Gaaf man. Zal nog beter draaien dan bij mij op die krachtpatser.yinx84 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:33:
[...]
Prima ideeIk speel af en toe wat sessies in de tuin met dit weer.[Afbeelding]
Draaien em zelfpirke schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:03:
Draaien die handhelds de game zelf, of is dat puur streamen vanaf een pc?
Iemand tips om een alt te powerlevelen?
Xbox: SendexNL
Iemand overtuigen om de capstones en wt4 Dungeons met / voor je te doen.MPC60 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:11:
2e keer Butcher tegengekomen, dropt een sacred unique chest. VERY NOISE
Deze IceShards Build is echt belachelijk sterk: https://app.mobalytics.gg...be&utm_medium=influencersThe Legend schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 17:39:
Op welk level switch je nu eigenlijk van een leveling naar een end game build? Ik ben nu na het voltooien van de campaign geswitched van lightning naar ice shards end game build (sorc), ook omdat m’n Lightning build wat te weinig damage deed. Ik heb natuurlijk nog niet alle goede aspects / gear en paragon punten. Kan ik dan beter respeccen naar de ice shards leveling build?
Gisteren als level 54 een WT4 level 73+ dungeon gesolo’d. Wel even oppassen dat je ge-oneshot kan worden (en dat gebeurt ook wel eens), maar je gaat er alsnog prima doorheen. Op WT3 is het echt appeltje eitje.
Ik ben toch malle pietje niet!
Je gelooft het niet....JohnnyV76 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:51:
[...]
Legendaries zijn bound to account dus helaas niet te ruilen. Volgens mij heb ik die aspect wel 1 of 2x gezien.
Stug door farmen is t enige denk ik. Ik vermoed dat ie straks wel dropt want klagen op een forum werkt meestal wel
Heb 'm
Ben die hufter zeker 10x tegengekomen. Dropte alleen maar zooi waar ik niks mee kon. Of een focus, of een dagger/wand. Hij mag van mij ook wel een sacred unique chest droppen. Daar ben ik nog steeds voor aan het grinden...jellybrah schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:24:
2e keer Butcher tegengekomen, dropt een sacred unique chest. VERY NOISE
Moet ik dan eerst level 50 zijn? Een vriend beweerde dat ze dit gepatched hebben.Bazziek schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:12:
[...]
Iemand overtuigen om de capstones en wt4 Dungeons met / voor je te doen.
Voor zover ik weet niet.MPC60 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:53:
[...]
Moet ik dan eerst level 50 zijn? Een vriend beweerde dat ze dit gepatched hebben.
Klagen helpt, bij mij dropte net ook de ‘Tornado seeks enemies’ aspect
Helaas wel de minimale roll, maar ik ben blij!
Je hebt er ook niks aan om dat op lvl50 te doen. Als je dan op WT4 gaat spelen, dan maak je toch geen deuk.MPC60 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:53:
[...]
Moet ik dan eerst level 50 zijn? Een vriend beweerde dat ze dit gepatched hebben.
Zou me er voorlopig niet druk om maken.
Application senteehbiertje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:55:
[...]
zet de GOT clan 3 wel weer op public.. (even aankijken van hoe en wat)
Ik zag dat er nu ook plek was in 2 Daar had ik een add voor ingevoerd vanmiddageehbiertje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:55:
[...]
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Hoe snel hoor je eigenlijk zo'n beetje te gaan? Ik ben level 42 en ben net klaar met act 1. In mijn map ook nog maar 9 gebieden verkend, waarvan 2 strongholds.
Is er een maatstaaf?TheBrut3 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 19:37:
Hoe snel hoor je eigenlijk zo'n beetje te gaan? Ik ben level 42 en ben net klaar met act 1. In mijn map ook nog maar 9 gebieden verkend, waarvan 2 strongholds.
Speel lekker zoals je wilt

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW
Yup, als level 1 een maat joinen die capstone 3 en dan 4 wilt doen voor je terwijl jij in het begin van de dungeon wachtMPC60 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:11:
Er is geen goed of fout. maar je bent wel een erg hoog level nu zeg maar om met act 2 te beginnen. Ik was volgens mij level 48 toen ik de story af had. Maar ik had ook bijna geheel act 1 afgemaakt qua quests en sidequests. en toen vanaf act 2 bijna alleen maar main story gedaan tot het einde.TheBrut3 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 19:37:
Maar bij mij was het omdat ik gewoon de story af wilde maken voor als ik dood zou gaan omdat ik Hardcore speelde. als je dan tijdens de story dood gaat moet je de campaign opnieuw doen. Als je hem klaar hebt kan je hem gewoon skippen.
Probleem is dat de gamewereld tot lvl 50 gaat, dus je bent straks snel overleveled. Dan ram je zo door alles heen. Tenzij je dat leuk vind natuurlijk. Ik ben lvl 45 en halverwege Act 3, nu focus ik me op het verhaal (en een SQ als het echt onderweg is). Speelt een beetje vreemd zo in een RPGTheBrut3 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 19:37:
Wat ik heb begrepen: verhaallijn afmaken tot je lvl 50 bent, dungeon doen en naar WT3 gaan, al het andere doen.
een maat van mij heeft diablo 4 ultimate gekocht op de PS.
Hij heeft helemaal geen preorder items ...
In het begin had hij ook gezeik dat hij niet eerder kon spelen. (invalid key ofso)
Wat kan hij nu het beste doen?
In het begin had hij ook gezeik dat hij niet eerder kon spelen. (invalid key ofso)
Ahh dat wist ik niet, ik dacht dat alles gewoon mee naar 100 ging.mister_S schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 19:52:
Probleem is dat de gamewereld tot lvl 50 gaat, dus je bent straks snel overleveled.
Blijkbaar is de storyline gecapped op lvl 50. Ik snap er geen zak van, maar zal wel iets te maken hebben met endgame content. Debiele keuze wat mij betreft, net als het ontbreken van een gem pouch of iets dergelijks.TheBrut3 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 19:53:
[...]
Ahh dat wist ik niet, ik dacht dat alles gewoon mee naar 100 ging.
