Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
sbmuc schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:50:
[...]

Tja, ik dacht dat je hem cross platform kon spelen. Kan ook, moet je alleen per omgeving(PC, Xbox, PS5) hem kopen :+ .
https://us.battle.net/sup...:~:text=Cross-Progression

Dure game zo! Maar prima, zal waarschijnlijk wel een paar honderd uur in gaan zitten..
Ik speel op de ps5 en m’n maat in Canada op de pc en steamdeck, werkte prima zo.

Inderdaad wel jammer dat ze niet volledig cross platform gaan, en dus 1 licentie voor alles? Zou prima moeten kunnen want je logt in met je bnet account en zo kunnen ze toch restricties toekennen

[ Voor 16% gewijzigd door Bulls op 06-06-2023 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Louw Post schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:19:
[...]

Je krijgt dan een nieuwe skill die je in je hotbar moet zetten, dan komt de Golum ook meteen tevoorschijn. Heb die quest toevallig ook zojuist gedaan.
Maar hoe voeg ik een skill toe aan de skillbar ?
Als ik bij abilities kijk zie ik geen volume staan of kijk ik erover heen ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:00
Bulls schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:56:
[...]

Ik speel op de ps5 en m’n maat in Canada op de pc en steamdeck, werkte prima zo.
Precies, dat is cross platform en dat werkt prima. Echter "Cross-Progression" werkt dus alleen als je hem per omgeving koopt. Ik wil hem graag op de PC kunnen spelen en met hetzelfde account op de Xbox-X spelen. Dan moet ik hem 2x kopen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Zo met de Fire sorc klaar met de main story. Nu alle sidequests/dungeons en andere activiteiten gaan doen :P

Gaat best lekker, al merk ik dat WT3 nu best pittig is ineens, terwijl ik daarvoor op WT3 amper hoefde te healen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ngMt2nSFKAS0xOGq4hzkSmP1g04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B31MkGaU4zMGMvAJCjo7XM3e.jpg?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:00:
Zo met de Fire sorc klaar met de main story. Nu alle sidequests/dungeons en andere activiteiten gaan doen :P

Gaat best lekker, al merk ik dat WT3 nu best pittig is ineens, terwijl ik daarvoor op WT3 amper hoefde te healen.
[Afbeelding]
Ja je niet Sacred gear is snel obsolete

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09 19:58
chucky666 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:56:
[...]

Je gaat naar de talent tree en daar zou je een optie moeten hebben om je skills aan te passen. Daar opent dan een nieuw schermpje en daar is de golem te vinden. Zo heb ik het op de XBox gedaan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Net begonnen met een chain lightning Sorcerer. Maar begin ook een beetje te twijfelen of ik niet voor een Pulverize Druid moet gaan…

Heb eigenlijk amper nog progress, dus evt nu switchen is niet erg…

Sorcerer ziet er leuk uit op het scherm met alle chain lightning op het scherm. Maar ben bang dat ik later wat meer problemen krijg met health. Druid lijkt me ook prima in staat voor AoE net als de sorcerer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

In hoeverre is het upgraden van items belangrijk? Ik zie in veel screenshots (in dit topic) dat gear nagenoeg maximaal upgraded is. Ik kreeg het laatst ook als eerste advies om te doen omdat ik een bepaalde quest niet haalde (en het daarna inderdaad wel stukken beter ging).

Ik vind het namelijk (nog) een beetje zonde van de resources en spaar dat liever uit wanneer ik endgame gear heb (en dat duurt nog wel even).

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 06-06-2023 12:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Nouja qua invites zit hij vol..

Zal een clan 3 maken voor de laat komers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
CH4OS schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:12:
In hoeverre is het upgraden van items belangrijk? Ik zie in veel screenshots (in dit topic) dat gear nagenoeg maximaal upgraded is. Ik kreeg het laatst ook als eerste advies om te doen omdat ik een bepaalde quest niet haalde (en het daarna inderdaad wel stukken beter ging).

Ik vind het namelijk (nog) een beetje zonde van de resources en spaar dat liever uit wanneer ik endgame gear heb (en dat duurt nog wel even).
Mijn druid is nu level 42 en ik heb gisteren voor het eerst een upgrade gedaan omdat ik merkte dat ik wat power tekort kwam. Nieuwe uitrusting farmen zit er niet in omdat ik niet weet hoelang de campaign nog duurt en ik niet boven lvl 50 wil uitkomen. Maar zeker in het begin vind je zo snel nieuw spul dat upgraden niet nodig is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
Kaasje123 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:49:
[...]

Snap sowieso niet waarom die optie niet standaard aanstaat. Was het eerste wat ik deed ook tijdens de beta na het bekijken van de opties.
Ja, dit vind ik zelf ook echt belachelijk.

Aan de ene kant lopen ze te miepen dat je het spel niet koopt, maar een licentie om het mogen spelen. En nu koop je een licentie (die aan je Battle.net account hangt nota bene) en kun je maar op een platform spelen.

Sowieso vraag ik mij af welk percentage nu werkelijk het spel op twee platforms koopt en dus hoeveel winst ze werkelijk mislopen door het gewoon vrij te geven. Het is niet zo dat je hem op de PS5 kunt spelen tegelijkertijd op de PC aangezien ze dat natuurlijk aan je Battle.net account zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Lekker Ventje schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:17:
[...]

