Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we weten dat Blizzard nog voor S1 de NM dungeons gaan boosten op xp gebied en portals gaan toevoegen, kan dat niet snel genoeg komen. :P
Zeker wanneer levelen steeds trager gaat klinkt wachten op die patch steeds beter. Hopelijk deze maand nog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:17

snmght

imho dan he

Angeloonie schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:50:
[...]

Ehhh.. Dan doe je iets fout gok ik? :P Gooi je gloves in de imprint ding, en dan selecteer je de aspect? Moet er tussen staan dan.

Als je hem nét unlocked hebt kan het ook zijn dat je even moet reloggen, had dat ook een keertje.
Pfff reloggen werkte. In de gewone codex zag ik hem staan maar niet als ik wilde imprinten. Schrok me rot. :')

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ppfffffffffffffffffff teleport: stuck - niets meer kunnen en dood gemept worden. RIP. En dat maakt dat ik HC uiteindelijk niet grappig vind en uiteindelijk dus zonde tijd. :-(

Maar weer aan de gang met m'n barbarian. Pffff wat een k zooi

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:29
Ik snap hardcore sowieso niet... als er een keer lag is en het spel hapert kun je al dood zijn... stom foutje. Weg 50 uur voortgang. Hoe masochistisch kun je zijn? :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
pirke schreef op maandag 19 juni 2023 @ 21:18:
Ik snap hardcore sowieso niet... als er een keer lag is en het spel hapert kun je al dood zijn... stom foutje. Weg 50 uur voortgang. Hoe masochistisch kun je zijn? :)
En ik snap SC niet :P kan er geen fun uit halen. Er is voor mij persoonlijk gewoon geen enkele spanning aanwezig. Inmiddels al 2 characters verloren in hardcore en ja dat voelt heel erg klote op dat moment :P Maar de spanning maakt het spel zo veel gaver imho.

Voorbeeldje van eindbaas gevecht:
spoiler:
Was zonder dat ik de fight gezien had dus bezig met de eerste keer Lillith van de campaign, dan in phase 2 verdwijnen die platformen. Ik lees zo veel berichten hier van mensen hoe makkelijk het was blabla slecht gevecht.. of even respeccen en toen ging ze wel neer.
Maar in hardcore heb je gewoon maar 1 kans om het goed te doen. Mijn algehele speel ervaring is zo anders dan bij veel softcore spelers. En het is niet erg ofzo, Iedereen moet het oprecht zelf weten maar voor mij persoonlijk voelt de game zo veel male meer exciting aan door HC te spelen dat ik gewoon letterlijk geen softcore meer kan in ARPG's.

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 19-06-2023 21:39 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:53

Dennis de Vries

Redacteur
Dennis de Vries schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 19:56:
Hoor steeds meer positieve verhalen over Diablo 4, en hou zelf er van top-down looters. Ook een tjidje D3 gespeeld op de Switch, dat was een leuke ervaring met 3 vrienden.

Nu is mijn vraag: Hoe werkt online in Diablo 4 precies? Heeft het zin om het spel te kopen als ik geen vrienden heb die het spel ook spelen?
Heb hem dus toch maar gekocht, en potverdorie wat een goede game! Heb dit weekend echt moeite gehad om mezelf er achter weg te slepen. Niet verwacht dat de verhaallijn zo ijzersterk in elkaar zou zitten, zeker aangezien ik slechts af en toe D3 heb gespeeld met vrienden voor de leuk.

Helaas is hij in mijn 8 uur gameplay al zeker 10x gefreezed (op PS5) als ik een dungeon in wilde gaan. Kleine irritatie, want verder zit het spel naar mijn mening ontzettend goed in elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis de Vries op 19-06-2023 21:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:28
Ik kan ook wel van HC genieten. Net Malnok gedaan. Dat voelt toch anders op HC :9 Met zwetende handjes ben ik die ring in gelopen (level 19 21 pas overigens)

[ Voor 3% gewijzigd door lolgast op 19-06-2023 22:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het ding is: ik kan hardcore an sich ook wel waarderen, maar het feit dat je opnieuw kan beginnen door toedoen van een ingane foutje of crash of wat dan ook maakt het frustrerend.

De RIP van zojuist werd daar dus door veroorzaakt, en dat voelt gewoon k. Als het een domme fout eigen zijde is, kan ik er veel gemakkelijker mee leren leven... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:13

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heb sinds gisteren tweemaal een crash gehad, midden in een gevecht, dus als ik daardoor een HC character zou verliezen ben ik snel klaar met het spel. :) Ga het wel een keer proberen voor de achievement.

Net WT4 dungeon gehaald met 2 randoms. Was zelf 64, de andere 2 waren 63 en 58. In tweede poging ging ze neer. :) Maar het level gaat zo vreselijk traag haha. En dan hoor ik dat dat pas echt zo is vanaf 75 :P Nahja ik blijf de game spelen totdat er andere leuke grote games uitkomen. Hopelijk heb ik dan level 100 aangetikt, maar dat is allerminst zeker.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:17
Mijn game is al 4x vast gelopen.. en 2x dood gegaan door die bug dat je niks kan gebruiken qua skills..

Nooit dat ik op HC ga spelen xD zou na mijn eerste death door een bug nooit de game meer aanraken haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:15
Ik heb vroeger, met diablo 2 en 3, veel HC gespeeld. Ik snap de rush! Echter dat gezegd hebbende kon je daar solo de game op pauze(!!!) zetten.

