Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:14
psychodude schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 20:58:
[...]

Daar ging niet veel tijd overheen ;).
Ongeveer 20 uur. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:36
de groepsdruk is groot he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Geprobeerd de GoT clan te joinen, maar krijg dezelfde melding als vele anderen.
Geen idee of ik dan uitgenodigd moet worden, maar hier is mijn char naam: "Misora". Battletag is "Milo#2868 "

[ Voor 5% gewijzigd door Milo44 op 02-06-2023 21:04 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Toonen1988 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 20:50:
Uren kon ik me weerhouden, maar uiteindelijk heb ik me zelf toch overgegeven.

[Afbeelding]
Lekker man, ik scoor misschien ook nog een mountje. Bobby Kotick moet ook eten hé 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:37

snmght

imho dan he

Ik heb de clan geprobeerd te joinen maar er staan teveel aanmeldingen open.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:52
En hier ook begonnen! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dVO-R7sSuxXqL05BUnbYwFlk4gM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/16OnYi8O1qjTpD0b3JxDLQFP.jpg?f=user_large

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
snmght schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 21:06:
Ik heb de clan geprobeerd te joinen maar er staan teveel aanmeldingen open.
Ja hier ook nog steeds dezelfde melding, zit er eigenlijk een limiet op het aantal leden dat een clan kan hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Tukker_T schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 21:31:
[...]

Ja hier ook nog steeds dezelfde melding, zit er eigenlijk een limiet op het aantal leden dat een clan kan hebben?
https://maxroll.gg/d4/resources/clans
Similar to Diablo 3, clans can have up to 150 members and all characters from your account (Softcore & Hardcore) are part of the same clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arquero
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-08 09:24
Heb me toch laten verleiden tot early access :)
Ook ff toegang gevraagd tot de clan (Giverne #2779).

[ Voor 8% gewijzigd door Arquero op 02-06-2023 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Tukker_T schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 21:31:
[...]

Ja 150 en helaas zitten we daar ongeveer aan momenteel...er staan nog enkele invites open, indien die tegen morgenvroeg niet bevestigd worden zullen er weer wat plekjes vrijkomen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 20:34

p.w

Request verstuurd Prajna#2225

Zo te zien nog 9 plekken >:)

[ Voor 36% gewijzigd door p.w op 02-06-2023 21:41 ]

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:03
Zit al een tijdje de stream van wudijo te kijken. Maar die verwacht 60-70 uur nodig te hebben om level 100 te halen. Hij is nu na bijna 21 uur lvl 60 en gaat als een malle.

Dus dat beloofd nog wat voor mezelf :s daar gaan genoeg uurtjes inzitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Net een Necro gemaakt. Echt helemaal niks gevolgd van de ontwikkeling van Diablo IV en ga er mooi blind in. Alleen al die intro cinematic geeft kippenvel!
JimMorrison schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 21:39:
[...]

Ja 150 en helaas zitten we daar ongeveer aan momenteel...er staan nog enkele invites open, indien die tegen morgenvroeg niet bevestigd worden zullen er weer wat plekjes vrijkomen.
Ja dat gaat erg hard... net nog wel een request kunnen versturen dus hopelijk dat dat betekend dat er nog plek vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Ik heb de game binnen, eerder dan verwacht, kan alleen niet spelen vanwege een error... Probleem met verifiëren van m'n licentie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:13
Ik weet niet wat er is gebeurd, vanmiddag nog wat uurtjes gespeeld en nu wil D4 niet meer opstarten. Krijg logo te zien, even wat geluid en dan crash!

Serverside issues?

[ Voor 6% gewijzigd door Pedr0 op 02-06-2023 22:05 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
Kan iemand mij ook nog ff toevoegen aub NightFly#2112 ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:02

JSchut

.....

Hoe unlock je stockades dungeon? Ben daar maar kan er niet in :S

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nou zojuist thuisgekomen na een rit van 13 uur, naar bed en morgen vroeg beginnen of gelijk doorgaan? Damn ik weet het niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ik heb zo vermoeden dat deel 4 van de diablo reeks mij nog heel wat uurtjes speelplezier gaat opleveren.

Afgelopen nacht om 01.00 begonnen met wat kleine pauzes her en der :P. Nu komt er een grote pauze en gaan we morgen ook maar weer is kijken hoe de buitenlucht er ook weer uitziet en gaat het huishouden ook weer wat aandacht krijgen ^^.. Uiteraard ook nog wel wat uurtjes Diablo :P.

Mijn rogue is vandaag 40 geworden :D. Veel speelplezier voor iedereen! poah, wat een game.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MIq5A6mRNN6hGO5Nk-GEAuN7oZo=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/24dS9p1uqN7Lu2h68wVpitOp.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit na een hele dag niet eens op level 30, teveel haalt me weg van de story route. Genoeg voor vandaag, morgen weer een dag.
Wat een geweldige game. Ik heb niets gedaan wat niet in de beta zag maar alsnog geniet ik enorm. Deze game ga ik waarschijnlijk nog maanden of jaren spelen. :9
Ook blij dat ik voor ps5 ben gegaan en dus sowieso met controller. Na een hele dag geen vermoeide pols oid. Zeer relaxte ervaring.

