Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-09 12:25

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Ik vermoed een ddos , vast een huilebalk die boos is en ddos heb gekocht

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik heb nog een hele tijd door kunnen spellen omdat ik de capstone voor T3 aan het doen was, succesvol afgesloten maar zodra ik de capstone verliet was het "disconnected", dus nu maar duimen dat de progress is opgeslagen :S en anders maar ff opnieuw doen :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor mij is dit de eerste serverissue trouwens. Ik vind de launch tot zover keurig. Dat dit eens gebeurd, sja. Always online heeft helaas dat risico nou eenmaal. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het nog lang gaat duren, ik zie nu al in de launcher dat het allemaal under investigation is. Ze zitten er ongetwijfeld vol op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:58

Oxigeon

En zo is dat!

rodie83 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 23:16:
Voor mij is dit de eerste serverissue trouwens. Ik vind de launch tot zover keurig. Dat dit eens gebeurd, sja. Always online heeft helaas dat risico nou eenmaal. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het nog lang gaat duren, ik zie nu al in de launcher dat het allemaal under investigation is. Ze zitten er ongetwijfeld vol op.
Voor mij ook de eerste keer. Heb de game welgeteld 2 uur in de ps5 zitten haha.

Ik zie hier een gratis setje "special" armor komen als tegemoet koming

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Dit is interessant. Resistances zijn compleet bugged in Diablo IV. Nu snap ik waarom ze in build guides niet meegenomen worden. Interessant verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 24-09 12:25

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Hij zegt dat een wizard hierdoor zuigt maar een maat van me is echt een super tank met zn wiz

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 09:45

Ulti23

Quality Time

Godsamme dacht nog ff een uurtje te hakken maar 64 minuten queued... Dan maar naar bed 😅

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ulti23 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 23:48:
Godsamme dacht nog ff een uurtje te hakken maar 64 minuten queued... Dan maar naar bed 😅
In de launcher staat ook dat er login problemen zijn. Toen ik opstartte, kreeg ik eerst een wachtrij van 4 minuten, maar was daar vrij rap doorheen. Kreeg toen een queue van 72 minuten, maar daarvan zijn nu (misschien krap 5 minuten later) 13 minuten van over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Heb me meteen even aangemeld op de Discord server voor de guild🤗.
Tot nu toe bevalt Diablo 4 me goed op de ps4, speelt enorm soepel en ziet er mooi uit voor de console. Speel met een barbarian bleed build welke me goed bevalt.
Jammer dat de game servers even issues hebben maar vanaf de launch met de deluxe versie tot nu dan viel het me nog mee kwa instabiliteit.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:54
wat is dit nou weer... queue for login 779 minutes remaining...
ik denk ook even te spelen na m'n werk.. -O-

https://twitter.com/searc...end_click&vertical=trends
https://www.reddit.com/r/diablo4/

alles in de brand! })

[ Voor 38% gewijzigd door Khaelos op 09-06-2023 00:20 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ShadowBumble schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 23:12:
Ik heb nog een hele tijd door kunnen spellen omdat ik de capstone voor T3 aan het doen was, succesvol afgesloten maar zodra ik de capstone verliet was het "disconnected", dus nu maar duimen dat de progress is opgeslagen :S en anders maar ff opnieuw doen :+
Helaas morgen dus even de capstone opnieuw doen :(

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
We've reduced login rates in order to alleviate pressure on the servers. Players will see extended login queues while the work is ongoing.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Wanneer je in het verkeerde Emote wheel zit en je scroll of escape niet hebt XD
Wudijo was bezig met de pinnacle boss (boss als je level 100 bent)

RIP #1 HC solo character :9

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Goed, ik ben redelijk tevreden over de gameplay.

Speciaal een dikke laptop met game-waardige videokaart (En inmiddels Windows 11 erop) aangeschaft (ik werk normaal alleen professioneel met Windows-bakken, was ook wel verbolgen dat MacOS niet meegenomen werd).

Loopt grotendeels als een zonnetje, maar af en toe ging de game minder soepel. Laptop herstart en alles was weer OK. De nieuwste videokaart-drivers staan er sowieso op.

Blijft toch een Windows-of hardware(warmte)kwestie, 'haperen', denk ik.

Ik ben gewoon 'stone cold' begonnen, zonder enige voorbereiding ten aanzien van builds, dat is 1. mijn ding niet zo, en 2. zo leer je in elk geval snel verkeerde dingen af. Ik speel traditioneel altijd Barb, nu dus ook.

Wel een aantal keer gesneuveld (niet HC). :')

En een paar bugs tegengekomen, 'containers' die je wel kunt 'mouse-overen' (ten teken van dat ze items bevatten), maar die niet reageerden. :?

Mar dat de servers nu al een paar uur dienst weigeren, na nog geen 3 dagen actief te zijn, vind ik wel een dikke faal. :(

[ Voor 15% gewijzigd door Ramzzz op 09-06-2023 00:44 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
oke de queue werkt weer.. van 1092 minuten en een restart naar 28

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:37
Ik ben weer ingelogd :)

World Boss in 13 min

[ Voor 34% gewijzigd door Thalaron op 09-06-2023 00:45 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

ik ook, fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:54
yep ik ben ook weer online :)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Het is mij niet geheel helder hoe/wat met gems in wapens (WW Barb). Ik lees tegenstrijdige verhalen... Iemand tips?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:41
Thalaron schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 01:29:
Het is mij niet geheel helder hoe/wat met gems in wapens (WW Barb). Ik lees tegenstrijdige verhalen... Iemand tips?
Dat ligt eraan op welke stats je richt. Als je bijvoorbeeld meer armor wilt, moet je gems gebruiken die meer armor geven. Wil je meer crit, dan gebruik je een gem die je meer crit geeft.

