Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

TTLCrazy schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:20:
Weet iemand wat die status symbolen op mobs zijn die ik vaak zie: bijvoorbeeld dat paars/blauwe rechthoekje of die lauwerkrans die soms op mijzelf ook te zien is ?

Ik kan nergens informatie hierover vinden of ik kijk er overheen...
Het paars/blauwe rechthoekje is vulnerable. Dat betekent dat die mob standaard +30% damage ontvangt, + de extra bonus in vulnerable damage die jij hebt. Voor een hoop builds is het gebruik maken van vulnerable een van de makkelijkste manieren om damage / clear speeds te verhogen.

Met die laurier neem ik aan dat je die ene met die gebroken ketting bedoelt. Dat is wanneer je unstoppable bent. Dan negeer je CC (Crowd-Control) effects. Kortgezegd effecten die ervoor zorgen dat je langzamer bent, of helemaal niet kunt bewegen.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:33

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UFsmmdTUA9-_vdM2nXUqB8mxLmk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4vwFrgsYBFT02qg9vSszpHh0.png?f=user_large

Is er iemand die deze broek als trap rogue gebruikt? Gisteren deze gevonden, vind de uitleg heel vaag en werking is nog vager

[ Voor 4% gewijzigd door Woohooo op 19-06-2023 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:25:
[...]

Best jammer eigenlijk dat paragon stopt. Het zou iets kunnen zijn wat veel langer doorgaat zodat de fanatiekeling iets kan door levelen. 1 ding zonder kunstmatige cap moet toch wel kunnen. :P Al is het maar 1 strength bijvoorbeeld. Of als prestige ding wie dat boeit.
Main stat door blijven scalen is wat diablo 3 had; het enige wat het oplevert is oneindige scaling, wat niet goed is voor de game. Wat dat betreft hebben ze het imo deze keer juist goed gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 14:04
So_Surreal schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:11:
[...]

Wat is de beste en leukste druid leveling build volgens jou?
Ik gebruik een combinatie van: Storm Strike, Lightning Storm, Earthen Bulwark, Poison Creeper, Hurricane en Cataclysm. Ben level 53 en kan op WT3 prima spelen. Geen idee of het de beste is, maar ik vind hem in ieder geval wel leuk!

Heb een wapen met +core skill damage, +damage op slowed enemies en +damage op vulnerable targets. Dus alles wat in mijn Hurricane komt smelt kapot door Lightning Storm! :p wissel Hurricane en Poison Creeper om qua CC.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 08:17

snmght

imho dan he

Woohooo schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:44:
[Afbeelding]

Is er iemand die deze broek als trap rogue gebruikt? Gisteren deze gevonden, vind de uitleg heel vaag en werking is nog vager
Kan gunstig zijn tegen elites als ik het zo lees. Hij blijft dus liggen en re-armen totdat hij (a) een vijand doodt of (b) een boss of speler raakt. Om de positieve effecten te compenseren gaat de cooldown omhoog.

Zoals ik hem zie verdwijnt hij dus ook zodra hij de eerste de beste trash mob doodt.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 08:13
FightingFalcon schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:14:
Toch eens benieuwd naar wat de meesten hier nu als meest powerfull leveling build beschouwen. Vermoed dat er een 100-tal correcte antwoorden zijn maar ben me wat aan het oriënteren voor mijn volgende die ik wil gaan levelen :-) Heb nu een L50 druid die me bloed, zweet en tranen gekost heeft :-)

Ben nogal newbie in de game :-)
Meest "powerfull'' niet, maar wel de meest relaxte moet een summoner necro wel zijn.
Ik vond het dermate relaxt dat ik lekker rond kon kijken op de map, af en toe mn skelletjes heal en wat zooi op de grond gooide. Veel meer skills heb je ook niet, alle je skills e.d. zit in je minions.

Heb sinds early access nu summoner gespeeld terwijl ik van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan het klussen was, waarna ik nog een uurtje ofzo had dat ik half in slaap op de bank kon liggen met mn ogen half open en een summoner necro pastte daar prima in haha :+

Inmiddels ook wel klaar mee en geen zin om de endgame met haar in te duiken, tijd voor een barb wat ik vanaf dag 1 eigenlijk al wilde :9~
Nee ik heb heel bewust voor een luie relaxte speelstijl gekozen, maar nu is het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
schaapiej schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:02:
[...]

Ik gebruik een combinatie van: Storm Strike, Lightning Storm, Earthen Bulwark, Poison Creeper, Hurricane en Cataclysm. Ben level 53 en kan op WT3 prima spelen. Geen idee of het de beste is, maar ik vind hem in ieder geval wel leuk!

Heb een wapen met +core skill damage, +damage op slowed enemies en +damage op vulnerable targets. Dus alles wat in mijn Hurricane komt smelt kapot door Lightning Storm! :p wissel Hurricane en Poison Creeper om qua CC.
Dit wou ik vanavond precies probereren haha, de ability's tenminste. volg je ergens een build van ofzo? :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Stijn107
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-04 11:32
Ik heb de laatste weken wat op het forum zitten lurken en wil ook wel graag een bijdrage leveren.
Inmiddels heb ik een barb 84 en sorcerer lvl 52. Veel diablo 3 gespeeld en ook redelijk wat uren Lost Ark.

The Good
- De sfeer van de game is enorm goed. Ten opzichte van diablo 3 kan ik echt genieten van de worldbuilding en de voice acting is in mijn ogen ook top notch.
- De campaign was aardig. Beter dan diablo 3 en dan vooral op vlak van de gebruikte cinematics. Sommige sidequests zijn ook leuk gedaan maar de meeste waren in mijn ogen toch oppervlakkige grind- of fetchquests.
- De character- en itemprogression zit in mijn ogen tot een level of 70-75 goed, hierna wordt het drama.
- Het PVP gebied heeft de potentie om echt leuk te zijn. Ze gaan wel iets moeten doen aan te grote levelverschillen als ze het niet exclusief voor level 90+ willen laten bestaan. Een level 80 heeft geen kans van een level 100 te winnen door 80 paragonpunten verschil. Deze paragonpunten geven een factor 3-4 aan damage en defense verschil (samen met glyph upgrades).
- De worldbosses, strongholds en andere world/dungeonevents zijn de eerste paar keer erg leuk maar zijn hierna lootpinatas op een timer. Ik hoop dat ze er worldbosses of bossmechanics in durven stoppen zoals bij Lost Ark, daar heeft deze game zeker de potentie voor.

