Heb het al eerder gezegd, maar dit soort kleine dingen suggereren dat Blizzard heeft gehaast om 6-6 te halen. Veel kleine dingetjes zijn niet helemaal super gelikt, waar ik dat wel van ze gewend ben. Dat zal vast op termijn wel verbeterd worden.
Voorbeeld: achievements kun je niet op doorklikken. Dan zie je een toaster dat je iets hebt gehaald, maar je kan geen details zien of de volgende rank of andere achievements in dezelfde groep.
Er zijn nog veel haperingen, vooral rondom steden. Of het nu grafische performance of netcode is weet ik niet, maar veel mensen hebben nog issues, ook met stabiel internet en goede hardware en drivers.
Verkopen is onhandig als ik per ongeluk 1 item rechtsklik in mijn inventory om te verkopen dat als junk gemarkeerd is, wordt gelijk alle junk verkocht. Een 'Sell all junk' knop lijkt mij logischer, net als 'Salvage all junk'.
Gems lijken ook veel te veel op de andere items, waardoor ik ze soms per ongeluk verkoop. Dat wordt al opgelost door ze als crafting materials te gaan behandelen in de toekomst.
Heerlijke game hoor, bijna 40 en ik denk act 3 bijna klaar. De mount zou prettig zijn, al stoor ik me nu ook weer niet zoveel aan het lopen door de sfeervolle wereld waar om iedere hoek wel iets te vinden of te slopen of te vechten is. In act 3 waren de afstanden wel een stuk groter dan daarvoor. Leuke karakters zitten erin met grappige persoonlijkheden.