Bij system freezes denk ik persoonlijk vaak ook inderdaad eerder aan hardware of hardware gerelateerde drivers dan aan de daadwerkelijke game zelf. In principe verwacht je tenslotte niet dat een game bug OS in zijn geheel doet freezen.
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:36:
Er zijn wel een paar dingetjes die ik raar vind dat hier niet in zit wat Bijv wel in Diablo III zat.
- in de chat zie je geen hardcore icon voor iemands naam als die HC speelt.
- ook in de clan en friendlist zie je dit niet terug.
- achievements die van andere spelers in de chat verschijnen zijn niet klikbaar.. zo kan je dus niet kijken welke het is.
Zo zijn er een paar van zulke zaakjes die ik mis en of vervelend vind dat dat er niet is. Het is verre van het einde van de wereld maar toch gek dat Diablo 3 dat dan wel altijd al had en 4 niet.
En ik zit in een clan met vrienden en dan was het ook altijd leuk om legendaries te identifying en van elkaar te zien wat we kregen. Legendaries worden ook niet meer in de clan gedeelt. Snap dat dat veel kan zijn met grote clans maar is wel iets wat wij persoonlijk als vriendenclubje missen.
Het derde kan ik mij persoonlijk voorstellen dat dit ergens een mogelijk bewuste keuze is. Beschrijvingen van achievements zijn vaak redelijk spoiler gevoelig.
Ten aanzien van de 1e twee, in clan en friendlist zou het voor mij niet heel erg veel uitmaken om dit ergens terug te zien. Ten aanzien van de chat vind ik het persoonlijk wel fijn dat het gewoon vrij minimal is. Geen overbodige icons of wat dan ook. Maar enkel eigenlijk channel, naam en de tekst. Het voegt naar mijn idee daarin niets toe om te zien of iemand HC speelt of niet.
Bossie schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:57:
[...]
Damn, lvl99 worden om er dan achter te komen dat je voor season 1 weer een nieuw char moet maken.
Nu is vooral om lekker rustig door de storyline te lopen terwijl je de game leert kennen, vervolgens kan je dan in season altijd gaan pushen (of niet)

Ik denk niet dat deze mensen er bij lvl 99 achter komen

.
Sowieso zijn de mensen die tijd hiervoor nu hebben toch wel het type mensen dat in seasonal content niet 1 char tot level 100 zullen brengen, maar vaak tijd genoeg hebben om dit met 2 of meer te doen

.