Verwijderd
Ik ben een casual speler, maar begin toch een beetje af te haken na 2 weken Diablo 4. Misschien kan iemand het volgende 3 verklaren: Hangt de loot / item level van de drops af van de progressie die je hebt gemaakt in de Main Campaign? Ik ben level 42 en de drops zijn zo matig dat ik bijna niet meer geinteresseerd ben in het omleggen van de bosses. Nu ben ik aan het einde van Act 2, dus ik vermoedt dat het daar aan ligt, maar dat vind ik een opvallende game keuze. Ik ben meer van het free roamen en zelf dingen exploren dan alleen maar de campaign asap uit te spelen. De hoogste level gear die ik heb is geschikt voor level 32, dat is dus 10 levels onder mijn char level. Voor een looter-game vind ik dat een beetje pover. Het hele idee van het spel is toch om de loot te verzamelen?
2: Ik heb er nu zo'n 25 uur in zitten, maar ben nog geen enkel event/world boss tegen gekomen. Ik was in de veronderstelling dat deze D4 meer een MMO-achtige kant op was gegaan en dat zulke events met enige regelmaat door een ieder zouden worden gevonden. Vind ik jammer. Niks van gezien. Iemand een idee?
3: Ik wil niet alles spoilen door allerlei gameplay / walkthroughs te bekijken, maar wanneer krijg je als speler de mogelijkheid om een mount te bemachtigen? Na 25 uur wandelen vind ik het eigenlijk wel mooi geweest en wil ik gewoon die mount hebben. Is dit wederom gebonden aan de campaign progressie?
2: Ik heb er nu zo'n 25 uur in zitten, maar ben nog geen enkel event/world boss tegen gekomen. Ik was in de veronderstelling dat deze D4 meer een MMO-achtige kant op was gegaan en dat zulke events met enige regelmaat door een ieder zouden worden gevonden. Vind ik jammer. Niks van gezien. Iemand een idee?
3: Ik wil niet alles spoilen door allerlei gameplay / walkthroughs te bekijken, maar wanneer krijg je als speler de mogelijkheid om een mount te bemachtigen? Na 25 uur wandelen vind ik het eigenlijk wel mooi geweest en wil ik gewoon die mount hebben. Is dit wederom gebonden aan de campaign progressie?
1. Loot hangt redelijk af van RNGesus, zeker in het begin. Naarmate je wat verder komt kun je je gear wat beter gaan customizen. Maar ook dan blijf je toch nog in zekere zin afhankelijk van hetgeen de RNG goden voor je in petto hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 20:01:
Ik ben een casual speler, maar begin toch een beetje af te haken na 2 weken Diablo 4. Misschien kan iemand het volgende 3 verklaren: Hangt de loot / item level van de drops af van de progressie die je hebt gemaakt in de Main Campaign? Ik ben level 42 en de drops zijn zo matig dat ik bijna niet meer geinteresseerd ben in het omleggen van de bosses. Nu ben ik aan het einde van Act 2, dus ik vermoedt dat het daar aan ligt, maar dat vind ik een opvallende game keuze. Ik ben meer van het free roamen en zelf dingen exploren dan alleen maar de campaign asap uit te spelen. De hoogste level gear die ik heb is geschikt voor level 32, dat is dus 10 levels onder mijn char level. Voor een looter-game vind ik dat een beetje pover. Het hele idee van het spel is toch om de loot te verzamelen?
2. Events zijn op de minimap aangegeven als oranje cirkels. Deze kan ik mij niet voorstellen dat je deze nog niet tegengekomen bent met 25 uur? World bosses spawnen volgens een timed schedule. Pas nadat je de campaign completed hebt, zie je de announcements. Daarvoor moet je er zelf heel actief op letten, kun je eventueel wel aansluiten.
3. Zodra je Act 4 bereikt unlocked de quest voor mounts.
Verwijderd
Hoeveel back trophies hebben jullie in de game gevonden? In de shop zie ik er meerdere te koop..net zoals headstones en emotes.
Verdubbeling op 2h weapons toch?Woohooo schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 20:16:
[Afbeelding][Afbeelding]
Hmm waarom gaat dat aspect door de helft in % als je die extract of moet ik die gewoon weer op een bow terugzetten en krijg ik dan weer 100% extra?
Campaign uitgespeeld als lvl 43 Rogue. Erg mee vermaakt!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik ben nu met de Blizzard build aan de gang gegaan.The Legend schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 17:24:
[...]
Deze IceShards Build is echt belachelijk sterk: https://app.mobalytics.gg...be&utm_medium=influencers
Gisteren als level 54 een WT4 level 73+ dungeon gesolo’d. Wel even oppassen dat je ge-oneshot kan worden (en dat gebeurt ook wel eens), maar je gaat er alsnog prima doorheen. Op WT3 is het echt appeltje eitje.
Puur 1:1 misschien wat minder sterk dan de iceshards. Maar voor Dungeons door te rennen is dit by far de meest relaxte build voor de sorc die ik gespeeld heb.
Even ter toelichting:
YouTube: Diablo 4 - New Best Sorcerer Build Update - OP INFINITE MANA ICE SPI...
Deze dus
Heb nu ook eindelijk de 3 voornaamste imprints voor elkaar. Magisch gewoon.
Zojuist in 1 uur van level 1 naar 50 gegaan met mijn Rogue, weliswaar een vriend die me een boost gaf door +22 NM dungeon's. Elixer erin en dan gaat het allemaal snel, nu door de almachtige gear grind.
de whipser tree quest? (dat je 10 dingen moet verzamelen)
Dit kan je 1x per dag doen? en wanneer reset dit?
Dit kun je blijven doen, 24/7. 10 balkjes vol -> tree bezoeken, reward kiezen -> repeatAggressor schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 21:14:
de whipser tree quest? (dat je 10 dingen moet verzamelen)
voor welke reward kun je het beste gaan?lolgast schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 21:19:
[...]
Dit kun je blijven doen, 24/7. 10 balkjes vol -> tree bezoeken, reward kiezen -> repeat
Wat je nodig hebt.. En als je een legendary cache kunt kiezen dan altijd die.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ik had laatst 2 legendary caches weet je wel niet wat voor keuzestress dat isAngeloonie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 21:41:
[...]
