Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:14
Vanmiddag op mijn 54 Sorcerer The Butcher tegengekomen, dat was eigenlijk niet echt een heel groot probleem. Tuurlijk, beetje dodgen en abilties ontwijken, maar ik kon hem redelijk facetanken. Dropte garbage, uiteraard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 01:27
lolgast schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 17:11:
Vanmiddag op mijn 54 Sorcerer The Butcher tegengekomen, dat was eigenlijk niet echt een heel groot probleem. Tuurlijk, beetje dodgen en abilties ontwijken, maar ik kon hem redelijk facetanken. Dropte garbage, uiteraard :+
De Butcher voegt gewoon een extra laag gevaar toe vind ik! Als ik hem zie en normaal kan aanvallen - geen enkel probleem. Als ik mobs aan het bijeen brengen ben (3+ elites) en ik hoor 'Fresh meat!' ... game over :+

Dus het voegt echt wel toe dat je meer gaat opletten - na 3x wrs niet meer maar ach de verrassing is soms wel leuk!

Score momenteel : Sleep : 3 - Butcher : 2

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-09 21:42

Hu9o

Schokkend

Ik heb een request gestuurd om tweakers 2 te joinen.
Graag toestaan :)

@jellybrah?

[ Voor 11% gewijzigd door Hu9o op 23-06-2023 18:47 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Ik kwam hem gisteren voor het eerst tegen...ik ben level 22 ofzo 31 alweer. No change in Hell, zeg maar.

[ Voor 8% gewijzigd door Zarhrezz op 23-06-2023 21:22 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 17:30:
[...]

De Butcher voegt gewoon een extra laag gevaar toe vind ik! Als ik hem zie en normaal kan aanvallen - geen enkel probleem. Als ik mobs aan het bijeen brengen ben (3+ elites) en ik hoor 'Fresh meat!' ... game over :+

Dus het voegt echt wel toe dat je meer gaat opletten - na 3x wrs niet meer maar ach de verrassing is soms wel leuk!

Score momenteel : Sleep : 3 - Butcher : 2
Ik vind hem soms echt een waste of time. Zeker als je krap aan aan een ToW dungeon bent begonnen en geen zin hebt in een paar extra minuten run time, door vriend Butcher. En z’n loot is ook niet alles. Zeg maar, vaak niks.

Voorlopig: McGhee 8 - Butcher 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Angeloonie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:33:
@pstalman Speel jij op je WW barb met Iron Skin?

Ik zie 3 verschillende stromen lijkt het:
3x Shouts + WW + Iron Skin + Lunging Strike
3x Shouts + WW + Iron Skin + WotB
3x Shouts + WW + WotB + Lunging Strike
ik moet eerlijk zijn, ik mis 1 of 2 sec om alles up te houden voor 100%. Maar gebruiken Shouts, ww, iron skin en wotb. Soms denk ik eraan om weer terug te gaan maar vanaf NM 55+ merk je wel dat Iron skin nodig is.

En inmiddels mijn 2de ring klaar, aspect kan beter, % kan nog beter via enchans maar ik ben tevreden. Nu nog hopen op een 2h sword met minimaal zelfde DPS en stats maar dan geen + Basic skill :D

[ Voor 15% gewijzigd door pstalman op 23-06-2023 19:34 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:19
Honest game trailers diablo 4 d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nu wilde ik vanavond toch echt aan de gang met sidequests als afwisseling. Ben nog maar net met de eerste bezig of, jawel, Helltide gong klinkt. Precies als ik de town uitloop.
Nu kan ik wel skippen, want betere gear krijg ik er toch niet echt vandaan, maar er kunnen natuurlijk nuttige aspects op de loot zitten. Afijn, uur verder, stuk of 8 aspects in de stash erbij en nog geen sidequest verder….
Helltide eindigt en ik sta toevallig net voor de deur van een dungeon. TP, of toch maar ff naar binnen?
Dat werd dus optie 2. En zie! Ancestral Unique Chest drop! Was de run wel waard! Alhoewel……, Razorplate, alweer. 🤨

Toch maar ff onderzoeken of ik niks met dat ding kan. Dus, talent tree doorzoeken, paragon doorzoeken, stash doorzoeken….

Kwartier verder: nee, gaat em niet worden.

Zucht. Zo kom ik nooit aan die sidequests toe…..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 07:13
It's just a messy divorce story

Geniaal _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Heb 'm halverwege uitgezet, wat een waardeloze narrator... |:(

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:56

ABD

lolgast schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 17:11:
Voor een sorcerer mag The Butcher geen probleem opleveren, omdat je barriers hebt en als hij je dan toch een keer gestunned heeft, ontsnap je met teleport.

Facetanken kan niet tegen The Butcher, dan verlies je.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Apsie schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 20:11:
[...]

Heb 'm halverwege uitgezet, wat een waardeloze narrator... |:(
Het is een komedie channel. Maakt grappige video's. niet te serieus nemen :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:15:
[...]

Het is een komedie channel. Maakt grappige video's. niet te serieus nemen :P
Niet te serieus, niet grappig ook... :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik denk dat ik op dit moment wel klaar ben met D4. Het was een mooie rit maar de endgame vanaf lvl 75-80 is de tijd niet meer waard. Vanaf 75-85 geen enkele upgrade meer gezien en het lvlen gaat erg traag. Het komt echt aan op marginal gains van een paar % hier en paar % daar. De kans dat ik bepaalde items überhaupt nog ga vervangen is vrijwel nihil. De enige mogelijkheid om nog nightmare dungeons in hogere tiers te doen is door te lvlen naar 100 en bijbehorende paragon punten.

Ben met een char (barb) op lvl 85 gekomen en heb vrijwel de beste gear die er te vinden is (WW build) afgezien van twee ancesteral unique items maar die lijken überhaupt niet te droppen bij iemand. Mijn hoogste nightmare tier is 59 (mobs zijn dan lvl 112 +-). Wat mij vooral tegen staat is dat je zelfs op tier 59 gewoon gele rommel met een powerlvl van 600 ziet droppen.

