Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:34

Nogne

>.<

spaceboy schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:33:
[...]

Ik heb campagin ook op WT2 gespeeld, is best prima te doen (en zorgt voor minder groot gat naar WT3). Ook strongholds. Maar goed, ik heb dan ook een army of 13 bij me. :P
Heb gisteren mijn skills overhoop gegooid en ben nu bezig met een nieuwe build, merk dat het nu een stuk makkelijker gaat dus vanavond opnieuw proberen een stronghold solo te doen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Grappig dat jullie over die builds beginnen. Ik was ook eigenwijs m’n eigen sorc aan het maken. Tot ik alles en iedereen alles kapot zag maken en ik overal moeite mee had. Nu arc lash build van het internet geplukt en ik sloop nu ook dingen. Toch blijft de twijfel bestaan of ik wel verder wil met sorc. Alleen de andere classes trekken mij niet zo. Ik zou graag een paladin class zien, alleen die komt er voorlopig nog niet.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-06 13:02
Werkt de website van D4 Armory ook voor xbox spelers? en kan je op deze site je gegevens vanaf het account inladen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:24

spaceboy

Op grote hoogte

Nogne schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:00:
[...]

Heb gisteren mijn skills overhoop gegooid en ben nu bezig met een nieuwe build, merk dat het nu een stuk makkelijker gaat dus vanavond opnieuw proberen een stronghold solo te doen.
Ik kwam er gisteravond trouwens ook achter dat het helpt om soms ook "gewone gele gear" even te onderzoeken (en een aspect opnieuw imprinten). Ook het paragon bord is echt de moeite om even goed in te stellen, scheelt je zo 10 a 20% power. Net het verschil tussen met de hakken over de sloot door je healing potions heen of "gaat prima". :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 16:01

Scrummie

Think different

SpaVast schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:05:
Werkt de website van D4 Armory ook voor xbox spelers? en kan je op deze site je gegevens vanaf het account inladen?
Als je het over https://d4armory.io/?acco...d9-11ee-bd75-d3c5b0938e1b hebt werkt het in elk geval wel voor PS5. Je logt gewoon in met je Battle.net account en geeft toestemming en daarna is je karakter beschikbaar, dus ik neem aan dat het voor Xbox hetzelfde werkt.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTino81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-08 16:13
Ohmarinus schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 09:00:
Voor iedereen die zich tijdens het enchanten afvraagt wat bepaalde states nou betekenen zoals 'while injured', hier een lijstje:

[Afbeelding]
Ik zie Stunned niet staan op deze lijst en vroeg me juist daarover iets af. Met mijn arc lash / chain lightning sorcerer heb ik het paragon board gekozen dat geënt is op lightning skills. Daar kun je nodes kiezen die +dmg geven op stunned enemies. Dit leek me handig i.c.m. frost nova. Maar, die geeft een freeze effect. Zijn enemies onder freeze effect dan stunned of niet? Arc lash geeft eens per 10 slagen een stun, maar als het alleen daarop van toepassing is, lijkt het me zinloos om deze nodes te nemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:34

Nogne

>.<

spaceboy schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:38:
[...]

Ik kwam er gisteravond trouwens ook achter dat het helpt om soms ook "gewone gele gear" even te onderzoeken (en een aspect opnieuw imprinten). Ook het paragon bord is echt de moeite om even goed in te stellen, scheelt je zo 10 a 20% power. Net het verschil tussen met de hakken over de sloot door je healing potions heen of "gaat prima". :P
Wat ook helpt is je potions mee te lvl'en, was blijkbaar de upgrade van lvl20 vergeten dus heb tijd lang met lvl 10 potions rond gelopen (kwam er pas op lvl 34 achter dat ik het niet had ge'upgrade) :+

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Potion breaker affix op een NM sigil is echt rip :D Kan je paar sec je potion niet gebruiken.
Die sigils ga ik dus voortaan mooi salvagen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:25
SpaVast schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:05:
Neem aan dat alles via je battle.net account gaat?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:16
dit is sick!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 22:14
NightShadow22 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:07:
[...]

Is echt heel simpel bij clan zoeken Gathering of tweakers intypen en dan is nummer 3 GOT3
Vreemd. Ik speel op ps4 pro en ik krijg enkel de eerste en de 4e te zien.... Wat is de tag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:43
Zoek op "Tweakers of GoT" Ja daar zijn meerdere van maar daar staat wel de GoT 3 tussen

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Heb nu een pants gevonden welke een barrier van up to 60% (roll gaat tot max 80%) max health geeft zodra iets met healing mijn health boven de 100% uit komt. Het grappige is dat ik nu een potion kan poppen zodra ik al 100% health heb en dan krijg ik automatisch een barrier. Daarnaast zit er ook 5% kans op 1300 healing per attack op en +15% potion drop rate

Als ik bijvoorbeeld helemaal weg smelt door bijvoorbeeld een poison pool en pop een paar potions blijf ik leven ondanks dat mijn health al op 0 zit. Zolang de barrier actief is blijf ik leven. Dus ik was alweer 100% health geweest, paar potions gepopt en krijg een barrier maar de dmg is zo groot dat mijn normale health al op 0 zit. Op een of andere manier gaat dat niet eerst van de barrier af.

Ik zit er aan te denken om de barrier increased dmg by 50% op mn 2h wapen te plakken. Zo heb ik standaard 50% meer dmg als ik een potion pop. En tijdens gevechten spam ik gewoon potions en krijg continue een extra barrier van +- 2k- 3k.

Dus niet alleen potions maar mijn shouts healen mij ook en krijg ik ook direct een barrier. Daarnaast heb ik ook de aspect die een barrier geeft als ik een elite aanval. Nog niet helemaal duidelijk of dit ook stacked. iemand een idee?

Ik zit nu dus te denken om eens te kijken naar wat max life talents en affixes op items. Volgens mij is dit best krachtig. En leuk dat dit soort items droppen want deze heb ik nog nergens gezien en verandert mijn complete build. 50% increased dmg voor alles is niet niks.

Ik ben ook maar begonnen om mijn aspects te installeren. Ik merk dat ik continue blijf wachten op de perfecte drop waar ik de perfecte aspect op kan doen. Dat doet af aan de speel ervaring merk ik. Je weet dat je een goede aspect in de bank hebt liggen die je build veel sterker maken maar je wacht continue op het juiste item wat maar niet dropt. Ik merk dat de drops in de late game erg tegenvallen. En soms komt het voor dat je opeens de aspect die je graag wilt veel vaker dropt. Dan heb je dus tijden er geen gebruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Het is ook wel soort van game-fun-breaking. Wat is nog de lol van het spel zo? :/

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/trmft7I_iJk1HvVDXtSzBWpMuN4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LdzE02q5YC9q99j4ScSXySvw.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteren bijna alleen maar Salvage op een unique na waar ik niks mee kon als thunder druid🤧.

Maar wel deze leuke armor gevonden die samen met de imprint potions bijna overbodig maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:51
Ok dan…

Ik ben LVL 71, dropt de worldboss een cashe van LVL 80..

