Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Het hoort niet thuis in dit topic, maar ik ben bang dat de voeding te weinig is voor de hardware. Het minimale voor een dergelijke setup is een 850 watt voeding, als je toch iets nieuws gaat kopen kan je een 1000 watt overwegen (als de prijs goed is)Finraziel schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:51:
[...]
Heb jij twee logins?Er vanuit gaande dat jij ook drmacabr3 bent heb je een 4070 naast die cpu op een 8 jaar oude 550 watt voeding inderdaad wel wat krap. Het probleem zit daarbij niet zozeer in de sustained load wat je ziet als je er een meter tussen stopt (laat staan als je afgaat op rapportering in de pc zelf), maar in zeer korte pieken van de videokaart. Dat doen videokaarten altijd al wel maar de 4000 serie volgens mij nog wel meer.
Ik ben er echter ook weer niet heel erg thuis in, je zou er eventueel een topic voor kunnen openen in de hardware tak van het forum. Daar ga je meer mensen vinden die echt thuis zijn de hardware. Maar het zou mij verbazen als die niet ook gelijk de voeding verdenken. Je zou ook eens kunnen googlen op gpu power spikes of transient power spikes.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ja daar kan je het eigenlijk wel goed mee vergelijken, alleen heb je wat meer keuzes wat betreft de activiteiten. Je kan bijvoorbeeld ook PVP doen of een world boss of andere group events. En daarnaast heb je ook de mogelijkheid om te kiezen voor welke item slot je rewards wilt. Geen reden om het niet te doen dus.
Zo kan ik met de vrouw co op spelen op de PS5 en wanneer ze even TV wilt kijken of zelf gamen kan ik naar boven verder op de PC.
Ideaal dat cross progression, alleen is de besturing van console naar PC even wennen, maar dat komt wel.
Geen idee. Ik heb gewoon ps-plus.JoeZuCK schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:55:
[...]
Ik las een paar pagina's terug dat je geen pvp content kon doen op de PS5 als je geen PsPlus hebt. Hoe zit dat met die vendors dan? Daar kun je wel komen?
En voor de mensen die couch co-op doen. Kun je die gekleurde cirkels om je chars ook uitzetten?
Maar het lijkt mij zo. Dat wanneer je offline zou spelen. Je kan ook seeds of hatred-punten halen door mobs te killen en events te behalen in de zone. die kun je daarna gewoon omwisselen zonder enige vorm van concurrentie. Dus het zou zelfs een 'hack' kunnen zijn om zonder problemen legendairys te kopen. Want je hebt namelijk 3000 punten nodig voor een item. En die heb je zo.
Het werkt een beetje hetzelfde als met Obals. Waarmee je kan gokken voor items. Alleen heb ik het idee dat de legendairy-droprate in de pvp-zones wat hoger ligt.
Oftewel.
Misschien eens proberen? :-D
[ Voor 41% gewijzigd door Lasteraar op 07-06-2023 08:21 ]
https://app.mobalytics.gg...be&utm_medium=influencers
Dit is by far de makkelijkste built om dungeons te clearen en elites te verslaan.
Vind ik dan.
Hier een uitleg video:
YouTube: Diablo 4 - New Best Sorcerer Build - This Legendary BREAKS THE GAME ...
Thanks, ik ga d'r naar kijken, klinkt wel als een build voor mij!pirke schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:00:
[...]
Ik heb wat verschillende skills en combos uitgeprobeerd en ben nu hiermee aan de slag, t/m lvl 20 werkt het super. Verder ben ik nog niet
Basis: Acolyte's Reap: veel area dmg, en geeft damage reduction waarvan je minions ook een deel krijgen. Ik heb ook redelijk wat met Decompose gespeeld, tegen bosses werkt die beter, tegen grote groepen minder.
Core: Supernatural Sever: krachtige area attack, wordt sterker met meer minions. Ik heb een tijdje op Blight gezeten, sever doet meer en sneller damage.
Skeletal warrior mastery max, gebruik de skirmishers met de +1 extra minion upgrade
Curse: Abhorrent Iron Maiden: geeft enorme healing waardoor je eigenlijk niet meer na hoeft te denken. Casten levert essence op, dus cursen zoveel je wilt.
Spiked armor passive om mezelf en minions thorns te geven.
Skeletal mage mastery max. Heb best lang de shadow mages gebruikt (met stun kans), zit nu op cold mages. Bone heb ik nog niet geunlocked.
Daarna houdt het een beetje op, weet nog niet echt hoe ik m verder ga bouwen. Ik heb met corpse explosion gespeeld, vond het maar irritant om steeds een corpse aan te moeten wijzen. Corpse tendrils had hetzelfde probleem
Bone spirit geeft een mega klap, verbruikt alle essence. Is op zich wel aardig. Heb m recent omgewisseld om Decrepify curse te proberen, beetje debuffen. Dat werkt ook prima: decrepify curse (kost essence), iron maiden curse (levert essence op) en Sever erachteraan. Dan heb je bijna geen minions meer nodig... toch doen ze stiekem goed hun best: veel damage, vangen klappen, gaan bijna nooit dood.
