Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09 11:41
De eerste bug die ik nu tegenkom is wel irritant.

Nightmare dungeon, hele inventory vol en nieuwe healing spells halen, en dan als ik terugkom is de dungeon gereset. Moet ik weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:58
Vandaag weer aan mijn druid gewerkt... lvl 56 nu, erg leuke build die pulv werebear.
Verder nog een upgrade op mijn 78 sorc. gekregen, die lootcave draaien is niet verkeerd voor xp en gear.

Always bet on Huub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Ik werd er net ook uitgegooid.
Verder ben ik level 34 op mijn sorc geworden en ben ik gewisseld van een ice shards build naar een fire wall build, en dat is echt heel erg leuk om te spelen in combinatie met frost nova/inferno :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Keuzestress! Ik heb net een sacred unique pants gekregen maar twijfel even of ik ‘m moet inruilen vanwege de +4 blizzard en deep freeze leg power die ik dan kwijt raak. Beide zijn onderdeel van m’n build.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KsyPSD9K3ikHWO_qkTckUfXD4Ew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qKwXZmfdw1RVR6ucwua2mYtc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

ActualFantasy schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 21:29:

Nightmare dungeon, hele inventory vol en nieuwe healing spells halen, en dan als ik terugkom is de dungeon gereset. Moet ik weer opnieuw beginnen.
ben er in mn bijna 100 uur al best wat tegen gekomen maar gellukig zijn de meeste wel makkelijk te fixen met wat geduld niet gamebreaking maar toch zitten er inderdaad veel in.

Maarja de game is ook wel echt hugeeeeee en andere developers kunnen er wel een voorbeeld aan nemen hoe polished Blizzard een game van deze scope heeft afgeleverd het is echt heel netjes en mooi gedaan allemaal.

Voor mij echt wel een game of the year contender denk eigenlijk wel mijn game of the year ook al moeten er nog veel uitkomen de laatste keer dat ik in een week tijd 100 uur in een game heb gestoken was eigenlijk nooit :+

Moet niet vergeten te slapen eten en drinken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

huubhuub schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 21:53:
Vandaag weer aan mijn druid gewerkt... lvl 56 nu, erg leuke build die pulv werebear.
Verder nog een upgrade op mijn 78 sorc. gekregen, die lootcave draaien is niet verkeerd voor xp en gear.
Ben vandaag van Werebear om gegaan naar casting(?). Gaat toch makkelijker af, ben nu level 39.

Probeer altijd zelf aan te “kloten” voor ik dingen lees dus kon ook mis zitten. Vond Werebear qua AoE goed maar met Elites is dit toch wel beter.

Wel fijn dat je zo je skills om kan gooien :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:37

Spooksel

Spooksel!

Spooksel schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:12:
Hmm, ik heb een Pulverize Druid. Maar heb nu een wapen gevonden met 'Aspect of the Aftershock' erin:

[Afbeelding]

Dat maakt Landslide toch wel weer yummy denk ik :D
Oef... en nu raap ik ook nog een 'Gladiators Lash' op, handschoenen met '+2 ranks of Landslide'.... daaaayum :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:23
Ben inmiddels lvl 42 op mijn sorc (hardcore), bijna klaar met act v denk ik en merk dat ik voornamelijk focus op de Main story. De mount is fijn, maar ik rush nu ook echt alles voorbij. Dat is wel jammer, speel liever gebied voor gebied leeg, maar als het na lvl 50 niet meer schaalt is de lol er ook snel af.

Daarnaast kan ik de acts maar gehad hebben dan kan ik ze skippen hoewel het verhaal best leuk is! Tot nu toe zeker de uurtjes waard.

Zit nog wel op WT1, gaat relatief eenvoudig maar het blijft opletten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

KraveN schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 23:17:
Ben inmiddels lvl 42 op mijn sorc (hardcore), bijna klaar met act v denk ik en merk dat ik voornamelijk focus op de Main story. De mount is fijn, maar ik rush nu ook echt alles voorbij. Dat is wel jammer, speel liever gebied voor gebied leeg, maar als het na lvl 50 niet meer schaalt is de lol er ook snel af.

Daarnaast kan ik de acts maar gehad hebben dan kan ik ze skippen hoewel het verhaal best leuk is! Tot nu toe zeker de uurtjes waard.

Zit nog wel op WT1, gaat relatief eenvoudig maar het blijft opletten.
Het is gewoon zonde dat ze dit zo hebben gedaan ik speel sinds het begin op wt2 en had graag de optie gehad de game al sinds act 2 op WT3 te kunnen zetten.

Was van plan hier maanden mee zoet te zijn op de manier die ik omschrijf

Het heeft voor mij de hele campaign die echt super goed is verpest! op lvl 50 toenertijd.

Gellukig is er met alle side content en dungeons etc nog echt meer dan genoeg te doen maar wel echt een grote flaw die lvl 50 scaling cap op de world voor de campaign.

Wt3 is ook nog erg gemakkelijk er mogen wel wat balancing tweaks komen liever vandaag dan morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:32
ActualFantasy schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 21:29:

Dit is volgens mij "working as intended". In NM dungeons heb je maximaal aantal revives. Het is ook bedoeld als uitdaging.

Als je halverwege ff kan porten, dan wordt het wel erg eenvoudig. Dan heb je die revives überhaupt niet nodig...

Dus voor je de NM dungeon ingaat, ff bags leeg en healing pots vullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 18:32

scorpie

Supra Addict

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 20:47:
[...]

Die affixes kan je bij een van de traders (de 3 bolletjes) extracten uit een legendary en vervolgens injecten op een andere. Daar kan je ook je aspects die je krijgt aan het eind van een dungeon op je gear zetten. Aspects zijn basically de laagste roll van die affix maar om je build te testen/verbeteren of in afwachting van een goeie roll kan je die gebruiken.

Lees ook in je build waar de dmg vandaan komt. Dit was in D3 helemaal anders en je moet dus ook andere stats gaan farmen.

Last but not least - je kan bij diezelde trader ook rerolls doen van affixes.

Vergeet gewoon niet dat dit alles mats en geld kost en maar heel tijdelijk zal zijn want na WT3 kom je echt in een power spike door de nieuwe drops.
Ik ben net WT3 begonnen en 1 dagger drop gaf me 25% raw dmg increase.
Thanks voor je uitleg :)
Het meeste was me wel duidelijk, maar ik liep een beetje in cirkels. Ik kwam nauwelijks vooruit in WT1, met de juiste skills volgens de guides. Geen mats voor codex affixes, dus ja.. wat doe je dan? Alleen maar verder grinden, het blijft Diablo natuurlijk. Maarja, als je dan andere mensen wel snel vooruitgang ziet boeken, denk je toch dat je wat verkeerd doet.

