Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Hulleman schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 08:56:
[...]

Op WT1 heb ik op lvl 32 toch best veel moeite met mijn Rend Barbarian. Ik ga niet vaak dood, maar moet wel zeer goed opletten. In sommige strongholds krijg ik de boss met geen mogelijkheid neer. Ligt wellicht aan mij, maar ik kan me nog heugen dat ik in D3 met een zelf gefreubelde Barbarian build volledig onverslaanbaar was. Die game was zoveel makkelijker dan dit deel.
Het kan mischien aan de class of de build liggen.

Ik heb D3 nog nooit gespeeld ik was voorheen een Diablo virgin :+ ja ik heb als kleine jongen D1 wel op de pc gespeeld maar dat telt niet toen was ik 10 ofzo hehe en die heb ik dan ook nooit uitgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:21
Daffie schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 10:25:
[...]

Je kan ofwel de Aspect extracten uit een Legendary item die je hebt gevonden, en die Aspect is dan een one-time-use item. Hierop zit wel het 'sterkste' effect (stel je hebt een effect die zegt je doet [20-30]% meer damage, dan zal die Aspect op 30% zitten).

Je hebt daarentegen ook Codex of Power, en deze krijg je inderdaad door dungeons te doen. Deze effecten zijn 'zwakker' (zullen in het voorbeeld hierboven dus op 20% zitten), maar zijn wel oneindig herbruikbaar.
Dit klopt niet helemaal wat je zegt. Aspects die je extract van een item houden de kracht die ze hadden bij de drop. Dus als jij een drop hebt van 28% [20%-30%], dan blijft deze 28%. Hij wordt niet ineens het 'sterkste' effect bij het extracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 09:50
@Robbaman
Oeh I stand corrected, dan waren de 3 items die ik door de schredder heb gehaald om de Aspect eruit te joepen denk ik toevallig allemaal de hoogste roll :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
Zo heb ook ff mn best gedaan om de Warlord gear compleet te maken :) (miste nog een chest)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jPPcUVCIx5qNt6RQNJiPHqgH9qU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yDhI5XQpjlKkImMS3nKYmve5.png?f=fotoalbum_large

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
nickko schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 13:45:
Zo heb ook ff mn best gedaan om de Warlord gear compleet te maken :) (miste nog een chest)
[Afbeelding]
Hele dikke set is dit. Ik moet nog even flink aan de back met de fashion-outfit van mijn rogue

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:47:
[...]

De barrier roll is lager dan de range die erbij staat. Raar spel is het soms. Wel een keurig pronkstukje verder. :)
Zie nu pas xD

Ja dat is wel vaag, denk waarschijnlijk omdat ik eerst imprint heb dan upgrade xD

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Exactor it schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:47:
[...]

De barrier roll is lager dan de range die erbij staat. Raar spel is het soms. Wel een keurig pronkstukje verder. :)
Komt dat niet door de item lvl treshholds? Hoger ilvl items geeft je ook hogere stat ranges, maar omdat imprints met exacte waardes zitten met overzetten, kan dat buiten de range vallen (in dit geval onder die range)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 16:32
Wanneer is een goed moment om over te gaan naar world tier 2?
Zit gewoon in tier 1 en nog niet extreem ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
gupfishy schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 14:05:
Eigenlijk wanneer je wilt. WT2 is iets moeilijker, maar geeft eigenlijk weinig reward.
Ik heb de campaign op WT1 gespeeld, en skip dadelijk meteen naar WT3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:07

Nogne

>.<

gupfishy schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 14:05:
Ben zelf begonnen op Tier 2, en alles is redelijk makkelijk te doen behalve de strongholds. Die vind ik solo toch best pittig (Barbarian).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:57

Woohooo

Smilie, James Smilie

_Peter2_ schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 08:08:
Ik ben nog een beetje zoekende welke class ik lekker vind spelen.
Heb nu een Bone spear necro op level 20, maar merk dat vooral bosses lastig zijn.
Ik hab wel act 1 ermee afgerond om daarna een twisting blades rogue te proberen.

Die speelt ook wel leuk, maar is ook vooral gericht op de damage van het terugkeren van je blades en daarmee dus (nog) niet zo sterk vs bosses.
Die blades worden pas goed als je de dungeon hebt gedaan waarmee je de dancing twisted blades kan toevoegen aan je wapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-09 14:54

Plainside

I browse when I'm at work

Ahh... had misschien toch die gameplay-quests misschien beter moeten lezen... dacht laat ik maar eens opzoeken waar je die aspects kan imprinten/extracten... de occultist, welke ik gewoon snel door heen heb zitten klikken.... |:( 8)7 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Nog mensen met tips met organizen van items op console? Het niet kunnen oppakken geeft me een erg slecht overzicht en vergelijkingsmogelijkheden van legendaries met aspects. Zo erg dat ik bijna overweeg maar een excel bij te houden :P

Of halen jullie alle aspects er gelijk vanaf als de legendary niet meer goed is?

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als ik in town ben, zorg ik altijd dat ik mijn backpack leeg heb en eventuele gems in de stash heb zitten. De rest verkoop of salvage ik. Heb dan nauwelijks last van volle backpack. Die keren dat het gebeurd, zoek ik in de buurt waar de items liggen een veilige plek op en gebruik ik een town portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Ik bedoel ook eigenlijk in mijn stash. Ik heb twee tabbladen vol met (sacred) legendary items waarvan ik de aspect mogelijk nog wil gebruiken. Maar het is niet te vergelijken omdat ik dezelfde aspects niet naast elkaar kan zetten op console, je kan alleen maar sorteren op item type.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 19:05
Kan ik een invite krijgen voor de tweakers clan? samen dungeons runnen! Mijn ingame naam is Beertje (druid uiteraard) en battle.net #Dodge2465

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Nogne schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 14:07:
[...]

