Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:23

Dazzler2120

FP ProMod
Ricmaniac schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:00:
Nice! mijn nieuwe Druid heeft 1 van de beste legendary powers gevonden voor mijn build :) wat een luck

[Afbeelding]

Niet echt goeie rolls maargoed mij hoor je niet klagen hierover :) Jammer dat ik pas 17 ben =p
Linkje naar je build? :P

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bazziek schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:36:
[...]

Haha die komen na de main story ook allemaal aan de beurt hoor!
Misschien toch maar wat sidequests niet doen dan tijdens het levelen. :P Al is het sowieso handig voor rep lijkt me en om ze nou alsnog allemaal af te lopen na de campaign... nog maar even over nadenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://maxroll.gg/d4/bui...rize-druid-leveling-guide Op deze heb ik het nu gebasseerd. maar vogel ook een beetje zelf. doe niet exact wat hier staat ofzo hoor.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
lolgast schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:30:
[...]

Das een teleport bug. Zou opgelost moeten zijn met nog een teleport
Nope, heb alle kanten op geteleport maar niets werkte.. En Leave Dungeon werkte wel, maar het quest item ligt nu op een onbereikbare plek :F

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
Zillion01 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:01:
[...]

€82,32. Maar wel gedoe dus..
kan nog iets goedkoper, gebruik Plutus kaart voor 3% cashback op de totaalprijs >:) :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:25
ww Barb is alvast niet de powerhouse die ik me had voorgesteld.
lvl 18 maar die aspects of power dungoens bosses maken me met de grond gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:30
internaut schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:49:
WW barb heeft veel gear nodig. Ik level met rend en dat gaat... redelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
Meer mensen last van valid license foutmelding op PS5?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Ook eens Rend geproberd maar dat ging me te traag.
Ww gaat nog maar de damage is er nog niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:53:
[...]

hype en weekend zorgt ervoor dat toch veel mensen overstag gaan

grootste winner: Blizzard $$$$
Ja, dat is wel zo... maar aan de andere kant gun ik het zo ook wel, de game is er lijkt het goed genoeg voor.
Sowieso mezelf er op die manier ingepraat :+ dat ik met de digital deluxe versie ook die paid battle pass uit kan proberen of ik die leuk genoeg vind om vaker te gaan doen (dat soort doelen om af te werken kan nog wel eens motiverend werken voor me). En dan betaal ik nog €10 voor de vroege toegang (de andere cosmetics boeien me niet zo). Andere weekenden ga ik nog wel eens naar de bios, dan ben ik al meer kwijt :+

Het is afwachten, maar ik hoop dat ze echt goed werk maken van de seasons met goede afwisselende content. Gaan ze zich er makkelijk vanaf maken, dan gaat die battle pass het ook niet waard zijn natuurlijk. Het moet wel een eerlijke deal blijven, zij geld, wij meer game.

Ben zelf ondertussen level 16... Zo hard als sommigen er doorheen vliegen, dat lukt mij echt niet. Nu ook al wel weer even tijd voor een pauze (en de hond wil vast wel even wandelen), de tijd dat ik van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat door kon raggen in een game is ver achter me :P
En zoals gewoonlijk knaagt het aan me of wel door wil met mijn druid of dat ik toch al een andere class wil proberen (ook al heb ik ze allemaal al in de beta geprobeerd :P). Maar ik probeer sterk te zijn en bij mijn 1e poppetje te blijven voor nu.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:14
Hulleman schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:56:
Meer mensen last van valid license foutmelding op PS5?
Volgens mij zijn er alleen problemen met PS5 spelers die hun digitale aankoop sharen.
Is dat toevallig het geval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
internaut schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:56:
Ook eens Rend geproberd maar dat ging me te traag.
Ww gaat nog maar de damage is er nog niet.
Ja een gevalletje slow and steady, niet echt spektaculair dusver. Maarja, gaan maar proberen de acts af te maken op barb haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
internaut schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:49:
Op welke World Tier speel je? Ik kwam op WT2 in de beta er ook niet doorheen. Maar nu speel ik op WT1 en gaat het tot dusver uitstekend. Helemaal nu ik CotA heb gaat het (voor een barb) rap. En ik heb nog geen specifieke legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
crimby schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:30:
Nou postnl wil niet doorwerken dus waarschijnlijk morgen pas in de bus :-/
Nou mijne is nog niet eens verzonden, en dan nog zou ik niet kunnen inloggen, daar zorgt blizzard wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:57
Finraziel schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:17:
[...]

