Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
pauze op het werk en ik lees dat jullie al lekker bezig zijn, hier nog lang wachten pas rond 19:00 thuis maar verwacht rond 20:30 te kunnen beginnen jammer genoeg.
maar ga wel doorgamen tot 03:00 ofzo, slapen is zonde vd tijd 🥲

grote kans dat ik met druid begin :z

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 02-06-2023 12:47 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:38

OMD

Kol Nedra schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 12:47:
pauze op het werk en ik lees dat jullie al lekker bezig zijn, hier nog lang wachten pas rond 19:00 thuis maar verwacht rond 20:30 te kunnen beginnen jammer genoeg.

ik twijfel een klein beetje tussen Rogue en druid, maar heb gekozen voor Rogue.....

in s1 dan waarschijnlijk druid
That didn't last long :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Kol Nedra schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 12:47:

Gelijkaardig verhaal, nu werken, vanavond nog een afspraak.
En volgende week 3 dagen in het buitenland voor het werk (vanaf de 6e :)), dus ben heel blij met de Ultimate die ik gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Lasteraar schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 07:38:
Had allemaal wilde plannen. Toch met de sorc begonnen.... 😅
Inmiddels level 22....... heb al beetje vierkante ogen.
Tot nu toe bevalt de Sorc wederom erg goed.... speelt lekker weg. Ben een built van Kripp aan het proberen:
https://app.mobalytics.gg...be&utm_medium=influencers

Tot op heden gaat dat vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
CorvusGS schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 11:10:
[...]

Wanneer is zijn verjaardag? In de Ultimate zit de early access bij dus kan hij vandaag nog beginnen spelen. Andere versies kunnen beginnen spelen op 6/6. Ander verschil zit in een paar extra cosmetics.
Morgen. Dacht dat de Deluxe versie ook vroegtijdig toegang verschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Lekker Ventje schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 12:31:
[...]

Volgens mij wordt alleen het account gesynchroniseerd, de XBox zal de ultimate versie van de PC niet herkennen als je de standaard game wilt proberen lijkt mij.
Je hebt helaas gelijk https://twitter.com/PezRadar/status/1650971483592867840

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CorvusGS
MaZo schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:04:
[...]
Aha ja hebt gelijk, wist ik niet.

Enig verschil is dan die accelerated season battle pass. Wat waarschijnlijk wil zeggen, een paar extra cosmetics die je al meteen unlocked krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 09:16
bertbelgie schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 12:38:
Ik ben er juist aan begonnen en merk een vervelend probleem.
Ik game op xbox series x met een Lg G3 verbonden met ultra high speed hdmi kabel.
Als ik stil sta is het beeld scherp en als ik begin te lopen komt er precies een beetje een waas over we graphics te liggen. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar het is redelijk irritant aan de ogen.
Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe het op te lossen valt?

En wat een vette intro zeg 🤩
Hier ook series x op oled, LG C9 in mijn geval, geen issues.
Even om te checken, je hebt de kabel van de xbox gebruikt of een ander type?
Klinkt mij iig als iets van motion blur wat op je tv aanstaat.. Of wellicht zelfs dynamisch contrast.
Ik doe daar niet aan, heb de input op pc mode staan in de tv setting dan heb je praktisch al die dingen uit staan.
Binnen game mode moet dat ook allemaal wel uit te zetten zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door PepieNL op 02-06-2023 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik game op xbox series x met een Lg G3 verbonden met ultra high speed hdmi kabel.
Als ik stil sta is het beeld scherp en als ik begin te lopen komt er precies een beetje een waas over we graphics te liggen. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar het is redelijk irritant aan de ogen.

Ik neem aan dat je op game modus speelt? Ik zou sharpness op de tv op 0 zetten. Hdtvtest op YouTube heeft redelijk goede tv instellingen, zelf heb ik de C2 en gebruik zijn instellingen. De ps5 instellingen kun je negeren en sommige termen kunnen afwijken zoals black level.

Alle beeld verbetering zet ik overigens altijd uit, die nabewerking voegt enkel latency en artifacts toe.

