Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Begonnen met Necro en vrij makkelijk WT2 verslagen, misschien twee or drie keer dood gegaan. Toen WT3 en dat was toch even schrikken, dan komt de (waardeloze) minion AI en survivability echt naar boven en dacht ik of ik niet beter iets anders zou gaan spelen. Toch maar door gegaan en opeens deze fijne gloves gevonden, mijn eerste unique. Meteen mijn build aangepast en wat aspects geimprint die ik had bewaard en nu heb ik dus een shadow damage/CC build gefocust op corpse explosion en de minions meer als een 'resource' ipv. de primary bron van damage. Gaat direct een stuk beter en zit nu bijna op 60. Heb op zich weinig survivability maar wel heel veel damage, essence en corpse generation en flink veel CC. Soms kom ik hele elite packs door zonder dat ze ook maar van hun plek komen.

Heb nu deze build en aspects en het enige wat ik nog echt zoek is Aspect of the Damned, dan gaan we los. Zal nog wel zat te verbeteren zijn zeker qua substats en betere rolls maar ik denk dat ik het hier mee wel red tot 80+.

https://d4builds.gg/build...8-4ce3-bd87-55cbdade3fd6/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben nu level 58 met mijn shock sorcerer build met een gigantische Ultimate waar ik iedereen mee smelt. Vind de grind voor te levelen wel behoorlijk. Nog geen lekkere manier gevonden om gestaag te levelen als je gewoon wat verschillende dingen wil doen in de wereld. Als ik zo level 60 ben maar de T4 dungeon proberen :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:05
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:35:
Ben nu level 58 met mijn shock sorcerer build met een gigantische Ultimate waar ik iedereen mee smelt. Vind de grind voor te levelen wel behoorlijk. Nog geen lekkere manier gevonden om gestaag te levelen als je gewoon wat verschillende dingen wil doen in de wereld. Als ik zo level 60 ben maar de T4 dungeon proberen :)
Zeker aan te raden als je je gear wil upgraden. WT4 dropt ancestral die de break point van 725+ kunnen halen. En geldt als een behoorlijke upgraden.

De capstone Dungeon moet te doen zijn op lvl 60 als je een redelijke build hebt. Al zou je wat moeite hebben in WT4 in het begin als je die gear nog niet hebt. Maar daar is gelukkig een cheese voor. Nml helltide mystery chests. Je kan nml 175 van die souls farmen in WT3 en switchen naar WT4 om dan pas die chests te claimen. Zo kun je rond ~15 legendaries krijgen per helltide. Als je eenmaal ancestral gegeared bent, dan moet WT4 prima te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 22:13
Exactor it schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 21:56:
[...]

Fog of war zit er over heen toch? Gewoon even heen galloperen. :)
Werkte niet, stond letterlijk voor een dichte deur.

Uiteindelijk Act 6 afgerond en nu kan ik er wel in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
KraveN schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 07:41:
[...]

Ik vond het prima gaan met tornado build en stormstrike in het begin. Alles ging wel redelijk neer. Ja niet zo snel als een mage of necro maar vond het prima. Wolf of bear duurde zeker wat langer voor mijn gevoel. Heb inderdaad ook gelezen dat je met pulverize eigenlijk wat items nodig hebt en dan gaat het hard.
Ja precies, denk dat ik ook maar ga respeccen naar tornado en wacht tot ik items en aspects heb die pulverize sterker maken.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet interpreteren?

Zit in het paragon systeem:

Paragons nodes within range gain +21% bonus to their lightning damage and damage reduce modifiers.

Hoe kan ik efficiënt gebruik maken van de paragon nodes in range? Want er zitten flink wat nodes om de glyph heen maar als ik ze allemaal unlock is dat dan beter?…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Hallo allemaal, ik zou graag de tweakers Discord en/of clan willen joinen echter met de openingspost in dit topic kom ik niet veel verder. Alvast bedankt! Groet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09:49
Bozzel1987 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:48:
Hallo allemaal, ik zou graag de tweakers Discord en/of clan willen joinen echter met de openingspost in dit topic kom ik niet veel verder. Alvast bedankt! Groet
Je moet volgens mij in game in het clan scherm zoeken naar 'GOT' en dan vind je de clans wel. Voor zover ik weet zijn er inmiddels 3 en zitten de eerste 2 vol.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Mugwump schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:51:
[...]

Je moet volgens mij in game in het clan scherm zoeken naar 'GOT' en dan vind je de clans wel. Voor zover ik weet zijn er inmiddels 3 en zitten de eerste 2 vol.
Dan vind ik misschien wel 200 clans ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ohmarinus schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 07:59:
[...]

Helemaal mee eens.. Verder voelt het na een bepaald level ineens alsof je een soort grind tunneltje in gaat.

Veel activiteiten lonen niet genoeg waardoor je alleen maar dungeons en helltides gaat doen, want als je iets anders doet, heb je het gevoel dat je totaal niet meer sterker wordt of überhaupt nog gear improvements vindt.

Ik ga mijn sorc tot lvl 80 duwen, kijken wat er uit die lvl 80 loot crates komt die je van bosses krijgt en dan ga ik bedenken of ik nog wel verder wil spelen. Misschien dat ik nog een barb ga levelen maar verder geloof ik het wel. De early game is bij de meeste karakters ronduit slecht. Nu heb ik misschien niet het perspectief van de gemiddelde speler, en misschien ook een vertekend beeld door al sinds release van alle diablo games te spelen, maar ik denk dat ik met D3 de meeste tijd heb doorgebracht en D3 ook het leukst vond van alle diablo games. Je komt gewoon in een soort ritmische flow terecht die heel fijn voelt.

