Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:51
internaut schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 17:19:
T'is te zien dat iedereen nu speelt.
Geen enkel probleem in het weekend maar nu ineens account locked en al 2 x een crash als ik een bossfight wil doen.
Ja er is wel wat meer lag dan de voorgaande dagen. Laden van een townportal duurde ook aanzienlijk langer. En een keer nu de sorcerer teleport bug gehad, waarmee je onder de grond verdwijnt. Harde game shutdown was de enige oplossing. Was bij de laatste 20% van een Stronghold baas, die hele Stronghold moest opnieuw helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:21
internaut schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 17:19:
T'is te zien dat iedereen nu speelt.
Geen enkel probleem in het weekend maar nu ineens account locked en al 2 x een crash als ik een bossfight wil doen.
Wat gek, ik heb totaal 0 problemen gehad tot nu toe.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 18:39

VP.

Gecrashed tijdens de Act 4 boss fight. Nu zit ik in een queue die alleen maar op loopt. Een maatje van me kon wel gewoon inloggen. Rare load balancing issues oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:02
De twitch drops zijn weer binnen voor de week. Hard werken zo op je reet zitten en links gamen en rechts kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Ik kom maar niet voorbij Brol, The Tyrant King. als barbarian.

Wat een rot gevecht, je kan werkelijk nergens veilig naast hem staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 09:04
ActualFantasy schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 17:43:

Ik zit daar nu ook. Lastig gevecht en ik weiger naar WT1 te gaan.
Ik heb nu wel 1 potion meer vrijgespeeld dus en met een extra exlixir straks nog eens proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door internaut op 06-06-2023 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 17-09 12:53
internaut schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 17:44:
[...]

Ik zit daar nu ook. Lastig gevecht en ik weiger naar WT1 te gaan.
Ik heb nu wel 1 potion meer vrijgespeeld dus en met een extra exlixir straks nog eens proberen.
Ja, ik ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LZ86 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:52:
[...]

Oh begrijp me niet verkeerd. Nu ik die legendary heb is het erg fijn spelen. Zeer tanky en goede damage op packs. Alleen duren bosses nu erg lang. Maar ik sterf iig niet meer zo veel nu. Ik kreeg een bepaalde boss in de act 2 campaign gewoon niet dood voordat ik naar deze build was gerespecced.
Dan heb je wel op WT2 gespeeld neem ik aan? Of was je misschien nog laag level toen je daar kwam?
Ik ben pas 1 keer dood gegaan op mijn druid en dat was tegen de butcher die ik helemaal aan het eind van een dungeon tegen kwam waardoor wegrennen niet lukte en tegen hem vechten lukte ook niet met mijn puur melee build op dat moment.

Ik heb zonder legendaries een storm strike/shred build en een wind shear/lightning storm build gespeeld, beiden gingen al top. Vervolgens een tijd tornado met de legendary die hem op vijanden af liet gaan wat al super werkte en nu ondertussen pulverize met twee legendaries voor shockwave en tectonic spikes en daarmee is het helemaal lekker maaien. De single target van pulverize is iets minder maar die vijand waar jij op doelde was hier in ieder geval op WT1 geen enkel probleem. Tornado is misschien wel sterker, vooral tegen bosses, maar ik vind het als beer rondlopen gewoon veel cooler (en mijn karakter heet Balou :+)

Ik zie dus wederom het probleem niet zo en vind druid een geweldige class :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
zo de 1e 6 uur zitten erop.. lvl 30 op het moment met mijn sorc

toch wel lastig om de boel een beetje goed te combineren.. en krijg het idee dat veel van de lucky hit af gaat hangen. toch gaat het mooi op t2 en snij ik overal nog zo doorheen..

af en toe een beetje mana problems maar daar vind ik vast ook wel een oplossing voor (iets met strength voor willpower / int wisselen indien ik de gear krijg)

moet wel zeggen vind die "ultimate" powers maar een beetje karig eigenlijk.

ohh ja voor tweakers 3.. morgen waarschijnlijk weer online dus dan accepteer ik de rest wat er vanavond bij komt qua invites

[ Voor 11% gewijzigd door eehbiertje op 06-06-2023 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:36
ActualFantasy schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 17:43:

Ja daar zit ik nu ook vast. Wellicht een idee om ons vanavond samen te gooien en een poging te wagen?

Ik zie dat er meer mensen zijn die last met Brol hebben, misschien dat er meer willen aanhaken.

Speel ook op WT2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:28
Oh is er al een Tweakers 3!?

Level 16 nu met mijn sorc. Vooral Lightning georiënteerd. Werkt goed al ga ik toch wat anders proberen. Lightning skills poppen niet bepaald van het scherm en dat is jammer.

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-09 20:23
Iemand een idee hoe ik de cutscenes in ultrawide krijg? Toch wel jammer dat deze enkel in 16:9 beschikbaar zijn.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
vandaag binnengekomen!
Groter dan verwacht, vooral die “kaars” was echt 2x zo groot dan ik verwacht had. Maar erg blij mee :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G9lrggHHGxQZJfrbqd0LJstF7cU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bRGCYrQMiDlxhthSio6TFuZ4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t9WVkm5KQ94_m83DYjAeF6FCT0Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b88CUMyYZOT7bUfjrUEvG49k.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ou33b4COsxmM7K4EbPRUlKERlKk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/naVVcLL3l9irmletb75BU3ze.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BQjSFndumvZuJvlipF-TFpSa6Wk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5KYPOYUtS7AoEUzrSYCU5JlM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgz5qrqp3wecujW9ahY0hSzoQ2o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oSeys0Izw91I628jF59WueOX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_XqpA2xtxmYGgnVqzVGK8aIAMsc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LFuzCQUZTUc2hwRzyNlNXEUY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DbKsOwlqGVjjeZYKYxSxMjGMawg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0FS1npQg6VheKq7InOup1uO.jpg?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
Nou, campaign klaar, level 47, WT1 gespeeld. Waar ik overal doorheen sneed, merk ik nu dat het wat lastiger wordt. Naja, lastig: het duurt wat langer. Ik speel chain lightning, maxroll leveling guide. Is chain lightning viable mid/end game? Of is het beter om ice shards te spekken (zo’n ijs kanon ziet er ook vet uit)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Bint schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 18:34:
Nou, campaign klaar, level 47, WT1 gespeeld. Waar ik overal doorheen sneed, merk ik nu dat het wat lastiger wordt. Naja, lastig: het duurt wat langer. Ik speel chain lightning, maxroll leveling guide. Is chain lightning viable mid/end game? Of is het beter om ice shards te spekken (zo’n ijs kanon ziet er ook vet uit)
Ik ben van Chain lightning naar Arc Lash gegaan en dat speelt op WT3 net zo soepel als chain lightning op wt1 deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:40
Lasteraar schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:39:
[...]

