Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:33:
[...]

+ renown gain voor de Altar
Maar het is dus voor de 'sterkte' van je character niet belangrijk om dat verder te unlocken.
Nope, als je nu dus alles op max renown en alle aspects heb, dan kan je dat in season 1 negeren.
Je krijg er dan alleen maar EXP voor,

Je heb dan mount vanaf lvl 1, ik ga dan voor side quests voor de exp, stongholds (die moet je wel weer unlocken) en de tree of whispers met hier en daar dungeon als ik er zin in heb. Je kan wel zoals vele content creators 1 efficiente dungeon pakken en deze spammen. Maar ja, dan wordt ik gek.

Op dit moment doe ik dus zo min mogelijk aantal sidequests, net genoeg om na alle dungeons gedaan te hebben voor de max renown. Zodat ik in Season 1 iig nog wat niews te doen heb waar ik dan ook weer EXP voor krijg.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-09 13:32
Je moet wel alle Altars weer langs wil je de stats boosts krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Beavbusi schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:45:
Je moet wel alle Altars weer langs wil je de stats boosts krijgen
Dan zouden de stats-boosts toch niet overdraagbaar zijn naar seasons?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Derr_Hans schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:23:
Denk er aan om een Storm en Earth Druid te maken.
Of het gaat werken geen idee, dat is het leukste aan char building :P

Iig een WIP dingentje

https://d4planner.io/skil...:162;ER2:153;EA:41;ER1:45
Ik heb gemerkt dat Heart of the Wild icm Abundance een goede zet is. Je bouwt daardoor veel meer Spirit op en kunt daardoor sneller weer Spirit-spenders spammen. :) Dat is mijns inziens de 9% meer spirit voor 15% meer damage niet waard.

Bij Elemental Exposure zou ik juist Charged Atmosphere pakken. Gratis thunderbolts dat verder geen Spirit of iets kost, maar je doet er wel damage mee. Endless Tempest zou ik op latere levels pas doen.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 13-06-2023 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-09 13:32
Dazzler2120 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:46:
[...]

Dan zouden de stats-boosts toch niet overdraagbaar zijn naar seasons?
Als ik nu een nieuwe char maak, dan heb ik de stats van de altars niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
CH4OS schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:49:
[...]

Ik heb gemerkt dat Heart of the Wild icm Abundance een goede zet is. Je bouwt daardoor veel meer Spirit op en kunt daardoor sneller weer Spirit-spenders spammen. :) Dat is mijns inziens de 9% meer spirit voor 15% meer damage niet waard.

Bij Elemental Exposure zou ik juist Charged Atmosphere pakken. Gratis thunderbolts dat verder geen Spirit of iets kost, maar je doet er wel damage mee. Endless Tempest zou ik op latere levels pas doen.
Ja, zat alleen te denken dat als die free earth/storm skills proc of ik dan ook niet de spirit generator krijg van die free spells. Maar tijdens het lvlen neem ik die Abundance wel, niets is zo irritant als geen spirit hebben en early game druids heeft dat geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Beavbusi schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:50:
[...]

Als ik nu een nieuwe char maak, dan heb ik de stats van de altars niet
https://diablo.fandom.com/wiki/Altar_of_Lilith
Jawel hoor,
Altars of Lilith are found in Diablo IV in open-world areas. Finding a shrine gives a permanent buff to all of the player's characters[2] on a realm server that correspond to the same gameplay type.
De stats zijn overdraagbaar naar characters die op dezelfde gametype spelen. Dus softcore altar stats zijn overdraagbaar naar andere softcore chars, hardcore altar stats naar andere hardcore chars.

Tot nu toe is de concensus dat het zo ook werkt in season 1. De stat (+strength, int, obols etc.) is gewoon beschikbaar. Echter kan je de altar nog eens unlocken, om renown gain en exp drop ervoor te krijgen.
Van de renown rewards zal je tijdens seasons alleen gold/exp krijgen voor degenen die je al tijdens pre-season hebt unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Derr_Hans schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:54:
Ja, zat alleen te denken dat als die free earth/storm skills proc of ik dan ook niet de spirit generator krijg van die free spells. Maar tijdens het lvlen neem ik die Abundance wel, niets is zo irritant als geen spirit hebben en early game druids heeft dat geregeld.
Ik ben nu level 30, weet niet of dat nog early game is, maar heb er alsnog geregeld last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
CH4OS schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:57:
[...]
Ik ben nu level 30, weet niet of dat nog early game is, maar heb er alsnog geregeld last van.
Over het algemeen is lvl 30 nog early game. Je unlockt in de meeste builds alle core abilities tussen 35 en 40
Eigenlijk kan je in D4 alles tot campaign completion + core build completion simpelweg beschouwen als early game. Zodra het verhaal 'geneuzel' over is, dán begint de grind pas >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:39
Dazzler2120 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:55:
[...]

https://diablo.fandom.com/wiki/Altar_of_Lilith
Jawel hoor,

[...]

De stats zijn overdraagbaar naar characters die op dezelfde gametype spelen. Dus softcore altar stats zijn overdraagbaar naar andere softcore chars, hardcore altar stats naar andere hardcore chars.

Tot nu toe is de concensus dat het zo ook werkt in season 1. De stat (+strength, int, obols etc.) is gewoon beschikbaar. Echter kan je de altar nog eens unlocken, om renown gain en exp drop ervoor te krijgen.
Van de renown rewards zal je tijdens seasons alleen gold/exp krijgen voor degenen die je al tijdens pre-season hebt unlocked.
Bij het aanmaken van een nieuw char kun je kiezen of je de campaign wil skippen of niet mits je hem hebt uitgespeeld op een eerder char. Omdat ik samen met mijn vrouw opnieuw de campaign doe heb ik dat niet aangevinkt en dus zijn de altars ook allemaal weer weg en krijg ik volgens mij echt de stats weer.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
JohnnyV76 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:11:
[...]