D4 is mij net iets te weinig flow, je kunt het tempo er niet lekker in houden tenzij je een endgame barb bent en ww kunt streamen tot je een ons weegt.

Toch geef ik het nog even, misschien worden er dingen aangepast. En de main story vond ik wel interessant. Verder is de wereld echt heel mooi, de muziek is top, crafting e.d. is net goed genoeg en de toevoeging van sidequests is ook leuk. Het is alleen jammer dat sidequests niks toevoegen nadat je alle renown hebt gehaald. Dus die doe je eigenlijk alleen nog maar wanneer je even geen zin hebt in farmen of levelen.

Het is ook een beetje demotiverend dat ondanks dat mijn sorc erg sterk is voor zijn level, je dan spelers tegenkomt van lagere levels die misschien wel vijf keer jouw damage output hebben en die ook nog kortere cooldowns hebben terwijl ik al bizar hoge cooldown heb voor mijn level (op elk mogelijk item zowat de max roll). Druid en barb outshinen sorc echt heel erg op lvl 75.

Voor nu dus lvl 80 halen op sorc en tegelijkertijd mijn eerste glyph naar lvl 15 (zit nu op 12). Daarna kijken of ik mijn lvl 35 barb verder wil levelen. Het voordeel is dat ik al bijna alle dungeons heb vrijgespeeld dus dat levelen met barb makkelijker wordt doordat je toegang hebt tot alle aspects uit dungeons en natuurlijk al twee keer mother's embrace hebt gevonden en wat andere items die de fury-depressie die ww-barb lijkt te hebben wat milder maakt :D
Ik vind het juist tig keer beter dan diablo 3. In diablo 3 liep ik heel snel tegen een muur aan en kwam ik gewoon niet verder. De paragon points voegen in d3 ook niks toe tenzei je er honderden hebt. In D4 is het paragon board wellicht wel het belangrijkste van allemaal. Heb je bepaalde glyphs of legendary skills dan kun bepaalde normale skillpoints weer ergens anders in gooien. Vergeet ook niet dat D3 in het begin al helemaal geen end game content had.

Het grind tunneltje kom je in zodra je gear hebt wat al vrij goede stats heeft. Sterker wordt je altijd want je hebt XP nodig voor lvls en paragon points. Maar dat lijkt me ook een beetje de bedoeling. Als je na 3 weken al de beste gear hebt, wat ga je dan nog doen? Het houdt mij juist bezig om nog iets betere items te vinden.

Toevallig heb ik een end game barb (lvl75) en dat WW streamen valt wel mee. Het is onmogelijk om dat continue te doen in combinatie met de skill dat fury increase 100% is + dmg increase van 135%. Dat lukt alleen als er genoeg mobs om je heen staan en is volledig afhankelijk van de CD op de shouts. Ik heb vrijwel alle CD gear voor shouts en 3/5 best in slot items voor barb maar mijn WW kan ik zeker niet continue laten draaien als er weinig mobs om me heen staan. Dus klikt allemaal leuk, in de praktijk werkt dat alleen met de allerbeste gear en rolls.

Op dit moment is de endgame voornamelijk:

- Helltides (8-12 legendaries per keer + mats voor enchanten etc)
- Legion events (voor mount drops en obols)
- World bosses (random loot)
- WT4 nightmare dungeons (legendaries en ancesterals)
- Tree of Whispers (random loot)

Het wisselt elkaar continue af en zolang je nog items hebt om te upgraden is er altijd wel iets te doen. Maar op een gegeven moment zal je uiteindelijk alleen nightmare dungeons doen voor de beste gear. Hoewel, ik heb 3 best in slot items gevonden in normal dungeons dus ja...

Mijn tips voor andere spelers:

- Salvage al je gear tijdens het lvlen. Gold heb je amper nodig. Vanaf lvl 60 en als je wat vaker doodgaat kun je beginnen met verkopen.
- Pak alle herbs en dingen mee onderweg want die heb je echt nodig in de endgame indien je potions etc wilt maken
- Volledige durability loss kost op lvl75 500k
- Ga niet wachten op de ultieme drops want die komen niet. Met andere woorden, gebruik je aspects zodra je een redelijk item hebt en laat ze niet in de bank liggen. Doodzonde en heb ik veel te lang gedaan.
- Kijk goed naar je paragon board + glyhs want dat kan je complete build veranderen
- Unique ancestral items moet je een beetje geluk mee hebben en de drop rate is extreem laag. Ga hier dus niet omheen bouwen.

Tijdje geleden poste ik dat ik een of andere pants had gevonden welke een barrier gaf. Bleek de best in slot voor barb te zijn. Mijn ancestral wapen heb ik maar weggedaan en een legendary gepakt en +50% dmg while barrier is active erop geplakt. Kan nu zelf bepalen wanneer een barrier actief is dankzei de pants. Kan gewoon op 100% health een potion poppen en geeft dan een barrier van 60% HP en dan krijg ik nu dus ook een dmg buff van +50%.