Heb nu wat punten opgespaard.
Maar je kan er ook legendairies van kopen zag ik.

Ben een beetje voorzichtig dus ik spaar alles op zodat ik het later kan gebruiken als het nodig is zodat ik door kan gaan met progressie maken.

Ook wat legendairy-kisten opgespaard van de Tree of Whispers.
Als je deze opent krijg je dus (legendairy) loot.

Nu hoop ik / gokte ik dat wanneer ik ze open ik loot krijg voor mijn level. En niet op het level dat ik de kist ontvangen heb. De kist zelf heeft geen item-level dus ik ben benieuwd....

( heb er nog geen geopend )
Waar koop je er legendaries voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Angeloonie schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 18:34:
vandaag binnengekomen!
Groter dan verwacht, vooral die “kaars” was echt 2x zo groot dan ik verwacht had. Maar erg blij mee :)
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel sick :9~ :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
Zo lekker bezig met een Nerco
Nu al level 18/19

My army will destroy you :9

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Wel echt petje af naar Blizzard voor deze silky smooth release en super polished game dat zie je niet zo vaak meer tegenwoordig op day 1.

En echt vanaf vanochtend 1 uur zero server problemen gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThoffeGast
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:18
NightShadow22 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 18:46:
Wel echt petje af naar Blizzard voor deze silky smooth release en super polished game dat zie je niet zo vaak meer tegenwoordig op day 1.

En echt vanaf vanochtend 1 uur zero server problemen gehad.
Nou je kan niet eens je clock op 24 uur notatie zetten, dus helemaal niet super polished hoor! (joke of course, zeker vlekkeloze launch zonder noemenswaardige server issues volgens mij, en als iemand weet of je inderdaad je clock niet kan aanpassen.. hoor het graag :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Bazziek schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 18:38:
[...]

Ik ben van Chain lightning naar Arc Lash gegaan en dat speelt op WT3 net zo soepel als chain lightning op wt1 deed.
Haha idd.
Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
SCIxX schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 18:40:
[...]

Waar koop je er legendaries voor?
In het pvp gebied zitten vendors die het verkopen. ( Gewoon in het ' dorpje ' )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
World boss over 15 min in Hawezar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

is toevallig tweakers clan 3 al aangemaakt? zou graag joinen als het mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
yinx84 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:05:
World boss over 15 min in Hawezar!
Mijn eerste WT3 boss, zou niet zo moelijk moeten zijn gezien hoe sterk ik ben. Avarice heb ik al een keer gevochten, was leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het loopt nu wel echt beduidend minder soepel dan afgelopen weekend en werd er net ook een keer gewoon uitgegooid. Het is te merken dat er inderdaad nog wel behoorlijk wat spelers bij gekomen zullen zijn. Maar ach, dit is waarschijnlijk, misschien met uitzondering van komend weekend, het drukste wat het ooit zal zijn in de game :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
NightShadow22 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:13:
is toevallig tweakers clan 3 al aangemaakt? zou graag joinen als het mogelijk is.
Succes, had me vanaf dag 1 early release aangemeld bij clan 1, later 2, misschien nu ook 3 maar proberen :+

(ik weet dat je ook terug weer moet accepteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-09 10:49
Zijn er mensen die nog de Fallen Temple capstoen moeten doen ? Ik krijg het niet voor elkaar.
De boss 1 shot mij af en toe.

Terwijl ik wel fire resist in stones doe (50% fire resist).

Met +2.3k hp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Atsiz schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:28:
Zijn er mensen die nog de Fallen Temple capstoen moeten doen ? Ik krijg het niet voor elkaar.
De boss 1 shot mij af en toe.

Terwijl ik wel fire resist in stones doe (50% fire resist).

Met +2.3k hp
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:29
Hmmz queue tijden die alleen maar oplopen is een slecht teken... Heeft reloggen zin dan of juist niet?

Ah error -- iets is eruit geklapt blijkbaar. Voor de mensen in-game; ik zou ff niet uitloggen :+

[ Voor 33% gewijzigd door Morrar op 06-06-2023 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Na het eten begonnen en alweer lvl 17, de tijd vliegt voorbij en ik ga ook gewoon nog maar even een uurtje door. Mooi spel. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Had gisteren met de ps5 2x een disconnect/vastloper.

Verder geen problemen tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Laatst online: 21-09 12:14
DrMacabr3 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 07:34:
[...]

Ik heb HWI constant openstaan.
de CPU gaat naar max lage 80C om de zoveel tijd maar blijft gemiddeld rond de 60.
GPU zit rond de 70 max. (7800x3d)

Ik heb zelfs geprobeerd met lagere power targets en low settings.
Gisterenavond leek een andere tip wel te werken.. max fps op 60 zetten momenteel.

Ik zou ook zoeken naar hardware gerelateerde issues, maar het is ENKEL in D4 (zelfs een keer gebeurd tijdens de end credits scene.. puur text.. en er de FPS stond gecapped op 144 max toen denk ik).

