Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Exactor it schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 12:50:
[...]

Je krijgt 5% meer xp in een party. Je kreeg zoveel xp omdat je underleveled bent voor Helltide en iemand anders heel snel heel veel kills maakte. Als je zelf zo snel kon killen had je maar een heel klein beetje minder xp dan nu.
Dat is dus mijn punt. Het loont om in coop te spelen met mensen, zeker met mensen die hoger level zijn. Dat vind ik vreemd ten opzichte van gewoon solo spelen. Dat hadden ze wat mij betreft meer mogen balanceren. Dus meer in solo, minder in party.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

We missen een aantal zaken boven level 60 imo. Hopelijk brengt S1 al genoeg om de flow door te trekken die je had op lager level. De meeste fun had ik tot halverwege 60 ongeveer, daarna gaat de vaart eruit. Sowieso binnenkort een NM Dungeon xp boost wat al genoeg is om tot S1 te rekken. :)
Ik ben zo benieuwd hoe S1 gaat worden, best een belangrijk moment. Een moment dat behoorlijk wat mensen een keus gaan maken hoe de komende maanden met de game om te gaan. Alle extra opties om geld uit te geven zou Blizzard moeten motiveren om vol in te zetten. ;)

De basis is heel goed, nu is het aan Blizzard om door te trekken en van de game een all time classic te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

snmght schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 12:38:
[...]

Nice one, denk dat ik voor die aanpak ga. Die 20 paragoin points is inderdaad geen kattenpis. Ik heb overigens nog geen enkele act die paragoin points gescoord. Is dat gelijk aan 100% completion, dus alle altars, sidequests etcetera?
Ik heb alle statues, dungeons, waypoints en zo'n ~25-30 side quests per act gedaan en toen had ik alle renown.

Edit: Je krijgt 20 renown per quest

[ Voor 3% gewijzigd door earthapple op 21-06-2023 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spaceboy schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 12:58:
[...]

Ja, goeie analyse. Dat merk ik met m'n summon necro ook. Ik denk dat ik binnenkort mijn abilities maar 's ga heroverwegen om hem om te bouwen naar een build zonder minions. Maar dat blijft jammer, ik vind het eigenlijk wel fijn om altijd die jongens om me heen te hebben. :P
Of misschien wacht ik wel effe met verder levelen en ga ik wat alts proberen. Moet ook nog de trophy om hardcore level 50 te halen, nog ff bedenken met welke class.
Ik ben nu zo aan m'n minions en build gewend, inclusief de play style, dat ik het wel erg lullig vind dat je na minstens 70 levels pas ondervind dat het niet werkt op enkel de Surpressor affix.
Hier zou je de D3 Simulacrums met Death Nova build voor nodig hebben.

Nu kun je inderdaad wel je build aanpassen aan die bubble boys, maar dan heb je elders weer gedoe.
Ik zie liever dat ze die bubbels aanpassen en destructable maken met ranged attacks, ipv van binnenuit de Elite plat leggen om de bubbel te doen verdwijnen.
Echt niet over nagedacht, dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42
Level 58 nu, beetje WT3 van alles gedaan, maar voor mij is het nu een beetje over. Nog eeuwig dungeons runs gaan doen voor steeds wat betere gear voelt voor mij pointless.

WT3 gaat overigens wel erg soepel, enige wat ik merk dat ik wat vaker een potion moet downen. Soms gaat je health in1 a 2 klappen naar nul. En ik moet close staan met mijn build. Maar wel goede defence opties ingebouwd. Damage wise smelt ik alles.

En van nul tot 55 nooit de Butcher tegengekomen en gisteravond 5 keer! Op WT3 in NM dungeons. Maar ik kon hem elke keer eigenlijk praktisch tanken, soms een klein rondje lopen voor een cooldown ... Maar de loot drops waren erg mager.

Dit character bewaar ik voor coop runs en ooit ga ik nog een als starten...

Maar geweldige game hoor!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:26:
Level 58 nu, beetje WT3 van alles gedaan, maar voor mij is het nu een beetje over. Nog eeuwig dungeons runs gaan doen voor steeds wat betere gear voelt voor mij pointless.

En dat is dan ook helemaal prima weet je wel. Niet iedereen vind het leuk om tot de uiterste minmax te grinden. Als je maar genoten hebt van het spel voor de uren die je er in hebt en het je geld waard was :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het bij DIV eigenlijk zo dat er uniques en sets zijn die uiteindelijk zorgen voor de perfecte build zoals dat ook in Diablo 2 was?

Ik moet namelijk nog mijn eerste unique vinden laat staan set piece als die überhaupt bestaan. :)

Voor mij werkt dat namelijk erg goed en heb ik uiteindelijk een doel om na te jagen: unique shako anyone?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:25
RustStorm schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:32:
Is het bij DIV eigenlijk zo dat er uniques en sets zijn die uiteindelijk zorgen voor de perfecte build zoals dat ook in Diablo 2 was?

Ik moet namelijk nog mijn eerste unique vinden laat staan set piece als die überhaupt bestaan. :)

Voor mij werkt dat namelijk erg goed en heb ik uiteindelijk een doel om na te jagen: unique shako anyone?
Nah, er zijn er een paar die van meerwaarde zijn, maar over de gehele linie is het toch vooral zoeken naar rares / legendaries met de juiste stats en dan op de rares een aspect imprinten dat bij je build past.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod

Set pieces zoals je dat van D3 kent zijn er niet. Voor sommige builds zijn wel specifieke uniques of aspects nodig om ze echt werkend te krijgen.
Maar met het imprinten loopt dat wat soepeler dan dat we van D3 nog kennen.
Je build is meer opgebouwd uit de geselecteerde skills en je paragon board, je gear is van secundair belang, waar in D3 je build draait om de set-items die je hebt, hier was je gear van primair belang.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Er zijn nog geen setpieces nee. Maar er zijn wel uniques die nodig zijn voor een perfecte build als je dat bedoeld. Bijvoorbeeld Tempest Roar als voorbeeld. Deze helm is een must have om Storm Weerwolf builds te kunnen spelen. zonder die helm heeft het geen zin dat te proberen eigenlijk.

En dat is dan met name door dat onderste effect, er is geen ander item die hetzelfde doet voor Druid :P Dit zorgt ervoor dat je eigenlijk volledig weerwolf kan blijven. Zo'n item maakt dus je build af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j-7yhwl-_rX_iRYiVsvH0SyxCEo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sDmUgscRMQM34Ij5fjjeKqIo.png?f=user_large

Verwacht ook niet gauw echt set pieces komen. Ik vind setpieces echt een mes wat aan 2 kanten snijd. 1 kant is het leuk omdat je voelt dat je echt voor een specifieke loadout aan het grinden bent en voelt je sterk wanneer je het af hebt maar aan de andere kant ben je zo ontzettend gebonden aan je build wanneer je die set hebt.

