De sword bonus is ook actief omdat je ‘m draagt ja.Thalaron schreef op zondag 18 juni 2023 @ 16:41:
[...]
Ja, maar krijg je er op die manier nu óók de weapon mastery voor Sword erbij? Of alleen Axe?
hmm, ik zit nu beetje in een impasse. Op WT3 is het allemaal iets te makkelijk en vind ik ook geen betere gear meer. Daarom maar capstone dungeon gedaan op lvl 61. Kreeg de eindbaas niet neer zonder hulp (dat was wss al goede indicator dat het te vroeg was voor WT4!). Zit nu dus op WT4 te spelen maar daar ga ik veelvuldig dood. En hierdoor is het ook lastig nieuwe gear te vinden.
Nu dus weer noodgedwongen terug naar WT3 maar zoals gezegd kom ik niet echt veel betere gear tegen momenteel dus veel sterker ga ik daar niet worden.... Geen idee hoe dit goed aan te pakken. Ik ga eerst maar alle renown op max lvl halen om die 20 paragon points te kunnen gebruiken en nog maar wat nightmare dungeons doen om glyphs sterker te maken. Ook nog maar even nadenken over mijn barb build.
Nu dus weer noodgedwongen terug naar WT3 maar zoals gezegd kom ik niet echt veel betere gear tegen momenteel dus veel sterker ga ik daar niet worden.... Geen idee hoe dit goed aan te pakken. Ik ga eerst maar alle renown op max lvl halen om die 20 paragon points te kunnen gebruiken en nog maar wat nightmare dungeons doen om glyphs sterker te maken. Ook nog maar even nadenken over mijn barb build.
Nu de Druid een beetje op gang begint te komen vanaf lvl 50 is ie ook wel heel leuk. Wordt nog lastig kiezen tussen Rogue en Druid voor seizoen 1.
Ik zou toch op WT4 blijven struggelen tot je een goed wapen vindt. Dat scheelt een hele hoop en dan kan je vanaf daar je ancestral gear bij elkaar verzamelen.Dazzling Dwild schreef op zondag 18 juni 2023 @ 17:38:
hmm, ik zit nu beetje in een impasse. Op WT3 is het allemaal iets te makkelijk en vind ik ook geen betere gear meer. Daarom maar capstone dungeon gedaan op lvl 61. Kreeg de eindbaas niet neer zonder hulp (dat was wss al goede indicator dat het te vroeg was voor WT4!). Zit nu dus op WT4 te spelen maar daar ga ik veelvuldig dood. En hierdoor is het ook lastig nieuwe gear te vinden.
Nadat je alle 5 rewards voor reknown heb behaald, dan is er toch geen. Iut meer om campain over te desleaan? Maar
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dat gebeurt volgens mij wel vaker bij Lillith shrines met die devotee spawns daar. Die kunnen gek spawnen om de een of andere reden.caspervc schreef op zondag 18 juni 2023 @ 17:46:
Vraagje, hebben jullie het ook wel eens dat er iets spawnt wat je niet kan aanvallen / bereiken? Als in een bug?
[Afbeelding]
Ik ben die nog nooit tegengekomen.caspervc schreef op zondag 18 juni 2023 @ 17:46:
Vraagje, hebben jullie het ook wel eens dat er iets spawnt wat je niet kan aanvallen / bereiken? Als in een bug?
[Afbeelding]
Een tip voor early WT4: helltide cinders verzamelen in WT3, en dan mystery chests claimen in WT4. Als je het goed doet heb je zo’n 12-16 legendaries per helltide.Dazzling Dwild schreef op zondag 18 juni 2023 @ 17:38:
Holy shit kan dat? Mind is blownOppernerd schreef op zondag 18 juni 2023 @ 18:00:
[...]
Een tip voor early WT4: helltide cinders verzamelen in WT3, en dan mystery chests claimen in WT4. Als je het goed doet heb je zo’n 12-16 legendaries per helltide.
Ik had geprobeerd of dit ook met Tree of Whispers werkte, maar helaas. WT3 balkje dat je vol moet krijgen, staat los van WT4.Oppernerd schreef op zondag 18 juni 2023 @ 18:00:
[...]
Een tip voor early WT4: helltide cinders verzamelen in WT3, en dan mystery chests claimen in WT4. Als je het goed doet heb je zo’n 12-16 legendaries per helltide.
Kijk maar uit met dit soort exploits wat duidelijk niet de bedoeling is. Blizzard heeft al een banwave uitgevoerd op exploiters.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Lmao dit is geen exploit en hier kan je niet voor gebanned worden. Gewoon clever use of game mechanics. Allemachtig zeg..Visgek82 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 18:42:
[...]
Kijk maar uit met dit soort exploits wat duidelijk niet de bedoeling is. Blizzard heeft al een banwave uitgevoerd op exploiters.
Tesla M3LR '21
Ik heb hetzelfde. Mijn 62 sorcerer build is volledig gefocust op stun en crowd control damage. Ik smelt in WT3 iedereen weg met mijn Ultimate. Helaas is de boss in de capstone dungeon voor WT4 dermate sterk dat ik gewoon continue geoneshot wordt. Heb der telkens bijna op de knieën maar dat laatste zetje lijkt wel onmogelijk op dit moment. Zodra ze stunned is haal ik 75% van haar Health eraf. Maar daarna wordt het complete chaos.Dazzling Dwild schreef op zondag 18 juni 2023 @ 17:38:
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-06-2023 19:03 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Op level 63 kon ik Elias (WT4 baas) niet aan. Ging ook maar moeizaam door de elites op weg naar hem toe. Met meer levels heb je meer armour etc dus dat hielp om niet in één vuurbal dood te gaan. Maaran, wat is paragon sterk. Ik had 2 ultimates nodig per kwart health bar op level 63. Nu waren twee ultimates genoeg voor het hele balkje. Een berg +damage tegen burning/vulnerable enemies doet wonderen.
WT4 is wel andere koek merk ik. Vooral vanwege meerdere elites (met extra affixes) in packs. Ik kan het wel aan maar moet wel op ultimate cooldown wachten tussen gevechten door. Tijd om even wat upgrades te verzamelen. Moet wel met de juiste stats zijn echter, anders werkt mijn critical/cooldown build niet. Ploeteren dus.
WT4 is wel andere koek merk ik. Vooral vanwege meerdere elites (met extra affixes) in packs. Ik kan het wel aan maar moet wel op ultimate cooldown wachten tussen gevechten door. Tijd om even wat upgrades te verzamelen. Moet wel met de juiste stats zijn echter, anders werkt mijn critical/cooldown build niet. Ploeteren dus.
Ben je nu online? Kan nu eventueel wel even helpen. Wat is je Battle.net tag?uchiha tijntje schreef op zondag 18 juni 2023 @ 18:58:
[...]