Wanneer je op een gem click, zie je ook welke stats geeft en op welke gear item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@Toonen1988 I know, maar wat specifiek voor het (main) wapen voor WW bar het beste is? Amethist of Emerald? Of mogelijk toch nog wat anders?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:12
Heerlijke game hoor… Inmiddels spreken mijn kids (18+) mij aan of ik misschien ook niet is een keer moet gaan slapen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 20:57
Thalaron schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 03:02:
@Toonen1988 I know, maar wat specifiek voor het (main) wapen voor WW bar het beste is? Amethist of Emerald? Of mogelijk toch nog wat anders?
Voor mijn HotA Barb gebruik ik uitsluitend Emeralds voor mijn main weapon.
Ik weet niet zeker of het slotten van mijn andere wapens zin heeft omdat dat voornamelijk stat sticks zijn.
(en mijn armor slot ik met Ruby en Jewelry met Skull)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Thalaron schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 03:02:
Heb jij toevallig een skill of buff dat vijanden "vulnerable" worden? Zoja, dan kan ik de Emerald aanraden. Zo niet, dan kan ik de Amethyst aanraden. Handig als je veel WW gebruikt, damage increasement overtime.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
Wat is dit voor een armor? :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/frkWXJgk2YkMDsCkK7rc5Hmp2XI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KdMuk1KYiGSwNwjsvs6rgt45.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
The Walking Dead..? Duh(!/?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Vortigen schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 03:26:
[...]

Voor mijn HotA Barb gebruik ik uitsluitend Emeralds voor mijn main weapon.
Ik weet niet zeker of het slotten van mijn andere wapens zin heeft omdat dat voornamelijk stat sticks zijn.
(en mijn armor slot ik met Ruby en Jewelry met Skull)
Ik haal gewoon het wapen dat ik niet gebruik eruit, dan kijk ik naar de damage van mijn main skill en dan stop ik het erin en kijk ik of het hoger wordt. Dit kun je met gems ook doen, check gewoon je stats even. Als ze toenemen met gems erin, dan telt het gewoon mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RuudMu
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-09 15:30
Ricmaniac schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 00:28:

[YouTube: Wudijo HARDCORE RIP down goes wudijo | Diablo IV Daily clips]
Na een RiP Barb 51 en een rogue 46 toch maar op SC gestart 8)7 om de volledige game is te ervaren.. gellukig campain wel helemaal gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:38

lord_fh

PS5

Naaaaa, weer niet gelukt gister 8)7

Maarrrrrrr, de vrouw gaat dit weekend 2 nachten weg met een vriendin. Ik heb dan wel de kids dus, maar de PS5 gaat naar de woonkamer verhuizen en zodra ze erin liggen wordt het een ouderwetse gamecave beneden en gaan we volle pijp aan de gang }:O

Ik heb al zoveel dingen gelezen waarvan ik denk , wtf wordt er bedoelt, maar ik lees me express niet teveel in zodat alles fresh blijft/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:26
DeLyon schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:27:
[...]

Ik ben ook gestart met een Barb build en doe ook rend/bleed. Leuke build! Ben ook bewust voor Frenzy gegaan (two handed) als Basic skill omdat ik de overige animaties maar saai vond, en dit ziet er net wat leuker uit imho.
Nu ook naar Frenzy overgestapt. Daarmee kun je dus fury opbouwen. Must met die build. Werkt erg goed! Als je Rend goed weet te richten en de vijanden op een hoopje weet te krijgen zijn ze met 1 klap weg :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 09-06-2023 08:37 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
Thalaron schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:49:
[...]

Ik ben benieuwd hoeveel lvl 60-100 gasten nu opnieuw kunnen beginnen. lvl 10 valt dan nog te overzien. Maar mocht je door zijn door deze error dan is dat natuurlijk wel interessant; Dan ga ik in ieder geval zeker niet aan HC beginnen :D
Ik leef nog :) dus we gaan weer door!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Hulleman schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:36:
[...]

Nu ook naar Frenzy overgestapt. Daarmee kun je dus fury opbouwen. Must met die build. Werkt erg goed! Als je Rend goed weet te richten en de vijanden op een hoopje weet te krijgen zijn ze met 1 klap weg :)
Ahhh good old Rend.. Dat was ook een oude succesvolle build in D3 in de early days :)

Welk lvl ben je nu, en speelt het vloeiender dan Lunge + HotA? Ik speel nu die HotA build, gaat op zich wel lekker, maar HotA kost 70 fury en het is gewoon totaal niet soepeltjes. WW kost ook teveel fury, dus het rolt allemaal gewoon niet soepel, je kunt niet echt 'streamen' als je geen fury kunt sustainen. Jammer dat het zo moet lopen met barb.