The Bad
- Weinig variatie in effectieve builds. Als je casual 1x door de campaign wandelt en hierna een paar nightmares doet om vervolgens weer een andere game op te pikken is dit geen probleem. Ik hoop echter dat ze actiever gaan zijn met nerfs en buffs wat voor meer variatie in builds zal zorgen.
- Indien je wilt rebuilden is naast het verzamelen van andere gear ook een dure reset van je skills en paragon noodzakelijk. Ik begrijp de designfilosofie hier niet van, en zeker niet zolang ze nog actief aan het nerfen/buffen zijn.
- Vanaf level 75 heb ik geen gems of items lager dan ancestral opgeraapt. Het is gold- en expwise niet efficiënt om naar town te gaan om daar je zooi te verkopen. Een gearfilter waarbij je items kan 'hiden' als ze droppen zou dus welgekomen zijn.
- Vanaf level 75 zit er feitelijk niet echt meer uitdaging in het spel. De uniques en lengendaries heb je van je build en de enige progressie zit hem in best in slot rolls van je reeds bestaande gear (en legendary aspects) en vooral je paragonpunten zullen belangrijk zijn om je character sterker te maken. Dit maakt dat experience veel belangrijker is dan items vinden wat ik vergeleken met diablo 3 toch wel heel jammer vindt. Dit maakt hersenloze expgrinds veruit de meest efficiënte manier om bijvoorbeeld effectief te worden in PVP of eindbaas uber Lillith te kunnen verslaan.
- Geen general chat, jammer dat dit in 2023 niet mogelijk lijkt te zijn. Nu moet ik op een grote discordserver mijn LFG/LFM activiteiten doen, had dit liever ingame willen kunnen doen.
- Sommige mobmodellen zijn vergeleken met alle andere graphics echt ontzettend lelijk (die banshees en wraths bijvoorbeeld). Ik hoop dat ze deze nog een oppoetsbeurt geven.
- Een van de belangrijkste mechanics die ze moeten fixen is crowdcontrol. Er zijn op dit moment onvoldoende mogelijkheden om crowdcontrol effects te mitigaten via gear of bijvoorbeeld passive skills. Ik ben hoopvol dat dit in latere seasons wordt aangepakt.

Al bij al heb ik ontzettend genoten van het spel tot ongeveer nu. Naar mijn gevoel heb ik zo'n beetje alles wat er momenteel in het spel te doen is wel gedaan (los van uber Lillith waar je minimum level 100 voor moet zijn). De basis van het spel is enorm goed en ik kijk al uit naar season 1 waar ik hoogstwaarschijnlijk een Necro zal gaan levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
snmght schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:14:
[...]

Kan gunstig zijn tegen elites als ik het zo lees. Hij blijft dus liggen en re-armen totdat hij (a) een vijand doodt of (b) een boss of speler raakt. Om de positieve effecten te compenseren gaat de cooldown omhoog.

Zoals ik hem zie verdwijnt hij dus ook zodra hij de eerste de beste trash mob doodt.
Mwa lijkt mij dus vooral een verlenging van de cooldown. Meestal gebruik ik hem op elite packs, maar zit er ook een hele rits aan trash mobs bij die dus te snel doodgaan.
Ik denk dat het negatieve effect voor deze legs te groot is om echt nuttig te zijn voor death trap builds.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuudMu
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:30
Woohooo schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:44:
[Afbeelding]

ja ik gebruik hem al erg lang .. leek op Sacred beter te werken dan op Ancestral op de een of andere manier, ben nu lvl 75 en denk eraan het te vervangen voor Temerity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

JSchut

.....

Mijn level 50 druid doet voor mijn gevoel te weinig dmg. Sommige enemies duren echt lang.
Heb nu een Pulverize build en heb de meest nuttige affixes op mn items gezet.

De Capstone dungeon was echter een no-go. Dat ging te lang duren. Buiten het feit dat ik het waarschijnlijk niet zou halen.

Misschien is een andere build toch beter om te levelen.

Wat voor build gebruiken jullie om een druid te levelen?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anc schreef op maandag 19 juni 2023 @ 07:17:
[...]

Kom je bedrogen uit mits je de items hebt om tegen het infinite essence aan te komen.
Ik ben over gestapt op deze build: YouTube: Necromancer Shadow Lord Summoner Build Guide Diablo 4
Wel minions maar corpse explosion erbij. Werkt lekker!.
Corpse explosion heb ik ook in mijn build. Punt is, in die laatste room met Animus elites, waren er geen corpses meer, na respawn. Ik had de hele dungeon al van trash mobs gecleared, voor het geval dat je die bij een elite battle krijgt, dus er was ook niks meer waar ik corpses mee kon maken.

In andere content is het een prima build. Nergens echt problemen en grote packs met elites is prima te doen. Maar Fallen Temple was wel een stuk lastiger op een minions build.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Stijn107 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:19:
Ik heb de laatste weken wat op het forum zitten lurken en wil ook wel graag een bijdrage leveren.
Inmiddels heb ik een barb 84 en sorcerer lvl 52. Veel diablo 3 gespeeld en ook redelijk wat uren Lost Ark.

The Good
- De sfeer van de game is enorm goed. Ten opzichte van diablo 3 kan ik echt genieten van de worldbuilding en de voice acting is in mijn ogen ook top notch.
- De campaign was aardig. Beter dan diablo 3 en dan vooral op vlak van de gebruikte cinematics. Sommige sidequests zijn ook leuk gedaan maar de meeste waren in mijn ogen toch oppervlakkige grind- of fetchquests.
- De character- en itemprogression zit in mijn ogen tot een level of 70-75 goed, hierna wordt het drama.
- Het PVP gebied heeft de potentie om echt leuk te zijn. Ze gaan wel iets moeten doen aan te grote levelverschillen als ze het niet exclusief voor level 90+ willen laten bestaan. Een level 80 heeft geen kans van een level 100 te winnen door 80 paragonpunten verschil. Deze paragonpunten geven een factor 3-4 aan damage en defense verschil (samen met glyph upgrades).
- De worldbosses, strongholds en andere world/dungeonevents zijn de eerste paar keer erg leuk maar zijn hierna lootpinatas op een timer. Ik hoop dat ze er worldbosses of bossmechanics in durven stoppen zoals bij Lost Ark, daar heeft deze game zeker de potentie voor.

