Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 07:13
London schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:41:
[...]

Tis nu een beetje karig wat ze aanbieden, maar ga er vanuit dat er ook nog wel wat toffere cosmetics en mounts komen, dan wil ik het wel overwegen :)
Ik heb een leuke mount armor skin, past perfect bij mn Necro: https://www.wowhead.com/d...g-of-mount-arreat-1221732

De twee andere die ik gevonden heb zijn inderdaad wat mweh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

AHH.. je hebt backtrophies and MOUNT trophies.. zo ver was ik nog niet.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Alcmaria schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:14:
Ik zat net even naar de shop te kijken.. maar ik kan me gewoon NIET voorstellen dat IEMAND daar iets uit gaat kopen. Je characters zijn gewoon te klein en je krijgt gewoon teveel (mooie) meuk om ook maar iets interessant te vinden van die cosmetics.. Of ben ik er gewoon te oud voor? Hebben jullie iets gekocht? zouden jullie iets willen kopen?
Iedereen die niet de basic versie heeft gekocht heeft toch effectief vooral cosmetics gekocht? Op een paar dagen eerder spelen na, maar dat is imho echt geen 20% meerprijs waard. Cosmetics ook niet, maar daar heb je waarschijnlijk langer plezier van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:06

Spooksel

Spooksel!

Meh, weer paar Nightmare's verder... nog steeds geen niv2 sigil gezien, laat staan een 3 :(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
pirke schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:57:
[...]

Iedereen die niet de basic versie heeft gekocht heeft toch effectief vooral cosmetics gekocht? Op een paar dagen eerder spelen na, maar dat is imho echt geen 20% meerprijs waard. Cosmetics ook niet, maar daar heb je waarschijnlijk langer plezier van.
Ik denk dat de meeste mensen vooral hebben betaald voor die paar dagen. Ik iig wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:29
Nu ik (lvl71 sorc) lekker in WT4 bezig ben kijk ik niet meer zo heel erg uit naar Sacred Legendaries maar er kunnen toch best aardige tussen zitten. Vond deze net en aangezien 4 van de 6 skills op mn bar defensive skills zijn is die +3 echt mega goed voor me.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p1ovjIEMGCGWKotSiWb5HZBLAYQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QRrsk9IG5feYYJxIxGk8Owfl.png?f=fotoalbum_large

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Alekz87 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:11:
[...]

Kan je dan niet beter wachten op de nieuwe season? En dan een alt beginnen?
Ik wil eigenlijk alle classes wel rond de level 35 hebben zodat ik een beetje een gevoel heb bij alle classes voor season 1.
Zodat ik weet welke ik in season 1 ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:48
Iemand met een RXT4000 series die mij uit de brand wil helpen?
Ik heb een cdkey overgenomen, maar ik kan hem niet activeren met Geforce Experience....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 19:09:
Nu ik (lvl71 sorc) lekker in WT4 bezig ben kijk ik niet meer zo heel erg uit naar Sacred Legendaries maar er kunnen toch best aardige tussen zitten. Vond deze net en aangezien 4 van de 6 skills op mn bar defensive skills zijn is die +3 echt mega goed voor me.[Afbeelding]
Ik kijk nog altijd naar de loot specs. Ook van Sacred en Ancestral rare drops. Ik heb daar toch een paar stuks vandaan gehaald, die het het upgraden naar Legendary zeker waard bleken. En ik neem ze soms ook mee voor de transmog. Die setjes completeren zichzelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:06
So_Surreal schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 19:18:
[...]

Ik wil eigenlijk alle classes wel rond de level 35 hebben zodat ik een beetje een gevoel heb bij alle classes voor season 1.
Zodat ik weet welke ik in season 1 ga spelen :)
Ik wil mijn renown op 5/5 hebben :)

Na mijn death op HC mijn SC sorc er maar weer bijgepakt. Even wennen qua playstyle maar ook wel weer leuk. Stiekem had ik op mijn HC char echt veel gedaan wat mijn sorc nog niet had gedaan :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:38:
[...]

Wat dacht je er van om gewoon niets te kopen daar. :P
Ik zag op reddit oid mensen vragen om mooier spul in de shop zodat ze wat kunnen kopen. :X
Straks gaat Blizzard steeds mooier spul erop gooien “omdat we er om vragen”.
Ik vind het persoonlijk al te ver gaan dat je daar wel backtrophies vindt.
Als mensen cosmetics willen kopen moeten ze dat vooral doen... Als Blizzard aan de game blijft verdienen blijven ze de game ook goed supporten.
Niet dat ik het zelf zal doen :P cosmetics kunnen me gestolen worden... Ik wil wel kijken of ik de battlepass in season 1 wat vind, maar de aantrekkingskracht zal voor mij meer zitten in meer goals om te behalen dan die cosmetics die je er mee kan krijgen.

Trouwens net eindelijk eens naar helltide gaan kijken. Quest slaat echt nergens op, die chick zegt basically 'ga helltides doen!' en quest completed... Uhhhh... Ok? Blizz, is dat wat jullie verstaan onder een tutorial? Kijk vervolgens op de map, hmm, de omgeving rond Kyovashad is rood, zou dat die helltide dan zijn? Ga daar eens rondlopen maar zie niks anders dan normaal. Stel events gedaan, hoop monsters gekilled en ik kwam wél een keer een helltide chest tegen dus ik denk ik moet toch in een helltide zitten... toch?
Nee niet dus, na wat gegoogle wat uitleg en een helltide timer gevonden en we zitten tussen helltides. Die chests zitten blijkbaar op een ander schema. Verklaart waarom ik ook helemaal niks van cinders zag.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zat net even naar de shop te kijken.. maar ik kan me gewoon NIET voorstellen dat IEMAND daar iets uit gaat kopen. Je characters zijn gewoon te klein en je krijgt gewoon teveel (mooie) meuk om ook maar iets interessant te vinden van die cosmetics.. Of ben ik er gewoon te oud voor? Hebben jullie iets gekocht? zouden jullie iets willen kopen?
Ik kan me prima voorstellen dat spelers soms wat kopen (en sommigen misschien wel alles wat beschikbaar komt). Het is per slot van rekening wel een ARPG, waar mensen nu dus ook in groepjes kunnen role-playen, als ze dat willen. Blizz heeft daar al bakken met geld aan verdiend, dus waarom zouden ze het hier niet nog een keer proberen? En niet alleen Blizz, trouwens. Cosmetics is echt business. Ik wou dat ik het concept gepatenteerd had.
Ieder z'n heug en z'n meug. Lekker leven en laten leven. Niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 21:46
Spooksel schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:57:
Meh, weer paar Nightmare's verder... nog steeds geen niv2 sigil gezien, laat staan een 3 :(
Dat had ik ook, ik weet niet wanneer maar ik kon ze opeens craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
London schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:41:
[...]

Tis nu een beetje karig wat ze aanbieden, maar ga er vanuit dat er ook nog wel wat toffere cosmetics en mounts komen, dan wil ik het wel overwegen :)
voor 25 euro per stuk? 8)7 mij niet gezien.. 2.50 of 5 euro misschien nog een x als het echt tof is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:28
Even een vraagje, ik ben gewoon dom denk ik of ik mis echt wat.