Ik heb hetzelfde. Mijn 62 sorcerer build is volledig gefocust op stun en crowd control damage. Ik smelt in WT3 iedereen weg met mijn Ultimate. Helaas is de boss in de capstone dungeon voor WT4 dermate sterk dat ik gewoon continue geoneshot wordt. Heb der telkens bijna op de knieën maar dat laatste zetje lijkt wel onmogelijk op dit moment. Zodra ze stunned is haal ik 75% van haar Health eraf. Maar daarna wordt het complete chaos.Maar heb weinig zin eigenlijk om gewoon nog 10 uur te moeten spelen om haar aan te kunnen om dan pas naar WT4 te kunnen. De afgelopen 10/15 uur speel ik eigenlijk met dezelfde gear want ik krijg gewoon niet veel beters. Hierdoor kan ik ook geen leuke andere build proberen. Mocht er iemand willen helpen om die Capstone Dungeon te halen dan zou dat fijn zijn.
Thanks. Maar helaas. Nog paar irl dingen doen voordat f1 begintBazziek schreef op zondag 18 juni 2023 @ 19:15:
[...]
Ben je nu online? Kan nu eventueel wel even helpen. Wat is je Battle.net tag?
Straks ff zoeken naar mijn battle tag… ben niet gewend dat ik iets anders heb dan mijn xbox gamertag
Ok, ik ga ook de F1 kijken dus wordt dan eventueel morgen.uchiha tijntje schreef op zondag 18 juni 2023 @ 19:22:
[...]
Thanks. Maar helaas. Nog paar irl dingen doen voordat f1 begint.
Straks ff zoeken naar mijn battle tag… ben niet gewend dat ik iets anders heb dan mijn xbox gamertag
Helltide was zeer moeizaam totdat een lvl 82 barbarian mij onder zijn vleugel nam. Heb nu drie inventories vol ancestral dingen. Tip: zeg altijd dankjewel als iemand je leven redt, het kan je zomaar een tijdelijke beschermengel opleveren.
PvP is echt zinloos. Ga ik een beetje extracten, komt er direct een lvl 98.. ik ben lvl 78.. gast die me in een mep doodslaat. Dat PvP slaan we dus maar over tot lvl 100…
Doe dan max 5 lvl verschil toelaten ofzo. Dit is gewoon tijdverspilling..
[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 18-06-2023 20:45 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Vanavond mijn 1ste world boss gedaan. (WT2) Was een geweldige ervaring en heb er van genoten!
Ondanks dat ik vaak doodging omdat ik aan de mechanics moest wennen
1 Legendary helm gekregen en wat rares die veel gold waard waren. Plus nog een hoop andere dingen. Leuke bak xp ook voor mijn lvl 46.
Nu bezig al mijn renown tot iig lvl 3 te brengen voor extra potions en skillpoints.
Af en toe afgewisseld met Lilith altars pakken. En grim favors doen, en dungeons en nieuwe gear bekijken en en en....er is zooo veel te doen na de campaign! Leuk
Ondanks dat ik vaak doodging omdat ik aan de mechanics moest wennen
1 Legendary helm gekregen en wat rares die veel gold waard waren. Plus nog een hoop andere dingen. Leuke bak xp ook voor mijn lvl 46.
Nu bezig al mijn renown tot iig lvl 3 te brengen voor extra potions en skillpoints.
Af en toe afgewisseld met Lilith altars pakken. En grim favors doen, en dungeons en nieuwe gear bekijken en en en....er is zooo veel te doen na de campaign! Leuk

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Ik ben toch verrast over de erbarmelijke toestand van het spel op PS5 ... soms gewoon niet te spelen van de lag, schokken, rubberbanding...
Touch zou ik daar voorzichtig mee zijn. De gehanteerde definitie voor exploits is doorgaans zeer breed in live service games, en omvat eigenlijk alles "unintended". Resources farmen in WT3 om in WT4 te gebruiken voor betere loot tegen lower effort valt daar natuurlijk al snel onder.London schreef op zondag 18 juni 2023 @ 18:50:
[...]
Lmao dit is geen exploit en hier kan je niet voor gebanned worden. Gewoon clever use of game mechanics. Allemachtig zeg..
Anyway, level 53 zojuist aangetikt. Weer mooi geweest voor het weekend. Gisteren na afronden van de capstone dungeon een flinke sprint kunnen maken in gear vandaag. Die paragon points helpen ook flink mee. Merkt binnen een klein aantal levels extra al een zeer groot verschil in de ervaring met de trashpacks in helltides bijvoorbeeld.
Snap wat je zegt maar helemaal mee eens dat dit echt geen exploit is. Zelfde deed ik altijd met orbols. Je haalt ze in WT 1 of 2 .. waar ever je speelt en dan rol je de items in WT3. krijg je hogere items dan wanneer je in WT1 rollt.
Ligt dit niet aan je internet misschien? Ken meerdere ps5 spelers en hebben eigenlijk nergens last van. Nou zit ik heel weinig op het internet de afgelopen 7 dagen dus geen idee hoe het voor de rest isSideShow schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:01:
Ik ben toch verrast over de erbarmelijke toestand van het spel op PS5 ... soms gewoon niet te spelen van de lag, schokken, rubberbanding...
Precies, als blizzard het niet wil dan zorgen ze wel dat de drops tierbound worden.Ricmaniac schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:21:
Snap wat je zegt maar helemaal mee eens dat dit echt geen exploit is. Zelfde deed ik altijd met orbols. Je haalt ze in WT 1 of 2 .. waar ever je speelt en dan rol je de items in WT3. krijg je hogere items dan wanneer je in WT1 rollt.
Net als dat ze dungeons hebben gebalanceerd zodat er geen "loot caves" meer zijn.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ze hebben gezegd dat ze pvp niet gaan balancen. Het is inderdaad een shitshow als het op zulke zaakjes aan komt. Je kan ook gewoon als solo tegen een 4 man party komen. Dit was volgens mij in die sessie van de Devs met Rhykker aangekondigd dat PvP zo is gedaan en niet ging veranderen (op kort termijn)Thalaron schreef op zondag 18 juni 2023 @ 20:39:
PvP is echt zinloos. Ga ik een beetje extracten, komt er direct een lvl 98.. ik ben lvl 78.. gast die me in een mep doodslaat. Dat PvP slaan we dus maar over tot lvl 100…
Het gaat voornamelijk om het PvE gedeelte in de fields of Hatred voor die rewards.
Maarja ik als hardcore speler zal er bijna nooit komen.
Beetje jammer dat er gewoon geen hardere gear/skill-checks zijn ingebouwd wat dat betreft was D2 in het begin toch ff anders.uchiha tijntje schreef op zondag 18 juni 2023 @ 18:58:
[...]
