Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 07:59
Freakiebeakie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 15:35:
Reddit loopt vol met mensen zonder eigen mening die vervolgens mee blaffen met de gene met de grootste mond. Ik vind het tot nu toe echt een top game. Deze game word de komende tijd nog door ontwikkeld kijk maar hoe dat ging met diablo 3. Ze krijgen nu zoveel player data binnen dat ze nu kunnen beginnen met het fine tunen van builds en content
Als ze nou eens coole momenten of goede builds zouden delen zou het top zijn maar onder elke post lees je dezelfde klachten. Zoals geen aparte stash voor gems. Tsja, als dat je grootste ergenis is, post dan wat positiefs zou ik zeggen. Maar goed, zo erg als de Halo subreddit is het nog niet. :)

Ik vond diablo 3 overigens niet zo tof maar zit echt met totale verslaving aan deeltje 4. De rauwe sfeer en mogelijkheid om snel van build te wisselen vind ik echt heel tof. Er zijn wat aspecten die me niet boeien (statues zoeken bijv) maar dat sla ik dan gewoon voor het grootste deel over. Er is genoeg te doen voor deze adventurer in elk geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-09 16:43
Ik ben alle statues of lillith aan het doen en zou willen dat die mee gingen het seizoen in. Wat een rot taakje is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
Dazzler2120 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:01:
[...]

Mijn druid is lvl 34 en zit nog in act 1 :+

Maar ben nu een Rogue begonnen, omdat ik een wat snellere speelstijl wilde. Denk dat ik nu 'lager' lvl ben wanneer ik op hetzelfde punt kom omdat ik wat efficiënter door de content heen ga.
Ik wil gewoon even doorknallen met mijn Necro nu, maar zodra dat gedaan is start ik alsnog een Barb.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:41
ChUcKiE schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 15:46:
Request voor Clan 2 uit staan: CHUCKiE#1330
Iemand hier zo in de gelegenheid om mij te helpen (level 16) WT1 tegen Liliths Lanent?
We hebben ook een Discord, dan kan je misschien beter afspreken met mensen en eventueel Battletags uitdelen als je in een verschillende GoT zit.

https://discord.gg/HzCCb2z8

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 08-06-2023 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik ook alle altars en begint de alt kriebel enkel maar te groeien. Wachten to season 1 gaat niet lukken denk ik. ;)
Barb is de planning en dan WW of HotA, met levelen sowieso HotA. Nu zit ik naar wat goede leveling builds te kijken en ze hebben allemaal wat kleine verschillen. Er zou toch een 'beste' tussen moeten zitten voor het levelen zou je denken. Zal maar gewoon beginnen en kijken wat me het meest aanspreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:39

Madstorm

Derping all the way!

Bazziek schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:00:
Ik ben alle statues of lillith aan het doen en zou willen dat die mee gingen het seizoen in. Wat een rot taakje is dat.
Volgens mij gebeurt dat ook.. Dacht dat ik dat ergens voorbij heb zien komen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 00:58
Hulleman schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:56:
[...]

Metacritic is qua userscore heel vaak niet serieus te nemen. Dat is echt een toxic afvoerputje van het internet. Ik heb daar in ieder geval nog nooit waarde aan gehecht.
Ik ook niet idem voor Steam reviews, de beste, eerlijke reviews kun je op Youtube vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Madstorm schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:11:
[...]

Volgens mij gebeurt dat ook.. Dacht dat ik dat ergens voorbij heb zien komen.
Oh dat maakt het wat meer de moeite waard. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickpm1
jori040 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:58:
@Rickpm1
Diablo Immortal en schandalen op de werkvloer: Vind het niet juist dat mensen dat meenemen naar deze game.
Eens, ik heb zelf wel moeite met de shop maar dat doet geen afbreuk aan de game, die is gewoon erg goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Rickpm1 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:14:
[...]

Eens, ik heb zelf wel moeite met de shop maar dat doet geen afbreuk aan de game, die is gewoon erg goed.
Ik heb geen problemen met de shop, wel op het moment als er items beschikbaar komen die eventueel helpen bij het sterker maken van je personages.

Die items zitten wel in de battlepas, maar die zijn ook beschikbaar in de gratis Battlepass en bevat alleen maar 27 levels. Dus alle rewards die een game voordeel geven in de battlepas, krijg je ook als je niet betaald voor de battlepass. Dit is juist gedaan om Pay 2 Win tegen te gaan.

Zolang alleen maar cosmetics onder premium currency vallen, hoor je mij niet klagen. Al dat onnodige geklaag telkens over Microtransactions. Zoveel games doen het tegenwoordig, ik trek me er niks meer van aan.

