Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoEnergic
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 29-08 16:58
sorcees schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:12:
[...]

Is de PC versie ook als hardcopy te krijgen?
Wauw, sorry 1e keer dat ik weer inlog op het forum… waarschijnlijk heb je hier nu niks meer aan, maar zover ik weet niet nee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Worra schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:57:
Ik speel met de druid en heb de tornado leveling build gebruikt van Maxroll. ben ik inmiddels level 53 en op WT3 aan het spelen. Ik zou graag overstappen naar de endgame tornado build maar hiervoor is de Tempest roar helm noodzakelijk. Ik roll eigenlijk al mijn Obols op helmen maar kan hij daaruit droppen?
Hier ben ik ook een tijdje de fout ingegaan. Die tempest roar helmet moet ik ook hebben maar Uniques kunnen niet uit die orbols vendor komen..

Dus ben gewoon in die leveling guide door gegaan eigenlijk om dat gewoon sterk genoeg te houden en dan zodra ik die helm heb hoef ik niet veel aan te passen opzich.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 17:19

Grvy

Bot

@Ricmaniac serieus? dat wist ik ook niet. Dat is wel jammer om te horen.. ik rolde ook mijn obols voor uniques bij de gambler.

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:44
Over uniques. Ik heb de chest piece met enorm veel thorns gisteren twee keer gekregen. Allebei met slechte rolls maar alsnog rond de 6k aan thorn erop. Eentje kwam uit een legion event, de andere uit een regular dungeon (wel Grim favor) op WT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:05
WishmasterNL schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:07:
[...]

Heb je een linkje naar deze build?
Is er een manier om te linken naar mijn character? Of moet ik dan met de hand alle skills doorklikken? Ik weet het gros wel, maar weet niet alle skills 100% zeker meer 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Exactor it schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:43:
[...]

Bedoel je dat je het aspect upgrade tot net onder item breaking point en dan overzet naar het volgende stukje equipment om die weer te upgraden zodat de aspect weer omhoog gaat? Kun je dan niet oneindig doorgaan hiermee?
Je kunt een item maar 1x extracten en imprinten. Een imprinted power kun je dus niet meer extracten.

Dat gezegd hebbende, weet ik niet of het met breakpoints werkt. Ik heb bijvoorbeeld een legendary power die mijn skeleton mages blizzard geeft. De damage range gaat omhoog als ik het item upgrade. Als je 'm daarna extract behoudt ie de hogere damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
StygMa schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:35:
[...]

klinkt goed, ik heb zelf iets andere Arc Lash build, maar merk dat bij mij eerdere health een ding is dan perse de dmg (lvl60). Ik gebruik zelf blizzard erbij om enemies te vertragen, voor de rest gaat de meeste dmg bij mij naar basic skill damage / vulnarable en stun. En ook wat cooldown reduction. Ik gebruik zelf geen fire verder momenteel.

Voor de rest probeer ik om altijd een barrier te hebben lopen, heb ook wat aspects rondom barriers.
Heb ook amulet met 3 ranks in de glass canon, dus ik boost ook wel echt mijn damage, en voor de rest ook dingen in movement speed (Esu heirloom), maar dat is mss beetje kwestie van smaak.

Maar uiteindelijk probeer ik efficient te zijn en snel richting het doel te gaan, als ik vast loop probeer ik de ultimate klaar te hebben.
Als je health een ding is, dan moet je juist naar die combinatie kijken van Firebolt als enchantment en de "Warmth" passive (bij Ultimate). Samen zorgen die voor enorme health regen. Als je 5-10 enemies in de buurt hebt, dan heb je dus al 5-10% health regen per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Iemand Mahjoob al weten te verslaan? Volgens mij is hij de werkelijke eindbaas van dit spel. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 16:45
mpra schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:11:
[...]

Dat gezegd hebbende, weet ik niet of het met breakpoints werkt. Ik heb bijvoorbeeld een legendary power die mijn skeleton mages blizzard geeft.
Wacht even: deze legendary bestaat en ik speel geen necromancer? 😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:38
Deadsmell schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:25:
Iemand Mahjoob al weten te verslaan? Volgens mij is hij de werkelijke eindbaas van dit spel. :X
Wie is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Wellicht wil je geen spoiler als je dat niet weet.

spoiler:
Hij is de boss van een side quest, van de Unsafe Travels questline. Verandert op het eind in een beest, dat o.a. vampiric heeft, waarmee hij continu healt.

Aan Reddit te zien hebben mensen extreem veel moeite met dit gevecht. Heeft me ook veel pogingen gekost, totdat ik het trucje las. En dat terwijl 'ie maar één level hoger spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Deadsmell schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:32:
[...]

Wellicht wil je geen spoiler als je dat niet weet.

spoiler:
Hij is de boss van een side quest, van de Unsafe Travels questline. Verandert op het eind in een beest, dat o.a. vampiric heeft, waarmee hij continu healt.

Aan Reddit te zien hebben mensen extreem veel moeite met dit gevecht. Heeft me ook veel pogingen gekost, totdat ik het trucje las. En dat terwijl 'ie maar één level hoger spawnt.
Ah die heb ik volgens mij nog niet gedaan, wel leuk zo'n uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:53
verkeerde topic

[ Voor 92% gewijzigd door Kol Nedra op 12-06-2023 17:39 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
1Mark schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:26:
[...]