De golem en ultimates heb ik nog niet geunlocked. Misschien dat ik decrepify omruil voor een army of the dead straks om in het thema te blijven. Of wellicht ga ik toch nog een keer aan de corpse explosion. Ik zie het wel, ik vind het ook leuk om gewoon nog verschillende dingen en combos uit te proberen. En met de respec kosten moedigen ze dat ook aan.
Alle revives weg, maar net gehaald. Reward: mn eerste sacred unique
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Nee joh, gewoon de controller op de PC gebruiken! Werkt perfect, zo speel ik ook.Poulske schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 08:17:
Knoop doorgehakt en na de PS5 versie te hebben aangeschaft ook de PC versie, aangezien ik tussen de PS5 pre order en de release een nieuwe game PC heb gebouwd.
Zo kan ik met de vrouw co op spelen op de PS5 en wanneer ze even TV wilt kijken of zelf gamen kan ik naar boven verder op de PC.
Ideaal dat cross progression, alleen is de besturing van console naar PC even wennen, maar dat komt wel.
Speelt al leuk weg, maar allemaal erg onwennig nog. Merk dat ik iig nogal wat aan fury management moet doen.
Kwam op level 6 al een world event tegen, cool! Ik heb de tweakers GoT 3 clan gejoind met PSN naam HullemanNL.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Klinkt wel efficiënt ja. Eerst nog bezig met alle Altars af te tikken, daarna ga ik dit doen. Nog een reden om door de campaign heen te knallen en zo min mogelijk side content te doen in WT2lolgast schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 08:11:
Tree of Whispers doen op dungeons waar je de aspects nog niet van hebt is wat mij betreft een goede optie om snel meer legendaries te krijgen. 2 Dungeons en je kunt de Tree of Whispers inleveren en je hebt (als het goed uitpakte met de Whispers) ook 2 aspects die je wellicht kunt gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door yinx84 op 07-06-2023 08:58 ]
Ik vond het leuker om burst damage te doen met grote spells maar dit levert minder frustratie op omdat je wel continu bezig bent met volgende actie ipv 15 seconden aan het wachten op je cooldown waarbij het enige wat je kunt doen rondjes lopen is. Ik ga vast wel weer aan de grote spells, maar eerst maar eens wat gear etc verzamelen dat dat verbetert.synx6 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:15:
[...]
Same here. Frost schild erbij. Op wt2 gaat alles zeer snel neer en hoef amper te kiten. Met name spammen van skills zodat ze weer stunnen. Ik krijg er geen wauw gevoel van dus denk niet dat het zo blijft maar rol wel zo door de campaign heen.
PvP met deze build was wel grappig. Heb nu vier man bevochten, drie hadden geen idee hoe te beginnen tegen deze idiocie maar eentje had me perfect in de smiezen en draaide binnen 6 seconden rondjes om mijn lijk.
Moet ik weer gaan kloten om de PS5 controller werkend te krijgen, en met typen is dat wat onhandig.Rickpm1 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 08:55:
[...]
Nee joh, gewoon de controller op de PC gebruiken! Werkt perfect, zo speel ik ook.
Ik ben van oudsher een muis keyboard gebruiker, dus komt wel goed.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Het spel is werkelijk fenomenaal! Super mooie omgevingen met heel veel detail. Je kan helemaal opgaan in de wereld zonder de quest line te volgen. Van chillen op een strand tot high worden in een paddo bos of uitdrogen in een desert werkelijk alles zit er in.
Het paard is echt een super toevoeging, want de spel wereld is heel groot. Wel moet je door de quest line heen om hem te verkrijgen, maar daarna kan je hem bij elk nieuw char direct gebruiken.
Wat ik niet zo leuk vind is dat de map die je vrijspeelt op je eerste char, weer compleet hidden is bij een nieuwe char als je weer opnieuw begint.
Nu over de chars. In Nightmare vond ik de Necro plots enorm langzaam en een goed vervangend wapen wat mn DPS kon gaan boosten viel maar niet. Ook mn build met het gooien van de Bone spear om vulnerability te krijgen plus decrepify vond ik uiteindelijk na vele uren spelen niet leuk genoeg meer.
Ik mis enorm de Witch Doctor uit D3 wat mijn favoriete char was en waarmee ik honderden uren zoet ben geweest.
Ben nieuw begonnen met de Rogue en dit is een veel moeilijker start char, want dit speelt veel actiever. Gelukkig had ik me goed voorbereid met de Necro en alle noodzakelijke Rogue aspects welke ik wilde gebruiken al vrijgespeelt. Dit helpt enorm met het opnieuw starten van een tweede char.
Bugs? Ik heb soms last van wat lijkt op kleine sun burst flikkers welke verschijnen tijdens cut scenes welke in game gegenereerd worden. De cutscenes welke op hogere resolutie opgenomen zijn, alsook in game heb ik geen flikkeringen. Heel vreemd.