Ik heb hetzelfde. Mijn 62 sorcerer build is volledig gefocust op stun en crowd control damage. Ik smelt in WT3 iedereen weg met mijn Ultimate. Helaas is de boss in de capstone dungeon voor WT4 dermate sterk dat ik gewoon continue geoneshot wordt. Heb der telkens bijna op de knieën maar dat laatste zetje lijkt wel onmogelijk op dit moment. Zodra ze stunned is haal ik 75% van haar Health eraf. Maar daarna wordt het complete chaos.Maar heb weinig zin eigenlijk om gewoon nog 10 uur te moeten spelen om haar aan te kunnen om dan pas naar WT4 te kunnen. De afgelopen 10/15 uur speel ik eigenlijk met dezelfde gear want ik krijg gewoon niet veel beters. Hierdoor kan ik ook geen leuke andere build proberen. Mocht er iemand willen helpen om die Capstone Dungeon te halen dan zou dat fijn zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Net op level 42 met mijn sorc op WT2 de laatste boss van de campaign gedood
best trots als dad-gamer haha
Dit is absoluut niet de bedoeling. En daarom dus gewoon een exploit. Zal net als al het ander "slim gebruik van mechanics" er snel uit gepatched worden.London schreef op zondag 18 juni 2023 @ 18:50:
[...]
Lmao dit is geen exploit en hier kan je niet voor gebanned worden. Gewoon clever use of game mechanics. Allemachtig zeg..
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Verwijderd
Zo erg heb ik het nooit op ps5. Heel soms een beetje lag maar valt reuze mee. Ik heb afgelopen dagen wel een paar keer gehad dat het hele spel bevroor. Kan de game dan snel afsluiten en opnieuw opstarten zonder problemen.SideShow schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:01:
Dit soort dingen vind ik oké in de eerste weken en stoor me er dan ook amper aan.
OMG Nee! Wat heb ik gedaan
Ik heb mijn legendary head verwijderd bij Occultist. Bij Extract Aspect. Ik voel mij zo dom
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Heeft iemand een idee hoe ik sneller een enemie stun. Ik heb wel veel stun damage maar is er ook nog een manier om enemies sneller gestunned te krijgen. Ik zie het balkje voor “stun” ook beetje apart vollopen. Met schokken ipv geleidelijk aan als ik damage doe.
Arc lash in enchantment gaat harduchiha tijntje schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:18:
Heeft iemand een idee hoe ik sneller een enemie stun. Ik heb wel veel stun damage maar is er ook nog een manier om enemies sneller gestunned te krijgen. Ik zie het balkje voor “stun” ook beetje apart vollopen. Met schokken ipv geleidelijk aan als ik damage doe.
Eens even kijken of ik dat kan benutten. Ben een Spark user
Hier een PS5 speler en echt helemaal nergens last van, heel af en toe kleine lag spike maar verder niets. Vriend van me ook een PS5 speler en ook nooit ergens last van. Zie en hoor en verder ook bijna geen klachten over verder dus ben bang dat het meer aan jouw kant zit.SideShow schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:01:
omg wat een fuckup... Dat krijg je als je om 11 uur savonds wapens gaat lopen wisselen.. knetter veel geld uitgegeven om een 2h te enchanten, slots erop.. en dan sloop ik met mijn stomme harses beide 2handers en heb ik enkel nog een 1h waar ik de aspect af wilde trekken RIP.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Verwijderd
Joseph Piepiora: “Items that drop in NM Dungeons have a higher chance of being Sacred or Ancestral than items that drop outside of NM Dungeons.”
Eindelijk de Fallen Temple capstone dungeon gecleared met een lvl68 Minions Necro build. Had flink pech in het laatste deel met Animus Elites. Ik kreeg er 3 in 1 room en dat ging niet goed. Flink probleem dat ik, na respawn, zonder minions en zonder corpses kwam te zitten. Met alleen een Golem kom je niet ver, als je build geheel op minions is ingesteld. Dus, dat werd kiten en hopen dat mijn Golem genoeg corpses dropte om weer een legertje minions te kweken. Langste deel van de hele dungeon, in mijn geval. De debuffs zijn geen probleem. Gewoon even naar een town teleporteren en weer terug naar je dungeon. Debuff is dan weg.
Daarna was Elias aan de beurt. Minions build is niet de sterkste keuze als Necro, dus ik had niet veel verwachtingen. Onnodig, bleek. Elias ging eigenlijk best makkelijk plat. Beetje een domper na die hele dungeon.
Slechte loot en een repair bill van 200+K gold. Maar ik mag me nu wel regelmatig op WT4 plat laten slaan.
Misschien toch maar eens kijken naar een Bone Spear build.
Daarna was Elias aan de beurt. Minions build is niet de sterkste keuze als Necro, dus ik had niet veel verwachtingen. Onnodig, bleek. Elias ging eigenlijk best makkelijk plat. Beetje een domper na die hele dungeon.
Slechte loot en een repair bill van 200+K gold. Maar ik mag me nu wel regelmatig op WT4 plat laten slaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-06-2023 00:06 ]
En water is nat....Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2023 @ 23:38:
Joseph Piepiora: “Items that drop in NM Dungeons have a higher chance of being Sacred or Ancestral than items that drop outside of NM Dungeons.”
Hmm na een paar dagen geleden level 100 gehaald te hebben begint het een beetje ''saai'' te worden.
Je vind bijna geen upgrades, en items rerollen kost zo ontzettend veel geld.
Mn maat is ook al level 100, die harkt bakken met geld binnen met het helpen van andere mensen, jaloers!
Nu maar eens kijken of ik een andere build kan maken die me weer even bezig houd
Je vind bijna geen upgrades, en items rerollen kost zo ontzettend veel geld.
Mn maat is ook al level 100, die harkt bakken met geld binnen met het helpen van andere mensen, jaloers!
Nu maar eens kijken of ik een andere build kan maken die me weer even bezig houd
Even m'n necro build posten, ook op WT3 bevalt hij uitstekend 
https://d4builds.gg/build...5-47d8-97d9-10ebf6e2e994/
Full summoner met dual curse en sever. Geen bone of corpse explosion.
Uitgebreide toelichting: https://www.reddit.com/r/..._sever_dual_curse_thorns/
Ik speel ook op ps5 en de game speelt juist super vloeiend. Ook als er erg veel op het scherm gebeurt. Heb wel paar keer een freeze gehad…SideShow schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:01:
GamiQ, de game notes app met game maps!
Oude WoW methode toegepast, om wat extra gear/elixers enzo te stashen; Bank Alts....
Tijd dat Blizz de stashes wat extra ruimte gaat geven.
Tijd dat Blizz de stashes wat extra ruimte gaat geven.
Kom je bedrogen uit mits je de items hebt om tegen het infinite essence aan te komen.Poops_McGhee schreef op maandag 19 juni 2023 @ 00:03:
Eindelijk de Fallen Temple capstone dungeon gecleared met een lvl68 Minions Necro build. Had flink pech in het laatste deel met Animus Elites. Ik kreeg er 3 in 1 room en dat ging niet goed. Flink probleem dat ik, na respawn, zonder minions en zonder corpses kwam te zitten. Met alleen een Golem kom je niet ver, als je build geheel op minions is ingesteld. Dus, dat werd kiten en hopen dat mijn Golem genoeg corpses dropte om weer een legertje minions te kweken. Langste deel van de hele dungeon, in mijn geval. De debuffs zijn geen probleem. Gewoon even naar een town teleporteren en weer terug naar je dungeon. Debuff is dan weg.
Ik ben over gestapt op deze build: YouTube: Necromancer Shadow Lord Summoner Build Guide Diablo 4
Wel minions maar corpse explosion erbij. Werkt lekker!.
Interessant. Op verschillende websites (o.a. Maxxroll) zie ik geen summoner builds voor endgame. Op één website stond zelfs bij de leveling summoner build dat op dit moment een summoner te zwak is voor endgame. Naar aanleiding daarvan, en toen een eindbaas mijn minions steeds direct dood had waardoor ik het gevecht praktisch zonder moest doen, ben ik geswitcht. Toen ik mijn minions opofferde en de build aanpaste was ik zeker niet sterker, maar wel minder afhankelijk. Jij gaat gewoon lekker met een summoner build in endgame. Is er niet soms een eindbaas die je minions steeds afmaakt en niet genoeg corpses achterlaat?pirke schreef op maandag 19 juni 2023 @ 01:21:
Even m'n necro build posten, ook op WT3 bevalt hij uitstekend
Hoe lang doe je er ongeveer over om alle altars of Lillith te pakken met een mount
?
Ik denk dat ik dat nu ga doen nu ik de campaign uitgespeeld heb, en daarna een druid en barb levelen.
Ik denk dat ik dat nu ga doen nu ik de campaign uitgespeeld heb, en daarna een druid en barb levelen.
Verwijderd
Het was een officiële tweet van iets dat je niet zeker kon weten dus snap je opmerking niet.
De meeste bosses zijn dood voor dat mn minions doodgaan. Mochten mn minions dood zijn en er liggen geen corpses - wat bij sommige bosses inderdaad gebeurd - cast ik army of the dead. Dat is mn ultieme life saver: alle minions komen terug en er liggen weer genoeg verse corpses om de rest vd battle weer healing voor ze te hebben. Maar de meeste bosses zijn heel veel eerder dood dan dat, verschillende al binnen 5-10 seconde.Foxhill schreef op maandag 19 juni 2023 @ 07:22:
[...]
Interessant. Op verschillende websites (o.a. Maxxroll) zie ik geen summoner builds voor endgame. Op één website stond zelfs bij de leveling summoner build dat op dit moment een summoner te zwak is voor endgame. Naar aanleiding daarvan, en toen een eindbaas mijn minions steeds direct dood had waardoor ik het gevecht praktisch zonder moest doen, ben ik geswitcht. Toen ik mijn minions opofferde en de build aanpaste was ik zeker niet sterker, maar wel minder afhankelijk. Jij gaat gewoon lekker met een summoner build in endgame. Is er niet soms een eindbaas die je minions steeds afmaakt en niet genoeg corpses achterlaat?
De minions moeten ook minimaal 4 klappen vangen voordat ze doodgaan, aangezien ze max 30% van hun health in 1 klap kunnen verliezen (Deaths Defense). Dat werkt erg goed tegen bosses. Healing levert 10% per corpse op, en na 5 seconde een extra boost van 40-60%, afhankelijk of ik 2 of 3 ranks in Bonded with Essence heb. Die extra boost triggered max 1x per 5 seconde, maar dat is normaliter genoeg. Daarom dat ik van 3 ranks teruggegaan ben naar 2 ranks, dat werkt tot nu toe ook goed genoeg. Met 5 cold mages die allemaal Blizzards maken elke 10 seconde en de Decrepify curse is een gemiddelde boss vrij snel staggered waardoor hij niks terug doet. Vulnerable vd golem erop en hakken maar. Als hij bij komt zijn alle minions weer full health.
Offense is the best defense.
Iron Maiden en thorns werken ook fijn met minions, die krijgen 30% van mijn thorns. 8 warriors en een golem is 9x 30% plus mezelf is 3,7x actual thorns. Elke area attack op mij en mn minions doet dus flinke damage (meer dan mijn normale attack als ik passive shadow boosts niet meereken), terwijl de minions minimaal 4 klappen vangen. Of Iron Maiden vermenigvuldigd per target hit bij area attacks weet ik niet.
Essence is in 95% vd gevallen ook nooit een probleem, de 5 mages recoveren meer dan wat ik kan verbruiken. Hun attack speed is erg hoog waardoor ze veel attacks doen en dus ook veel essence per seconde genereren. Dus alleen als ze in zeldzame gevallen sterven kan ik niks meer, maar daar heb ik dus army of the dead weer voor.
Ik heb geen idee hoe dit zich op WT4 houdt, maar ik vind het zelf de leukste manier om necromancer te spelen.
1 minuut per altaar als je een tweede monitor met map hebt. Anders 2 minuten per altaarSo_Surreal schreef op maandag 19 juni 2023 @ 07:37:
Hoe lang doe je er ongeveer over om alle altars of Lillith te pakken met een mount?
Dagje vrij nog met het huis voor mij alleen
Vrijdag gestart, net act 1 klaar op WT2, level 26 rabid wolf. Weinig moeite met de content, alleen een van de strongholds met een of andere ijs enchanted boss was nog niet te doen.
Op naar act 2
Motivationele
tip voor wie naar level 100 wil levelen: Bij level 85 ben je qua XP al op de helft
Vrijdag gestart, net act 1 klaar op WT2, level 26 rabid wolf. Weinig moeite met de content, alleen een van de strongholds met een of andere ijs enchanted boss was nog niet te doen.
Op naar act 2
Motivationele
Heb je wel al nightmare Dungeons gedaan? Je kan tot level 20 in wt3 openen en dan heb je gewoon level 70 mobs. Op mijn level 57 barb in ieder geval nog best wat uitdaging 😅Dazzling Dwild schreef op zondag 18 juni 2023 @ 17:38:
Die nm Dungeons lukte me wel dus wil nu langzaam ook maar wt4 kijken
Ach... Runescape had nog een stijlere xp curve, daar was lvl 92 halverwege lvl 99 (iedere 7 skill levels was een verdubbeling van je xp)MeanGreen schreef op maandag 19 juni 2023 @ 08:10:
Dagje vrij nog met het huis voor mij alleen![]()
Op naar act 2
Motivationeletip voor wie naar level 100 wil levelen: Bij level 85 ben je qua XP al op de helft
Ik ben weer bezig geweest met statues of lillith en renown te farmen. Moet alleen nog Kehjistan om alle renown rewards & lillith statues te unlocken.
Ben zelf lvl 59 Blast Trap rogue nu, speelt wel heerlijk weg. Redelijke AOE clear, maar die single target burst dmg is echt insane
PS4 PSN: Dazzler2120
Ik vind minions ook leuker dan bone spear. Is je build afhankelijk van bepaalde gear? Als het zonder kan, of tijdens levelen voorlopig zonder kan ga ik jouw build eens een tijdje volgen. Ook leuk dat ik dan iets meer zelf kan/moet uitproberen dan bij een build van zo’n website die alle tussenstapjes ook al voorkauwt.pirke schreef op maandag 19 juni 2023 @ 07:56:
[...]
De meeste bosses zijn dood voor dat mn minions doodgaan. Mochten mn minions dood zijn en er liggen geen corpses - wat bij sommige bosses inderdaad gebeurd - cast ik army of the dead. Dat is mn ultieme life saver: alle minions komen terug en er liggen weer genoeg verse corpses om de rest vd battle weer healing voor ze te hebben. Maar de meeste bosses zijn heel veel eerder dood dan dat, verschillende al binnen 5-10 seconde.
De minions moeten ook minimaal 4 klappen vangen voordat ze doodgaan, aangezien ze max 30% van hun health in 1 klap kunnen verliezen (Deaths Defense). Dat werkt erg goed tegen bosses. Healing levert 10% per corpse op, en na 5 seconde een extra boost van 40-60%, afhankelijk of ik 2 of 3 ranks in Bonded with Essence heb. Die extra boost triggered max 1x per 5 seconde, maar dat is normaliter genoeg. Daarom dat ik van 3 ranks teruggegaan ben naar 2 ranks, dat werkt tot nu toe ook goed genoeg. Met 5 cold mages die allemaal Blizzards maken elke 10 seconde en de Decrepify curse is een gemiddelde boss vrij snel staggered waardoor hij niks terug doet. Vulnerable vd golem erop en hakken maar. Als hij bij komt zijn alle minions weer full health.
Offense is the best defense.
Iron Maiden en thorns werken ook fijn met minions, die krijgen 30% van mijn thorns. 8 warriors en een golem is 9x 30% plus mezelf is 3,7x actual thorns. Elke area attack op mij en mn minions doet dus flinke damage (meer dan mijn normale attack als ik passive shadow boosts niet meereken), terwijl de minions minimaal 4 klappen vangen. Of Iron Maiden vermenigvuldigd per target hit bij area attacks weet ik niet.
Essence is in 95% vd gevallen ook nooit een probleem, de 5 mages recoveren meer dan wat ik kan verbruiken. Hun attack speed is erg hoog waardoor ze veel attacks doen en dus ook veel essence per seconde genereren. Dus alleen als ze in zeldzame gevallen sterven kan ik niks meer, maar daar heb ik dus army of the dead weer voor.
Ik heb geen idee hoe dit zich op WT4 houdt, maar ik vind het zelf de leukste manier om necromancer te spelen.
Pas op lvl 50 heb ik serieus naar m'n gear gekeken en m'n aspects gepland en geswitched, daaronder droeg ik gewoon wat ik tegen kwam en of leuke aspects had (minion boost) of super stats had zonder aspects. Alle legendaries die ik vond en niet droeg gingen in m'n kist. Alle rares die slechter waren dan wat ik droeg heb ik verkocht, en vanaf lvl 50 ben ik de rares gaan salvagen voor materials. Rares die beter waren dan wat ik droeg heb ik ofwel aangetrokken ofwel in m'n kist gestopt. Pas toen ik eenmaal op lvl50 duidelijk had welke aspects ik wilde gaan gebruiken ben ik gaan enchanten en imprinten.Foxhill schreef op maandag 19 juni 2023 @ 08:19:
[...]
Ik vind minions ook leuker dan bone spear. Is je build afhankelijk van bepaalde gear? Als het zonder kan, of tijdens levelen voorlopig zonder kan ga ik jouw build eens een tijdje volgen. Ook leuk dat ik dan iets meer zelf kan/moet uitproberen dan bij een build van zo’n website die alle tussenstapjes ook al voorkauwt.
Op lvl 45-46 ofzo heb ik een helm met +2 mages gevonden, en op lvl 50 een tweede helm met +2 warriors. Die twee aspects zijn enorm krachtig. Het feit dat ze allebei op een helm zaten was voor mij de trigger om m'n build en gear te gaan plannen
Ik weet niet hoe de verhouding is, maar vergeet niet dat Nightmare Dungeons in WT4 ook veel meer XP gevenMeanGreen schreef op maandag 19 juni 2023 @ 08:10:
Motivationeletip voor wie naar level 100 wil levelen: Bij level 85 ben je qua XP al op de helft
Voor de mensen die hun Sigil tier willen uitrekenen om precies tot een +3 lvl NM dungeon te komen: je begint met tellen vanaf 55. Als je level 60 bent gebruik je een lvl 8 Sigil.
Ik ben niet zover als jij bent (ben level 59 minions necro) maar ik liep dus ook steeds tegen dat issue aan dat ik geen corpses meer had. Sinds kort heb ik daar 3 oplossingen voor die in samenhang zorgen dat ik eigenlijk altijd een corpse-overschot heb.Poops_McGhee schreef op maandag 19 juni 2023 @ 00:03:
1. Day of the Dead skill. Die is echt geweldig als je hem upgrade: 7 seconden lang regent het skeletten die een kans hebben te exploderen én die een kans hebben om een minion te worden. In de praktijk zorgt dit er bij mij voor dat als ik door al m'n minions (5 mages, 7 warriors) heen ben, die met 1x Day of the Dead weer allemaal leven. Ik heb daarnaast een aspect dat tijdens die 7 seconden mijn minions 2x zo snel zijn en 90% damage reduction hebben. Dat is echt 7 seconden feest man.
2. Een upgrade van Blood Mist dat je tijdens die blood mist altijd 3 corpses genereert. Als je dus ergens dood gaat en je neemt even de cooldowns als tijd, kun je dus altijd zonder risico je leger weer aanvullen.
3. Weet het niet zeker, maar of het is een aspect, of het is een upgrade, maar mijn golem heeft volgens mij ook een kans om corpses te maken.
Anyway, ik ben wel heel benieuwd hoever ik het straks ga schoppen in die capstone, maar ik wacht wel even tot ik ook rond jouw level ben. Nu maak ik denk ik echt nul kans.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Vanochtend voor werk even een t11 dungeon gedaan... staat daar ineens the butcher die heel graag wilde knuffelen. Kostte wat moeite (en alle 9 potions) maar gelukkig neer gekregen. Dropte z'n cosmetic cleaver mount attachment.
Daarna een t12 dungeon... raad eens wie weer kwam opdagen?!! Dit keer heeft ie helaas revanche genomen
Weet niet precies waardoor ik dood ging maar volgens mij was het zelfs de dungeon mechanic met explosies waar ik te lang in bleef staan. Als Arc Lasher ben je best tanky maar moet je wel stil staan in melee range om damage te doen.
Anyway, wel uniek om hem 2x achter elkaar tegen te komen volgens mij. Zag op reddit volgens mij nog zat mensen die hem nooit gezien hebben nog.
Daarna een t12 dungeon... raad eens wie weer kwam opdagen?!! Dit keer heeft ie helaas revanche genomen
Anyway, wel uniek om hem 2x achter elkaar tegen te komen volgens mij. Zag op reddit volgens mij nog zat mensen die hem nooit gezien hebben nog.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Kom hem de laatste tijd ook best vaak tegen, zeg 3-4 keer op een dag de afgelopen 2 dagen (al speel ik dan ook best wat uurtjesJohnnyV76 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 09:19:
Vanochtend voor werk even een t11 dungeon gedaan... staat daar ineens the butcher die heel graag wilde knuffelen. Kostte wat moeite (en alle 9 potions) maar gelukkig neer gekregen. Dropte z'n cosmetic cleaver mount attachment.
Daarna een t12 dungeon... raad eens wie weer kwam opdagen?!! Dit keer heeft ie helaas revanche genomenWeet niet precies waardoor ik dood ging maar volgens mij was het zelfs de dungeon mechanic met explosies waar ik te lang in bleef staan. Als Arc Lasher ben je best tanky maar moet je wel stil staan in melee range om damage te doen.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik ben hem na de eerste keer op level 20 of zo nooit meer tegen gekomen.
Gamertag: FinrazielNL
Mijn neef was een paar dagen geleden de hele dag bezig met dungeons, en hij is hem continu tegen het lijf gelopen. Ik lieg niet als ik zeg dat de butcher zeker meer dan 10x langs is geweest die dag. Hij had er met zijn build niet echt veel moeite mee, maar het viel zeker op. Misschien dat ze de encounter rate geboost hebben?Mugwump schreef op maandag 19 juni 2023 @ 09:24:
[...]
Kom hem de laatste tijd ook best vaak tegen, zeg 3-4 keer op een dag de afgelopen 2 dagen (al speel ik dan ook best wat uurtjes). De eerste keer is het nog grappig, nu is het vooral een irritante gimmick in mijn ogen.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Klopt dit wel?yinx84 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 08:52:
[...]
Ik weet niet hoe de verhouding is, maar vergeet niet dat Nightmare Dungeons in WT4 ook veel meer XP gevenDe 'key' is om een NM dungeon te pakken die 3 levels hoger is dan je huidige level. Niets meer, niets minder. Die geven maximale XP. Hoger kan natuurlijk ook wel, maar de gear die dropped is het zelfde en het is natuurlijk moeilijker/langzamer... enige reden om die te doen zijn Glyph XP en uitdaging.
Voor de mensen die hun Sigil tier willen uitrekenen om precies tot een +3 lvl NM dungeon te komen: je begint met tellen vanaf 55. Als je level 60 bent gebruik je een lvl 8 Sigil.
Volgens: https://www.thegamer.com/...re-dungeons-sigils-guide/Nightmare Sigils are divided into tiers, dictating the dungeon's level and overall difficulty. A T1 dungeon starts at level 54, T2 is level 55, and T10 is level 63. A tier's monster level is calculated by adding the dungeon's base difficulty (50) with your World Tier (WT3 or 4) and the dungeon's listed tier. The highest dungeon tier is T100 at level 154.
Merken andere mensen met een PS5 ook regelmatig crashes op? Las er ook over in de forums van Diablo. Ik doe voornamelijk couch co-op met mijn vriendin en hebben al paar keer op hele vervelende momenten gehad dat het scherm gewoon bleef hangen of zwart werd. 2 keer hele PS5 moeten rebooten, andere keren via switcher game eindigen.
Op de PC speel ik ook weleens en daar is het rete stabiel.
Jup hiero ook al. Sinds paar dagen heb ik dit. Maar alleen afsluiten van het spel was al voldoende.
[ Voor 36% gewijzigd door Buizerd__NL op 19-06-2023 09:51 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
nee, geen problemen hiervdtweak schreef op maandag 19 juni 2023 @ 09:50:
Merken andere mensen met een PS5 ook regelmatig crashes op? Las er ook over in de forums van Diablo. Ik doe voornamelijk couch co-op met mijn vriendin en hebben al paar keer op hele vervelende momenten gehad dat het scherm gewoon bleef hangen of zwart werd. 2 keer hele PS5 moeten rebooten, andere keren via switcher game eindigen.
Crashes niet maar wel veel lag de laatste paar dagen op de PC (200-500ms). Geen idee of het serverside is of dat het aan mijn ISP ligt, meestal is het <100ms.
Tis maar goed dat ik geen HC speel haha..
Tis maar goed dat ik geen HC speel haha..
Mijn bron is dit: https://maxroll.gg/d4/resources/nightmare-dungeonsGrimmie187 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 09:49:
[...]
Klopt dit wel?
[...]
Volgens: https://www.thegamer.com/...re-dungeons-sigils-guide/
Mijn bevinding is dat het altijd wel klopt. Als ik deze methode toe pas zijn de mobs altijd 3 levels hoger.Monsters scale up by +1 level per Tier, starting from level 55 at Tier 1 up to 154 at Tier 100.
Ik heb het nog niet getest dus je zal vast gelijk hebben. Zag alleen dat ze begonnen met tellen bij 54 en jij bij 55, vandaar de vraagyinx84 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:03:
[...]
Mijn bron is dit: https://maxroll.gg/d4/resources/nightmare-dungeons
[...]
Mijn bevinding is dat het altijd wel klopt. Als ik deze methode toe pas zijn de mobs altijd 3 levels hoger.
Die Butcher, haha. Ben heb gisteren twee keer tegen gekomen, blaah. Conclusie is dat ik toch maar even mijn Renown wat harder moet farmen her en daar om tot de maximale hoeveelheid potions te komen. Met 7 potions beschikbaar kwam ik helaas maar tot ong 80-85% van het gevecht 
Dan merk je helaas wel de downside van een Pulverize build, die is gewoon wat slechter tegen single target bazen zoals deze
Dan merk je helaas wel de downside van een Pulverize build, die is gewoon wat slechter tegen single target bazen zoals deze

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Wat is de beste en leukste druid leveling build volgens jou?Spooksel schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:07:
Die Butcher, haha. Ben heb gisteren twee keer tegen gekomen, blaah. Conclusie is dat ik toch maar even mijn Renown wat harder moet farmen her en daar om tot de maximale hoeveelheid potions te komen. Met 7 potions beschikbaar kwam ik helaas maar tot ong 80-85% van het gevecht
Ik ben nu dus level 59 en ben de butcher nog nooit tegengekomen. Maar ik snap dat wel. Die gast is gewoon hartstikke bang voor me. Chicken.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Lvl 57 hier en de stand is ongeveer 0-10 voor de Butcher.spaceboy schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:13:
Ik ben nu dus level 59 en ben de butcher nog nooit tegengekomen. Maar ik snap dat wel. Die gast is gewoon hartstikke bang voor me. Chicken.