Wacht even: deze legendary bestaat en ik speel geen necromancer? 😳
Ik heb 'm veelvuldig gebruikt tijdens levelen, wel fijn wat blizzards over je scherm. Ik gebruik hem inmiddels niet meer ivm respec naar shadow (meer scaling opties zoals ik het zag) en hij werkt helaas alleen maar met cold skeletal mages :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
Lastige baas, die crypto :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Bazziek schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:37:
[...]

Ah die heb ik volgens mij nog niet gedaan, wel leuk zo'n uitdaging.
Ja, maar wel verwarrend. Ik had na vier pogingen geen idee meer of ik hem nu wel of niet moest verslaan, omdat het onmogelijk leek. Dacht op den duur dat ik het gewoon vol moest houden en dat de quest dan automatisch zou eindigen ofzo. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
Derr_Hans schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:06:
[...]

Vooral goed kijken wat je doet als build.

Voor melee, damage to close enemies is altijd een goede optie.
Een build zonder vulnerable proc is geen goede build, zorg dat je een goede manier vind om vulnerable te proccen en dan Gear met Damage to Vulnerable targets ect ect.

Heb je slows in je build dan damage to slow targets ect ect.

Een rogue heeft veel ctir dus dan je wel veel crit damage and crit chance op je gea.

De itemisation lijkt lastig maar is eigenlijk gewoon simpel, btw resistance is ruk armor is best ook tegen cold/poison ect ect damage.
Eens voor wat betreft vulnerable. M.i. kan geen enkele build zonder vulnerable, gezien het een separate multiplier is in tegenstelling tot alle andere increased damage mods, die naar zoals het er nu naar uitziet allemaal additive zijn met elkaar. Het helpt enorm als je in de basis begrijpt hoe damage mods met elkaar stacken (of juist niet).
Zorg dus voor hoge uptime vulnerable.

Toen ik eenmaal 60% vulnerable damage op mijn weapon gerolled had was dat een wereld van verschil. (Vulnerable applyde ik al maar het effect was daarvoor maar 20%)

[ Voor 5% gewijzigd door mpra op 12-06-2023 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:53
Bazziek schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:45:
[...]

Lastige baas, die crypto :+
ik kom maar op 2 topics, 50% kans dat het fout gaat :7

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:42
Deadsmell schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:25:
[...]

Ja, maar klagen op het forum werkt altijd wel. RNGesus leest mee.
Dat werkt toch alleen maar in Fifa Ultimate team topic?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 11:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

DivineNL schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:53:
[...]

Klopt niet helemaal, ze hebben volgens mij in een devtalk al gezegd dat altars bijv. mee gaan.
Ik zou het raar vinden want zo lastig is het niet om ze te pakken en in 3 maanden kan je een hoop doen. Ik ken mensen die al een tijdje klaar zijn met de renown rewards en hoelang zijn we nou bezig

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze gamer is er een midweek niet... in een vakantiepark in Lunteren as we speak... pfoeh! Vervelend voor mij... ;)

Enorm veel zin het spel weer op te pakken zodra ik thuis ben. Begin het beestje steeds een beetje beter kennen... maar de bleed build moet ik sowieso nog onder de knie krijgen. En hoe ik wapens kan koppelen aan skills... geen idee of dat überhaupt mogelijk is. Zou graag m'n 1 handers gebruiken voor het genereren van fury...

Haha nog.zo veel vraagtekens. Eigenlijk wel mooi. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:38
Worra schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:57:
Ik speel met de druid en heb de tornado leveling build gebruikt van Maxroll. ben ik inmiddels level 53 en op WT3 aan het spelen. Ik zou graag overstappen naar de endgame tornado build maar hiervoor is de Tempest roar helm noodzakelijk. Ik roll eigenlijk al mijn Obols op helmen maar kan hij daaruit droppen?
Ik gebruik zelfde build/guide.

Wat voor wapen heb jij? Een 2h of 1h + totem. En is een snel wapen juist goed om spirit te krijgen? (Storm strike) spammen

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Freakiebeakie schreef op maandag 12 juni 2023 @ 18:30:
[...]

Ik zou het raar vinden want zo lastig is het niet om ze te pakken en in 3 maanden kan je een hoop doen. Ik ken mensen die al een tijdje klaar zijn met de renown rewards en hoelang zijn we nou bezig
De devs zeggen hier dat:
- je voor hardcore en softcore de statues apart moet unlocken
- je ze voor de stats die je krijgt als je ze vindt niet opnieuw moet unlocken in seasons
- maar dat je er in seasons wel opnieuw renown en xp voor krijgt als je het wel doet

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Hoppa! Na de hotfix in 1x de Capstone dungeon voor WT3 gehaald. Solo met blood necro lvl 52. Ging verrassend makkelijk.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
mpra schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:11:
[...]

Je kunt een item maar 1x extracten en imprinten. Een imprinted power kun je dus niet meer extracten.