The Bad
- Weinig variatie in effectieve builds. Als je casual 1x door de campaign wandelt en hierna een paar nightmares doet om vervolgens weer een andere game op te pikken is dit geen probleem. Ik hoop echter dat ze actiever gaan zijn met nerfs en buffs wat voor meer variatie in builds zal zorgen.
- Indien je wilt rebuilden is naast het verzamelen van andere gear ook een dure reset van je skills en paragon noodzakelijk. Ik begrijp de designfilosofie hier niet van, en zeker niet zolang ze nog actief aan het nerfen/buffen zijn.
- Vanaf level 75 heb ik geen gems of items lager dan ancestral opgeraapt. Het is gold- en expwise niet efficiënt om naar town te gaan om daar je zooi te verkopen. Een gearfilter waarbij je items kan 'hiden' als ze droppen zou dus welgekomen zijn.
- Vanaf level 75 zit er feitelijk niet echt meer uitdaging in het spel. De uniques en lengendaries heb je van je build en de enige progressie zit hem in best in slot rolls van je reeds bestaande gear (en legendary aspects) en vooral je paragonpunten zullen belangrijk zijn om je character sterker te maken. Dit maakt dat experience veel belangrijker is dan items vinden wat ik vergeleken met diablo 3 toch wel heel jammer vindt. Dit maakt hersenloze expgrinds veruit de meest efficiënte manier om bijvoorbeeld effectief te worden in PVP of eindbaas uber Lillith te kunnen verslaan.
- Geen general chat, jammer dat dit in 2023 niet mogelijk lijkt te zijn. Nu moet ik op een grote discordserver mijn LFG/LFM activiteiten doen, had dit liever ingame willen kunnen doen.
- Sommige mobmodellen zijn vergeleken met alle andere graphics echt ontzettend lelijk (die banshees en wraths bijvoorbeeld). Ik hoop dat ze deze nog een oppoetsbeurt geven.
- Een van de belangrijkste mechanics die ze moeten fixen is crowdcontrol. Er zijn op dit moment onvoldoende mogelijkheden om crowdcontrol effects te mitigaten via gear of bijvoorbeeld passive skills. Ik ben hoopvol dat dit in latere seasons wordt aangepakt.

Al bij al heb ik ontzettend genoten van het spel tot ongeveer nu. Naar mijn gevoel heb ik zo'n beetje alles wat er momenteel in het spel te doen is wel gedaan (los van uber Lillith waar je minimum level 100 voor moet zijn). De basis van het spel is enorm goed en ik kijk al uit naar season 1 waar ik hoogstwaarschijnlijk een Necro zal gaan levelen.
Ben het wel eens met jou breakdown van het spel tot nu toe. Zelf heb ik dan een level 84 rogue en 30 ish necro. Ik heb echter weinig motivatie om dus verder te levelen, mede door de redenen die jij benoemt. Stel dat ik level 100 bereik nu is het enige verschil dat ik die uber lilith kan verslaan, maar dat bewaar ik dan liever om in seizoen 1 te behalen met alle mogelijke verbeteringen die ze gaan doorvoeren.

Verder wel zin om straks seizoen 1 te spelen, battlepas te doorlopen o.a., met welke class ben ik nog niet over uit. Wellicht een druid of sorcerer eens proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:27:
Mijn level 50 druid doet voor mijn gevoel te weinig dmg. Sommige enemies duren echt lang.

De Capstone dungeon was echter een no-go. Dat ging te lang duren. Buiten het feit dat ik het waarschijnlijk niet zou halen.

Ik had een beetje hetzelfde, maar twee levels verder voelt mijn druid al twee keer zo sterk. Met paragon gaat het hard, en misschien nog een paar legendaries er bij vinden.

Weerwolf ook geprobeerd maar dat voelde veel zwakker dan beer. En andere builds zijn meer echt casters wat niet echt mijn bedoeling was met dit karakter.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
JSchut schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:27:

Ook hier de pulverize build gebruikt om te levelen. Met 3 specifieke imprints ging het als een malle, daarvoor was het wat aanklooien.

Zonder specifiek te weten wat je hebt en gebruikt is het lastig er iets over te roepen.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:28

anc

Poops_McGhee schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:40:
[...]

Corpse explosion heb ik ook in mijn build. Punt is, in die laatste room met Animus elites, waren er geen corpses meer, na respawn. Ik had de hele dungeon al van trash mobs gecleared, voor het geval dat je die bij een elite battle krijgt, dus er was ook niks meer waar ik corpses mee kon maken.

In andere content is het een prima build. Nergens echt problemen en grote packs met elites is prima te doen. Maar Fallen Temple was wel een stuk lastiger op een minions build.
Ja je blijft een afhankelijkheid houden. Minions die dood gaan moet je snel nieuwe maken.
1 van de kritiekpunten wat mij betreft aan D4. De UI is niet goed genoeg. Ik vind het enorm lastig om snel en zonder focus verlies te zien of je aan je max minions zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:41:
[...]

Ik had een beetje hetzelfde, maar twee levels verder voelt mijn druid al twee keer zo sterk. Met paragon gaat het hard, en misschien nog een paar legendaries er bij vinden.

Weerwolf ook geprobeerd maar dat voelde veel zwakker dan beer. En andere builds zijn meer echt casters wat niet echt mijn bedoeling was met dit karakter.
ik heb dus echt zin juist om weerwolf te proberen. Zowel die direwolf storm build als die lightning storm Claw build. Maar voor al die weerwolf builds MOET je tempest roar helmet hebben anders zijn ze gewoon bijna niet effectief. En die helm kon ik voor alsnog maar niet vinden. Naja nog 1 weekje genieten in Frankrijk en dan ga ik er weer voor 😝

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anc schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:46:
[...]

Ja je blijft een afhankelijkheid houden. Minions die dood gaan moet je snel nieuwe maken.
1 van de kritiekpunten wat mij betreft aan D4. De UI is niet goed genoeg. Ik vind het enorm lastig om snel en zonder focus verlies te zien of je aan je max minions zit.
Ik summon elke 4 seconde nieuwe minions. Dan krijgen ze een attack en crit buff via m'n gear. Scheelt echt in damage en je hoeft niet zo nauwkeurig bij te houden of ze nog leven. Met paragon points kun je ze goed buffen. Ze gaan niet snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Stijn107 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:19:
The Bad
Dit is wel echt jammer. Hoop ook echt dat season 1 iets gaat brengen wat wel een beetje de uitdaging erin houdt ná level 70/75.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Hopelijk komt de S1 Battle Pass binnenkort, lees nu medio juli?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

DaWizza schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:44:
[...]

Ook hier de pulverize build gebruikt om te levelen. Met 3 specifieke imprints ging het als een malle, daarvoor was het wat aanklooien.

Zonder specifiek te weten wat je hebt en gebruikt is het lastig er iets over te roepen.
Snap ik!