Ik heb dus echt een vrachtwagen aan van die sigels tier 1. en like 1 van tier 2. Nu las ik dat om te unlocken dat je die kan samenvoegen enzo voor hogere tiers je level 60 moet zijn (check, net gehaald) en een tier 3 moet completen.. Maar hoe kom ik dan aan een tier 3?

Ik las dus dat je een tier 2 moest doen en daar een tier 3 dropte. Maar ik heb nu al 4x een tier 2 gedaan, maar daar dropt toch echt steeds gewoon weer een tier 2... geen tier 3..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

TgR_KILLER schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 21:29:

Ik heb dus echt een vrachtwagen aan van die sigels tier 1. en like 1 van tier 2. Nu las ik dat om te unlocken dat je die kan samenvoegen enzo voor hogere tiers je level 60 moet zijn (check, net gehaald) en een tier 3 moet completen.. Maar hoe kom ik dan aan een tier 3?

Ik las dus dat je een tier 2 moest doen en daar een tier 3 dropte. Maar ik heb nu al 4x een tier 2 gedaan, maar daar dropt toch echt steeds gewoon weer een tier 2... geen tier 3..
Je kan bij de oculist die sigils slopen en er nieuwe, hogere levels van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76

Wat wellicht helpt is om de hele instance te doen voor zover je dat niet al doet. Bij mij droppen sigils regelmatig bij zo'n extra event u de dungeon.
Kun je ook al niet gewoon een hogere craften?
Gekke is dat ik eerder "last" heb van te hoge sigils dan te lage.
Andere optie is om met iemand een hogere dungeon te doen en dan is de kans ook groot op een hogere sigil.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:01
Oef Ik ben vanavond ook Butcher tegen gekomen in NW T3. Helaas niet kunnen verslaan, als sorc is het lastig om hem te tanken, als je niet goed oplet ben je zo dood.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:20
Er zal vast iemand iets kopen. Maar ik deel een beetje dezelfde mening. Er is weinig duidelijk onderscheid met de standaard ingame assets voor wat betreft de armors en weaponry. Mounts zijn eventueel wel interessant. Maar prijstechnisch vind ik ze voor een game als diablo gewoon te hoog ingeschaald. Het is toch niet helemaal hetzelfde als een MMO, waar je veel meer connectie hebt met een main character en zijn gehele looks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Voor diegene die net zoals mijzelf zich afvragen: hoe lang duurt het voordat ik lvl 100 aantik..

Net een video van Rhykker zitten kijken over seasons. Daarbij gat hij aan blablabla tussen de 80 en 200 uur blablabla.

Iets zegt me dat 85-100 meer gaat lijken op Diablo 2 van 90 naar 99 dan van Diablo 3 van 0 tot 70.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:54

Nadat je een tier 3 hebt gedaan kun je ze craften. Om de 3 te krijgen moet hij droppen. Dat kan via tree of whispers, nightmare dungeons of world bosses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
pirke schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:16:
3 dungeons achter elkaar gedaan, in elke dungeon een Bloodless Scream unique gekregen...
En net twee dungeons achter elkaar de Deathspeaker unique... het is me wel het dagje vandaag. Helaas heb ik niks aan beide :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 22:16:
Oef Ik ben vanavond ook Butcher tegen gekomen in NW T3. Helaas niet kunnen verslaan, als sorc is het lastig om hem te tanken, als je niet goed oplet ben je zo dood.
Ik vanavond ook voor het eerst sinds level 20... Mijn druid kon hem op zich wel een tijdje tanken maar hij slaat zo hard dat ik toch hard door mijn potions heen ging. Had hem maar half dood voordat de potions op waren dus ben maar gevlucht.
Heb het idee dat de balans een beetje zoek is want mijn druid slaapwandelt verder ongeveer overal doorheen. Supertanky waardoor ik de helft van de tijd veel van mijn defensives überhaupt vergeet te gebruiken en de meeste monsters gaan ook vrij snel kapot dus offense zit ook wel goed, maar de butcher is gewoon niet te doen. En aangezien ik hier van mensen die zeggen hem wel te verslaan meestal lees dat ze hem om een paal heen moesten kiten... Vind dat nou niet echt een inspirerende encounter dat je of 5 minuten moet kiten of zo sterk zijn dat de rest van de content echt geen enkele uitdaging kan bieden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 16:28
Alcmaria schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 22:08:
[...]

Je kan bij de oculist die sigils slopen en er nieuwe, hogere levels van maken.
Je snapt dat dat juist het probleem is he? ;) Dat kan pas nadat je level 60+ bent en 1x een Tier 3 hebt gedaan.

Maar goed uiteindelijk na 6x een tier2 te hebben gedaan dropte er eindelijk een tier 3.. Net even een tier 10 gedaan, dat wordt wel langzaam echt wat moeilijker weer haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

TgR_KILLER schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 22:52:
[...]

Je snapt dat dat juist het probleem is he? ;) Dat kan pas nadat je level 60+ bent en 1x een Tier 3 hebt gedaan.

Maar goed uiteindelijk na 6x een tier2 te hebben gedaan dropte er eindelijk een tier 3.. Net even een tier 10 gedaan, dat wordt wel langzaam echt wat moeilijker weer haha.
Joh ik heb geen idee, ik kloot maar wat aan in dat spel.. het is niet dat ze er een duidelijke handleiding bij geven. Ik denk gewoon ineens.. Hey verrek, ik heb een nieuw tabje bij een vendor wat zou die doen? heb dan geen benul of dat komt omdat ik level 60 ben geworden.. een specifieke dungeon heb gedaan.. of dat ik het juiste merk koffie aan het drinken ben..
Ik kwam er pas op level 64 achter dat je nog een Paragon board kon koppelen aan mijn eerste bord.. ik vond mijn bord al zo vol worden.. nou ja.. Noob stuff zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:06

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Thalaron schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 22:38:
Voor diegene die net zoals mijzelf zich afvragen: hoe lang duurt het voordat ik lvl 100 aantik..

Net een video van Rhykker zitten kijken over seasons. Daarbij gat hij aan blablabla tussen de 80 en 200 uur blablabla.

Iets zegt me dat 85-100 meer gaat lijken op Diablo 2 van 90 naar 99 dan van Diablo 3 van 0 tot 70.
Is de verwachting dat die XP buff die er aan gaat komen veel gaat doen :). Ben een beetje gaar van het spel aan het worden. Wil eigenlijk gewoon 1 karakter naar 100 brengen, maar de grind is echt gewoon enorm. :P Heb voor de afwisseling maar een derde build gekozen. Maar er dropt weinig meer waardoor het leuker wordt. Anders dan het paragon systeem, wat leuk gevonden is maar door het ontzettend trage levelen ook niet heel veel uitmaakt als je op moment A kijkt en 10 uur later op moment B. Mocht die buff namelijk echt helpen dan leg ik de game even een beetje aan de kant (als ik het kan laten, want het is wel erg snel even op te pakken :P)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 22:23
Ik zie beetje door de bomen t bos niet meer. Heb 2 tabs in m’n stash vol met potentiële upgrades. Wt3 drops (ben level 54).