Sharpness zorgt voor stilstaand beeld mooi scherp beeld, maar zodra je gaat bewegen vervaagt dat. Dat valt vooral op bij isometric games, dat was voor mij de reden om voor oled te gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UXywTaOf9YUw6ihyn-zrC3ikVmk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EPPGkrWz4PtA83B4DbxOARvl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CAy70CGg0fPcmQT5gTqPFSuNnOA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K27SSRvKycxtowLzzrIF7bdC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1HENT4_bMnhmMX5qrhXLpHBUgH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tIA0yCsXVzJxxm8Ai61eOSr1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 02-06-2023 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke class en ‘build’ is het geworden voor jullie?
Ik ranged Rogue (penetrating shot)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bulls
MaZo schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:04:
[...]
Ja de deluxe ook early access, maar blizzard noemt dat er tactisch steeds niet bij met de promotie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:47

KipCurreh

Nightcrawler

Als original Diablo 2/D3/D2R fan heeft het enorm zitten jeuken, maar toch maar beslist om niet voor de EA te gaan maar mooi te wachten tot de 6de.

Met ouder worden zie ik het nut zo niet echt meer in de eerste dagen alles er door te willen jassen ;)

Uiteindelijk, wat is nog een (lang) weekendje langer wachten ?

maar ik kom hier wel af en toe kijken naar jullie progress

Enjoy boys & girls, ik sluit dan wel aan 8) _/-\o_

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 13:24
Kan ik op ps5 ook de tweakers clan joinen?:)
Volgens mij is alles cross platform of niet?

[ Voor 34% gewijzigd door Stylze op 02-06-2023 13:19 ]

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD

OMD

KipCurreh schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:19:
Als original Diablo 2/D3/D2R fan heeft het enorm zitten jeuken, maar toch maar beslist om niet voor de EA te gaan maar mooi te wachten tot de 6de.

Met ouder worden zie ik het nut zo niet echt meer in de eerste dagen alles er door te willen jassen ;)

Je bent jonger dan ik man. Ik wil gaan met die banaan :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulls
KipCurreh schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:19:

Ik ben voor de regular edition gegaan omdat dat de enige versie is die op disc komt voor de ps5. En aangezien ik meer van de discs ben wacht ik liever. Wel jammer dat de “launch” dan na het weekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:11:
Heb je een linkje van de build die je wil?
Ik wil ook een ranged rogue doen, maar kom overal vooral Twisting Blades builds tegen.
Ik neem aan dat ranged ook viable zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:46

Ik speel op een G2 en heb dit probleem in ieder geval niet. Ik gok dat je iets met de sharpness settings van je TV moet aanpassen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

So_Surreal schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:29:
[...]

Heb je een linkje van de build die je wil?
Ik wil ook een ranged rogue doen, maar kom overal vooral Twisting Blades builds tegen.
Ik neem aan dat ranged ook viable zal zijn?
https://maxroll.gg/d4/bui...shot-rogue-leveling-guide
Alstu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb nu al wat meerdere builds geprobeerd.

Druid Tornado, Shred en Pulvarize. alle 3 leuk maargoed dit is natuurlijk early game.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hoe gaan jullie om met side quests? Ik ben iemand die graag z'n lijstje side quests leegt voordat ik verder ga met de main... maar ze blijven binnenstromen :D nou ja, wel goed voor de renown. Daar krijg je mooie bonusen voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Laatst online: 23:48
Vannacht geen enkele queue, bijna tot level 28 gespeeld. Even paar uurtjes gaan liggen, nu weer ingelogd en nog altijd geen queue.

Zou dit één van de eerste online spellen zijn zonder server problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
Toonen1988 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:44:
Vannacht geen enkele queue, bijna tot level 28 gespeeld. Even paar uurtjes gaan liggen, nu weer ingelogd en nog altijd geen queue.

Wacht maar tot de "echte" release en niet de prerelease. Het gaat vast nog wel mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
LZ86 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:46:
[...]

Wacht maar tot de "echte" release en niet de prerelease. Het gaat vast nog wel mis.
Ja, dat denk ik dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:43

Je dient op je scherm "gaming mode" te activeren. Dat vind je meestal onder beeld profielen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Toonen1988 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:44:

Nee hoor, zijn genoeg spellen die geen of weinig issues hebben. :)
Daarnaast zit je nu nog steeds in de early access periode en is het pas middag, veel mensen zijn gewoon aan het werk.

