Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhill
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-09 18:14
Oxigeon schreef op zondag 11 juni 2023 @ 07:22:
[...]

Dat zegt hij ook niet als ik de post goed lees. Hij zegt dat je het vanaf seizoen 1 moet doen en het daarna niet meer hoeft te doen. Maar kan me niet voorstellen dat ze de campaign nogmaals laten doorspelen. Anders kap ik daar nu ook mee en maal ik hem over een maand wel af
Met hoe weinig ik speel zal lvl100 wel twee of drie seizoenen duren. Multiplayer met ons 3en doen we typisch (althans D2 en D3) met een daarvoor bedoeld character (samen door campaign en levellen), dus daar zullen we jaren lang af en toe eens met een character spelen.

Als de statues elk season resetten, is het dan mogelijk helemaal niet aan die seasons mee te doen? Is er een non-season en season character net als vroeger met de ladders?

Ik begrijp dat er een levelcap van 50 is voor de campaign klaar is. Dan is het dus beter de campaign (bijna) af te hebben voor je lvl50 bent? Anders moet je nog zo lang zonder XP of goede gear te ontvangen de campaign afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09 10:51
De RNG is toch wel een beetje raar in deze game.

Afgelopen maandag bereikte ik lvl 50 met met mijn main. Daarna wat dungeons en events gedaan met mensen en echt dikke loot gekregen op dinsdag. Daarna nog elke dag een paar uur gespeeld en nu lvl 60 en er is geen enkele unique meer gevallen.

Kwa legendaries is mijn build al helemaal af. De dmg is al vrij hoog en de meeste enemies op WT3 oneshot ik nu, dus de harde grens ligt nu bij gear progression. Heb ook al drie regions volledig renown unlocked en alle altars zijn binnen. Capstone dungeon was te doen, alleen de baas maakte mij telkens dood. Kreeg de boss steeds tot 66% health voor ik dood ging.

Iemand tips wat de beste plek is om specifiek op uniques te farmen? Klopt mijn aanname dat de beste oplossing is om minstens T4 Nightmare Dungeons te runnen?

Verder was er een dag deze week waarop ik twee mounts heb gedropt en vier mount armors, en de rest van de speeltijd niks. Het voelt alsof ze elke dag de droprates aan het tweaken zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Ohmarinus op 11-06-2023 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Inmiddels lvl 63 als Ice Shards build Sorcerer. Wat blijft het toch een vet spel!

Gisteren in WT4 aangekomen. Direct een nighmare dungeon geprobeerd, en hoewel ik tier 20 op WT3 goed aan kon, werd er hier direct de vloer met me aangeveegd. Nu zit ik in de rotatie van Favors, Hell Tides en reguliere dungeons... en ik vind 't fantastisch! Vooral omdat je twee van die drie dingen altijd wel kan combineren voor maximaal effect.

Plan is nu om een paar levels te pakken, wat mooie Ancestral upgrades te farmen en binnenkort nog een poging doen tot een nightmare dungeon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 07:07
Als ik met een barbarian start is het toch niet echt van belang.om gelijk heel erg op stats te letten? Beetje zorgen voor meer damage en pas later echt specifiek op dingen letten?
Of zijn er al zaken waar je vanaf level 1 op moet letten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 18:55
gupfishy schreef op zondag 11 juni 2023 @ 08:42:
Als ik met een barbarian start is het toch niet echt van belang.om gelijk heel erg op stats te letten? Beetje zorgen voor meer damage en pas later echt specifiek op dingen letten?
Gewoon lekker gaan spelen en het zelf ontdekken is het leukste ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

gupfishy schreef op zondag 11 juni 2023 @ 08:42:
Ik speel ook baba. Ik vind m de eerste 20 levels wel een beetje underpowered

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:12

Oxigeon

En zo is dat!

Ik speel ook Barbarian. Nu level 16. Bevalt me wel. Ik gebruik de Whirlwind leveling guide van maxxroll. Dit werkt ook top. Ik gebruik die guide omdat ik compleet nieuw ben in Diablo.

Op level 15 zeggen ze alleen dat je de 2hand sword als technic slot moet pakken. Heb helaas alleen nog nooit een 2h sword gevonden in game haha. Dus kan die niet in het technic slot gooien. Heb lange tijd met een Pole (meen ik) zoon lange stok gelopen. Die heb ik inmiddels op level 2.

Moet bekennen dat ik eigenlijk overal wel zo doorheen mep. Zeker als je van die hordes vijanden tegenkomt. Heerlijk als je die van je scherm ziet vliegen met de Whirlwind.

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 11-06-2023 09:02 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Net de capstone gehaald van WT3 naar WT4 op barb. Ben 25 keer dood gegaan op de boss... Mijn damage is meer dan prima maar die boss one shot mij met vrijwel elke vuurbal. En dan nog die gargoyle mobs one shotten mij ook. Het is dus puur op movement skills (wat ik zonder mijn 3x evade nooit had gekund) wat mij de boss heeft overwonnen.

Ben je eenmaal in WT4, verwacht je dikke upgrades maar helemaal niks van dat. Ik mag blij zijn als ik per 20 elite packs een legendary drop zie... Paar keer legion events ook amper drops, world boss ook niks. Enige leuke drop tot nu toe is de acesteral steed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Voor hordes is de baba zeker prima. Maar ik vind m tegen enkele monsters (bazen of elites) wat te zwak

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:46
biggydeen2 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 09:08:
Net de capstone gehaald van WT3 naar WT4 op barb. Ben 25 keer dood gegaan op de boss... Mijn damage is meer dan prima maar die boss one shot mij met vrijwel elke vuurbal. En dan nog die gargoyle mobs one shotten mij ook. Het is dus puur op movement skills (wat ik zonder mijn 3x evade nooit had gekund) wat mij de boss heeft overwonnen.