Wil echt benadrukken, gooi je aspects op je gear. Ook al heb je een max roll op je aspect. Heb je redelijke gear gooi het er gewoon in. Het ultieme item dropt toch niet. Teveel random stats waarvan je maar 1 kunt aanpassen. Dan rol je overal sneller doorheen en krijg je dus ook sneller nieuwe loot. Meeste aspects droppen toch wel meerdere keren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-09 18:03
Ik zou ook graag bij de GoT tweaker clan willen, maar ze komen niet naar boven - ik gok omdat ze vol zitten. Als er een plekje vrij is, zou ik dan een invite kunnen krijgen? Goldman#2525

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASJDV
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-02 09:33
Ik probeer ook een/de clan van Tweakers te vinden, maar vind geen clans met de GoT tag.
Het enige wat ik kan vinden wat er een beetje op lijkt is deze clan, maar weet niet of deze echt van Tweakers is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FDPJ4IPDZqIjcSisQ-IpkZYzuxc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vUUZK0fRvoBuDjZCBBKYOU8j.png?f=user_large

Als iemand me kan inviten, dan graag... battle.net tag is Schaapp#2503

[ Voor 8% gewijzigd door ASJDV op 16-06-2023 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:48:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet interpreteren?

Zit in het paragon systeem:

Paragons nodes within range gain +21% bonus to their lightning damage and damage reduce modifiers.

Hoe kan ik efficiënt gebruik maken van de paragon nodes in range? Want er zitten flink wat nodes om de glyph heen maar als ik ze allemaal unlock is dat dan beter?…
Waar het om gaat is dat wanneer je een Glyph plaatst met range 3 bijvoorbeeld, dat dan alle nodes eromheen die binnen 3 'hops' te bereiken zijn (wordt ook visueel aangegeven na het plaatsen van de Glyph) binnen het bereik van de Glyph vallen.

In jouw voorbeeld, als daar een node tussen zit die bijvoorbeeld "1% damage reduction" geven, dan geven deze na activeren van de node 1,21% damage reduction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Robbaman schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:28:
[...]

Waar het om gaat is dat wanneer je een Glyph plaatst met range 3 bijvoorbeeld, dat dan alle nodes eromheen die binnen 3 'hops' te bereiken zijn (wordt ook visueel aangegeven na het plaatsen van de Glyph) binnen het bereik van de Glyph vallen.

In jouw voorbeeld, als daar een node tussen zit die bijvoorbeeld "1% damage reduction" geven, dan geven deze na activeren van de node 1,21% damage reduction.
En als dat enkel dexterity en intelligence en strength is bijvoorbeeld. Heeft die glyph die ik beschreef dan zin?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oppernerd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oV3PXCR1uhW6d1Z9DNe-sDH8EaM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4iaC7XZncXqiehtZqzRAgCyK.png?f=user_large

#5 van deze pants gevonden. Terwijl de unique chest waar mn build om draait nog geen enkele keer gevallen is. Doorgrinden dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Bozzel1987 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:02:
[...]

Dan vind ik misschien wel 200 clans ;-)
GOT3 zit ook al vol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Oppernerd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:42:
[Afbeelding]

#5 van deze pants gevonden. Terwijl de unique chest waar mn build om draait nog geen enkele keer gevallen is. Doorgrinden dan maar.
Ja die uniques zijn pittig. Als druid word ik ook continu opgezadeld met barbarian uniques... Wil m'n stormwolf helm :(

Sowieso een upgrade zou fijn zijn een keer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K5GUEKecJlhs13nyeHWj5BtyjY8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/e3jnbznzbnWCt3xSpSMzTT2W.png?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door London op 16-06-2023 11:50 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Jammer. Daarom vroeg ik overigens ook naar de Discord ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 22:24
Oppernerd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:42:
[Afbeelding]

Ergens wel jammer dat het traden niet meer echt bestaat uit D2 :P Had deze graag van je overgenomen voor m'n Blizzard Sorc :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gevoel wanneer je door een domme fout een goede drop sloopt… vast herkenbaar toch? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-04 15:10
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:58:
Dat gevoel wanneer je door een domme fout een goede drop sloopt… vast herkenbaar toch? 8)
Absoluut niet herkenbaar. Maar dan in de zin van dat het niet eenmalig is gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:58:
Of dat je na een sessie je gele gear verkoopt en uiteindelijk 3 legendaries overhoud, terwijl je kon zweren dat je er minimaal 6 geloot had. :+

Omgekeerd kan ook. Toevallig ff kijken naar de stats van een wapen in de weapon shop en dan eentje vinden met bijna 800 item power en 3 uber rolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:14
Vind het wel tof dat je kennelijk geen legendaries meer kan vergeten op te pakken in een dungeon?

Zag na afloop in town een uitroepteken op mn chest icoontje staan en daar bleken 2 legendaries in te zitten die ik gemist had.. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ninjaman schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:21:
Op level 48 zat ik nog in act 1 en was lekker bezig om alle dungeons (voor aspects) en side quests te doen die ik op mijn pad tegen kwam en toen kwam het besef dat dit eigenlijk geen nut heeft.
Inmiddels level 49 en ik baal gewoon enorm dat ik nu de campaign moet rushen, terwijl ik juist lekker alles wil exploreren en voltooien in het begin gebied voordat ik verder ga naar een ander gebied.