De hele open wereld is na lvl 70 vrij dood omdat je overal doorheen rolt. Geen enkele uitdaging meer in. World bosses gaan neer in 10-20 seconden. Alle andere mobs en elites worden geone shot. Toch ziet het er allemaal fantastisch uit en zou ik graag verder willen spelen.

Het enige wat je ook kan doen zijn nightmare dungeons dus dat begint ook wel te vervelen op den duur. Hopelijk brengt S1 verbetering wat dat betreft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:29
Waarom vertelden jullie niet dat je blood blisters kapot kan maken? Ik ren al een week of wat weg van die dingen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Poops_McGhee schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 20:09:
Nu wilde ik vanavond toch echt aan de gang met sidequests als afwisseling. Ben nog maar net met de eerste bezig of, jawel, Helltide gong klinkt. Precies als ik de town uitloop.
Nu kan ik wel skippen, want betere gear krijg ik er toch niet echt vandaan, maar er kunnen natuurlijk nuttige aspects op de loot zitten. Afijn, uur verder, stuk of 8 aspects in de stash erbij en nog geen sidequest verder….
Helltide eindigt en ik sta toevallig net voor de deur van een dungeon. TP, of toch maar ff naar binnen?
Dat werd dus optie 2. En zie! Ancestral Unique Chest drop! Was de run wel waard! Alhoewel……, Razorplate, alweer. 🤨

Toch maar ff onderzoeken of ik niks met dat ding kan. Dus, talent tree doorzoeken, paragon doorzoeken, stash doorzoeken….

Kwartier verder: nee, gaat em niet worden.

Zucht. Zo kom ik nooit aan die sidequests toe…..
Haha zeer herkenbaar, Ik ben ff op FF16 Vakantie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

biggydeen2 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 22:10:
Ik denk dat ik op dit moment wel klaar ben met D4. Het was een mooie rit maar de endgame vanaf lvl 75-80 is de tijd niet meer waard. Vanaf 75-85 geen enkele upgrade meer gezien en het lvlen gaat erg traag. Het komt echt aan op marginal gains van een paar % hier en paar % daar. De kans dat ik bepaalde items überhaupt nog ga vervangen is vrijwel nihil. De enige mogelijkheid om nog nightmare dungeons in hogere tiers te doen is door te lvlen naar 100 en bijbehorende paragon punten.

Ben met een char (barb) op lvl 85 gekomen en heb vrijwel de beste gear die er te vinden is (WW build) afgezien van twee ancesteral unique items maar die lijken überhaupt niet te droppen bij iemand. Mijn hoogste nightmare tier is 59 (mobs zijn dan lvl 112 +-). Wat mij vooral tegen staat is dat je zelfs op tier 59 gewoon gele rommel met een powerlvl van 600 ziet droppen.

De hele open wereld is na lvl 70 vrij dood omdat je overal doorheen rolt. Geen enkele uitdaging meer in. World bosses gaan neer in 10-20 seconden. Alle andere mobs en elites worden geone shot. Toch ziet het er allemaal fantastisch uit en zou ik graag verder willen spelen.

Het enige wat je ook kan doen zijn nightmare dungeons dus dat begint ook wel te vervelen op den duur. Hopelijk brengt S1 verbetering wat dat betreft.
Ik ben ook op dat punt na bijna 200 uur,maar heb goede hoop op season 1 laten we hopen dat ze er wat moois van maken want de grind verveeld na een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
biggydeen2 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 22:10:

Dat gevoel heb ik ook, ik ben tegen de lvl72 aan en gaat vanaf 70 stukken langzamer.
Ben benieuwd wat season 1 met ons brengt

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:01
niet meer nodig

[ Voor 84% gewijzigd door Buizerd__NL op 23-06-2023 23:05 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhub85
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:26
Is er nog plaats in de tweakers clan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
M'n eerste butcher encounter, in een moeilijke NM dungeon... ik had m bijna, nog 5% ofzo te gaan toen ik geraakt werd door een dungeon knal die steeds achter me aan zat :( Daardoor kon hij me flink meppen en was het bekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Ah, ik kreeg de butcher nog een keer in een cellar, nu was hij vrij eenvoudig :) Ik liep rondjes en m'n minions hebben m afgeslacht. Ik heb letterlijk zelf niet aangevallen :)

[ Voor 3% gewijzigd door pirke op 24-06-2023 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

dhub85 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 23:47:
Is er nog plaats in de tweakers clan?
Got 3 heeft nog gewoon plek

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Druid unique loot bug is gefixed vannacht blijkbaar :) Ben nu wel lekker aan het gaan op een Barrage Rogue, maar misschien toch ook nog maar even level 80 halen op m'n Druid dan t.z.t.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
London schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:00:
Druid unique loot bug is gefixed vannacht blijkbaar :) Ben nu wel lekker aan het gaan op een Barrage Rogue, maar misschien toch ook nog maar even level 80 halen op m'n Druid dan t.z.t.
Nou, dat is mooi. Ik ben een uurtje geleden begonnen met druid in eerste HC run. Was het NM grinden even zat. Druid is wel awesome met pulverize. Eerste bossfight was wel even billenknijpen zonder alle defense die ik gewend ben van sorceror.

Ook weer leuk om dingen te ontdekken tijdens het bouwen van een build ipv een steady stroom van mini upgrades krijgen via iets betere affixes en paragon puntjes. Ik kan me niet herinneren dat ik zo hard door de levels schoot als sorceror. Elites liggen met Max twee keer pulverizer, dat was met sorc kiten, kiten, kiten.

[ Voor 23% gewijzigd door Exactor it op 24-06-2023 10:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:28
London schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:00:
Dan gaat vandaag vast mijn unique helmet droppen voor mijn druid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:38
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 22:23:
[...]