Indien je met spoed je aandacht elders moet hebben, is diablo 4 ongenadelijk. Iemand staat aan de deur? Dan is het de postbezorger treffen en doodgaan of doorspelen en pakket missen. Je vrouw zet de TV boos uit omdat het eten koud begint te worden? Dood! Iemand reanimeren? Dood!!

Nee… live service games met bijbehorende lag e.d. Zonder pauze opties zijn voor mij een slechte combinatie

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
Thalaron schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 00:32:
Ik heb vroeger, met diablo 2 en 3, veel HC gespeeld. Ik snap de rush! Echter dat gezegd hebbende kon je daar solo de game op pauze(!!!) zetten.

Indien je met spoed je aandacht elders moet hebben, is diablo 4 ongenadelijk. Iemand staat aan de deur? Dan is het de postbezorger treffen en doodgaan of doorspelen en pakket missen. Je vrouw zet de TV boos uit omdat het eten koud begint te worden? Dood! Iemand reanimeren? Dood!!

Nee… live service games met bijbehorende lag e.d. Zonder pauze opties zijn voor mij een slechte combinatie
Dit. Genoeg spellen waar ik ironman speel met maar 1 save, maar dat is single player offline. Ik geniet ook van de spanning dat elke keuze definitief is, verschillende strategy games waar ook 50 uur in een save gaat zitten (of meer...), maar elke screw up is mijn eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ricmaniac schreef op maandag 19 juni 2023 @ 21:35:
[...]

Voorbeeldje van eindbaas gevecht:
spoiler:
Was zonder dat ik de fight gezien had dus bezig met de eerste keer Lillith van de campaign, dan in phase 2 verdwijnen die platformen. Ik lees zo veel berichten hier van mensen hoe makkelijk het was blabla slecht gevecht.. of even respeccen en toen ging ze wel neer.
spoiler:
Ik moest even op youtube dit gevecht terugkijken, want ik herkende absoluut niet wat je zei... maar ik had haar vrijwel constant gestaggerd, ze was dood voordat ze die actie kon doen volgens mij.

Maar verder wel respect hoor! Ik ga regelmatig dood, meestal iets stoms zoals dat ik in poison ofzo sta zonder dat ik het doorheb. Ik zit dan meer naar m'n minions en vijanden te kijken dan naar mezelf :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ben, tegen alle plannen in, toch doorgegaan met levelen. Dungeons zijn an sich geen probleem, mits je niet 3 of 4 elites tegelijk onder een bubble krijgt. Of wanneer je The Butcher in een lvl73 dungeon tegenkomt, met je eigen lijf op lvl69. Kreeg geen deuk in in zijn health bar en heb me maar laten doodslaan, om geen uren aan hem te besteden.
Uiteindelijk kunnen levelen naar lvl71. Dungeons worden al makkelijker, maar die elites in bubbles zijn echt een PITA. In Uldur kreeg ik zo'n verrekte wasp met poison en fire in een bubble. Heeft best lang geduurd, voordat ik die plat had. Hij mij minstens 3 keer en dan spawn je weer zonder minions en zonder corpses. Wat een vreselijke battle en super slechte loot. Dungeons doe ik dan alleen maar voor de XP.

Helltides zijn makkelijk te doen. Ik loop sinds lvl68 op WT4 door lvl75 Helltides en mobs gaan net zo makkelijk plat als op WT3.

En nog steeds geen Blood Artisan Cuirass drop.....

Style change. 😄

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uANZ9SYNmz0nDeJk1cYDsJh7NNE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0oBI6g872MJn3rRT0Zbnu8Z7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Poops_McGhee op 20-06-2023 04:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 20:57
Gisteren ook weer wat meters gemaakt met mijn hardcore necro lvl31. Zoals al eerder aangegeven gaat het prima op wt2. Maar zonder main story voelt het toch een beetje als de bounties in d3. Teleport, waar is er iets te doen voor TOW op de map. Doe die dingen haal je reward, ben ik in de buurt van een side Quest of een dungeon die ik nog niet heb gedaan en herhaal bovenstaande. Nu was dat in d3 ook, maar loonde dat toch meer voor mijn gevoel tov d4. Nu ben ik nog vrij laag level, maar ik weet niet of ik het vol ga houden tot level 100 :) waar ik voorheen echt wilde spelen, is dat nu niet meer. Meer mensen last van? Misschien dat s1 dat nog kan veranderen maar ik ben er bang voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 14:04
Kieft91 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:15:
[...]

Dit wou ik vanavond precies probereren haha, de ability's tenminste. volg je ergens een build van ofzo? :)
Ik ben begonnen met onderstaande build
Uiteindelijk hier en daar wat andere dingen gekozen, maar deze werkt met het levelen voor mij prima!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb m'n spot in GoT1 ingeleverd btw, zit veel liever in een Engelse clan.