Druid/storm/tornado build.

Ik weet gewoon niet meer waar ik naar moet kijken. Crit + vulnerable hebben sommige niet. Maar wat doen base stats bijvoorbeeld willpower vs intellect. Is er ergens online een helper?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:45
Buizerd__NL schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 14:32:
Klopt, voor jouw level is dat overbodig en moet je hoger qua tier gaan. Ik had ergens een afbeelding gepost met welke level bij welke tier.
Heb je deze nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Buizerd__NL schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:48:
[...]

Thanks!

Monster level is 1 level above the player = +15% Bonus Experience
Monster level is 2 levels above the player = +20% Bonus Experience
Monster level is 3 or more levels above the player = +25% Bonus Experience

Misschien voor de rest en handig voor begin post?

[Afbeelding]
Alstu

[ Voor 10% gewijzigd door Buizerd__NL op 22-06-2023 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:45
Thanks. Ik ben nu 62...
Is een tier 4 dungeon dan wel te doen of is dat moeilijk? Ik heb hier 1 sigil van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Misschien dat iemand hier het weet. Uitgebreid gegoogled, maar kwam niks tegen.

Man en ik spelen samen op pc. Vanaf begin alles samen gedaan. Precies dezelfde quests. Nooit los van elkaar, buiten de party, mobs gemold. Geen gear met exp bonus. Zijn nu level 10, dus nog zeer vroeg in de game. Maar hij loopt bijna 2k experiences voor.. en blijft uit lopen. Bepaalde quests krijgen we evenveel exp, soms krijgt hij opeens extra exp bij inleveren.

Worden er een beetje geïrriteerd van. Op een gegeven moment krijg je t vanwege gear niet meer voor elkaar om synchroon te blijven lopen, maar voor onze speel sessie van vanavond lukte het wel. En vanavond dus opeens grote verschillen. Ik was de party leader, maar m’n quest log gaf aan dat we zijn campaign volgden of zo. Ik kreeg wel gewoon progress, want we lopen verder dus helemaal gelijk. Willen graag weten waarom hij dus meer exp krijgt. Iemand een idee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Even los van het verschil in wat je ziet; jullie zijn beide level 10 toch? Indien je je nu al irriteert aan de game dan vraag ik mij af of het spel(genre) wel iets voor j(ulli)e is?

Van level 84 naar 85 duurde langer volgens mij dan van 1 naar 15..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 00:02:

Man en ik spelen samen op pc. Vanaf begin alles samen gedaan. Precies dezelfde quests. Nooit los van elkaar, buiten de party, mobs gemold. Geen gear met exp bonus. Zijn nu level 10, dus nog zeer vroeg in de game. Maar hij loopt bijna 2k experiences voor.. en blijft uit lopen. Bepaalde quests krijgen we evenveel exp, soms krijgt hij opeens extra exp bij inleveren.

Worden er een beetje geïrriteerd van. Op een gegeven moment krijg je t vanwege gear niet meer voor elkaar om synchroon te blijven lopen, maar voor onze speel sessie van vanavond lukte het wel. En vanavond dus opeens grote verschillen. Ik was de party leader, maar m’n quest log gaf aan dat we zijn campaign volgden of zo. Ik kreeg wel gewoon progress, want we lopen verder dus helemaal gelijk. Willen graag weten waarom hij dus meer exp krijgt. Iemand een idee?
Enige wat mij te binnen schiet eigenlijk is dat hij misschien een potion of elixer gedronken heeft en jij niet? Elke potion heeft ook een 5% bonus xp effect er op. Lijkt me sterk maar dat is enige dat ik kan bedenken.

Maar aan de andere kant, kan je je er maar beter denk ik niet druk om maken want het maakt ingame zeg maar niks uit. Een level 30 kan zelfs met level 10 dezelfde content doen en het scaled naar je eigen level zeg maar. Dus al zou 1 van jullie uitlopen tot 2-3 levels erboven zal je dit nooit merken aan je ervaring.

Behalve dus inderdaad als 1 bijv een level 40 item gedropt krijgt die de ander goed kan gebruiken en die pas level 38 is ofzo.. maarja dan leg je hem even in je stash ofzo en haal je hem er later weer uit.

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat met jullie campaign. Je joined dus inderdaad je partner en dan volg je zijn campaign etc maar ik ben nu benieuwd dat als hij jou zou joinen of jij dan weer bij de allereerste quest begint of niet. Ik heb namelijk een vermoeden dat dit niet zo is en je zelf alsnog de campaign door moet maar dat kan ik fout hebben hoor

Edit: Oh even opgezocht en als de 1 verder is dan de ander dan telt het niet mee voor degene die achter liep maar als jullie "alligned" zijn in de story dan telt die progress gewoon voor beide. Dus als jullie gelijk vanaf de eerste minuut samen speelde is er geen probleem daar in.

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 23-06-2023 00:35 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24

*knip*

Graag dit soort humor buiten GoT houden

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 23-06-2023 09:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Robbaman schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 00:53:
[...]
*knip*

Graag dit soort humor buiten GoT houden
Did you just assume gender? :+ Misschien is alwayshappy ook wel een man. :9

Tegelijkertijd met het lezen van zulke vragen etc baal ik wel eens echt dat mijn vrouw niet wil gamen haha. Lijkt mij geweldig om samen te spelen af en toe maarja zij moet er helemaal niks van hebben :P

[ Voor 18% gewijzigd door Sagat op 23-06-2023 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 01:15:
[...]

Tegelijkertijd met het lezen van zulke vragen etc baal ik wel eens echt dat mijn vrouw niet wil gamen haha. Lijkt mij geweldig om samen te spelen af en toe maarja zij moet er helemaal niks van hebben :P
Ja joh? Ik ben juist blij dat de mijne niet gamed en met haar eigen hobbies bezig is.
Soms kijkt ze mee, terwijl ik aan het gamen ben, maar niet echt vaak. Ze vond het wel heel leuk om mee te kijken toen ik Uncharted aan het spelen was. Maar zelf doen, no way.
En mij hoor je niet klagen! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik was de party leader, maar m’n quest log gaf aan dat we zijn campaign volgden of zo. Ik kreeg wel gewoon progress, want we lopen verder dus helemaal gelijk. Willen graag weten waarom hij dus meer exp krijgt. Iemand een idee?
Ik speel ook nu en dan samen met mijn vrouw en het idee wat ik heb is dat degene die de mobs daadwerkelijk killed meer XP krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Laatst online: 21-09 21:46
Alcmaria schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 23:00:
[...]

Joh ik heb geen idee, ik kloot maar wat aan in dat spel.. het is niet dat ze er een duidelijke handleiding bij geven. Ik denk gewoon ineens.. Hey verrek, ik heb een nieuw tabje bij een vendor wat zou die doen? heb dan geen benul of dat komt omdat ik level 60 ben geworden.. een specifieke dungeon heb gedaan.. of dat ik het juiste merk koffie aan het drinken ben..
Ik kwam er pas op level 64 achter dat je nog een Paragon board kon koppelen aan mijn eerste bord.. ik vond mijn bord al zo vol worden.. nou ja.. Noob stuff zeg maar.
Nou ja, echt logisch is dat scherm niet opgebouwd. Iets moeten activeren via een knop Preview is toch wel een slecht ontwerp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Jron667 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 07:24:
[...]