Gaat leuk worden op LVL 80 gelet op hoe snel het levelen gaat haha

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:20:
Ok dan…

Ik ben LVL 71, dropt de worldboss een cashe van LVL 80..

Gaat leuk worden op LVL 80 gelet op hoe snel het levelen gaat haha
Haha ja dat kistje zal bij mij ook maanden opgeslagen liggen denk ik. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:56
Helaas toch al behoorlijk wat bugs tegengekomen. 2x al dat een quest vast liep omdat ik ergens niet op kon klikken of iets niet kon inleveren. En ook al een paar keer net als nu opeens ergens geteleport te worden naar in een terrein feature en niet meer kunnen bewegen en ook geen damage kan oplopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJM-S5oxLbtD60-NuHIFiaazuAI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cudar8FwIZ4wRI65uqgu8lw3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-06 13:02
Scrummie schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:52:
[...]

Als je het over https://d4armory.io/?acco...d9-11ee-bd75-d3c5b0938e1b hebt werkt het in elk geval wel voor PS5. Je logt gewoon in met je Battle.net account en geeft toestemming en daarna is je karakter beschikbaar, dus ik neem aan dat het voor Xbox hetzelfde werkt.
Nice, is gelukt. Had het verkeerde email adres dus dacht dat ik geen battle.net account had aangemaakt, maar dus toch wel. https://d4armory.io/?acco...77-11ee-8aab-33ed692967a4 voor de geinteresserden.

[ Voor 8% gewijzigd door SpaVast op 15-06-2023 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wil nu even extact weten wat we nou wel en niet overnieuw moeten doen met Seasons :P anders ga ik niet weer de moeite erin stoppen om met mijn HC char rank 5 renown proberen te halen. Echt zoooo stom dat ik de worldboss weer ging doen voordat ik die renown rank 5 had afgemaakt :D

Moest nog maar zo'n klein beetje voor beide rank 5 van Act 2-3-4. De andere had ik al.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:53
Ricmaniac schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:44:
Ik wil nu even extact weten wat we nou wel en niet overnieuw moeten doen met Seasons :P anders ga ik niet weer de moeite erin stoppen om met mijn HC char rank 5 renown proberen te halen. Echt zoooo stom dat ik de worldboss weer ging doen voordat ik die renown rank 5 had afgemaakt :D

Moest nog maar zo'n klein beetje voor beide rank 5 van Act 2-3-4. De andere had ik al.
Morgenavond doen ze een stream waar ze dat oa gaan bespreken als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

NightShadow22 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:18:
[Afbeelding]

Gisteren bijna alleen maar Salvage op een unique na waar ik niks mee kon als thunder druid🤧.

Maar wel deze leuke armor gevonden die samen met de imprint potions bijna overbodig maakt.
Nice. Bij dit soort dingen: twijfel je dan niet over het moment van imprinten? (omdat het maar 1x kan) Ik heb voor m'n Necro ook zo'n aspect in m'n kist liggen die ik graag wil gebruiken. Maar ja... straks vind je nóg betere gear waar je die imprint wilt... :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
spaceboy schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:44:
[...]

Nice. Bij dit soort dingen: twijfel je dan niet over het moment van imprinten? (omdat het maar 1x kan) Ik heb voor m'n Necro ook zo'n aspect in m'n kist liggen die ik graag wil gebruiken. Maar ja... straks vind je nóg betere gear waar je die imprint wilt... :D
Gewoon lekker gebruiken. Betere gear is sneller farmen en snel nog betere gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42
Vraagje:
Ik ben met mijn eerste character inmiddels level 51, rogue marksman, en dus het paragon board unlocked. Dit snap ik echter niet:
Je kunt twee kanten op, maar aan. elke kant kom je na 5 of 6 punten bij een choke point uit, een glyph node.
Bij mijn board moet ik daar of 190 strength of 190 intelligence voor hebben?? Ik heb een rogue en kom voor beide dik 50 tekort! Kan ik dat begin board wisselen, of hoe zit dat?

Ik heb hardtsikke lekkere gear met vette aspects en blaas door de game, waarom die rare requirements, die ik nooit haal?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 18:09

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

weet iemand waar je journal die je soms op pakt op nieuw kan horen net als in D3 ? vind ook jammer dat geen lore te vinden over mobs als in D3

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:52
Sommige gear geven ook punten voor het bord.
+ Alter of Lilith geven je ook punten.
Zo had ik al zn 150 punten voor ik met het bord begon door alle Alters op te zoeken en bij gear.

Met punten bedoel ik dus dex, intel, stre, enz.
-SaveMe- schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:47:
Vraagje:
Ik ben met mijn eerste character inmiddels level 51, rogue marksman, en dus het paragon board unlocked. Dit snap ik echter niet:
Je kunt twee kanten op, maar aan. elke kant kom je na 5 of 6 punten bij een choke point uit, een glyph node.
Bij mijn board moet ik daar of 190 strength of 190 intelligence voor hebben?? Ik heb een rogue en kom voor beide dik 50 tekort! Kan ik dat begin board wisselen, of hoe zit dat?

Ik heb hardtsikke lekkere gear met vette aspects en blaas door de game, waarom die rare requirements, die ik nooit haal?

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

-SaveMe- schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:47:
Vraagje:

Dat dacht ik ook. Totdat iemand hier zei dat het niet een requirement is om dat ding áán te klikken, maar om hem actief te kunnen gebruiken. ;)
Je moet dus gewoon ff "door dat punt heen" want ik had precies hetzelfde. Uiteindelijk (als je later in het spel bent én meer paragon punten hebt ontvangen en ingezet) zie je dat dat paragon punt uiteindelijk toch ook gewoon "requirement met" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
BlueFoxOne schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:56:
Sommige gear geven ook punten voor het bord.
+ Alter of Lilith geven je ook punten.
Zo had ik al zn 150 punten voor ik met het bord begon door alle Alters op te zoeken en bij gear.

Met punten bedoel ik dus dex, intel, stre, enz.

[...]
Volgens mij krijg je 4 punten van altars of lillith specifiek en 4 punten per completed renown area, even los van de paragon punten die je krijgt voor levelen.
Dus in totaal 24 punten uit renown en altars, en 201 renown punten van levels.

150 punten red je niet zonder levels ;)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
spaceboy schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:59:
[...]

Dat dacht ik ook. Totdat iemand hier zei dat het niet een requirement is om dat ding áán te klikken, maar om hem actief te kunnen gebruiken. ;)
Je moet dus gewoon ff "door dat punt heen" want ik had precies hetzelfde. Uiteindelijk (als je later in het spel bent én meer paragon punten hebt ontvangen en ingezet) zie je dat dat paragon punt uiteindelijk toch ook gewoon "requirement met" is.
Hoe ga je door dat punt heen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
spaceboy schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:59:
[...]

Nog sterker nog, je kan die tile gewoon gebruiken, maar je krijgt extra bonussen zodra je die treshhold raakt. Voorbeeld:
Prime rare node geeft 10% dmg e 4% max life, maar je krijgt daar boven op nog eens 10% dmg bonus, als je 160 intelligence hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik ga het eens proberen. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Ik deed ff een gok hoeveel punten het waren lol.
Ik wist het niet meer precies.
Dazzler2120 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 14:00:
[...]

