Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:39
Kluus schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:15:
[...]

Ja inderdaad, vanavond maar eens kijken of ik er kan komen :D.
Graag zou ik dan meegaan haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Pff, ik krijg Lilith maar niet dood in mn eentje... Heb nu een request voor de GoT2 clan gedaan. Hopelijk lukt het in een groepje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 00:58
Poulske schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:13:
[...]

Moet ik weer gaan kloten om de PS5 controller werkend te krijgen, en met typen is dat wat onhandig.

Ik ben van oudsher een muis keyboard gebruiker, dus komt wel goed. ;)
Nee hoeft echt niet, de game ondersteunt de controller dus het is plug en play (of via bluetooth verbinden). Als je wat wil typen tussendoor is dat mogelijk met je toetsenbord. Diablo 3 zowel op de Playstation als PC gespeeld en ik schakelde eerst ook tussen bedieningen maar nu alles op controller, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:11
sten123 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:20:
Zijn er al mensen die hem gekocht hebben op de PS5? Wat is jullie ervaring met controller spelen van Diablo?
Speelt geweldig met controller.Diablo 3 heb ik op PC en PS4 gespeeld en toeg lag mijn voorkeur al bij een console versie.

Diablo is groot geworden op PC dus daarom geen slecht woord over een PC versie. ;)
Het mooiste is dat iedereen nu kan genieten van Diablo.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 07-06-2023 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DivineNL schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:00:

Heb je gisteren nog benauwde momentjes gehad met lag oid? Ik had gisteren een paar momenten waarvan ik dacht dat als ik HC aan het spelen was, ik iets anders zou zijn gaan doen.
Nee geen last gehad. kon gisteravond pas na 21:30 ofzo spelen though. Maar ik heb wel altijd in de linkerhoek mijn MS open staan. Als ik denk dat ik lag en daar een zieke spike zie kan ik altijd alt-F4'en

Ik heb sowieso nog geen last gehad van lag of disconnects. (wel 2 crashes maarja dat is mijn eigen hardware)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Nu online
Met mijn net begonnen barbarian heb ik een dual wield en een 2 handed. Nu gebruikt die alleen dual wield. Hoe kan ik switchen naar de 2 handed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ricmaniac schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:00:
[...]

Speel je HC dan ? mijn char heet geen Ricmaniac though dus denk niet dat je me zou zien als ik er wel was :P
Nee geen HC... Dan zit je in een andere wereld natuurlijk :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timanrebel
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:26
Zijn er al mensen die hem gekocht hebben op de PS5? Wat is jullie ervaring met controller spelen van Diablo?
Na II en III vele uren op de PC te hebben gespeeld, speel ik IV nu op de PS5. Om heel eerlijk te zijn, de controllers vind ik fijner dan een keyboard met muis! Diablo IV is eigenlijk een game dat perfect te spelen is op de console. Lekker door grote groepen vijanden heen rammen met een controller in je handen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEBu5b-sgdhQlGYoJR-GCvKMt_8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i8tOc5s19jzJFXfqRGYMeUVc.png?f=fotoalbum_large

Nightmare unlocked en lvl 50 :9

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik vind het sinds de release gisteren ineens erg laggen, in de early access had ik hier echt helemaal geen last van, meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:56

lord_fh

PS5

Oja overigens ik speel zonder ps plus, dus nog een bevestiging dat je zonder plus kan spelen. Hij geeft wel leuk een prompt van neem ps plus, maar kan je gewoon wegklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Jackson6 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:20:
Ik vind het sinds de release gisteren ineens erg laggen, in de early access had ik hier echt helemaal geen last van, meer mensen die dit hebben?
Yup, maar er zijn meer spelers sinds gisteren ivm standard edition release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5uXJy__Zb5IfNLlRy-PcU6RpJhM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m67HzwOUTJShUXrO3UuqFG5H.png?f=fotoalbum_large

Welke clan is de officiele Tweakers Clan?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 22:44
Pfff iemand die het gevecht in Nostrava tegen die 3 demons al gedaan heeft en dezelfde ervaring heeft als ik? Ik ben lvl 21 en blijkbaar is dat lvl 23 (snap niet helemaal hoe dat werkt, want ik dacht dat het scaled met je Char).

Maar het slaat voor m'n gevoel nergens op wat er gebeurt. Het is zo chaotisch wat daar gebeurt qua teleporteren van de 3 demons dat ik totaal gedesoriënteerd raak. Ene moment heb je de demon bijna dood, en het andere moment is je scherm zwart, 75% health verloren, en is die demon ergens anders. Niet echt een leuk gevecht zo.