Ben je eenmaal in WT4, verwacht je dikke upgrades maar helemaal niks van dat. Ik mag blij zijn als ik per 20 elite packs een legendary drop zie... Paar keer legion events ook amper drops, world boss ook niks. Enige leuke drop tot nu toe is de acesteral steed.
Welk LVL zit je? En alleen doodgegaan bij de Boss? Het eerste stuk van Capstone kom ik met wat moeite zonder doodgaan door. Het 2e stuk echter…

Dit met mijn LVL62 Barbaar

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martan
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 20:01
Oxigeon schreef op zondag 11 juni 2023 @ 08:57:
Op level 15 zeggen ze alleen dat je de 2hand sword als technic slot moet pakken. Heb helaas alleen nog nooit een 2h sword gevonden in game haha. Dus kan die niet in het technic slot gooien. Heb lange tijd met een Pole (meen ik) zoon lange stok gelopen. Die heb ik inmiddels op level 2.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4cxXod5Jfp6gmYJabNYUcI94Xws=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zaJ8q9C2IwVRasdUW211mzz8.jpg?f=user_large

Die build gebruik ik momenteel ook, maar ik denk dat ze bovenstaand bedoelen met 2hand sword als technic slot ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Zo, gisteren de campaign afgerond. Vandaag ga ik eens ff lekker zitten om alle Altars en Cellars te halen in de wereld :9
En als ik dat heb gedaan eens ff kijken hoe ik er voor sta qua gear enzo, anders ga ik eens ff lekker een Necro of Druid rollen :D

EDIT: En zojuist kwam ik de slager weer tegen in een Cellar, dit keer heb ik hem wel ingemaakt! :+

[ Voor 17% gewijzigd door Milo44 op 11-06-2023 09:33 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zondag 11 juni 2023 @ 07:22:
[...]

Dat zegt hij ook niet als ik de post goed lees. Hij zegt dat je het vanaf seizoen 1 moet doen en het daarna niet meer hoeft te doen. Maar kan me niet voorstellen dat ze de campaign nogmaals laten doorspelen. Anders kap ik daar nu ook mee en maal ik hem over een maand wel af
Klopt de campaign hoeft niet. Die is idd eenmalig en dan kan je altijd skippen. Ook in seasons hebben ze gezegd.

Maargoed ze zeiden eerst ook dat de lillith statues eenmalig was. Maar het is ook niet confirmed dat zijn alleen de geruchten die nu gaan. En enigsinds kan ik het ergens snappen want dan creëer je een eerlijkere season start maar als ze daar nou duidelijk over zijn met de release dan had ik niet al die moeite gedaan :p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Martan schreef op zondag 11 juni 2023 @ 09:16:
[...]

[Afbeelding]

Die build gebruik ik momenteel ook, maar ik denk dat ze bovenstaand bedoelen met 2hand sword als technic slot ;)
Dat klopt. Maar je kunt die pas in het technic slot zetten als de rank minimaal 1 is. Aangezien ik nog geen 2 hand sword heb aangeraakt heb ik deze nog niet op level 1 en kan ik deze dus ook nog niet inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martan
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 20:01
Oxigeon schreef op zondag 11 juni 2023 @ 09:21:
[...]

Dat klopt. Maar je kunt die pas in het technic slot zetten als de rank minimaal 1 is. Aangezien ik nog geen 2 hand sword heb aangeraakt heb ik deze nog niet op level 1 en kan ik deze dus ook nog niet inzetten.
Ah, op die manier.
2hand mace is anders redelijk alternatief. Als je die natuurlijk wel kan kiezen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gaat opzich wel weer lekker trouwens. Ben er inmiddels wel overheen dat ik mijn druid verloren ben 😝 behalve dat laatste stukje renown… dat had ik gewoon eerst af moeten maken haha.

Inmiddels met mijn nieuwe druid weer lekker opweg. Gisteren avond van 27 naar 46 gegaan. Heb nu alleen niet de items om pulverize te gaan en geen zin om het allemaal weer zelf te maken met die codex :p dus denk dat ik nog even bij tornado blijf en dan direct probeer te sparen voor storm wolf. Jammere is dat je zo afhankelijk bent van die helm die ervoor zorgt dat je storm skills ook werewolf skills zijn.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
spaceboy schreef op zondag 11 juni 2023 @ 06:22:
[...]

Ben nog niet zover als jij, maar het viel mij wel gisteren op dat ik op 2 items die ik equipped had dezelfde legendary power had. De zwakste was greyed out. Maar dat bedoel je misschien niet?
Zal later eens kijken maar dat is wel in de richting van wat ik bedoel ja. Handiger zou een waarschuwing zijn in het overzicht maar goed, grijs valt alvast meer op dan niets!!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ricmaniac schreef op zondag 11 juni 2023 @ 09:26:
Gaat opzich wel weer lekker trouwens. Ben er inmiddels wel overheen dat ik mijn druid verloren ben 😝 behalve dat laatste stukje renown… dat had ik gewoon eerst af moeten maken haha.

Inmiddels met mijn nieuwe druid weer lekker opweg. Gisteren avond van 27 naar 46 gegaan. Heb nu alleen niet de items om pulverize te gaan en geen zin om het allemaal weer zelf te maken met die codex :p dus denk dat ik nog even bij tornado blijf en dan direct probeer te sparen voor storm wolf. Jammere is dat je zo afhankelijk bent van die helm die ervoor zorgt dat je storm skills ook werewolf skills zijn.
Boh. Gaat dan redelijk snel bij je. Wat is dan je methode om zo snel te levelen. Ik heb 2 of 3 avonden gespeeld en pas level 15. Maar wel enkel campaign gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op zondag 11 juni 2023 @ 09:26:

Ik speel nu deze build: YouTube: Diablo 4 - The STRONGEST Druid Lightning Build! Become A THUNDER GOD...