Ben zelf begonnen op Tier 2, en alles is redelijk makkelijk te doen behalve de strongholds. Die vind ik solo toch best pittig (Barbarian).
Ik heb campagin ook op WT2 gespeeld, is best prima te doen (en zorgt voor minder groot gat naar WT3). Ook strongholds. Maar goed, ik heb dan ook een army of 13 bij me. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
De stap van T3 naar T4 is wel immens, of ligt dat aan mij?
En ja, daar ben ik blij om, maar omg, ik weet niet hoe ik daar ga komen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:34
hexta schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:45:
Ja zo heb ik dat ook ervaren, vooral qua incoming damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond maar weer eens vol op de Rogue concentreren. Die blijft een beetje achter en kan wel wat phat lewts gebruiken. Helaas hebben we weer een dungeon nerf gehad, dus dat wordt ToW en Hellfire grinden voor wat gear.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Codex 100% compleet en alle renowns ook max :D Was ff buffelen maar fijn dat het klaar is. Nu weer verder op Druid, hopelijk vandaag 70 halen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:55
hexta schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:45:
onder de lvl70 kun je denk WT3 doen (alleen WT4 om ff WB te doen)
oke op WT4 wel meer XP, maar je fietst er sneller doorheen in WT3

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm. Misschien eens proberen om op m'n Necro wat ToW caches te farmen, in de stash te duwen en daarna met de slechter gegearde rogue te openen. Grinden gaat toch een stuk sneller met de Necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:45

Oxigeon

En zo is dat!

soppie11 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 14:39:
Kan ik een invite krijgen voor de tweakers clan? samen dungeons runnen! Mijn ingame naam is Beertje (druid uiteraard) en battle.net #Dodge2465
Meld je zelf gewoon even aan bij een van de 3 GoT clans. Got 3 heeft nog plek. Gewoon even zoeken op GoT.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:05
Kol Nedra schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 16:13:
[...]

onder de lvl70 kun je denk WT3 doen (alleen WT4 om ff WB te doen)
oke op WT4 wel meer XP, maar je fietst er sneller doorheen in WT3
True, maar de hoofdreden om WT4 te doen is ancestral gear. Die breakpoint van 725+ gear score maakt je character een stuk sterker.

Mocht je die gear nog niet hebben, dan is het idd best uitdagend. Maar heb je eenmaal ancestral, dan is het best goed te doen. Ook al zit je onder lvl 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 16:32
Doen jullie ook alle side quests? Dus de blauwe uitroeptekens? Of ben je dan te snel overlevelled? Het schaalt maar tot een bepaald level mee toch?

Heb veel vragen haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
gupfishy schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 16:54:
Doen jullie ook alle side quests? Dus de blauwe uitroeptekens? Of ben je dan te snel overlevelled? Het schaalt maar tot een bepaald level mee toch?

Heb veel vragen haha
Het advies is voor level 50 de campaign afgerond te hebben. Te laag level maakt het soms ook lastig, maar boven de 50 wil je liever niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:45

Oxigeon

En zo is dat!

Heb veel vragen haha
Zoals bovenstaande aangeeft heb ik gedaan. Vanaf 1 alle acts door. Probleem is nu dat ik level 26 in act 5 ben. En ik echt eigenlijk nog niks te zoeken heb in act 5 en ik nu echt moet uitkijken om niet dood te gaan. Ik ga dus eerst wat sidequest/dungeons doen nu

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 20:37

Heb veel vragen haha
Het maakt niet zo veel uit. De campaign is niet heel erg lang dus je kunt altijd besluiten deze snel af te maken als je te snel gaat.

Als je het gebalanceerd wil doen kun je bv per gebied de renown tot level 3 doen, dan kom je wel ongeveer bij level 50 uit als je de campaign afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23
friketje1 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 17:16:
[...]

Het maakt niet zo veel uit. De campaign is niet heel erg lang dus je kunt altijd besluiten deze snel af te maken als je te snel gaat.

Als je het gebalanceerd wil doen kun je bv per gebied de renown tot level 3 doen, dan kom je wel ongeveer bij level 50 uit als je de campaign afmaakt.
Dan ga je er wel ver overheen. Ik heb de eerste regio gedaan tot level 3 en ik was lvl 32 dacht ik toen ik klaar was met act 2. Toen ben ik maar de campaign gaan rushen.

Kwam er wel achter dat hardcore en softcore twee verschillende dingen zijn. Je mag de campaign wel overslaan maar je statues en gold beginnen op 0. Althans in mijn geval omdat ik alleen hardcore heb gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:26
Dan moet ik maar eens opschieten met act 3. Level 43 en moet er nog aan beginnen. O-)

Vermaak me eigenlijk wel prima zo met mijn sorcerer met een niet door mij bedachte lightning build met firebolt enchantment en ice armor. Loop nog wel eens tegen een mana probleem aan, maar voorals nog gaat het als nieuwkomer wel redelijk.

Komende week op vakantie. Dan kan ik me eens gaan verdiepen in gear en al de upgrades die er bij komen kijken want daar begrijp ik nog niet veel van.