Vermaak me overigens verder prima :)

[ Voor 3% gewijzigd door MailMan op 07-06-2023 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 13:56
MailMan schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:28:
Pfff iemand die het gevecht in Nostrava tegen die 3 demons al gedaan heeft en dezelfde ervaring heeft als ik? Ik ben lvl 21 en blijkbaar is dat lvl 23 (snap niet helemaal hoe dat werkt, want ik dacht dat het scaled met je Char).

Maar het slaat voor m'n gevoel nergens op wat er gebeurt. Het is zo chaotisch wat daar gebeurt qua teleporteren van de 3 demons dat ik totaal gedesoriënteerd raak. Ene moment heb je de demon bijna dood, en het andere moment is je scherm zwart, 75% health verloren, en is die demon ergens anders. Niet echt een leuk gevecht zo.

Weet niet welke demons je bedoelt, maar wat je omschrijft zijn blinding spells oid- die maken je scherm superdonker en je target is kwijt. Leer die spells herkennen voordat ze op de grond terecht komen en dodge ze anders is het heel snel heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakjePatatje
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15:55

ZakjePatatje

Met mayonaise

MailMan schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:28:

Monsters in strongholds zijn een iets hoger level dan je zelf bent. Inderdaad zoals is gezegd de blinding spells zo goed mogelijk ontwijken en anders met een movement skill zo snel mogelijk er weer uit gaan.
Anders kan je altijd op een later level weer terugkomen met wat meer defensieve skills, misschien is het dan makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 22:44
Mday schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:30:
[...]

Weet niet welke demons je bedoelt, maar wat je omschrijft zijn blinding spells oid- die maken je scherm superdonker en je target is kwijt. Leer die spells herkennen voordat ze op de grond terecht komen en dodge ze anders is het heel snel heel vervelend.
Er gebeurt zoveel op het scherm dat ik echt niet zie wat die blinding spell is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:48
Khaelos schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:28:
[Afbeelding]

clantag GoT moet je hebben. Zijn er inmiddels 3 van (althans gisteren)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16:08
150 man (of vrouw) nu bereikt in GOT 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:01
Ik ben goed verrast hoe goed het spel op PS5 speelt met controller. Ja het is wel even wenen en want je cast snel een spell de verkeerde kant op. Maar ik begin er nu wel beter in te worden. Oefenen en erop letten.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:50

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Jackson6 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:20:
Yep sinds de release is het allemaal wat minder vloeiend helaas. Lag, rubberbanding en sturrering ineens.
Komt wel goed gok ik, als Blizz de servers uitbalanceert.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:30
Ojjorz schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:37:
Pff, ik krijg Lilith maar niet dood in mn eentje... Heb nu een request voor de GoT2 clan gedaan. Hopelijk lukt het in een groepje wel.
Ik kan je vanavond wel even helpen als het nog nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:40
T1mmeh schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:55:
Damn, doe je even een Nightmare dungeon.. Hoor je ineens FRESH MEAT!
Dik gevecht maar heb gewonnen!
Jeez, zo kom je The Butcher nooit tegen en nu net weer in een Tier 1 Nightmare dungeon. Hij heeft opnieuw niet gewonnen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Campagne uitgespeeld :) op WT1 wel, maar voor mij was het lastig genoeg. ben een beetje bang voor de volgende difficulties, maar we gaan het proberen. wat een geweldige campagne zeg, niet normaal. Absoluut een van de betere die ik ooit gespeeld heb in een computerspel.

Well done blizzard , well done

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:57
Als iemand de Boneweave pants heeft of vindt, laat het me weten. Dit is de laatste piece van de Boneweave set die ik nog moet. Ik kan er eventueel goud voor terug geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Khaelos schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:28:
[Afbeelding]

Geen van alle. De officiële clan heet <GoT> Gathering of Tweakers. Info staat in de openingspost.
Ik weet niet hoe de tweede clan heet.

@ de beheerder van de tweede clan: zou die info ook in de openingspost opgenomen kunnen worden?

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 07-06-2023 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:17

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Mag ik vragen welke build je speelt met je Druid?
Ik volg een lvling build op maxroll, pulverize, maar ik loop inmiddels vast op de classquest op lvl20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WishmasterNL schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 17:07:
[...]