Mijn druid is nu level 42 en ik heb gisteren voor het eerst een upgrade gedaan omdat ik merkte dat ik wat power tekort kwam. Nieuwe uitrusting farmen zit er niet in omdat ik niet weet hoelang de campaign nog duurt en ik niet boven lvl 50 wil uitkomen. Maar zeker in het begin vind je zo snel nieuw spul dat upgraden niet nodig is.
Waarom zou je de campaign niet op level 51 kunnen afmaken? Maakt dat echt uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:17
Ben wel benieuwd hoe ze de seasons gaan aanpakken.

Ik hoop toch niet dat je al die knaken statues dan opnieuw af moet gaan. Dat zou een dikke turn off zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Is er al iets gevonden om sneller alts te levelen?

Vind het prima om te spelen maar om nou écht alleen maar dungeons te doen komt me ook m'n neus wel uit inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:03
Worden bepaalde stats als "+10% damage op afstand" meegenomen in de vergelijking qua DPS tussen wapens?

Vind het lastig om op m'n sorc te bepalen welk wapen nu beter is. De base DPS is van een bepaalde staff bijvoorbeeld hoger, maar mist dan wel extra intelligence of bovengenoemde stats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
co2301 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:22:
Worden bepaalde stats als "+10% damage op afstand" meegenomen in de vergelijking qua DPS tussen wapens?

Vind het lastig om op m'n sorc te bepalen welk wapen nu beter is. De base DPS is van een bepaalde staff bijvoorbeeld hoger, maar mist dan wel extra intelligence of bovengenoemde stats..
Volgens mij worden dat soort conditionele bonuses niet meegenomen in DPS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Robbaman schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:19:
[...]

Waarom zou je de campaign niet op level 51 kunnen afmaken? Maakt dat echt uit?
Wordt aangeraden omdat het daarna moeilijker wordt. De monsters scalen met je level mee maar je hebt zelf geen skillpunten meer. En wat ik begrepen heb kun je pas naar WT3 als je de campaign uitgespeeld hebt. Je uitrusting gaat dus achterlopen op je level omdat je geen beter spul kunt farmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
Robbaman schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:44:
[...]

Wat je even moet doen is bij de instellingen "Advanced Tooltips" aanzetten. Dan zul je zien wanneer je over Arc Lash gaat met je muis dat in de tooltip onder andere staat hoeveel procent van je weapon damage deze skill gebruikt. Hogere levels van de skill gebruiken steeds hogere percentages van je weapon dmg.

Sowieso een aanrader voor iedereen om deze advanced tooltips aan te zetten aangezien je daarmee veel meer nuttige info ziet, zoals bijvoorbeeld de ranges van mogelijke waarden voor stats (bijv als je een +10% roll op een wapen hebt, dan staat er achter [8.5% - 14.3%], waardoor je een idee krijgt of het een goede of slechte roll is geweest en of het bijvoorbeeld de moeite is om bij de Mystic (of hoe die precies heet) te re-rollen.
Geweldige tip, thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

chucky666 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:56:
[...]

Op PC klik ik op S en dan zie ik al mijn skills. Deze kun je dan naar de skillbar slepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bulls schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:56:
[...]

Inderdaad wel jammer dat ze niet volledig cross platform gaan, en dus 1 licentie voor alles? Zou prima moeten kunnen want je logt in met je bnet account en zo kunnen ze toch restricties toekennen
Dat kan niet omdat Microsoft en Sony daar niet akkoord mee zouden gaan. Zij verdienen aan die consoles door een percentage van de verkoopprijs van alle games te pakken. Maar als je dan op pc rechtstreeks bij Blizzard kunt kopen en vervolgens op de console spelen dan lopen zij dus geld mis.

Bij free to play games zit het dan in een percentage krijgen van alle microtransacties. Dat is ook waarom Sony een tijdje terug moeilijk deed over cross progressie want ze waren bang dat de aankopen dan buiten hun ecosysteem zouden plaats vinden waardoor zij dus minder zouden verdienen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ben nu level 36 en net act 2 klaar. Vraag mij alleen af wat ik met gear moet doen. Heb nu een aantal items met bijv. +2 skill points voor een bepaalde skill. Is het slim om zulke gear te bewaren of gewoon alles sell/salvage? En wat te doen met legendary items? Salvage? Aspect extracten? Heb nu een aspect (Aspect of Ancestral Echoes) dubbel waarvan ik denk dat ik die op een hoger level wil gebruiken.

Enige wat ik nu dus bewaar zijn aspects en gems.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 23:37
Lekker Ventje schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:25:
[...]

Wordt aangeraden omdat het daarna moeilijker wordt. De monsters scalen met je level mee maar je hebt zelf geen skillpunten meer. En wat ik begrepen heb kun je pas naar WT3 als je de campaign uitgespeeld hebt. Je uitrusting gaat dus achterlopen op je level omdat je geen beter spul kunt farmen.
De monster schalen tot level 50 in WT1 en 2. En hoewel je geen skillpunten hebt, heb je wel paragon punten die een beetje helpen op een hoger level. Op WT3 beginnen alle monster trouwens op lvl 53 dus maakt het niet uit of je de campaign op level 50-53 uitspeelt. Toen ik op WT3 kwam had ik nogal wat moeite, ben toen terug gegaan naar WT1 en heb wat renown gefarmed totdat ik de 4-paragon punten reward kon claimen in de eerste zone. Daarna werd WT3 wel wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
ProfaNe schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:37:
Ben nu level 36 en net act 2 klaar. Vraag mij alleen af wat ik met gear moet doen. Heb nu een aantal items met bijv. +2 skill points voor een bepaalde skill. Is het slim om zulke gear te bewaren of gewoon alles sell/salvage? En wat te doen met legendary items? Salvage? Aspect extracten? Heb nu een aspect (Aspect of Ancestral Echoes) dubbel waarvan ik denk dat ik die op een hoger level wil gebruiken.