Waarom hebben ze dit niet bevordert op de huidige manier?
Ik voel mij geforceerd en je forceert zo ook iedereen om snel door je content heen te gaan waardoor er minder waardering is voor de omgeving etc..
Omdat het alternatief problemen geeft. Als je toestaat ook na lvl 50 xp te verdienen en de xp laat meeschalen dan gaat iedereen de story doen op lvl 90 om zo lekker snel naar lvl100 te komen (laat je de xp niet meeschalen dan komt het er op neer dat je geen/nauwelijks xp meer krijgt).

Als ik jou was zou ik gewoon doorspelen zoals je wilt. Waarom zou je de story nu nog gaan rushen? Die xp heb je al.

EDIT: vanavond om 20:00 is er een dev stream waar ze gaan reageren op de kritiek en wat gaan vertellen over wat er aankomt. Ben benieuwd.

[ Voor 10% gewijzigd door Tektoon op 16-06-2023 12:54 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:31:
[...]

En als dat enkel dexterity en intelligence en strength is bijvoorbeeld. Heeft die glyph die ik beschreef dan zin?
In dat geval volgens mij niet nee. Ik neem in ieder geval dat ze niet de damage/resistance die dex en int als gevolg hebben meerekenen.

Sowieso vind ik die gem wat onduidelijk. Als er een +10% non-phyical node tussen zit, telt deze dan als +12.1% wanneer je een lightning skill gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Oppernerd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:05:
[...]

Of dat je na een sessie je gele gear verkoopt en uiteindelijk 3 legendaries overhoud, terwijl je kon zweren dat je er minimaal 6 geloot had. :+

Omgekeerd kan ook. Toevallig ff kijken naar de stats van een wapen in de weapon shop en dan eentje vinden met bijna 800 item power en 3 uber rolls.
Wait what!?!? Is gear in de shop echt de moeite waard om uberhaupt naar te kijken? Ik heb letterlijk nog nooit naar ook maar een enkel item die te koop is gekeken, ik switch meteen naar 'sell' en gaan met die banaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:14
Hoe krijg je eigenlijk een nieuw paragon bord?
Ik heb aardig wat punten in mijn eerste bord...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Tektoon schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:46:
[...]

Omdat het alternatief problemen geeft. Als je toestaat ook na lvl 50 xp te verdienen en de xp laat meeschalen dan gaat iedereen de story doen op lvl 90 om zo lekker snel naar lvl100 te komen (laat je de xp niet meeschalen dan komt het er op neer dat je geen/nauwelijks xp meer krijgt).

Als ik jou was zou ik gewoon doorspelen zoals je wilt. Waarom zou je de story nu nog gaan rushen? Die xp heb je al.

EDIT: vanavond om 20:00 is er een dev stream waar ze gaan reageren op de kritiek en wat gaan vertellen over wat er aankomt. Ben benieuwd.
Omdat het hele gebeuren zo enorm saai word en punt twee is omdat als hij alle content met lvl 50 world scaling cap afmaakt voor hij de campaign afmaakt hij enorm veel kansen op goede gear verliest op een beetje een vermakelijke manier op WT3.

Want boven de 50 is de gehele world gewoon een push over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:02
Aggressor schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:54:
Hoe krijg je eigenlijk een nieuw paragon bord?
Ik heb aardig wat punten in mijn eerste bord...
Preview clicken en dan eentje kiezen. Wel eerst natuurlijk de overgangs node pakken.

[ Voor 8% gewijzigd door JohnnyV76 op 16-06-2023 12:58 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbaman schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:53:
[...]

Wait what!?!? Is gear in de shop echt de moeite waard om uberhaupt naar te kijken? Ik heb letterlijk nog nooit naar ook maar een enkel item die te koop is gekeken, ik switch meteen naar 'sell' en gaan met die banaan...
Jazeker. Er kunnen pareltjes tussen zitten. Wanneer je er een aspect op plaatst, dan wordt het een legendary.
Het heeft ook altijd zin om de rare loot op te pakken en te bekijken. Ook dasr kun je echt pieces vinden met erg goeie stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknizion
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:05
Een aspect voor mijn Necro geeft een sacrifice bonus, maar ik kom er niet helemaal uit wat nu precies een sacrifice is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
Teknizion schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:23:
Een aspect voor mijn Necro geeft een sacrifice bonus, maar ik kom er niet helemaal uit wat nu precies een sacrifice is?
Book of the dead, sacrife minion for xxx bonus but lose the ability to summon that minion?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Teknizion schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:23:
Volgens mij in dat class specifieke systeem voor necros, daar kan je kiezen welke minions je wilt en is er ook een optie om die minion te sacrificen voor een bonus. Bijvoorbeeld geen skeletal warriors of golem voor bonus x of y (weet niet wat ze zijn uit mn hoofd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Poops_McGhee schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:15:
[...]

Jazeker. Er kunnen pareltjes tussen zitten. Wanneer je er een aspect op plaatst, dan wordt het een legendary.
Het heeft ook altijd zin om de rare loot op te pakken en te bekijken. Ook dasr kun je echt pieces vinden met erg goeie stats.
Rare loot oppakken snap ik, maar heb er vooral gewoon niet goed bij stilgestaan dat vendor-loot ook gewoon RNG is en daarmee dus ook top kan zijn.

Volgende keer maar even goed kijken dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:41
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 08:06:
[...]

Inderdaad was die map maar ook account wide inclusief alle portals. Exploren wil ik graag maar 1x doen en daarna vol aan de grind op alts. >:) Geef ons iig de optie.

Genoeg kleine dingetjes ja maar ben het helemaal met je eens, wat een game! En dit is nog maar het begin, de basis is stevig en als Blizzard nu doorzet kan het zeer goed worden allemaal.
Alleen de portals in hoofdsteden worden overgenomen, ik denk niet dat Blizzard dit ooit zal veranderen. Ook over Lilith's statues zijn er veel onduidelijkheden.

Ook deze kan je opnieuw zoeken op een alt, maar dan alleen voor renown goud en exp. De bonuses die je krijgt zijn wel account wide. Dus je bent niet verplicht om die statues opnieuw te zoeken, tenzij je extra exp, renown en goud wilt op een alt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryanirin
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
World boss in 24 min, Saraan Caldera (dry steppes)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:04
Ryanirin schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:40:
Ik heb gister voor het eerst een worldboss gedaan maar die kregen we niet eens op 20% kregen een msg the boss has escaped dat is wel echt jammer lol ook mensen die niets deden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik sta klaar op T3 :D Jammer dat T4 hoger level nodig heeft om de items te unlocken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Wognummer schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:49:
[...]

Ik heb gister voor het eerst een worldboss gedaan maar die kregen we niet eens op 20% kregen een msg the boss has escaped dat is wel echt jammer lol ook mensen die niets deden
Dan heb je echt pech gehad met de loting.... Meestal is het binnen ongeveer 3 a 4 minuten voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryanirin
  • Niet online
stin00 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:53:
[...]

Ik sta klaar op T3 :D Jammer dat T4 hoger level nodig heeft om de items te unlocken.
Ik doe 'm wel op WT4. Het kistje is level 80, maar de rest van de loot kun je gewoon gebruiken (als je level 60 of hoger bent). Kistje eventueel bewaren in de stash. Als je enigzins mee kunt komen op WT4 zou ik dat zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:52

Kluus

Gang is alles

Hoe random is het trouwens welke world boss er komt? Gisteren werd er bijvoorbeeld Wandering Death aangekondigd in een tracker op twitter maar we kregen Avarice. Niet dat het veel uitmaakt wat mij betreft.. Ging wel lekker snel neer gelukkig!

[ Voor 5% gewijzigd door Kluus op 16-06-2023 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Ryanirin schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:55:
[...]

Ik doe 'm wel op WT4. Het kistje is level 80, maar de rest van de loot kun je gewoon gebruiken (als je level 60 of hoger bent). Kistje eventueel bewaren in de stash. Als je enigzins mee kunt komen op WT4 zou ik dat zeker doen!
Ben pas level 54, op T4 heb ik het nog lastig met sommige bosses :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-09 16:43
NightShadow22 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:55:
[...]

Dan heb je echt pech gehad met de loting.... Meestal is het binnen ongeveer 3 a 4 minuten voorbij.
WT1 is wat dat betreft wel een nachtmerrie. Gisteren op een alt gedaan en ging niet vlot :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Bazziek schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:01:
[...]

WT1 is wat dat betreft wel een nachtmerrie. Gisteren op een alt gedaan en ging niet vlot :+
Krijg je op wt1 ook world bosses dan? haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
NightShadow22 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:02:
[...]

Krijg je op wt1 ook world bosses dan? haha
Ja vanaf lvl 35. Denk wel alleen na het uitspelen van de campagne.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
NightShadow22 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:55:
[...]

weer heeft het ermee te maken dat ik pas 51 ben zelf?

laat maar we hebben hem net gehaald lol

[ Voor 7% gewijzigd door Wognummer op 16-06-2023 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
Held, daarnaast een upgrade op mijn mainhand weapon van 60% dps en max aspect die bij mijn build past.
Deze 5 minuten tussendoor was beter qua upgraded dan de rest van de week :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Wognummer schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:08:
[...]

Hier level 54 en alle world bosses op T3 gaan binnen 3 tot 5 minuten altijd neer. Op lagere world tiers duurt het altijd langer gek genoeg, vaak lagere level mensen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-09 22:37
Geen Grand Cash }:|

Is dat niet standaard? Eerste keer dat ik er geen heb gekregen.

Vanmorgen nog een Worldboss gedaan, toen wel. Nu dus 2 in stash voor over 7 levels.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Thalaron schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:14:
[...]

Vanmorgen nog een Worldboss gedaan, toen wel. Nu dus 2 in stash voor over 7 levels.
`
zit daar niet een max op van zoveel per dag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryanirin
  • Niet online
Thalaron schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:14:
[...]

Mij is verteld dat je per week 1 grand cache per boss kunt krijgen, dus max 3 per week. Wanneer de week start weet ik niet precies, volgens mij donderdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-09 18:13
NightShadow22 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:55:
[...]

Omdat het hele gebeuren zo enorm saai word en punt twee is omdat als hij alle content met lvl 50 world scaling cap afmaakt voor hij de campaign afmaakt hij enorm veel kansen op goede gear verliest op een beetje een vermakelijke manier op WT3.

Want boven de 50 is de gehele world gewoon een push over.
Precies dit _/-\o_
Ik moet de campagne afmaken om WT3 of WT4 te unlocken. Stel ik ga nu de campagne niet doen en ga lekker verder met hoe ik bezig was mis ik heel veel loot en kan ik ook niet verder met mijn renown, region progress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbaman schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 13:36:
[...]