Ik volg een lvling build op maxroll, pulverize, maar ik loop inmiddels vast op de classquest op lvl20.
Vond pulverize niet handig met levelen. Daarvoor heb ik Tornado gebruikt. die is opzich heel sterk zonder dat je per se gekke items hoeft te hebben.

Eenmaal 45 ofzo ben ik naar pulverize gewisselt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Jaer schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:54:
[...]

Ik kan je vanavond wel even helpen als het nog nodig is.
Ik kwam er achter dat het Lilith niet was, maar de baas van Act 1 ;) Ik zit er nog niet zo in. Speel WT2, maar gezien mn noobheid moet ik misschien even terugschalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Nu online
Beserker of rogue ... Lastige keuze. Denk toch eerst rogue met afstands wapens. Speel vaak in games ranged. Maar wel lastig. Beide tot level 8 gespeeld en bijna niet te kiezen haha
Goede game dus

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ccsO4V5DiGm-aEBx9ubQ6rJ6D8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KrDZc42VFGivgfiWfyQS09wy.jpg?f=fotoalbum_large

Speelt lekker weg de storm druid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
gupfishy schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 16:06:
Met mijn net begonnen barbarian heb ik een dual wield en een 2 handed. Nu gebruikt die alleen dual wield. Hoe kan ik switchen naar de 2 handed?
Het wapen komt automatisch in het goede slot terecht, het hangt meet van de gekozen skills af welk wapen je gebruikt.

Als je een bepaalde skill toewijst kun je soms nog wel kiezen welk wapen je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Toonen1988 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 17:06:
Als iemand de Boneweave pants heeft of vindt, laat het me weten. Dit is de laatste piece van de Boneweave set die ik nog moet. Ik kan er eventueel goud voor terug geven.
Huh? Ik dacht dat er geen set items waren in d4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

De verhalen hier doen me allemaal goed. Zaterdagmorgen toch maar eens naar de Game-Mania vertrekken om wat ouwe meuk in te leveren en voor 35euro deze game te scoren.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:34
Visgek82 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 17:56:
[...]

Huh? Ik dacht dat er geen set items waren in d4?
Voor transmog volledigheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
blahenazo schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 17:59:
[...]

Voor transmog volledigheid ?
Oooh, dus transmog sets. Ik dacht gear sets. Nee, nevermind :) als ik 'm vind dan stuur ik wel een berichtje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:34
Angeloonie schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:01:
Dit soort dingen vind ik echt gaaf, referenties naar de vorige games overal.
De Act 2 town uit D3, "Hidden Camp", maar iets anders nu :)
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor:
[Afbeelding]
Ik vond de 'deckard' dude in de woestijn, wel een leuke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Nou moeten jullie mij eens uitleggen hoe het nou kan dat dezelfde items telkens blijven spawnen? Alleen de percentages in stats zijn wat anders, maar alle items die bij mij droppen, hebben allemaal dezelfde stats.

Ik heb nu zeker rond de +/- 25 nightmare dungeons gedaan, en in elke run heb ik een volle inventory gehad. Alle gear had alleen Shadow en Blood bonuses, geen enkel en dan ook echt geen enkel had ook maar 1 stat voor bones of iets anders waar ik iets aan heb.

Ik snap best wel dat je je best moet doen voor gear, maar dit voelt niet echt aan als RNG als ik eerlijk mag zijn. Op den duur gaat dit best wel vervelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ChJFA9erSUzThA6IZtj4q68dFRI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rTIqMa1tU1983yDQlhPiJRCh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 07-06-2023 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:21
spaceboy schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:28:
[...]

Mijn vraag is vooral: hoe kom jij aan een vrouw die dit soort shit én leuk vindt én ook kán? :D

Die van mij heb ik in al die jaren 1x zover gekregen dat ze Overcooked met we wilde spelen en nadat ik 3x had gevraagd of ze de borden wilde afwassen en nadat ze 5x een gerecht op de grond of in de prullenbak had geflikkerd ben ik volledig overgestapt op single play. 8)
Die van mij speelt het ook sinds diablo 3. Het kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:40
Toonen1988 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:38:
Nou moeten jullie mij eens uitleggen hoe het nou kan dat dezelfde items telkens blijven spawnen? Alleen de percentages in stats zijn wat anders, maar alle items die bij mij droppen, hebben allemaal dezelfde stats.

Ik heb nu zeker rond de +/- 25 nightmare dungeons gedaan, en in elke run heb ik een volle inventory gehad. Alle gear had alleen Shadow en Blood bonuses, geen enkel en dan ook echt geen enkel had ook maar 1 stat voor bones of iets anders waar ik iets aan heb.