Enige wat ik nu dus bewaar zijn aspects en gems.
Met die advanced stats kan je al zien hoe goed die items zijn. Ik heb zo al een item geloot met het max % voor de flurry skill.
Alles dat niet nuttig is in mijn build gaat in de vuilbak.
Ik ken ook mensen die een koffer vol met geel hebben voor andere characters. Maar voor mij is dat niet echt de moeite. De kans is toch groot dat eens je een nieuwe begint je betere loot kan krijgen.
Dubbele aspecten zijn nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Boermansjo schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:46:
[...]

Met die advanced stats kan je al zien hoe goed die items zijn. Ik heb zo al een item geloot met het max % voor de flurry skill.
Alles dat niet nuttig is in mijn build gaat in de vuilbak.
Ik ken ook mensen die een koffer vol met geel hebben voor andere characters. Maar voor mij is dat niet echt de moeite. De kans is toch groot dat eens je een nieuwe begint je betere loot kan krijgen.
Dubbele aspecten zijn nutteloos.
Dubbel aspecten nutteloos? Als ik een aspect op een item zet ben je die kwijt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mja, ik ben iets van level 25 of zo met mijn Druid, maar heb al wel meermaals moeten upgraden, omdat ik ook merkte dat ik power te kort kwam, mede omdat ik weinig wapen upgrades drop kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:19

nFo

PearlChoco schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:49:
Ik heb een complete noob vraag:

ik speel een sorc en mijn basic ability 'Arc Lash' doet 79 dmg. Mijn wapen is een 2H staff en doet 154 dmg/s.
Als ik een vijand aanval met linker muisklik, dan gebruik ik vermoedelijk mijn basic attack met 79dmg? Hoe kan ik gebruik maken van die 154 dmg/s?
Bovendien doet die staf ook nog eens +20% basic ability dmg, waarvan ik al helemaal niet meer weet hoe ik dat moet benutten :)

Help!
Arc Lash doet 2x damage per hit. Staan twee random numbers bij, lastig te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ProfaNe schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:47:
Dubbel aspecten nutteloos? Als ik een aspect op een item zet ben je die kwijt toch?
Volgens mij wordt 1 wapen voor meerdere characters bedoeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:28

Plainside

I browse when I'm at work

CH4OS schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:51:
[...]
Mja, ik ben iets van level 25 of zo met mijn Druid, maar heb al wel meermaals moeten upgraden, omdat ik ook merkte dat ik power te kort kwam, mede omdat ik weinig wapen upgrades drop kreeg.
Lijkt meer drop afhankelijk te zijn in mijn ervaring. Soms is een Geupgrade Rare alsnog beter dan de geupgarde legendary welke rond zelfde moment dropte.

Salvage ook gewoon heel veel, vooral voor nieuwe looks :X

Maar ben nog ver onder lvl 50 dus maakt mij nog niet veel uit allemaal.

En zit te denken om vanavond toch maar nieuwe char te maken om te zien hoe Barb speelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
WishmasterNL schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:09:

Sorcerer ziet er leuk uit op het scherm met alle chain lightning op het scherm. Maar ben bang dat ik later wat meer problemen krijg met health. Druid lijkt me ook prima in staat voor AoE net als de sorcerer.
Ik heb een sorc met een arc-built :-)
Dat wil zeggen dat ik enkel de baseskill spam. Dat is mijn enige aanval.
Voor de rest alles op defend ( barriers ) Barriers + crit.

Met als resultaat dat ik vrijwel nooit dood ga. Net mn eerste nightmare dungeon gedaan op WT3 met 3 vingers in m'n neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Plainside schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:55:
Salvage ook gewoon heel veel, vooral voor nieuwe looks :X
Ja en de materials. :) Je bent niet de enige. Ik krijg ook steeds vaker gear voor specifieke subclasses, die ik zelf niet ben. Die salvage is meestal.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 06-06-2023 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:45
Angeloonie schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:00:

[Afbeelding]
Ik wil ook Fire sorc gaan spelen.. Hoe bevalt het?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
stickfiguur schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:58:
[...]

Arc Lash rank 1 gebruikt 42% van je weapon damage, + 20% basic ability damage en dan kom je op (154 * .42) * 1.2 = ~77 dmg. Dat lijkt dus wel redelijk in de buurt te zitten van wat jij ziet. Niets aan de hand dus lijkt me.

Je hoeft overigens niets speciaals te doen om die stats te gebruiken, alleen equippen.
Oke da's duidelijk :)

Maar dit roept nog extra vragen op:
1) als je een wapen equipt dat bv 1,2 attacks /s doet, gaat dan je ability ook sneller aanvallen? Of wordt de snelheid gewoon in de dps verrekend.
2) Hoe zit het als in beide handen een wapen hebt? Mijn sorc heeft nu bv een dagger (103 dps) en een relic skull (74 dps). Gewoon optellen?
3) En laatste vraag: dagger + skull geeft een "attack power" van 183. Louter mijn 2H staff geeft een "attack power" van 163, dus minder. Toch doet Arc Lash méér damage met die staf dan met dagger+skull: die attack power is dus niet veel zeggend?

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 22-09 19:39
ik lees veel mensen die aan het spelen zijn en klaar aan het maken zijn voor iets.
waar is men klaar voor aan het maken? Ik ben echt heel n00b.

Dacht dat je bij een seizoen een nieuwe char moest maken. dus dat je toch vanaf 0 begint?
wat is dan de actie om je "klaar" te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Ga zo met de game beginnen.

Klopt het dat de Sorcerer class minde goed speelt dan in de beta ?
Las het ergens van de week.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Buizerd__NL schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:59:
[...]

Ik wil ook Fire sorc gaan spelen.. Hoe bevalt het?
Vrij goed, het is een wat indirectere speelstijl, want je doet veel burning dmg over tijd. Doel is om zo snel mogelijk iedereen in de fik hebben, daarna krijg je via passives extra dmg door burning, maar ook healing etc.

Firewall brand alles weg, en Hydra (zeker als je er 2 kunt) helpen enorm goed tegen bosses, je kunt dan gewoon rondlopen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:53
Eindelijk ook begonnen. Sorcerer gekozen zoals ik eigenlijk altijd doe. Level 9 pas. Game loopt nu vast bij het interacten met Tsepilove Larder :?

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
gupfishy schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:04:
ik lees veel mensen die aan het spelen zijn en klaar aan het maken zijn voor iets.
waar is men klaar voor aan het maken? Ik ben echt heel n00b.

Dacht dat je bij een seizoen een nieuwe char moest maken. dus dat je toch vanaf 0 begint?
wat is dan de actie om je "klaar" te maken?
Bij het seizoen kan je profijt hebben van het completen van de campagne, het unlocken van alle statues of lillith en het unlocken van de mount.

Met klaar maken kan ook worden bedoeld klaarmaken voor de huidige endgame natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 22-09 19:39
Bazziek schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:10:
[...]

Bij het seizoen kan je profijt hebben van het completen van de campagne, het unlocken van alle statues of lillith en het unlocken van de mount.

Met klaar maken kan ook worden bedoeld klaarmaken voor de huidige endgame natuurlijk.
aha ok. dus dat is in ieder geval handig. De end game is toch vooral de bazen etc gaan slayen en dan de paragon levels halen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
En endgame is gewoon moeilijkere dungeons completen en je character zo sterk mogelijk maken.
In een notendop.

Er is namelijk niet veel anders te doen dan op de begingame / niet endgame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
De endgame nu is erg bare bones tot de seasons uitkomen. Ik heb dan ook geen haast nu.

Enige wat ik hoop is dat de seasons je niet verplichten al die collectibles zoals die statues en cellars opnieuw te doen, want dan haak ik denk ik vrij snel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[...]

Hoe is de druid nu? Bij de beta leek hij toch erg zwak, voor zover we dat konden zien.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-09 16:57
Mijn druid is pas lvl 17, maar kan niet zeggen dat ik de druid erg zwak vind.
Vind het zelf lekker spelen als met de Werewolf form and lightning attacks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
Iets minder dan een kwartiertje tot de volgende worldboss in seared basin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
hexta schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:31:
[...]

Hoe is de druid nu? Bij de beta leek hij toch erg zwak, voor zover we dat konden zien.
Er is 1 vrij goede build nu, vooral in de late campaign, aangezien je er een specifieke leggo voor nodig hebt die het mooi doet, weinig bossdamage, maar wel dikke aoe voor packs en heel tanky.

Maar om daar te komen kost wel wat, mijn druid is 49 nu, maar ik heb de eerste 35 lvls echt moeite gehad met dungeons. Traag levelen, matige resource management en moeite met bosses.

Vond ik op mijn necro en rogue een stuk minder opvallend, daar heb ik weinig moeite met lvlen en gaat die veel soepeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
LZ86 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:46:
[...]

Er is 1 vrij goede build nu, vooral in de late campaign, aangezien je er een specifieke leggo voor nodig hebt die het mooi doet, weinig bossdamage, maar wel dikke aoe voor packs en heel tanky.

Maar om daar te komen kost wel wat, mijn druid is 49 nu, maar ik heb de eerste 35 lvls echt moeite gehad met dungeons. Traag levelen en moeite met bosses.

Vond ik op mijn necro en rogue een stuk minder opvallend, daar heb ik weinig moeite met lvlen en gaat die veel soepeler
Ah ja dat klinkt inderdaad zoals in de beta, bedankt!

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
hexta schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:47:
[...]

Ah ja dat klinkt inderdaad zoals in de beta, bedankt!
Oh begrijp me niet verkeerd. Nu ik die legendary heb is het erg fijn spelen. Zeer tanky en goede damage op packs. Alleen duren bosses nu erg lang. Maar ik sterf iig niet meer zo veel nu. Ik kreeg een bepaalde boss in de act 2 campaign gewoon niet dood voordat ik naar deze build was gerespecced.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik vind het een hele hele leuke class om te spelen. Verschillende build mogelijkheden die ook heel anders er uit zien door je transformations etc waardoor het verfrissend is.

Ik speel hardcore en bosses gaan inderdaad wat trager dan andere classes misschien maar ik ben wel weer meer tanky dan andere classes. Gisteren de capstone dungeon gehaald om Tier 3 te unlocken en vrijwel zonder problemen gehaald.

De beta was die vooral zwak omdat je veel skillpoints en powers misten. Early game is die inderdaad iets minder maar alleen in vergelijking met de andere classes. het is niet zo dat het te slecht is en je niet vooruit kan. Ik heb voornamelijk alleen nog maar solo gespeeld en alles dus kunnen doen.