Kan er trouwens geen topic warning komen met uitleg hoe je de guild vind ingame en uitleg dat er soms teveel invites lopen waardoor nieuwe invites even niet gaan.. Fijner voor iedereen denk ik zo.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2023 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:54
Ik probeer de GoT clan te joinen maar helaas staan er nog te veel uitvragen open. Als er onverhoopt nog een plekje vrij komt zou ik graag willen joinen mijn battletag is: Fravazo#2252

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pfff... Voor wie er nog niet al ver voorbij geblazen is, de main quest in act 1 waar je 'gecleansed' wordt... doe die in 1 keer en laat niks hem onderbreken...

Geen echte spoilers maar de details...
spoiler:
Ik vond deze quest in de beta al vervelend, vooral heel veel lopen... Maar goed, richting het einde kwam ik een chest tegen waar ik een whispering key of zo voor nodig had dus ik denk ik TP even en koop zo'n ding om te kijken wat er in zit. In town is een side quest verschenen dus ik denk accept die gelijk even. Oh, ze lopen gelijk dat huis binnen, ok, ik loop wel even mee. 1 gevecht later en die sidequest is klaar... maar mijn TP is weg :S
Ergens wel logisch, het was een combat area wat technisch buiten town is... maar aangezien ik de stad niet echt verlaten heb maar alleen een huis in ging stond ik er totaal niet bij stil dat hij mijn TP zou nuken.
Ok... Er is geen fast travel punt in de buurt van die quest die al voor 90% uit lopen bestaat, dus we gaan maar weer dat hele end lopen. Aangekomen bij de quest marker krijg ik een foutmelding dat er een cruciaal item ontbreekt en moet ik terug naar Vigo... En wat denk je, jawel, quest start gewoon van voren af aan ;w

De voetjes van mijn Druid doen pijn van al dat geloop, ga morgen wel verder :+

edit: @Verwijderd ik ben pas lvl 21 :+ gewoon lekker op het gemak...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik ben ook gezwicht :X . Nu lvl 14 druid, heb het idee dat wt2 toch wel moeilijker is als in de beta. Toen speelde ik wel Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 09:31

Vagax

Hehe

DeepSeven schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:31:
Ik ben ook gezwicht :X . Nu lvl 14 druid, heb het idee dat wt2 toch wel moeilijker is als in de beta. Toen speelde ik wel Rogue.
Naar mijn idee is T2 inderdaad moeilijker gemaakt, het is meer een uitdaging wat ik zelf wel fijn vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:05
Sk313t0r schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:00:
Ik heb de game binnen, eerder dan verwacht, kan alleen niet spelen vanwege een error... Probleem met verifiëren van m'n licentie :(
Ik heb hier ook al halve dag last van. Blizz forum staat er vol mee. Lijkt iets niet goed te gaan tussen PSN en Battle.net. Echt balen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TGiMmdhw9HMDfw7rtvPGKZ1Zj6I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nuQLpTyZT6NqV2mM1UXJA2Kc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door M617573 op 02-06-2023 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 20:34

p.w

Level 22 tijd voor een pauze morgen vroeg 08.00 weer present.

Blizzard heeft wel weer een toppertje gemaakt.

😁

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Zijn jullie allemaal meteen doorgegaan naar de nieuwe gebieden zodra dat kon?

Ik ben zelf met level 29 nog in de beta-zone aan het questen, wil alles gedaan hebben voordat ik door ga

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:26
Geen idee wanneer die mount komt maar wat mij betreft had die er al lang mogen zijn. Voor mn gevoel van de 8 uur spelen heb ik er 7 alleen maar gelopen. Al helpt mn ocd ook niet dat ik elke hoek gechecked wil hebben en elke interactie gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Angeloonie schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:49:

Ik ben zelf met level 29 nog in de beta-zone aan het questen, wil alles gedaan hebben voordat ik door ga
Ik doe hetzelfde. Ik ben alleen in de Dry Steppes geweest om mijn class mod te unlocken, maar speel verder de Acts op volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
M617573 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:39:
[...]

Ik heb hier ook al halve dag last van. Blizz forum staat er vol mee. Lijkt iets niet goed te gaan tussen PSN en Battle.net. Echt balen.

[Afbeelding]
Het schijnt dat je een gratis game uit de store kan toevoegen, dit zou de licenties moeten vernieuwen. Helaas werkt het niet hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 20:20

Hier stukje andere zone verkend. Moet zeggen, ging eigenlijk vrij natuurlijk. Volgde gewoon het pad en kwam eruit. Laat mij niet zozeer sturen door de losse zones. Maar beweeg mij gewoon een beetje in de richting waar ik zin in heb :9.

Bijna level 19, act 1 in ieder geval ook nog lang niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
MisterEagle schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:56:
Geen idee wanneer die mount komt maar wat mij betreft had die er al lang mogen zijn. Voor mn gevoel van de 8 uur spelen heb ik er 7 alleen maar gelopen. Al helpt mn ocd ook niet dat ik elke hoek gechecked wil hebben en elke interactie gedaan
Ik heb er dan nog geen 8u op zitten, maar slechts een uurtje of 2, miss 3, maar ik herken mezelf heel erg in het feit dat ik elk hoekje wil uitpluizen en elk bosje/kistje/whatever wil looten haha.
Ben gewoon alles lekker op het gemakje aan het doen, ben level 11 nu, bijna 12.

