat ik dit heb uitgezet heb ik het nog niet bewust meegemaakt dus het lijkt wel opgelost in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 21:46
Ik krijg nu de melding dat ik geen licentie heb voor Diablo 4, als ik naar de games in mijn account ga dan geeft de pagina een server-error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 07:13
Gisteravond (nacht...) werd ik er ook uitgegooid met "account is locked", inloggen was toen niet meer mogelijk. Volgens internet "servers overbelast". Een kwartiertje later zat ik er gewoon weer in.

D4 is enorm populair, waarschijnlijk een stuk populairder dan ze verwachtten. Vd preorders konden ze zien hoeveel het er waren, maar post launch is het maar gokken hoe snel de verkoop gaat. Er komen steeds meer spelers bij. Ik vind het niet raar dat de servers af en toe aan zn max zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:00
Er staat nu ingame een melding dat er een ddos attack gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:38

On_E

Housemusic

Exactor it schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:06:
Balen! Ik was net van plan om lvl 50 aan te tikken en de Capstone dungeon te proberen. Hopelijk wordt het snel opgelost. Geen zin om met 30+ buiten te gaan zitten hoor haha. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 12:42
Hier doet ie het weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 20:34

p.w

Ik zit er in nu :)

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Voor sommige in dit topic is het hun eerste game die ze online spelen? Ik speel sinds de early acces en werkelijkere is dit de tweede keer dat er inlog problemen zijn. Dat hoort er nou eenmaal bij. Het is lekker weer, ga naar buiten.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jron667
MPC60 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:10:
Voor sommige in dit topic is het hun eerste game die ze online spelen? Ik speel sinds de early acces en werkelijkere is dit de tweede keer dat er inlog problemen zijn. Dat hoort er nou eenmaal bij. Het is lekker weer, ga naar buiten.
Nee dank je, het is 41 graden hier. Ik blijf lekker binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 20:13

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Yep net mijn ochtend wandeling gedaan voor het te warm wordt. Het was nu al zweten.

Eerste keer dat ik niet in kon loggen, maar het spul is weer online.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Mensen roepen altijd van alles. Impactvolle dingen wel. Want blizzard leest hier mee en belt direct de ddos-ers om te zeggen dat kleine timmy boos is en dat ze moeten kappen. Dus het is wel zinvol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:12:
[...]

Mensen roepen altijd van alles. Impactvolle dingen wel. Want blizzard leest hier mee en belt direct de ddos-ers om te zeggen dat kleine timmy boos is en dat ze moeten kappen. Dus het is wel zinvol.
En terecht. GoT negeren dat accepteren wij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inloggen lukt inderdaad. Of nou ja... is bij mij gelukt. Maar een nieuw karakter maken... dat niet; blijft hangen op start game. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:06:
Eindelijk na uren proberen eindelijk ingelogged... grappige was dat dit eerst een bericht was dat ik niet kon inloggen, maar tijdens het typen kon ik wonderbaarlijk inloggen :) Klagen helpt... soms :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Oei, ddos'ers boos omdat ze tijdens het seizoen renown opnieuw moeten farmen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:06
Wordt wel tricky op Hardcore met deze lag O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

“Queued for game - start game pending…” is de nieuwe fase. Als ze denken dat ik met dit weer naar buiten ga hebben ze het mooi mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
danslo schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:20:
Wordt wel tricky op Hardcore met deze lag O-)
Ik wilde graag verder met mijn nieuwe HC poppetje maar dat riskeer ik maar niet. Gisteren al gestopt omdat ik paranoïde werd na twee dungeons achter elkaar the Butcher. Nu ben ik bang voor disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Exactor it schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:27:
[...]

Ik wilde graag verder met mijn nieuwe HC poppetje maar dat riskeer ik maar niet. Gisteren al gestopt omdat ik paranoïde werd na twee dungeons achter elkaar the Butcher. Nu ben ik bang voor disconnects.
En beide komen altijd erg onverwachts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:41

Mad-Matt

TheDoctor#2181

gadverdamme, DDos attack op de servers. probeer nu al 10 minuten in te loggen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
Tukker_T schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:28:
[...]