Dat gevoel heb ik ook, ik ben tegen de lvl72 aan en gaat vanaf 70 stukken langzamer.
Ben benieuwd wat season 1 met ons brengt
Overwegend meer van hetzelfde ;). Ik snap wat je bedoelt, maar season 1 gaat natuurlijk ook weer geen dusdanig drastische verandering brengen dat hier echt veel verandering in gaat komen. Ik denk dat je toch wel een aantal seasons verder bent eer er echt wat meer spectaculaire nieuwe veranderingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhub85
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:26
Zou iemand me willen toevoegen aan de clan?

Evilcupido#2808

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:37:
[...]

Overwegend meer van hetzelfde ;). Ik snap wat je bedoelt, maar season 1 gaat natuurlijk ook weer geen dusdanig drastische verandering brengen dat hier echt veel verandering in gaat komen. Ik denk dat je toch wel een aantal seasons verder bent eer er echt wat meer spectaculaire nieuwe veranderingen zijn.
Vraag ik mij dus af. Door de BP gaan ze natuurlijk zwaar inzetten op seasons en het zal mij niet verbazen dat ze een hoop zaken achter de hand hebben gehouden met launch. Zodat we langzaam kunnen inkomen en zodat er een stroom aan nieuwe content is na release.
Spectaculair is misschien het verkeerde woord maar toch zou season 1 enorm veel kunnen brengen.
We gaan het zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 00:12
Ik zou ook graag toegevoegd worden aan de clan aub.

fjskmdl#2111

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

Gebruiken jullie Edgemaster's Aspect?

Ik zie een bluepost, dat deze aspect (+ nog een andere) disabled zijn (8 Jun), maar na een paar dagen weer actived zijn (11 Jun). Echter kan ik deze niet vinden (tooltip op de dungeon zegt niks over een aspect die te unlocken is). En na completen, krijg je ook geen nieuwe aspect. WT3 en 4 geprobeerd.

Moeten we nog wachten op een patch, is deze aspect ergens anders te vinden? of zie ik iets over het hoofd?

@RocketKoen
Afbeeldingslocatie: https://gamerpillar.com/wp-content/uploads/2023/06/2-16-1024x576.jpg

Hij was hier gewoon te verkrijgen (screenshot van gamerpillar.com)

[ Voor 12% gewijzigd door Nibbz op 24-06-2023 12:44 ]

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
Nibbz schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 12:39:

Ik zie een bluepost, dat deze aspect (+ nog een andere) disabled zijn (8 Jun), maar na een paar dagen weer actived zijn (11 Jun). Echter kan ik deze niet vinden (tooltip op de dungeon zegt niks over een aspect die te unlocken is). En na completen, krijg je ook geen nieuwe aspect. WT3 en 4 geprobeerd.

Moeten we nog wachten op een patch, is deze aspect ergens anders te vinden? of zie ik iets over het hoofd?
Niet alle aspects zijn te krijgen via de codex. De andere manier is om een legendary item te krijgen die de aspect al heeft. En deze er dan bij de alchemist af te slopen. Die laatste manier levert ook sterkere aspects op.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zijn dat nu niet de unique sacred items? Wellicht komen set items in de toekomst terug. Hoop het zelf ook, daarvoor speelde ik juist de seasons in D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:53

Woohooo

Smilie, James Smilie

Is bekend wanneer de volgende patch uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:50

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nibbz schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 12:39:

@RocketKoen
[Afbeelding]

Hij was hier gewoon te verkrijgen (screenshot van gamerpillar.com)
Als je de dungeon gedaan hebt krijg je die aspect. Mocht je hem niet in de Codex zien dan moet je soms even uitloggen en opnieuw inloggen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 14:28:
[...]

Als je de dungeon gedaan hebt krijg je die aspect. Mocht je hem niet in de Codex zien dan moet je soms even uitloggen en opnieuw inloggen.
Op dungeon aspects heb je alleen wel de slechtste multipliers op je stats. Voordeel is dan wel dat je de aspect kan blijven gebruiken, in tegenstelling tot extracted aspects, die het maar 1 keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 09:04
Hoe scalen eigenlijk die nightmare dungoens met je huidig level ?
Ik ben lvl 62 en doe een nighmare lvl 10 bv.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
internaut schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 16:22:
Hoe scalen eigenlijk die nightmare dungoens met je huidig level ?
Ik ben lvl 62 en doe een nighmare lvl 10 bv.
Tier 1 heeft level 54 monsters. Elke tier verhoogt monster level met 1.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:25

Spooksel

Spooksel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISEuKX_6VEDBq-zFl6JeyoL_50U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iGb0vzYyyniMseTXb9bnoZpl.png?f=user_large

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik zou me heel graag aansluiten bij jullie clan, maar ik vind jullie niet als ik op GoT zoek. Kunnen jullie me hier mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 17:53
hoe werkt dat helltide precies?
soms is het een stukje rood op de map?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Aggressor schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:16:
hoe werkt dat helltide precies?
soms is het een stukje rood op de map?
Helltide is 1 geldig, er droppen andere dingen zoals shards die je kan gebruiken om chests open te maken.

ook dropt er een bepaald resource die je nodig hebt om te reforgen van je equipment

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 09:04
Kol Nedra schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:24:
[...]

Helltide is 1 geldig, er droppen andere dingen zoals shards die je kan gebruiken om cheats open te maken.

ook dropt er een bepaald resource die je nodig hebt om te reforgen van je equipment
dan gaat het heel simpel worden als je cheats kunt open maken... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Exactor it schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:08:
[...]

Nou, dat is mooi. Ik ben een uurtje geleden begonnen met druid in eerste HC run. Was het NM grinden even zat. Druid is wel awesome met pulverize. Eerste bossfight was wel even billenknijpen zonder alle defense die ik gewend ben van sorceror.