Wat je nodig hebt.. En als je een legendary cache kunt kiezen dan altijd die.
ow en net voor het eerst een item gesalvaged waarmee mn damage echt met 500 omlaag ging om 2 min daarna een sacret legendary te vinden die hem bijna 1000 omhoog jaste dus netto 500 meer als voor de stomme actie
[ Voor 27% gewijzigd door Wognummer op 20-06-2023 21:56 ]
Hahaha. Ik kom net The Butcher tegen op mijn 35 HC Druid. 3 seconde gevochten -> Run Forest, Run!! Ik ben de dungeon maar uitgegaan

Blizzard support een ticket sturen en/of Playstation support.Aggressor schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 19:53:
Hahaha ik had precies hetzelfde. ik bleef wat langer vechten maar al vrij snel waren mijn 5 potions op. Volgens mij was dat ook op level 35 ofzo. Denk dat ik pas vanaf 45 +- sterk genoeg was met druid.lolgast schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 22:04:
Hahaha. Ik kom net The Butcher tegen op mijn 35 HC Druid. 3 seconde gevochten -> Run Forest, Run!! Ik ben de dungeon maar uitgegaan
Goed om te weten. maakt het dan uit vanaf welke difficulty die NM dungeon gestart word denk het niet he?JessetjeNL schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 21:05:
Zojuist in 1 uur van level 1 naar 50 gegaan met mijn Rogue, weliswaar een vriend die me een boost gaf door +22 NM dungeon's. Elixer erin en dan gaat het allemaal snel, nu door de almachtige gear grind.
Even dubbelchecken: Welke pre-order items verwacht hij?Aggressor schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 19:53:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
is al geregeld via de blizzard chat...Angeloonie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 22:17:
[...]
Even dubbelchecken: Welke pre-order items verwacht hij?
iig bedankt
Ben gejoinedeehbiertje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:55:
[...]
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Zijn die ancestral dungeons op WT4 altijd zo groot ten opzichte van de WT3 dungeons of is de eerste die ik speelde toevallig een uitzondering
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
:strip_exif()/f/image/4iyCmjbN4eIsM9k8I1fiVP7t.jpg?f=fotoalbum_large)
Even een vraagje, ik ben net lvl 60 geraakt en heb ondertussen deze stats. Is dit een normale attack power met allerlei damage boosts op lvl 60 of zit ik er flink boven? Deze stats zijn incl de 30% stilstaan bonus van Inner Calm, maar die zit na 3.15 al seconden op z'n max, dat is bijna altijd voor mij. De andere aspects zijn precies zoals ik ze hebben wil.
Alles lijkt zo makkelijk... misschien moet ik nu al de WT4 capstone gaan doen.
Er zijn ook nog genoeg verbeteringen mogelijk: gear nog een keer upgraden, maar daar wacht ik wel mee tot ik ancestral heb. Ook damage vs injured kan beter damage vs crowdcontrolled zijn, etc.
Voor de gein net een boss geprobeerd waar ik zelf gewoon letterlijk langs de zijkant bleef staan en alleen maar m'n minions heal, verder niks. Boss ging nog steeds in 15-20 seconden dood ofzo, en dan help ik dus niet eens actief mee. Ook de active golem power heb ik niet gebruikt...
@pirke zit op 84 en heb 5k atk power..
gaat wel om je synergy's en extra damage buffs dan maar het is best nice. t4 is makkelijk te doen met zoveel power.
denk wel dat een gedeelte inderdaad door die stilstaan dmg buff komt (heb hem eruit maar denk dat het best erbij kan inderdaad nu)
gaat wel om je synergy's en extra damage buffs dan maar het is best nice. t4 is makkelijk te doen met zoveel power.
denk wel dat een gedeelte inderdaad door die stilstaan dmg buff komt (heb hem eruit maar denk dat het best erbij kan inderdaad nu)
@eehbiertje Zonder die buff is het 3976, scheelt precies 30%
Ik ben alweer level 59, bijna 60.. kan ik eindelijk eens van een hoop van die nightmare dungeon dingen af, die vind ik zoveel haha heb mijn halve stash vol liggen. xD
That asside heb ik ook wel het idee dat WT3 erg makkelijk aan het worden is. Net utigelogd dus geen idee wat mijn attack power is, uit mijn hoofd nog niet eens 4k. Maar met alle buffs en aspects maai ik redelijk door vijhanden heen.
That asside heb ik ook wel het idee dat WT3 erg makkelijk aan het worden is. Net utigelogd dus geen idee wat mijn attack power is, uit mijn hoofd nog niet eens 4k. Maar met alle buffs en aspects maai ik redelijk door vijhanden heen.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Verwijderd
Voor wie een heel goed laag level item heeft voor alts: stop er geen hoog level gem in want het ilvl blijkt daardoor permanent hoger te worden van het item.
Is niet de bedoeling volgens Blizzard en ze kijken er naar.
Is niet de bedoeling volgens Blizzard en ze kijken er naar.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2023 23:15 ]
Ben hem ondertussen ook al 2x tegen gekomen. Beide keren in zon nightmare dungeon. Heb hem beide keren ook wel fijngehakt thoughlolgast schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 22:04:
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ik zat rond dat level op zo'n 3600 damage. Vond dat best makkelijk spelen, maar na een rebuild en aanpassing van gear kwam ik op 2200 dmg. Dat zat niet lekker, maar toch even uitproberen. En dat ging een stuk beter. Hoge dmg zegt an sich niet zoveel. Het ligt aan je multipliers en synergy in je build.pirke schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 22:43:
[Afbeelding]
Even een vraagje, ik ben net lvl 60 geraakt en heb ondertussen deze stats. Is dit een normale attack power met allerlei damage boosts op lvl 60 of zit ik er flink boven? Deze stats zijn incl de 30% stilstaan bonus van Inner Calm, maar die zit na 3.15 al seconden op z'n max, dat is bijna altijd voor mij. De andere aspects zijn precies zoals ik ze hebben wil.
Er zijn ook nog genoeg verbeteringen mogelijk: gear nog een keer upgraden, maar daar wacht ik wel mee tot ik ancestral heb. Ook damage vs injured kan beter damage vs crowdcontrolled zijn, etc.
Voor de gein net een boss geprobeerd waar ik zelf gewoon letterlijk langs de zijkant bleef staan en alleen maar m'n minions heal, verder niks. Boss ging nog steeds in 15-20 seconden dood ofzo, en dan help ik dus niet eens actief mee. Ook de active golem power heb ik niet gebruikt...