Aangezien D4 de mogelijjkheid heeft powers te extracten en te imprinten in andere gear waardoor zelfs gele items goed zijn om naar uit te kijken zie ik dit niet snel veranderen in D4.

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 21-06-2023 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:20
Met mijn Necromancer lijk ik tot nu toe alleen maar vanuit stilstand een aanval te kunnen doen.
Volgens mij zie ik dat andere classes kunnen aanvallen terwijl ze bewegen.
Klopt dat hebben andere deze ervaring ook?

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:37
Haha, net op lvl61 de WT4 capstone dungeon geprobeerd, maar dat gaat m niet worden denk ik. Eerst maar even alle renown verder farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Exactor it schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 12:50:
[...]

Je krijgt 5% meer xp in een party. Je kreeg zoveel xp omdat je underleveled bent voor Helltide en iemand anders heel snel heel veel kills maakte. Als je zelf zo snel kon killen had je maar een heel klein beetje minder xp dan nu.
10% toch? 5% als je bij andere in de buurt bent en dat is verdubbeld als je in een party zit. Daarbovenop nog een elixer voor een extra 5%. Verschil merk je wel hoor, zeker op hogere levels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 12:25
Ricmaniac schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:44:
[...]

Er zijn nog geen setpieces nee. Maar er zijn wel uniques die nodig zijn voor een perfecte build als je dat bedoeld. Bijvoorbeeld Tempest Roar als voorbeeld. Deze helm is een must have om Storm Weerwolf builds te kunnen spelen. zonder die helm heeft het geen zin dat te proberen eigenlijk.

En dat is dan met name door dat onderste effect, er is geen ander item die hetzelfde doet voor Druid :P Dit zorgt ervoor dat je eigenlijk volledig weerwolf kan blijven. Zo'n item maakt dus je build af.

[Afbeelding]

Verwacht ook niet gauw echt set pieces komen. Ik vind setpieces echt een mes wat aan 2 kanten snijd. 1 kant is het leuk omdat je voelt dat je echt voor een specifieke loadout aan het grinden bent en voelt je sterk wanneer je het af hebt maar aan de andere kant ben je zo ontzettend gebonden aan je build wanneer je die set hebt.

Aangezien D4 de mogelijjkheid heeft powers te extracten en te imprinten in andere gear waardoor zelfs gele items goed zijn om naar uit te kijken zie ik dit niet snel veranderen in D4.
Resource management is sowieso heel belangrijk in D4. De meeste builds worden pas effectief als je in staat bent om consistent resource te genereren zodat je vrijwel 100% uptime hebt op je DPS skills.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Lasteraar schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:17:
Ben nu lvl 67 sorc
in WT3 knal ik overal zonder enig gevaar voor mijn leven doorheen.
Nightmare dungeons , events , worldboss . Alles

Maar.
Zodra ik naar WT4 ga ( capstone al behaald ) en ik wil een lvl 21 nightmare dungeon doen...... Dan wordt ik gewoon genoobt door de mobs.

Terwijl een lvl 19 op WT3 superdesuper easy is.

Beetje gek gat........ Ik ga nog maar even door in WT3.. Omdat WT4 gewoon niet te doen is.
Vreemd.
Wellicht gewoon een slechte 21 gehad?

Met mijn WW Barb lukt het soms zonder enige moeite om er een van 29-31 te doen en soms gaan een 27-28 met moeite. Hangt ook van de mobs af vermoed ik zo.

Die klote mobs die Fury stelen… echt…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Thalaron schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 14:12:
[...]

Wellicht gewoon een slechte 21 gehad?

Met mijn WW Barb lukt het soms zonder enige moeite om er een van 29-31 te doen en soms gaan een 27-28 met moeite. Hangt ook van de mobs af vermoed ik zo.

Die klote mobs die Fury stelen… echt…
Je weet van te voren al dat er mobs zijn die fury gaan stelen. Die sigals kun je dus gewoon salvagen en een nieuwe maken. Waarom zou je dat spelen als het alleen maar frustratie oplevert :) Ik gooi al die resource burn sigals direct weg op mn WW barb.

Weet verder nog niet wat ik nu met S1 aan moet. Mijn barb is nog niet klaar en heb geen zin om helemaal weer opnieuw te beginnen. Of er moeten al drastische aanpassingen gedaan worden aan de game. Gezien S1 na het seizoen ook naar eternal komt vraag ik me af wat ik ga doen. Andere classes lijken mij niet veel soeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:21
nog 1 laatste vraag,

Op nightmare kun je 100 oranje dingen verzamele(whisper tree)..wat kun je hier mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aggressor schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 14:41:
nog 1 laatste vraag,

Op nightmare kun je 100 oranje dingen verzamele(whisper tree)..wat kun je hier mee?
er staat een soort totem in het gebied waar je die whisper tree klusjes kan doen. En als je 100 van die oranje orbs verzamelt hebt moet je die naar die totem brengen en ze er in doen. dan spawnen er 2 rares en moet je killen.

Volgens mij is het altijd zo'n middel rood gekleurde die 3 tree of whispers punten geeft.
Dacht dat het altijd dit icoontje was. Maar je kan op de map klikken op dat icoontje om te zien of dat inderdaad de objective is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0bCbi4urcAiGj9Mb3Q0KRefT70=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bpgy6LWVGFIPDVCQnukRVfAv.png?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 21-06-2023 14:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KevinSetz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 14:57
Op het tweakers discord kanaal: https://discord.gg/V4fRa6DH hebben we een event kanaal hier worden live berichten gestuurd wanneer er helltides of world bosses actief zijn! Echt handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
thanks!

Net mijn eerste nightmare dungeons gedaan, wel makkelijk :)

[ Voor 60% gewijzigd door Aggressor op 21-06-2023 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:15
Pfoe, ben als laatste class een Necro aan het levelen maar het leven zonder movement skills gaat niet over rozen :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 16:59
Sinds gisteren D4 ook aangeschaft, Barbarian begonnen, vanavond weer ff los.
Geen idee waarom ik zo lang gewacht heb, hahaha.
Want de game heeft mij nu al :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:44

Spooksel

Spooksel!