Dit is wat ik nu aan aspects heb:

Aspect of Mending Stone
The duration of Earthern Bulwark is increased by 6 seconds. In addition, killing an enemy with Earth skills replenishes [X] of your active Earthen Bulwark's Barrier.

Ballistic Aspect
When you have Fortify your Earth Skills gain +2 Ranks.

Aspect of Retribution
Distant enemies have a 8% chance to be Stunned for 2 seconds when they hit you. You deal [20-40]%[x] increased damage to Stunned enemies.

Aspect of Quicksand
Damage from Earth skills Slow enemies hit by [25-50]% for 5 seconds.

Crashstone Aspect (2-hander)
Earth Skills deal [40-50%] more Critical Strike Damage to Crowd Controlled enemies.
Is dus 80-100%

Aspect of Retaliation
Your Core skills deal up to [20-40]%[x] increased damage based on your amount of Fortify.

Aspect of the Ursine Horror
Pulverize is now also an Earth skill. After casting Pulverize, tectonic spikes continue to deal [X] damage over 2 seconds.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
Finraziel schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:47:
[...]
Wat ik zelf nog niet geprobeerd heb maar gehoord heb is dat je elk aspect ook maar één keer kunt hebben, dus als je een bepaalde goede rol wil behouden dan moet je die niet al extracten want dan kun je dus geen andere versie van die power extracten (of die gaat gewoon verloren).
Dit is zeker niet zo, ik heb bepaalde aspects meerdere keren als extract bewaard in m'n inventory.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:39
Robbaman schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:08:
[...]

Dit is zeker niet zo, ik heb bepaalde aspects meerdere keren als extract bewaard in m'n inventory.
Je kunt wel dezelfde aspect meerdere keren extracten, maar na dat je deze opnieuw geimprint hebt kun je die specifieke roll niet meer uit dat specifieke item extracten. Ik denk dat dat voor de verwarring heeft gezorgd.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:40
Dazzler2120 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:20:
[...]

Twisting blades rogue, met vanaf lvl 50 rebuild naar death trap.
Goede AoE clear, veel dashes waardoor je snel door dungeons gaat, en enorm sterke single-target DPS

@Spooksel Pulverize druid is meer een endgame build. Leveling schijnt Tornado Druid toch echt een stuk beter te zijn.
Landslide/Rampage build. Die al eens geprobeerd?
ik speel die nu ruim 1 week en is zeer sterk. normale mobs 1 shotting in TIER21+
eindbosses binnen 1 minuut down :)

dit deed ik al op lvl67
nu lvl70 :D

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 19-06-2023 13:18 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Capstone 70 dungeon voor WT4, deze kan ook op lager level (al gemeld in dit topic).

Ik (61 flurry rogue) + 62 barb, dungeon zelf is goed te doen, al ging ik een paar keer neer.
Eindbaas lastig, helaas na 5x proberen opgegeven (eerste keer kregen we hem tot 10%).

Daarna wat meer aandacht naar m'n gear, alles 4x geleveled, betere gems (Flawless dropt in deze dungeon!)
Build ietsje aangepast naar meer survivability en een elixer + essense mee.
Met 62 solo is dit te doen. Wel is het uiteindelijk de mechanics leren, de grootste klappen dodgen.

Nu op WT4 als 63, is het wel oppassen geblazen (73+ mobs), Posion affix = direct 1HP en Helltide is nog niet te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Kol Nedra schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:16:
[...]

Landslide/Rampage build. Die al eens geprobeerd?
ik speel die nu ruim 1 week en is zeer sterk. normale mobs 1 shotting in TIER21+
eindbosses binnen 1 minuut down :)

dit deed ik al op lvl67
nu lvl70 :D
Druid ga ik nog wel een keer op terug komen, voor nu beviel het me niet genoeg en was ik gererolled naar Rogue :X

Maar vind het wel mooi dat je verschillende effectieve builds hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Msi92 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:00:
Hopelijk komt de S1 Battle Pass binnenkort, lees nu medio juli?
Ik hoop het wel, anders eind Juli. Had niet verwacht zo snel zin te hebben in S1. Genoeg kunnen proeven aan de game nu is het tijd om met al die ervaringen en een paar account wide unlocks te gaan huishouden met een Sorcerer.
Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:14
London schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:56:
[...]

Dit is wel echt jammer. Hoop ook echt dat season 1 iets gaat brengen wat wel een beetje de uitdaging erin houdt ná level 70/75.
Je kunt altijd Nightmare dungeons pushen (veel hogere level mobs dus). Qua xp niet het meest efficiënt en er zijn volgens mij geen leader boards maar het is een high level activiteit.

Ik ga nog even door met mijn lvl 71 sorc tot ik een endgame build heb. Ben wel benieuwd naar wat mogelijk is met betere ancestral gear met alles erop en eraan. Heb nu vooral een gare mishmash omdat ik nieuwe gear bij elkaar aan het rapen ben sinds WT4. Mijn dps is hoger maar ik moet nu rondkiten omdat cooldowns niet zo snel gaan (had cooldown op sacred gear). Als cdr weer rond de 40% zit en crit rond 50% dan gaat deze arc lash sorc weer ownen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:03
Ik speel nu druid met Landslide/Rampage build, maar ga de Pulverize build proberen, iemand al ervaring met beide builds en welke speelde het fijnst?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:49:
[...]
ik heb dus echt zin juist om weerwolf te proberen. Zowel die direwolf storm build als die lightning storm Claw build. Maar voor al die weerwolf builds MOET je tempest roar helmet hebben anders zijn ze gewoon bijna niet effectief. En die helm kon ik voor alsnog maar niet vinden. Naja nog 1 weekje genieten in Frankrijk en dan ga ik er weer voor 😝
Ja ik ging wat kort door de bocht... Het was meer dat ik een aantal wolf legendaries gevonden had en daar wat mee probeerde maar dat werkte nog niet echt. Met andere powers er bij zou het weer heel anders uit kunnen pakken.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Goldman schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:02:
Ik speel nu druid met Landslide/Rampage build, maar ga de Pulverize build proberen, iemand al ervaring met beide builds en welke speelde het fijnst?
iets meer tanky ben je dan, maar nadeel single target dmg is lager.
maar de pulverize is grotere aoe dmg, landslide hitbox veel lager dan pulverize.
Rampage heeft al een grote hitbox ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:28:
[...]

Ik hoop het wel, anders eind Juli. Had niet verwacht zo snel zin te hebben in S1. Genoeg kunnen proeven aan de game nu is het tijd om met al die ervaringen en een paar account wide unlocks te gaan huishouden met een Sorcerer.
Zin in!
Wat houden die seasons eigenlijk in? Samen grotere dungeons/bosses slopen? Beetje MMO idee.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 19-06-2023 14:29 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Hulleman schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:29:
[...]