[ Voor 6% gewijzigd door Milo44 op 02-06-2023 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:05
Sk313t0r schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:00:
[...]

Het schijnt dat je een gratis game uit de store kan toevoegen, dit zou de licenties moeten vernieuwen. Helaas werkt het niet hier...
Hier ook niet. Van alles al geprobeerd. Echt balen. Heb ook al wat van die ingame valuta gekocht. Werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
M617573 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:05:
[...]

Hier ook niet. Van alles al geprobeerd. Echt balen. Heb ook al wat van die ingame valuta gekocht. Werkt ook niet.
Ik heb trouwens de disc, eerder verzonden dan gepland. Wellicht is dat het probleem!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
MisterEagle schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:56:
Ik heb de mount geunlocked, ik zet even in spoilers wanneer dit is, voor de mensen die het graag willen weten.

spoiler:
De mount unlock je in het begin van act IV

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 02-06-2023 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 15:51
Ik extract net mijn eerste legendary power en wilde deze op een ander wapen zetten (had de legendary ook al gebruikt) maar in het codex menu komt hij niet te voorschijn op de vendor.

In de Codex menu zonder vendor staat hij wel. Dan zou ik denken , niet voor mijn class maar had de legendary toch ook al gebruikt.

Btw veel pagina's bijgekomen sinds vanmiddag :). Gaaf dat iedereen zijn verhalen deelt.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige dingetjes had ik iets anders aan moeten pakken XD

Ben level 32 nu en ben pas net eignelijk in act 2 haha. Ga nu pas die druid quest doen om mijn class specialty te unlocken :P

Ga voornamelijk nu maar op main story focussen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tr!gger schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:12:
Ik extract net mijn eerste legendary power en wilde deze op een ander wapen zetten (had de legendary ook al gebruikt) maar in het codex menu komt hij niet te voorschijn op de vendor.

In de Codex menu zonder vendor staat hij wel. Dan zou ik denken , niet voor mijn class maar had de legendary toch ook al gebruikt.

Btw veel pagina's bijgekomen sinds vanmiddag :). Gaaf dat iedereen zijn verhalen deelt.
Als je een power extract uit een legendary komen ze in een tabje in je inventory. Die komen niet uit je codex.
De codex powers komen uit die dungeons.

Tevens kan je codex powers altijd imprinsten in je gear waarbij je de powers die je extract maar 1 keer kan imprinten. als je hem imprint op een item kan je die niet opnieuw extracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekje57
  • Laatst online: 09-12-2024
Zou ook graag de clan joinen. Altijd in D3 lid geweest, dus vervolg lijkt me leuk :) Heb een request gestuurd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 09:31

Vagax

Hehe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BC-G0jVfFQIR_-qgJunb9suZ4Mg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KzDTegMtTYvM9rIEgzATbYR9.png?f=fotoalbum_large

Komt mijn kermis van RGB lampjes toch nog goed van pas.

Overigens nog even een klein applausje voor de Razer Chroma integratie in Diablo 4 die best wel goed werkt, zo is het zo dat als mijn HP laag is, de rode lampen gaan knipperen en als ik een level omhoog gaat, gaat er een soort flashbang af want alle lampen springen dan direct op spierwit en dan gauw weer terug naar rood :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind de story ook een stuk beter dan ik dacht. veel toffe cutscenes ook hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Vagax schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:45:
[Afbeelding]

Komt mijn kermis van RGB lampjes toch nog goed van pas.

Overigens nog even een klein applausje voor de Razer Chroma integratie in Diablo 4 die best wel goed werkt, zo is het zo dat als mijn HP laag is, de rode lampen gaan knipperen en als ik een level omhoog gaat, gaat er een soort flashbang af want alle lampen springen dan direct op spierwit en dan gauw weer terug naar rood :o
Oh, ik ben het helemaal vergeten dat ik die functies ook heb. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ricmaniac schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:53:
Ik vind de story ook een stuk beter dan ik dacht. veel toffe cutscenes ook hier en daar.
Vooral dit, stiekem ben ik echt veel te diep aan het gaan in ACT1 :P Main story is klaar voor ACT1 maar toch blijven hangen wat zones halen, zorgen dat renown op minimaal lv3 zit. Dus nu lekker Dungeons en side quests aan het doen.

Rond 19:00 begonnen en inmiddels lv26 ;) kortom lekker om het gemakje. Ben wel heel benieuwd of er net zoals met Diablo3 ook weer een online armory komt om je D4 characters te bekijken :D

[ Voor 10% gewijzigd door ShadowBumble op 03-06-2023 00:24 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 00:20:
[...]

Vooral dit, stiekem ben ik echt veel te diep aan het gaan in ACT1 :P Main story is klaar voor ACT1 maar toch blijven hangen wat zones halen, zorgen dat renown op minimaal lv3 zit. Dus nu lekker Dungeons en side quests aan het doen.