Hopelijk vandaag Raiment scoren op Sorc, gister wel redelijk wat uniques gehad maar niet die. Blijft super vermakelijk though. WT4 staat ook op het programma om te unlocken vandaag, evenals level 60.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51
KraveN schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 07:15:
Gisteren ook weer wat meters gemaakt met mijn hardcore necro lvl31. Zoals al eerder aangegeven gaat het prima op wt2. Maar zonder main story voelt het toch een beetje als de bounties in d3. Teleport, waar is er iets te doen voor TOW op de map. Doe die dingen haal je reward, ben ik in de buurt van een side Quest of een dungeon die ik nog niet heb gedaan en herhaal bovenstaande. Nu was dat in d3 ook, maar loonde dat toch meer voor mijn gevoel tov d4. Nu ben ik nog vrij laag level, maar ik weet niet of ik het vol ga houden tot level 100 :) waar ik voorheen echt wilde spelen, is dat nu niet meer. Meer mensen last van? Misschien dat s1 dat nog kan veranderen maar ik ben er bang voor.
Misschien simpelweg ook gewoon teveel gespeeld als je de storyline al gedaan hebt en nu weer lvl31 ?
Ik vind het wel leuk op deze manier te spelen als ik een uurtje of twee max heb.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Woohooo

Smilie, James Smilie

snmght schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:48:
[...]

Volgens de Wiki kan het wel. Ik had hem voorheen ook op gloves. Ik word er echt gek van!
Heb je wel genoeg resources om die imprint te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Woohooo schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:01:
[...]

Heb je wel genoeg resources om die imprint te maken?
:)
Het heeft zich na opnieuw inloggen opgelost gelukkig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Flink wat progressie geboekt de laatste dagen. Voor het weekend was ik zwaar aan het strugglen als lvl26 Druid. Heel veel moeite met een Stronghold voor Druid Quest en eindbaas Act 2 ;w

Dit weekend de paar uurtjes die ik had gebruikt om aardig wat Lilith statues te unlocken. Tijdens het rondje kwam ik een Treasure Goblin tegen die 2 legendaries dropte die behoorlijke upgrades waren. Ook had ik nog een legendary Staff gekregen toen ik gecarried werd bij Ashava, die kon ik op lvl 27 equippen. Wat een wereld van verschil. Totaal geen moeite meer met de Stronghold en eindbaas *O*

Daarna een uitstapje gemaakt naar Hawezar om een aspect te unlocken voor mijn Pulverize build. Ik was lvl 32 en de Dungeon level 38, maar op een paar keer doodgaan na, redelijk makkelijk overeind gebleven. Vanavond weer verder met Act 3 oOo

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:15
Weet iemand of je de Glyps die je hebt geupgrade ook beschikbaar krijgt op alts? Of moet je die ook opnieuw doen?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Bossie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 07:44:
[...]

Misschien simpelweg ook gewoon teveel gespeeld als je de storyline al gedaan hebt en nu weer lvl31 ?
Ik vind het wel leuk op deze manier te spelen als ik een uurtje of twee max heb.
Misschien heb je gelijk, hoewel ik voor mijn gevoel niet extreem veel gespeeld heb vaak in de avond 2 uurtjes. 2 karakters verloren van 23 en 45 uit mijn hoofd. Als ik vanavond nog wat tijd heb wellicht eens een andere build gebruiken, geeft ook weer een andere dimensie en eens kijken naar glyphs enzo want daar heb ik tot nu toe niks mee gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16:33
Speel momenteel een druid van level 52 en vind hem prima spelen, merk alleen dat het niet persee een class is waar je alles zomaar doorheen nuked en vooral met movement speed merk ik dat het niet de snelste class is. (Ondanks de trample skill).

Nu wil ik ook een alt gaan spelen maar ben op zoek naar een class waar je eigenlijk een bizar snelle movement hebt+met de juiste gear enemies doodnuked. Barbarian lijkt me hier zelf goed voor, rogue lijkt me misschien ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

JessetjeNL schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:34:
Speel momenteel een druid van level 52 en vind hem prima spelen, merk alleen dat het niet persee een class is waar je alles zomaar doorheen nuked en vooral met movement speed merk ik dat het niet de snelste class is. (Ondanks de trample skill).

Nu wil ik ook een alt gaan spelen maar ben op zoek naar een class waar je eigenlijk een bizar snelle movement hebt+met de juiste gear enemies doodnuked. Barbarian lijkt me hier zelf goed voor, rogue lijkt me misschien ook?
Rogue is wat je wilt. Barbs zijn niet per-sé enorm snel, maar wel sneller dan druids. Rogues vliegen bij wijs van spreken door de dungeons heen van wat ik heb gezien/gemerkt.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod

Welke druid speel je? Ik begreep van een vriend dat Tornado druids ook enorm veel mobility hebben.
Ik ben zelf geswitcht van Druid > Rogue, juist omdat ik een snellere speelstijl wilde

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rogue is imo de snelste class in late game.
En ook in leveling ben je erg snel met je movement skills. 2 dashes, shadowstep. super fijn om mee te levelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 20-06-2023 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dazzler2120 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:38:
[...]