Super tof en shiny en doe best dikke damage ook moet ik zeggen. Zelfs terwijl ik pas net WT3 heb unlocked 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS5 heeft net weer een update gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:49

lord_fh

PS5

Oke, gisteravond was het dan zover: papa kon D4 voor het eerst echt spelen :+

Ps5 beneden gezet, biertje erbij en genieten maar.
Aangezien ik d3 wel heb en ook heb gespeeld in een ver verleden, bleek ik veel dingen vergeten zoals hoe het met die health orbs werkt (wtf pakt ie ze niet op, pas na een half uur dacht ik o ja, pas als je er 1 gebruikt hebt....) en mn D2 mind snapte niet waar ik m'n stads kon uppen na level up.... dat heb ik ff gegoogled haha.

Maar inmiddels zit ik er middenin, hooked als aan D2. Ik ben wel nogal overwelmed door mechanica en mogelijkheden van alle renown, en challenges etc. Maar dat komt wel goed . Ik ben sorc gestart en ga met deze het spel verkennen zeg maar, zo dat bij een next char alles vanzelf gaat zeg maar.

Ik heb express niet veel gelezen van te voren, alleen wat reviews maar dat isnallemaal globaal natuurlijk, zodoende is alles een ontdekking haha.

Na de intros enzo is D2 gevoel iig wel echt terug, tis lekker hellish en dark :D

//edit: oja, ik dacht lekker teleporten door die map heen, cooldown 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door lord_fh op 11-06-2023 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
spaceboy schreef op zondag 11 juni 2023 @ 07:20:
Ik ben sinds gisteren ook door de campaign heen. Op WT2 als necromancer, level 51. Ging vrij makkelijk (eindgevecht in 2x, vooral omdat ik niet oplette). Maar nu, ik overweeg om het radicaal om te gooien en van build te switchen. Heb (zonder guide) tot nu toe vooral als bloodmancer gespeeld, maar ik lees her en der dat Bone Spear beter is voor endgame (T3 en verder). Ik zal dan dus én veel gold kwijt zijn én de tactiek moeten aanleren/aanpassen.

Iemand hier ervaring of de stap van Blood naar Bone slim is, of kan ik beter mijn Blood finetunen om een beetje soepel naar level 100 te gaan?
Speel wat je leuk vindt mijns inziens. Ik speel een 12 skelly + golem build; wordt eigenlijk als niet viable gezien om een aantal redenen, maar ik kom nog steeds verder (gister solo nm level 24 gedaan en er zit zeker nog rek in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Lekker Ventje schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:47:
Wat is de “makkelijkste” manier om gear te verbeteren als je in WT3 begint? Ik heb mazzel gehad met een wapen wat mijn power met 450 omhoog gooide en met een unique chest die mijn armor een flinke boost gaf maar blijf problemen houden met bv een dungeon. Bijna alle loot is gelijkwaardig of slechter en regelmatig zelfs van WT1 & 2 niveau. Ik heb op vijf uur tijd drie upgrades gehad en kan zo ook niet mijn resists verbeteren.
Als je legendaries zoekt kan ik helltide aanbevelen en dan de mystery chests gaan farmen. Per helltide kan ik binnen 45 minuten 6-12 legendaries krijgen en dan tel ik de obols van de events niet mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Een klein dingetje waar ik me nu wel meer aan begin te storen is dat town portal standaard naar de dichtstbijzijnde town gaat ipv die waar je als laatste geweest bent of dat je kunt kiezen of zo... Ik ga nu maar handmatig gewoon naar Kyovashad want dan weet ik tenminste waar alles is zonder naar de kaart te zitten turen. Met de enorme lading loot die dropt (en ik pak vooralsnog maar alles op om te salvagen want geen idee nog waar ik wel en niet veel van nodig ga hebben) wil je gewoon zo snel mogelijk naar de black smith en niet steeds na moeten denken hoe daar te komen.
On that note, field-salvage zou ik ook een erg fijne quality of life verbetering vinden. Wat voegt het portalen en lopen naar de black smith uiteindelijk nou toe?

edit: En spatie zou in het stash scherm ook gewoon als junk keybind moeten werken... nu spring ik steeds weg van mijn stash 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 11-06-2023 11:34 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Is er overigens ergens te zien/te tracken op hoeveel Lilith Statues je zit momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Finraziel schreef op zondag 11 juni 2023 @ 11:32:
Een klein dingetje waar ik me nu wel meer aan begin te storen is dat town portal standaard naar de dichtstbijzijnde town gaat ipv die waar je als laatste geweest bent of dat je kunt kiezen of zo... Ik ga nu maar handmatig gewoon naar Kyovashad want dan weet ik tenminste waar alles is zonder naar de kaart te zitten turen. Met de enorme lading loot die dropt (en ik pak vooralsnog maar alles op om te salvagen want geen idee nog waar ik wel en niet veel van nodig ga hebben) wil je gewoon zo snel mogelijk naar de black smith en niet steeds na moeten denken hoe daar te komen.
On that note, field-salvage zou ik ook een erg fijne quality of life verbetering vinden. Wat voegt het portalen en lopen naar de black smith uiteindelijk nou toe?
Hier hetzelfde. Voordat ik een nieuwe quest start eerst eventjes mijn items de stash in of maar salvagen. Ook ik ga meestal naar kyovashad toe....