Wat houden die seasons eigenlijk in? Samen grotere dungeons/bosses slopen? Beetje MMO idee.
Meestal releases van nieuwe content, nieuwe gear sets, grotere reworks van classes of het spel zelf.
Daarnaast gaat het meestal gepaard met rewards / cosmetics als rewards

Aan het einde van het season wordt alle seasonal content overgezet naar de reguliere realm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dazzler2120 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:33:
[...]

Meestal releases van nieuwe content, nieuwe gear sets, grotere reworks van classes of het spel zelf.
Daarnaast gaat het meestal gepaard met rewards / cosmetics als rewards

Aan het einde van het season wordt alle seasonal content overgezet naar de reguliere realm.
En misschien wel het belangrijkste; iedereen begint op 0. Dus je begint eigenlijk in een hele nieuwe ''wereld'' naast de huidige non-season wereld.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:22

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Gratz Patrick/Barbara: (@pstalman )
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YxNZJFbQ1PemIYxvonBSaXk8VA0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pvgSpfKqIL0XSdFWyLJcvhYb.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 19-06-2023 15:34 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
MeanGreen schreef op maandag 19 juni 2023 @ 08:10:
Dagje vrij nog met het huis voor mij alleen :9

Vrijdag gestart, net act 1 klaar op WT2, level 26 rabid wolf. Weinig moeite met de content, alleen een van de strongholds met een of andere ijs enchanted boss was nog niet te doen.

Op naar act 2 :)
Act 2 klaar, level 32 :)
Die eindbaas was iets te heftig op WT2, 2 hits en dood :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:17
MeanGreen schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:49:
[...]

Act 2 klaar, level 32 :)
Die eindbaas was iets te heftig op WT2, 2 hits en dood :X
Nice. Ik werd in act1 door de eerste boss gekilled :+ . Ook in act 3 ging het een keer mis.

Ergens rond level 23 vroeg ik mij af of ik niet al lang en breed level 50 zou worden tegen de tijd dat ik de campaign af had. Dus ben ik gestopt met sidequests en heb ik vrij weinig andere dingen gedaan dan puur de story quests. Ik zit ondertussen aan het eind van Act5, level 43:
lvl 43 Barbarian)
Play Time : 23 hours 8 minutes
Last Time Played : 6/19/2023, 12:41:27 PM
Monsters Killed : 7982
Elites Killed : 255
Gold Collected : 216046
Power : 433
World Tier : 2
Last Update : 6/19/2023, 2:57:28 PM

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jajofisher
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:59
Dazzler2120 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:33:
[...]Aan het einde van het season wordt alle seasonal content overgezet naar de reguliere realm.
Van wat ik begrepen heb wordt een groot deel van de seasonal changes óók meteen actief op de eternal realm. Dus zelfs als je niet meedoet aan het season zelf kun je daarbuiten ook al genieten van de meeste changes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jajofisher schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:00:
[...]

Van wat ik begrepen heb wordt een groot deel van de seasonal changes óók meteen actief op de eternal realm. Dus zelfs als je niet meedoet aan het season zelf kun je daarbuiten ook al genieten van de meeste changes.
Item changes en class buffs enzo zullen ook in de eternal realm actief worden ja, gelijktijdig met season 1. Maar de seasonal mechanics logischerwijs als enige niet :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
JSchut schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:06:
[...]

Snap ik!

Dit is wat ik nu aan aspects heb:

Aspect of Mending Stone
The duration of Earthern Bulwark is increased by 6 seconds. In addition, killing an enemy with Earth skills replenishes [X] of your active Earthen Bulwark's Barrier.

Ballistic Aspect
When you have Fortify your Earth Skills gain +2 Ranks.

Aspect of Retribution
Distant enemies have a 8% chance to be Stunned for 2 seconds when they hit you. You deal [20-40]%[x] increased damage to Stunned enemies.

Aspect of Quicksand
Damage from Earth skills Slow enemies hit by [25-50]% for 5 seconds.

Crashstone Aspect (2-hander)
Earth Skills deal [40-50%] more Critical Strike Damage to Crowd Controlled enemies.
Is dus 80-100%

Aspect of Retaliation
Your Core skills deal up to [20-40]%[x] increased damage based on your amount of Fortify.

Aspect of the Ursine Horror
Pulverize is now also an Earth skill. After casting Pulverize, tectonic spikes continue to deal [X] damage over 2 seconds.
Top! Dat maakt een hoop duidelijk.
Eigenlijk mis je de belangrijkste: Shockwave offensive aspect op een 2Hander.

Die maakt een shockwave van je pulverize, daarmee maai je hele groepen in 1x neer. Samen met Earthen Might key passive blijf je spammen aangezien je spirit nooit op gaat.

Succes!

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb nog best veel Lillith shrines te ontdekken. Denk dat ik vanavond even terug ga naar WT1 om dat te doen. Dan word ik niet zo snel afgeleid door allerlei events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Damn ik vind die Cathedral of Light op T2 echt lastig, ben level 50 maar kom er maar mondjesmaat doorheen. Nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

DaWizza schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:01:
[...]

Top! Dat maakt een hoop duidelijk.
Eigenlijk mis je de belangrijkste: Shockwave offensive aspect op een 2Hander.

Die maakt een shockwave van je pulverize, daarmee maai je hele groepen in 1x neer. Samen met Earthen Might key passive blijf je spammen aangezien je spirit nooit op gaat.

Succes!
Hoezo raakt spirit nooit op? Ik heb constant dat mn spirit leeg is. Wat doe ik fout 8)7
Met de shockwave natuurlijk....

Maar hoe gaat dit op bosses dan?

[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 19-06-2023 15:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Poops_McGhee schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:06:
Heb nog best veel Lillith shrines te ontdekken. Denk dat ik vanavond even terug ga naar WT1 om dat te doen. Dan word ik niet zo snel afgeleid door allerlei events.
Je kunt het ook combineren met events. Combineer het nuttige met het aangename. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:00
Ik ben er 'gewoon' een keer voor gaan zitten. Kost wel redelijk wat tijd, maar in een middag had ik ze allemaal (met mount, that is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Jackson6 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:09:
Damn ik vind die Cathedral of Light op T2 echt lastig, ben level 50 maar kom er maar mondjesmaat doorheen. Nog tips?
Maak je enemies sneller dood dan dat zij jou doodmaken,
hoop dat het met deze tip lukt, succes! :+

Zoals ik het had begrepen is Cathedral of Light zo'n beetje de eerste echte gearcheck die je tegen komt. Klopt je build, heb je al wat juiste aspects die goed synergizen met je build? Dan moet CoL wel goed lukken. Heb je dat niet, of mis je veel componenten (aspects) die je wel nodig hebt, dan ga je veel moeite ermee hebben.
Evt even met een buildguide kijken welke aspects je kan behalen zou een goed idee kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Niet online
JSchut schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:09:
[...]

Hoezo raakt spirit nooit op? Ik heb constant dat mn spirit leeg is. Wat doe ik fout 8)7
Met de shockwave natuurlijk....

Maar hoe gaat dit op bosses dan?
Op bosses werkt dit minder, single target DPS is niet voor deze build weggelegd.
Je hebt echter de tijd: veel armor, hp, fortify en barrier en je kunt bijna niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

DaWizza schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:31:
[...]

Op bosses werkt dit minder, single target DPS is niet voor deze build weggelegd.
Je hebt echter de tijd: veel armor, hp, fortify en barrier en je kunt bijna niet dood.
Ik heb een andere ervaring :D Sommige bosses kan ik niet lang overleven. En the butcher al helemaal niet. Die knuppelt mij echt zo neer.

Terug naar de tekentafel i guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
JSchut schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:35:
[...]

Ik heb een andere ervaring :D Sommige bosses kan ik niet lang overleven. En the butcher al helemaal niet. Die knuppelt mij echt zo neer.

Terug naar de tekentafel i guess
The Butcher is een rotzak. Hij slaat zo hard dat je verdediging vlot verdwenen is. Iedereen doet stoer over hoe ze hem verslaan maar ze zijn allemaal rondjes aan het rennen om niet geraakt te worden en om twee van zijn attacks af te straffen terwijl ze normale bosses facetanken. Mijn sorc doet dat iig. Waarom ik nu wel kan winnen van hem is omdat ik zijn stagger sneller kan halen en veel meer burst damage heb dan 40 levels terug. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 19-06-2023 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Exactor it schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:41:
[...]

The Butcher is een rotzak. Hij slaat zo hard dat je verdediging vlot verdwenen is. Iedereen doet stoer over hoe ze hem verslaan maar ze zijn allemaal rondjes aan het rennen om niet geraakt te worden en om twee van zijn attacks af te straffen terwijl ze normale bosses facetanken. Mijn sorc doet dat iig. Waarom ik nu wel kan winnen van hem is omdat ik zijn stagger sneller kan halen en veel meer burst damage heb dan 40 levels terug. :)
Ik weet niet of hij makkelijker is in niet-Nightmare dungeons, maar de laatste drie encounters heb ik hem kunnen face tanken als Ice Shards sorc @ lvl 74. Maar goed, met 4 defensive skills (Nova niet meegerekend) mag dat ook wel... Frost Shield, Flame Shield, Teleport en Deep Freeze kan ik roeleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:38
Huh? Ik had gisteren een quest voor Nightmare Dungeons maar vandaag zie ik geen Nightmare Dungeons meer op de map. Is dit een tijdelijke event of hoe zit dat?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:05
yinx84 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:48:
[...]

Ik weet niet of hij makkelijker is in niet-Nightmare dungeons, maar de laatste drie encounters heb ik hem kunnen face tanken als Ice Shards sorc @ lvl 74. Maar goed, met 4 defensive skills (Nova niet meegerekend) mag dat ook wel... Frost Shield, Flame Shield, Teleport en Deep Freeze kan ik roeleren.
Same here. Arc lash sorc @ lvl 86. Doe meestal Nightmare dungeons van lvl 90+ en die butcher is te face tanken met barriers, barrier aspects en lage cooldown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:05
Buizerd__NL schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:49:
Huh? Ik had gisteren een quest voor Nightmare Dungeons maar vandaag zie ik geen Nightmare Dungeons meer op de map. Is dit een tijdelijke event of hoe zit dat?
Heb je sigils geactiveerd voor nightmare dungeons? In je stash onder consumables.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Buizerd__NL schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:49:
Die moet je zelf starten met de Sigils ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
yinx84 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:48:
[...]

Ik mis Deep Freeze. De shields en teleporteren zijn net niet genoeg qua cooldown voor mij om stil te staan. Zeker niet als hij zijn haak/stun move doet. Als ik die kon deep freezen was het zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:38
Misschien Frost Nova gebruiken? Hiermee freeze je de enemies en kun je ze killen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:14:
[...]

Je kunt het ook combineren met events. Combineer het nuttige met het aangename. O-)
Veel te veel afleiding. Dan ben ik volgend jaar nog bezig. Ik moet dat soort dingen met zo min mogelijk prikkels doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:16
Ik heb Diablo IV fysiek gekocht, maar omdat de verzending te lang duurde en het erop leek dat ik het niet meer zou krijgen, heb ik een digitale code gekocht vanochtend voor mijn werk. Nu heb ik de fysieke versie zojuist binnengekregen en die wil ik graag houden. De digitale code kan ik alleen niet retour sturen (teruggeven?). Wat is handig om hiermee te doen? Ik wil de digitale code verkopen, maar ik heb geen idee hoe ik kan aantonen dat de code nog werkt. Iemand een idee, of eventueel interesse om te kopen? Ik vraag het ook nog rond bij wat vrienden, maar het grootste deel zit al elke avond te gamen en hun vrouw te negeren :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Orangelights23 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:31:
Ik heb Diablo IV fysiek gekocht, maar omdat de verzending te lang duurde en het erop leek dat ik het niet meer zou krijgen, heb ik een digitale code gekocht vanochtend voor mijn werk. Nu heb ik de fysieke versie zojuist binnengekregen en die wil ik graag houden. De digitale code kan ik alleen niet retour sturen (teruggeven?). Wat is handig om hiermee te doen? Ik wil de digitale code verkopen, maar ik heb geen idee hoe ik kan aantonen dat de code nog werkt. Iemand een idee, of eventueel interesse om te kopen? Ik vraag het ook nog rond bij wat vrienden, maar het grootste deel zit al elke avond te gamen en hun vrouw te negeren :P
Ik heb dit via Tweakers V&A verkocht. Met D3 had ik de Collector's Edition besteld, die kwam te laat binnen, dus toen online een basic edition gekocht. Vervolgens de code verkocht aan iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Orangelights23 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:31:
ik zou vooral zeggen verkoop het via V&A games; categorie: Games

Genoeg mensen die op zoek zijn naar een digital code ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:16
Bedankt @Angeloonie en @Dazzler2120, helemaal niet aan V&A gedacht haha. Zal daar de advertentie eens opzetten, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben benieuwd naar de seasonal events zeg maar. Ze zeggen vanaf begin al dat ze d4 seizoenen anders en met name grootser willlen aanpakken dan d3. Nou was voor d3 begrippen dit laatste seizoen (28) echt wel goed in vergelijking met alle voorgaande. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Denk zelf heel eerlijk dat seizoen 1 eigenlijk nog een beetje gaat tegenvallen als in wat ze voor nieuwe content / systemen uitbrengen. Omdat ze waarschijnlijk de launch uitbalanceren.