Als ik hem nu tegenkom ga ik maar vast liggen..
Whaaat, ik kom hem nu zo ongeveer in 40% van de dungeons tegen die ik doe.spaceboy schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:13:
Als Rogue is hij redelijk easy, want single target dmg is gewoon hoog. Hoef tegenwoordig niet eens meer echt een potion te gebruiken, ook op nightmare tiers.
Zou het kunnen dat de butcher zó makkelijk is dat ik hem over het hoofd zag, omdat ik hem gewoon als een simpele non-elite met de rest heb neergemaaid? Of is het wel echt een dingetje/event?Dazzler2120 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:17:
[...]
Whaaat, ik kom hem nu zo ongeveer in 40% van de dungeons tegen die ik doe.
Als Rogue is hij redelijk easy, want single target dmg is gewoon hoog. Hoef tegenwoordig niet eens meer echt een potion te gebruiken, ook op nightmare tiers.
Nee dat denk ik niet. Het is wel een health-bar boss met meerdere tiers die potions dropt.spaceboy schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:19:
[...]
Zou het kunnen dat de butcher zó makkelijk is dat ik hem over het hoofd zag, omdat ik hem gewoon als een simpele non-elite met de rest heb neergemaaid? Of is het wel echt een dingetje/event?
Ik kan er nog een schep bovenop doen, ik heb hem onlangs 3x achter elkaar gehadJohnnyV76 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 09:19:
Daarna een t12 dungeon... raad eens wie weer kwam opdagen?!! Dit keer heeft ie helaas revanche genomenWeet niet precies waardoor ik dood ging maar volgens mij was het zelfs de dungeon mechanic met explosies waar ik te lang in bleef staan. Als Arc Lasher ben je best tanky maar moet je wel stil staan in melee range om damage te doen.
Eindstand, 2-1 voor Oulewappeur
De truc is eigenlijk om hem te "locken" achter een object waar hij dan soort van vast komt te zitten
[ Voor 6% gewijzigd door Oulewappeur op 19-06-2023 10:26 ]
Nee die merk je welspaceboy schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:19:
[...]
Zou het kunnen dat de butcher zó makkelijk is dat ik hem over het hoofd zag, omdat ik hem gewoon als een simpele non-elite met de rest heb neergemaaid? Of is het wel echt een dingetje/event?
Ik kwam gisteren de Butcher tegen in een tier27 dungeon op lvl 70, hij was geen pretje maar ging neer. Ik vind de loot van de Butcher zwaar tegenvallen iedere keer.
the Butcher? ik ben lvl 70 en ik heb die gast nog niet gezien....
nothing stops this train
het blijft een deel RNG, je zal hem vanzelf keer tegen het lijf lopen in een dungeonKol Nedra schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:35:
the Butcher? ik ben lvl 70 en ik heb die gast nog niet gezien....
Ik ben inmiddels 3 keer weggeveegd door hem en heb hem bij poging 4 zelf neergelegd. Niet eens een challenge completed.Markozv schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:31:
Ik kwam gisteren de Butcher tegen in een tier27 dungeon op lvl 70, hij was geen pretje maar ging neer. Ik vind de loot van de Butcher zwaar tegenvallen iedere keer.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hmm, ik heb alleen nog maar ervaring met Pulverize in de endgame eigenlijk (en dan nog maar amper, want ben pas lv53).So_Surreal schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:11:
[...]
Wat is de beste en leukste druid leveling build volgens jou?
Heb in het begin wel wat Landslide gedaan, maar vrij snel overgeschakeld naar Pulverize dus. Persoonlijk vind ik het echt een heerlijke build, lekker rennend, slammend, en brullend door die dungeons heen vliegen
Ik moet alleen die aspect nog zien te vinden die een shockwave toevoegd:
Die andere heb ik al:Shockwave Aspect
Pulverize creates a shockwave that travels forward, dealing a percentage of its damage to targets in the path.
Aspect of the Ursine Horror
Pulverize is now also an Earth Skill. After casting Pulverize, tectonic spikes continue to deal 55 damage over 2 seconds.
Ben die Butcher kerel ook al eens tegen gekomen in mijn 20tiger levels. 1-0 voor Butcher gevecht duurde maximaal 10 seconden. Ik had geen schijn van kans. ben nu level 42 ofzo.
Leuke game zo, vermaak mij echt super. kan het niet precies benoemen, maar deze game heeft precies wat ik in PoE begon te missen. Ik denk dat het is dat D4 gewoon veel trager is je bent zelfs met normal mobs soms ff bezig terwijl je in PoE 6 schermen alles one-shot om daarna om te vallen door 1 of andere hyper mob met soul-eater oid. Misschien dat ik een ouwe lul begin te worden, maar die snelle gameplay van PoE hoeft van mij niet meer zo. Ben ook wel benieuwd dus naar PoE2 waar ze dat kennelijk op de schop nemen, maar dat gaat te ver off-topic voor hier denk ik.
Ben wel benieuwd naar de content na de campaign en na level 50 dat Paragon gebeuren. Zit nu in act 3 bezig, story is geen hoogvlieger maar vermakelijk genoeg.
Leuke game zo, vermaak mij echt super. kan het niet precies benoemen, maar deze game heeft precies wat ik in PoE begon te missen. Ik denk dat het is dat D4 gewoon veel trager is je bent zelfs met normal mobs soms ff bezig terwijl je in PoE 6 schermen alles one-shot om daarna om te vallen door 1 of andere hyper mob met soul-eater oid. Misschien dat ik een ouwe lul begin te worden, maar die snelle gameplay van PoE hoeft van mij niet meer zo. Ben ook wel benieuwd dus naar PoE2 waar ze dat kennelijk op de schop nemen, maar dat gaat te ver off-topic voor hier denk ik.
Ben wel benieuwd naar de content na de campaign en na level 50 dat Paragon gebeuren. Zit nu in act 3 bezig, story is geen hoogvlieger maar vermakelijk genoeg.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ik vind dat paragon gebeuren maar vaag en traag. In bord 1 ben ik helemaal naar boven en kan ik het 2e bord aanzetten, maar ik kan ook punten gebruiken om bord 1 helemaal vol te krijgen. Wat is nu de bedoeling dan? Er word weinig uitgelegd. Je krijgt ook niet heel veel paragon punten, het levelen gaat veel trager.SMD007 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:49:
Ben die Butcher kerel ook al eens tegen gekomen in mijn 20tiger levels. 1-0 voor Butcher gevecht duurde maximaal 10 seconden. Ik had geen schijn van kans. ben nu level 42 ofzo.
Geen idee ik ben er nog niet ben er alleen benieuwd naar.jellybrah schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:54:
[...]
Ik vind dat paragon gebeuren maar vaag en traag. In bord 1 ben ik helemaal naar boven en kan ik het 2e bord aanzetten, maar ik kan ook punten gebruiken om bord 1 helemaal vol te krijgen. Wat is nu de bedoeling dan? Er word weinig uitgelegd. Je krijgt ook niet heel veel paragon punten, het levelen gaat veel trager.
Dat weinig uitleg is wel een dingetje trouwens. 2x op portal drukken brengt je naar een grote town ipv dichts bij zijnde kennlijk. nergens wordt dat uitgelegd.
het emotes menu wordt niet uitgelegd ik had een quest waarbij ik voor een shrine NO moest doen, maar die staat standaard niet op je emote menu. Ik moest op internet zoeken wat ik nou moest doen... Daar had wel iets meer uitleg bij gemogen.
het zijn kleine dingetjes dus niet super storend, maar wel gewoon wat jammer.
[ Voor 32% gewijzigd door SMD007 op 19-06-2023 11:02 ]
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ik zou een build guide doorlezen op maxroll.gg
Dan krijg je een beetje een idee hoe een min/maxer die paragon boards gebruikt voor optimale effecten en kan je er daarna zelf ook een beetje mee spelen.
Dan krijg je een beetje een idee hoe een min/maxer die paragon boards gebruikt voor optimale effecten en kan je er daarna zelf ook een beetje mee spelen.
Het punt van die paragon boards is dat je je stats kan versterken en je character verder kan versterken, zonder nieuwe abilities te krijgen. Je paragon board gaat uiteindelijk de kracht van iedere build zijn. Het is echter inderdaad soms onoverzichtelijk, om het zonder guide of build te doen moet je denk ik flink wat tijd investeren om er écht zelf een goede build eruit te kunnen trekken.jellybrah schreef op maandag 19 juni 2023 @ 10:54:
[...]
Ik vind dat paragon gebeuren maar vaag en traag. In bord 1 ben ik helemaal naar boven en kan ik het 2e bord aanzetten, maar ik kan ook punten gebruiken om bord 1 helemaal vol te krijgen. Wat is nu de bedoeling dan? Er word weinig uitgelegd. Je krijgt ook niet heel veel paragon punten, het levelen gaat veel trager.
als je lvl 100 haalt, stopt het daarna ook met Paragon board? in Diablo 3 lekker het wel oneindig
nothing stops this train
Level 59 en ben de Slager nu 3 keer tegengekomen en heb hem 3 keer verslagen. De eerste keer dacht ik, jij hoort hier niet, oh shit jij hit hard. Dankzij de tankability van mijn Druid niet echt een probleem, kite hem vaak door de rest van de mobs heen zodat hij mij moeilijker kan raken en ik meer spirit genereer als pulverize bear. Heb het erg naar mijn zin in dit spel, veel variatie in content!
Ja op 100 stopt het.Kol Nedra schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:09:
als je lvl 100 haalt, stopt het daarna ook met Paragon board? in Diablo 3 lekker het wel oneindig
Toch eens benieuwd naar wat de meesten hier nu als meest powerfull leveling build beschouwen. Vermoed dat er een 100-tal correcte antwoorden zijn maar ben me wat aan het oriënteren voor mijn volgende die ik wil gaan levelen :-) Heb nu een L50 druid die me bloed, zweet en tranen gekost heeft :-)
Ben nogal newbie in de game :-)
Hmm, voor jouw class of uberhaupt? Voor druid zou ik zeggen Pulverize. Maar overall wordt Necro volgens mij als het sterkste voor leveling beschouwd, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Algemeen eigenlijk, ik lees dat Rogue twisting blades enorm sterk zou zijn ...Spooksel schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:16:
Hmm, voor jouw class of uberhaupt? Voor druid zou ik zeggen Pulverize. Maar overall wordt Necro volgens mij als het sterkste voor leveling beschouwd, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Is inderdaad een beetje lastig te zeggen. Als je bijvoorbeeld puur naar snelheid kijkt, komt de rogue snel naar boven met hun hoge damage zelf in hun vroege levels, maar ze hebben het tegen het einde iets lastiger om zichzelf in leven te houden. De druid heeft in het begin veel problemen met damage, maar zijn bijna niet kapot te krijgen waardoor ze bepaalde content gemakkelijker overleven dan andere classes. Iedere class heeft zo zijn voor en nadelen, en welke class het fijnste levelt ligt vooral aan degene die hem speelt.FightingFalcon schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:14:
Toch eens benieuwd naar wat de meesten hier nu als meest powerfull leveling build beschouwen. Vermoed dat er een 100-tal correcte antwoorden zijn maar ben me wat aan het oriënteren voor mijn volgende die ik wil gaan levelen :-) Heb nu een L50 druid die me bloed, zweet en tranen gekost heeft :-)
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
https://maxroll.gg/d4/tierlists/leveling-tier-listFightingFalcon schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:17:
[...]
Algemeen eigenlijk, ik lees dat Rogue twisting blades enorm sterk zou zijn ...
Dit is een bron die ik zelf wel veel op zoek
Weet iemand wat die status symbolen op mobs zijn die ik vaak zie: bijvoorbeeld dat paars/blauwe rechthoekje of die lauwerkrans die soms op mijzelf ook te zien is ?
Ik kan nergens informatie hierover vinden of ik kijk er overheen...
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Twisting blades rogue, met vanaf lvl 50 rebuild naar death trap.FightingFalcon schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:14:
Goede AoE clear, veel dashes waardoor je snel door dungeons gaat, en enorm sterke single-target DPS
@Spooksel Pulverize druid is meer een endgame build. Leveling schijnt Tornado Druid toch echt een stuk beter te zijn.
Laurierkrans = unstoppable status (ofwel je kan niet gestund worden, mobs hebben dit vaak als ze teruglopen naar originele spawnplaats)TTLCrazy schreef op maandag 19 juni 2023 @ 11:20:
Weet iemand wat die status symbolen op mobs zijn die ik vaak zie: bijvoorbeeld dat paars/blauwe rechthoekje of die lauwerkrans die soms op mijzelf ook te zien is ?
Voor de rest zijn die statussen de speciale krachten van elites, dus wallers, +health, etc. etc.
Volgens mij kan je uit de namen van de elites (te zien in je chat window) ook afleiden welk symbool voor welke power-up geldt
Verwijderd
Best jammer eigenlijk dat paragon stopt. Het zou iets kunnen zijn wat veel langer doorgaat zodat de fanatiekeling iets kan door levelen. 1 ding zonder kunstmatige cap moet toch wel kunnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2023 11:27 ]