Rare loot oppakken snap ik, maar heb er vooral gewoon niet goed bij stilgestaan dat vendor-loot ook gewoon RNG is en daarmee dus ook top kan zijn.

Volgende keer maar even goed kijken dus
Ze kosten niet voor niks een fortuin. 700-800K komt regelmatig voor. Absoluut het bekijken waard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Als je wat dungeons gaat farmen is dit wel nostalgische muziek voor op de achtergrond:

YouTube: Diablo 2 Resurrected Soundtrack / OST (final)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Typical loot trolling..... Heel wat dungeons, Helltide events, ToW caches, World Bosses, loot piñata goblins gefarmed voor betere gear. Trek ik gewoon ergens op straat een kistje open; BOOM! Deathless Visage Unique voor m'n Bones Necro..... Blij met het hoedje, maar voel me wel een tikje getrolled :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:28
Poops_McGhee schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:53:
Typical loot trolling..... Heel wat dungeons, Helltide events, ToW caches, World Bosses, loot piñata goblins gefarmed voor betere gear. Trek ik gewoon ergens op straat een kistje open; BOOM! Deathless Visage Unique voor m'n Bones Necro..... Blij met het hoedje, maar voel me wel een tikje getrolled :Y
Niet van rng en drop kansen gehoord?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 16:01

Scrummie

Think different

Ninjaman schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:24:
[...]

Precies dit _/-\o_
Ik moet de campagne afmaken om WT3 of WT4 te unlocken. Stel ik ga nu de campagne niet doen en ga lekker verder met hoe ik bezig was mis ik heel veel loot en kan ik ook niet verder met mijn renown, region progress.
Ik zit in hetzelfde schuitje, lvl 47 inmiddels maar op lvl 42 (oid) met de campagin verder gegaan vanuit act 1, nu halverwege (denk ik) act 3 dus het schiet wel op.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Wognummer schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 14:08:
[...]

laat maar we hebben hem net gehaald lol
Nee gewoon een keer pech haha, op lvl 51 kan dat makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
NightShadow22 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:06:
[...]

Nee gewoon een keer pech haha, op lvl 51 kan dat makkelijk.
jep dat merkte ik hehe maar goed inmiddels op mn sorc ook maar eens de keystone gehaald :+ met een flamewall build

op mn druid had ik hem al echt heel simpel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Visgek82 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:00:
[...]

Nooit van gehoord! Vertel! Wat houdt dat in? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Ik zit momenteel op lvl54, op T3, en merk dat de meeste items die droppen vaak onder de 40 zijn - waardoor ik dus al heel lang rondloop met lage item levels, hebben meerdere mensen hier last van of is 't gewoon bad luck?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 24-09 16:45
Visgek82 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 15:00:
[...]

nee, zo werkt dat niet. Dit werkt zo ook in het echte leven: ik vind altijd alles op de laatste plek waar ik zoek :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond Campfire chat, ben benieuwd wat we gaan horen. Als ze nu stevig doorpakken dan zitten we lang goed met de game.
Ik ben lang niet zo hard in een game gedoken en ik ben m nog steeds niet zat. :9

https://www.ginx.tv/en/di...fire-chat-date-time-watch

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2023 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
Er circuleert een "exploit" rond en gaat mogelijk snel gepatched worden. Dus laat ik het maar eens delen met deze community.

Het gaat om word event resetten. Hoewel dit al bekend was sinds de beta, dachten veel mensen dat het gepatched was. Maar op veel plekken is het nog mogelijk en kan je veel legendaries en xp farmen in korte tijd.

How to: Doe de world event > tp naar stad > loop ff paar seconde en tp terug. De event zal gereset zijn en je kan het eindeloos loopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_MRqPOt6WETl7ulKMxM0tJcobiE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SZvQSylj5N2iPfNgiKSqufDd.png?f=fotoalbum_large

Een van de beste plekken zit hier. Na de world event kan je de cellar erboven clearen. Waarna je eruit komt, kan je gelijk de world event weer starten. Farm ze ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:38
Oppernerd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 18:34:
Er circuleert een "exploit" rond en gaat mogelijk snel gepatched worden. Dus laat ik het maar eens delen met deze community.

Het gaat om word event resetten. Hoewel dit al bekend was sinds de beta, dachten veel mensen dat het gepatched was. Maar op veel plekken is het nog mogelijk en kan je veel legendaries en xp farmen in korte tijd.

How to: Doe de world event > tp naar stad > loop ff paar seconde en tp terug. De event zal gereset zijn en je kan het eindeloos loopen.

[Afbeelding]

Een van de beste plekken zit hier. Na de world event kan je de cellar erboven clearen. Waarna je eruit komt, kan je gelijk de world event weer starten. Farm ze ;)
Waarom zou je dit uberhaupt doen, is toch geen reet aan zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
Ambition88 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 18:39:
[...]

Waarom zou je dit uberhaupt doen, is toch geen reet aan zo. :)
Of het voor jou loont laat ik aan jou over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
JohnnyV76 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:58:
[...]

Preview clicken en dan eentje kiezen. Wel eerst natuurlijk de overgangs node pakken.
ik bedoel echt een heel nieuw bord... of moet je alle punten pakken in het eerste bord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 06:18
Wat zijn de stats waar ik op moet letten in een bone spear necro build op gear?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:41
jasperz89 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 18:48:
Wat zijn de stats waar ik op moet letten in een bone spear necro build op gear?
Ik richt me op intelligence (damage), dexterity (crit chances) en +bone skills.