Volgens mij krijg je 4 punten van altars of lillith specifiek en 4 punten per completed renown area, even los van de paragon punten die je krijgt voor levelen.
Dus in totaal 24 punten uit renown en altars, en 201 renown punten van levels.

150 punten red je niet zonder levels ;)

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 13:31
Ook hier Diablo maar gekocht, vroeger veel gespeeld.
Vanavond en morgen de gehele dag er maar eens even voor gaan zitten.:)

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
sten123 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 14:22:
Ook hier Diablo maar gekocht, vroeger veel gespeeld.
Vanavond en morgen de gehele dag er maar eens even voor gaan zitten.:)
Welcome en enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

[...]

Een beetje wel maar eigenlijk ook weer helemaal niet.

Ik had die aspect een tijdje bewaard en voor mn volgende armor in gedachte..... Alleen is het iedere keer erg lang zoeken naar armor pieces met veel extra storm en lightning damage en daarbij gaat hij ook wel weer een tijdje mee hopelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
[...]

Je vindt over het algemeen eerder de power opnieuw dan een item met goeie (betere) stats. Sommige powers van mij vind ik wat minder, dat betekent gewoon dat ik de items met die powers langer gebruik. Ik gebruikte tot gister nog gewone legendary boots (ilvl 5xx) in t38 nm dungeon. Is ook helemaal niet erg, zolang het maar niet je weapon betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aspects die op WT4 gear rollen, kunnen die hoger worden dan WT3 versies?
(aka, kan ik m'n verzamelde legendaries uit m'n chest trashen?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:13
Tranzity schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 15:41:
Aspects die op WT4 gear rollen, kunnen die hoger worden dan WT3 versies?
(aka, kan ik m'n verzamelde legendaries uit m'n chest trashen?)
Als ik het goed begreep kunnen de aspects waar een ruwe stat op zit (dus doe 3000 dmg als je X doet) wel hoger rolen op sacred en ancestral items maar de aspects met een % niet.

Zo heb ik een perfect blademaster aspect al op level 30 gevonden, maar durf ik deze niet te gebruiken tot ik een bijna BiS ancestral crossbow heb gevonden. Ben wel pas in act 2 op WT2 (level 45) dus de campaign ga ik vanavond maar eens rushen. Overdrijf ik dit en zal ik nog een zelfde perfecte aspecte vinden voor die tijd of kan ik deze het beste gewoon bewaren?

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:32
mpra schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 15:39:
[...]

Je vindt over het algemeen eerder de power opnieuw dan een item met goeie (betere) stats. Sommige powers van mij vind ik wat minder, dat betekent gewoon dat ik de items met die powers langer gebruik. Ik gebruikte tot gister nog gewone legendary boots (ilvl 5xx) in t38 nm dungeon. Is ook helemaal niet erg, zolang het maar niet je weapon betreft.
Welk level ben je op die tier? Heb nu net wat goeie gear gehaald en een dungeon gedaan op lvl 38 en dat sloeg nergens op zo simpel. Ben level 82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
Beavbusi schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 16:12:
[...]

Welk level ben je op die tier? Heb nu net wat goeie gear gehaald en een dungeon gedaan op lvl 38 en dat sloeg nergens op zo simpel. Ben level 82
Ik was 72 toen ik 39 een keer probeerde (maar niet haalde). Ben nu bijna 75. Heb eerlijk gezegd niet echt meer nm dungeons gedaan de laatste dagen, alleen beetje easy farm nm ~30 voor glyph levels. Ben nu vooral even aan het focussen op renown. Als ik de laatste zone klaar heb, unlock ik weer een jewel slot die stomveel +skeleton mage dmg geeft.

En ja ik speel een spec die gezien wordt als zwak; maar ik zie wel hoe ver ik kom. Dat ik hiermee niet de hoogste nm dungeons ga halen is wel evident.

[ Voor 11% gewijzigd door mpra op 15-06-2023 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Hier een update van mijn Druid.
Had een flinke upgrade: ik ging van 3.8k damage naar 6k dankzei mijn nieuwe staff d:)b

https://d4armory.io/?acco...6e-11ee-bc02-3f8e5c7b4e2d

edit: ik zie dat er niet de juiste imprints inzitten ;w

mijn build is gefocussed op Landslide build, incl imprint Trample waarbij je dus 6 Landslides summoned

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 15-06-2023 16:57 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:15
Inmiddels halverwege Act 6 met mijn druid op Hardcore... Beetje zenuwachtig om verder te gaan voordat ik de campaign heb uitgespeeld op het softcore poppetje. Wil niet opeens ge-oneshot worden omdat ik een bepaalde fight mechanic niet ken :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
danslo schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 16:59:
Inmiddels halverwege Act 6 met mijn druid op Hardcore... Beetje zenuwachtig om verder te gaan voordat ik de campaign heb uitgespeeld op het softcore poppetje. Wil niet opeens ge-oneshot worden omdat ik een bepaalde fight mechanic niet ken :+
Fresh Meat +lagspike incomming? :o

Zet volume niet te hard:

:w

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 15-06-2023 17:06 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik heb genoeg bullshit redenen gezien de afgelopen week. Bevestiging voor mij dat ik m'n kostbare speeltijd niet ga verspillen aan Hardcore als de game, danwel de servers gewoon vaak niet te vertrouwen zijn :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Die level 88 is wel het meest schlemielig met zo'n timeout. :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Vanavond om 21:00 gaat er een background maintenance van 5 uur draaien. Mensen kunnen disconnects verwachten, maar kunnen daarna wel weer inloggen. Behalve als je met je HC character in combat bent. Die is dan waarschijnlijk dood.
Dus wees gewaarschuwd als je vanavond met een HC character aan de gang wilt gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:51
Poops_McGhee schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 17:42:
Vanavond om 21:00 gaat er een background maintenance van 5 uur draaien. Mensen kunnen disconnects verwachten, maar kunnen daarna wel weer inloggen. Behalve als je met je HC character in combat bent. Die is dan waarschijnlijk dood.
Dus wees gewaarschuwd als je vanavond met een HC character aan de gang wilt gaan.
Gisterochtend ook al.. Wel handig dat ze dit doen wanneer iedereen in de EU aan het spelen is na kinderbedtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
mpra schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 15:39:
[...]

Zeg dat nog eens tegen iemand (ik) die een week lang heeft moeten farmen voor een specifieke aspect :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 18:07:
[...]

Gisterochtend ook al.. Wel handig dat ze dit doen wanneer iedereen in de EU aan het spelen is na kinderbedtijd.
De EU? Daar hebben ze niet zoveel mee, geloof ik. Ze geven niet eens een EU tijd aan in hun berichten. Alles op PDT en je mag zelf uitrekenen hoe laat dat dan bij jou aan de gang gaat.

Met de wetenschap dat de game nogal eens beroerd kan werken vanavond, ga ik maar wat suf levelen met de Sorc. In ieder geval geen dingen waarbij je progress rottig verstoord kan worden door disco's.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Poops_McGhee schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 18:20:
[...]

De EU? Daar hebben ze niet zoveel mee, geloof ik. Ze geven niet eens een EU tijd aan in hun berichten. Alles op PDT en je mag zelf uitrekenen hoe laat dat dan bij jou aan de gang gaat.

Met de wetenschap dat de game nogal eens beroerd kan werken vanavond, ga ik maar wat suf levelen met de Sorc. In ieder geval geen dingen waarbij je progress rottig verstoord kan worden door disco's.
Ach ja.. kan me nog herinneren uit de WoW tijd.. onderhoud was in amerika midden in de nacht.. maar in de EU van 08:00 tot 13:00 ofzo.. (dit was in vanilla nog). En man man man wat was ik verslaafd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
Ohmarinus schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 18:10:
[...]

Zeg dat nog eens tegen iemand (ik) die een week lang heeft moeten farmen voor een specifieke aspect :D
Meer/sneller farmen is altijd het antwoord daarop. Rng blijft rng. De enige manier om het enigszins naar je hand te zetten is om vaker aan de slot machine te trekken oftewel sneller/meer en hogere lvl mobs (zonder al teveel in te leveren op snelheid) killen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alcmaria schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 18:56:
[...]

Ach ja.. kan me nog herinneren uit de WoW tijd.. onderhoud was in amerika midden in de nacht.. maar in de EU van 08:00 tot 13:00 ofzo.. (dit was in vanilla nog). En man man man wat was ik verslaafd.
Al jaren niet meer gespeeld, maar daar ben ik ook best goed verslaafd aan geweest. Na de vele vele rep grinds ben ik gestopt. En bij gebrek aan een goeie PC, kan ik niet eens meer terug. En dat is misschien maar goed ook. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Sorry als iemand dit al gevraagd heeft. Je moet toch de capstone dungeon doen om tier 3 te unlocken? Ik ben zojuist een nieuwe char gestart en ik kan vanaf het begin al torment selecteren bij de world tier statue.

Ik ben wel de capstone gestart met een andere char maar daar ben ik uit gestapt omdat ik geen tijd meer had. Bug?

EDIT:

Never mind, is een bug. Hij wil de tiers niet laden, beetje raar.

[ Voor 10% gewijzigd door OMD op 15-06-2023 19:32 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nou, net nVidia drivers geupdate en constant crashes nu. Nog nooit crashes gehad, nu al 3 in een uur :S

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:56
Jeej mijn eerste ragequit te pakken. :( :X |:( Echt waar de timing van dit soort dingen elke keer alsof ze het er om doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/21W_2SgE9tNWUqWdUfEeHTCKxTQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uCY6AD4jc81cdDP7pzRgY0gk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Angeloonie schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 19:49:
Nou, net nVidia drivers geupdate en constant crashes nu. Nog nooit crashes gehad, nu al 3 in een uur :S
Ik laat de update nog even zitten als ik dat zo hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Skybullet schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:10:
Jeej mijn eerste ragequit te pakken. :( :X |:( Echt waar de timing van dit soort dingen elke keer alsof ze het er om doen.

[Afbeelding]
ik wil net inloggen en zie een breaking news in het hoofdmenu dat ze van 12 am tot 3 am PDT onderhoud plegen je je een disconnect kan krijgen.

En ja hoor dat is weer precies wanneer het voor de meeste Nederlanders een mooie gametijd is (21.00 tot 0.00). Echt altijd trekken we weer aan het kortste eind bij dit soort gezeik van hun. Stel je voor dat de Amerikaan er eens last van krijgt tijdens game prime time :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 19:49:
Heb hetzelfde op de steamdeck, draaide als een zonnetje totstandkoming SD update installeerde inclusief grafische driver update, nu al meerdere crashes gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qGJDJ_xo_qVNVqD6KKEUE-g8cFw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zZReLptKjgNKc1R2FkqMbWwQ.jpg?f=fotoalbum_large

Het is echt een vloek

Ik heb altijd pech met uniques🥴

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29
Dit is toch wel waar ik online games, uit de grond van mijn hart, soms echt haat.

Heb je bijna na tig minuten een eindbaas dood, disconnect de client..

vast straks dood en die hele dungeon gereset.. fuck it dan hoor. ga niet die hele bende opnieuw doen.

*edit, yeap zoals verwacht, sta weer lekker in de starter stad.. naja das 1 dungeon die ik niet weer ga doen de komende weken, dan maar niet.

[ Voor 21% gewijzigd door TgR_KILLER op 15-06-2023 20:55 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:23:
[...]
ik wil net inloggen en zie een breaking news in het hoofdmenu dat ze van 12 am tot 3 am PDT onderhoud plegen je je een disconnect kan krijgen.

En ja hoor dat is weer precies wanneer het voor de meeste Nederlanders een mooie gametijd is (21.00 tot 0.00). Echt altijd trekken we weer aan het kortste eind bij dit soort gezeik van hun. Stel je voor dat de Amerikaan er eens last van krijgt tijdens game prime time :(
Rustaghhh... Je zit er 12 uur naast. Aan de westkust van de VS is het 9 uur vroeger dan hier dus 12 am PDT is 9 uur 's ochtends voor ons.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

kan je ook items weggeven? ik zag laatst in het menu trade.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
NightShadow22 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:43:
[Afbeelding]

Het is echt een vloek

Ik heb hier al 3 Ancestrial Unique Swords geloot afgelopen 2 dagen… allemaal Fields of Crimson…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16:17
TgR_KILLER schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:49:
Dit is toch wel waar ik online games, uit de grond van mijn hart, soms echt haat.

vast straks dood en die hele dungeon gereset.. fuck it dan hoor. ga niet die hele bende opnieuw doen.

*edit, yeap zoals verwacht, sta weer lekker in de starter stad.. naja das 1 dungeon die ik niet weer ga doen de komende weken, dan maar niet.
Bedoel je een normale dungeon van pak hem beet 15 minuten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
TgR_KILLER schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:49:

Ach, was in ieder geval geen Hardcore ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:15
Iemand enig idee waarom ik hier geen dungeon heb "Fading Echo"?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DOfAw7ZbNSAEkTBLTSKj3uJb1HY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/btt2wGn0KjmZUwgPrPHVGIhB.png?f=fotoalbum_large

Volgens deze site moet je de campaign (Act 4) in Kehjistan hebben gedaan:
https://diablo4.wiki.fext...ve+Map?id=18351&code=mapA

Probleem is, ik zit al in Act 6 en het deurtje is dicht...

Toch een sidequest nodig?

[ Voor 5% gewijzigd door danslo op 15-06-2023 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
Buizerd__NL schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 12:36:
Zoek op "Tweakers of GoT" Ja daar zijn meerdere van maar daar staat wel de GoT 3 tussen
Vrij bizar en ik heb geen idee wat ik verkeerd doe, maar als ik zoek op "Tweakers" of "Gathering" of "GoT" krijg ik een lijst waar niet eens de nummer 1 clan in staat... Mocht iemand een invite kunnen sturen, mijn tag is Benjamin#2585

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:37

Aganim

I have a cunning plan..

Zo, net The Butcher solo tegengekomen op L35 in Rimescar Cavern. Gelukkig stortte hij zich in het gevecht op het moment dat ik de laatste Elite van een groep uitschakelde, waarna een episch gevecht losbarstte in dat met ijs en kou vergeven desolate caverne.

Oftewel, ik heb minutenlang Blood Howl spammend rondjes rondom een ijspilaar gerend, terwijl mijn wolven langzaam maar zeker zijn HP afsnoepten en zijn speciale aanvallen incasseerden. Momenten waarop ik onze makker even kon voorzien van Rabies en Lacerate.

De buit viel helaas tegen, een Legendary met een voor mijn build nutteloos aspect en zeer magere stats. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Ricmaniac schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 21:42:
[...]

Pech? Doe mij die maar hoor! :P
Ik wil m je wel geven, hoe doe ik dat?

Ik gebruik alleen Cataclysm, lightning storm, Hurricane , Earthen bullwark, Poison creeper & lightning strike voor spirit voor de rest van mn attacks.

*EDIT

Ahhhh triest man las net dat je uniques niet kan traden of geven aan een andere speler.... Vreemde jongens daar bij Blizzard soms.

[ Voor 44% gewijzigd door NightShadow22 op 15-06-2023 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
danslo schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 21:22:
Iemand enig idee waarom ik hier geen dungeon heb "Fading Echo"?
[Afbeelding]

Volgens deze site moet je de campaign (Act 4) in Kehjistan hebben gedaan:
https://diablo4.wiki.fext...ve+Map?id=18351&code=mapA

Probleem is, ik zit al in Act 6 en het deurtje is dicht...

Toch een sidequest nodig?
Fog of war zit er over heen toch? Gewoon even heen galloperen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NightShadow22 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 21:55:
[...]

Ik wil m je wel geven, hoe doe ik dat?

Ik gebruik alleen Cataclysm, lightning storm, Hurricane , Earthen bullwark, Poison creeper & lightning strike voor spirit voor de rest van mn attacks.

*EDIT

Ahhhh triest man las net dat je uniques niet kan traden of geven aan een andere speler.... Vreemde jongens daar bij Blizzard soms.
Klopt, sowieso vind ik het leuker om SSF te spelen (Self solo found) of alleen traden wanneer ik op dat moment met diegene samen speel. Ik had liever gezien dat het exact het trading zoals D3 op PC had maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Ricmaniac schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 22:19:
[...]

Klopt, sowieso vind ik het leuker om SSF te spelen (Self solo found) of alleen traden wanneer ik op dat moment met diegene samen speel. Ik had liever gezien dat het exact het trading zoals D3 op PC had maargoed.
Ik doe zelf sowieso alles solo en self found ook.

Maar het was idd wel leuk geweest als je op een gelegenheid als bv deze een mede tweaker gewoon een leuke gift kon doen.

Blizzard blijft altijd een beetje eigenaardig in zulk soort dingen.

Hoe mooi de armor ook is ik heb er gewoon niks aan als ik hem equip gaan mn stats met meer dan 60 punten omlaag op meerdere punten. 8)7

Had laatst ook de Axe voor de druid unique ook maar had er echt helemaal niks aan, erg jammer :+

[ Voor 22% gewijzigd door NightShadow22 op 15-06-2023 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjamin1987
Aganim schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 21:54:
Zo, net The Butcher solo tegengekomen op L35 in Rimescar Cavern. Gelukkig stortte hij zich in het gevecht op het moment dat ik de laatste Elite van een groep uitschakelde, waarna een episch gevecht losbarstte in dat met ijs en kou vergeven desolate caverne.

Oftewel, ik heb minutenlang Blood Howl spammend rondjes rondom een ijspilaar gerend, terwijl mijn wolven langzaam maar zeker zijn HP afsnoepten en zijn speciale aanvallen incasseerden. Momenten waarop ik onze makker even kon voorzien van Rabies en Lacerate.

De buit viel helaas tegen, een Legendary met een voor mijn build nutteloos aspect en zeer magere stats. -O-
Mooi man, haha! Ik ben m vandaag 2x tegen gekomen. 1x in een cellar en 1x in een dungeon waar alles dood moest. De eerste keer op een haar na gered, de tweede keer ging iets makkelijker, zij het nog steeds erg pittig. Vervelend baasje die Butcher

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:25
Benjamin1987 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 22:45:
[...]

Mooi man, haha! Ik ben m vandaag 2x tegen gekomen. 1x in een cellar en 1x in een dungeon waar alles dood moest. De eerste keer op een haar na gered, de tweede keer ging iets makkelijker, zij het nog steeds erg pittig. Vervelend baasje die Butcher
Op lvl15 had ik hem vandaag, dat is helaas nog even teveel voor mijn barb

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29
Exactor it schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 21:19:
[...]

Bedoel je een normale dungeon van pak hem beet 15 minuten?
Voor alle elite spelers hier maybe, niet voor mij die net kan overleven op een nieuw WT level xD
Thalaron schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 21:21:
[...]

Ach, was in ieder geval geen Hardcore ;)
Dit is de hele reden dat je mij never de nooit niet hardcore gaat zien spelen xD ben al paar keer dood gegaan door bugs of disconnects.. no thanks xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23
Ik ben toch maar weer terug naar hardcore gegaan. Merk dat ik daar veel meer lol aan beleef dan softcore.

Ook een necro gestart en ondanks dat dit de class was waar ik zelf het minste van had verwacht heb ik enorme lol. Gaat als een speer en de skills liggen me wel.

Inmiddels weer level 23 op wt2, morgen weer een dag!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
leuke bug, ze staan allemaal aan de rand van een dorpje :-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ed48ix2t6p1X0iur205md-fxt8k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2MOwoG7NJ2qdNYjlmStiKLbr.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik helemaal in mijn tweede character zit baal ik wel een beetje dat ik niet alles tot renown 5 heb gebracht op mijn ‘main’. Scheelt behoorlijk wat Paragon punten maar ik heb te veel plezier op m’n Barb en wil niet op die andere char spelen op dit moment.
Was fijn geweest als je renown kon afronden op een ander character.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KraveN schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 23:31:
Ik ben toch maar weer terug naar hardcore gegaan. Merk dat ik daar veel meer lol aan beleef dan softcore.

Ook een necro gestart en ondanks dat dit de class was waar ik zelf het minste van had verwacht heb ik enorme lol. Gaat als een speer en de skills liggen me wel.