Aan de andere kant kan het ook best wel wat zijn misschien omdat ze alle changes die wij als spelers nu graag zien veelal pas met seizoen 2 komen wat kan betekenen dat ze de handen vol hebben aan development voor S1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 21:15
Oef, ik had gemist dat je Legendary passive van een item kan extracten.
Droppen legendaries met eenzelfde passive vaker? Want ik heb nu al best wat leuke gesalvaged.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:53:
Oef, ik had gemist dat je Legendary passive van een item kan extracten.
Droppen legendaries met eenzelfde passive vaker? Want ik heb nu al best wat leuke gesalvaged.
Ja hoor. Vaak zat en ook met betere stats als je wat betere gear pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Buizerd__NL schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:26:
Misschien Frost Nova gebruiken? Hiermee freeze je de enemies en kun je ze killen.
Oh zeker. Maar dit ging om the Butcher, die bevriest niet. Frost Nova maakt hem wel vulnerable en de chill van frost nova helpt wel met stagger maar het werkt niet als directe verdediging.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
2 dagen langs dungeon XP farmen heeft resultaat gehad:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4nLmPna013qBxvBhr44el_GbYo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1HlegL7dYeDu3u2cWdtTIHHG.jpg?f=fotoalbum_large

En dan ben je 100, verkoopt de Weapon shop een betere wapen dan ik had en kom er achter dat Imprint er een Leg van maakt 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door pstalman op 19-06-2023 17:16 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
PepieNL schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:15:
[...]

Meest "powerfull'' niet, maar wel de meest relaxte moet een summoner necro wel zijn.
Ik vond het dermate relaxt dat ik lekker rond kon kijken op de map, af en toe mn skelletjes heal en wat zooi op de grond gooide. Veel meer skills heb je ook niet, alle je skills e.d. zit in je minions.

Heb sinds early access nu summoner gespeeld terwijl ik van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan het klussen was, waarna ik nog een uurtje ofzo had dat ik half in slaap op de bank kon liggen met mn ogen half open en een summoner necro pastte daar prima in haha :+

Inmiddels ook wel klaar mee en geen zin om de endgame met haar in te duiken, tijd voor een barb wat ik vanaf dag 1 eigenlijk al wilde :9~
Nee ik heb heel bewust voor een luie relaxte speelstijl gekozen, maar nu is het klaar.
Behalve dat summoner allesbehalve lui is end game. Juist door de unique ring (mendeln nog iets ) is het van belang dat je constant reap of blight aan het casten bent, naast alles te cursen, army cd op juiste moment casten, Iron golem active op cd (=vaak) casten, evenals de heals op minions/ herplaatsen van je minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

pstalman schreef op maandag 19 juni 2023 @ 17:10:
[Afbeelding]

En dan ben je 100, verkoopt de Weapon shop een betere wapen dan ik had en kom er achter dat Imprint er een Leg van maakt 8)7
Respect!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

Gratz op 100!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Exactor it schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:41:
[...]

In de 3 x dat ik hem zaterdag tegen kwam heeft het voor mij nog nooit zo een feest mogen zijn :+ -O-

Een ander keer kwam ik hem op lvl 10 tegen dat telt natuurlijk niet haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:29:
[...]

Maak je enemies sneller dood dan dat zij jou doodmaken,
hoop dat het met deze tip lukt, succes! :+

Zoals ik het had begrepen is Cathedral of Light zo'n beetje de eerste echte gearcheck die je tegen komt. Klopt je build, heb je al wat juiste aspects die goed synergizen met je build? Dan moet CoL wel goed lukken. Heb je dat niet, of mis je veel componenten (aspects) die je wel nodig hebt, dan ga je veel moeite ermee hebben.
Evt even met een buildguide kijken welke aspects je kan behalen zou een goed idee kunnen zijn.
Lol ik dacht dat ik een goede build had, ik heb ff wat geschoven met skill points etc en heb hem nu in 1x gehaald, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 21:14
[Afbeelding]

Mooi! Welke farm heb je gedaan?

Enige verschil met een rare en legendary is inderdaad de imprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:39

Kluus

Gang is alles

Ik heb nu een aantal keer de lvl 70 capstone geprobeert (op lvl 58 en 62) de dungeon lukt me prima maar die eindbaas… De meeste mechanics heb ik wel onder de knie maar die opressor summons overleef ik nooit. :(

Nog maar een paar levels wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Niekjuh schreef op maandag 19 juni 2023 @ 18:15:
[...]

Mooi! Welke farm heb je gedaan?

Enige verschil met een rare en legendary is inderdaad de imprint.
uldur cave, werd wel snel saai trouwens.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:01

Mauz1978

Console War Veteran

Het loont soms om op een niet ingelogd account op youtube te zoeken, want zo presenteert het algoritme andere Diablo 4 filmpjes. Zo stuitte ik op deze hieronder en daar kwam een mindblowing aspect (pun intended) naar voren: bepaalde aspects levelen mee met upgrades!

In het kort:

Aspects met numerieke waarden (zoals + 550 dmg (350-750)) upgraden mee met de legendary items upgrades, maar alleen als het op het originele item zitten. Zo kan bovenstaand voorbeeld bijvoorbeeld 1050 (350-750) worden! Daarna kan je m extracten (de upgrade waarden blijven!) en imprinten op iets anders.
Het meelevelen werkt niet op imprinted aspects en niet op procentuele waarden (zoals +5% armour)!
Dit was voor mij echt mindblowing: ik wist het niet!

Het filmpje heeft overigens nog een paar goeie andere tips (waaronder het geluid aanpassen dat je geen error meldingen van je char krijgt (not enough energy!) of alleen een geluid als een legendary dropt).

Doe er je voordeel mee:

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:11
Zit al een paar dagen te kloten met mn lvl 48 landslide druid om de WT2 capstone dungeon te voltooien, kom maar niet naar WT3.

Hoe hebben jullie dit gedaan, tot lvl 50 geleveld en toen de capstone voltooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:53
Ik ben nu level 53 en als ik een build bekijk dan zie ik dat ik nog een stuk of 6 skill points te kort kom.