Ben zelf bijna lvl 30 maar zit toch te overdenken om weer terug te gaan naar WW barb met wat aspects om het te ondersteunen. Verder heb ik ook betere WW gear gevonden ondertussen met dikke +core skill damage en een main slashing weapon met meer dmg. Waarschijnlijk zal WW voor mijn char nu beter spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ohmarinus op 09-06-2023 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:34
Lasteraar schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:07:
[...]

Haha
Zie net berichten voorbij komen dat de methode generfd is door de defs

🥹🥹🙉

Heb genoeg leuke uniques weten te scoren dus ben er blij mee 🙌
Edit hierop. Ze hebben de helft generfd.
Voorheen had je 2 grote groepen elites. Nu nog maar 1............

Blijft een lekkere snelle xp / loot run. Dicht bij een waypoint. Ik hou hem er nog even in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasteraar
Ricmaniac schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 00:28:

[YouTube: Wudijo HARDCORE RIP down goes wudijo | Diablo IV Daily clips]
Ik zou meteen zo klaar zijn ermee ^_^''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-09 16:38
Diablo IV is voorzien van een kleine update

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 15:56
Weer terug gegaan naar mn Minion Build Necro nadat ik met mn Twisting Blade Rogue de campaign ook had uitgespeeld. De Rogue vereist dusdanig veel button bashing en oplettendheid dat ik nostalgische herinneringen kreeg van mij in een oude arcade game hal, waar ik na het inwerpen van een gulden op verschillende knoppen aan het rammen was plus bijsturen met de joystick om vijanden neer te krijgen en zelf niet kapot te gaan.
Niet echt een relaxte playstyle en ik speel Diablo 4 om toch ook beetje te relaxen na het werk ;)
Kortom de lvl 51 Minion Build Necro werd weer van stal gehaald en ik verder in T3. Wat een mazzel had ik dat ik dezelfde dag Howl from Below gloves vond.
In de Early Access release was de Explosive Minion build mijn build to go. Maar ze hebben helaas veel generfed waardoor het tot ongeveer lvl 40 eigenlijk niet echt lekker speelde.
Met deze gloves en een sterk sacred two handed wapen wat ik ook die dag vond is de explosive minion build weer extra fun! Maar nu is het probleem dat ik zie dat de AI van mn skeleton minions dusdanig slecht is dat als ik niet eerst een corps krijg om een explosive minion naar een target toe te sturen , mijn overige skeleton mages en warriors niets doen... ook al sta ik naast een bone pile welke ze zouden moeten aanvallen.
Wat ook niet heel eerlijk is, is dat je als Necro geen extra wapen buffs of gem slots krijgt zoals een Rogue (extra bow naast 2 single handed weapons) of de warrior welke zeer veel wapens heeft waar je je lekker uit kan leven met aspects, slots en item buffs. Dat is in mijn ogen nog niet goed uitgebalanceerd.
Nu maar door spelen en hopen op de volgende explosive minion buff Ring of Mendeln
Genoeg te doen en te ontdekken End Game!

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 09:04
Net weer een Levelboss plat dus richting einde campaign dit weekend.
Bleed barb gaat voorlopig goed.

[ Voor 32% gewijzigd door internaut op 09-06-2023 09:41 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ohmarinus
internaut schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 09:36:
Net xxxx plat dus richting einde campaign dit weekend.
Bleed barb gaat voorlopig goed.
Spoiler alert, hou de namen van bosses aub geheim voor mensen die de storyline nog niet weten. Nu weten ze dus meteen dat deze boss er in zit en in welk deel van de campaign.

Hou rekening met mensen die dit weekend pas willen beginnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
  • Laatst online: 09:38

lord_fh

PS5

Jammer idd.... lees het zo en dacht wo serieus zit die erin... zonde, want tot nu toe alles spoilervrij gekeken etc express :'(

[ Voor 27% gewijzigd door lord_fh op 09-06-2023 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 22:24
Vermaak me tot nu toe prima met een Blizzard Sorc. Veel barrier skills om gewoon stil te kunnen blijven staan en dan Blizzard spammen :P

Wel twee vragen waar ik geen antwoord op kan vinden:

1. Is de Blizzard (area of effect skill?) cumulatief? Dus telt de damage op als je hem vaker op dezelfde plek cast? Ik lees tegenstrijdige berichten op het internet

2. Ik lijk soms niet het effect te zien van Skills op de stats van mijn Character/Skill. Zo heb ik een skill die 5% toevoegd aan de Duration van Barrier skills. Maar mijn 6 seconden durende Ice Barrier skill blijft op 6sec staan, en niet 6 * 1,05 = 6.3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:35
MailMan schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 09:42:
Vermaak me tot nu toe prima met een Blizzard Sorc. Veel barrier skills om gewoon stil te kunnen blijven staan en dan Blizzard spammen :P

1. Is de Blizzard (area of effect skill?) cumulatief? Dus telt de damage op als je hem vaker op dezelfde plek cast? Ik lees tegenstrijdige berichten op het internet
Van mijn ervaring wel. Ik had Blizzard als die extra skill bij de sorc een tijdje. Dan gaat ie elke 15 sec af. als ik dan met een dubbele Blizzard bij een elite ofzo stond was ie echt veel sneller dood. Maar... n=1 en ik weet niets van de mechanics ;)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Slick_Rick_
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 11:28

2. Ik lijk soms niet het effect te zien van Skills op de stats van mijn Character/Skill. Zo heb ik een skill die 5% toevoegd aan de Duration van Barrier skills. Maar mijn 6 seconden durende Ice Barrier skill blijft op 6sec staan, en niet 6 * 1,05 = 6.3.
Gaaf! Vind Sorc echt lekker spelen.
Ik heb Necro in de open beta gespeeld, maar vind persoonlijk de playstyle met de sorcerer leuker.