Rond 19:00 begonnen en inmiddels lv26 ;) kortom lekker om het gemakje. Ben wel heel benieuwd of er net zoals met Diablo3 ook weer een online armory komt om je D4 characters te bekijken :D
Mijn Renown zit al op 3 in act 1 en weinig dungeons gedaan anders gaat het wel heel lang duren haha. Zit denk ik nu bij de laatste campaign quest van act 1.
Hogere Renown lukt pas in World Tier 3. Voelt best rot wanneer je sidequests etc. doet en je krijgt geen rep meer. Lijkt er op dat het niet blizzard zijn ‘bedoeling’ is om een heel gebied af te ronden voor je over gaat naar een volgende act. Nog maar even onderzoek naar doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik kwam er heel laat achter dat je rewards kon claimen voor renown. Voor iedereen op de PC, ga naar de map (M) en dan op W. Mocht je het net als ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 00:32:
[...]

Voelt best rot wanneer je sidequests etc. doet en je krijgt geen rep meer.
Mijn rep telt gewoon door hoor ? Je kan enkel niet de rewards claimen tot je T3 hebt unlocked. Zou ook raar zijn want anders zou dat direct betekenen dat als je niet oplet of op het juiste moment stopt je nooit de rest van de rewards kan krijgen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Verwijderd schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 00:32:
[...]

Mijn Renown zit al op 3 in act 1 en weinig dungeons gedaan anders gaat het wel heel lang duren haha. Zit denk ik nu bij de laatste campaign quest van act 1.
Hogere Renown lukt pas in World Tier 3. Voelt best rot wanneer je sidequests etc. doet en je krijgt geen rep meer. Lijkt er op dat het niet blizzard zijn ‘bedoeling’ is om een heel gebied af te ronden voor je over gaat naar een volgende act. Nog maar even onderzoek naar doen. ;)
Ik vroeg me iets af over renown. Stel je complete Act I in zijn geheel in World Tier I of II, alle side quests en dungeons. Dan heb je max het derde niveau renown. Daarna ga je naar Nightmare om de rest van het renown te halen, maar welke activiteiten zijn dan nog over om dat te doen? Resetten dungeons en quests op Nightmare ofzo?

Edit: iets te vroeg gevraagd, zo te zien. Ik denk dat dit het antwoord op mijn vraag is?
ShadowBumble schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 00:41:
[...]

Mijn rep telt gewoon door hoor ? Je kan enkel niet de rewards claimen tot je T3 hebt unlocked. Zou ook raar zijn want anders zou dat direct betekenen dat als je niet oplet of op het juiste moment stopt je nooit de rest van de rewards kan krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsmell op 03-06-2023 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu op level 33 weer terug naar Tornado druid trouwens. Had mijn items echt een stuk outlevelt dus liep achter in gear. Nu op 33 heb ik genoeg skillpoints om blijkbaar die build een beetje af te hebben en merk dat het zelfs zonder items gewoon goeie damage nu doet. Meer dan pulvarize.

Dus ga nu lekker door met dit tot ik straks in endgame echt voor de gear kan farmen.

Ben eindelijk op zo'n punt dat ik denk yes beetje speed met die druid :P vergeleken met maten van mij die 2 rogues, een barb en een necro spelen ben je wel traag als druid op lower level hoor.. het ging prima maar als je de andere ziet is het wel langzaam :P

Volgens mij spelen heel veel HC spelers overigens druid. paar keer zo'n groot open world event gedaan wat je op de map gecountdowned ziet worden en waren erg veel druids steeds. kan ook toeval zijn though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik zie Kripp veel skippen (behalve de altars) en na afloop van de story questen in de zone's met helltide. Zelf wilde ik eerst ook alles doen alvorens door te gaan, maar wat Kripp doet is niet onlogisch.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Druid level 14 hier.
Wie beheerd de GOT clan? Mijn invite wacht op goedkeuring :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
SunnieNL schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 01:07:
Druid level 14 hier.
Wie beheerd de GOT clan? Mijn invite wacht op goedkeuring :)
@JimMorrison Beheert de clan, misschien is het handig om nog een aantal mensen hoger in rang te zetten, zodat zij ook mensen kunnen accepteren.

Wanneer je geaccepteerd bent, vergeet niet om de invite te accepteren.

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 03-06-2023 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Mijn taktiek is nu om alle side quests te accepteren en ze te doen als ik er toevallig langs kom. Heb aardig wat uurtjes geprobeerd om de side quest log schoon te houden maar dat is niet te doen. Zeker als je bedenkt dat het level van de quest mee schaalt met jouw level, dan is er geen enkele reden om ze allemaal direct af te tikken.

Afin, eindig de dag met lvl 38 als Sorc. Erg gaaf zo'n Lightning build. Packs smelten zo snel weg met alles wat bounced en chained, mooi om te zien. Veel stun en crit werk ook... het is een erg luie build omdat alles vanzelf gaat. Ik mis wel wat meer single target DPS, die komt puur vanuit m'n Ultimate (Unstable Currents). Met Teleport en Ice Armor wel hele hoge survivability dus vaak lukt het gewoon wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Laatst online: 27-04 15:01
Ben ook maar weer begonnen met diablo 4, lekkere donkere/sinstere variant.