Zal van t weekend mij ook bij de Tweakers clan voegen.
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Hier heb ik ook last van. Ondertussen denk ik te weten wat het is.Luxurydiver schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:21:
Bugs? Ik heb soms last van wat lijkt op kleine sun burst flikkers welke verschijnen tijdens cut scenes welke in game gegenereerd worden. De cutscenes welke op hogere resolutie opgenomen zijn, alsook in game heb ik geen flikkeringen. Heel vreemd.
Ik speel ook necro en volgens mij zijn dat die aureolen (of zoiets) die soms boven je minions zweven die er door komen.
Want als je minions hebt verdwijnen deze tijdens de cutscenes.
Eens ik door had wat het is stoort het wel minder
Maar is wel degelijk een bug.
En weet er iemand wat de betekenis is van die aureolen?
[ Voor 3% gewijzigd door bertbelgie op 07-06-2023 09:27 ]
In principe level 50 maar wat ik zou doen is gewoon in je leveling spec de gear grinden voor een andere build en dan wanneer je alles zo'n beetje hebt dan pas respeccen.Donnie schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:17:
Als je die maxroll guides volgt heh... tot welk level doe je dan een levelling build en wanneer schakel je over naar de endgame build mannen, weet 1 van jullie dat misschien?
Heb er nog maar 1 ( één ) gehad in mijn speeltijd tot nu lvl 52
en hoe kom je die tegen? Ik heb echt nog geen flauw idee waar en wanneer ik dan ergens moet zijnLasteraar schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:36:
De Wold Boss kom ik niet vaak tegen in de avonduren overigens.
Als ik het goed heb gelezen / begrepen zijn world bosses pas zichtbaar nadat je de story hebt uitgespeeld. Als je daar lang over doet kan het dus goed dat je ze nog niet of niet vaak tegen bent gekomen.1Mark schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:58:
[...]
en hoe kom je die tegen? Ik heb echt nog geen flauw idee waar en wanneer ik dan ergens moet zijn
Worldbosses zijn inderdaad pas zichtbaar na de campaign wanneer je tree of whispers unlocked heb.1Mark schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:58:
[...]
en hoe kom je die tegen? Ik heb echt nog geen flauw idee waar en wanneer ik dan ergens moet zijn
Er spawnt er 1 om de zoveel uur maar heb nog geen goeie timer hier voor gevonden. Het is niet zoals de beta elke 3 uur bijv. Heb 1 keer wel een timer van 3 uur gezien maar ook een keer dat het volgens mij 5 uur was. Weet het niet zeker misschien had ik hem gemist.
Kon in ieder geval eergisteren nog geen online timer vinden.
Maar wanneer die spawnt heb je een timer op de map van een half uur ofzo voordat die komt.
Vervolgens in de avond met mijn vrouw de storyline begonnen en dat geeft een totaal andere ervaring. Ik ben meestal niet zo van alle cutscenes etc dus ben benieuwd.. Zij als "beginnende speler" begonnen met een frost build sorceres en ik als een whirlwind barbarian. Hiermee dacht ik haar te kunnen tanken, maar 9 van de 10 keer loop ik er nutteloos bij want zij sloopt alles wat ze tegenkomt haha! Alleen bij de (mini)bosses kan ze mijn hulp wel gebruiken. Inmiddels level 14 (onze avonden zijn niet zo lang dankzij onze kleine mini-vent).
Vanavond weer verder!
Al met al echt een lekker spel en ben er enthousiaster over dan Diablo 3.
Wat betreft de gear; wanneer beginnen jullie echt op gear te letten. Het veranderd nu nog zo vaak dat het mij niet zoveel uitmaakt wat het is als ik maar een + in het groen zie. Heb nu een paar legendaries, maar het is nogal een klus om die goed te vergelijken met andere legendaries of elites (geel) qua additionele stats etc. Zelfde geldt voor sockets.
Kan je uiteindelijk ook gear upgraden naar legendary?
Hier ook een necro, level 35-40 ergens. Ik speel reaper/blight met summoner.crimby schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:17:
Nou gisteren een prima start gemaakt met de game. In de middag (ziek op bed) begonnen met een Necromancer summoner build. Inmiddels level 22 en hier rag ik vrij hard door de campaign heen.
Vervolgens in de avond met mijn vrouw de storyline begonnen en dat geeft een totaal andere ervaring. Ik ben meestal niet zo van alle cutscenes etc dus ben benieuwd.. Zij als "beginnende speler" begonnen met een frost build sorceres en ik als een whirlwind barbarian. Hiermee dacht ik haar te kunnen tanken, maar 9 van de 10 keer loop ik er nutteloos bij want zij sloopt alles wat ze tegenkomt haha! Alleen bij de (mini)bosses kan ze mijn hulp wel gebruiken. Inmiddels level 14 (onze avonden zijn niet zo lang dankzij onze kleine mini-vent).