De game blijft mijn 5800X3D trouwens ook wel echt op zijn flikker geven regelmatig, geeft een vreemd patroon waar om de zoveel seconden de temperatuur omhoog schiet.
Dit merk ik dus ook, ook vaak bij wisseling tussen ingame cinematic of bij een nieuw gebied (9900K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 13:24
Finraziel schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:59:
[...]

Ja, dat is wel zo... maar aan de andere kant gun ik het zo ook wel, de game is er lijkt het goed genoeg voor.
Sowieso mezelf er op die manier ingepraat :+ dat ik met de digital deluxe versie ook die paid battle pass uit kan proberen of ik die leuk genoeg vind om vaker te gaan doen (dat soort doelen om af te werken kan nog wel eens motiverend werken voor me). En dan betaal ik nog €10 voor de vroege toegang (de andere cosmetics boeien me niet zo). Andere weekenden ga ik nog wel eens naar de bios, dan ben ik al meer kwijt :+

Het is afwachten, maar ik hoop dat ze echt goed werk maken van de seasons met goede afwisselende content. Gaan ze zich er makkelijk vanaf maken, dan gaat die battle pass het ook niet waard zijn natuurlijk. Het moet wel een eerlijke deal blijven, zij geld, wij meer game.

Ben zelf ondertussen level 16... Zo hard als sommigen er doorheen vliegen, dat lukt mij echt niet. Nu ook al wel weer even tijd voor een pauze (en de hond wil vast wel even wandelen), de tijd dat ik van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat door kon raggen in een game is ver achter me :P
En zoals gewoonlijk knaagt het aan me of wel door wil met mijn druid of dat ik toch al een andere class wil proberen (ook al heb ik ze allemaal al in de beta geprobeerd :P). Maar ik probeer sterk te zijn en bij mijn 1e poppetje te blijven voor nu.
Een game met zoveel content als diablo 4 zie je weinig hoor, eigenlijk is zelfs de deluxe/ultimate editie een koopje voor de hoge kwaliteit gametijd die je ervoor terug krijgt.

Als je vergelijkt met games waar je binnen 15/20 uur mee klaar bent en gewoon 70/80 euro betaald..

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
Deadsmell schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:00:
[...]

Op welke World Tier speel je? Ik kwam op WT2 in de beta er ook niet doorheen. Maar nu speel ik op WT1 en gaat het tot dusver uitstekend. Helemaal nu ik CotA heb gaat het (voor een barb) rap. En ik heb nog geen specifieke legendaries.
World Tier 2. Oo nog geen legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:59:
[...]

Volgens mij zijn er alleen problemen met PS5 spelers die hun digitale aankoop sharen.
Is dat toevallig het geval?
Nee gewoon een schijfje op 1 PS5

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hulleman schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:07:
[...]

Heb je de disc ps5 versie al binnen? En zonder deluxe of ultimate geen early access trouwens, of kun je die nog upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:03:
[...]

Een game met zoveel content als diablo 4 zie je weinig hoor, eigenlijk is zelfs de deluxe/ultimate editie een koopje voor de hoge kwaliteit gametijd die je ervoor terug krijgt.