Dat gezegd hebbende, weet ik niet of het met breakpoints werkt. Ik heb bijvoorbeeld een legendary power die mijn skeleton mages blizzard geeft. De damage range gaat omhoog als ik het item upgrade. Als je 'm daarna extract behoudt ie de hogere damage.
Goede truk wel. Ik ga het straks eens proberen door wat te upgraden tot net onder breaking point en dan overzetten en het nieuwe item weer upgraden. Zou voor je endgame build wel eens een alleraardigst trukje kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:41

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Deadsmell schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:25:
Dmg doen en niet dood gaan? :P

Kan hem mij niet herinneren, maar m'n fire sorc had vanaf de 2e helft van het spel sowieso geen moeite meer met welke boss dan ook :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

Hier een vraagje voor de Barbarians. Als ik een wapen vind vind ik deze vaak voor de 4 onderste vakjes van mijn character. Weet effe niet hoe ik dat het beste kan uitleggen.

Maar waarom heb ik 4 wapens als mijn character 9/10 keer met hetzelfde wapen mept? Ik zie hem namelijk nooit.met mijn 2 "kleine" middelste wapens slaan. Ik moet namelijk om rang 1 te behalen met een 2h sword slaan. Nu heb ik deze in het rechter vakje. Maar slaat hij bv met de mace in mijn linker vakje. Hier ( het zwaard) krijg ik dan volgens mij geen xp voor.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik speelde tot nu toe op een geleende Steamdeck, maar heb het spel zojuist aan de praat gekregen op mijn M1 Macbook.

Ik gebruik de MacOS Sonoma Beta waarin DX12 wordt ondersteund. Draait als een zonnetje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Wat mis ik? :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/83HWIm1do7kZeqOyqwGbbuZpw8Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KMdU1QGa9OfQYDGqJVPkTPgz.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:36
Jk_W schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:56:
Ik speelde tot nu toe op een geleende Steamdeck, maar heb het spel zojuist aan de praat gekregen op mijn M1 Macbook.

Ik gebruik de MacOS Sonoma Beta waarin DX12 wordt ondersteund. Draait als een zonnetje!
Stuur Whoopiel Goldberg even een berichtje, ze zal erg blij met je zijn! :+
https://www.xgn.nl/nieuws...f-wegens-diablo-4-release

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Campaign uit act 6 was wel echt van epische proporties de hele campaign was echt goed.

Ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat in de 2 aangekondigde Dlc´s , Toch blijf het echt een grote flaw dat ze de explorer en degene die zn tijd voor de map neemt en alle side content probeert af te werken straffen met de world scaling lvl cap van 50 ik was van plan hier nog vele uren zoet mee te zijn maar werd eigenlijk gedwongen de campaign te gaan rushen en op lvl 52 is alles gewoon een push over dus alle uitdaging en trial and error in een keer verdwenen.

Ik geniet daarvan in mn games en geef dit gedeelte daarom een 7 terwijl het eerste een dikke 9.5 voor mij was.

Erg eigenaardige game design keuze om zo de vrijheid af te pakken van de speler en de speler te straffen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:22
Ik dacht dat er maar 5 ACTs waren, en toen was ik ineens in ACT 6 haha.. lekker dan xD

Net wel deze opgepakt.. Mijn eerste Unique, voor mijn whirlwind barb echt GOUD.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CqQHgnHtHJDC4Tb4eogT4nQX9o8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QwSStPD5T6mOZKU6mSy97HFx.jpg?f=user_large

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

TgR_KILLER schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:13:
Ik dacht dat er maar 5 ACTs waren, en toen was ik ineens in ACT 6 haha.. lekker dan xD

Net wel deze opgepakt.. Mijn eerste Unique, voor mijn whirlwind barb echt GOUD.. [Afbeelding]
Kreeg hem net ook. jammer genoeg kan ik er weinig mee want mn legendary jewelery die ik equipped heb heeft betere stats voor mijn druid.

Ook de extract gaat hem niet worden.... toch een mooie trophy heb m gestashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik kan bij de jeweler nog steeds alleen 2 types maken (bijv. AMETHYST en CHIPPED AMETHYST). Ben nu in WT3 en level 52. Moet je iets speciaals doen voor betere gems, of is dat WT4?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:46:
Hier een vraagje voor de Barbarians. Als ik een wapen vind vind ik deze vaak voor de 4 onderste vakjes van mijn character. Weet effe niet hoe ik dat het beste kan uitleggen.

Maar waarom heb ik 4 wapens als mijn character 9/10 keer met hetzelfde wapen mept? Ik zie hem namelijk nooit.met mijn 2 "kleine" middelste wapens slaan. Ik moet namelijk om rang 1 te behalen met een 2h sword slaan. Nu heb ik deze in het rechter vakje. Maar slaat hij bv met de mace in mijn linker vakje. Hier ( het zwaard) krijg ik dan volgens mij geen xp voor.
Zo uit mijn hoofd, het is mede afhankelijk van je skills, frenzy zal bijvoorbeeld de dual wield wapens gebruiken.

Je kunt ook bij je Abbilities een bepaald wapen toewijzen aan de skills.

Ergens in dat menu zal staan assign skills.

Op xbox is dit L ingedrukt houden, dan krijg je de opties om door de wapens te cyclen met X 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Afronding? Zit je misschien op 349 Willpower als je bij stats kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Exactor it schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:44:
[...]