12 levels later zit ik nog steeds niet op mijn oude dmg nummer, maar alles gaat in no time plat. Sneller dan toen ik hoog in base dmg zat.
Loot ik eindelijk een unique chest....., is het de Razorplate.....
WT4 Captstone doen op level 60 is niet heeel gek hoor. zijn genoeg mensen die dat doen hoor op youtubepirke schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 22:43:
[Afbeelding]
Ben wat meer builds aan het bekijken in bed. En dan vind ik het weer zo leuk dat ik voor druid gegaan ben. Voor mijn idee zo veel build mogelijkheden. natuurlijk niet allemaal even sterk maar op 1 of andere manier voel ik bij D4 de meta nog niet zo. waarbij ik bij D3 altijd een meta build wilde spelen. Miss is dat wel omdat de leaderboards er nog neit zijn etc.
Maar hebben andere classes dit ook dat er steeds meer bulds opduiken? Druid heeft echt leuke afwisseling. Pulverize, Storm lightningwofl, Stormwolf Tornado, Shred, Trampleslide, Poison Werewolf.
En dan waar ik me nu aan het inlezen ben is de Stormclaw build. die gerbuikt geen Core skill.
Zin om het allemaal uit te proberen wanneer ik weer thuis kom van vakantie
Maar hebben andere classes dit ook dat er steeds meer bulds opduiken? Druid heeft echt leuke afwisseling. Pulverize, Storm lightningwofl, Stormwolf Tornado, Shred, Trampleslide, Poison Werewolf.
En dan waar ik me nu aan het inlezen ben is de Stormclaw build. die gerbuikt geen Core skill.
Zin om het allemaal uit te proberen wanneer ik weer thuis kom van vakantie
Ik merk toch dat een minions Necro het heel zwaar heeft met elites in bubbles. En vooral als daar elites tussen zitten met Explosives affix, en er 4 of meer tegelijk op je kop worden gedumpt in een dungeon.
Ik hoop dat dat wat makkelijker wordt, als ik lvl73+ ben, maar op 70-72 is het echt een strijd. Voelt bijna als een unbalance in de dungeons. Trash burn je simpeltjes weg, Elites zonder bubble ook. Ik heb de pech dat ik er vaak 2 met een bubble bij elkaar heb, die mijn minions wel heel makkelijk kapot krijgen.
Totdat ik hoger in level kom, heb ik weinig lol in dungeons.
Ik hoop dat dat wat makkelijker wordt, als ik lvl73+ ben, maar op 70-72 is het echt een strijd. Voelt bijna als een unbalance in de dungeons. Trash burn je simpeltjes weg, Elites zonder bubble ook. Ik heb de pech dat ik er vaak 2 met een bubble bij elkaar heb, die mijn minions wel heel makkelijk kapot krijgen.
Verwijderd
Ja ik heb wel een paar van die kleine events gedaan. Had in mijn post even moeten verduidelijken dat het me meer om de grotere world events zoals die world bosses ging. Ik denk dat ik een ander verwachtingspatroon heb van de game die ik in de beta speelde.psychodude schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 20:10:
[...]
1. Loot hangt redelijk af van RNGesus, zeker in het begin. Naarmate je wat verder komt kun je je gear wat beter gaan customizen. Maar ook dan blijf je toch nog in zekere zin afhankelijk van hetgeen de RNG goden voor je in petto hebben.
2. Events zijn op de minimap aangegeven als oranje cirkels. Deze kan ik mij niet voorstellen dat je deze nog niet tegengekomen bent met 25 uur? World bosses spawnen volgens een timed schedule. Pas nadat je de campaign completed hebt, zie je de announcements. Daarvoor moet je er zelf heel actief op letten, kun je eventueel wel aansluiten.
3. Zodra je Act 4 bereikt unlocked de quest voor mounts.
Whoei! Gisteren had ik de ingeving laat ik op lvl 60 de Capstone voor WT4 doen.
Ging best aardig, niet doodgegaan tijdens de capstone dungeon. Daarna met een vriend een Helltide en wat nightmares voor de eerste ancestral items.
Meteen die vriend, die druid is, jaloers gemaakt door temerity legs als eerste unique ancestral drop te looten. Die gaat in het kistje voor als ik ooit een druid roll
Moet zeggen dat de nightmares en de helltide wat 'getting used to' nodig had, maar dat het nu wel lekker gaat. Stuk moeilijker dan WT3, maar mijn rogue was er zeker klaar voor. Nu langzaam pieces zoeken om de endgame build te completen.
Ging best aardig, niet doodgegaan tijdens de capstone dungeon. Daarna met een vriend een Helltide en wat nightmares voor de eerste ancestral items.
Meteen die vriend, die druid is, jaloers gemaakt door temerity legs als eerste unique ancestral drop te looten. Die gaat in het kistje voor als ik ooit een druid roll
Moet zeggen dat de nightmares en de helltide wat 'getting used to' nodig had, maar dat het nu wel lekker gaat. Stuk moeilijker dan WT3, maar mijn rogue was er zeker klaar voor. Nu langzaam pieces zoeken om de endgame build te completen.
PS4 PSN: Dazzler2120
Suppressor vond ik zelf ook mega irritant als summoner. Nu ik tier 50 nm dungeons farm, merk ik dat ik ze eigenlijk vrij graag zie. Dit betekent voor mij vaak: rennen totdat je de pack encountered, de mages beginnen met schieten (buiten shield). Vervolgens ren je door de pack heen en stop je wanneer je mages offscreen zijn. Ze zullen je een stukje volgen, vaak de shield in.Poops_McGhee schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 01:09:
Ik merk toch dat een minions Necro het heel zwaar heeft met elites in bubbles. En vooral als daar elites tussen zitten met Explosives affix, en er 4 of meer tegelijk op je kop worden gedumpt in een dungeon.
De reden waarom ik ze nu graag zie,is omdat het niet echt meer een dodelijke mod is, terwijl andere mods (vooral gestackt met andere gevaarlijke mods) dat wel zijn.
Het helpt ook als je warriors/ golem / jezelf ook wat dmg doen. Ook hier helpt ring of mendeln, aangezien je melee minions die wel gemakkelijk proccen in de shield.
Meer mensen die de game niet inkomen en waar het blijft hangen bij Queued for game?
