RustStorm schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:32:
Is het bij DIV eigenlijk zo dat er uniques en sets zijn die uiteindelijk zorgen voor de perfecte build zoals dat ook in Diablo 2 was?
Ik moet namelijk nog mijn eerste unique vinden laat staan set piece als die überhaupt bestaan.
Voor mij werkt dat namelijk erg goed en heb ik uiteindelijk een doel om na te jagen: unique shako anyone?
Er zijn nog geen setpieces nee. Maar er zijn wel uniques die nodig zijn voor een perfecte build als je dat bedoeld. Bijvoorbeeld
Tempest Roar als voorbeeld. Deze helm is een must have om Storm Weerwolf builds te kunnen spelen. zonder die helm heeft het geen zin dat te proberen eigenlijk.
En dat is dan met name door dat onderste effect, er is geen ander item die hetzelfde doet voor Druid

Dit zorgt ervoor dat je eigenlijk volledig weerwolf kan blijven. Zo'n item maakt dus je build af.
Verwacht ook niet gauw echt set pieces komen. Ik vind setpieces echt een mes wat aan 2 kanten snijd. 1 kant is het leuk omdat je voelt dat je echt voor een specifieke loadout aan het grinden bent en voelt je sterk wanneer je het af hebt maar aan de andere kant ben je zo ontzettend gebonden aan je build wanneer je die set hebt.
Aangezien D4 de mogelijjkheid heeft powers te extracten en te imprinten in andere gear waardoor zelfs gele items goed zijn om naar uit te kijken zie ik dit niet snel veranderen in D4.
[
Voor 17% gewijzigd door
Ricmaniac op 21-06-2023 13:46
]