Welke druid speel je? Ik begreep van een vriend dat Tornado druids ook enorm veel mobility hebben.
Ik ben zelf geswitcht van Druid > Rogue, juist omdat ik een snellere speelstijl wilde
Klopt dat komt met name door je direwearwolf skill maar die build is echt alleen maar viable als je een helm hebt die Tempest Roar heet. Zonder die helm zjin direwolf builds bijna niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:54
Thalaron schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:23:
Weet iemand of je de Glyps die je hebt geupgrade ook beschikbaar krijgt op alts? Of moet je die ook opnieuw doen?
Ja, zowel het vinden als het levelen moet opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Moet je alle aspects ook weer opnieuw unlocken bij een nieuw karakter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben trouwens met een schuin oog ook al aan het kijken om wel even alle trophies binnen te tikken met D4. Gaat allemaal wel lukken, alleen die 5 PvP kills die je moet maken zie ik nog niet helemaal voor me. Ik ben nu een keer of 5 in dat PvP gebied geweest waar ik mezelf als bloodmarked heb gezet, maar áls ik iemand tegenkom is die persoon 20+ levels hoger dan ik en duurt het "gevecht" ongeveer 1.7 seconden.

Zijn hier mogelijkheden voor om op z'n minst een fair fight te vinden ergens? Hoe wérkt dat uberhaupt, als ik bloodmarked ben, dan ziet iedereen mij op de kaart als een blinkende "hier is cannonfodder" ofzo?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
pirke schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:49:
Moet je alle aspects ook weer opnieuw unlocken bij een nieuw karakter?
Een karakter in dezelfde realm niet, maar straks als je een seasonal character aanmaakt zou je in dat season wel opnieuw de aspects moeten verzamelen in je codex.
Verder zijn ze ook niet overdraagbaar tussen Softcore en Hardcore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:11
Kol Nedra schreef op maandag 19 juni 2023 @ 18:49:
[...]

met meerdere mensen gedaan, groep van 4 maken is stuk eenvoudiger om het te clearen :)
Ja heb gisteravond even voor de ingang van de dungeon gestaan en in de local chat voor een group gevraagd. Binnen 15 seconden waren we al met 3. Direct de dungeon gecleared en nu op naar WT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

spaceboy schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:53:
Ik ben trouwens met een schuin oog ook al aan het kijken om wel even alle trophies binnen te tikken met D4. Gaat allemaal wel lukken, alleen die 5 PvP kills die je moet maken zie ik nog niet helemaal voor me. Ik ben nu een keer of 5 in dat PvP gebied geweest waar ik mezelf als bloodmarked heb gezet, maar áls ik iemand tegenkom is die persoon 20+ levels hoger dan ik en duurt het "gevecht" ongeveer 1.7 seconden.

Zijn hier mogelijkheden voor om op z'n minst een fair fight te vinden ergens? Hoe wérkt dat uberhaupt, als ik bloodmarked ben, dan ziet iedereen mij op de kaart als een blinkende "hier is cannonfodder" ofzo?
Om de designers te quoten

"The PvP areas are not a place for mercy. They are a place for carnage!"

Kort antwoord: Nee. Het enige wat je kunt proberen is op een lagere world tier te spelen, want daar zitten vaker ook lagere level characters in, maar er zijn er meer die zich dat realiseren, dus dat werkt ook niet altijd. Het is raar dat ze op deze manier PvP in de game hebben zitten, want het was duidelijk niet de focus van de game.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16:33
Dazzler2120 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:38:
[...]

De Tornado Storm Wolf build speel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN

Rogue is waarschijnlijk de meest mobiele class doormiddel van zijn skills, maar kijk ook wat jezelf lekker / leuk vindt spelen. Er zijn ook sorc builds en barb builds die over het scherm vliegen. Zelf leek rogue mij ook heel leuk, maar ik kom er nog niet helemaal in. Wellicht later nog een keer proberen.

Lvl ze tot 10 en dan heb je wel een idee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

IIsnickerII schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:00:
[...]

Om de designers te quoten

"The PvP areas are not a place for mercy. They are a place for carnage!"

Kort antwoord: Nee. Het enige wat je kunt proberen is op een lagere world tier te spelen, want daar zitten vaker ook lagere level characters in, maar er zijn er meer die zich dat realiseren, dus dat werkt ook niet altijd. Het is raar dat ze op deze manier PvP in de game hebben zitten, want het was duidelijk niet de focus van de game.
Hmm ok. Ik vind dat wel raar, want ik vind het juist zo superknap hoe flawless Blizzard het voor elkaar heeft gekregen om coop (zelfs couch coop) te spelen met tientallen levels verschil. Dus zo moeilijk lijkt het me niet om deze balancering dan ook in PvP te gooien. Op deze manier is er niets aan, behalve level 100 halen en dan hopen op "sukkels" die het een keer proberen op level 60 ofzo. :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:48
Ben ook bezig met mijn eerste Diablo game, en vind het wel heel erg tof, inmiddels level 18 en speel ook Rogue. Het sfeertje maakt het leuk, ik ben alleen nog een beetje aan het zoeken hoe ik het spel het beste kan spelen. Ik begreep eerst dat je vooral de campaign moest uitspelen, maar kwam er al vrij snel achter dat ik daarvoor niet sterk genoeg ben. Nu toch maar eerst levelen.
Mijn zoontje van 11 zit naast mij vaak te gamen op zijn xbox, maar af en toe moet ik hem toch even de kamer uitschoppen door de hoeveelheid bloed in de cutscenes haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@mobygo76 Ik heb de campaign uitgespeeld zonder al te veel side quests, je zou sterk genoeg moeten zijn voor de gehele playthrough. Zeker op level 18. De laatste act was ik volgens mij 3 of 4 levels underlevelled, maar dat heeft niet voor al te grote problemen gezorgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:14
spaceboy schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:13:
[...]