En ik word volgens mij gewoon oud.. kost me veel teveel tijd om al die suffixes te vergelijken tussen items :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 16:29
Nou, heb de Church gedaan op WT2, sommige momenten pittig maar over het algemeen goed te doen. Nu eerste paar mobs gekilled op WT3. Nu maar weer levelen en sparen voor nieuwe gear en vooral Paragon points. =). Ben wel bang voor nieuwe gear. Heb op een paar items echt perfecte aspects/ affixes zitten... Die wil ik echt niet kwijt haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:04
Main story uitgespeeld, vooral het laatste act is vet en heel goed gedaan, ook nog wat aardig upgrades gehaald en nu moet ik dungeon doen voor WT3. Hopelijk kan ik die morgen in one shot halen. Maar die ga ik morgen wel doen wanneer ik gefocust bent.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Buizerd__NL schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 23:56:
Main story uitgespeeld, vooral het laatste act is vet en heel goed gedaan, ook nog wat aardig upgrades gehaald en nu moet ik dungeon doen voor WT3. Hopelijk kan ik die morgen in one shot halen. Maar die ga ik morgen wel doen wanneer ik gefocust bent.
Hier ook vandaag de main story klaar, level 48 pulverize druid. De cutscenes waren erg gaaf :D De dungeon voor WT3 unlocken vond ik makkelijker dan verwacht, die heb ik direct erna gedaan.

[ Voor 35% gewijzigd door stin00 op 14-06-2023 00:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
De grote concurrent heeft een mooie trailer gepost:

ziet er ook badass uit _/-\o_ :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Dit filmpje was voor mij wel nuttig, hij legt uit hoe je je Obols op de juiste manier moet gebruiken lategame:

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Zo, inmiddels Capstone voorbij en naar Tier 4. Nog wat stroefjes en traag, maar wel kans op betere items en meer Exp. waardoor het iets langzamere dan op Tier 3 wel OK is.

Had ik eindelijk een Ancestral sword dat dropte, echter was die helaas wat DPS (exact) gelijk aan mijn huidige iLVL 56 (op 1 niveau na volledige upgrade na) met slechtere stats...

Doordat alles met je level mee schaalt maakt het niet ontvangen van betere wapens wel problematischer merk ik maar goed, zit nog op LVL 69 dus MOBS gaan gelukkig (nog) niet boven LVL 73 :)

Inmiddels aangekomen bij mijn 3e paragon board (althans, dat zou kunnen maar zolang ik niet bij de belangrijke nodes kan was dit beter elders te besteden voor nu. Keuzes genoeg! :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vandaag eens met een sorc begonnen. Even geen zin om gear te grinden op de necro of rogue, maar gewoon lekker een andere class levelen.
Is wel leuk dat je gear transmogs van sets kunt gebruiken, equivalent aan jouw class, van je alts en main.
Heb de sorc vanaf lvl1 in een legendary look gestoken, met de preorder en beta goodies.
Sorc is nu lvl20 in een kort avondje, met een beetje whispering tree dungeons en events grinden op WT2.
Kwam onderweg een lvl30 Elite tegen en dacht dat die teveel zou zijn, maar het was een easy kill, met mijn awesome 18 levels op dat moment. Helaas kan ik de loot nog niet gebruiken.

Maakte nog een fout bij de occultist. Ik dacht slim te zijn met enchants en steeds te cancellen als de alternativen niet goed waren. Je spaart wel je mats uit, maar je gold ben je wel kwijt. 4 miljoen gold down the drain....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:55
Poops_McGhee schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 03:32:

Sorc is nu lvl20 in een kort avondje, met een beetje whispering tree dungeons en events grinden op WT2.
Kwam onderweg een lvl30 Elite tegen en dacht dat die teveel zou zijn, maar het was een easy kill, met mijn awesome 18 levels op dat moment. Helaas kan ik de loot nog niet gebruiken.
Oh, kan je de whispering tree dungeons ook gewoon doen op een alt?
Ik moet de tree nog unlocken op mijn main (hoop dat dat snel komt) maar dat is wel goed nieuws!
(ben lvl 40 met m'n Barb en in Act V)

[ Voor 3% gewijzigd door Vortigen op 14-06-2023 03:45 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Vortigen schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 03:44:
[...]

Oh, kan je de whispering tree dungeons ook gewoon doen op een alt?
Ik moet de tree nog unlocken op mijn main (hoop dat dat snel komt) maar dat is wel goed nieuws!
(ben lvl 40 met m'n Barb en in Act V)
Ja dat kan, zodra je de campaign af hebt en je dan de quest volgt naar de ToW, die dan vervolgens de opdrachten vrij geeft, dan kan je ze ook gelijk op je alt doen.
Moet je wel op je alt selecteren om de campaign te skippen.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook een Barbarian op level 26. Nu zit ik toch met een klein probleem. Inmiddels kom ik nu bij de 2e quest in act V. Hier moet je volgens de questen minimaal.level 35 voor zijn. Merk toch ook wel dat de enemys flink sterker zijn nu en dat ik echt moeite moet beginnen te doen.

Wat is nu de juiste stap om van level 26 iets omhoog te gaan? Heb gisteren al een stuk of 3 side quest gedaan. Maar vaak krijg je hier maar 800xp ofzo voor. Moet bekennen dat ik al flink wat legendarische items heb en ik die vaak al vanaf level 10-15 heb. Dus kan ook goed zijn natuurlijk dat ik met mijn items begin achter te lopen. Maar de goede items vergeten soms te droppen haha.

Edit: had hier vernomen dat het verstandig was om een beetje de campaign te "rushen" vandaar dat ik zo laag in level ben en eigenlijk ook alleen maar campaign heb gespeeld nog.

[ Voor 11% gewijzigd door Oxigeon op 14-06-2023 06:59 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:31
Eergisteren het verhaal afgerond.
WT1 Necro en alleen zonder dood te gaan het laatste deel kunnen afronden.
Gisteren een beetje rond gelopen en nog wat strongholds gedaan waar een Alter stond die hebben we nu ook allemaal. Toen dacht ik probeer of ik in wt3 kan komen. Warempel lukte dat in 1 keer zonder dood te gaan, daarna nog een word bos, daar moet ik nog wat voor doen haha ik ben wel 10 keer gerevived haha.
Komende tijd even kijken waar ik mee verder ga.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 24-09 22:24
SparksNL schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 22:20:
Keuzestress! Ik heb net een sacred unique pants gekregen maar twijfel even of ik ‘m moet inruilen vanwege de +4 blizzard en deep freeze leg power die ik dan kwijt raak. Beide zijn onderdeel van m’n build.