Overigens het hele guild gebeuren op console is wel k.t he. Of ik moet er een keyboard bij pakken maar dan nog 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door sjufke op 14-06-2023 18:07 ]

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

soppie11 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 14:39:
Ik heb je gewoon een normale invite gestuurd. kunnen we mss later een x wat dungeons doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

sjufke schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 18:05:
Dan moet ik maar eens opschieten met act 3. Level 43 en moet er nog aan beginnen. O-)

Vermaak me eigenlijk wel prima zo met mijn sorcerer met een niet door mij bedachte lightning build met firebolt enchantment en ice armor. Loop nog wel eens tegen een mana probleem aan, maar voorals nog gaat het als nieuwkomer wel redelijk.

Komende week op vakantie. Dan kan ik me eens gaan verdiepen in gear en al de upgrades die er bij komen kijken want daar begrijp ik nog niet veel van.

Overigens het hele guild gebeuren op console is wel k.t he. Of ik moet er een keyboard bij pakken maar dan nog 8)7
Inderdaad er mag echt wel een voicechat komen in game en niet via het menu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Woohooo schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:23:
[...]

Denk dat je al redelijk hoog zit. Ik pak zelf ook de Strongholds mee en zo veel mogelijk Alters of Lillith, geen side quests. Zit nu op 45 dacht ik en klaar met Act3. Mijn rogue is zonder paard even snel als met paard of misschien nog wel sneller :+

Zat er nou een cap op level 50 dat je eerst alle acts moest doen om hoger te komen of hoe zat dat nou?
Nee maar wel een cap op de world scaling een cap van 50 dat maakt de campaign op een hoog lvl redelijk saai.

Dus je kan hem beter nu eerst afmaken voor je verder levelt. er zijn daarna sowieso nog veel leuke dingen te doen best veel questlines zijn super goed uitgewerkt kwa dialogen en verhaaltjes etc er is echt veel moeite in de game gestoken hij blijft leuk na de campaign.

Je pakt er sowieso nog wel 4 of 5 levels bij tijdens het afmaken ervan.

[ Voor 12% gewijzigd door NightShadow22 op 14-06-2023 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ik ben nog steeds even op zoek naar welke stats en bonusses nou precies overgaan naar een seasonal character. Ik hoor namelijk verschillende dingen. Is er ergens een bron van een message of tweet van iemand die kan bevestigen hoe het straks werkt in seasonals. Dan weet ik ook welke dingen ik alvast kan gaan unlocken voor de season begint.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

IIsnickerII schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 18:53:
Ik ben nog steeds even op zoek naar welke stats en bonusses nou precies overgaan naar een seasonal character. Ik hoor namelijk verschillende dingen. Is er ergens een bron van een message of tweet van iemand die kan bevestigen hoe het straks werkt in seasonals. Dan weet ik ook welke dingen ik alvast kan gaan unlocken voor de season begint.
Alleen de statues of Lillith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:53
Ik ben nu level 49 pas geworden en zit in het begin van act III.

Nu las ik dat je nadat je level 50 bent geworden dat je dan geen XP meer krijgt tot je de laatste act of eindbaas uitspeelt? Klopt dit?

Hoeveel acts zijn er dan? Waarom maken ze het zo als je veel side quests deed je daar op het einde eigenlijk voor gestraft word omdat je dan geen XP meer krijgt?

Dus nu moet ik zo snel mogelijk het hoofdverhaal uitspelen? En dan kan ik weer boven de level 50 in rank stijgen? Of hoe zit dat nu juist? Wat raden jullie mij aan want ik wil mijn beperkte vrije tijd 's avonds niet nutteloos weggooien omdat ik nu toch geen XP meer zou krijgen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Astratuner schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:06:
Ik ben nu level 49 pas geworden en zit in het begin van act III.

Nu las ik dat je nadat je level 50 bent geworden dat je dan geen XP meer krijgt tot je de laatste act of eindbaas uitspeelt? Klopt dit?

Hoeveel acts zijn er dan? Waarom maken ze het zo als je veel side quests deed je daar op het einde eigenlijk voor gestraft word omdat je dan geen XP meer krijgt?

Dus nu moet ik zo snel mogelijk het hoofdverhaal uitspelen? En dan kan ik weer boven de level 50 in rank stijgen? Of hoe zit dat nu juist? Wat raden jullie mij aan want ik wil mijn beperkte vrije tijd 's avonds niet nutteloos weggooien omdat ik nu toch geen XP meer zou krijgen...
Je krijgt wel XP maar een stuk minder. Zou me voor nu focussen op de main story.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Bazziek schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:08:
[...]
Je krijgt wel XP maar een stuk minder. Zou me voor nu focussen op de main story.
Plus word alles een push over.

maar dat is op lvl 49 al te laat, dus zsm afmaken de campaign vind het zelf ook erg slecht dat ik als explorer ben gestraft voor mn nieuwschierigheid maar aan de andere kant hebben ze game gewoon gedesigned om ook na de campaign nog flink zoet te zijn met van alles dus zo erg is het nou ook weer niet.

Ik ben net wel even gehumbled in een tier 17 nightmare dungeon :+ laat die balancing voor nu toch maar zitten hahaha.

Ze zeiden ga jij maar even in de hoek staan jonge

[ Voor 14% gewijzigd door NightShadow22 op 14-06-2023 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astratuner
Bazziek schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:08:
[...]
Oké bedankt voor de tip. Als ik dit doe dan moet ik eigenlijk pas naar WT3 gaan zeker en dan is het de bedoeling dat ik dan pas de resterende side quests enz doe ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Astratuner schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:15:
[...]