Pff, mega irritant als je nog maar 1 gebied moet ontdekken ergens en je kunt op de kaart gewoon niet zien waar de 'schaduw' in de kaart nog zit :( Blah

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
spaceboy schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:11:
Vaag, hoe die sigils tellen. Waarom hebben ze dat zo complex gedaan? Ik zit er ook elke keer naast. Op dit moment zit ik in WT3 met m'n level 60. Als ik een T12 (=nightmare) sigil gebruik kom ik mobs tegen van level 65. Dus op WT3 is de som: 50 + 3 + 12. Is het in WT4 dan dus 50 + 4 + <sigil tier>?
Volgens mij moet je er ook gewoon niet zo hard aan tillen. Sigils beginnen te droppen vanaf dat je in WT3 uit komt, waarvan ze uitgegaan zijn dat je dit op lvl50 doet. Omdat het een uitdaging moet zijn, zijn de mobs dus gewoon tier + 53 level ofzo, waardoor de mobs uit Tier 1 iets van 53 of 54 zijn.

Maar verder maakt dit helemaal niks meer uit. Je doet gewoon een dungeon van Tier 1 en besluit of dit ok was of te makkelijk, dan doe je een Tier 3 of 5 of 8, etc. De levels van de mobs zijn daar wel van afhankelijk, maar hoeveel moeite jij ermee hebt is van zoveel factoren afhankelijk dat het er gewoon echt niet to doet dat de levels van de mobs <Tier> + constante zijn.

Tier 1 is gewoon makkelijker dan Tier 10 welke weer makkelijker is dan Tier 20. Go for it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06:57
Spooksel schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 15:44:
Pff, mega irritant als je nog maar 1 gebied moet ontdekken ergens en je kunt op de kaart gewoon niet zien waar de 'schaduw' in de kaart nog zit :( Blah
Als je op pc speelt kan je je muis over de gebieden bewegen, als je Unknown area ziet dan heb je die nog niet bezocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bazziek schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 15:33:
Pfoe, ben als laatste class een Necro aan het levelen maar het leven zonder movement skills gaat niet over rozen :p
Die lopen echt in slowmo, zonder buffs. Heel irritant :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Ben ik gisteren ook een tijdje mee druk geweest. Wat voor mij hielp is (op de PS5) gewoon vierkantje te drukken op allerlei plekken op de map. Dan probeert hij er a la Tom Tom een route naartoe te leggen. Dan zie je redelijk goed dat hij in "uncharted area" terecht komt. Nadeel is dat het best grote gebieden zijn en het kleurverschil subtiel is. Maar: het kan echt. De gouden trophy "Estuar Sightseer" klinkt dan lekker. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
-SaveMe- schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:26:

WT3 gaat overigens wel erg soepel, enige wat ik merk dat ik wat vaker een potion moet downen. Soms gaat je health in1 a 2 klappen naar nul. En ik moet close staan met mijn build. Maar wel goede defence opties ingebouwd. Damage wise smelt ik alles.

En van nul tot 55 nooit de Butcher tegengekomen en gisteravond 5 keer! Op WT3 in NM dungeons. Maar ik kon hem elke keer eigenlijk praktisch tanken, soms een klein rondje lopen voor een cooldown ... Maar de loot drops waren erg mager.

Dit character bewaar ik voor coop runs en ooit ga ik nog een als starten...

Dat is toch prima, maar je kunt natuurlijk ook altijd nog een van de andere 4 characters proberen. Of een compleet andere build voor je huidige class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09 14:14
Zo, heb de storyline uit. Hierna nog wat dungeons etc gedaan. Zit nu op level 45 en kan denk ik wel een mening geven!
Ik vond het verhaal zeer matig, dia3 vond ik sterker qua feel en muziek. Mob density vind ik ook erg tegenvallen (laag.)
Vermaak me wel tot nu toe maar zie best veel ruimte voor verbetering tot nu toe. Misschien dat dit op WT3 beter is? Dan kan ik nu nog niet zeggen…

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Zeker. Ook omdat wij erg vergelijkbare info hebben. Jij bent wel wat sterker zo te zien (en je hebt meer gegamed, maar lager level). 8)

Deze is van mij:
https://d4armory.io/?acco...3b-11ee-83eb-9d5d3c6a6229

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Weet iemand het volgende:

Als je een nightmare dungeon complete hebt.

Daarna kun je een glyph upgraden .,... moet je dit meteen doen?
of kun je de exp hiervan ook bewaren?

Ik heb geen idee welke glyph ik moet upgraden, of kan je uiteindelijke alle glyps upgraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:14
Aggressor schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:10:

Ik heb geen idee welke glyph ik moet upgraden, of kan je uiteindelijke alle glyps upgraden?
Volgens mij moet je dat wel meteen doen ja... als je de instance uit gaat kun je t niet meer alloceren. Wellicht even kijken welke glyph er voor je build t beste is.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:23
Aggressor schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:10:

Direct doen, je kan ze allemaal upgraden als je (veel) tijd hebt.
Glyphs die crit of vulnerable damage boosten zijn goed voor heel veel builds, dus als je het nog niet weet kan je mssn die al doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Inrage op 21-06-2023 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 23-09 20:44
Ga nu richting de start van act 2 maar ben level 23. Is dat te hoog of prima zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Gevonden, yay =D Nu nog even 1 side quest of dungeon afmaken en dan heb ik eindelijk alle Renown voor Fractured Peaks klaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 11:43
ik dacht opeens: ik heb nog een Xbox 360 controller op zolder liggen, en jawel het werkt perfect op de pc :7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTZipWX5pA61yYB24APh-IOztGQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nFvGlGHmqgwe2lJ906xRdCew.jpg?f=fotoalbum_large

wel wennen, vanavond op een rustige moment oefenen met controller :)

[ Voor 51% gewijzigd door Kol Nedra op 21-06-2023 16:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:23
gupfishy schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:13:
Ga nu richting de start van act 2 maar ben level 23. Is dat te hoog of prima zo
Voor een eerste playthrough doe je gewoon waar je zin in hebt :)
Normaal gezien speel je ook op worldtier 1 (2 heeft weinig voordeel) en dan maakt je level zeker niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Inrage schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:12:
[...]

Direct doen, je kan ze allemaal upgraden als je (veel) tijd hebt.
Glyphs die crit of vulnerable damage boosten zijn goed voor heel veel builds, dus als je het nog niet weet kan je mssn die al doen.
Ik heb een bone Spear necromancer build van icy veins.
Welke zou je aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Poops_McGhee schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 12:27:
[...]