Ik kan er nog zo'n 2 à 3 tal claimen via de renown, maar hoe komen mensen dan aan die extra skill points?

Dacht dat je maar tot level 50 skill points ontving nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 21:29
Poulske schreef op maandag 19 juni 2023 @ 18:38:
Zit al een paar dagen te kloten met mn lvl 48 landslide druid om de WT2 capstone dungeon te voltooien, kom maar niet naar WT3.

Ik heb m direct na de campaign op lvl48 gedaan. De dungeon vond ik goed te doen, maar mijn eerste ervaring in WT3 was meteen een helltide, dat ging niet lekker :) Daarom even in WT2 gear geoptimaliseerd voordat ik verder ging in WT3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
Astratuner schreef op maandag 19 juni 2023 @ 18:39:
Ik ben nu level 53 en als ik een build bekijk dan zie ik dat ik nog een stuk of 6 skill points te kort kom.

Ik kan er nog zo'n 2 à 3 tal claimen via de renown, maar hoe komen mensen dan aan die extra skill points?

Dacht dat je maar tot level 50 skill points ontving nietwaar?
Je krijgt iets van 59 punten als ik me niet vergis. 10 vd renown en 49 door het levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Jackson6 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 18:00:
[...]

Lol ik dacht dat ik een goede build had, ik heb ff wat geschoven met skill points etc en heb hem nu in 1x gehaald, heerlijk!
Ah nice! Ja het is een beetje wat ik zei, vóór CoL word je nog niet écht uitgedaagd (behalve The Butcher die je af en toe in een dungeon clapt), als je dan CoL probeert voor WT3, kan het opeens lastig gaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Poulske schreef op maandag 19 juni 2023 @ 18:38:

met meerdere mensen gedaan, groep van 4 maken is stuk eenvoudiger om het te clearen :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Hmm, ik kom er op level 70 achter dat je jewelery kunt upgraden. Voor de andere nitwits: bij de jeweler kan dit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Exactor it schreef op maandag 19 juni 2023 @ 19:06:
Hmm, ik kom er op level 70 achter dat je jewelery kunt upgraden. Voor de andere nitwits: bij de jeweler kan dit. :)
Had je ook al gezien dat je daar ook sockets kunt toevoegen aan je gear? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martan
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:18
Ik kwam heel laat achter met die Glyphs upgraden, bij lvl 64 ofzo
Kan je blijkbaar de resterende XP gewoon nog voor een andere gebruiken 8)7 8)7 ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:43
We moeten een tips lijstje in de openings post zetten zie ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Glyphs upgraden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martan
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:18
Uhm ja, je hebt die paragon boards.
Daarin heb je wel eens een leeg hokje, daar kan een Glyph in.
Afbeeldingslocatie: https://assets.maxroll.gg/wordpress/Rare-Glyph-459x506.png

En die Glyphs kan je weer upgraden dmv die Nightmare Dungeons (als ik nu geen dingen meer door elkaar haal).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@Martan That sounds about right :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Ik zou eigenlijk met renown op 5/5 moeten halen op mijn SC character, maar ik merk dat ik levellen in HC leuker vind. Dadelijk begint S1 en heb ik 2 keer niets :9

[ Voor 31% gewijzigd door lolgast op 19-06-2023 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ah, ja ik heb een glyph, maar nog geen nightmare dungeons gedaan. Ben nog renown aan het farmen om overal +4 paragon te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 10:06
Rond lvl 68 WT 4 vrijgespeeld, alle paragon renown verzameld en inmiddels Sorcerer naar lvl 71 gebracht. Eerlijk is eerlijk, voor mij is het denk ik wel goed zo geweest. :) Ik speel de traditionele Iceshards build en het speelt lekker weg, maar ik mis volkomen de drive om al mijn legendaries te upgraden van Sacred naar Ancestral, en ook die paragon-points vrijspelen + glyphs upgraden boeit me eigenlijk niet zo.

Komende tijd zal D4 zeker nog wel eens aangeslingerd worden voor een enkele Nightmare Dungeon, misschien een alt of zo beginnen voor wat aanklooien en kijken of de seasons wat hips brengen.

[ Voor 3% gewijzigd door Menkoro op 19-06-2023 20:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Voor wie nog last heeft van haperingen/lag en dan met name in de steden: zet cross play eens uit. Bij mij helpt het enorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Angeloonie schreef op maandag 19 juni 2023 @ 19:26:
[...]

Dat wist ik ook niet😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Shit. Ik was in de veronderstelling dat als je een aspect via een Dungeon hebt gevonden deze in een soort library zit. Nu heb ik mijn Twisting Blades orbit aspect vernield en kan ik het ook niet meer imprinten. Hoe kom ik er nu weer aan, alleen kans door het als drop op een item te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
snmght schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:44:
Shit. Ik was in de ve onderstelling dat als je een aspect via een Dungeon hebt gevonden deze in een soort library zit. Nu heb ik mijn Twisting Blades robit aspect vernield en kan ik het ook niet meer imprinten. Hoe kom ik er nu weer aan, alleen kans door het als drop op een item te vinden?
Als je hem via de dungeon unlocked zit hij in je codex. Als hij van een andere legendary kwam niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Angeloonie schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:45:
[...]

Als je hem via de dungeon unlocked zit hij in je codex. Als hij van een andere legendary kwam niet.
Ik zie hem letterlijk staan in mijn codex maar ik krijg hem niet op andere (rare) gloves gezet, ook niet op dagger. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
snmght schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:46:
[...]

Ik zie hem letterlijk staan in mijn codex maar ik krijg hem niet op andere (rare) gloves gezet, ook niet op dagger. :(
Dan kan het mogelijk niet op dat type item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Angeloonie schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:47:
[...]

Dan kan het mogelijk niet op dat type item?
Volgens de Wiki kan het wel. Ik had hem voorheen ook op gloves. Ik word er echt gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Angeloonie schreef op maandag 19 juni 2023 @ 19:26:
[...]

Die kende ik al. Kennelijk kijk ik niet verder dan mijn toverstaf lang is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
snmght schreef op maandag 19 juni 2023 @ 20:48:
[...]

Volgens de Wiki kan het wel. Ik had hem voorheen ook op gloves. Ik word er echt gek van!
Ehhh.. Dan doe je iets fout gok ik? :P Gooi je gloves in de imprint ding, en dan selecteer je de aspect? Moet er tussen staan dan.

Als je hem nét unlocked hebt kan het ook zijn dat je even moet reloggen, had dat ook een keertje.

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 19-06-2023 20:50 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 213 Laatste