Heb nu zelf een build die voornamelijk leunt op *Stun *Freeze en *Vulnerable.
Dit door middel van voornamelijk Frost Nova en Arc Lash.
Met Ice barrier als defense. Plus d.m.v. arc lash als enchantment tevens een bron om enemies te stunnen.

Eenmaal gestunned/ bevroren, zo veel mogelijk damage output met crit & lucky chance damage.
Dit door points in de Ultimate skill tree die crit chance verhogen.

Wat ik zo fijn vind aan deze sorc build is dat die geen mana consume heeft.
Alle skills zijn op cooldowns. Punten in abilities die kans hebben om je cooldown te resetten met crits zodat je een lekkere loop krijgt vol synergie :*)

[ Voor 0% gewijzigd door _Slick_Rick_ op 09-06-2023 10:53 . Reden: spelling ]

PC ASUS ROG Strix X570-E | Ryzen 5 5600X | ASUS ROG Strix RTX 3080 OC
Zonnepanelen 8910 Wp | 22x 405 Wp + S500B | SolarEdge SE8K
Warmtepomp Remeha Elga Ace hybride 6 kW
EV Volkswagen Passat GTE PHEV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Ha grappig.

Ik zit op Blizzard + Orb + Hydra.
Gebruik Hydra als 'verkenner'. Als die gaat schieten, blizzard vlak voor mijn hydra en dan Orb erop. Vaak is alles dan gelijk dood. Mana is bij mij nog wel een dingetje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:26
Ohmarinus schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 09:05:
[...]

Ahhh good old Rend.. Dat was ook een oude succesvolle build in D3 in de early days :)

Welk lvl ben je nu, en speelt het vloeiender dan Lunge + HotA? Ik speel nu die HotA build, gaat op zich wel lekker, maar HotA kost 70 fury en het is gewoon totaal niet soepeltjes. WW kost ook teveel fury, dus het rolt allemaal gewoon niet soepel, je kunt niet echt 'streamen' als je geen fury kunt sustainen. Jammer dat het zo moet lopen met barb.

Ben zelf bijna lvl 30 maar zit toch te overdenken om weer terug te gaan naar WW barb met wat aspects om het te ondersteunen. Verder heb ik ook betere WW gear gevonden ondertussen met dikke +core skill damage en een main slashing weapon met meer dmg. Waarschijnlijk zal WW voor mijn char nu beter spelen.
Ben level 12 of 13, dus echt nog super early game. Ik merk dat je met veel vijanden en Frenzy veel Fury opbouwt en dan vaak genoeg Rend kan gebruiken. Frenzy is veel sneller dan Lunging Stikre en bouwt daardoor ook voor sneller Fury op.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09:08
Luxurydiver schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 09:24:
Weer terug gegaan naar mn Minion Build Necro nadat ik met mn Twisting Blade Rogue de campaign ook had uitgespeeld. De Rogue vereist dusdanig veel button bashing en oplettendheid dat ik nostalgische herinneringen kreeg van mij in een oude arcade game hal, waar ik na het inwerpen van een gulden op verschillende knoppen aan het rammen was plus bijsturen met de joystick om vijanden neer te krijgen en zelf niet kapot te gaan.
[...]
Is Twisting Blade Rogue goed voor T3 ? Ik heb tot nu toe de 'level build' in grote lijnen gevolgd (Flurry build)
Maar na de campaign en T3 begonnen merk ik toch dat die niet goed genoeg is. Deze avond eens een andere build zoeken. Ik hou wel van verschillende knoppen spammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boermansjo schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:09:
[...]

Is Twisting Blade Rogue goed voor T3 ? Ik heb tot nu toe de 'level build' in grote lijnen gevolgd (Flurry build)
Maar na de campaign en T3 begonnen merk ik toch dat die niet goed genoeg is. Deze avond eens een andere build zoeken. Ik hou wel van verschillende knoppen spammen :P
Twisting blade is zelfs goed tot en met final endgame.

http://maxroll.gg/d4/buil...isting-blades-rogue-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 11:17

Nielless

Born at a very young age.

[...]

Ik vind zelf Barrage met Shadow imbue combi goed op T3.

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Mijn WW Barb begint nu eindelijk een beetje op gang te komen (lvl 55). De laatste skill point in de tree waar je 135% extra dmg krijgt vs 100% fury spend is vrij kansloos als je geen fury generation aspects hebt. De paragon boards zijn wel een leuke toevoeging. Ik heb geen interessante skills meer in de normale skill tree maar in de paragon boards ga je vrolijk verder. Het gaat alleen tergend traag met de punten...

Ik mis alleen wel een beetje uitdaging qua combos. Ik heb nu drie shouts en wrath of the beserker wat allemaal passive dingen zijn. Mis toch wel de extra skills en ultimates die je bv in lost ark hebt. Heb je toch iets meer variatie.