Nou ja, echt logisch is dat scherm niet opgebouwd. Iets moeten activeren via een knop Preview is toch wel een slecht ontwerp.
Heb het al eerder gezegd, maar dit soort kleine dingen suggereren dat Blizzard heeft gehaast om 6-6 te halen. Veel kleine dingetjes zijn niet helemaal super gelikt, waar ik dat wel van ze gewend ben. Dat zal vast op termijn wel verbeterd worden.

Voorbeeld: achievements kun je niet op doorklikken. Dan zie je een toaster dat je iets hebt gehaald, maar je kan geen details zien of de volgende rank of andere achievements in dezelfde groep.

Er zijn nog veel haperingen, vooral rondom steden. Of het nu grafische performance of netcode is weet ik niet, maar veel mensen hebben nog issues, ook met stabiel internet en goede hardware en drivers.

Verkopen is onhandig als ik per ongeluk 1 item rechtsklik in mijn inventory om te verkopen dat als junk gemarkeerd is, wordt gelijk alle junk verkocht. Een 'Sell all junk' knop lijkt mij logischer, net als 'Salvage all junk'.
Gems lijken ook veel te veel op de andere items, waardoor ik ze soms per ongeluk verkoop. Dat wordt al opgelost door ze als crafting materials te gaan behandelen in de toekomst.

Heerlijke game hoor, bijna 40 en ik denk act 3 bijna klaar. De mount zou prettig zijn, al stoor ik me nu ook weer niet zoveel aan het lopen door de sfeervolle wereld waar om iedere hoek wel iets te vinden of te slopen of te vechten is. In act 3 waren de afstanden wel een stuk groter dan daarvoor. Leuke karakters zitten erin met grappige persoonlijkheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Aggressor schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 23:50:
[...]

Thanks. Ik ben nu 62...
Is een tier 4 dungeon dan wel te doen of is dat moeilijk? Ik heb hier 1 sigil van....
Te makkelijk voor je. Je moet gaan kijken naar tier 11 dan zijn de mobs namelijk level 65, 3 levels boven jouw eigen level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:49
MeanGreen schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 07:41:
[...]

Heb het al eerder gezegd, maar dit soort kleine dingen suggereren dat Blizzard heeft gehaast om 6-6 te halen. Veel kleine dingetjes zijn niet helemaal super gelikt, waar ik dat wel van ze gewend ben. Dat zal vast op termijn wel verbeterd worden.

Voorbeeld: achievements kun je niet op doorklikken. Dan zie je een toaster dat je iets hebt gehaald, maar je kan geen details zien of de volgende rank of andere achievements in dezelfde groep.

Er zijn nog veel haperingen, vooral rondom steden. Of het nu grafische performance of netcode is weet ik niet, maar veel mensen hebben nog issues, ook met stabiel internet en goede hardware en drivers.

Verkopen is onhandig als ik per ongeluk 1 item rechtsklik in mijn inventory om te verkopen dat als junk gemarkeerd is, wordt gelijk alle junk verkocht. Een 'Sell all junk' knop lijkt mij logischer, net als 'Salvage all junk'.
Gems lijken ook veel te veel op de andere items, waardoor ik ze soms per ongeluk verkoop. Dat wordt al opgelost door ze als crafting materials te gaan behandelen in de toekomst.

Heerlijke game hoor, bijna 40 en ik denk act 3 bijna klaar. De mount zou prettig zijn, al stoor ik me nu ook weer niet zoveel aan het lopen door de sfeervolle wereld waar om iedere hoek wel iets te vinden of te slopen of te vechten is. In act 3 waren de afstanden wel een stuk groter dan daarvoor. Leuke karakters zitten erin met grappige persoonlijkheden.
Ik had ook haperingen. Maar ben toch van mening dat dit niet aan het spel hoeft te liggen. Ik heb recentelijk vanwege andere issues Windows 11 clean geïnstalleerd en gekozen voor alleen de display driver van amd, en alle haperingen zijn 100% verdwenen. Zelfs op de hoogste instellingen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Visgek82 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 07:55:
[...]

Ik had ook haperingen. Maar ben toch van mening dat dit niet aan het spel hoeft te liggen. Ik heb recentelijk vanwege andere issues Windows 11 clean geïnstalleerd en gekozen voor alleen de display driver van amd, en alle haperingen zijn 100% verdwenen. Zelfs op de hoogste instellingen.
Ai, ja, ik zou ook wel willen upgraden maar ik heb zo intens veel programma's waar ik voor werk afhankelijk van ben dat het een week werk is om alles weer geïnstalleerd te hebben.

Maar een clean install is misschien wel een idee. Upgraden van 10 naar 11 geloof ik niet zo in. Fresh installs zijn toch altijd een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
[...]

Ik vind de sell all junk oplossing prettig werken, je hebt ook geen menu zoals bij de blacksmith.

Wat ik alleen niet snap is het aanbod vd sellers, waarom iets kopen dat super duur is en slechter dan wat je al hebt? Ik heb nog nooit betere gear gezien in een winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Een sell junk en salvage junk knop is er btw gewoon hoor (PC in ieder geval) maar idd die rightclick op junk ook. Ik denk juist dat het bewust is gedaan want ik gebruik juist die right click op een junk item omdat dat sneller is naar mijn idee omdat ik gewend ben daar te klikken zeg maar.

Denk wel dat je gelijk hebt dat sommige polish dingetjes eventjes zijn achter gebleven om 6-6 te halen. Maar al met al is deze release veeel beter gegaan dan ik had verwacht van te voren.

Ze hebben intussen ook al 9 cliënt updates en 11 hotfixes gedaan. En dat is niet omdat de Development slecht was gedaan maar gewoon changes en door het sneller uitbrengen zijn vaak ook meer hotfixes nodig. Dit level van snel handelen en updaten is wat we de laatste jaren niet van blizzard gewend zijn. Ik heb echt het idee dat ze daadwerkelijk hun 100% willen geven voor het succes van Diablo 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:16

Aganim

I have a cunning plan..

Haperingen heb ik eigenlijk heel even alleen na het sluiten van de kaart, verder draait alles doorgaans soepel.

Gisteren wel last gehad van gebieden die flink buggy waren. Eentje met mobs die mij wel konden aanvallen, maar zelf niet aan te vallen waren. Bij mouse-over ook geen beschrijving, dus gewoon compleet geen interactie mogelijk. De NPC waar ik een quest in moet leveren verdween steeds van de kaart wanneer ik in de buurt was en was uiteraard daadwerkelijk ook niet te vinden. Vooral irritant trouwens als zo'n niet aan te vallen shaman continue staat te rezzen, zo blijf je bezig.

