Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:44
Ik vind het een beetje dubbel. Ja het is 'vreemd' dat SC en HC niet 100% zijn gescheiden. Aan de andere kant voegt het nogmaals doorlopen van de campaign weinig toe, als je het verhaal al een keer gespeeld hebt. Ze hebben de mount nou eenmaal gekoppeld aan de campaing.
Als ze hadden besloten dat je een verplichte missie moest doorlopen vanaf level 30 ofzo (min of meer je betreffende level als je de campaign rushed) was het beter te scheiden geweest. Om waarschijnijk diezelfde reden is hij direct beschikbaar in seasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
bartd1983 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:34:
Heeft iemand tips hoe je goed kan zien of een item een upgrade is? Ik worstel er wat mee.

Onder andere:
- Neemt attack power ook effect van core stats (intelligence etc) mee?
- Kun je ergens net als in diablo 3 je toughness zien? Ik zie alleen armor, life, maar geen gecombineerd effect (en ook geen resistances erin verwerkt).

Sorry voor de “noob” vragen ;).
Sorry dat ik wellicht "noob" reageer haha, maar in je Gameplay opties heb je een checkbox om Tooltips en Advanced Tooltips aan te zeggen.
Dan krijg je ook een beter overzicht met details van stats enzo, dat maakt het vergelijken wellicht makkelijker. :)

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36

OMD

Zo, story uitgespeeld. Wat is Act 5 en 6 gaaf zeg. 1 grote rollercoaster. Erg vet.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMD schreef op zondag 4 juni 2023 @ 14:53:
Zo, story uitgespeeld. Wat is Act 5 en 6 gaaf zeg. 1 grote rollercoaster. Erg vet.
Nice goed om te horen. vond 5 ook al erg goed jah! vanavond in 1 ruk Act 6 afmaken :) zin in

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Act 6 is misschien nog wel de beste :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:57
Hoe zie je in welke act je zit? Ik heb eerst rokathar (of zoiets) verslagen en daarna pas de storyline met vigo gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
1Mark schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:08:
Hoe zie je in welke act je zit? Ik heb eerst rokathar (of zoiets) verslagen en daarna pas de storyline met vigo gedaan.
Voor de questnaam in je questjournal staat Act I, II, III, IV, V, VI

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 04-06-2023 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:48
Avarice world boss gehad maar niet gehaald helaas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-09 13:16
Milo44 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 14:31:
[...]

Sorry dat ik wellicht "noob" reageer haha, maar in je Gameplay opties heb je een checkbox om Tooltips en Advanced Tooltips aan te zeggen.
Dan krijg je ook een beter overzicht met details van stats enzo, dat maakt het vergelijken wellicht makkelijker. :)
Dank, die had ik gezien. Maar loop wat vast in interpreteren van al die statistieken? Ah, wel leuke challenge om dit onder knie te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:24
vanaf welke act krijg je die mount?
zit in act III

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:21
Kol Nedra schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:45:
vanaf welke act krijg je die mount?
zit in act III
Act 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:23

Grvy

Bot

Begin van Act IV, maar het voegt niet super veel toe.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 18:37
Was van plan de Collector’s box aan te schaffen maar nog steeds de belachelijke verzendkosten van 115 euro. Schijnt volgens de helpdesk te kloppen waarmee ik gechat heb maar als je het vanuit de UK site besteld en naar NL laat verzenden is het 12 pound. Ze proberen het goed te praten vanwege invoerrechten maar dat is met verzendkosten niet 115 euro. Jammer maar dan gaat het over. Had hem graag toegevoegd bij mijn CE’s van Diablo I, II en III.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:49
Nog nooit Diablo gespeeld. Ben vandaag begonnen met Diablo 1. Ben bij de eerste boss in level 3 met een warrior. Top spel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Grvy schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:46:
Al was het maar om overal sneller te zijn wat ik nu al wel wil.
Net the butcher ontmoet op lvl 40. Met de grond gelijk gemaakt.
Tijd voor Act 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
falconxp schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:48:
Was van plan de Collector’s box aan te schaffen maar nog steeds de belachelijke verzendkosten van 115 euro. Schijnt volgens de helpdesk te kloppen waarmee ik gechat heb maar als je het vanuit de UK site besteld en naar NL laat verzenden is het 12 pound. Ze proberen het goed te praten vanwege invoerrechten maar dat is met verzendkosten niet 115 euro. Jammer maar dan gaat het over. Had hem graag toegevoegd bij mijn CE’s van Diablo I, II en III.
Dan bestel je toch vanuit UK ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Laatst online: 15-08 00:46
Hmm Dit is wel jammer:
Ball lightning apsect, dan gaan z e om je heen maar ze doen 10-20% minder dmg. Prima denk je.
Doe je die op een amulet dan doen ze 20-40% minder damage :') maar in de omschrijving staat dat je een power increase krijgt als je het op een amu doet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:14
Wie heeft interesse om met mij in de PvP area's shards te gaan farming?

Ik ben gister in deze area geweest, maar tot nu toe liet iedereen elkaar met rust. Met deze shards kan je cosmetics kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:13:

Ik ben gister in deze area geweest, maar tot nu toe liet iedereen elkaar met rust.
benieuwd of dit in HC ook gebeurd :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Grvy schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:46:
Wait what? Super grote QoL upgrade juist :o Helemaal op alts die hem vanaf level 1 kunnen gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door London op 04-06-2023 16:24 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
Bossie schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:59:
[...]

Dan bestel je toch vanuit UK ?
Er komen naast de verzendkosten ook nog inklaringskosten en btw bij via Postnl. Wordt dan iets te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
falconxp schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:25:
[...]

Er komen naast de verzendkosten ook nog inklaringskosten en btw bij via Postnl. Wordt dan iets te gortig.
Zal ook wel weer mevallen, bij amazon. betaal je vaak een hoog voorschot en krijg je achteraf terug.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
De webshop gaf aan dat zij niks met btw regelen en dat alle kosten voor de koper zijn. De totaalprijs zal dan minimaal 160 euro zijn. Zij waren niet echt behulpzaam.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Weet je wat ook fijn is, de server onthoudt waar je voor het laatst gebleven bent, ook al sta je in de middle of nowhere je wordt in dezelfde regio weer gedropped als je weer online komt na afk/disconnected moment

aangezien dat vaak bij mij gaat gebeuren, want ik heb vrouw en 2 kinderen.
vanavond als kinderen en vrouw weer slapen ga ik verder met story act 3 :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:57
SCIxX schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:27:
Avarice world boss gehad maar niet gehaald helaas!
Ik wil ook een keer een world boss doen, maar ik weet nog niet hoe ik weet welke wanneer spawned

Acties:
  • +2 Henk 'm!
World first level 100 8)7 8)7 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 04-06-2023 17:01 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zoo wat is Act VI vet zeg! ik ben (qua map) op de helft maar moet nu helaas stoppen voor koken, eten, kinderen etc :P straks maar afmaken maar had dit niet verwacht zo :) super dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:04:
[...]

Tot nu toe valt het mee. Na die ene death van mijn eerste character met mijn huidige character niet veel problemen gehad. Het bosskillen gaat soms wel wat tragen maar het is gewoon rustiger aan spelen en veel op de mechanics letten en dodgen enzo. Nog geen hele dodelijke situaties gehad. 1 keer bijna dood gegaan maar gelukkig gehaald.
Moet een Dungeon doen voor de tree of Whisper na het uitspelen van de campaign.

Heb goede gear. Alles geupgrade + gems. Alles legend.

Maar die eindbaas..wat een fucker.
Ben nu net lvl 44 ( geworden in de Dungeon.. )

Dungeon zelf is 45+.. misschien ff wat andere missies doen en wat sterker worden.

By far de pittigste. Zelfs als ik hem wil smokkelen door aan de buitenkant te blijven ga ik gewoon keihard d00d

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lasteraar schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:09:
[...]

Moet een Dungeon doen voor de tree of Whisper na het uitspelen van de campaign.

Heb goede gear. Alles geupgrade + gems. Alles legend.

Maar die eindbaas..wat een fucker.
Ben nu net lvl 44 ( geworden in de Dungeon.. )

Dungeon zelf is 45+.. misschien ff wat andere missies doen en wat sterker worden.

By far de pittigste. Zelfs als ik hem wil smokkelen door aan de buitenkant te blijven ga ik gewoon keihard d00d
Is dat de capstone dungeon? zoja dan kan dat kloppen dat is de dungeon die required is om Tier 3 te unlocken en is een set difficulty om soort van te zien of je tier 3 aan kan. je wil die inderdaad op hardcore zeker niet underleveled doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:51

Don Quijote

El Magnifico

Ik ben nu een paar keer kansloos gestorven in Act II tegen
spoiler:
astaroth
. Aangezien alles meeleveled de hele tijd, heeft het zin om nog een paar level omhoog te gaan (nu level 28)? Of gaat de boss ook rustig mee omhoog?

Ik speel necromancer met minions. Maar ondanks dat ze geüpgraded zijn, houden ze het exact 10 seconde vol en dan staan ik er alleen voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Don Quijote op 04-06-2023 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Dat staat wel mooi in contrast met een post zoals hieronder. Raxx en Kripp klagen dat het te lang duurt en dan nog even later de eerste level 100 :D
Tektoon schreef op zondag 4 juni 2023 @ 00:10:
[...]

Ja dat is een interessant probleem dat nu aan de oppervlakte lijkt te komen. Ik heb zowel Raxx als Kripp al horen vaststellen dat het levellen te lang duurt. Naar 50 is een eitje, maar van 50 naar 60 duurt al aanzienlijk langer. De vraag is of de casual speler op die manier toe zal komen aan de paragon boards. Zeker als een season maar drie maanden duurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
Allememachies. 54u gespeeld en dan maar 8u slapen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Don Quijote schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:19:
spoiler:
astaroth
. Aangezien alles meeleveled de hele tijd, heeft het zin om nog een paar level omhoog te gaan (nu level 28)? Of gaat de boss ook rustig mee omhoog?

Ik speel necromancer met minions. Maar ondanks dat ze geüpgraded zijn, houden ze het exact 10 seconde vol en dan staan ik er alleen voor.
Ik ben nu in de eerste area bezig en merk dat het nu met de minions juist veel beter gaat dan met de server slam. In de dungeon Light House lag de boss in 15 seconden neer .Maar geen idee of Astharot wel zou lukken. Met mijn poison druid en wolven was het geen probleem.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 07:38
Tukker_T schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:23:
[...]

Dat staat wel mooi in contrast met een post zoals hieronder. Raxx en Kripp klagen dat het te lang duurt en dan nog even later de eerste level 100 :D

[...]
54 uur gamen hè. Als je alleen in t weekend kunt gamen ivm werk en kinderen. Zeg 2-3 uurtjes per weekend. En zeker nu in de zomer maanden met lekker weer wil m’n vrouw de hoort op. Ik red het dan niet in 1 seizoen kan ik je vertellen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 09:03
Volgens mij is ook nog een groot verschil tussen Rob en Wudijo dat Rob in Group gespeeld heeft en Wudijo alles solo. Desalniettemin een top prestatie!

Ik wacht nog een paar daagjes en ga dan pas beginnen. Begint wel te kriebelen iedere keer als ik dit topic open. Must resist!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Alekz87 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:45:
[...]

54 uur gamen hè. Als je alleen in t weekend kunt gamen ivm werk en kinderen. Zeg 2-3 uurtjes per weekend. En zeker nu in de zomer maanden met lekker weer wil m’n vrouw de hoort op. Ik red het dan niet in 1 seizoen kan ik je vertellen.
Wie zegt dat level 100 worden een eis is voor een season? Na een season kun je gewoon verder met je character.
Ik heb het idee dat men maar wat paniek aan het zaaien is omdat alle andere content al gemaakt is..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2023 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:04:
[...]

Sick! maargoed Rob speelt softcore . https://www.d4race.com/

Vind deze lijst interressanter :P (Hardcore Vinkje aan)

[Afbeelding]
ik zie het al voor me, lvl 99 en denkt fuuuckkkk ik moet haasten en snel zijn......vervolgens dood gaan >:)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
1Mark schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:54:
[...]

Ik wil ook een keer een world boss doen, maar ik weet nog niet hoe ik weet welke wanneer spawned
Ik ook niet, ik liep er toevallig langs, ik zag geen notificatie op de world map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
spoiler:
astaroth

Ik neem aan dat je ook de Golem hebt? Ik was pcies 25 toen ik deze deed en zonder golem is het idd meh...
Ik heb hem helaas een keer of 4 over moeten doen omdat deze baas een beetje bugged is, ik kreeg een tip in de clanchat om hem op tier 1 te doen en toen liep hij wel door...

Zorg dat je een skill hebt waarmee je corpses genereert zodat je altijd opnieuw je skellies krijgt... :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 11:45
SCIxX schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:04:
[...]

Ik ook niet, ik liep er toevallig langs, ik zag geen notificatie op de world map.
World bosses kan je nu pas doen als je de campaign uit heb toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Inmiddels ben ik lekker aan het exploren gegaan met mijn Barb om ff 2 Codex powers te pakken en de level 15 Quest (alhoewel ik inmiddels 17 ben).
Tijdens het exploren pak ik ook alle "cellars" mee, maar vaak heb ik zoiets van "Oh, was dit het?".

Wat zijn jullie ervaringen hierin? Is het de XP/Rewards waard? Tot op heden vind ik het nog een beetje meh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Die cellars tellen mee voor je renown, daarom moet he ze doen. Inderdaad niet voor de rewards.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:49:
[...]

Wie zegt dat level 100 worden een eis is voor een season? Na een season kun je gewoon verder met je character.
Ik heb het idee dat men maar wat paniek aan het zaaien is omdat alle andere content al gemaakt is..
Dit dus. En ik snap ook niet waarom alles voor een casual speler altijd mogelijk moet zijn. Ik ben zelf iemand die in veel games soms ook niet meer mee kan komen maar vind het dan juist vet dat er iemand anders is die Bijv iets heel tofs heeft waarvan je weet dat die heeft genolifed.

alle content is gewoon te doen vanaf 50 in principe en dan begint je endgame. Het is niet zo dat je level 100 moet worden voor je iets kan doen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:46

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/iU95hPWFekJBiSU0YR89SQ8j.png

Full Size

Vanmiddag ook gekocht. Even de Druid bekeken, maar ben toch voor een Sorcerer gegaan. De Wizard was altijd al mijn favorite class in Diablo 3. En deze speelt tot nu toe ook lekker. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

spoiler:
Wow, ik was ff niet voorbereid op de cutscene dat een man door 3 honden levend werd opgegeten.
Maar goed, past in het sfeertje.

En Meshif is back, ffetjes dan!!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kol Nedra schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:54:
[...]

ik zie het al voor me, lvl 99 en denkt fuuuckkkk ik moet haasten en snel zijn......vervolgens dood gaan >:)
Damn, lvl99 worden om er dan achter te komen dat je voor season 1 weer een nieuw char moet maken.
Nu is vooral om lekker rustig door de storyline te lopen terwijl je de game leert kennen, vervolgens kan je dan in season altijd gaan pushen (of niet) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:10:
[...]
Is dat de capstone dungeon? zoja dan kan dat kloppen dat is de dungeon die required is om Tier 3 te unlocken en is een set difficulty om soort van te zien of je tier 3 aan kan. je wil die inderdaad op hardcore zeker niet underleveled doen.
Haha ahzo ! Dat zou zomaar kunnen ja 😅😅
Vandaar...

De rest van de Dungeon lukt wel. Alleen de final boss red ik maar to 3/4 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Nadser schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:14:
[...]

World bosses kan je nu pas doen als je de campaign uit heb toch?
Nee hoor, ik heb de campaign nog lang niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
SCIxX schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:02:
[...]

Nee hoor, ik heb de campaign nog lang niet uit.
https://www.pcgamesn.com/...boss-location-spawn-times

https://upcomer.com/when-...-world-bosses-in-diablo-4

Ik lees hier bijv. van wel, ik ben ook nog niets tegengekomen.. Of praten we over verschillende dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 11:14
Nog iemand last van random hard crashes?
Het soort waar enkel de powerknop nog een optie is.

Zelfs alle dingen die ze hier aanraden hielpen niet:
https://us.forums.blizzar...-the-title-screen/23746/2

Soms is het enkele uren normaal, soms 3x op een half uur..

Heel random allemaal.

Nieuw 7800 X3D systeem met 4070 en 32GB ram.
Nooit issues gehad in andere games.. lijkt alsof de patch van gisterenochtend het veroorzaakt heeft.. de nieuwe patch 1.0.2.d lijkt ook niet te helpen (versie 1.0.2.42131), ondanks "Miscellaneous stability and crash fixes"

[ Voor 27% gewijzigd door DrMacabr3 op 04-06-2023 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:44
Lekker Ventje schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:20:
Die cellars tellen mee voor je renown, daarom moet he ze doen. Inderdaad niet voor de rewards.
Die simpele cellars met 5 mobs? Die tellen niet mee voor je renown toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Nadser schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:19:
[...]

https://www.pcgamesn.com/...boss-location-spawn-times

https://upcomer.com/when-...-world-bosses-in-diablo-4

Ik lees hier bijv. van wel, ik ben ook nog niets tegengekomen.. Of praten we over verschillende dingen?
Geen idee. Het was Avarice, The Gold Cursed, en dat is toch echt een world boss, ik ben zelf nog maar in act2/3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er zijn wel een paar dingetjes die ik raar vind dat hier niet in zit wat Bijv wel in Diablo III zat.

- in de chat zie je geen hardcore icon voor iemands naam als die HC speelt.
- ook in de clan en friendlist zie je dit niet terug.
- achievements die van andere spelers in de chat verschijnen zijn niet klikbaar.. zo kan je dus niet kijken welke het is.

Zo zijn er een paar van zulke zaakjes die ik mis en of vervelend vind dat dat er niet is. Het is verre van het einde van de wereld maar toch gek dat Diablo 3 dat dan wel altijd al had en 4 niet.

En ik zit in een clan met vrienden en dan was het ook altijd leuk om legendaries te identifying en van elkaar te zien wat we kregen. Legendaries worden ook niet meer in de clan gedeelt. Snap dat dat veel kan zijn met grote clans maar is wel iets wat wij persoonlijk als vriendenclubje missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 12:14
DrMacabr3 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:24:
Nog iemand last van random hard crashes?
Het soort waar enkel de powerknop nog een optie is.

Zelfs alle dingen die ze hier aanraden hielpen niet:
https://us.forums.blizzar...-the-title-screen/23746/2

Soms is het enkele uren normaal, soms 3x op een half uur..

Heel random allemaal.

Nieuw 7800 X3D systeem met 4070 en 32GB ram.
Nooit issues gehad in andere games.. lijkt alsof de patch van gisterenochtend het veroorzaakt heeft.. de nieuwe patch 1.0.2.d lijkt ook niet te helpen (versie 1.0.2.42131), ondanks "Miscellaneous stability and crash fixes"
Dit lijkt meer een hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:25
Ook een invite gestuurd naar GoT 2, naam is Kemoro

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
SCIxX schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:35:
[...]

Geen idee. Het was Avarice, The Gold Cursed, en dat is toch echt een world boss, ik ben zelf nog maar in act2/3.
Ok vreemd, dan snap ik het niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Laatst online: 21-09 11:14
friketje1 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:36:
[...]

Ik heb het anders wel enkel in deze game, ik heb zelfs in BIOS alles op standaard gezet, geen EXPO of niks.. geen PBO..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:12
friketje1 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:36:
[...]

Bij system freezes denk ik persoonlijk vaak ook inderdaad eerder aan hardware of hardware gerelateerde drivers dan aan de daadwerkelijke game zelf. In principe verwacht je tenslotte niet dat een game bug OS in zijn geheel doet freezen.
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:36:
Er zijn wel een paar dingetjes die ik raar vind dat hier niet in zit wat Bijv wel in Diablo III zat.

- in de chat zie je geen hardcore icon voor iemands naam als die HC speelt.
- ook in de clan en friendlist zie je dit niet terug.
- achievements die van andere spelers in de chat verschijnen zijn niet klikbaar.. zo kan je dus niet kijken welke het is.

Zo zijn er een paar van zulke zaakjes die ik mis en of vervelend vind dat dat er niet is. Het is verre van het einde van de wereld maar toch gek dat Diablo 3 dat dan wel altijd al had en 4 niet.

En ik zit in een clan met vrienden en dan was het ook altijd leuk om legendaries te identifying en van elkaar te zien wat we kregen. Legendaries worden ook niet meer in de clan gedeelt. Snap dat dat veel kan zijn met grote clans maar is wel iets wat wij persoonlijk als vriendenclubje missen.
Het derde kan ik mij persoonlijk voorstellen dat dit ergens een mogelijk bewuste keuze is. Beschrijvingen van achievements zijn vaak redelijk spoiler gevoelig.

Ten aanzien van de 1e twee, in clan en friendlist zou het voor mij niet heel erg veel uitmaken om dit ergens terug te zien. Ten aanzien van de chat vind ik het persoonlijk wel fijn dat het gewoon vrij minimal is. Geen overbodige icons of wat dan ook. Maar enkel eigenlijk channel, naam en de tekst. Het voegt naar mijn idee daarin niets toe om te zien of iemand HC speelt of niet.
Bossie schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:57:
[...]

Damn, lvl99 worden om er dan achter te komen dat je voor season 1 weer een nieuw char moet maken.
Nu is vooral om lekker rustig door de storyline te lopen terwijl je de game leert kennen, vervolgens kan je dan in season altijd gaan pushen (of niet) :)
Ik denk niet dat deze mensen er bij lvl 99 achter komen ;).

Sowieso zijn de mensen die tijd hiervoor nu hebben toch wel het type mensen dat in seasonal content niet 1 char tot level 100 zullen brengen, maar vaak tijd genoeg hebben om dit met 2 of meer te doen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 19:44
Kan je in diablo 4 elke char naam gebruiken?
Of bezet is bezet?

Met overwatch krijg je #getal erachter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
Aggressor schreef op zondag 4 juni 2023 @ 20:07:
Kan je in diablo 4 elke char naam gebruiken?
Of bezet is bezet?

Met overwatch krijg je #getal erachter
Je battle.net naam heeft een #getal identifier. Qua char naam maakt het als het goed is niet uit. Nog niet geprobeerd in live. Maar in beta kon ik al mijn chars in ieder geval gewoon exact hetzelfde noemen zonder enig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

De rogue die ik gisteravond ben gestart is al level 42 :D Levellen gaat echt super als je niet de campaign hoeft te volgen.
3,5 zone compleet ook met de statues of lilith dus dat schiet ook mooi op :) Wel een pokkewerk, sommige staan echt op een klote plek. Maar ze leveren ook flink wat op dus worth it.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:49:
[...]
Zeker, maar dan speel je het seizoen erop dus niet. Ik kan me niet voorstellen dat ze voor ogen hebben dat 'we' de helft van de seizoenen skippen.

Het hoeft geen probleem te zijn om geen level 100 te worden, maar het is wel een probleem als je maar 1 of 2 van je paragon boards volkrijgt als casual speler en je daardoor beperkt blijft in de builds die je kan spelen. We gaan zien hoe Blizz reageert; de meeste causal spelers gaan dinsdag pas beginnen dus tegen eind juni hebben we/ze een indicatie van hoe de voorspellingen uitpakken.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Poooh klaar met act 6. wat een battles daar zeg. was echt spannend. Maargoed heb het gehaald :D

wat een goed verhaal daar in die laatste act hoe alle touwtjes aan elkaar worden geknoopt enzo :) Echt mega genoten maar zat wel af en toe met geknepen billen. vooral bij die laatste boss battle .

spoiler uit de boss battle in act 6 :
spoiler:
Dat moment dat die platformen verdwijnen.. volgens mij is dat gewoon instant death of niet? Vond dat echt heeeel spannend in hardcore XD

Het Epilogue stuk na de main campaign vond ik ook nog erg leuk om te zien aansluiten op het verhaal.

Vind het in ieder geval al heel top om te weten dat ze met seasons ook story content willen uitbrengen. als dat van dit niveau is dikke prima :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YxwkI6WrqSnV-5jmDVuPoAvwQu4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IBEF3PQjMMyoZ5jxPqwa6uzJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Hoelang ben ik ongeveer bezig met de story op hardcore? inclusief alle side quests

Las 35 uur vind ik wel magertjes maar er is natuurlijk nog veel te doen met de season passes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
Lekker man! Welke level zit je nu? In de party waar je mee speelt kan je ook je legendaries delen overigens. In de clan word het wat minder gedaan waarschijnlijk idd door de grootte 🙂

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NightShadow22 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:01:
Hoelang ben ik ongeveer bezig met de story op hardcore? inclusief alle side quests

Las 35 uur vind ik wel magertjes maar er is natuurlijk nog veel te doen met de season passes.
Dat is inderdaad mager. als je alleen de story doet zit je denk ik aan 20-40 uur maar met sidequests en alles erbij echt wel meer volgens mij. vooral in hardcore denk ik waar je het wat rustiger aan doet. Ik ben dus net klaar maar kan niet zien hoe lang ik precies in game heb zitten maar denk wel een 30 uur en heb vanaf act 2 bijna alleen maar story gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nickko schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:01:
Lekker man! Welke level zit je nu? In de party waar je mee speelt kan je ook je legendaries delen overigens. In de clan word het wat minder gedaan waarschijnlijk idd door de grootte 🙂
Level 47. ga dus sowieso nog door met levelen in WT1 tot level 50 sowieso. misschien zelfs even die capstone dungeon outlevelen richting 55 voordat ik die ga doen dnek ik :P mits ik de juiste legendaries vind anders kan ik hem wel wat eerder doen maar heb nog steeds weinig legendaries voor de build die ik leuk vind om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:03:
[...]

Dat is inderdaad mager. als je alleen de story doet zit je denk ik aan 20-40 uur maar met sidequests en alles erbij echt wel meer volgens mij. vooral in hardcore denk ik waar je het wat rustiger aan doet. Ik ben dus net klaar maar kan niet zien hoe lang ik precies in game heb zitten maar denk wel een 30 uur en heb vanaf act 2 bijna alleen maar story gedaan.
Hartelijk bedankt voor je reactie, dat vind ik toch wel een good amount als we het over hardcore plus side quests hebben, ik ben een completionist en heb ook wel zin om de endgame content ( Season Pass) Content te gaan spelen dus lijkt me erg leuk!

Ben ik nou gek geworden? de PS store geeft aan 5 juni dus vanavond om 12 uur spelen Voor de standard edition..... maar lees overal 6 juni dus dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Laatst online: 13-08 13:34
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:36:
Dit soort dingen, net als overduidelijke QoL dingen zoals het ontbreken van een gem pouch en de vrij heftige nerf van de laatste patch wekken de indruk dat Blizzard nog niet helemaal 100% klaar was voor deze releasedatum.

Er waren al geruchten dat 6-6 niet gehaald zou worden en het zou mij niet verbazen als dit dan zaken zijn die niet meer gepolijst konden worden.

Je maakt mij niet wijs dat ze nu pas kunnen ontdekken dat een community favo build als de ww barb overpowered is in de praktijk. Ze hebben waarschijnlijk net geen tijd genoeg gehad om daarop te focussen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MeanGreen schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:18:
[...]

Er waren al geruchten dat 6-6 niet gehaald zou worden en het zou mij niet verbazen als dit dan zaken zijn die niet meer gepolijst konden worden.
Oke, ik moet wel zeggen dat ik de game juist heel erg gepolijst is. Ik heb heel heel veel slechtere launches meegemaakt dan deze. Heb eigenlijk op die QoL dingen die ik benoemd heb op de game zelf niks aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:11
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:23:
[...]

Oke, ik moet wel zeggen dat ik de game juist heel erg gepolijst is. Ik heb heel heel veel slechtere launches meegemaakt dan deze. Heb eigenlijk op die QoL dingen die ik benoemd heb op de game zelf niks aan te merken.
Enige echte issue wat ze hadden was de licentie issues op de ps5 (en waarvan sommigen helaas nog last van hebben.. :/ )
Dat was vrijdag nacht even zuur, maar kon 's morgens wel meteen los.

Verder wat korte rubberbanding & grafische issues, maar allemaal oplosbaar volgens mij.

Dinsdag is de echte vuurdoop als iedereen los mag gaan, ben benieuwd hoe het dan gaat :P

Necro is nu op level 44, maar ben pas net in act 2 aangekomen. Speelt weer heerlijk weg d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
MeanGreen schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:18:
[...]

Dit soort dingen, net als overduidelijke QoL dingen zoals het ontbreken van een gem pouch en de vrij heftige nerf van de laatste patch wekken de indruk dat Blizzard nog niet helemaal 100% klaar was voor deze releasedatum.
Het spel heeft gewoonweg support voor categorische inventory. In de vorm van equipment, consumables, quest, aspects. Hadden ze een gem pouch gewild, had deze er echt wel geweest. Dit lijkt mij echt niet een QoL feature waarvoor geen tijd is geweest, maar een bewuste game design keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NightShadow22 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:07:
[...]

Hartelijk bedankt voor je reactie, dat vind ik toch wel een good amount als we het over hardcore plus side quests hebben, ik ben een completionist en heb ook wel zin om de endgame content ( Season Pass) Content te gaan spelen dus lijkt me erg leuk!

Ben ik nou gek geworden? de PS store geeft aan 5 juni dus vanavond om 12 uur spelen Voor de standard edition..... maar lees overal 6 juni dus dinsdag.
Zit je in de US PS store toevallig? Voor ons lanceert de game op 6-6 1 uur 's nachts. In de VS is het 6 tot 9 uur vroeger, dus 5-6.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Finraziel schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:42:
[...]

Zit je in de US PS store toevallig? Voor ons lanceert de game op 6-6 1 uur 's nachts. In de VS is het 6 tot 9 uur vroeger, dus 5-6.
Nee op mijn ps5 app geeft hij 5- 6 aan echt super vaagAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E3acroje_2aFPoLtragQpkyyUOc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/liF9riwtMod9mzEOxkvCc6h8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Laatst online: 13-08 13:34
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:23:
[...]

Het is ook geen aanval ofzo :P
Ben blij verrast dat het zo soepele release en gelikte game blijkt te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:11
MeanGreen schreef op zondag 4 juni 2023 @ 22:00:
[...]

Wees blij.. kan mij van Diablo 3 nog wel herinneren, wat een shitfest was dat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 12:28
Is Tier 2 goed solo te doen als ik op zoek ben naar uitdaging maar geen HP inflated vijanden wil? De laatste keer dat ik een aRPG heb gespeeld is al een tijd geleden, dus een pro ben ik zeker niet. Het gaat me dus ook niet om de meeste XP of loot, ik wil niet dat ik door de campaign dender als Tier 1 te makkelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Laatst online: 00:09
mister_S schreef op zondag 4 juni 2023 @ 22:03:
Is Tier 2 goed solo te doen als ik op zoek ben naar uitdaging maar geen HP inflated vijanden wil? De laatste keer dat ik een aRPG heb gespeeld is al een tijd geleden, dus een pro ben ik zeker niet. Het gaat me dus ook niet om de meeste XP of loot, ik wil niet dat ik door de campaign dender als Tier 1 te makkelijk is.
Gewoon uitproberen. Je kan heel makkelijk van tier switchen bij de waypoints of op het character screen.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
NightShadow22 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:44:
[...]

Nee op mijn ps5 app geeft hij 5- 6 aan echt super vaag[Afbeelding]
Volgens mij kan je vannacht om 00.00 de game installeren en opstarten maar misschien dat de servers nog gesloten zijn.

Digitale releases op de PS zijn altijd om 00.01 voor zover ik weet dus 1.00 kan uberhaupt niet.
Misschien kan je wel spelen, zou het iig proberen :)

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

NosferatuX schreef op zondag 4 juni 2023 @ 22:11:
[...]

Volgens mij kan je vannacht om 00.00 de game installeren en opstarten maar misschien dat de servers nog gesloten zijn.

Digitale releases op de PS zijn altijd om 00.01 voor zover ik weet dus 1.00 kan uberhaupt niet.
Misschien kan je wel spelen, zou het iig proberen :)
Proberen kan inderdaad altijd! bedankt voor je reactie laten we het vanavond zien ikzelf reken er niet op maar zou wel leuk zijn 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
okee, story uitgespeeld. Moet wel zeggen dat de liefhebbers van dark, gritty en gore wel genoeg gekregen hebben denk ik zo.Die mogen niet meer klagen. Behoorlijk zwaar verhaal wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MeanGreen schreef op zondag 4 juni 2023 @ 22:00:
[...]

Zo ervaarde ik het ook niet hoor :P en dat van mij ook niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Laatst online: 21-09 12:14
DrMacabr3 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 20:02:
[...]

Ik heb het anders wel enkel in deze game, ik heb zelfs in BIOS alles op standaard gezet, geen EXPO of niks.. geen PBO..
Mogelijk belast Diablo je pc meer dan bij andere games of speel je langer dan normaal?
Goed om even naar je temperaturen te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 19:54
Hallo! ik heb een vraag:
Wordt er verwacht dat na de release van dinsdag de game goedkoper wordt op sites zoals cd key? Of duurt dit nog even (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 14-09 00:42
spoiler:
astaroth

Al gehaald? Op welke world tier speel je? Ik ben level 36 (dat helpt ook wel met meer skills :P) en had er helemaal geen problemen mee maar ik speel ook op world tier 1. Ik heb ook alle defensive skills voor de minions en continu corpses om ze te healen waar nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Keesknd schreef op zondag 4 juni 2023 @ 22:32:
Hallo! ik heb een vraag:
Wordt er verwacht dat na de release van dinsdag de game goedkoper wordt op sites zoals cd key? Of duurt dit nog even (?)
gaat zeker nog even duren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Hallo! ik heb een vraag:
Gezien de game online enkel bij Blizzard te kopen is gok ik niet dat je die goedkoop gaat vinden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:05
DrMacabr3 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 20:02:
[...]

Ik merk zelf dat in diverse towns m'n CPU het een stuk zwaarder krijgt, en de fan daarvan meer gaat blazen. Heb jij het op specifieke stukken? Of geheel willekeurig? Het zou niet de eerste keer zijn dat een spel een CPU/GPU veel zwaarder belast dan andere spellen.
Er staat mij iets bij dat Starcraft 2 een probleem veroorzaakte met diverse GPU's in het menu door unlocked FPS waardoor de GPU's als een malle bezig waren? (of was dat een ander spel?)

Ondertussen alweer wat uurtjes bezig, eerst begonnen met Barb, maar vond ik een beetje saai. Toen verder gegaan met Druid, maar lag mij ook niet helemaal lekker. Nu lvl 19 met een Necro, en ik moet zeggen de combi Reapers + Corpse Explosion is wel nice 8)

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Hallo! ik heb een vraag:
Ik verwacht dat dat nog wel maanden/jaren gaat duren. Een keer 5% minder kan je wel verwachten, maar niet heel veel meer. Een kleine tip die je kan proberen, een soort gelijke site (kinguin) wil nog wel eens een kortingscode geven als een bestelling niet is gelukt. Dus bestel iets, en annuleer dat tijdens je (bijv.) ideal actie, en niet veel later krijg je een kortingscode :X
Angeloonie schreef op zondag 4 juni 2023 @ 22:36:
[...]

Gezien de game online enkel bij Blizzard te kopen is gok ik niet dat je die goedkoop gaat vinden.
Hij wordt ook redelijk veel weg 'gegeven' bij GPU's e.d. en als die keys wat meer in de roulatie komen dan kan de prijs nog wel redelijk zakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
En ik heb laatst ook de Butcher weer ontmoet, en ik moet zeggen ik ben blij dat ik geen HC speel :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Remy!!!! schreef op zondag 4 juni 2023 @ 22:41:
En ik heb laatst ook de Butcher weer ontmoet, en ik moet zeggen ik ben blij dat ik geen HC speel :')
Ik ben hem nog steeds niet tegengekomen :P

Ben net gewisseld terug van Tornado build naar Pulvirize. Heb nog niet alle items maar het grinden naar level 50 gaat opzich wel lekker nu. Ben terug gegaan naar de oude zones om overal in ieder geval die Renown level 3 overal te unlocken.

Maar ben nu voor de Butcher ook wel bang want met mijn huidige items is deze build voor Single Target af en toe wel pittig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 19:54
Remy!!!! schreef op zondag 4 juni 2023 @ 22:40:
[...]

Ik verwacht dat dat nog wel maanden/jaren gaat duren. Een keer 5% minder kan je wel verwachten, maar niet heel veel meer. Een kleine tip die je kan proberen, een soort gelijke site (kinguin) wil nog wel eens een kortingscode geven als een bestelling niet is gelukt. Dus bestel iets, en annuleer dat tijdens je (bijv.) ideal actie, en niet veel later krijg je een kortingscode :X

Dat is het proberen waard, thx!

[...]

Hij wordt ook redelijk veel weg 'gegeven' bij GPU's e.d. en als die keys wat meer in de roulatie komen dan kan de prijs nog wel redelijk zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Graag gedaan, en als laatste tip, mocht je alsnog early access willen, dat gaat (volgens mij) niet lukken via keysites, want die sturen de key de 6e pas. Mocht je het perse via zo'n site willen kopen, dan kan je battle.net gift cards kopen, en dat gebruiken om het in de Battle.net store te kopen.
Zo heb ik het gedaan, en met als enige reden, ik wou het spel kopen met wat crypto winst, maar Battle.net biedt die optie niet aan, dus dan maar via een omweg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
In het PVP gebied heb ik wat mensen verslagen..
Nu heb ik een oor 👂 als item in mn bag.
Kan je daar nog wat mee ?? 😅

Krijg er online niet zo snel wat van gevonden.
Dacht/hoopte dat ik m aan mn mounth kon bevestigen maar dat was helaas niet zo

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 23:01
Was weer een toffe avond; solo wat aangeklooid en vervolgens met een party (GoT) wat strongholds gedaan. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WXSLg6cXHwUteXp7FuJmToZbwHE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hF16jqzW7Jm0SPoFsLtjEFcC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DY4UyukC2f1biZENSbBtDMlAIhI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WEhuP2DvWZSQVLsYzrEQu8t9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H3Jivso5cC_ijClSINYGrdF32uY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1aFQhBAii7nhQSju9trqX5RY.png?f=fotoalbum_large

Inmiddels is mijn Necro level 38 en ik houd van mijn minions. O+ Zit vol op slow / vulnerable met decompose, blight en corpse explosion. Daarnaast geeft 'Army of The Dead' i.c.m. diverse leuke Legendary gear een mooie boost aan mijn minions. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnhRNnmBfiy8skcv2M3ryg2co0E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5mR2w21fXxUSOKGJ6zSPq9wa.png?f=fotoalbum_large

Ik volg verder geen build, maar probeer dit keer eens zelf wat bij elkaar te puzzelen. (y)

Oh, en dit shot = _/-\o_ *O*
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q97uIVK1fJw5K9_Sm2IqFLLkyBk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TTO7x2QjjZDesLYBfB0jMVhu.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 04-06-2023 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Laatst online: 10-09 08:21
nog even geduld.. druid en sorc gespeeld tijdens beta

toch neig ik ook wel naar de rogue (vond hem in d3 niets aan maar hier is het ook melee focused begreep ik)
zijn er al wat leuke builds (onafhankelijk van legs) om mee te starten?

liefst bouw ik gewoon mijn eigen. maar mijn druid in beta sloeg nog geen deuk in een pakje boter..
en om toch eerst de unlocks enz te krijgen lijkt mij een build gewoon het beste. om daarna lekker aan te kloten met eigen builds

*sorcerer / druid / rogue*

[ Voor 3% gewijzigd door eehbiertje op 04-06-2023 23:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Yonix schreef op zondag 4 juni 2023 @ 22:59:
Was weer een toffe avond; solo wat aangeklooid en vervolgens met een party (GoT) wat strongholds gedaan. 8)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Inmiddels is mijn Necro level 38 en ik houd van mijn minions. O+ Zit vol op slow / vulnerable met decompose, blight en corpse explosion. Daarnaast geeft 'Army of The Dead' i.c.m. diverse leuke Legendary gear een mooie boost aan mijn minions. :)

[Afbeelding]

Ik volg verder geen build, maar probeer dit keer eens zelf wat bij elkaar te puzzelen. (y)

Oh, en dit shot = _/-\o_ *O*
spoiler:
Hier hetzelfde, was begonnen met de Bonespear build maar vond dat saai/niet echt Necro. Dus vanavond geswitched naar blight/repeat/CE met Army of the dead.

Tot nu toe gaat het soepel maar heb ook stevig geinvesteerd in het buffen van mijn minions.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vortigen
  • Laatst online: 00:09
eehbiertje schreef op zondag 4 juni 2023 @ 23:41:

toch neig ik ook wel naar de rogue (vond hem in d3 niets aan maar hier is het ook melee focused begreep ik)
zijn er al wat leuke builds (onafhankelijk van legs) om mee te starten?
https://maxroll.gg/d4/build-guides

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:14
De laatste twee dagen ben ik te vinden in The Fields of Hatred. Heerlijk lekker relax PvP shards farmen. Dus, ik dacht laten we weer even wat PvP shards gaan farmen.

Shit is going down op dit moment, opeens zoveel gevechten los gebroken. Ben zojuist ook geganked door een 4 man groep. Constant krijg ik een bericht binnen dat iemand is gedood.

Elke 10 tot 15 seconde, krijg ik een bericht dat iemand gedood is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FFiPj-G642x49VRKLn7hlau5fEo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Ub6AFPQJ7Hy4Ze1QSSpNm3f.jpg?f=fotoalbum_large

EDIT: Eerste kill is binnen. Level 57 Sorcerer, je krijgt ook een oor van je kill. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SluIS3ntLwnjtWRLC7jNktNAFvk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xYb1AYdaSOfP0nBpfIWqlMZF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Toonen1988 op 05-06-2023 00:23 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 213 Laatste