Er zijn heel veel topics en posts op de officiele forums en andere plekken die gelijkaardige crashes documenteren. (wel telkens nvidia moet ik zeggen.. dus mogelijk driver issue? In windows krijg ik een error code 133 die volgens Google vaak dit betekent)

Ik heb al verschillende drivers en een clean install geprobeerd maar dat leek niet te helpen.

https://us.forums.blizzar...ccess-june-2023/26945/101
Spikes naar 80 graden voor cpu is wel hoog vind ik.
Freezing=hardware probleem. Als het de game was had je gewoon een ctd.
Diablo vraagt kennelijk veel can de cpu, meer mensen met problemen.
https://www.reddit.com/r/...ature_shutdown_cpu_usage/

Nu hoort een pc bij een cpu van 80 graden niet te crashen, maar...ik heb zelf ook beetje last van stabiliteit problemen met mijn eigen pc freezing en reboots. Goede temps (wel is de cpu altijd wat aan de warme kant maar zeker geen 80 graden, met soms korte spikes met hogere temperaturen, net zoals jij aangeeft), maar daar hoort het niet op te crashen. Gebeurd toch, gewoon pech met de configuratie. Bij mij hielp een extra casefan voor. Maar incidenteel nog steeds wel problemen met freezing en reboots. Ook bij diablo 4 1 keertje gehad (heb er 20 uur inzitten schat ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor het eerst meerdere vastlopers op ps5. Niet ieder uur ofzo maar toch.
Hoe gaat het bij andere op de ps5 op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

NightShadow22 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:13:
Ja die is er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 09:04
Bossfight afgewerkt vanaf de eerste keer.
Extra potion en armor elixir heeft me geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Wat is de leukste en beste necromancer class die er is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:16:
Vandaag voor het eerst meerdere vastlopers op ps5. Niet ieder uur ofzo maar toch.
Vanaf een uurje of 14:00 gaat het hier top.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 21:57
GOT 2 zit nu 100 man in, de rest staat open aan invitations (die ik geaccepteerd heb), velen zullen vandaag aflopen (mensen niet geaccepteerd van hun kant) dus denk dat er morgen weer wat meer plaats vrijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-09 09:23
jellybrah schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:23:
GOT 2 zit nu 100 man in, de rest staat open aan invitations (die ik geaccepteerd heb), velen zullen vandaag aflopen (mensen niet geaccepteerd van hun kant) dus denk dat er morgen weer wat meer plaats vrijkomt.
Mooi, heb me voor nu aangemeld bij 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Hoe voeg ik die toe? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Ff zoeken bij clans naar Tweakers, en dan ff kijken naar de clans die GoT als tag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Lasteraar schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 18:52:
[...]

In het pvp gebied zitten vendors die het verkopen. ( Gewoon in het ' dorpje ' )
Ik las een paar pagina's terug dat je geen pvp content kon doen op de PS5 als je geen PsPlus hebt. Hoe zit dat met die vendors dan? Daar kun je wel komen?

En voor de mensen die couch co-op doen. Kun je die gekleurde cirkels om je chars ook uitzetten?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 20:59
friketje1 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:10:
[...]

Spikes naar 80 graden voor cpu is wel hoog vind ik.
Freezing=hardware probleem. Als het de game was had je gewoon een ctd.
Diablo vraagt kennelijk veel can de cpu, meer mensen met problemen.
https://www.reddit.com/r/...ature_shutdown_cpu_usage/

Nu hoort een pc bij een cpu van 80 graden niet te crashen, maar...ik heb zelf ook beetje last van stabiliteit problemen met mijn eigen pc freezing en reboots. Goede temps (wel is de cpu altijd wat aan de warme kant maar zeker geen 80 graden, met soms korte spikes met hogere temperaturen, net zoals jij aangeeft), maar daar hoort het niet op te crashen. Gebeurd toch, gewoon pech met de configuratie. Bij mij hielp een extra casefan voor. Maar incidenteel nog steeds wel problemen met freezing en reboots. Ook bij diablo 4 1 keertje gehad (heb er 20 uur inzitten schat ik).
Goh wie weet is het mss toch temp gerelateerd.. nu de FPS cap op 60 staat gaat hij nooit boven de 70.. anders zou dat met gemak 80 ziin.. Nu ja ik heb er een hele goeie aircooler op zitten, maar toch gaat hij om de zoveel tijd opeens erg blazen heel kort, en dan zakt het weer.
Dan zie je hem op 5 seconden tijd van 50 naar 80 gaan en weer terug..

Ik heb voor alle zekerheid men voltages manueel naar beneden gehaald (gezien de x3d issues de laatste tijd..)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Zo, vandaag paar uurtjes gespeeld. Lvl 22 sorc nu. Voor nu een chain lightning.

Ergens lijkt het me wel leuk om een Chain Lightning/Frozen Orb build te maken. Die heb ik op Diablo2 helemaal stuk gespeeld 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:16:
1x vastgezeten in een dungeon, kon er niet uit teleporten, moest hard de game stoppen en weer starten

en 1x keiharde AN ERROR HAS OCCURED en een log file opsturen.. en dat was tijdens het aanmelden van 2 spelers in het zelfde spel (coach coop)

verder is het aanloggen some even traag maar over het algemeen smooth experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Is het normaal dat de queue tijd omhoog gaat? Zat op 12m, nu op 18m na 15 minuten te wachten.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
Ik had vanmorgen dat ik vast zat in een dungeon, de boss was geclitched ( stond stil ) kon door blijven hakken tot deze dood was … daarna moest ik samen met mijn npc compagnon naar de volgende kamer en daar met hem praten , echter bleef de npc ook staan en daarom dus ook de dungeon moeten restarten

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
ToasterxD schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:05:
Is het normaal dat de queue tijd omhoog gaat? Zat op 12m, nu op 18m na 15 minuten te wachten.
Ik kwam er 5 min geleden direct in. Zou even reloggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

nou ik heb nu een nieuwe.. als ik een stadje uitloop naar een area waar je kan vechten.. dan zit ik aan elastiek vast.. ik komt het stadje niet uit. Pas na 1 minuut kan ik verder lopen.