En beide komen altijd erg onverwachts :D
Kun je trample ook gebruiken om weg te rennen van een disconnect want dan is de vergelijking helemaal af!

Zo rolt deze bangerik: https://www.xbox.com/play/media/C7SUX566UH

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 25-06-2023 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Ja, ik vroeg me al af of er meer mensen waren met inlog problemen, maar ik ben dus niet de enige. Hij blijft maar hangen op “Queued for game - start game pending…”.

EDIT: Woooooow, en dan ben je eindelijk binnen. Denk je ff snel een Helltide mee te pakken, heb je gigantische lag. How about NOPE. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Milo44 op 25-06-2023 11:49 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Milo44 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:32:
Ja, ik vroeg me al af of er meer mensen waren met inlog problemen, maar ik ben dus niet de enige. Hij blijft maar hangen op “Queued for game - start game pending…”.
hier ook. Ben bang dat er weinig gegamed gaat worden vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Kunnen we met ze alle aan het kleurtje werken, prachtig weer buiten :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Famous schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:39:
Je klinkt als m'n vrouw, stil jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Plaatselijk zonkracht 8, wel goed smeren!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheBrut3
Lekker huidkanker kweken :+ Nee dankje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:06
Exactor it schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:27:
[...]

In de open world is het niet te doen, maar krijg gelukkig geen lag binnen dungeons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Jron667 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:11:
[...]

Nee dank je, het is 41 graden hier. Ik blijf lekker binnen.
Lekker in de airco zitten dan.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Gek... doordeweeks moet ik al buiten werken met dit weer. 23 graden heb ik geen problemen mee. Maar 30 is een straf. Dan zit ik liever binnen in de airco

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik kom er overigens wel in.. jullie nu ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Famous schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:53:
Ik kom er overigens wel in.. jullie nu ook?
nope, sta nog steeds op "Pending"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:33
Ben er nu ook in nadat er minder dan een minuut wachtrij was. Heb nog wel minstens vijf minuten naar een draaiend rondje zitten kijken. Mooie gelegenheid om de bitterballen op te warmen😊

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:56

ABD

Goed smeren en niet langer dan 10 minuten in de zon verblijven.
Buiten die laatste opmerking, deze zonnekracht en hitte is nl echt ongezond voor een mens, heb je helemaal gelijk. De huidige generatie wil alles en wel direct. Begrip is er nauwelijks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Kan wel spelen maar het is eigenlijk geen doen... 1k+ ms lag en alle monsters teleporten... Ik hoop dat Blizz dit snel kan fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Hulleman schreef op zondag 25 juni 2023 @ 11:40:
[...]

Plaatselijk zonkracht 8, wel goed smeren!
Wij zitten op 10, ik blijf binnen (Portugal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 14:24
Het hielp bij mij om een aantal keer het pending schermpje weg te drukken. Daarna kwam ik plots in de queue terecht. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QeJrhzFOekhdR68kV4My43rMmPo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nakcoi4RxAsWON8cATDgHB42.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Epsi schreef op zondag 25 juni 2023 @ 12:02:
Het hielp bij mij om een aantal keer het pending schermpje weg te drukken. Daarna kwam ik plots in de queue terecht. [Afbeelding]
Dan kom je over 10 minuten weer op je "pending" schermpje, trust me ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
En als je eenmaal bent ingelogged is de ingame lag zo groot dat je niks kunt doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 14:24
Oh :) dat is minder. Nou dan gaan we toch maar naar buiten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ping zit hier rond de 100 (PC, crossplay uit) en dat is gewoon goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Viggen schreef op zondag 25 juni 2023 @ 12:04:
En als je eenmaal bent ingelogged is de ingame lag zo groot dat je niks kunt doen...
Gaat hier gewoon goed, alleen Kyovashad had lag spikes.
Speel op XSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
What's going on, jeeezzzzzzz
Lemme play

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit erin en weet nu zeker dat HC niets voor mij zou zijn. Vind het al spannend met 175 cinders en lag op weg naar een chest te zijn in een Helltide. Voel me wel heel stoer nu het gelukt is uiteraard. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Epsi schreef op zondag 25 juni 2023 @ 12:02:
Het hielp bij mij om een aantal keer het pending schermpje weg te drukken. Daarna kwam ik plots in de queue terecht. [Afbeelding]
En dan wacht je die minuten en blijft ie op 1 minuut hangen. Althans hier wel. Naja, dan maar geen Diablo vandaag.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 07:13
Welke stats schalen eigenlijk met level en welke niet?