Ook weer leuk om dingen te ontdekken tijdens het bouwen van een build ipv een steady stroom van mini upgrades krijgen via iets betere affixes en paragon puntjes. Ik kan me niet herinneren dat ik zo hard door de levels schoot als sorceror. Elites liggen met Max twee keer pulverizer, dat was met sorc kiten, kiten, kiten.
En level 24. Het is veel te heet vandaag voor deze druid. Paar keer gevaarlijk dicht bij dood maar zit inmiddels tegen het einde van act 3 met een build waarbij ik vrij veilig ben. Wel wat spannender zo in HC dan NM grinden in normal mode.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 11:25:
[...]

Vraag ik mij dus af. Door de BP gaan ze natuurlijk zwaar inzetten op seasons en het zal mij niet verbazen dat ze een hoop zaken achter de hand hebben gehouden met launch. Zodat we langzaam kunnen inkomen en zodat er een stroom aan nieuwe content is na release.
Spectaculair is misschien het verkeerde woord maar toch zou season 1 enorm veel kunnen brengen.
We gaan het zien. :)
Wat ik denk dat overigens prima is. Er zijn genoeg van ons die ver above casual zijn. Hadden ze nog meer content erin gepompt dan werden veel spelers denk ik echt overwhelmed. Dat gebeurde zelfs nu al. Diablo 4 heeft ook zo veel spelers die helemaal niet zijn aan dit soort game.

Denk om de seasons interessant te maken ze er echt wat van willen maken. Misschien hebben we nu dan een paar weken weinig nog te doen zoals sommige laten blijken maar naar mijn mening heb je dan al gewoon flink veel gespeeld en de game er uit gehaald en is het niet erg om even ergens anders te kijken en later weer terug te komen naar D4 voor bijvoorbeeld een season.

En we weten niet wat er komt maar als ze het goed doen kan een season ook erg verfrissend voelen en is het niet per se hetzelfde riedeltje opnieuw doen zoals elk seizoen bijna met d3 :p
Bazziek schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:29:
[...]

Dan gaat vandaag vast mijn unique helmet droppen voor mijn druid :+
welke bug was er dan?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:28
Er dropten Barb uniques voor Druids. Waardoor je bij een unique drop dus vaak nutteloze loot kreeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26
Bazziek schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 20:18:
[...]

Er dropten Barb uniques voor Druids. Waardoor je bij een unique drop dus vaak nutteloze loot kreeg.
Jammer dat er geen uniques droppen voor barbs bij barbs. Van lvl 83 tot nu bijna 86 welgeteld 2 uniques geloot die nutteloos waren.

Ik loop ook nog altijd rond met een lvl 79 mace omdat er in ruim 5 lvls nog altijd geen betere gevallen (ja, ik loop mijn rares na).

Hoewel het vreemd is dat er spul voor andere classes in grote hoedanigheid valt, dropt er tenminste wat zou ik zelf hebben gedacht :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirke
Hehe, eindelijk alle renown binnen. Ergens mis ik een enorm aantal side quests in elke regio...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
pirke schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 21:33:
Hehe, eindelijk alle renown binnen. Ergens mis ik een enorm aantal side quests in elke regio...
Redelijk wat sidequests ontstaan vanuit drops in de open world

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pirke
En zojuist op lvl 66 de WT4 capstone gehaald, solo met m'n minion build en 2 curses :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Damn...

Was bezig met m'n rogue in hardcore. Awesome legendary xbow kunnen gamblen en char voelde steeds sterker aan en speelde heerlijk weg. Maar inderdaad verleden tijd -- RIP -- tijdens de boss van een stronghold... level 23. :-(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
@RustStorm Balen!

Ik heb echt zwaar respect voor iedereen die HC doet op hoog niveau.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Disclaimer: ik ben hier niet emotioneel over, maar juist rationeel. Voordat iedereen dit door de drama-bril leest :D

Nou het was weer leuk maar ik ben nu een beetje vastgelopen. Ik kom niet echt meer verder omdat de prijzen voor het rollen van stats gewoon te hoog zijn. Ik min/max mijn stats graag en dat vond ik echt superleuk in D3 om te doen.

Als voorbeeld: de stat op mijn gloves te rollen zodat ik er ook wat aan heb moet ik voor de volgende roll nu 4 miljoen betalen. Inmiddels heb ik er al iets van 40 miljoen aan weggerold en niet eens een lage roll van de gewenste stat gekregen. Om 4 miljoen te verdienen ben ik wel langer dan een uur bezig, voor mij begint dat teveel als werken te voelen. Dat heb ik lang niet ervaren in games. Blizzard heeft dingen gewoon net iets te strak afgesteld.

Ik heb gewoon geen zin om hem te nolifen, er zijn casual spelers en er zijn mensen die intens veel spelen, ik zit er een beetje tussenin en heb het gevoel dat er voor hoe ik speel rond lvl 73 een drempel ligt. Met sorc kwam ik ook tot 74 en toen liep ik vast (barb vond ik wel leuker en levelde veel sneller voor mijn gevoel).

In D3 was ik ook altijd aan het tweaken tot ik geen gems meer had, maar als het op was, dan kon ik gewoon een half uurtje farmen en dan wist ik dat er toch weer een redelijk aantal mats en gems waren om mee te rollen. Plus dat je een extra keuze had in het menu voor een roll, EN dat je vooraf kon zien welke stats er op je item kunnen rollen. Nu kun je niet eens zien welke stats je er wel en niet op kunt rollen, echt waardeloos ook.

Hopelijk gaat er in seizoen 1 iets verbeteren kwa kosten. Ik kom om in de Forgotten Souls en materials, dus ik heb al een hele tijd alles wat dropt verkocht, maar het gaat gewoon te hard, de kosten zijn te hoog en er droppen te weinig upgrades.