Ding is, ze komen achter je aan. Offscreen battle werkt niet. Zeker niet als je 2 van die Surpressor elites hebt, waarvan 1 met een enhanced fire en waller affix erbij, en de 2e fear en enhanced fire. Die vlammetjes burnen m'n minions in seconden weg en ik heb geen corpses om nieuwe te summonen.
Als ik de bubbel in ga, om te trachten wat damage te doen, brand ik er in 20 seconden al m'n 13 potions doorheen. Ook met 70+ fire damage reduction.
Ook lijken deze elites mijn minions totaal te negeren, inclusief de tank golem, en achter mij aan te blijven zitten. [Pentinent Greaves] en [Deathless Visage] hebben verrekte weinig zin in de bubbel. Elites chillen niet, freezen niet en blijven vlammetjes spammen. Die vlammetjes kun je niet echt ontwijken, als je ook nog eens [Bone Spear] moet casten. Dan sta je even stil en tegen de tijd dat je weer kunt bewegen, heb je alweer vlammen gegeten.
Uiteindelijk lukt het me, na 3 of 4 keer dood te gaan, wel om ze te verslaan, maar leuk is anders. En dan speel ik niet eens een NM dungeon.
Je gaat ook naar huis met een 180K gold repair bill. Zo verdien je ook nog eens nagenoeg niets aan je dungeon.
Deze mechanic is simpelweg niet bedacht met ranged builds in gedachten, met een summon necro in het bijzonder.
Het is gewoon een counter tegen bepaalde builds net als andere mods counters zijn tegen andere builds. Het klinkt meer dat je eerst moet werken aan de defenses van jou en je minions. Ik sta naast mijn minions mee te zagen (voor mendeln procs) midden in alles, zonder dood te gaan op tier 50 nm dungeons.

Hoe zijn je glyphs bijvoorbeeld? Met name de glyph die extra dmg reduction ( in mijn geval bijna 60% damage reduction) geeft aan minions.

Daarnaast is meer dmg misschien nog wel belangrijker dan defenses; veel packs zijn al dood bij mij wanneer army afgelopen is bij mij. Door curse procs kan ik dan vrij snel erna weer een nieuwe army casten mocht de pack nog leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 13:00
Level 48 en act 2 af. Ik kom er wel :+ Die baas was easy, deed nauwelijks damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kol Nedra schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:15:
ik dacht opeens: ik heb nog een Xbox 360 controller op zolder liggen, en jawel het werkt perfect op de pc :7

[Afbeelding]

Controller is zeker top. Heb altijd Diablo gespeeld met toetsenbord/muis maar D4 eigenlijk 99% met controller nu. Alleen in town gebruik ik tobo/muis.

Enige wat irritant is zijn sommige spells die je wel echt precies op een locatie wil casten, zoals die necro aoe bijvoorbeeld. Die worden met controller nog wel eens randomly op een plek gegooid waar je hem eigenlijk niet wilt (of misschien doe ik iets verkeerd natuurlijk..).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 11:43
London schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:03:
[...]

Controller is zeker top. Heb altijd Diablo gespeeld met toetsenbord/muis maar D4 eigenlijk 99% met controller nu. Alleen in town gebruik ik tobo/muis.

Enige wat irritant is zijn sommige spells die je wel echt precies op een locatie wil casten, zoals die necro aoe bijvoorbeeld. Die worden met controller nog wel eens randomly op een plek gegooid waar je hem eigenlijk niet wilt (of misschien doe ik iets verkeerd natuurlijk..).
met controller spelen is zeker wel fijn hoor, ervaring met Diablo 3 op de ps4.
wel ff omschakelen, want ben nu muis en toetsenbord gewend.
vanavond misschien oefenen en starten met een lvl 1 barbarian d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[Afbeelding]

Ik gebruik ook nog de goede oude 360 controller voor D4 op de tv via steamlink. Werkt prima voor m'n barb, iets minder met necro als ik snel en precies een boneprison wil neergooien. En voor in bed via de telefoon met een telescoopcontroller eromheen. :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
Lasteraar schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:17:
Ben nu lvl 67 sorc
in WT3 knal ik overal zonder enig gevaar voor mijn leven doorheen.
Nightmare dungeons , events , worldboss . Alles

Maar.
Zodra ik naar WT4 ga ( capstone al behaald ) en ik wil een lvl 21 nightmare dungeon doen...... Dan wordt ik gewoon genoobt door de mobs.

Terwijl een lvl 19 op WT3 superdesuper easy is.

Beetje gek gat........ Ik ga nog maar even door in WT3.. Omdat WT4 gewoon niet te doen is.
Vreemd.
Komt door het enorme lvl verschil van mobs tussen wt3 en wt4. Door blijven grinden op t3 tot je betere gear hebt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Even voor mijn beeldvorming, season 1 content komt na het seizoen toch naar eternal of gaat alleen je season 1 character naar eternal realm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
biggydeen2 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:25:
Even voor mijn beeldvorming, season 1 content komt na het seizoen toch naar eternal of gaat alleen je season 1 character naar eternal realm?
Ik denk dat dit nog onbekend is. Als ze PoE volgen, kan het zomaar zijn dat ze bepaalde dingen uit seasons toevoegen aan de basegame (nadat het season afgelopen is), maar het kan ook zomaar zijn dat dat niet het geval gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Glyph XP van Nightmare dungeons blijft toch bewaard? Ik heb (nog) geen Glyphs waar ik het aan zou willen uitgeven eigenlijk.

Of boeit dat niet zoveel aangezien je uiteindelijk zoveel nightmare's doet dat je toch wel genoeg xp krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
Spooksel schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:36:
Glyph XP van Nightmare dungeons blijft toch bewaard? Ik heb (nog) geen Glyphs waar ik het aan zou willen uitgeven eigenlijk.

Of boeit dat niet zoveel aangezien je uiteindelijk zoveel nightmare's doet dat je toch wel genoeg xp krijgt?
Ik zou het nu gewoon aan een random spenden totdat je er een vindt die je wel kunt gebruiken. De exp die je nu krijgt is toch nihil vergeleken met hogere nm dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
mpra schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:32:
[...]

Ik denk dat dit nog onbekend is. Als ze PoE volgen, kan het zomaar zijn dat ze bepaalde dingen uit seasons toevoegen aan de basegame (nadat het season afgelopen is), maar het kan ook zomaar zijn dat dat niet het geval gaat zijn.
Hmm als dat laatste het geval is betwijfel ik of D4 nog blijf spelen. Of de season moet al boordevol nieuwe content zitten maar dat betwijfel ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
biggydeen2 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:45:
[...]

Hmm als dat laatste het geval is betwijfel ik of D4 nog blijf spelen. Of de season moet al boordevol nieuwe content zitten maar dat betwijfel ik.
Die snap ik eerlijk gezegd niet. D4 = grinden. Of je nu met nieuwe content (seasons) of zonder nieuwe content (non-season) speelt, is je eigen keus. Maar wat denk je dan te missen als het niet naar 'standard' komt waardoor je dan besluit om helemaal geen D4 meer te spelen? En, als het zo belangrijk is, waarom niet gewoon een seasonal char maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

[Afbeelding]
Ik speelde ook eerst met toetsenbord en muis op me laptop.
Toen had ik deze maar gekocht voor me dochter maar gebruik hem nu zelf.
https://www.vergelijkeven...y2Pu0DvFERTxoCkc4QAvD_BwE

Moet zeggen went wel snel moest alleen zoeken waar dat keuze wiel menu onder zat :*)

[ Voor 5% gewijzigd door chucky666 op 21-06-2023 17:51 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:20
Ik zag dat je dubbele aspects gebruikt dus je build kan beter.
Je ring en je zwaard
spaceboy schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:08:
[...]

Zeker. Ook omdat wij erg vergelijkbare info hebben. Jij bent wel wat sterker zo te zien (en je hebt meer gegamed, maar lager level). 8)

Deze is van mij:
https://d4armory.io/?acco...3b-11ee-83eb-9d5d3c6a6229

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mpra schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:48:
[...]

Het is gewoon een counter tegen bepaalde builds net als andere mods counters zijn tegen andere builds. Het klinkt meer dat je eerst moet werken aan de defenses van jou en je minions. Ik sta naast mijn minions mee te zagen (voor mendeln procs) midden in alles, zonder dood te gaan op tier 50 nm dungeons.

Hoe zijn je glyphs bijvoorbeeld? Met name de glyph die extra dmg reduction ( in mijn geval bijna 60% damage reduction) geeft aan minions.

Daarnaast is meer dmg misschien nog wel belangrijker dan defenses; veel packs zijn al dood bij mij wanneer army afgelopen is bij mij. Door curse procs kan ik dan vrij snel erna weer een nieuwe army casten mocht de pack nog leven.
Ik snap dat er een mechanic ingebouwd is om bepaalde builds het wat lastiger te maken. Mendeln heb ik nog niet mogen looten en voor de rest is mijn Paragon build specifiek op minions ingericht.
Maar een mechanic in normale dungeons, waarbij ranged builds praktisch lam worden gelegd, dat is simpelweg niet balanced. En het ligt er ook erg aan welke affixes je Elite nog meer heeft. Met sterke AoE is het snel gedaan met mijn minions.

Kun je van alle soorten argumenten tegenaan gooien, maar het is een slecht doordachte mechanic. Zeker als het afhangt van een BiS unique item voor je build, die niet dropt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
Poops_McGhee schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:57:
[...]

Ik snap dat er een mechanic ingebouwd is om bepaalde builds het wat lastiger te maken. Mendeln heb ik nog niet mogen looten en voor de rest is mijn Paragon build specifiek op minions ingericht.
Maar een mechanic in normale dungeons, waarbij ranged builds praktisch lam worden gelegd, dat is simpelweg niet balanced. En het ligt er ook erg aan welke affixes je Elite nog meer heeft. Met sterke AoE is het snel gedaan met mijn minions.

Kun je van alle soorten argumenten tegenaan gooien, maar het is een slecht doordachte mechanic. Zeker als het afhangt van een BiS unique item voor je build, die niet dropt.
Je gaat echter volledig voorbij aan mijn punt, dat je gewoon te zwak bent voor de content die je doet. Je doet alsof alle ranged builds er problemen mee hebben, maar dat is simpelweg niet zo. De meeste ranged builds lopen gewoonweg de cirkel in. En ja dat is nadeling voor hen, maar moet je nagaan hoe melee het altijd heeft, terwijl een ranged gewoon lekker van een afstandje zijn/haar DPS kan doen.
De enige die er echt last van hebben zijn ranged minions, aangezien die niet handmatig te bewegen zijn. En dat is ook (zeker gedeeltelijk) m.i. aan player skill te wijten.

Jij vindt het een slecht doordachte mechanic, ik niet. En dat zeg ik als summoner necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mpra schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:03:
[...]

Je gaat echter volledig voorbij aan mijn punt, dat je gewoon te zwak bent voor de content die je doet. Je doet alsof alle ranged builds er problemen mee hebben, maar dat is simpelweg niet zo. De meeste ranged builds lopen gewoonweg de cirkel in. En ja dat is nadeling voor hen, maar moet je nagaan hoe melee het altijd heeft, terwijl een ranged gewoon lekker van een afstandje zijn/haar DPS kan doen.
De enige die er echt last van hebben zijn ranged minions, aangezien die niet handmatig te bewegen zijn. En dat is ook (zeker gedeeltelijk) m.i. aan player skill te wijten.

Jij vindt het een slecht doordachte mechanic, ik niet. En dat zeg ik als summoner necro.
Te zwak? Elites zonder bubble burn ik weg in packs van 3-4, zonder enige problemen. Het ENIGE waar ik op stuit is die Surpressor affix, waar je build gewoon niet meer werkt.
Dát is MIJN punt dat jij totaal hebt gemist.
En dat JIJ het wel redt, met de juiste items, wil nog niet zeggen dat iedereen het maar moet kunnen redden, wellicht de meesten zonder dat ringetje.

Kan je er ook bij vertellen dat ik ZEKER niet de enige ben, die dit een slecht doordachte mechanic vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:55
Korkss schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:05:
Zo, heb de storyline uit. Hierna nog wat dungeons etc gedaan. Zit nu op level 45 en kan denk ik wel een mening geven!
Ik vond het verhaal zeer matig, dia3 vond ik sterker qua feel en muziek. Mob density vind ik ook erg tegenvallen (laag.)
Vermaak me wel tot nu toe maar zie best veel ruimte voor verbetering tot nu toe. Misschien dat dit op WT3 beter is? Dan kan ik nu nog niet zeggen…
De mob density is bewust lager dan in D3, dat is by design omdat de pace van D4 langzamer moet zijn. In Nightmare Dungeons is het wel een stukje hoger

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het geen '1 shot' noemen maar dat klinkt natuurlijk lekker onder je video. :P
Alsnog indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
Poops_McGhee schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:14:
[...]