Nah gut.. als dat het is.. dan overleef ik het.. maar de servers lijken het wel stukken zwaarder te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 16:08
iemand die mij een invite kan sturen Istvan#2432

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:45
Iemand die op PS5 speelt en weet hoe je kunt type in clan chat? Ik weet gewoon niet welke toets ik ervoor moet gebruiken.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Buizerd__NL schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:19:
Iemand die op PS5 speelt en weet hoe je kunt type in clan chat? Ik weet gewoon niet welke toets ik ervoor moet gebruiken.
Via actie menu > dpad (omhoog uit m'n hoofd). Dan staat daar ook chat mogelijkheid in (onderste optie) en dan ff door de channels switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:43

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z2eOFR2aJC2f4q-6umHybjt5b3A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JIdX8yIRIX3wzZaRC6fup1cl.png?f=fotoalbum_large

Wat is dit dan? Ben ik nog niet hoog genoeg level om hier in huisje te mogen kijken en Alter te unlocken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Woohooo schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:28:
[Afbeelding]

Wat is dit dan? Ben ik nog niet hoog genoeg level om hier in huisje te mogen kijken en Alter te unlocken?
Je moet eerst die Stronghold veroveren

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-09 20:23
Ben nu lvl 25 en alleen nog maar in het eerste gebied geweest. Omdat die dungeons telkens randomizen voelt dit gebied al bijna aann als een complete game. Vermaak me al zo erg met deze dungeons dat ik t gebied niet eens uitkom. Hoe groot is deze game wel niet???

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 17:57
Frez schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:36:
Ben nu lvl 25 en alleen nog maar in het eerste gebied geweest. Omdat die dungeons telkens randomizen voelt dit gebied al bijna aann als een complete game. Vermaak me al zo erg met deze dungeons dat ik t gebied niet eens uitkom. Hoe groot is deze game wel niet???
Ja ik heb hetzelfde hoor, maar ben nu wel op de story aan het focusen ben al lvl 27 en pas net in Act 2 beland.
Game is gigantisch, als je echt alle kerkers in gaat en side missions gaat doen dan ben je echt volgens mij honderden uren bezig voordat je de main story af hebt :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Alcmaria schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:12:
nou ik heb nu een nieuwe.. als ik een stadje uitloop naar een area waar je kan vechten.. dan zit ik aan elastiek vast.. ik komt het stadje niet uit. Pas na 1 minuut kan ik verder lopen.

Nah gut.. als dat het is.. dan overleef ik het.. maar de servers lijken het wel stukken zwaarder te hebben.
Dat heet rubberbanding geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
So_Surreal schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:47:
[...]

latency probleem..
als ik overschakel naar de moca verbinding heb ik hetzelfde..
zit je toevallig op wifi? of heb je hogere latency? dan krijg je vaak van die spikes namelijk.

met de kabel die nu dwars door het huis ligt is dat probleem weg.. 8)7

alles draait hier verder smooth geen lag ervaren vandaag (via die kabel dan) en op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
So_Surreal schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:47:
[...]

Ik leek het ook even te hebben net, denk inderdaad wat iemand al zei dat de servers het zwaar hebben, gewoon lag.

Moet zeggen dat het voor mij maar heel even was, zat ook zo in de game.

Net trouwens een legendary item gekregen met een ground stomp skill en iets van een earthquake, ik ga mijn hamer of the ancients maar eens inruilen voor ground stomp.

Ook nu bij Clan 2 aangemeld (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
So_Surreal schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:19:
Bedoel je misschien build in plaats van class? Aangezien necro een class is 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Oulewappeur schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:53:
[...]

Ff zoeken bij clans naar Tweakers, en dan ff kijken naar de clans die GoT als tag hebben.
Thx heb m aangevraagd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:52
Ik gebruik zelf de bone necromancer, het is geen simpele build om te spelen maar wel fun. Ik maak veel gebruik van bone spear en bone prison.

Wanneer ik een bone prison op een vijand gooi, wordt de vijand vulnerable. Met de bone spear doe ik vervolgens vies veel damage.

Nadeel is wel, minder mobiel, flink afhankelijk van essence en de bone prison moet je goed kunnen neergooien. Doe je iets verkeerd, dan gaat je DPS output voor een aantal seconde flink omlaag.

Maar doe je dit wel goed? Dan kan je vies veel damage doen, vooral bone storm, bone prison en bone spear gecombineerd. Ik doe vaker zo veel damage, dat ik gewoon bijna de eerste health chunck van bazen afmaak in een aantal seconde.

Ik heb ook de skeleton warriors en mages sacrificed en gebruik alleen de Golem.

https://www.wowhead.com/d...es/necromancer/bone-build

Ik doe nu soms op level 57 tot wel 40k damage per bone spear.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 06-06-2023 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
MeanGreen schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:53:
[...]

Bedoel je misschien build in plaats van class? Aangezien necro een class is 🙂
Ik bedoel uiteraard de leukste en beste necromancer leveling build haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
biggydeen2 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 15:56:
[...]

Zijn er ergens timers beschikbaar oid? Hoe weet je waar ze spawnen en hoe laat?
Ik was ingame, dus daar zag ik het :+

Hou vooral tweakers in de gaten, meestal post iemand hier wel als er een nieuwe WB komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 13:17

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mday
  • Laatst online: 22-09 13:56
Nu na early access tot 42 shock sorc gekomen. Kort door de bocht: het is voor mij allemaal nét niet. Ik probeer het opbouwend te doen, ieder is vrij om zijn eigen mening te vormen, hierbij daarom de mijne:

- Het itemization is écht niet leuk. Als je eenmaal wat legendaries hebt gevonden die een goeie synergy hebben, zit je daarin volkomen vast en er dropt bijna nooit een rare danwel legendary item waarvan je enthousiast wordt. De stats zijn vaag en veelal onmeetbaar en vooral de aspects maken het échte verschil maar die zijn schaars (ook al clear je dungeons)
- Het extracten, upgraden en imprinten kost ontzettend veel gold en veel te vaak speciale grondstoffen die je niet hebt, pas late game beschikbaar zijn, nooit droppen of veel te duur zijn
- de resource generators zijn vervelend, en 90% van de mobs hebben ontzettend veel hp. Dan is het klikken tot je genoeg resource hebt, twee keer je resource spender, en dan weer klikken. Wordt - vooral als je vast zit in je synergy - heel snel heel saai. Mede vanwege punt 1 is dit een grind naar... ja wat eigenlijk?
- De stijl en artwork is fantastisch, maar mijn goden wat een deprimerende bende zeg. Jaja, ik hoor je al zeggen, 'dat is diablo!' maar holy hells moeten ze een punt maken na D3 ofzo. Je zou toch verwachten dat het bloed, ingewanden en gemarteld volk wel simpelweg een keer 'op' is, right?