Inmiddels weer level 23 op wt2, morgen weer een dag!
Yessir! dood gaan is kut. vooral als je bedenkt hoe veel uur je dan "weg gooit" maarja heb er zo veel meer plezier aan is het gewoon waard :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 23:46:
Nu ik helemaal in mijn tweede character zit baal ik wel een beetje dat ik niet alles tot renown 5 heb gebracht op mijn ‘main’. Scheelt behoorlijk wat Paragon punten maar ik heb te veel plezier op m’n Barb en wil niet op die andere char spelen op dit moment.
Was fijn geweest als je renown kon afronden op een ander character.
Yup! heeel vervelend dit. maargoed ze lopen niet weg. je kan het altijd afmaken. Maar dit gaan ze in seasons wel moeten veranderen denk ik. Niemand wil dit vaker dan 1 keer doen.

Of wat ik op zijn minst echt wil zien is dat die map exploration account wide is. Wat vervelend zeg dat al je alts weer de hele map leeg heeft. Desnoods wil ik best die waypoints opnieuw discoveren zodat ik niet direct kan teleporten maar laat mij ze op ze minst alsjeblieft zien.

Er zijn genoeg kleine dingetjes te vinden om over te klagen maar echt een geweldige game. Heb nu een shitty laptop met slechte internet verbinding dus af en toe beetje rondlopen in SC om mijn itch te stillen 8)7 want ga niet mijn HC chars hiervoor opgeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Wat ik mij nu enigszins afvraag... Heb alle Altars of Lillith al en zit inmiddels op LVL 72. Heeft het, los van de eventuele verhaaltjes na, enig nut om side quests te doen? Nu pak ik ze alleen mee wanneer ik er toevallig voorbij kom (en er zin in heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Je krijgt er renown voor dus ze tellen mee voor je vier paragon punten. Maar je hoeft niet alles te doen om die punten te krijgen. Bij mij staan ze onderaan de to-do list want ik denk dat ik met de dungeons al genoeg renown verzamel.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Laatst online: 16:04
Ik begin helaas een mixed feeling te krijgen van Diablo 4. Het gaat mij niet om de loot en de evade dat gewoon niet lekker werkt met muis en toetsenbord, maar de magere end-game content en seizoenen.

Veel voelt mager en nutteloos aan, alleen de nightmare dungeons zijn je tijd waard. Side missions hoef je ook niet te doen voor goud en EXP. Alleen als je "kleine" storylines wilt volgen.

Ik heb al eerder aangegeven dat elke seizoen een eigen thema bevat. Daarnaast krijgt elke seizoen ook nieuwe storyline content.

Maar wat ik dus nu ontdekt heb, is dat alle nieuwe storyline content in een seizoen niks te maken heeft met het hoofdverhaallijn. Dat niet alleen, de nieuwe storyline is ook alleen beschikbaar in het seizoen. Is de seizoen voorbij, heb je dus ook geen toegang meer tot de nieuwe storyline content.

Wanneer gaat het hoofdverhaallijn verder? Met een expansion, wat schijnbaar al bevestigd is door Blizzard. Met andere woorden, het hoofdverhaal gaat pas verder met een expansion, wat misschien nog 2 tot 4 jaar op zich laat wachten.

Tot die tijd hebben we tijdelijke side storylines die verdwijnen als het seizoen voorbij is. Misschien dat ze ooit nog terug komen, of helemaal niet, aldus Blizzard.

Ik vraag me dan af welke content dan wel beschikbaar blijft? Moet je dan weer na elk seizoen world bosses, legion, helltide, tree of whispers en nightmare dungeons blijven herhalen, totdat nieuwe tijdelijke content beschikbaar komt?

Als dit echt zo, vind ik het best wel teleurstellend. Ik hou niet van tijdelijke content. Ik had gehoopt dat alle content erin bleef zitten en dat alleen de seizoen rewards (season pass) zou verdwijnen. Maar nee, nieuwe content en storyline in een seizoen verdwijnen dus ook. Is de seizoen voorbij, heb je dus weer alleen de "core" game.

Ik dacht dat we met elk seizoen een stukje nieuwe hoofdverhaallijn krijgen en dat ze nieuwe content aan de core game toevoegen. Schijnbaar is het alleen tijdelijke content.

Dus met andere woorden, alleen je cosmetische seizoen rewards blijf je behouden, alle nieuwe content verdwijnt weer.

Dit is in hoeverre ik het begrijp. Ik hoop dat deze informatie onjuist is, anders is dit wel zéér teleurstellend..

[ Voor 23% gewijzigd door Toonen1988 op 16-06-2023 05:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Gister avond een leuk Aspect te pakken voor mn Necro.

spoiler:
Mn Corpse explotion werd hierdoor aangepast.
ipv ontploffen komen er nu skeletten uit en die rennen naar de dichtbij zijnde vijand en dan ontploft ie.
Ook nog een 39% meer schade. Later had ik nog zn Aspect maar die deed minder schade.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

BlueFoxOne schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 06:54:
Gister avond een leuk Aspect te pakken voor mn Necro.

spoiler:
Mn Corpse explotion werd hierdoor aangepast.
ipv ontploffen komen er nu skeletten uit en die rennen naar de dichtbij zijnde vijand en dan ontploft ie.
Ook nog een 39% meer schade. Later had ik nog zn Aspect maar die deed minder schade.
Cool! Die wil ik ook!
Alleen ben ik te zuinig op corpses om minions uit op te wekken, dus heb nu geen corpse explosion. Sinds kort heb ik ook die ultimate skill aangepast. Had eerst blood wave, maar nu heb ik die skill dat het 7 seconden lang skeletten regent (en ook een kans bestaat dat ze veranderen in minions). To top it off heb ik een aspect dat alle minions sneller zijn én tijdens deze 7 seconden 90% damage reductie hebben.

Ik kijk elke keer er weer naar uit om op R1 te drukken. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:30

Oxigeon

En zo is dat!

Omdat ik iets te min was voor act V heb ik me gisteren maar eens in de dungeons begeven. Deze had ik nog nooit gedaan. Eventjes op internet gezocht welk aspect een toevoeging kan zijn voor mijn Barbarian en gaan met die banaan. Wist eerst niet wat een Aspect was maar weet nu wel dat ik geen wapens meer zonder wil gebruiken haha....

Qua levelen level ik ongeveer 1 level per dungeon. Dus nog een uurtje of 2 grinden en ik heb genoeg om level 35 t3 zijn voor het verhaal.

Heb verder wel als Barbarian het probleem dat ik maar iets van 350-600 Attack power heb en 1600 Armor op level 29. Dus heb het idee dat ik qua attack power flink achter loop op de armor. Of is dit normaal bij d'r Barb omdat deze vrij Tanky is?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:06
Oxigeon schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 07:14:
Omdat ik iets te min was voor act V heb ik me gisteren maar eens in de dungeons begeven. Deze had ik nog nooit gedaan. Eventjes op internet gezocht welk aspect een toevoeging kan zijn voor mijn Barbarian en gaan met die banaan. Wist eerst niet wat een Aspect was maar weet nu wel dat ik geen wapens meer zonder wil gebruiken haha....

Qua levelen level ik ongeveer 1 level per dungeon. Dus nog een uurtje of 2 grinden en ik heb genoeg om level 35 t3 zijn voor het verhaal.