Oké bedankt voor de tip. Als ik dit doe dan moet ik eigenlijk pas naar WT3 gaan zeker en dan is het de bedoeling dat ik dan pas de resterende side quests enz doe ?
Mag je helemaal zelf weten,maar voor betere gear Xp etc kan je beter na de campaign eerst de eerste capstone dungeon afmaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Astratuner
NightShadow22 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:15:
[...]

Mag je helemaal zelf weten,maar voor betere gear Xp etc kan je beter na de campaign eerst de eerste capstone dungeon afmaken.
Oke merci, wel een bittere pil om te slikken nu ik hier achter kom zeg... ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Astratuner schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:17:
[...]

Oke merci, wel een bittere pil om te slikken nu ik hier achter kom zeg... ;w
ja echt erg jammer he ik had dat zelf ook.

Heb daarom gister de campaign uitgespeeld maar ik was op een heel andere manier van plan de game te spelen en alles af te maken vind het zelf ook echt een hele slechte en afstraffende design keuze.

Want eigenlijk als ze die lvl 50 world scaling cap niet erop hadden gezet had je echt maanden zoet kunnen zijn met alle sidequests en veel meer kunnen genieten van de campaign.

Ik speel zelf in zulke games de campaign missies altijd echt als een beloning voor de grind want eerlijk is eerlijk ze zijn echt heel tof in deze game en de cinematics ook! erg jammer van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
  • Laatst online: 14-09 19:05
Oxigeon schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 16:28:
[...]

Meld je zelf gewoon even aan bij een van de 3 GoT clans. Got 3 heeft nog plek. Gewoon even zoeken op GoT.
als ik zoek zie ik alleen de guild met zo'n 148 mensen die andere GoT 2 of 3 kan ik niet vinden mis ik iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ok.. vraag.. ik heb het proberen uit te zoeken maar ik krijg geen conclusive antwoord.
Als ik bijvoorbeeld Whirlwind skill op 5/5 heb staan.. en ik krijg een item dat +2 Skill ranks Whirlwind heeft en ik zie dan ook in de skilltree 7/5 staan. Is hij dan ook echt hoger geleverd.. of capt hij op max 5/5?

iemand een idee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34
Alcmaria schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 20:06:
Ok.. vraag.. ik heb het proberen uit te zoeken maar ik krijg geen conclusive antwoord.
Als ik bijvoorbeeld Whirlwind skill op 5/5 heb staan.. en ik krijg een item dat +2 Skill ranks Whirlwind heeft en ik zie dan ook in de skilltree 7/5 staan. Is hij dan ook echt hoger geleverd.. of capt hij op max 5/5?

iemand een idee?
Nee, hij is daadwerkelijk hoger en beter.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:32
Campaign uit :). Level 47 nu. Nog kort stukje even richten op wat gear upgrades, dan op naar 1e capstone dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin1987
  • Laatst online: 24-09 22:14
Ik ben ook op zoek naar de backup Tweakers clan aangezien de eerste vol lijkt te zitten. En heeft iemand een werkende Discord link? Zou fijn zijn als het intro blok even wordt aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Benjamin1987 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 20:44:
Ik ben ook op zoek naar de backup Tweakers clan aangezien de eerste vol lijkt te zitten. En heeft iemand een werkende Discord link? Zou fijn zijn als het intro blok even wordt aangepast.
Is echt heel simpel bij clan zoeken Gathering of tweakers intypen en dan is nummer 3 GOT3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 20:57

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zijn die helltides alleen voor WT3+?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kbS0T9qyGGaH5XCPTMbivBOMNpM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HLUF7h1E7RBL7WHZc40my10h.png?f=fotoalbum_large

Sta precies op die plek maar niks te bekennen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:43
Antwoord: Ja. Nadat je campagne hebt uitgespeeld kun je die doen

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-07-2024
hele leuke game maar krijg wel een beetje dat diablo 3 begin gevoel, deze game is compleet anders binnen nu en 2 jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lag is weer niet te doen, opschalen die servers, dit kan echt niet voor 90 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Jackson6 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:52:
Lag is weer niet te doen, opschalen die servers, dit kan echt niet voor 90 euro.
hoe ervaar je die lag? ik heb echt nergens last van eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm, ik vond op lvl 49 respeccen langzaam beetje duur worden... ongeveer 100k voor full respec. Toen heb ik eens na even kort spelen en mijn inventory alweer vol zooi te hebben alles eens verkocht ipv te salvagen (nou ja, alles behalve gems en legendaries). 250k rijker :+
Daar hoef ik me dus voorlopig niet druk om te maken...

Mijn Druid eens terug omgebouwd naar een shred build, nu met de passive dat je buffs krijgt van het veel shapeshiften en heb een paar wolf legendaries (waaronder een die grizzly ombouwt naar een dire werewolf). Mja, weet het nog niet. Het is wel effectief, ik ben heel tanky (door stacken van meerdere DR sources en healing), maar de damage output is vooral tegen grote packs zoveel slechter dan pulverize... En single target niet eens echt beter, als het dat al is.

Trouwens ook het een en ander aan companion buff legendaries gevonden. Misschien toch eens proberen om daar iets mee te doen, misschien in combinatie met tornado of zo...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Woohooo schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:32:
Zijn die helltides alleen voor WT3+?