[ Voor 4% gewijzigd door Mday op 06-06-2023 22:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ik ben deze een beetje aan het volgen

YouTube: Diablo 4 - New Minion Necromancer Build is INCREDIBLE - Easy Nightma...
nu level 21

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mday schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:13:
- De stijl en artwork is fantastisch, maar mijn goden wat een deprimerende bende zeg. Jaja, ik hoor je al zeggen, 'dat is diablo!' maar holy hells moeten ze een punt maken na D3 ofzo. Je zou toch verwachten dat het bloed, ingewanden en gemarteld volk wel simpelweg een keer 'op' is, right?
Ik denk dat we op den duur ook andere omgevingen gaan krijgen en dat ze inderdaad een punt willen maken zo aan het begin in het D4 leven. “Kijk oude Diablo spelers , we weten dat D3 te ‘mooi’ was”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Ik ben nu 46 doe over de meeste dungeons zon 40 min... echt zo squishy als wat haha ik hoop snel 50 te worden dan zou het wat beter moeten gaan (sorceror arc lightning build) maar vooral lvlen nu en wat tree of whispers quests

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:30:
[...]

we weten dat D3 te ‘mooi’ was”
te mooi..... eerder tekenfilm achtig en kindvriendelijk met als die kleuren.
geef mij dat grauwe maar zoals deel 2 en zoals het nu is.
Dood en bederf moet het uitstralen.
En niet ... kom eens kijken wat een wat een gezelligheid we hier in huis hebben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
Toch ook wel weer leuk voor Blizzard na de diverse blunders van afgelopen jaren

nieuws: Diablo IV is Blizzards snelst verkopende game tot dusver
_/-\o_

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:00
Betreffende Act 2:
spoiler:
Wat was het verhaal van Donan mooi gedaan zeg! En het design van Astaroth ... Wauw! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 07:13
Ik heb wat verschillende skills en combos uitgeprobeerd en ben nu hiermee aan de slag, t/m lvl 20 werkt het super. Verder ben ik nog niet :)

Basis: Acolyte's Reap: veel area dmg, en geeft damage reduction waarvan je minions ook een deel krijgen. Ik heb ook redelijk wat met Decompose gespeeld, tegen bosses werkt die beter, tegen grote groepen minder.

Core: Supernatural Sever: krachtige area attack, wordt sterker met meer minions. Ik heb een tijdje op Blight gezeten, sever doet meer en sneller damage.

Skeletal warrior mastery max, gebruik de skirmishers met de +1 extra minion upgrade

Curse: Abhorrent Iron Maiden: geeft enorme healing waardoor je eigenlijk niet meer na hoeft te denken. Casten levert essence op, dus cursen zoveel je wilt.

Spiked armor passive om mezelf en minions thorns te geven.

Skeletal mage mastery max. Heb best lang de shadow mages gebruikt (met stun kans), zit nu op cold mages. Bone heb ik nog niet geunlocked.

Daarna houdt het een beetje op, weet nog niet echt hoe ik m verder ga bouwen. Ik heb met corpse explosion gespeeld, vond het maar irritant om steeds een corpse aan te moeten wijzen. Corpse tendrils had hetzelfde probleem :)

Bone spirit geeft een mega klap, verbruikt alle essence. Is op zich wel aardig. Heb m recent omgewisseld om Decrepify curse te proberen, beetje debuffen. Dat werkt ook prima: decrepify curse (kost essence), iron maiden curse (levert essence op) en Sever erachteraan. Dan heb je bijna geen minions meer nodig... toch doen ze stiekem goed hun best: veel damage, vangen klappen, gaan bijna nooit dood.

De golem en ultimates heb ik nog niet geunlocked. Misschien dat ik decrepify omruil voor een army of the dead straks om in het thema te blijven. Of wellicht ga ik toch nog een keer aan de corpse explosion. Ik zie het wel, ik vind het ook leuk om gewoon nog verschillende dingen en combos uit te proberen. En met de respec kosten moedigen ze dat ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:53
Finraziel schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 18:03:
[...]

Dan heb je wel op WT2 gespeeld neem ik aan? Of was je misschien nog laag level toen je daar kwam?
Ik ben pas 1 keer dood gegaan op mijn druid en dat was tegen de butcher die ik helemaal aan het eind van een dungeon tegen kwam waardoor wegrennen niet lukte en tegen hem vechten lukte ook niet met mijn puur melee build op dat moment.

Ik heb zonder legendaries een storm strike/shred build en een wind shear/lightning storm build gespeeld, beiden gingen al top. Vervolgens een tijd tornado met de legendary die hem op vijanden af liet gaan wat al super werkte en nu ondertussen pulverize met twee legendaries voor shockwave en tectonic spikes en daarmee is het helemaal lekker maaien. De single target van pulverize is iets minder maar die vijand waar jij op doelde was hier in ieder geval op WT1 geen enkel probleem. Tornado is misschien wel sterker, vooral tegen bosses, maar ik vind het als beer rondlopen gewoon veel cooler (en mijn karakter heet Balou :+)

Ik zie dus wederom het probleem niet zo en vind druid een geweldige class :)
Was op WT2 ja heb WT1 totaal nog niet gedaan, Butcher ook tegengekomen, die heeft me een nieuwe anus gegeven. Compleet kansloos :+

Maar ik heb tornado gespeeld, en werewolf met zoo. Werkte redelijk, maar was gewoon kwetsbaar. Nu inderdaad Pulverize en nu ga ik niet meer dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:53
Toonen1988 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:57:
[...]

