Ja, dat is wel zo... maar aan de andere kant gun ik het zo ook wel, de game is er lijkt het goed genoeg voor.
Sowieso mezelf er op die manier ingepraat

dat ik met de digital deluxe versie ook die paid battle pass uit kan proberen of ik die leuk genoeg vind om vaker te gaan doen (dat soort doelen om af te werken kan nog wel eens motiverend werken voor me). En dan betaal ik nog €10 voor de vroege toegang (de andere cosmetics boeien me niet zo). Andere weekenden ga ik nog wel eens naar de bios, dan ben ik al meer kwijt
Het is afwachten, maar ik hoop dat ze echt goed werk maken van de seasons met goede afwisselende content. Gaan ze zich er makkelijk vanaf maken, dan gaat die battle pass het ook niet waard zijn natuurlijk. Het moet wel een eerlijke deal blijven, zij geld, wij meer game.
Ben zelf ondertussen level 16... Zo hard als sommigen er doorheen vliegen, dat lukt mij echt niet. Nu ook al wel weer even tijd voor een pauze (en de hond wil vast wel even wandelen), de tijd dat ik van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat door kon raggen in een game is ver achter me

En zoals gewoonlijk knaagt het aan me of wel door wil met mijn druid of dat ik toch al een andere class wil proberen (ook al heb ik ze allemaal al in de beta geprobeerd

). Maar ik probeer sterk te zijn en bij mijn 1e poppetje te blijven voor nu.