Vanavond weer verder!
Wat betreft de gear; wanneer beginnen jullie echt op gear te letten. Het veranderd nu nog zo vaak dat het mij niet zoveel uitmaakt wat het is als ik maar een + in het groen zie. Heb nu een paar legendaries, maar het is nogal een klus om die goed te vergelijken met andere legendaries of elites (geel) qua additionele stats etc. Zelfde geldt voor sockets.
Mijn strategy is vooral gele gear blijven switchen tijdens levelen met focus op dmg, +life and dan hetzelfde voor mijn minions.
Gisteravond in twee uur iets van 5-6 legendaries gevonden, ik kijk gewoon of ze mijn build buffen en vervolgens idd een boost zijn voor mijn spec. Tot max level is het vooral constant switchen/testen naar mijn inziens aangezien je elke 2-3 levels vrijwel al je gear weer ge-upgraded hebt.
Edit:
De legendary die CE triggert op nearby corpses when blood mist activated is wel heel vet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mijn vraag is vooral: hoe kom jij aan een vrouw die dit soort shit én leuk vindt én ook kán?crimby schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:17:
Nou gisteren een prima start gemaakt met de game. In de middag (ziek op bed) begonnen met een Necromancer summoner build. Inmiddels level 22 en hier rag ik vrij hard door de campaign heen.
Vanavond weer verder!
Die van mij heb ik in al die jaren 1x zover gekregen dat ze Overcooked met we wilde spelen en nadat ik 3x had gevraagd of ze de borden wilde afwassen en nadat ze 5x een gerecht op de grond of in de prullenbak had geflikkerd ben ik volledig overgestapt op single play.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Je bent niet de enige hoor. Hooguit Mario Party of Animal Crossing, en dat was al een mijlpaal.spaceboy schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:28:
[...]
Mijn vraag is vooral: hoe kom jij aan een vrouw die dit soort shit én leuk vindt én ook kán?![]()
Die van mij heb ik in al die jaren 1x zover gekregen dat ze Overcooked met we wilde spelen en nadat ik 3x had gevraagd of ze de borden wilde afwassen en nadat ze 5x een gerecht op de grond of in de prullenbak had geflikkerd ben ik volledig overgestapt op single play.
Ja ik ben nu ook gewoon aan het doorzetten, maar wil eigenlijk een Necro build maken. Vind Sorc helemaal niet zo leuk eigenlijkWognummer schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:23:
[...]
dit is echt zooo herkenbaar als mede sorcik ben op 46 en zoo aan het worstelen met exact wat jij beschrijft, en dan kijk je even wat filmpjes en dan is dat zoo deprimerend en zo niet hoe ik het ervaar
al een paar keer naar een andere class gekeken maar ik wil deze eigenlijk gewoon afmaken
@Lasteraar Thanks voor de tip, misschien ga ik respeccen. Gebruikt die Sorc een staff of een wand? Ik zie trouwens nu dat die +15-30% attack speed aspect dus óók op een amulet kan, en niet enkel je staff. Ik begrijp echt heel weinig van dit systeem

[ Voor 10% gewijzigd door Mday op 07-06-2023 10:55 ]
Idd, ik heb nu een waardige vervanger voor D2/D2RJoSchaap schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:45:
Het is wel even wennen hoe anders alles nu is ivt D3 maar zeker weer de centen waard.
het is inmiddels wel erg stil op de SG discord :'D
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ze zijn druid van lvl 50 en een sorc van lvl 55.
Daarna wat tier 20 farmen, mijn eerste ancestral lego geloot. Helaas ruk stats en kan niet gebruiken tot ik lvl 60 ben.
Ben er bijna lvl 59,5 nu
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik ben inmiddels level 49, en zit pas in act 3...
En ik zit vast op een boss, maar goed, dat probeer ik vanavond weer.
Onthoud dat de mobs in de campaign niet hoger scalen dan level 50, door hier lang mee te wachten ga je dus veel xp verliezen uiteindelijk.ActualFantasy schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 11:06:
Ik vind het wel leuk om te lezen hoe iedereen op zijn eigen manier erdoorheen gaat. Mooi wel dat het ook gewoon kan en zo, en dat er niet een vaste lijn naar lvl 50 is of zo.
Ik ben inmiddels level 49, en zit pas in act 3...
En ik zit vast op een boss, maar goed, dat probeer ik vanavond weer.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Alleen de timer is dan zichtbaar maar de worldboss zelf kun je prima al eerder doen als je weet waar hij komt. Daar hoef je de campaign niet voor uit te spelen.Ricmaniac schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:10:
[...]
Worldbosses zijn inderdaad pas zichtbaar na de campaign wanneer je tree of whispers unlocked heb.
Er spawnt er 1 om de zoveel uur maar heb nog geen goeie timer hier voor gevonden. Het is niet zoals de beta elke 3 uur bijv. Heb 1 keer wel een timer van 3 uur gezien maar ook een keer dat het volgens mij 5 uur was. Weet het niet zeker misschien had ik hem gemist.