Ik ben zelf geen fan van de ''delayed launch'' voor mensen die ''maar'' €70 betalen maar het zorgt er wel voor dat de spelers meer uitgespreid worden in ieder geval. Hierdoor is de kans dat er te weinig capaciteit op de servers is natuurlijk gewoon een stuk lager.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
yinx84 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:42:
Hoe gaan jullie om met side quests? Ik ben iemand die graag z'n lijstje side quests leegt voordat ik verder ga met de main... maar ze blijven binnenstromen :D nou ja, wel goed voor de renown. Daar krijg je mooie bonusen voor.
Ik dacht van te voren dat ik alleen campaign wilde focussen als eerst maar ik merk dat ik alles doe in een zone. Elke dungeon waar ik langsloop en alle sidequests etc etc.

Denk dat ik er op die manier dus mee door ga :P gewoon verhaal volgen en dan per zone alles doen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lolgast
@Ricmaniac Ik doe wel eens wat side quests, maar ik probeer de campaign wel voorrang te geven. Vooral omdat je op die manier de mount unlocked waarna alles wel wat makkelijker bereikbaar wordt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bertbelgie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 13:21
@Bulls en anderen
Thanks voor de tips. Ik heb wat met instellingen in de tv en op de xbox gespeeld en nu lijkt het beter.
Wat de exacte boosdoener was ik niet maar het is in orde nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02:08
1 visueel issue wat ik op de PS5 heb, ik zie af & toe heel kort 3 flitsen door het beeld heen. Iemand anders ook opgevallen toevallig?🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Redblader schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:49:
[...]

Nee hoor, zijn genoeg spellen die geen of weinig issues hebben. :)
Daarnaast zit je nu nog steeds in de early access periode en is het pas middag, veel mensen zijn gewoon aan het werk.

Ik ben zelf geen fan van de ''delayed launch'' voor mensen die ''maar'' €70 betalen maar het zorgt er wel voor dat de spelers meer uitgespreid worden in ieder geval. Hierdoor is de kans dat er te weinig capaciteit op de servers is natuurlijk gewoon een stuk lager.
Het is jammer dat Blizzard niet heeft vrijgegeven hoeveel mensen nou de early access hebben. Dan kunnen we pas een echte schatting maken. Misschien hebben de meeste mensen wel early access. Misschien beginnen de problemen dit weekend al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:14

Zillion01

Obey your screen!

Yo als iemand nog een iets goedkopere XBOX disc wil.. ik heb een Series S dus kan nix met die disc. Standaard versie. (Arnhem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

SoEnergic schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 11:46:
Nou het begint nu toch wel snel te komen dat diablo4 gevoel… ik heb deze op CD besteld want wil alles graag op de plank hebben staan hier… maar of ik nog een weekend kan wachten is de vraag🤡
Is de PC versie ook als hardcopy te krijgen?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:57
Net een eerste uurtje gespeeld, en heerlijk dat het weer is!
Alles op ultra settings op 1440P maar een VRAM dat het gebruikt, bijna 19 GB (3090).Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mCbhpjtPc_DBCCzKw1Lp3IioMQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HZTD4gFURVvn4PrWsObOq40h.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lolgast schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:53:
@Ricmaniac Ik doe wel eens wat side quests, maar ik probeer de campaign wel voorrang te geven. Vooral omdat je op die manier de mount unlocked waarna alles wel wat makkelijker bereikbaar wordt
dit idd, daarna met je mountje alle sidqlequests doen.

wat ik wel prio geef zijn alle cellars die je tegenkomt

en ook de events

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Ze hebben twee bèta’s gedaan en een server slam. Bovendien is de early access gewoon een betaalde dienst. Ik verwacht helemaal geen issues. Als dat nu wel zo zou zijn dan zou dat nogal een blamage zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zijn er ook necro spelers? Zo ja hoe bevalt het?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:20
Ja maar kan pas vanmiddag/vanavond starten.
London schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:16:

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jellybrah schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:13:
Alles op ultra settings op 1440P maar een VRAM dat het gebruikt, bijna 19 GB (3090).[Afbeelding]
Net voor de grap op mijn 3070 ook even de texture settings op max gezet (rest op high)... Ging op zich nog wel maar het introduceert wel af en toe wat gestotter dus het is duidelijk dat 8 GB vram daar niet toereikend voor is. Maar goed, ik zie ook eigenlijk niet echt verschil met high (ook op QHD)

De game blijft mijn 5800X3D trouwens ook wel echt op zijn flikker geven regelmatig, geeft een vreemd patroon waar om de zoveel seconden de temperatuur omhoog schiet.

