Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:35:

Ik ga dan toch maar wat meer quests overslaan. Heb ook begrepen dat je quest log beperkt is. Alles maar oppakken is dan ook geen doen.

Ik werd vandaag wakker en had meteen zin in D4. Een teken dat de game echt goed is voor mij haha.
Ik merk wel dat je een stuk minder statues of Lillith tegenkomt als je geen side quests doet, dus het loont zich wel.

Probeer nu een balans te vinden tussen 50% van m'n tijd side quests, 50% main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nice ik heb ook een request gedaan bij GoT 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 18:17
jellybrah schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:55:
Gathering of Tweakers 2 <GoT> nu te joinen
Ben juist begonnen met Diablo 4 speel Necromancer mijn ingame naam is Nedius .Heb juist een aply gedaan aan Gathering of Tweakers 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Volgens ingame is de GOT 1 clan nog niet vol, staan meer dan 100 plekken en er zijn er pas 79 ofzo gevuld. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Jasmijn22 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:24:
Volgens ingame is de GOT 1 clan nog niet vol, staan meer dan 100 plekken en er zijn er pas 79 ofzo gevuld. Vreemd.
Komt omdat er requests open staan, die vullen de clan ook op totdat ze accepted zijn.

De aanvrager moet de aanvraag van de clanleider eerst weer accepteren. Beetje onhandig bedacht van Blizz, maar ok.

[ Voor 15% gewijzigd door Ohmarinus op 03-06-2023 11:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:26
Ohmarinus schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:07:
[...]

"Children of GoT"? :P
Grapje hoor.

Anyway, ik zie het in de clan chat soms voorbij komen dat er mensen een boss bespreken of iets wat met de story genoemd word. Heb ook al wat mensen zien vragen of er aub geen spoilers in de clan chat gemeld kunnen worden. Ik denk dat dat, vooral gezien het feit dat de game net anderhalve dag gereleased is, en we ook nog eens early access hebben, het handig is om dit af en toe even te vermelden her en der :>
Tip voor mensen die bang zijn voor de spoilers is om de chat alleen op het laatste tabblad te zetten. Dan zie je alleen je eigen dingen in de chat en geen anderen meer. Helaas moet dat wel opnieuw bij elke start gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
MisterEagle schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:25:
[...]

Tip voor mensen die bang zijn voor de spoilers is om de chat alleen op het laatste tabblad te zetten. Dan zie je alleen je eigen dingen in de chat en geen anderen meer. Helaas moet dat wel opnieuw bij elke start gedaan worden.
Zo kun je bijvoorbeeld ook achievements van friends uitzetten, maar niet van clanmembers... Heel raar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Ja, ik ga toch maar gewoon met een Barb beginnen. Ik mis het hack en slashen en lekker tanky zijn eigenlijk wel... Sorc is nu level 18, dus valt nog mee.

EDIT:
Ja oke, ik ben nog geen level 4 en ik vind Barb nu al leuker haha.
Heerlijk die Lunging Strike, als je een enemy ziet is het echt zo van: Target enemy > FLATS. Kapot. :D

[ Voor 38% gewijzigd door Milo44 op 03-06-2023 11:36 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:31
Gisteravond m'n sorcerer naar lvl 16 gebracht, rustig aan gedaan. Ben nu bij m'n class quest aanbeland.
Het grijpt me allemaal wat meer dan in de beide beta's, denk voornamelijk omdat progress nu wel blijvend is. Helaas kan ik pas vanavond weer spelen, maar heb er nu alweer zin in! :)

Speelt toch wel erg lekker weg, verhaallijn is tot nu toe leuk en het verzamelen van loot weer erg verslavend.
Hier gaan nog wel wat uurtjes in zitten denk ik :+

Edit: stel dat ik 1 van de clans join, kan je op de PS5 dan ook meelezen met chat e.d? Ik zou niet zozeer joinen om veel samen te spelen (speel voornamelijk solo) maar een chat meelezen vind ik dan wel weer interessant :)

[ Voor 19% gewijzigd door Denman op 03-06-2023 11:36 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Momenteel zijn er 98 leden online, weet niet waar je deze info gevonden hebt maar klopt niet :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JimMorrison
Ohmarinus schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:25:
[...]

Komt omdat er requests open staan, die vullen de clan ook op totdat ze accepted zijn.

De aanvrager moet de aanvraag van de clanleider eerst weer accepteren. Beetje onhandig bedacht van Blizz, maar ok.
Inderdaad, hopelijk passen ze dit nog aan want wordt een hele administratie zo 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ryur schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:07:
Ik zit nog steeds te twijfelen welke char ik mee verder ga :D

Heb een Necro of een Rogue. Vind beide super!
Best irritant eigenlijk dat continu twijfelen :)
Dit had ik ook haha, zat te twijfelen tussen barb en sorc toch maar voor barb gegaan omdat ik met diablo 3 al vooral ranged had gespeeld wil nu is meer melee. Maar zou me er niet te druk om maken, game is leuk genoeg om een 2e run through te doen dus zou niet teveel blijven nadenken maar gewoon lekker gaan spelen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Vreemd. Ik zag de teller vanochtend op 144 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

JimMorrison schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:41:
[...]

Momenteel zijn er 98 leden online, weet niet waar je deze info gevonden hebt maar klopt niet :)
Mijn excuses dan heb ik het verkeerd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
Jasmijn22 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:49:
[...]