Mijn route na de campaign is:

- Eerst alle renown op 100% krijgen in alle regions. P.s. 100% betekent niet dat je letterlijk alles hoeft te doen. Die 4 extra paragon points per regio geeft je 20 punten in totaal wat een hele grote boost in power is.
- Worldbosses en andere events meepakken
- Onderweg resources oppikken en side quests doen
- Af en toe een nightmare dungeon
- Af en toe wat grim favors halen
- Op lvl 70 naar Torment en dan maar eens full time nightmare dungeons farmen

PVP lijkt me ook erg leuk maar is nu compleet kansloos. Er lopen lui van lvl 70-80+....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Laatst online: 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
[...]

Hoe is de flurry build eigenlijk? Toevallig gisteren, nét voor de crash, een legendary sword geloot met een flurry aspect... Is het worth om ff te rerollen naar flurry? of gewoon mijn twisting blades leveling guide blijven houden? :P

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
biggydeen2 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:16:

- Eerst alle renown op 100% krijgen in alle regions. P.s. 100% betekent niet dat je letterlijk alles hoeft te doen.
Das niet helemaal waar. Lilith statues geven nog steeds power. Ook als je reknown al op 100% staat voor een regio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan

Punt 2 zojuist even getest, en ondanks dat je de teller op 6 staat bij de skill, duurt hij wel langer als ik punten stop in de +5% skill.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik wil echt super graag voor Druid die stormwolf build proberen. Maar je hebt 1 unique item nodig die echt een must is anders werkt direct de hele build niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zuNgVfHCtMGgjepCRNOl3H28DVg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DlNyxc1H1sRkLkfH0yfEAM1K.png?f=user_large

Maarja geen geluk nog en weet ook niet zeker wat de beste manier is om die unique items te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-09 14:54

Plainside

I browse when I'm at work

Ricmaniac schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:37:
Ik wel echt super graag voor Druid die stormwolf build proberen. Maar je hebt 1 unique item nodig die echt een must is anders werkt direct de hele build niet.

[Afbeelding]

Maarja geen geluk nog en weet ook niet zeker wat de beste manier is om die unique items te farmen.
Waren dat niet de dungeons waar je die elite monstertjes dicht op elkaar zitten, dacht net gelezen te hebben dat die generfd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Die lilith statues werken die permanent? of zolang je in de game zit?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zephyrex
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
caspervc schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:45:
Die lilith statues werken die permanent? of zolang je in de game zit?
De stats zijn permanent en voor je hele account. De stats werken ook door naar je nieuwe seasonal character straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ricmaniac schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:37:
Ik wel echt super graag voor Druid die stormwolf build proberen. Maar je hebt 1 unique item nodig die echt een must is anders werkt direct de hele build niet.

[Afbeelding]

Ik ben geen kenner maar kan je die specifieke Aspect niet vinden in een Dungeon, en dan je eigen item craften met die Aspect?

Of gaat het om die Damage while Shape Shifted?

[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 09-06-2023 10:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MailMan schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:47:
[...]

Ik ben geen kenner maar kan je die specifieke Affix niet vinden in een Dungeon, en dan je eigen item craften met die Affix?
Nee, want het is een unique en die kan je niet via een dungeon aspect krijgen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Slick_Rick_
Zephyrex schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:47:
[...]
De stats zijn permanent en voor je hele account. De stats werken ook door naar je nieuwe seasonal character straks.
Wat bedoel je trouwens met seasonal character?
Als S01 straks van start gaat (ergens half juli), maak je dan weer een nieuwe aan?
Dat kan toch ook met je huidige main?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

_Slick_Rick_ schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:52:
[...]

Als S01 straks van start gaat (ergens half juli), maak je dan weer een nieuwe aan?
Nieuwe season = nieuw char maken. Je huidige main kan geen seasonal char worden. In D3 had je wel de rebirth functie, daarmee kon je je non-seasonal char converten naar seasonal maar dan verloor je wel álle items en werd je weer level 1.

Een aantal zaken die je nu unlocked zullen ook in season wat waard zijn, zoals bijvoorbeeld dus alle lilith altars unlocken.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zephyrex
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
_Slick_Rick_ schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:52:
[...]

Naar mijn weten kan je het gros van de season content (quests, mogelijk bepaalde systemen voor combat/character ) alleen met een nieuw seasonal character doen.
Sommige dingen komen ook naar 'eternal realm' zoals eventuele nieuwe items.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:44
Effe voor een leek samenvatten:

Eternal realm = character waar je momenteel mee speelt en daar worden dan evt. items/quests/... van de season pass aan toegevoegd

Seasonal = elk season nieuwe character met nieuwe items/quests/...

Klopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MailMan schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:47:
[...]

Ik ben geen kenner maar kan je die specifieke Aspect niet vinden in een Dungeon, en dan je eigen item craften met die Aspect?

Of gaat het om die Damage while Shape Shifted?
Nee het gaat om dat effect dat je storm skills nu ook werewolf skills zijn. Maar die is niet in dungeons te vinden als codex power. Unique items kan je alleen gedropt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Slick_Rick_
London schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:56:
[...]