Hmm ok. Ik vind dat wel raar, want ik vind het juist zo superknap hoe flawless Blizzard het voor elkaar heeft gekregen om coop (zelfs couch coop) te spelen met tientallen levels verschil. Dus zo moeilijk lijkt het me niet om deze balancering dan ook in PvP te gooien. Op deze manier is er niets aan, behalve level 100 halen en dan hopen op "sukkels" die het een keer proberen op level 60 ofzo. :D
De vijf pvp kills voor de trophy heb ik in een kwartier gehaald. Even switchen naar WT1 of 2. Als je altar ceremony ziet beginnen, er naar toe en neermeppen die hap. De pvp is zo matig uitgewerkt dat ik nul schuldgevoel had. Het hielp misschien wel dat ik dit grapje uithaalde een paar dagen na de full release en ik al een redelijke WT3 setje had. Kwam wel ee de paar like minded trolls tegen maar we lieten elkaar met rust. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

mobygo76 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:14:
Ben ook bezig met mijn eerste Diablo game, en vind het wel heel erg tof, inmiddels level 18 en speel ook Rogue. Het sfeertje maakt het leuk, ik ben alleen nog een beetje aan het zoeken hoe ik het spel het beste kan spelen. Ik begreep eerst dat je vooral de campaign moest uitspelen, maar kwam er al vrij snel achter dat ik daarvoor niet sterk genoeg ben. Nu toch maar eerst levelen.
Mijn zoontje van 11 zit naast mij vaak te gamen op zijn xbox, maar af en toe moet ik hem toch even de kamer uitschoppen door de hoeveelheid bloed in de cutscenes haha.
De game is inderdaad pittig geweldadig. Als je eenmaal de story uit hebt, zou het niet zo'n probleem meer moeten zijn, los van het geweld van de gameplay zelf natuurlijk. Ik raad ook aan om zo snel mogelijk de story uit te spelen en niet teveel tijd te steken in de side quests. Het is namelijk enorm makkelijk om de lvl cap van 50 te bereiken voordat je de story uit hebt, en dan is elke XP die je intussen krijgt een beetje verspilde moeite.

Nadat de story uit is kun je doen wat je wilt, de capstone dungeon runnen om je level cap te verhogen naar 100, waar je wel even zoet mee bent. Ook kun je alsnog alle sidequests en collectibles doen die netjes worden getrackt op de map zodat je makkelijk bij kunt houden of je alles hebt gedaan in een regio. Er is dus geen reden om dat allemaal van tevoren te doen. Als je voelt dat je inderdaad wat underleveled bent, is het natuurlijk geen probleem om met wat quests bij te levelen. Is alleen maar mooi meegenomen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pirke
Ach, mn dochters van 4 en 6 kijken ook wel eens mee, dan juichen ze voor me dat ik de monsters weer verslagen heb :)

Het blijven gewoon spelletjes, ze snappen ook wel dat lopende skeletten niet echt zijn. Na Howarts Legacy liepen rond met hun toverstafjes overal "Revelio" te roepen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:44
IIsnickerII schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:28:
[...]

De game is inderdaad pittig geweldadig. Als je eenmaal de story uit hebt, zou het niet zo'n probleem meer moeten zijn, los van het geweld van de gameplay zelf natuurlijk. Ik raad ook aan om zo snel mogelijk de story uit te spelen en niet teveel tijd te steken in de side quests. Het is namelijk enorm makkelijk om de lvl cap van 50 te bereiken voordat je de story uit hebt, en dan is elke XP die je intussen krijgt een beetje verspilde moeite.

Nadat de story uit is kun je doen wat je wilt, de capstone dungeon runnen om je level cap te verhogen naar 100, waar je wel even zoet mee bent. Ook kun je alsnog alle sidequests en collectibles doen die netjes worden getrackt op de map zodat je makkelijk bij kunt houden of je alles hebt gedaan in een regio. Er is dus geen reden om dat allemaal van tevoren te doen. Als je voelt dat je inderdaad wat underleveled bent, is het natuurlijk geen probleem om met wat quests bij te levelen. Is alleen maar mooi meegenomen.
Er is geen level cap van 50 van je character in WT1&2. Het probleem is dat de monsters niet voorbij level 50 schalen en dus minder xp geven en dat je de XP boost van WT3 mist. Maar je kan gewoon voorbij lvl 50 gaan als je wilt duur alleen veel langer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

pirke schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:34:
Ach, mn dochters van 4 en 6 kijken ook wel eens mee, dan juichen ze voor me dat ik de monsters weer verslagen heb :)
There goes society... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:47
Mijn dochter van 4 noemt het "boeven vangen", wat begonnen is tijdens Warzone. En nu heet alles wat geen werk betreft dus boeven vangen. :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
Ricmaniac schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:43:
[...]

Rogue is imo de snelste class in late game.
En ook in leveling ben je erg snel met je movement skills. 2 dashes, shadowstep. super fijn om mee te levelen.
Als Sorcerer heb je ook niets te klagen, tussen teleport en 3 evade charges zit ik non stop the hoppen zo lijkt het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
Ach, toen ik 8 of 10 was speelde ik Leisure Sweet Larry op de computer van een oom/tante. Er zat een leeftijdcontrole ingebouwd in het spel om te verifiëren dat je minimaal 16 was. Een paar meerkeuzevragen in de trant van "Wat drink je het liefste? Melk, bier of ranja?" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Fanatix schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:43:
[...]