[Afbeelding]

Sta precies op die plek maar niks te bekennen...
Alleen vanaf world tier 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Alcmaria schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:55:
[...]

hoe ervaar je die lag? ik heb echt nergens last van eigenlijk.
Ik heb ook nergens last van ook niet van rubberbanding etc.

No offense maar ligt zeer waarschijnlijk aan de internet verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Ik heb wel af en toe lag en rubberbanding en zie het ook regelmatig bij streamers. Om dat af te serveren als liggende aan de internetverbinding vind ik wat kort door de bocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KraveN
Vandaag de campagne uitgespeeld en omdat mijn hardcore character dood is gegaan opnieuw gestart met een rogue non-hardcore, maar ik kom er niet lekker in. Ben nu lvl 16 maar het voelt behoorlijk zwak tov mijn mage op lager level. Leuk die extra events van de tree of whispers maar ik mis eigenlijk de campagne. Baal er een beetje van dat ik die gerushed heb. Zeker die side quests met wat extra context vond ik wel interessant.

Maar we geven nog niet op! Soms is het ook gewoon niet je class :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Bazziek schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:25:
Ik heb wel af en toe lag en rubberbanding en zie het ook regelmatig bij streamers. Om dat af te serveren als liggende aan de internetverbinding vind ik wat kort door de bocht.
Ik heb er op de glasvezel nog geen een keer last van gehad.

Enige probleem was vorige week die avond dat er een paar uur niet in te loggen viel maar verder echt helemaal niks geen lag etc.

Als je veel last hebt van lag is mischien bekabeld spelen een oplossing.

[ Voor 7% gewijzigd door NightShadow22 op 14-06-2023 22:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
NightShadow22 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:28:
[...]

Ik heb er op de glasvezel nog geen een keer last van gehad.

Enige probleem was vorige week die avond dat er een paar uur niet in te loggen viel maar verder echt helemaal niks geen lag etc.

Als je veel last hebt van lag is mischien bekabeld spelen een oplossing.
Speel ook gewoon bekabeld op glasvezel. Het kunnen ook gewoon de servers zijn he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Bazziek schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:32:
[...]
Speel ook gewoon bekabeld op glasvezel. Het kunnen ook gewoon de servers zijn he.
Dan heb ik mischien geluk met de server groep waar ik word ingedeeld inderdaad.

Wel vreemd ik speel zelf niet bekabeld gewoon via de wi fi dus jij zou er idd al helemaal geen last van moeten hebben als wat ik dacht zou kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

@Bazziek vraagje weet jij dat mischien? krijg je voor de world boss maar een keer per week goede rewards? ik heb er vandaag 2 gedaan en gister 1 maar vandaag kreeg ik eigenlijk alleen maar junk en er stond ook weekly rewards claimed toen ik erheen ging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KraveN
Ik heb zelf ook geen last van lag, af en toe een hapering als ik net ben geteleport naar town of bij het begin van een cinematic. Verder loopt het redelijk vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Laatst online: 16:04
Oh, schijnbaar mag je dus niet praten over game mechanics in de clan chat. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
NightShadow22 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:36:
@Bazziek vraagje weet jij dat mischien? krijg je voor de world boss maar een keer per week goede rewards? ik heb er vandaag 2 gedaan en gister 1 maar vandaag kreeg ik eigenlijk alleen maar junk en er stond ook weekly rewards claimed toen ik erheen ging.
Je krijgt maar 1x per week die cache. De overige rewards zijn gewoon RNG.

Vind overigens de rewards voor de world bosses niet schokkend denderend.

[ Voor 7% gewijzigd door Bazziek op 14-06-2023 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:09
Bazziek schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:39:
[...]

Ik dacht dat je daar met enige zekerheid de mats voor toevoegen van een socket kreeg. Verkeerde assumptie?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Laatst online: 16:04
[...]

Niet alleen world bosses maar ook legion en tree of whispers zijn niet denderend. Helltide is alleen handig voor Fiend Rose en Forgotten Souls. Al die events voelen best wel nutteloos.

De weekly caches die ik krijg, zijn alleen voor level 80 en ik ben nog maar 65.

Nightmare dungeons blijft de beste manier, niet alleen voor item drops maar ook voor goud.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 14-06-2023 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

[...]

Nee ik ook niet maar las het sowieso al in de reviews ik vind dat overall wel een beetje gelden voor de complete game.

Kreeg gister bv een unique even de naam vergeten maar ik had er echt maar weinig aan - 431 item power in vergelijking met mn legendary weapon en de affixes waren ook niet denderend.

Het komt echt zelden voor dat ik iets vind waar ik van zeg nou damn! dit is echt build changing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:32
[...]

Ik heb twee goede uniques voor mijn ww bb achter elkaar gekregen. De hands en pants :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mpra
  • Laatst online: 17-09 15:43
Bazziek schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:32:
[...]
Als meerdere mensen er geen last van hebben dan ligt het 99% zeker aan jou/jouw provider/routing van provider.

Ik had ook dagenlang 130 ms+ op glasvezel van KPN met spikes van hier tot aan ginter. Paar dagen later 30. Nog niet super maar oke. As we speak is het weer 206-250.

Het ligt 100% aan de routing van de provider in dit geval.
Meerdere mensen die ik eerder gesproken had over hoge ping, hadden allemaal glasvezel van KPN. Dus nee, het zijn niet de servers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:32
Pff ben echt te verslaafd.

https://d4armory.io/?acco...0c-11ee-8546-7d712754ef39

Gelukkig vrijdag op vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Haha van hetzelfde hier :+ https://d4armory.io/?acco...f9-11ee-88b3-09bc9bbd5b1e

Alleen die item stats op de site kloppen niet verder wel echt een hele toffe site!