Afronding? Zit je misschien op 349 Willpower als je bij stats kijkt?
Nope 350 :P Nu een node erbij en 355 en hij doet het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:04
Ik ben bijna klaar met campaign, voor mijn beeldvorming welke stappen kun/ga je doen? Iemand had hier ergens een linkje gepost met een guide. Maar ik kan deze even niet zo gauw vinden.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 11:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Angeloonie schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:57:
[...]

Ik had het zelfde bij mijn rogue, die moest van iets 250 hebben en dat had ik precies maar het bleef rood. De dag erna log ik in en plots was het groen

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:23

OMD

[...]

Zie toch 349 op je plaatje rechtsbovenin? Dat is toch Willpower?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Angeloonie schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:25:
[...]

Dmg doen en niet dood gaan? :P

Kan hem mij niet herinneren, maar m'n fire sorc had vanaf de 2e helft van het spel sowieso geen moeite meer met welke boss dan ook :+
Vampiric. Elke keer als je er een kwart of meer af hebt, healt hij weer tot full health. Was interessant. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
OMD schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:01:
[...]

Zie toch 349 op je plaatje rechtsbovenin? Dat is toch Willpower?
Hmm daar wel ja, maar in mijn character scherm weer niet.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:48
Op naar Act VI :). Eén dezer avonden afronden en daarna snel WT3 unlocken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Angeloonie schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:04:
[...]

Hmm daar wel ja, maar in mijn character scherm weer niet.. :S
Afronding. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 18:32

scorpie

Supra Addict

Holy moly het is me eindelijk gelukt om een boss in act VI te verslaan. Ik ergerde me groen en geel aan z'n attack pattern, en het feit dat ik niet vrij door de ruimte kon rondlopen. Ergste van alles was nog wel dat de muur aan de voorkant van rendering niet werd weggesneden, dus als ik aan de onderkant van de ruimte liep, zag ik alleen de muur en de healthbars van de enemies :@

Maar, gelukt dus! Op naar de volgende bossfight (I think :P)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Over holy moly gesproken. Ik schrok me net rot toen ik
spoiler:
fresh meat
voor de vierde keer hoorde. Maar ditmaal ligt ie. Geen fatsoenlijke drops helaas maar mooi om die dude die ik eerst totaal niet aan kon plat te leggen. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/1111304.jpg?maxWidth=700

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:22
Zo nou even wat gear gegrind nu ik op WT2 speel. Heb nu wel denk ik de juiste gear en legendary's om weer door te gaan. Paar leuke dingen gevonden, die boom is ook wel leuk om af en toe even te grinden voor wat gear. Heb best wel wat leuke dingen nu in mijn setup. Healing when enemy's are close. Extra crit, extra damage. Heb mijn Whirlwind nu bijna zover dat hij onbeperkt kan draaien in groepjes =). Morgen ofzo maar eens richting WT3 gaan...

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:23
NightShadow22 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:11:
Campaign uit act 6 was wel echt van epische proporties de hele campaign was echt goed.

Ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat in de 2 aangekondigde Dlc´s , Toch blijf het echt een grote flaw dat ze de explorer en degene die zn tijd voor de map neemt en alle side content probeert af te werken straffen met de world scaling lvl cap van 50 ik was van plan hier nog vele uren zoet mee te zijn maar werd eigenlijk gedwongen de campaign te gaan rushen en op lvl 52 is alles gewoon een push over dus alle uitdaging en trial and error in een keer verdwenen.

Ik geniet daarvan in mn games en geef dit gedeelte daarom een 7 terwijl het eerste een dikke 9.5 voor mij was.

Erg eigenaardige game design keuze om zo de vrijheid af te pakken van de speler en de speler te straffen.
Hmmm dan moet ik ook maar op schieten, net begonnen aan act 2 en ben level 32. Ik doe alles wat ik tegen kom, maar dat is dan dus niet heel handig.

Was net even vergeten dat ik hardcore speelde, zag een treasure goblin. Oogkleppen op en gaan. Maar had op een gegeven moment zoveel achter me aan dat ik bijna dood ging. Goblin maar laten gaan en alles gecleared.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 18:32

scorpie

Supra Addict

Ok, done! Op naar World Tier 3 via 2 en dan maar eens kijken of ik een goede build in elkaar kan draaien. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

KraveN schreef op maandag 12 juni 2023 @ 23:48:
[...]

Hmmm dan moet ik ook maar op schieten, net begonnen aan act 2 en ben level 32. Ik doe alles wat ik tegen kom, maar dat is dan dus niet heel handig.

Was net even vergeten dat ik hardcore speelde, zag een treasure goblin. Oogkleppen op en gaan. Maar had op een gegeven moment zoveel achter me aan dat ik bijna dood ging. Goblin maar laten gaan en alles gecleared.
Ja ik raad je het wel aan zodat ze campaign leuk en uitdagend blijft. Want ik kon gewoon zo voor alle bosses gaan staan zonder al te veel te bewegen en ze smelten met mn thunder druid er was echt helemaal geen uitdaging meer aan alle mobs smolten als sneeuw voor de zon . het kwam uit op ordinair hersenloos button bashen :+ ( World Tier 2 )

Ik speel normaal ook in de stijl van alle side quests clearen en soms een campaign mission maar dat kan jammergenoeg bij deze game niet op een leuke manier.