Mijn excuses dan heb ik het verkeerd gezien.
Geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:19
aangevraagd of ik in de clan kan :)

[ Voor 69% gewijzigd door ntzv op 03-06-2023 11:55 ]

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Twee inmiddels!

@Angeloonie, zou je de OP kunnen uitbreiden met de info van de clans?

[ Voor 28% gewijzigd door Deadsmell op 03-06-2023 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik heb hem terug op tier 1 gezet, dat gaat stukken beter en is leuker. Den mother met mijn druid 10 min lang kiten is nu niet echt mijn idee van hoe je diablo speelt. Ik begin vanavond ook een rogue, druid voelt niet super tof aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

heb ook aanvraag voor clan gedaan (gister ook, maar die leek weg te zijn :x )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mocht er hier nog ergens een Barbarian noob rond zwerven.

Ik kom er nu pas achter dat je bijvoorbeeld voor een lunge strike ook daadwerkelijk het wapen kunt kiezen om daarvoor te gebruiken.

Abbilities, linker stick click, cycle weapon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Milo44 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:27:
Ja, ik ga toch maar gewoon met een Barb beginnen. Ik mis het hack en slashen en lekker tanky zijn eigenlijk wel... Sorc is nu level 18, dus valt nog mee.

EDIT:
Ja oke, ik ben nog geen level 4 en ik vind Barb nu al leuker haha.
Heerlijk die Lunging Strike, als je een enemy ziet is het echt zo van: Target enemy > FLATS. Kapot. :D
Sorc gaf voor mij in de early game al veel betere AoE attacks, barb krijgt dat pas wat later. Dat was voor mij de reden om barb voor nu even opzij te zetten en lekker met sorc te pompen.

Nu lvl 35, speelt geweldig. Wordt alleen maar sterker. Net weer een boss gedaan in iets van tien seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
ahh jeuk.. sowieso nog even geduld hebben (en vanaf morgen nog 4 diensten draaien)

twijfelde of ik vervroegd ging spelen.. maar de pc/onderdelen die ik gekocht heb had een kapotte pin op de mobo 8)7 dus wachten tot nieuwe boel binnen is en dan maar kijken hoeveel speeltijd er over is.

enorm benieuwd de 6e nachtdienst dus overdag de hele dag vrij.

weet iemand hoelaat de "release" is de 6e?

en is er al een beetje een class die er bovenuit steekt op het moment?
(sowieso eigen builds maken zonder de meta te gebruiken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34
Ohmarinus schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:13:
[...]

Sorc gaf voor mij in de early game al veel betere AoE attacks, barb krijgt dat pas wat later. Dat was voor mij de reden om barb voor nu even opzij te zetten en lekker met sorc te pompen.

Nu lvl 35, speelt geweldig. Wordt alleen maar sterker. Net weer een boss gedaan in iets van tien seconden.
Ja de AoE van Sorc was dikke prima, maar vond het zo irritant dat je maar 3x Chain Lightning kon doen en dan had je al geen mana meer...
Nu Barb op 9 icm Whirlwind en dan heb je ook goede AoE, je moet alleen heel ff Fury opbouwen, maar dat werkt prima.

Ik merk gewoon nu al dat Barb veel fijner is voor mij. Jij hebt dat net andersom haha.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze met een optie komen om die verdomde Shop knop inclusief uitroepteken uit het menu te halen. Het zit er in en daar doe je helaas niks tegen maar geef me iig de optie om het weg te halen.. Het is geen f2p game..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 20:20
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:31:
Ik hoop dat ze met een optie komen om die verdomde Shop knop inclusief uitroepteken uit het menu te halen. Het zit er in en daar doe je helaas niks tegen maar geef me iig de optie om het weg te halen.. Het is geen f2p game..
Ja, die optie komt er dus.... werkelijk waar helemaal nooit ;-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:14
Valdourian schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:35:
Ik zie dat D4 net uit is..
Heb het nieuws niet echt meer gevolgd maar heb nog veel D2 en D3 gespeeld jaren geleden.
De laatste jaren ander soort games gespeeld.
Ja, en nee. De game is uit maar ook weer niet. Je hebt drie edities die je kunt kopen, de standaard, deluxe en ultimate edition.

Als je de standaard koopt, dan moet je tot aanstaande dinsdag, de 6de wachten. Koop je de deluxe of ultimate, dan kan je al spelen. Je krijgt dan namelijk 4 dagen eerder toegang tot het spel, en je krijgt nog meer bonuses.
Valdourian schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:35:
Is D4 nog steeds een grindfest game? Ik zie wel dat het een open wereld is geworden en je andere spelers tegenkomt.. is het meer een mmorpg geworden? Is er ook pvp? want dat speel ik het liefst :)

Alsook, ik ben niet in staat om iedere dag te spelen (lees: werk, kinderen, ...). Is D4 dan wel een game voor mij om mee te kunnen?
Een loot-based ARPG is meestal een grindfest. Maar bij Diablo voelt het tenminste fun aan, omdat je dood wordt gegooid met loot.

Er is ook genoeg te doen, en zit bomvol met content. Ik had ook begrepen dat elke season ook zijn eigen verhaallijn en thema krijgt.

Je hoeft ook niet elke dag online te zijn, en je kunt alles lekker op je gemak spelen.

Wanneer een season begint, is het wel allemaal time-based. Wanneer een season eindigd, verdwijnt ook de season-pass. Alles wat je dan nog niet hebt geunlocked, krijg je dan ook niet meer.