[ Voor 10% gewijzigd door NightShadow22 op 14-06-2023 23:15 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Gisteren Diablo 4 ook maar eens aangeschaft. Na een tijdje achter de PC te hebben gezeten realiseerde ik mij dat ik liever in de huiskamer zou willen spelen. Maar ja, geen Xbox of PS5...en om voor D4 nu zo'n console aan te gaan schaffen vind ik ook weer wat ver gaan.

Toen herinnerde ik mij dat je op onze Sony OLED TV de SteamLink app kunt installeren. Zo gezegd, zo gedaan. Ik had er totaal geen vertrouwen in. Streamen vanaf een PC met een 1660 Ti naar een 4K TV. Ik verwachtte matige graphics, resolutie problemen, haperende controls, etc.

Er komt een 1440p signaal binnen op de TV maar het ziet er scherp uit. Met de settings tussen medium en high haalt het spel 99% van de tijd 60fps. En ook de input (Xbox controller met BT gekoppeld aan TV) reageert net zo snel als wanneer ik op de PC speel. Totaal niet verwacht maar aangenaam verrast! Nu lekker gamen vanaf de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49
Cannoli schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:20:
Gisteren Diablo 4 ook maar eens aangeschaft. Na een tijdje achter de PC te hebben gezeten realiseerde ik mij dat ik liever in de huiskamer zou willen spelen. Maar ja, geen Xbox of PS5...en om voor D4 nu zo'n console aan te gaan schaffen vind ik ook weer wat ver gaan.

Toen herinnerde ik mij dat je op onze Sony OLED TV de SteamLink app kunt installeren. Zo gezegd, zo gedaan. Ik had er totaal geen vertrouwen in. Streamen vanaf een PC met een 1660 Ti naar een 4K TV. Ik verwachtte matige graphics, resolutie problemen, haperende controls, etc.

Er komt een 1440p signaal binnen op de TV maar het ziet er scherp uit. Met de settings tussen medium en high haalt het spel 99% van de tijd 60fps. En ook de input (Xbox controller met BT gekoppeld aan TV) reageert net zo snel als wanneer ik op de PC speel. Totaal niet verwacht maar aangenaam verrast! Nu lekker gamen vanaf de bank.
Die console komt er wel dus :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Laatst online: 10-09 08:21
https://d4armory.io/?account=Zwartedood-2797

mijn chars 1 is druid waar ik eigenlijk mee bezig moet

en de testmage is voor tests..

zwartedood is mijn main dan. bevalt een build straks op de testmage gooi ik hem over

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was ik toch van plan om m'n rogue wat aandacht te geven. Niet gelukt. Die is nog steeds lvl52, net als een week geleden. De drang om met m'n necro te farmen was groter. Helaas weer een avond met slechte loot drops. Slechts 3 legendaries, waarvan maar 1 sacred. De rest was rare drops met slechte stats, dus niet eens een affix waard. Qua XP is het ook niet rap gegaan. Van lvl60 naar lvl61,5.
Was bezig met een snelle dungeon run voor de ToW, krap in de tijd om die te finishen voor de refresh, komt de Butcher tijd opeisen. Het is de eerste keer dat ik ben gaan rennen, zodat hij despawned en ik de dungeon op tijd af kon maken. Krijg toch nooit interessante loot van hem.
Gered op 30 seconden. 😂

Hopelijk vandaag een betere dag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
M'n Sorc is lvl 71 en ik merk nu dat de snelheid qua levelen er flink uit is. Normaalgesproken pakte ik altijd wel een Paragon punt per Nightmare dungeon. Nu heb ik er anderhalf nodig. Dacht dat ik aardig op schema lag voor lvl 100 nog voor seizoen 1, maar met dat grafiekje wat laatst geposts werd hier in het achterhoofd denk ik niet dat ik dat met mijn beschikbare tijd ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:52

Kluus

Gang is alles

Gisteren de eerste capstone gedaan met mijn level 52 penetrating shot rogue, dat ging heeel makkelijk. Nu faceroll ik alles op WT3 eigenlijk ik heb in ieder geval geen problemen met deze build, zodat ik gelijk maar de tweede capstone ging proberen, maar dat was nog net té haha. Voor level 70 gaat die wel lukken zoals ik het nu zie.

Straks maar nightmare dungeons proberen of daar meer uitdaging in zit.

[ Voor 6% gewijzigd door Kluus op 15-06-2023 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Gisteravond met mijn lvl23 Druid Ashava verslagen :w Ik wil graag de randoms bedanken die mij 20x hebben moeten ressen O-) Ik heb pas wat op lvl 25 aan de gear en spoils cache, maar dan heb ik wat om naar uit te kijken. Wat kan er eigenlijk uit zo'n cache komen?

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:22
Vraagje voor mede Barbarians die lvl 50+ zijn: welke build gebruiken jullie en hoe bevalt de Barb daarmee?

Ik ben nog maar lvl 40 op mijn HotA Barb en in Act V en ik kan tot nu toe alles wel aan (mits ik blijf opletten) maar wanneer ik andere classes van rond mijn lvl zie spelen dan lijkt dat zoveel makkelijker te gaan...

Wordt Barb pas "echt sterk" in de endgame wellicht? Ik ervaar hem nog steeds als wat traag en sloompjes zeg maar.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vortigen schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 08:08:
Vraagje voor mede Barbarians die lvl 50+ zijn: welke build gebruiken jullie en hoe bevalt de Barb daarmee?