Zolang het alleen cosmetics zijn, heb ik er geen problemen mee. Maargoed, dat is mijn mening erover. Je bent ook niet verplicht om een cosmetic te kopen.

Gasten als dit, maken het probleem erger dan wat het is. Gewoon voor likes en views te genereren. Alleen de titel al is teenkrommend te noemen. Net alsof Diablo 4 de eerste game is met microtransactions.

YouTube: Diablo IV Proves Modern Gaming is Getting Worse

[ Voor 26% gewijzigd door Toonen1988 op 08-06-2023 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 16:16

Louw Post

Cerenas

Nu ben ik best wel een completionist op sommige vlakken. Dus ik dacht ook in Fractured Peaks alles eerst te doen voordat ik verder ga naar het volgende gebied (alle dungeons, Altars of Lilith, etc.), maar blijkbaar moet je voor bepaalde dingen verder zijn met de campaign voordat je die kan doen. Zoals de Kor Valar Ramparts dungeon en ook een mount kunnen rijden..

Is het slim om eerst verder te gaan met de campaign? Of kan ik prima alles meenemen wat ik tegenkom (of waar ik in de buurt kom)? Ben wel benieuwd hoe anderen hier in staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57
Toonen1988 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:21:
[...]

Ik heb geen problemen met de shop, wel op het moment als er items beschikbaar komen die eventueel helpen bij het sterker maken van je personages.

Die items zitten wel in de battlepas, maar die zijn ook beschikbaar in de gratis Battlepass en bevat alleen maar 27 levels. Dus alle rewards die een game voordeel geven in de battlepas, krijg je ook als je niet betaald voor de battlepass. Dit is juist gedaan om Pay 2 Win tegen te gaan.

Zolang alleen maar cosmetics onder premium currency vallen, hoor je mij niet klagen. Al dat onnodige geklaag telkens over Microtransactions. Zoveel games doen het tegenwoordig, ik trek me er niks meer van aan.

Zolang het alleen cosmetics zijn, heb ik er geen problemen mee. Maargoed, dat is mijn mening erover. Je bent ook niet verplicht om een cosmetic te kopen.

Gasten als dit, maken het probleem erger dan wat het is. Gewoon voor likes en views te genereren. Alleen de titel al is teenkrommend te noemen. Net alsof Diablo 4 de eerste game is met microtransactions.

1 stelling, 1000 meningen :P

Jou doet het misschien weinig, de ander misschien juist veel, of je bekijkt het vanuit een punt dat niets heeft te maken met de inhoud, maar de bedrijfslogica erachter. En dan ben ik het eerder eens met de 'doemdenkers', het is een 'slipperly slope' die een zorgwekkende trend is geworden. De 1 vind het bij de gedachte een probleem, de ander wanneer signalen komen, of weer een ander als het 'te laat' is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:07

ChUcKiE

Dus........

Toonen1988 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:07:
[...]

We hebben ook een Discord, dan kan je misschien beter afspreken met mensen en eventueel Battletags uitdelen als je in een verschillende GoT zit.

https://discord.gg/HzCCb2z8
Vreemd, ik zag de invite request beantwoord worden, maar nu zie ik nergens ingame waar ik die kan accepten. Ook zie ik nergens Clan 2

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 23:52
Nog nooit in mijn leven een action rpg gespeeld, nog iets als World of Warcraft. Heel mijn leven shooters of spellen als Fallout en borderlands.

Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik aan het doen ben. Ik weet alleen dat het verslavend leuk is om constant alles voor je neer te hakken

Na een tip van een collega begonnen als barbarian. Snap verder nog niks van de spel mechanics maar ik heb plezier. d:)b

( Zouden jullie zeggen ontdek het zelf, of kijk een paar videos voor guides. Wat ik meer bedoel is kan ik het begin opkloten door verkeerde keuzes ? )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:33

Spooksel

Spooksel!

Louw Post schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:28:
Nu ben ik best wel een completionist op sommige vlakken. Dus ik dacht ook in Fractured Peaks alles eerst te doen voordat ik verder ga naar het volgende gebied (alle dungeons, Altars of Lilith, etc.), maar blijkbaar moet je voor bepaalde dingen verder zijn met de campaign voordat je die kan doen. Zoals de Kor Valar Ramparts dungeon en ook een mount kunnen rijden..

Is het slim om eerst verder te gaan met de campaign? Of kan ik prima alles meenemen wat ik tegenkom (of waar ik in de buurt kom)? Ben wel benieuwd hoe anderen hier in staan.
Een ding wat ik gedaan heb is genoeg punten renown punten verzamelen (door bijv sidequests te doen, altaren te verzamelen en gebieden te ontdekken) zodat ik een extra slot voor een potion kreeg. Vaak is het toch net ff wat relaxter als je bijv 5 healing potions kan gebruiken ipv 4.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 24-09 12:25

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Louw Post schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:28:

De laatste 2 renown rewards bij elk gebied moet je sowieso afmaken als je tier 3 loopt dus wat ik deed was die eerste renown dingen doen qua dungeons enz en de rest heb ik gelaten voor later. Nu loop ik tier 3 en ben ik de rest aan het doen. Enigste wat ik wel gelijk afmaakte in tier 1 waren alle lillith statues.

dit is op het moment mijn Rogue
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GVXsoZac5JRgc2R9YvAvF9-yV2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NqLp4naVAw6dTKacDki5xqAV.jpg?f=fotoalbum_large

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 07:59
Skybullet schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:47:
Nog nooit in mijn leven een action rpg gespeeld, nog iets als World of Warcraft. Heel mijn leven shooters of spellen als Fallout en borderlands.

Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik aan het doen ben. Ik weet alleen dat het verslavend leuk is om constant alles voor je neer te hakken

Na een tip van een collega begonnen als barbarian. Snap verder nog niks van de spel mechanics maar ik heb plezier. d:)b

( Zouden jullie zeggen ontdek het zelf, of kijk een paar videos voor guides. Wat ik meer bedoel is kan ik het begin opkloten door verkeerde keuzes ? )
Blijvende schade ga je niet zo snel oplopen. Kloot vooral aan en als je je ergens aan ergert, check een guide, of niet. De helft van de lol is voor veel mensen het zelf bedenken hoe je dingen op kan lossen. Als je allerlei guides volgt kom je snel in het spoor dat je alles voor efficiëntie doet. Het klinkt alsof je meer plezier hebt met aankloten dan min-maxen van je gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
SinergyX schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:42:
[...]

1 stelling, 1000 meningen :P

Jou doet het misschien weinig, de ander misschien juist veel, of je bekijkt het vanuit een punt dat niets heeft te maken met de inhoud, maar de bedrijfslogica erachter. En dan ben ik het eerder eens met de 'doemdenkers', het is een 'slipperly slope' die een zorgwekkende trend is geworden. De 1 vind het bij de gedachte een probleem, de ander wanneer signalen komen, of weer een ander als het 'te laat' is.
Deze zorgwekkende trend is al een trend die jaren speelt. Toen moest al aan de bel worden getrokken en niet jaren later.

Daarnaast vergeten mensen dat game ontwikkelaars en uitgevers ook commerciële bedrijven zijn met investeerders, en die willen natuurlijk de maximale winst. En als microtransacties werken, werken microtransacties, hoe je het ook went of keert.

Gelukkig is de Europese Unie niet alleen bezig om lootboxen uit te bannen, maar ook pay 2 win elementen in games. Cosmetische items die geen game voordelen geven, wordt niks mee gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 08-06-2023 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Rickpm1 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:14:
[...]

Enigste probleem wat ik heb met de ingame shop zijn de prijzen. 25 euro voor een setje is echt te veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:24

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag ben ik met vrees voor eigen leven naar Venlo gereden (vandaag met onze oosterburen noemen we dit Duitsland) om de game te kopen met een game mania inruilactie. Heb de game hier nu liggen en die gaat de ps5 in zodra de Kids in bed liggen.

Ben alleen zwaar aan het twijfelen welke character ik ga maken. Volgens youtube is de Barbarian steeds meer van hetzelfde doen. Dusja wordt het dan een Druid of een Rogue, of totaal wat anders. Iemand een suggestie?

Ik ben niet echt van de magie (sorcerer)

Edit: aangezien ik nieuw ben in de Diablo scène wordt eigenlijk toch een Barbarian aangeraden. Om het me meteen zelf niet te moeilijk te maken neem ik dit advies maar aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Oxigeon op 08-06-2023 19:14 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 22:18
Aandacht World Boss in 17min
19:05 lokale tijd
spoiler: locatie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PiTUSgO6KHebBuxT5rB9RU3Gu90=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gJyNVKmjJ5u2OIrOLUu7m1Ri.png?f=user_large

[ Voor 15% gewijzigd door theory op 08-06-2023 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:29
Welk lvl waren jullie aan het einde van elke act?

Ik heb net act 1 uit en ben al lvl 32, werd een beetje afgeleid door side quests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06:48
Ik was met level 36 klaar met de campaign :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Slick_Rick_
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 11:28
Thanks!! Heb hem snel even opgezet en met nog 6min te gaan sta ik voor die poison pool te wachten op the Pestilent :)

PC ASUS ROG Strix X570-E | Ryzen 5 5600X | ASUS ROG Strix RTX 3080 OC
Zonnepanelen 8910 Wp | 22x 405 Wp + S500B | SolarEdge SE8K
Warmtepomp Remeha Elga Ace hybride 6 kW
EV Volkswagen Passat GTE PHEV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

pirke schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 19:02:

Ik heb net act 1 uit en ben al lvl 32, werd een beetje afgeleid door side quests :)
Ja had ik ook.
Was 36 bij einde act 1.
Ben me nu maar op het verhaal aan het richten en de andere komen wel als ik klaar ben. 8)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Level 39 en net begonnen aan act 3. En ik dacht dat ik traag was.

Maak gebruik van deze build voor mn sorc.

https://app.mobalytics.gg...ning-speed-leveling-build

Moet zeggen dat ie best wel lekker weg speelt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markozv schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:29:
[...]

Dat is voor iedereen een eigen perspectief maar als dit al moeilijk is dan vraag ik mij af wat mensen van Diablo 2 vinden.

Mijn persoonlijke mening is dat de wereld soft aan het worden is en dat mensen steeds meer bij hun handje vastgehouden dienen te worden, dit zie je bij steeds meer games terug - kinderlijke graphics, geen skilltrees meer maar gewoon simpel keuze veld. Ja ik was vroeger een hardcore gamer, tegenwoordig heb ik daar de tijd niet meer voor toch lukt het mij makkelijk om met 2 uur per avond max en niet eens alle dagen al op lvl 54 en WT3 te zitten op mijn gemak.

Wil je een moeilijk spel probeer eens souls games >:)
Diablo 2 is ook best wel hardcore en vooral gemaakt in een andere tijd toen grinden veel meer tijd kostte en veel repetitiever kon zijn. Ik vond D2 toen de game nieuw was (of nou ja, toen LoD nieuw was) eigenlijk al niet zo interessant meer voorbij normal. Nu met D2r ben ik wat verder gekomen maar ben toch weer ergens in nightmare blijven steken omdat het te veel grinden ging kosten en het ook veel te ingewikkeld werd om alle items uit elkaar te houden en te weten wat wel en niet te bewaren. En de te kleine stash waardoor je alts moest maken om dingen te bewaren, op dat moment werd het meer een soort inventory management sim en niet mijn idee van fun. Erg moeilijk werd het nooit, gewoon langdradig.

En dat is perfect voor streamers die de hele dag niks anders doen dan die game spelen. Ik heb ook de review van mrllamasc gezien en die was ook redelijk kritisch, maar hij benadert het ook echt vanuit het standpunt van iemand die duizenden uren er in zou willen steken. Voor 'normale' mensen is dat niet haalbaar of zelfs wenselijk. Dus hun ideale game zou voor mij eigenlijk juist geen goede game zijn en ik ben blij dat het wat toegankelijker is.

De vergelijking met souls games snap ik niet. Die games gaan grotendeels om skill en maar een klein beetje om stats en gear verkrijgen. Diablo is niet echt zo'n game. Skill helpt wel wat maar het gaat toch voornamelijk om je build en het grinden van steeds betere gear.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
Toonen1988 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 16:21:
[...]

Ik ben in ieder geval blij dat er geen Pay 2 Win elementen inzitten, dan had ik de game waarschijnlijk ook niet gehaald. Maar ik zie best gave sets voorbijkomen die ik graag zelf had willen verdienen door te spelen ipv te moeten kopen in de shop, bijvoorbeeld de Wraith Lord set voor de necromancer, erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk thuis van eens stressvolle dag :) lekker diablo opstarten en grinden die hap!

Hopelijk vanavond eindelijk al die renown af :P

Hier druids die ervaring hebben met de Shred build? Ik twijfel om er naar te wisselen voor de afwisseling maar ja is zo'n gedoe vind ik :P

Echt heel jammer dat ze die QoL er niet in hebben zitten bij je gewoon je build kan opslaan en dan kan wisselen in de wardrope zoals bij D3.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:02

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

danslo schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:50:
Ik ben ook maar aan mijn Hardcore poppetje begonnen, Barbarian.

Iemand nog tips? :*)
Niet dood gaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:40

act V: lvl 48
act VI: lvl 50

de rest weet ik niet meer 🙂

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 07:40
Ricmaniac schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 20:04:
Eindelijk thuis van eens stressvolle dag :) lekker diablo opstarten en grinden die hap!

Hopelijk vanavond eindelijk al die renown af :P

Hier druids die ervaring hebben met de Shred build? Ik twijfel om er naar te wisselen voor de afwisseling maar ja is zo'n gedoe vind ik :P

Echt heel jammer dat ze die QoL er niet in hebben zitten bij je gewoon je build kan opslaan en dan kan wisselen in de wardrope zoals bij D3.
Ik ben aan het gearen voor shred build.....op.low.lvl geprobeerd en vond het leukerder spelen als de pulverize build.....
ik heb wel de permanente werewolf imprint 🙂 al en de imprint dat je lightning aoe doet met shred.

ik zat te denken waarom ik Shred build leukerder vind; ik twijfelde al flink aan of ik rogue ging spelen of druid. een shred druid is erg mobiel, lekker dashen :D

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 08-06-2023 20:41 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06:48
Kluus schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:15:
[...]

Ja inderdaad, vanavond maar eens kijken of ik er kan komen :D.
Als je de aspect vanuit het overzicht aanklikt zet je er meteen een 'pin' op. Dan hoef je enkel het lijntje nog te volgen. Kan wel zijn dat je lang moet lopen als je je paard nog niet hebt ;-) Als je slim bent hou je er een map naast waarop je eventuele waypoints op je route kunt vinden, dan ben je de volgende keer wat sneller als je weer die kant op moet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomonic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:50
Ik heb zojuist tier4 geunlocked, maar ik ben pas lv 62. Ik vindt ook geen upgrades meer in tier3, ik zie dat er nu ook nieuwe legendaries types droppen in tier4. Is het beter nu al te farmen voor ancestral items? Qua exp merk ik weinig verschil denk tier4 wel iets meer. Maar ik kill ook minder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Laatst online: 17-09 22:18
Tomonic schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:05:
Ik heb zojuist tier4 geunlocked, maar ik ben pas lv 62. Ik vindt ook geen upgrades meer in tier3, ik zie dat er nu ook nieuwe legendaries types droppen in tier4. Is het beter nu al te farmen voor ancestral items? Qua exp merk ik weinig verschil denk tier4 wel iets meer. Maar ik kill ook minder snel.
Ik geef je een gouden raad, doe Gathering Legions en World Bosses op T4 en blijf voor de rest nog even in T3.
Je krijgt zodanig goede loot door daar gewoon aan mee te doen en alle bazen in T4 smelten toch zodanig snel dat niemand het echt erg vind dat je er als 62 bijloopt.
Je hebt voor je het weet Ancestoral loot overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomonic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:50
Ik moet zeggen dat het mij bevalt tier4, ik kan gewoon solo hell tides doen, alleen elites duren wat langer. Het is niet zo dat ik niets kan clearen op een normale speed. Het enige wat ik nog op tier3 kan doen is exp grinden, qua gear hoef ik niet sterker te worden. Dan clear ik een pack in 3 seconden ipv 3.3 seconden.

Maar ancestral items dat zijn wel mooie upgrades. Ik kan daar gewoon nieuwe legendary powers en betere gear halen. Want items blijven lv 62 maar de rolls zijn vele malen hoger op ancestral items. Die dan aspecten en upgraden, en dan lv 15-20 nm dungeons farmen voor fast exp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34
Lasteraar schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 07:59:
[...]

De dungeon is best pittig omdat je grote hoeveelheden elites tegelijk moet verslaan. Dat lukt vaak alleen lekker als je al goed in je gear / lvl zit.
Toch even geprobeerd vanavond :+
Mijn Barb was 32, de dungeon was 35+ en ik deed het op T1. Zo af en toe een potion moeten gebruiken, maar geen overdreven dikke damage ontvangen, mobs waren over het algemeen snel neer.
Een hoop items en dikke XP, helaas (nog) geen legendary's :P

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 15:13
Even de clan (deel 3) gejoined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:22

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Vraagje over seasons, weet iemand welke progression/unlocks wel/niet mee gaan naar seasons?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:56:
Vraagje over seasons, weet iemand welke progression/unlocks wel/niet mee gaan naar seasons?
Niks gaat mee behalve de renown bonus rewards en de lilith statue passives.

Transmogs, titels weet ik niet zeker. verwacht transmogs niet en titels van achievements enzo misschien wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 08-06-2023 22:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Milo44 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 21:41:
[...]

Toch even geprobeerd vanavond :+
Mijn Barb was 32, de dungeon was 35+ en ik deed het op T1. Zo af en toe een potion moeten gebruiken, maar geen overdreven dikke damage ontvangen, mobs waren over het algemeen snel neer.
Een hoop items en dikke XP, helaas (nog) geen legendary's :P
Haha
Zie net berichten voorbij komen dat de methode generfd is door de defs

🥹🥹🙉

Heb genoeg leuke uniques weten te scoren dus ben er blij mee 🙌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:52

Gisteren begonnen met het spel en enkel campagne gedaan en wat altars.
Einde act I was ik level 19 met mijn druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ricmaniac schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:02:
[...]

Niks gaat mee behalve de renown bonus rewards en de lilith statue passives.

Transmogs, titels weet ik niet zeker. verwacht transmogs niet en titels van achievements enzo misschien wel.
Niet niets dus :P Het heeft dus wel zin om de renown nog te maxen, top :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 18:09

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

wat dung en ben nog niet een op ende lol. wel lekker dat ze zo groot zijn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZNGo9eTqwlsDmQyZxVjHNzgghc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YMNUwQF8ulab38vJF9ddEB3F.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand wat het betekend als je zo'n oranje bolletje bij een dungeon ziet?
Ik kan niet uitvinden wat het betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:50
lolgast schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 19:08:
Ik was met level 36 klaar met de campaign :9
Ben level 35 en qua story op het punt waar de beta eindigde! :p allerlei andere ongein gedaan in de tussentijd...

Vanavond ook de eerst keer mijn Druid overleden. FRESH MEAT! Tot ziens Druid pief paf poef en dood was ik haha

Net de quest voor de Spirit Boons afgerond. Kon direct alles unlocken, da's dan wel weer handig. Wel een hele vette quest om te doen!
Morgen maar eens verder gaan met de story...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Ricmaniac schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:26:
Ik dacht, maar weet niet zeker, dat je die wel in je codex unlocked hebt maar nog niet op het karakter dat je op dat moment speelt hebt unlocked voor renown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 16:01

Scrummie

Think different

Servers kapot?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:59
Ricmaniac schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:26:
Ik vond er het volgende over, weet niet zeker of het correct is;

chest icon = none of your characters have completed this dungeon/cellar
orange dot = dungeon/cellar was completed, but by another character
no icon = dungeon/cellar was completed by your current character
green tickmark = dungeon/cellar was completed by your current character during the current play session (no icons will appear in later sessions)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Knalt er hier tijdens capstone WT4 bossfight ook uit :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 16:39
Yep, werd er ook uit gegooid, net voor de baas van een dungeon...
Op reddit ook meer mensen die dezelfde problemen hebben.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:05

OMD

Yep, hier er ook uit gegooid

Kan ook niet meer connecten.

[ Voor 36% gewijzigd door OMD op 08-06-2023 22:32 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:11
Hier ook.. tijdens Act 2 eindbaas gevecht

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-09 16:38
Leuk dit ‘zucht’

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 22:35
servers zijn dus down? inloggen lukt ook niet meer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD

OMD

Aggressor schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:34:
servers zijn dus down? inloggen lukt ook niet meer?
Nee, ik krijg code 300202, login issues.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Hier ook, maar eens gaan douchen na een dag achter de pc zweten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:07

ChUcKiE

Dus........

Hier eruit gegooid en nu queued for login…..van 1 naar 5 minutes

[ Voor 17% gewijzigd door ChUcKiE op 08-06-2023 22:36 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 23-09 17:59
https://downdetector.com/status/diablo/

yep lijkt weer een piekje te komen

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Someone made a boo boo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:49

Rannasha

Does not compute.

Vanavond begonnen met D4. Krijg met een D3 flashbacks op deze manier :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 19:53
Alle kzal de gordijnen nog eens opendoen en kijken wat voor weer het buiten is...

Oei het is al donker :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
haha... ach mooi moment om naar bed te gaan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Angeloonie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:14:
[...]

Niet niets dus :P Het heeft dus wel zin om de renown nog te maxen, top :)
Zeker. daarom ben ik daar zo op aan het focussen met mijn hardcore character. want als die dood is en ik heb nog niet de laatste rewards geclaimd dan moet ik in de toekomst met een andere character weer beginnen vanaf 1. omdat je alleen die bonus rewards mee neemt maar niet het renown level zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 16:01

Scrummie

Think different

ChUcKiE schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:35:
Hier eruit gegooid en nu queued for login…..van 1 naar 5 minutes
En als de queue voorbij is krijg je een error. Ja, ik ga maar even wat anders doen :).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik merkte onder het spelen al dat de game zo nu en dan lag had. Dacht ligt het aan mij of aan de servers

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raar moment ook dat de servers ineens down gaan. je zou denken dat het stabieler zou worden nu het later op de avond is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 12:58

CSB

:D

Veel lag en rubberbanding sinds de officiële launch. Dat is extra clutch als je de WT4 capstone boss underleveled aan het proberen bent :p

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ricmaniac schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:41:
Raar moment ook dat de servers ineens down gaan. je zou denken dat het stabieler zou worden nu het later op de avond is :P
Ehh je denkt dat de wereld om de EU draait? :P

US gaat nu spelen, einde middag daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ricmaniac schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:41:
Het is wereldwijd dus de avond is niet overal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-09 16:21
Goede reden om naar bed te gaan😊
Morgen met de necromancer of frost sorc verder. Heb de campaign gedaan maar de druid is het toch niet helemaal voor mij. Gelukkig nog vijf dagen vrij voor D4 om dingen uit te proberen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Ik was 42 toen ik naar act 2 ging

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:49

Vagax

Hehe

Een fix gaat nog wel even duren ben ik bang

Het hele team zit op dit moment bij een BBQ :+ :+ :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C9RbP6mLRCBCMgESaSv-8S4hvA4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/76cNIH3qqPWI1rAngTKlgKHJ.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tIrr-p8EGDR1jmphYC1FeZmh9mA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PzDppwAYoWk5pyC98jQZ0KgZ.png?f=fotoalbum_large

Deze meneer is niet zo blij. Characters foetsie :o
Komen wel terug (authentication issues) maar zn gezicht sprak boekdelen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:37
Ik ga morgen de nacht in... was net lekker bezig flikkeren ze me eruit. Maar goed, ik ben niet de enige zo te zien :/

Nou ja, dan maar even wat andere dingen gaan doen :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 20:57
Lief dagboek :

Vandaag toch maar d4 aangeschaft en gestart met een druid op hardcore. Ik heb geen haast, gebruik (nog) geen guides en loop alles op de map na, lees alle dialogen en opties. Inmiddels lvl 10 en toen een disconnnect net zoals de meeste hier. Ben benieuwd of mijn druid nog leeft want ik zat net in een dungeon en had een groep gepulled. Merk wel dat ik een stuk voorzichtiger ben dan normaal. Meer dodgen en ontwijken, tot nu toe erg vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
hmm was te verwachten al een uurtje dat ik af en toe (voor het eerst op de gewone kabel) last heb van lag.

denk dat ze de servers ook op de bbq gegooid hebben.. of zouden ze daarop aan het bbqen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
OMD schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:45:
[Afbeelding]

Deze meneer is niet zo blij. Characters foetsie :o
Komen wel terug (authentication issues) maar zn gezicht sprak boekdelen haha.
had hetzelfde net.. maar dat was na de dc.. nu sta ik gewoon in de rij te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

eehbiertje schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:46:
[...]

had hetzelfde net.. maar dat was na de dc.. nu sta ik gewoon in de rij te wachten..
Even moeten melden, dit was inderdaad na de DC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB

CSB

Dit is wel echt slecht hoor. Login queue van 10 minuten of meer en daarna een login error. Kom op Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ik schrok mij wezenloos, kwam net thuis en wilde inloggen, maar las nog nergens iets over servers down of iets dergelijks. Kreeg namelijk de melding dat ik geen valide licentie zou hebben.

een trace naar de login servers vertelde gelukkig ook request timed out :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ben er net ineens uit gekickt en nu kom ik er niet meer in. Na 8 minuten wachten error. Opnieuw in de rij en nu 11 minuten al. Zal wel niet meer lukken vandaag shitzooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
KraveN schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:45:
Lief dagboek :

Vandaag toch maar d4 aangeschaft en gestart met een druid op hardcore. Ik heb geen haast, gebruik (nog) geen guides en loop alles op de map na, lees alle dialogen en opties. Inmiddels lvl 10 en toen een disconnnect net zoals de meeste hier. Ben benieuwd of mijn druid nog leeft want ik zat net in een dungeon en had een groep gepulled. Merk wel dat ik een stuk voorzichtiger ben dan normaal. Meer dodgen en ontwijken, tot nu toe erg vermakelijk!
Ik ben benieuwd hoeveel lvl 60-100 gasten nu opnieuw kunnen beginnen. lvl 10 valt dan nog te overzien. Maar mocht je door zijn door deze error dan is dat natuurlijk wel interessant; Dan ga ik in ieder geval zeker niet aan HC beginnen :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Zag net nog een mooie tip: Als je inventory vol zit, en je hebt items met sockets die je wilt salvagen, gooi daar dan gems in, die krijg je bij salvagen terug en scheelt weer ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bij het inloggen staat er nu een melding in beeld dat ze werken aan een oplossing.

Inmiddels zelf level 8 nu. Vind het wel een toffe game. Ook naarmate je steeds iets meer unlockt qua skills etc. Lekker dingen uitvogelen en maar hakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Oxigeon schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:51:
Bij het inloggen staat er nu een melding in beeld dat ze werken aan een oplossing.
krijg hier code 300202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Kaasje123 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:47:
Ben er net ineens uit gekickt en nu kom ik er niet meer in. Na 8 minuten wachten error. Opnieuw in de rij en nu 11 minuten al. Zal wel niet meer lukken vandaag shitzooi
Yep. Same here. :(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Angeloonie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:50:
Zag net nog een mooie tip: Als je inventory vol zit, en je hebt items met sockets die je wilt salvagen, gooi daar dan gems in, die krijg je bij salvagen terug en scheelt weer ruimte :)
Ook handig als je een item wilt "locken". Hij wordt (als het goed is :+ ) niet meegenomen als je "salvage all items" doet bij de blacksmith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een dc en toen alle characters weg. Daarna queue en na de queue foutcode 300202. Op ps5.
Morgen weer een dag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:42:
[...]

Ehh je denkt dat de wereld om de EU draait? :P

US gaat nu spelen, einde middag daar.
Nee maar ik was in de veronderstelling dat zoals elke blizzard game EU en US gescheiden servers hadden. Maar misschien toch niet dan inderdaad. Oogt alsnog eerder als een ddos ofzo dat het zo abrupt ineens gedaan is.

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 08-06-2023 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Je kunt blijkbaar met je paard over horizontale jumps gaan.. Mij nog niet gelukt :o
https://www.reddit.com/r/..._traverse_horizontal_gap/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:53:
Hier ook een dc en toen alle characters weg. Daarna queue en na de queue foutcode 300202. Op ps5.
Morgen weer een dag. :)
Heb de game afgesloten en opnieuw opgestart. Sta nu nog 2min in de wachtrij. Zal daarna zeggen of ik erin zit haha. Maar gok dat ik klaar ben met spelen voor vandaag

Edit: kom er dus niet in

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 08-06-2023 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ricmaniac schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:54:
[...]

Nee maar ik was in de veronderstelling dat zoals elke blizzard game EU en US gescheiden servers hadden. Maar misschien toch niet dan inderdaad. Oogt alsnog eerder als een ddos ofzo dat het zo abrupt ineens gedaan is.
Wat inderdaad een logische redenering is. Ik verwachtte eerlijk gezegd ook nog onderscheid tussen console en PC servers, maar zelfs dat is één.

Wel lekker makkelijk te DDOSsen dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik zag eerder vandaag overigens dat het crossplatform deel aan en uit te vinken is (standaard uit). Ik speel op de XBOX Series X. Nog voor- of nadelen om dit uitgeschakeld te laten of juist in te schakelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:47
CSB schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:57:
[...]

Wat inderdaad een logische redenering is. Ik verwachtte eerlijk gezegd ook nog onderscheid tussen console en PC servers, maar zelfs dat is één.

Wel lekker makkelijk te DDOSsen dan :/
Bij mij was de dc letterlijk wanneer een event zou moeten gaan triggeren volgens de countdown. Zie het morgen wel weer.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Thalaron schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:59:
Ik zag eerder vandaag overigens dat het crossplatform deel aan en uit te vinken is (standaard uit). Ik speel op de XBOX Series X. Nog voor- of nadelen om dit uitgeschakeld te laten of juist in te schakelen??
Ik zie niet echt nadelen, misschien heeft pc wel een advantage (of juist disadvantage) in PVP, maar anders dan dat, zou ik het gewoon aanzetten. Bij mij (PC) stond het juist standaard aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 18:09

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

net lvl50 en paar sec later offline. zijn overal uit ook ander wereld als ik streams op twitch zie
Thalaron schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:59:
als ik aan heb op pc zie ik wel meer volk maar had wel meer lag als new zone binnen kwam met mount als of hij server niet bij kon houden. heb nu uit staan

[ Voor 91% gewijzigd door Motaro op 08-06-2023 23:08 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
had me voorgenomen ook om vandaag de campaign uit te spelen..
en eindelijk eens wat fatsoenlijke content / gear te krijgen.

nouja wou morgen toch nog wat dingen doen kan ik die nu mooi doen.

mocht je interesse hebben in de ping in game CTRL + R en zie je onderin je FPS en dan nog een x drukken en je ziet je latency. (zat net op 150ms ofzo daarna weer 46ms en toen was het over met de pret)

misschien een mooie indicator voor hc personages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 21:29
Ik heb nu een dual curse setup voor m'n necro die erg goed bevalt. Reap + Sever + 2 curses + minions + golem. Reap gebruik ik zelden, meestal raakt m'n essence niet op.
Pagina: 1 ... 66 ... 213 Laatste