De mensen met wie ik veel heb gespeeld hebben kwa drops toevallig wel echt mooie spullen gevonden waardoor ze gelukkig voor hen lekker door konden stoten. In al deze jaren Diablo spelen heb ik nog niet echt zo het gevoel gehad dat ik ergens tegenaan loop waar de enige oplossing is om 18 uur per dag te gaan zitten 'werken' of saai dungeons te gaan zitten leechen.

De chars spelen lekker, de dmg is flink, het spel is prachtig, maar die gold kosten komen mij echt de neus uit hahaha :D (en natuurlijk zijn er ook wat andere zaken waarvan ik denk dat Blizzard het echt moet veranderen om de ervaring wat prettiger te maken).

Ja, er zijn manieren om gold mee te verdienen zoals boosts verkopen, ik heb mensen dat wel zien doen, in het begin leverde dat blijkbaar soms wel 50 miljoen op. Mij niet gezien.

Zolang er geen 'gold find' builds mogelijk zijn zoals in de voorgaande Diablo spellen ga ik mijn vingers er niet aan branden met deze kosten. De manier waarop ik graag wil spelen blijkt toch wat lastiger dan gehoopt en ik heb het al een beetje geaccepteerd en ben er in mee gegaan, maar ik merk toch dat het lastig wordt. Ook omdat ik gewoon niet teveel uurtjes achter de computer kan maken ivm mijn fysieke gezondheid.

Voor nu wens ik jullie heel erg veel plezier en ik kom weer terug bij Seizoen 1, of, als Blizzard toevallig nog een van de zaken aanpast in de komende weken, dat ik nog iets eerder terug kom. Anyhow, ik kijk ernaar uit om in ieder geval in Season 1 weer te beginnen, en welke build ik dan maak, dat zal tegen die tijd waarschijnlijk wel duidelijk worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 23:22
Ik krijg vanavond in eens allemaal friend requests van "buy gold bla bla" iemand anders ook last van en hoe stop ik het? Nu al stuk of 6 requests in paar uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Nightcrowy schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:08:
Ik zou me heel graag aansluiten bij jullie clan, maar ik vind jullie niet als ik op GoT zoek. Kunnen jullie me hier mee helpen?
weet niet of je een invite naar got 3 gestuurd hebt..
maar zo ziet het aan het einde van de dag eruit qua invites (description staat op dutch clan)
was er zelf niet ivm middag dienst..

maar nu kan ik iedereen een pb sturen of ze nl zijn.
beetje jammer dat er geen other language bij staat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XkMtaTTRbsg83Vt3YT4jv53D6p0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O4aIXDeJXJZDeNobXdKtPDcb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:44
denk dat die onderste wel Nederlands is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
@Beavbusi haha die is ook geaccepteerd..

punt is je stuurt een whisper terug maar er wordt niet op gereageerd pas na 3/4 uur ofzo..
nouja is je invite gewoon gedeclined..

net ook weer uit filipijnen en weet ik het.. moe wordt je er van. niemand die de beschrijving leest en je kan je taal niet veranderen oid.

laatst actief of console of pc kun je niet zien. (ivm de chat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
eehbiertje schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 23:31:
[...]

weet niet of je een invite naar got 3 gestuurd hebt..
maar zo ziet het aan het einde van de dag eruit qua invites (description staat op dutch clan)
was er zelf niet ivm middag dienst..

maar nu kan ik iedereen een pb sturen of ze nl zijn.
beetje jammer dat er geen other language bij staat.

[Afbeelding]
Herkenbaar, I feel your pain, in Got1 is het ook zo ;(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
45 minuutjes helltide WT4 op lvl66, gaat lekker hard met de XP en items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
JimMorrison schreef op zondag 25 juni 2023 @ 00:39:
[...]

Herkenbaar, I feel your pain, in Got1 is het ook zo ;(
haha de groeten aan medusa.. toevallig stond ik er net naast (of dat is got 2)

maar wie is bij jullie de clan leader?
blijf erbij dat we echt moeten gaan kijken naar console / pc specifieke guilds ivm de chat enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Hoe vaak is dat helltide?
Is er ook ergens een timer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Aggressor schreef op zondag 25 juni 2023 @ 01:04:
Die staan in de start post

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover ik weet, om het uur een uur lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ja, het helltide icoontje in de map heeft een timer als je je muis erboven houdt. Als je in het helltide gebied zelf bent is de timer in beeld.

Je moet wel WT3 of WT4 spelen, anders zie je ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26
Login issues… ik dacht even een uurtje te ontspannen na mijn nachtdienst. Niet dus..

Error code 300008

In breaking news staat dat het in onderzoek staat. Leuk maar daar koop ik niets voor natuurlijk.

Edit;
Na 4 pogingen is het alsnog gelukt.

Edit 2;
Waarschuwing voor HC luitjes: hier mega veel lag!

Edit 3;
Disconnected.

Lang leve online service only.. account locked met error 395002 met opmerking het over een paar minuten nogmaals te proberen. En dat net voor het einde van een NM run naar lvl 86 :(

[ Voor 44% gewijzigd door Thalaron op 25-06-2023 06:40 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Poops_McGhee schreef op zondag 25 juni 2023 @ 01:40:
[...]

Voor zover ik weet, om het uur een uur lang.
Om het uur en een kwartier, een uur lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Thalaron schreef op zondag 25 juni 2023 @ 06:25:
Login issues… ik dacht even een uurtje te ontspannen na mijn nachtdienst. Niet dus..

Error code 300008

In breaking news staat dat het in onderzoek staat. Leuk maar daar koop ik niets voor natuurlijk.

Edit;
Na 4 pogingen is het alsnog gelukt.

Edit 2;
Waarschuwing voor HC luitjes: hier mega veel lag!

Edit 3;
Disconnected.