Ik ben nog maar lvl 40 op mijn HotA Barb en in Act V en ik kan tot nu toe alles wel aan (mits ik blijf opletten) maar wanneer ik andere classes van rond mijn lvl zie spelen dan lijkt dat zoveel makkelijker te gaan...

Wordt Barb pas "echt sterk" in de endgame wellicht? Ik ervaar hem nog steeds als wat traag en sloompjes zeg maar.
Ik ben nog niet heel ver maar iedere build zit vol met al die shouts.. hopelijk tuned Blizzard snel iets voor meer variëteit. Ik vond met levelen WW heel leuk maar skills die voor afwisseling zorgden worden ook weer shouts in al die builds…
Ik moet nog maar heel goed kijken wat ik nu ga doen met endgame. Zit nu toch weer aan HotA te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:51
yinx84 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 06:57:
M'n Sorc is lvl 71 en ik merk nu dat de snelheid qua levelen er flink uit is. Normaalgesproken pakte ik altijd wel een Paragon punt per Nightmare dungeon. Nu heb ik er anderhalf nodig. Dacht dat ik aardig op schema lag voor lvl 100 nog voor seizoen 1, maar met dat grafiekje wat laatst geposts werd hier in het achterhoofd denk ik niet dat ik dat met mijn beschikbare tijd ga halen.
Ik merk die vertraging ook. Zit een paar levels boven jou en het is sinds lvl 68 ofzo echt een stuk trager geworden.

Nu weer wat tijd besteed aan mijn paragon board en gear en ben van 4~8k hits naar 10~40k hits gegaan en dat maakt wel een groot verschil kwa killing speed. Daarnaast nu ook meteen een stuk beter bestand tegen incoming damage.

Op het moment farm ik de rotatie tussen twee specifieke dungeons, Champions Demise en een die daar westelijk van ligt, iets wat kwa naam eindigt op 'house' geloof ik.

Anyway, veel elite packs, maar een goede killspeed is belangrijk.

Voor mij is het duidelijk dat je vaak gear vindt dat wel vijf levels meegaat maar dat je daardoor soms ook te lang met gear blijft rondlopen.

Was gisteren trouwens even in WT3 gaan farmen en het regende uniques, daarna terug naar WT4, en weer niks. Heb in een uurtje WT3 NM dungeons (t20) meer uniques gevonden dan een week lang WT4 farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 14:10
Hmm, net een stronghold geprobeerd, maar ging niet zo goed. zijn deze bedoeld om samen te doen? ik ben level 35 en bij lvl reccomendation op de map stond volgens mij wel 37+

of is mijn build niet sterk genoeg haha.

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
@Ohmarinus @yinx84

Paar pagina's terug was de reden gepost waarom het na lvl 70 vertraagt;
Oppernerd schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:35:
[...]

Die XP jump op lvl 70! Verklaart een hoop. Denk dat blizzard er vanuit ging dat spelers op lvl 70 naar WT4 ging voor die 200% xp boost. Maar bijna iedereen doet dat wel eerder 😅

[Afbeelding]
Er zit daar een flinke jump in exp requirement

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
ntzv schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 08:42:
Hmm, net een stronghold geprobeerd, maar ging niet zo goed. zijn deze bedoeld om samen te doen? ik ben level 35 en bij lvl reccomendation op de map stond volgens mij wel 37+

Strongholds zijn altijd 2 levels hoger dan je eigen level. Idealiter doe je ze samen, maar solo kan ook prima, maar dan moet je dat wel aankunnen. Mogelijk dus items upgraden, build aanpassen etc. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:47:
[...]

Die console komt er wel dus :D
Haha, nee die komt er niet. €550 (+ extra kosten voor online opties?) voor iets betere graphics is mij iets teveel van het goede. Heb D4 gisteren even bij iemand op de Series X gespeeld en ja, het ziet er mooier uit (vooraal lichteffecten/schaduw) maar het is echt verbazingwekkend hoe goed het werkt en er uitziet via de SteamLink. Blij dat ik nu de keuze heb tussen PC en de bank. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ntzv schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 08:42:

Goed te doen solo. Zit je in WT1? De mobs in strongholds zitten 2 levels boven je.
In dit topic ben je zo snel te laat haha.

Ik zou lekker WT1 aanhouden met levelen maar dat is je eigen keus. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2023 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 14:10
Angeloonie schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 08:47:
[...]

Stronghold's zijn altijd 2 levels hoger dan je eigen level. Idealiter doe je ze samen, maar solo kan ook prima, maar dan moet je dat wel aankunnen. Mogelijk dus items upgraden, build aanpassen etc. :)
Thanks, dacht al zoiets dat lvl reccomendation net iets hoger. was namelijk bij andere stronghold ook.
Tot nu toe ging de rest van de game allemaal ook wel redelijk op Tier 2. maar ik begin nu toch steeds vaker het gevoel te krijgen dat enemies 'bullet sponges' zijn. dus misschien moet ik toch eens naar mijn build gaan kijken?