Ik ben nu level 60 (WT3) en wil met een beetje gevoel van progressie lekker blijven spelen. "Zo snel mogelijk level 100 halen" is niet mijn doel, maar af en toe een paragon puntje erbij is ook wel leuk. Volgens mij heb ik de volgende opties:
- nightmare dungeons ongeveer 3 levels hoger dan ik (gaat prima, ik rag redelijk makelijk door lvl65 dungeons)
- tree of whispers (dat is dan meestal zelfde level volgens mij)
- helltide
- beetje renown / map completion / sidequests oplossen
- capstone naar WT4 (nog niet durven proberen, I'm not thát good)
Hoe verhouden deze opties zich tot elkaar? Wat doen jullie in dit geval meestal?
Gisteren trouwens wel even de trophy (PS5) gehaald "Master Combatant" waar je 5 pvp kills moest halen. Volgens advies in dit topic even op WT1 en je hebt hem inderdaad binnen een kwartier. Wel grappig, zo'n grappenmaker van level 46 had een hoger level vriendje bij zich waarbij ze obviously hadden afgesproken dat de level 46 mij ging uitdagen en dan kwam die hogere level mij slachten. Op een gegeven moment was die hogere level bezig met een elite waar die level 46 op een afstandje stond te kijken. Die heb ik vakkundig afgeslacht en vervolgens heel hard weggerend.
Ik heb nu dus ook een "Ear" van die specifieke speler in m'n kist. Die bewaar ik echt forever.
- nightmare dungeons ongeveer 3 levels hoger dan ik (gaat prima, ik rag redelijk makelijk door lvl65 dungeons)
- tree of whispers (dat is dan meestal zelfde level volgens mij)
- helltide
- beetje renown / map completion / sidequests oplossen
- capstone naar WT4 (nog niet durven proberen, I'm not thát good)
Hoe verhouden deze opties zich tot elkaar? Wat doen jullie in dit geval meestal?
Gisteren trouwens wel even de trophy (PS5) gehaald "Master Combatant" waar je 5 pvp kills moest halen. Volgens advies in dit topic even op WT1 en je hebt hem inderdaad binnen een kwartier. Wel grappig, zo'n grappenmaker van level 46 had een hoger level vriendje bij zich waarbij ze obviously hadden afgesproken dat de level 46 mij ging uitdagen en dan kwam die hogere level mij slachten. Op een gegeven moment was die hogere level bezig met een elite waar die level 46 op een afstandje stond te kijken. Die heb ik vakkundig afgeslacht en vervolgens heel hard weggerend.
[ Voor 3% gewijzigd door spaceboy op 21-06-2023 08:54 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Eindelijk story en capstone dungeon gedaan op mijn HC sorc LV 53.
Maar nu ga ik toch even een pauze nemen, het laatste dat ik me herinner:
Pack mobs volledig afgeslacht, game freeze, reboot game, mannetje in graveyard.
Ik kon hier jammer genoeg niet mee lachen
Ga geen moeite steken in een ticket want het is en blijft blizzard...
Hardcore mode is de enige mode die ik speel. Dus leg het spel neer tot deze gamebreaking shizzl is opgelost.
Maar nu ga ik toch even een pauze nemen, het laatste dat ik me herinner:
Pack mobs volledig afgeslacht, game freeze, reboot game, mannetje in graveyard.
Ik kon hier jammer genoeg niet mee lachen
Ga geen moeite steken in een ticket want het is en blijft blizzard...
Hardcore mode is de enige mode die ik speel. Dus leg het spel neer tot deze gamebreaking shizzl is opgelost.
Gister op lvl67 de capstone dungeon voor WT4 gedaan. Ging wel 2x dood bij de "eind baas" (zal niet spoilen) maar de 3e keer wist ik wat er mis ging en lukte het. Wel even wennen weer in WT4 hoor. Begon me net een beetje sterk te voelen in WT3 en nu voelt t weer als een beginner. Deed trouwens net de world boss die lvl90 was maar op zich viel dat mee en maar een paar keer dood gegaan door 1-shot. Echter, ik kreeg geen weekly cache reward van hem terwijl ik m nog niet gedaan had. Vantevoren stond de reward er. Komt dat wellicht omdat ik nog niet lvl70 ben oid??
Nu ook begonnen met tier 21 sigils maar dat viel best tegen. Eind baas is eigenlijk t probleem niet echt maar sommige "trash" mobs met nasty affixes zijn killing. Eentje was zo erg dat ik 4x dood ging en failde
Was erg teleurgesteld maar had nog wel een ancestral wand drop gekregen. Die bleek best wel goed dus nu een flinke boost in DPS en merkte direct dat mobs sneller neer gingen.
Zie onder het verschil (Arc Lash build):
Nu ook begonnen met tier 21 sigils maar dat viel best tegen. Eind baas is eigenlijk t probleem niet echt maar sommige "trash" mobs met nasty affixes zijn killing. Eentje was zo erg dat ik 4x dood ging en failde
Was erg teleurgesteld maar had nog wel een ancestral wand drop gekregen. Die bleek best wel goed dus nu een flinke boost in DPS en merkte direct dat mobs sneller neer gingen.
Zie onder het verschil (Arc Lash build):
/f/image/04A3c9e7UJ1BLR9JzV5ephOe.png?f=fotoalbum_large)
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Gisteren weer 1,5 uur Diablo gespeeld. Mijn 3e hardcore karakter kwijtgeraakt. Iets met multitasken is niet handig midden in een pull met 3 elites
Toch maar besloten om voor nu even verder te gaan met softcore. Hoewel de extra spanning met hardcore wel gaaf is. Maar ik wil ook eens wat anders doen als het startgebied
Toch maar besloten om voor nu even verder te gaan met softcore. Hoewel de extra spanning met hardcore wel gaaf is. Maar ik wil ook eens wat anders doen als het startgebied
Ik deed het zelf op WT4, diffculty zou niet uitmaken vermoed ik.Ricmaniac schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 22:12:
[...]
Goed om te weten. maakt het dan uit vanaf welke difficulty die NM dungeon gestart word denk het niet he?
Hoe zit het nu met die Nightmare dungeons?
Ik ben een lvl 61 barbarian, en lvl 17 nightmare dungeons zijn wel beetje mijn max momenteel die mij lukken? Volgensmij kan ik niet eens veel hoger in WT3 dan 25 of zo? Wat bedoelen jullie dan met 3 lvls hoger dungeons op nightmare doen?