RoricNorman#2140

Inv voor de Got Clan indien mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 14:33
Vandaag geëindigd op level 23 met mijn Druid. Pas in de avond kunnen beginnen dus alles op z'n tijd, weekend verder pushen richting 50. Nachtrust is ook belangrijk! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:27
Ik heb mijn eerste 'hard' boss encounter ook gehad, Butcher sprong ineens ergens vandaan in een dungeon. Die was niet makkelijk, had uiteindelijk een pillar nodig om hem zo'n 5 minuten ofzo omheen te kiten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Vanaf het einde van act V, heb ik opeens veel problemen gekregen met Diablo 4. Ik heb meerdere keren opnieuw moeten opstarten wegens vastlopers, mijn mount loopt ook telkens hardstikke traag, of stopt uit het niets, dit had ik daarvoor niet.

Ook cutscenes die niet inladen, die blijven dus gewoon "freezed" staan op het begin en nog meer van deze dingen. Het komt ook vaak voor dat mijn personage niet reageert. Ik zie alles bewegen, mijn minions zijn aan het vechten, de vijanden bewegen maar mijn personage blijft dan gewoon stil staan. Dan wil ik bijv. ook een health potion pakken, en dan gebeurt er gewoon helemaal niets. Ik ben hier al meerdere keren door doodgegaan, omdat mijn personage gewoon niet reageert.

Vanaf hier is het begonnen, let op spoiler!
spoiler:
Dit is begonnen op het moment dat Lorath met de tree of whispers ging praten op het einde van act V. Deze cutscene bevroor op het begin, ik moest opnieuw opstarten en sinds toen heb ik alleen maar problemen. Act 6 is nu al meerdere keren vastgelopen.

[ Voor 52% gewijzigd door Toonen1988 op 03-06-2023 04:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 13:24
Sk313t0r schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:08:
[...]

Ik heb trouwens de disc, eerder verzonden dan gepland. Wellicht is dat het probleem!
Welke versie heb je? Als het deluxe of ultimate is zou die moeten werken, maar normale editie kan je pas over paar dagen spelen natuurlijk. Zou lullig zijn voor mensen die extra lopen te lappen voor de duurdere versies anders :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theory
  • Laatst online: 17-09 22:18
Heb geprobeert om een invite te sturen voor de clan maar er zijn blijkbaar zodanig veel wachtende nog dat ik geen invite kan sturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 00:52:
Ik ben nu op level 33 weer terug naar Tornado druid trouwens. Had mijn items echt een stuk outlevelt dus liep achter in gear. Nu op 33 heb ik genoeg skillpoints om blijkbaar die build een beetje af te hebben en merk dat het zelfs zonder items gewoon goeie damage nu doet. Meer dan pulvarize.

Dus ga nu lekker door met dit tot ik straks in endgame echt voor de gear kan farmen.

Ben eindelijk op zo'n punt dat ik denk yes beetje speed met die druid :P vergeleken met maten van mij die 2 rogues, een barb en een necro spelen ben je wel traag als druid op lower level hoor.. het ging prima maar als je de andere ziet is het wel langzaam :P

Volgens mij spelen heel veel HC spelers overigens druid. paar keer zo'n groot open world event gedaan wat je op de map gecountdowned ziet worden en waren erg veel druids steeds. kan ook toeval zijn though.
Ik heb gisteren voornamelijk met shred gespeeld, maar volgens mij wil de game dat ik ook tornado ga proberen dus dat gaan we zo maar eens doen... Eerste twee legendaries die ik vond namelijk waren twee ringen die je tornado's in heat seeking missiles veranderen en je damage boosten als je stil staat (twee dingen waar je als melee niks aan hebt maar die als caster geweldig klinken).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
Toonen1988 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 01:19:
[...]

@JimMorrison Beheert de clan, misschien is het handig om nog een aantal mensen hoger in rang te zetten, zodat zij ook mensen kunnen accepteren.

Wanneer je geaccepteerd bent, vergeet niet om de invite te accepteren.
Dit komt eraan, gaan we in de komende dagen regelen :)
Voorlopig zitten we echter vol vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Toonen1988 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 04:13:
Vanaf het einde van act V, heb ik opeens veel problemen gekregen met Diablo 4. Ik heb meerdere keren opnieuw moeten opstarten wegens vastlopers, mijn mount loopt ook telkens hardstikke traag, of stopt uit het niets, dit had ik daarvoor niet.

Ook cutscenes die niet inladen, die blijven dus gewoon "freezed" staan op het begin en nog meer van deze dingen. Het komt ook vaak voor dat mijn personage niet reageert. Ik zie alles bewegen, mijn minions zijn aan het vechten, de vijanden bewegen maar mijn personage blijft dan gewoon stil staan. Dan wil ik bijv. ook een health potion pakken, en dan gebeurt er gewoon helemaal niets. Ik ben hier al meerdere keren door doodgegaan, omdat mijn personage gewoon niet reageert.