Kon in ieder geval eergisteren nog geen online timer vinden.
Maar wanneer die spawnt heb je een timer op de map van een half uur ofzo voordat die komt.

Volgende week krijg ik m'n Asus ROG Ally binnen, dan eens kijken of DIablo 4 ook handheld leuk wegspeelt, dan hoef ik me niet meer zo te vervelen op het werk.
o Light-Bearer Mount and Comparison of Faith Mount Armor
o Diablo III Inarius Wings and Inarius Murloc Pet
o World of Warcraft Amalgam Rage Mount
o Diablo Immortal Umber Winged Darkness Cosmetics Set
Ik zie ze nergens ,iemand enig idee?
Was de capstone van WT3 niet lvl 70 recommended? Of doen jullie het puur op skillz?Derr_Hans schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:58:
Gister 2 online buddies door de capstone dungeon heen gehaalt voor WT4 te unlocken. Rogue is echt tanky, face tank alle mechanics gewoon
Ze zijn druid van lvl 50 en een sorc van lvl 55.
Daarna wat tier 20 farmen, mijn eerste ancestral lego geloot. Helaas ruk stats en kan niet gebruiken tot ik lvl 60 ben.
Ben er bijna lvl 59,5 nu
De wings is een emote (via "E" equippen)Stronkie schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 11:23:
Ik mis de GTX preorder (4070) bonussen
o Light-Bearer Mount and Comparison of Faith Mount Armor
o Diablo III Inarius Wings and Inarius Murloc Pet
o World of Warcraft Amalgam Rage Mount
o Diablo Immortal Umber Winged Darkness Cosmetics Set
Ik zie ze nergens ,iemand enig idee?
De mount dingen zitten bij de stal als het goed is.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nee, en denk ook echt niet dat ik daarop zit te wachten. Dan word het net als WoW dat je addons eigenlijk MOET gebruiken omdat je anders in een erge disadvantage bent.StevenzeN schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 11:19:
Verwachten jullie dat er voor de PC spelers nog een mogelijkheid tot addons komt?
Ja, Je kan maar 1 aspect hebben op je volledige set. Dus al de items houden met dezelfde aspecten (maar slechter) is persoonlijk nutteloos. Tenzij je deze kan upgraden.ProfaNe schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:47:
[...]
Dubbel aspecten nutteloos? Als ik een aspect op een item zet ben je die kwijt toch?
Ik heb nog niet lang gespeeld, maar het is wel erg goed gemaakt allemaal
Als je softcore speelt zou ik zo snel mogelijk capstone dungeon proberen. want je wilt eigenlijk gewoon in WT3 spelen. Als je hardcore speelt zou ik eerst alle renown farmen en indien je een completionist bent de map + alle altaars unlocken. en daarna pas de capstone proberenbiggydeen2 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 11:34:
Wat is nu handig, heb de campaign uit. Zit nog op WT1 ben nu alle altars aan het verzamelen. Daarna eerst tree of Whisper dingen doen en alle Dungeons clearen of capstone dungeon proberen?
Kun je me ook vertellen dat als je couch co op speelt dat je die gekleurde ringen om je char uit kunt zetten?Poulske schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:13:
[...]
Moet ik weer gaan kloten om de PS5 controller werkend te krijgen, en met typen is dat wat onhandig.
Ik ben van oudsher een muis keyboard gebruiker, dus komt wel goed.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Ik gebruik een 2h staff met 30% base skill attack speed imprinted erop....... Dat werd erg lekkerMday schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:47:
[...]
Je bent niet de enige hoor. Hooguit Mario Party of Animal Crossing, en dat was al een mijlpaal.
[...]
Ja ik ben nu ook gewoon aan het doorzetten, maar wil eigenlijk een Necro build maken. Vind Sorc helemaal niet zo leuk eigenlijk
@Lasteraar Thanks voor de tip, misschien ga ik respeccen. Gebruikt die Sorc een staff of een wand? Ik zie trouwens nu dat die +15-30% attack speed aspect dus óók op een amulet kan, en niet enkel je staff. Ik begrijp echt heel weinig van dit systeem
Geen idee, niet naar gekeken. Heb er ook geen last van.JoeZuCK schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 11:46:
[...]
Kun je me ook vertellen dat als je couch co op speelt dat je die gekleurde ringen om je char uit kunt zetten?
Gear, en de dungeon zelf is niet moeilijk op end boss na, met wat minder gear wel lastig zijn en hoop dodgen. Maar denk zelf dat ze de capstones best mogen buffen, vind zelf dat ze de alle dungeons wel mogen buffen. WT3 voelt heel snel heel makkelijk aan als jij je gear vervang met sacred gear.yinx84 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 11:24:
[...]
Was de capstone van WT3 niet lvl 70 recommended? Of doen jullie het puur op skillz?