Ik ben een lvl 61 barbarian, en lvl 17 nightmare dungeons zijn wel beetje mijn max momenteel die mij lukken? Volgensmij kan ik niet eens veel hoger in WT3 dan 25 of zo? Wat bedoelen jullie dan met 3 lvls hoger dungeons op nightmare doen?
Verwijderd
Ik zou op lvl 61 NM10 doen. Tenzij je zo hoog mogelijk wilt pushen.ActualFantasy schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:05:
Hoe zit het nu met die Nightmare dungeons?
Nouja, tenzij je WT4 bent, dan gewoon de laagste WT4 nightmare doen als je dat aankan.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:11:
[...]
Ik zou op lvl 61 NM10 doen. Tenzij je zo hoog mogelijk wilt pushen.
Ancestrals en de unique drops zijn het wel waard vind ik tot nu toe.
In principe is het Sigil level +54 maar begreep dat de ancestral sigils een extra level mee kregen dus dan zou het vanaf sigil level 21 (begin van WT4) +55 en dus monster level 76 moeten zijn.
Altijd zo hoog mogelijk wat je soepel kunt doen zou ik zeggen want hoger is betere drops (bad RNG excluded)
Altijd zo hoog mogelijk wat je soepel kunt doen zou ik zeggen want hoger is betere drops (bad RNG excluded)
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik vind het levelen na level 50 echt heel erg traag gaan, wat is volgens jullie de snelste manier? Ik wissel een beetje af tussen Tree of Whispers en Nightmare Dungeons.
Ook een Alt begonnen, een Necromancer. Had ik daar maar mijn main van gemaakt, wat een monster! Ik speel zonder summons met een focus op bonespear en crit chance. Zit nog een beetje te stoeien met welke skills ik eromheen wil gebruiken. Bone Prison mis ik te vaak mee, Corpse Tendrils is wel nuttig, Corpse Explosion ook niet slecht. Maar alle punten gebruiken om damage en energy te managen en alleen bone splinters + bone spear bevalt me ook wel. Zal op hoger niveau misschien niet meer viable zijn.
Speelde gisteravond bone splinters + bone spear + Iron Maiden die ik kon spammen om energy te gainen. Heb als book of dead ook dat ik extra energy pool heb.
Ik denk dat als ik de Golem heb dat bone storm wel erg brute damage doet (bone storm op beide), zeker met de crit modifier die erop zit.
Heb er in elk geval toch wat meer lol in dan het langzame levelen op de main en vindt de aesthethics van de necro erg vet!
Ook een Alt begonnen, een Necromancer. Had ik daar maar mijn main van gemaakt, wat een monster! Ik speel zonder summons met een focus op bonespear en crit chance. Zit nog een beetje te stoeien met welke skills ik eromheen wil gebruiken. Bone Prison mis ik te vaak mee, Corpse Tendrils is wel nuttig, Corpse Explosion ook niet slecht. Maar alle punten gebruiken om damage en energy te managen en alleen bone splinters + bone spear bevalt me ook wel. Zal op hoger niveau misschien niet meer viable zijn.
Speelde gisteravond bone splinters + bone spear + Iron Maiden die ik kon spammen om energy te gainen. Heb als book of dead ook dat ik extra energy pool heb.
Ik denk dat als ik de Golem heb dat bone storm wel erg brute damage doet (bone storm op beide), zeker met de crit modifier die erop zit.
Heb er in elk geval toch wat meer lol in dan het langzame levelen op de main en vindt de aesthethics van de necro erg vet!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hmm volgens mij was tier 23 sigil en tier 24 sigils gisteren ca. lvl 74 en 75JohnnyV76 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:44:
In principe is het Sigil level +54 maar begreep dat de ancestral sigils een extra level mee kregen dus dan zou het vanaf sigil level 21 (begin van WT4) +55 en dus monster level 76 moeten zijn.
Vaag, hoe die sigils tellen. Waarom hebben ze dat zo complex gedaan? Ik zit er ook elke keer naast. Op dit moment zit ik in WT3 met m'n level 60. Als ik een T12 (=nightmare) sigil gebruik kom ik mobs tegen van level 65. Dus op WT3 is de som: 50 + 3 + 12. Is het in WT4 dan dus 50 + 4 + <sigil tier>?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ben nu lvl 67 sorc
in WT3 knal ik overal zonder enig gevaar voor mijn leven doorheen.
Nightmare dungeons , events , worldboss . Alles
Maar.
Zodra ik naar WT4 ga ( capstone al behaald ) en ik wil een lvl 21 nightmare dungeon doen...... Dan wordt ik gewoon genoobt door de mobs.
Terwijl een lvl 19 op WT3 superdesuper easy is.
Beetje gek gat........ Ik ga nog maar even door in WT3.. Omdat WT4 gewoon niet te doen is.
Vreemd.
Maar.
Zodra ik naar WT4 ga ( capstone al behaald ) en ik wil een lvl 21 nightmare dungeon doen...... Dan wordt ik gewoon genoobt door de mobs.
Beetje gek gat........ Ik ga nog maar even door in WT3.. Omdat WT4 gewoon niet te doen is.
Vreemd.
Vanaf 70 gaat het nog een stuk trager dan 50. Ik ben nu 81, maar ben op zich wel tevreden met level progress. Denk dat het belangrijkste is dat je je class leuk vind en het niet erg vind om te grinden.snmght schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:45:
Ik vind het levelen na level 50 echt heel erg traag gaan, wat is volgens jullie de snelste manier? Ik wissel een beetje af tussen Tree of Whispers en Nightmare Dungeons.
Ik level vooral door Nightmares, helltides, pvp area en legion events. Weet niet wat het snelste is, maar zoals gezegd, ik vind progress momenteel prima.
Je moet het ook zien dat 50 eigenlijk de softcap is en dan ben je max level waarbij je alle endgame kan unlocken. Paragon levels zijn niet hetzelfde als de levels daarvoor. Speedrun naar 100 moet niet per se je goal zijn tenzij je daar echt voor wilt gaan natuurlijksnmght schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:45:
Ik vind het levelen na level 50 echt heel erg traag gaan, wat is volgens jullie de snelste manier?
De snelste manier van puur xp grind voor solo levelen zijn volgens maxroll deze dungeons runnen.