Verder wel echt een geweldige game ik speel normaal nooit games meer na ik de campaign uit heb maar hier zit zoveeeeeel content in het blijft gewoon tof vooral dat iedere keer betere gear krijgen en je build uitbouwen is echt zeer satisfying.

Hehe taaie rakkers he die treasure goblins! :P

[ Voor 19% gewijzigd door NightShadow22 op 12-06-2023 23:55 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:08
Ik heb nu de Warlord, Exceptional en Boneweave set helemaal compleet. De Exceptional is de armor uit de Necromancer cinematic. Nu moet ik de Runic nog compleet krijgen.

Warlord armor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W88cPyp4kUizHWI_WqNzEBm2Jds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yuWm6WZTcsApCPAdzFOXhn39.jpg?f=fotoalbum_large

Exceptional armor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvBUY5qukmDO7B0TeCdQtlzSuR8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MPMaJXF2ClXdjVKsHYcBGv1y.jpg?f=fotoalbum_large

Boneweave armor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MgeWoGvxj8drKWlmbL_sUn2bEjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i9HeFBqjRdX97AmMCaQQAZRf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 13-06-2023 03:13 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Zoveel fun met Rogue en Necromancer. Beiden op WT3. Rogue op lvl52 en Necro lvl59.
De Helltide Events zijn prima om wat loot te pakken en die boom doet ook goed mee. Diablo IV is één grote loot piñata!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OBwU6IOS3bVHOZGb9NBrHu6T_QI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7gGvgrELq29Zp9bxBfBrqqjq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vGJ7Bm7BEw9dTImqiKVo3k4gb5U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XiybBZwxMPlSWuRZ7RjOOB0a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
Substats rerolled? Is dat wat aan de armor / wapen verbonden zit? En dan dus kans op een lagere roll in een range? Of de roll is gelijk en de range gaat omhoog 🙂

Ancestral is sws vaak boven de 725 dus daar heeft het weinig invloed op. Maar zoals in het voorbeeld met sacred van 701+ kan het nog interessant zijn

[ Voor 32% gewijzigd door nickko op 13-06-2023 07:29 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 22:24
Weet iemand hoe je http://d4armory.io laat updaten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
De stats na week 1:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMfvugkdOggf2xdSEYwbS_LLy9U=/234x176/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/O82eBaLsCfgXnK51nU9smAuL.webp?f=fotoalbum_medium

Best "weinig" level 100's. Maar ik snap het wel, want je moet echt onwijs veel spelen om 100 te worden met weinig slaap haha. Zal wel helpen als je skilled bent, maar alsnog. :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Eindelijk eentje helemaal af :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cd8yFz6-ZjVtUK66sjbswQgyN8M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iSMope93r8KAujHCbr3JDFE8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 22:24
Diversity schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 07:55:
De stats na week 1:

[Afbeelding]

Best "weinig" level 100's. Maar ik snap het wel, want je moet echt onwijs veel spelen om 100 te worden met weinig slaap haha. Zal wel helpen als je skilled bent, maar alsnog. :P
Had niet verwacht dat de Sorc het meeste gespeeld zou worden. Heb nou niet echt het idee dat het een class is die heel snel door de mobs hakt. Maar misschien is dat puur mijn Blizzard build :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vindictae
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:31
Oxigeon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:46:

Sommige skills hebben specifieke eis voor welk wapen ze gebruiken. Dus rend gebruikt bijvoorbeeld slashing. Automatisch wordt je sterkste wapen gebruikt (wat aan de eisen voldoet uiteraard), maar dit kun je overrulen bij skill assignment. Dit zou bijvoorbeeld een keuze zijn als je basic skill vaker wilt laten slaan voor de Fury generate.

Mocht je ook bonus hebben op weapon swap, kan het de overweging waard zijn om op meerdere skills andere wapens te gebruiken, die misschien niet meteen de beste zijn, maar daardoor wel andere effecten triggeren.

Daarnaast maakt het ook niet uit als je maar één wapen gebruikt, hoor. Dan zijn de rest gewoon mooie stat blocks. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:48
Diversity schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 07:55:
De stats na week 1:

[Afbeelding]

PvP is dead on arrival zo te zien :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

psychodude schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 08:12:
[...]

PvP is dead on arrival zo te zien :+.
Ik ben wel 1 van die kills. :P Ik had mezelf volgens mij als bloodmarked aangevinkt en kreeg opeens een gast met 20 levels meer op m'n dak. Kansloos was dat. Maar, ik moet ook ooit 5 pvp kills maken om die trophy binnen te halen. Ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Sipio schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:37:
[...]

Zo uit mijn hoofd, het is mede afhankelijk van je skills, frenzy zal bijvoorbeeld de dual wield wapens gebruiken.

Je kunt ook bij je Abbilities een bepaald wapen toewijzen aan de skills.

Ergens in dat menu zal staan assign skills.

Op xbox is dit L ingedrukt houden, dan krijg je de opties om door de wapens te cyclen met X 👍
Op PC is dit middle mouse button op de skill zelf. Kun je zelf door je verschillende wapens cyclen. Nu is het meestal zo dat hij zelf de beste keuze selecteert, maar je kan op deze manier altijd zelf kiezen.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:42
MailMan schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 08:05:
[...]