Bij het aanmaken van een nieuw char kun je kiezen of je de campaign wil skippen of niet mits je hem hebt uitgespeeld op een eerder char. Omdat ik samen met mijn vrouw opnieuw de campaign doe heb ik dat niet aangevinkt en dus zijn de altars ook allemaal weer weg en krijg ik volgens mij echt de stats weer.
Ahh wellicht dat dát het verschil dan maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Ik speel sorc en heb een paar builds geprobeerd maar die class voelt echt aan alsof ze proberen te voorkomen dat iedereen sorc speelt. Voor je het weet ben je dood en anders ren je de hele tijd rondjes.

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:38
De servers worden met de dag slechter zeg. Net over de 1000ms gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
MPC60 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:33:
Ik speel sorc en heb een paar builds geprobeerd maar die class voelt echt aan alsof ze proberen te voorkomen dat iedereen sorc speelt. Voor je het weet ben je dood en anders ren je de hele tijd rondjes.
Grote kans dat het eerder aan de speler ligt dan aan de class, no flame intended. Als je te snel doodgaat betekent het dat je te weinig defenses en dmg hebt, hetzij van stats, hetzij van powers.

Sorc is juist een van de sterkste classes atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:08
mpra schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:41:
[...]

Grote kans dat het eerder aan de speler ligt dan aan de class, no flame intended. Als je te snel doodgaat betekent het dat je te weinig defenses en dmg hebt, hetzij van stats, hetzij van powers.

Sorc is juist een van de sterkste classes atm.
Ik weet niet wat je onder 'sterkste' verstaat, maar in de basis ziet men niet echt S-tier Sorc builds voor de endgame. Ik speel zelf sorc en vind hem wel redelijk tanky te bouwen. skills als frost nova, ice armor en flame shield in combinatie met teleport zorgen daarvoor. Barrier is heel relevant, dat zorgt ervoor dat je health niet wegsmelt, want als je zonder een bak defensive skills gaat proberen in een kudde mobs te gaan staan dan ben je zo dood ja.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:58

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Robbaman schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:51:
[...]

Dit is het nu volgens mij, wil nog wel even dubbelchecken of m'n passives nog wel helemaal up to date zijn

https://d4builds.gg/build...d-46f7-855f-867ba3c745c7/
Ik krijg een lege build te zien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

stickfiguur schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:05:
Hoe ervaren jullie het levelen voorbij lvl50? Ik moet zeggen dat ik persoonlijk toch wel wat meer moeite heb om de interesse in m'n karakter vast te houden. Dat is natuurlijk ook het eerste moment waar de xp requirement relatief fors omhoog schiet en je build eigenlijk goed en wel vast staat. Ik heb inmiddels een barb/rogue/sorc rond level 54 zitten (en een druid op ~42 oid). Kleine kanttekening daar is ook dat je eigenlijk niks hebt aan leveling loot bewaren, met een paar uitzonderingen daargelaten kan je maar weinig echt hergebruiken op een andere class.

Wellicht is de vermindering in mijn aandacht ook omdat het zo awkward is om dungeons achter elkaar te runnen, je kan ze solo niet resetten (behalve reloggen) en voor elke andere nightmare sigil dungeon moet je weer een hele wandeling afleggen. Het maps achter elkaar doen zoals in Path of Exile mis ik wel een beetje. Het gaat natuurlijk niet alleen maar om efficientie maar zo is er wel extra veel down time tussen de runs in.

Ben benieuwd wat jullie vinden en hoe jullie het levelen na lvl50 aanpakken.
Ik ben nu in de 60 en progressie gaat een stuk langzamer. Ik zit op een punt dat WT4 net te pittig is om lekker door te beuken en WT3 drops meestal geen upgrade meer. Op zich niet erg want het hoeft niet allemaal klaar te zijn in een paar weken. Nu komt het neer op Helltides, world bosses en NM Dungeons.
Om weer wat meer vaart er in te krijgen heb ik een alt gemaakt en die afwisseling voelt goed omdat je meer progressie ervaart. Voor mij werkt dit momenteel.
Blizzard kan nog van alles gaan aanpassen in endgame en als het goed is wordt het alleen maar beter. Ik heb dus geen haast en doe lekker waar ik zin in heb, en dat is nu dus een alt.
Je moet het zelf leuk maken en opletten dat je er geen sleur van maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:38
Vanaf wanneer ga je beetje bruikbare legendarische gear vinden die t upgraden waard is? Zit op 34, maar valt nog vies tegen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:01:
[...]

Ik ben nu in de 60 en progressie gaat een stuk langzamer. Ik zit op een punt dat WT4 net te pittig is om lekker door te beuken en WT3 drops meestal geen upgrade meer. Op zich niet erg want het hoeft niet allemaal klaar te zijn in een paar weken. Nu komt het neer op Helltides, world bosses en NM Dungeons.
Om weer wat meer vaart er in te krijgen heb ik een alt gemaakt en die afwisseling voelt goed omdat je meer progressie ervaart. Voor mij werkt dit momenteel.
Blizzard kan nog van alles gaan aanpassen in endgame en als het goed is wordt het alleen maar beter. Ik heb dus geen haast en doe lekker waar ik zin in heb, en dat is nu dus een alt.
Ik zat in dezelfde situatie. Helltides, Grim Favors en normale WT4 dungeons waren een mooie combi. Normale WT4 dungeons droppen dikke upgrades, zijn niet al te moeilijk en geven ook heel veel XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Alekz87 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:13:
Vanaf wanneer ga je beetje bruikbare legendarische gear vinden die t upgraden waard is? Zit op 34, maar valt nog vies tegen.
Voor wat ik begrepen heb is de droprate op WT3 voor legendaries een stuk beter. Op mijn Druid heb ik althans nog geen enkele legendary gehad zelfs.
Ben ik trouwens de enige die Kanai's Cube / Horadric Cube mist? Ik weet dat er nu de enchanter merchant is, maar de Cube had toch wel zijn eigen charme zo.

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 13-06-2023 13:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ashava in 25 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Derr_Hans schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:29:
Alleen de XP gain bonussen wordt gereset, alle account bound bonussen blijven.

Altars wordt gereset maar de bonus stats die je heb, die worden niet gereset.
Dus een Altar wordt dan alleen een XP gain.
Je moet ze dus wel weer pakken voor die 20 paragon points denk ik?