Mijn dochter van 4 noemt het "boeven vangen", wat begonnen is tijdens Warzone. En nu heet alles wat geen werk betreft dus boeven vangen. :)
Nu ben ik wel benieuwd, heeft je werk ook iets te maken met boeven vangen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

PjotrX schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:36:
[...]

Er is geen level cap van 50 van je character in WT1&2. Het probleem is dat de monsters niet voorbij level 50 schalen en dus minder xp geven en dat je de XP boost van WT3 mist. Maar je kan gewoon voorbij lvl 50 gaan als je wilt duur alleen veel langer.
Oh dan had ik dat verkeerd begrepen. Ik ben er zelf niet tegenaan gelopen maar ik dacht zoiets gelezen te hebben. Dan heb ik in dat geval daarover niets gezegd. Neemt niet weg dat het wel aan te raden is om de story uit te hebben voordat je lvl 50 bereikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:48
pirke schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:34:

Het blijven gewoon spelletjes, ze snappen ook wel dat lopende skeletten niet echt zijn. Na Howarts Legacy liepen rond met hun toverstafjes overal "Revelio" te roepen :D
Oh mijn zoontje is ook wel wat gewend hoor, maar in 1 van de eerste cutscenes is een scene met een priester die de dag van morgen niet kan navertellen. Dat vind ik nog net iets anders dan monsters verslaan ingame. Daar wordt hij ook niet anders van.

Thanks @lolgast, ik had al zoiets gelezen, ik ga weer verder met de campaign :).

[ Voor 6% gewijzigd door mobygo76 op 20-06-2023 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ben nu een beetje HC chars aan het klooien, al 3x poppetjes verloren (onder level 10), iets met niet zo voorzichtig haha. "even naar de chat kijken" fluts, dood. Oops. Nu nog niet zo erg, maar als je wat hoger level begint te komen zal het wel een andere reactie in mij oproepen dan Oops denk ik :P.

Die archivement om pvp kills te krijgen op een HC char is nog wel een dingetje haha. Je zou het bijna willen "cheaten" door allemaal met level 1 chars naar dat pvp gebied te gaan en 1 voor 1 die archievement te laten halen :P. Of kan dat niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:34
Diversity schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:01:
Ben nu een beetje HC chars aan het klooien, al 3x poppetjes verloren (onder level 10), iets met niet zo voorzichtig haha. "even naar de chat kijken" fluts, dood. Oops. Nu nog niet zo erg, maar als je wat hoger level begint te komen zal het wel een andere reactie in mij oproepen dan Oops denk ik :P.

Die archivement om pvp kills te krijgen op een HC char is nog wel een dingetje haha. Je zou het bijna willen "cheaten" door allemaal met level 1 chars naar dat pvp gebied te gaan en 1 voor 1 die archievement te laten halen :P. Of kan dat niet?
ik voel een GoT-event komen :D

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:14
Dazzler2120 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:50:
[...]

Of Papa en Mama in de slaapkamer.... wat doen jullie?
Ehhh boeven vangen!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Kol Nedra schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:27:
[...]

ik voel een GoT-event komen :D
We noemen het event "The Walking Dead" :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:47
Dazzler2120 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:50:
[...]

Als ik je dat zou vertellen, dan moet ik je.... :9

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Diversity schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:01:

Kom je eigenlijk SC spelers tegen als je HC speelt? Of is dat gewoon een andere server?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

snmght schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:01:
[...]

Kom je eigenlijk SC spelers tegen als je HC speelt? Of is dat gewoon een andere server?
Ik mag toch hopen dat de HC spelers een eigen server hebben.. die willen echt niet op 1 realm met die filthy casuals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:59

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is er een goede site waar ik builds kan bekijken? (Youtube filmpjes duren mij allemaal net ff te lang, wil op m'n gemak door de build heen lopen zonder steeds video's te moeten skippen en terugspoelen.)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:00
Mad-Matt schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:15:
Is er een goede site waar ik builds kan bekijken? (Youtube filmpjes duren mij allemaal net ff te lang, wil op m'n gemak door de build heen lopen zonder steeds video's te moeten skippen en terugspoelen.)
https://www.icy-veins.com/d4/

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
https://maxroll.gg/d4/build-guides

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:14
https://d4builds.gg/

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Angeloonie wellicht een optie om deze links van @BlueFoxOne @Vortigen en @Reaper.JA2 aan de OP toe te voegen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik gebruik maxroll voor alle guides eigenlijk. is een goeie complete website en die gasten zijn er snel bij qua updates. wat bij Icy veins soms nog wel is teweeg laat bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die zouden willen dat dungeons lineairder waren?Lijkt me wel wat om helemaal geen map te hoeven checken in en geen backtracking te hebben. Gewoon lekker door raggen zonder de route te checken. >:)
2 characters 60+ momenteel en ze spelen beiden lekker. :9 Dit zou voor mij het moment zijn om een volgende character te beginnen tot de NM dungeon buff er is. Wat ik niet ga doen tot season 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:38
Is het nu verstandig om NM dungeon te gaan farmen, gezien de buff die er aan zit te komen?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Ik heb iets gemist.. welke buff?
Buizerd__NL schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:49:
Is het nu verstandig om NM dungeon te gaan farmen, gezien de buff die er aan zit te komen?