[Afbeelding]
Vind je dee Deep Freeze Aspect belangrijk? Ik ben nog maar lvl50 Blizzard Sorc, maar Deep Freeze zet ik vooral in in geval van nood, dan dat het echt een dmg dealer is.

Dan vind ik die Frost Nova een mooiere aspect. En met +10 damage to Frozen en +18 to injured zou je ook een deel van je verloren Blizzard damage terug moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Wat mij erg op viel is dat er veel aspects zijn voor bone skils.
Alleen gebruik ik Darkness/corpse build en daar zie ik geen aspects voor.
Of kijk ik ergens overheen?

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 12:54

Stronkie

Where wind is Trouble

Hm sinds vandaag , gisteren nergens last van , hapert mijn beeld , vooral met de map is het duidelijk zichtbaar. Alsof mijn hele game Ghosts.. Sta ik stil , niets aan het handje , zodra ik beweeg , loopt het niet vloeiend meer. Meer mensen last van?

Edit :

Alt tabben om dit bericht te maken en weer terug in het spel.. is het nu weg.

Wierd.. had mijn game al nieuw opgestart..

[ Voor 21% gewijzigd door Stronkie op 14-06-2023 07:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
MailMan schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 07:16:
[...]

Vind je die Deep Freeze Aspect belangrijk? Ik ben nog maar lvl50 Blizzard Sorc, maar Deep Freeze zet ik vooral in in geval van nood, dan dat het echt een dmg dealer is.

Dan vind ik die Frost Nova een mooiere aspect. En met +10 damage to Frozen en +18 to injured zou je ook een deel van je verloren Blizzard damage terug moeten krijgen?
Ik gebruik deep freeze inderdaad als panic button en vind het met deze power vooral handig dat je wat health/mana terugkrijgt. Uiteindelijk heb ik gewoon even gewisseld en nieuwe gear lijkt beter te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Oxigeon schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 06:58:
Hier ook een Barbarian op level 26. Nu zit ik toch met een klein probleem. Inmiddels kom ik nu bij de 2e quest in act V. Hier moet je volgens de questen minimaal.level 35 voor zijn. Merk toch ook wel dat de enemys flink sterker zijn nu en dat ik echt moeite moet beginnen te doen.

Wat is nu de juiste stap om van level 26 iets omhoog te gaan? Heb gisteren al een stuk of 3 side quest gedaan. Maar vaak krijg je hier maar 800xp ofzo voor. Moet bekennen dat ik al flink wat legendarische items heb en ik die vaak al vanaf level 10-15 heb. Dus kan ook goed zijn natuurlijk dat ik met mijn items begin achter te lopen. Maar de goede items vergeten soms te droppen haha.

Edit: had hier vernomen dat het verstandig was om een beetje de campaign te "rushen" vandaar dat ik zo laag in level ben en eigenlijk ook alleen maar campaign heb gespeeld nog.
Ik ben zelf nog maar lvl 20 en net aan Act II begonnen, maar wat ik doe is dat ik de events meepak onderweg naar de main quests. Al moet ik wel zeggen dat ik gister een stronghold wou doen die een level hoger was, maar mijn Druid geen deuk in een pakkie boter sloeg ;w Dus ik ga vandaag weer verder met de main quest.

Wat ik wel heb losgelaten is legendaries equipped houden vanwege legendary aspects tijdens het levellen.Ik heb nog niks gevonden wat aansluit op mijn build en je krijgt toch regelmatig upgrades.

Ik doe zelf ook minimale side activities aangezien ik ook beetje bang ben om te snel lvl50 te zijn, maar het is best moeilijk om niet afgeleid te raken 8)7

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat te snel level 50 valt ook wel mee hoor. Ik was geloof ik level 32 toen ik naar act 2 ging en toen ben ik gestopt met side quests. Ik heb wel gewoon nog van die rode cirkel events op de worldmap gedaan waar ik ze tegen kwam. Ik was level 44 toen ik de story uit had.
Je moet inderdaad niet gaan proberen alles wat je tegen komt al te doen maar als je puur op main story focust gaat het ook best hard.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Ik ben nog een beetje zoekende welke class ik lekker vind spelen.
Heb nu een Bone spear necro op level 20, maar merk dat vooral bosses lastig zijn.
Ik hab wel act 1 ermee afgerond om daarna een twisting blades rogue te proberen.

Die speelt ook wel leuk, maar is ook vooral gericht op de damage van het terugkeren van je blades en daarmee dus (nog) niet zo sterk vs bosses.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*edit*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2023 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:51
NightShadow22 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 23:21:
[...]
Wt3 is ook nog erg gemakkelijk er mogen wel wat balancing tweaks komen liever vandaag dan morgen.
Op WT1 heb ik op lvl 32 toch best veel moeite met mijn Rend Barbarian. Ik ga niet vaak dood, maar moet wel zeer goed opletten. In sommige strongholds krijg ik de boss met geen mogelijkheid neer. Ligt wellicht aan mij, maar ik kan me nog heugen dat ik in D3 met een zelf gefreubelde Barbarian build volledig onverslaanbaar was. Die game was zoveel makkelijker dan dit deel.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 14-06-2023 08:57 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
ShadowSaiyan schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 07:49:
[...]
Ik doe zelf ook minimale side activities aangezien ik ook beetje bang ben om te snel lvl50 te zijn, maar het is best moeilijk om niet afgeleid te raken 8)7
Die side quests zijn ook echt 0,0 interessant. De loot die je krijgt is totaal niet de moeite waard. Dungeons en strongholds zijn veel leuker en rewarding om te doen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:09
Hulleman schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 08:56:
[...]

Op WT1 heb ik op lvl 32 toch best veel moeite met mijn Rend Barbarian. Ik ga niet vaak dood, maar moet wel zeer goed opletten. In sommige strongholds krijg ik de boss met geen mogelijkheid neer. Ligt wellicht aan mij, maar ik kan me nog heugen dat ik in D3 met een zelf gefreubelde Barbarian build volledig onverslaanbaar was. Die game was zoveel makkelijker dan dit deel.
Diablo 4 is wat complexer en de balance is ook wat minder. Sommige builds zijn gewoon sterker.
Als je op WT1 al problemen hebt zou ik een build van het net afplukken. Zit zelf met een geleende build in WT3 en dan kan ik eigenlijk alles facetanken met basic en core skill. Met een rogue welteverstaan. Het is erg lastig om het allemaal zelf te bedenken, de "community" kijkt ook van elkaar af om tot de beste build te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
friketje1 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:02:
[...]