PS: ik ben pas level 31 dus ik hoef me hier nu nog niet druk om te maken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
So_Surreal schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:18:
[...]

Je moet ze dus wel weer pakken voor die 20 paragon points denk ik?

PS: ik ben pas level 31 dus ik hoef me hier nu nog niet druk om te maken haha
Paragon valt onder account bound dus als het goed is niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Alekz87 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:13:
Voor mij beginnen de legendaries vanaf lvl 40 toch merkbaar meer te droppen.
Daarnaast als je een aspect dungeon doet, daar wil ik wel eens een aantal van krijgen.
Ik heb nu einde act 6 / begin epilogue fully legendary equiped. Sommige items wat outdated, maar prima voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:53
Spooksel schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:12:
Hmm, ik heb een Pulverize Druid. Maar heb nu een wapen gevonden met 'Aspect of the Aftershock' erin:

[Afbeelding]

Dat maakt Landslide toch wel weer yummy denk ik :D
ik ga/grind voor een earth/storm build met daarin rampage die landslide genereerd +core skill ook landslide.

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:41

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Samenvattend dus:

Niet gereset:
- Skill/paragon/stat rewards van Altars
- Mount (als je hem al unlocked hebt)
- Campaign
- Codex Aspects die je unlocked hebt.

Wel gereset:
- Renown > Enkel de gold/xp rewards! Dus de 1e regel van de rewards wordt gereset.
- Altars kun je weer aanklikken voor XP, maar de stat rewards heb je al. (net zoals je nu met een 2e character zou hebben)

Met nieuwe seasonal characters zou je dus enkel hoeven te levelen zonder zorgen te maken over de andere dingen. Vanaf level 50 heb je dan meteen een bak met paragon punten beschikbaar.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
CH4OS schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:14:
[...]
Voor wat ik begrepen heb is de droprate op WT3 voor legendaries een stuk beter. Op mijn Druid heb ik althans nog geen enkele legendary gehad zelfs.
Ben ik trouwens de enige die Kanai's Cube / Horadric Cube mist? Ik weet dat er nu de enchanter merchant is, maar de Cube had toch wel zijn eigen charme zo.
De cube is m.i. puur als quick fix toegevoegd omdat de basis game zo waardeloos was. Gedeeltelijk zit het er toch weer in (aspects uit dungeons).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:01:
[...]

Ja dat is ook precies waarom ik telkens maar weer een alt maak om een nieuwe playstyle te proberen en een beetje afwisseling te hebben. Opzich is mijn doel ook niet om een compleet geminmaxte lvl100 character te hebben. Die grind is voor mij nooit echt aantrekkelijk geweest, ook in PoE niet.
Alleen merk ik wel veel eerder al dan bij PoE dat de grind echt al vroeg begint en het feit dat alle content zo uitgespreid is maakt het wel lastiger om in een soort xp flow te komen. Ik ben benieuwd of de season wat meer invulling geeft tussen level 50 en level 100. Zo'n pinnacle boss is wel leuk natuurlijk maar ik zie mezelf momenteel niet 150+ uur grinden op 1 character om level 100 te worden en die boss te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
stickfiguur schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:22:
[...]

Ja dat is ook precies waarom ik telkens maar weer een alt maak om een nieuwe playstyle te proberen en een beetje afwisseling te hebben. Opzich is mijn doel ook niet om een compleet geminmaxte lvl100 character te hebben. Die grind is voor mij nooit echt aantrekkelijk geweest, ook in PoE niet.
Alleen merk ik wel veel eerder al dan bij PoE dat de grind echt al vroeg begint en het feit dat alle content zo uitgespreid is maakt het wel lastiger om in een soort xp flow te komen. Ik ben benieuwd of de season wat meer invulling geeft tussen level 50 en level 100. Zo'n pinnacle boss is wel leuk natuurlijk maar ik zie mezelf momenteel niet 150+ uur grinden op 1 character om level 100 te worden en die boss te proberen.
Steeds hogere nm dungeons farmen (=mappen in poe) is aardige xp flow om eerlijk te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mpra schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:22:
De cube is m.i. puur als quick fix toegevoegd omdat de basis game zo waardeloos was. Gedeeltelijk zit het er toch weer in (aspects uit dungeons).
Kanai's Cube kwam zelfs pas na de Reaper of Souls expansion, in Diablo II was de Horadric Cube echt wel een ding en zat het volgens mij in de base game. In Diablo III is het later toegevoegd, mede naar aanleiding van het overlijden van een medewerker van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
mpra schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:24:
[...]

Steeds hogere nm dungeons farmen (=mappen in poe) is aardige xp flow om eerlijk te zijn.
Voor mij persoonlijk kom ik niet echt in die flow als ik elke keer een paar minuten moet rond rijden op m'n paard om bij de volgende dungeon te komen die in een paar minuten weer klaar is.
In PoE kan je makkelijker maps achter elkaar blijven doen dus voelt je de downtime minder. Vooral ook omdat je stash dichtbij kan zetten dus je kan makkelijk alles verkopen en weer door gaan.

Wellicht is het ook een stukje gewenning dat nog mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Angeloonie schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:22:
Samenvattend dus:

Niet gereset:
- Mounts
- Campaign

Wel gereset:
- Renown > Enkel de gold/xp rewards! Dus de 1e regel van de rewards wordt gereset.
- Altars kun je weer aanklikken voor XP, maar de stat rewards heb je al. (net zoals je nu met een 2e character zou hebben)

Met nieuwe seasonal characters zou je dus enkel hoeven te levelen zonder zorgen te maken over de andere dingen. Vanaf level 50 heb je dan meteen een bak met paragon punten beschikbaar.
Misschien deze samenvatting pinnen of in de topicstart erbij zetten ergens als voorbereiding op S1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

worldboss in Kehjistan over 13 minuten.

dit ter info

wt3 (weet niet of dat uniek is)

[ Voor 24% gewijzigd door Alcmaria op 13-06-2023 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

stickfiguur schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:22:
[...]