Volgens mij is mn health gekoppeld aan mn level, maar attack is puur gear toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Hulleman schreef op zondag 25 juni 2023 @ 12:14:
[...]

En dan wacht je die minuten en blijft ie op 1 minuut hangen. Althans hier wel. Naja, dan maar geen Diablo vandaag.
same here, maar naar veel pogingen, eindelijk gelukt in te loggen d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:33
XSX hier, geen lag te vinden

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
pirke schreef op zondag 25 juni 2023 @ 12:21:
Welke stats schalen eigenlijk met level en welke niet?

Volgens mij is mn health gekoppeld aan mn level, maar attack is puur gear toch?
Rauwe attack is puur gear maar stats doen wel dingen met verschillende types damage. +0,1% skill damage per punt int voor sorc bijvoorbeeld. https://maxroll.gg/d4/getting-started/stats-for-beginners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

van pending naar 10 min queue, toen terug naar 1 min, nu weer 3 min.

Toppie, precies zoals ik mijn voorlopig laatste vrije zondag wilde besteden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mad-Matt schreef op zondag 25 juni 2023 @ 12:35:
van pending naar 10 min queue, toen terug naar 1 min, nu weer 3 min.

Toppie, precies zoals ik mijn voorlopig laatste vrije zondag wilde besteden
En als je er eenmaal in zit: onspeelbare lag. Dus ik zou een andere activiteit bedenken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:07
NiaX schreef op zondag 25 juni 2023 @ 12:36:
[...]

En als je er eenmaal in zit: onspeelbare lag. Dus ik zou een andere activiteit bedenken ;-)
exact dit dus ik al 3 keer gestorven door random lagspikes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
nog 19 minuten dan WB!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zal wel leuke lagg opleveren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Famous schreef op zondag 25 juni 2023 @ 12:54:
[...]

Zal wel leuke lagg opleveren :p
200+ msec met spikes 1800 al gezien (met wachten op WB) lol

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat voor zieke mislukte kleinzielige figuren voeren DDOS aanvallen uit? Super leuk hoor, duizenden hun gameplezier verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Mad-Matt schreef op zondag 25 juni 2023 @ 13:01:
Wat voor zieke mislukte kleinzielige figuren voeren DDOS aanvallen uit? Super leuk hoor, duizenden hun gameplezier verzieken.
Ze kijken naar hun fav streamer die HC speelt en lvl99 is ofzo :+ :9

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Na 15 min queue nu in game, tijd voor de world boss voor wat uiterst teleurstellende loot 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Game opnieuw opgestart en zit er gelijk in. 49ms ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Mad-Matt schreef op zondag 25 juni 2023 @ 13:03:
Game opnieuw opgestart en zit er gelijk in. 49ms ping.
49 msec nu idd, (niet opnieuw ingelogd) gelukkig net optijd een fix voor boss?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:03
@Mad-Matt can confirm, eerst nog een 17 waiting time melding en 3 seconden erna werkte het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

En nu 600ms :D

WB voorbij en nu weer 60ms

[ Voor 51% gewijzigd door Mad-Matt op 25-06-2023 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hier totaal geen lag, world boss ging makkelijk down

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

stin00 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 13:09:
Hier totaal geen lag, world boss ging makkelijk down
Omdat die jou iedere keer miste met zijn attacks vanwege die lag!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hier duurde het toch 10 minuten ofzo voor de boss dood was. Geen lag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Ik kom er nog niet in op de ps5

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:41

Spooksel

Spooksel!

Whoah, iemand heeft een kut zondag vandaag in het ops team daar :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
nou eindelijk erin gekomen.. nog even 30 min kunnen spelen.. met 82ms tot 1800ms

mooi rustig pvp area farmen.. 9 legs rijker en 80k shards :D mooie aan shatter mage is dat de explosies wel doorgaan ondanks de lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:30

OMD

Hier is het onspeelbaar, 5 minuten geprobeerd en heb er maar de brui aangegeven. Komt wel weer.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 17:19
Vrijdag de game eindelijk gehaald, vandaag vrouw en kind een dagje weg dus heb ik alle tijd om te gamen. Super timing weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:15
Altars of Lilith afgaan lukt nog wel met deze lag. World boss maar niet geprobeerd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Unable to get a valid license.