[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 02-06-2023 14:18 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfchild
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 08:40
Helaas laat de post het hier weer eens afweten, Kreeg net een bericht dat ze het pas morgen een keer komen bezorgen.
Daar gaat de pre order speeltijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:24
BurrowedLurker schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:16:
Ze hebben twee bèta’s gedaan en een server slam. Bovendien is de early access gewoon een betaalde dienst. Ik verwacht helemaal geen issues. Als dat nu wel zo zou zijn dan zou dat nogal een blamage zijn.
Dat is wel een beetje kort door de bocht. Een van de issues die ze vannacht hadden was dat er een probleem was met de verificatie van de licentie. Als daar iets in zit dan kun je zoveel Server Slams houden als je wilt, maar de hele verificatie van licenties zal daar niet (of op een andere manier) in gezeten hebben.

Zo zullen er nog wel wat andere (configuratie)-dingen afwijken. Overigens vermoed ik wel dat de meeste issues die ze wel nog hebben dus redelijk klein zullen zijn, wat tot nu ook het geval is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:14:
[...]

dit idd, daarna met je mountje alle sidqlequests doen.

wat ik wel prio geef zijn alle cellars die je tegenkomt

en ook de events
Tja ik heb geen haast. ik volg lekker de story en alle dialogues ook enz op mijn gemakje

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 02-06-2023 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
London schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:16:
Ik heb nu een klein legertje om me heen, 5 skeleton warriors, 3 skeleton mages en 1 Golem. Mijn skeketon mages healen ook mijn skeleton warriors en mijn Golem is gewoon een beest, die overleeft alles.

Verder gebruik ik decompose om lijkjes te spawnen om bazen, en ik gebruik bonespear die echt ziek veel damage doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 20:24
Inmiddels level 25 frost sorceres en het was even tijd voor pauze/food. Ik ben ook gewoon lekker alles wat ik tegen kom aan het doen. Ik blijf dit topic volgen ! Komt er nog een tweakers clan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Bensel15 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 12:40:
Eerste hotfixes zijn uitgebrachtm server side:

Diablo IV Hotfix
June 2, 2023 – 1.0.2

A server-side hotfix was rolled out this morning. Server-side hotfixes occur in the background and will not require a client-side patch.

Sorcerer
Class Specialization

Flame Shield Enchantment

When Flame Shield is initially equipped into an Enchantment slot, it's placed on full cooldown.

Rogue
Class Specialization

Inner Sight

After Inner Sight's unlimited Energy expires, there will be a 4 second delay before another enemy becomes marked.

Items

Shout Skill Cooldown Reduction

This affix will no longer appear on items.

Miscellaneous

Monster health values have been increased in later World Tiers.

Ziet eruit als een behoorlijke itemisation nerf voor shouts van barbs, en de higher world tiers zijn wat omeilijker. Daarnaast wat exploits aangepakt
Ze zijn er gelukkig op tijd bij. Want als iemand op 10 dagen tijd alles kan one shotten, inclusief the Butcher dan betekent dat dat het te makkelijk is. Sowieso vind ik het al knap dat ie in die 10 dagen al zijn benodigde legendaries heeft, dat is dan ook te makkelijk. Niet iedereen zal de hele dag spelen maar je mag er best wel wat moeite voor moeten doen want anders is de levensduur van de game beperkt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Op welke World Tier beginnen jullie? Ik ga beginnen op Tier 2 omdat het niet te makkelijk moet zijn, anderzijds wil ik ook niet dat gevechten lang aanslepen en het spel traag begint aan te voelen. Op voorwaarde dat je gear enzo wel relevant is voor je level.

Jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-09 20:24
Ik speel tier 2 en tot nu toe valt het allemaal mee. De boss fights zijn wel wat langer, maar dat mag ook wel vind ik. Tot nu toe lukt alles solo prima binnen een minuut of 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:34
Barb, en na de introductie scene gestopt en alsnog een necro gemaakt :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-09 16:14

Nielless

Born at a very young age.