Nieuwe season = nieuw char maken. Je huidige main kan geen seasonal char worden. In D3 had je wel de rebirth functie, daarmee kon je je non-seasonal char converten naar seasonal maar dan verloor je wel álle items en werd je weer level 1.

Een aantal zaken die je nu unlocked zullen ook in season wat waard zijn, zoals bijvoorbeeld dus alle lilith altars unlocken.
Goede info! Dat wist ik niet, bedankt.
Ben zelf een Diablo maagd, ingestapt bij dit deel, dus vandaar.

En dat wetende zal ik waarschijnlijk wat meer nadruk leggen op de carryover unlockables, om vast beetje vliegende start te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Is er een manier om je ingame Char ergens buiten de game te zien? Bv via Battle.net?

Ik meen dat dat met D2/D3 wel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

MailMan schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:18:
Is er een manier om je ingame Char ergens buiten de game te zien? Bv via Battle.net?

Kwam hier gisteren een link voorbij op het forum. Iets van d4armory.com ofzoiets. Zit momenteel op het werk kan dus niet checken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MailMan schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:18:

Officieel van Diablo uit nog niet. Komt later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Kaasje123 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:34:
[...]

Das niet helemaal waar. Lilith statues geven nog steeds power. Ook als je reknown al op 100% staat voor een regio
Lilith statues zeker allemaal meepakken. Ik bedoel meer dat je niet letterlijk alle dungeons en side quests van die regio hoeft te doen om op 100% te komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

https://d4armory.fly.dev/

Dit is een zelfgemaakte door de community

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
@MailMan en @Oxigeon

https://d4armory.io/
Het is nog erg basic allemaal. Je ziet je armor, wapens en je geslotte skills.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boermansjo
Dazzler2120 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:22:
[...]

Hoe is de flurry build eigenlijk? Toevallig gisteren, nét voor de crash, een legendary sword geloot met een flurry aspect... Is het worth om ff te rerollen naar flurry? of gewoon mijn twisting blades leveling guide blijven houden? :P
Het is de flurry build die beschikbaar is op maxroll. Staat normaal bij de leveling builds.
De build maakt je wel snel. Energy regen, met de poison traps hoge damage ook.
Best wel leuk om snel te levelen (zorg dan wel dat er geen Bear druid meeloopt...)
Maar vanaf T3 is de build niet goed genoeg. Maar het helpt wel om sneller naar lvl 50 te geraken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Vortigen schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:44:
@MailMan en @Oxigeon

Wat nice dat je ook je gametime kan zien enzo van die characters.
snapte dus al niet waarom Blizz dit niet in game had. Maar toch in de background is dit dus wel ergens zichtbaar.

Play Time : 2 days 12 hours 22 minutes
Last Time Played : 9-6-2023 11:49:06
Monsters Killed : 31604
Elites Killed : 1299
Gold Collected : 2015291
Power : 614

Het is nog erg kaal ja maar wel al gaaf dat iemand het gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ricmaniac schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:05:
[...]

Nee het gaat om dat effect dat je storm skills nu ook werewolf skills zijn. Maar die is niet in dungeons te vinden als codex power. Unique items kan je alleen gedropt krijgen.
Dus dit item veranderd je in de werewolf van de basic skill categorie en je doet die stormskill tegelijkertijd? Maar welk level van die skill doet hij die dan? 5/5? of 1/5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-09 14:54

Plainside

I browse when I'm at work

@MailMan en @Oxigeon

:o
Play Time : 8 hours 20 minutes
Last Time Played : 8-6-2023 21:03:38
Monsters Killed : 5069
Elites Killed : 147
Gold Collected : 38973
Power : 293
World Tier : 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:53:
[...]

Dus dit item veranderd je in de werewolf van de basic skill categorie en je doet die stormskill tegelijkertijd? Maar welk level van die skill doet hij die dan? 5/5? of 1/5?
Nee dit zorgt er voor dat je stormskills op je action bar ook werewolf skills zijn. Dus je bent eigenlijk fulltime werewolf is waar het op neer komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-09 11:17

Nielless

Born at a very young age.

Play Time : 1 day 12 hours 27 minutes
Last Time Played : 8-6-2023 21:50:00
Monsters Killed : 15973
Elites Killed : 784
Gold Collected : 1222177
Power : 646
World Tier : 3

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tante_Pollewob
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 12:22
Level 60 druid.

Begonnen als tornado druid, sinds level 55 overgestapt naar pulverise druid

Play Time : 1 day 20 hours 17 minutes
Last Time Played : 8-6-2023 16:35:11
Monsters Killed : 18991
Elites Killed : 1349
Gold Collected : 3533772
Power : 613
World Tier : 4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
  • Laatst online: 24-09 16:43
@MailMan en @Oxigeon

Play Time : 1 day 5 hours 49 minutes
Play Time : 1 day 15 hours 17 minutes
Play Time : 6 hours 49 minutes

Mijn 3 karakters, ik heb wellicht een probleem :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Boermansjo schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:53:
[...]