De season pass kent 3 versies. De gratis, premium en accelerated pass. De gratis versie is een season pass van 27 levels, hier zitten rewards in om je personage sterker te maken. De premium heeft 63 levels meer, maar dit zijn alleen cosmetische items die geen game voordelen geven. De season pass kost ongeveer 10 euro. Dan heb je de accelerated pass. Die kost 25 euro en is hetzelfde als de premium season pass. Alleen krijg je een unieke cosmetische item erbij en 20 tier skips.

Of PvP er al in zit, geen idee. Sommige sites melden dat het met een post-launch update wordt toegevoegd en andere sites melden dat je eerst de campaign moet uitspelen om PvP te unlocked.

[ Voor 19% gewijzigd door Toonen1988 op 03-06-2023 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik kan op lvl 36 een potion upgrade doen, maar ik kan die materials nergens vinden. Crushed Beast Bones, en als ik die wolven bijv. in act 1 kill krijg ik niets, ook die Kazra niet :/
Deadsmell schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:53:
[...]

Twee inmiddels!

@Angeloonie, zou je de OP kunnen uitbreiden met de info van de clans?
Stuur me een copy/pasteje die ik er in kan zetten en ik update hem :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:13
@Angeloonie Die droppen van grote ‘beasts’. Bears bijvoorbeeld. Of Lycans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:19
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:31:
Je kunt het uitroepteken wegkrijgen door in die shop ff elk item te 'openen'.
beetje onhandig, maar het uitroepteken is dan wel weg :)

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:38:
[...]

Of PvP er al in zit, geen idee. Sommige sites melden dat het met een post-launch update wordt toegevoegd en andere sites melden dat je eerst de campaign moet uitspelen om PvP te unlocked.
PvP zit er al in maar het zit in een zone Fields of Hatred.

Het is een PvE zone met PVP in de zone.
Je farmt er speciale currency die je ook voor cosmetics en een mount enzo kan inwisselen. en vrij hoge mob density.

Wudijo is 1 van de hoogste in HC waarschijnlijk en farmt een tijdje in die zone al omdat hij weet dat hij 1 van de hoogste is en mensen hem toch niet komen killen :P

Want ook in die pvp zone op hardcore is Dood = Dood
https://www.twitch.tv/wudijo

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ntzv schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:01:
[...]

Dat is de bedoeling van het verdomde uitroepteken. ;) Mag je om de paar dagen opnieuw doen.
psychodude schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:36:
[...]

Ja, die optie komt er dus.... werkelijk waar helemaal nooit ;-). Mag je om de paar dagen opnieuw doen.
Daar ga ik ook niet van uit haha. Heb wel mijn ongenoegen even kunnen uiten. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2023 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:13
ntzv schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:01:
[...]

Ik ga mezelf aanleren hem te negeren. Anders kan ik elke week op zoek naar de nieuwste skin :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plainside
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

pfoawh, blij dat ik hem gekocht heb... speelt zeer fijn, graphics zijn top (textures in cutscenes wat minder imo), denk dat ik hier wel vele uren in ga zinken. En dat voor m'n eerste Diablo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:06:
[...]

PvP zit er al in maar het zit in een zone Fields of Hatred.

Het is een PvE zone met PVP in de zone.
Je farmt er speciale currency die je ook voor cosmetics en een mount enzo kan inwisselen. en vrij hoge mob density.

Wudijo is 1 van de hoogste in HC waarschijnlijk en farmt een tijdje in die zone al omdat hij weet dat hij 1 van de hoogste is en mensen hem toch niet komen killen :P

Want ook in die pvp zone op hardcore is Dood = Dood
https://www.twitch.tv/wudijo
Ik zal vandaag een kijkje nemen in deze zones, ik heb zelf een SC character. Gelukkig heb ik geen HC personage, gister in ACT VI dood gegaan door rubberbanding, of een bug. Geen idee wat het was, maar sinds einde ACT V heb ik opeens veel problemen.

Maar zal straks eens kijken naar die PvP zones. Kijken of ik hier en daar wat spelers kan doden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 21:57
Als het goed is zit je erin? staan nog een paar geaccepteerde die moeten.. accepteren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
jellybrah schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:18:
[...]

Als het goed is zit je erin? staan nog een paar geaccepteerde die moeten.. accepteren :P
Leuk bedacht door blizz he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Milo44 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:25:
[...]

Ja de AoE van Sorc was dikke prima, maar vond het zo irritant dat je maar 3x Chain Lightning kon doen en dan had je al geen mana meer...
Nu Barb op 9 icm Whirlwind en dan heb je ook goede AoE, je moet alleen heel ff Fury opbouwen, maar dat werkt prima.

Ik merk gewoon nu al dat Barb veel fijner is voor mij. Jij hebt dat net andersom haha.
( voor mij ) is de kunst dan ook dat je zoveel damage doet dat je aan 2x chain lightning al genoeg hebt om het meeste plat te leggen.

En met ica-armor en enchantments heb je ook genoeg trucjes om je mana snel terug te generenen. Tevens in de skill tree ook wat leuke connecties mee te maken.

Heb dus heel plain : Veel damage + crit. En als enige defence 1 punt in teleport en de rest in ice armor + mana re-gen

Werkt heerlijk. Alleen bossfights zijn hierdoor wat pittiger ( gewoon veel rennen ) maar de dungeons en levelen is prima chill zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Oké, dit begint nu erg irritant te worden. Ik kan ACT VI niet uitspelen, omdat het constant bugged is. Vaker reageert mijn personage niet, en dan ga ik dood. Dan heb ik vastlopers en moet ik het hele spel afsluiten en opnieuw opstarten.