Vanaf hier is het begonnen, let op spoiler!
spoiler:
Dit is begonnen op het moment dat Lorath met de tree of whispers ging praten op het einde van act V. Deze cutscene bevroor op het begin, ik moest opnieuw opstarten en sinds toen heb ik alleen maar problemen. Act 6 is nu al meerdere keren vastgelopen.
Klinkt als 'rubberbanding'. Dat komt veelal door lag en connectieproblemen.

Zoek de term eens op en vergelijk of je soortgelijke problemen hebt? Ik ben benieuwd of dat het niet gewoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
Ik vermaak me prima, helaas eigenlijk echt te weinig tijd om er lekker in te duiken. Uurtje hier, 2 uurtjes daar.. Inmiddels level 22 en aangekomen in Act II.

Ik vind op de console de UI om de skills op je bar te zetten wel wat, vervelend. Ik kreeg het nauwelijks voor elkaar om de Sorcerer enchantment skill te plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 14:54

sn0ww

Goet is niet goed.

Weet iemand mischien hoe je de content van de utlimate edition unlocked.
De mount zie ik gewoon bij de stallen maar de cosmetics zie ik nergens,

Had me ook aangemeld voor de GoT Clan: Trabyllek#2248

[ Voor 16% gewijzigd door sn0ww op 03-06-2023 08:42 ]

..........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nog maar een klein deel te gaan voordat ik van mijzelf verder mag :D
Vooral bezig met de act 1 dungeons nu, maar ik mis nog wel wat sidequests die ik nog niet gezien heb, dus ook maar weer rondjes langs alle towns doen denk ik.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JgvTdPL6pCkMFtAlt6lt2f9jIj8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aCezjtyAyv90SDCzRvJ9AOQP.jpg?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Is er nu al een clan discord? Ik zit in drie discord servers maar in geen enkele server zie ik GoT activiteit :)

De andere server waar ik op zit heeft nu Delirium als clannaam, er is een oude D3 GoT server waar nul activiteit is, en op Tweakers zelf is in het kanaal ook weinig actie.
Angeloonie schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 08:38:
Nog maar een klein deel te gaan voordat ik van mijzelf verder mag :D
Vooral bezig met de dungeons nu, maar ik mis nog wel wat sidequests die ik nog niet gezien heb, dus ook maar weer rondjes langs alle towns doen denk ik.
Ik zou de foto in een spoiler tag zetten ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Ohmarinus op 03-06-2023 08:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 09:16
Ik zit nog steeds in act 1 met m'n 29 necro, ben niet bezig met efficiëntie maar werk alles af zoals ik in de meeste open world games doe.
Ik doe alle dungeons en alle sidequests, lees alle lore, pak elk event mee op m'n weg.
Ieder z'n ding, heb geen haast. Komende weken ga ik amper tijd hebben door wat grote klussen in de avond en zo blijft het zowel overzichtelijk als variërend voor me als ik her en der toch wat tijd vind.

GoT guild zit al vol, de max is 150 man.
Uurtje of 01:00 vanacht waren er nog steeds bijna 100 online.
Iemand zal een tweede GoT moeten maken straks.

Iemand al uitgedokterd hoe je kan chatten in de clan vanaf de consoles?
Ik zie de pc games hele verhalen droppen in chat maar het lijkt erop dat console gamers stil gehouden worden.
Voice support heb ik wel gevonden..

[ Voor 15% gewijzigd door PepieNL op 03-06-2023 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@PepieNL D-pad omhoog, onderste optie ‘open chat’ ofzo. Dan op ‘X’ (voor PS althans) en dan kun je typen.

Oftewel, te veel werk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Jammer dat de eerste GoT clan al vol zit, hopelijk komt er een tweede!

Gisteren 15 geworden op mijn Sorc, ga vandaag die enchantment halen en eens kijken hoe het dan bevalt.
Twijfel toch een beetje of ik niet gewoon Barb moet pakken... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:00
Zalige game! Ik heb alleen de eerste beta gespeeld en was toen niet te spreken over de UI (ps5). Voor mijn gevoel is dat nu beter.

Voor de rest is het een hele vette game! Qua art direction is het een hele grote stap voorwaarts tov D3, daarnaast vind ik het ook een goede toevoeging dat het verhaal een grotere rol speelt en de manier waarop dit toegepast wordt is echt heel gaaf.

Ik ga mij hier wel dagen mee vermaken!!

Voor de PlayStation spelers, is het nemen van een ps plus abbo nog een must of mis ik dan alleen pvp / co op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 09:16
lolgast schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 08:59:
@PepieNL D-pad omhoog, onderste optie ‘open chat’ ofzo. Dan op ‘X’ (voor PS althans) en dan kun je typen.

Oftewel, te veel werk :9
Ah gaaf thnx!
Was niet van plan veel tekst achter te laten maar af en toe een reactie, en zeker straks als er groepen gevormd worden voor endgame zou het toch wel fijn zijn als de optie er is hèhè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 21:57
Enig idee wat ik fout die bij de GoT clan aanmelding? Er staat een tijd dat het aangevraagd is en verdwijnt dan weer? (Of gecancelled? :p)

Ok dus al vol.. zal ik een tweede aanmaken?