Nog een paar uurtjes werken.. :O :O

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
bertbelgie schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:00:
@Bulls en anderen
Thanks voor de tips. Ik heb wat met instellingen in de tv en op de xbox gespeeld en nu lijkt het beter.
Wat de exacte boosdoener was ik niet maar het is in orde nu.
Geen dank, er is niets vervelender dan een beeld die niet doet wat het moet doen. (8>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Gvvac4haqVFo_O23PLOleOwVHY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JHef92KA2gxo41KpG7YuDpuF.png?f=fotoalbum_large

Dat was 'm voor nu, vanavond weer verder met m'n lvl 18 Necromancer. 8)

Nu eerst maar eens jr. van school halen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
5 uurtjes gespeeld en al lvl 25. Gaat best snel! Als Lightning Sorc, bevalt me prima. Al die chain lightning en stuns. Het speelt zich bijna vanzelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Laatst online: 18:23

Dazzler2120

FP ProMod
Hier ook aangemeld voor de clan! D4zzl3R#2849

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 09:16
Slimme zet hoor van blizzard om alle klanten te splitsen over een weekend.. Nog geen rubber banding ervaren zo smooth als sanctuary loopt.

Hoe kan een console speler chatten in de clan btw?

[ Voor 23% gewijzigd door PepieNL op 02-06-2023 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 23:14
Nog een kleine 2 uurtjes werken en dan met een bloedgang naar huis! Ik ga zo beginnen met een Rogue en later wellicht een Necromancer voor de afwisseling. ZIN IN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Heb uitgebreid gebruik gemaakt van de beta's, kan niet wachten om te gamen. Echt tof dat er (goede!) local co-op bij zit.
Wel heb ik een vraagje over ealy access. Mijn broertje is zo lief geweest om dit spel als cadeau (pre-order) te geven. Het gaat over een fysiek schijfje voor de Xbox. Kan ik via de pre-order ook gebruik maken van de early access? En zo ja, weet iemand hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:21

VP.

sorcees schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:12:
[...]

Is de PC versie ook als hardcopy te krijgen?
Helaas niet, hier was ik ook naar op zoek. Er is alleen een collector’s edition waar de fysieke game niet bij zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-03 12:28
Lekker Ventje schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:28:
[...]

Ze zijn er gelukkig op tijd bij. Want als iemand op 10 dagen tijd alles kan one shotten, inclusief the Butcher dan betekent dat dat het te makkelijk is. Sowieso vind ik het al knap dat ie in die 10 dagen al zijn benodigde legendaries heeft, dat is dan ook te makkelijk. Niet iedereen zal de hele dag spelen maar je mag er best wel wat moeite voor moeten doen want anders is de levensduur van de game beperkt.
Ik ben lvl 41 en heb op 1 item na, alles legendary . Vallen echt als bosjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Mijn legertje is groter geworden, naar 5 skeleton warriors, 5 skeleton mages en 1 golem. De skeleton mages kunnen ook mijn skeleton warriors healing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmMr-4uPw_IdHliebZ2KdMdaisk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GCnsWIV2128EAjivCEH5Msku.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Leoavoro schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:09:
[...]

Ik ben lvl 41 en heb op 1 item na, alles legendary . Vallen echt als bosjes
Alleen Legendaries zijn niet meer de top. Rare(geel) met 4 affixes en een extracted Legendary power zijn krachtiger.

Of ik heb zitten slapen :+

[ Voor 4% gewijzigd door OMD op 02-06-2023 15:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Iedereen die zich aangemeld heeft voor de Tweakers GoT Diablo clan: let erop dat je na je aanmelding een invite krijgt die je moet accepteren. Veel mensen doen dat tot nu toe niet, waardoor de queue vol loopt en anderen zich daardoor niet kunnen aanmelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Deadsmell schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:11:
Iedereen die zich aangemeld heeft voor de Tweakers GoT Diablo clan: let erop dat je na je aanmelding een invite krijgt die je moet accepteren. Veel mensen doen dat tot nu toe niet, waardoor de queue vol loopt en anderen zich daardoor niet kunnen aanmelden.
Ah vandaar dat ik niet kon aanmelden net haha

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:50
Zo, level 20 nu en wel echt een fijne build nu. Een lightning Druid met de Poison Creeper. Misschien niet de sterkste build maar heb er wel veel plezier mee. Speel ook direct op World Tier 2 en 2 bazen zijn echt wel lastig gebleken. Maar na een portal terug naar de town en even mn gear geupgrade en het ging stukken beter.