Ook leuk waren de gebieden waarin mobs met een paar seconden weer respawnden na de laatste neer ging, snel loot pakken en rennen, tenzij je hetzelfde riedeltje continue opnieuw wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Even een algemene vraag over legendaries:

Ik ben nu level 66 en al een tijdje bezig op World Tier 3 (Nightmare). Als ik een legendary zie vallen (van een mob, een kistje, tree of whispers, etc.) dan zijn deze vaak maar level 43 of 44; hetzelfde als ik met obols een legendary krijg. ik kan me niet herinneren dat dit ook zo bij Diablo 3 het geval was. Is dit zoals het hoort te zijn?

edit: aangegeven dat het om World Tier 3 gaat :+

[ Voor 9% gewijzigd door Sk313t0r op 23-06-2023 09:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
[...]

Haha, helemaal waar, zo zie je hoe makkelijk dat gaat 😬

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 00:34:
[...]

Enige wat mij te binnen schiet eigenlijk is dat hij misschien een potion of elixer gedronken heeft en jij niet? Elke potion heeft ook een 5% bonus xp effect er op. Lijkt me sterk maar dat is enige dat ik kan bedenken.

Maar aan de andere kant, kan je je er maar beter denk ik niet druk om maken want het maakt ingame zeg maar niks uit. Een level 30 kan zelfs met level 10 dezelfde content doen en het scaled naar je eigen level zeg maar. Dus al zou 1 van jullie uitlopen tot 2-3 levels erboven zal je dit nooit merken aan je ervaring.

Behalve dus inderdaad als 1 bijv een level 40 item gedropt krijgt die de ander goed kan gebruiken en die pas level 38 is ofzo.. maarja dan leg je hem even in je stash ofzo en haal je hem er later weer uit.

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat met jullie campaign. Je joined dus inderdaad je partner en dan volg je zijn campaign etc maar ik ben nu benieuwd dat als hij jou zou joinen of jij dan weer bij de allereerste quest begint of niet. Ik heb namelijk een vermoeden dat dit niet zo is en je zelf alsnog de campaign door moet maar dat kan ik fout hebben hoor

Edit: Oh even opgezocht en als de 1 verder is dan de ander dan telt het niet mee voor degene die achter liep maar als jullie "alligned" zijn in de story dan telt die progress gewoon voor beide. Dus als jullie gelijk vanaf de eerste minuut samen speelde is er geen probleem daar in.
Het is niet zo zeer dat ik me irriteer aan het spel, of aan het feit dat hij voor loopt. Samen spelen lukt sowieso wel inderdaad. Ik irriteer me er aan dat we niet weten wáárom het gebeurd. Het lijkt te gebeuren zonder reden en ik zit zo in elkaar dat ik het liefst weet waarom iets gebeurd :P we gebruiken overigens ook allebei geen elixirs. Raar in ieder geval, maar verpest de game verder niet hoor.
[...]

Ik ben ook een man inderdaad. Voordeel van homo zijn; grotere kans dat je allebei fan bent van gamen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Sk313t0r schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:27:
Even een algemene vraag over legendaries:

Ik ben nu level 66 en al een tijdje bezig op Tier 3. Als ik een legendary zie vallen (van een mob, een kistje, tree of whispers, etc.) dan zijn deze vaak maar level 43 of 44; hetzelfde als ik met obols een legendary krijg. ik kan me niet herinneren dat dit ook zo bij Diablo 3 het geval was. Is dit zoals het hoort te zijn?
Check deze post hieronder even. Tier 3 is voor jouw veel te laag. Jij hoort eigenlijk al op tier 11 te zitten ongeveer. Je kunt Sigil craften per tier om hoger te krijgen.
Buizerd__NL schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:48:
[...]

Thanks!

Monster level is 1 level above the player = +15% Bonus Experience
Monster level is 2 levels above the player = +20% Bonus Experience
Monster level is 3 or more levels above the player = +25% Bonus Experience

Misschien voor de rest en handig voor begin post?

[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Alwayshappyz schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:42:
[...]

Het is niet zo zeer dat ik me irriteer aan het spel, of aan het feit dat hij voor loopt. Samen spelen lukt sowieso wel inderdaad. Ik irriteer me er aan dat we niet weten wáárom het gebeurd. Het lijkt te gebeuren zonder reden en ik zit zo in elkaar dat ik het liefst weet waarom iets gebeurd :P we gebruiken overigens ook allebei geen elixirs. Raar in ieder geval, maar verpest de game verder niet hoor.
Je kunt eens testen of mijn theorie klopt wat betreft kills maken (en dan de killing blow zeg maar). Kijk allebei hoeveel XP je hebt en laat je man wat mobs killen zodat dat je aanvalt. Dan daarna kijken of je evenveel gekregen hebt of niet. Zal t ook proberen te checken als mijn vrouw weer eens tijd heeft om samen te spelen :)
Ik ben ook een man inderdaad. Voordeel van homo zijn; grotere kans dat je allebei fan bent van gamen :9
Dus niemand die zit te zeiken dat je de was nog niet uit de droger gehaald hebt als je aan t spelen bent?? Ideaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Buizerd__NL schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:53:
[...]

Check deze post hieronder even. Tier 3 is voor jouw veel te laag. Jij hoort eigenlijk al op tier 11 te zitten ongeveer. Je kunt Sigil craften per tier om hoger te krijgen.

[...]
Excuus, ik bedoel World Tier 3 (Nightmare). Ik pas mn post even aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Alwayshappyz schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:42:
[...]

ja JEETJE.. nu wil ik ook een homo zijn! :-(

[ Voor 4% gewijzigd door Alcmaria op 23-06-2023 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Alcmaria schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:04:
[...]

ja JEETJE.. nu wil ik ook een homo zijn! :-(
Dan moet je naar bepaalde staten in Amerika verhuizen, daar zijn ze er van overtuigd dat het een keuze is :+

Meer ontopic: Ik ben er inmiddels wel uit dat ik seizoen 1 met een Druid ga beginnen. Hoe zit dat bij jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bazziek schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:12:
[...]

Dan moet je naar bepaalde staten in Amerika verhuizen, daar zijn ze er van overtuigd dat het een keuze is :+

Meer ontopic: Ik ben er inmiddels wel uit dat ik seizoen 1 met een Druid ga beginnen. Hoe zit dat bij jullie?
Ik heb niet zoveel keus. Barb, Rogue en Sorcerer spreken mij aan en de eerste 2 heb ik al. De Sorcerer blijft dus over. Ik moet nog wel goed kijken naar welke build, diegene die mij aanspreekt heeft 2 shields wat me wat suf lijkt. En voor het gevoel vind ik het vreemd om fire en ice te mixen maar dat zie je ook in al die builds. :P Firewall lijkt weer wat lastig met conroller.
Welke build ga jij?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2023 09:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teknizion
  • Laatst online: 21-09 17:19
Ik speel op Tier 1 en ik ben maar wat gaan focussen op de story missies ipv side quests en events. De gear die ik krijg is veel slechter dan de gear die ik al heb, en ik maai alles omver.

Moet zeggen dat ik de story wel heel erg tof en immersive vind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:29:
[...]