/f/image/9CA14QW6PAAWbSlu3cmn4Fdv.png?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Ik kom de meest 'ingewikkelde' formules tegen haha. Ik hou me aan de Kripp formule: je eigen level -51. Niet heel lastig om te onthouden.spaceboy schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:11:
Vaag, hoe die sigils tellen. Waarom hebben ze dat zo complex gedaan? Ik zit er ook elke keer naast. Op dit moment zit ik in WT3 met m'n level 60. Als ik een T12 (=nightmare) sigil gebruik kom ik mobs tegen van level 65. Dus op WT3 is de som: 50 + 3 + 12. Is het in WT4 dan dus 50 + 4 + <sigil tier>?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2023 10:24 ]
Gisteren nog even aangehaakt bij een random level 79 in WT4 Helltide. Dan gaat het levelen wel hard zeg.
Ik vind het jammer dat je solo vrij beperkt wordt in het verkrijgen van XP ten opzichte van coop play. Balans is beetje zoek in dat opzicht. Vanavond maar eens kijken of ik level 70 kan aantikken.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
ben lvl 71 nu maar mijn interesse wordt al lager.
when season 1?
when season 1?

nothing stops this train
Mid to late juliKol Nedra schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:28:
when season 1?
Nouja het ding is met D4 progression dat er een paar hele specifieke gear-checks / build checks ingebouwd zijn.Lasteraar schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:17:
Ben nu lvl 67 sorc
Maar.
Vreemd.
Dat is the Butcher in regular campaign, vervolgens WT3 capstone, vervolgens WT4 capstone.
Op het moment dat het niet lukt, op een level waar veel anderen het wel halen, is het een goed idee om eens even goed te kijken naar de build, je gear en je skills. Werkt het wel zo goed als je denkt of niet?
Daarnaast hebben de torment dungeons ook extra modifiers, die je effe onder de knie moet krijgen. Ik heb gisteren 2 nightmares gefaald hierdoor, omdat ik de mechanic niet geheel snapte. maar daarna ben ik ook 4 nightmare dungeons gewoon níét dood gegaan. Als Rogue. Ofwel, glass canon

Dat is een zeer nuttig lijstje, dankjewel!Ricmaniac schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:23:
[...]
Je moet het ook zien dat 50 eigenlijk de softcap is en dan ben je max level waarbij je alle endgame kan unlocken. Paragon levels zijn niet hetzelfde als de levels daarvoor. Speedrun naar 100 moet niet per se je goal zijn tenzij je daar echt voor wilt gaan natuurlijk![]()
De snelste manier van puur xp grind voor solo levelen zijn volgens maxroll deze dungeons runnen.
[Afbeelding]
Hoe kan je de campaign skippen op een alt als je hem op een andere character al voltooid hebt?
En hoe level je dan, is het dan gewoon een kwestie van allemaal dungeon's op de map afgaan?
En hoe level je dan, is het dan gewoon een kwestie van allemaal dungeon's op de map afgaan?
Bij character creation aanvinken (skip campain). Levelen, grinden, tree of whispers quests, sidequests etc. Grinden is het snelst.. en het saaist..So_Surreal schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:19:
Hoe kan je de campaign skippen op een alt als je hem op een andere character al voltooid hebt?
Heb zelf een rogue alt via dungeon runs geleveld. Althans ben ermee bezig, nu level 32. Boring as hell..
[ Voor 11% gewijzigd door m0nk op 21-06-2023 11:22 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ja duurt nog wel een kleine maand vrees ik. Ben zelf ook beetje burned out, maar is niet zo gek na bijna 200 uur D4 in een paar weken tijd hahaKol Nedra schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:28:
when season 1?
Tesla M3LR '21
Ik vond het wel tegenvallen dat op mijn alt de hele map weer onverkend is. Was wel fijn geweest als je dat ook gewoon mee kon nemen naar alts. Inclusief waypoints.
Die link waar je kon zien hoeveel je gespeeld had enz.
Kan hem zo snel ff niet vinden.
Angeloonie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:06:
Heb een lijstje met handige links toegevoegd aan de TS. Mocht je er nog meer hebben geef ze maar doorHandige links
Nieuws
Wowhead D4 - https://www.wowhead.com/diablo-4
Maxroll - https://maxroll.gg/d4
Icy Veins - https://www.icy-veins.com/d4/news/Builds
Maxroll - https://maxroll.gg/d4/build-guides
Ivy Veins - https://www.icy-veins.com/d4/
D4 Builds - https://d4builds.gg/
Wowhead D4 - https://www.wowhead.com/diablo-4/guides/classesPlanners
Maxroll - https://maxroll.gg/d4/planner/
D4 Builds - https://d4builds.gg/build-planner/
Wowhead D4 - https://www.wowhead.com/diablo-4/skill-tree-calcMaps
Pure Diablo - https://diablo4.purediablo.com/map/
Mapgenie - https://mapgenie.io/diablo-4/maps/sanctuary
Shalzuth - https://shalzuth.github.io/SanctuaryMaps/
D4 Planner - https://d4planner.io/mapTimers
Helltides - https://helltides.com/
Diablo Alerts - https://twitter.com/DiabloParagon
game8 Bosses - https://twitter.com/game8_d4boss
Diablo4Life - https://diablo4.life/trackers/world-bosses
Xbox C#, .NET, Vissen
https://d4armory.io/BlueFoxOne schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:26:
Die link waar je kon zien hoeveel je gespeeld had enz.
[...]
We do what we must because we can.
Ik ben renown gaan farmen door alle dungeons te doen die ik nog nooit gedaan had (Krijg je ook een aspect voor in je codex) and side quests. Daarnaast af en toe nightmare dungeons om mijn glyphs te levelen. Renown farmen is wel een aanrader want die +20 paragon points die je krijgt maken je echt een stuk sterker.snmght schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:45:
Xbox C#, .NET, Vissen
Ik denk dat je teveel focus hebt op dmg en amper defenses hebt op je gear. In WT4 moet je skills switchen en defensive dingen gaan stacken op je gear anders lukt het gewoon niet of je moet al goede movement skills hebben.Lasteraar schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:17:
Ben nu lvl 67 sorc
Maar.
Vreemd.