Zie ik ook niet zitten om nu nog eens 50 of 100 uur te stoppen in die level 60 char. Vooral omdat de game net uit is en er kan zoveel veranderen. Straks passen ze iets aan en dan kun je hetzelfde bereiken in de helft van de tijd is mijn ervaring. Wanneer endgame eenmaal een ‘stabiele’ vorm aanneemt wil ik die uren best in hogere levels gaan stoppen. Nu voelt een alt levelen nuttiger en geeft meer voldoening imo.

Voor nu ga ik hier en daar wat tijd stoppen in mijn Main. Op me gemak mijn alt levelen, gearen en kijken hoever ik er mee kom. En met season 1 begin ik een Sorcerer. Ben benieuwd hoe de game zich gaat ontwikkelen de komende maanden en jaren.
Genieten doe ik sowieso. :)
stickfiguur schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:29:
[...]

Voor mij persoonlijk kom ik niet echt in die flow als ik elke keer een paar minuten moet rond rijden op m'n paard om bij de volgende dungeon te komen die in een paar minuten weer klaar is.
In PoE kan je makkelijker maps achter elkaar blijven doen dus voelt je de downtime minder. Vooral ook omdat je stash dichtbij kan zetten dus je kan makkelijk alles verkopen en weer door gaan.

Wellicht is het ook een stukje gewenning dat nog mist.
Ook herkenbaar. Tevens moet je al die rarers weer checken waar je bag mee vol zit. Ik mis ook nog een flow. Je kunt niet even een uur gedachteloos mobs slachten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2023 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
CH4OS schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:24:
[...]

Kanai's Cube kwam zelfs pas na de Reaper of Souls expansion, in Diablo II was de Horadric Cube echt wel een ding en zat het volgens mij in de base game. In Diablo III is het later toegevoegd, mede naar aanleiding van het overlijden van een medewerker van Blizzard.
Ik had het idd over kanai's cube. Horadric cube is mij te lang geleden en kwam afaik ook pas bij LoD. Maar dingen zoals mats converten, set pieces omrollen, powers extracten, items upgraden naar legendary (hopen op ancient) zitten er ofwel al in, of zijn als ze het nu wel goed doen bijvoorbeeld qua mats drops, overbodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alcmaria schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:30:
worldboss in Kehjistan over 13 minuten.

dit ter info

wt3 (weet niet of dat uniek is)
Neen, world boss is global op alle niveau's tegelijk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mpra schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:35:
[...]

Ik had het idd over kanai's cube. Horadric cube is mij te lang geleden en kwam afaik ook pas bij LoD. Maar dingen zoals mats converten, set pieces omrollen, powers extracten, items upgraden naar legendary (hopen op ancient) zitten er ofwel al in, of zijn als ze het nu wel goed doen bijvoorbeeld qua mats drops, overbodig.
Maar mis ik de Cube nog wel in mijn inventory, dat is het vooral :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 07:38
Aangezien alles scaled. Is het dan juist early game niet veel makkelijker om alle aspects te farmen?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Alekz87 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:48:
Aangezien alles scaled. Is het dan juist early game niet veel makkelijker om alle aspects te farmen?
Dat ligt er aan.. End-game ben je met alle skills en paragon soms zwaar overpowered, tijdens het levelen ben je vaak underpowered, maar op specifieke momenten weer niet (bijv. net een nieuw wapen gevonden oid).

Op endgame met level 60 terugschakelen naar WT1 is denk ik nog wel het allermakkelijkste, dan loop je met 2 vingers in je neus door alle dungeons heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:44
Angeloonie schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:22:
Samenvattend dus:

Niet gereset:
- Mounts
- Campaign

Wel gereset:

Also ze het zo implementeren is iedereen blij denk ik. Is wat je schrijft al bevestigd door Blizzard? Zo ja, vind ik dat ze op reddit moet relaxen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Exactor it schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:54:
[...]

Also ze het zo implementeren is iedereen blij denk ik. Is wat je schrijft al bevestigd door Blizzard? Zo ja, vind ik dat ze op reddit moet relaxen. :)
Vziw hebben ze dit tijdens dev streams verteld laatst.

Ik denk dat de grootste verwarring zit dat de altars wel "gereset" worden > je kunt ze weer opnieuw aanklikken, maar je niet de rewards die erbij hoorden kwijt raakt.
Mensen lezen "altar > reset" en denken meteen dat ze ze alle 150 opnieuw moeten gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Alekz87 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:48:
Ja en is tevens een goede manier om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Angeloonie schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:56:
[...]

Mensen lezen "altar > reset" en denken meteen dat ze ze alle 150 opnieuw moeten gaan zoeken.
Dit doet me wel beseffen dat ik nog behoorlijk veel altars moet zoeken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Hoe zit het met de nightmare sigals? Ik kreeg op WT3 tier 1 sigals, en op WT4 alleen maar tier 21 sigals. Maar ik kan nog geen nieuwe sigals craften. Ik wil eigenlijk eerst gewoon eens tier 1 op WT4 doen. Tier 21 is kansloos voor mij. Hoe kan ik de sigal crafting open stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:08
Ik zit eens te kijken naar de firewall build op maxroll en die op icy veins. Die wijken wel wat af qua opzet. Icy veins heeft echt volledige focus op burn en ook nog firebolt als managenerator, terwijl de max roll variant juist weer ice armor en shatter gebruikt als synergie.
Mijn eigen build lijkt nog het meest op die van max roll, al gebruik ik ook hydra omdat ik toch nog steeds mana issues heb en 2 hydras tenminste nog iets doen terwijl ik op mana wacht.
Is er iemand die iets vergelijkbaars aan de icy veins variant heeft en zo ja, werkt dat dan een beetje?

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:53
biggydeen2 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:11:
Hoe zit het met de nightmare sigals? Ik kreeg op WT3 tier 1 sigals, en op WT4 alleen maar tier 21 sigals. Maar ik kan nog geen nieuwe sigals craften. Ik wil eigenlijk eerst gewoon eens tier 1 op WT4 doen. Tier 21 is kansloos voor mij. Hoe kan ik de sigal crafting open stellen?
Als je een tier 3 sigil (of hoger?) hebt gedaan krijg je de mogelijkheid om ze zelf te craften. Om een hoger tier te krijgen moet je paar van die tier 1 sigils doen en hopen dat ze een hoger tier droppen.
De sigil tiers zitten vast aan world tiers, dus tier 1-20 is word tier 3 dus je zal eerst naar WT3 moeten om ze te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Alcmaria schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:00:
Ik vind het bijzonder lastig om mijn legendary's te vervangen voor (hogere iLevel) Rare items.. soms bouw ik mijn complete rotation op allerlei mooie Legendary perks die op mijn wapens/armor zit.. en dan ben ik die ineens kwijt.

Dus heb nu op level 54 nog steeds level 42 legendaries... Hoe gaan jullie daarmee om?

Kan gewoon moeilijk afstand doen van mijn speelgoed.. :-/
Ik let echt puur alleen op stats en hoe het mn build complimenteerd dus als dat legendary is is het legendary.

Ik gebruik bijvoorbeeld nog steeds nu op lvl 53 Vigos Amulet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:42
NightShadow22 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:24:
[...]

Ik let echt puur alleen op stats en hoe het mn build complimenteerd dus als dat legendary is is het legendary.

this is the way :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rsS-Ji3LyRH1HyZd1JcMtRbNq1w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KcBTRYGY6qO8r0SFb70aEBuh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/koabqycoIzaQHbuh8L7fVDiIwz0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UdmvvY4UruCdC7D7bs7Gu8qb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wUgTvpQIh78occr2bDzsu4716SE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/139YwPfDfrynCo3lNoN8X87s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7sg1k2S8xWgDUhnFlPaFvgQwqKc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3VmzXO3UzpyvkR2ItRGbJYB1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hY3fJWvWu1WRp2r5XA7bKBKYeaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oUFB8mNMEbSJdJbyefHO6hTT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DuVu9IMhfzzP46zBZ-KSLp9nDpM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xxuG7VH8b21W8kv0Peqgqnnb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FrGrDj97q2ft7lJmchEgi9MmlrI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tepRGR8m7zjjHq2BvFCofga0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7hYwClme9kfIZ4Bzy-9r0Y6d8KE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w9tOfrQcMKk0tKXBhigVEfth.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PDN3dVZJPUZpq8LZaVRA8wRrM0Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pWpkBpUC3iEHs7hzduyoHXJX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFHoDxhRQfml2oEf3F7qasgnt3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AF9K7qY5I1pxt1R5BwE2Hwmm.jpg?f=fotoalbum_large

Is nog altijd prima vertoeven met deze setup op wt3 voor de thunder druid.

Gister met @Freakiebeakie wat leuke nightmare dungeons doorlopen was gezzelig! :*)

[ Voor 199% gewijzigd door NightShadow22 op 13-06-2023 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
NightShadow22 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:24:
[...]

Ik heb gele laarsjes met +3 ranks van ice en fire armour en 11% movement speed. Moet een goede drop zijn om deze level 40 schoentjes te vervangen. 6 skillpoints inhalen doen de meeste armour pieces niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 16:45
Exactor it schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:43:
[...]

Ik heb gele laarsjes met +3 ranks van ice en fire armour en 11% movement speed. Moet een goede drop zijn om deze level 40 schoentjes te vervangen. 6 skillpoints inhalen doen de meeste armour pieces niet. :)
die kan je toch legendary maken met een aspect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Exactor it schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:43:
[...]

Ja en als je eventueel gear hebt waarbij je een leuke stat ziet die je graag op die laarsjes wil toepassen kan je er een mooie legendary van maken bij de occultist door de imprint te extracten en te printen op het desbetreffende stuk gear.

Zo heb ik al heel wat leuke dingen gemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik had net een cellar met daarin 6 treasure goblins.. wat een chaos.. ik had er uiteindelijk maar eentje.. wat zijn die mofo's snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Zou alleen wel leuk zijn als ze een voicechat implimenteren zonder dat je helemaal het menu in moet... gewoon tijdens het samen spelen.

want bv met crossplay tussen de pc en een console gaat de communicatie wat stroef zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Alcmaria schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:06:
Ik had net een cellar met daarin 6 treasure goblins.. wat een chaos.. ik had er uiteindelijk maar eentje.. wat zijn die mofo's snel.
En veel health hahha :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Ondanks dat rogue leuk blijft toch maar even een Druid begonnen. Die zagen er in de open wereld iets te leuk uit. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Bazziek schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:20:
Ondanks dat rogue leuk blijft toch maar even een Druid begonnen. Die zagen er in de open wereld iets te leuk uit. :D
Nou was voor mij toch nog een twijfel, of een ranged rogue maken of een druid xD
Uiteindelijk ook Druid gedaan, maar wat een verschil, het is soms een beetje slowmotion gameplay vergeleken met de rogue.

Het is voornamelijk de bosses, op WT2 met alle altars en alle factions op renown 3 minimaal zijn packs een makkie maar bosses gaan niet echt rap en movement speed binnen dungeons is ook wel een beetje een ramp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Derr_Hans schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:27:
[...]

Nou was voor mij toch nog een twijfel, of een ranged rogue maken of een druid xD
Uiteindelijk ook Druid gedaan, maar wat een verschil, het is soms een beetje slowmotion gameplay vergeleken met de rogue.

Het is voornamelijk de bosses, op WT2 met alle altars en alle factions op renown 3 minimaal zijn packs een makkie maar bosses gaan niet echt rap en movement speed binnen dungeons is ook wel een beetje een ramp :+
De start is tot nu toe niet snel idd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
[...]

Wacht maar tot je keer Necro gaat spelen, die lopen nog net niet achteruit :'(

Ondanks dat het echt vet is dat de Druid terug is en ik zelf Necro momenteel Main mis ik toch een class zoals Crusader, Monk of Paladin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
@Derr_Hans @Bazziek het schijnt dat je voor levelen op druid beter een whirlwind build kan gebruiken ipv Pulverize - juist omdat de single target dps zonder complete build gewoon traag is.
Voor mij was het een reden om voor nu te rerollen naar Rogue en dat was wel een fun keuze :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:40:
@Derr_Hans @Bazziek het schijnt dat je voor levelen op druid beter een whirlwind build kan gebruiken ipv Pulverize - juist omdat de single target dps zonder complete build gewoon traag is.
Voor mij was het een reden om voor nu te rerollen naar Rogue en dat was wel een fun keuze :+
ja, ik lvl met tornado en hurricane op moment, zodra ik de key passive heb dan switch ik naar de build die ik eerder linkte minus wat passives: https://d4planner.io/skil...GJFJELEJDJCJBKBIHMFMELOIG

Maar ja, de weg er naar toe is vrij lang op deze manier :P
Weet ook niet of de build werk maar ja dat zie ik wel op lvl 50 xD
Dan pas ik wel het een en ander aan, werkte ook voor mijn rogue.

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 13-06-2023 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:05
Markozv schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:37:
[...]

Wacht maar tot je keer Necro gaat spelen, die lopen nog net niet achteruit :'(
_O-

Necro is niet de snelste nee, maar voor mij als eerste char snel genoeg :)

Ik loop nu trouwens als experiment rond zonder basic attack, met 5 mages die essence genereren, gaat verrassend goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de console spelers: wat is jullie ervaring met SDR en HDR?
Ik heb het al die tijd aan staan en vind het goed te doen maar als ik videos bekijk lijkt het mooier in SDR. Vanavond eens checken.

Edit: Moest nog even de sweet spot vinden voor helderheid maar nu is het oké. Mooier dan HDR maar het spat niet van het scherm zoals HDR kan. Ben benieuwd of ze het ooit gaan regelen. Overwatch was het zelfde verhaal. Kleine Indie developer was het, toch? ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2023 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
1Mark schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:57:
[...]

die kan je toch legendary maken met een aspect?
Zeker, maar daar ben ik dan te lui voor op het moment. Doe ik wel weer als ik mijn build weer eens goed bekijk. Belangrijkste aspects heb ik al op andere equipement dus dat komt nog wel als ik daar een upgrade vind. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
pirke schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:00:
[...]

_O-

Necro is niet de snelste nee, maar voor mij als eerste char snel genoeg :)

Ik loop nu trouwens als experiment rond zonder basic attack, met 5 mages die essence genereren, gaat verrassend goed!
Mijn blight/CE summoner gaat overal met gemak doorheen, was zelf een beetje teleurgesteld op gemakkelijk de storyline bosses neer gingen aangezien er constant corpses komen dus je kan ook constant je summons reviven en CE knallen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sYYvPpzR4TzxeoGNdHqHxX19ZXk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/RbjFYYmvJkezpeplf3NwRRAq.png?f=fotoalbum_medium

Wou nog ff mijn neck piece laten zien, aardig wat + skills (damage en dam reduction) op 3 skills (poison trap/darkshroud en Dash) die ik gebruik en een passive die ik ook in mijn build heb wat redelijk wat extra % damage geeft.

Kan beter, maar ben blij met deze, lastig om deze te vervangen. Moet dan denk ik wel imbuement skills hebben en die passive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Bossie schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:16:
[...]

Mijn blight/CE summoner gaat overal met gemak doorheen, was zelf een beetje teleurgesteld op gemakkelijk de storyline bosses neer gingen aangezien er constant corpses komen dus je kan ook constant je summons reviven en CE knallen.
Ik doe niet aan CE, ben van Sever overgestapt op Blight (kreeg een item dat 2 ranks bonus gaf), beide curses, alle minions+golem en nu weer eens army of the dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Zijn er meer mensen die last hebben van crashes vandaag? Gpu drivers opnieuw geïnstalleerd, het spel op een andere schijf opnieuw geïnstalleerd, maar niks lijkt te helpen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
pirke schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:41:
[...]

Ik doe niet aan CE, ben van Sever overgestapt op Blight (kreeg een item dat 2 ranks bonus gaf), beide curses, alle minions+golem en nu weer eens army of the dead.
Die heb ik nog niet geprobeerd, wel een aantal pogingen tot bonespear gedaan door drops maar als ik zoiets wil dan roll ik wel een sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Bossie schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:49:
[...]

Die heb ik nog niet geprobeerd, wel een aantal pogingen tot bonespear gedaan door drops maar als ik zoiets wil dan roll ik wel een sorc.
Met 10 minions voel ik me geen sorcerer :) Heb ook flink wat thorns, 582 op lvl 42. Minions krijgen daar 30% van, stacked mooi met iron maiden. Grote groepen klein grut sterven vanzelf ook al zouden de minions niks doen. Decrepify slowed ze en ik heb verschillende bonussen tegen crowd controlled vijanden. Heb een item dat curse ranks geeft, werkt nu dubbel effectief met twee curses. Cursen gaat ook essence neutraal: de ene kost 10 essence en de andere levert juist essence op (5 per enemy). De corpses gebruik ik puur voor minions te healen en boosten. Wellicht dat dat op WT3 of hoger niet meer toereikend is, maar op WT2 is alles een peulenschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Tonymalony schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:46:
Zijn er meer mensen die last hebben van crashes vandaag? Gpu drivers opnieuw geïnstalleerd, het spel op een andere schijf opnieuw geïnstalleerd, maar niks lijkt te helpen... :(
Check eens of in battle.net hardware accelerated uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
biggydeen2 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:09:
[...]

Check eens of in battle.net hardware accelerated uit staat.
Net uitgezet maar binnen een minuut krijg ik weer zo'n fenris error.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:11:
Voor de console spelers: wat is jullie ervaring met SDR en HDR?
Ik heb het al die tijd aan staan en vind het goed te doen maar als ik videos bekijk lijkt het mooier in SDR. Vanavond eens checken.
HDR is blijkbaar niet goed geïmplementeerd. Is op Reddit etc best wat over te vinden. Mooie faal want het voelt alsof je in 2002 gamet zonder HDR op je next gen console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

[...]

thunder build maken dan smelt je ze. ook op WT3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Derr_Hans schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:34:
[Afbeelding]

Wou nog ff mijn neck piece laten zien, aardig wat + skills (damage en dam reduction) op 3 skills (poison trap/darkshroud en Dash) die ik gebruik en een passive die ik ook in mijn build heb wat redelijk wat extra % damage geeft.

Kan beter, maar ben blij met deze, lastig om deze te vervangen. Moet dan denk ik wel imbuement skills hebben en die passive.
De barrier roll is lager dan de range die erbij staat. Raar spel is het soms. Wel een keurig pronkstukje verder. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:32
Exactor it schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:47:
[...]

De barrier roll is lager dan de range die erbij staat. Raar spel is het soms. Wel een keurig pronkstukje verder. :)
Dat komt omdat de roll altijd hetzelfde blijft bij imprinten. De range past zich echter wel aan op het hogere item level... Kortom als je een aspect van een laag item level overzet op en hoger item level, dan kun je dit krijgen.

Het systeem had beter de roll kunnen aanpassen met het item level. Dus een roll op 50 procent van de range blijft op 50 procent:

Origineel item: 80 van 60-100 (op 50%)
Hoger item: 130 van 100-160 (op 50%)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Exactor it schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:47:
[...]

Damn goed dat @Derr_Hans deze screenshot heeft gepost.

Ik was gewoon helemaal vergeten dat ik stik van de upgrade materialen en nog nooit iets had geupgrade :+ :+

Gelijk alles even op 4 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Morrar schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 18:12:
[...]

Dat komt omdat de roll altijd hetzelfde blijft bij imprinten. De range past zich echter wel aan op het hogere item level... Kortom als je een aspect van een laag item level overzet op en hoger item level, dan kun je dit krijgen.

Het systeem had beter de roll kunnen aanpassen met het item level. Dus een roll op 50 procent van de range blijft op 50 procent:

Origineel item: 80 van 60-100 (op 50%)
Hoger item: 130 van 100-160 (op 50%)
Aha! Blijft een raar gebeuren met de aspects. Maar theoretisch zou je dus deze aspect kunnen extracten en op een laag level item plakken waardoor je als de brandweer door de lage levels heen kunt rammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 14:28
Net dus Mahjoob tegen gekomen. Die lijkt mij gewoon bugged maar goed, truukje voor nu maar gedaan…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MPC60 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:21:
[...]

HDR is blijkbaar niet goed geïmplementeerd. Is op Reddit etc best wat over te vinden. Mooie faal want het voelt alsof je in 2002 gamet zonder HDR op je next gen console.
Heb SDR gecheckt en het ziet er beter uit inderdaad. Mooie faal inderdaad. Al is donker wel heel donker soms.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2023 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:05
WishmasterNL schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:56:
[...]

Ik krijg een lege build te zien?
Je moet even naar het tweede tabje, daar staan de skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 19:23:
[...]

Heb SDR gecheckt en het ziet er beter uit inderdaad. Mooie faal inderdaad. Al is donker wel heel donker soms.
Achzo. Op PC lijkt de HDR wel in orde of toch niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:27

On_E

Housemusic

Nice, kom net als lvl 33 rogue een treasure goblin tegen op weg naar een quest, heeft ie gewoon even een legendary crossbow én een legendary sword bij zich. :)

Op het zwaard ook nog de ‘Twisting Blades orbit for a short time after they return to you’ ‘skill’

Beste goblin die ik tot nu toe ben tegengekomen!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Laatst online: 25-09 13:20

Dennis de Vries

Redacteur
Hoor steeds meer positieve verhalen over Diablo 4, en hou zelf er van top-down looters. Ook een tjidje D3 gespeeld op de Switch, dat was een leuke ervaring met 3 vrienden.

Nu is mijn vraag: Hoe werkt online in Diablo 4 precies? Heeft het zin om het spel te kopen als ik geen vrienden heb die het spel ook spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:04
Alles is prima solo te doen. Ik heb ook geen vrienden waarmee ik online mee kan spelen, althans die spelen dit niet.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Ik hoorde net weer
spoiler:
FRESH MEAT
. Ditmaal zonder spanning en een stuk vlotter lag onze vriend weer op de grond. :) Filmpje om mijn skills te showcasen (en vooral om te laten zien dat je je ultimate al het werk moet laten doen) https://www.xbox.com/play/media/Z52UCN66YS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 19:23:
[...]

Vind de hdr wel ok, alleen de black level raise is best storend maar redelijk goed te fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:42

Metian

Snert is vies

Dennis de Vries schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 19:56:
Hoor steeds meer positieve verhalen over Diablo 4, en hou zelf er van top-down looters. Ook een tjidje D3 gespeeld op de Switch, dat was een leuke ervaring met 3 vrienden.

Nu is mijn vraag: Hoe werkt online in Diablo 4 precies? Heeft het zin om het spel te kopen als ik geen vrienden heb die het spel ook spelen?
Je kan het spel rustig alleen spelen, totaal geen problemen mee.
Ik speel hier zelf ook alleen, omdat niemand hier D4 speelt of gewoon weg er nog niet aan toe komt

Eventueel een clan joinen voor wat interactie met andere kan ook.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 25-09 18:32

scorpie

Supra Addict

Nou, dat is me even tegengevallen zeg, ik dacht ik speel de campaign uit, doe 'even' de capstone dungeon zoals iedereen en ik kan gaan slayen op WT3. Nou, mooi niet dus.. Die capstone dungeon boss krijg ik gewoon niet neer. Ik snap het gewoon niet. Mijn penetrating shot rogue is zo slecht, het is haast hilarisch.. maarja om betere gear te krijgen moet je the hamsterwheel op.. meer grinden en meer grinden en meer grinden. Helaas is het voor casuals op deze manier best lastig om enige tractie in de vooruitgang van je character te krijgen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

scorpie schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 20:21:
Nou, dat is me even tegengevallen zeg, ik dacht ik speel de campaign uit, doe 'even' de capstone dungeon zoals iedereen en ik kan gaan slayen op WT3. Nou, mooi niet dus.. Die capstone dungeon boss krijg ik gewoon niet neer. Ik snap het gewoon niet. Mijn penetrating shot rogue is zo slecht, het is haast hilarisch.. maarja om betere gear te krijgen moet je the hamsterwheel op.. meer grinden en meer grinden en meer grinden. Helaas is het voor casuals op deze manier best lastig om enige tractie in de vooruitgang van je character te krijgen.
Ik wil je later best helpen als het nodig is.

Welk lvl ben je? ik had m op 51 gelijk de eerste keer met de thunder druid.

[ Voor 5% gewijzigd door NightShadow22 op 13-06-2023 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-09 16:21
Vandaag mijn necro naar WT 3 gebracht. Waar het met mijn druid nog wat moeite kostte was het nu een eitje met 1700 power. Ik heb een 2Hander gebruikt die mijn druid in WT 3 gevonden had en dat verschil in power is heel duidelijk.

Weet alleen nog niet wat te doen met mijn build, het gaat op zich wel goed met de minions maar bij sommige elite packs zijn de minions ondanks 45% extra life erg snel weg. En in de icecaves is het niet handig als je damage van bloodsurge afkomstig is want je moet er middenin gaan staan maar kunt geen kant uit. Dan is ranged toch een stuk makkelijker. De golem blijft wel in leven.

Mijn druid wordt misschien toch weer een poisonbuild, bevalt me beter dan pulverize ook al gaat dat erg makkelijk. Ik zou alleen wat meer stashruimte willen hebben want 4 tabs is weinig als je tot 10 karakters kunt maken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 25-09 18:32

scorpie

Supra Addict

Ik ben nu level 49,5. Maar het lijkt wel of m'n build niet klopt. Hoe hebben jullie die (algemeen gesproken) gemaakt? Ik heb een guide van zo'n penetrating shot rogue ernaast en ik probeer wat rare / legendary items bij elkaar te sprokkelen, maar heb nog geen codex affix op een item kunnen zetten, want nog te weinig legendary materials, dus het is denk ik ook wel logisch dat ik geen werkende build heb?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Net campaign uit. Kijk nu al uit naar de dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-03 12:28
scorpie schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 20:29:
Ik ben nu level 49,5. Maar het lijkt wel of m'n build niet klopt. Hoe hebben jullie die (algemeen gesproken) gemaakt? Ik heb een guide van zo'n penetrating shot rogue ernaast en ik probeer wat rare / legendary items bij elkaar te sprokkelen, maar heb nog geen codex affix op een item kunnen zetten, want nog te weinig legendary materials, dus het is denk ik ook wel logisch dat ik geen werkende build heb?
Op Icy Veins of Maxroll staan builds. Nog leuker is het om daar een afgeleide van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
scorpie schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 20:29:
Die affixes kan je bij een van de traders (de 3 bolletjes) extracten uit een legendary en vervolgens injecten op een andere. Daar kan je ook je aspects die je krijgt aan het eind van een dungeon op je gear zetten. Aspects zijn basically de laagste roll van die affix maar om je build te testen/verbeteren of in afwachting van een goeie roll kan je die gebruiken.

Lees ook in je build waar de dmg vandaan komt. Dit was in D3 helemaal anders en je moet dus ook andere stats gaan farmen.

Last but not least - je kan bij diezelde trader ook rerolls doen van affixes.

Vergeet gewoon niet dat dit alles mats en geld kost en maar heel tijdelijk zal zijn want na WT3 kom je echt in een power spike door de nieuwe drops.
Ik ben net WT3 begonnen en 1 dagger drop gaf me 25% raw dmg increase.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

MPC60 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 20:39:
Net campaign uit. Kijk nu al uit naar de dlc.
Twee zelfs! anders ik wel :*) zonder spoilers.... echt episch he de laatste 3 cutscenes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 20:47:
[...]

Die affixes kan je bij een van de traders (de 3 bolletjes) extracten uit een legendary en vervolgens injecten op een andere. Daar kan je ook je aspects die je krijgt aan het eind van een dungeon op je gear zetten. Aspects zijn basically de laagste roll van die affix maar om je build te testen/verbeteren of in afwachting van een goeie roll kan je die gebruiken.

Lees ook in je build waar de dmg vandaan komt. Dit was in D3 helemaal anders en je moet dus ook andere stats gaan farmen.

Last but not least - je kan bij diezelde trader ook rerolls doen van affixes.

Vergeet gewoon niet dat dit alles mats en geld kost en maar heel tijdelijk zal zijn want na WT3 kom je echt in een power spike door de nieuwe drops.
Ik ben net WT3 begonnen en 1 dagger drop gaf me 25% raw dmg increase.
Bij mij valt het erg tegen tot nu toe met de drops op WT3 echt super veel mooie dingen droppen ook bij bv de world bosses maar behalve mn sacred legendary helm is al mn andere legendary gear volledig geupgrade tot nu toe toch een stuk beter.

Er zitten vaak leuk dingen tussen maar met alles gefocussed op Earthen bullwark, Hurricane, Cataclysm etc .

Doen dingen zoals +56 all stats , Plus 19% lightening damage het toch veel beter als alles wat tot nu toe is gedropt.

Ik recycle ze wel allemaal voor materials, but if it aint broke dont fix it :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een goeie, thanks!
Goed idee met VRR en fine tune dark spelen. HDR is zeker nog niet perfect zo maar het is een goede tussen weg. Licht is mooier en dat vind ik de betere optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 21:06:
[...]

Dat is een goeie, thanks!
Goed idee met VRR en fine tune dark spelen. HDR is zeker nog niet perfect zo maar het is een goede tussen weg. Licht is mooier en dat vind ik de betere optie.
Ja helemaal eens ! vind het echt een geweldige vent altijd gamingtech is echt mn to go to place voor hdr settings, und ja :+ haha

Vinny Theo voor de Tv maarja hij doet niet Zoveel met games en de Oled kalibreer je maar een keer hehe.

[ Voor 10% gewijzigd door NightShadow22 op 13-06-2023 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:04
Ik wordt er weer eens uitgegooid :r

Edit: LOL your account is currently locked. Wtf?

Edit2: Ik zit er weer in. Heel vreemd dit :S

[ Voor 63% gewijzigd door Buizerd__NL op 13-06-2023 21:22 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Pagina: 1 ... 73 ... 213 Laatste