Ik heb niet zoveel keus. Barb, Rogue en Sorcerer spreken mij aan en de eerste 2 heb ik al. De Sorcerer blijft dus over. Ik moet nog wel goed kijken naar welke build, diegene die mij aanspreekt heeft 2 shields wat me wat suf lijkt. En voor het gevoel vind ik het vreemd om fire en ice te mixen maar dat zie je ook in al die builds. :P Firewall lijkt weer wat lastig met conroller.
Welke build ga jij?
Druid is erg unique afhankelijk dus ik begin met tornado leveling build en dan afhankelijk van welke uniques ik krijg werewolf tornado of werebear pulverize.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:18
Kan je tijdens een dungeon infeite teleporten naar dichtsbijzijnde stad om al je loot te savagen / verkopen vervolgens meteen terugkeren naar je punt waar je geeindigd was in die Dungeon ? Gisteren zat ik halfweg een dungeon en mijn bag zat reeds vol loot... ik durfde echter niet teleporten uit schrik dat ik de hele dungeon anders weer from scratch moest starten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik heb inmiddels al een tijdje die legendaries die ik nodig heb voor mijn Pulverize build en ik ga er ook vrij makkelijk doorheen. Ben inmiddels lvl42 en ga aan Act V beginnen. Zit nu met het "probleem" dat ik wel upgrades vind, maar niet de materials heb om die te upgraden met eventuele aspects. Oh well, ik ben behoorlijk tanky en doe ook wel leuke damage met de gear die ik nu heb.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Nou even serieus maar dan, het probleem wat ik nu gewoon heb met Diablo is dat ik al mijn gear rond de 700 item level heb. Ik ben zelf level 65.. Ik krijg de capstone naar WT4 nog niet voor elkaar (ik red het tot de boss redelijk ok, maar de boss sloopt me genadeloos. En alles wat er dropt is slechter dan wat ik heb, dus er zit de laatste 20(?) uur geen enkele progressie in, behalve levels en paragon.

Alles wat boven de 725 uitkomt waren geen legendaries maar heb ik er zelf van gemaakt.. alle sacred legendaries die ik krijg kan ik eigenlijk zonder meer salvagen.. Dus tja.. ik zit een beetje vast.. ik level maar gewoon door (heet die app niet Grinder? :-D) maar goed ik grind me nu gek om maar wat sterker te worden.

Vind het nog steeds leuk.. maar soms voelt het een beetje als werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Rebbelx schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:38:
Kan je tijdens een dungeon infeite teleporten naar dichtsbijzijnde stad om al je loot te savagen / verkopen vervolgens meteen terugkeren naar je punt waar je geeindigd was in die Dungeon ? Gisteren zat ik halfweg een dungeon en mijn bag zat reeds vol loot... ik durfde echter niet teleporten uit schrik dat ik de hele dungeon anders weer from scratch moest starten...
Ja dat kan. Alhoewel ik begreep dat soms nightmare Dungeons bugged zijn in die zin. Maar in normale Dungeons kan het sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ja dat is geen probleem, er blijft een portal openstaan naar waar je naar toe teleport en die port moet je dan weer aanklikken om terug te gaan naar de dungeon die nog in dezelfde staat is als waar je hem verliet (inclusief nog gedropte maar niet opgepakte loot)

PAS WEL OP, als je het stadje waar je heen gaat uitloopt, dan ben je je progress kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Moet zeggen dat ik op de ps5 de laatste dagen echt wel last heb van freezes. Beeld blijft compleet hangen en doet niks meer. Het geluid gaat gewoon door. Lees op het blizzard forum dat er meerdere hier problemen mee hebben

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Had dit niet verwacht vooraf maar voor mij mag season 1 al beginnen. Het zal al wat schelen wanneer je vanaf een bepaald level nog steeds BP rewards krijgt, nu lijkt het of je gewoon te snel bent gegaan volgens Blizzard's richtlijn. ;)
Heb er overigens wel begrip voor dat ze eerst de meeste spelers de kans willen geven om de campaign af te ronden.
Oxigeon schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:53:
Moet zeggen dat ik op de ps5 de laatste dagen echt wel last heb van freezes. Beeld blijft compleet hangen en doet niks meer. Het geluid gaat gewoon door. Lees op het blizzard forum dat er meerdere hier problemen mee hebben
Heb ik een paar dagen last van gehad maar de laatste dagen niet meer al speel ik ook een stuk minder atm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
pirke schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:08:
[...]

Ik vind de sell all junk oplossing prettig werken, je hebt ook geen menu zoals bij de blacksmith.

Wat ik alleen niet snap is het aanbod vd sellers, waarom iets kopen dat super duur is en slechter dan wat je al hebt? Ik heb nog nooit betere gear gezien in een winkel...
Ik heb toen aan ik in WT3 zat een sacred toverstaf met high roll op vulnerable damage, crit damage en lightning damage en sacred gloves met high roll attack speed. Er zit af en toe een top product in de winkel. Meestal is het slecht. Net als drops. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Alcmaria schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:38:
Nou even serieus maar dan, het probleem wat ik nu gewoon heb met Diablo is dat ik al mijn gear rond de 700 item level heb. Ik ben zelf level 65.. Ik krijg de capstone naar WT4 nog niet voor elkaar (ik red het tot de boss redelijk ok, maar de boss sloopt me genadeloos. En alles wat er dropt is slechter dan wat ik heb, dus er zit de laatste 20(?) uur geen enkele progressie in, behalve levels en paragon.

Alles wat boven de 725 uitkomt waren geen legendaries maar heb ik er zelf van gemaakt.. alle sacred legendaries die ik krijg kan ik eigenlijk zonder meer salvagen.. Dus tja.. ik zit een beetje vast.. ik level maar gewoon door (heet die app niet Grinder? :-D) maar goed ik grind me nu gek om maar wat sterker te worden.

Ik had hetzelfde aan het einde van WT3. Je moet gear grinden om de capstone te halen maar je weet al dat die gear direct vervangen wordt in WT4. Beetje zinloos dus. Ik heb het in mijn hoofd maar vertaald als alvast oefenen op de WT4 gear grind. Overigens is de boss fight veel beter te doen als je dezelfde level hebt als Elias. Je stats zijn immers ook belangrijk. Hoe hoger de stats hoe minder belangrijk je gear is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
JohnnyV76 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:54:
[...]

Je kunt eens testen of mijn theorie klopt wat betreft kills maken (en dan de killing blow zeg maar). Kijk allebei hoeveel XP je hebt en laat je man wat mobs killen zodat dat je aanvalt. Dan daarna kijken of je evenveel gekregen hebt of niet. Zal t ook proberen te checken als mijn vrouw weer eens tijd heeft om samen te spelen :)

[...]

Dus niemand die zit te zeiken dat je de was nog niet uit de droger gehaald hebt als je aan t spelen bent?? Ideaal! :)
Zal dat later vandaag even testen inderdaad, Thanks! Al viel het ook op dat hij soms meer experience kreeg bij inleveren quest. Kreeg hij 900, ik 600 bv.