Wat kan de rest hier een beetje doen qua nightmare dungeons? Ben wel even benieuwd. Ik run zelf op mijn lvl 82 barb tier 50. Ter info, dat zijn mobs van lvl 103-106. Hier ren ik doorheen zonder enkel probleem (WW build) Aantal tiers hoger ga ik te snel dood en is niet efficient meer.
Wat ik wel fantastisch vind zijn de ancesteral unqiue items. Deze week dropt er een chest piece met maar 1 stat : 12.000 thorn dmg. Toevallig gister de aspect gevonden dat thorn dmg 60% kans heeft om dmg om me heen te doen. Met 1 aspect en een ancesteral unique item kan ik mn hele build omgooien.
Ik ben gewoon tree of whispers gaan doen en daarbij events. Die tree of whispers is eigenlijk een soort quest die je bij inleveren extra exp geeft. Side quests negeer ik want die exp is echt waardeloos.So_Surreal schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:19:
Ik ben net level 60, sinds gisteren zit ik Nightmare.
Nu heb ik een aantal sigils om een dungeon te veranderen naar nightmare.
Moet ik dan in de dungeon zijn en activeren? (of er buiten) ?
Is dit wel solo te doen?
of heeft iemand eventueel om samen wat te doen?
Is dit wel solo te doen?
gewoon op klikken als je in de open world bent, dan kun je op de map kijken en zie je dat de dungeon veranderd isAggressor schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:44:
Is dit wel solo te doen?
nothing stops this train
ErbuitenAggressor schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:44:
Is dit wel solo te doen?
Het is, als je build goed is, zowel solo als samen te doen
De eerste paar keren zullen een beetje gelden als een gearcheck, ofwel is je build goed? geen probleem. Build niet goed? dan kan het lastig worden.
Lijkt veel op de mijne qua level en stats: https://d4armory.io/?acco...3e-11ee-9f98-4dce3b60ea13BlueFoxOne schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:33:
Bedankt!
Leuk om te zien die getallen enz.
https://d4armory.io/?acco...4f-11ee-b4ff-1ff0e2209887
[...]
Ding is, ze komen achter je aan. Offscreen battle werkt niet. Zeker niet als je 2 van die Surpressor elites hebt, waarvan 1 met een enhanced fire en waller affix erbij, en de 2e fear en enhanced fire. Die vlammetjes burnen m'n minions in seconden weg en ik heb geen corpses om nieuwe te summonen.mpra schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 08:31:
[...]
Suppressor vond ik zelf ook mega irritant als summoner. Nu ik tier 50 nm dungeons farm, merk ik dat ik ze eigenlijk vrij graag zie. Dit betekent voor mij vaak: rennen totdat je de pack encountered, de mages beginnen met schieten (buiten shield). Vervolgens ren je door de pack heen en stop je wanneer je mages offscreen zijn. Ze zullen je een stukje volgen, vaak de shield in.
De reden waarom ik ze nu graag zie,is omdat het niet echt meer een dodelijke mod is, terwijl andere mods (vooral gestackt met andere gevaarlijke mods) dat wel zijn.
Het helpt ook als je warriors/ golem / jezelf ook wat dmg doen. Ook hier helpt ring of mendeln, aangezien je melee minions die wel gemakkelijk proccen in de shield.
Als ik de bubbel in ga, om te trachten wat damage te doen, brand ik er in 20 seconden al m'n 13 potions doorheen. Ook met 70+ fire damage reduction.
Ook lijken deze elites mijn minions totaal te negeren, inclusief de tank golem, en achter mij aan te blijven zitten. [Pentinent Greaves] en [Deathless Visage] hebben verrekte weinig zin in de bubbel. Elites chillen niet, freezen niet en blijven vlammetjes spammen. Die vlammetjes kun je niet echt ontwijken, als je ook nog eens [Bone Spear] moet casten. Dan sta je even stil en tegen de tijd dat je weer kunt bewegen, heb je alweer vlammen gegeten.
Uiteindelijk lukt het me, na 3 of 4 keer dood te gaan, wel om ze te verslaan, maar leuk is anders. En dan speel ik niet eens een NM dungeon.
Je gaat ook naar huis met een 180K gold repair bill. Zo verdien je ook nog eens nagenoeg niets aan je dungeon.
Deze mechanic is simpelweg niet bedacht met ranged builds in gedachten, met een summon necro in het bijzonder.
Nice one, denk dat ik voor die aanpak ga. Die 20 paragoin points is inderdaad geen kattenpis. Ik heb overigens nog geen enkele act die paragoin points gescoord. Is dat gelijk aan 100% completion, dus alle altars, sidequests etcetera?earthapple schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:33:
[...]
Ik ben renown gaan farmen door alle dungeons te doen die ik nog nooit gedaan had (Krijg je ook een aspect voor in je codex) and side quests. Daarnaast af en toe nightmare dungeons om mijn glyphs te levelen. Renown farmen is wel een aanrader want die +20 paragon points die je krijgt maken je echt een stuk sterker.
Je krijgt 5% meer xp in een party. Je kreeg zoveel xp omdat je underleveled bent voor Helltide en iemand anders heel snel heel veel kills maakte. Als je zelf zo snel kon killen had je maar een heel klein beetje minder xp dan nu.uchiha tijntje schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:28:
Gisteren nog even aangehaakt bij een random level 79 in WT4 Helltide. Dan gaat het levelen wel hard zeg.Ik vind het jammer dat je solo vrij beperkt wordt in het verkrijgen van XP ten opzichte van coop play. Balans is beetje zoek in dat opzicht. Vanavond maar eens kijken of ik level 70 kan aantikken.
Ja, goeie analyse. Dat merk ik met m'n summon necro ook. Ik denk dat ik binnenkort mijn abilities maar 's ga heroverwegen om hem om te bouwen naar een build zonder minions. Maar dat blijft jammer, ik vind het eigenlijk wel fijn om altijd die jongens om me heen te hebben.Poops_McGhee schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 12:27:
[...]
Je gaat ook naar huis met een 180K gold repair bill. Zo verdien je ook nog eens nagenoeg niets aan je dungeon.
Deze mechanic is simpelweg niet bedacht met ranged builds in gedachten, met een summon necro in het bijzonder.
Of misschien wacht ik wel effe met verder levelen en ga ik wat alts proberen. Moet ook nog de trophy om hardcore level 50 te halen, nog ff bedenken met welke class.