Diablo 4 is wat complexer en de balance is ook wat minder. Sommige builds zijn gewoon sterker.
Als je op WT1 al problemen hebt zou ik een build van het net afplukken. Zit zelf met een geleende build in WT3 en dan kan ik eigenlijk alles facetanken met basic en core skill. Met een rogue welteverstaan. Het is erg lastig om het allemaal zelf te bedenken, de "community" kijkt ook van elkaar af om tot de beste build te komen.
Ik volg een online Rend leveling build. Maar ook daar zit weer veel variatie in. Ach, ik speel lekker verder de campaign uit en kijk dan wel weer verder :) Prima vermaak tot nu toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
[...]

Ik had ook problemen op mijn barb met een WW build. Heel de campaign op WT1 gedaan want bosses in dungeons waren gewoon niet te doen op WT2.

Langzamerhand komen er steeds meer stukjes van de puzzel binnen en dan begin je een beetje te rollen. Maar je gehele build kan afhankelijk zijn van 1 item. Ik ben nu bijvoorbeeld op zoek naar de aspect die een CD reductie geeft op shouts want anders heb ik niet genoeg fury voor WW. Heb je teveel moeite gooi dan een van je skills er uit en pak iron skin. Dat werkt voor mij prima op WT4. Ik mis wrath of the beserker maar mijn dmg is al zo hoog dat ik alles heel snel neer maai. Enige probleem is dat ze mij ook vrij snel neermaaien :P

Dacht even snel een tier 21 op WT4 proberen. Dat was nog redelijk te doen. Eerst dropt een ancesteral butchers cleaver, spawnt even later the butcher in een nightmare dungeon op WT4... Niet verwacht maar het is gelukt om hem neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Ik zit zó te twijfelen: respec of niet?

Ben nu level 54 necromancer met een build die ik gewoon op gevoel een beetje getweakt heb. Ik maak maximaal gebruik van minions, maar in alle "optimale builds" die ik online tegenkom is de bone necromancer het best (zonder gebruik van welke minion dan ook).

Ik ga op dit moment redelijk makkelijk door alles heen, capstone naar WT3 ging vrij simpel, helltides kom ik prima door, doodgaan doe ik heel soms bij een nare combinatie van elites of even-niet-opletten van mij.

Het lijkt me ook wel grappig om een heel ander soort necromancer te spelen, maar het kost ook een beste bult gold om alles te respeccen.

Heeft iemand hier ervaring met blood necromancer in het tweede deel van het spel? Maak ik het mezelf moeilijk en kan ik beter nú eieren voor m'n geld kiezen, of gewoon doorgaan tot ik (waarschijnlijk pas in WT4) vastloop?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Ik zit met hetzelfde vraagstuk.
Ben level 52 WT3 ging zonder dood gaan World Boss niet haha.
Mijn build: https://d4builds.gg/build...7-4c19-ae28-9a027a63747c/
Het valt mij op dat er geen Aspects zijn voor Shadow damage maar vooral voor bone skills.
Ik moet mijn aspects nog eens herzien en ben nu een beetje aan het grinden en punten aan het verzamelen voor het paragonboard.
spaceboy schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:12:

Ben nu level 54 necromancer met een build die ik gewoon op gevoel een beetje getweakt heb. Ik maak maximaal gebruik van minions, maar in alle "optimale builds" die ik online tegenkom is de bone necromancer het best (zonder gebruik van welke minion dan ook).

Ik ga op dit moment redelijk makkelijk door alles heen, capstone naar WT3 ging vrij simpel, helltides kom ik prima door, doodgaan doe ik heel soms bij een nare combinatie van elites of even-niet-opletten van mij.

Het lijkt me ook wel grappig om een heel ander soort necromancer te spelen, maar het kost ook een beste bult gold om alles te respeccen.

Heeft iemand hier ervaring met blood necromancer in het tweede deel van het spel? Maak ik het mezelf moeilijk en kan ik beter nú eieren voor m'n geld kiezen, of gewoon doorgaan tot ik (waarschijnlijk pas in WT4) vastloop?

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Hulleman schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:00:
[...]

Die side quests zijn ook echt 0,0 interessant. De loot die je krijgt is totaal niet de moeite waard. Dungeons en strongholds zijn veel leuker en rewarding om te doen.
Je doet ze vooral voor renown te farmen & een paar dungeons te unlocken.
De loot van sidequests is idd verwaarloosbaar.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
biggydeen2 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:10:
[...]

Ik had ook problemen op mijn barb met een WW build. Heel de campaign op WT1 gedaan want bosses in dungeons waren gewoon niet te doen op WT2.

Langzamerhand komen er steeds meer stukjes van de puzzel binnen en dan begin je een beetje te rollen. Maar je gehele build kan afhankelijk zijn van 1 item. Ik ben nu bijvoorbeeld op zoek naar de aspect die een CD reductie geeft op shouts want anders heb ik niet genoeg fury voor WW. Heb je teveel moeite gooi dan een van je skills er uit en pak iron skin. Dat werkt voor mij prima op WT4. Ik mis wrath of the beserker maar mijn dmg is al zo hoog dat ik alles heel snel neer maai. Enige probleem is dat ze mij ook vrij snel neermaaien :P

Dacht even snel een tier 21 op WT4 proberen. Dat was nog redelijk te doen. Eerst dropt een ancesteral butchers cleaver, spawnt even later the butcher in een nightmare dungeon op WT4... Niet verwacht maar het is gelukt om hem neer te krijgen.
Iron skin gebruik ik, maar niet goed geleveld nog. Wellicht dat wat meer points insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Dazzler2120 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:27:
[...]

Je doet ze vooral voor renown te farmen & een paar dungeons te unlocken.
De loot van sidequests is idd verwaarloosbaar.
Ah ok, goed om te weten. De dungeons vind ik wel vet om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

Ik heb eigenlijk nooit diablo gespeeld. Nu barbarian op level 26 en in act V. Ik ben nog niet dood gegaan. Ik gebruik de leveling build van maxroll (barbarian Whirlwind)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fooks
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-10-2023
spaceboy schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:12:

Ik speel zelf een Blood Surge Necro in WT3 (lvl 55 dacht ik) op HC.
Tot nu kan ik alles facetanken (incl Butcher) en gaat alles redelijk snel dood met de overpowers.

Ik kan later de build wel linken als je wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Oxigeon schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:44:
[...]