Had niet verwacht dat de Sorc het meeste gespeeld zou worden. Heb nou niet echt het idee dat het een class is die heel snel door de mobs hakt. Maar misschien is dat puur mijn Blizzard build :+
Mijn necro met blizzard van skelly frost mages daarentegen :*)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:07
Kun je na de campaign gewoon de SQ's doen? Ik denk dat ik dan ook maar alleen voor de campaign ga vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
[...]

Had je misschien ergens iets met %willpower o.i.d.? Of iets dat %Willpower oplevert? Wellicht dat je op 349,5 uit kwam en dat het in de afronding fout ging...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Wat ik mij nog af zat te vragen over die PVP zones: Kun je daar rondhuppelen zonder dat je random geganked wordt?
Of heb je dat alleen als je daadwerkelijk je bloodmarked aanzet?

Ik wil daar namelijk eens een kijkje gaan nemen voor wat legendary's, want er lopen best veel elites en speciale mobs rond waarvan ik benieuwd ben wat ze allemaal droppen, maar heb geen zin om continue geganked te worden als ik simpelweg wat elites wil killen...

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
mister_S schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 08:56:
Kun je na de campaign gewoon de SQ's doen? Ik denk dat ik dan ook maar alleen voor de campaign ga vanaf nu.
Ja, sterker nog, voor renown te farmen is het praktisch om de sidequests te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:49

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik heb mij ook puur alleen de campain gefocussed eerst.
eindigde ongeveer op lv43 zoner teveel afleidingen (her en der een event gepakt bij het rondlopen over de map).

Capstone op 43 is lastig though :D
Na een introductie door een andere speler in helltides en nightmare dungeons heb ik de smaak nu wel te pakken. :9

Ik mis wel de 'public party' feature een beetje. was altijd wel een uitkomst als niemand in je clan/lijst online is :)

[ Voor 15% gewijzigd door JoSchaap op 13-06-2023 09:14 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb gisteren act 6 gecomplete op mijn Rogue. Level 49 nu, morgenavond zal ik starten met de epilogue en daarna denk ik even een 'boost' zoeken voor de WT3 capstone dungeon. Want volgens mij moet je WT3 unlocken om tier 4 en 5 van de renown bonussen te krijgen toch?
Zouden jullie eerst main aspects farmen in dungeons? Of eerst WT3 unlocken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Dazzler2120 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:17:
Ik heb gisteren act 6 gecomplete op mijn Rogue. Level 49 nu, morgenavond zal ik starten met de epilogue en daarna denk ik even een 'boost' zoeken voor de WT3 capstone dungeon. Want volgens mij moet je WT3 unlocken om tier 4 en 5 van de renown bonussen te krijgen toch?
Zouden jullie eerst main aspects farmen in dungeons? Of eerst WT3 unlocken?
Als je build een beetje oke is, kun je tegen lvl 50 die capstone dungeon wel aan. Zal niet makkelijk zijn, maar hij is goed te doen.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Ik heb nu al 4x die Valta verslagen... ... maar moet elke keer die quest weer opnieuw doen... ... ... lekker dan...

Less = more

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pfff 2 dagen zitten aanklooien als tornado druid en continu weggevaagd in WT4 capstone. 1 respec naar pulverize en gelijk boss geoneshot. Wel lekker dit, 2 chars WT4 ready nu :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
IIsnickerII schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:18:
[...]

Als je build een beetje oke is, kun je tegen lvl 50 die capstone dungeon wel aan. Zal niet makkelijk zijn, maar hij is goed te doen.
Dan ga ik het eerst eens solo proberen. Heb op zich redelijke aspects op mijn gear zitten, moet wellicht wel goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 12:42
Iemand goede ervaringen met Hota builds na Lvl 50 op wt3...ben nu bleed maar zoek toch nog meer damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik vind het bijzonder lastig om mijn legendary's te vervangen voor (hogere iLevel) Rare items.. soms bouw ik mijn complete rotation op allerlei mooie Legendary perks die op mijn wapens/armor zit.. en dan ben ik die ineens kwijt.

Dus heb nu op level 54 nog steeds level 42 legendaries... Hoe gaan jullie daarmee om?

Kan gewoon moeilijk afstand doen van mijn speelgoed.. :-/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Alcmaria schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:00:
Ik vind het bijzonder lastig om mijn legendary's te vervangen voor (hogere iLevel) Rare items.. soms bouw ik mijn complete rotation op allerlei mooie Legendary perks die op mijn wapens/armor zit.. en dan ben ik die ineens kwijt.

Dus heb nu op level 54 nog steeds level 42 legendaries... Hoe gaan jullie daarmee om?

Gewoon die legendaries omzetten in aspects, en dan op je nieuwe gear zetten. Let wel op dat als je een aspect eenmaal geïmprint hebt, dat deze er niet nog eens vanaf gehaald kan worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Hoe ervaren jullie het levelen voorbij lvl50? Ik moet zeggen dat ik persoonlijk toch wel wat meer moeite heb om de interesse in m'n karakter vast te houden. Dat is natuurlijk ook het eerste moment waar de xp requirement relatief fors omhoog schiet en je build eigenlijk goed en wel vast staat. Ik heb inmiddels een barb/rogue/sorc rond level 54 zitten (en een druid op ~42 oid). Kleine kanttekening daar is ook dat je eigenlijk niks hebt aan leveling loot bewaren, met een paar uitzonderingen daargelaten kan je maar weinig echt hergebruiken op een andere class.

Wellicht is de vermindering in mijn aandacht ook omdat het zo awkward is om dungeons achter elkaar te runnen, je kan ze solo niet resetten (behalve reloggen) en voor elke andere nightmare sigil dungeon moet je weer een hele wandeling afleggen. Het maps achter elkaar doen zoals in Path of Exile mis ik wel een beetje. Het gaat natuurlijk niet alleen maar om efficientie maar zo is er wel extra veel down time tussen de runs in.

Ben benieuwd wat jullie vinden en hoe jullie het levelen na lvl50 aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
IIsnickerII schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:04:
[...]

Gewoon die legendaries omzetten in aspects, en dan op je nieuwe gear zetten. Let wel op dat als je een aspect eenmaal geïmprint hebt, dat deze er niet nog eens vanaf gehaald kan worden.
En aanvullend daarop, als je de campaign gecomplete hebt de dungeons doen om die aspects permanent te unlocken. Mocht je geen goede vervanging hebben voor je specifieke aspect, dan kan je die nog gebruiken.
Dungeon aspects zijn permanent bruikbaar, maar geven je wel de slechtste roll van die legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:49

JoSchaap

Had a life, got a modem..

internaut schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:38:
Iemand goede ervaringen met Hota builds na Lvl 50 op wt3...ben nu bleed maar zoek toch nog meer damage.
ik heb tot gisteren de build op iceyveins (barb-levelling-guide) gebruikt en die werkte prima tot WT3.
Ben nu voorzichtig aan het migreren naar WW (lv 52) maar merk dat ik duidelijk nog iets meer fury generation nodig heb :)

[ Voor 7% gewijzigd door JoSchaap op 13-06-2023 10:13 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:32

Spooksel

Spooksel!

Hmm, ik heb een Pulverize Druid. Maar heb nu een wapen gevonden met 'Aspect of the Aftershock' erin:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mY2rNGloiSAOF6fNLzHeb30xWHY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lM56ezSVeWQSHtP9kiVnoIBO.png?f=user_large

Dat maakt Landslide toch wel weer yummy denk ik :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 14:09

Rj-

internaut schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:38:
Ik ben van een bleed (rend) naar een HOTA build gegaan. Voelt goed! Powerlevel over 9000! :9

https://d4builds.gg/build...0-4f6c-8d71-e285150084ee/

Tip! Zet,Aspect of Ancestral Force op je 2H slashing wapen. Dan krijg je een hoger % dan op een item slot .

[ Voor 23% gewijzigd door Rj- op 13-06-2023 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Dazzler2120 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:10:
[...]

En aanvullend daarop, als je de campaign gecomplete hebt de dungeons doen om die aspects permanent te unlocken. Mocht je geen goede vervanging hebben voor je specifieke aspect, dan kan je die nog gebruiken.
Dungeon aspects zijn permanent bruikbaar, maar geven je wel de slechtste roll van die legendary.
Ik zat precies met deze vraag in mijn hoofd. Ofja, je geeft antwoord op mijn vraag. Ik moet wat minder snel alles kapotmaken geloof ik. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 19:32

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MailMan schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 08:05:
[...]

Heb nou niet echt het idee dat het een class is die heel snel door de mobs hakt. Maar misschien is dat puur mijn Blizzard build :+
De mobs zijn over het algemeen het probleem niet, als voorbeeldje op 59 de tweede capstone dungeon doen was kwa mobs prima te doen, elites koste iets meer tactiek. Het verschil echter tussen die mobs en de laatste baas is niet een beetje kwa Hleath/Power/Gameplay, daar zat echt een serieuze gap tussen.

T4 is ook prima te doen op dat level kwa mobs, je moet alleen wel serieus je omgeving en awereness in de gaten houden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik vind het als Minion necro wel heel erg lastig om info over mijn minions te vinden. Moet ik echt over al mijn items heen gaan om te zien hoeveel ze in wat gebuffed worden? :(
Dat was is D3 wel een stuk aangenamer en overzichtelijker gedaan.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:57
Gisteren begonnen met de game. Ben in de eerste town aangekomen. Vanavond maar weer verder. Wat is een beetje aan te raden alle side quests doen of gewoon mainquest(s?) volgen en als de side quest op de route ligt die meepakken?

Heb ook gekozen voor sorcerer en wil mij op frost + lightning focussen heb geen guide of iets gevolgd en zie wel of dat gaat werken. tot nu toe wel echt leuk om te spelen. De freeze effect op mobs ziet er echt heel gaaf uit!

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
nickko schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 06:58:
[...]