Op Tier 2 moet je ook echt wel aanvallen ontwijken van bazen en dat maakt het toch een stuk leuker dan Tier 1. Helaas nog geen legendary's gedropt :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Laatst online: 16-09 11:59
Raketje schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:21:
Inmiddels level 25 frost sorceres en het was even tijd voor pauze/food. Ik ben ook gewoon lekker alles wat ik tegen kom aan het doen. Ik blijf dit topic volgen ! Komt er nog een tweakers clan ?
Er is een tweakers clan! Gewoon 'GoT' intypen in de clan search en om een invite vragen via de knop.

Hier een arc lash sorc, speelt fijn, chain lightning mee begonnen maar was zeer underpowered. Nu draai ik alles uit elkaar echt top. Inmiddels al drie of vier legendaries gevonden, maar slechts 1 die ik kon gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Ohmarinus op 02-06-2023 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een paar uur verder en geen Main story aangeraakt haha. Lang niet zoveel uur achter elkaar kunnen gamen maar D4 lukt het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Laatst online: 07-08 14:06
Ik voel me plots een minderheid, een Diablo speler met de regular versie.
Nog 4 dagen pffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:17
PearlChoco schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:35:
Nog 4 dagen pffffff
Denk dat veel dit topic ontwijken om niet "overgehaald" te worden om ook de Early Access aan te schaffen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:30
Act 6 springt ineens van level 39 naar 45+. Heb nog nooit zo vaak mijn eigen lijk gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Nog 4 dagen pffffff
Mèh had een deluxe key gepre-ordered via Kinguin die mooi niet vandaag arriveert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Bazziek schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:47:
Act 6 springt ineens van level 39 naar 45+. Heb nog nooit zo vaak mijn eigen lijk gezien :+
Ik zit nog begin act 2 en ik ben bijna level 32. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Zillion01 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:47:
[...]

Mèh had een deluxe key gepre-ordered via Kinguin die mooi niet vandaag arriveert.
Scheelde dat zoveel dan met Blizzard zelf? Meestal zijn Blizzard games niet echt veel goedkoper via CDkeys of Kinguin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Toonen1988 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:49:
[...]

Ik zit nog begin act 2 en ik ben bijna level 32. :P
Wordt tijd voor wat sidequests voor mij dan haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woutvb
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 11:37
Nog 4 dagen pffffff
Nou je bent zeker niet de enige (ik heb ook de base game aangeschaft). Ik zit hier ook stiekem mee te genieten van dit topic en ieders (eerste) reactie te peilen. Het wordt daardoor wel steeds moeilijker om te wachten tot de 6e: ik zie overwegend enthousiaste reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Raketje schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:35:
Ik speel tier 2 en tot nu toe valt het allemaal mee. De boss fights zijn wel wat langer, maar dat mag ook wel vind ik. Tot nu toe lukt alles solo prima binnen een minuut of 5
ik ga tier 1 spelen, je gaat er sneller doorheen dus eerder de Mount .....
vergeet niet een elixir te pakken die je +5% zo geeft

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nog 4 dagen pffffff
hype en weekend zorgt ervoor dat toch veel mensen overstag gaan

grootste winner: Blizzard $$$$

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Laatst online: 07-08 14:06
Kol Nedra schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:53:
[...]

hype en weekend zorgt ervoor dat toch veel mensen overstag gaan

grootste winner: Blizzard $$$$
Absoluut de waarheid. Heb van in het begin bewust gekozen voor de basic versie, maar het kost me momenteel giga veel moeite om niet gewoon 20€ extra te leggen en ook te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Stylze schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:17:
[...]

Ah vandaar dat ik niet kon aanmelden net haha
Inderdaad, normaal gezien heb je nu een invite doorgekregen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Werd sowieso aangeraden om Tier 1 te spelen door de meeste (zoals Rhykerr) omdat je meer enemies omlegt in kortere tijd. XP per seconde is hoger dan op Tier 2 (als je het goed doet in ieder geval :P )

[ Voor 12% gewijzigd door OMD op 02-06-2023 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
OMD schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:57:
Werd sowieso aangeraden om Tier 1 te spelen door de meeste (zoals Rhykerr) omdat je meer enemies omlegt in kortere tijd. XP per seconde is hoger dan op Tier 2 (als je het goed doet in ieder geval :P )
Maar de challenge is wat groter en dat maakt de boss fights wel wat intenser ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Nice! mijn nieuwe Druid heeft 1 van de beste legendary powers gevonden voor mijn build :) wat een luck

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7_hcB_rsd91EDtGB-ha0IqAxs0s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yi4EICWKjGse2ALN05eVO0F7.png?f=user_large

Niet echt goeie rolls maargoed mij hoor je niet klagen hierover :) Jammer dat ik pas 17 ben =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

OMD schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:50:
[...]