Ik heb eigenlijk nooit diablo gespeeld. Nu barbarian op level 26 en in act V. Ik ben nog niet dood gegaan. Ik gebruik de leveling build van maxroll (barbarian Whirlwind)
lvl 26 nog maar in Act V? Dan heb je nog helemaal geen sidecontent gedaan, ook geen dungeons en strongholds? Die WW build wil ik niet volgen. Dat is me weer te OP als ik dat allemaal zie. Ik vind de Rend build gewoon gaaf :)

Het is een goede build als dat online lees/zie, maar zeker geen enorme OP barbarian. Op lvl 50+ ziet de Rend build er ook heel anders uit dan de Rend leveling builds. Althans die van Fextralife. Ik heb nu wel steeds meer skills die me Fury opleveren, zodat ik meer Rend kan gebruiken, scheelt al een hoop. Bosses zijn gewoon énorme damage sponges, niet normaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 14-06-2023 09:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hulleman schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:47:
[...]

lvl 26 nog maar in Act V? Dan heb je nog helemaal geen sidecontent gedaan, ook geen dungeons en strongholds? Die WW build wil ik niet volgen. Dat is me weer te OP als ik dat allemaal zie. Ik vind de Rend build gewoon gaaf :)

Het is een goede build als dat online lees/zie, maar zeker geen enorme OP barbarian. Op lvl 50+ ziet de Rend build er ook heel anders uit dan de Rend leveling builds. Althans die van Fextralife. Ik heb nu wel steeds meer skills die me Fury opleveren, zodat ik meer Rend kan gebruiken, scheelt al een hoop. Bosses zijn gewoon énorme damage sponges, niet normaal.
Ik heb inderdaad nog niets anders gedaan nee. Probleem is dat ik nu voor act 5 eigenlijk level 35 moet zijn. Ze verplichten me nu om eventjes wat anders te doen. Want ik begin te zweten. Ben vaker bijna dood dan levend.

Ga denk ik maar wat statues verzamelen vanavond. Met de mount is dat eigenlijk zo gedaan en de stats worden er ook beter van. Of ik ga wat dungeons doen.

Man man man. Keuzes keuzes keuzes.
Of ik ga iemand helpen met de campaign. Maar daar zal ik wel minder xp voor krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Oxigeon schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:52:
[...]

Ik heb inderdaad nog niets anders gedaan nee. Probleem is dat ik nu voor act 5 eigenlijk level 35 moet zijn. Ze verplichten me nu om eventjes wat anders te doen. Want ik begin te zweten. Ben vaker bijna dood dan levend.

Ga denk ik maar wat statues verzamelen vanavond. Met de mount is dat eigenlijk zo gedaan en de stats worden er ook beter van. Of ik ga wat dungeons doen.

Man man man. Keuzes keuzes keuzes.
Of ik ga iemand helpen met de campaign. Maar daar zal ik wel minder xp voor krijgen
Of doe een paar dungeons om je aspects te verzamelen :) Daar heb je zelf ook nog behoorlijk wat aan, en geeft redelijk goede exp drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik doe het bijzonder rustig aan met mijn WW Barbarian, ik heb geen enkele build gevolgd. Alles wat ik doe, doe ik op gevoel en natuurlijk gezond verstand.

Ben nog niet tegen al te grote problemen aangelopen, nu op WT3 en bosses zijn prima te doen. Op zich denk ik zelf dat ik niet superveel schade doe maar ik dat ik wel gewoon veel schade kan hebben. Gevechten zijn dus niet supersnel voorbij, maar feit blijft dat ik bosses eerder down krijg dan zij mij.

Meestal eindig ik een gevecht gewoon op full health.. dus ik klaag nog niet.
Ik vind het ook veel leuker om zelf een beetje aan te klooien dan dat ik een guide volg die me precies vertelt wat ik waar moet doen en wat ik moet equippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:43
Ik speel met vrouwlief ook D4 sinds een weekje! Ik een sorcerer en zij een druid. Ik heb een lightning build en zij heeft een poison/wolf companion/tornado build, en dat synergised wel lekker! Allebei rondje door het park lopen om zo veel mogelijk mobs te verzamelen, dan als een stel herdershonden de hele pack bij elkaar krijgen.
Dan Teleport ik er middenin en doe Frost Nova, en daarna doet zij haar Vine Creeper en wat Tornado's en ik doe mijn Arc Lash en Charged Bolts spammen. Door de Fireball in de Enhancement slot kan zo'n hele groep chain reacten en dat is wel gaaf :)

2 vraagjes:
1. Ik zit regelmatig tegen mijn Obol cap aan, en nu gamble ik dan gewoon een random item die ik al lang niet meer vervangen heb (vaak wapen :P ). Is dat het slimste wat je kan doen met je Obols zolang je nog geen max lvl bent? Ik ben nu lvl 33 ofzo.
2. Ik koop wel eens van die Whispering Keys maar die lijken na uitloggen te verdwijnen, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:36

Kluus

Gang is alles

scorpie schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 23:47:
[...]

Thanks voor je uitleg :)
Het meeste was me wel duidelijk, maar ik liep een beetje in cirkels. Ik kwam nauwelijks vooruit in WT1, met de juiste skills volgens de guides. Geen mats voor codex affixes, dus ja.. wat doe je dan? Alleen maar verder grinden, het blijft Diablo natuurlijk. Maarja, als je dan andere mensen wel snel vooruitgang ziet boeken, denk je toch dat je wat verkeerd doet.

En ik word volgens mij gewoon oud.. kost me veel teveel tijd om al die suffixes te vergelijken tussen items :P
Met penetrating shot rogue, die ik ook speel, is de trickshot aspect eigenlijk een must. Alles ging zo veel makkelijker toen ik die had. Verder wat andere affixes, ik heb alleen nog T1 gespeeld en dat ging me op een gegeven moment wel makkelijk af. Vanaf level 45 ofzo kreeg ik ook wel voldoende legendary drops om in ieder geval die trickshot ergens op te kunnen hebben.

Maandag campaign uitgespeeld (echt vet!) en gisteren wat lopen grinden om alle lilith altars te halen, dat was saai, maar nu heb ik mooie exploration, alle altars, strongholds en waypoints dus daar hoef ik me lekker niet meer mee bezig te houden. Vanavond eindelijk maar eens die eerste capstone dungeon proberen en hopelijk dan dus wat meer de end-game in!

[ Voor 5% gewijzigd door Kluus op 14-06-2023 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Dazzler2120 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:54:
[...]

Of doe een paar dungeons om je aspects te verzamelen :) Daar heb je zelf ook nog behoorlijk wat aan, en geeft redelijk goede exp drops.
Kun je die aspects vaker dan 1x gebruiken? Of is het verstandig om die te bewaren voor je endgame build?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueFoxOne
Aspects die je verdient bij dungeons die kan je oneindig vaak gebruiken.
Aspects die je extract die kan je maar 1 keer gebruiken.
Hulleman schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 10:21:
[...]

Kun je die aspects vaker dan 1x gebruiken? Of is het verstandig om die te bewaren voor je endgame build?

