Als ze nou eens coole momenten of goede builds zouden delen zou het top zijn maar onder elke post lees je dezelfde klachten. Zoals geen aparte stash voor gems. Tsja, als dat je grootste ergenis is, post dan wat positiefs zou ik zeggen. Maar goed, zo erg als de Halo subreddit is het nog niet.Freakiebeakie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 15:35:
Reddit loopt vol met mensen zonder eigen mening die vervolgens mee blaffen met de gene met de grootste mond. Ik vind het tot nu toe echt een top game. Deze game word de komende tijd nog door ontwikkeld kijk maar hoe dat ging met diablo 3. Ze krijgen nu zoveel player data binnen dat ze nu kunnen beginnen met het fine tunen van builds en content
Ik vond diablo 3 overigens niet zo tof maar zit echt met totale verslaving aan deeltje 4. De rauwe sfeer en mogelijkheid om snel van build te wisselen vind ik echt heel tof. Er zijn wat aspecten die me niet boeien (statues zoeken bijv) maar dat sla ik dan gewoon voor het grootste deel over. Er is genoeg te doen voor deze adventurer in elk geval