Lang leve online service only.. account locked met error 395002 met opmerking het over een paar minuten nogmaals te proberen. En dat net voor het einde van een NM run naar lvl 86 :(
Zat net klaar met een kopje koffie, blijf hangen in de queue op 2 minutes.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helltides.com
Ik heb op mijn pc geloof ik een andere open staan, maar deze vind ik net via Google/Reddit en ziet er beter uit.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Finraziel schreef op zondag 25 juni 2023 @ 07:15:
[...]

Helltides.com
Ik heb op mijn pc geloof ik een andere open staan, maar deze vind ik net via Google/Reddit en ziet er beter uit.
Dankje mooie timer:)
Maar het is wel vaker per dag dus?

-edit-

Die de post erboven nu pas...

[ Voor 6% gewijzigd door Aggressor op 25-06-2023 07:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aggressor schreef op zondag 25 juni 2023 @ 07:21:
[...]

Dankje mooie timer:)
Maar het is wel vaker per dag dus?
Ja, zoals anderen zeiden om het uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:29
Famous schreef op zondag 25 juni 2023 @ 07:14:
[...]

Zat net klaar met een kopje koffie, blijf hangen in de queue op 2 minutes.
Balen! Kunnen we niet zondag ochtend vroeg lekker even spelen terwijl iedereen nog slaapt :(
Queue ging van 3m naar 4m naar 8m.

edit: oh en ineens er doorheen en ingame!

[ Voor 6% gewijzigd door JohnnyV76 op 25-06-2023 07:31 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:40

Mauz1978

Console War Veteran

Finraziel schreef op zondag 25 juni 2023 @ 07:21:
[...]

Ja, zoals anderen zeiden om het uur.
Om het uur + 15 minuten om preciezer te zijn ;). Maar elk heel uur respawnen de mysterious chests, dus met een goeie run kan je er 4 (tot soms 6!) looten.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien die tracker die ik net postte (en sorry, ik had gemist dat het ook gewoon al in de startpost stond) ook een worldboss aankondigde die maar eens geprobeerd. Had nog geen world boss gedaan behalve Ashava in de beta/slam.
Het was Avarice... Op zich geinig om eens gedaan te hebben, maar wel jammer dat de tactiek van Ashava hier gewoon exact hetzelfde leek te zijn (ga op zijn kont staan hakken). Ben niet 1 keer in gevaar geweest en nauwelijks mijn defensives hoeven gebruiken (alleen af en toe mijn roar om een klein beetje hp bij te healen en dacht dat het de andere spelers misschien kon helpen, geen idee of worldbosses geraakt zijn door die 4 sec -70% damage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

JohnnyV76 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 07:31:
[...]

Balen! Kunnen we niet zondag ochtend vroeg lekker even spelen terwijl iedereen nog slaapt :(
Queue ging van 3m naar 4m naar 8m.

edit: oh en ineens er doorheen en ingame!
Same, ging in het begin perfect maar nu wel lag.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eehbiertje
Unable to find a valid license.. (op de pc) wat is dit nu weer voor crap dan..

hoop dat ze in season die servers een beetje lag vrij hebben.. betaald een hoop geld voor de game en krijg je een half afgemaakt iets waar continu problemen mee zijn.

en dat alles omdat er een HOTA en een spawn glitch hotfix in moet.. die lui oneshotten iedereen al in PVP
en die streamers / youtubers moeten eens kappen met dat gekopieer en ophypen van dingen.

alles wordt generfd en gedisabled.. leuk dat ze wat vinden maar hou dat voor jezelf dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

eehbiertje schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 23:57:
@Beavbusi haha die is ook geaccepteerd..

punt is je stuurt een whisper terug maar er wordt niet op gereageerd pas na 3/4 uur ofzo..
nouja is je invite gewoon gedeclined..

net ook weer uit filipijnen en weet ik het.. moe wordt je er van. niemand die de beschrijving leest en je kan je taal niet veranderen oid.

laatst actief of console of pc kun je niet zien. (ivm de chat)
Op de ps5 is ook gewoon kl*te. Indien het druk is op de chat ben je klaar met typen maar is er al een heel verhaal doorheen getypt door de pc spelers en reageer je eigenlijk pas als er alweer een ander onderwerp is aangesneden.

Als het aan mij ligt komt er ook een GoT Console only clan haha.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:30

OMD

eehbiertje schreef op zondag 25 juni 2023 @ 08:10:
Unable to find a valid license.. (op de pc) wat is dit nu weer voor crap dan..

hoop dat ze in season die servers een beetje lag vrij hebben.. betaald een hoop geld voor de game en krijg je een half afgemaakt iets waar continu problemen mee zijn.

en dat alles omdat er een HOTA en een spawn glitch hotfix in moet.. die lui oneshotten iedereen al in PVP
en die streamers / youtubers moeten eens kappen met dat gekopieer en ophypen van dingen.

alles wordt generfd en gedisabled.. leuk dat ze wat vinden maar hou dat voor jezelf dan
Sowieso vind ik serverside steeds meer problemen komen. Gister 2x dood gegaan door lag/rubber banding. Dit is ook de reden dat ik nog steeds geen HC character ben begonnen.
In Kyovashad is het voor mij onspeelbaar, soms hangers van meer dan 5 seconden voor 10 tot 15 minuten lang.

Maar hier dus ook niet inloggen nu. Heb al zo weinig tijd dus ik baal er wel van maar ja...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
@OMD

Heb al een kabel door het huis liggen ivm mega latency op de moca verbinding (alleen met diablo) maar dat komt of ze server-side ook checken welke spells je uitvoert en of dat klopt met wat de server door krijgt etc.