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-09 14:54

Plainside

I browse when I'm at work

eehbiertje schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 01:55:
https://d4armory.io/?account=Zwartedood-2797

mijn chars 1 is druid waar ik eigenlijk mee bezig moet

en de testmage is voor tests..

zwartedood is mijn main dan. bevalt een build straks op de testmage gooi ik hem over
Nice

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:51
Voor iedereen die zich tijdens het enchanten afvraagt wat bepaalde states nou betekenen zoals 'while injured', hier een lijstje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/patmbnurC-tJX43WSI1_c2odVdI=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/RF9GVyHJiANZRmxTFrrMBykf.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Laatst online: 15:39
Kluus schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 07:14:
Gisteren de eerste capstone gedaan met mijn level 52 penetrating shot rogue, dat ging heeel makkelijk. Nu faceroll ik alles op WT3 eigenlijk ik heb in ieder geval geen problemen met deze build, zodat ik gelijk maar de tweede capstone ging proberen, maar dat was nog net té haha. Voor level 70 gaat die wel lukken zoals ik het nu zie.

Straks maar nightmare dungeons proberen of daar meer uitdaging in zit.
Welke penetrating shot build gebruik je? Er gaan nogal verschillende rond namelijk, ben benieuwd welke jij hebt gebruikt. Gebruik er zelf ook eentje maar heb het gevoel dat er meer uit te halen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 21:29
ntzv schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 08:48:
[...]

Thanks, dacht al zoiets dat lvl reccomendation net iets hoger. was namelijk bij andere stronghold ook.
Tot nu toe ging de rest van de game allemaal ook wel redelijk op Tier 2. maar ik begin nu toch steeds vaker het gevoel te krijgen dat enemies 'bullet sponges' zijn. dus misschien moet ik toch eens naar mijn build gaan kijken?
Ik had precies hetzelfde. Mijn build was tot nu toe een bij elkaar geraapt zootje van skills die mij leuk leken. Maar mobs bleven steeds langer overeind. Gisteren probeerde ik ook solo een stronghold te doen. De eindbaas was niet te doen. Toen heb ik toch maar even een build opgezocht en mijn skills aangepast. De stronghold is gelukt en het speelt nu over het algemeen veel fijner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:49

JoSchaap

Had a life, got a modem..

(jarig!)
van mij mogen ze wel iets eerder spelers gaan queueen als het druk is in de avond (of zoals hierboven al aagegeven werd meer capaciteit toevoegen). Je merkt vooral met party's duidelijk dat de boel het niet trekt zo tussen 19:00 - 23:00.

Difficulty verzetten met de hele party (om te re-instancen) helpt eventjes; maar na een paar runs krijgt iedereen dan gewoon weer hangers, en lag, en schiet de ping van 30 naar 300ms Zelfs bij het stilstaan in town..

Buiten drukke periodes loopt het prima overigens!

[ Voor 8% gewijzigd door JoSchaap op 15-06-2023 09:06 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zo spelen we uiteindelijk toch weer allemaal met builds van andere terwijl we lekker onze eigen build gingen maken. ;)
Geeft helemaal niks want zo gaat het altijd. Ook ik heb geen zin om ‘vast’ te lopen zodat ik kan zeggen dat ik mijn eigen build maak.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 09:05:
En zo spelen we uiteindelijk toch weer allemaal met builds van andere terwijl we lekker onze eigen build gingen maken. ;)
Geeft helemaal niks want zo gaat het altijd. Ook ik heb geen zin om ‘vast’ te lopen zodat ik kan zeggen dat ik mijn eigen build maak.
Dat is het standaard progressiepad van een aRPG toch? Eigen build maken, erachter komen dat die niet sufficient is, tips zoeken, vervolgens je build aanpassen richting meer recommended dingen

Ik persoonlijk sla die eerste stap over, volg meestal een buildguide die door de vriendelijke theory crafters gemaakt wordt, en later als ik het gevoel heb dat ik iets wil afwijken maak ik aanpassingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:52

Kluus

Gang is alles

SPOXYWOXY schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 09:00:
[...]

Welke penetrating shot build gebruik je? Er gaan nogal verschillende rond namelijk, ben benieuwd welke jij hebt gebruikt. Gebruik er zelf ook eentje maar heb het gevoel dat er meer uit te halen is.
Ik gebruik deze:
https://d4builds.gg/build...0-45a4-be63-1e5e788624b1/

Heb niet eens alle aspects nog, maar wel een paar die een best goede roll hadden, trickshot is naar mijn idee wel de belangrijkste.

Ik loop nu wel tegen een probleempje aan bij het craften van sigils. Volgens mij heb ik wel die priority quest gehad maar ik heb die eerste sigil gewoon gebruikt en waarschijnlijk de quest niet goed gelezen. Nu heb ik de quest niet meer maar kan nog steeds geen sigils craften... Iemand enig idee hoe dit kan, mis ik gewoon nog iets?

Edit: Ah de sigil moet T3 zijn, ik dacht dat ze bedoelden een nightmare dungeon op WT3...

[ Voor 8% gewijzigd door Kluus op 15-06-2023 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
sleepwalkerbe schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:47:
[...]

Ik dacht dat je daar met enige zekerheid de mats voor toevoegen van een socket kreeg. Verkeerde assumptie?
Daar heb je gelijk in idd, helemaal vergeten :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49
Storyline inmiddels uitgespeeld en nightmare probleemloos unlocked met mijn necro (blight/CE).
Zoals in vorige diablo’s de Necro is sterk maar speelt relatief passief waardoor ik altijd weer terugval op de barb.

Inmiddels is mijn (hulk smash!) barb alweer lvl10 en gaat waarschijnlijk de necro in de koelkast en gaat de barb verder als progress/endgame char.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-06 13:02
Zie ik het goed dat jouw whirlwind 0 fury kost om te gebruiken? :o :o
Pagina: 1 ... 75 ... 213 Laatste