Ik gebruik zelf de bone necromancer, het is geen simpele build om te spelen maar wel fun. Ik maak veel gebruik van bone spear en bone prison.

Wanneer ik een bone prison op een vijand gooi, wordt de vijand vulnerable. Met de bone spear doe ik vervolgens vies veel damage.

Nadeel is wel, minder mobiel, flink afhankelijk van essence en de bone prison moet je goed kunnen neergooien. Doe je iets verkeerd, dan gaat je DPS output voor een aantal seconde flink omlaag.

Maar doe je dit wel goed? Dan kan je vies veel damage doen, vooral bone storm, bone prison en bone spear gecombineerd. Ik doe vaker zo veel damage, dat ik gewoon bijna de eerste health chunck van bazen afmaak in een aantal seconde.

Ik heb ook de skeleton warriors en mages sacrificed en gebruik alleen de Golem.

https://www.wowhead.com/d...es/necromancer/bone-build

Ik doe nu soms op level 57 tot wel 40k damage per bone spear.
Lol, en ik dacht dat 10k pulverize best veel was :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• delpetero
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:14
Gaaf luitjes! ik zit met jullie in de GoT 3 clan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toenstraks mijn eerste helltide uurtje gehad! dat was ook wel een toffe grind.

https://d4events.live/ < Hier kan je de timer voor helltide volgen.

Best veel goeie sacred items gekregen. niet voor mijn build though XD

Nu weer terug naar WT1 though om alle renowns naar rank 5 te halen voor die 4 paragon punten extra act renown.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Mday schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:13:
Nu na early access tot 42 shock sorc gekomen. Kort door de bocht: het is voor mij allemaal nét niet. Ik probeer het opbouwend te doen, ieder is vrij om zijn eigen mening te vormen, hierbij daarom de mijne:

- Het itemization is écht niet leuk. Als je eenmaal wat legendaries hebt gevonden die een goeie synergy hebben, zit je daarin volkomen vast en er dropt bijna nooit een rare danwel legendary item waarvan je enthousiast wordt. De stats zijn vaag en veelal onmeetbaar en vooral de aspects maken het échte verschil maar die zijn schaars (ook al clear je dungeons)
- Het extracten, upgraden en imprinten kost ontzettend veel gold en veel te vaak speciale grondstoffen die je niet hebt, pas late game beschikbaar zijn, nooit droppen of veel te duur zijn
- de resource generators zijn vervelend, en 90% van de mobs hebben ontzettend veel hp. Dan is het klikken tot je genoeg resource hebt, twee keer je resource spender, en dan weer klikken. Wordt - vooral als je vast zit in je synergy - heel snel heel saai. Mede vanwege punt 1 is dit een grind naar... ja wat eigenlijk?
dit is echt zooo herkenbaar als mede sorc :D ik ben op 46 en zoo aan het worstelen met exact wat jij beschrijft, en dan kijk je even wat filmpjes en dan is dat zoo deprimerend en zo niet hoe ik het ervaar

al een paar keer naar een andere class gekeken maar ik wil deze eigenlijk gewoon afmaken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:31
Lilith afgerond net , lekkere build met bonespear / skeleton.
Prima vermaakt, wel een paar bazen lopen zuchten met pfff nee hè. Echt tof die laatste bossfight.

Helaas niet hetzelfde gevoel als met Diablo 3 en het gevecht met Diablo voor de nerf.
D4 is een stuk vriendelijker en was solo prima te doen 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Voor een 2e character na het voltooien van de main quest, level 50+ en alle renown op max: iemand tips om op zijn snelst te levelen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:29
Angeloonie schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 00:05:
Voor een 2e character na het voltooien van de main quest, level 50+ en alle renown op max: iemand tips om op zijn snelst te levelen? :)
Ik vermoed dungeons runnen zoveel mogelijk icm whispers quests?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ravw
Nu ook al weer level 26 ongeveer
Necro Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_FOSkNJOYlevYA1kcH_t98GkJMk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nUmu9b4AoCVhcqVDclAgzChk.png?f=fotoalbum_large

moet nog eens gaan werken aan mijn kleding
want dit is gewoon een mengelmoes

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:52
Ik heb een Tier 8 nightmare dungeon solo geprobeerd. Ik heb het resultaat opgenomen, voor de liefhebbers. Dit is de Necromancer bone spec. Let even niet op mijn fout, ik liep gewoon langs de objective en daarna was ik vergeten de key op te pakken. |:(

Tijd om mijn dexterity omhoog te halen, zodat ik constant hoge crit's blijf doen.

Beide video's zijn beschikbaar in 1080p en 4k.

Eindbaas van Tier 8 dungeon begint op 11:37. Morgen zal ik kijken of ik nog hoger kan komen solo. Ik heb de resources om zelfs sigils van level 25-30 te craften.

En ik heb nog een world boss video opgenomen, hier kan je zien hoe ik perongeluk Mysticwizard trapped in mijn bone prison. Op 1:28 min. :$ Dit is een nadeel van deze ability, krachtig maar kan wel andere spelers trappen. Dit kan dodelijk zijn in gevechten, het is dan ook geen makkelijke build.

[ Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 07-06-2023 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Wognummer schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:23:
[...]

dit is echt zooo herkenbaar als mede sorc :D ik ben op 46 en zoo aan het worstelen met exact wat jij beschrijft, en dan kijk je even wat filmpjes en dan is dat zoo deprimerend en zo niet hoe ik het ervaar

al een paar keer naar een andere class gekeken maar ik wil deze eigenlijk gewoon afmaken
Zit met mijn frost / cold sorc redelijk met hetzelfde. Nu gelukkig wat legendary items en een build die mana Opbrengt als ze gechilled worden (oftewel elke minion) alleen hangt dit weer van de lucky chance af.. Vind die nieuwe mechanics persoonlijk ook niets en het wordt veel te ingewikkeld..