Met goede gear kan je het gewoon face tanken met een potion.
Heb het solo gedaan en gister dan met 3 man.
Solo is de boss lastiger
Skill wise denk dat iedereen dit wel kan wellicht niet onder de lvl60 maar boven lvl60 is het goed te doen voor iedereen
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Waar kan ik alle spawn times vinden?theory schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:08:
Aandacht World Boss in 27 minuten!!
12:30 lokale tijd
spoiler: locatieLocatie in Dry Steppes Zuid-Oost
[Afbeelding]
Ik kan je enkel die bezorgen van de Hell Tides de world bosses heb ik nog geen Timer voor gevonden.
https://d4events.live/
[ Voor 38% gewijzigd door theory op 07-06-2023 12:15 ]
Heeft Guildwars 2 deze world events "eerlijk gejat" van Diablo , of is het andersom.
Het hele principe komt me zo bekend voor.. Bovendien .. is het niet veel leuker om die events on the spot te ontdekken zonder dat je het weet waar ze beginnen....
Is een world boss hetzelfde als een world event? Ik had gister een world event in mn eerste half uur van het spel. Nog voordat ik de kyovashad bereikte.Lasteraar schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:36:
De Wold Boss kom ik niet vaak tegen in de avonduren overigens.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
World boss is volgens mij een concept wat al veel langer bestaat binnen MMO's, denk dat hier niks "gejat" isStronkie schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:22:
wat ik me afvroeg ,
Heeft Guildwars 2 deze world events "eerlijk gejat" van Diablo , of is het andersom.
Het hele principe komt me zo bekend voor.. Bovendien .. is het niet veel leuker om die events on the spot te ontdekken zonder dat je het weet waar ze beginnen....
Verwijderd
Ik dacht dat GW2 de eerste was met het public quest principe. Maar weet het niet zeker.Stronkie schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:22:
wat ik me afvroeg ,
Inderdaad, In ieder geval niet van Guildwars 2 gejat, World bosses waren er al ver voor 2012 toen GW2 uit kwam;)Vagax schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:25:
[...]
World boss is volgens mij een concept wat al veel langer bestaat binnen MMO's, denk dat hier niks "gejat" is
Events in MMO's ook wel, al bracht GW2 dat destijds wel tot een hoger niveau.
Ja, daar hadden ze van mij wel van bijvoorbeeld WoW mogen leren, daar is een World boss tegenwoordig gewoon 100% up, en kan je een bepaalde tijd geen loot krijgen (in WoW een weekly lockout).CH4OS schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:30:
Hoe vaak per dag spawnt zo'n World Boss? Ik game bijvoorbeeld vooral 's avonds en vind het een beetje nadelig dat die World Boss op gezette tijden spawnt.
Nu is een week in Diablo best lang, dus daar zou misschien een daily lockout per boss een optie kunnen zijn oid. Het huidige World boss systeem in Diablo 4 vind ik best ruk van wat ik tot nu toe gezien heb (1x per 6 uur een boss volgens mij) dus met een beetje pech altijd op het verkeerde moment.
Warhammer Online was in 2008 als een van de eerste met zulke world events. Het waren daar Public Quests.Stronkie schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:32:
dat bedoelde ik , die world events
--
Another feature that really stood out when I last played the game were the public quests. As you wander the lands a message will pop up letting you know you’ve stumbled into a public quest area: a quest you can leap in on at any point, and help out whoever might be around. There’s no need to team up with other players – simply contributing to the effort means you’re in on the task. So say a team of AI soldiers come marching through, you should help out with beating the crap out of them. Once they’re defeated, you might find that there’s a consequence – you’ve got to rescue a bunch of prisoners who can now be freed. But doing this could unleash a huge boss giant, and those in the area will now have to bring him down. The game will measure your involvement in the events, and reward you accordingly.
--
[ Voor 66% gewijzigd door ActualFantasy op 07-06-2023 13:06 ]
Tot level 10 gespeeld en het is weer genieten. Meerdere vrienden die al dagen voor op me liggen, maar ik vind het heerlijk om alles uit te zoeken en aan te rommelen. Vooralsnog niet teleurgesteld. Kan niet wachten om vanavond weer aan de slag te gaan.
Ook complimenten voor de capaciteit van de inlogservers... geen enkele queue gehad. Wat rubberbanding in Kyovashad, maar dat was echt minimaal. Wat dat betreft zijn die open beta en server slam geen overbodige luxe geweest.
Tesla M3LR '21
Haha ik heb je zien genieten in Guildchat.T1mmeh schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:55:
Damn, doe je even een Nightmare dungeon.. Hoor je ineens FRESH MEAT!
Dik gevecht maar heb gewonnen!
Voltages verlagen, goed plan! Dat ga ik ook proberen.DrMacabr3 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:55:
[...]