Het is de flurry build die beschikbaar is op maxroll. Staat normaal bij de leveling builds.
De build maakt je wel snel. Energy regen, met de poison traps hoge damage ook.
Best wel leuk om snel te levelen (zorg dan wel dat er geen Bear druid meeloopt...)
Maar vanaf T3 is de build niet goed genoeg. Maar het helpt wel om sneller naar lvl 50 te geraken.
Ah helder,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P68UCI6E9mwWjl3SLsS38fCdweU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2bPcQflCGC9sOgs1JGcgCp6m.jpg?f=user_large
Dit is het wapen dat ik iig geloot heb. Denk niet dat het worth is om te switchen, moet het nu gewoon effe zien als een leuk gestatste rare :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik ben nu level 49 maar kom echt niet doro die capstone dungeon heen helaas...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:52

Kluus

Gang is alles

Rickrebr schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:35:
[...]

Graag zou ik dan meegaan haha
Tsja, de Codex halen is me wel gelukt op level 35 gisteren, dat was eigenlijk niet zo lastig. Maar ik ben inmiddels level 45 ofzo en ik heb nog altijd geen Baleful Fragments om hem te inscriben... :?

Ik moet echt maar even rap door de campaign content heen denk ik zodat ik voorzichtig wat world tiers omhoog kan, of zijn er andere manieren om aan de juiste legendaries/crafting materials te komen?

Edit: Oh en cellars en world events zie ik nu, die skip ik telkens... :+

[ Voor 9% gewijzigd door Kluus op 09-06-2023 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Wel leuk dat ik (nu lvl 27 - nog niet zo lang gespeeld, en toen klapten de servers eruit) in elk geval al zo'n 4 levels met een 'legendary' rondloop.

Gesocketed en geüpgraded ook - omdat het kan. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 09-06-2023 12:12 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bazziek schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 12:01:
[...]

Play Time : 1 day 5 hours 49 minutes
Play Time : 1 day 15 hours 17 minutes
Play Time : 6 hours 49 minutes

Mijn 3 karakters, ik heb wellicht een probleem :+
Sommige noemen het een probleem.. ik noem het een hobby :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
[...]

Is er ook al duidelijk wat die zaken naast de Lilith statues zullen zijn? Heb het farmen van al die shit een beetje afgehouden omdat ik het zonde van de moeite vondt als je het vervolgens over een paar weken allemaal opnieuw mag doen.

Toch maar die lilith statues opzoeken.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boermansjo
Dazzler2120 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 12:08:
[...]

Ah helder,

[Afbeelding]
Dit is het wapen dat ik iig geloot heb. Denk niet dat het worth is om te switchen, moet het nu gewoon effe zien als een leuk gestatste rare :X
Komen die stats van een website ?
Als ik kijk naar de items op de d4armory website, staat er ook +10% bij de furry. Maar ik ben heel zeker dat ik een van 14% had geloot. (Max is 15%)
Ook de andere stats van mijn wapen zijn exact hetzelfde als die van jou xD

Play Time : 1 day 7 hours
Last Time Played : 9-6-2023 07:21:50
Monsters Killed : 13382
Elites Killed : 759
Gold Collected : 940837
Power : 543

[ Voor 9% gewijzigd door Boermansjo op 09-06-2023 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Heeft iemand misschien zin om zo met mij de capstone te doen (level 50)

[ Voor 36% gewijzigd door Donnie op 09-06-2023 12:57 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:05

OMD

Die druid wordt op een gegeven moment wel sterk zeg. Gebruik pulverize met die 12 seconden while healthy grants overpower. Heb alleen + 91% overpower op alleen al mijn wapen zitten. Bosses sla je gewoon 1/3 van hun healthbalk eraf. Ben level 43 nu. Beetje exploren en dungeons aan het doen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Nu online
Donnie schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 12:08:
Ik ben nu level 49 maar kom echt niet doro die capstone dungeon heen helaas...
Heb je veel van die altars of lillith gevonden? IK kwam er zonder enig probleem heen met mijn lvl 50 rogue. Ik had wel denk ik 60% van de altars toen al voor statsboost.

Als je genoeg gesalvaged heb: upgrade al je items de 1e 3 keer, dan maken ze nog alleen gebruik van de rare items die je hebt gesalvaged bij de blacksmith en drink gewoon zo een potion die je inmiddels vast wel hebt gevonden die je meer armor geeft oid.

Ik had bij World Tier 3 dat ik een paar keer hard dood ging tot ik leerde hoe ik wat voorzichtiger moest spelen + wat betere gear vinden (de sacred)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Nu online
[...]

Wat gebeurd er als je doorgaat met je huidige ipv een nieuwe seasonal? Dan krijg je al die unlocks niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Ik heb die capstone dungeon ge 1 shot en totaal geen moeite in WT3

Pulverize druid OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Boermansjo schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 12:27:
[...]

Komen die stats van een website ?
Als ik kijk naar de items op de d4armory website, staat er ook +10% bij de furry. Maar ik ben heel zeker dat ik een van 14% had geloot. (Max is 15%)
Ook de andere stats van mijn wapen zijn exact hetzelfde als die van jou xD

Play Time : 1 day 7 hours
Last Time Played : 9-6-2023 07:21:50
Monsters Killed : 13382
Elites Killed : 759
Gold Collected : 940837
Power : 543
Dat was dus vanuit mijn D4 armory https://d4armory.io/
Kan vanavond even verifieren of die stats kloppen met het daadwerkelijke item, weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Fragadder schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:02:
[...]

Wat gebeurd er als je doorgaat met je huidige ipv een nieuwe seasonal? Dan krijg je al die unlocks niet?
Yup. Die krijg je op normal servers pas na de season. En dan komen er weer nieuwe season dingen en loop je weer achter de feiten aan.

Skill nerfs/ buffs werken wel gewoon, het gaat om de items en cosmetics die je met non seasonal play niet haalt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
Net een level 20 nightmare dungeon gedaan op lvl 59. Dat was wel pittiger.... ^_^'
Desondanks dat de mobs daar lvl 70 zijn. Ontvang ik geen lvl 65-68 loot.

Ik zit nu met m'n lvl 40-45-50 armor die dungeons te doen.
Blijf ik dit gewoon doen en dropt die betere loot dan vanzelf of beter iets anders doen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Play Time : 4 days 1 hour
Last Time Played : 9-6-2023 12:11:07
Monsters Killed : 81263
Elites Killed : 4597
Gold Collected : 17244701
Power : 771
World Tier : 4

yikes, I am no addict, just dedicated.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
@Buizerd__NL en anderen die mogelijk geïnteresseerd zijn in een fire sorc, dit is mijn build, vast niet optimaal maar ben nog verder aan het checken wat beter werkt. Bijv. Fireball heb ik nog niets mee geprobeerd.

Abilities:
Max Fire Bolt
Max Hydra
Max Firewall
Inferno
Teleport
Ice Armor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZPvnl-oVWf9WhsqI9Wq_xU7N1no=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1JfWyBML3OAoVwZ8Z3yvZAeK.jpg?f=fotoalbum_large

Resulteert in deze stats voor de skills:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V_NcLAOTr81cQtWoCTnRqvjuYgw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IeqfJQcwHg8Uy7jXzpy3GUAt.jpg?f=fotoalbum_large

Op mijn gear heb ik deze aspects, waarbij het wapen de hoofdrol speelt: +46% dmg wanneer barrier actief is. Veel van de build draait om die barrier, doel is deze zo vaak en zo lang mogelijk aan te hebben staan.
Hoe krijgen we barrier vaak aan?
- Ice Armor geeft een barrier
- Ice Armor Enchantment geeft bij geraakt worden 5% kans op Ice Armor = Barrier
- Een elite aanvallen geeft een barrier
- Cooldown gebruiken geeft Barrier via Protection. Ice Armor, Inferno en Teleport hebben cooldowns en geven dus barriers.
- Op mijn pants heb ik een stat die barrier geeft bij potiongebruik.
- In de gear heb ik Diamonds zitten, die geven +Barrier generation (momenteel met mijn gems +17.5%)
Al met al heel veel opties om je barrier héél vaak aan te hebben staan. Met goede timing kun je met een paar seconden ertussen barrier aan houden, en dus 46% dmg erbij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LrFsT8U9C-O68dVa2K5ZJhWHs88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4DYGMCVcsItS8YXOzHG3XK61.jpg?f=fotoalbum_large

Vervolgens op je gear heb je zeker deze stats nodig:
- +Conjuration/Hydra/Mastery/Firewall
+ Fire dmg (over time)
+ Burning dmg
+ Pyromancy dmg
+ Dmg vs burning/Dmg reduce vs burning
+ Dmg over time
Wat ik ook nog handig vind is boots met +2 evade chargers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nd1Ef9br8gv8E-nWJXByJ-mbO-4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H5AGvMR00g9vy2ihcvy9yb3w.jpg?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 14:39
Het is een toffe game maar ik ben inmiddels bezig aan mijn 3e character, moet erg wennen aan je skills toewijzen en deze verder uitbouwen, dit was een stuk simpeleren in D3 :) nu van Sorc, naar necro naar Barb

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:05

OMD

Njay schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:17:
Het is een toffe game maar ik ben inmiddels bezig aan mijn 3e character, moet erg wennen aan je skills toewijzen en deze verder uitbouwen, dit was een stuk simpeleren in D3 :) nu van Sorc, naar necro naar Barb
Same here

Heb story uitgespeeld met necro. Level 49
Toen sorc level 24
Nu druid level 43. Die vind ik erg leuk.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Deze build ziet er ook wel leuk uit voor druid zeg. doet voornamelijk gewoon basic attack alleen maar voor de damage.

Wel mooi hoe nu na verloop van tijd meer builds boven water komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Laatst online: 24-09 16:43
Donnie schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 12:35:
Heeft iemand misschien zin om zo met mij de capstone te doen (level 50)
Nog hulp nodig? Zou nu eventueel wel kunnen helpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
Nou mijn eerste dode hardcore char is een feit. Was lekker bezig op mijn druid, lvl 20 en ik dacht laat ik eens een andere build proberen. Van ranged naar meer melee weerwolf. Dat ging niet zoals gepland :( iets met cc en niet aan het opletten op je health.

Gelukkig was het al bij level 20 :)

Tijd voor een andere class, dat was de afspraak die ik had met mezelf als ik zou doodgaan!

Rogue it is!

Ben wel alles kwijt ook de statues en de map, maar ik zal nog wel niet ver genoeg zijn geweest!

[ Voor 12% gewijzigd door KraveN op 09-06-2023 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
World boss over 23 minuten!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 67 ... 213 Laatste