Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik mag toch hopen dat nieuwe content initieel season only is, anders heeft het weinig zin om season te spelen :P Maar ga er vanuit dat dit het geval zal zijn aangezien dit eigenlijk in alle ARPG's zo werkt (D3 included).

Heb er zin in, juist het feit dat je weer op 0 begint maakt het altijd zo leuk wat mij betreft :) Hopelijk komt er snel meer info.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
pirke schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:04:
Ik speel op pc, met muis ver weg. Op spatie rammen elke 5 seconde helpt, maar na 3x is ie weer sloom. Ik had liever dat ie gewoon altijd snel was, ik stap niet voor niks op een paard...
Een sloom paard zonder boost is nog steeds sneller dan regulier lopen. Alleen als je bepaalde mobility skills kan gebruiken is het zonder paard soms sneller.
Meestal is mijn overworld mobility combo als rogue; dodge + movespeed buff, shadow step, dodge + movespeed buff, 2x dash, op paardje springen en dan daar de boosts van gebruiken.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
London schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:20:
Ik mag toch hopen dat nieuwe content initieel season only is, anders heeft het weinig zin om season te spelen :P Maar ga er vanuit dat dit het geval zal zijn aangezien dit eigenlijk in alle ARPG's zo werkt (D3 included).

Heb er zin in, juist het feit dat je weer op 0 begint maakt het altijd zo leuk wat mij betreft :) Hopelijk komt er snel meer info.
Laatste nieuws wat ik daarover gehoord heb is dat nieuwe sets/items, en veranderingen aan de balans van het spel tegelijk op de permanent realm worden doorgevoerd

Edit: lijkt erop dat dit incorrect was

[ Voor 3% gewijzigd door Dazzler2120 op 22-06-2023 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzler2120 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:24:
[...]

Laatste nieuws wat ik daarover gehoord heb is dat nieuwe sets/items, en veranderingen aan de balans van het spel tegelijk op de permanent realm worden doorgevoerd
Items ook? Heb je een bron? Ik dacht pas na een season maar er zijn zoveel hapjes info te vinden dus kan het mis hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 13:05
Gisteren de main story uitgespeeld. Was echt een easy fight tegen Lilith. Ik speel op world tier 2 trouwens. Kan mij nog vaag de eindbaas fight van d3 herinneren daar had ik meerdere pogingen nodig hier was direct na 1x al klaar.
Meer mensen die dat hadden dat ze de fight makkelijk vonden of was mijn build op dit punt gewoon zo goed? speel een sorcerer met chain lightning en ben lvl 50
Vandaag eens een start maken met de endgame.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:39:
[...]

Items ook? Heb je een bron? Ik dacht pas na een season maar er zijn zoveel hapjes info te vinden dus kan het mis hebben. :)
Items zou ik wel apart vinden. In D3 deden ze alleen build changes etc pushen naar de eternal realm, al het andere was season only en pas daarna ook eternal realm. Vooralsnog blijft het speculeren :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 07:13
SMD007 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:39:
Gisteren de main story uitgespeeld. Was echt een easy fight tegen Lilith. Ik speel op world tier 2 trouwens. Kan mij nog vaag de eindbaas fight van d3 herinneren daar had ik meerdere pogingen nodig hier was direct na 1x al klaar.
Meer mensen die dat hadden dat ze de fight makkelijk vonden of was mijn build op dit punt gewoon zo goed? speel een sorcerer met chain lightning en ben lvl 50
Vandaag eens een start maken met de endgame.
Necro lvl48 toen ik Lilith deed, was erg makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:39:
[...]

Hmm ik kan het eigenlijk niet terug vinden, op de Reddit kom ik vooral de (logischere) oude methode tegen, dat gearsets eerst geïntroduceerd worden op seasonal realm.
Nouja over 3 weken gaan we er achter komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ah found it;

https://www.reddit.com/r/...ndaries_join_the_eternal/

https://twitter.com/JPiep...dgIya7Fb8PdrVTZKquxg&s=19

Dus ze gaan 2 type items releasen, nieuwe eternal items en bepaalde seasonal items die na het season dus ook meteen met pensioen gaan.
In D3 waren alle nieuwe items altijd eerst seasonal toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzler2120 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:50:
Ah found it;

https://www.reddit.com/r/...ndaries_join_the_eternal/

https://twitter.com/JPiep...dgIya7Fb8PdrVTZKquxg&s=19
[Embed]

Dus ze gaan 2 type items releasen, nieuwe eternal items en bepaalde seasonal items die na het season dus ook meteen met pensioen gaan.
In D3 waren alle nieuwe items altijd eerst seasonal toch?
Haha o man wat is Blizzard toch ontzettend goed in meer onduidelijkheid scheppen door ‘antwoorden’ te geven.
Ik ga hier niet eens over speculeren, we zien het wel. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2023 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:52:
[...]

Haha o man wat is Blizzard toch ontzettend goed in meer onduidelijkheid scheppen door ‘antwoorden’ te geven.
Hahaha echt hé. Ik wacht die 13 pagina's aan patch notes wel af :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
[...]

Ik begreep dat sommige items bij D3 seasons zwaar sterk waren, fun om tijdelijk te gebruiken tijdens een season, maar ook dusdanig broken dat ze niet te 'fixen' zijn om ze op het eternal realm te zetten. Dat soort items zijn season only items gebleven.
Maar inderdaad, uiteindelijk weten we nog niet helemaal zeker hoe ze dit gaan aanpakken... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dat nieuwe Uniques en Legendary powers (Aspects, right?) meteen naar eternal komen vind ik een goede zaak overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASJDV
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-02 09:33
Er zijn weer wat plekjes vrij in GOT 2 en GOT 3 clans.... Aanvraag voor GOT 2 kan al niet meer, hopelijk kan ik nog in GOT 3 terecht :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EmzTfc2rMeiCq5Pw4JeFjJkkweY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vHvKBIQcsF0FU0l35nVwNCge.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:43

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Dankzij @G_Dragon heeft de TS een mooie make-over gehad :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:49
Ik volg met mijn necro de volgende build :

https://www.icy-veins.com...cromancer-leveling-guide/

Maar hoe ik het ook draai of keer, ik kom 1 hokje op mijn action bar tekort. Ik kom uit op 7 abilities die ik op mijn balk zou moeten hebben, waar er ruimte is voor 6. Zou iemand met wat meer begrip van het spel eens mee willen kijken? het is van icy veins, dus dat moet toch gewoon goed zijn? lijkt me niet dat er zo'n fout in zou zitten.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Visgek82 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:27:
Ik volg met mijn necro de volgende build :

https://www.icy-veins.com...cromancer-leveling-guide/

Maar hoe ik het ook draai of keer, ik kom 1 hokje op mijn action bar tekort. Ik kom uit op 7 abilities die ik op mijn balk zou moeten hebben, waar er ruimte is voor 6. Zou iemand met wat meer begrip van het spel eens mee willen kijken? het is van icy veins, dus dat moet toch gewoon goed zijn? lijkt me niet dat er zo'n fout in zou zitten.
zie boven in de pagina welke skills je moet selecteren :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
pstalman schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:29:
[...]

zie boven in de pagina welke skills je moet selecteren :)
yes, die zie ik. maar dat zijn er maar 4 , en de rest dan ? Ik kom op 7 , waar ik ruimte heb voor 6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Wie beheren GoT2 en GoT3?

Graag even aanleveren wie Leader is en wie de Officers zijn, dan kan ik GoT2/3 ook opnemen in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Angeloonie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:31:
Wie beheren GoT2 en GoT3?

Graag even aanleveren wie Leader is en wie de Officers zijn, dan kan ik GoT2/3 ook opnemen in de TS :)
Zwartedood is de leider van 3. Geen idee wat zijn naam op Tweakers is

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Visgek82 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:31:
[...]

yes, die zie ik. maar dat zijn er maar 4 , en de rest dan ? Ik kom op 7 , waar ik ruimte heb voor 6
Dat je er 7 hebt komt waarschijnlijk omdat je een item hebt die +[X] geeft voor een bepaalde skill. Dát is de skill die je dan dus niet moet gebruiken, aangezien die niet in deze guide voorkomt.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:09
@Visgek82 Ik vermoed dat bone splinters op termijn van de action bar verdwijnt, het idee is door de andere skills en passives je genoeg essence genereert dat je bone splinters niet meer nodig hebt voor essence generatie.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
London schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:36:
[...]

Dat je er 7 hebt komt waarschijnlijk omdat je een item hebt die +[X] geeft voor een bepaalde skill. Dát is de skill die je dan dus niet moet gebruiken, aangezien die niet in deze guide voorkomt.
Was het maar zo. Ik heb alles wat ik nu op de balk heb , rechtstreeks uit de build gehaald. maar hoe ik het ook draai of keer, ik moet kiezen tussen skeletons of golem op de taakbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
squaddie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:37:
@Visgek82 Ik vermoed dat bone splinters op termijn van de action bar verdwijnt, het idee is door de andere skills en passives je genoeg essence genereert dat je bone splinters niet meer nodig hebt voor essence generatie.
Dit zou inderdad nog wel eens goed kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Thalaron schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 22:58:
Ik dacht… laat die Helltides maar even voor nu.. eerst mijn Glyps naar lvl 15!

Goede keuze i guess… op LVL 83,5 voor het eerst;
[Afbeelding]

Stats konden beter maar ik had even geen zin om de perfecte aspect nu te moeten inzetten, dus dan maar zo :)
Ik was even benieuwd gezien we op exact dezelfde lvl zitten als barb zijnde, welke tier nightmare kun je een beetje handelen? Zo te zien gebruik je de WW build (gebruik ik wel iig). Ik zit nu op tier 50 en dat lukt vrij aardig. Boven de 50 wordt ik vrij snel geoneshot dus dat vereist wat coordinatie maar is niet heel effectief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:54
Visgek82 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:38:
[...]

Dit zou inderdad nog wel eens goed kunnen
Je hebt in je skill tree nou eenmaal 2 punten nodig in je basic skills voordat je verder mag naar de core skills. Zo heb ik b.v. fire bolt als ice sorc die ik niet gebruik op m'n hotbar (wel als enchantment, maar dat is een sorc dingetje).

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Visgek82 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:37:
[...]

Was het maar zo. Ik heb alles wat ik nu op de balk heb , rechtstreeks uit de build gehaald. maar hoe ik het ook draai of keer, ik moet kiezen tussen skeletons of golem op de taakbalk.
1 v/d 2 sacrificen dan, zo lees ik het ook in de guide :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
London schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:40:
[...]

1 v/d 2 sacrificen dan, zo lees ik het ook in de guide :P
Ja ik ben er nu uit , het kwam erop neer dat ik (weer eens) niet goed gelezen heb . bedankt allemaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05:43
Mugwump schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:40:
[...]

Je hebt in je skill tree nou eenmaal 2 punten nodig in je basic skills voordat je verder mag naar de core skills. Zo heb ik b.v. fire bolt als ice sorc die ik niet gebruik op m'n hotbar (wel als enchantment, maar dat is een sorc dingetje).
Ik heb fireball verwisseld voor fire bolt. Dat doet echt factor tien zoveel damage als je hoge crit chance en damage tegen burning enemies hebt maar fireball is veel leuker in grote groepen trash mobs. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:25:
Dankzij @G_Dragon heeft de TS een mooie make-over gehad :)
Sowieso een shout out naar @G_Dragon voor de tijd en moeite die hij in TS’s stopt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Gisteren heb ik de laatste Altars of Lilith verzameld, mijn sorc is inmiddels 48.
Ik ga vanavond beginnen met een druid of een barb om te zien of ik die playstyle leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:54
Exactor it schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:59:
[...]