En nu reageren NPC's niet meer, die worden niet meer getriggered. Ik speel dit stuk nu al voor de 7de keer opnieuw en weer problemen. Ik ga nu voor de 8ste keer opnieuw beginnen....

NPC's reageren niet.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oaWqlkp4hRIDmdOyawb8PXfWRPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0K1RvPyfsikHXKidRo5qGfGZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 03-06-2023 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Toonen1988 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:48:
Oké, dit begint nu erg irritant te worden. Ik kan ACT VI niet uitspelen, omdat het constant bugged is. Vaker reageert mijn personage niet, en dan ga ik dood. Dan heb ik vastlopers en moet ik het hele spel afsluiten en opnieuw opstarten.

En nu reageren NPC's niet meer, die worden niet meer getriggered. Ik speel dit stuk nu al voor de 7de keer opnieuw.

NPC's reageren niet.
spoiler:
Juh dit had ik ook, super irritant. Ik heb geteleport naar town, vervolgens D4 opnieuw opgestart en opnieuw daar naar binnen gegaan. Toen werkte het wel. Maar was ook wel een paar minuten progress kwijt :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
London schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:50:
[...]

Juh dit had ik ook, super irritant. Ik heb geteleport naar town, vervolgens D4 opnieuw opgestart en opnieuw daar naar binnen gegaan. Toen werkte het wel. Maar was ook wel een paar minuten progress kwijt :P
Ik zal het eens proberen, ik ben blij als ik dadelijk ACT VI af heb. In ACT V werd het net allemaal zo ontzettend vet, en dan krijg je dit. :|

Ik ben ondertussen al 1 tot 2 uur verloren. Ik begin nu voor de 8ste keer opnieuw.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 03-06-2023 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanmorgen eerst begonnen met een ander spelletje... Bios en Cinebench :+
Kreeg genoeg van mijn fans die met die cpu spikes om de zoveel seconden hard op spinden dus eindelijk eens mijn 5800x3d gaan undervolten... Met cinebench all core geweldige resultaten, van na 10 minuten testen 90 graden omlaag naar 77 en ook zo'n 30 watt minder verbruik. Tijdens spelen van D4 blijven mijn fans nou ook wat rustiger, al weten die spikes in kyovashad met veel andere spelers alsnog in de 80 te komen (ok mijn gpu is ook warmte in de case aan het gooien maar alsnog bizar dat de cpu met D4 warmer wordt dan met cinebench). In rustigere omgevingen (bijna overal) blijft hij gelukkig wat koeler en daarmee stiller nu.

Ondertussen ook weer wat gespeeld al ben ik nog steeds pas level 24, maar wel mijn druid omgebouwd naar tornado. Met de ring die de tornado's op vijanden af laat gaan speelt dat erg lekker moet ik zeggen :D

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:34
Dat is wel een gave armor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel momenteel extreem veel de game, vanaf morgen weer rl stuff. ;) Maar als ik dan kijk hoeveel mensen al boven mijn level 30 zitten.. no-lifen ze de game gewoon veel harder of zal het aan de manier van spelen liggen?
Maakt verder niet uit natuurlijk, vraag me gewoon af hoe het kan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 14:27:
Ik speel momenteel extreem veel de game, vanaf morgen weer rl stuff. ;) Maar als ik dan kijk hoeveel mensen al boven mijn level 30 zitten.. no-lifen ze de game gewoon veel harder of zal het aan de manier van spelen liggen?
Yup waarschijnlijk gewoon efficienter dan jij zeg maar XD misschien heb jij al veel meer altaren gepakt etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:10
Valt me op dat op Twitch zo'n 90% de PC versie gepeeld wordt.Is dat hier ook zo ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jori040 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 14:40:
Valt me op dat op Twitch zo'n 90% de PC versie gepeeld wordt.Is dat hier ook zo ?
Xbox :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 14:27:
Waarschijnlijk hebben de meeste er gewoon nog net wat meer uurtjes in zitten :9. Ben zelf hier op dit moment ook nog maar 27. Gister pas begin van de avond kunnen starten. Tussendoor nog even helpen kinderen naar bed. Vroeg op, dus ook niet super laat gaan slapen. Vanochtend toch ook nog gewoon even het sporten aanhouden. Etc.

In totaal circa 5 - 6 uurtjes daadwerkelijk gespeeld. Voelt veel in vergelijking met wat ik doorgaans game. Maar er zitten hier natuurlijk best wat mensen die er al makkelijk 12+ uur op hebben zitten, sommigen zitten waarschijnlijk al voorbij de 20 uur speeltijd :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Angeloonie schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 12:46:
Ik kan op lvl 36 een potion upgrade doen, maar ik kan die materials nergens vinden. Crushed Beast Bones, en als ik die wolven bijv. in act 1 kill krijg ik niets, ook die Kazra niet :/

[...]

Stuur me een copy/pasteje die ik er in kan zetten en ik update hem :+
Done! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 14:45:
[...]

Waarschijnlijk hebben de meeste er gewoon nog net wat meer uurtjes in zitten :9. Ben zelf hier op dit moment ook nog maar 27. Gister pas begin van de avond kunnen starten. Tussendoor nog even helpen kinderen naar bed. Vroeg op, dus ook niet super laat gaan slapen. Vanochtend toch ook nog gewoon even het sporten aanhouden. Etc.

In totaal circa 5 - 6 uurtjes daadwerkelijk gespeeld. Voelt veel in vergelijking met wat ik doorgaans game. Maar er zitten hier natuurlijk best wat mensen die er al makkelijk 12+ uur op hebben zitten, sommigen zitten waarschijnlijk al voorbij de 20 uur speeltijd :9.
Ik ben gister morgen begonnen. Wel veel Altars gepakt maar dat is ook xp. Ik zou wel gewoon zeer inefficiënt spelen haha.
Zit ook pas in act 2.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik ben eindelijk klaar met ACT 6. Ik zal geen spoilers geven, maar wat zijn ACT 5 en 6 meesterlijk.

Niet verwacht van een Diablo spel. Vooral de personages zijn echt ziekelijk goed gedaan. Ik ga nu Tier 3 unlocken. Ben nu alweer benieuwd wat Blizzard in de toekomst zal doen met het verhaal.

[ Voor 37% gewijzigd door Toonen1988 op 03-06-2023 15:32 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Eindelijk........

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/52947729535_486026a933_o.jpg

Ik ga niet zo snel als sommige :-)
Maar... tof spel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:49
Kort vraagje: ik speel op world tier 1 en ga daarin de campaign afmaken.
Moet je dan daarna eerst naar WT2 of kan je gelijk door naar WT3?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
Vortigen schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 15:40:
Kort vraagje: ik speel op world tier 1 en ga daarin de campaign afmaken.
Moet je dan daarna eerst naar WT2 of kan je gelijk door naar WT3?
Ja, je kunt WT2 volledig overslaan maar als je het spel uitspeelt, unlock je niet meteen WT3. Je moet eerst een dungeon doen, die niet alleen moeilijker is dan normale dungeons maar ook groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:01
act 1 completed...
vanavond beginnen aan act 2.
tussendoor beetje sidequest doen en hopen dat vrouw en kinderen niet irritant gaan doen 🥹

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Nu online
Wat een vet spel zeg maar moet zeggen dat ik het lastig heb met barbarian op world tier 2 met sommige bosses, net 9 keer dood gegaan bij zelfde boss haha.

Iemand tips voor goede build nog? Switchen naar world tier 1 kan mijn ego niet aan en lijkt me nou ook weer wat te makkelijk overal doorheen walsen.

Dacht eerst gewoon wat extra overpowered worden op begin met Lvlen maar dat heeft geen zin gezien mobs mee scalen blijkbaar, dat vind ik enige minpunt van deze game.

[ Voor 21% gewijzigd door Stylze op 03-06-2023 16:00 ]

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stylze schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 15:58:
Wat een vet spel zeg maar moet zeggen dat ik het lastig heb met barbarian op world tier 2 met sommige bosses, net 9 keer dood gegaan bij zelfde boss haha.

Iemand tips voor goede build nog? Switchen naar world tier 1 kan mijn ego niet aan en lijkt me nou ook weer wat te makkelijk overal doorheen walsen.
Probeer het gewoon eens, zo groot is het verschil tussen 1 en 2 niet namelijk. Ik vraag me zelfs af of tier 2 niet een beetje zinloos is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:15

Grvy

Bot

Stylze schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 15:58:

Heb zelf net ook een boss gehad waardoor ik naar WT1 ging, barb met WW build. Het ging gewoon echt niet op WT2.. |:(

Barb is sowieso moeilijker dan de caster classes. en WW build helpt niet met Single Target.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Nu online
Finraziel schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 15:59:
[...]

Probeer het gewoon eens, zo groot is het verschil tussen 1 en 2 niet namelijk. Ik vraag me zelfs af of tier 2 niet een beetje zinloos is.
Ah ok maar moet je de game niet op world tier 2 uitspelen voordat je world tier 3 kan doen zometeen?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Nu online
Grvy schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:01:
[...]

Heb zelf net ook een boss gehad waardoor ik naar WT1 ging, barb met WW build. Het ging gewoon echt niet op WT2.. |:(

Barb is sowieso moeilijker dan de caster classes. en WW build helpt niet met Single Target.
Ja ik heb ook al wat proberen te switchen van build maar dat hielp ook niet.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ik hanteer hier zelf op dit moment vrij laag level WW. Voor alle trash packs is level 1 eigenlijk voldoende in Tier 2 tot nu toe. Single target bosses daarentegen krijg je zelfs met WW max gewoonweg niet down. Zelf gebruik ik Rend, Deathblow, Call of the Ancients en War Cry als mijn andere skills om bosses te downen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsmell
Stylze schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:02:
[...]

Ah ok maar moet je de game niet op world tier 2 uitspelen voordat je world tier 3 kan doen zometeen?
Nee, dat hoeft niet. Campaign progress is geen voorwaarde voor een hogere world tier. Het enige dat je hoeft te doen is een zogenaamde capstone dungeon. Haal je die op Tier 2, dan mag je naar Tier 3. Maar die dungeon is op een fixed niveau.
psychodude schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:04:
Ik hanteer hier zelf op dit moment vrij laag level WW. Voor alle trash packs is level 1 eigenlijk voldoende in Tier 2 tot nu toe. Single target bosses daarentegen krijg je zelfs met WW max gewoonweg niet down. Zelf gebruik ik Rend, Deathblow, Call of the Ancients en War Cry als mijn andere skills om bosses te downen.
Ik level ook met whirlwind en nu ik een lading leggies heb gaat het beter, maar nog steeds niet super. Bosses zijn wel een heel stuk gemakkelijker geworden sinds ik Call of the Ancients gebruik..

[ Voor 40% gewijzigd door Deadsmell op 03-06-2023 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Grvy schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:01:
[...]

Heb mijn Barbarian op Level 14 WT2 en ik krijg die boss

spoiler:
Vhenard

Nog niet eens neer :P

Heb wat skills gewisseld dus ga na de F1 kwalificatie nog een poging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:20
Ik heb me bij got 1 aangemeld en zie daar veel meldingen vanaf komen maar wat kan je verder met de clan?
Ik kan mensen aanklikken en een invite sturen maar ik zie geen chat waar ik iets kan typen oid.
Als ik speel dan heb ik geen mic tot mn beschikking(wil ik ook niet lol)

[ Voor 4% gewijzigd door BlueFoxOne op 03-06-2023 16:16 ]

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
BlueFoxOne schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:15:
Ik heb me bij got 1 aangemeld en zie daar veel meldingen vanaf komen maar wat kan je verder met de clan?
Ik kan mensen aanklikken en een invite sturen maar ik zie geen chat waar ik iets kan typen oid.
Als ik speel dan heb ik geen mic tot mn beschikking(wil ik ook niet lol)
Nog niet zoveel. Het is nu alleen nog het groeperen van mensen, net zoals in Diablo 3. Misschien komt er later meer functionaliteit. De clan chat kan je vinden bij de reguliere chat. Op het kanaal klikken, dan zie je 'clan' tussen de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

...en binnen. Werkt prima; download rolt nu binnen. Heb in dezelfde shop ook een live gold gescoord voor weinig.

--

Ik moet zeggen dat ik bijv Datmodz lekker zie knallen met een Druid; zo slecht is die dus nu ook weer niet. Je hebt die tornado leg nodig, maar hij vindt die regelmatig (ik vind die build leuker dan firewall). Hmm. Anderzijds is het wellicht handig om toch eerst even snel de story en die altars te doen met een sorc...

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
Ik zou WT2 pas op een 2e char doen waar je al wat start gear / extra skills voor hebt (altar of lilith) dan is het allemaal wat beter te behappen :)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Goed, ik heb per toeval maar 2 van die alters of lilith gevonden, net even ingelezen en die zouden me ook best een stukje kunnen gaan helpen op mn barb zo te lezen.

Heerlijk spel hoor, wel hier en daar een spontane freeze op de xbox, maar buiten dat mag ik niet klagen.

Klopt het trouwens dat hp per hit er niet meer in zit zoals wel in d3? Ik zag wel hp per kil

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bazziek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aWfK7ZfyucGoYp_H2QUoDvw-U0I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ox3uD6BU01t8RQpw7OQu1mrN.jpg?f=fotoalbum_large

Zwaar leven zo met zowel F1 als Diablo in 1 weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:10
Bazziek schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:49:
[Afbeelding]

Hoe heb je m geïnstalleerd op de deck?

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Frez schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:56:
[...]

Je moet de battle.net launcher runnen via Steam in Desktop Mode (je moet de battle.net launcher toevoegen als non-steam app). Vervolgens kun je gewoon Diablo 4 installeren door de launcher op te starten. Je moet wel even de locatie vinden waar Battle.Net geinstalleerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Frez schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:56:
[...]

Heb deze guide gevolgd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bazziek schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:49:
[Afbeelding]

Speel D4 tussendoor ook op steamdeck, speelt prima weg liggend op de bank in de tuin 😘

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toonen1988
Hier gaan we, onze eerste world boss!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C7fxaNIKhZB6Pal6xfqYh18fLR8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FYoxVYfY9xeg1SrqVxnngmBD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Toonen1988 op 03-06-2023 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:47
Spijt van geen early access als ik het zo zie + een weekend zonder plannen haha. Heb vandaag de game binnen gekregen maar geen licentie tot dinsdag. Volgens mij ook geen mogelijkheid om een hard copy te upgraden..?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
Zo, Act 1 inmiddels achter de rug. Level 30 momenteel. Had al een beetje buiten de beta weekend content verkent, nu vol op storten op de overige acts :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Poh, we hebben de world boss verslagen. Ik ging een aantal keer dood, door een aanval. Omdat mijn flexibiliteit niet zo hoog is, kwam ik steeds in een straal terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ok help.. Iemand die in act 1 meer dan 30 sidequests heeft?
Map geeft aan 35, maar ik kan er niet meer dan 30 vinden..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zal maar per ongeluk al je skills resetten terwijl je 1 punt wilde veranderen. Onnodig duur grapje. 8)
Jullie nog grappige fouten gemaakt?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2023 19:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Laatst online: 12-09 14:19
Gaat wel lekker hier, level 50 aangetikt met mijn Barbarian. Ook even Rogue geprobeerd, meer om te zien hoe het gaat dat levelen zonder de campaign. Best rap voor nieuwschierig is, mijn gevoel voor tijd is compleet weg dus geen idee hoe lang het duurde maar hij is al level 21 ofzo.