Goh wie weet is het mss toch temp gerelateerd.. nu de FPS cap op 60 staat gaat hij nooit boven de 70.. anders zou dat met gemak 80 ziin.. Nu ja ik heb er een hele goeie aircooler op zitten, maar toch gaat hij om de zoveel tijd opeens erg blazen heel kort, en dan zakt het weer.
Dan zie je hem op 5 seconden tijd van 50 naar 80 gaan en weer terug..
Ik heb voor alle zekerheid men voltages manueel naar beneden gehaald (gezien de x3d issues de laatste tijd..)
Heb mijn problemen bij diverse fora neergelegd maar die nog niet gehoord.
(Excuus, dit wordt een beetje off topic).
Dusssss vanavond poging 2
Gisteren tot een level of 13 kunnen spelen, met als zwaard van damocles boven mijn hoofd een kind met lichte verhoging en weinig eetlust. Sliep gelukkig door
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ah die is terug?T1mmeh schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:55:Hoor je ineens FRESH MEAT!
Gezien alle comments hier ga ik 'm vanavond maar gewoon kopen. Het zal vast niet allemaal even geweldig zijn, altijd wel wat op te merken, maar kan nu al niet wachten. Tijd om de teleurstelling van de beginperiode D3 goed te maken :-)
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Overcooked : 😁 dat is wel echt een game die je relatie of op een hoger niveau brengt of je relatie breektspaceboy schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:28:
[...]
Mijn vraag is vooral: hoe kom jij aan een vrouw die dit soort shit én leuk vindt én ook kán?![]()
On topic: mijn d4 crashte bij een ingane cinematic, daarna was de quest in eens een stap verder en triggerde die cinematic niet opnieuw helaas dus die heb ik gemist voor een deel.
Er lijkt geen manier om cinematics opnieuw te kijken?
[ Voor 16% gewijzigd door hellfighter87 op 07-06-2023 13:40 ]
Heerlijke game, wel blij dat ik nu voorbij de content ben die ik tijdens de Server Slam al had gezien. Ben bezig met een Penetrating Shot rogue.
Ehh D1 bedoel jeKaastosti schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:30:
[...]
Ah die is terug?D2 vibes
Gezien alle comments hier ga ik 'm vanavond maar gewoon kopen. Het zal vast niet allemaal even geweldig zijn, altijd wel wat op te merken, maar kan nu al niet wachten. Tijd om de teleurstelling van de beginperiode D3 goed te maken :-)
Probeer hem hier te vinden: https://www.youtube.com/live/CkPV6CtIHGo?feature=sharehellfighter87 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:38:
[...]
Overcooked : 😁 dat is wel echt een game die je relatie of op een hoger niveau brengt of je relatie breekt
On topic: mijn d4 crashte bij een ingane cinematic, daarna was de quest in eens een stap verder en triggerde die cinematic niet opnieuw helaas dus die heb ik gemist voor een deel.
Er lijkt geen manier om cinematics opnieuw te kijken?
Die van jou ontbeert de gebruikelijke vrouwenskills wel he... wat kan ze ter compensatie wel?spaceboy schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:28:
[...]
nadat ik 3x had gevraagd of ze de borden wilde afwassen en nadat ze 5x een gerecht op de grond of in de prullenbak had geflikkerd ben ik volledig overgestapt op single play.
[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 07-06-2023 14:00 ]
Die baas was very easy.Ricmaniac schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:28:
World boss over 6 minutenik ga het eens proberen op T3
omdat vele zeggen dat die daar zo snel dood gaat haha
Ik stond er ook bij ( heb je niet gezien..... )
De Act 2 town uit D3, "Hidden Camp", maar iets anders nu
:strip_exif()/f/image/Z8CwZKaUXMLe2DcjOZEned56.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TrxOBO0q4Uy25br8BwpFjcmZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W3xvq1KE1jpSEAyg4o9COEsg.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor:

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 07-06-2023 14:03 ]
Ben 'm nog nooit tegengekomen !T1mmeh schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:55:
Damn, doe je even een Nightmare dungeon.. Hoor je ineens FRESH MEAT!
Dik gevecht maar heb gewonnen!
Was dat D1 alweer

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Ik één keer en ik wist niet eens wat dit was. Ik dacht eerder dat ik gewoon undergeared/underleveld was maar hij is echt moeilijk. Daarom op WT1 gezet. Nadat ik erachter kwam dat dit een special boss was weer gewoon op WT2 gezet
Hij verraste mij gister ookjellybrah schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:06:
[...]
Ik één keer en ik wist niet eens wat dit was. Ik dacht eerder dat ik gewoon undergeared/underleveld was maar hij is echt moeilijk. Daarom op WT1 gezet. Nadat ik erachter kwam dat dit een special boss was weer gewoon op WT2 gezet

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik speel zowel op de ps5 als op de pc.sten123 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:20:
Zijn er al mensen die hem gekocht hebben op de PS5? Wat is jullie ervaring met controller spelen van Diablo?
Het is altijd weer even 10 minuten wennen. Maar het werkt eigenlijk prima. En na een uur dan doe ik alles net zo vloeiend als op de pc.
