De dungeon is best pittig omdat je grote hoeveelheden elites tegelijk moet verslaan. Dat lukt vaak alleen lekker als je al goed in je gear / lvl zit.Milo44 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 06:56:
[...]
Werkt dit ook op lower level tiers? Anders ga ik het vanavond ook eens ff proberen.
Goede info, maar jeetje wat is die gozer irritant.
Gisteren campaign afgerond. Nu verder de map wat clearen : altars, dungeons, side quest.
Op een rustig tempo. Het verhaal van de campaign maakte dat ik toch elke weer verder wou.
Weet er iemand of het mogelijk is om cgi video’s van de campaign zo opnieuw te kijken?
Op een rustig tempo. Het verhaal van de campaign maakte dat ik toch elke weer verder wou.
Weet er iemand of het mogelijk is om cgi video’s van de campaign zo opnieuw te kijken?
spoiler:
Die laatste scene met Inaurius en Lilith is echt ongelooflijk vet. Wil ik graag nog eens opnieuw zien.
[ Voor 29% gewijzigd door bertbelgie op 08-06-2023 08:20 ]
Ik heb m'n cache/kist nu helemaal vol met Legendaries. Ben een beetje een hoarder. Hoe gaan jullie er mee om? Ze hebben allemaal wel een Aspect/ability waarvan ik 'misschien' denk het in de toekomst nodig ga hebben, maar je hebt natuurlijk ook veel van die materials nodig die je krijgt als je ze Salvaged.
Ik durf geen van beiden aan!
Ik salvage/vendor alle legendaries die niet van toepassing zijn voor m'n huidige build. Ik ga toch niets anders proberen en zodra season 1 start begin je weer met niets. Op die manier blijft m'n stash ook mooi leegyinx84 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:03:
Ik heb m'n cache/kist nu helemaal vol met Legendaries. Ben een beetje een hoarder. Hoe gaan jullie er mee om? Ze hebben allemaal wel een Aspect/ability waarvan ik 'misschien' denk het in de toekomst nodig ga hebben, maar je hebt natuurlijk ook veel van die materials nodig die je krijgt als je ze Salvaged.
Tesla M3LR '21
2 vraagjes mbt de Tree of Whispers:
- Als je balk bijna vol is en je doet er een die meer favors oplevert dan je nodig hebt, gaan die dan door in de volgende balk nadat je de rewards claimed?
- Stel je balk is vol, en je logt uit, is hij dan nog vol als je terugkomt?
- Als je balk bijna vol is en je doet er een die meer favors oplevert dan je nodig hebt, gaan die dan door in de volgende balk nadat je de rewards claimed?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
JaAngeloonie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:15:
2 vraagjes mbt de Tree of Whispers:
Ja
edit: althans, ik heb gisteren avond voor het eerst Tree of Whispers gedaan. Ik had èèn favor over omdat ik uit kwam op 11. Die stond er vanmorgen nog netjes. Neem aan dat het niet uit maakt of het er èèn of tien zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door yinx84 op 08-06-2023 08:18 ]
Heb mij gisterenavond ook aangemeld voor Tweakers 3. PSN: LinQ-NL. Gisteren begonnen met mijn eerste playthrough. Ben benieuwd of het mij weer D2 LoD vibes gaat geven
Sfeertje is wel weer lekker donker.
PSN: LinQ-NL
Meerdere kanalen op youtube posten de scenes per act ja, dus even zoeken dan vind je ze zo ;-)bertbelgie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:03:
Gisteren campaign afgerond. Nu verder de map wat clearen : altars, dungeons, side quest.
spoiler:Die laatste scene met Inaurius en Lilith is echt ongelooflijk vet. Wil ik graag nog eens opnieuw zien.
Edit: Nu met linkje voor je
[ Voor 11% gewijzigd door Donnie op 08-06-2023 08:28 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Nu ik al best veel gespeeld heb vind ik het grootste nadeel alle gear checken. In plaats van dat ik benieuwd ben wat een rare drop kan zijn denk ik: o nee mijn bags zitten vol met rare gear die ik allemaal moet checken. Ik had liever gezien dat er meer focus was op je Legendaries aanpassen door middel van mats en dat je alle rares blind kom salvagen.London schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 07:43:
Ben nu level 62 dus al redelijk wat van de game gezien. Vooralsnog is mijn oordeel positief. Als ik er een cijfer aan zou moeten verbinden dan zou ik nu zeggen 7,5/10. Dit kan makkelijk verbeterd worden door met name QoL dingetjes door te voeren. Ik zou graag zien:Zijn vast nog wel meer dingen maar dit zijn w.m.b. nu de zaken waar ik mij het meeste aan stoor
- Search functie in stash, net als in PoE op keywords.
- Items ''locken'' zodat je ze niet salvaged/vendorred
- Meer stash tabs, nu heb je maar 4 tabs voor je hele account waardoor je gedwongen wordt alts aan te maken om items te stashen
- Fix voor hoe mounts bewegen, je blijft nu letterlijk achter ieder takje hangen
- Alle obstakels weghalen of je mount de mogelijkheid geven te springen
- Gem tab
- View die laat zien naar wat je iets kan rerollen bij occultist
Voor de rest zoals gezegd echt een prima game waar nog menig uur in gestoken zal worden, helemaal als ze wat fixes doorvoeren.
Het kan niet de bedoeling zijn dat je baalt van een tas vol loot.
Op een aantal punten na is de game geweldig. Als Blizzard er goed op blijft zitten gaat ie enkel maar beter worden.
Verwijderd
Herkenbaar, voor het gemak bewaar ik ze. Stel je voor dat een alt er iets aan heeft ooit.yinx84 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:03:
Extract de aspects met de hoogste rolls (als max of bijna max) en salvage de restyinx84 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:03:
graag screenshots vandaag!
hele dag werk, hele dag in hoofd met D4 bezig, gister weer niet gelukt te spelen (staat nu 2 dagen op PS5 en ben bij 1e shelter
)
dus ik sta op springen haha !
Wel 1 vraag : ik kon mijzelf niet inhouden en heb compleet kansloos de PS5 gister aangeslingerd, D4 op gestart puur om even 2 minuten het menu te bekijken
. Viel mij het volgende op: ik was dus bij de 1e shelter, heb met die 1e persoon gepraat en die moest ik toen volgen, op dat punt heb ik "leave game" gedaan. Nu toen ik hem gister aandeed, stond ik weer bij die begin plek, maar wel met de EXP. die ik al had doordat ik een paar wolven had gemept. Geeft nu dus weer aan dat ik de shelter moet halen.
m.a.w. : als je midden quest uitlogd dan moet je weer opnieuw beginnen ?
hele dag werk, hele dag in hoofd met D4 bezig, gister weer niet gelukt te spelen (staat nu 2 dagen op PS5 en ben bij 1e shelter

Wel 1 vraag : ik kon mijzelf niet inhouden en heb compleet kansloos de PS5 gister aangeslingerd, D4 op gestart puur om even 2 minuten het menu te bekijken

Yup bij sommige campaign quests wel as het echt midden in de objective is zeg maar.lord_fh schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:57:
Bekentenis: ik ben level 50 sorc en het lukt me niet om de capstone boss neer te halen. Pittige baas wel. Heb andere pittige dingen redelijk OK gehaald op WT2 (strongholds bijvoorbeeld) maar deze dude sloopt me echt keihard.
Heb je iets van defence? Ik probeerde het op 48 maar had geen barrier. Even ice shield erbij gepakt (ook als enchantment) en toen was het de vierde keer gelukt. Pittig ja, onmogelijk? NeeExactor it schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:26:
Bekentenis: ik ben level 50 sorc en het lukt me niet om de capstone boss neer te halen. Pittige baas wel. Heb andere pittige dingen redelijk OK gehaald op WT2 (strongholds bijvoorbeeld) maar deze dude sloopt me echt keihard.
Ik heb de textures een tijdje op low laten staan maar dat gaf hetzelfde probleem. Diablo 4 moet trouwens geen probleem zijn voor een 5800x met een 6900XT lijkt mij?DrMacabr3 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:48:
[...]
Ik had met met oude 8GB gfx card gelijkaardige issues op te hoge textures.
Ik denk als je het lager zet dat het opgelost is.
Ik vind dat het spel inderdaad vreemd gedrag vertoont, soms geeft de CPU spikes naar 80C terwijl hij standaard rond de 50-55 zit.
Ja mijn gpu load is ook niet 100% als ik de cap op 120 fps zet. Ik lees wel op reddit dat dit probleem bij meerdere combinaties voorkomt met cpu's van AMD of Intel en gpu's van AMD of Nvidia.sdk1985 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:40:
[...]
Tot heden stabiele fps; ultra 3440x1440 met dlss uberhaupt maar iets van 60-70% gpu load icm een 120 fps cap. Dit op een 8700K, 32 GB ram en een RTX 4070.
Ik moet er ook onderhand naartoe.Exactor it schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:26:
Eens kijken wat mijn bleef barb ertegen heeft.
Gisteren ook de campaign uitgespeeld. Damn wat vet!
Nu gelijk die capstone doen en alles op T3 doorbeuken, of zijn er nog andere prioriteiten? Ben een level 51 ice shard sorc en voel me redelijk OP, dus die boss moet wel lukken denk ik.
Nu gelijk die capstone doen en alles op T3 doorbeuken, of zijn er nog andere prioriteiten? Ben een level 51 ice shard sorc en voel me redelijk OP, dus die boss moet wel lukken denk ik.
Ik zit me net te bedenken, wat heeft het nu voor nut om richting lvl 100 te gaan als de season straks voor de deur staat? In principe wil je altijd de season doen voor de extra rewards. Maar de seasons volgen elkaar ook weer snel op. Met een beetje casual spelen kom je niet op lvl100 in drie maanden tijd.
Vooral als de game nieuw is kan ik er veel tijd aan besteden maar op een gegeven moment heb je alles wel een beetje gezien en wordt de interesse minder. Ik vermaak me nu kostelijk maar ik zie er wel tegenop om alles weer opnieuw te gaan doen in een season. En dat elke drie maanden weer. En behalve de barb boeien mij de andere classes niet. Dus ik zal altijd barb spelen.
Of kun je ook items met chars onderling traden vanuit je stash oid?
En hoe kijken jullie naar PvP? Het is vrij kansloos op dit moment want er zijn teveel grinders die veel te hoge lvl zijn (60+) en ik ben 54. Ik heb nog niet alles gezien qua pvp maar ze kunnen beter zones maken waar je alleen mensen tegen kunt komen rondom dezelfde lvl. Kwam nu een roque tegen van 60+ en ik was met 1 hak dood op 54 barb....
Vooral als de game nieuw is kan ik er veel tijd aan besteden maar op een gegeven moment heb je alles wel een beetje gezien en wordt de interesse minder. Ik vermaak me nu kostelijk maar ik zie er wel tegenop om alles weer opnieuw te gaan doen in een season. En dat elke drie maanden weer. En behalve de barb boeien mij de andere classes niet. Dus ik zal altijd barb spelen.
En hoe kijken jullie naar PvP? Het is vrij kansloos op dit moment want er zijn teveel grinders die veel te hoge lvl zijn (60+) en ik ben 54. Ik heb nog niet alles gezien qua pvp maar ze kunnen beter zones maken waar je alleen mensen tegen kunt komen rondom dezelfde lvl. Kwam nu een roque tegen van 60+ en ik was met 1 hak dood op 54 barb....
[ Voor 4% gewijzigd door biggydeen2 op 08-06-2023 09:54 ]
Er zijn bepaalde punten in een quest wanneer je "quest progress saved" ziet staan.[b]lord_fh schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:57:
Vanaf dat punt wordt je voortgang dus bewaard.
Je kan dat zien als je een objective in de quest hebt gehaald en er links op je scherm een windowtje verschijnt.
Daarboven kan dan "quest progress saved" staan, maar niet altijd.
Mocht je uitloggen en dat niet zien worden je xp en gevonden items wel bewaard maar je quest progress dus niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Vortigen op 08-06-2023 09:55 ]
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Ik denk dat je met de seasons al veel meer kennis van het spel hebt en daardoor dus ook al een stuk sneller erdoorheen gaat. Zodra seasons droppen zal je misschien de helft van de tijd erover doen om tot datzelfde lvl te komen.biggydeen2 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:53:
Ik zit me net te bedenken, wat heeft het nu voor nut om richting lvl 100 te gaan als de season straks voor de deur staat? In principe wil je altijd de season doen voor de extra rewards. Maar de seasons volgen elkaar ook weer snel op. Met een beetje casual spelen kom je niet op lvl100 in drie maanden tijd.
Puur omdat je beter door hebt wat optimized paths zijn, je ook wat meer 'speedrunnerig' gaat lopen, omdat je weet welke quests je moet skippen en welke niet etc etc.
Lvl 100 in 3 maanden zou, ook voor een casual, geen probleem moeten zijn denk ik.
PS4 PSN: Dazzler2120
Mijn build draait om defence. Nou ja, stun locken (arc lash plus stun op gebruik cool down). Maar dat werkt niet tegen deze dude. Ofja, niet goed genoeg. Ik ga nog even wat statues zoeken (voor stats en ability points) en Dan gaan we morgen de baas omleggen.Groenie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:32:
[...]
Heb je iets van defence? Ik probeerde het op 48 maar had geen barrier. Even ice shield erbij gepakt (ook als enchantment) en toen was het de vierde keer gelukt. Pittig ja, onmogelijk? Nee
Denk dat ik één van de weinige ben die een cap heeft staan op 70fps (dit soort games hebben imho niet echt veel baat bij 100+ fps) en mijn power target van mijn 3080 naar 50% heb geschroefd. Zo verstookt ie "maar" 150/160 watt en met deze warme dagen is het geen geintje als de kaart 330 watt staat te verpompen tezamen met een 5800x3d ( die ook heb gecapped ). Dit 2 samen doen nu zo een 190/215 watt. In de winter hebben we weer een extra verwarming erbij maar nu, pfffff.sdk1985 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:40:
[...]
Tot heden stabiele fps; ultra 3440x1440 met dlss uberhaupt maar iets van 60-70% gpu load icm een 120 fps cap. Dit op een 8700K, 32 GB ram en een RTX 4070.
[ Voor 4% gewijzigd door OMD op 08-06-2023 10:20 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik ga spelen tot level 75, WT4 doen, alle ancestral items krijgen, renown opnieuw farmen d.m.v. dungeons en dan ben ik wel klaar. Weet niet of ik dat elke season ga doen, maar we zien wel. Afhankelijk van de veranderingen met elke season misschien nog een tweede char levelen naar 50\70.biggydeen2 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:53:
Ik zou het overigens echt fantastisch vinden als renown ook overgenomen wordt van Eternal naar Season, maar dan wordt het wel levelen wel heel makkelijk en ben je wel snel klaar met de Season.
Mijn 3080TI kan m'n hele appartement zo ongeveer verwarmen.OMD schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:20:
[...]
Denk dat ik één van de weinige ben die een cap heeft staan op 70fps en mijn power target van mijn 3080 naar 50% heb geschroefd. Zo verstookt ie "maar" 150/160 watt en met deze warme dagen is het geen geintje als de kaart 330 watt staat te verpompen tezamen met een 5800x3d ( die ook heb gecapped ). Dit 2 samen doen nu zo een 190/215 watt. In de winter hebben we weer een extra verwarming erbij maar nu, pfffff.

In de winter best handig, in de zomer toch wat minder inderdaad.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik ben ook gestart met een Barb build en doe ook rend/bleed. Leuke build! Ben ook bewust voor Frenzy gegaan (two handed) als Basic skill omdat ik de overige animaties maar saai vond, en dit ziet er net wat leuker uit imho.Hulleman schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 08:56:
Zo, gisteren opgestart als barb. Ga een rend/bleed build maken. Lijkt me wel wat
Speelt al leuk weg, maar allemaal erg onwennig nog. Merk dat ik iig nogal wat aan fury management moet doen.
Kwam op level 6 al een world event tegen, cool! Ik heb de tweakers GoT 3 clan gejoind met PSN naam HullemanNL.
Volg deze build momenteel
Ik snap de schijnbaar algemene trend van de seasons niet zo goed. In D3 deed ik af en toe een season mee, maar eigenlijk vooral om de gegarandeerde class set. In D4 kennen we de rewards nog niet natuurlijk, maar ik volg de hype niet zo goed.
Als ik een nieuwe class wil starten doe ik dat vast wel in een season, maar buiten dat richt ik me liever op verder levelen en gearen in eternal realm en achievements halen.
Nieuwe mechanics maken het misschien wel leuk als ik ben uitgekeken op de standaard gameplay, maar gezien de hoeveelheid content is dat nog ver weg.
Ik hoop dat de character limiet van 10 omhoog gaat, dan zou ik bijvoorbeeld naast een shred druid ook een caster kunnen rollen in een season, maar in D3 gooide ik na afloop de dubbele class weg en bewaarde alleen de relevante gear en resources.
Kan iemand me de meerwaarde uitleggen?
Als ik een nieuwe class wil starten doe ik dat vast wel in een season, maar buiten dat richt ik me liever op verder levelen en gearen in eternal realm en achievements halen.
Nieuwe mechanics maken het misschien wel leuk als ik ben uitgekeken op de standaard gameplay, maar gezien de hoeveelheid content is dat nog ver weg.
Ik hoop dat de character limiet van 10 omhoog gaat, dan zou ik bijvoorbeeld naast een shred druid ook een caster kunnen rollen in een season, maar in D3 gooide ik na afloop de dubbele class weg en bewaarde alleen de relevante gear en resources.
Kan iemand me de meerwaarde uitleggen?
Volgens mij is het nu zelfs zo, corrigeer me als ik het verkeerd heb, dat de rewards van de Season na de Season naar de gewone game komen?
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Maar is niet 4k. Zou het graag in full glory zien op mijn nieuwe oled tv. Damn, was echt supermooi. Zat bijna te kwijlen.Donnie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:25:
[...]
Meerdere kanalen op youtube posten de scenes per act ja, dus even zoeken dan vind je ze zo ;-)
Edit: Nu met linkje voor je [YouTube: All CUTSCENES & CINEMATICS from Act 6 & Epilogue Campaign Diablo 4]
moet zeggen dat ik op mijn 32"4k schermpje de intro cinematic (dat lilith tot leven komt zeg maar) ruk qua kwaliteit vond. Net of ik naar D2 cina zat te kijken. Heeft denk ik met de zwarte kleuren te maken (soort blokkerig ?) dus ik weet niet goed of dat aan mijn tv ligt of aan de PS5. Sowieso vind ik het altijd ruk om met zwartpunt en witpunt enzo te bepalen wat nou echt goed is...
Ik heb voor lunge gekozen. Zal eens naar Frenzy kijkenDeLyon schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:27:
[...]
Ik ben ook gestart met een Barb build en doe ook rend/bleed. Leuke build! Ben ook bewust voor Frenzy gegaan (two handed) als Basic skill omdat ik de overige animaties maar saai vond, en dit ziet er net wat leuker uit imho.
Volg deze build momenteel
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Wat is dit spel een verademing!
Gisteren weer twee uurtjes kunnen spelen van level 10 tot 14. Een flinke dungeon gedaan met de eerste "echte" baas voor mijn character, de Blood Baron. Kostte met mijn rogue nog verrassend veel moeite... maar als je de moves een beetje doorkrijgt is het een kwestie van volhouden. Geweldig!
Merk aan mezelf dat waar ik vroeger zsm naar de end-game content werkte, ik nu (ook door beperkte tijd, kids en zo) vooral probeer te genieten van reis. Tuurlijk, er zal een moment komen naa 100+ uur spelen alles herhalend wordt, de nightmare dungeons helemaal klote zijn en de imbalans tussen class X en Y gewoon niet klopt... maar tot die tijd geniet ik van de mooie dungeons, de stappen in de sneeuw en de opklimmende muziek tijdens de bossfights.
Heerlijk.
Gisteren weer twee uurtjes kunnen spelen van level 10 tot 14. Een flinke dungeon gedaan met de eerste "echte" baas voor mijn character, de Blood Baron. Kostte met mijn rogue nog verrassend veel moeite... maar als je de moves een beetje doorkrijgt is het een kwestie van volhouden. Geweldig!
Merk aan mezelf dat waar ik vroeger zsm naar de end-game content werkte, ik nu (ook door beperkte tijd, kids en zo) vooral probeer te genieten van reis. Tuurlijk, er zal een moment komen naa 100+ uur spelen alles herhalend wordt, de nightmare dungeons helemaal klote zijn en de imbalans tussen class X en Y gewoon niet klopt... maar tot die tijd geniet ik van de mooie dungeons, de stappen in de sneeuw en de opklimmende muziek tijdens de bossfights.
Heerlijk.
Ik heb deze comment elderrs ook gelezen dat er in endgame voornamelijk meer gekeken wordt naar rares ipv legs, als iemand die level 60 is en endgame zowat begint te naderen qua gameplay, wat is hier de logica achter? Want ik zit voornamelijk naar Legendaries te kijken.Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:31:
[...]
Nu ik al best veel gespeeld heb vind ik het grootste nadeel alle gear checken. In plaats van dat ik benieuwd ben wat een rare drop kan zijn denk ik: o nee mijn bags zitten vol met rare gear die ik allemaal moet checken. Ik had liever gezien dat er meer focus was op je Legendaries aanpassen door middel van mats en dat je alle rares blind kom salvagen.
Rares kunnen net zo goed zijn als legendaries, en met de aspects maak je er een legendary vantheory schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:59:
[...]
Ik heb deze comment elderrs ook gelezen dat er in endgame voornamelijk meer gekeken wordt naar rares ipv legs, als iemand die level 60 is en endgame zowat begint te naderen qua gameplay, wat is hier de logica achter? Want ik zit voornamelijk naar Legendaries te kijken.
Dat snap ik maar de nadruk ligt bijna altijd op rares in de comments, het is toch zo dat je legendaries ook van aspect kan wijzigen dus legs eigenlijk minstens even belangrijk zijn?Angeloonie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:00:
[...]
Rares kunnen net zo goed zijn als legendaries, en met de aspects maak je er een legendary van
Toevallig iemand al geprobeerd om Diablo 4 werkend te op een MacBook?
https://www.reddit.com/r/..._using_macos_ventura_134/
Ik heb speciaal voor Diablo 4 mijn MacBook verkocht en een "windows" laptop met RTX3050 gekocht, maar als dit echt werkt ga ik maar weer snel terug
Ik heb speciaal voor Diablo 4 mijn MacBook verkocht en een "windows" laptop met RTX3050 gekocht, maar als dit echt werkt ga ik maar weer snel terug
Ja, die zijn even belangrijk. Maar volgens mij hebben legendaries ook nog eens een hogere max item level. Maar dit weet ik niet zeker. Het scheelt overigens niet zoveel.theory schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:02:
[...]
Dat snap ik maar de nadruk ligt bijna altijd op rares in de comments, het is toch zo dat je legendaries ook van aspect kan wijzigen dus legs eigenlijk minstens even belangrijk zijn?
Heeft dat niet te maken met de hoeveelheid rolls je hebt? Legendary heeft volgens mij 1 roll minder.Xanthian schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:21:
[...]
Ja, die zijn even belangrijk. Maar volgens mij hebben legendaries ook nog eens een hogere max item level. Maar dit weet ik niet zeker. Het scheelt overigens niet zoveel.
Dat snap ik wel ja. Bij mij was het met 120 fps cap alsnog vaak max load en dus circa 195W (RTX 4070 is een stuk zuiniger dan de 3080). Met DLSS aan daalde dit naar circa 145W dus dat is altijd mooi meegenomen.OMD schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:20:
[...]
Denk dat ik één van de weinige ben die een cap heeft staan op 70fps (dit soort games hebben imho niet echt veel baat bij 100+ fps) en mijn power target van mijn 3080 naar 50% heb geschroefd. Zo verstookt ie "maar" 150/160 watt en met deze warme dagen is het geen geintje als de kaart 330 watt staat te verpompen tezamen met een 5800x3d ( die ook heb gecapped ). Dit 2 samen doen nu zo een 190/215 watt. In de winter hebben we weer een extra verwarming erbij maar nu, pfffff.
Overigens hoef je de power limit (het is geen target) dan niet persé te verlagen. Nadeel van die power limit gebruiken is dat je in theorie dan nog onder de ingestelde 70fps zou kunnen duiken.
Succes in de warme maanden straks

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Oh dit zou het waarschijnlijk wel kunnen zijn, dit zou tenminste logischer klinken, bedankt voor de tip ik kijk straks eens als ik speel.stomley schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:26:
[...]
Heeft dat niet te maken met de hoeveelheid rolls je hebt? Legendary heeft volgens mij 1 roll minder.
[ Voor 5% gewijzigd door theory op 08-06-2023 11:38 ]
Ja dat werkt lekker.Mday schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:29:
Ben even @Lasteraar 's tip build voor de sorc aan het proberen, en het is even wennen geen resource spender te gebruiken, maar de arc lash is wel teringsterk zeg.
Je hebt ook leuke samenwerking met skills en legendary's die extra XXX geven wanneer je mana 100% is.
Die blijft namelijk altijd 100% op deze manier.
Heb op mijn 2h staff een imprint met 56% base-attack speed.
Dan gaat het helemaal lekker.
Tevens werkt die dungeon-loottip van gisteren nog steeds. Ga zo nog een uurtje in m'n pauze erdoorheen rammen.
[ Voor 8% gewijzigd door Lasteraar op 08-06-2023 11:46 ]
Ik was tot dat punt alleen maar offence, chain lightning. Stun "lock" komt van lightning spear als ik een crackling oppak (10%) of als ik een basic skill cast met 10% kans op een random skill te casten.Exactor it schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:58:
[...]
Mijn build draait om defence. Nou ja, stun locken (arc lash plus stun op gebruik cool down). Maar dat werkt niet tegen deze dude. Ofja, niet goed genoeg. Ik ga nog even wat statues zoeken (voor stats en ability points) en Dan gaan we morgen de baas omleggen.
Sure, speel je wel op tier1? V
zoeken naar TaaieTina ingame en inviten en ik help je
zoeken naar TaaieTina ingame en inviten en ik help je
[ Voor 56% gewijzigd door Freakiebeakie op 08-06-2023 11:54 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Op tier 2 , maar we kunnen hem best op tier 1 zetten hoor voor de co op geen probleem.Freakiebeakie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:50:
Sure, speel je wel op tier1? Volgens mij sta ik in je friendslist dus invite me maar en als het een andere shadow is in mijn friendslist dan moet je even zoeken naar TaaieTina ingame
Alvast bedankt
Ik ben 38-40 en zit nog in act2, iets meer op de campaign focussen blijkbaarVP. schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:44:
Gisteren ook de campaign uitgespeeld. Damn wat vet!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als er mensen een gezellige clan zoeken die nog niet vol zit zoek dan naar de clan Anu’s Legacy. Gezellig clubje mensen, echt van alles wat van casual tot die hard grind monsters
Mijn druid is lvl 34 en zit nog in act 1Bossie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:55:
[...]
Ik ben 38-40 en zit nog in act2, iets meer op de campaign focussen blijkbaar
Maar ben nu een Rogue begonnen, omdat ik een wat snellere speelstijl wilde. Denk dat ik nu 'lager' lvl ben wanneer ik op hetzelfde punt kom omdat ik wat efficiënter door de content heen ga.
PS4 PSN: Dazzler2120
mja ik ben het niet helemaal met hem eens, denk dat de game wel redelijk voor de hardcore gamers is gemaakt en ook andere groepen probeert mee te trekken, maar dat de game niet helemaal is voor de echte no lifers zoals hij (is wat hij zelft ook zegt he dat no life gebeuren, is niet als belediging bedoeld).
12 uur per dag gamen is zelfs voor een hardcore gamer wel heel veel, hij valt zelf gewoon echt in een buitencategorie van die hardcore groep. Hij noemt het vooral een game voor de dads en moms en ik ben daar 1 van, maar ik ben wel overwhelmed door alle mechanics en ongelofelijke hoeveelheid aan content. Het is een halve studie opzich om te weten hoe alles precies werkt en als vader met weinig gametijd ga je nooit achter al die dingen komen. Ik ga sowieso bij verre na niet alles van dit spel zien voordat seasons beginnen laat staan daar serieus aan kunnen mee doen met mijn ~2 uur per dag gametijd.
Wat niet betekend dat ik me niet vermaak met deze game, heb ontzettend veel plezier ermee, maar dat de game vooral gericht is op de oldschool mom and dad zoals hij aangeeft ben ik het niet mee eens.
Playstation 5
Ik heb qua cooldowns die stunnen frost nova, ice shield, lightning spear, teleport en mijn ultimate. Tegen enemies die je kunt stunnen is dit unstoppable omdat alke hit tegen stunned dudes cooldowns verkort... . Als de tegenstander niet gestund kan worden is dit de slechtste build ooit.Groenie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:46:
[...]
Ik was tot dat punt alleen maar offence, chain lightning. Stun "lock" komt van lightning spear als ik een crackling oppak (10%) of als ik een basic skill cast met 10% kans op een random skill te casten.
Dat is voor iedereen een eigen perspectief maar als dit al moeilijk is dan vraag ik mij af wat mensen van Diablo 2 vinden.Stylze schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:04:
[...]
mja ik ben het niet helemaal met hem eens, denk dat de game wel redelijk voor de hardcore gamers is gemaakt en ook andere groepen probeert mee te trekken, maar dat de game niet helemaal is voor de echte no lifers zoals hij (is wat hij zelft ook zegt he dat no life gebeuren, is niet als belediging bedoeld).
12 uur per dag gamen is zelfs voor een hardcore gamer wel heel veel, hij valt zelf gewoon echt in een buitencategorie van die hardcore groep. Hij noemt het vooral een game voor de dads en moms en ik ben daar 1 van, maar ik ben wel overwhelmed door alle mechanics en ongelofelijke hoeveelheid aan content. Het is een halve studie opzich om te weten hoe alles precies werkt en als vader met weinig gametijd ga je nooit achter al die dingen komen. Ik ga sowieso bij verre na niet alles van dit spel zien voordat seasons beginnen laat staan daar serieus aan kunnen mee doen met mijn ~2 uur per dag gametijd.
Wat niet betekend dat ik me niet vermaak met deze game, heb ontzettend veel plezier ermee, maar dat de game vooral gericht is op de oldschool mom and dad zoals hij aangeeft ben ik het niet mee eens.
Mijn persoonlijke mening is dat de wereld soft aan het worden is en dat mensen steeds meer bij hun handje vastgehouden dienen te worden, dit zie je bij steeds meer games terug - kinderlijke graphics, geen skilltrees meer maar gewoon simpel keuze veld. Ja ik was vroeger een hardcore gamer, tegenwoordig heb ik daar de tijd niet meer voor toch lukt het mij makkelijk om met 2 uur per avond max en niet eens alle dagen al op lvl 54 en WT3 te zitten op mijn gemak.
Wil je een moeilijk spel probeer eens souls games
Er zijn wel meerdere dungeons denk ik waarbij je veel elites op een kluitje hebt hoor.Lasteraar schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:53:
YouTube: Diablo 4 - Get 30 Legendaries & 8 MILLION XP in 1 Hour - New RIDICUL...
Wederom een tip wanneer je lvl 50(+) bent.
Werkt top
Heb al veel legendarys verkregen en zelfs een 2 sacred legendarys
Ff melken zolang het duurt..
zo heb ik juist Dark Descent gedaan, ook groepen met elites op een kluitje
nothing stops this train
Ik ben als 2e character een Rogue gestart, maar krijg de indruk dat ik momenteel beter een Barbarian of Druid kan starten omdat die veel sterker lijken?
Vind het op zich ook wel leuk om een melee class te doen nu, want 2x ranged is ook wat veel.
Wat werkt het beste voor de end-game?
Vind het op zich ook wel leuk om een melee class te doen nu, want 2x ranged is ook wat veel.
Dat vind ik inderdaad ook wel een probleem met veel van die reviews. Als je 12 uur per dag speelt gaat alles vrij snel vervelen toch? Ik heb wat meer slack met werk ingebouwd, dus ik kan nu pakweg een uurtje of 4 spelen op een werkdag, maar dan nog verveelt het me totaal niet.Stylze schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:04:
[...]
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Mijn main is een Rogue en voorlopig is het wel gemakkelijk. Ik speel met iemand die een Druid heeft maar die kan lang niet zo goed tanken als de rogue.Angeloonie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:36:
Ik ben als 2e character een Rogue gestart, maar krijg de indruk dat ik momenteel beter een Barbarian of Druid kan starten omdat die veel sterker lijken?
De volgende zal een Sorcerer zijn denk ik. (Of toch wachten tot het eerste seizoen...)
Ligt ook wel een beetje aan de build van zowel de rogue als de druid. Een bear druid zal vrijwel bij ieder level het beste kunnen tanken. Rogue is op lagere levels moeilijk neer te halen, maar dat vlakt enorm af tegen de mid-/endgame waar ze vaak slachtoffer zijn van een one-shot, tenzij ze al heel veel in defensieve opties gestoken hebben.Boermansjo schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:44:
[...]
Mijn main is een Rogue en voorlopig is het wel gemakkelijk. Ik speel met iemand die een Druid heeft maar die kan lang niet zo goed tanken als de rogue.
De volgende zal een Sorcerer zijn denk ik. (Of toch wachten tot het eerste seizoen...)
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Vertel dat Wudijo maar eens.IIsnickerII schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:49:
[...]
Ligt ook wel een beetje aan de build van zowel de rogue als de druid. Een bear druid zal vrijwel bij ieder level het beste kunnen tanken. Rogue is op lagere levels moeilijk neer te halen, maar dat vlakt enorm af tegen de mid-/endgame waar ze vaak slachtoffer zijn van een one-shot, tenzij ze al heel veel in defensieve opties gestoken hebben.
yup, draait ok op mijn m1 max op 70fps met 'high' settings. Het voelt niet 100% perfect: ik denk dat framerate gemiddeld prima is, maar met die 1% of hoe men dat ook noemt zit wel veel variatie met lows op 25fps denk ik.ChUcKiE schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:19:
Toevallig iemand al geprobeerd om Diablo 4 werkend te op een MacBook?
Ik zet wel de fps limiet op 60fps, dat scheelt een heleboel cpu/gpu load en dus spinnen de fans ook amper op. Dat scheelt dus erg veel.
Als ik daarna op mijn pc speel op de G1 oled tv van 120hz, dan is dat wel weer heel erg soepel spelen in vergelijking.
Dus: draait prima speelbaar, maar is niet walhalla.
Zeg ik ergens dat ik de game moeilijk vind? daar gaat mijn bericht toch helemaal niet over..Markozv schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:29:
[...]
Dat is voor iedereen een eigen perspectief maar als dit al moeilijk is dan vraag ik mij af wat mensen van Diablo 2 vinden.
Mijn persoonlijke mening is dat de wereld soft aan het worden is en dat mensen steeds meer bij hun handje vastgehouden dienen te worden, dit zie je bij steeds meer games terug - kinderlijke graphics, geen skilltrees meer maar gewoon simpel keuze veld. Ja ik was vroeger een hardcore gamer, tegenwoordig heb ik daar de tijd niet meer voor toch lukt het mij makkelijk om met 2 uur per avond max en niet eens alle dagen al op lvl 54 en WT3 te zitten op mijn gemak.
Wil je een moeilijk spel probeer eens souls games
Heb je uberhaubt het filmpje gekeken waar ik op reageer? aan je tekst te zien niet in ieder geval.
Ik vind helemaal niet dat er wat aan de game moet veranderen ik reageer alleen op die streamer.
[ Voor 10% gewijzigd door Stylze op 08-06-2023 12:55 ]
Playstation 5
Zoals ik zeg, tenzij je er specifiek naar gebuildt hebt. Die man heeft nu al honderden uren erin zitten en de kans gehad zijn build te optimaliseren. Ik ga er even vanuit dat Boermans nog in het levelling-proces zit, waar ik weet dat zijn vriend hier uiteindelijk wel tegenaan gaat lopen.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Deze avond normaal lvl 50. Net gestart met Act 4.IIsnickerII schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:49:
[...]
Ligt ook wel een beetje aan de build van zowel de rogue als de druid. Een bear druid zal vrijwel bij ieder level het beste kunnen tanken. Rogue is op lagere levels moeilijk neer te halen, maar dat vlakt enorm af tegen de mid-/endgame waar ze vaak slachtoffer zijn van een one-shot, tenzij ze al heel veel in defensieve opties gestoken hebben.
Maar het klopt wel, een one-shot is genoeg. Voor de rest is het goed doenbaar. Met flurry en health-regen valt het best wel mee.
Al ga ik bij endgame wel van alles moeten veranderen.
Hah. Early access speler hier en pas 41, act 1 nauwelijks afgerond..lord_fh schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:57:
graag screenshots vandaag!![]()
![]()
![]()
![]()
hele dag werk, hele dag in hoofd met D4 bezig, gister weer niet gelukt te spelen (staat nu 2 dagen op PS5 en ben bij 1e shelter)
Veel te druk deze weken om er ff lekker voor te kunnen zitten.
Tussen al dat klussen door dwalen m'n gedachten steeds af.. Gek hé 🫣
Hier ook early access en pas level 22. Heb de ultimate editie gekocht ivm de korting op de xbox (en daarna de standard refunden uiteraard)PepieNL schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:58:
[...]
Hah. Early access speler hier en pas 41.
Veel te druk deze weken om er ff lekker voor te kunnen zitten.
Tussen al dat klussen door dwalen m'n gedachten steeds af.. Gek hé 🫣
Anders was ik nog verder weg geweest. Vermakelijk spel overigens, maar ben wel echt een diablo newbie :-)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Veel kans om te leren van doodgaan heeft hij niet gehad op Hardcore.IIsnickerII schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:52:
[...]
Zoals ik zeg, tenzij je er specifiek naar gebuildt hebt. Die man heeft nu al honderden uren erin zitten en de kans gehad zijn build te optimaliseren. Ik ga er even vanuit dat Boermans nog in het levelling-proces zit, waar ik weet dat zijn vriend hier uiteindelijk wel tegenaan gaat lopen.
Kan iemand mij uitleggen wat het idee is van de (Herb) caches? Ik heb er daar meerdere van waardoor ze mijn standaard inventory vol laten lopen. Kan ik die gewoon verplaatsen naar m'n stash?
Zit er overigens echt iets in? Als in, moet ik ze openen om te gebruiken? Snap de functie er niet echt van
Zit er overigens echt iets in? Als in, moet ik ze openen om te gebruiken? Snap de functie er niet echt van
Die moet je openen en kun je (later) gebruikenMailMan schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:09:
Kan iemand mij uitleggen wat het idee is van de (Herb) caches? Ik heb er daar meerdere van waardoor ze mijn standaard inventory vol laten lopen. Kan ik die gewoon verplaatsen naar m'n stash?
ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT
Alle caches rechter muisknop drukken. Op PS/XBOX geen idee.MailMan schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:09:
Signature
Inderdaad openen. Er zijn meerdere soorten caches in de game. Afhankelijk van welke je hebt, droppen deze een aantal items nadat je ze open maakt. Zo dropt een herb cache een assortiment aan herbs die je kunt gebruiken bij potion crafting. Altijd openen dus!MailMan schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:09:
Omg, ik dacht dat het gewoon je opslag was voor alle herbs die je tot dan toe had verzameldIIsnickerII schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:19:
[...]
Inderdaad openen. Er zijn meerdere soorten caches in de game. Afhankelijk van welke je hebt, droppen deze een aantal items nadat je ze open maakt. Zo dropt een herb cache een assortiment aan herbs die je kunt gebruiken bij potion crafting. Altijd openen dus!
Moet je hier de campaign voor uit hebben gespeeld eigenlijk?theory schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:18:
Aandacht World Boss in 20min
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Vergis je je echt in, rogue is echt belachelijk sterkAngeloonie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:36:
Ik speel flurrie met poison en shadow imbuements en alles ontploft gewoon
Ik vermoed van niet, je hebt gewoon iemand nodig die je uitnodigt van uit jouw WorldTier. Je ziet deze gewoon niet op de map komen zolang je campaign niet uitgespeeld is.spaceboy schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:28:
[...]
Moet je hier de campaign voor uit hebben gespeeld eigenlijk?
Ik wil een ranged rogue geen meleeFreakiebeakie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:29:
[...]
Vergis je je echt in, rogue is echt belachelijk sterk
dat ligt volgens mij echt aan het scherm. Dit heb ik zelf ook heel erg als ik op de xbox en een van mijn monitoren speel. (Die blokjes overal) maar op mn LG C1 (oled 65") speel is het echt waanzinnig. Denk dat het met het kleurbereik te maken heeft.lord_fh schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 10:52:
moet zeggen dat ik op mijn 32"4k schermpje de intro cinematic (dat lilith tot leven komt zeg maar) ruk qua kwaliteit vond. Net of ik naar D2 cina zat te kijken. Heeft denk ik met de zwarte kleuren te maken (soort blokkerig ?) dus ik weet niet goed of dat aan mijn tv ligt of aan de PS5. Sowieso vind ik het altijd ruk om met zwartpunt en witpunt enzo te bepalen wat nou echt goed is...
Iemand op ps5 die mij wil helpen de lv70 capstone boss te clearen? Ben beetje underleveled (57) maar heb wel de dungeon al gecleared, haal alleen de bossfight telkens net niet...
PSN NeoS2007
PSN NeoS2007
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Nog een kleine tip met betrekking tot de caches:mouzetc schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:14:
[...]
Alle caches rechter muisknop drukken. Op PS/XBOX geen idee.
Obol caches kun je beter in je stash bewaren zodat je minder snel aan je obol limiet komt. Dan kun je ze altijd nog uitpakken op het moment dat je ze nodig hebt. De andere kun je inderdaad altijd beter meteen openen!
Ik weet niet of dat handig is al te doen. Vergeet niet dat na de capstone dungeon alles ineens moeilijker wordt. Die capstone dungeons zijn bedoelt als benchmark om te zien of je de volgende difficulty aan kan. Ik raad aan nog wat verder te farmen tenzij het al je bedoeling was in een groep verder te gaan, want dan is het wat minder een probleem.CSB schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:32:
Iemand op ps5 die mij wil helpen de lv70 capstone boss te clearen? Ben beetje underleveled (57) maar heb wel de dungeon al gecleared, haal alleen de bossfight telkens net niet...
PSN NeoS2007
Dat weet ik, daarentegen is het wel zo dat je dan in het begin moeite hebt maar er wel betere gear dropt dan in WT3, dus je progressie is vele malen sneller. Dus de moeilijkheid in het begin neem ik voor liefIIsnickerII schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:44:
[...]
Ik weet niet of dat handig is al te doen. Vergeet niet dat na de capstone dungeon alles ineens moeilijker wordt. Die capstone dungeons zijn bedoelt als benchmark om te zien of je de volgende difficulty aan kan. Ik raad aan nog wat verder te farmen tenzij het al je bedoeling was in een groep verder te gaan, want dan is het wat minder een probleem.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik heb een half uur lunchpauze besteed aan deze dude en ben er nu doorheen. Iets betere gear maakte het verschil.Groenie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 09:32:
[...]
Heb je iets van defence? Ik probeerde het op 48 maar had geen barrier. Even ice shield erbij gepakt (ook als enchantment) en toen was het de vierde keer gelukt. Pittig ja, onmogelijk? Nee
Je hoeft na het behalen van de capstone dungeon niet meteen op WT3 te spelen. Je kan altijd terug naar WT1 en je de difficulty niet aan kan.IIsnickerII schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:44:
[...]
Ik weet niet of dat handig is al te doen. Vergeet niet dat na de capstone dungeon alles ineens moeilijker wordt. Die capstone dungeons zijn bedoelt als benchmark om te zien of je de volgende difficulty aan kan. Ik raad aan nog wat verder te farmen tenzij het al je bedoeling was in een groep verder te gaan, want dan is het wat minder een probleem.
Ja dat is pittig waar. Dat vergat ik even...PjotrX schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:52:
[...]
Je hoeft na het behalen van de capstone dungeon niet meteen op WT3 te spelen. Je kan altijd terug naar WT1 en je de difficulty niet aan kan.

User-score valt me tegen: https://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iv/user-reviews Ergens rond de 80 had ik op zijn minst verwacht.
Hier op Tweakers heb ik het idee dat het merendeel dik tevreden is.
[ Voor 14% gewijzigd door jori040 op 08-06-2023 14:22 ]
Zeg dat wel, helemaal gestoord die Rogue build ik heb m net mogen aanschouwenFreakiebeakie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:29:
[...]
Nogmaals bedankt ging nog sneller als gehakt door een gehaktmolen haha
Tsja, vrij standaard denk ik dat de negatieve dingen eerder gepost worden dan de positieve. De meeste mensen die wel tevreden zijn zullen de game aan het spelen zijn en geen tijd hebben om een review te plaatsenjori040 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:21:
User-score valt me tegen: https://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iv/user-reviews Ergens rond de 80 had ik op zijn minst verwacht.
Overigens ben ik het volledig eens met alle kritiek op de scaling en de endgame gameplay loop. Hoop dat Blizzard toch het e.e.a. corrigeert voor season 1 start.
Ik ga zo trouwens een Barb starten
Tesla M3LR '21
Wellicht wat review bombing, meestal is het critic-cijfer lager dan de userscore, Blizzard staat er natuurlijk niet goed op de laatste tijd denk aan Diablo Immortal en schandalen op de werkvloer, en dan vergeet ik nog de ingame shop...London schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:32:
[...]
Tsja, vrij standaard denk ik dat de negatieve dingen eerder gepost worden dan de positieve. De meeste mensen die wel tevreden zijn zullen de game aan het spelen zijn en geen tijd hebben om een review te plaatsen![]()
Overigens ben ik het volledig eens met alle kritiek op de scaling en de endgame gameplay loop. Hoop dat Blizzard toch het e.e.a. corrigeert voor season 1 start.
Ik ga zo trouwens een Barb startenGeef toch de voorkeur aan verschillende smaken proeven tegenover 1 char ver doorlevellen. M'n Rogue is nu 63 maar beetje veel van hetzelfde dus verandering van spijs doet eten
Metacritic is qua userscore heel vaak niet serieus te nemen. Dat is echt een toxic afvoerputje van het internet. Ik heb daar in ieder geval nog nooit waarde aan gehecht.jori040 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:21:
[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 08-06-2023 14:57 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
@Rickpm1
Diablo Immortal en schandalen op de werkvloer: Vind het niet juist dat mensen dat meenemen naar deze game.
Diablo Immortal en schandalen op de werkvloer: Vind het niet juist dat mensen dat meenemen naar deze game.
Gezien ik bv Diablo 3 al gewelding vond stoort het mij ook niet hoor.Juist omdat er best een goede vibe heerst rondom deze game valt het me zo op.Hulleman schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:56:
[...]
Metacritic is qua userscore heel vaak niet serieus te nemen. Dat is echt een toxic afvoerputje van het internet. Ik heb daar in ieder geval nog nooit waarde aan gehecht.
D3 vond ik ook heel tof, maar dat vonden de diablo fans ook niet. Het kleurenpalletje stond ze niet aan, dus is de game kut. Niks van aantrekken, zoals je ook niet doetjori040 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 15:02:
[...]
Gezien ik bv Diablo 3 al gewelding vond stoort het mij ook niet hoor.Juist omdat er best een goede vibe heerst rondom deze game valt het me zo op.
Als je van Diablo 2 afkomt dan snap ik nu achteraf die klacht.Heb pas namelijk die remaster gespeeld.Hulleman schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 15:04:
[...]
D3 vond ik ook heel tof, maar dat vonden de diablo fans ook niet. Het kleurenpalletje stond ze niet aan, dus is de game kut. Niks van aantrekken, zoals je ook niet doet
Puur voor Diablo 3 heb ik destijds een PC gekocht.
Persoonlijk vind ik zowel 3 als 2 een mooie game.
[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 08-06-2023 15:14 ]
Dit dus… Natuurlijk valt er vaak wel wat aan te merken op een game. Zeker bij de release zijn er tegenwoordig vaak wat zaken die gepatched moeten worden of niet in balans zijn.Hulleman schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:56:
[...]
Metacritic is qua userscore heel vaak niet serieus te nemen. Dat is echt een toxic afvoerputje van het internet. Ik heb daar in ieder geval nog nooit waarde aan gehecht.
Maar dit kan een userscore van “ 0 “ natuurlijk niet rechtvaardigen. Slaat totaal nergens op. Toch kan zoiets ook schadelijk zijn voor een game, want ook hier wordt de userscore aangehaald. Sommige mensen blijven er toch gevoelig voor en gebruiken het nog steeds als een waarde bepaling.
Klinkt goed! Ik speel nu de Twisted Blades variant die @London heeft gedeeld. Gaat me goed af. Verder is mijn tempo lekker laag, ik vermaak me er prima mee. Verbaas me over de hoeveelheid negatieve shit die ik op oa Reddit tegen kom rondom de game. Heb het reuze naar mijn zin en zie mezelf hier makkelijk nog honderden uren in steken. Diablo 3 heb ik ook 10 jaar gespeeld.Freakiebeakie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:29:
[...]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik ben pas ingestapt bij Diablo 3, daarvoor heb ik nooit Diablo games gespeeld. Ik was meer van de shooters en strategie games toen ter tijd.jori040 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 15:10:
[...]
Als je van Diablo 2 afkomt dan snap ik nu achteraf die klacht.Heb pas namelijk die remaster gespeeld.![]()
Puur voor Diablo 3 heb ik destijds een PC gekocht.
Persoonlijk vind ik zowel 3 als 2 een mooie game.
Ik ben in aanmerking gekomen met Diablo 3, toen ik een gesloten beta invite kreeg via mijn werk. Dat was toen een beta voor partners en uitgenodigde, was de eerste beta van Diablo 3 ooit. Ik vond toen Diablo 3 zo leuk, dat ik meteen een pre-order erna had geplaatst.
Toen Diablo 2 resurrected uitkwam, heb ik die ook meteen gekocht. Maar helaas heb ik minder plezier met Diablo 2. Begrijp me niet verkeerd, het is ook een zéér goede game, maar de besturing voelt zo traag en cluncky. Daardoor laat ik Diablo 2 snel links liggen, helaas.
Maar als ik misschien met Diablo 1 of 2 toen ter tijd was gestart, had ik misschien een ander mening.
Reddit loopt vol met mensen zonder eigen mening die vervolgens mee blaffen met de gene met de grootste mond. Ik vind het tot nu toe echt een top game. Deze game word de komende tijd nog door ontwikkeld kijk maar hoe dat ging met diablo 3. Ze krijgen nu zoveel player data binnen dat ze nu kunnen beginnen met het fine tunen van builds en content
Request voor Clan 2 uit staan: CHUCKiE#1330
Iemand hier zo in de gelegenheid om mij te helpen (level 16) WT1 tegen Liliths Lanent?
Iemand hier zo in de gelegenheid om mij te helpen (level 16) WT1 tegen Liliths Lanent?