[ Voor 16% gewijzigd door jellybrah op 03-06-2023 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
jellybrah schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:09:
Enig idee wat ik fout die bij de GoT clan aanmelding? Er staat een tijd dat het aangevraagd is en verdwijnt dan weer? (Of gecancelled? :p)

Zitten voorlopig even vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
jellybrah schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:09:

2e clan lijkt me prima idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
De eerste clan die al vol zit. Nog voor de normale releasedatum. Dat worden straks dus 3+ clans. 😆

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:03
Ik zie dat D4 net uit is..
Heb het nieuws niet echt meer gevolgd maar heb nog veel D2 en D3 gespeeld jaren geleden.
De laatste jaren ander soort games gespeeld.

Is D4 nog steeds een grindfest game? Ik zie wel dat het een open wereld is geworden en je andere spelers tegenkomt.. is het meer een mmorpg geworden? Is er ook pvp? want dat speel ik het liefst :)

Alsook, ik ben niet in staat om iedere dag te spelen (lees: werk, kinderen, ...). Is D4 dan wel een game voor mij om mee te kunnen?

[ Voor 15% gewijzigd door Valdourian op 03-06-2023 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 00:41:
[...]

Dan zal ik wel verkeerd gekeken hebben want zag het balkje niet door lopen. My bad dan. Door nightmare Dungeons etc. zou het sowieso doorgaan was mijn gedachte.
yinx84 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 01:31:
Mijn taktiek is nu om alle side quests te accepteren en ze te doen als ik er toevallig langs kom. Heb aardig wat uurtjes geprobeerd om de side quest log schoon te houden maar dat is niet te doen. Zeker als je bedenkt dat het level van de quest mee schaalt met jouw level, dan is er geen enkele reden om ze allemaal direct af te tikken.
Ik ga dan toch maar wat meer quests overslaan. Heb ook begrepen dat je quest log beperkt is. Alles maar oppakken is dan ook geen doen.

Ik werd vandaag wakker en had meteen zin in D4. Een teken dat de game echt goed is voor mij haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Echt de wereld zit vol met mooie plekken. Ik vind de vibe die D4 af geeft echt tof.

act 3 vista
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NN2xlHLswxx-GrftYlqbGXW26H8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c0C9HaS7Qkg6oqSAY9H3s3Hf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ook begonnen en GoT clan invite gestuurd. Jammer van het mooie weer, had liever een regenachtig weekend gehad voor de sfeer haha. Waar kan ik zien of ik dat high res texture pack heb draaien of niet?

[ Voor 21% gewijzigd door Jackson6 op 03-06-2023 09:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik werd vannacht wakker om 0500 met de joystick vd PS5 in mijn hand..........

Anyway
lvl 30 nu. Sorc met +/- 650 attack. Alles gericht op shock en crit.
Speelt ontzettend fijn. De power is ... zeer goed. En ik blijf in leven...

Pas level 30.. maar om zo te levelen. Prima :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellybrah
  • Laatst online: 20-09 21:57
Gathering of Tweakers 2 <GoT> nu te joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokje
  • Laatst online: 08-09 16:11
Gisteren ook begonnen met spelen, rustig alles aan het verkennen en niet aan het rushen oid.
Net een request voor deel 2 van de clan gestuurd :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jackson6 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:46:
Ook begonnen en GoT clan invite gestuurd. Jammer van het mooie weer, had liever een regenachtig weekend gehad voor de sfeer haha. Waar kan ik zien of ik dat high res texture pack heb draaien of niet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R9M9R-_T8KPk28e7IurZgjfyLB4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KktJ22N90Vg1HCMNrcCzYu4q.png?f=user_large

Dit zijn de meeste van ons vandaag :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-01 20:15
Hoe zit het nou precies met een 2e (of 3e, 4e, enz.) character levelen? Ik heb een sorcerer lvl 44 tot aan de mount geleveld. Als ik nu een Barbarian begin is het enige wat ik bij de start heb een mount en de punten uit de Region Progress. Ik dacht dat je de main quast line niet dubbel hoeft te doen.

Weet iemand hoe het precies zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Lygun schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:05:
Hoe zit het nou precies met een 2e (of 3e, 4e, enz.) character levelen? Ik heb een sorcerer lvl 44 tot aan de mount geleveld. Als ik nu een Barbarian begin is het enige wat ik bij de start heb een mount en de punten uit de Region Progress. Ik dacht dat je de main quast line niet dubbel hoeft te doen.

Weet iemand hoe het precies zit?
Daarvoor moet je de campaign een keer volledig hebben doorlopen. Dan krijg je een extra optie bij het starten van je game :)

Afbeeldingslocatie: https://cdn-cf.ginx.tv/respawn-cdn/Y5JRJmlgjl6vYkUocioqzuRe-a8s2yT_XVP-v4bQ18M/fill/0/0/no/1/aHR0cHM6Ly93d3cuZ2lueC50di91cGxvYWRzMi8wMDFfRU1CQVJHT0lNQUdFU0Q0L1NraXBDYW1wYWlnbi9Ta2lwQ2FtcGFpZ25EaWFibG80c3RvcnkuanBnP190PTE2ODQ5MjA2OTg.webp

[ Voor 18% gewijzigd door lolgast op 03-06-2023 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Ik moet wel even wennen of ik doe iets niet goed, maar zonder de worldtier aan te passen (difficulty) heb ik niet het gevoel daadwerkelijk sterker te worden. In bv d3 was ik elke zoveel levels wel gewend een tier hoger te gaan.
Inmiddels lv25 barb en sla nog steeds amper deukjes in een pak boter :😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-01 20:15
lolgast schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:05:
[...]