Ik heb nu alle zones op lvl 3 renown, nog niet alle statues van lilith gevonden maar best al een aardig aantal. Net de capstone dungeon gedaan, ik moet zeggen dat ze goede fights gemaakt hebben. Ook als barbarian is het prima te doen. Leuke uitdaging! Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat op Nightmare.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U2SjcLqfZlI_CljAdgCfz5mIiP0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QTtVH0xOaWhZXtMpAbVhTOQD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 11:45
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 19:31:
Je zal maar per ongeluk al je skills resetten terwijl je 1 punt wilde veranderen. Onnodig duur grapje. 8)
Hehe bijna dezelfde fout gemaakt.. Moest zoeken waarom dat niet ging.. Eerst verderop de boom wat skills terug halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 14:16
Moet je perse lvl 50 zijn om de pinnacle dungeon te triggeren? Ik heb de story uit en ben lvl 45, maar zie deze dungeon/quest nergens terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat respeccen van de skill tree zou toch een stuk handiger moeten kunnen... Bijvoorbeeld door pas als je wijzigingen werkelijk wil toepassen te checken of het kan of niet (en anders gewoon alle wijzigingen terugdraaien als je het scherm sluit), of door je gewoon wel punten weg te laten halen waardoor je volgende nodes niet meer unlocked zou hebben, maar dan maak die inactief tot je wel weer genoeg punten besteed hebt. Dat zou het een stuk makkelijker maken om bv van generator te wisselen en het zou die situatie vermijden waarin je zit te puzzelen welke node je nou wel en welke niet skillpoints uit kunt halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Ambition88 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 19:43:
Moet je perse lvl 50 zijn om de pinnacle dungeon te triggeren? Ik heb de story uit en ben lvl 45, maar zie deze dungeon/quest nergens terug.
Volgens mij niet, als je de epilogue gedaan hebt zou je eens moeten kijken in de kerk in Kyovashad. Misschien dat je gewoon binnen kan wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
stickfiguur schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 19:38:
Gaat wel lekker hier, level 50 aangetikt met mijn Barbarian. Ook even Rogue geprobeerd, meer om te zien hoe het gaat dat levelen zonder de campaign. Best rap voor nieuwschierig is, mijn gevoel voor tijd is compleet weg dus geen idee hoe lang het duurde maar hij is al level 21 ofzo.

Ik heb nu alle zones op lvl 3 renown, nog niet alle statues van lilith gevonden maar best al een aardig aantal. Net de capstone dungeon gedaan, ik moet zeggen dat ze goede fights gemaakt hebben. Ook als barbarian is het prima te doen. Leuke uitdaging! Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat op Nightmare.

[Afbeelding]
Echt vet man! Gefeliciteerd *O*

Goed om te lezen dat het op Barbarian mogelijk is om de capstone dungeon te doen.
Ik heb nog maar net Act 1 afgerond en ben lvl 20 en deze post geeft mij goede hoop oOo

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Vortigen schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 19:45:
[...]

Echt vet man! Gefeliciteerd *O*

Goed om te lezen dat het op Barbarian mogelijk is om de capstone dungeon te doen.
Ik heb nog maar net Act 1 afgerond en ben lvl 20 en deze post geeft mij goede hoop oOo
Ik moet er bij zeggen dat ik geen guide gevolgt heb en gewoon maar een build heb uitgevogeld, ik heb ook geen super speciale gear en eigenlijk geen eens een legendary affix voor Rend nog..
Build voelt heel erg tanky aan, zeker voor bosses. Tot nu toe eigenlijk alles in 1 keer verslagen, geen speed kills maar goed, dat hoeft ook niet haha.

Zeker niet opgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
stickfiguur schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 19:49:
[...]

Ik moet er bij zeggen dat ik geen guide gevolgt heb en gewoon maar een build heb uitgevogeld, ik heb ook geen super speciale gear en eigenlijk geen eens een legendary affix voor Rend nog..
Build voelt heel erg tanky aan, zeker voor bosses. Tot nu toe eigenlijk alles in 1 keer verslagen, geen speed kills maar goed, dat hoeft ook niet haha.

Zeker niet opgeven ;)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je build :P
Zelf volg ik de HotA leveling build van Maxroll - https://maxroll.gg/d4/bui...-barbarian-leveling-guide
Gaat tot nu toe okay; kan alles aan en (nog) niet doodgegaan.
Denk dat Barb gewoon misschien wat trager is t.o.v. andere classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Laatst online: 17-09 23:04
Is er ook een discord channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Druid is nu 46 maar echt vlotten wil het nog niet, zit nog altijd op WT1 te klooien :P Moet nodig wat upgrades krijgen maar vooralsnog brute pech.

Misschien maar even wat anders gaan levelen om te kijken hoe dat bevalt. En ook even kijken hoe snel dat gaat als je buiten de campaign om levelt :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:39

VP.

Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 19:31:
Zeg je nu dat je losse punten kunt re-speccen? :X Derp. Paar keer volledig gerespecced toen ik een enkel puntje verkeerd had zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 18:17
Ik ben nu lvl 19 maar doe alles eerst side missions ,dungeons en alle andere dingen voor de map te completen voordat ik verder doe met story.Kan ik gewoon eerst de Story volledig uitspelen en dan focussen op de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 21:57
JimMorrison schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:22:
[...]

Leuk bedacht door blizz he >:)
Ja niet bijster handig

Hele sloot invites die geaccepteerd moeten worden :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
Vortigen schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 20:04:
[...]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je build :P
Zelf volg ik de HotA leveling build van Maxroll - https://maxroll.gg/d4/bui...-barbarian-leveling-guide
Gaat tot nu toe okay; kan alles aan en (nog) niet doodgegaan.
Denk dat Barb gewoon misschien wat trager is t.o.v. andere classes.
Ik heb een rend/deathblow build en daar heb ik zo'n beetje de hele tijd meegespeeld. Voor deathblow had ik een extra mobility skill (charge) want dat zat per toeval op een item. Was wel prima om te doen voor je een paard hebt, kan je wat sneller overal naar toe lopen. Nu ik een paard heb gebruik ik alleen leap nog voor mobility en fury generation.
Verder gebruik ik challenging shout en iron skin als defensive cooldowns.
De rest van de punten gaan dan in vooral van die defensive filler spots. Health en damage reduction, shout buffs en wat fortify dingen. Als laatste heb ik ook gushing wounds

https://www.wowhead.com/d...4sLi4nuh50y-4rHf5GoBB6foT

Play style is wel fijn want je kan telkens challenging shout en iron skin afwisselen dus op bosses heb je dan eigenlijk altijd wel iets wat je kan gebruiken. Voor iron skin gebruik ik ook de power die unstoppable geeft, das wel belangrijk om te kunnen overleven in gevaarlijke situaties. Oh en als basic skill gebruik ik flay, dat werkt ook met bleeds en geeft een stacking damage reduction buff op elke hit. Ik heb ook die legendary power die basic skill damage reduction geven. Voor de rest heb ik niet echt speciale legendaries ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingFalcon
  • Laatst online: 12-09 14:24
Fantastisch spel ! Alleen is de boos van Act1, die Lilith's Lament een hel ...

Ben nu L14 Barbarian en heb er al zeker 30 pogingen opzitten en geraak niet tot de 50% zelfs.

Rode smurie ontwijken, paarse vlammen ontwijken, schuilen in de dome, rondlopen, staart ontwijken ... Niks lijkt me echt erdoor te krijgen.

Nog iemand die dit heeft ?

Ben zeker geen gaming expert maar op dit moment begint het wat tegen te steken.

Iemand die dit ook voorheeft ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
spoiler:
Zojuist m'n eerste treasure goblin tegen gekomen ^^ vroeg me al af of ze er in zaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nadser
FightingFalcon schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 21:18:
Fantastisch spel ! Alleen is de boos van Act1, die Lilith's Lament een hel ...

Ben nu L14 Barbarian en heb er al zeker 30 pogingen opzitten en geraak niet tot de 50% zelfs.

Rode smurie ontwijken, paarse vlammen ontwijken, schuilen in de dome, rondlopen, staart ontwijken ... Niks lijkt me echt erdoor te krijgen.

Nog iemand die dit heeft ?

Ben zeker geen gaming expert maar op dit moment begint het wat tegen te steken.

Iemand die dit ook voorheeft ?
Level 14 is een beetje te vroeg denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingFalcon
  • Laatst online: 12-09 14:24
Nadser schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 21:25:
[...]

Level 14 is een beetje te vroeg denk ik :)
Wat ik al vermoedde, dan maar eerst wat verder met side quests en Act 2 en Act 3 die beschikbaar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
FightingFalcon schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 21:28:
[...]

Wat ik al vermoedde, dan maar eerst wat verder met side quests en Act 2 en Act 3 die beschikbaar komen
Ik was lvl 23 ofzo maar doe rustig aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:42
Oké, misschien dat ik iets heel erg verkeerds doe, maar ik zit voor mijn gevoel een beetje vast. Heb de main story uitgespeeld en ben daarmee lvl 45 geworden. Heb die capstone dungeon geprobeerd, maar dat is lvl 50 en dat red ik absoluut niet in mijn eentje. Ik speel nu als lightning mage op World Niveau 2 en daarmee zijn de meeste sidequests prima te doen. Levelen gaat echter behoorlijk traag en ik heb niet het idee dat ik beter / sterker wordt. Vrijwel alle gele loot doet niet zoveel spannends voor mijn dmg / survival heb ik het idee?

Ik blijf wel wat sidequesten t/m lvl 50 en dan nog eens kijken hoe en wat. Aan de ene kant vind ik de vrijheid van D4 erg tof, maar ik ben nu maar wat aan het aanklooien geloof ik :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Menkoro schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 21:35:
Oké, misschien dat ik iets heel erg verkeerds doe, maar ik zit voor mijn gevoel een beetje vast. Heb de main story uitgespeeld en ben daarmee lvl 45 geworden. Heb die capstone dungeon geprobeerd, maar dat is lvl 50 en dat red ik absoluut niet in mijn eentje. Ik speel nu als lightning mage op World Niveau 2 en daarmee zijn de meeste sidequests prima te doen. Levelen gaat echter behoorlijk traag en ik heb niet het idee dat ik beter / sterker wordt. Vrijwel alle gele loot doet niet zoveel spannends voor mijn dmg / survival heb ik het idee?

Ik blijf wel wat sidequesten t/m lvl 50 en dan nog eens kijken hoe en wat. Aan de ene kant vind ik de vrijheid van D4 erg tof, maar ik ben nu maar wat aan het aanklooien geloof ik :P
Dungeons met name geven je het meeste XP.
Ik zou gewoon lekker voor map completion gaan. Lillith altaars, sidequests en dungeons voor alle powers in je codex etc. dan zal je snel genoeg 50 zijn en ook goed voor al je renowns.

Pagina: 1 ... 54 ... 213 Laatste