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
BlueFoxOne schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 10:23:
Aspects die je verdient bij dungeons die kan je oneindig vaak gebruiken.
Aspects die je extract die kan je maar 1 keer gebruiken.

[...]
Aanvulling, de aspects uit dungeons zullen bijna altijd slechter zijn dan aspects van loot drops (aangezien dungeon aspects altijd de lowest value roll hebben)

Maar bij gebrek aan beter is het altijd goed om die aspects te unlocken @Hulleman , er komt een moment dat je ze 'effe' nodig hebt, zeker als je gewoon een random geel (rare?) gearpiece hebt equiped.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daffie
Hulleman schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 10:21:
[...]

Je kan ofwel de Aspect extracten uit een Legendary item die je hebt gevonden, en die Aspect is dan een one-time-use item. Hierop zit wel het 'sterkste' effect (stel je hebt een effect die zegt je doet [20-30]% meer damage, dan zal die Aspect op 30% zitten).

Je hebt daarentegen ook Codex of Power, en deze krijg je inderdaad door dungeons te doen. Deze effecten zijn 'zwakker' (zullen in het voorbeeld hierboven dus op 20% zitten), maar zijn wel oneindig herbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Fooks schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:46:
[...]

Ik speel zelf een Blood Surge Necro in WT3 (lvl 55 dacht ik) op HC.
Tot nu kan ik alles facetanken (incl Butcher) en gaat alles redelijk snel dood met de overpowers.

Ik kan later de build wel linken als je wilt. :)
Ja, doe maar. Ben wel benieuwd. Heb eigenlijk helemaal geen issues met mijn zelfgebouwde necro, ik denk dat ik die minions alleen maar ontzettend ga missen als ik ze sacrifice. 8) Maar ff kijken kan geen kwaad. Ik heb op dit moment ook in helltide (nm dungeons nog niet geprobeerd) helemaal geen issue, ik ben helft van de tijd bezig met bloedplassen maken / minions tot leven wekken en de andere helft beetje knallen. Speelt wel fijn. Maar kan misschien nóg makkelijker.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Ik heb net het laatste deel van Act I gedaan en ben lvl27 met mijn rogue. Heb behoorlijk wat dungeons en side quests gedaan (pak veel mee dat ik tegenkom). Ik vroeg me af of ik redelijk op weg ben of al vrij hoog level voor de story? Anders ga ik me daar even wat meer op focusen en doe ik de side content later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daffie
DennisCle schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 10:48:
Ik heb net het laatste deel van Act I gedaan en ben lvl27 met mijn rogue. Heb behoorlijk wat dungeons en side quests gedaan (pak veel mee dat ik tegenkom). Ik vroeg me af of ik redelijk op weg ben of al vrij hoog level voor de story? Anders ga ik me daar even wat meer op focusen en doe ik de side content later.
Ik zelf bounce ook de hele tijd tussen 2 dingen. Enerzijds wil ik de gebiedjes waar ik doorheen kom het liefst helemaal compleet hebben (alle waypoints, dungeons, strongholds, etc). Anderzijds weet ik dat je op het einde van Act 3 een mount krijgt die het allemaal een stuk sneller laat gaan... Dus voor mij is nu de focus de mount halen. Daarna ga ik terug naar gebiedjes waar ik al ben geweest om ze af te maken (ook leuk voor de Renown), en dan weer verder met de main storyline. Ik heb helemaal geen haast met max lvl worden en end-game content spelen, dus wat mij betreft doe ik er lekker even over hoor :)

spoiler:
Ik ben nu lvl 33 ofzo en heb net aan de papa van Lillith gevraagd of hij me even wil blessen... volgens mij nog iets van 7 chapters en dan is Act 3 klaar

[ Voor 8% gewijzigd door Daffie op 14-06-2023 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Wat kun je het beste doen als je Cathedral of Light nog niet kan halen?

[ Voor 5% gewijzigd door Buizerd__NL op 14-06-2023 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:36

Kluus

Gang is alles

Ik heb dit ook tot en met Act 1 zo gedaan, maar zoals @DennisCle al aangeeft gaat het op een gegeven moment wel veel sneller met de mount. Wel heb ik voor iedere region even mijn renown even bijgewerkt tot en met de derde reward, met name voor de potion slots.

Na de campaign heb ik met mijn mount overal rond gerend en exploration dingen gedaan (altars, waypoints). Sidequests doe ik wel tijdens de end game denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Buizerd__NL schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 10:55:
Wat kun je het beste doen als je Cathedral of Light niet halen?
Hoger level worden
Betere gear halen
Geboost worden

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

London schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 10:56:
[...]

Hoger level worden
Betere gear halen
Geboost worden
Dit. Of gewoon een Nintendo kopen en Super Mario pakken. >:)
Nee zonder gein: ik zou boosten niet doen. Het is wel echt bedoeld als een soort "controlepunt". Als je in WT3 terecht komt krijg je allemaal gevechten op dat niveau.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Beetje levelen en betere gear zoeken dus. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Valt me trouwens op dat het beeld op de PS5 icm LG OLED C7 niet meer goed uitgelijnd is sinds de laatste update. Onder mijn skills zijn de PS icoontjes net niet meer volledig in beeld. Soort overscan issue.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 14-06-2023 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Hulleman schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:01:
Valt me trouwens op dat het beeld op de PS5 icm LG OLED C7 niet meer goed uitgelijnd is sinds de laatste update. Onder mijn skills zijn de PS icoontjes net niet meer volledig in beeld. Soort overscan issue.
je kan je beeld passend maken in de PS5 instellingen. zou dan eigenlijk wel bij elk spel voor moeten komen niet alleen bij Diablo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
Uhm, net ineens een netwerk disconnect. Kom nu niet meer in de server. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Lijkt op een maintance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:23
MailMan schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:11:
Uhm, net ineens een netwerk disconnect. Kom nu niet meer in de server. Meer mensen hier last van?
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Laatst online: 10-09 08:21
MailMan schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:11:
hier net zo. connecting to diablo IV services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daffie schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:55:
Ik speel met vrouwlief ook D4 sinds een weekje! Ik een sorcerer en zij een druid. Ik heb een lightning build en zij heeft een poison/wolf companion/tornado build, en dat synergised wel lekker! Allebei rondje door het park lopen om zo veel mogelijk mobs te verzamelen, dan als een stel herdershonden de hele pack bij elkaar krijgen.
Dan Teleport ik er middenin en doe Frost Nova, en daarna doet zij haar Vine Creeper en wat Tornado's en ik doe mijn Arc Lash en Charged Bolts spammen. Door de Fireball in de Enhancement slot kan zo'n hele groep chain reacten en dat is wel gaaf :)

2 vraagjes:
1. Ik zit regelmatig tegen mijn Obol cap aan, en nu gamble ik dan gewoon een random item die ik al lang niet meer vervangen heb (vaak wapen :P ). Is dat het slimste wat je kan doen met je Obols zolang je nog geen max lvl bent? Ik ben nu lvl 33 ofzo.
2. Ik koop wel eens van die Whispering Keys maar die lijken na uitloggen te verdwijnen, klopt dat?
Slijmbal. :P
Die keys verdwijnen niet na uitloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
spaceboy schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 10:59:
[...]