Deze is nieuw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Mad-Matt schreef op zondag 25 juni 2023 @ 14:19:
Unable to get a valid license.

Deze is nieuw :(
Nah, die heb ik al sinds 10 uur vanochtend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Meer dyslectische (voormalig) BDO spelers die Kzarka zien bij het lezen van Khazra? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:41

Spooksel

Spooksel!

Het is weer normaal hier.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhub85
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:26
Kan iemand mijn join request accepteren voor tweakers 3, alvast bedankt

Evilcupido#2808

[ Voor 11% gewijzigd door dhub85 op 25-06-2023 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:02
Keer een ochtend en begin van de middag weg en de servers doen het niet. Mooi dat ik niets gemist heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:31
Lekkere lag dungeon zo.. dacht na een ochtend niet kunnen inloggen en even bij familie langs mijn nieuwe build proberen... geen idee nog dus haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik wals overal doorheen op 56 en wt3, dacht die capdungeon kan vast.

Gered tot de eind boss maar die one shot me :+
Toch maar even verder levelen..

Zie overigens weinig over Pillar strike build bij druid terwijl ik echt mega damage doe.
Mensen hier die ermee spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ik kom er niet in. LIcense not found. ook de account pagina van blizzard blijft continu refreshen. Iets gaat behoorlijk fout daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Famous schreef op zondag 25 juni 2023 @ 15:16:
Ik wals overal doorheen op 56 en wt3, dacht die capdungeon kan vast.

Gered tot de eind boss maar die one shot me :+
Toch maar even verder levelen..

Zie overigens weinig over Pillar strike build bij druid terwijl ik echt mega damage doe.
Mensen hier die ermee spelen?
Wat noem jij veel damage? Ik ben 54 en gebruik bone spear, mss leuk om te vergelijken. Mijn crits doen 60-80k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:56
Zijn er ook necro’s die met golemn spelen?

Zit me hard af te vragen om deze uit mijn build te droppen en vervolgen de talentpoints gebruiken om andere skills te boosten. Ben vooral teleurgesteld dat de golumn taunt niet op de butcher werkt :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZV91ypKygkQgNo3u3X7rMGCasPo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/B0OmNcxPKnnqKm7gCibWiC3O.png?f=user_large

Druid level 80 en geen Tempest Roar mogen zien ook al kreeg ik het laatste level nog ff 3 uniques in m'n maag gesplitst :P Ik parkeer D4 tot season 1 begint denk ik. Die laatste 20 levels voegen in de huidige versie van de game echt niets toe en ik heb een goed beeld gekregen van alle classes, behalve Necro dan :+ Maar Necro wil ik wel gaan checken in season 1 dus dat komt wel goed :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Visgek82 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 15:19:
[...]

Wat noem jij veel damage? Ik ben 54 en gebruik bone spear, mss leuk om te vergelijken. Mijn crits doen 60-80k.
Zoveel doe ik niet, heb meer een AoE build. Weet niet of Bone Spear dat ook is?

Ik zit rond 20/25k maar wel continu achter elkaar.

Overigens de skills/talents etc zelf “verzonnen”.
Zal eens wt4 af wachten en dan inlezen wat goed is, zal vast meer uit te persen zijn!

[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 25-06-2023 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Weer gedoe met Battle.net logon. :/

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 25-06-2023 15:35 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Famous schreef op zondag 25 juni 2023 @ 15:35:
[...]

Zoveel doe ik niet, heb meer een AoE build. Weet niet of Bone Spear dat ook is?

Ik zit rond 20/25k maar wel continu achter elkaar.

Overigens de skills/talents etc zelf “verzonnen”.
Zal eens wt4 af wachten en dan inlezen wat goed is, zal vast meer uit te persen zijn!
Bone spear heeft zeker een goed aoe element, en single target.

Pagina: 1 ... 88 ... 213 Laatste