Heleboel anti cheat. En Dat is mooi maar laten we eerlijk zijn ook al vind ik de instant lvl 100 bug. Wat maakt het uit? (behalve leaderbords in season dan misschien)

Pvp is al zo broken als wat en gaan ze niet fixen dus verder is het gewoon je eigen plezier.. (en gold selling etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb echt nauwelijks problemen... Ja deze ochtend had ik net ook een beetje lag voor een paar minuten, maar toen werd het alweer beter. En niet zo erg als mensen hier beschrijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD

OMD

Finraziel schreef op zondag 25 juni 2023 @ 09:03:
Ik heb echt nauwelijks problemen... Ja deze ochtend had ik net ook een beetje lag voor een paar minuten, maar toen werd het alweer beter. En niet zo erg als mensen hier beschrijven.
Kom er niet eens in. Zelfde melding al een tijd -> Unvalid license.... :/

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier op PS5 kom ik er ook niet in. Zag dat een Helltide bezig was en dat kwam even mooi uit. Niet dus.
Op dit soort momenten is het toch wel vervelend dat always online terwijl je af en toe iemand in de wereld ziet lopen, maar ik begrijp dat het meer dan dat is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 18:32
Nou ik denk ook even vroeg de Helltide in te duiken maar krijg ook - Unable to find a valid license for Diablo IV op PC. Hoe verzin je het weken na launch.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:27
@OMD Hier ook steeds meer stutters en lag spikes die alleen maar toenemen sinds launch. Met name na een portal is het soms een halve minuut ellende / vastlopers. En skills die je 3-4 keer moet activeren voor ze afgaan (lekker met WW Barb....). Bekabeld glasvezel en alle netwerk tests staan dik in het groen en alleen Diablo IV heeft problemen... Daarnaast ook steeds vaker harde vastlopers, waarbij de game hard afgesloten moet worden. En nu dus weer login issues, ook niet de eerste keer.

Hoop dat ze voor S1 de boel kunnen fixen, want dit wordt toch behoorlijk teleurstellend weer. In D3 speelde ik HC, maar in D4 is dat echt totaal geen optie zo.

[ Voor 13% gewijzigd door Morrar op 25-06-2023 09:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD

OMD

Morrar schreef op zondag 25 juni 2023 @ 09:17:
@OMD Hier ook steeds meer stutters en lag spikes die alleen maar toenemen sinds launch. Vaak ook skills die je 3-4 keer moet activeren voor ze afgaan (lekker met WW Barb....). Bekabeld glasvezel en alle netwerk tests staan dik in het groen en alleen Diablo IV heeft problemen... Daarnaast ook steeds vaker harde vastlopers, waarbij de game hard afgesloten moet worden. En nu dus weer login issues, ook niet de eerste keer.

Hoop dat ze voor S1 de boel kunnen fixen, want dit wordt toch behoorlijk teleurstellend weer. In D3 speelde ik HC, maar in D4 is dat echt totaal geen optie zo.
Bij 99% van de mensen ligt het ook niet aan de hardware thuis. Je kan al gewoon probleem spelen met een adsl lijntje met 15mbps down en 5mbps up. Zoveel vraagt een game zoals dit niet.

Die lag spikes zijn echt killing (letterlijk) maar ook voor het plezier, gister liep ik de stad uit en was in een heel nieuw gebied en werd terug gegooid naar de stad... Dat soort shit kan echt niet, zeker niet voor de HC spelers.
Gister was dan ook wel erger dan normaal moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel mij gisteren ook al op, continu een beetje lag hier. Het was wel te doen maar er blijft dan niet veel meer over van de normaal goede responsive besturing.
Als Helltide nou niet de beste manier van gearen was en je niet met een timer te maken had maakte het niet in kunnen loggen niet zoveel uit. Straks is ie weer weg. Waardeloos gedoe met die timers. :P
Edit: blijkt meer dan D4 te zijn, ook bij andere Blizzard games.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2023 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
Je eens.. Een HC death is sowieso al heel erg balen, maar als het buiten je schuld om is dan is het extra pijnlijk. Moet wel zeggen dat ik in softcore gewoon maar YOLO aan WT4 bezig ben, maar als doodgaan weinig uitmaakt is het spel wel minder interessant. Sowieso vind ik de gear grind in D4 minder dan in vorige delen.

Met name omdat er zoveel stats zijn dat 99.9% van de loot gewoon ruk is; dit geldt voor zowel rares als legendaries, waardoor het vinden van een legendary echt niks meer betekent. Legendaries zijn er alleen om te salvagen of voor een perfect gerolde aspect. Rares is niet anders, maar daar vind je er veel meer van; dus het is zoeken door de rares en dan imprinten. Rerollen van stats kan, maar wordt na 1x best wel obsceen duur.

Daarbij nog van die vreemde quirks, zoals dat een upgrade een lagere rol op kan leveren als je in een hogere item tier komt. Of het vreemde verschil tussen aspects met absolute waardes of percentages (de laatste gaan altijd mee, de eerste moet je steeds betere van vinden).

Voelt niet erg af op sommige punten...

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 25-06-2023 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Morrar schreef op zondag 25 juni 2023 @ 09:31:
Je eens.. Een HC death is sowieso al heel erg balen, maar als het buiten je schuld om is dan is het extra pijnlijk. Moet wel zeggen dat ik in softcore gewoon maar YOLO aan WT4 bezig ben, maar als doodgaan weinig uitmaakt is het spel wel minder interessant. Sowieso vind ik de gear grind in D4 minder dan in vorige delen.

Met name omdat er zoveel stats zijn dat 99.9% van de loot gewoon ruk is; dit geldt voor zowel rares als legendaries, waardoor het vinden van een legendary echt niks meer betekent. Legendaries zijn er alleen om te salvagen of voor een perfect gerolde aspect. Rares is niet anders, maar daar vind je er veel meer van; dus het is zoeken door de rares en dan imprinten. Rerollen van stats kan, maar wordt na 1x best wel obsceen duur.

Daarbij nog van die vreemde quirks, zoals dat een upgrade een lagere rol op kan leveren als je in een hogere item tier komt. Of het vreemde verschil tussen aspects met absolute waardes of percentages (de laatste gaan altijd mee, de eerste moet je steeds betere van vinden).