Uiteindelijk in ver endgame zullen we misschien wat achterlopen dat weet ik niet. maar nu gewoon midtier is er helemaal niks aan de hand.

De 3e level 100 Hardcore was toevallig ook een druid.

En qua class fantasy vind ik het de coolste dus als je denkt druid leuk te vinden gewoon aanmaken joh :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:54
iaxe393 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:42:
Dankje voor de headsup! Net neergehaald in no-time >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:09
Meer mensen die deze game ook krijgen via hun nieuw aangekochte videokaart? Er liepen aardig wat acties als je een nvidia 40xx kocht je er D4 gratis bij zou krijgen. Nu heeft een bekende van mij een nieuwe 4070 gekocht en stond er ook bij dat hij daar D4 bij zou krijgen, maar er zat geen key of iets in de doos erbij. Beetje googlen staat dat je een mail moet krijgen en dat je moet aanmelden bij nvidia center. hij heeft zich aangemeld, maar geen key nog.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Nog nooit Diablo gespeeld, maar gaat toch wel kriebelen als ik wat filmpjes kijk. Kan ik het later ook spelen op mijn laptop als ik het nu koop op Xbox (€10 duurder)? Mijn laptop is nu kapot, maar ga proberen te repareren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nee, je zal voor PC opnieuw moeten kopen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iaxe393
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/SNfPfZX/image.png

prima roll wel..

[ Voor 26% gewijzigd door iaxe393 op 06-06-2023 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nice, ja de mijne heeft een roll van 0.30% en zorgde meteen voor tankyness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SMD007 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:06:
Meer mensen die deze game ook krijgen via hun nieuw aangekochte videokaart? Er liepen aardig wat acties als je een nvidia 40xx kocht je er D4 gratis bij zou krijgen. Nu heeft een bekende van mij een nieuwe 4070 gekocht en stond er ook bij dat hij daar D4 bij zou krijgen, maar er zat geen key of iets in de doos erbij. Beetje googlen staat dat je een mail moet krijgen en dat je moet aanmelden bij nvidia center. hij heeft zich aangemeld, maar geen key nog.
Kan ook in de spam folder zitten. Ik zou als het te lang duurt, nVidia contacteren of de fabrikant van de videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:27
Ik wil diablo enkel solo spelen op een Xbox One, maar ik zie dat online altijd verplicht is. Geen probleem alleen zie ik dat Xbox Live Gold vereist is. Is dat ook voor enkel solo spelen?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
online is online toch, geen idee hoe het zit met xbox gold maar je ziet gewoon mensen in de steden en in de open wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Hari-Bo schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:16:
Ik wil diablo enkel solo spelen op een Xbox One, maar ik zie dat online altijd verplicht is. Geen probleem alleen zie ik dat Xbox Live Gold vereist is. Is dat ook voor enkel solo spelen?
Yes. Gelukkig kan je die voor weinig oppikken. 7,50e voor 3 maanden bijv.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 22:40

The Legend

*Plop*

Ik zit ergens in act IV maar mijn town portals zijn ineens niet meer zichtbaar op de map :? Bug of doe ik wat fout? Uitloggen heeft geen effect. Speel op de Ps5.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Tektoon schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:19:
[...]

-O- Dat is dan nogo voor mij, wil het graag spelen maar buiten eenmalige aanschaf houdt het wat mij betreft op.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[...]

Ik heb een poisonbuild met shred, vine, claw, wolves, blood howl en rabies en dat gaat prima en als ik de verhalen moet geloven wordt het alleen maar nog beter. Niet alles gaat even makkelijk maar ik ga erg weinig dood en de wolven kunnen aardig tanken. De meeste elites gaan makkelijk neer, boss fights is wat meer kiten maar zijn nog goed te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Derr_Hans schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:17:
online is online toch, geen idee hoe het zit met xbox gold maar je ziet gewoon mensen in de steden en in de open wereld.
Als je alleen solo wilt spelen, kan ik me voorstellen dat je geen Xbox Gold wilt gebruiken. ;)

Maar goed, om de vraag te beantwoorden:
Does Diablo 4 Require PS+ or Xbox Live Gold? Yes, you need PlayStation Plus or Xbox Live Gold in order to play Diablo 4. This includes playing it solo, in couch co-op mode, and of course online multiplayer.

Regardless of what content you do, or if you opt to not engage with the social aspects of the game, you will still need a PS+ or Xbox Live Gold subscription.
Bron: https://gamingintel.com/x...laystation-plus-diablo-4/ - deze bron is incorrect, lees verder voor meer hierover.

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 06-06-2023 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:00
Gold als Renown-beloning is wel useless, imho. Ik had zo 500k bij elkaar gespaard door simpelweg gear te verkopen na twee / drie dungeon runs.

Gold is geen issue, maar goed ... Wanneer is dat wel geweest in Diablo? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Yonix schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:30:
Ik kan mij bepaalde tijden herinneren uit Diablo 3... :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:30

OMD

Yonix schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:30:
Gold als Renown-beloning is wel useless, imho. Ik had zo 500k bij elkaar gespaard door simpelweg gear te verkopen na twee / drie dungeon runs.

Ja, ben ook ontzettend blij als ik bij renown 3000 gold krijg, Erg handig als je al 1,1 miljoen hebt 8)7

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09 15:14
Hari-Bo schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:16:
Tektoon schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:19:
[...]

Derr_Hans schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:17:
Hari-Bo schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:20:
[...]

-O- Dat is dan nogo voor mij, wil het graag spelen maar buiten eenmalige aanschaf houdt het wat mij betreft op.
Dit is niet correct.
PepieNL schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:19:
[Afbeelding]

Dit was nog een stukje onzekerheid, maar op consoles is het dus niet mandatory om een online dienst te hebben draaien (net als met D3).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8FcVH--ZewZM9D4FzcymyiMz8jU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IbuTBNZwRZtB0TFN22Hv7Hlx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door PepieNL op 06-06-2023 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
@PepieNL Dat biedt perspectief, online gedoe boeit mij 0,0 namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:39
Hari-Bo schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:20:
[...]

PSplus is niet vereist, zou raar zijn als Live Gold dan wel verplicht is toch?

Edit: ik zie dat @PepieNL je al voorzien had van die info :)

[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 06-06-2023 14:54 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Derr_Hans schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:13:
Nee, je zal voor PC opnieuw moeten kopen.
Teleurstellend, maar dank je voor het snelle antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Hulleman schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:54:
[...]

PSplus is niet vereist, zou raar zijn als Live Gold dan wel verplicht is toch?

Edit: ik zie dat @PepieNL je al voorzien had van die info :)
had een beetje spijt dat ik plus had gekocht toen ik dit las, maar uiteindelijk maakt het het wel leuker echt super tof om wat companions tegen te komen onderweg die je opeens spontaan beginnen te helpen op een quest of een event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
PearlChoco schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:03:
[...]

1) als je een wapen equipt dat bv 1,2 attacks /s doet, gaat dan je ability ook sneller aanvallen? Of wordt de snelheid gewoon in de dps verrekend.
2) Hoe zit het als in beide handen een wapen hebt? Mijn sorc heeft nu bv een dagger (103 dps) en een relic skull (74 dps). Gewoon optellen?
3) En laatste vraag: dagger + skull geeft een "attack power" van 183. Louter mijn 2H staff geeft een "attack power" van 163, dus minder. Toch doet Arc Lash méér damage met die staf dan met dagger+skull: die attack power is dus niet veel zeggend?

Bedankt!!
1) Als je en wapen hebt die sneller aanvalt, dan doet deze in de regel minder damage per aanval. Dat zie je dan inderdaad terug in de dps.

2) In het geval van de Sorc wel ja omdat je eigenlijk helemaal niet met je wapens aanvalt. Ik meen me te herinneren dat bij classes die wel echt met de wapens slaan de damage afhankelijk is van met welk wapen er aangevallen wordt en voor abilities het gemiddelde genomen wordt, maar ik speel altijd sorc :)

3) Ik neem aan dat je het over 'item power' hebt? Attack Power heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen, maar Item Power is meer een soort level op basis waarvan de min/max stats van een item bepaald worden. Een crappy roll van een item met hogere item power kan veel slechter zijn dan een goede roll van een lagere item power.

Daarnaast is het ook belangrijk waar die 'item power' dan in is gaan zitten. Een staff met +25% lightning damage met een lagere item power dan een staff met +30% fire damage kan nog steeds flink meer damage doen met je arc lash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Lijkt inderdaad te kloppen..

Stukje text van internet..
Let’s be clear: basic to play Diablo 4 PlayStation Plus and Xbox Live Gold are not required.

However the two subscriptions of Sony and Microsoft are required for online multiplayer and “certain” online features.

The confirmation comes directly from a post on the official Diablo 4 blog, which reads:

“You do not need to have an active Xbox Live Gold or PlayStation Plus membership to play Diablo IV during Open Beta and Early Access weekends. […] Upon the release of Diablo IV, you will need to have an active Xbox Live Gold or PlayStation Plus membership to access some of the game’s multiplayer features.”

So what are the Diablo 4 multiplayer features that require a subscription to PlayStation Plus and Xbox Live Gold? In this case unfortunately Blizzard did not offer precise indications. But based on a tweet from global community development director Adam Fletcher, we learn that these will include the PvP, chat and the ability to form parties with friends and other online players.

Instead, we can exclude the local co-op “from the sofa”, since everything takes place with the same console.

However, other doubts to cliffs remain. For example, will we still be able to see other online users in the game world without PS Plus or Xbox Live Gold? Will it be possible to participate in battles against World Bosses like Ashava, since they don’t necessarily require you to form a party? Will it be possible to access the special areas called “Fields of Hate”, while not being able to participate in PvP? Unfortunately for the moment we have not found clear official answers in this regard

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het mmorpg light gevoel bevalt me best goed, laat de wereld meer leven. Zeer tevreden met de game en heb alweer zin in vanavond. :9 Het zorgt er wel voor dat ik nog liever zie dat je seasons als optie zou kunnen doen op je huidige char. Lees ik steeds meer dus wie weet dat Blizzard er nog eens over nadenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:39
NightShadow22 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:57:
[...]

had een beetje spijt dat ik plus had gekocht toen ik dit las, maar uiteindelijk maakt het het wel leuker echt super tof om wat companions tegen te komen onderweg die je opeens spontaan beginnen te helpen op een quest of een event.
Ben heel beniewd naar de game, ook wel naar het online gedeelte. Vanavond even opstarten :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Hulleman schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 15:32:
[...]

Ben heel beniewd naar de game, ook wel naar het online gedeelte. Vanavond even opstarten :)
Hij is echt super goed! , Voor mij mn eerste Diablo maar ben echt helemaal hooked!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 15:21:
Het mmorpg light gevoel bevalt me best goed, laat de wereld meer leven. Zeer tevreden met de game en heb alweer zin in vanavond. :9 Het zorgt er wel voor dat ik nog liever zie dat je seasons als optie zou kunnen doen op je huidige char. Lees ik steeds meer dus wie weet dat Blizzard er nog eens over nadenkt.
Dat zou wel fijn zijn, dan hoef je tenminste niet binnen een x aantal weken alles te halen, maar kun je wat relaxter spelen.

Los daarvan ben ik voor de gein eens WT3 gaan doen, en dat gaat blijkbaar nog onwijs lekker ook. Nu eens kijken naar een nieuwe build om te proberen. Waarschijnlijk ga ik van Arc Lash naar Ice Shards sorc.

Wat ik zoek is iets dat continu veel dmg kan uitdelen. Heb nu al flink ingezet op cooldown reduction, maar ik merk wel dat het tegen de grenzen aan loopt met de arc lash build. Ik heb het idee dat, omdat ik nu op lvl 53 zit, het met die mana pool issues ook wel gaat meevallen.

Heb alleen nog niet alle dungeons gedaan voor de aspects die ervoor nodig zijn. Dat gaat nog even flink farmen worden denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Hier ook net WT3 gestart. Ik ben lvl 51 en ben er echt wel klaar voor. Alle items die droppen in WT2 de laatste paar uur zijn 10 levels lager lijkt het wel. Nu moeilijk kiezen wat ik eerst wil doen... Whispers, Helltides of Nightmare dungeons? Misschien eerst maar gewoon even alle Renown en Statues unlocked :)

[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 06-06-2023 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
[...]

Bedankt!!
Je stelt de juiste vragen en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet overal precies het antwoord op heb. Voor zover ik getest heb lijkt een 2h vs 1h+offhand wel uit te maken voor hoe snel je kan aanvallen. Wellicht dat het dus te maken heeft met DPS, staff valt langzamer aan = grotere hits per keer ivm 1h+offhand die sneller aanvalt met kleinere hits. Wellicht de moeite waard om eens te testen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Druid nu op level 56, paragon board maakt je character veel en veel sterker. Inmiddels ook de Shockwave aspect gevonden wat mijn Pulverize Druid compleet maakt. Eindelijk voel ik mij echt sterk. De meeste mobs gaan wel in één keer neer maar de elites hebben wel een paar klappen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ben je nu de appearance kwijt van je legendary als je de aspect er af haalt? Ik heb een aantal fraaie skins maar die ben je dan kwijt? Oftewel, kiezen voor de aspect of dismantelen voor de looks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Xanthian schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 15:50:
Druid nu op level 56, paragon board maakt je character veel en veel sterker. Inmiddels ook de Shockwave aspect gevonden wat mijn Pulverize Druid compleet maakt. Eindelijk voel ik mij echt sterk. De meeste mobs gaan wel in één keer neer maar de elites hebben wel een paar klappen nodig.
Klinkt alsof het lekker gaat, mijn arc lash sorc staat op de meeste enemies flink te rossen voordat het neergaat. Bosses gaan redelijk soepel, maar trash is echt niet doorheen te komen soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
stickfiguur schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 15:50:
[...]

Je stelt de juiste vragen en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet overal precies het antwoord op heb. Voor zover ik getest heb lijkt een 2h vs 1h+offhand wel uit te maken voor hoe snel je kan aanvallen. Wellicht dat het dus te maken heeft met DPS, staff valt langzamer aan = grotere hits per keer ivm 1h+offhand die sneller aanvalt met kleinere hits. Wellicht de moeite waard om eens te testen ja.
Een hogere attackspeed = een snellere hit animatie = meer hits per seconde. Dus ook meer DPS.

Wat het voordeel is bij hogere attackspeed is wanneer je je basic skill als main attack gebruikt. Dan genereer je sneller CC, en generate je sneller je main resource.

Wanneer je weinig je basic skills gebruikt kan het je nekken omdat meer attacks per seconde betekent dat je ook sneller door je resources gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
iaxe393 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 13:42:
Zijn er ergens timers beschikbaar oid? Hoe weet je waar ze spawnen en hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Bedankt!!
Attackpower zegt inderdaad niet alles.
Als je all stats of intellect op je wapen zit (of armor) dan zal je arc lash meer damage in je tooltip van de spel laten zien.

De % damage to blabla effecten zijn dan weer niet zichtbaar in de spell tooltip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:22
JimMorrison schreef op maandag 5 juni 2023 @ 23:28:
[...]

Momenteel best GoT 2 joinen, zitten nog steeds vol :)
Ik (eFTWO#2149) kon net weer een join request voor de originele sturen, is er weer plaats of zal ik 3 inmiddels joinen?

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Mijn rogue is nu level 23 geloof ik, maar denk dat ik vanavond ga switchen naar iets anders.
De super snelle gameplay en het feit dat je heel squishy bent is blijkbaar niet mijn playstyle.
Ik hoopte eerst dat de rogue mij wel zou trekken omdat deze zowel melee als ranged kan.
Voor season 1 wil ik een sorcerer gaan maken deze vond ik super leuk in de beta/server slam.
Misschien ga ik wel een druid of een barbarian proberen, die zijn beide wel tanky volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
So_Surreal schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 16:12:
Mijn rogue is nu level 23 geloof ik, maar denk dat ik vanavond ga switchen naar iets anders.
De super snelle gameplay en het feit dat je heel squishy bent is blijkbaar niet mijn playstyle.
Ik hoopte eerst dat de rogue mij wel zou trekken omdat deze zowel melee als ranged kan.
Voor season 1 wil ik een sorcerer gaan maken deze vond ik super leuk in de beta/server slam.
Misschien ga ik wel een druid of een barbarian proberen, die zijn beide wel tanky volgens mij.
Kan wellicht een kwestie van gear zijn, ik vind mezelf best tanky en kan aardige packs wel tanken.
Zijn wel wat abilities die je one shotten op een hogere tier nightmare dungeons. Maar dat is een kwestie van dash/evade gebruiken als je wat effecten ziet.

Ik heb zo veel zelf healing dat ik met bijvoorbeeld 2x een flurry full health ben na bijna dood te zijn.

Maar neemt niet weg dat de snelle gameplay nog steeds een ding blijft, lange sessies heb je gewoon wel wat last van je hand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:48
stickfiguur schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 15:50:
[...]

Je hebt ook meer affixes als je twee dingen equipped in plaats van één. Dat maakt voor mijn build dat mijn damage hoger is met een wand+offhand dan met een staff.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 06:44:
Nog een dagje werken en dan kan ik (als het goed is) vanavond lekker aan de slag.

Barbarian it is... ;)
Gewoon mezelf even quoten... ;)

Maarreeh... Ik ben thuis, de game is binnen, de game is geïnstalleerd... nu nog even geduld en vanavond aan de bak! (geduld komt voort uit: de kids... ;))

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Laatst online: 04-08 10:07
frankv120 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 16:03:
[...]

Ik (eFTWO#2149) kon net weer een join request voor de originele sturen, is er weer plaats of zal ik 3 inmiddels joinen?
Helaas nog vol :|

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:47
Ik heb alle altars of lilith inmiddels gevonden, daarmee ook alle region op renown level 3 compleet. Mijn sorcerer (lvl 50) voelt alleen nog niet echt sterk. Speel nog steeds op WT1. Heb een handjevol legendaries, maar weinig geluk met synergy en goede stats op items.
Volgende sessie maar wat tijd stoppen in Tree of Whispers activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Derr_Hans schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 15:15:
[...]
Lijkt inderdaad te kloppen..

Stukje text van internet..

[...]
Interessant. Maar het komt erop neer dat we dus eigenlijk nog niet weten welke features er onbeschikbaar zijn als je geen xbox live / ps abo hebt? Misschien kunnen degenen die zonder abo spelen laten weten hoe dat zit?

EDIT: het lijkt allemaal te leunen op de melding uit de store op de vorige pagina, ondersteund door een tweet van een van de developers. Maar in beide gevallen is er geen sluitende lijst met features waar je geen toegang meer toe hebt. Wel/geen world boss bijvoorbeeld?
Wel goed dat het zonder kan in ieder geval.

[ Voor 30% gewijzigd door Tektoon op 06-06-2023 18:14 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:55
lolgast schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 16:39:
Ik heb alle altars of lilith inmiddels gevonden, daarmee ook alle region op renown level 3 compleet. Mijn sorcerer (lvl 50) voelt alleen nog niet echt sterk. Speel nog steeds op WT1. Heb een handjevol legendaries, maar weinig geluk met synergy en goede stats op items.
Volgende sessie maar wat tijd stoppen in Tree of Whispers activiteiten.
Ik ben ergens rond 47 overgestapt naar WT3 en sacreds geven je echt een forse damage / def boost, dus dat is zeker de moeite waard.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camperduck
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-09 09:29
Meer mensen die in de que staan en dat de tijd oploopt i.p.v. afloopt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Nu lvl 35 en pas act 3. Ga ook maar over op campaign focus. Vooral omdat ik eigenlijk alle social en D4 resources mijd uit angst voor spoilers. Ook dit topic is spannend om aan te klikken dus daarom maar even verhaal rushen.
biggydeen2 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 15:51:
Ben je nu de appearance kwijt van je legendary als je de aspect er af haalt? Ik heb een aantal fraaie skins maar die ben je dan kwijt? Oftewel, kiezen voor de aspect of dismantelen voor de looks...
Ja.

Gister een aspect uit een helm extracted en daarna kon ik die niet als transmog meer gebruiken. Staat in tooltip dat je transmog unlocked bij salvage. Extract is in zekere zin een vorm van salvage nam ik aan. Niet dus. Jammer, want was brute transmog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 07:13
Ik ben op WT2 begonnen met neco, en fiets op lvl 17 overal nog makkelijk doorheen... moet alleen nu wat meer aandacht aan m'n build gaan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:21
https://gagadget.com/nl/2...e-wordt-de-laatste-hand-/

Sowieso 2 grote expansions en grote seizoensveranderingen dus.

[ Voor 17% gewijzigd door Visgek82 op 06-06-2023 17:12 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Ik probeer op dit moment zsm de acts te doen. Ik wil een mount. 😂

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Wellicht al vaker gevraagd, maar een maat van me begint vandaag met spelen. Ik zit al op lvl 52 en in WT3. Wat gebeurt er als we groupen? Hoe werkt dat? Krijg ik dan wel een beetje goeie drops en goud nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 09:04
T'is te zien dat iedereen nu speelt.
Geen enkel probleem in het weekend maar nu ineens account locked en al 2 x een crash als ik een bossfight wil doen.
Pagina: 1 ... 61 ... 213 Laatste