Substats rerolled? Is dat wat aan de armor / wapen verbonden zit? En dan dus kans op een lagere roll in een range? Of de roll is gelijk en de range gaat omhoog 🙂

Ancestral is sws vaak boven de 725 dus daar heeft het weinig invloed op. Maar zoals in het voorbeeld met sacred van 701+ kan het nog interessant zijn
Dat klopt ja, het kan zijn dat je een 20% roll had van [10%-20%] wat verandert naar een 18% roll van [18%-28%]

Dan heb je dikke pech :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Alcmaria schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:00:

De stap van normal items naar Sacred is enorm, zoals andere al aangaven.
Extract power die niet imprinted zijn en zet deze op de sacred rares.

Je gaat van normaal Saiyan naar Super Saiyan 2 om maar een vergelijking in power lvl te maken.
De armor lvl en wapen DPS is te goed om over te slaan, en dit geld ook weer voor de volgende stap naar ancestral.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

SMD007 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:46:
Gisteren begonnen met de game. Ben in de eerste town aangekomen. Vanavond maar weer verder. Wat is een beetje aan te raden alle side quests doen of gewoon mainquest(s?) volgen en als de side quest op de route ligt die meepakken?
Handigste om te doen eigenlijk is net genoeg Renown verzamelen per gebied (door altaren, side quests, gebieden, etc) om de eerste 3 bonussen te unlocken. Daarna de rest laten liggen tot je 50+ bent.

Dungeons die goeie aspects opleveren voor je class gewoon doen uiteraard :)

[ Voor 6% gewijzigd door Spooksel op 13-06-2023 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
WishmasterNL schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:07:
[...]

Heb je een linkje naar deze build?
Dit is het nu volgens mij, wil nog wel even dubbelchecken of m'n passives nog wel helemaal up to date zijn

https://d4builds.gg/build...d-46f7-855f-867ba3c745c7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Spooksel schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:49:
[...]

Handigste om te doen eigenlijk is net genoeg Renown verzamelen per gebied (door altaren, side quests, gebieden, etc) om de eerste 3 bonussen te unlocken. Daarna de rest laten liggen tot je 50+ bent.

hoe weet ik welke Dungeons goede aspects voor mij opleveren? Of wordt ik daar wel doormiddel van quests naar doorverwezen?

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Spooksel schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:49:
[...]

Niet helemaal mee eens, de Campaign is opzich niet moeilijk en als ik niet voor alle altars was gegaan en dergelijk dan was de Campaign wel een heel stuk uitdagender geweest.

Wil je een Campaign waar je niet alles zo maar kan face tanken dan zou ik niet al te veel side quests doen en altars op pakken. Daarnaast zodra jij je mount heb is het gewoon een heel stuk fijner altars te pakken vanwege de snelheid van je paard en de monsters hebben een veel kleinere aggro range.

Als je het allemaal niet helemaal uitmaakt dan zou je inderdaad gewoon alle zones tot rank 3 renown kunnen brengen en dan door gaan naar de volgende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-09 13:32
SMD007 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:52:
[...]

hoe weet ik welke Dungeons goede aspects voor mij opleveren? Of wordt ik daar wel doormiddel van quests naar doorverwezen?
maxroll.gg en dan je build opzoeken. via y kan je het opzoeken ingame

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Open je progressie (Y default) en dan Aspects, filter op Class only en zoek wat je wilt. Ik geloof dat als je op de dubbel click op de aspect die je wilt dat je dan een punt op de map krijgt waar deze is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

[...]

Dat hangt een beetje af van de build die je maakt eigenlijk. Ik speel een Druid met focus op Pulverize, dan hoef ik bijvoorbeeld geen aspects te gaan verzamelen die te maken hebben met storm damage of wolf companions.

Het is dus echt gewoon goed kijken wat de verschillende aspects in de dungeons zijn en of ze nuttig voor jou zijn op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Thanks allemaal ga het vanavond wel zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Denk er aan om een Storm en Earth Druid te maken.
Of het gaat werken geen idee, dat is het leukste aan char building :P

Iig een WIP dingentje

https://d4planner.io/skil...:162;ER2:153;EA:41;ER1:45

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Wat wordt er nou wel gereset per season en wat niet ?

Wel gereset:
  • Renown
Niet gerest:
  • Altars
  • Aspects
  • Paragon
Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
So_Surreal schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:25:
Wat wordt er nou wel gereset per season en wat niet ?

Wel gereset:
  • Renown
Niet gerest:
  • Altars
  • Aspects
  • Paragon
Klopt dit?
Mag hopen dat ze die Altars niet resetten, dat is echt niet leuk om te doen. Heeft iemand al een nieuwe farm spot ontdekt voor legendaries?

[ Voor 5% gewijzigd door Tonymalony op 13-06-2023 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Alleen de XP gain bonussen wordt gereset, alle account bound bonussen blijven.

Altars wordt gereset maar de bonus stats die je heb, die worden niet gereset.
Dus een Altar wordt dan alleen een XP gain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Derr_Hans schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:29:
Alleen de XP gain bonussen wordt gereset, alle account bound bonussen blijven.

Altars wordt gereset maar de bonus stats die je heb, die worden niet gereset.
Dus een Altar wordt dan alleen een XP gain.
+ renown gain voor de Altar
Maar het is dus voor de 'sterkte' van je character niet belangrijk om dat verder te unlocken.

Pagina: 1 ... 72 ... 213 Laatste