Daarvoor moet je de campaign een keer volledig hebben doorlopen. Dan krijg je een extra optie bij het starten van je game :)
Thx. Dan ga ik misschien toch maar even door met de Sorcerer tot de main quest line afgereond is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:49

SideShow

Administrator

MisterEagle schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:06:
Ik moet wel even wennen of ik doe iets niet goed, maar zonder de worldtier aan te passen (difficulty) heb ik niet het gevoel daadwerkelijk sterker te worden. In bv d3 was ik elke zoveel levels wel gewend een tier hoger te gaan.
Inmiddels lv25 barb en sla nog steeds amper deukjes in een pak boter :😜
Ik snap niet dat ze de wereld laten meeschalen hoor.... dit vraagstuk is toch al meerdere keren in meerdere games opgelost. Laat de wereld constant, tot je max level bent, laat dan pas de wereld scalen, dan is de wereld weer relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
SideShow schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:17:
[...]

Ik snap niet dat ze de wereld laten meeschalen hoor.... dit vraagstuk is toch al meerdere keren in meerdere games opgelost. Laat de wereld constant, tot je max level bent, laat dan pas de wereld scalen, dan is de wereld weer relevant.
Nu kun je kiezen waar je levelt. Zeker voor alts erg handig, als je een dungeon wilt doen voor een imprint. Ik vind het een dikke prima keuze. Als je gear niet goed genoeg is kun je het ook upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 14:54

sn0ww

Goet is niet goed.

ApOE schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:15:
[...]

Mij ook :) :)

..........

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pro tip voor de Harcore spelers. Als je die locked kisten in de wereld vind die je met die sleutels moet open maken dan kan je ze gewoon in je bank laten liggen.. Ik had ze allemaal in de bank gedaan en kon nu al 2x gewoon alsnog de kist openen.

Handig om zo niet de sleutels te verliezen als je dood gaat :P Vind het eerder op een bug lijken though :P beetje raar dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
lolgast schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:23:
[...]

Nu kun je kiezen waar je levelt. Zeker voor alts erg handig, als je een dungeon wilt doen voor een imprint. Ik vind het een dikke prima keuze. Als je gear niet goed genoeg is kun je het ook upgraden
Ja ik snap t schalen opzich wel maar dat betekent waarschijnlijk dat ik mn speelstijl aan moet passen. Normaal ga ik pas gear upgraden als ik in de buurt zit van wat ik als build wil. Voorlopig swap ik elke zoveel levels namelijk van gear. Maar wellicht is t upgraden toch 'noodzakelijk ' om snel progressie te blijven maken.
Ik zal dit eens proberen, al is t ook niet zo dat ik echt stil sta, inmiddels act 3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik vind het juist wel nice. Anders zou ik nu terug kunnen gaan naar act 1 en een dungeon doen waar een Codex power uit komt en alles roflstompen.. Vind de uitdaging veel leuker. En ik vind het wel tof gedaan juist dat je gewoon met je vrienden kan samen spelen al zijn ze 20 levels hoger.

Straks zal ik dat denk ik minder vinden wanneer ik een alt wil boosten ofzo :P maar voor nu vind ik het juist wel leuker zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
Dat gamen vanaf launch tot avond hakt er toch wel in vergeleken met vroeger. 12 uur geslapen :+

Nu tijd voor een sorcerer op de Steam deck. Kijken hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tchite
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16-05-2024
Ik merk dat mijn CPU (i5 12400) toch wel wat afziet bij het spelen van D4, aangeraden om die stockcooler te upgraden nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:37
Ik zit nog steeds te twijfelen welke char ik mee verder ga :D

Heb een Necro of een Rogue. Vind beide super!
Best irritant eigenlijk dat continu twijfelen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ohmarinus
ApOE schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:15:
[...]

"Children of GoT"? :P
Grapje hoor.

Anyway, ik zie het in de clan chat soms voorbij komen dat er mensen een boss bespreken of iets wat met de story genoemd word. Heb ook al wat mensen zien vragen of er aub geen spoilers in de clan chat gemeld kunnen worden. Ik denk dat dat, vooral gezien het feit dat de game net anderhalve dag gereleased is, en we ook nog eens early access hebben, het handig is om dit af en toe even te vermelden her en der :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
Tchite schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:02:
Ik merk dat mijn CPU (i5 12400) toch wel wat afziet bij het spelen van D4, aangeraden om die stockcooler te upgraden nu?
Volgens mij is het zelfs met een goede aftermarket cooler lastig die series koel te houden. Maar zou het zeker upgraden als de stock er nog op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
jellybrah schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:55:
Gathering of Tweakers 2 <GoT> nu te joinen
Request verzonden :)
Pagina: 1 ... 53 ... 213 Laatste