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik zou wachten, normale dungeons zijn meer rewarding momenteel.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
BlueFoxOne schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:50:
Ik heb iets gemist.. welke buff?

[...]
Met Season 1 worden de NM dungueon blijkbaar gebuffed, want nu blijkt de rewards tegen te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Aha op die manier, ik lees t net idd.
Heb pas 1 NM D gedaan maar die viel idd wat tegen.
Buizerd__NL schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:00:
[...]

Met Season 1 worden de NM dungueon blijkbaar gebuffed, want nu blijkt de rewards tegen te vallen.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Absoluut, je Glyphs levelen is erg belangrijk. Kies een NM dungeon 3 levels boven jouw level, dan krijg je maximale xp. Je moet tellen vanaf lvl 55, dus stel dat je lvl 60 bent, neem dan een tier 8 Sigil, dan heb je een NM dungeon met mobs van lvl 63.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buizerd__NL schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:00:
[...]

Volgens mij zal dat nog voor season 1 komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
snmght schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:21:
@Angeloonie wellicht een optie om deze links van @BlueFoxOne @Vortigen en @Reaper.JA2 aan de OP toe te voegen?
Heb ik eerder ook al gevraagd, maar geen reactie gehad.

Los daarvan valt het ingame clan management me ook een beetje tegen, alleen GoT 2 kon ik een apply sturen, die na een paar dagen is declined of misschien verlopen. 1 is vol, 3 is onzichtbaar en 4 is nep. Zo voelt deze community een beetje als los zand allemaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik heb nu act 6 uitgespeeld, hierna krijg ik weer een gele missie...
wanneer kan ik dan op nightmare spelen? (3) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:43
Aggressor schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:28:
ik heb nu act 6 uitgespeeld, hierna krijg ik weer een gele missie...
wanneer kan ik dan op nightmare spelen? (3) ?
Na de epilogue. Ben je zo doorheen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Laatst online: 10-09 08:21
MeanGreen schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:18:
[...]

Los daarvan valt het ingame clan management me ook een beetje tegen, alleen GoT 2 kon ik een apply sturen, die na een paar dagen is declined of misschien verlopen. 1 is vol, 3 is onzichtbaar en 4 is nep. Zo voelt deze community een beetje als los zand allemaal :/
whisper zwartedood vanavond even :P
of stuur me ingame naam dan whisper ik even..

kan hem wel weer open zetten maar ivm de vele requests van niet GOT members

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Vanmorgen nog even mijn HC Druid gelevelled. Heb nu renown 3 in Fractured Peaks en ook alle Altars of Lilith. Volgende regio is Scosglen. Ben inmiddels level 32 en begin er aardig in te komen. De Tornado build bevalt me ook wel redelijk met levellen. Helaas nog geen 'geluk' met de legendary ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Manmanman..

4 schatkisten vol en geen een legendairy met The Glacial Aspect erop.
Dat is een blizzard waarbij icepikes ontstaan.. Heb hem drastisch hard nodig voor mijn Sorc.

Sommige legendairys heb ik 16x.......... maar deze is gewoon onmogelijk te krijgen ofzo.

Iemand nog tips?
Of nog beter.......... iemand ruilen ? ^_^

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:14
Lasteraar schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:49:
Manmanman..

4 schatkisten vol en geen een legendairy met The Glacial Aspect erop.
Dat is een blizzard waarbij icepikes ontstaan.. Heb hem drastisch hard nodig voor mijn Sorc.

Sommige legendairys heb ik 16x.......... maar deze is gewoon onmogelijk te krijgen ofzo.

Iemand nog tips?
Of nog beter.......... iemand ruilen ? ^_^
Legendaries zijn bound to account dus helaas niet te ruilen. Volgens mij heb ik die aspect wel 1 of 2x gezien.
Stug door farmen is t enige denk ik. Ik vermoed dat ie straks wel dropt want klagen op een forum werkt meestal wel :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

JohnnyV76 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:51:
Legendaries zijn bound to account dus helaas niet te ruilen. Volgens mij heb ik die aspect wel 1 of 2x gezien.
Stug door farmen is t enige denk ik. Ik vermoed dat ie straks wel dropt want klagen op een forum werkt meestal wel :)
Volgens mij kan ruilen alleen wanneer de legendary dropt in een game waarbij je samen al in die game was ten tijde van de drop. Dat was in D3 althans wel. :P

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 20-06-2023 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ok ! pittig ^_^

Ben de wanhoop nabij. Vandaar mijn vraag :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

lolgast schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:48:
Vanmorgen nog even mijn HC Druid gelevelled. Heb nu renown 3 in Fractured Peaks en ook alle Altars of Lilith. Volgende regio is Scosglen. Ben inmiddels level 32 en begin er aardig in te komen. De Tornado build bevalt me ook wel redelijk met levellen. Helaas nog geen 'geluk' met de legendary ;)
Ik kreeg mijn eerste Legendary ook pas op level 37. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
CH4OS schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:56:
[...]
Ik kreeg mijn eerste Legendary ook pas op level 37. ;)
Ik heb legendaries zat voor mijn level, alleen niet degene die Tornado veranderd in heat seaking missiles :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik moet dus nog tientallen altars maar mijn god dat voelt als stofzuigen. Weinig fun in al die beeldjes opsnorren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woohooo
  • Nu online

Woohooo

Smilie, James Smilie

snmght schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:02:
Ik moet dus nog tientallen altars maar mijn god dat voelt als stofzuigen. Weinig fun in al die beeldjes opsnorren.
Dan zou ik alle hoekjes en gatjes van de map ontdekken ook maar niet doen, dat voelt pas als stofzuigen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Uiteindelijk als je alle Altars of Lilith hebt, helpt dat op WT3/WT4 schijnbaar wel enorm. Ook de renown die je ervoor krijgt is mooi meegenomen (geeft ook o.a. paragon punten). Dus je doet het niet voor niets en zal er in the long run zeker profijt van hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Woohooo schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:03:
[...]