Als je vergelijkt met games waar je binnen 15/20 uur mee klaar bent en gewoon 70/80 euro betaald..
Normaal koop ik dan ook eigenlijk nooit games bij release maar wacht tot ze flink in de sale komen, ook omdat ik toch een eeuwige backlog heb en normaal net zo lief een game van 2 jaar geleden speel als iets wat gisteren uitgekomen is (liever misschien nog wel want minder bugs). Maar Diablo is speciaal... Sowieso duurt het lang voor de prijs omlaag zal gaan en hoewel ik niet weet of je het echt een live service game kunt noemen is het er wel een waar je met de tijd echt progressie in zult merken. De game zal over 2 jaar niet exact hetzelfde zijn als nu.
Heel kort door de bocht vind ik dat als je meer uur met een game doorbrengt dan je aan euro's betaald hebt je al goede value hebt, en deze game verwacht ik dat over de jaren ver over de 90 uur heen zal gaan dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Bulls schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:09:
[...]

Heb je de disc ps5 versie al binnen? En zonder deluxe of ultimate geen early access trouwens, of kun je die nog upgraden.
Ja, via gameresource besteld. Gewoon de normale versie. Die doet het dan nog niet?

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 02-06-2023 17:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Hulleman schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:07:
[...]

Waarschijnlijk kun je die niet upgraden en kan je pas dinsdag spelen. Zover ik weet is er geen deluxe of ultimate op disc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulls
Hulleman schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:10:
[...]

Ja, via gameresource besteld. Gewoon de normale versie. Die doet het dan nog niet?
Waarschijnlijk heb je geen toegang omdat je de licentie hebt die pas op 6 juni geldig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:11:
[...]

Waarschijnlijk kun je die niet upgraden en kan je pas dinsdag spelen. Zover ik weet is er geen deluxe of ultimate op disc.
Lol, ok, opzich logische verklaring. Bijzonder dat winkels de schijfjes al versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hulleman schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:11:
[...]

Lol, ok, opzich logische verklaring. Bijzonder dat winkels de schijfjes al versturen.
Voor een singleplayer game is dat niet erg, zelfs fijn omdat je dan eerder mag spelen. Maar omdat dit online is heb je er niets aan.

Ik hoop dat ik mijne maandag binnen krijg, want ik heb nog geen verzendbevestiging (gamemania)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:30
grote_oever schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:36:
[...]

Je krijgt behoorlijk veel karma met deze foto op Reddit ;)
De comments ook, love em. :') :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brains Bush
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 23:29
Wat een geweldige game zeg. Vanochtend gedownload (Ultimate PS5, koekoek €109...) Klopte zojuist zoonlief op de deur dat hij al thuis is van zijn defensie oefening en of hij nu op zijn PS5 mag....Was helemaal de tijd vergeten. Na rondje met hondje meteen vijf uur in de game als Barbarian. Met koptelefoon op helemaal opgegaan in Diablo 4 wereld. Focus op de main quest en hop we gaan weer van links naar rechts en weer terug. Veel extra 'afleiding' en weer een kerker in of snel nog even een ander pad 'exploren'. Zalig!

Rustig weer in de Diablo vibe komen (vroeger heel veel gespeeld en nu weer leren hoe het ook al weer allemaal werkt --> memory lane). Ga nog wel wat YT bekijken.

Had wel eenmaal een vastloper tijdens een teleport terug naar een andere locatie. Moest PS5 opnieuw opstarten.

Nu wachten totdat zoonlief klaar is met zijn sessie.... Dan mag ik weer. Wordt tijd voor een tweede PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
Hulleman schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:12:
Ah fijn, invalid license error op PS5…. Gvd
Dikke schijt aan allways online meuk
Is dit nog steeds een ding dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
[...]

Mensen hebben 100 of 110 betaald voor deze versie met early access. Jij slechts 65 ofzo. Ik heb ook een disc besteld, maar moet ook ff wachten. Wel zin om te spelen, nu nog ff doorbijten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:15:
[...]

Mensen hebben 100 of 110 betaald voor deze versie met early access. Jij slechts 65 ofzo. Ik heb ook een disc besteld, maar moet ook ff wachten. Wel zin om te spelen, nu nog ff doorbijten :p
Een maat van me heeft op steam de standaard editie gekocht, als hij voor deluxe was gegaan had ik het wellicht ook gedaan, ik heb liever een disc voor de collectie. Maar omdat we samen gaan spelen had ik anders wel overwogen de deluxe te nemen om dit weekend alvast te beginnen.
Helpt ook niet om nu hier te lurken. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
internaut schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:04:
[...]

World Tier 2. Oo nog geen legendaries.
Misschien tijdelijk een leveltje terug om je progress minder frustrerend te maken?

Ik was vergeten dat klagen op het forum helpt, bij Diablo games. Eerste nuttige leg dropte vlak daarna. Tenminste, als ik mijn fury management op orde krijg. :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQ-9VRTkrWOMb7n52lDD0QhEOV4=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/Cno88xhFIl8N8rb5wt44mV2J.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
nickko schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 05:57:
Ook goedemorgen ik ga met de barbarian starten :)
ahem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dVR0yYMk_5kR-k7HVFFmWNnk_Yk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iMJ5jfoZFnpdlPFN8NNLXvCj.png?f=user_large

ff tijd voor pauze :+

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TBvBfIc.png

Mooie epilogue. Nu al zin in de eerste DLC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Bulls schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:18:
[...]

Een maat van me heeft op steam de standaard editie gekocht, als hij voor deluxe was gegaan had ik het wellicht ook gedaan, ik heb liever een disc voor de collectie. Maar omdat we samen gaan spelen had ik anders wel overwogen de deluxe te nemen om dit weekend alvast te beginnen.
Helpt ook niet om nu hier te lurken. 7(8)7
Snap opzich goed dat mensen voor deze game digitaal gaan. En ook de meerprijs betalen voor early access. Qua speeluren is wellicht ook geen probleem om wat tientjes extra te spenderen. Lekker doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:20
Heb je er überhaupt van genoten? :P :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:51

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Poulske schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:31:
[...]

Heb je er überhaupt van genoten?
Wat is dat nou voor flauwe vraag.. De één speelt langzaam en rustig, de ander beukt zo hard en zo snel mogelijk door de campaign heen. Wat voor jou "genieten" is, hoeft niet het "genieten" van een ander te zijn.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Poulske schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:31:
[...]

Heb je er überhaupt van genoten?
Ja enorm. Anders was ik wel lekker gaan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Klauwhamer schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:32:
[...]

Wat is dat nou voor flauwe vraag.. De één speelt langzaam en rustig, de ander beukt zo hard en zo snel mogelijk door de campaign heen. Wat voor jou "genieten" is, hoeft niet het "genieten" van een ander te zijn.
Het was geen serieuze vraag, zal er de volgende keer wel een smiley achter zetten.

Natuurlijk snap ik dat ie de game geweldig vind als ie hem binnen een dag uitspeelt.
Bazziek schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:32:
[...]

Hoeveel uurtjes heb je erover gedaan? En heb je dan echt alleen maar de campaign quests gedaan of ook wat side dingen?

[ Voor 22% gewijzigd door Poulske op 02-06-2023 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Level 13 Barbarian WT2 maar de (mini) boss

spoiler:
Vhenard

Krijg ik nog niet neer :P

Straks eerst ff wat side missies doen maar.

Wat een game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Poulske schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:34:
[...]

Het was geen serieuze vraag, zal er de volgende keer wel een smiley achter zetten.

Natuurlijk snap ik dat ie de game geweldig vind als ie hem binnen een dag uitspeelt.

quote]Bazziek schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:32:
[...]

[/quote]
Hoeveel uurtjes heb je erover gedaan? En heb je dan echt alleen maar de campaign quests gedaan of ook wat side dingen?
Vanaf 1 uur vannacht minus een uurtje voor wat eten en drinken tussendoor. Enkel campaign en een paar barb dungeons. Geen side quests. Die zijn nu aan de beurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Bazziek schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:37:
[...]

Vanaf 1 uur vannacht minus een uurtje voor wat eten en drinken tussendoor. Enkel campaign en een paar barb dungeons. Geen side quests. Die zijn nu aan de beurt.
Zo, respect. Dat zou ik niet meer volhouden. Maar dat is dan ook nog wel een flinke campaign.

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:51

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Poulske schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:34:
[...]

Ah, oké. Ik vind het vandaag de dag maar lastig om te goeder trouw te redeneren. De reden is waarschijnlijk afstomping door teveel blootstelling aan social media en frontpage warriors.

// Hoe is het gesteld met de moeilijkheidsgraad verderop? In de open beta en server slam werd veel gerept over imbalances die later zouden verdwijnen en/of omkeren. Is dat ook zo?

En itemizations, hoe bevalt jullie die?

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:13
Is er ergens een leaderboard met race for world first lvl 100?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:43:
Is er ergens een leaderboard met race for world first lvl 100?
Nope Leaderboards komen later. maar waarschijnlijk komt er denk ik wel een Diablo tweet ofzo omdat ze zelf ook die race hebben announced verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog vollop bezig in act 1. level 23 nu maar ga toch maar gewoon helemaal naar linksboven van de grote wereld om mijn druid quest te doen XD irriteer me er aan dat ik niet die class dingen unlocked heb haha.

Gaan maar eens lopen en onderweg de waypoints pakken.. scheelt straks weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heb ik het goed gezien dat alle content schaalt? Dus side quests, dungeons, zelfs kelders etc.

Zo ja, dan zie ik eigenlijk geen reden om inderdaad alle side content op te sparen voor na de main quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Laatst online: 07-08 14:06
yinx84 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:57:
Heb ik het goed gezien dat alle content schaalt? Dus side quests, dungeons, zelfs kelders etc.

Zo ja, dan zie ik eigenlijk geen reden om inderdaad alle side content op te sparen voor na de main quest.
Vraagje: als alle content schaalt, wat is dan de zin van je peetje levellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

yinx84 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:57:

Ja, volgens mij klopt dat. Ik zit ondertussen op lvl 14. Eerst begonnen met druid, maar necro is toch mijn first choice. Kan me nu al geen leven zonder skeletal warriors meer voorstellen. Wat. Een. Vet. Spel.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Laatst online: 23:48
Begint langzaam op te schieten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i6bdrwFaxtZRMr6P8gVz11sLMYg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8rc8IRlb5KRRKKJSpW9Re2WU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
PearlChoco schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:59:
[...]

Peetje? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:20
Netjes. Hier net level 1 :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Toonen1988 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 18:01:
Begint langzaam op te schieten.
Ziet er netjes uit. Ben zelf level 33 met maar 2 legendaries. Gaat overigens wel lekker met Tornado Druid op WT2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Xanthian schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 18:05:
[...]

Ziet er netjes uit. Ben zelf level 33 met maar 2 legendaries. Gaat overigens wel lekker met Tornado Druid op WT2
Ik heb nu nog maar wat random gear op mijn personage. Als ik de campaign of heb, en de end-game heb geunlocked, ga ik echt specific een set farmen, of richten op bepaalde stats.

Bij mij gaat het ook lekker op WT2, ik wil eigenlijk al overstappen naar WT3. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:15:
[...]

Ik was niet op de hoogte van een early acces. Dus ik dacht, prima gamepje binnen en gaan met die banaan. De winkel heeft gewoon veel te vroeg verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Ik ben ondertussen ook 1,5 uur aan het spielen. Ik join graag de GoT clan.
Battletag is Stifmeister #2143

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retrotical
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-09 18:18
Hey, zou graag de clan joinen! Heb al een verzoekje gestuurd ingame. Battletag is Xtronal#1525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Als je een glyph op een gele rare item plakt krijg je ook een legendarische 😇

Tip van frits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Soulizer schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 18:15:
Ik ben ondertussen ook 1,5 uur aan het spielen. Ik join graag de GoT clan.
Battletag is Stifmeister #2143
Invite verstuurd!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
retrotical schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 18:22:
Hey, zou graag de clan joinen! Heb al een verzoekje gestuurd ingame. Battletag is Xtronal#1525
Invite verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katundro
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 10-09-2023
Nevermind, opgelost.

[ Voor 95% gewijzigd door Katundro op 02-06-2023 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 17:09
Ik zou ook graag joinen, invite verstuurd: Xgar #2428

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 20:24
Ik wilde net de GoT clan joinen, maar keeg als error dat de clan teveel invites heeft.
Als er iemand aan het inviten is, doe mij dan ook please ! account : Raketje#1353

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Raketje schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 19:08:
Ik wilde net de GoT clan joinen, maar keeg als error dat de clan teveel invites heeft.
Als er iemand aan het inviten is, doe mij dan ook please ! account : Raketje#1353
Veel mensen weten kennelijk niet dat na een join verzoek je een invite krijgt die je moet accepteren. Dat zorgt ervoor dat de queue vol staat en mensen geen nieuwe invites meer kunnen sturen. Eerder vandaag zijn er al mensen uit de queue gekickt omdat ze niet reageerden op de invite, zodat het weer een beetje door stroomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:54
Level 13 met mijn Barb - hij voelt "goed genoeg" aan qua dps maar lang niet zo sterk als bv een sorc (in de beta dan)
Dit had ik ook verwacht aangezien ik dit vaak gelezen heb.
Toch voelt ie wat...hoe moet ik het zeggen....traag en stroperig aan ofzo...maar misschien hoort dat bij de class? Of komt dat later en ben ik nog gewoon te laag lvl?

Disclaimer: Ik heb alleen D3 een beetje gespeeld back in the day, maar nooit echt ver gekomen dus ik zie mezelf als een Diablo noob ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:09
Ik join graag de GoT clan.
Kyru#21957

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Ik join graag de GoT clan, samesame :)

Daedraheart#2458

Inmiddels lekker bezig met de barbarian. Voelt voor mij toch als de leukste class.

[ Voor 42% gewijzigd door jellybrah op 02-06-2023 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09 17:35
Heeft iemand al uitgevogeld hoe je m eenvoudig op de steamdeck installeert?

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
Net weer plaatsjes vrijgemaakt, requesten kan weer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
Xgar schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 18:46:
Ik zou ook graag joinen, invite verstuurd: Xgar #2428
Invite verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:30
[...]

Aii dan hoef ik ook niet meer voor m’n brievenbus te gaan zitten wachten. Inmiddels heeft PostNL al wel gezegd dat ie in de brievenbus ligt (wat niet zo is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-09 10:49
Zijn er ook anderen die een goed PC hebben maar alsnog stuttering ervaren? Vooral in de stad.

Af en toe. Daarna heb ik +150 FPS.

[ Voor 75% gewijzigd door Atsiz op 02-06-2023 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
crimby schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 19:24:
[...]

Aii dan hoef ik ook niet meer voor m’n brievenbus te gaan zitten wachten. Inmiddels heeft PostNL al wel gezegd dat ie in de brievenbus ligt (wat niet zo is)
Nee helaas. Je kunt em vast installeren en ff battle.net account koppelen. Oldskool manier van preloaden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AadDeBaron
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 21:51
@JimMorrison Ik zou ook graag joinen, request gedaan stamp#1771 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 10:53
Ook invite aangevraagd, Defqon#21223 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nogmaals. Laten we alsjeblieft gewoon ingame naar de clan zoeken door Join clan te drukken en zoeken op "Tweakers" dan zie je hem zelf en kan je gewoon joinen. Zo voorkomen we imo ontzettend veel spam hier in dit topic wat uberhaupt al rete snel gaat :P

Laat maar ik geef het op XD

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 02-06-2023 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Too many outstanding applications :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reigeer
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 22:37
Na wat twijfelen toch overstag gegaan en de Deluxe edition gekocht.
Ook net geprobeerd te joinen maar nog teveel uitstaande verzoekjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
co2301 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 19:40:
Invite verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Jullie kunnen mij toevoegen als er behoefte is aan een newbie:

Lasteraar

[ Voor 4% gewijzigd door Lasteraar op 02-06-2023 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
co2301 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 19:40:
Invite verstuurd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
De damage bucket theorie blijkt toch iets anders in elkaar te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atsiz schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 19:27:
Zijn er ook anderen die een goed PC hebben maar alsnog stuttering ervaren? Vooral in de stad.

Af en toe. Daarna heb ik +150 FPS.
Misschien je texture quality te hoog gezet voor je hoeveelheid vram? Ik kreeg wel stutters toen ik die op het hoogst gezet had met mijn 3070. Terug naar high en nergens meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PearlChoco schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:59:
[...]

Ik weet ook niet wat een peetje is, maar het voordeel van levelen is skillpoints en betere gear... Ja de content levelt mee maar dat wil niet zeggen dat jouw relatieve power ten opzichte van die content niet verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 14:33
Ook een invite gestuurd naar de clan! #JessetjeNL2494

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:59

The Chosen One

Zie signature!

@Finraziel Maar het kan wel verslechteren als je een of meerdere keren level up gaat en weinig tot geen power increase krijgt.
Dat is helemaal vervelend als je hardcore speelt.

Ik snap het idee zeker wel gezien zo'n grote wereld en je wilt niet voor 40-80% van de game veel te sterk zijn.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
Zijn we al de grootste clan in de EU 😅

[ Voor 4% gewijzigd door nickko op 02-06-2023 20:02 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
JessetjeNL schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 19:59:
Ook een invite gestuurd naar de clan! #JessetjeNL2494
Hier ook, Fornix#2310.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
Deze zie ik niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
Nog een keer verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somiii
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-08 08:47
Ik heb een invite gestuurd Somiii#1688

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-09 17:46
De clan ook een invite request gestuurd ( Chevalry#2421 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 20:01:
@Finraziel Maar het kan wel verslechteren als je een of meerdere keren level up gaat en weinig tot geen power increase krijgt.
Dat is helemaal vervelend als je hardcore speelt.

Ik snap het idee zeker wel gezien zo'n grote wereld en je wilt niet voor 40-80% van de game veel te sterk zijn.
Ja, ok, dat kan inderdaad... Geen idee hoe sterk dat effect is in D4, ik ken het probleem wel van Borderlands 2 die in ultimate vault hunter mode (zeg maar vergelijkbaar met Hell in D2) alles mee schaalt en de scaling daar werkt exponentieel waardoor legendary wapens van 5 levels terug eigenlijk al garbage tier zijn. Maar volgens mij is de scaling in D4 niet zo extreem dus ik zou verwachten dat het minder snel een issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elixyr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-07 08:51
Ik heb ook een invite gevraagd, Elixyr#2742

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:18
Ik was eerst van plan om Softcore te starten, maar hardcore trekt me ook wel. Geeft toch een extra dimensie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KraveN schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 20:39:
[...]

Ik was eerst van plan om Softcore te starten, maar hardcore trekt me ook wel. Geeft toch een extra dimensie.
Ja ik kan softcore niet van genieten. ik mis de spanning dan echt volledig.
En vooral nu je 1 keer diablo IV maar voor de eerste keer kan spelen is hardcore echt mega gaaf om te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:54
Netjes!
Gefeliciteerd d:)b

Das iig al verder dan je lvl 19 die doodging door een crash!!

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toonen1988
Uren kon ik me weerhouden, maar uiteindelijk heb ik me zelf toch overgegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-KzyPmoOGcDcxjHjnRfuliEpRKM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yDosWlwXiqaa8kAD2JkiCzn3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Toonen1988 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 20:50:
Uren kon ik me weerhouden, maar uiteindelijk heb ik me zelf toch overgegeven.

[Afbeelding]
Daar ging niet veel tijd overheen ;).
Pagina: 1 ... 52 ... 213 Laatste