Te zwak? Elites zonder bubble burn ik weg in packs van 3-4, zonder enige problemen. Het ENIGE waar ik op stuit is die Surpressor affix, waar je build gewoon niet meer werkt.
En dat JIJ het wel redt, met de juiste items, wil nog niet zeggen dat iedereen het maar moet kunnen redden, wellicht de meesten zonder dat ringetje.

Kan je er ook bij vertellen dat ik ZEKER niet de enige ben, die dit een slecht doordachte mechanic vind.
En toch ga je dood in een paar hits? Ik heb het niet over je dmg, ik heb het over je survivability.

Als voorbeeld:
Ik had hetzelfde als jij op nm 47. Minions/ik dood voordat mobs in supressor doodgingen. Wat ging ik doen?
In ieder geval niet klagen over een mechanic op een forum. Wat ik wel deed was 1 upgrade zoeken (chest) en een paragon respecje voor wat meer defense. Hierna weer in ieder geval 53 kunnen doen waar ik prima damage kon tanken zonder dat ik instantly dood was.

Gezien ik uit je verhaal op maak dat je minder ver gevorderd qua progress bent dan ik, moet je al helemaal makkelijk upgrades kunnen vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door mpra op 21-06-2023 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:23:
Ik kan het geen '1 shot' noemen maar dat klinkt natuurlijk lekker onder je video. :P
Alsnog indrukwekkend.
[YouTube: Blizzard Sorcerer 1 Shots Uber Lilith in Diablo 4]
Dát is dan wel een gigantisch voordeel voor PC ten opzichte van console. Even wat items wisselen tijdens een gevecht is niet echt iets dat je op console zo makkelijk even doet.. ik niet althans..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mpra schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:26:
[...]

En toch ga je dood in een paar hits? Ik heb het niet over je dmg, ik heb het over je survivability.

Als voorbeeld:
Ik had hetzelfde als jij op nm 47. Minions/ik dood voordat mobs in supressor doodgingen. Wat ging ik doen?
In ieder geval niet klagen over een mechanic op een forum. Wat ik wel deed was 1 upgrade zoeken (chest) en een paragon respecje voor wat meer defense. Hierna weer in ieder geval 53 kunnen doen waar ik prima damage kon tanken zonder dat ik instantly dood was.
Man! Ik heb het helemaal niet over NM dungeons. Ik heb het over normale dungeons, waar deze mechanic ook voorkomt.
Gewoon even een upgrade zoeken, die niet droppen wil? Wat denk je dat ik aan het doen ben in NORMALE dungeons? Voor de grap XP farmen? Ik kom die bubble boys ook tegen in Helltide events of in de open wereld. Wat denk je dat ik daar aan het doen ben? Betere gear zoeken om verder te komen, misschien?
Wat denk je dat ik nog niet aan mijn build heb gedaan? Gewoon maar wat in elkaar geknutseld?
Sheesh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
Poops_McGhee schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:39:
[...]

Man! Ik heb het helemaal niet over NM dungeons. Ik heb het over normale dungeons, waar deze mechanic ook voorkomt.
Gewoon even een upgrade zoeken, die niet droppen wil? Wat denk je dat ik aan het doen ben in NORMALE dungeons? Voor de grap XP farmen? Ik kom die bubble boys ook tegen in Helltide events of in de open wereld. Wat denk je dat ik daar aan het doen ben? Betere gear zoeken om verder te komen, misschien?
Wat denk je dat ik nog niet aan mijn build heb gedaan? Gewoon maar wat in elkaar geknutseld?
Sheesh!
Dat was puur een voorbeeld om aan te geven dat survivability een ding is als necro. Ik heb geen idee hoe je je build in elkaar geknutseld hebt. Je klinkt vrij aangedaan in ieder geval. Wellicht een andere build of class of game zoeken zodat je er geen last van hebt. Lijkt me verstandiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mpra schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:52:
[...]

Dat was puur een voorbeeld om aan te geven dat survivability een ding is als necro. Ik heb geen idee hoe je je build in elkaar geknutseld hebt. Je klinkt vrij aangedaan in ieder geval. Wellicht een andere build of class of game zoeken zodat je er geen last van hebt. Lijkt me verstandiger.
Nog meer "slimme" suggesties? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:54
Poops_McGhee schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:14:
[...]

Je kan 1000 duizend argumenten ergens tegen aan gooien maar als je goed gespecced en gegeared bent, heb je hier 0,0 moeite mee.

Sommige builds vereisen nou eenmaal bepaalde uniques of aspects voor ze volledig online komen. Als je daar moeite mee hebt, had je een andere build moeten kiezen. :)

Mijn barb build is ook afhankelijk van 1 specifieke bis item, tot die tijd was het goed opletten en het heeft even geduurd, maar nu ik hem heb sloop ik alles. Mij hoor je niet klagen, ik wist waar ik aan begon.

Een maat van mij heeft 5 dagen moeten grinden voor een aspect. Frusterend, zeker, maar dit is nou eenmaal inherent aan een grindspel als D4.

[ Voor 16% gewijzigd door Ambition88 op 21-06-2023 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Dropt er net een unique armor.. razorplate..

Nu begrijp ik waarom men daar dus niet blij mee is..

PS: Nu bijna LVL 83 en ik begrijp nu pas hoe Gohr’s werkt die ik op LVL 70 heb geloot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:10

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Is er iemand met resolutie 2560x1440 die een screenshot kan maken van Kyovashad (gewoon vanaf het punt waar je na teleport terecht komt)?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 06:55
Heb invité lopen bij clan got3

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 12:58

CSB

:D

Alekz87 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:49:
Heb invité lopen bij clan got3
wat is je battletag? Dan voeg ik je toe.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

mpra schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:52:
[...]

Hou het gewoon gezzelig..... het is maar een spelletje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:03:
Is er iemand met resolutie 2560x1440 die een screenshot kan maken van Kyovashad (gewoon vanaf het punt waar je na teleport terecht komt)?
momentje :P

edit: hmm vaag... 2x geprobeerd maar zodra ik die screenshot naar tweakers upload snijd die een stuk af.

[ Voor 57% gewijzigd door Ricmaniac op 21-06-2023 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ricmaniac schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:09:
[...]

momentje :P

edit: hmm vaag... 2x geprobeerd maar zodra ik die screenshot naar tweakers upload snijd die een stuk af.
Nieuwe screenshot? :P
Pak je hem vanuit de screenshots folder van D4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 06:55
CSB schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:53:
[...]

wat is je battletag? Dan voeg ik je toe.
BattleTag#21249

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:21:
[...]