Voelt niet erg af op sommige punten...
Vind sowieso de loot onoverzichtelijk. Je vind veels te veel troep en ik mis een loot filter zoals in Last Epoch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Invalid license ook. Ach, zal wel een server probleem zijn. nog genoeg andere dingen te doen om/in het huis :) no worries. Trouwens voor de rest totaal 0,0 issues met het spel. geen lag, disconnects of andere dingen, dus ben meer dan tevreden. de boog kan niet altijd gespannen staan , ook niet voor de servers van diablo 4.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
jullie kunnen er nu wel inkomen?

hier valid license problem (poor mans basis editie)

even benieuwd of dat verschil maakt..
forums geven zelfs al aan dat als je wil reageren je een valid license nodig hebt lol..
halt wandererer you need a valid license..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Me and my big mouth... nu (na even met de hond te zijn gaan lopen) krijg ik ook de no valid license melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
eehbiertje schreef op zondag 25 juni 2023 @ 09:42:
jullie kunnen er nu wel inkomen?

hier valid license problem (poor mans basis editie)

even benieuwd of dat verschil maakt..
forums geven zelfs al aan dat als je wil reageren je een valid license nodig hebt lol..
halt wandererer you need a valid license..
Welke versie van het spel maakt geen drol uit. het is gewoon een serverprobleem. geduld is een schone zaak :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Voor de eerste keer in weken wat uren beschikbaar om te spelen... Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Schijnt dat wow retail ook problemen heeft. en d3, d2r etc.. Lijkt dus wel een blizzard-wide issue te zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Visgek82 op 25-06-2023 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theta-1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-09 15:25
Gisteren gekocht en wilde net gaan spelen…..not.

Zo klaar met always online gedoe…jammer dat Blizzard geen geld terug heeft zoals steam. Het is weer dezelfde server puinzooi als Daiblo 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Theta-1 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 09:45:

Zo klaar met always online gedoe…jammer dat Blizzard geen geld terug heeft zoals steam. Het is weer dezelfde server puinzooi als Daiblo 3.
Complete onzin. de launch was betrekkelijk smooth, en vele mensen hebben heel weinig tot geen issues gehad. dit is gewoon een server probleem waar iedereen wel eens last van heeft.

Tevens ben je akkoord gegaan met "always online gedoe" toen je het spel kocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:18

Je hebt wel het slechtse moment gekozen haha. Spel heeft eigenlijk in weken tijd amper er uit gelegen en nu deze ochtend veel problemen.
Maar ik geef je wel gelijk hoor met het always online gedoe, brengt veel frustraties en een offline optie zou er ook moeten zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53

Ach hou toch op man.

Het loopt al 3 weken prima, nooit problemen op wat lag na en nu voor het eerst zijn er echt een keer grote inlog problemen. en dan is het gelijk weer een grote puinzooi?

Niet persee op jou gericht hoor, maar dat gezeik van mensen, en ook op twitter en de blizzard forums gaat mij echt de keel uit hangen. Ja, je kan even niet spelen, so what?

Als je kijkt naar deze launch, dan is die echt heel soepel gegaan. Dan is het niks vergeleken met de dagenlang problemen met de release van WoW, en met de dagen lange issues met vele andere releases in het verleden van andere grote spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Mwoh de early-access liep best heel erg lekker, met live werd het wat minder (want drukker), maar vooral de laatste week / weken begint het af te lopen. Alsof ze bij Blizzard alweer aan het afschalen zijn na de grootste launch drukte en nu kijken hoever ze het kunnen terugbrengen zonder al teveel klachten.

En dit licence issue is gewoon een service die omgevallen is vermoed ik zo; kennelijk duurt het even voordat ze op zondag een ITer uit zijn/haar bed kunnen bellen.

Maar ja, met een offline game had je dit gezeur natuurlijk niet gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als je minder dan 2 uur gespeeld hebt kun je een refund krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eehbiertje
ActualFantasy schreef op zondag 25 juni 2023 @ 09:49:
[...]

Ach hou toch op man.

Het loopt al 3 weken prima, nooit problemen op wat lag na en nu voor het eerst zijn er echt een keer grote inlog problemen. en dan is het gelijk weer een grote puinzooi?

Niet persee op jou gericht hoor, maar dat gezeik van mensen, en ook op twitter en de blizzard forums gaat mij echt de keel uit hangen. Ja, je kan even niet spelen, so what?

Als je kijkt naar deze launch, dan is die echt heel soepel gegaan. Dan is het niks vergeleken met de dagenlang problemen met de release van WoW, en met de dagen lange issues met vele andere releases in het verleden van andere grote spellen.
weet niet hoeveel je gespeeld hebt? maar beneden de 42 msec kom je niet.
sommig gebieden is het 200/300+ ivm de drukte.

veel mensen hebben alleen tijd in t weekend. werk zelf in ploegen dus vanmiddag aan het werk dus even de ochtend met d4 door brengen werkt niet. maar om de haverklap ligt de boel eruit na een "hotfix"

ja nee je grind te hard en snel door dungeons dat willen we niet.. bam hotfix 50% minder elites in een dungeon. maar die hotfix brengt weer uren downtime met zich mee..

bewaar dat voor de seasons ofzo met 1 grote patch 8)7
het is gewoon frustrerend je betaald flink geld voor een game dan moet je dat kunnen spelen.

als je een nieuwe auto koopt die continu problemen heeft en bij de garage staat. dan zeg je toch ook niet van agh kan gebeuren?

(zijn wat duurder dan maargoed sommige mensen hebben misschien dingen moeten laten of sparen hier voor) voor veel mensen is dit een vorm van ontspanning in hun drukke leven en als ze dan even tijd hebben dan ligt het weer eens plat (dit is al de 5e keer?)
Pagina: 1 ... 87 ... 213 Laatste