Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pff maatje van me is net in HC dood gegaan met nog maar 2 a 3 quests te doen in de campaign .. heeeel zuur haha. Nu gewoon lekker opnieuw de story aan het doen XD

Ik ben nu midden act IV en merk dat ik wel safer begin te spelen. Mijn complete focus ligt nu op campaign afmaken want wil niet hetzelfde hebben en de campaign opnieuw moeten doen 8)7

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
De drop rates van legendaries is in het begin wat laag. Maar nu na level 40 krijg ik er steeds meer en meer. Net weer twee na een cellar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OMQ6_QgP6OaozVQh099MsAAOvsc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Pn3TSeVCLxP37wzeTm6yT9yo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
stickfiguur schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 19:38:
Gaat wel lekker hier, level 50 aangetikt met mijn Barbarian. Ook even Rogue geprobeerd, meer om te zien hoe het gaat dat levelen zonder de campaign. Best rap voor nieuwschierig is, mijn gevoel voor tijd is compleet weg dus geen idee hoe lang het duurde maar hij is al level 21 ofzo.

Ik heb nu alle zones op lvl 3 renown, nog niet alle statues van lilith gevonden maar best al een aardig aantal. Net de capstone dungeon gedaan, ik moet zeggen dat ze goede fights gemaakt hebben. Ook als barbarian is het prima te doen. Leuke uitdaging! Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat op Nightmare.

[Afbeelding]
Speelde je op tier 1 of 2?

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Haha. Jullie puberale 40’s ;). Doet me denken aan dit filmpje

https://vm.tiktok.com/ZGJx4WMhg/

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Ik snap het nog niet zo. Ben nu lvl 36 op mijn barbarian... maar ik heb zon priority quest in een gebied waar ik niet eens kan komen, als sinds lvl 15 of zo.

En heb net Act 1 pas klaar...

Maar de gebieden in act 2 en verder zijn echt heel zwaar. Ik slurp meer potions dan ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:37

snmght

imho dan he

Ik ben level 23 en heb nog helemaal geen statues gevonden waar ik af en toe over lees. Komt dat later of ben ik echt iets vergeten?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
snmght schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 22:11:
Ik ben level 23 en heb nog helemaal geen statues gevonden waar ik af en toe over lees. Komt dat later of ben ik echt iets vergeten?
Als het goed is ben je er 1 al tegen gekomen in de prologue.. die eerste is zo goed als niet te missen.
Het zijn hidden collectibles in de wereld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0wHw5Vl8s_jtjC_pKL_T4cOjwNA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fmbDno6P0OnWDLvlY4C23xeS.png?f=fotoalbum_large

Zo zien ze er uit.

Hier is een interactieve map. je kan "hide all" klikken om alles leeg te maken en bijv alleen Waypoints, dungeons en Lillit altars ofzo aan te zetten. dan heb je een mooie map op je 2e scherm bijv om te kijken of je in de buurt van een altaar bent.

Als je ingame de map opent en die rewards opent bovenin je scherm dan zie je ook hoe veel er zijn in de map en hoeveel je er al gepakt hebt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1wElx0OEi-5LccaJTMTESHwkVyQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ltH3MM3Agvy9pkLhab003PZT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
ActualFantasy schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 22:06:
Ik snap het nog niet zo. Ben nu lvl 36 op mijn barbarian... maar ik heb zon priority quest in een gebied waar ik niet eens kan komen, als sinds lvl 15 of zo.

En heb net Act 1 pas klaar...

Maar de gebieden in act 2 en verder zijn echt heel zwaar. Ik slurp meer potions dan ooit.
Is niet zo erg hoor. Ik ben ook net lvl 33 en act 1 is net klaar.
Die priority quest - barbarian weapon technique - had ik ook al lang staan en dat is inderdaad in een ander gebied. Gewoon naartoe wandelen en onderweg waypoints unlocken.

[ Voor 6% gewijzigd door internaut op 03-06-2023 23:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 19:55
Hele Stomme vraag maar er komen toch iets van seizoenen?
Dan toch de bedoeling dat je met elke keer een nieuwe char gaat beginnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Rogue _/-\o_ . Wat een ontzettend vette class, vind hem veel toffer als de druid. Het is ook echt een goede keuze geweest dat je alle skills kunt gebruiken, ipv die categorieën van d3.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Met level 40 eindelijk Act 1 helemaal afgerond qua quests/dungeons etc.
Westwaards vertrokken, wat een gave gebieden. Echt gaaf hoe alles een eigen thema heeft _O_

Inmiddels level 45 en het gaat best lekker met m'n fire sorc
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eviiAOAfAu13PlDg3CY1KVhwYTo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BpXP34PSo89GSXnH5el9uJZn.jpg?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Stylze schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 22:03:
[...]

Speelde je op tier 1 of 2?
De hele tijd op tier 2, nu op tier 3 natuurlijk. Net met een groepje tweakers helltide gedaan en voor mij is het lastig dood te gaan, ik doe wel veel minder damage dan ieder ander lijkt he haha, is dus nog wel wat werk nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:27
zo dagje gespeeld, op lvl 36 bij hell aangekomen maar dat gaat hem nog niet worden, maar wat dungeons doen om wat gear te verzamelen en maar eens inlezen wat een leuke sorc build is ik ben een beetje aan het freewheelen op het moment haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 22:47:
Rogue _/-\o_ . Wat een ontzettend vette class, vind hem veel toffer als de druid. Het is ook echt een goede keuze geweest dat je alle skills kunt gebruiken, ipv die categorieën van d3.
Dat is Rogue zeker, blij dat ik er voor heb gekozen.
——
Ik zit nu in act 3 op level 40. Act 1 en 2 Renown tot en met tier 3 gebracht. Veel altars aangetikt en enorm aan het genieten van de game. De combat voelt heel goed aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Angeloonie schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 22:54:
Met level 40 eindelijk Act 1 helemaal afgerond qua quests/dungeons etc.
Westwaards vertrokken, wat een gave gebieden. Echt gaaf hoe alles een eigen thema heeft _O_

Inmiddels level 45 en het gaat best lekker met m'n fire sorc
[Afbeelding]
Ja, ik ben totaal onder de indruk van Scosglen. Wat een heerlijke sfeer! Veel hints naar een Ierland van voor de jaartelling en iets van recente geschiedenis. En dat accent, heerlijk! Fijn dat ze er zoveel moeite in hebben gestoken. Een NPC zei zelfs 'gobshites'. _/-\o_ :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Zo, duurde langer dan ik hoopte (veel onophoud gehad) maar story is uit _O_ (ik zal het spoiler vrij houden):
Wat een heerlijk spel zeg.

Ik weet alleen niet of deze game me gaat boeien tot lvl 100, maar tot nu toe was het een heerlijke ride door de story mode heen _O_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:39
Wat is de kleur oranje mooi :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AaqsU604dGNCYGyTloHNrFCPD-U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PiNfzCuKdHW0firRD1P3Cffq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Wat is precies de bedoeling van de imprints? Ik dacht dat je dat vaker kon doen maar nu ben ik dus mijn aspect kwijt... Alleen de aspects van dungeons kun je er vaker op plakken.

Ik heb op mijn barb nu de legendary dust 2h sword (waar tornados met flames uitkomen bij whirlwind) met 100% max roll. Echter zal het zwaard uiteindelijk vervangen worden maar wat is dan de bedoeling van de aspect? Bewaren totdat je een keer op lvl 100 het ultieme wapen vindt?

Ik heb nu dus een build gemaakt rondom whirlwind maar als ik mijn zwaard moet vervangen ben ik mijn aspect kwijt en kan ik max nog 1x ergens inplakken. Dus dan moet je opeens een compleet andere build gaan maken en de aspect bewaren tot sint juttemis? Heb je de ultieme aspect gevonden kun je hem niet gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

iaxe393 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 23:50:
Ik weet alleen niet of deze game me gaat boeien tot lvl 100, maar tot nu toe was het een heerlijke ride door de story mode heen _O_
Ja dat is een interessant probleem dat nu aan de oppervlakte lijkt te komen. Ik heb zowel Raxx als Kripp al horen vaststellen dat het levellen te lang duurt. Naar 50 is een eitje, maar van 50 naar 60 duurt al aanzienlijk langer. De vraag is of de casual speler op die manier toe zal komen aan de paragon boards. Zeker als een season maar drie maanden duurt.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
biggydeen2 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 00:05:
Wat is precies de bedoeling van de imprints? Ik dacht dat je dat vaker kon doen maar nu ben ik dus mijn aspect kwijt... Alleen de aspects van dungeons kun je er vaker op plakken.

Ik heb op mijn barb nu de legendary dust 2h sword (waar tornados met flames uitkomen bij whirlwind) met 100% max roll. Echter zal het zwaard uiteindelijk vervangen worden maar wat is dan de bedoeling van de aspect? Bewaren totdat je een keer op lvl 100 het ultieme wapen vindt?

Ik heb nu dus een build gemaakt rondom whirlwind maar als ik mijn zwaard moet vervangen ben ik mijn aspect kwijt en kan ik max nog 1x ergens inplakken. Dus dan moet je opeens een compleet andere build gaan maken en de aspect bewaren tot sint juttemis? Heb je de ultieme aspect gevonden kun je hem niet gebruiken...
De aspects uit dungeons kan je meerdere keren gebruiken maar rollen altijd de minimum waarde (dus als iets 50-100% is, dan krijg je 50%). Degene die je van een item afhaalt (en dus in je stash staan) die kan je niet meer gebruiken na dat je ze gebruikt hebt. One use dus.

Ik zou de 100% aspect dus eruit halen als je klaar bent met het zwaard en als dat degene is die je later nodig hebt, dan pas gebruiken (als je voor jou het perfecte item hebt op max lvl). Zonde om voor die tijd te gebruiken als het een goede roll is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Tektoon schreef op zondag 4 juni 2023 @ 00:10:
[...]

Ja dat is een interessant probleem dat nu aan de oppervlakte lijkt te komen. Ik heb zowel Raxx als Kripp al horen vaststellen dat het levellen te lang duurt. Naar 50 is een eitje, maar van 50 naar 60 duurt al aanzienlijk langer. De vraag is of de casual speler op die manier toe zal komen aan de paragon boards. Zeker als een season maar drie maanden duurt.
Het 'hoe lang het duurt' vind ik niet zo storend. Maar ik merk dat ik nu na de story de game al een beetje zat ben ofzo. Die helltides zijn leuk, voor even. En die wispers zijn gewoon meer quest, maar zeer repetitief.

Verder is er niet echt veel... Ja dungeons en nightmare dungeons. Ook leuk, voor een uurtje of 10, niet voor zeg nog 100 uur.

edit-
Wat ik ook erg mis is matchmaking zoals in d2 of d3, vond juist het spelen met andere spelers altijd wel leuk, nu kom je random mensen tegen die iets doen waarmee hun bezig zijn en dan is het wel klaar.
Dan liever het diablo 3 dungeon systeem waar je iig weet wat je met zn allen gaat doen imho

[ Voor 15% gewijzigd door iaxe393 op 04-06-2023 00:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:23

Grvy

Bot

iaxe393 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 00:14:
[...]

Het 'hoe lang het duurt' vind ik niet zo storend. Maar ik merk dat ik nu na de story de game al een beetje zat ben ofzo. Die helltides zijn leuk, voor even. En die wispers zijn gewoon meer quest, maar zeer repetitief.

Verder is er niet echt veel... Ja dungeons en nightmare dungeons. Ook leuk, voor een uurtje of 10, niet voor zeg nog 100 uur.
Dat is natuurlijk wel een beetje wat Diablo is.. grinden.. grinden.. grinden.. voor die max roll.

Dit zag je ook bij Diablo 3, veel spelers die na de story het grinden niet wilde.. ieder zn ding maar de story is bijzaak in dit soort games. :)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Grvy schreef op zondag 4 juni 2023 @ 00:15:
[...]

Dat is natuurlijk wel een beetje wat Diablo is.. grinden.. grinden.. grinden.. voor die max roll.

Dit zag je ook bij Diablo 3, veel spelers die na de story het grinden niet wilde.. ieder zn ding maar de story is bijzaak in dit soort games. :)
Snap ik, heb een paar duizend uur in Diablo 2 en 3 gestopt. Maar deze game mist gewoon iets ofzo waardoor dat grinden bij mij niet klikt / het niet waard is ofzo.

Maarja, wie weet waar ze nog mee komen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
In D3 kun je overigens ook gewoon alle skills kiezen die je wil. Ze waren vrij om te kiezen door op de pijltjes te klikken. Volgens mij moest je dat wel aanzetten in de settings voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:31
https://us.forums.blizzar...ting-grips-disabled/27618

Rip WW Barb 2 juni 2023 - 4 juni 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iaxe393
RIP

Ze zitten er iig boven op... Nu nog wat minion buffs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zat er aan te komen 100% .. volgens mij voor niemand een verassing.
Maar wie weet wat die nerf doet. Kan alsnog 1 van de beste builds blijven.

Verwacht ook vrij snel een nerf op Twisting Blades :P

Je kan maar beter niet de aller beste build spelen want dan komt er denk k een nerf op :P En wanneer dat gebeurd voelt het alsof je kracht ontnomen word en dat voelt gewoon kut ondanks dat het gewoon misschien Echt te OP was.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 04-06-2023 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ricmaniac schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 22:17:
[...]

Als het goed is ben je er 1 al tegen gekomen in de prologue.. die eerste is zo goed als niet te missen.
Het zijn hidden collectibles in de wereld.

[Afbeelding]

Zo zien ze er uit.

Hier is een interactieve map. je kan "hide all" klikken om alles leeg te maken en bijv alleen Waypoints, dungeons en Lillit altars ofzo aan te zetten. dan heb je een mooie map op je 2e scherm bijv om te kijken of je in de buurt van een altaar bent.

Als je ingame de map opent en die rewards opent bovenin je scherm dan zie je ook hoe veel er zijn in de map en hoeveel je er al gepakt hebt.

[Afbeelding]
Waar is hier? Ik zie geen linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Dan doe ik denk ik iets verkeerd, ik kan niet lekker aarden als Rogue. Wat voor build gebruiken jullie? Ik ben nu level 40 maar heb het gevoel dat ik een blok aan het been ben van mijn vrienden die barb, sorc en druid spelen..

Ik heb zelf eerst Twisting blades gespeeld, maar vond de combo maar lastig aan elkaar knopen, ook met inner sight als specialization. Speel nu pentratiing shot, maar ook daar doe ik maar matig damage, als ik solo loop, loop ik meer achteruit dan vooruit..

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

[...]

Het punt is dat deze game vele, vele malen grindier blijkt dan D3, en ook dan PoE. Daar is van alles op te verzinnen, zoals xp boosts, seasonal buffs, etc, maar het is vooralsnog de vraag of het in de huidige versie zo door kan. Als jij straks een maand bezig bent om van 60 naar 70 te komen, dan ga je de seasons skippen omdat een belangrijk deel van de game niet toegankelijk is (zeker voor classes die erg afhankelijk zijn van de paragon boards zoals Druid).

Maar goed. Het aantal problemen valt me verder best mee. Ben benieuwd naar de day 1 patch.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Nou… Door alle positieve geluiden en al het enthousiasme hier, de game toch ook maar aangeschaft.

Mijn eerste Diablo ooit, dus ik kom hier vast weer terug met wat noob vragen, alvast mijn excuses daarvoor ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Sowieso zullen veel mensen afvallen binnen een maand. Dat is met elke game die uit komt. Vooral 1 die zo veel hype had als deze. Het is gewoon niet voor iedereen en ook niet iedereen heeft dezelfde mindset als het op grinden aan komt of wat ze uberhaupt zoeken in de game.

De vervolg development gaat alles vertellen welke richting deze game op gaat en hoe zwaar ze er aan wegen om dit een succes te laten zijn. Een rechtstreekse vergelijking met PoE bijv is niet eerlijk vind ik vanwege hoe lang PoE al uit is .

Tot nu toe mega mega veel plezier in de laatste 48 uur. kan niet wachten om ook andere classes te levelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zelf nu op level 45 ge-eindigd. Act-V is op het randje van klaar. Morgen avond maar eens Act 6 proberen af te maken. Verhaal is echt wel goed in de game. Vooral eind act-IV, en heel V vond ik echt cool. wil eigenlijk helemaal niet stoppen nu maarja kan niet nog langer doorspelen XD Sowieso niet zo verstandig. ben in D3 al eens dood gegaan omdat ik even 10 seconden me ogen te lang dicht had door moeheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik heb act 6 als lvl 42 afgerond 👌

Vond het heel erg tof.

Edit: lees nu dat je m in hardcore doet...
Dat zal best pittig zijn 😅🥹

[ Voor 37% gewijzigd door Lasteraar op 04-06-2023 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:16
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 00:52:
[...]

Zat er aan te komen 100% .. volgens mij voor niemand een verassing.
Maar wie weet wat die nerf doet. Kan alsnog 1 van de beste builds blijven.

Verwacht ook vrij snel een nerf op Twisting Blades :P

Je kan maar beter niet de aller beste build spelen want dan komt er denk k een nerf op :P En wanneer dat gebeurd voelt het alsof je kracht ontnomen word en dat voelt gewoon kut ondanks dat het gewoon misschien Echt te OP was.
Volgens de tierlist is Twisting blades best wel zwak op T4/nightmare dungeons, dus dat hoop ik niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:14
Heeft eventjes geduurd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yj5Ubr2gEZNAklJn8PZz--Bk6gA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PlYs0J86eLjyypHiIApl9QtY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:43
Hoe kom je aan al die legendaries? Ben nu lvl 38 en heb er vier gevonden, die ook allemaal bestemd waren voor de casterdruid of beer terwijl ik een weerwolfbuild heb.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:41
Gister mijn mount gehaald op level 35 en van de eerste 3 gebieden heb ik nu de eerste 2 unlockables gehaald. Ik speel een Arc Lash build van de Sorcerer, maar ben niet helemaal tevreden. Prima burstdamage, maar die zit op een lange cooldown en momenteel mist de synergy om dat op te lossen. Denk dat ik een frostbuild ga proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lekker Ventje schreef op zondag 4 juni 2023 @ 06:29:
[...]

Hoe kom je aan al die legendaries? Ben nu lvl 38 en heb er vier gevonden, die ook allemaal bestemd waren voor de casterdruid of beer terwijl ik een weerwolfbuild heb.
Legendaries krijg je voornamelijk door goeie rares te imprinten.

Ik ga weer verder met m'n Rogue. Druid laat ik even links liggen, die vind ik echt underwhelming qua damage op lvl 45. Weet dat het beter kan worden door wat upgrades maar voor nu is Rogue echt meer dan awesome. Levelen buiten de campaign om gaat ook mega snel!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

lord_fh

PS5

Ik heb de game nog niet gespeeld, maar ik zag in een review dat je tot level 50 skillpoints krijgt. Na level 50 niet meer dan ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Wat zijn die icoontjes bij je items?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
lord_fh schreef op zondag 4 juni 2023 @ 07:58:
Ik heb de game nog niet gespeeld, maar ik zag in een review dat je tot level 50 skillpoints krijgt. Na level 50 niet meer dan ?!
Dan stoppen de reguliere skillpoints inderdaad. Vanaf daar krijg je Paragon Points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:37
Angeloonie schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 19:19:
Ok help.. Iemand die in act 1 meer dan 30 sidequests heeft?
Map geeft aan 35, maar ik kan er niet meer dan 30 vinden..
Dit had in ook, ik denk dat een paar quest of een lvl cap hebben of dat je eerst een andere quest moet voltooien (bijv uit een ander gebied of een main story line quest).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Ben gisteren voor de afwisseling gerespecced van Lightning sorc naar Frost. Voornamelijk de focus op Frost Shard icm Frost Nova. Echt niet normaal wat een damage output. Bijna een beetje saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:14
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 02:00:
Zelf nu op level 45 ge-eindigd. Act-V is op het randje van klaar. Morgen avond maar eens Act 6 proberen af te maken. Verhaal is echt wel goed in de game. Vooral eind act-IV, en heel V vond ik echt cool. wil eigenlijk helemaal niet stoppen nu maarja kan niet nog langer doorspelen XD Sowieso niet zo verstandig. ben in D3 al eens dood gegaan omdat ik even 10 seconden me ogen te lang dicht had door moeheid :P
Ik ben in D4 al voldoende doodgegaan. Als ik hetzelfde hardcore avontuur als jou zou bewandelen, zat ik nu waarschijnlijk nog steeds op level 10 :+.

Moet wel zeggen dat na begonnen te zijn met barb in eerste beta weekend, vervolgens meerdere andere classes gespeeld te hebben, nu weer barb tier 2. De survivability en damage output van barb nog echt laag blijft. Met name boss fights daarin kritisch blijven. Met rogue in het laatste beta weekend speelde dat totaal niet. Damage output was veel hoger. Survivability was eigenlijk niet eens heel veel anders, maar wel veel meer mobility.

Uiteindelijk is alles wel down te krijgen, maar er is bijzonder weinig margin for error. 1 - 2 shot kill skills vanuit bosses vragen vaak toch wel een death of 2 voor de clear er uiteindelijk komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 02:00:
Sodeju, ik ben lvl 46 en ben net aan Act 3 begonnen. Focus je vol op de story? Ik ga dat ook maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
[...]

Als ik zo naar de kwaliteit en cinematics e.d. kijk is Blizzard het niet met jou eens.. ik ben ook benieuwd hoeveel % van de spelers daadwerkelijk lang door blijft spelen na de story.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nog twee nachtjes slapen voor mij... en dan zal ik aan het avontuur gaan beginnen (als het goed is en de game op tijd in huis is). :)

Nieuwe tv hangt; alleen nog even uitvinden hoe ik het geluid via m'n speakers ga krijgen als ik met de PS5 aan de gang ben. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:39
yinx84 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 08:06:
[...]

Wat zijn die icoontjes bij je items?
Dat ze getransmogged zijn :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp het commentaar niet zo over dat het te langzaam zou gaan na 50. Raxx zijn video gekeken maar weet niet wat ie nou wil zeggen met zijn: voor de casuals is het niet goed dat ze amper op het paragonboard komen.
Wat is daar erg aan?
Misschien is paragon niet voor de casual bedoeld maar voor de fanatieke speler. Ik kan me voorstellen dat de insteek van Blizzard is dat een casual het verhaal doorgaat en vlak daarna stopt, en met een expansion en eventueel hier en daar een season terug komt. De echte liefhebber kan dan nog heel veel uren stoppen in endgame. Dat is toch prima?
Terwijl Raxx hier over praat zit hij al dik in de gear en dat na 2 dagen..

Ik ben nog geen 50 en misschien piep ik later anders. Maar vooralsnog snap ik het commentaar niet. Het is geen race. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2023 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik zit net bij act 2 op lvl 40... was van plan om al die map dingen te doen maar dat ga ik maar overslaan. Wat een tijd kost dat en het is ook niet echt leuk om te doen. De story dingen zijn wel leuk maar ben wel benieuwd hoe het na de story gaat met de endgame. Ik merk dat het nu al een beetje repetatief begint te worden in de dungeons. Op een of andere manier mist er nog iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Volgens een aantal op Reddit maak je het jezelf heel lastig als je de main quests niet prioriteit geeft. Na level 50 is het moeilijk xp verdienen met mobs killen, de sidequests geven dan wel degelijke xp. Ze raden aan op de main story te richten en na 50 terug te gaan voor de sidequests.

Tenzij je underleveled bent tijdens de main story, dan iets meer andere activiteiten erbij doen, anders kom je act 5 en 6 waarschijnlijk niet door.

Klinkt alsof dat niet de bedoeling kan zijn, lijkt me dat daar een fix voor moet komen.

[ Voor 9% gewijzigd door MeanGreen op 04-06-2023 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:50

OMD

Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:06:
Ik begrijp het commentaar niet zo over dat het te langzaam zou gaan na 50. Raxx zijn video gekeken maar weet niet wat ie nou wil zeggen met zijn: voor de casuals is het niet goed dat ze amper op het paragonboard komen.
Wat is daar erg aan?
Misschien is paragon niet voor de casual bedoeld maar voor de fanatieke speler. Ik kan me voorstellen dat de insteek van Blizzard is dat een casual het verhaal doorgaat en vlak daarna stopt, en met een expansion en eventueel hier en daar een season terug komt. De echte liefhebber kan dan nog heel veel uren stoppen in endgame. Dat is toch prima?
Terwijl Raxx hier over praat zit hij al dik in de gear en dat na 2 dagen..

Ik ben nog geen 50 en misschien piep ik later anders. Maar vooralsnog snap ik het commentaar niet. Het is geen race. :P
Valt ook wel mee hoor, volgende filmpje was die level 71. Beetje te vroeg aan het zeuren gegaan.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003

OMD

MeanGreen schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:22:
Volgens een aantal op Reddit maak je het jezelf heel lastig als je de main quests niet prioriteit geeft. Na level 50 is het moeilijk xp verdienen met mobs killen, de sidequests geven dan wel degelijke xp. Ze raden aan op de main story te richten en na 50 terug te gaan voor de sidequests.

Tenzij je underleveled bent tijdens de main story, dan iets meer andere activiteiten erbij doen, anders kom je act 5 en 6 waarschijnlijk niet door.

Klinkt alsof dat niet de bedoeling kan zijn, lijkt me dat daar een fix voor moet komen.
Ik laat nu ook alle sidequests liggen. Ik ben level 44 en beetje aan het einde van act 3. Ik ga nu enkel nog main quest doen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:23
OMD schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:38:
[...]

Valt ook wel mee hoor, volgende filmpje was die level 71. Beetje te vroeg aan het zeuren gegaan.
Mja, dat je met 2-3 uurtjes per week in een game als D4 niet binnen afzienbare tijd de endgame hebt bereikt vind ik alleen maar positief. Het hoeft niet direct een ubergrindfest te worden, maar als je met 20 uurtjes klaar bent, dan kun je ook niet spreken van voldoende content.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan!
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-07-2023
Ligt het aan mij (waarschijnlijk wel 😁), of is de sorcerer wat zwakjes rond level 25?

Ik heb het idee dat ik veel minder damage dan mijn necromancer doe, terwijl ik er veel harder voor moet werken (dodgen, kiten, etc).

Het leuke aan de sorcerer t.o.v. de necromancer (vind ik) is dat je wat actiever moet spelen. Necromancer voelt wat cheesy/lui aan. Maar dan verwacht je ook dat je wat meer damage doet, lijkt nu (nog) niet echt in verhouding te staan.

Gebruik geen specifieke build of zo. Voornamelijk ice spells: frost bolt, frozen orb, ice armor, hydra, blizzard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:43
Stefan! schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:54:
Ligt het aan mij (waarschijnlijk wel 😁), of is de sorcerer wat zwakjes rond level 25?

Ik heb het idee dat ik veel minder damage dan mijn necromancer doe, terwijl ik er veel harder voor moet werken (dodgen, kiten, etc).

Het leuke aan de sorcerer t.o.v. de necromancer (vind ik) is dat je wat actiever moet spelen. Necromancer voelt wat cheesy/lui aan. Maar dan verwacht je ook dat je wat meer damage doet, lijkt nu (nog) niet echt in verhouding te staan.

Gebruik geen specifieke build of zo. Voornamelijk ice spells: frost bolt, frozen orb, ice armor, hydra, blizzard.
Mijn sorcerer is level 25 en doet heel veel chain damage nadat alles bevroren en/of vulnerable is. Of ik een build heb weet ik niet maar spells werken wel samen. Frost nova bevriest en daarna doet chain lightning de rest tegen de bevroren, vulnerable tegenstanders. Ik heb geen echt goede damage tegen bazen maar dit gaat echt keihard door klein grut heen.

Dat ziet er zo uit: https://www.xbox.com/play/media/KWF4TP96U9

[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 04-06-2023 10:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

https://news.blizzard.com...909/diablo-iv-patch-notes

Patch notes. Alle S-tier builds generfed zo'n beetje, in de lijn der verwachting. Necro buffs. Al met al niet geheel ontevreden :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:17

H.Boss

Hugo Boss

Stefan! schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:54:

Gebruik je Fireball Enchantment? Want die helpt enorm veel en is krachtig bij packs.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:15
London schreef op zondag 4 juni 2023 @ 10:29:
https://news.blizzard.com...909/diablo-iv-patch-notes

Patch notes. Alle S-tier builds generfed zo'n beetje, in de lijn der verwachting. Necro buffs. Al met al niet geheel ontevreden :)
Heujjj Lightning storm van Druid een flinke buff, mooi 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:44
Maat van mij heeft de duurste versie op de ps5 gekocht ..hij heeft nog steeds unable to find a valid license code for diablo v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan!
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-07-2023
Exactor it schreef op zondag 4 juni 2023 @ 10:15:
[...]

Mijn sorcerer is level 25 en doet heel veel chain damage nadat alles bevroren en/of vulnerable is. Of ik een build heb weet ik niet maar spells werken wel samen. Frost nova bevriest en daarna doet chain lightning de rest tegen de bevroren, vulnerable tegenstanders. Ik heb geen echt goede damage tegen bazen maar dit gaat echt keihard door klein grut heen.

Dat ziet er zo uit: https://www.xbox.com/play/media/KWF4TP96U9
Dat gaat wel rap ja, maar frost Nova zit een CD van 24 seconden op 😞 Ik vind de spells in de basis gewoon te weinig damage doen. Met mijn necromancer gooi ik wat DOT spells op de grond en ik kan doorrennen. Staat niet in verhouding met de sorcerer wat toch een beetje een glass canon moet zijn. Op dit moment voelt het meer als een glass pistol aan 😂

Zo te lezen vinden meerdere personen de sorcerer op dit moment wat aan de zwakke kant: https://us.forums.blizzar...sorcerer-is-weak/26407/27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet hoor, dit soort dingen kom je altijd tegen bij nieuwe games. Het zal me niets verbazen dat ze morgen weer roepen dat je beter zoveel mogelijk side quests kan doen tijdens het levelen. ;)
Tijdens het spelen zoek ik een leuke balans tussen alles zodat het leuk blijft. Al die ‘efficiënte’ tips gaan snel tegen staan als je ze allemaal opvolgt. Bij mij beginnen ze te vervelen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:43
Ik ben level 40 en aan het einde van Act 3. Daarna nog de quest voor die knol doen en dan met een necromancer beginnen. Gelukkig zijn de minions gebuffed, eens kijken of het nu beter vol te houden is.

Als het goed is ben ik ba woensdag zes dagen vrij en dan de campaign zover mogelijk af zien te krijgen zodat ik daar geen omkijken meer naar heb. Verder verbaas ik me nog elke keer in nieuwe gebieden over de sfeer, ze hebben puik werk verricht.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ben nu 34 en net bezig met Act 2. Heb D3 in een ver verleden even op de PC gespeeld (nu PS5), maar ben een redelijke Diablo n00b. Speel nu Sorcerer, maar vraag me af hoe sommige stats nu werken. Je hebt items met +vulnerable damage, +crowd control damage en nog een paar. Kan het zijn dat je met bv. Frost Nova van al die verschillende +damage soorten profiteert, want (met de juiste upgrade) worden enemies vulnerable, maar Frost Nova is ook een soort crowd control toch?

Rond level 30 begonnen ook ineens items te droppen met bv. +2 ranks Chain Lightning. Dat scheelt je dus 2 skill points die je elders kunt inzetten, of beter gewoon naar 7/5 CL? Die items lijken me veel waard, of kun je beter gewoon items met andere stats gebruiken?

Andere vraag: tot nu toe verkoop ik nauwelijks wat, en salvage ik alle items die ik niet gebruik. Is dat een goede tactiek of kun je beter ook een deel verkopen om meer gold te krijgen?

Laatste vraag :p Wanneer is een item nou goed genoeg om bv. een codex of power op te imprinten? 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
Ah, daar zijn de eerste nerfs al :')
Had al het idee totaal niet overpowered te zijn, maar met de nieuwe nerfs wordt mn build nóg slechter. Tijd om eens wat te gaan minmaxxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
Aggressor schreef op zondag 4 juni 2023 @ 10:43:
Maat van mij heeft de duurste versie op de ps5 gekocht ..hij heeft nog steeds unable to find a valid license code for diablo v
Jup. Ik ook. Begint een irritant probleem te worden. Geen repsonse van Blizzard ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Uh, al geprobeerd om een demo of een van de gratis spellen te downloaden en daarna weer te proberen? Dacht dat dat iets resette iig qua licenses op PSN

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
yamAUchi schreef op zondag 4 juni 2023 @ 11:24:
Uh, al geprobeerd om een demo of een van de gratis spellen te downloaden en daarna weer te proberen? Dacht dat dat iets resette iig qua licenses op PSN
Ja zeker. En ook ingame currency kopen. Opnieuw installeren. Licenties verversen op de PS. Noem het maar op heb alle fixes wel gehad. Tickets aangemaakt. Getweet. Maar is niet opgelost en ben niet de enige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
M617573 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 11:26:
[...]

Ja zeker. En ook ingame currency kopen. Opnieuw installeren. Licenties verversen op de PS. Noem het maar op heb alle fixes wel gehad. Tickets aangemaakt. Getweet. Maar is niet opgelost en ben niet de enige.
Iig geld terug vragen. Je hebt nog geen gebruik kunnen maken van de early access waar je wel voor betaald hebt (stiekem)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:23

Grvy

Bot

Tukker_T schreef op zondag 4 juni 2023 @ 08:35:
[...]

Als ik zo naar de kwaliteit en cinematics e.d. kijk is Blizzard het niet met jou eens.. ik ben ook benieuwd hoeveel % van de spelers daadwerkelijk lang door blijft spelen na de story.
Dat iets kwaliteit heeft/moeite in gestoken is betekent niet dat het de aard van de game veranderd.

Diablo is a seasonal game met grinden. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:43
Stefan! schreef op zondag 4 juni 2023 @ 10:44:
[...]

Dat gaat wel rap ja, maar frost Nova zit een CD van 24 seconden op 😞 Ik vind de spells in de basis gewoon te weinig damage doen. Met mijn necromancer gooi ik wat DOT spells op de grond en ik kan doorrennen. Staat niet in verhouding met de sorcerer wat toch een beetje een glass canon moet zijn. Op dit moment voelt het meer als een glass pistol aan 😂

Zo te lezen vinden meerdere personen de sorcerer op dit moment wat aan de zwakke kant: https://us.forums.blizzar...sorcerer-is-weak/26407/27
De mijne gaat sneller :) . Er is een upgrade ergens die cooldowns verkort als je enemies killed die onder een effect zijn.

Edit: met ergens bedoel ik de enhanced first nova. Arc lash (stun) en elemental attunement doen ook nog CD. Het blijft wel een burst damage gebeuren maar er zit wel wat synergie in deze set-up.

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 04-06-2023 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
M617573 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 11:23:
[...]

Jup. Ik ook. Begint een irritant probleem te worden. Geen repsonse van Blizzard ook.
Bij mijn broertje werkt hij wel...ook ps5.
Wel k*t voor jullie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:23
Vrijwel het hele topic gelezen, yup, Diablo is back. Ik zit alleen met een kleine issue, althans, misschien ook niet..
Ik heb voor de Series X de Ultimate versie gekocht, maar in de MS store kan je de normale en Deluxe downloaden, de Ultimate geeft een foutmelding. Kan ik gewoon de normale installeren, en word die dan automagisch omgezet in Ultimate bij de “echte” release ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
M617573 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 11:26:
[...]

Ze zijn er mee bezig.

https://us.forums.blizzar...laystation-consoles/23686

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:49

nFo

Tommy-D schreef op zondag 4 juni 2023 @ 11:41:
Vrijwel het hele topic gelezen, yup, Diablo is back. Ik zit alleen met een kleine issue, althans, misschien ook niet..
Ik heb voor de Series X de Ultimate versie gekocht, maar in de MS store kan je de normale en Deluxe downloaden, de Ultimate geeft een foutmelding. Kan ik gewoon de normale installeren, en word die dan automagisch omgezet in Ultimate bij de “echte” release ?
Ja, ik had ook de normale versie gedownload, terwijl ik de digital deluxe gekocht had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koentje3
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 15:35

Ik las dit onlangs ook. Voor mij wel jammer: ik ben nu lvl 41 en zit halverwege (?) act 2. Heel Fractured Peaks gedaan en ook flink al wat dungeons in het gebied van act 2. Ga vanaf nu gewoon focus op de main quest line en voor de rest alles maar even links laten liggen. Sowieso al dat bewegen door de map prettiger straks met een mount :D.

Moet ook zeggen dat ik heb getwijfeld tussen lvl 30 en 40 om mijn druid te rerollen. Voelde me erg zwak, zelfs normale mobs (ghouls) koste me redelijk wat tijd om te clearen. Nadat ik spirit boons heb ingezet en had geinvesteerd om mijn gear wat te verbeteren (via aspects en upgraden), én wat skills te kiezen waar meer synergie bij bestaat voel ik me nu voor het eerst sterk. Heb een werewolf druid gericht op poison / crit. Met wapen dat 150% poison dmg doet aan omringende mobs na een dash, poison die slowed met +crit chance en dmg bij crowd controlled enemies. Voelt zelfs een beetje OP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
en dan afgescheept worden met een special cosmetic item let maar op 8)7
alhoewel het ook duidelijk onder aan de koop pagina staat

**Up to 4 days based on estimated access; actual play time subject to possible outages and applicable time zone differences.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:49

nFo

Nvm, t1/t2 schalen tot lvl 50.

[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 04-06-2023 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:23
nFo schreef op zondag 4 juni 2023 @ 11:51:
[...]

Ja, ik had ook de normale versie gedownload, terwijl ik de digital deluxe gekocht had.
Oké, gaan we dat maar doen, thanks. Eindelijk tijd om te spelen vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet kunt inloggen zal ik ook een refund aanvragen. Nogal een dure grap zo een editie zonder de early acces. En dan de standaard editie kopen deze week.
Hier 0 problemen op de PS5 maar daar hebben de mensen met problemen niets aan uiteraard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jAfX8bj8av39loJiSKM-QIS3NcM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JYSaUC1U408DLHiiRDqu5UzY.png?f=fotoalbum_large

The gang's all here. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
mocht iemand trouwens nog belang hebben bij de kfc cosmetic rewards..

1e krijg je door je https://www.kfc.com/diablo account te linken aan battle.net
de rest zul je sandwiches voor moeten kopen en laten bezorgen.. (aardig prijzig dan aangezien je niets krijgt voor mehh skins) de site werkt bij mij niet zonder usa vpn aan te zetten..

YouTube: KFC Diablo IV How To Get The Rewards from outside US. From anywhere ...

[ Voor 5% gewijzigd door eehbiertje op 04-06-2023 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eehbiertje schreef op zondag 4 juni 2023 @ 12:34:
mocht iemand trouwens nog belang hebben bij de kfc cosmetic rewards..

1e krijg je door je https://www.kfc.com/diablo account te linken aan battle.net
de rest zul je sandwiches voor moeten kopen en laten bezorgen.. (aardig prijzig dan aangezien je niets krijgt voor mehh skins) de site werkt bij mij niet zonder usa vpn aan te zetten..

YouTube: KFC Diablo IV How To Get The Rewards from outside US. From anywhere ...
En waar laat je het dan bezorgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
RustStorm schreef op zondag 4 juni 2023 @ 12:49:
[...]

En waar laat je het dan bezorgen? :)
Zolang het systeem maar de rewards geeft maakt het toch niet uit? Begin er zelf niet aan behalve de gratis bow skin. maargoed voor diegenen die wel interesse hebben..

(en ja is verspilling enz desnoods laat je het bij een daklozen opvang oid bezorgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
M617573 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 11:23:
[...]

Kan je een seintje geven als het werkt? Ga ik ook doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Lasteraar schreef op zondag 4 juni 2023 @ 02:32:

Edit: lees nu dat je m in hardcore doet...
Dat zal best pittig zijn 😅🥹
Tot nu toe valt het mee. Na die ene death van mijn eerste character met mijn huidige character niet veel problemen gehad. Het bosskillen gaat soms wel wat tragen maar het is gewoon rustiger aan spelen en veel op de mechanics letten en dodgen enzo. Nog geen hele dodelijke situaties gehad. 1 keer bijna dood gegaan maar gelukkig gehaald.
yinx84 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 08:20:
[...]

Sodeju, ik ben lvl 46 en ben net aan Act 3 begonnen. Focus je vol op de story? Ik ga dat ook maar doen.
Act 1 ging ik echt voor full completion zowat en toen begon ik dat ook al bij Act II te doen maar toen was het echt zo van ja als ik nu dood ga was weer alles voor niks want moet ik alsnog weer die campaign doen. Dus toen besloten eigenlijk voornamelijk alleen de story te doen inderdaad tot ik die complete heb. Zodra ik die complete heb ga ik wel terug voor de map completion en sidequests etc.

Wat ik wel doe (helemaal nu ik me paard heb) is tijdens het lopen met de story op een 2e scherm kijken naar de interactive map voor die lillith statues om daar al wel veel van mee te pakken. Omdat dat ook gewoon handig is als ik wel opnieuw zou moeten beginnen om die passives al te hebben hahah.
psychodude schreef op zondag 4 juni 2023 @ 08:13:
[...]

Ik ben in D4 al voldoende doodgegaan. Als ik hetzelfde hardcore avontuur als jou zou bewandelen, zat ik nu waarschijnlijk nog steeds op level 10 :+.
Gewoon proberen! uiteindelijk krijg je het door en voelt het uitspelen zo veel meer rewarding :P Kan het iedereen aanraden gewoon hardcore spelen :P

Helemaal als je vrienden hebt die ook spelen. Dan word het onderlink een soort van competitie wie het langst in leven blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:14
Mugwump schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:51:
[...]

Mja, dat je met 2-3 uurtjes per week in een game als D4 niet binnen afzienbare tijd de endgame hebt bereikt vind ik alleen maar positief. Het hoeft niet direct een ubergrindfest te worden, maar als je met 20 uurtjes klaar bent, dan kun je ook niet spreken van voldoende content.
Het is een live service game, wat we nu hebben is gewoon de "basis" van Diablo 4.

Blizzard wilt om de 3 maanden nieuwe storyline content toevoegen. Dit zou ook beschikbaar moeten zijn voor iedereen. Zelfs als je geen premium pass koopt. Wat nog niet bekend is, of Blizzard ook betaalde expansion packs gaat uitbrengen, met nieuwe gebieden, classes etc net als Diablo 3.

Maar ze willen Diablo 4 een aantal keer per jaar, een storyline update geven. Voor hoelang, geen idee.

Als we Blizzard mogen geloven, is Diablo 4 wat we nu hebben, gewoon de "basis" van een game die om de 3 maanden een content update gaat krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Toonen1988 op 04-06-2023 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:17:
[...]

Het is een live service game, wat we nu hebben is gewoon de "basis" van Diablo 4.

Blizzard wilt om de 3 maanden nieuwe storyline content toevoegen. Dit zou ook beschikbaar moeten zijn voor iedereen. Zelfs als je geen premium pass koopt. Wat nog niet bekend is, of Blizzard ook betaalde expansion packs gaat uitbrengen, met nieuwe gebieden, classes etc net als Diablo 3.

Maar ze willen Diablo 4 een aantal keer per jaar, een storyline update geven. Voor hoelang, geen idee.

Als we Blizzard mogen geloven, is Diablo 4 wat we nu hebben, gewoon de "basis" van een game die om de 3 maanden een content update gaat krijgen.
Ja hoor. Ze wilden daar niet teveel over praten zo met launch maar die expansions zouden komen als het goed is. Die zouden het verhaal echt uitbreiden. (Act 7,8..?)
Ben benieuwd naar de timing. Prijzige base game, om het jaar een expansion oid, om de 3 maanden een eventuele premium pass en een shop met een knipperend uitroepteken. Ik vermoed dat Blizzard heel veel geld gaat binnen harken met deze game. Zolang we dat terug zien in de game vind ik dat nog prima ook. (Op de opvallende shop knop in het menu na :P )

Vanavond eindelijk weer even spelen. Hooked.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2023 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:16
Heeft iemand tips hoe je goed kan zien of een item een upgrade is? Ik worstel er wat mee.

Onder andere:
- Neemt attack power ook effect van core stats (intelligence etc) mee?
- Kun je ergens net als in diablo 3 je toughness zien? Ik zie alleen armor, life, maar geen gecombineerd effect (en ook geen resistances erin verwerkt).

Sorry voor de “noob” vragen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:04:
Gewoon proberen! uiteindelijk krijg je het door en voelt het uitspelen zo veel meer rewarding :P Kan het iedereen aanraden gewoon hardcore spelen :P

Helemaal als je vrienden hebt die ook spelen. Dan word het onderlink een soort van competitie wie het langst in leven blijft :P
Uiteindelijk doe ik het ook zeker wel. Maar niet de 1e playthrough ;-).

En dan voor 1e HC run T1 ipv T2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
bartd1983 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:34:
Heeft iemand tips hoe je goed kan zien of een item een upgrade is? Ik worstel er wat mee.

Onder andere:
- Neemt attack power ook effect van core stats (intelligence etc) mee?
- Kun je ergens net als in diablo 3 je toughness zien? Ik zie alleen armor, life, maar geen gecombineerd effect (en ook geen resistances erin verwerkt).

Sorry voor de “noob” vragen ;).
In options onder gameplay tooltip stats en advanced compare aanzetten. Vervolgens in inventory met shift klik kun je comparison zien.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deadsmell
The Butcher is neer! *O*

Met level 44 WW Barb. Heeft me al mijn potions gekost, maar ben verder niet in gevaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 22:18
Invite gestuurd naar GoT 2 door een vriend van me. Username “Green” thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

psychodude schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:38:
[...]

In options onder gameplay tooltip stats en advanced compare aanzetten. Vervolgens in inventory met shift klik kun je comparison zien.
Maar wat mij ook niet duidelijk is: word in die compare ook de +core skill damage of +basic skill damage meegenomen? Dat maakt het vergelijken tussen een 2H weapon en een 1H + off-hand ook vrij lastig voor mij.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wel scheelt is dat blijkbaar je paard enzo ook account wide is. ik heb namelijk 1 SC char en die had ook al me paard dus ongeacht of je de campaign af hebt heeft je hardcore char ook gelijk een paard als je die in SC gehaald had.

Ik ga 1 alt maken die ik volledig en alleen wil focussen op campaign rush. zo veel mogelijk mobs voorbij renne om te zien hoe snel ik een poppetje dan doorheen kan krijgen en welk level dat die dan is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Ricmaniac schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:45:
Wat wel scheelt is dat blijkbaar je paard enzo ook account wide is. ik heb namelijk 1 SC char en die had ook al me paard dus ongeacht of je de campaign af hebt heeft je hardcore char ook gelijk een paard als je die in SC gehaald had.

Ik ga 1 alt maken die ik volledig en alleen wil focussen op campaign rush. zo veel mogelijk mobs voorbij renne om te zien hoe snel ik een poppetje dan doorheen kan krijgen en welk level dat die dan is :P
Ik vind dat eigenlijk geen beste keuze. Ik ben geen fan van account wide zaken, maar zie meer in realm wide. Season HC, season SC, non-season HC, non-season SC. Het is leuk om die zaken te unlocken en sc zou m.i. hc niet moeten kunnen beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01
Heb een invite gestuurd naar GOT2. Naam is Velkan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deadsmell schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:48:
[...]

Ik vind dat eigenlijk geen beste keuze. Ik ben geen fan van account wide zaken, maar zie meer in realm wide. Season HC, season SC, non-season HC, non-season SC. Het is leuk om die zaken te unlocken en sc zou m.i. hc niet moeten kunnen beïnvloeden.
Eens had het niet erg gevonden als SC en HC splitst waren maar het is wel zo dat de zaken die wel account wide zijn als tideous kunnen worden ervaren wanneer je het vaker MOET doen..

Maar ik vind dit idd van SC naar HC toe wel raar ja want er zijn best veel spelers die nu dan de story gerushed hebben in SC en vervolgens HC gaan spelen.

Pagina: 1 ... 55 ... 213 Laatste