Nieuwe screenshot? :P
Pak je hem vanuit de screenshots folder van D4?
ja ook al 2 nieuwe gemaakt... maar werkt niet. ook niet met snipping tool. kan ook door deze mega slechte wifi komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ricmaniac schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:22:
[...]

ja ook al 2 nieuwe gemaakt... maar werkt niet. ook niet met snipping tool. kan ook door deze mega slechte wifi komen :P
Nou ja met stukje er af is ook prima hoor :D Weet niet hoeveel er wegvalt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Na het nieuws over de battlepass toch maar vast nadenken over met welke char ik dat wil gaan doen. Necro is enige class die ik nog niet heb geprobeerd. Heb jezelf veel last van die zwarte wolken? Die vind ik namelijk erg vervelend als niet necro.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:15
MPC60 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:24:
Na het nieuws over de battlepass toch maar vast nadenken over met welke char ik dat wil gaan doen. Necro is enige class die ik nog niet heb geprobeerd. Heb jezelf veel last van die zwarte wolken? Die vind ik namelijk erg vervelend als niet necro.
Die zouden worden gepatcht als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welk nieuws van de battlepass bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die niks te doen heeft en mij misschien kan boosten in WT4? :p (softcore)

Ben al door de capstone geboost dus dat hoeft niet

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 21-06-2023 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 12:58

CSB

:D

komen weer veel invites binnen op GoT3...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09 14:14
lolgast schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:16:
[...]

De mob density is bewust lager dan in D3, dat is by design omdat de pace van D4 langzamer moet zijn. In Nightmare Dungeons is het wel een stukje hoger
Dat kan, maar mij bevalt het minder. Vond het juist fantstisch in dia3 om een 800+ killstreak te halen. Ga je in deze never meemaken

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die zwarte wolken zijn vervelend, als je voor de shadow skill van corpse explosion gaat. Maar het probleem is al onderkend door Blizzard en er zou later deze maand een patch voor komen. Ik wacht zelf daar even op voor ik verder ga met de necro want die skill is verder wel erg fijn.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Ik dacht… laat die Helltides maar even voor nu.. eerst mijn Glyps naar lvl 15!

Goede keuze i guess… op LVL 83,5 voor het eerst;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3J0gv7B3VvC8IKkmg0oM2Ul7pn0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8MjK7HyU8fXs4TTIOgp4cT36.jpg?f=fotoalbum_large

Stats konden beter maar ik had even geen zin om de perfecte aspect nu te moeten inzetten, dus dan maar zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Thalaron schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 22:58:

[Afbeelding]

Stats konden beter maar ik had even geen zin om de perfecte aspect nu te moeten inzetten, dus dan maar zo :)
Hehe gz!
Ik heb hem ook vanavond voor het eerst gevonden, duurde bij mij 68 levels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh heb het nu gezien van de battleplass.

.geek: Diablo IV vereist ieder seizoen volledig nieuw personage voor battlepass

Wat een ontzettend rare keuze van blizzard eigenlijk dat je seasonal MOET spelen om de battlepass te progressen.

Seasons is iets wat ARPG's nodig hebben om te blijven bestaan voor lange tijd en ik speel zelf altijd alleen maar seasons eigenlijk maar ik vind de keuze wel raar dat het je verplicht om seasonal te spelen als je per se de battlepass wil unlocken en levelen etc..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
Een nieuw karakter vind ik niet erg, ik heb nog geen alts, dus dan kan ik een andere class gaan spelen. Maar dat de map en renown bonussen niet meedoen... :(

Paard waarschijnlijk dus ook niet?

Nu is dat paard toch zo sloom als wat, is er een manier om die te upgraden door er een glyph in te duwen ergens?

Edit. Ik lees dat de account bonussen (zoals skill points van Lilith statues) wel meegaan en dat de map zichtbaar is wat je zichtbaar gemaakt had maar dat je nog even de waypoints moet activeren. Dat vind ik een prima oplossing. Als je dan nog renown bonussen (beetje XP en beetje goud) wilt vrijspelen dan kan dat, maar nuttig is het niet. Voor dungeons hoef je alleen die paar met aspects te doen die je daadwerkelijk wilt hebben, dat is effectief bijna niks...

[ Voor 42% gewijzigd door pirke op 22-06-2023 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Wat vinden jullie trouwens van Kixxarth de Helltide Assassin?

Het is een boss met bijna oneindig hp. En als hij eindelijk na een kwartier ofzo verslagen is komt er geen kwartier waard aan loot uit :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pirke schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 00:28:
Een nieuw karakter vind ik niet erg, ik heb nog geen alts, dus dan kan ik een andere class gaan spelen. Maar dat de map en renown bonussen niet meedoen... :(

Paard waarschijnlijk dus ook niet?

Nu is dat paard toch zo sloom als wat, is er een manier om die te upgraden door er een glyph in te duwen ergens?

Edit. Ik lees dat de account bonussen (zoals skill points van Lilith statues) wel meegaan en dat de map zichtbaar is wat je zichtbaar gemaakt had maar dat je nog even de waypoints moet activeren. Dat vind ik een prima oplossing. Als je dan nog renown bonussen (beetje XP en beetje goud) wilt vrijspelen dan kan dat, maar nuttig is het niet. Voor dungeons hoef je alleen die paar met aspects te doen die je daadwerkelijk wilt hebben, dat is effectief bijna niks...
Precies het valt in de praktijk straks allemaal wel mee denk ik. Misschien i s seizoen 1 nog een beetje vervelend omdat er nog wat flaws in zitten misschien maar het zal straks in S2 al zoooo veel beter zijn denk ik als ze blijven luisteren naar de community en erop acteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:07

Huh? Dat paard is écht héél snel. Druk je wel op spatie? Je bent binnen een minuut een hele provincie door.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nieuwe look voor mijn Necro. Heb vandaag eindelijk de chest kunnen looten. Bijna lvl74 gehaald. Levelen gaat niet bijzonder snel, maar blijft leuk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ou7BHypT5fvujJ9KDg1Z1oybYWw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kHSb9Gz4Z3LK5RHjqhUoZzSg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zWL605tT0KgI44eDgYJ_tTQMlMg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OXl3TCoqWoKWKlY0tbICNifx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 00:35:
Wat vinden jullie trouwens van Kixxarth de Helltide Assassin?