Dit. Of gewoon een Nintendo kopen en Super Mario pakken. >:)
Nee zonder gein: ik zou boosten niet doen. Het is wel echt bedoeld als een soort "controlepunt". Als je in WT3 terecht komt krijg je allemaal gevechten op dat niveau.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Beetje levelen en betere gear zoeken dus. Succes!
Ah ik vroeg me dat al af. Ga vanavond na de epilogue de WT3 capstone dungeon proberen, maar je zegt dus als je die gewoon door komt, dan moet WT3 content ook geen probleem zijn?
De Capstone is zelfde difficulty eigenlijk?

Ik wilde eigenlijk eerst capstone doen, en dan op WT3 mijn necessary aspects farmen

[ Voor 5% gewijzigd door Dazzler2120 op 14-06-2023 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
Blizzard CS EU
@BlizzardCSEU_EN
·
20m
Maintenance is now complete, thank you for your patience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:05

CSB

:D

En server down. Nice. Heb ik eens een vrije dag...

Als het maintenance is moeten ze eens leren dit beter te communiceren zeg! Heel slecht dit.

[ Voor 48% gewijzigd door CSB op 14-06-2023 11:14 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:23
eindbaas van act 3 had nog ik denk 2,5 mm leven over en disconnect :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:29
CSB schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:13:
En server down. Nice. Heb ik eens een vrije dag...
8)7
Ik killde letterlijk op de seconde een boss. En !boem! ineens de servers er uit. 8)7

Wow :F
Skybullet schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:14:
eindbaas van act 3 had nog ik denk 2,5 mm leven over en disconnect :(
Serieus? Volgens mij deden we exact hetzelfde! hahahah

[ Voor 31% gewijzigd door Kaasdipje op 14-06-2023 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:26
Dazzler2120 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:13:
[...]

Ah ik vroeg me dat al af. Ga vanavond na de epilogue de WT3 capstone dungeon proberen, maar je zegt dus als je die gewoon door komt, dan moet WT3 content ook geen probleem zijn?

Ik wilde eigenlijk eerst capstone doen, en dan op WT3 mijn necessary aspects farmen
Ik ging als squishy rogue een paar keer dood vooral omdat mijn gear al achter liep. Na een klein stukje farmen in WT3 en weten dat ik nu wel daadwerkelijk moest ontwijken als iemand Frozen was (stunlock) wende het heel gauw en nu voelt het helemaal niet moeilijk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:38
Gebeurt altijd net op het einde van een dungeon dit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 18:09

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Bazziek schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:17:
Gebeurt altijd net op het einde van een dungeon dit :+
ja hier ook bijna klaar met dung op low lvl barb en DC

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
Kaasdipje schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:14:
[...]

8)7
Ik killde letterlijk op de seconde een boss. En !boem! ineens de servers er uit. 8)7

Wow :F

[...]

Serieus? Volgens mij deden we exact hetzelfde! hahahah
Ja ik ben zo boos :+ , nog 1 of 2 hits en hij was neer. Had wel mijn ultimate gepopt dus geen idee of die hem hebben gepakt ? Of dat zo werkt. ben er bang voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
ze moeten echt maint timers gaan invoeren ofzo.. dat je een melding krijgt..

maar dit is volgens mij een gefrituurde server ofzo weer.. (geen lag voorafgaande)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 25-09 23:20
Level 74 nu en stoom eigenlijk door alles in WT4 heen. Het is enkel dat de XP grind na 70 zoveel trager wordt.

Zag laatst een lvl 36 in WT4. Was wel benieuwd hoe ie dat deed, want ik had best wat moeite toen ik in de lage 60s WT4 dungeons ging doen. (Mobs zijn 73+ in WT4).

Btw, mega tip voor legendaries en helltide resources. https://helltides.com/
Ik haal zo’n 3-4 mystery chests tijdens een helltide en per chest dropt er 3-5 legendaries. Daarnaast geven die kisten ook helltide resources om je gear te kunnen enchanten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik zit er weer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Ook lekker, zit ik in de cinematic te kijken klapt de halve pc vast. Net op de ontknoping daar heb je toch geen internet voor nodig zou je zeggen :(

Maar goed even afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 12:54

Woohooo

Smilie, James Smilie

Denk dat je al redelijk hoog zit. Ik pak zelf ook de Strongholds mee en zo veel mogelijk Alters of Lillith, geen side quests. Zit nu op 45 dacht ik en klaar met Act3. Mijn rogue is zonder paard even snel als met paard of misschien nog wel sneller :+

Zat er nou een cap op level 50 dat je eerst alle acts moest doen om hoger te komen of hoe zat dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:54
zojuist een DC gehad en daarna even niet kunnen inloggen code 3000202..
daarna ingelogd en er is een rollback geweest!
quests die is complete had in town zijn ineens weer beschikbaar -O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
Ik heb hetzelfde level maar zit ergens in Act2. Maar alle quests schalen met je level dus in de basis maakt het allemaal niet zoveel uit. Lijkt mij dat je in het ergste geval op level 50 zit en dus niet hoger kan komen tot de de story uit hebt.

https://gamertweak.com/get-past-level-50-diablo-4/

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 14-06-2023 11:28 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Khaelos schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:25:
zojuist een DC gehad en daarna even niet kunnen inloggen code 3000202..
daarna ingelogd en er is een rollback geweest!
quests die is complete had in town zijn ineens weer beschikbaar -O-
Dat heb ik ook als je tussentijds uitlogged dat je soms weer vanaf het begin met een questline moet beginnen. Volgens mij working as intended. Ik hou er nu vaak rekening mee. Alleen zo’n disconnect kun je niet plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
Woohooo schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:23:
[...]

Zat er nou een cap op level 50 dat je eerst alle acts moest doen om hoger te komen of hoe zat dat nou?
Niet dat ik weet. Volgens mij zat ik op lvl 53 toen ik klaar was met de campain en de capstone dungeon deed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
KraveN schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:27:
[...]

Dat heb ik ook als je tussentijds uitlogged dat je soms weer vanaf het begin met een questline moet beginnen. Volgens mij working as intended. Ik hou er nu vaak rekening mee. Alleen zo’n disconnect kun je niet plannen.
Hij bedoelt volgens mij dat hij de quest daadwerkelijk had afgerond.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Dazzler2120 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:13:
[...]

Als ik cijfers moet geven hoe moeilijk ik het tot nu toe vind:

- campaign (WT2) : 4/10
- capstone dungeon (WT2->WT3): 6/10
- helltides (WT3): 6/10
- strongholds (WT3): 6/10
- gewone dungeon (WT3): 4/10
- nightmare dungeon: 7/10

Al met al, prima uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:11
Gaat soepel met de servers :')

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:54
sdk1985 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:28:
[...]

Hij bedoelt volgens mij dat hij de quest daadwerkelijk had afgerond.
jep.. ik had de quest al klaar en had ze ingeleverd en nu waren ze weer niet ingeleverd bij 2 NPC's
opzich geeb probleem, echter je zal net een heel goed item gevonden hebben |:(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oppernerd
Oppernerd schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:18:
Level 74 nu en stoom eigenlijk door alles in WT4 heen. Het is enkel dat de XP grind na 70 zoveel trager wordt.

Zag laatst een lvl 36 in WT4. Was wel benieuwd hoe ie dat deed, want ik had best wat moeite toen ik in de lage 60s WT4 dungeons ging doen. (Mobs zijn 73+ in WT4).

Btw, mega tip voor legendaries en helltide resources. https://helltides.com/
Ik haal zo’n 3-4 mystery chests tijdens een helltide en per chest dropt er 3-5 legendaries. Daarnaast geven die kisten ook helltide resources om je gear te kunnen enchanten etc.
Die XP jump op lvl 70! Verklaart een hoop. Denk dat blizzard er vanuit ging dat spelers op lvl 70 naar WT4 ging voor die 200% xp boost. Maar bijna iedereen doet dat wel eerder 😅

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/agv78idwh85b1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:12:
[...]

Slijmbal. :P
Die keys verdwijnen niet na uitloggen.
I fail to see the 'slijmbal' part :|
Keys verdwijnen niet? Oh dan maak ik denk ik soms zo'n chest open zonder het door te hebben denk ik, want ik koop bijna elke speelsessie een nieuwe key, en denk hem dan niet gebruikt te hebben, maar ben hem de dag erna wel kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 25-09 21:59
krijg weer eens een error bij het inloggen :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-Rn15np2zNRu5NZWfamTKn21-E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wcaY5CehrjC09THqOdZyq8PC.png?f=user_large

[ Voor 68% gewijzigd door Bartjeuhz op 14-06-2023 11:46 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daffie schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:39:
[...]

I fail to see the 'slijmbal' part :|
Keys verdwijnen niet? Oh dan maak ik denk ik soms zo'n chest open zonder het door te hebben denk ik, want ik koop bijna elke speelsessie een nieuwe key, en denk hem dan niet gebruikt te hebben, maar ben hem de dag erna wel kwijt
Bij mij gingen ze ook ‘opeens’ op. We zullen wel zonder dat we het door hadden toch die specifieke chests geopend hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Gisteren na de capstone de fireball enchantment aangezet en wauw wat is dat koel. Alleen jammer dat ik met m’n 47 toch net iets te underleveld ben voor t3.

Ik zag gisteren dus ook voor het eerst de melding over een world boss, zag alleen niks op de map?

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 25-09 21:59
MPC60 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 12:07:
Gisteren na de capstone de fireball enchantment aangezet en wauw wat is dat koel. Alleen jammer dat ik met m’n 47 toch net iets te underleveld ben voor t3.

Ik zag gisteren dus ook voor het eerst de melding over een world boss, zag alleen niks op de map?
Kan zijn dat hij dan net is afgelopen :)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EstiematiesEnzo
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-08-2024
Weet iemand of de minions op de necromancer ook block chance krijgen als je een shield draagt?. Kan het antwoord nergens vinden, het lijkt erop dat ze langer leven met een schild maar weet het niet zeker :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
Nou daar ging mijn 3e hardcore char. Teleport en plop dood, kon niet eens reageren. Gelukkig net klaar met de campaign. Dus die kan ik skippen. Lvl 45 sorc.

Hmm nu eens kijken wat ik doe en of ik op hardcore wil door blijven gaan. Het geeft een extra dimensie maar dit is toch wel even balen :(

Ander voordeel is dat ik meteen weer een andere class kan proberen :)

[ Voor 10% gewijzigd door KraveN op 14-06-2023 12:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:11
Later deze week in de dev stream komt er meer info over de seasons en wordt er hopelijk meer duidelijk over wat er wel of niet gereset zal worden. Hopelijk kunnen we die ellenlange discussies daarover dan eindelijk afsluiten.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:52
Weet iemand of je de affixes een beetje kan farmen ? Of is dit echt puur random ?
Ik heb al gemerkt dat een item veranderen door een met een hogere GS is niet altijd beter (andere affixes bv.)
Ik mis dan zo een beetje de 'sets' van Diablo 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Hmmz, sinds die server disconnect blijft de game hangen bij het laden van de level... iemand anders die dit ook heeft?

Nevermind: werkt weer na restart.

[ Voor 13% gewijzigd door MailMan op 14-06-2023 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fooks
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-10-2023
spaceboy schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 10:28:
[...]

Ja, doe maar. Ben wel benieuwd. Heb eigenlijk helemaal geen issues met mijn zelfgebouwde necro, ik denk dat ik die minions alleen maar ontzettend ga missen als ik ze sacrifice. 8) Maar ff kijken kan geen kwaad. Ik heb op dit moment ook in helltide (nm dungeons nog niet geprobeerd) helemaal geen issue, ik ben helft van de tijd bezig met bloedplassen maken / minions tot leven wekken en de andere helft beetje knallen. Speelt wel fijn. Maar kan misschien nóg makkelijker.
Dit is de build die ik gebruik:
https://d4builds.gg/build...5-4dd0-907a-ad9a20dcf93e/

Je doet puur Blood Surge voor de damage, Tendrils voor de pull/crit (van de aspect) en vulnerable status.
De Rathma Vigor proc (dus elke 15 seconde een overpower) kan je het beste op blood mist gebruiken, ik merk dat deze best wat damage doet.
Mocht die op CD zijn dan gebruik je hem gewoon op Blood Surge. :)

Qua damage stats focus ik puur op : close damage, blood damage en overpower damage.

Ik heb nog niet de Starlight Aspect die op de ring zit, ik hoop dat hiermee de resource management wat beter gaat. :P
Pagina: 1 ... 74 ... 213 Laatste