Ben er ook al achter dat cold en frost ook weer 2 aparte damage groepen zijn |:(

Waarom weet ik niet 😅😆 maar helft van de spells krijgen dus geen extra damage buff

Tevens zijn je aspects sterker op hoger gear lvl.. Dus af en toe even upgraden loont wel (12 gele stenen / salvaged rares van de blacksmith)

Andere legs gooi ik gewoon in de stash voor later gebruik / builds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Toonen1988 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 01:38:
Ik heb een Tier 8 nightmare dungeon solo geprobeerd. Ik heb het resultaat opgenomen, voor de liefhebbers. Dit is de Necromancer bone spec. Let even niet op mijn fout, ik liep gewoon langs de objective en daarna was ik vergeten de key op te pakken. |:(

Tijd om mijn dexterity omhoog te halen, zodat ik constant hoge crit's blijf doen.

Beide video's zijn beschikbaar in 1080p en 4k.

Eindbaas van Tier 8 dungeon begint op 11:37. Morgen zal ik kijken of ik nog hoger kan komen solo. Ik heb de resources om zelfs sigils van level 25-30 te craften.

[YouTube: Diablo 4 Necromancer solo nm tier 8 dungeon.]

En ik heb nog een world boss video opgenomen, hier kan je zien hoe ik perongeluk Mysticwizard trapped in mijn bone prison. Op 1:28 min. :$ Dit is een nadeel van deze ability, krachtig maar kan wel andere spelers trappen. Dit kan dodelijk zijn in gevechten, het is dan ook geen makkelijke build.

[YouTube: Diablo 4 Ashava]
TIL dat je sigils kan craften :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-09 09:36
Mijn eerste character begonnen als Barbarian. Inmiddels level 21. Eerste legendary drop gekregen al zou die wel weer snel vervangen worden. Tot nu toe verbaast het me hoe weinig van de map ik heb vrijgespeeld op level 21. De whirlwind build is best sterk als je het samen gebruikt met de taunt. Veel mobs stacken daarna dikke damage doen. Hierdoor is de mobiliteit ook prima als Barbarian. Vanavond misschien meer focussen op de main story en de side quest niet allemaal doen. Tot nu toe wil ik elke side quest clearen. Ik vermaak me echt goed met Diablo 4 vergeleken 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DrMacabr3 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:55:
[...]

Goh wie weet is het mss toch temp gerelateerd.. nu de FPS cap op 60 staat gaat hij nooit boven de 70.. anders zou dat met gemak 80 ziin.. Nu ja ik heb er een hele goeie aircooler op zitten, maar toch gaat hij om de zoveel tijd opeens erg blazen heel kort, en dan zakt het weer.
Dan zie je hem op 5 seconden tijd van 50 naar 80 gaan en weer terug..

Ik heb voor alle zekerheid men voltages manueel naar beneden gehaald (gezien de x3d issues de laatste tijd..)
Denk niet temperatuur, maar een temp spike is over het algemeen ook een spike in power dus misschien is je voeding wel niet meer helemaal top (of gewoon te zwak). Overigens kan die fps cap en voltage vermindering voor beiden helpen dus als je verder geen issues meer hebt, top. Maar mocht je later, eventueel in andere games, weer crashes krijgen zou ik eerder naar de voeding kijken dan de temperatuur. Hoge temperatuur leidt tot throttling, niet tot crashes.

Ik heb zelf een 5800x3d maar volgens mij heeft die ongeveer hetzelfde als die van jou, namelijk dat de extra laag cache in de cpu het lastiger maakt om warmte af te voeren. En de 7000 serie heeft ook al een dikkere heatspreader. Ik heb zelf een kraken x63 er op zitten die toch echt genoeg moet zijn maar had ook pieken naar zo'n 85 graden. Vreemde was dat ik met undervolten zo'n 13 graden van de temp af had met 10 minuten all core cinebench, maar D4 ging nog steeds over de 80. Uiteindelijk nu ook de fps beperkt (op 80 nu, misschien nog wel een beetje voordeel van mijn scherm :+) en daarmee blijft hij inderdaad een stuk koeler en gaan mijn fans niet meer proberen op te stijgen. Uiteindelijk heb je ook niet echt veel aan zo'n hoge fps in deze game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gisteravond eindelijk mijn eerste stapjes kunnen zetten in sanctuary. Barbarian, zoals aangegeven, is mijn eerste chararcter en daar mee ga ik proberen het verhaal te spelen.

Mag mezelf een machtige level 10 barbarian noemen en ga op eigen houtje m'n skilltree inrichten: en ik heb gekozen voor een frenzy build; lekker rap wegzakken.

Maar oh oh oh wat een hoop te doen en te beleven en te zien en te leren vooral... hopelijk vanavond weer even verder... en anders morgen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Wognummer schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:23:
[...]

Ik ben aan het meppen geslagen met sorceror (arc lash+stun op cooldown). Weet niet of dit het blijft maar je bent een stuk minder aan het kiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:38
Exactor it schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:05:
[...]

Ik ben aan het meppen geslagen met sorceror (arc lash+stun op cooldown). Weet niet of dit het blijft maar je bent een stuk minder aan het kiten.
Same here. Frost schild erbij. Op wt2 gaat alles zeer snel neer en hoef amper te kiten. Met name spammen van skills zodat ze weer stunnen. Ik krijg er geen wauw gevoel van dus denk niet dat het zo blijft maar rol wel zo door de campaign heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabre
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
Finraziel schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 06:54:
[...]

Denk niet temperatuur, maar een temp spike is over het algemeen ook een spike in power dus misschien is je voeding wel niet meer helemaal top (of gewoon te zwak). Overigens kan die fps cap en voltage vermindering voor beiden helpen dus als je verder geen issues meer hebt, top. Maar mocht je later, eventueel in andere games, weer crashes krijgen zou ik eerder naar de voeding kijken dan de temperatuur. Hoge temperatuur leidt tot throttling, niet tot crashes.