Daar ben ik nog niet achter...Hulleman schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:59:
[...]
Die van jou ontbeert de gebruikelijke vrouwenskills wel he... wat kan ze ter compensatie wel?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Is het überhaupt mogelijk gratis zulke vette skins en cosmetics als drop te krijgen?
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Ze speelt voornamelijk games zoals overcooked en animal crossing of mario. Games die ik echt niet leuk vindt.
We hebben Call of Duty samen gespeeld maar dat was niet zo’n succes door de game zelf, ze zag wel potentie.
Diablo hebben we nu 2 keer gespeeld tijdens de beta’s en vandaag is ze vrij en ineens zelf met een necro begonnen. Ben benieuwd of ik vanavond ook nog mag spelen….
Scheelt wellicht dat mijn zwager, zijn vriendin en mijn schoonvader ook diablo spelen hehe
[ Voor 5% gewijzigd door crimby op 07-06-2023 14:31 ]
Gaat prima, maar ik speel al jaren niet meer op de pc dus ben het wel gewend.sten123 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:20:
Zijn er al mensen die hem gekocht hebben op de PS5? Wat is jullie ervaring met controller spelen van Diablo?
Enige wat wel lastiger gaat zijn is communicatie met je Guild/vrienden als je eens geen headset kunt gebruiken.
PSN: bollsie
Die had ik ook gevonden, vond ik ook leuk om te zien!Angeloonie schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:01:
Dit soort dingen vind ik echt gaaf, referenties naar de vorige games overal.
De Act 2 town uit D3, "Hidden Camp", maar iets anders nu
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voor:
[Afbeelding]
Speel je HC dan ? mijn char heet geen Ricmaniac though dus denk niet dat je me zou zien als ik er wel wasLasteraar schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:00:
[...]
Die baas was very easy.
Hij speelt hardcore dus voor hem is het iets spannender. Daarnaast zit er een max aantal players (ik geloof 12) aan sessies, dus de kans dat je iemand ziet die je kent is niet zo heel groot.Lasteraar schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:00:
[...]
Die baas was very easy.
Heb je gisteren nog benauwde momentjes gehad met lag oid? Ik had gisteren een paar momenten waarvan ik dacht dat als ik HC aan het spelen was, ik iets anders zou zijn gaan doen.Ricmaniac schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:00:
[...]
Speel je HC dan ? mijn char heet geen Ricmaniac though dus denk niet dat je me zou zien als ik er wel was
[ Voor 34% gewijzigd door DivineNL op 07-06-2023 15:02 ]
Gebruik jij hiervoor al de trickshot aspect?Kluus schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:53:
Inmiddels ook een paar uurtjes in de game zitten! Maandag had ik een vrije dag en na het nodige dubben toch nog voor de upgrade gegaan zodat ik hem al kon spelen. Inmiddels level 32 en net in act 2. Tot nu toe pik ik alle sidequests ook mee maar daar ga ik misschien maar mee stoppen om eerst eens de campaign af te ronden voor het eerste seizoen begint...
Heerlijke game, wel blij dat ik nu voorbij de content ben die ik tijdens de Server Slam al had gezien. Ben bezig met een Penetrating Shot rogue.
Nee nog niet, ziet er wel goed uit! Is die Bastion of Faith Dungeon al een beetje te bereiken/te doen als je progress-wise nog niet in die region bent geweest?Rickrebr schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:02:
[...]
Gebruik jij hiervoor al de trickshot aspect?
Geen idee haha, ik ben nog maar level 20 en wil die aspect eigenlijk zo snel mogelijk hebbenKluus schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:12:
[...]
Nee nog niet, ziet er wel goed uit! Is die Bastion of Faith Dungeon al een beetje te bereiken/te doen als je progress-wise nog niet in die region bent geweest?
Ja inderdaad, vanavond maar eens kijken of ik er kan komenRickrebr schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:14:
[...]
Geen idee haha, ik ben nog maar level 20 en wil die aspect eigenlijk zo snel mogelijk hebben
Altijd op pc gespeeld, maar nu geswitched naar PS5 met controller. Ik merk dat het voor mij build afhankelijk is. Ik speelde een bow rogue, maar schoot toch af en toe met skills de verkeerde kant op terwijl ik toch echt ergens anders wilde schieten. Had ook moeite met wegrennen, snel omdraaien en schieten, weer wegrennen, etc. Waarschijnlijk een skill issue, als je het meer oefent word je er beter in. Maar, daar had ik geen zin in, wilde ook melee rogue proberen, build omgegooid en voelt voor mij als een verademing, maak geen enkele 'fout' meer en speel met veel plezier op de controller.sten123 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:20:
Zal tzt vast ook de pc versie erbij kopen en muis en keyboard proberen, maar voor nu ben ik blij.
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Speelt prima, maar dat was met D3 niet anders op de PS4.sten123 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 14:20: