Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
theory schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:09:
[...]

Ik denk dat dit incorrect is, ik heb al ergens gelezen dat als je friends je inviten je deze wel kan doen maar gewoon de timer niet ziet op de map. Maar zelf heb ik dit niet kunnen testen.
Dat zou misschien idd nog een omweg zijn, maar op mijn map zie ik hem iig niet. Gok idd dat die omweg wel werkt :P

Maarja, ik ga gewoon maar die campaign afronden want dat houdt mijn progression nu tegen :D (level 53)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Mag ik even boos zijn op Game Mania? :( Ze versieren het om de game pas op maandag te versturen, en vanwege drukte bij post nl krijg ik hem dus vandaag niet binnen. Wat voor moeite is het nu om juist rondom een weekend de games eerder te versturen? Hoe lang liggen ze wel niet bij hun. De uitgever stuurt ze ruim op tijd zodat ze zeker zijn van voorraad op release. Andere webshops versturen ook eerder wat ik hier had gelezen, aangezien een tweaker de ps5 versie vrijdag al had ontvangen. Ik snap dat ze bij Single Player games niet te vroeg versturen vanwege dat je eerder kan gaan spelen, maar bij deze online only maakt dat ja niet uit. Ben haast geneigd om hem nu toch digitaal te kopen terwijl ik wel waarde hecht aan discs voor de verzameling. (En wat extra goodies) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Vclodh1_D-nLCRYHvzLicT4F0g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uie1zB0AbLQzUak4uUFacl5d.jpg?f=fotoalbum_large

/frustratie modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09 15:14
Angeloonie schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:07:
[...]

Dat is wel echt bad luck.. Maar het kan ineens veranderen (en daarna weer stilvallen). Want RNG is RNG..
RNG = RNG maar bij mij had ik tot lvl 36 nog niets zien droppen op WT1.
Ik ging na afronden van ACT1 naar WT2 en heb er nu, 10 levels later, een stuk of 7 in mn tas liggen.
Gebruik er overigens geen één van :+

[ Voor 3% gewijzigd door PepieNL op 06-06-2023 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulls
ravw schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 00:00:
[...]

Nee die oren zijn alleen een soort van bokalen.
Leuk als heb, maar je kunt er niets mee ...
Heb ze lang ook gespaard met de oude Diablo maar de lol er er snel vanaf.
Laat alleen zien van wie dat oor is geweest :-)
Dus die je verslagen heb.
Misschien alleen leuk op HC :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g7pi-zSIAD-ADVfnQW99MQiMtzw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OVCsBBZXZxa6TjjXAEPccieZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01:19
Bulls schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:13:
Mag ik even boos zijn op Game Mania? :( Ze versieren het om de game pas op maandag te versturen, en vanwege drukte bij post nl krijg ik hem dus vandaag niet binnen. Wat voor moeite is het nu om juist rondom een weekend de games eerder te versturen? Hoe lang liggen ze wel niet bij hun. De uitgever stuurt ze ruim op tijd zodat ze zeker zijn van voorraad op release. Andere webshops versturen ook eerder wat ik hier had gelezen, aangezien een tweaker de ps5 versie vrijdag al had ontvangen. Ik snap dat ze bij Single Player games niet te vroeg versturen vanwege dat je eerder kan gaan spelen, maar bij deze online only maakt dat ja niet uit. Ben haast geneigd om hem nu toch digitaal te kopen terwijl ik wel waarde hecht aan discs voor de verzameling. (En wat extra goodies) [Afbeelding]

/frustratie modus
Ik zou dan gewoon een willekeurige MediaMarkt oid instappen en hem daar kopen en die van Game Mania terugsturen. Die winkel is over het algemeen sowieso vaak een pak duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Mag ik even boos zijn op Game Mania? :( Ze versieren het om de game pas op maandag te versturen, en vanwege drukte bij post nl krijg ik hem dus vandaag niet binnen. Wat voor moeite is het nu om juist rondom een weekend de games eerder te versturen? Hoe lang liggen ze wel niet bij hun. De uitgever stuurt ze ruim op tijd zodat ze zeker zijn van voorraad op release. Andere webshops versturen ook eerder wat ik hier had gelezen, aangezien een tweaker de ps5 versie vrijdag al had ontvangen. Ik snap dat ze bij Single Player games niet te vroeg versturen vanwege dat je eerder kan gaan spelen, maar bij deze online only maakt dat ja niet uit. Ben haast geneigd om hem nu toch digitaal te kopen terwijl ik wel waarde hecht aan discs voor de verzameling. (En wat extra goodies) [Afbeelding]

/frustratie modus
Heel officieel mogen winkels pas fysieke exemplaren 1 dag voor release versturen. Dat sommige zich daar niet aan houden kan Game Maria niets aan doen natuurlijk. Dat was in ieder geval wel altijd zo. Ik heb vroeger bij Dixons gewerkt en ik deed alle game releases in de gaten houden. Maar goed, dat was nog in het tijdperk dat de PS3 uitkwam en de Wii :+

Maar kak is het wel natuurlijk :X

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulls
Timothy3000 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:25:
[...]

Ik zou dan gewoon een willekeurige MediaMarkt oid instappen en hem daar kopen en die van Game Mania terugsturen. Die winkel is over het algemeen sowieso vaak een pak duurder.
Ze zijn altijd wel rap met keys versturen, daarom had ik hem daar preordered. Maar of je bij mediamarkt de extra goodies ook krijgt weet ik niet. Wat ik had begrepen was dat GameResource wel vroeg verstuurd, maar goed daar heb ik nu niets meer aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulls
OMD schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:28:
[...]

Heel officieel mogen winkels pas fysieke exemplaren 1 dag voor release versturen. Dat sommige zich daar niet aan houden kan Game Maria niets aan doen natuurlijk. Dat was in ieder geval wel altijd zo. Ik heb vroeger bij Dixons gewerkt en ik deed alle game releases in de gaten houden. Maar goed, dat was nog in het tijdperk dat de PS3 uitkwam en de Wii :+

Maar kak is het wel natuurlijk :X
Hoe lang voor de release hebben winkels de games zelf binnen?

Maar Post nl is ook niet meer wat het was, had laatst 3 dagen na elkaar, is gesorteerd, is onderweg, helaas vertraagd, is gesorteerd, is onderweg, wordt vandaag bezorgd, is iets mis gegaan etc. :X

Edit: de release was officieel om 2 uur vannacht, dus als ze beloven dat je op release kan spelen hadden ze eigenlijk maandag al binnen moeten zijn :z

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 06-06-2023 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 15:30
Mag ik even boos zijn op Game Mania? :( Ze versieren het om de game pas op maandag te versturen, en vanwege drukte bij post nl krijg ik hem dus vandaag niet binnen.
Maandag versturen is niks mis mee. 99% komt gewoon de volgende dag aan met de post. In feite doet Gamemania niet zoveel fout, omdat jij de game normaliter op release binnen hebt. Ik kreeg de game van gameresource (scheelt je ook bijna € 10) op 2 juni al binnen. Ook niet de bedoeling en frustratie bij mij omdat de game niet werkte. Was niet op de hoogte dat er een early acces op zat op de duurdere versies.

Iig vanavond maar eens even opstarten met de game en een class gaan kiezen. Ben er nog steeds niet uit :P

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 06-06-2023 08:36 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:18

Spooksel

Spooksel!

Vanmorgen inmiddels ook begonnen, even twee uurtjes gespeeld voordat ik richting werk moest, haha. Tot lv11 gekomen en bezig met een landslide druid build. Het is even wennen, maar wel vet :)

Ook aangemeld voor GoT 2 clan, nickname Beittil.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hulleman schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:35:
[...]

Maandag versturen is niks mis mee. 99% komt gewoon de volgende dag aan met de post. In feite doet Gamemania niet zoveel fout, omdat jij de game normaliter op release binnen hebt. Ik kreeg de game van gameresource (scheelt je ook bijna € 10) op 2 juni al binnen. Ook niet de bedoeling en frustratie bij mij omdat de game niet werkte. Was niet op de hoogte dat er een early acces op zat op de duurdere versies.

Iig vanavond maar eens even opstarten met de game en een class gaan kiezen. Ben er nog steeds niet uit :P
Ach het is ook maar een dag, en volgende week boeit het al lang niet meer. Maar het is wel zuur, want ik zou ook samen met een maat gaan spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:17
Nou, je kan hier iig merken dat er een echte launch is nu, random lagspikes die ik eerder niet had. Ik heb ze vrij vaak.

En er was net een queue, 5 minuten moeten wachten tot ik erin kon.

Inmiddels lvl 45 en aan act 4 beginnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Nu online

OMD

Bulls schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:34:
[...]

Hoe lang voor de release hebben winkels de games zelf binnen?

Maar Post nl is ook niet meer wat het was, had laatst 3 dagen na elkaar, is gesorteerd, is onderweg, helaas vertraagd, is gesorteerd, is onderweg, wordt vandaag bezorgd, is iets mis gegaan etc. :X
Wij kregen ze meestal een week van te voren binnen. Betekent niet dat het al verkocht/verzonden mocht worden ;)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulls
OMD schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:43:
[...]

Wij kregen ze meestal een week van te voren binnen. Betekent niet dat het al verkocht/verzonden mocht worden ;)
Maar alvast eentje “testen” was vast niet erg als medewerker 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Nu online

OMD

Bulls schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:44:
[...]

Maar alvast eentje “testen” was vast niet erg als medewerker 8)
Haha, uiteraard. Had alle spellen eerder maar ook bijvoorbeeld de consoles. Niet doorvertellen hoor, oh nee maakt niet uit, Dixons is failliet. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Blergh kom er niet meer in nu :D Continu error 300202. Servers hebben het wel wat zwaarder nu met alle nieuwe aanwas :+

[ Voor 37% gewijzigd door London op 06-06-2023 08:53 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:21
London schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:52:
Blergh kom er niet meer in nu :D Continu error 300202. Servers hebben het wel wat zwaarder nu met alle nieuwe aanwas :+
ik kreeg timeouts bij het starten van een game. maar nu ben ik er wel in , gewoon blijven proberen :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PepieNL schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:13:
[...]

RNG = RNG maar bij mij had ik tot lvl 36 nog niets zien droppen op WT1.
Ik ging na afronden van ACT1 naar WT2 en heb er nu, 10 levels later, een stuk of 7 in mn tas liggen.
Gebruik er overigens geen één van :+
Toeval... Ik ben nu geloof ik lvl 36, alleen op WT1 gespeeld en heb wel al een aardige raffel legs (meer dan 7 denk ik). En grotendeels ook gevonden in act 1 want ik ben pas net de story meer gaan volgen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Hoe om te gaan met legendaries voor de looks? Heb nu twee zeer mooie uitziende wapens maar probleem is dat er een 100% aspect roll op zit. Als ik de aspect er uit haal verschijnt de appearance van het wapen niet in de wardrobe heb ik gemerkt....... Heb geen idee hoe rare de wapens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21

/frustratie modus
Getob ook. Ik koop alles gewoon direct bij battle.net.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
spaceboy schreef op maandag 5 juni 2023 @ 16:02:
[...]

Hoe de f*** doe je dat eigenlijk zo snel? Ik heb toch -voor mijn doen- dit weekend echt bizar veel gegamed en ik heb 1 character op level 38. Jij hebt er gewoon 2 boven de 40. HOE DAN!? Slaap/eet/wandel jij niet ofzo? :P
Beetje late reactie, ik heb gisteravond even een pauze genomen van achter de pc zitten. For the record, ik heb nu 2 characters rond level 50 en 1tje level 42 ;) Wat betreft je vraag, het is denk ik al een beetje beantwoord door anderen maar na het finishen van de campaign kan je die dus skippen. Dan kan je side quests doen maar ook taken voor de tree of whispers doen.

Je bent ook gewoon al een stuk sterker door de extra skill points via 't renown systeem en al de altars of lilith die je tot dat moment gevonden hebt. Dat maakt het levelen de tweede keer, ongeacht of je de campaign wederom doet, makkelijker en sneller. Op de rogue heb ik ook Nightmare difficulty (+100% xp) vroeg geunlocked en dan level je ook al veel sneller natuurlijk.

Trouwens, ik denk dat ik ook wel (heel) veel gespeeld heb, 50-60 uur ofzoiets gespreid over vrij-ma. Afijn, lekker werken weer.. Op naar donderdag, dan start mijn weekend alweer >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Visgek82 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:53:
[...]

ik kreeg timeouts bij het starten van een game. maar nu ben ik er wel in , gewoon blijven proberen :)
Ja dat sowieso. Maar de problemen zijn niet alleen bij mij zie ik.

https://www.reddit.com/r/...e_servers_are_down_again/
https://us.forums.blizzar...gin-error-300202/32403/24

Toch wel pittig voor de servers :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Ik ben nu iets van lvl 55 maar heb nu al sinds lvl 35 niet echt meer upgrades gevonden. Veel wapens hebben dan wel betere dmg, maar mijn wand en focus hebben beide iets van 50% basic skill dmg erop zitten wat gewoon vrij lastig te overtreffen is.

Tree of whispers een paar keer gedaan maar nog niet echt super rewards ontvangen, capstone is denk ik te zwaar voor mij.

Iemand die wat tips heeft wat of waar een beetje efficiënt te farmen voor betere gear?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:03

Plainside

I browse when I'm at work

Nou, wel stiekem blij dat ik afgelopen daagjes toch nog wat heb kunnen spelen, al zij het ter exploratie van wat ik wil spelen(blijf haken op rogue lijkt). Hopelijk vanavond weer beetje rustig met de servers, kijk wel naar uit om de wereld te zien leven. Vond het beetje kaal, als in niet veel andere spelers tegengekomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:20
lord_fh schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:07:
eneenenenenenenne mensen hoe speelt het nu het officieel gestart is ? queues ? spikes ? gezeik ? of wel soepel.

Ik blijf speuren tot ik 100% zeker weet dat je zonder PS+ kan spelen op de Ps5, zodra ik dat weet ram ik op de afreken knop in de PS store :+
Ben vanochtend om 05:00 gestart en had nergens last van qua queues etc. Tot 07:00 gespeeld, nu eerst werken. Vanavond weer verder :) Ben een Druid begonnen, intussen level 14 en lekker aan het thunderstormen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
Ohmarinus schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:02:
Ik ben nu iets van lvl 55 maar heb nu al sinds lvl 35 niet echt meer upgrades gevonden. Veel wapens hebben dan wel betere dmg, maar mijn wand en focus hebben beide iets van 50% basic skill dmg erop zitten wat gewoon vrij lastig te overtreffen is.

Tree of whispers een paar keer gedaan maar nog niet echt super rewards ontvangen, capstone is denk ik te zwaar voor mij.

Iemand die wat tips heeft wat of waar een beetje efficiënt te farmen voor betere gear?
Je moet even goed kijken wat je main damage dealer is, basic skill dmg is voor de mana generators (dus de eerste spells die je kan leren). Kans is groot namelijk dat dit niet is waar echt je damage vandaan komt. Je kan de tooltips van je spells bekijken met beide wapens om te zien of het je iets oplevert om te switchen.

Wat betreft al die conditional damage increase, bijvoorbeeld met overpower, to frozen, of als monsters vulnerable zijn (etc.) is het natuurlijk de zaak om te kijken welke conditionals voor jouw class relevant zijn. Als je iedereen kan bevriezen of altijd vulnerable op mobs kan krijgen zijn dat wel hele sterke stats.

Ik snap trouwens wel wat je bedoelt, ik had op mijn barbarian en rogue ook wapens met heel veel % dmg voor precies de dingen die ik nodig had, dan waren items die upgrades leken eigenlijk geen upgrade. Tot op een zeker moment kan je gewoon alles dat groen is wel equippen maar later moet je toch goed gaan kijken.

Oh en je eigenlijke vraag, alles wat je doet geeft loot dus wat je maar wilt. Tree of whispers, dungeons, obols gebruiken, vendors checken voor items. Ik zou ook gewoon die capstone proberen, met of zonder vrienden, want op nightmare droppen weer veel betere items (sacred).

[ Voor 8% gewijzigd door stickfiguur op 06-06-2023 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulls
Lasteraar schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 08:58:
[...]

Getob ook. Ik koop alles gewoon direct bij battle.net.
Aan één kant heb je ook gelijk, en als je het meteen wil spelen is dat ook het beste, maar physical games zijn langzaam aan het verdwijnen en een disc geeft toch net even dat extra. Ik vind het wel leuk om een rij games te hebben staan. Alleen nu bij zo’n release is het zuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 10:23

Maduth

Probeersel

Op de Xbox nog geen een keer last gehad van queue's :). Echt heel blij met de console versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
Zonet uit het spel gevlogen, en geraak er nu niet meer in (game pending)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

PearlChoco schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:23:
Zonet uit het spel gevlogen, en geraak er nu niet meer in (game pending)...
Jup, hier ook helemaal vast. Task killed in task manager dan maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:41
Jullie commentaar over de staat van de servers belooft weinig goeds voor mijn game tijd tijdens mijn dochters dutje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel sick die problemen .. ik had oprecht verwacht dat er weinig tot geen problemen zouden zijn omdat de early access zo lekker verliep. Maar toch meer mensen met de standard editie dan ik had verwacht denk ik :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Welke classes hebben trouwens veel AoE Clear kracht? Barrage werkt leuk maar lijkt nog niet echt op gang te komen nog met clearen van wat meer uitgespreide mobs. Vermoed dat ik nog niet op lvl zit waar je veel Energy krijgt en dat het nog komt... Maar toch benieuwd of er nog andere opties zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Plainside schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:29:
Welke classes hebben trouwens veel AoE Clear kracht? Barrage werkt leuk maar lijkt nog niet echt op gang te komen nog met clearen van wat meer uitgespreide mobs. Vermoed dat ik nog niet op lvl zit waar je veel Energy krijgt en dat het nog komt... Maar toch benieuwd of er nog andere opties zijn.
Ik vind mijn AoE clearspeed erg goed met de Pulvirize druid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bulls
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:26:
Wel sick die problemen .. ik had oprecht verwacht dat er weinig tot geen problemen zouden zijn omdat de early access zo lekker verliep. Maar toch meer mensen met de standard editie dan ik had verwacht denk ik :P
De mensen met early access zijn er niet al klaar mee na 4 dagen, ze hebben alleen een voorsprong, en nu komt iedereen alsnog tegelijk online (behalve Bulls want zijn game ligt nog bij PostNL :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 08:56
Zeer casual gamer hier. Met veel plezier D3 gespeeld op de Switch, nu helaas D4 niet te spelen op de switch dus een xbox series s op de kop weten te tikken. Benieuwd wat de verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34
Plainside schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:29:
Whirlwind Barb hier, bijna op level 30 en ik heb prima AoE vanaf het moment dat ik WW vrij speelde.
Enige vereiste is dat je eerst ff Fury op moet bouwen, maar dat is zo gedaan of dat heb je al voordat je een grote pack in duikt, maar zodra je dat doet met WW is alles binnen enkele seconden kapoet en dat wordt alleen maar beter.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 18:39

VP.

Angeloonie schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 07:45:
De Twitch drops zijn nu ook beschikbaar, dus stream ergens zonder geluid aan en je hebt weer een paar cosmetics erbij :P
https://news.blizzard.com...the-primal-instinct-mount
Thanks! Battle.net account gelinked en heb nu deze op staan (in de achtergrond): https://www.twitch.tv/fextralife

Ze hebben altijd fijne guids, dus ze mogen mijn view hebben :)

EDIT: Queue (zichtbaar op stream) wordt steeds langer! 20 minuten nu :+

[ Voor 6% gewijzigd door VP. op 06-06-2023 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-09 16:04
Hoe is de queue op de console eigenlijk?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Buizerd__NL schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:41:
Hoe is de queue op de console eigenlijk?
Volgens mij maakt alles gebruik van de zelfde servers dus lijkt mij hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 08:33
ook een request gestuurd naar GoT 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Ben inmiddels wel gesubscribed op alle Diablo streamers die ik volg op Twitch door die aub gift actie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-09 10:49
Zijn er mensen online die toevallig renown samen willen doen?
Ik zie dat het 4 keer sneller is als je het in een party doet ipv solo.

Het gaat om de dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:12

Oxigeon

En zo is dat!

Heb de game zelf niet. Maar fok naarmate het avond wordt de servers steeds meer te voorduren krijgen. Gok dat dat pas tegen 22.00 vanavond minder wordt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bazziek schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:45:
Ben inmiddels wel gesubscribed op alle Diablo streamers die ik volg op Twitch door die aub gift actie :p
Lekker samen met Fextra en 32000 anderen in de queue staan :D

edit: Ben weer binnen! :9

[ Voor 5% gewijzigd door London op 06-06-2023 09:57 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 18:39

VP.

Ben nog even ingelogd, en hier in de EU is er nog geen queue zo te zien. Ik laat hem wel open staan terwijl ik m'n werk afrond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

ik had net wel echt moeite om in te loggen, geen queue maar duurde heel lang voordat ik IN het spel was. Uiteindelijk even gespeeld, maar toen ik een dunnen in ging, kwam ik er niet meer uit. Werd elke keer geteleporteerd de dungeon weer in. Moest game herstarten, daarna nog steeds geen queue maar wel weer megalang wachten tot hij inlogt.

Dit is te overleven.. maar ik hou me hart vast voor over een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 07:13
Zojuist aangemeld bij GOT2 clan, Bubbles the Necro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09 19:58
Ohmarinus schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:02:

Ik had gisterenavond het maximale aantal obols en heb er een legendary totem en hoed voor mijn druid mee gegambled.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:42
Ik ga hm zo opstarten, zin in! Hoop wel dat ik erin kom als ik zo af en toe wat problemen lees... Necro it is for now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

HOe weet je trouwens of je wat krijgt van die Twitchdrops? Nooit eerder meegedaan haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Plainside schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:00:
HOe weet je trouwens of je wat krijgt van die Twitchdrops? Nooit eerder meegedaan haha
Dat moet je handmatig checken bij je drops. Klik rechtsbovenin op je profile, en dan op Drops en Beloningen. Daar kun je vinden hoe lang je gekeken hebt, en welke drops je unlocked hebt.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

IIsnickerII schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:03:
[...]

Dat moet je handmatig checken bij je drops. Klik rechtsbovenin op je profile, en dan op Drops en Beloningen. Daar kun je vinden hoe lang je gekeken hebt, en welke drops je unlocked hebt.
Topper! Werkt ook wel et pop-out player neem ik aan

[ Voor 6% gewijzigd door Plainside op 06-06-2023 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Laatst online: 08:10
Ik merk deze ochtend dat er iets meer queues zijn bij het inloggen, maar langer dan 2min heb ik nog niet hoeven wachten. Vind zelf ook niet zo'n probleem tot dusver.

Misschien zie ik het over het hoofd, maar kan je zien hoeveel uur je in het spel hebt zitten of kan ik dat ergens ingame zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
Bulls schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:31:
[...]

De mensen met early access zijn er niet al klaar mee na 4 dagen, ze hebben alleen een voorsprong, en nu komt iedereen alsnog tegelijk online (behalve Bulls want zijn game ligt nog bij PostNL :+ )
Gewoon snel naar de Mediamarkt en de game spelen dan maar. Die andere kun je terug sturen of naar de Mediamarkt brengen als retour 🤣

(Niet echt doen natuurlijk he, dat zou aso zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Nog geduldig aan het wachten tot PostNL mijn exemplaar bezorgd vandaag :'( :'(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PepieNL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8FcVH--ZewZM9D4FzcymyiMz8jU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IbuTBNZwRZtB0TFN22Hv7Hlx.jpg?f=fotoalbum_large

Dit was nog een stukje onzekerheid, maar op consoles is het dus niet mandatory om een online dienst te hebben draaien (net als met D3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dan ben ik toch blij met mijn console variant, haha. Afgelopen weekend de game alvast gedownload, gisteravond de update gedraaid en vanmorgen toen ik opstond kon ik zo beginnen :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:21
Voor iedereen die vandaag gaat beginnen heel veel plezier gewenst :) tip van flip, neem lekker de tijd en geniet van deze prachtige game.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

StygMa schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:18:
Misschien zie ik het over het hoofd, maar kan je zien hoeveel uur je in het spel hebt zitten of kan ik dat ergens ingame zien?
Lijkt erop van niet. Er zijn geen chat commands voor zover ik weet, en de launcher vertelt ons ook niets. Misschien dat ze dat later ooit nog toevoegen, maar ik betwijfel het.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

This clan has too many outstanding applications.. <Got>

kom op guys.. even goedkeuren die handel :-D

*edit* ah stond er al dat ze vol zijn :-)

even koffie pakken

[ Voor 24% gewijzigd door Alcmaria op 06-06-2023 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hij zit gewoon vol, aanmelden bij Gathering of Tweakers 2 dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Alcmaria schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:23:
This clan has too many outstanding applications.. <Got>

kom op guys.. even goedkeuren die handel :-D
De eerste GoT clan zit vol zover ik weet. Er lopen nog wat aanvragen die door de beheerder zijn goedgekeurd maar daar opvolgend moet de speler zelf dan nog akkoord geven.
Geen idee of er al een tweede clan is gestart door iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

PepieNL schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:26:
[...]

De eerste GoT clan zit vol zover ik weet. Er lopen nog wat aanvragen die door de beheerder zijn goedgekeurd maar daar opvolgend moet de speler zelf dan nog akkoord geven.
Geen idee of er al een tweede clan is gestart door iemand.
Er is een tweede al ja, maar die zal ook snel vollopen als het zo door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermomet3r
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22-09 16:21

Thermomet3r

het is warm of koud

Er is al een tweede GoT clan, maar gisteravond zat deze ook al tegen de 100 members aan, misschien dat er binnenkort een 3e GoT Clan bij moet komen.

specs: AMD Ryzen 7 3700x, AMD Radeon 7900xtx,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:49

lord_fh

PS5

PepieNL schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:19:
[Afbeelding]

Dit was nog een stukje onzekerheid, maar op consoles is het dus niet mandatory om een online dienst te hebben draaien (net als met D3).
en bedankt voor deze bevestiging, ik ga nu direct op BETALEN drukken in de PS store en dan wordt het een enorm lange werkdag tot ik vanavond dat hok (ps5) aan kan slingeren om te downloaden (stroom is eraf dus kan niet op afstand laten downloaden nu haha :+ )

Lekker D4en zonder PS+ it is >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lasteraar
Beetje afkickverschijnselen nu ik weer moet werken maar eigenlijk alleen maar verder wil spelen...............

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Lasteraar schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:31:
Beetje afkickverschijnselen nu ik weer moet werken maar eigenlijk alleen maar verder wil spelen...............
I know that feeling! kan eigenlijk niks anders doen nu op me werk dan aan de game denken hahah
Zit mijn plan voor vanavond en potetiële build changes in mijn hoofd al uit te werken. 8)7

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:02
Hierbij mijn kleine review/hands-on ervaring na zo een 20 uur te spelen en level 51 te zijn. Campaign is gedaan en ook geproeft van endgame die start op level 50. Gestart (en speel het nog) met rogue en heb een guide gebruikt gewoon omdat ik nog niks van het spel ken.

Eerst en vooral wil ik zeggen dat het spel technisch top in elkaar zit. Dikke proficiat voor Blizzard. Pre-launch verliep vlekkeloos en ook launch vandaag speelt zonder problemen. Geen lag en zeer kleine queues.
Ook performance op PC is het spel top, op alles max ga ik nooit onder mijn max FPS van 144 en dat terwijl zowel CPU als GPU rond 50°C blijft hangen.
Het spel ziet er mooi uit en muziek is prachtig. Bugs zijn in het begin van het spel amper aanwezig. Op het einde van de campaign ben ik wel wat tegen bugs aangelopen maar uiteindelijk stoorde het niet erg.

De campaign en story zijn fantastisch. Campaign wisselt goed af en duurt niet te lang maar is zeker niet kort. Het verhaal is het beste dat ik in een Diablo game heb beleefd, wat ook niet moeilijk is :D. Dat is alles wat ik er over zeg zodat het spoiler vrij blijft. Cutscenes zijn ook prachtig gedaan, beleving is top.

Open world is even wennen geweest, vooral zo de collectibles was even zoeken hoe ik ermee omging. Uiteindelijk besloten ze te laten tijdens de campaign en nu in endgame doe ik ze tijdens de grind. Blijkt goede tactiek want het gaat snel. Nu in endgame snap ik het nut van open world wel. Het is fijn om dingen solo te doen en af en toe anderen tegen te komen. Voor Blizzard is dat ook commerciëel interessant want zo kan je je aankopen tonen aan anderen.

Ik speel momenteel rogue en gameplay is dat best leuk. Dat heeft me verrast want ik speel veel ARPG's en vond in D3 er niet veel aan. Nu speelt mijn rogue echt leuk. Op Tier III is het uitdagend maar ook niet moeilijk, lees: als je goed speelt kan je alles wel solo aan.

Endgame heb ik nu een paar uur gedaan en er is veel afwisseling en ik zie wel hoe leuk het is om bepaalde progressie te doen. Ik wou alvast dat ik meer tijd had om het te spelen. Ik kijk er dus naar uit om vanavond nog meer progressie te kunnen maken.

Dus ... Diablo IV is boven mijn verwachtingen echt een goed spel. Ik twijfelde enorm en heb lang gewacht voor ik het spel gekocht. Na de vele goeie reviews besloten vrijdag het aan te kopen en ik ben blij want dit is een spel waar ik me al goed mee heb geamuseerd en waar ik me nog veel mee ga amuseren. Aan iedereen die nu begint, geniet ervan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:00
Milo44 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 07:59:
[...]

Hoe kom je al zoveel legendary's dan? Ik heb nog geen enkele legendary gevonden en ben bijna level 30 8)7
Tot level 30 vielen er bij mij ook geen Legendaries (WT2). Pas na het uitspelen van Act I was de drop rate aanzienlijk hoger. Oh, en gokken met Obols leverde, zo nu en dan, ook wat op. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Tweakers clan 2 zit ook al vol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34
eehbiertje schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:41:
Haha iemand zei al eerder: tegen de tijd dat het early access weekend voorbij is wordt het waarsch al tijd voor nummero 3 of 4 zelfs 8)7

EDIT: @stickfiguur Jaa, dat heb ik al wel gedaan idd.

[ Voor 10% gewijzigd door Milo44 op 06-06-2023 10:48 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Yonix schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:36:
[...]

Tot level 30 vielen er bij mij ook geen Legendaries (WT1). Pas na het uitspelen van Act I was de drop rate aanzienlijk hoger. Oh, en gokken met Obols leverde, zo nu en dan, ook wat op. :)
Vergeet niet dat je items ook gewoon kan upgraden naar legendary door een aspect er op te imprinten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
eehbiertje schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:41:
Minstens 300 tweakers dus al, nice _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
Ik heb een complete noob vraag:

ik speel een sorc en mijn basic ability 'Arc Lash' doet 79 dmg. Mijn wapen is een 2H staff en doet 154 dmg/s.
Als ik een vijand aanval met linker muisklik, dan gebruik ik vermoedelijk mijn basic attack met 79dmg? Hoe kan ik gebruik maken van die 154 dmg/s?
Bovendien doet die staf ook nog eens +20% basic ability dmg, waarvan ik al helemaal niet meer weet hoe ik dat moet benutten :)

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[Afbeelding]

Oh heb gister net een jaar ps plus gekocht, maar ik was wel van plan online te spelen met een maat via cross play, tijdens de beta ging dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Is er eigenlijk een voordeel van de clans? Ben van plan vooral Solo te spelen dus buiten de tag zie ik het voordeel niet helemaal?

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
PearlChoco schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:49:

ik speel een sorc en mijn basic ability 'Arc Lash' doet 79 dmg. Mijn wapen is een 2H staff en doet 154 dmg/s.
Als ik een vijand aanval met linker muisklik, dan gebruik ik vermoedelijk mijn basic attack met 79dmg? Hoe kan ik gebruik maken van die 154 dmg/s?
Bovendien doet die staf ook nog eens +20% basic ability dmg, waarvan ik al helemaal niet meer weet hoe ik dat moet benutten :)

Help!
Arc Lash rank 1 gebruikt 42% van je weapon damage, + 20% basic ability damage en dan kom je op (154 * .42) * 1.2 = ~77 dmg. Dat lijkt dus wel redelijk in de buurt te zitten van wat jij ziet. Niets aan de hand dus lijkt me.

Je hoeft overigens niets speciaals te doen om die stats te gebruiken, alleen equippen.

[ Voor 7% gewijzigd door stickfiguur op 06-06-2023 10:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Vagax

Hehe

frankv120 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:53:
Is er eigenlijk een voordeel van de clans? Ben van plan vooral Solo te spelen dus buiten de tag zie ik het voordeel niet helemaal?
Je kan lekker over chat lullen met je mede clan genoten en zien welke challenges ze hebben behaald. Ik zelf vind dat het wat meer leven in het spel blaast, ik speel ook solo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Help!
Ik vermoed dat die arc lash de damage van je wapen gebruikt om te schalen. Kun je testen door even een ander wapen te gebruiken en kijken of de getoonde damage van de skill verandert.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:26:
Ik denk dit dit een test was en goeie reclame, wil je het werkend hebben voor minder server loads, dan moet je toch net iets meer tijd spreiding hebben, bv de ultimate 2-3 weken eerder starten, de Deluxe 1-2 weken eerder en dan pas de normale laten opstarten, ik denk dat dan meer gamers voor een duurdere versie kiezen en je daardoor meer spreiding krijgt. (en meer inkomsten) Na 1-2 weken spelen gaan de meeste spelers toch minder spelen en word de load per verkocht exemplaar minder op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Robbaman schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:18:
[...]

Gewoon snel naar de Mediamarkt en de game spelen dan maar. Die andere kun je terug sturen of naar de Mediamarkt brengen als retour 🤣

(Niet echt doen natuurlijk he, dat zou aso zijn)
Zat ik ook al aan te denken, het is dat ik bij die pre order nog een reeks extra’s krijg, dus die wil ik niet retourneren. Kan de gesealde disc uit die zending natuurlijk wel retourneren bij de winkel waar ik de andere zou halen (mocht dat willen met de artikel codes en etiketten etc)

het is inderdaad aso, maar nog niet zo erg als dat we vroeger deden, pc game kopen, kopiëren en terugbrengen voor een andere of zelfs cd keys overschrijven uit hoesjes |:(

Ik denk dat ik maar geduldig moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Vraagje voor de necromancers onder ons.
Heb de opdrachten gedaan voor de golum maar hoe krijg je die bij je groepje erbij ?
Niet op de normale manier met de 1 knop in ieder geval.
O en vanmorgen totaal geen problemen met inloggen maar dat zal vanmiddag wel weer komen denk ik.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 14:08

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Wat duurt de dag lang...
Oudste dochter was ook niet helemaal lekker vanmorgen, hoop niet dat ze net nu ziek wordt :P

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Uitgespeeld. Echt topspelletje. Vanmiddag WT3 unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
SideShow schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:10:
Uitgespeeld. Echt topspelletje. Vanmiddag WT3 unlocken.
Als je naar een nieuwe WT gaat, behoud je dan de markeringen van Statues of Lillith op je map? En is je hele map weer bedenkt met 'fog'? Ik sta ook op het punt om naar WT3 te gaan, maar vraag me af of het misschien beter is om eerst alle Statues af te gaan in m'n huidige tier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
yinx84 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:13:
[...]

Als je naar een nieuwe WT gaat, behoud je dan de markeringen van Statues of Lillith op je map? En is je hele map weer bedenkt met 'fog'? Ik sta ook op het punt om naar WT3 te gaan, maar vraag me af of het misschien beter is om eerst alle Statues af te gaan in m'n huidige tier.
Map blijft gewoon hetzelfde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Bazziek schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:13:
[...]

Map blijft gewoon hetzelfde
Ah dat is goed nieuws! Dan kan ik ook af en toe een helltide event meepakken terwijl ik statues unlock.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
chucky666 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:08:
Heb de opdrachten gedaan voor de golum maar hoe krijg je die bij je groepje erbij ?
O en vanmorgen totaal geen problemen met inloggen maar dat zal vanmiddag wel weer komen denk ik.
Moet op je skillbar gezet worden m.a.w. het kost je een skillslot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

chucky666 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:08:
Je krijgt dan een nieuwe skill die je in je hotbar moet zetten, dan komt de Golum ook meteen tevoorschijn. Heb die quest toevallig ook zojuist gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 15:30
[Afbeelding]

Goed om te lezen. Op YT hoorde ik streamers verkondigen dat Live Gold verplicht was om de game op xbox te kunnen spelen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
Yonix schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:36:
[...]

Tot level 30 vielen er bij mij ook geen Legendaries (WT1). Pas na het uitspelen van Act I was de drop rate aanzienlijk hoger. Oh, en gokken met Obols leverde, zo nu en dan, ook wat op. :)
Ik heb echt letterlijk een bankslot vol legendaries opgespaard...
En tot level 47 vrijwel geen enkele dungeon gedaan die niet nodig wat voor de questline.

Oftewel. Juist heel veel legendaries geloot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:05
Pvp is erg leuk maar de cosmetics die je kan krijgen zijn waardeloos, sowieso is er nog maar 1 set beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
SCIxX schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:34:
Pvp is erg leuk maar de cosmetics die je kan krijgen zijn waardeloos, sowieso is er nog maar 1 set beschikbaar.
Heb nu wat punten opgespaard.
Maar je kan er ook legendairies van kopen zag ik.

Ben een beetje voorzichtig dus ik spaar alles op zodat ik het later kan gebruiken als het nodig is zodat ik door kan gaan met progressie maken.

Ook wat legendairy-kisten opgespaard van de Tree of Whispers.
Als je deze opent krijg je dus (legendairy) loot.

Nu hoop ik / gokte ik dat wanneer ik ze open ik loot krijg voor mijn level. En niet op het level dat ik de kist ontvangen heb. De kist zelf heeft geen item-level dus ik ben benieuwd....

( heb er nog geen geopend )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24

Help!
Wat je even moet doen is bij de instellingen "Advanced Tooltips" aanzetten. Dan zul je zien wanneer je over Arc Lash gaat met je muis dat in de tooltip onder andere staat hoeveel procent van je weapon damage deze skill gebruikt. Hogere levels van de skill gebruiken steeds hogere percentages van je weapon dmg.

Sowieso een aanrader voor iedereen om deze advanced tooltips aan te zetten aangezien je daarmee veel meer nuttige info ziet, zoals bijvoorbeeld de ranges van mogelijke waarden voor stats (bijv als je een +10% roll op een wapen hebt, dan staat er achter [8.5% - 14.3%], waardoor je een idee krijgt of het een goede of slechte roll is geweest en of het bijvoorbeeld de moeite is om bij de Mystic (of hoe die precies heet) te re-rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Robbaman schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:44:
[...]

Wat je even moet doen is bij de instellingen "Advanced Tooltips" aanzetten. Dan zul je zien wanneer je over Arc Lash gaat met je muis dat in de tooltip onder andere staat hoeveel procent van je weapon damage deze skill gebruikt. Hogere levels van de skill gebruiken steeds hogere percentages van je weapon dmg.

Sowieso een aanrader voor iedereen om deze advanced tooltips aan te zetten aangezien je daarmee veel meer nuttige info ziet, zoals bijvoorbeeld de ranges van mogelijke waarden voor stats (bijv als je een +10% roll op een wapen hebt, dan staat er achter [8.5% - 14.3%], waardoor je een idee krijgt of het een goede of slechte roll is geweest en of het bijvoorbeeld de moeite is om bij de Mystic (of hoe die precies heet) te re-rollen.
Snap sowieso niet waarom die optie niet standaard aanstaat. Was het eerste wat ik deed ook tijdens de beta na het bekijken van de opties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sbmuc
  • Nu online
Bulls schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:51:
[...]

Oh heb gister net een jaar ps plus gekocht, maar ik was wel van plan online te spelen met een maat via cross play, tijdens de beta ging dat prima.
Tja, ik dacht dat je hem cross platform kon spelen. Kan ook, moet je alleen per omgeving(PC, Xbox, PS5) hem kopen :+ .
https://us.battle.net/sup...:~:text=Cross-Progression

Dure game zo! Maar prima, zal waarschijnlijk wel een paar honderd uur in gaan zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:56
zonet heb ik D4 geinstalleerd en opgestart ... (op de pc)
Intro bekeken .. maar soms hoorde ik ze niet praten ...?

iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Nu online
Audio settings? Misschien heb je surround aanstaan terwijl je alleen stereo mogelijkheid hebt?

https://dotesports.com/di...the-diablo-4-no-voice-bug

"It appears that this issue is most prevalent for players who have their audio settings set to surround sound. If you are currently experiencing this audio bug, try setting your audio to either stereo or headset to potentially fix this issue.

Changing your audio settings is not a guaranteed fix, as some players who have changed their audio settings have still received no voice lines from cinematics or characters. If you still have this issue, you can always try to restart the Diablo 4 beta. Bear in mind that restarting Diablo 4 during its beta weekend or launch could send you back to the start of a very lengthy queue, easily stretching past a two-hour wait.

More than likely, players will simply need to wait until Blizzard identifies and fixes this audio issue. While it can be frustrating to play Diablo 4 with no voice acting or sound from characters, it will hopefully only be a temporary issue."

[ Voor 84% gewijzigd door sbmuc op 06-06-2023 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Iemand anders die last heeft van unexpected errors? Mijn game is net in een uur tijd al twee keer op deze manier gecrasht. Online kan ik wel andere mensen vinden die hetzelfde probleem hebben maar een oplossing heb ik nog niet gevonden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4sDsgZSR2VR8hU1iKN6qMIISt9w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jAcu9dge3pm3CIfDYVYhnrg9.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 60 ... 213 Laatste