Breng de damage en crit chances zo hoog mogelijk. Ik zou de bone spear ook in combinatie met een bone prison of corpse tendrils gebruiken. Wanneer de vijanden vulnerable zijn, doe je veel meer damage en crit.

Skeleton warriors en skeleton mages heb ik sacrificed voor extra crit. De Golem voor attack speed, zodat ik met bone splinters sneller mijn essence kan bijvullen.

[ Voor 41% gewijzigd door Toonen1988 op 16-06-2023 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Nou, hehe spuit 11 kan ook aan de slag. Terug van vakantie, de zooi opgeruimd en eindelijk tijd.

Het lijkt er trouwens op dat volle clans niet in de zoekresultaten komen. GoT 1 en 3 zag ik niet, GoT 2 heeft 249/250 members. Er is een GoT 4, maar heeft die iets met onze community te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:42
Level 45 en Ik kom er dus net pas achter dat ik mijn twee enchantment skills niet geactiveerd had :F

PSN: bollsie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:14
Aggressor schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 18:44:
[...]

ik bedoel echt een heel nieuw bord... of moet je alle punten pakken in het eerste bord?
Er zit aan de zijkanten van het bord een groene node als je die aanklikt kun je een nieuw bord koppelen. Je moet een pad er naar toe vrij spelen. Je hoeft niet alle nodes van het eerste bord te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjufke schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 19:28:
Level 45 en Ik kom er dus net pas achter dat ik mijn twee enchantment skills niet geactiveerd had :F
Zund haha! Mis je flink wat power mee :p naja geniet er van nu je ze wel heb haha. Vind dat denk ik de tofste class speciality van alle classes.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Oppernerd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 18:34:

[Afbeelding]

werkt helaas hier niet meer maar ik wil je wel even bedanken 10 min tijd 500+ att power erbij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Wognummer schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 19:57:
[...]

werkt helaas hier niet meer maar ik wil je wel even bedanken 10 min tijd 500+ att power erbij haha
Werkt nog steeds :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
https://www.twitch.tv/diablo

Eerste campfire live voor de mensen die interesse hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oppernerd
Wognummer schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 19:57:
[...]

Is nog niet gepatched. Het wordt minder effectief als meer mensen het gaan doen. Je kan dan nml terechtgekomen in een instance waar een andere player het net gecleared heeft. Dan is het een kwestie van de cellar in en uit gaan om te resetten. Of een andere world event zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 18:08:
Vanavond Campfire chat, ben benieuwd wat we gaan horen. Als ze nu stevig doorpakken dan zitten we lang goed met de game.
Ik ben lang niet zo hard in een game gedoken en ik ben m nog steeds niet zat. :9

https://www.ginx.tv/en/di...fire-chat-date-time-watch
Ik na 120 uur ook nog niet :9

Maar ik moet wel toegeven dat ik een beetje moe word van de grind soms , Bv helltide voor upgrade materials en kistjes die me nooit wat geven :+ :+

Ook vind ik de nightmare dungeons op een begeven moment ook saai worden maar tot nu toe een zeer solide game en natuurlijk komt season 1 eraan dus er komt vast nog genoeg te doen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Oppernerd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:07:
[...]

Is nog niet gepatched. Het wordt minder effectief als meer mensen het gaan doen. Je kan dan nml terechtgekomen in een instance waar een andere player het net gecleared heeft. Dan is het een kwestie van de cellar in en uit gaan om te resetten. Of een andere world event zoeken.
je hebt idd helemaal gelijk maar ik heb er net 5 min gestaan zonder event ;) daarna kon het wel ineens weer

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Van de campfire. veranderingen die er voor S1 aankomen:

- Meer XP NM dungeons
- Wanneer je een NM Sigil gebruikt krijg je een teleport naar de NM dungeon
- Je kunt direct van NM dungeon naar NM dungeon gaan, zonder naar town te gaan

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Oppernerd
Angeloonie schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:23:
Van de campfire. veranderingen die er voor S1 aankomen:

- Meer XP NM dungeons
- Wanneer je een NM Sigil gebruikt krijg je een teleport naar de NM dungeon
- Je kunt direct van NM dungeon naar NM dungeon gaan, zonder naar town te gaan
Renown en bonus van altars of Lillith blijft behouden als je nieuw season start! Geweldig nieuws!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ze luisteren gewoon naar de community :o In dat geval gun ik Bobby z'n vijfde jacht wel!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Oppernerd schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:31:
[...]

Renown en bonus van altars of Lillith blijft behouden als je nieuw season start! Geweldig nieuws!
& de fog of war/exploration neem je mee, dus niet meer de hele kaart verkennen.
Je krijgt wel enkel de waypoints van de steden, niet de dorpjes etc.

Gems gaan naar Materials tab :D

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 16-06-2023 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
[...]

Nice zeg! wat ben ik hier blij mee, ben meteen een stuk meer gemotiveerd. Was echt hard werken om alles te maxen inclusief alle altars. Als ze nu ook nog fixen dat op alt accounts de hele map zichtbaar is en alle waypoints unlocked. :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Angeloonie schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:33:
[...]

& de fog of war/exploration neem je mee, dus niet meer de hele kaart verkennen.
Je krijgt wel enkel de waypoints van de steden, niet de dorpjes etc.