Ik geef het nog een update of 5 en dan kun je alla WoW een "home" kiezen. Heb deze klacht al vaker gehoord. Wat ik vaak doe als ik dan toch op de kaart ben even een pin zetten en die wijst je ook wel de weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Milo44 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 11:34:
Is er overigens ergens te zien/te tracken op hoeveel Lilith Statues je zit momenteel?
Gewoon in je mapscreen toch?
Totaal zou je denk ik wel kunnen zien bij de collection? Of achievements of hoe die dingen ook heten

[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 11-06-2023 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
@Oxigeon Ohh ja, idd op de map. Maar dan zie ik het slechts pér region (dus de region waar ik mij op dat moment bevind).
Vroeg me eerder af of ik het ergens TOTAAL kon zien zegmaar, dan maar gewoon alles optellen :+

[ Voor 8% gewijzigd door Milo44 op 11-06-2023 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-09 10:10
Ik heb deze site gebruikt.
https://d4builds.gg/map/

Kun je statues selecteren welke je al gedaan hebt.
Maar moet je wel handmatig bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 17:21
heeft er iemand nog een clan om samen te spelen, ben level 55 op het moment op WT3 "darkreptile" heet ik ingame

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Ik zit inmiddels op dag 3 van vakantie in het buitenland, toch “jammer” dat dat zo gepland was :+

Vlak voor de vakantie een HC char gestart met de gedachte alle statues te halen voor S1, maar ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is of dat wel echt wordt meegenomen naar de seasons. Dus dat gaat maar even in de ijskast als dat nog steeds niet duidelijk is wanneer ik weer in NL ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Hmmmm wist niet dat de wereld stopt met scalen als je al lvl 50 bent voor je de campaign uit hebt😐

Naare ontdekking, ik ben lvl 50 en heb pas net act 2 uit en moet nu dus de story gaan rushen voor betere gear en xp.

Erg slechte design keuzen om spelers die hun tijd nemen om te exploren en te sidequesten op deze manier te straffen .

World tier 3 had gewoon vanaf lvl 50 beschikbaar moeten zijn.

Een groot minpunt en ervaring verpestend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nog een kort vraagje. Zijn de twitcj wapens etc het waard om die 3 uurtjes te kijken? Of doe je dit puur voor de looks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09 11:41
Vraagje over aspects.

Ik heb dus een aspect op mijn helm gezet uit mijn codex of power. Die geeft mij een barrier van 983 damage als ik een elite raak.

Nu zie ik dat ik een paar levels hoger ben, en op mijn helm is het nog steeds 983 damage, maar in de codex is ie nu 1022 damage. Is dit een visuele bug, of moet ik hem echt opnieuw imprinten voordat ik de 1022 versie krijg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukker_T
Oxigeon schreef op zondag 11 juni 2023 @ 11:56:
Nog een kort vraagje. Zijn de twitcj wapens etc het waard om die 3 uurtjes te kijken? Of doe je dit puur voor de looks?
Die zijn alleen cosmetisch, je kunt gewoon een twitch stream op de achtergrond aanzetten en muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 08:04
Milo44 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 11:39:
@Oxigeon Ohh ja, idd op de map. Maar dan zie ik het slechts pér region (dus de region waar ik mij op dat moment bevind).
Vroeg me eerder af of ik het ergens TOTAAL kon zien zegmaar, dan maar gewoon alles optellen :+
Als je op de map zit kun je naar rewards gaan en dan per region tabben om ze snel per region te zien.

Ik hoef dat niet meer te doen want ik heb zojuist statue 160 gevonden. Opzich vond ik het niet eens een vervelende bezigheid. Map vrijspelen, sidequests voltooien en af en toe een dungeon als de whisper erop zat of een helltide als ik er toch was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
Oxigeon schreef op zondag 11 juni 2023 @ 11:56:
Ik vond het het wel waard, het zijn wel echt coole cosmetics.
Zoals @Tukker_T al zegt, Twitch stream aanzetten, muten en minmaliseren en gratis cosmetics :p
@Exactor it Yes, thnx! Dat werkt ook prima, top d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Milo44 op 11-06-2023 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
ActualFantasy schreef op zondag 11 juni 2023 @ 11:59:
Vraagje over aspects.

Ik heb dus een aspect op mijn helm gezet uit mijn codex of power. Die geeft mij een barrier van 983 damage als ik een elite raak.

Nu zie ik dat ik een paar levels hoger ben, en op mijn helm is het nog steeds 983 damage, maar in de codex is ie nu 1022 damage. Is dit een visuele bug, of moet ik hem echt opnieuw imprinten voordat ik de 1022 versie krijg?
Dat moet inderdaad opnieuw.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb zojuist mijn eerste poging in de Cathedral of Light (Capstone) gedaan.

spoiler:
Tot mijn verbazing ging het best goed, ik kwam tot de Curator, maar die was na 1/3e opeens "weg". Bug dus, ik kon alleen maar exit game doen, helaas. Maar ik had dus meer tegenstand verwacht, of is het logisch dat je die capstone wel redelijk makkelijk door moet komen? In mijn geval met een level 51 blood necro op WT2.

Edit: crap, heb ik dat. Lees net ergens dat het een known bug is voor de Curator als je minions hebt -necro of druid-. Oplossing: tijdelijk respeccen. Wat een crapzooi. Daar heb ik geen trek in.

[ Voor 18% gewijzigd door spaceboy op 11-06-2023 13:00 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:39
Wat mij wel irriteerd is dat ik soms gesprekken of cutscenes niet kan skippen. Ene keer doet ie het wel en de andere keer niet. Kost me veel tijd zo 😅

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
Hoe managen jullie eigenlijk de stash? Misschien dat ik teveel legendaries bewaar maar ik heb 1 kist vol met legendaries die ik wil bewaren voor het geval ik toch nog een andere build wil proberen.

Het is alleen niet te doen om dan te kijken of de nieuwe legendaries die je vind beter zijn dan wat er in de stash zit. Het is nu zo erg dat ik een excel sheet heb gemaakt zodat ik snel kan zien wat ik waar heb zodat ik niet na een dungeon 10 minuten door mijn stash heen aan het kijken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 17:21
spaceboy schreef op zondag 11 juni 2023 @ 12:53:
Ik heb zojuist mijn eerste poging in de Cathedral of Light (Capstone) gedaan.

spoiler:
Tot mijn verbazing ging het best goed, ik kwam tot de Curator, maar die was na 1/3e opeens "weg". Bug dus, ik kon alleen maar exit game doen, helaas. Maar ik had dus meer tegenstand verwacht, of is het logisch dat je die capstone wel redelijk makkelijk door moet komen? In mijn geval met een level 51 blood necro op WT2.

Edit: crap, heb ik dat. Lees net ergens dat het een known bug is voor de Curator als je minions hebt -necro of druid-. Oplossing: tijdelijk respeccen. Wat een crapzooi. Daar heb ik geen trek in.
moet makelijk te doen zijn, mischien je spec verbeteren, anders kan ik je altijd helpen ingame

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
Korkss schreef op zondag 11 juni 2023 @ 13:04:
Wat mij wel irriteerd is dat ik soms gesprekken of cutscenes niet kan skippen. Ene keer doet ie het wel en de andere keer niet. Kost me veel tijd zo 😅
bekend probleem, wat werkt is even op je 2e scherm klikken en dan weer terug, dan kun je skippen.

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
Tukker_T schreef op zondag 11 juni 2023 @ 13:05:
Hoe managen jullie eigenlijk de stash? Misschien dat ik teveel legendaries bewaar maar ik heb 1 kist vol met legendaries die ik wil bewaren voor het geval ik toch nog een andere build wil proberen.

Het is alleen niet te doen om dan te kijken of de nieuwe legendaries die je vind beter zijn dan wat er in de stash zit. Het is nu zo erg dat ik een excel sheet heb gemaakt zodat ik snel kan zien wat ik waar heb zodat ik niet na een dungeon 10 minuten door mijn stash heen aan het kijken ben.
Ik gooi alles in het vuur van de smid of in de verkoop. Gear dat goed genoeg is terwijl je levelt dropt toch wel snel. Dat wordt misschien anders boven lvl 70 maar voor nu vind ik bewaren niet heel zinvol. De kans dat ik door een volle stash ga scrollen is toch nihil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
lolgast schreef op zondag 11 juni 2023 @ 11:42:
Ik zit inmiddels op dag 3 van vakantie in het buitenland, toch “jammer” dat dat zo gepland was :+

Vlak voor de vakantie een HC char gestart met de gedachte alle statues te halen voor S1, maar ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is of dat wel echt wordt meegenomen naar de seasons. Dus dat gaat maar even in de ijskast als dat nog steeds niet duidelijk is wanneer ik weer in NL ben
Hier nog tot vrijdag in België, dan downloaden onder het uitladen en opruimen denk ik.
Ben eigenlijk wel blij dat ik vooraf nog niet heb gespeeld, denk dat het nu makkelijker uithouden is, dan wanneer je al echt hebt gespeeld en weet wat je mist. De verslavingsfactor is zo te lezen best groot :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:34
om 14:00 is Ashava

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:48
Exactor it schreef op zondag 11 juni 2023 @ 13:24:
[...]

Ik gooi alles in het vuur van de smid of in de verkoop. Gear dat goed genoeg is terwijl je levelt dropt toch wel snel. Dat wordt misschien anders boven lvl 70 maar voor nu vind ik bewaren niet heel zinvol. De kans dat ik door een volle stash ga scrollen is toch nihil. :)
Soortgelijk. Ik wissel een beetje af tussen verkoop en salvagen. Geloof niet dat al die level 20 - 50 items endgame nog van veel waarde gaat zijn. Enkel legendaries bewaar ik in stash voor eventuele alts. Als ook gems.

Zodra stash vol zit, ga ik filteren van legendaries op basis van specs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:20

OMD

Kol Nedra schreef op zondag 11 juni 2023 @ 13:20:
[...]

bekend probleem, wat werkt is even op je 2e scherm klikken en dan weer terug, dan kun je skippen.
Of een alt-tabje. Duurde even voordat ik daar achter was.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 22:24
Ik heb nu twee legendaries met dezelfde Aspect erin. Wat is nu wijsheid? Beide dragen disabled de zwakste. Ik kan em extracten maar die zwakste is niet zo geweldig. Salvagen is een optie voor de materialen, maar ik heb het idee dat je niet gegarandeerd van die legendary crafting materials krijgt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
MailMan schreef op zondag 11 juni 2023 @ 14:05:
Ik heb nu twee legendaries met dezelfde Aspect erin. Wat is nu wijsheid? Beide dragen disabled de zwakste. Ik kan em extracten maar die zwakste is niet zo geweldig. Salvagen is een optie voor de materialen, maar ik heb het idee dat je niet gegarandeerd van die legendary crafting materials krijgt?
Andere aspect imprinten op de zwaktste?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-09 13:32
Doorlevellen en niks doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-09 20:23
Hoe bevalt jullie de PvP????
Ik lees hier eigenlijk weinig over. Ik ben er zelf nog nier aan toe gekomen.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Frez schreef op zondag 11 juni 2023 @ 14:32:
Van wat ik begrepen heb worden de PvP gebieden gedomineerd door hoge lvls en maak je weinig kans als je zelf niet minimaal level 80 bent. Ik sla lekker over, geen zin in die ergernis. PvP en Diablo is voor mij altijd een beroerde match geweest.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
Komen soms toch echt wel rare bugs voorbij :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lHERT92sRu5Ahz_8h6naCVG0vAU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ICH6otkTVPZJFdVjm8O83aVN.jpg?f=fotoalbum_large

Ik sta hier in town ergens in een hoekje en daar staat gewoon een elite met een paar mobs :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
Thalaron schreef op zondag 11 juni 2023 @ 09:13:
[...]

Welk LVL zit je? En alleen doodgegaan bij de Boss? Het eerste stuk van Capstone kom ik met wat moeite zonder doodgaan door. Het 2e stuk echter…

Dit met mijn LVL62 Barbaar
Ik zat op lvl 60. Bij de mobs ook een paar keer dood gegaan hoor. Mijn dmg is dikke prima, maai alles zo neer maar als ik ook maar iets op mn dak kreeg ging ik wel heel snel dood. Wat mij heeft gered is een item met +2 evade en wrath of the berserker swappen voor iron skin. Maar goed, dan was het nog steeds een barre tocht, puur overleeft door alles te ontwijken en hele hoge dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Van wat ik nu heb gezien zijn de eerdere filmpjes van Bliz over PVP gewoon fake. Of iedereen had dezelfde gear en lvl. Het is nu een grote kansloze bedoeling. Geen enkele balans. Oftewel, diegene met de hoogste lvl wint. Een grinder die vrij rap op lvl 100 kan komen gaat iedereen domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Tukker_T schreef op zondag 11 juni 2023 @ 11:13:
[...]

