Ik denk dat het gewoon een DPS check is. Kun je de capstone nog niet, dan moet je verder werken aan je gear.Kaasje123 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 00:41:
Wat een schijt die capstone dungeon. Ben ik eerst weet ik hoe lang bezig kom je eindelijk bij de eindbaas krijg ik hem gewoon maar niet dood op een kwart na omdat hij adds blijft spawnen. Achterlijke mechanics ook dat het hele scherm Blackout geeft. Ik HAAT die mechanic. Welke developer dat verzonnen heeft mag van mij ook meteen vertrekken. Tis toch geen Mario Kart waar je inkt op het scherm gegooid krijgt?
Je zou ook is kunnen proberen om gebruik te maken van "Hold Position" met shift op het moment je wilt aanvallen. Hiermee val je dan aan op basis van de positite van je muis, zonder dat je begint te lopen. Dit werkt voor me Rogue met bow echt perfect.
Ik heb hem alleen gebind aan mijn spatiebalk, en dodge weer op MB4 zitten.
Ik heb hem alleen gebind aan mijn spatiebalk, en dodge weer op MB4 zitten.
Rupsen, Rapsen.
Dit probleem heb ik ook met controller. Enemy focussen lost het grotendeels op maar ook weer niet altijd. Het voelt alsof mikken in 8 richtingen kan en dus niet analoog is. Beetje aim assist zou geen kwaad kunnen, vooral voor pc spelers met hun inprecieze input.Ohmarinus schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 07:47:
[...]
Dit is mij met ice shards sorc ook opgevallen. De hele tijd schieten mijn ijspegels gewoon langs enemies. Ik stoorde me er zo aan dat ik met die build ben gestopt want als je misschiet zit je direct met flink wat mana issues.
Voor de mensen die graag world bosses willen runnen; er is een boss tracker/timer ontwikkeld door de community:
https://diablo4.life/trackers/world-bosses
https://diablo4.life/trackers/world-bosses
Ja, bij mij schiet het dus mis wanneer ik letterlijk op de enemy klik. Echt heel raar. En het gebeurt zeker iets van een op de vijf keer, vooral bij enemies die veel bewegen.Exactor it schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 07:56:
[...]
Dit probleem heb ik ook met controller. Enemy focussen lost het grotendeels op maar ook weer niet altijd. Het voelt alsof mikken in 8 richtingen kan en dus niet analoog is. Beetje aim assist zou geen kwaad kunnen, vooral voor pc spelers met hun inprecieze input.
Gisteren opnieuw begonnen met een hardcore char, maar ik als altoholic heb even van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook een necro en sorc tot lvl 6/7 te levelen maar wat een verschil. Met de necro krijg je zelf bijna geen damage door je minions en alles ligt vrij snel. Met de sorc helemaal belachelijk alles spat uit elkaar soms zelfs buiten je scherm. Dat is natuurlijk het begin, maar wat een verschil. End-game zal het vast anders zijn.
Lees her en der wel wat issues met de AMD drivers. Maar je hebt geen AMD kaart zie ik.Valandin schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 19:38:
Op een of andere manier kan ik er niks op internet over vinden. Maar ik heb last van énorme stutters.
Ik heb geen bijzondere ingame instellingen, mijn framerate is gewoon smooth. Maar als ik rondloop dan heb ik echt enorme stutters. Scherm blijft soms gewoon even een halve seconde bevroren ook.
Alle andere games lopen prima. Alleen in Diablo 4.
Meest recente drivers.
Specs;
RTX4070ti
Ryzen 7 5800x
32GB Ram
Iemand die hier ook tegen aan is gelopen?
Mijn oude beestje (1070ti en dito leeftijd cpu) draait m zonder stutters iig. Met jouw monstermachine zou dat zowieso dus ook moeten normaal gesproken. Niet teveel tabs openstaan?
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 10-06-2023 09:11 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Vagax je linkt de discord voor graspop. Natuurlijk ook erg leukVagax schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 16:46:
Er is overigens nog wel genoeg plaats bij onze clan, Delirium
https://discord.gg/Cxk7FdDu
Bestaat uit bijna 90% Tweakers tot zo ver dus het is technisch gezien gewoon een Tweakers clan
Daar zit nu ook een enkele clan op. Laatste wijziging die nu ook op deze discord staat is de announcement voor world bosses. Men heeft nu een redelijke indicatie dat die om de 6 uur spawnen en dat daar enige RNG in zit van 2 uur.
Hier hetzelfde met een 4070, er is iets veranderd met een update ofzo want bij launch early acces had ik nergens last van.Valandin schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 19:38:
Op een of andere manier kan ik er niks op internet over vinden. Maar ik heb last van énorme stutters.
Ik heb geen bijzondere ingame instellingen, mijn framerate is gewoon smooth. Maar als ik rondloop dan heb ik echt enorme stutters. Scherm blijft soms gewoon even een halve seconde bevroren ook.
Alle andere games lopen prima. Alleen in Diablo 4.
Meest recente drivers.
Specs;
RTX4070ti
Ryzen 7 5800x
32GB Ram
Iemand die hier ook tegen aan is gelopen?
Bijna al deze zaken, zijn gewoon "lag" en online issues. Zou je niet hebben mocht het een offline game zijn....Ryatzu schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 09:52:
[...]
Hier hetzelfde met een 4070, er is iets veranderd met een update ofzo want bij launch early acces had ik nergens last van.
Inventory opendoen = lag
Social pane opendoen = lag
Rondlopen in stadjes = lag
Rijden op paard = lag en rubberbanding, overal vast komen te zitten
Gelukkig valt het allemaal goed mee in dungeons ... maar de wereld zelf, nee daar ben ik niet tevreden mee op dit vlak...
Eindelijk aangekomen op lvl 60 in world tier 4. Die capstone dungeon (vooral de boss) was wel ff een muurtje. Heb hem eerst rond 53 eens geprobeerd, later nog eens op 57/58. Uiteindelijk met wat geduld op lvl 60 neer kunnen halen.
Meteen een mooie gear jump op WT4 (torment) omdat die Ancestral items nu droppen met item power tot bijna 800 bij mij. Mooie jump vanaf de ong 650 die ik had in WT3.
Kan nu alle gear dus weer opnieuw farmen met mana regen / CDR en +mana maar dan met ancestral gear voor mijn ice shard build. Misschien nog een keer terug naar arc lash in de toekomst.
Lijkt me ook leuk om een druid te maken ,maar het idee om weer die shrines te zoeken en alles op nieuw te doen heb ik niet zo'n zin in. Kijk ook met lichte tegenzin naar season 1 straks, kan je weer alles opnieuw gaan doen ; /
Meteen een mooie gear jump op WT4 (torment) omdat die Ancestral items nu droppen met item power tot bijna 800 bij mij. Mooie jump vanaf de ong 650 die ik had in WT3.
Kan nu alle gear dus weer opnieuw farmen met mana regen / CDR en +mana maar dan met ancestral gear voor mijn ice shard build. Misschien nog een keer terug naar arc lash in de toekomst.