Haha, we doen de klusjes altijd vroeg op de dag, dan is het daarna gamen zonder gezeur tussendoor :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JohnnyV76
Volgens mij is the Butcher ook een ochtend mens.

Vanochtend eerst even een gewone dungeon gedaan omdat ik daar 5 tree renown kreeg en meteen omdat ik daar de aspect nog van moest hebben. Butcher was lvl73 en ik lvl72 en dat ging best goed. Waardeloze loot met 1 sacred legendary chest maar goed.

Daarna een T22 nm dungeon gedaan dus lvl76 mobs en toen heeft ie weer revanche genomen. In de middag en avond kom ik hem nooit tegen. Het zal ongetwijfeld RNG zijn haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bazziek schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:12:
[...]
Als ze Sorc defensives buffen: Wizard.
Als ze minion Necro & movement speed buffen: Necro
Anders wordt het Druid :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:29:
[...]

Welke build ga jij?
Eerder schreef ik dit over mijn build. Speel nu net WT4 op lvl 60 en kan redelijk meekomen zonder ancesteral gear. Tot nu toe dus nog niks te klagen.

Robbaman in "[Multi] Diablo IV"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Ik dacht te hebben gelezen dat het niet kan bij een Nightmare dungeon, maar ik heb het niet geprobeerd om eerlijk te zijn. Aangezien je daar een beperkt aantal revives hebt kan ik me voorstellen dat ze willen voorkomen dat je naar town gaat om je potions bij te vullen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
Alcmaria schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:38:

Twee dingen:

1) "Alleen paragon" klinkt erg negatief. Sommige paragon-points geven je 10%+ extra dmg of health
2) Denk eraan dat er een gear-tier jump zit op item power 725. Voor een item die tussen de 700 en 725 power zit moet je dus rekenen met potentieel een enorme boost wanneer je upgrades hem voorbij 725 brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknizion
  • Laatst online: 21-09 17:19
Het is trouwens bizar hoe goed de game draait op de steam deck. Het is mijn enige manier om het te spelen en daardoor twijfelde ik eerst om het te kopen, maar met steady 50fps speelt het echt heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Robbaman schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 10:54:
[...]

Ik dacht te hebben gelezen dat het niet kan bij een Nightmare dungeon, maar ik heb het niet geprobeerd om eerlijk te zijn. Aangezien je daar een beperkt aantal revives hebt kan ik me voorstellen dat ze willen voorkomen dat je naar town gaat om je potions bij te vullen.
Het kan ook probleemloos bij NM dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hmm, heb voor het eerst dat ik een item wil upgraden waarbij een stat slechter wordt… ik wil naar 1/5 upgraden en mijn ultimate skill damage gaat dan van 23.1% maar 12.9%. Iemand een verklaring daarvoor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 23:37
uchiha tijntje schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:53:
Hmm, heb voor het eerst dat ik een item wil upgraden waarbij een stat slechter wordt… ik wil naar 1/5 upgraden en mijn ultimate skill damage gaat dan van 23.1% maar 12.9%. Iemand een verklaring daarvoor?
Er zijn threshold waardes van de item power waarbij sommige stats nieuwe ranges krijgen (bijvoorbeeld bij 725 item power). Als je tijdens het upgraden van je gear door zo'n threshold waarde gaat wordt opnieuw binnen de nieuwe range een nieuwe waarde gerolled. Meestal is het niet erg omdat de nieuwe ranges veel hoger liggen maar bij sommige stats is de upgrade van de range niet zo groot en als je ervoor een hoge roll had en in de nieuwe range een lage kan het negatief voor je uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

PjotrX schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:57:
[...]

Er zijn threshold waardes van de item power waarbij sommige stats nieuwe ranges krijgen (bijvoorbeeld bij 725 item power). Als je tijdens het upgraden van je gear door zo'n threshold waarde gaat wordt opnieuw binnen de nieuwe range een nieuwe waarde gerolled. Meestal is het niet erg omdat de nieuwe ranges veel hoger liggen maar bij sommige stats is de upgrade van de range niet zo groot en als je ervoor een hoge roll had en in de nieuwe range een lage kan het negatief voor je uitvallen.
Thanks voor de uitleg :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PjotrX schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:57:
[...]

Dat is wel echt dom zeg... Hoe moeilijk kan het nou zijn om gewoon op dezelfde positie in de nieuwe schaal te gaan zitten. Lijkt me iets waar niet goed over nagedacht is want een effectieve downgrade omdat je je item upgrade kan nooit de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Gisteren een barbarian tot level 20 geleveld.
Ik merk dat ik de playstyle wel vet vind, maar ik zie dezelfde beperking als bij de sorcerrer.
Qua builds scheelt het hooguit 2 verschillende skills, de andere 4 skills zijn in alle builds hetzelfde, waardoor de playstyle heel erg hetzelfde is.

Sorc:Frostnova, teleport, frost shield, flame shield.
Barb: die 3 shouts & lunging strike.

Wat is jullie mening hier over, en hoe zit dit met de druid :) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Zodra de emote "Take the L" of "The worm" in de store komt, trek ik mijn portemonnee :D

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 23:37
Finraziel schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:03:
[...]

Dat is wel echt dom zeg... Hoe moeilijk kan het nou zijn om gewoon op dezelfde positie in de nieuwe schaal te gaan zitten. Lijkt me iets waar niet goed over nagedacht is want een effectieve downgrade omdat je je item upgrade kan nooit de bedoeling zijn.
Volgens mij is dit bewust gedaan aangezien je bij upgrades die niet door de threshold waarde gaan nog steeds een nieuwe schaal krijgt maar de sprong is dan veel kleiner. In dat geval blijf je namelijk wel op dezelfde positie in de nieuwe schaal. Alleen bij het doorbreken van de threshold wordt alles gererolled. Maar waarom ze dat zo doen... tja ik kan wel wat ideeën verzinnen waarom maar het blijft gissen wat de gedacht hiervan was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

So_Surreal schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:06:
Ik merk dat ik de playstyle wel vet vind, maar ik zie dezelfde beperking als bij de sorcerrer.
Qua builds scheelt het hooguit 2 verschillende skills, de andere 4 skills zijn in alle builds hetzelfde, waardoor de playstyle heel erg hetzelfde is.

Mijn mening? Doe lekker uitvogelen en volg geen builds van een ander. Ik heb nu een Druid die alleen maar lighting doet en alles kapot maakt. Geen build voor gevolgd maar wat een lol dat ik heb.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

So_Surreal schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:06:

Als je een andere speelstijl verwacht, moet je dus wel de skills kiezen die wat anders doen. Ben ik op het laatst van de campaign ook wat mee gaan spelen en ik kreeg daardoor een veel interessantere build terug op mijn Druid. :) Nu doe ik echt alleen lightning damage en zoals hierboven aangehaald, ook ik maak alles kapot en dat speelt wel een partijtje tof.

Ik weet niet of ik een build ga blijven volgen nu, mijn huidige build speelt voor mij prima. Een guide is leuk, maar wie speelt de game voor mij? Degene die de guide heeft gemaakt, of ikzelf? :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 23-06-2023 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:16
Alcmaria schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:40:
[...]