Ik heb fireball verwisseld voor fire bolt. Dat doet echt factor tien zoveel damage als je hoge crit chance en damage tegen burning enemies hebt maar fireball is veel leuker in grote groepen trash mobs. :)
Precies,met een ice spikes build heb je geen extra AoE DPS nodig als je de juiste items hebt. Frost Nova + ice spikes en alles smelt om je heen. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 15:56
Als fanatieke Diablo gamer heb ik al veel tijd zitten in Diablo 4. Momenteel met mijn 4e char bezig. Mijn main is een lvl 60 Necro, Alts: lvl 61 Barb, lvl 43 Rogue en deze week gestart met een Sorc. Waarom?
Na de campaign volledig te hebben uitgespeeld en daarnaast alle renowns, statues en aspects afgevinkt te hebben, blijft de end game over.
Heb heel veel plezier gehad in de campaign en story quests (voor de renown) in T2 en 3, maar op enig moment bij elk char class kom je tegen een plafond om naar T4 door te stoten. Dit plafond kwam bij mij rond lvl 58 bij de twee characters. Dan moet je bepaalde unique of sacred legendary aspect items zien te vinden om je character te boosten en klaar te maken voor de CAP dungeon.
Dan start de item grind in slechts 3 goede dungeons (want tree of whispers en world bosses droppen shit, sorry voor de spoiler) en moet je helaas elke 10min terug naar de stad om je items te checken, verkopen of te salvagen. De troep die je krijgt inclusief legendaries is substantieel en je bent op een gegeven moment meer bezig met uitzoeken dan spelen (Want je stash tab is al heel snel vol met legendaries die je wellicht wil gaan gebruiken om een andere build te testen).
Ook de build die ik wilde gaan spelen met mijn main (pure minion) is helaas op dit moment niet sterk genoeg voor de end game. Je moet naar een curse, blight en skeleton shadow explosion build gaan om je minions belabberde attack strength te compenseren. (Zelfs na het verkrijgen van de twee must have Uniques). Dit is totaal niet hoe ik D4 wilde spelen en zeker niet voor langere tijd.
Een skeleton explosion build zonder shadow dmg is niet mogelijk wat tijdens Early access & Beta wel werkte, een pure minion met sacrifice boosts is niet mogelijk.
Kortom je moet een soort Sorc gaan maken van je Necro om de T4 Capstone dungeon te gaan halen. Nee dank je.
Barb speelt heel erg fijn en wordt heel sterk later in de game, maar ook daar wordt het na lvl 60 een grind voor de betere items. Dank aan een Clan GOT3 member die me heeft geboost om in T4 te komen. Toen alleen T4 dungeons geprobeerd, maar helaas was dat geen fun HOTA en WW builds zijn persoonlijk ook niet echt mn ding, dus dit char gaat de ijstkast in.
Rogue Twisting blades gespeeld, maar dit vergt een dusdanige oplettendheid en button bashing skill dat het niet echt relaxed gaming was. Ben geen 15 jaar meer, dus die heb ik ook maar geparkeerd.
Ik hoop echt dat ze met patches voor of bij start van het seizoen om de Necro Minions weer wat kracht bij te zetten want anders ga ik tot die tijd maar weer naar mijn andere hobbies.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
@pstalman Speel jij op je WW barb met Iron Skin?

Ik zie 3 verschillende stromen lijkt het:
3x Shouts + WW + Iron Skin + Lunging Strike
3x Shouts + WW + Iron Skin + WotB
3x Shouts + WW + WotB + Lunging Strike

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 22-06-2023 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ohmarinus schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 07:39:
[...]

Nice, hier gamble ik alle obols weg voor ringen, al twee weken. Helltide farm mystery chesta en daarna de ring chests.. Helaas nog niet gevonden.

Toch wel jammer dat ze deze mandatory aspect niet ook aan een dungeon hebben gekoppeld. Vooral omdat de droprate zo laag is.

Wel gisteren eindelijk de aspect gevonden die enemies naar je toe zuigt. Nu nog een godly genoeg item vinden om de aspect op te gooien...
Whirlwind pulls enemies? De heb ik nog 4 liggen als reserve maar drie droppen bij mij erg vaak..

Ik loop nog te dromen over een dikkere 2hander. Nu op LVL 84 nog altijd rond aan het lopen met een 210* mace..
Angeloonie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:33:
@pstalman Speel jij op je WW barb met Iron Skin?

Ik zie 3 verschillende stromen lijkt het:
3x Shouts + Iron Skin + Lunging Strike + WW
3x Shouts + Iron Skin + WotB + WW
3x Shouts + WotB + Lunging Strike + WW
YouTube: No Bleed Whirlwind Barbarian Guide I Diablo 4

Ik had bovenstaande voorbij zien komen maar het lukte mij (in ieder geval nog) niet om te spelen zonder generator.

Ik speel nu met een aangepaste versie;
2x Shouts + WotB + Lunging Strike + Ground Stomp + WW

Ik mis nu echter een gigantische hoeveelheid DR… tot NM T37 geen probleem maar ik krijg hem soms echt hard om mijn oren.

Moet nog een keer kijken of het beter lukt zonder Ground Stomp maar dan mis ik wel weer een DPS booster (incl. aspect dat Earthquake +15% DMG geeft)

Ondertussen is het mij niet geheel duidelijk waardoor ik nu van tier 30/31 naar 35/37 ben gegaan.. door die ring met 1,9 (tot max 6) seconden cooldown op shouts of aanpassingen in mijn paragon board ivm hoger level / hoger level glyps..

Edit;
Ik mis ergens ook een Tier V (5) met hogere droprates voor Unique / meer exp. T4 gaat nu echt zonder enige moeite. Helltides farmen voelt een beetje als cheaten maar is daarmee ook vrij saai (enige uitdagende is het vinden van de Mystery Chest..)

[ Voor 50% gewijzigd door Thalaron op 22-06-2023 12:08 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
biggydeen2 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:09:
[...]

Omdat ik niet 100 uur aan progressie de prullenbak in ga gooien. De andere classes boeien mij niet zoveel, dus dan moet ik weer vanaf 0 beginnen met dezelfde class. Dan moeten de seasonal rewards en nieuwe dingen al behoorlijk zijn om dat te rechtvaardigen. Als de seasonal dingen naar eternal komen dan ga ik niet aan een season beginnen en blijf ik lekker op eternal. Ik heb al gelezen dat nieuwe items etc direct al naar eternal komen dus dat scheelt.

Als er niks naar eternal komt en eternal blijft de base game is het snel klaar. In de end game is er namelijk niks meer te beleven. Het is nu enkel nog nightmare dungeons farmen voor de gear en op lvl 100 echo of lilith maar dan houdt het ook wel op. De gear die dropt zijn ook geen upgrades meer omdat je afhankelijk bent van 4-5 goede affix rolls. Kans daarop is erg klein.

De endgame vanaf lvl 80 komt er simpelweg op neer lvlen naar 100 zodat je meer paragon krijgt en lvls zodat je hogere nightmare dungeons kan doen. Gear heeft vrijwel geen effect meer op je build of je moet al dingen missen. Dus is het meer een timesink geworden. Dat is mijn ervaring op dit moment. Het zou dus mooi zijn als er nieuwe endgame zaken bijkomen, nieuwe items en nieuwe dingen om te doen (bv boss fights ala lost ark).
Ik denk ook dat je het verkeerd ziet. Seasons IS de end game om het leuk te houden. Je gaat ook geen 100 uur durend spelletje Monopoly spelen, nee je begint weer opnieuw met net iets andere omstandigheden.

De vergelijking gaat natuurlijk niet helemaal op, maar het idee is hetzelfde. Op een gegeven moment zit het nieuwe erin dat je wat dingen verandert aan de omstandigheden en je dan weer een nieuw 'potje' doet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Luxurydiver schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:33:
Als fanatieke Diablo gamer heb ik al veel tijd zitten in Diablo 4. Momenteel met mijn 4e char bezig. Mijn main is een lvl 60 Necro, Alts: lvl 61 Barb, lvl 43 Rogue en deze week gestart met een Sorc. Waarom?
Na de campaign volledig te hebben uitgespeeld en daarnaast alle renowns, statues en aspects afgevinkt te hebben, blijft de end game over.
Heb heel veel plezier gehad in de campaign en story quests (voor de renown) in T2 en 3, maar op enig moment bij elk char class kom je tegen een plafond om naar T4 door te stoten. Dit plafond kwam bij mij rond lvl 58 bij de twee characters. Dan moet je bepaalde unique of sacred legendary aspect items zien te vinden om je character te boosten en klaar te maken voor de CAP dungeon.
Dan start de item grind in slechts 3 goede dungeons (want tree of whispers en world bosses droppen shit, sorry voor de spoiler) en moet je helaas elke 10min terug naar de stad om je items te checken, verkopen of te salvagen. De troep die je krijgt inclusief legendaries is substantieel en je bent op een gegeven moment meer bezig met uitzoeken dan spelen (Want je stash tab is al heel snel vol met legendaries die je wellicht wil gaan gebruiken om een andere build te testen).
Ook de build die ik wilde gaan spelen met mijn main (pure minion) is helaas op dit moment niet sterk genoeg voor de end game. Je moet naar een curse, blight en skeleton shadow explosion build gaan om je minions belabberde attack strength te compenseren. (Zelfs na het verkrijgen van de twee must have Uniques). Dit is totaal niet hoe ik D4 wilde spelen en zeker niet voor langere tijd.
Een skeleton explosion build zonder shadow dmg is niet mogelijk wat tijdens Early access & Beta wel werkte, een pure minion met sacrifice boosts is niet mogelijk.
Kortom je moet een soort Sorc gaan maken van je Necro om de T4 Capstone dungeon te gaan halen. Nee dank je.
Barb speelt heel erg fijn en wordt heel sterk later in de game, maar ook daar wordt het na lvl 60 een grind voor de betere items. Dank aan een Clan GOT3 member die me heeft geboost om in T4 te komen. Toen alleen T4 dungeons geprobeerd, maar helaas was dat geen fun HOTA en WW builds zijn persoonlijk ook niet echt mn ding, dus dit char gaat de ijstkast in.
Rogue Twisting blades gespeeld, maar dit vergt een dusdanige oplettendheid en button bashing skill dat het niet echt relaxed gaming was. Ben geen 15 jaar meer, dus die heb ik ook maar geparkeerd.
Ik hoop echt dat ze met patches voor of bij start van het seizoen om de Necro Minions weer wat kracht bij te zetten want anders ga ik tot die tijd maar weer naar mijn andere hobbies.
Er zijn heel veel soortgelijke reacties ook vanuit mijn kant. Waar het eigenlijk op neer komt is dat wij niet onder de gemiddelde gamer vallen en behoorlijk dedicated in de game duiken. Tegen de tijd dat de gemiddelde speler op dit punt komt zitten we in season 1 of misschien wel verder, en dan is de game alweer aangevuld.
Ik heb nu 2 characters in de 60 en doe het wat rustiger aan wat prima is na 2 weken heel veel tijd er in gestopt te hebben. 8)
Ik pak nu af en toe wat NM dungeons, een Helltide, legion en een world boss en dat is het. Geen haast met 100, komt ooit wel. Of niet, ook goed.
Ik heb enorm veel zin om Sorcerer te gaan ontdekken en dat ga ik dan ook doen in S1. Als we binnenkort de NM dungeon xp boost krijgen inclusief portal optie zal ik waarschijnlijk wat meer dungeons doen op mijn huidige chars.
Het is allemaal wat saai na een bepaald level nu maar ik geef de game nog even de tijd om te rijpen. We zijn net 2 weken verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
[...]

Huh, wat is hier onduidelijk aan?

"Balance changes, new legendary powers and new unique items will be added to the eternal and seasonal realms at the same time."

Dus nieuwe items en powers komen naar Eternal en Season op hetzelfde moment (bij start van het seizoen dus).

"Seasonal mechanic powers, items etc will be retired at the end of a season."

Dus de speciale Seaon power "elke skill leidt tot een fireball explosie" is uitsluitend voor dat seizoen.

Ik zie niet waarom ze hiermee meer onduidelijkheid creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 20:34
Zou idd gewoon even stapje terug doen en wat minder spelen en als Seasons beginnen weer proberen. Je hebt er al aardig wat uren speelplezier uitgehaald zo te zien dus ook niet gek dat het dan wat saaier aan het worden is dat is bij alles nou eenmaal zo.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Stylze schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:13:
[...]

Zou idd gewoon even stapje terug doen en wat minder spelen en als Seasons beginnen weer proberen. Je hebt er al aardig wat uren speelplezier uitgehaald zo te zien dus ook niet gek dat het dan wat saaier aan het worden is dat is bij alles nou eenmaal zo.
Tegelijk heb je wel een leuke powerspike tussen 70 en 80. Je kunt dan hoge tier NM dungeons doen met veel hoger aantal mobs op je scherm. Of ik het volhoud tot lvl 100 weet ik niet maar zo tussen 70 en 80 is wel weer tof na een saaie tijd aan het einde van wt3 en het begin van WT4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 16:53

Woohooo

Smilie, James Smilie

Over welke 3 Dungeons heb je het dan? Ik krijg ook veel crap, weet niet goed welke Dungeons dan wel goede droppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Wat is D4 Hardcore op de Xbox toch onvergefelijk met een Necro.
Al 4/5 x een build gestart en telkens bij een Boss/Elite leader gekilled without mercy alsof ik geen life heb.
Ik ben een build aan het volgen maar telkens bij een nieuwe build ben ik wat voorzichtiger om progressie te maken met de main of soms zelfs een side quest story.
Laatste keer met een Lvl 21 Necro geslacht alsof ik een mier was door the Butcher.
Nostalgie van D1/2?? nog XD.

Iemand die mij vanavond laat kan boosten op de Xbox Series X?
GT = crzyhiphopazn

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Nog meer mensen op Xbox Series X met vastlopers? Ik heb per dag denk ik zo’n 3/4 meer een vastloper (speel veel maar toch..)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
en moet je helaas elke 10min terug naar de stad om je items te checken, verkopen of te salvagen. De troep die je krijgt inclusief legendaries is substantieel en je bent op een gegeven moment meer bezig met uitzoeken dan spelen (Want je stash tab is al heel snel vol met legendaries die je wellicht wil gaan gebruiken om een andere build te testen).
Dit is ook mijn grootste ergernis. Je moet wel terug anders heb je geen geld of crafting materials, maar elke keer die hele inventory doorlopen (die supersnel vult ook al pak ik alleen rare en legendaries op) om te kijken of er niet toevallig nog een beter item tussen zit begint wel erg irritant te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
pirke schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:41:
[...]

Dit is ook mijn grootste ergernis. Je moet wel terug anders heb je geen geld of crafting materials, maar elke keer die hele inventory doorlopen (die supersnel vult ook al pak ik alleen rare en legendaries op) om te kijken of er niet toevallig nog een beter item tussen zit begint wel erg irritant te worden.
Deze reddit post is wel goed om door te nemen. Ik ga veel sneller door mijn gear checks heen nu:

https://www.reddit.com/r/...tips_after_reaching_level

[ Voor 0% gewijzigd door Exactor it op 22-06-2023 12:45 . Reden: Verkeerde link ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 12:50
Misschien 1 keer in de 3 dagen totale tijd dat ik speel.
Thalaron schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:41:
Nog meer mensen op Xbox Series X met vastlopers? Ik heb per dag denk ik zo’n 3/4 meer een vastloper (speel veel maar toch..)

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 15:56
Woohooo schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:22:
[...]

Over welke 3 Dungeons heb je het dan? Ik krijg ook veel crap, weet niet goed welke Dungeons dan wel goede droppen.
De volgende heb ik veel gedaan: Champion's Demise, The Forbidden City en Mercy's Reach.
Crap krijg je zoiezo ;) Maar om wat sneller te lvlen en door de dungeon heen te spelen zoek een dungeon waar jouw char build en speelstyle als een mes door boter gaat. Sommige monsters in bepaalde Dungeons liggen bepaalde builds niet, neem dan een andere.

Succes!

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:06
GVD. In HC met een Legion bezig, game crashed op de PS5. Terug in game, char dood. RIP level 43

Daar heb ik wel moeite mee, dan maar geen HC

[ Voor 32% gewijzigd door lolgast op 22-06-2023 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 16:29
Voor de Arc Lashers hier...

Welke variant gebruiken jullie? En dan vooral w.b.t de enchantments en in WT4.
Ik gebruik nu nog de fireball enchantment voor de AoE explosions en de Arc Lash enchantment voor de stun synergie maar zit te denken om weer naar de fire bolt enchantment te gaan met de devouring blaze passives (crit damage against burning enemies) en dan ball lightning als 2e enchant.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:06

Spooksel

Spooksel!

lolgast schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:10:
GVD. In HC met een Legion bezig, game crashed op de PS5. Terug in game, char dood. RIP level 43

Daar heb ik wel moeite mee, dan maar geen HC
Best lullig inderdaad. Maar als ik eerlijk ben snap ik dus echt totaal niet waarom mensen HC zouden spelen uberhaupt. Het hele idee dat je alles verliest door een vastloper of bijvoorbeeld een onverwachte disconnect, ugh.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Spooksel schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:29:
[...]

Best lullig inderdaad. Maar als ik eerlijk ben snap ik dus echt totaal niet waarom mensen HC zouden spelen uberhaupt. Het hele idee dat je alles verliest door een vastloper of bijvoorbeeld een onverwachte disconnect, ugh.
HC is prima als je niet genaaid kan worden door dingen waar je zelf geen invloed op hebt, zoals disconnects of offscreen mobs die je oneshotten. Ik zou lekker wachten tot Blizzard die scroll heeft geïmplementeerd die je beschermt bij een d/c.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

JohnnyV76 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:16:

Ik gebruik nu nog de fireball enchantment voor de AoE explosions en de Arc Lash enchantment voor de stun synergie maar zit te denken om weer naar de fire bolt enchantment te gaan met de devouring blaze passives (crit damage against burning enemies) en dan ball lightning als 2e enchant.
op WT4 begonnen met

Arc Lash / Fireball en nu met Lightning Ball / Firebolt als enchant. ( maar daar heb je wel een flinke portie CHC, AS en CDR voor nodig.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 23:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb op de series x wel echt te vaak vastlopers. Denk in de afgelopen 3 dagen minimaal een stuk of 6… meer mensen hier last van?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@uchiha tijntje hier wel in ieder geval, zie ook mijn bericht iets eerder;

Thalaron in "[Multi] Diablo IV"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 23:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ah helemaal over het hoofd gezien. Excuus :). Nu net 2 vastlopers binnen een half uur… heel irritant.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
London schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:34:
[...]

HC is prima als je niet genaaid kan worden door dingen waar je zelf geen invloed op hebt, zoals disconnects of offscreen mobs die je oneshotten. Ik zou lekker wachten tot Blizzard die scroll heeft geïmplementeerd die je beschermt bij een d/c.
Ja voorlopig geen HC meer voor mij, daar is mijn tijd me te kostbaar voor

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
lolgast schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 14:02:
[...]

Ja voorlopig geen HC meer voor mij, daar is mijn tijd me te kostbaar voor
HC bespaart je juist tijd toch, je bent nu slechts level 43 geworden ipv 100 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Vraagje over die nightmare dungeon tiers. Klopt het dat op lvl 62 een tier 1 dungeon doen geen zin heeft omdat je dan lvl 55 enemies krijgt (en dus geen xp)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 18:01
Klopt, voor jouw level is dat overbodig en moet je hoger qua tier gaan. Ik had ergens een afbeelding gepost met welke level bij welke tier.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Maar ik krijg alleen maar tier 1 sigils en kan ze nog niet upgraden, dat moet nog unlocked worden.

Heb de afbeelding gevonden, thx!

[ Voor 16% gewijzigd door pirke op 22-06-2023 14:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
pirke schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 14:34:
Maar ik krijg alleen maar tier 1 sigils en kan ze nog niet upgraden, dat moet nog unlocked worden
Tree of Whispers kan sigils droppen. Zodra je een NM 3 hebt gedaan kun je ze craften. Dus ik zou even Tree bounties runnen als ik jou was :) Grote kans dat je dan een key voor hoger dan 1 gaat droppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Haha, als je het over de duivel hebt, krijg nu een tier 4 sigil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:26
pirke schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 14:34:
Maar ik krijg alleen maar tier 1 sigils en kan ze nog niet upgraden, dat moet nog unlocked worden.

Heb de afbeelding gevonden, thx!
Even met iemand een hogere doen, dan kan je ze craften.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 23-09 17:59
Ik zit ff twee weken in Griekenland. Even afkicken dus. Afkickverschijnselen toch wel aanwezig als je je afvraagt welke legendaries hier mogelijk inzitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CBp2YazK9laZt4Mz2K7ap6wf0Q8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dcZOOU5nMXcYpNJsb4qgxxp8.jpg?f=fotoalbum_large

Steam: CatBearCow

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bartjeuhz schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 14:43:
Ik zit ff twee weken in Griekenland. Even afkicken dus. Afkickverschijnselen toch wel aanwezig als je je afvraagt welke legendaries hier mogelijk inzitten.

[Afbeelding]
Ik zou die kist looten.....

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:44

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

[Afbeelding]
Die afbeelding van Deckard Cain geeft hoop op een goede drop in ieder geval.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:51
Zijn tier 4 nightmare sigils rare of moeilijk?

Sinds gisteren ben ik begonnen met nightmare dungeons, ik heb al een aantal tier 1 af.. best wel makkelijk. (eind boss binnen 15 sec dood)
Wat doen jullie met al de sigils? (invetory zit al bijna vol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:06

Spooksel

Spooksel!

Gewoon meteen opmaken :P Ik had er twee voor dezelfde dungeon gisteren, dus 1tje gedaan. Naar buiten, meteen nieuwe gepopt en weer naar binnen, haha.

Maar ik moet wel hogere tiers gaan vinden, heb/krijg tot nu toe alleen maar lv1 :( Krijg je vanzelf lv2/3 als je maar genoeg tier 1 doet?

Ik heb er tot nu toe 4 gehad via Grim Favors en de rest als loot in de dungeons die ik gedaan heb tot nu toe.

[ Voor 16% gewijzigd door Spooksel op 22-06-2023 15:18 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Exactor it schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:44:
[...]

Deze reddit post is wel goed om door te nemen. Ik ga veel sneller door mijn gear checks heen nu:

https://www.reddit.com/r/...tips_after_reaching_level
Quote uit de link:
"- You do not need to keep gems around or pick them up. You only need 3 for jewelry, 2 for weapons, and 5 for armor. (EDIT: Some classes need a couple more for weapons). There is no craftable high tier gem and the best gems available to you always drop regularly. Only pick up what you are going to immediately socket and ignore the rest."

Op lvl 70 unlock je toch een volgende craftable gem? Of droppen die uiteindelijk ook op heel hoog nightmare dungeon? Tot en met tier 38 heb ik die gems nog niet zien droppen in ieder geval. Volgens mij is de naam van de gems Royal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
earthapple schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:20:
[...]

Quote uit de link:
Op lvl 70 unlock je toch een volgende craftable gem? Of droppen die uiteindelijk ook op heel hoog nightmare dungeon? Tot en met tier 38 heb ik die gems nog niet zien droppen in ieder geval. Volgens mij is de naam van de gems Royal.
klopt lvl 70 is hoogste.. maar er zijn wel hogere gems al gedatamined (season waarschijnlijk)
dus mooi in je stash gooien..

neem aan dat we het over gems hebben en geen glyphs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Aggressor schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:14:
Zijn tier 4 nightmare sigils rare of moeilijk?

Sinds gisteren ben ik begonnen met nightmare dungeons, ik heb al een aantal tier 1 af.. best wel makkelijk. (eind boss binnen 15 sec dood)
Wat doen jullie met al de sigils? (invetory zit al bijna vol)
Je kan de sigils salvagen bij een Occultist en de materials die je daar van krijgt kan je gebruiken om een sigil te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
earthapple schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:20:
[...]

Quote uit de link:
"- You do not need to keep gems around or pick them up. You only need 3 for jewelry, 2 for weapons, and 5 for armor. (EDIT: Some classes need a couple more for weapons). There is no craftable high tier gem and the best gems available to you always drop regularly. Only pick up what you are going to immediately socket and ignore the rest."

Volgens mij droppen die royal gems ook. Al zul je wss sneller zijn door flawless op te rapen als je met spoed royals wil hebben.

Edit: kort Google onderzoek lijkt te zeggen dat royals niet droppen en dat dat stukje info in die reddit post niet klopt.

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 22-06-2023 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:51
earthapple schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:23:
[...]

Je kan de sigils salvagen bij een Occultist en de materials die je daar van krijgt kan je gebruiken om een sigil te craften.
Bij mij is Craft en Salvage Sigil nog zwart.. ik kan er niet op klikken?

-edit-

Op internet lees ik dat je eerst een tier3 nightmare dungeon moet completen?
En zit er veel verschil in tussen tier 1 en tier 3/4 ?

[ Voor 18% gewijzigd door Aggressor op 22-06-2023 15:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59

[Afbeelding]
Sowieso Wirt's leg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Aggressor schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:43:
[...]

Bij mij is Craft en Salvage Sigil nog zwart.. ik kan er niet op klikken?

-edit-

Op internet lees ik dat je eerst een tier3 nightmare dungeon moet completen?
En zit er veel verschil in tussen tier 1 en tier 3/4 ?
Gewoon NM blijven doen tot je een T3 sigil dropt. Of iemand joinen die een T3 voor je wil starten en runnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Hoe doen jullie het eigenlijk met stash management? Maken jullie ook mules om crap in weg te stoppen?

Ik ben van sorc naar WW barb geswitcht en merk dat ik niet meer terug wil. WW is zoveel leuker, moet nu alleen wel echt snel naar lvl 72 gaan levelen zodat ik de temerity pants kan gebruiken die ik aanvankelijk op sorc vond.

Enige wat ik nog zoek voor barb is die ring aspect waarmee je shouts cooldown wordt verlaagd voor permashouts. Verder ook het idee dat de glyph die je cooldowns reduced veel minder dan 10% van de tijd getriggerd wordt. Heb ook die unique armor die je cooldown geeft wanneer elites onder invloed van je bleed zijn.

Het is nog even doorfarmen dus, hopelijk scoor ik snel wat gear om me ook wat beefier te maken.

Ben nu pas lvl 65 maar crit al voor 50-70k. Kwa damage zit ik vrij hoog want WW barb crit continu. Echter ben ik gewoon nog te squishy, vooral met poison damage. Daar zoek ik ook nog een oplossing voor.

Het is jammer dat er nog niet echt een goede armory is.

Helltides is gewoon continu rollen nu in WT4. Alles gaat neer in een flits. Ben heel benieuwd of op de lange termijn de single target dmg ook goed blijft. Uiteindelijk wil ik toch wel lvl 100 worden, misschien over een paar weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
JohnnyV76 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:16:

Ik gebruik deze build
https://d4builds.gg/build...d-46f7-855f-867ba3c745c7/

Altijd met Fireball en Firebolt.

Devouring Blaze is leuk, maar het is de combinatie van de Warmth en Protection passives die de build echt krachtig maken. 4 van m'n 6 skills zijn cooldown based en Protection geeft een 2s barrier bij gebruik van een cooldown.

Daarnaast zijn beide niet cooldown skills AoE wat met de Firebolt-enchantment leidt tot massa's "burning" enemies, welke door de Warmth passive ~1% HP oplevert per seconde per nearby burning enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-09 08:11
Ik wil een alt leveren, wat is de beste manier voor vrienden om me te boosten? Ik las ergens naar lvl 50 in een uur, maar kan het niet meer vinden. Google geeft shady diensten en domme tips, maar niet wat ik zoek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Gongbao schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:23:
Ik wil een alt leveren, wat is de beste manier voor vrienden om me te boosten? Ik las ergens naar lvl 50 in een uur, maar kan het niet meer vinden. Google geeft shady diensten en domme tips, maar niet wat ik zoek.
Volgens mij boost je in de capstone dungeons het best. Gewoon bij de ingang staan terwijl je mattie enemies mept.

Wel saai, en je kent je build en class niet en dan ben je lvl 50 en moet je nog gaan leren spelen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Ohmarinus op 22-06-2023 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat boosten gaat wel heel erg snel. Het is uiteraard een optie maar er zit zo een gigantisch verschil tussen boosten of regulier levelen dat het haast dom voelt om ouderwets te levelen zo. ;)
Ohmarinus schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:27:
[...]
Wel saai, en je kent je build en class niet en dan ben je lvl 50 en moet je nog gaan leren spelen ;)
Zou het ook niet willen wanneer ik een class voor het eerst speel.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2023 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-09 08:11
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:44:
Dat boosten gaat wel heel erg snel. Het is uiteraard een optie maar er zit zo een gigantisch verschil tussen boosten of regulier levelen dat het haast dom voelt om ouderwets te levelen zo. ;)

[...]

Bedoel je ook in de capstones? Is het dan gewoon direct naar t4 en stilstaan bij ingang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 20:34
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:44:

[...]

Nee idd is wel heel lame, is Blizzard niet van plan om dit te gaan fixen ook?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 23:23
So_Surreal schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:18:
Gisteren heb ik de laatste Altars of Lilith verzameld, mijn sorc is inmiddels 48.
Ik ga vanavond beginnen met een druid of een barb om te zien of ik die playstyle leuk vind.
Kan je dan niet beter wachten op de nieuwe season? En dan een alt beginnen?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
3 dungeons achter elkaar gedaan, in elke dungeon een Bloodless Scream unique gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gongbao schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:55:
[...]

Bedoel je ook in de capstones? Is het dan gewoon direct naar t4 en stilstaan bij ingang?
Volgens mij wel. Heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Alekz87 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:11:
[...]

Kan je dan niet beter wachten op de nieuwe season? En dan een alt beginnen?
Dat duurt nog een maand. Ik probeer juist nu alle klassen zodat ik weet wat ik in seizoen 1 wil spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Bazziek schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:41:
[...]

Dat duurt nog een maand. Ik probeer juist nu alle klassen zodat ik weet wat ik in seizoen 1 wil spelen
volgende week zaterdag toch :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Wellicht dat ik niet mega efficiënt speel, maar ik vond vind het levelen naar 100 (nu 85) wel érg tijdrovend. Nu begrijp ik het idee van progressie, echter zit dat voor mijn gevoel meer on gear dan level. Daarnaast is voor mijn gevoel álle gear onder lvl 100 in de basis ook verspilde moeite wat resources betreft.

Nu niet zo’n probleem in het begin, maar ik heb niet elke dag 5 uur de tijd ofzo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
eehbiertje schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:52:
[...]

volgende week zaterdag toch :?
"Mid to late July" zie ik overal staan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
@Finraziel dacht dat ze zeiden 1 juli? hoe ik daar bij kom dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik zat net even naar de shop te kijken.. maar ik kan me gewoon NIET voorstellen dat IEMAND daar iets uit gaat kopen. Je characters zijn gewoon te klein en je krijgt gewoon teveel (mooie) meuk om ook maar iets interessant te vinden van die cosmetics.. Of ben ik er gewoon te oud voor? Hebben jullie iets gekocht? zouden jullie iets willen kopen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 16:47
Alcmaria schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:14:
Ik zat net even naar de shop te kijken.. maar ik kan me gewoon NIET voorstellen dat IEMAND daar iets uit gaat kopen. Je characters zijn gewoon te klein en je krijgt gewoon teveel (mooie) meuk om ook maar iets interessant te vinden van die cosmetics.. Of ben ik er gewoon te oud voor? Hebben jullie iets gekocht? zouden jullie iets willen kopen?
Wat ik me nog voor kan stellen is als ze ook skills gaan re-skinnen. Denk aan bijv die vuur slang van de sorcerer die er dan ineens anders uit ziet. Of de necro met andere pets

Maar goed, het moet wel echt episch zijn wil ik daar iets kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Ik kan het me voorstellen als ze ooit met een enorm vette Mount ofzo komen. Maar het huidige aanbod vind ik het ook niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

hellfighter87 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:17:
[...]

Wat ik me nog voor kan stellen is als ze ook skills gaan re-skinnen. Denk aan bijv die vuur slang van de sorcerer die er dan ineens anders uit ziet. Of de necro met andere pets

Dit vind ik een hele mooie, hier had ik niet bij nagedacht.. Skills reskinnen zou ik wellicht ook wel vet vinden.. maar nog gaver zou ik het vinden als je dat kon verdienen door een of andere capstone dungeon te celaren en dat 1 van je spells een andere cosmetic zou kunnen hebben. Maar goed.. ze willen natuurlijk geld verdienen, maar ik denk dat de shop, op deze manier, daar niet de beste weg voor is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 23:23
Bazziek schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:17:
[...]

Ik kan het me voorstellen als ze ooit met een enorm vette Mount ofzo komen. Maar het huidige aanbod vind ik het ook niet waard.
Ja maar dat is net als bij wow. Dat ziet iedereen dat je er voor betaald hebt en is het juist niet tof meer. Al helemaal niet uniek. Dan liever 0,1% drop mount van een mega moeilijke baas.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hellfighter87 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:17:
[...]

Wat dacht je er van om gewoon niets te kopen daar. :P
Ik zag op reddit oid mensen vragen om mooier spul in de shop zodat ze wat kunnen kopen. :X
Straks gaat Blizzard steeds mooier spul erop gooien “omdat we er om vragen”.
Ik vind het persoonlijk al te ver gaan dat je daar wel backtrophies vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tis nu een beetje karig wat ze aanbieden, maar ga er vanuit dat er ook nog wel wat toffere cosmetics en mounts komen, dan wil ik het wel overwegen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:38:
[...]

Wat dacht je er van om gewoon niets te kopen daar. :P
Ik zag op reddit oid mensen vragen om mooier spul in de shop zodat ze wat kunnen kopen. :X
Straks gaat Blizzard steeds mooier spul erop gooien “omdat we er om vragen”.
Ik vind het persoonlijk al te ver gaan dat je daar wel backtrophies vindt.
Ah ja.. toevallig dropte er een backtrophy bij mij vanmiddag.. geen idee wat het was.. tot ik ineens een poppetje achterop mijn paard kon frotten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcmaria schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:45:
[...]

Ah ja.. toevallig dropte er een backtrophy bij mij vanmiddag.. geen idee wat het was.. tot ik ineens een poppetje achterop mijn paard kon frotten ;-)
Een mount trophy? ;)
Pagina: 1 ... 85 ... 213 Laatste