Dan zou ik alle hoekjes en gatjes van de map ontdekken ook maar niet doen, dat voelt pas als stofzuigen 8)
Die twee gaan wel goed samen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:54

Dark Angel

Corvette LS Power

eehbiertje schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:43:
[...]

whisper zwartedood vanavond even :P
of stuur me ingame naam dan whisper ik even..

kan hem wel weer open zetten maar ivm de vele requests van niet GOT members
Dan zou ik er ook graag bij willen :9

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:20
CH4OS schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:55:
[...]

Volgens mij kan ruilen alleen wanneer de legendary dropt in een game waarbij je samen al in die game was ten tijde van de drop. Dat was in D3 althans wel. :P
Helaas gaat dat niet meer in D4, legendaries zijn gelijk bound to account en er is geen grace period dat je kan traden met party members.
Waarvoor ze daarvoor hebben gekozen is nog steeds apart.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Ik vind het opzich wel meevallen. Ik heb vanmorgen van level 22 naar 32 gelevelled en meteen de Altars gedaan in de regio waar ik toch aan het levellen was. Meteen alle 3 de Strongholds meegenomen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Buizerd__NL
yinx84 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:15:
[...]

Absoluut, je Glyphs levelen is erg belangrijk. Kies een NM dungeon 3 levels boven jouw level, dan krijg je maximale xp. Je moet tellen vanaf lvl 55, dus stel dat je lvl 60 bent, neem dan een tier 8 Sigil, dan heb je een NM dungeon met mobs van lvl 63.
Thanks!

Monster level is 1 level above the player = +15% Bonus Experience
Monster level is 2 levels above the player = +20% Bonus Experience
Monster level is 3 or more levels above the player = +25% Bonus Experience

Misschien voor de rest en handig voor begin post?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EyTfm1_oV9AVJdu5K_bID57drfw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tSL0apq1rG7kYkZLjA7rI7Vr.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Buizerd__NL op 20-06-2023 14:49 ]

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:46

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:30
yinx84 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:15:
[...]

Buizerd__NL schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:48:
[...]

Thanks!

Monster level is 1 level above the player = +15% Bonus Experience
Monster level is 2 levels above the player = +20% Bonus Experience
Monster level is 3 or more levels above the player = +25% Bonus Experience

Misschien voor de rest en handig voor begin post?

[Afbeelding]
Let op dat de base-XP die je krijgt voor monster-kills wel gewoon blijft scalen. (https://maxroll.gg/d4/resources/experience). Zolang je niet op snelheid hoeft in te leveren loont het dus wel om meer dan 3 levels hoger te spelen. Op mijn sorc maakt +3 of +5 niet zoveel uit (op level 65).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor degenen die bezig zijn met de strongholds e.d; een Altar of Litlith is er altijd, soms zijn er zelfs 2 of een waypoint (dan is er wel maar 1 Altar of Lilith). Zijn dus wel makkelijke te scoren statpoints, bedoel ik ermee.

Met 15 strongholds in totaal, kan dat dus ook al redelijk oplopen.

[ Voor 96% gewijzigd door CH4OS op 20-06-2023 15:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
MeanGreen schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:18:
[...]

Tja, Blizz laat maar 150 members toe per clan, weet niet goed wat je dan verwacht wanneer we vol zitten? :'(
Vind zelf die grens onzin als je ziet hoeveel requests we krijgen, maar hier kunnen we helaas niets aan veranderen...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Bazziek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ausK9u3jBUnwUR3oBJaXhm27Oqk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cRDQK39OaUWIXK6zZxOnYgow.jpg?f=fotoalbum_large

Tijd voor een zwemles wacht alt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

40FPS is prima speelbaar. Haalt hij dat ook met wat actie op het scherm?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
IIsnickerII schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:17:
[...]

40FPS is prima speelbaar. Haalt hij dat ook met wat actie op het scherm?
Moet zeggen dat ik er tijdens actie weinig op let maar hij lijkt niet te absurd te dippen. Overigens haalt ie ook wel 60fps in town enzo maar heb em op 40 gecapt voor de batterij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Prima idee :) Ik speel af en toe wat sessies in de tuin met dit weer.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q1R4tNeYWBHrgYDWC-u6I1xcdmY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aIMIwcP12pJv6gAmJ8jnin85.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Laatst online: 10-09 08:21
Dark Angel schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:16:
[...]

Dan zou ik er ook graag bij willen :9
zet de GOT clan 3 wel weer op public.. (even aankijken van hoe en wat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Draaien die handhelds de game zelf, of is dat puur streamen vanaf een pc?
Pagina: 1 ... 82 ... 213 Laatste