Gems gaan naar Materials tab :D
Waarom kan dit nu nog niet van kracht gaan. Zit momenteel op een alt irriteer me dood aan die fog of war |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
En gems worden materials, wel pas rond season 2.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-09 22:37
Wel wat jammer dat ze met gems zolang wachten. Had ook gewoon een aparte tab kunnen zijn naast gear en aspects. Dat lijkt mij geen heel ingrijpende aanpassing maar goed…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Thalaron schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:39:
Wel wat jammer dat ze met gems zolang wachten. Had ook gewoon een aparte tab kunnen zijn naast gear en aspects. Dat lijkt mij geen heel ingrijpende aanpassing maar goed…
Super irritant inderdaad, ik gooi ze tegenwoordig gewoon op de grond als ze niet heel zijn.

Mn hele stash zit er mee vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Resistances krijgen ook een buff op de wat langere termijn dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Thalaron schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:39:
Ontwerpen, testen etc. Dat gaat niet even in een weekje. S1 is zo goed als klaar en moet getest worden, dan ga je niet last minute grote dingen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
[...]

Het was mij niet helemaal duidelijk of dit pas na S1 zo is of dat de Eternal realm altars nu al meegaan? Dat laatste begrijp ik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:42
Ricmaniac schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 19:50:
[...]

Zund haha! Mis je flink wat power mee :p naja geniet er van nu je ze wel heb haha. Vind dat denk ik de tofste class speciality van alle classes.
Ja job. Levensgroot verschil. Vooral de fireball enchantment. Mobs go boom })

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryanirin
  • Niet online
NightShadow22 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:41:
[...]

Super irritant inderdaad, ik gooi ze tegenwoordig gewoon op de grond als ze niet heel zijn.

Mn hele stash zit er mee vol.
Hoe dan? Meer dan 2/3e van 1 pagina in je stash neemt het toch niet in? Als je serieus meer dan 300 van elke kleur en elke sterkte hebt zou ik ze ook laten liggen ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Conclusie van campfire diablo 4 stream: een deel van je renown gaat mee het nieuwe seizoen in…
Jammer, want dit voelt niet echt als rewarding om al die dingen opnieuw te doen ieder seizoen. Hopelijk veranderen ze nog van mening.
Er komen gelukkig meerdere patches nog aan voor t nieuwe seizoen die wat van de huidige problemen oplossen alsook balancing.

[ Voor 21% gewijzigd door Luxurydiver op 16-06-2023 21:19 ]

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Ryanirin schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:18:
[...]

Hoe dan? Meer dan 2/3e van 1 pagina in je stash neemt het toch niet in? Als je serieus meer dan 300 van elke kleur en elke sterkte hebt zou ik ze ook laten liggen ja.
Ik was eerst nogal gretig op steentjes :+ , ik laat ze tegenwoordig gewoon liggen inderdaad .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luxurydiver schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:18:
Conclusie van campfire diablo 4 stream: een deel van je renown gaat mee het nieuwe seizoen in…
Jammer, want dit voelt niet echt als rewarding om al die dingen opnieuw te doen ieder seizoen. Hopelijk veranderen ze nog van mening.
Er komen gelukkig meerdere patches nog aan voor t nieuwe seizoen die wat van de huidige problemen oplossen alsook balancing.
Is het echt ieder seizoen? Of 1 keer naar season realm toe zeg maar zodat er 3 soorten realms zijn (softcore, hardcore, seasons)? Of moet je het echt elk seizoen doen?

Zoja dan hoop ik ook echt dat ze er op terug komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 16-06-2023 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vraag me sowieso af hoe season 1 aan slaat als de leaderboards pas s2 komen. Leaderboards is imo een groot deel van seasons. Wel leuk dat we eindelijk die battlepass kunnen grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Exactor it schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 19:49:
[...]

Er zit aan de zijkanten van het bord een groene node als je die aanklikt kun je een nieuw bord koppelen. Je moet een pad er naar toe vrij spelen. Je hoeft niet alle nodes van het eerste bord te kopen.
https://www.icy-veins.com...-spear-necromancer-build/

Als je dan naar paragon gaat, de eerste board heb ik nu.... waar moet ik dan naar toe voor het 2e bord? Ik kom er niet uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Aggressor schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:35:
[...]

https://www.icy-veins.com...-spear-necromancer-build/

Als je dan naar paragon gaat, de eerste board heb ik nu.... waar moet ik dan naar toe voor het 2e bord? Ik kom er niet uit...
Op je 1e board moet je simpelweg naar de "connecting node' gaan,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B0t6mNmLnS7Spw-0nuyInBu7fRM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GIA9czCkXqt6JS69iLBJrVr8.png?f=user_large

Dat zijn die icoontjes.
Die activeer je, en vervolgens moet je volgens mij nog een keer erop klikken, dan krijg je de keuze voor het 2e board. Nadat je dan een board kiest kun je die ook nog eens roteren voordat je hem plaatst.

Dat 2e board heeft vervolgens weer 3 exit-nodes (4 totaal dus, -1 waar hij aan je 1e board vast zit)

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 16-06-2023 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

CSB

:D

Mensen die in GOT 3 zitten hier op het forum ook aanwezig? Valt me enigszins tegen hoe weinig er in teamverband wordt gespeeld, terwijl juist dat je heel veel voordelen geeft. Is dat in GOT 1 of 2 anders?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Pagina: 1 ... 77 ... 213 Laatste