Als je legendaries zoekt kan ik helltide aanbevelen en dan de mystery chests gaan farmen. Per helltide kan ik binnen 45 minuten 6-12 legendaries krijgen en dan tel ik de obols van de events niet mee.
Waar kun je die mystery chests vinden dan want ze staan niet op de map? Heb er eentje met toeval gevonden. En kill je dan alleen mobs of doe je ook events? Ik zit nu al even op WT4 maar er dropt letterlijk geen enkele mallemoer... Ben wel even bezig om 175 van die cinders te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

biggydeen2 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 15:21:
[...]

Waar kun je die mystery chests vinden dan want ze staan niet op de map? Heb er eentje met toeval gevonden. En kill je dan alleen mobs of doe je ook events? Ik zit nu al even op WT4 maar er dropt letterlijk geen enkele mallemoer... Ben wel even bezig om 175 van die cinders te krijgen.
https://mapgenie.io/diablo-4/maps/sanctuary

Hier kan je ze op aanvinken.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUkv1qzcOenvQbUsxWmlpSezHfk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ReiMD4apqeXekaC0aaETIL8o.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Is er een discord channel oid om samen te spelen? De link in de openingspost lijkt niet te werken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• biggydeen2
Heb deze site gevonden: https://helltides.com/

Staat live waar de helltide is en waar de mystery chests staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-09 15:01
Ik heb een vraag met betrekking tot builds. Ik speel landslide druid en wil aspect's op me gear knallen, nu kan ik nergens vinden welke stats ik nodig heb. Er staat enkel alleen de aspect en welke piece bijvoorbeeld chest.
Maakt dit enorm veel uit? Is dit gokken, of is er een site waar ik de juiste stats kan vinden?

Ik kijk btw naar deze build: https://d4builds.gg/build...9-45ce-ae5d-6a0276d70230/

[ Voor 13% gewijzigd door JessetjeNL op 11-06-2023 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
biggydeen2 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 16:22:
[...]

Heb deze site gevonden: https://helltides.com/

Staat live waar de helltide is en waar de mystery chests staan.
ideaal alleen de mystery chest zie je niet..

het zal echt aan mij liggen maar sinds de laatste patch. dropt er amper nog wat.
toen ik in t3 kwam (paar dagen geleden) ging het als een gek met de legs..
als er nu wat dropt kan het ook direct de shredder in. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik heb ook het idee dat er een fikse nerf op loot is doorgevoerd. Of het is vanaf LVL 61/62 normaal dat je veel minder drops krijgt. Het was ook wat veel maar bouw het dan wat langzamer af (ongeacht wat de oorzaak is). Tier 3 hier nog overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 11-06-2023 16:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
eehbiertje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 16:33:
[...]

ideaal alleen de mystery chest zie je niet..

het zal echt aan mij liggen maar sinds de laatste patch. dropt er amper nog wat.
toen ik in t3 kwam (paar dagen geleden) ging het als een gek met de legs..
als er nu wat dropt kan het ook direct de shredder in. :O
Jawel hoor, met het groene rondje erbij.

De drops zijn inderdaad generfd. Dropt helemaal niks meer. Hooguit 1 legendary op de 25 elite packs op wt4 bij mij (lvl63). En dan kan het ook nog de schredder in idd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 06:34
Hardstikke leuk hoor, gewoon proberen, je hebt tenslotte niks te verliezen door dood te gaan.

Hoge levels zul je niet vinden in WT2, daar domineerde ik zelf als sorc. In WT3 kwam ik wel lvl 80 tegen en ja daar ga je tegen verliezen maar ontsnappen is vrij makkelijk en dat dit maakt pvp juist leuk en spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Op welk level zijn jullie naar WT 4 gegaan (voornamelijk sorcs).
Ik heb echt het idee wat fout te doen, ik zie gasten van lvl 50-60 naar WT4 gaan, en ik kom amper door de eerste grp mobs heen op lvl 60 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-09 13:32
iaxe393 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 16:56:
Ik heb echt het idee wat fout te doen, ik zie gasten van lvl 50-60 naar WT4 gaan, en ik kom amper door de eerste grp mobs heen op lvl 60 :/
Goeie aspects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Ik ben ook level 60 sorc. Ben nog even wat crit aan het regelen zodat ik mijn damage omhoog kan krijgen door andere enchantments en dan ga ik richting capstone. Ik ga vrij hard door alles heen op wt3 nu. Stun+vulnerable build en kan gewoon tegen bazen aan staan zonder problemen. Ik wil fireball ruilen voor iets met stroom of vuur dat eerder activeert dan bij kills. Dat werkt prima tegen klein grut maar is nauwelijks effectief tegen zwaarder jongens. Dus het wordt een Hydra of charged bolts denk ik. Hoewel ik ook een legendary met dubbele inferno erop, dat is misschien leuker.

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 11-06-2023 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Exactor it schreef op zondag 11 juni 2023 @ 17:01:
[...]

Ik ben ook level 60 sorc. Ben nog even wat crit aan het regelen zodat ik mijn damage omhoog kan krijgen door andere enchantments en dan ga ik richting capstone. Ik ga vrij hard door alles heen op wt3 nu. Stun+vulnerable build en kan gewoon tegen bazen aan staan zonder problemen. Ik wil fireball ruilen voor iets met stroom of vuur dat eerder activeert dan bij kills. Dat werkt prima tegen klein grut maar is nauwelijks effectief tegen zwaarder jongens. Dus het wordt een Hydra of charged bolts denk ik. Hoewel ik ook een legendary met dubbele inferno erop, dat is misschien leuker.
Ja dingen facetanken is hier ook geen probleem op WT3, Dungeons tot lvl ~20 gaan prima maar dan kom ik in de capstone en is het rennen geblazen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
[...]

https://mapgenie.io/diablo-4/maps/sanctuary

Dit is op zich een goede map. Er zijn verschillende locaties waar die mystery chests kunnen spawnen en meestal spawnt er 1 in beide regions. Rond het hele uur respawnen de mystery chests op een andere locatie ook als je ze al geopend hebt. Als je dus mazzel hebt zou je in theorie 4 van die chests kunnen openen tijdens een helltide. Een chest dropt tussen de 3-5 legendaries van wat ik tot nu toe gezien heb.

Ik doe vooral events in de regions omdat de mob density niet geweldig is en je op die manier ook obols krijgt voor nog meer legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
level 55 naar wt4 met een 3 man party door de capstone. Nu weer terug naar wt3 want wt4 heeft level 70+ mobs.

Haast is niet nodig dus. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:20
Mensen, deze loot cave is a-ma-zing! Vergeet champions demise. Snel grinden voordat het generfed wordt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Oppernerd schreef op zondag 11 juni 2023 @ 17:47:
Mensen, deze loot cave is a-ma-zing! Vergeet champions demise. Snel grinden voordat het generfed wordt ;)

[YouTube: Diablo 4 - Get 45 Legendaries & 22 MILLION XP in 1 Hour - New BROKEN OP Loot Cave Guide - Do It NOW!]
Wat me altijd opvalt aan die filmpjes. Waarom wordt dat goud en die items niet opgeraapt? Ik raap werkelijk alles op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss

[YouTube: Diablo 4 - Get 45 Legendaries & 22 MILLION XP in 1 Hour - New BROKEN OP Loot Cave Guide - Do It NOW!]
Ik focus me gewoon op story completen, daarna ga ik wel lekker kijken wat ik allemaal kan/wil gaan doen.
Maar ga hier misschien wel even doorheen beuken :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
Oxigeon schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:05:
[...]

Wat me altijd opvalt aan die filmpjes. Waarom wordt dat goud en die items niet opgeraapt? Ik raap werkelijk alles op.
Goud is makkelijk aan te komen. Hogere lvl gear verkoopt voor tienduizenden. Ik skipte al blauwe gear, maar sinds ik deze aan het doen ben, skip ik ook gele gear als het niet in de route zit. De xp is echt geweldig hier. En hoe hoger je lvl hoe beter de drops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
op level 59 ben ik naar WT4 gegaan met mijn frost sorc (ice shards build). Nu 74 en ga nog steeds als een trein.

Always bet on Huub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eehbiertje

dit soort figuren verpesten het voor de rest. morgen weer een nerf dus :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2

Drop rate is al generfed voor alles lijkt het. Deze cave heb ik al tig keer gedaan en dropt geen legendaries. Hooguit 1 - 2 per 4-5 runs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oppernerd
biggydeen2 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:32:
[...]

Drop rate is al generfed voor alles lijkt het. Deze cave heb ik al tig keer gedaan en dropt geen legendaries. Hooguit 1 - 2 per 4-5 runs.
Zou goed kunnen. Ik vind sinds vandaag een stuk minder legendaries. Ik dacht dat het kwam omdat ik naar WT4 ging, maar dit lijkt dus game-breed te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:34
biggydeen2 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:32:
[...]

Net op WT3 even geprobeerd en kreeg 4 legs en en een unique, blijft allemaal RNG natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Oppernerd schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:34:
[...]

Zou goed kunnen. Ik vind sinds vandaag een stuk minder legendaries. Ik dacht dat het kwam omdat ik naar WT4 ging, maar dit lijkt dus game-breed te zijn.
is echt heel random. hier op lvl 50 regend het de hele tijd legendaries.

Heb er vaak niks aan maar zitten wel goede dingen bij voor imprints om een eigen legendaries te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
hoe zit het met de Got 1 / 2 clan? is daar nog ruimte?

Wordt stapelgek van de random invites bij GOT3. niemand die de beschrijving leest en achteraf gaat zeiken dat er geen engels gepraat wordt.

anders misschien idee om te mergen of toch richting ps5/xbox/pc clans te gaan?
maakt het ook wat makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:15
eehbiertje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:54:

Wordt stapelgek van de random invites bij GOT3. niemand die de beschrijving leest en achteraf gaat zeiken dat er geen engels gepraat wordt.

Ik ben helaas "bijna" niet meer online geweest. Maar ik begrijp je frustratie. Misschien moeten we het omgekeerd gaan doen. Ik vroeg dit al sinds het begin af, hoe we omgaan met random mensen die joinen.

Misschien moeten we het omgekeerd doen, een invite aanvragen via dit forum of discord, en worden dan zo snel mogelijk toegevoegd in de clan.

Het is misschien ook handig om een aantal man bevoegdheden te geven.

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 11-06-2023 19:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1eVHM0iJIpAcd0PdYDNg4Z_CfR4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jw5BGiWpGjnQnAkEDEaSSk9H.jpg?f=fotoalbum_large

Making progress.

Erg jammer van de lvl cap op 50 tot einde campaign , daar nu maar doorheen rushen om op world tier 3 te kunnen spelen en dan de sidequests afwerken, vind het een groot gebrek dat ze dat zo geregeld hebben.

De campaign en de bosses zijn nu erg saai en easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

eehbiertje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:54:

Qua communicatie kun je denk ik beter kiezen voor de pc/ps/xbox variant. Op de diversiteit een beetje aan te houden moet je het laten zoals het is. Ik ga vaak even het voice kaneel in van got3 maar is nooit iemand aanwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:48
NightShadow22 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:58:
[Afbeelding]

Making progress.

Erg jammer van de lvl cap op 50 tot einde campaign , daar nu maar doorheen rushen om op world tier 3 te kunnen spelen en dan de sidequests afwerken, vind het een groot gebrek dat ze dat zo geregeld hebben.

De campaign en de bosses zijn nu erg saai en easy.
Ben hier zelf ook om die reden met name de campaign aan het pushen op dit moment. Ben zelf nog geen level 50, maar kom langzamerhand wel in de buurt. Bijna 44. Act 5 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Ik begrijp weinig van de hele discussie van minder loot hier. M.i. is er niks veranderd. Wat er wel verandert op wt4 is je kill speed. Minder mobs dood = minder loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

psychodude schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:10:
[...]

Ben hier zelf ook om die reden met name de campaign aan het pushen op dit moment. Ben zelf nog geen level 50, maar kom langzamerhand wel in de buurt. Bijna 44. Act 5 nu.
Ja vind het persoonlijk erg jammer ik speel zulke games altijd in de stijl van alle sidequests doen en dan soms mezelf belonen met een campaign missie want die zijn het tofst.

Ik heb het ook in geen een review gelezen dus een beetje een bummer maarja life goes on! gellukig nog genoeg sidequests en dungeons daarna tot season 1 begint en zit ook wel bij een leuke clan om later die content mee door te spitten.

Maar het was naar mijn mening beter geweest als je gewoon de vrijheid had om World Tier 3 te kiezen vanaf bv lvl 50 en lekker normaal de campaign door kon spelen op eigen tempo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit er in... wat een heerlijk spel om te spelen. Het zelf uitvinden van de talents /skills heb ik achter me gelaten. Gebruik daar nu wel een guide voor. Wereld van verschil. Maaaar.... dood gaan doe ik nog geregeld. :)

Oh en ik heb inmiddels 4 legendaries mogen looten. 2 ringen een nek en een 2h mace. Goed oor m'n build? Geen idee. Maar optimale gear verkrijgen tijdens het levelen, niet per se nodig. :)

[ Voor 30% gewijzigd door RustStorm op 11-06-2023 19:19 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 16:29
Ik ben gewoon noob en speel nog gewoon op WT1 xD ben al wel halverwege 40ish en ook redelijk aan het einde van Act 5 heb ik het idee..

Heb nou niet echt het idee dat ik al mega snel / goed door mobs heen ga dat ik op WT3 iets zou kunnen ofzo... misschien eerst maar een WT2 proberen. Eerst maar eens zoeken hoe ik switch xD haha

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
TgR_KILLER schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:18:
Ik ben gewoon noob en speel nog gewoon op WT1 xD ben al wel halverwege 40ish en ook redelijk aan het einde van Act 5 heb ik het idee..

Heb nou niet echt het idee dat ik al mega snel / goed door mobs heen ga dat ik op WT3 iets zou kunnen ofzo... misschien eerst maar een WT2 proberen. Eerst maar eens zoeken hoe ik switch xD haha
Precies dit :+
Ik snap veel dingen ook gewoon nog niet, dus doe lekker rustig op WT1. Ook het feit dat ik nog weleens sterf, denk ik dat ik hoger weinig te zoeken heb!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milo44
Zo, nog even de "Eriman's Pyre" stronghold overnemen en daar het Lilith Statue pakken en dan heb ik ze alle 160! 8)7
Ik heb ook alle Renown's op level 3, dus ik kan straks met een gerust hart een Necro of Druid rollen :D

EDIT: Oh, ik had de stronghold al, hoefde enkel de statue nog maar te pakken :P

[ Voor 17% gewijzigd door Milo44 op 11-06-2023 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 16:29
Ik vind dat ik toch best veel speel, zeker laatste dagen (had de game niet op pre-order ofzo). Maar hoe ver sommige al zijn.... damn haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friketje1
  • Laatst online: 23-09 20:37
psychodude schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:10:
[...]

Eigenlijk maakt het niet uit. De campaign is meer een soort walking simulator, de helft van de tijd zit je naar een verhaaltje te luisteren of loop je van a naar b zonder tegenstand. Het is een moetje voor geweest voor de devs. Het is niet zo dat je daar de uitdaging moet gaat vinden.
Vind ik persoonlijk wel jammer, die uitdaging is er eigenlijk nergens. Je kunt het jezelf wel moeilijker maken maar dat kost tijd en dan kom je minder snel ver. Tijd wordt beloont, niet vaardigheid. In diablo 3 kostte het nog enige moeite de campaign op hogere moeilijkheid uit te spelen en dat geeft dan voldoening. Diablo 4 heeft eigenlijk alleen endgame. En wat moet je dan doen? honderden keren hetzelfde rondje doen in een dungeon want dan ga je sneller vooruit. En dan kom je na 100+ uur bij de echte "eindbaas" en dan is het klaar. Tja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09 11:41
Dit voelt zo fout... Een Unique salvagen.... want ik had hem dubbel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:52
Ik begin wel weer een beetje klaar te zijn met deze game, lvl 50 nu en die dungeon om WT3 te halen is gewoon niet te doen ik ben gewoon 30 min bezig met The curator om vervolgens gewoon dood te gaan best wel frustrerend als sorc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SCIxX
Wognummer schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:16:
Ik begin wel weer een beetje klaar te zijn met deze game, lvl 50 nu en die dungeon om WT3 te halen is gewoon niet te doen ik ben gewoon 30 min bezig met The curator om vervolgens gewoon dood te gaan best wel frustrerend als sorc
Gear upgraden, potion drinken etc..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Switch naar de flavor of the month build. Ik had hetzelfde op mijn Druid. Werewoof specm et aardige gear voor mijn level, maar kreeg het niet voor elkaar. Toen toch maar pulverize build met wat medium gear. Clearde die capstone dungeon alsof het niks was. WT3 is ook een eitje. Ergens eigenlijk best wel een dramatisc onbalans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Also dat je reden om te stoppen is, wil ik je er best doorheen loodsen als dat kan. Ik heb hem al gedaan en weet niet of het nog een keer kan.
Pagina: 1 ... 70 ... 213 Laatste