Lijkt me ook leuk om een druid te maken ,maar het idee om weer die shrines te zoeken en alles op nieuw te doen heb ik niet zo'n zin in. Kijk ook met lichte tegenzin naar season 1 straks, kan je weer alles opnieuw gaan doen ; /
Shrines hoeft niet, die zijn per account.Odysseus87 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:03:
Eindelijk aangekomen op lvl 60 in world tier 4. Die capstone dungeon (vooral de boss) was wel ff een muurtje. Heb hem eerst rond 53 eens geprobeerd, later nog eens op 57/58. Uiteindelijk met wat geduld op lvl 60 neer kunnen halen.
Alleen het is f*cking hinderlijk dat je de altars niet op de map ziet met al je characters. Je moet dus eigenlijk met 1 char al de altars halen anders moet je cross reference doen met je chars die ook altars hebben gehaald.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Is daar bevestiging van vanuit Blizz?
Want het is niet onmogelijk dat ze daar totaal niet over hebben nagedacht en je in S1 al die klote altaartjes weer staat af te gaan
Jep, is confirmed in dev stream.LZ86 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:30:
[...]
Is daar bevestiging van vanuit Blizz?
Want het is niet onmogelijk dat ze daar totaal niet over hebben nagedacht en je in S1 al die klote altaartjes weer staat af te gaan
Tesla M3LR '21
Ik heb de PC versie - als ik de PS5 versie ook koop, moet ik dan later ook apart de expansions kopen?
Uiteraard.SideShow schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:40:
Ik heb de PC versie - als ik de PS5 versie ook koop, moet ik dan later ook apart de expansions kopen?
The devil is in the details.
Alleen nuttig als je renown ook meegaat. Want anders moet je ze alsnog vinden om max renown te halen ieder seizoen.
SideShow schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:40:
Dat weet ik nog net zo niet, je hoeft de battle pass ook niet twee keer te kopen. Dit is Blizzard account gebonden.
Wellicht/hopelijk dat dit met expansions ook zo gaat werken, want ik speel ook op PS5/PC.
[ Voor 24% gewijzigd door Poulske op 10-06-2023 10:47 ]
Ik help het je hopen, maar aangezien je de game zelf al 2x hebt moeten kopen om op beide platformen te spelen, geef ik het ongeveer 1% kans dat expansions wel cross platform zullen zijn.Poulske schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:47:
[...]
[...]
Dat weet ik nog net zo niet, je hoeft de battle pass ook niet twee keer te kopen. Dit is Blizzard account gebonden.
Wellicht/hopelijk dat dit met expansions ook zo gaat werken, want ik speel ook op PS5/PC.
The devil is in the details.
Misschien krijgen we wel gratis expansions en maken we ons druk om niks.Hahn schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:50:
[...]
Ik help het je hopen, maar aangezien je de game zelf al 2x hebt moeten kopen om op beide platformen te spelen, geef ik het ongeveer 1% kans dat expansions wel cross platform zullen zijn.
Laat maar, wie hou ik voor de gek.
Mja, hoop dat ze spoedig meer informatie bekend maken over season 1. Dat gaat toch wel een make it or break it season worden. Er zijn nog zoveel vragen dus zou goed zijn als ze die speculatie enigszins weg kunnen nemen.RocketKoen schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:46:
[...]
Alleen nuttig als je renown ook meegaat. Want anders moet je ze alsnog vinden om max renown te halen ieder seizoen.
Tesla M3LR '21
Toch maar aangeschaft en begonnen met een Sorceress build. Merk wel dat ik vrij veel moet button bashen en mijn gewrichten dit niet zo leuk vinden. Nu lees ik op internet dat dit met de Necromancer minder is.
Wat een prachtig spel en draait als een zonnetje. Ben er alleen nog niet over uit of Diablo 4 beter is dan Grimdawn (als ik dat hier mag zeggen
)
Wat een prachtig spel en draait als een zonnetje. Ben er alleen nog niet over uit of Diablo 4 beter is dan Grimdawn (als ik dat hier mag zeggen
Ik merkte dat zelf ook, mag ik je een tip geven... Probeer een controller. Veel minder last ;-)luxzenburcht schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:33:
Toch maar aangeschaft en begonnen met een Sorceress build. Merk wel dat ik vrij veel moet button bashen en mijn gewrichten dit niet zo leuk vinden. Nu lees ik op internet dat dit met de Necromancer minder is.
Wat een prachtig spel en draait als een zonnetje. Ben er alleen nog niet over uit of Diablo 4 beter is dan Grimdawn (als ik dat hier mag zeggen)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Vet :-)Yonix schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:29:
Jeej, heb m'n paard.![]()
![]()
[Afbeelding]
Inmiddels Act IV en ben nog steeds érg te spreken over mijn Necromancer; mijn minions doen vooral het harde werk.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ben nu level 60.
De grind naar 100 gaat nog wel even duren.........
En buiten de nightmare dungeons en de helltide toestanden is er weinigs nieuws te doen.
Voel erg de neiging om met een alt aan de gang te gaan. Er valt weinig te winnen om naar 100 te gaan zeg maar.
[ Voor 13% gewijzigd door Lasteraar op 10-06-2023 11:53 ]
Ja, dat krijg je pre-seasonLasteraar schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:52:
[...]
Vet :-)
Ben nu level 60.
En buiten de nightmare dungeons en de helltide toestanden is er weinigs nieuws te doen.
Voel erg de neiging om met een alt aan de gang te gaan. Er valt weinig te winnen om naar 100 te gaan zeg maar.
Om seasons te doen moet je de campaign afhebben, ik snap dat ze mensen de tijd geven even rustig het verhaal te beleven. Anders krijg je zo'n rush naar max lvl en dan als een gek die account wide dingen. Dat is voor niemand leuk.
Is er nog een plekje in de GoT clan? Speel Rogue op PS5. Inmiddels bijna lv60 en ga denk vandaag de capstone maar weer eens proberen...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ook net 60 en ervaar hetzelfde. Nog even de capstone doen voor torment en dan de laatste gear halen.Lasteraar schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 11:52:
[...]
Vet :-)
Ben nu level 60.
Dus het afronden vd campaign is voldoende om straks 'juist' te beginnen met seasons ?LZ86 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:03:
[...]
Ja, dat krijg je pre-seasonOp het moment is de end game vrij bare bones. Lekker oefenen met verschillende builds
Om seasons te doen moet je de campaign afhebben,
Ja en het enige wat we weten dat over gaat zijn de passive stats van de lillith statues. Dus campaign afmaken en alle statues 1 keer vinden zou het maximale uit een season start halenLasteraar schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:11:
[...]
Dus het afronden vd campaign is voldoende om straks 'juist' te beginnen met seasons ?
Ok top.Ricmaniac schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:13:
[...]
Ja en het enige wat we weten dat over gaat zijn de passive stats van de lillith statues. Dus campaign afmaken en alle statues 1 keer vinden zou het maximale uit een season start halen
Die statues halen heb ik nog wel ff werk mee ^_^
Goed om te weten.
Dankjewel, dit wist ik niet. Maar ik denk sowieso dat ik met controller ga spelen. Omdat je de personage met een thumbstick bestuurt. Dit werkt sneller en meer efficiënter met dodgen.Finraziel schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 07:17:
[...]
Ik speel al voornamelijk met controller en ben ook nog niet zo ver, maar een van je problemen kun je oplossen door een force move knop te binden. Ik had zijwaarts op mijn muiswiel daarvoor, maar ik geloof dat ook scrollen wat veel mensen fijn vinden mogelijk is maar dan moest je ergens een optie omzetten dat je niet meer in en uit zoomt met scroll (ik zie in ieder geval Rhykker nog op die manier bewegen, geeft een vrij karakteristiek beeld wat ik bij d3 altijd al bij hem zag).
Ik moet zeggen dat mijn pulverize druid in ieder geval op wt1 ook gewoon bijna alles kan facetanken. Heb geloof ik net act 4 uit, misschien maar eens naar wt2 schakelen om te kijken hoeveel verschil dat maakt want het wordt stiekem wel wat saai om alleen maar te staan meppen met praktisch geen risico. En anders sowieso dit weekend eens door stomen om de story te voltooien en die capstone dungeon te gaan doen.
De dodge werkt gewoon niet lekker met muis en toetsenbord. Je bent gewoon te traag, of je dodge de verkeerde kant op, waardoor je juist het gevaar induikt en niet ontwijkt.
Om de aanval op een ander toets te zetten, verhelpt alleen 1 van de 3 problemen. Controller verhelpt meteen 2 van de 3 problemen. Maar dankjewel voor je reactie, want hier had ik zelf nog niet naar gekeken.
[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 10-06-2023 12:20 ]
in 3 is sowieso nog wel plek.. weet de status van de andere 2 niet.CSB schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:06:
Is er nog een plekje in de GoT clan? Speel Rogue op PS5. Inmiddels bijna lv60 en ga denk vandaag de capstone maar weer eens proberen...
misschien dat het anders ook een idee is om bepaalde clans bij elkaar te gooien?
PC/PS5/XBOX apart (ivm microfoon enz)
merk dat het soms vrij rustig is op de chat ivm console spelers erin. (die dus geen chat gebruiken)
Heb een request gedaan. NeoS#2656eehbiertje schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:33:
[...]
in 3 is sowieso nog wel plek.. weet de status van de andere 2 niet.
misschien dat het anders ook een idee is om bepaalde clans bij elkaar te gooien?
PC/PS5/XBOX apart (ivm microfoon enz)
merk dat het soms vrij rustig is op de chat ivm console spelers erin. (die dus geen chat gebruiken)
Aah mooi. Weer een ps5 gebruiker erbij. Gisteren even in het voice kanaal gezeten in de clan. Maar daar was niemand te bekennen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
De pvp is echt matig qua balans. Ik heb geswitcht naar world tier 1 om snel 5 kills te maken. Dat hadden er meer gedaan. Er stonden 3 lvl 53s bij een Lilith statue te wachten. Mijn lvl 63 spul was toch wat te sterk voor ze. Vooral omdat ze alledrie hun shield direct op deden en bleven staan zodat ik gewoon kon wachten om ze met een ultimate met de grond gelijk te maken. Wel blij dat ik als griefer, drie griefers te pakken had. Ben nu dan ook gelijk klaar met pvp want de achievement is binnen.
Is er ook een mogelijkheid bij necro om je minions doorzichtig te maken? Lijkt me leuk om te spelen maar continue 10+ minions in beeld leidt heel erg af. Als ik op mn barb in een party zit zijn alle minions wel doorzichtig. Hoe kijken andere necros hier tegenaan?
Hoe kom je aan zoveel helpers ?Yonix schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 10:29:
Jeej, heb m'n paard.![]()
![]()
[Afbeelding]
Inmiddels Act IV en ben nog steeds érg te spreken over mijn Necromancer; mijn minions doen vooral het harde werk.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb er maar 8 ofzo.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Bedankt, ook maar een Shred build begonnen op HC. Zelfs op Adventurer's mode speelt het heerlijk.Ricmaniac schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 16:36:
[...]
Ik had pulverize. nu level ik mijn nieuwe met Shred
Mijn gevoel over D4 (net LVL 60) tot heden;
Levelen gaat traag. Jezelf verplaatsen gaat traag (veel backtracken in gebieden waar mounts niet beschikbaar zijn). Resource (Fury) management is nog wat lastig. Hopelijk gaat dat beter worden. Inventory is wat klein waardoor ik veel meer dan mij lief is naar town terug moet.
Verder bevalt de game mij vooralsnog prima! Ziet er goed uit, bruikbare items vliegen gevoelsmatig rond mijn oren (hoewel het nog wat uitvogelen is hoe/wat daadwerkelijk goed en bruikbaar is.
Levelen gaat traag. Jezelf verplaatsen gaat traag (veel backtracken in gebieden waar mounts niet beschikbaar zijn). Resource (Fury) management is nog wat lastig. Hopelijk gaat dat beter worden. Inventory is wat klein waardoor ik veel meer dan mij lief is naar town terug moet.
Verder bevalt de game mij vooralsnog prima! Ziet er goed uit, bruikbare items vliegen gevoelsmatig rond mijn oren (hoewel het nog wat uitvogelen is hoe/wat daadwerkelijk goed en bruikbaar is.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Combinatie van Ability, Legendary Powers en Aspects. Zo heb ik een +2 Skeletal Warriors op mijn chest armor en een +2 Skeletal Mages op mijn gloves.chucky666 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:38:
[...]
Hoe kom je aan zoveel helpers ?
Ik heb er maar 8 ofzo.
O die bestaan dus ook, nog niet tegengekomen maar ik zal er naar uit kijken.Yonix schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 14:08:
[...]
Combinatie van Ability, Legendary Powers en Aspects. Zo heb ik een +2 Skeletal Warriors op mijn chest armor en een +2 Skeletal Mages op mijn gloves.
Ja eens hoor, daarom speel ik ook controllerToonen1988 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 12:19:
[...]
Dankjewel, dit wist ik niet. Maar ik denk sowieso dat ik met controller ga spelen. Omdat je de personage met een thumbstick bestuurt. Dit werkt sneller en meer efficiënter met dodgen.
De dodge werkt gewoon niet lekker met muis en toetsenbord. Je bent gewoon te traag, of je dodge de verkeerde kant op, waardoor je juist het gevaar induikt en niet ontwijkt.
Om de aanval op een ander toets te zetten, verhelpt alleen 1 van de 3 problemen. Controller verhelpt meteen 2 van de 3 problemen. Maar dankjewel voor je reactie, want hier had ik zelf nog niet naar gekeken.
In ieder geval met mijn huidige druid build. Zou wel kunnen dat er builds zijn die weer beter met m&k werken. In ieder geval in D3 waren builds die ik op de Xbox een stuk slechter vond spelen dan op pc omdat je er specifiek mee op elites moest richten en dat werkte niet lekker met controller.
Mijn druid gaat overigens nog steeds als de brandweer in wt2. Nu wel zowaar af en toe echt mijn defensive skills echt weer nodig af en toe wat het wel echt leuker maakt. Nadeel dat sommige bosses beetje vervelend lang gaan duren maar dat is ook het nadeel van de minder goede single target damage van pulverize natuurlijk.
Net act V uit... Straks act VI en dan eens kijken waar we komen. Verhaal is wel goed maar ik wil ondertussen eigenlijk gewoon door. Vond overigens act V...
spoiler:
net een Harry Potter film 
Elias ziet er uit als Voldemort, hij heeft een horcrux gemaakt en de grote slang klonk net als de basilisk in chamber of secrets...
Elias ziet er uit als Voldemort, hij heeft een horcrux gemaakt en de grote slang klonk net als de basilisk in chamber of secrets...
Gamertag: FinrazielNL
Ik ben pas lvl 26 en kan me al in veel van je punten vinden. Moet echt veel lopen en vind de gebieden waar ik dan loop veel te leeg. Af en toe een plukje mobs die je in elkaar kan tikken en dat was het weer.Thalaron schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:59:
Mijn gevoel over D4 (net LVL 60) tot heden;
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Zit nu in WT4, en dan kan het hard gaanAngeloonie schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:16:
en anderen die mogelijk geïnteresseerd zijn in een fire sorc, dit is mijn build, vast niet optimaal maar ben nog verder aan het checken wat beter werkt. Bijv. Fireball heb ik nog niets mee geprobeerd.
Resulteert in deze stats voor de skills:
[Afbeelding]
+7.4k firewall dmg:
:strip_exif()/f/image/jSb4urimtIXrUPxDf42O7bvM.jpg?f=fotoalbum_large)
+700 Hydra dmg:
:strip_exif()/f/image/gL6tvYMcsIS8FTL1OFsSoEZP.jpg?f=fotoalbum_large)
+10.5k Inferno dmg:
:strip_exif()/f/image/WMi8yMGYJtUo4skL4F6FZdNz.jpg?f=fotoalbum_large)
Minder pyromancy en burning damage, maar 75% meer fire dmg, en ook meer all dmg erbij:
:strip_exif()/f/image/j1bmUW4vJVLBNf576bU4fKtn.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot nu toe valt WT4 wel mee in Helltide & Whispers. Af en toe goed opletten dat er niet teveel tegelijk is, maar het speelt prima weg en eindelijk weer naar items kijken voor upgrades
:fill(white):strip_exif()/f/image/84YXEVBUQyy9SdXFqNvmWq0E.png?f=user_large)
Dikke stats & een perfecte imprint
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb een hele fijne build gevonden die erg goed werkt, vaak ben je best squishy als een werewolf maar als je compagnoins hebt dan krijg je niet alle enemy's op je dak
daarom werkt dit bij mij erg goed:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RSMwUUOPk5SuDdQ60Cl7okR9.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/b2MQqA83lHIY4wWF4XHdEFCA.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rDuPrVY3l8HsAJtmneY2lutR.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mEisnSYXN3wSWowDVruKE8RA.jpg?f=user_large)
Als je blood howl gebruikt, heal je ook je compagnions:
aangezien je een crit machine bent proc'd dit ook vaak:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GR1QNWUHTLkOnaaPoFJtS65V.png?f=user_large)
build voelt goed aan, je ben tniet extreem squishy zo meer, goede balans en voor single targets out perform je met gemak een pulverize build.
met AOE poison spread ook goed, je compagnion werewolves gebruiken ook rabies
daarom werkt dit bij mij erg goed:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RSMwUUOPk5SuDdQ60Cl7okR9.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/b2MQqA83lHIY4wWF4XHdEFCA.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rDuPrVY3l8HsAJtmneY2lutR.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mEisnSYXN3wSWowDVruKE8RA.jpg?f=user_large)
Als je blood howl gebruikt, heal je ook je compagnions:
aangezien je een crit machine bent proc'd dit ook vaak:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GR1QNWUHTLkOnaaPoFJtS65V.png?f=user_large)
build voelt goed aan, je ben tniet extreem squishy zo meer, goede balans en voor single targets out perform je met gemak een pulverize build.
met AOE poison spread ook goed, je compagnion werewolves gebruiken ook rabies
nothing stops this train
Heb wel veel FOMO in dit spel
Ook elke keer als ik een main missie die zie ik weer zo een eventgebied waar ik dan heen gam side missies. Heerlijk dit spel
Ook elke keer als ik een main missie die zie ik weer zo een eventgebied waar ik dan heen gam side missies. Heerlijk dit spel
ik mis 1 dungeon en 2 side quests in het eerste gebied? :x
hoe kan ik het checken?
hoe kan ik het checken?
Zo, vandaag ook op PS5 gekocht (ik wissel graag af, zit niet graag hele dag aan mn bureau) en dat werk wel goed. Alleen begon het net beetje te laggen en had ik een harde crash, systeem liep volledig vast...
Spel is dus nog niet perfect maar ze werken er aan wellicht :-)
Spel is dus nog niet perfect maar ze werken er aan wellicht :-)
Volgens mij is die optie er niet. Ik vind mijn minions wel leuk, al gooi ik steeds twee curses op mn golem omdat ik denk dat het een krachtige vijand isbiggydeen2 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 13:19:
Is er ook een mogelijkheid bij necro om je minions doorzichtig te maken? Lijkt me leuk om te spelen maar continue 10+ minions in beeld leidt heel erg af. Als ik op mn barb in een party zit zijn alle minions wel doorzichtig. Hoe kijken andere necros hier tegenaan?
Nu ik wat ouder ben (einde dertig) en ik niet meer echt een actieve gamer ben; mis ik wel een degelijke matchmaking feature (of heb ik die niet gevonden). Ik vind het wel wat eenzaam alleen door die wereld lopen. Is dat iets wat nog verwacht wordt, matchmaking, of gewoon pech?
Ik kreeg vandaag een update van 180 MB ofzo, sinds toen is Diablo zo instabiel als de nete op de PC.. afgelopen dagen uren kunnen spelen zonder problemen vandaag is ie al 3 keer compleet vastgelopen.
Als ik erop Google zijn er zat meldingen van freezes maar dan loopt de hele PC vast, bij mij is het enkel Diablo.. Kan niet escapen, kan helemaal niks meer, behalve alt tab/ task manager en game killen. (alt F4 doet t ook niet zelfs xD)
Ga maar even game files checken ofzo, ik weet niet wat het is
elke keer loopt ie ook op random momenten vast.
Van mijn leven niet dat ik een hardcore character ga beginnen haha.
Als ik erop Google zijn er zat meldingen van freezes maar dan loopt de hele PC vast, bij mij is het enkel Diablo.. Kan niet escapen, kan helemaal niks meer, behalve alt tab/ task manager en game killen. (alt F4 doet t ook niet zelfs xD)
Ga maar even game files checken ofzo, ik weet niet wat het is
Van mijn leven niet dat ik een hardcore character ga beginnen haha.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Misschien is een van de GoT clans joinen een idee en op de Discord komen, dan is er genoeg volk om te vragen met je mee te spelen.Don Quijote schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:25:
Nu ik wat ouder ben (einde dertig) en ik niet meer echt een actieve gamer ben; mis ik wel een degelijke matchmaking feature (of heb ik die niet gevonden). Ik vind het wel wat eenzaam alleen door die wereld lopen. Is dat iets wat nog verwacht wordt, matchmaking, of gewoon pech?
Info staat wel in de startpost clan #3 is nog plek waarschijnlijk
Ik ben 44 en vermaak me toch wel weer prima. Al weer in nog steeds niet wat ik eerst wil spelen. Alles wel gespeeld al tot level 10. Dus niet zo ver.
Twijfel tussen rogue met ranged en barbarian alles close combat.
Wil ze beide maar welke als eerste
Twijfel tussen rogue met ranged en barbarian alles close combat.
Wil ze beide maar welke als eerste
Is het slim om stronghilds zsm te doen als ik puur een campaign speler ben? Of is dat meer iets voor meer loot/XP? Het is niet mijn doel om alles in het spel in één keer te doen, maar wat voegen de strongholds precies toe?
Kan iemand me in simpele termen het verschil uitleggen tussen staff en wand+grimoire voor een lightning sourceress? Is het zo simpel als: staff sloom maar meer damage, dual snel maar meer crackling energy? Even de aspects en details van de wapens niet meegenomen dan.
De campaign vind ik persoonlijk erg goed. Ja het verhaal en dialoog is niet van het hoogste niveau, maar voor een aRPG is er erg veel aandacht besteed aan de presentatie. Er is duidelijk enorm veel detail verwerkt hierin.
Kan iemand me in simpele termen het verschil uitleggen tussen staff en wand+grimoire voor een lightning sourceress? Is het zo simpel als: staff sloom maar meer damage, dual snel maar meer crackling energy? Even de aspects en details van de wapens niet meegenomen dan.
De campaign vind ik persoonlijk erg goed. Ja het verhaal en dialoog is niet van het hoogste niveau, maar voor een aRPG is er erg veel aandacht besteed aan de presentatie. Er is duidelijk enorm veel detail verwerkt hierin.
Ik mis dat ook, vooral in dungeons zou erg fijn zijn.Don Quijote schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:25:
gewoon een gezellige clan joinen waar ze samen spelen is de oplossing.Don Quijote schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 18:25:
ik loop elke dag wel wat dungeons of hell tide events met mensen uit mn clan
[ Voor 7% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-06-2023 19:23 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Necro spelen, heb je tig vrienden die meelopen
Hoe werkt de skelettal priest bij de necromancer?
Ik heb al even gegoogled etc maar ik ze de priest gewoon niet waardoor ik er vanuit ga dat ik iets verkeerd doe of mis.
Ik heb al even gegoogled etc maar ik ze de priest gewoon niet waardoor ik er vanuit ga dat ik iets verkeerd doe of mis.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als je een corpse aanwijst en de summon skill gebruikt. Als je nog niet aan je max zit summon je een minion. Als je ze allemaal al hebt komt er een priest die je minions healed en boost.Bossie schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 19:32:
Hoe werkt de skelettal priest bij de necromancer?
Ik weet niet of jij in clan 3 zit, heb wel eens om hulp gevraagd maar weinig response.Freakiebeakie schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 19:22:
[...]
gewoon een gezellige clan joinen waar ze samen spelen is de oplossing.
ik loop elke dag wel wat dungeons of hell tide events met mensen uit mn clan
Wel een keer samen met kaastosti en zwarte dood kaastosti geholpen, en met jou 2 dungeons gedaan maar verder doet de clan nog weinig.
Ik ben net finaal in de pan gehakt bij een settlement, ik denk dat ik binnenkort je hulp weer eens moet inschakelen
Sommige bosses lijken wel gemaakt voor een party want daar kom ik alleen echt niet doorheen. ( Tier 1 vind ik niet leuk als ervaren Soulsborne speler )
Ik probeer zoveel mogelijk side content te doen omdat ik de story zo tof vind dat ik daar niet te snel doorheen wil, soms gaat het echt heel goed maar soms lijkt het wel onmogelijk, de boss bij de Qara - yisu settlement lijkt wel onmogelijk het is net een bullet hell shooter
[ Voor 18% gewijzigd door NightShadow22 op 10-06-2023 20:05 ]
Welke button binden mensen voor zoom in op ps5? Standaard is dat er niet ? Ik wil graag zoomen om m'n poppetje te zien haha
Dat lees ik overal, maar ik zie het niet gebeuren tenzij de priest er hetzelfde uitzet als alle andere minions?pirke schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 19:59:
[...]
Als je een corpse aanwijst en de summon skill gebruikt. Als je nog niet aan je max zit summon je een minion. Als je ze allemaal al hebt komt er een priest die je minions healed en boost.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het is een blauwe geest animatie van 1 seconde... Daarna is hij weg.Bossie schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 20:25:
[...]
Dat lees ik overal, maar ik zie het niet gebeuren tenzij de priest er hetzelfde uitzet als alle andere minions?
Zo, story uit 
Ik moet zeggen, het laatste stuk was best intens
Erg cool gedaan en had nu echt wel een paar momenten dat ik echt even op moest letten om niet dood te gaan (op wt2).
Ik moet zeggen RNGesus is ook wel goed geweest voor me:
:strip_exif()/f/image/aa6JTKadRrYmJd9l6G9iyeRg.jpg?f=fotoalbum_large)
Meeste daarvan had ik ook al toen ik de laatste bossfight aanging. Alleen ring daar zat eerst een andere (is denk ik een fixed drop van die laatste boss), en mijn eerste presentje van de tree of whispers net gaf me de legendary pants waarmee ik compleet legendarisch gekleed was
Nou nog een paar leveltjes en dan eens kijken of ik die capstone dungeon aan kan
Erg cool gedaan en had nu echt wel een paar momenten dat ik echt even op moest letten om niet dood te gaan (op wt2).
spoiler:
Duriel was echt wel even een dingetje... Kon hem wel aan, maar als mijn Druid niet al zo defensief ingesteld was had het lastig geweest denk ik. Op zich wel mooi, was een waardige callback naar D2 waar hij ook een lastige boss was... ik vond het alleen niet een erg leuke fight omdat hij de vloer compleet vol zette met gaten waar je dan niet meer kon lopen. Beetje frustrerend.
Wel weer erg cool hoe je in hell vervolgens de ene miniboss na de andere om je oren krijgt, al had ik het idee dat ze de health van die minibosses wel wat beperkt hadden (gelukkig, anders was het mogelijk vervelend geworden).
Na al dat geweld was Lilith bijna teleurstellend eigenlijk. Vooral de eerste fase was gewoon makkelijk. Zat ook even zo van 'dat was te makkelijk... kom op, er is een tweede fase, toch??? ah ja, daar is ze weer'
Verhaal vond ik wel erg cool. Wat ik vooral leuk gedaan vond is dat Lilith niet zo zwart-wit puur evil is als wat we tot nu toe in Diablo altijd gezien hebben. Lilith is een complex karakter en ze lijkt oprecht haar schepping te willen beschermen... Alleen, ze is nog steeds een demon en de manier hoe ze het aanpakt is niet zo liev
Daarom vond ik het alleen wel een beetje teleurstellend dat de hero zo koppig door bleef gaan alsof ze wel 100% evil was. Hij leek totaal niet in verleiding te komen, terwijl ik dat eigenlijk wel was.
Ook viel het me tegen dat de hero en companions de prophecy op het einde niet zo uitlegde als ik dat deed. Ze leken alleen te concluderen dat hij toch niet uit kwam en zeiden alleen 'maar Lilith is ook gewond dus misschien toch'... eh nee, volgens mij was het meer dat Inarius zijn hart volkomen verteerd was door haat, dus het was zijn hart die doorboord werd.
Maar goed, nitpicking
Wel weer erg cool hoe je in hell vervolgens de ene miniboss na de andere om je oren krijgt, al had ik het idee dat ze de health van die minibosses wel wat beperkt hadden (gelukkig, anders was het mogelijk vervelend geworden).
Na al dat geweld was Lilith bijna teleurstellend eigenlijk. Vooral de eerste fase was gewoon makkelijk. Zat ook even zo van 'dat was te makkelijk... kom op, er is een tweede fase, toch??? ah ja, daar is ze weer'
Verhaal vond ik wel erg cool. Wat ik vooral leuk gedaan vond is dat Lilith niet zo zwart-wit puur evil is als wat we tot nu toe in Diablo altijd gezien hebben. Lilith is een complex karakter en ze lijkt oprecht haar schepping te willen beschermen... Alleen, ze is nog steeds een demon en de manier hoe ze het aanpakt is niet zo liev
Daarom vond ik het alleen wel een beetje teleurstellend dat de hero zo koppig door bleef gaan alsof ze wel 100% evil was. Hij leek totaal niet in verleiding te komen, terwijl ik dat eigenlijk wel was.
Ook viel het me tegen dat de hero en companions de prophecy op het einde niet zo uitlegde als ik dat deed. Ze leken alleen te concluderen dat hij toch niet uit kwam en zeiden alleen 'maar Lilith is ook gewond dus misschien toch'... eh nee, volgens mij was het meer dat Inarius zijn hart volkomen verteerd was door haat, dus het was zijn hart die doorboord werd.
Maar goed, nitpicking
:strip_exif()/f/image/aa6JTKadRrYmJd9l6G9iyeRg.jpg?f=fotoalbum_large)
Meeste daarvan had ik ook al toen ik de laatste bossfight aanging. Alleen ring daar zat eerst een andere (is denk ik een fixed drop van die laatste boss), en mijn eerste presentje van de tree of whispers net gaf me de legendary pants waarmee ik compleet legendarisch gekleed was
Nou nog een paar leveltjes en dan eens kijken of ik die capstone dungeon aan kan
Stuk naar boven staat er een plaatje van yonix en dan zie je onderaan en links de gewone minions en rechtsboven de mages.Bossie schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 20:25:
[...]
Dat lees ik overal, maar ik zie het niet gebeuren tenzij de priest er hetzelfde uitzet als alle andere minions?
Als je aanvalt blijven ze ook meestal een beetje achter je staan.
Staan ze ook aan in je book of shadows/death ?
Hmmm, inloggen werkt hier niet meer. Eerst een kleine queue van 1 minuut, en daarna blijft hij hangen op 'game pending...'
@Finraziel Hoe "moeilijk" vond jij het op WT2?
Ik denk dat ik nu ook bijna op het einde ben en ik ben op 1 blokje na 40 met een welgetelde 4 legendarys
Ik neem best wel wat damage, potions heb ik deze act meer gebruikt als in alle 5 andere acts en ik ben zelfs voor het eerst dood gegaan.
De groepen met elites doen best pijn, al heb ik wel de damage om ze te killen.
Gezien jou level 6 levels hoger is en jij volledig equipped bent met Legendarys ga ik mijn serieus afvragen of ik het einde vd act wel fatsoenlijk kan doorbrengen
EDIT: Daarnaast speel ik ook nog eens op WT1
EDIT2: Inmiddels heb ik de story ook compleet.
Nu even denken of ik gelijk een nieuw char begin of m'n Barb beter ga maken, geen idee waar ik moet beginnen
Ik denk dat ik nu ook bijna op het einde ben en ik ben op 1 blokje na 40 met een welgetelde 4 legendarys
Ik neem best wel wat damage, potions heb ik deze act meer gebruikt als in alle 5 andere acts en ik ben zelfs voor het eerst dood gegaan.
Gezien jou level 6 levels hoger is en jij volledig equipped bent met Legendarys ga ik mijn serieus afvragen of ik het einde vd act wel fatsoenlijk kan doorbrengen

EDIT2: Inmiddels heb ik de story ook compleet.
spoiler:
Lillith was best pittig, 2x doodgegaan, derde keer was scheepsrecht 
Nu even denken of ik gelijk een nieuw char begin of m'n Barb beter ga maken, geen idee waar ik moet beginnen

[ Voor 22% gewijzigd door Milo44 op 10-06-2023 22:29 ]
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Hier niks aan de hand.VP. schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 20:40:
Hmmm, inloggen werkt hier niet meer. Eerst een kleine queue van 1 minuut, en daarna blijft hij hangen op 'game pending...'
Hebben jullie ook wel eens het idee een skelet te zien met een schild met een xbox logo erop? Of is dat platform afhankelijk? Of ben ik gek?
Zojuist de campaign uitgespeeld. Nu benieuwd wat er nog meer te doen valt. Ik heb ook al een paar keer een clan request gedaan, nu voor Tweakers 3 maar krijg geen response. Torgo#2727
Zijn er mensen die zin/tijd hebben om ff te helpen met die LVL 70 dungeon om naar T4 te kunnen?
Ben dat t3 inmiddels wel goed zat
Ben dat t3 inmiddels wel goed zat
Net ook maar een verzoekje ingediend voor de GoT 3 clan Remy#2292.
RNGesus is jou zeker beter gestemd dan mij tot nu toeFinraziel schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 20:36:
Zo, story uit
spoiler:Duriel was echt wel even een dingetje... Kon hem wel aan, maar als mijn Druid niet al zo defensief ingesteld was had het lastig geweest denk ik. Op zich wel mooi, was een waardige callback naar D2 waar hij ook een lastige boss was... ik vond het alleen niet een erg leuke fight omdat hij de vloer compleet vol zette met gaten waar je dan niet meer kon lopen. Beetje frustrerend.
Maar goed, nitpicking
[Afbeelding]
Vanavond de laatste avond dat ik kan spelen. Dan 2 weken op vakantie. Word afkicken denk ik zeg
Nou ja, moeilijk... Ik heb t/m act 4 ongeveer op WT1 gespeeld maar doordat ik wat legendaries vond die echt goed met elkaar werkten werd dat saai. Vanaf dat punt naar WT2 gegaan en dat was niet veel moeilijker, maar act 6 is volgens mij gewoon echt duidelijk een stuk uitdagender dan de rest van de story. Nog steeds wel goed te doen, maar zoals ik zei, mijn Druid is best defensief ingesteld. Ik heb earthen bulwark die me een barrier geeft op een redelijk korte cooldown én unstoppable geeft, debilitating roar die alle vijanden voor 4 seconden 70% minder damage laat doen terwijl het mij healt, trample die ook unstoppable geeft en een mooie 'oh fuck' knop is, grizzly rage die 20% damage reduction geeft en óók unstoppable... Dan heb ik vrijwel continu hoge fortify wat ook helpt (vooral met wat equip die extra fortify DR geeft).Milo44 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 20:44:
@Finraziel Hoe "moeilijk" vond jij het op WT2?
Ik denk dat ik nu ook bijna op het einde ben en ik ben op 1 blokje na 40 met een welgetelde 4 legendarys![]()
Ik heb verder echter geen idee over Barb en of die wel of niet defensive is of kan zijn... Heb een barb tot lvl 12 in de beta gespeeld geloof ik maar dat was het ook, ben me nu puur op druid aan het richten.
Op zich zegt het aantal legendaries trouwens niet zo veel over hoe sterk het is. Sommige legendaries heb ik aan omdat het nou eenmaal betere stats had, maar de legendary power doet niks voor me (zoals lightning op shred... maar ik gebruik geen shred). Het gaat vooral om of ze goed werken met je build. Maar als je echt moeite er mee hebt kun je altijd gewoon wat dungeons gaan doen om betere equip te farmen (door rechtstreekse drops, of door een aspect te halen wat je kunt imprinten wat goed helpt voor jouw build).
Als je merkt dat je met bepaalde vijanden veel moeite hebt kun je ook proberen te oefenen met wat beter opletten wat ze precies doen. Zo worden veel zware damage attacks best wel ruim aangekondigd, bv doordat er een roodkleurig cirkeltje op de vloer verschijnt of domweg omdat ze hun grote bijl langzaam over hun hoofd beginnen te zwaaien. Mijn favoriete affix op mijn schoenen is een extra dodge, dat helpt om op die momenten altijd even aan de kant te kunnen springen.
Het is inmiddels gelukt. En echt waar, de eerste dungeon die ik binnen ga kom ik (dan eindelijk) de Butcher tegen en ben gigantisch ingemaakt
Of nja, hij had nog ongeveer 1/3 van zijn totale health en toen had ik geen potions meer en bad timing qua CD's haha. Better luck next time
Of nja, hij had nog ongeveer 1/3 van zijn totale health en toen had ik geen potions meer en bad timing qua CD's haha. Better luck next time
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Nee ik heb zelf een clan gestart omdat ik het veel leuker vind om zelf iets op te zetten dan mee te liften op een forum. het feit dat er 3 clans zijn zegt mij al genoeg eigenlijk xD. in onze clan zitten iets van 45 mensen en er word redelijk veel samen gespeeld. Klein maar fijn zullen we maar zeggenNightShadow22 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 20:01:
[...]
Ik weet niet of jij in clan 3 zit, heb wel eens om hulp gevraagd maar weinig response.
Wel een keer samen met kaastosti en zwarte dood kaastosti geholpen, en met jou 2 dungeons gedaan maar verder doet de clan nog weinig.
Ik ben net finaal in de pan gehakt bij een settlement, ik denk dat ik binnenkort je hulp weer eens moet inschakelen![]()
![]()
Sommige bosses lijken wel gemaakt voor een party want daar kom ik alleen echt niet doorheen. ( Tier 1 vind ik niet leuk als ervaren Soulsborne speler )
Ik probeer zoveel mogelijk side content te doen omdat ik de story zo tof vind dat ik daar niet te snel doorheen wil, soms gaat het echt heel goed maar soms lijkt het wel onmogelijk, de boss bij de Qara - yisu settlement lijkt wel onmogelijk het is net een bullet hell shooter
Ik moet soms 2x inloggen voordat ik er in kom na de patch van vandaag.VP. schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 20:40:
Game even compleet afsluiten (met taskmanager op de PC) en dan opnieuw starten fixed het tot nu toe steeds bij mij.
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Wat is de “makkelijkste” manier om gear te verbeteren als je in WT3 begint? Ik heb mazzel gehad met een wapen wat mijn power met 450 omhoog gooide en met een unique chest die mijn armor een flinke boost gaf maar blijf problemen houden met bv een dungeon. Bijna alle loot is gelijkwaardig of slechter en regelmatig zelfs van WT1 & 2 niveau. Ik heb op vijf uur tijd drie upgrades gehad en kan zo ook niet mijn resists verbeteren.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
soms is het een kwestie van geduld of upgrades zoeken in andere stats. je moet je eigen iig niet blind staren op de attack power want daar zie je lang niet alle damage in terug
Lekker Ventje schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:47:
Wat is de “makkelijkste” manier om gear te verbeteren als je in WT3 begint? Ik heb mazzel gehad met een wapen wat mijn power met 450 omhoog gooide en met een unique chest die mijn armor een flinke boost gaf maar blijf problemen houden met bv een dungeon. Bijna alle loot is gelijkwaardig of slechter en regelmatig zelfs van WT1 & 2 niveau. Ik heb op vijf uur tijd drie upgrades gehad en kan zo ook niet mijn resists verbeteren.
spoiler:
Tree of whispers dingen doen, helltide events en nightmare dungeons.
Elemental resist doet niet zoveel. Je kunt beter op armour focussen. Voor mezelf kijk ik meer naar affixes dan naar levels en die attack power/defence stats. Ik heb meer aan kortere cooldowns en meer damage tegen stunned enemies/meer lightning damage dan aan rauwe damage nummers.
Ik hoor en lees ineens allemaal dingen die toch iets anders zijn dan van te voren gezegt leek te worden.
Mogelijk moeten we in season als je dat gaat spelen wel weer alles opnieuw doen. OOK de lillith statues.
Er is geen confirmation dat met die lillith statues van season 0 over gaat naar Season 1. alleen season 1 en onwarth. Met die passives van de renown dus hetzelfde terwijl eerder duidelijk gezegd leek te worden dat het WEL over gaat naar seasons.
Mogelijk moeten we in season als je dat gaat spelen wel weer alles opnieuw doen. OOK de lillith statues.
Er is geen confirmation dat met die lillith statues van season 0 over gaat naar Season 1. alleen season 1 en onwarth. Met die passives van de renown dus hetzelfde terwijl eerder duidelijk gezegd leek te worden dat het WEL over gaat naar seasons.
Ik merk dat chat tussen console en PC wel echt slecht is uitgevoerd. Soms zie je de berichten niet eens en soms komen ze maar heel kort in beeld dat je ze mist omdat je ff door de butcher wordt ge*****.
Erg jammer, want daardoor wordt het samen spelen met mensen die dat graag willen of hulp nodig hebben wel erg ingewikkeld.
Trouwens, WT4 op lv60 is nou ook niet echt aan te raden. De meest mob-packs kunnen je binnen enkele seconden kapotmaken en je doet nagenoeg geen schade. De drops zijn ook wel erg karig, maar ik weet niet of dat aan WT4 ligt of dat Blizzard weer eens te overdreven aan knoppen heeft zitten draaien...
Erg jammer, want daardoor wordt het samen spelen met mensen die dat graag willen of hulp nodig hebben wel erg ingewikkeld.
Trouwens, WT4 op lv60 is nou ook niet echt aan te raden. De meest mob-packs kunnen je binnen enkele seconden kapotmaken en je doet nagenoeg geen schade. De drops zijn ook wel erg karig, maar ik weet niet of dat aan WT4 ligt of dat Blizzard weer eens te overdreven aan knoppen heeft zitten draaien...
WT4 is te doen op 60, als je genoeg gear hebt. Als dat nog niet zo is, simpelweg eerst betere gear halen uit WT3. Ik had WT4 op 59 geunlocked maar begon er pas op 61 echt aan, en dan alleen nog maar events in de world en normale dungeons. De overgang van WT3 naar WT4 is vrij naar totdat je een ancestral weapon vindt (die je ook kunt gebruiken). Pas op 63 (na wat upgrades) had ik het gevoel dat ik weer sterker was dan de world, zegmaar.CSB schreef op zondag 11 juni 2023 @ 01:40:
Ik merk dat chat tussen console en PC wel echt slecht is uitgevoerd. Soms zie je de berichten niet eens en soms komen ze maar heel kort in beeld dat je ze mist omdat je ff door de butcher wordt ge*****.
Ik loop op 70 ook nog met 2 "gewone" legendaries rond, maar dat zijn mijn amulet en gloves. Deze slots hebben én de juiste power geimprint, én de stats die ik wil, wat voor die slots belangrijker is dan ilvl. Weapon wil je eigenlijk wel zo hoog mogelijk ilvl hebben met zoveel mogelijk goeie stats, voor de overige slots is het belangrijkst om de juiste stats te hebben (+powers).Lekker Ventje schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:47:
Je zult je er bij neer moeten leggen dat je niet om de haverklap een upgrade vindt. Het wordt echt net de juiste piece vinden met de juiste stats (3/4 in ieder geval) en hopelijk een hoog ilvl. In de tussentijd kun je ontbrekende of legendary powers met goeie rolls farmen.
Vergeet ook niet al je gear te upgraden bij de verschillende vendors. Scheelt ook best een hoop.
Ik had gisteravond nog een poging gedaan met de Capstone Dungeon, echter ging dat nog veel te traag. Ik kreeg alles (behalve de boss, niet zover gekomen ivm tijdgebrek) wel stuk maar wel langzaam en relatief vaak doodgaan. Heb inmiddels alle paragon points ingedeeld nu en heb er zelfs 1 over. Kan ze dus nergens meer inproppen op dit moment.
Nu ben ik maar overgegaan op het compleet krijgen van Altar of Lillith + Nightmare dungeons voor meer XP en Loot. Worldbosses pak ik waar mogelijk ook mee. Ik hoop nu wel dat ik z.s.m. door kan naar WT4 maar goed, vooralsnog is er genoeg te doen
Is er overigens op een manier makkelijk/snel te zien of je een bepaalde legendary power dubbel in slot hebt? Het zijn nogal wat slots en op console merk ik toch dat het even bekijken van al je gear wat tijd vergt...
Nu ben ik maar overgegaan op het compleet krijgen van Altar of Lillith + Nightmare dungeons voor meer XP en Loot. Worldbosses pak ik waar mogelijk ook mee. Ik hoop nu wel dat ik z.s.m. door kan naar WT4 maar goed, vooralsnog is er genoeg te doen
Is er overigens op een manier makkelijk/snel te zien of je een bepaalde legendary power dubbel in slot hebt? Het zijn nogal wat slots en op console merk ik toch dat het even bekijken van al je gear wat tijd vergt...
[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 11-06-2023 04:40 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ben nog niet zover als jij, maar het viel mij wel gisteren op dat ik op 2 items die ik equipped had dezelfde legendary power had. De zwakste was greyed out. Maar dat bedoel je misschien niet?Thalaron schreef op zondag 11 juni 2023 @ 04:38:
Ik had gisteravond nog een poging gedaan met de Capstone Dungeon, echter ging dat nog veel te traag. Ik kreeg alles (behalve de boss, niet zover gekomen ivm tijdgebrek) wel stuk maar wel langzaam en relatief vaak doodgaan. Heb inmiddels alle paragon points ingedeeld nu en heb er zelfs 1 over. Kan ze dus nergens meer inproppen op dit moment.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb echt geen zin om elke 3 maand die pokke shrines opnieuw te doen. Dan maar wat minder rep.Ricmaniac schreef op zondag 11 juni 2023 @ 00:22:
Vet raar / leuk Unique item gekregen. Iconisch imo =p omdat het van de butcher is.
Maar kan hem nog helemaal niet aan.
[Afbeelding]
Denk dat dit een heel cool pvp item is
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik ben sinds gisteren ook door de campaign heen. Op WT2 als necromancer, level 51. Ging vrij makkelijk (eindgevecht in 2x, vooral omdat ik niet oplette). Maar nu, ik overweeg om het radicaal om te gooien en van build te switchen. Heb (zonder guide) tot nu toe vooral als bloodmancer gespeeld, maar ik lees her en der dat Bone Spear beter is voor endgame (T3 en verder). Ik zal dan dus én veel gold kwijt zijn én de tactiek moeten aanleren/aanpassen.
Iemand hier ervaring of de stap van Blood naar Bone slim is, of kan ik beter mijn Blood finetunen om een beetje soepel naar level 100 te gaan?
Iemand hier ervaring of de stap van Blood naar Bone slim is, of kan ik beter mijn Blood finetunen om een beetje soepel naar level 100 te gaan?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dat zegt hij ook niet als ik de post goed lees. Hij zegt dat je het vanaf seizoen 1 moet doen en het daarna niet meer hoeft te doen. Maar kan me niet voorstellen dat ze de campaign nogmaals laten doorspelen. Anders kap ik daar nu ook mee en maal ik hem over een maand wel afVisgek82 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 07:19:
[...]
Ik heb echt geen zin om elke 3 maand die pokke shrines opnieuw te doen. Dan maar wat minder rep.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal