Ja, en nee. De game is uit maar ook weer niet. Je hebt drie edities die je kunt kopen, de standaard, deluxe en ultimate edition.
Als je de standaard koopt, dan moet je tot aanstaande dinsdag, de 6de wachten. Koop je de deluxe of ultimate, dan kan je al spelen. Je krijgt dan namelijk 4 dagen eerder toegang tot het spel, en je krijgt nog meer bonuses.
Valdourian schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:35:
Is D4 nog steeds een grindfest game? Ik zie wel dat het een open wereld is geworden en je andere spelers tegenkomt.. is het meer een mmorpg geworden? Is er ook pvp? want dat speel ik het liefst
Alsook, ik ben niet in staat om iedere dag te spelen (lees: werk, kinderen, ...). Is D4 dan wel een game voor mij om mee te kunnen?
Een loot-based ARPG is meestal een grindfest. Maar bij Diablo voelt het tenminste fun aan, omdat je dood wordt gegooid met loot.
Er is ook genoeg te doen, en zit bomvol met content. Ik had ook begrepen dat elke season ook zijn eigen verhaallijn en thema krijgt.
Je hoeft ook niet elke dag online te zijn, en je kunt alles lekker op je gemak spelen.
Wanneer een season begint, is het wel allemaal time-based. Wanneer een season eindigd, verdwijnt ook de season-pass. Alles wat je dan nog niet hebt geunlocked, krijg je dan ook niet meer.
De season pass kent 3 versies. De gratis, premium en accelerated pass. De gratis versie is een season pass van 27 levels, hier zitten rewards in om je personage sterker te maken. De premium heeft 63 levels meer, maar dit zijn alleen cosmetische items die geen game voordelen geven. De season pass kost ongeveer 10 euro. Dan heb je de accelerated pass. Die kost 25 euro en is hetzelfde als de premium season pass. Alleen krijg je een unieke cosmetische item erbij en 20 tier skips.
Of PvP er al in zit, geen idee. Sommige sites melden dat het met een post-launch update wordt toegevoegd en andere sites melden dat je eerst de campaign moet uitspelen om PvP te unlocked.
[
Voor 19% gewijzigd door
Toonen1988 op 03-06-2023 12:43
]