Ik snap best wel dat je je best moet doen voor gear, maar dit voelt niet echt aan als RNG als ik eerlijk mag zijn. Op den duur gaat dit best wel vervelen.

[Afbeelding]
Tja verwacht je na 25 nightmare runs helemaal decked out te zijn dan? als je lvl 100 aantikt en je hebt dan nog maar 30% van je full set up is het een ander verhaal. Als je binnen een week alle items hebt, dat zou mij juist gaan vervelen. Geen haast toch? :+ Soms krijg je 5x verschillende items achter elkaar en soms 5x dezelfde, RNG blijft RNG.

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 07-06-2023 18:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K-kNDTS99ViWgzWONAVn2o6K3Mg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FrLcEjP5UBD7Bsm81hYEPhnL.png?f=fotoalbum_large

5k AP gehaald 8) Maar krijg alsnog regelmatig flink pak slaag van elites op WT4. Moet ff investeren in betere toughness en zou ook graag wat legendary drops krijgen met de aspects die ik nodig heb..

[ Voor 17% gewijzigd door London op 07-06-2023 18:52 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ambition88 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:48:
[...]

Tja verwacht je na 25 nightmare runs helemaal decked out te zijn dan? als je lvl 100 aantikt en je hebt dan nog maar 30% van je full set up is het een ander verhaal. Als je binnen een week alle items hebt, dat zou mij juist gaan vervelen. Geen haast toch? :+ Soms krijg je 5x verschillende items achter elkaar en soms 5x dezelfde, RNG blijft RNG.
Volgens mij begrijp je het niet helemaal, want niemand heeft het erover dat je binnen 25 runs helemaal "decked out" moet zijn. Ik heb het erover dat je binnen die 25 runs toch echt wel een item dropped die bij jou past, al is het een item die slechter is dan jouw gear. Maar zelfs dat nog niet eens.

Waar ik het wel over heb is dat de items steeds met dezelfde stats spawnen, en niet "random" stats heeft. Daar gaat het mij om, en dat voelt niet echt RNG aan. Afgelopen weekend had ik dit probleem niet, daar kreeg ik echt genoeg random gear, maar sinds de full release en een van de laatste updates voelt het niet meer random aan.

Alle wapens en gear die droppen, hebben alleen dezelfde stats. Dat is niet meer RNG te noemen. Zelfs gear dat slechter is, hebben zelfs nog niet eens de stats die ik nodig heb.

Ik heb echt een gevoel dat Blizzard je verplicht om te switchen tussen builds.

[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 07-06-2023 19:00 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:16

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Downloading 8)

Laat ik voor de verandering eens niet eerst alles in m'n eentje proberen te doen, maar leren van mensen die al wat verder zijn. Hoeveel GoT clans zijn er inmiddels en waar kan ik me bij de laatste aanmelden? :Y)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Net de standaard editie aangeschaft via Battle.net voor pc *O*
Moet alleen tot volgende week vrijdag wachten tot ik kan beginnen -O-

Tot die tijd met Maxroll en Wowhead mezelf nog meer hyped maken en hier lief en leed meeleven. Van uitstel wordt het lekkerder toch? :9

Nog 9 nachtjes slapen... :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Kaastosti schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 19:18:
Downloading 8)

Laat ik voor de verandering eens niet eerst alles in m'n eentje proberen te doen, maar leren van mensen die al wat verder zijn. Hoeveel GoT clans zijn er inmiddels en waar kan ik me bij de laatste aanmelden? :Y)
Volgens mijn zijn er twee clans, kunnen ondertussen ook al drie zijn geworden. Vul "GoT" in en dan verschijnen ze zelf.

Ik raad aan om ook onze discord te joinen, daar kan je dan ook afspreken met Nederlands die in een andere GoT clan zitten.

https://discord.gg/HzCCb2z8

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Hooooly shit.

Ik denk oke, ik ben nog niet klaar met alle renown maar ga die sidequests wel gewoon op T3 doen.

Ik wisselen naar T3 eerste dungeon in en hup krijg ik gelijk Fresh meat om mijn oren.
Het was een grote struggle maar toch uiteindelijk kunnen killen. was erg spannend zeg, mijn hart zit in mijn keel.

Vond het al zo bizar dat ik hem nog niet was tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie dat ook wat vaag aangegeven na een nightmare dungeon, dat je allocate moet aanklikken om de gekozen glyph omhoog te brengen. Zou je verwachten wanneer je iets wilt herstellen. Beetje vaag imo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Deadsmell schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 17:07:
[...]

Geen van alle. De officiële clan heet <GoT> Gathering of Tweakers. Info staat in de openingspost.
Ik weet niet hoe de tweede clan heet.

@ de beheerder van de tweede clan: zou die info ook in de openingspost opgenomen kunnen worden?
er is zelfs al een 3e 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
WishmasterNL schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 17:07:
[...]

earth pulveriser build, inclusief shockwave en 9 seconden lang earthen bullwark.
en ook als je rampage doet dat je die earthen pillars krijgt.....ff naam kwijt maar kan nu niet checken ben op me werk

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 07-06-2023 19:59 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 22:18
Aandacht World Boss in 22min
20:30 lokale tijd
spoiler: locatie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5mSxZ8rkgwFYJBL5SnnO2h22Os0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uVC66bQuoJ72rBiAL3kswYXs.png?f=user_large

[ Voor 64% gewijzigd door theory op 07-06-2023 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Visgek82 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:04:
[...]

Oooh, dus transmog sets. Ik dacht gear sets. Nee, nevermind :) als ik 'm vind dan stuur ik wel een berichtje.
die komen vast wel in seasons ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Een vraag die misschien al gesteld is: is level boosting niet meer mogelijk door level scaling? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
theory schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:03:
Aandacht World Boss in 22min
20:30 lokale tijd
moet je campaign klaar hebben toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:29
Yonix schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:08:
Een vraag die misschien al gesteld is: is level boosting niet meer mogelijk door level scaling? :)
Eerder minder nuttig dan niet mogelijk. Voor sommige zaken is hoge level handig, zoals capstone dungeons bijvoorbeeld. Maar voor alles is hoger level wel nuttig want dan heb je meer abilities/paragon points. En als het goed is doe je meer damage als je meer skill points geïnvesteerd hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

In de derde is geloof ik best nog wat ruimte :*)

Wel erg verslavend trouwens de game..... kan hem gewoon niet neerleggen ben al bijna 30 uur bezig met alle sidequests dungeons & settlements in de eerste region en de act teller staat pas op 15% act 1.

Ben ook benieuwd naar wat de seasons later toevoegen echt veel bang for your buck! ga hier denk ik als de seasons tof zijn nog jaren mee zoet zijn , niet verwacht.

[ Voor 48% gewijzigd door NightShadow22 op 07-06-2023 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Exactor it schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:19:
[...]

Eerder minder nuttig dan niet mogelijk. Voor sommige zaken is hoge level handig, zoals capstone dungeons bijvoorbeeld. Maar voor alles is hoger level wel nuttig want dan heb je meer abilities/paragon points. En als het goed is doe je meer damage als je meer skill points geïnvesteerd hebt.
Ik bedoelde het meer als een andere speler boosten, zoals dat in D3 bijv. wel kon. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
NightShadow22 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:24:
[...]

In de derde is geloof ik best nog wat ruimte :*)
28 mensen nu en 15 geaccepteerde requests (die niet terug geaccepteerd worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

eehbiertje schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:25:
[...]

28 mensen nu en 15 geaccepteerde requests (die niet terug geaccepteerd worden)
Ja ik zit er zelf ook in, lijkt me wel leuk om later een party sidequest te doen heb er vandaag 2 alleen gedaan ook leuk maar met een party is het meer fun hehe.

Met party sidequest bedoel ik die settlements waarbij staat party must conquer ....

[ Voor 10% gewijzigd door NightShadow22 op 07-06-2023 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:28
Yonix schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:24:
[...]

Ik bedoelde het meer als een andere speler boosten, zoals dat in D3 bijv. wel kon. :)
Het kan nog wel maar is lastiger en slomer dan bij d3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
D3 sloeg nergens op, binnen 10 minuten maxed lvl :o :7

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:29
heb application gedaan bij GoT3 @BlackDeath zwartedood gok ik? :D

[ Voor 191% gewijzigd door Khaelos op 07-06-2023 20:35 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Khaelos schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:31:
Ze zijn allemaal genummerd Got 1 tm 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Khaelos schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:31:
Klopt dat is 3.

Later mischien zin een settlement te clearen? 8)

[ Voor 11% gewijzigd door NightShadow22 op 07-06-2023 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:16

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Okee, ik hoor bij het clubje :)

Discord is nog vrij leeg, dus daar weinig te beleven... maar we starten gewoon vast.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
eehbiertje schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:19:
[...]

moet je campaign klaar hebben toch?
Ik vermoed van wel, das toch alsinds de enigste manier dat je hem op die map kan zien. Misschien kan iemand je inviten als die hem weet zijn maar ik ben het niet zeker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lasteraar
YouTube: Diablo 4 - Get 30 Legendaries & 8 MILLION XP in 1 Hour - New RIDICUL...

Wederom een tip wanneer je lvl 50(+) bent.
Werkt top

Heb al veel legendarys verkregen en zelfs een 2 sacred legendarys

Ff melken zolang het duurt..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Zou voor mij alle lol uit het spel halen. Gelukkig hoef je het niet te doen. 😆

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

MPC60 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:59:
Zou voor mij alle lol uit het spel halen. Gelukkig hoef je het niet te doen. 😆
inderdaad dat haalt al het plezier uit de game.

Maar komt bv wel goed van pas als je een nieuw character moet beginnen voor de seasons en snel aan de bak wil.

[ Voor 19% gewijzigd door NightShadow22 op 07-06-2023 21:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Lasteraar schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 20:53:
YouTube: Diablo 4 - Get 30 Legendaries & 8 MILLION XP in 1 Hour - New RIDICUL...

Werkt top

Denk ik check het even voor je :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/om5ApvJvKujzQOqe14R1RNeU1Dk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q43Y2RCLXcchbTMZlIwBWdpm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZZtgoT8r5ZBj4_Ka4HGa86i-mI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q1Rfayv6QGjBrqerfgGjQMOG.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb wat te doen zo :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Laatst online: 13-08 13:34
Angeloonie schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:10:
[...]

Denk ik check het even voor je :+

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb wat te doen zo :D
Patch incoming in 3...2...1 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
Vanavond even non stop farmen natuurlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:28
Schat ik moet de film afzetten want ik ga Halls of Malice farmen.

Benieuwd hoe het wordt opgepikt hier :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Bazziek schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:27:
Schat ik moet de film afzetten want ik ga Halls of Malice farmen.

Benieuwd hoe het wordt opgepikt hier :+
oOo oOo oOo

Gewoon weekje of 2 op vakantie sturen, of op zn minst 2 weekendjes spa ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
NightShadow22 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:29:
[...]

oOo oOo oOo

Gewoon weekje of 2 op vakantie sturen, of op zn minst 2 weekendjes spa ;w
of nog beter; neem zelf vakantie, neem je pc mee en tijdens pauzes genieten van de vakantie d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:32
Hebben hier meer mensen last van ineens low-fps? Voornamelijk in de hoofdstad Kyovashad? Gebeurt soms ook random als je bijvoorbeeld in een dungeon zit. FPS dropt dan tussen de 10-25 en blijft daar tussen. GPU load gaat ook naar beneden evenals de GPU core clock.

Aan de hardware kan het volgens mij niet liggen, CPU 5800x, GPU 6900XT en 32GB ram. Speel op 3440x1440. Settings op ultra, FPS normaal tussen de 110-130.

Las op reddit dat meer mensen hier last van hebben zowel met Intel CPU en/of Nvidia GPU, de 'fix' is je textures op low zetten en daarna weer op ultra. Lijkt te werken. Irritant is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
Step-han schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:12:
Hebben hier meer mensen last van ineens low-fps? Voornamelijk in de hoofdstad Kyovashad? Gebeurt soms ook random als je bijvoorbeeld in een dungeon zit. FPS dropt dan tussen de 10-25 en blijft daar tussen. GPU load gaat ook naar beneden evenals de GPU core clock.

Aan de hardware kan het volgens mij niet liggen, CPU 5800x, GPU 6900XT en 32GB ram. Speel op 3440x1440. Settings op ultra, FPS normaal tussen de 110-130.

Las op reddit dat meer mensen hier last van hebben zowel met Intel CPU en/of Nvidia GPU, de 'fix' is je textures op low zetten en daarna weer op ultra. Lijkt te werken. Irritant is het wel.
Gaat je cpu temperatuur dan ook omhoog? Als ik teleport na lange sessie naar kyovashad Gaat mijn cpu temp ook ineens naar 68-70. Normaal rond de 50-55. En ook inderdaad kort low fps

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Haha nog een leuke easter-egg ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1JzOg09uArBTu7IqGFF2u5EOiDU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OfzbAuJghi4FwA1PVDa2156j.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:32
Ricmaniac schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:15:
[Afbeelding]

Maar eventjes voor de fun een softcore character aangemaakt :P
Ik kon helemaal niet meer teleporten naar town, geen items meer oppakken, mijn stash niet openen, etc. Ik wacht wel even totdat ze helemaal klaar zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:17

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ricmaniac schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 17:18:
[...]

Vond pulverize niet handig met levelen. Daarvoor heb ik Tornado gebruikt. die is opzich heel sterk zonder dat je per se gekke items hoeft te hebben.

Eenmaal 45 ofzo ben ik naar pulverize gewisselt.
Bedankt voor je tip! Overgegaan naar een tornado build en kwam er nu makkelijk doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WishmasterNL schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:33:
[...]

Bedankt voor je tip! Overgegaan naar een tornado build en kwam er nu makkelijk doorheen.
You're very welcome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:32
huntedjohan schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:18:
[...]

Gaat je cpu temperatuur dan ook omhoog? Als ik teleport na lange sessie naar kyovashad Gaat mijn cpu temp ook ineens naar 68-70. Normaal rond de 50-55. En ook inderdaad kort low fps
Nee, temperaturen van CPU en GPU blijven gewoon 'normaal'. Ik kan ook niet echt een oorzaak aanwijzen. Lijkt echt aan Diablo te liggen. Erg jammer maakt het spelen echt stuk minder fijn. Vanavond echt wel 5 á 6 keer gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Laatst online: 22-09 20:59
Step-han schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:36:
[...]

Nee, temperaturen van CPU en GPU blijven gewoon 'normaal'. Ik kan ook niet echt een oorzaak aanwijzen. Lijkt echt aan Diablo te liggen. Erg jammer maakt het spelen echt stuk minder fijn. Vanavond echt wel 5 á 6 keer gebeurt.
Ik had met met oude 8GB gfx card gelijkaardige issues op te hoge textures.
Ik denk als je het lager zet dat het opgelost is.
Ik vind dat het spel inderdaad vreemd gedrag vertoont, soms geeft de CPU spikes naar 80C terwijl hij standaard rond de 50-55 zit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hahaha ik voel me echt een enorme beginneling. M
Denk nog geen level 15 en al ruim 5 keer dood mogen gaan. Qua items heb ik geen flauw idee wat ik doe en wat talenten betreft idem dito... dit wordt een aardige uitdaging voor me.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
RustStorm schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:53:
Denk nog geen level 15 en al ruim 5 keer dood mogen gaan. Qua items heb ik geen flauw idee wat ik doe en wat talenten betreft idem dito... dit wordt een aardige uitdaging voor me.
Ik speel veteran, en dacht dat t best goed ging, tot ik broodguard in dungeons moest verslaan. Ineens was m'n dead ratio niet meer zo goed 😆

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Kom je opeen een OG tegen terwijl je Nightmare Dungeon aan het pushen bent :D

spoiler: The OG
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LE8vmAIjDfom9xi2BfclHv1PHX8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2RLBahPO4ZWYw1bgmiLzfzr5.png?f=fotoalbum_large

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:04
Zijn er nog mede barbs hier? Ik ben nu lvl 31 en. Speel een HOTA build, best Chill. Heb nu alleen 2 legendary one handed maces gevonden en vroeg me af of er ook een fijne dual wield build is? Kan er op internet niet zo snel 1 vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:39
Step-han schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:12:

Tot heden stabiele fps; ultra 3440x1440 met dlss uberhaupt maar iets van 60-70% gpu load icm een 120 fps cap. Dit op een 8700K, 32 GB ram en een RTX 4070.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
RustStorm schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:53:
Voor allerlei soorten builds is deze site een goede: https://maxroll.gg/d4/build-guides

Voor een enorm goede uitleg over de mechanics die er in Diablo 4 zijn, kijk hier: YouTube: Diablo 4: All Mechanics Terms Explained - Everything You Need to Know

Ik was/ben ook aardig overweldigd door de hoeveelheid informatie ;) Maar hoe meer ik speel, hoe meer er langzaam aan duidelijk wordt. Het is gewoon een geweldige game maar (voor mij) ook een steep learning curve.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik dacht vrij vast te zitten in een WW build met een aantal skills die je niet meer gaat aanpassen. Dropt er opeens een sacred legendary met +5 rupture en later nog een item met +2 rupture en welke ook 2 charges geeft aan rupture. Skill point er in gegooit en loopt nu met 2 charges van +8 rupture rond. Sacred legendary maakt er ook nog een mooi extra pooltje met blood van met extra dmg en iedereen die in de pool staat krijgt nog eens +10% bleed dmg. Zomaar op basis van 1 item speelt mijn build compleet anders.

Kun je in WT3 de tier binnen WT3 nog omhoog gooien oid? Ik ren nu overal doorheen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theory
Aandacht World Boss in 24min
01:55 lokale tijd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/20-gh8JAoh8Eq5NK-ezH7RcceSM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7qQckYs3vy1wOEgOgljiEuMA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
https://www.reddit.com/r/...ogression_isnt_satisfying

Een heel verhaal over d4 en dat lvl scaling niet werkt.. (er geen progress in zit)

Op het moment lvl 46 maar nu eigenlijk al een beetje flauw van de legs die ik zie / vind.. Deze voegen weinig toe ook.. Dacht dat het na 50 / t3 wel beter zou worden met de ancients en uniques etc.. Maar ook dat blijken weinig toevoegende legendary's te zijn.. Voor de sorc is 60% gebaseerd op barrier.. Ik wil unique items (heb 1 of 2 bijv 2 hydra spawns ipv 1) die je skills anders maken..

Voor nu is het echt spam en repeat En de legs kunnen mij niet mega boeien eigenlijk.. Vraag mij af of dat een season dingetje gaat worden? Elk seizoen een paar unieke legs toevoegen om zo de "meta" tegen te gaan.. En mensen elk seizoen te laten terug komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34

Werkt top

Werkt dit ook op lower level tiers? Anders ga ik het vanavond ook eens ff proberen.
Goede info, maar jeetje wat is die gozer irritant. 8)7

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:58

TTLCrazy

Listen to Frankie

Werkt top

Kan iemand een TLDR geven hiervan, ik kan op dit moment geen YT kijken helaas :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vortigen schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:41:
[...]

Voor allerlei soorten builds is deze site een goede: https://maxroll.gg/d4/build-guides

Voor een enorm goede uitleg over de mechanics die er in Diablo 4 zijn, kijk hier: YouTube: Diablo 4: All Mechanics Terms Explained - Everything You Need to Know

Ik was/ben ook aardig overweldigd door de hoeveelheid informatie ;) Maar hoe meer ik speel, hoe meer er langzaam aan duidelijk wordt. Het is gewoon een geweldige game maar (voor mij) ook een steep learning curve.
De build guides probeer ik nog even te laten liggen voor wat ze zijn. Ik ga eens proberen het zonder te dien tot het moment dat het me tegen gaat staan en frustreert. :)

Misschien de uitleg over een en ander wel gaan bekijken. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Speel ook zonder guides, dat haalt de fun er voor mij altijd flink vanaf. Betekent wel dat ik uren in die talenttree aan het puzzelen ben en het ook even zal duren voordat ik het een beetje onder de knie heb. Maar hoe vaak krijg je een game als Diablo nieuw voorgeschoteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

World boss in 23 min voor de mensen die misschien nog willen inloggen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
https://twitter.com/game8_d4boss

Weet niet of deze al voorbij gekomen is, maar hier een twitter die alerts geeft voor world bosses. Voor de thuiswerkers ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PUofQ9bYP-h6J-wUQqWVbS2I24c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nNBJo24yOiqlqPXfrYgpzy00.png?f=fotoalbum_large

New York ziet er momenteel wel erg hell-ish uit door bosbranden in Canada, dit verzin je niet..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben nu level 62 dus al redelijk wat van de game gezien. Vooralsnog is mijn oordeel positief. Als ik er een cijfer aan zou moeten verbinden dan zou ik nu zeggen 7,5/10. Dit kan makkelijk verbeterd worden door met name QoL dingetjes door te voeren. Ik zou graag zien:
  • Search functie in stash, net als in PoE op keywords.
  • Items ''locken'' zodat je ze niet salvaged/vendorred
  • Meer stash tabs, nu heb je maar 4 tabs voor je hele account waardoor je gedwongen wordt alts aan te maken om items te stashen
  • Fix voor hoe mounts bewegen, je blijft nu letterlijk achter ieder takje hangen
  • Alle obstakels weghalen of je mount de mogelijkheid geven te springen
  • Gem tab
  • View die laat zien naar wat je iets kan rerollen bij occultist
Zijn vast nog wel meer dingen maar dit zijn w.m.b. nu de zaken waar ik mij het meeste aan stoor :+ Voor de rest zoals gezegd echt een prima game waar nog menig uur in gestoken zal worden, helemaal als ze wat fixes doorvoeren.

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 64 ... 213 Laatste