Heb verder wel als Barbarian het probleem dat ik maar iets van 350-600 Attack power heb en 1600 Armor op level 29. Dus heb het idee dat ik qua attack power flink achter loop op de armor. Of is dit normaal bij d'r Barb omdat deze vrij Tanky is?
Overigens wordt wel afgeraden om je wapens tijdens het levellen al te veel te voorzien van aspects. Dat kost veel gold / mats en aangezien je je wapens heel regelmatig vervangt tijdens het levellen (base dps is zo ongeveer de belangrijkste stat) is het haast de moeite niet. Wapens zijn een offensive slot voor aspects, net als gloves, amu en rings. Een 2h wapen geeft wel een dubbel effect, maar een amulet geeft ook nog 1,5x het normale effect. Als je dus een hele goede aspect maximaal wil benutten tijdens het levellen, dan kun je die beter op je amulet gooien. Die gaat langer mee doorgaans.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Die cooldowns op de ultimate skills vind ik echt irritant. Ik heb er ook geen punten in gestopt.
Heb alles op Shadow Damage, Corpse, skellet en een curse gericht.
Zie mijn build:

https://d4builds.gg/build...7-4c19-ae28-9a027a63747c/

Tot nu toe lukt alles goed tot redelijk.
Ben nu level 55 en heb WT3 in 1 keer gehaald zonder dood te gaan lol.
spaceboy schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 07:03:
[...]

Cool! Die wil ik ook!
Alleen ben ik te zuinig op corpses om minions uit op te wekken, dus heb nu geen corpse explosion. Sinds kort heb ik ook die ultimate skill aangepast. Had eerst blood wave, maar nu heb ik die skill dat het 7 seconden lang skeletten regent (en ook een kans bestaat dat ze veranderen in minions). To top it off heb ik een aspect dat alle minions sneller zijn én tijdens deze 7 seconden 90% damage reductie hebben.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Oof, Druid in de early game is echt niet leuk zodra je een bossfight in gaat. Ik sla echt geen deuk in een pakje boter. Dat word toch wat meer side activities doen om wat sterker te worden. Ga van het weekend wat statues unlocken om sterker te worden en ik ga wat hulp vragen in de clan om de stronghold te clearen voor mijn Druid quest. Ook maar eens op jacht om aspects voor de Pulverize build te unlocken. Want nu is het echt een behoorlijke lijdensweg. Anders misschien kijken om mijn build om te gooien naar Tornado.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23
ShadowSaiyan schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 07:34:
Oof, Druid in de early game is echt niet leuk zodra je een bossfight in gaat. Ik sla echt geen deuk in een pakje boter. Dat word toch wat meer side activities doen om wat sterker te worden. Ga van het weekend wat statues unlocken om sterker te worden en ik ga wat hulp vragen in de clan om de stronghold te clearen voor mijn Druid quest. Ook maar eens op jacht om aspects voor de Pulverize build te unlocken. Want nu is het echt een behoorlijke lijdensweg. Anders misschien kijken om mijn build om te gooien naar Tornado.
Ik vond het prima gaan met tornado build en stormstrike in het begin. Alles ging wel redelijk neer. Ja niet zo snel als een mage of necro maar vond het prima. Wolf of bear duurde zeker wat langer voor mijn gevoel. Heb inderdaad ook gelezen dat je met pulverize eigenlijk wat items nodig hebt en dan gaat het hard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JGnK5N25PAfCySgk862Pc4IY4oQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oBGw7ghVI6aolCAY96VFWQx0.png?f=fotoalbum_large

Vanmorgen nog even m'n gear bekeken van de laatste dungeon, zag ik tot mijn blijdschap :+ dat ik dit ringetje had met 2 hoge crit rolls dus 2 van de 4 stats op die ik graag heb. 1tje gererolled (ook max resource gen nu) en meteen geupgrade zodat ik eindelijk mn imprintje die ik bewaard had kunnen inzetten. Deze gaat nog wel even mee :)

[ Voor 3% gewijzigd door nickko op 16-06-2023 07:46 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
NightShadow22 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:43:
[Afbeelding]

Het is echt een vloek

Ik heb al 3x de werewolf variant terwijl ik de werebear versie wil die jij nu hebt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Mugwump schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 07:20:
[...]

Overigens wordt wel afgeraden om je wapens tijdens het levellen al te veel te voorzien van aspects. Dat kost veel gold / mats en aangezien je je wapens heel regelmatig vervangt tijdens het levellen (base dps is zo ongeveer de belangrijkste stat) is het haast de moeite niet. Wapens zijn een offensive slot voor aspects, net als gloves, amu en rings. Een 2h wapen geeft wel een dubbel effect, maar een amulet geeft ook nog 1,5x het normale effect. Als je dus een hele goede aspect maximaal wil benutten tijdens het levellen, dan kun je die beter op je amulet gooien. Die gaat langer mee doorgaans.
Mja zo duur is het nou ook weer niet. En als je gewoon een codex power imprint verlies je weinig

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ohmarinus
Helemaal mee eens.. Verder voelt het na een bepaald level ineens alsof je een soort grind tunneltje in gaat.

Veel activiteiten lonen niet genoeg waardoor je alleen maar dungeons en helltides gaat doen, want als je iets anders doet, heb je het gevoel dat je totaal niet meer sterker wordt of überhaupt nog gear improvements vindt.

Ik ga mijn sorc tot lvl 80 duwen, kijken wat er uit die lvl 80 loot crates komt die je van bosses krijgt en dan ga ik bedenken of ik nog wel verder wil spelen. Misschien dat ik nog een barb ga levelen maar verder geloof ik het wel. De early game is bij de meeste karakters ronduit slecht. Nu heb ik misschien niet het perspectief van de gemiddelde speler, en misschien ook een vertekend beeld door al sinds release van alle diablo games te spelen, maar ik denk dat ik met D3 de meeste tijd heb doorgebracht en D3 ook het leukst vond van alle diablo games. Je komt gewoon in een soort ritmische flow terecht die heel fijn voelt.

D4 is mij net iets te weinig flow, je kunt het tempo er niet lekker in houden tenzij je een endgame barb bent en ww kunt streamen tot je een ons weegt.

Toch geef ik het nog even, misschien worden er dingen aangepast. En de main story vond ik wel interessant. Verder is de wereld echt heel mooi, de muziek is top, crafting e.d. is net goed genoeg en de toevoeging van sidequests is ook leuk. Het is alleen jammer dat sidequests niks toevoegen nadat je alle renown hebt gehaald. Dus die doe je eigenlijk alleen nog maar wanneer je even geen zin hebt in farmen of levelen.

Het is ook een beetje demotiverend dat ondanks dat mijn sorc erg sterk is voor zijn level, je dan spelers tegenkomt van lagere levels die misschien wel vijf keer jouw damage output hebben en die ook nog kortere cooldowns hebben terwijl ik al bizar hoge cooldown heb voor mijn level (op elk mogelijk item zowat de max roll). Druid en barb outshinen sorc echt heel erg op lvl 75.

Voor nu dus lvl 80 halen op sorc en tegelijkertijd mijn eerste glyph naar lvl 15 (zit nu op 12). Daarna kijken of ik mijn lvl 35 barb verder wil levelen. Het voordeel is dat ik al bijna alle dungeons heb vrijgespeeld dus dat levelen met barb makkelijker wordt doordat je toegang hebt tot alle aspects uit dungeons en natuurlijk al twee keer mother's embrace hebt gevonden en wat andere items die de fury-depressie die ww-barb lijkt te hebben wat milder maakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 23:54:
[...]

Yup! heeel vervelend dit. maargoed ze lopen niet weg. je kan het altijd afmaken. Maar dit gaan ze in seasons wel moeten veranderen denk ik. Niemand wil dit vaker dan 1 keer doen.

Of wat ik op zijn minst echt wil zien is dat die map exploration account wide is. Wat vervelend zeg dat al je alts weer de hele map leeg heeft. Desnoods wil ik best die waypoints opnieuw discoveren zodat ik niet direct kan teleporten maar laat mij ze op ze minst alsjeblieft zien.

Er zijn genoeg kleine dingetjes te vinden om over te klagen maar echt een geweldige game. Heb nu een shitty laptop met slechte internet verbinding dus af en toe beetje rondlopen in SC om mijn itch te stillen 8)7 want ga niet mijn HC chars hiervoor opgeven :P
Inderdaad was die map maar ook account wide inclusief alle portals. Exploren wil ik graag maar 1x doen en daarna vol aan de grind op alts. >:) Geef ons iig de optie.

Genoeg kleine dingetjes ja maar ben het helemaal met je eens, wat een game! En dit is nog maar het begin, de basis is stevig en als Blizzard nu doorzet kan het zeer goed worden allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:02
spaceboy schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 07:03:
[...]

Cool! Die wil ik ook!

Je kan ook een paar punten investeren om wat meer corpses te maken (hewed flesh) en als je Reap gebruik heb je je eerste corpse al. Ik gebruik een corpse explosion build, zelf een beetje in elkaar geflanst. Bleek ongeveer gelijk te zijn aan de build die op de bekende sites staat.

Ik weet nooit op wat voor build ik uit ga komen als ik een karakter start, het volgen van een online build vind ik met mijn eerste karakters niet echt nodig. Het is leuk om dingen uit te proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Ohmarinus schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 07:59:
[...]

Helemaal mee eens.. Verder voelt het na een bepaald level ineens alsof je een soort grind tunneltje in gaat.

Veel activiteiten lonen niet genoeg waardoor je alleen maar dungeons en helltides gaat doen, want als je iets anders doet, heb je het gevoel dat je totaal niet meer sterker wordt of überhaupt nog gear improvements vindt.

Ik ga mijn sorc tot lvl 80 duwen, kijken wat er uit die lvl 80 loot crates komt die je van bosses krijgt en dan ga ik bedenken of ik nog wel verder wil spelen. Misschien dat ik nog een barb ga levelen maar verder geloof ik het wel. De early game is bij de meeste karakters ronduit slecht. Nu heb ik misschien niet het perspectief van de gemiddelde speler, en misschien ook een vertekend beeld door al sinds release van alle diablo games te spelen, maar ik denk dat ik met D3 de meeste tijd heb doorgebracht en D3 ook het leukst vond van alle diablo games. Je komt gewoon in een soort ritmische flow terecht die heel fijn voelt.

D4 is mij net iets te weinig flow, je kunt het tempo er niet lekker in houden tenzij je een endgame barb bent en ww kunt streamen tot je een ons weegt.

Toch geef ik het nog even, misschien worden er dingen aangepast. En de main story vond ik wel interessant. Verder is de wereld echt heel mooi, de muziek is top, crafting e.d. is net goed genoeg en de toevoeging van sidequests is ook leuk. Het is alleen jammer dat sidequests niks toevoegen nadat je alle renown hebt gehaald. Dus die doe je eigenlijk alleen nog maar wanneer je even geen zin hebt in farmen of levelen.

Het is ook een beetje demotiverend dat ondanks dat mijn sorc erg sterk is voor zijn level, je dan spelers tegenkomt van lagere levels die misschien wel vijf keer jouw damage output hebben en die ook nog kortere cooldowns hebben terwijl ik al bizar hoge cooldown heb voor mijn level (op elk mogelijk item zowat de max roll). Druid en barb outshinen sorc echt heel erg op lvl 75.

Voor nu dus lvl 80 halen op sorc en tegelijkertijd mijn eerste glyph naar lvl 15 (zit nu op 12). Daarna kijken of ik mijn lvl 35 barb verder wil levelen. Het voordeel is dat ik al bijna alle dungeons heb vrijgespeeld dus dat levelen met barb makkelijker wordt doordat je toegang hebt tot alle aspects uit dungeons en natuurlijk al twee keer mother's embrace hebt gevonden en wat andere items die de fury-depressie die ww-barb lijkt te hebben wat milder maakt :D
Ik herken wat je zegt over de sorc voor een deel. Ik heb het gevoel dat ik veel meer constant damage uitdeel met pieken tijdens ultimates terwijl anderen allemaal flashy dingen doen maar uiteindelijk niet veel meer damage doen. Plus met mijn arc lash/shock build kan ik gewoon stilstaan A induwen en af en toe een skill gebruiken. Ontspanning is ook belangrijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:48
Op level 48 zat ik nog in act 1 en was lekker bezig om alle dungeons (voor aspects) en side quests te doen die ik op mijn pad tegen kwam en toen kwam het besef dat dit eigenlijk geen nut heeft.
Inmiddels level 49 en ik baal gewoon enorm dat ik nu de campaign moet rushen, terwijl ik juist lekker alles wil exploreren en voltooien in het begin gebied voordat ik verder ga naar een ander gebied.

Waarom hebben ze dit niet bevordert op de huidige manier?
Ik voel mij geforceerd en je forceert zo ook iedereen om snel door je content heen te gaan waardoor er minder waardering is voor de omgeving etc..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:48
Ninjaman schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:21:
Op level 48 zat ik nog in act 1 en was lekker bezig om alle dungeons (voor aspects) en side quests te doen die ik op mijn pad tegen kwam en toen kwam het besef dat dit eigenlijk geen nut heeft.
Inmiddels level 49 en ik baal gewoon enorm dat ik nu de campaign moet rushen, terwijl ik juist lekker alles wil exploreren en voltooien in het begin gebied voordat ik verder ga naar een ander gebied.

Waarom hebben ze dit niet bevordert op de huidige manier?
Ik voel mij geforceerd en je forceert zo ook iedereen om snel door je content heen te gaan waardoor er minder waardering is voor de omgeving etc..
Waarom zou je de campaign moeten rushen? WT3 begint pas bij lvl 53. Zelf was ik lvl 49 toen ik aan WT3 begon en was ik eigenlijk undergeared en ben ik toen terug gegaan naar WT1 om wat beter gear te krijgen en mijn build te optimaliseren. Dit verschilt misschien wel per klasse en of je al goede synergies in je gear/skills hebt welke ik dus op dat moment nog niet had.
Pagina: 1 ... 76 ... 213 Laatste