PAS WEL OP, als je het stadje waar je heen gaat uitloopt, dan ben je je progress kwijt.
Je krijgt een melding dat je de portal gaat sluiten als je de stad uit loopt, dus als je die melding niet negeert en terugkeert via de portal zal het goedkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Oxigeon schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:53:
Ah, hier op de PC hetzelfde issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Als er mensen samen willen spelen: m617573#2854 of psn M617573

Lvl 54 barb. Klaar om de grind naar 100 te starten 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Blizzard kom op met die NM dungeon boost dan kan ik wat extra grinden in de vrije uurtjes. >:) Voelt nu wat onzinnig wetende dat de xp omhoog gaat binnenkort.
Ze zijn zo stil dat het dit weekend niet zal worden denk ik. Zou een mooie verrassing zijn indien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Krijgen jullie de laatste twee dagen ook gigantich veel friend requests van goldsellers?
En is hier nog iets aan te doen, kan je bijvoorbeeld alle friend requests blocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
So_Surreal schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 13:12:
Krijgen jullie de laatste twee dagen ook gigantich veel friend requests van goldsellers?
En is hier nog iets aan te doen, kan je bijvoorbeeld alle friend requests blocken?
Nog geen enkele gehad.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:38

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Voor iedereen die zeurt dat het verzamelen van Lilith Altars veel werk is, wat een onzin, je hoeft maar 1 rondje te lopen :+
Afbeeldingslocatie: https://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/1112543.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik heb ze al een tijdje en vond het best meevallen. Als je tijdens de mainquest de kaart erbij houdt kan je al 75% meenemen. Na afloop pak je de laatste 25% mee.

Ik krijg wel vaak sigils van dezelfde dungeons dus het werkt niet zo goed om de laatste renown tiers te behalen door alleen maar dungeons te doen. Je moet elke dag ook nog een paar quests doen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Ondertussen 78 Necro met een eigendraai aan bonespear build, geen bloodmist wel een Blood Golem om toch het Necro gevoel te houden. Gisteren een Tier 45 gedaan met wat vrienden voor shits and gigles wat vrij goed ging (75 druid / 77 rogue) solo terug gegaan naar een Tier 35 key die ik nog had is dat meteen een cakewalk.

Toch is doet de dungeon grind mij af en toe vervelen om de glyphs te upgraden.

Ik las ergens een opmerking dat sommige niet meer naar sacred items kijken, als het gaat om % based aspects kunnen de beste ook van sacret droppen - gisteren zelf eindelijk aspect of the umbral met 3 van 1-4 verkregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
MPC60 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:38:
[...]

Mijn mening? Doe lekker uitvogelen en volg geen builds van een ander. Ik heb nu een Druid die alleen maar lighting doet en alles kapot maakt. Geen build voor gevolgd maar wat een lol dat ik heb.
Het blijft button-mashing, gewoon lekker spelen op een manier dat je plezierig vind idd.
Liever dit dan bijvoorbeeld fifa waar je 50+verschillende acties kunt doen door de meest bizarre controller combinaties te doen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:54
MPC60 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:38:
[...]

Mja, je hoeft niet per se builds te volgen, maar zeker voor wat later in de game is het wel prettig om enigszins te snappen hoe de verborgen mechanics in elkaar steken.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Angeloonie schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 13:40:
Voor iedereen die zeurt dat het verzamelen van Lilith Altars veel werk is, wat een onzin, je hoeft maar 1 rondje te lopen :+
[Afbeelding]
Zegt de persoon die ook zei dat de 'extremely rare enemies' pakken 5 minuten werk was ;)
(terwijl het in werkelijkheid toch zeker een uur duurt, helemaal wanneer anderen hem net voor je neus wegkapen).

Overigens heb ik zelf de altars gedaan zonder route en gewoon met mijn mobiel ernaast de map in de gaten gehouden en per region de altars gepakt. Omdat ik niet heel lang hetzelfde wil doen kan ik iedereen aanraden die dat ook niet wil, om het gewoon per region te doen. Erg overzichtelijk. En dan bedoel ik dus per omlijnd gebied in je map wanneer je met je muis er overheen beweegt. Zo'n lange route volgen doet het voor mij een beetje voelen als werken, en ik speel niet om te werken haha.

Iedereen heeft zijn eigen manier, ik ging er in een clockwise route overheen in een spiraal richting het midden. Uiteindelijk kom je dan in het midden uit. Werkte perfect!

Tevens zijn altars een hele goede manier om de hele map te uncoveren en alles te leren kennen. Inmiddels heb ik al heel veel dingen gecomplete en ik hoop dat de titles in S1 gewoon blijven. Het is wel mijn doel om nog voor S1 alle challenges te halen, al ga ik niet alle chars op lvl 100 krijgen en ook zeker niet denken dat ik straks de pinnacle boss kan runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
PjotrX schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:33:
[...]

Volgens mij is dit bewust gedaan aangezien je bij upgrades die niet door de threshold waarde gaan nog steeds een nieuwe schaal krijgt maar de sprong is dan veel kleiner. In dat geval blijf je namelijk wel op dezelfde positie in de nieuwe schaal. Alleen bij het doorbreken van de threshold wordt alles gererolled. Maar waarom ze dat zo doen... tja ik kan wel wat ideeën verzinnen waarom maar het blijft gissen wat de gedacht hiervan was.
Het geeft wel een kans op een best in slot piece. En dat is uiteindelijk waar Diablo om draait.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46
Eindelijk op SC de story line uitgespeeld en de cathedral of light met een ranged (penetration) Rogue build.Was fun, maar vond de storyline toch wat langdradig worden op een gegeven moment, net als de missions.
Denk dat ik zo maar eens met barb gaat klieren.
Nu wachten op het eerste season en dan gaan weer voor gewoon HC.
Set items mis ik toch wel.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:49
Hier ook niet . Ik zou bijna gaan denken dat hier meer aan de hand is , want ik heb daar verder ook niets over gehoord op de blizzard forums.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:46
Ik heb het volgende "probleem" met mijn Rogue alle alters unlocked en met mijn Druid de meeste side quests....toch veder gegaan met mijn Rogue voor max renown want die was toch ver verst...ga van twisting blade build af en ga naar cold rapid fire. (YouTube: Diablo 4 Rogue Bow Build - Cold Rapid Fire Endgame Build (Level 50+)) deze build lijkt mij wel leuk.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:40

Mauz1978

Console War Veteran

Goldman schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 15:59:
Ik heb het volgende "probleem" met mijn Rogue alle alters unlocked en met mijn Druid de meeste side quests....toch veder gegaan met mijn Rogue voor max renown want die was toch ver verst...ga van twisting blade build af en ga naar cold rapid fire. (YouTube: Diablo 4 Rogue Bow Build - Cold Rapid Fire Endgame Build (Level 50+)) deze build lijkt mij wel leuk.
Wat is het probleem dan?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:46
Als alle renown info bij elkaar opgeteld zou worden ben ik al max

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Pagina: 1 ... 86 ... 213 Laatste