yinx84 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 06:57:
M'n Sorc is lvl 71 en ik merk nu dat de snelheid qua levelen er flink uit is. Normaalgesproken pakte ik altijd wel een Paragon punt per Nightmare dungeon. Nu heb ik er anderhalf nodig. Dacht dat ik aardig op schema lag voor lvl 100 nog voor seizoen 1, maar met dat grafiekje wat laatst geposts werd hier in het achterhoofd denk ik niet dat ik dat met mijn beschikbare tijd ga halen.
Ik merk die vertraging ook. Zit een paar levels boven jou en het is sinds lvl 68 ofzo echt een stuk trager geworden.
Nu weer wat tijd besteed aan mijn paragon board en gear en ben van 4~8k hits naar 10~40k hits gegaan en dat maakt wel een groot verschil kwa killing speed. Daarnaast nu ook meteen een stuk beter bestand tegen incoming damage.
Op het moment farm ik de rotatie tussen twee specifieke dungeons, Champions Demise en een die daar westelijk van ligt, iets wat kwa naam eindigt op 'house' geloof ik.
Anyway, veel elite packs, maar een goede killspeed is belangrijk.
Voor mij is het duidelijk dat je vaak gear vindt dat wel vijf levels meegaat maar dat je daardoor soms ook te lang met gear blijft rondlopen.
Was gisteren trouwens even in WT3 gaan farmen en het regende uniques, daarna terug naar WT4, en weer niks. Heb in een uurtje WT3 NM dungeons (t20) meer uniques gevonden dan een week lang WT4 farmen.