Ik heb zelf een 5800x3d maar volgens mij heeft die ongeveer hetzelfde als die van jou, namelijk dat de extra laag cache in de cpu het lastiger maakt om warmte af te voeren. En de 7000 serie heeft ook al een dikkere heatspreader. Ik heb zelf een kraken x63 er op zitten die toch echt genoeg moet zijn maar had ook pieken naar zo'n 85 graden. Vreemde was dat ik met undervolten zo'n 13 graden van de temp af had met 10 minuten all core cinebench, maar D4 ging nog steeds over de 80. Uiteindelijk nu ook de fps beperkt (op 80 nu, misschien nog wel een beetje voordeel van mijn scherm :+) en daarmee blijft hij inderdaad een stuk koeler en gaan mijn fans niet meer proberen op te stijgen. Uiteindelijk heb je ook niet echt veel aan zo'n hoge fps in deze game.
Mijn voeding is een 8j oude 550w corsair rmx.
Aangezien de 7800x3d relatief zuinig is leek me dat geen probleem. Forza 5 draait alles op extreme heel vlot bvb.
Vreemdste is dat hij ook crashte tijdens de end credits en filmpjes die op 30 fps gecapped zijn.

Nu reeds 2 dagen zonder crash.. die fps cap moet toch iets doen dan.. aan de temps is het alleszins heel duidelijk, verbruik van cpu en gpu ntrlk ook.
Op 144 kwam ik aan 50w voor de cpu max en 200 voor de gpu. Nu is dat 35 voor de cpu en nog geen 100 voor de gpu.
Zou denken dat 550W daar voldoende voor moet zijn, maar de leeftijd is er ntrlk ook i Guess..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Laatst online: 12:50
Mijn Necro heeft Decompose+Blight+Corpse Explosion+Zoveel mogelijk shadowdamage.
Tot nu toe kom ik overal doorgeen en ben nu level 42.

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Eeuwig zonde. Ik had voordat ik aan m'n capstone dungeon begon m'n gear geupgrade met kostbare materialen (voornamelijk de stenen die je krijgt als je een legendary salvaged). Leek mij een mooi moment om wat kosten te maken. Achteraf denk ik dat ik het ook net zo makkelijk zonder die upgrades had kunnen doen. Daar komt bij dat letterlijk 30 minuten in WT3 ik meer dan de helft van m'n gear vervangen heb met Sacred items. Nu had ik wel de mazzel dat er net een world boss was ook.

Echt zonde geweest van al die materials :'(

[ Voor 6% gewijzigd door yinx84 op 07-06-2023 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Morrar schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 00:13:
[...]

Ik vermoed dungeons runnen zoveel mogelijk icm whispers quests?
Waarom specifiek die Whispers? Ben daar nog niet aan begonnen zeg maar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
yinx84 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:29:
Eeuwig zonde. Ik had voordat ik aan m'n capstone dungeon begon m'n gear geupgrade met kostbare materialen (voornamelijk de stenen die je krijgt als je een legendary salvaged). Leek mij een mooi moment om wat kosten te maken. Achteraf denk ik dat ik het ook net zo makkelijk zonder die upgrades had kunnen doen. Daar komt bij dat letterlijk 30 minuten in WT3 ik meer dan de helft van m'n gear vervangen heb met Sacred items. Nu had ik wel de mazzel dat er net een world boss was ook.

Echt zonde geweest van al die materials :'(
Die mats krijg je in WT3 redelijk snel weer terug, maak je daar maar niet zo druk om :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Angeloonie schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:33:
[...]

Waarom specifiek die Whispers? Ben daar nog niet aan begonnen zeg maar :P
Je krijgt een item cache voor een bepaalde slot + exp voor elke 10 grim favors die je complete. Op de kaart kan je aan de hand van icoontjes zien in welke zone je tree of whispers quests hebt. Het loopt uit een van een event doen, kelder clearen of een dungeon doen. Dat zijn allemaal wel activiteiten waar je veel experience door kan verzamelen dus het is gewoon een bonus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DrMacabre schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:18:
[...]

Mijn voeding is een 8j oude 550w corsair rmx.
Aangezien de 7800x3d relatief zuinig is leek me dat geen probleem. Forza 5 draait alles op extreme heel vlot bvb.
Vreemdste is dat hij ook crashte tijdens de end credits en filmpjes die op 30 fps gecapped zijn.

Nu reeds 2 dagen zonder crash.. die fps cap moet toch iets doen dan.. aan de temps is het alleszins heel duidelijk, verbruik van cpu en gpu ntrlk ook.
Op 144 kwam ik aan 50w voor de cpu max en 200 voor de gpu. Nu is dat 35 voor de cpu en nog geen 100 voor de gpu.
Zou denken dat 550W daar voldoende voor moet zijn, maar de leeftijd is er ntrlk ook i Guess..
Heb jij twee logins? :+ Er vanuit gaande dat jij ook drmacabr3 bent heb je een 4070 naast die cpu op een 8 jaar oude 550 watt voeding inderdaad wel wat krap. Het probleem zit daarbij niet zozeer in de sustained load wat je ziet als je er een meter tussen stopt (laat staan als je afgaat op rapportering in de pc zelf), maar in zeer korte pieken van de videokaart. Dat doen videokaarten altijd al wel maar de 4000 serie volgens mij nog wel meer.

Ik ben er echter ook weer niet heel erg thuis in, je zou er eventueel een topic voor kunnen openen in de hardware tak van het forum. Daar ga je meer mensen vinden die echt thuis zijn de hardware. Maar het zou mij verbazen als die niet ook gelijk de voeding verdenken. Je zou ook eens kunnen googlen op gpu power spikes of transient power spikes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
stickfiguur schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:47:
[...]

Je krijgt een item cache voor een bepaalde slot + exp voor elke 10 grim favors die je complete. Op de kaart kan je aan de hand van icoontjes zien in welke zone je tree of whispers quests hebt. Het loopt uit een van een event doen, kelder clearen of een dungeon doen. Dat zijn allemaal wel activiteiten waar je veel experience door kan verzamelen dus het is gewoon een bonus.
Ah dus gewoon bounties als D3? :P

Pagina: 1 ... 62 ... 213 Laatste