Het is een boss met bijna oneindig hp. En als hij eindelijk na een kwartier ofzo verslagen is komt er geen kwartier waard aan loot uit :(
Is de moeite niet waard. Wel een leuke battle, maar de loot is vreselijk en je kunt je tijd beter besteden aan cinders farmen. In de tijd dat je hem down hebt, heb je al gauw 100 cinders in je tas en kun je betere loot halen.
Leuk om toch een keer verslagen te hebben, maar die laat ik voortan gewoon links liggen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Geen weet of het al gepost is, maar mensen met Amazon Prime.
Er komt een item veronderstel ik voor Diablo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kHZ_Ummr1Oc7m7Jmc6opbQ0RBw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l5ZKMjY47VYrIfcuc8ZkphOq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Thalaron schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 22:58:

[Afbeelding]

Nice, hier gamble ik alle obols weg voor ringen, al twee weken. Helltide farm mystery chesta en daarna de ring chests.. Helaas nog niet gevonden.

Toch wel jammer dat ze deze mandatory aspect niet ook aan een dungeon hebben gekoppeld. Vooral omdat de droprate zo laag is.

Wel gisteren eindelijk de aspect gevonden die enemies naar je toe zuigt. Nu nog een godly genoeg item vinden om de aspect op te gooien...

[ Voor 7% gewijzigd door Ohmarinus op 22-06-2023 07:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Poops_McGhee schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 04:28:
[...]

Is de moeite niet waard. Wel een leuke battle, maar de loot is vreselijk en je kunt je tijd beter besteden aan cinders farmen. In de tijd dat je hem down hebt, heb je al gauw 100 cinders in je tas en kun je betere loot halen.
Leuk om toch een keer verslagen te hebben, maar die laat ik voortan gewoon links liggen.
Met genoeg spelers is 'ie zo down, maar inderdaad, heb hem al tien keer gedaan en slechts twee keer een legendary gehad en verder misschien een paae forgotten souls?

Zo ook gisteren weer. Alleen iedereen die langsliep, liep gewoon door. Duurde ongeveer tien minuten voor ik hem neer had. Zonde van de tijd. Uiteindelijk toch nog alle mystery chests gehaald, en een extra ring chest.

Maar Kixx skip ik voortaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
sdk1985 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 01:16:
[...]

Huh? Dat paard is écht héél snel. Druk je wel op spatie? Je bent binnen een minuut een hele provincie door.
Kan zijn dat Pirke op console speelt, daar kun je niet zoals op de pc je mount sneller maken door de cursor verder weg te plaatsen, Blizzard heeft wel aangegeven dit te gaan aanpassen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Als je paard sloom is, dan heb je je muis cursor te dichtbij. Je moet je muiscursor echt aan de rand van je scherm houden en de spatiebalk (evade) gebruiken om lekker veel snelheid te maken.

Ik tel de stappen en na acht keer een stap in draf is de snelheid er bijna uit, als je dan weer spatiebalk drukt blijft 'ie op snelheid tot alle charges op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zethiel schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 07:44:
[...]

Kan zijn dat Pirke op console speelt, daar kun je niet zoals op de pc je mount sneller maken door de cursor verder weg te plaatsen, Blizzard heeft wel aangegeven dit te gaan aanpassen.
Hmm, ik speel dan op pc maar wel met controller. Ik heb even geprobeerd met muis toen ik dat hoorde maar had niet het idee dat het paard dan echt sneller was, eerder dat je met de muis steeds op moet letten dat je die cursor ver genoeg weg zet om op volle snelheid te gaan terwijl met de controller hij altijd op max rent.

Misschien dus net andersom, speelt hij met muis en weet niet dat je paard harder rent als de cursor verder weg is (wat ik zelf ook een nogal vreemde besturing vind eigenlijk).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Finraziel schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 07:48:
[...]

Hmm, ik speel dan op pc maar wel met controller. Ik heb even geprobeerd met muis toen ik dat hoorde maar had niet het idee dat het paard dan echt sneller was, eerder dat je met de muis steeds op moet letten dat je die cursor ver genoeg weg zet om op volle snelheid te gaan terwijl met de controller hij altijd op max rent.

Misschien dus net andersom, speelt hij met muis en weet niet dat je paard harder rent als de cursor verder weg is (wat ik zelf ook een nogal vreemde besturing vind eigenlijk).
Ja het is ook een vreemde keuze hoor.

Voor iedereen die het in actie wil zien, hier een kort filmpje.
https://old.reddit.com/r/...much_heres_proof_that_pc/

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ik speel op pc, met muis ver weg. Op spatie rammen elke 5 seconde helpt, maar na 3x is ie weer sloom. Ik had liever dat ie gewoon altijd snel was, ik stap niet voor niks op een paard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
mpra schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:49:
[...]

Die snap ik eerlijk gezegd niet. D4 = grinden. Of je nu met nieuwe content (seasons) of zonder nieuwe content (non-season) speelt, is je eigen keus. Maar wat denk je dan te missen als het niet naar 'standard' komt waardoor je dan besluit om helemaal geen D4 meer te spelen? En, als het zo belangrijk is, waarom niet gewoon een seasonal char maken?
Omdat ik niet 100 uur aan progressie de prullenbak in ga gooien. De andere classes boeien mij niet zoveel, dus dan moet ik weer vanaf 0 beginnen met dezelfde class. Dan moeten de seasonal rewards en nieuwe dingen al behoorlijk zijn om dat te rechtvaardigen. Als de seasonal dingen naar eternal komen dan ga ik niet aan een season beginnen en blijf ik lekker op eternal. Ik heb al gelezen dat nieuwe items etc direct al naar eternal komen dus dat scheelt.

Als er niks naar eternal komt en eternal blijft de base game is het snel klaar. In de end game is er namelijk niks meer te beleven. Het is nu enkel nog nightmare dungeons farmen voor de gear en op lvl 100 echo of lilith maar dan houdt het ook wel op. De gear die dropt zijn ook geen upgrades meer omdat je afhankelijk bent van 4-5 goede affix rolls. Kans daarop is erg klein.

De endgame vanaf lvl 80 komt er simpelweg op neer lvlen naar 100 zodat je meer paragon krijgt en lvls zodat je hogere nightmare dungeons kan doen. Gear heeft vrijwel geen effect meer op je build of je moet al dingen missen. Dus is het meer een timesink geworden. Dat is mijn ervaring op dit moment. Het zou dus mooi zijn als er nieuwe endgame zaken bijkomen, nieuwe items en nieuwe dingen om te doen (bv boss fights ala lost ark).
Pagina: 1 ... 84 ... 213 Laatste