Scheelde dat zoveel dan met Blizzard zelf? Meestal zijn Blizzard games niet echt veel goedkoper via CDkeys of Kinguin.
€82,32. Maar wel gedoe dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
stickfiguur schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:58:
[...]

Idd beetje uitdaging maakt het juist leuk, maar als je zo snel mogelijk wil lvlen dan idd world tier 1 kiezen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:53

SideShow

Administrator

Alles op ultra settings op 1440P maar een VRAM dat het gebruikt, bijna 19 GB (3090).[Afbeelding]
19 gieg vram ? bizar, hier 4K alles op ultra, gebruik 9 gieg (dlss op performance), locked 140 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
stickfiguur schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:58:
[...]

Nouja ik merk op barb dat het gewoon niet te doen is. Ik weet dat dit later wat bij trekt maar sommige dungeon bazen krijg ik amper voor 50% neer op lvl 12. Beetje challenge is ok maar na 8 keer doodgaan bij een nietszeggende dungeon boss ben ik er wel weer klaar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Zillion01 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:01:
[...]

€82,32. Maar wel gedoe dus..
Voor die 7 euro had ik het wel geweten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
biggydeen2 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:06:
[...]

Nouja ik merk op barb dat het gewoon niet te doen is. Ik weet dat dit later wat bij trekt maar sommige dungeon bazen krijg ik amper voor 50% neer op lvl 12. Beetje challenge is ok maar na 8 keer doodgaan bij een nietszeggende dungeon boss ben ik er wel weer klaar mee :P
Okay, ik heb dat probleem nog niet zo ervaren op mijn barbarian maar het belangrijkste is dat je het naar je zin hebt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
Ah fijn, invalid license error op PS5…. Gvd
Dikke schijt aan allways online meuk

[ Voor 29% gewijzigd door Hulleman op 02-06-2023 16:15 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Act 6 heeft een baas die ik echt niet aan zag komen. Wat is heel die act gaaf zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:35
Jezus wat download battle.net op pc langzaam....... Overigens is me dit al eens eerder opgevallen.
Tips?

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 07:58
Frez schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:20:
Jezus wat download battle.net op pc langzaam....... Overigens is me dit al eens eerder opgevallen.
Tips?
Heb je geen max aanstaan aan download?
Ik download gewoon met 125mb per seconde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
Bazziek schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:17:
Act 6 heeft een baas die ik echt niet aan zag komen. Wat is heel die act gaaf zeg.
Act 6 Jezus man rustig aan:D

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Al meerdere keren gehad dit, ineens onder het level en je komt niet weg..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BNNpc_cOnDt1tkjkY9Ff8pDZdTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/El9zz1i1hNtwvih2BFA9Hhls.jpg?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Stylze schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:26:
[...]

Act 6 Jezus man rustig aan:D
Het is gewoon zo'n gaaf spel, kan niet stoppen met spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 14:20
Kan deze mooi bij het lijstje spelen in het argument of het slim is nu een GPU te kopen met slechts 8GB VRAM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:30
Nou postnl wil niet doorwerken dus waarschijnlijk morgen pas in de bus :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Angeloonie schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:27:
Al meerdere keren gehad dit, ineens onder het level en je komt niet weg..
[Afbeelding]
Das een teleport bug. Zou opgelost moeten zijn met nog een teleport

[ Voor 5% gewijzigd door lolgast op 02-06-2023 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bazziek schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:17:
Ik moet act 1 nog beginnen(niks meer gedaan aan de story nadat ik de 3 acts questen heb gekregen)..volgens mij pak ik echt de allerlangzaamste route haha. Kun jij dat wel, sidequests op je map negeren? ;)
Rond level 20 inmiddels. Wat een game zeg. :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2023 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Laatst online: 02-03 12:28
OMD schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:11:
[...]

Alleen Legendaries zijn niet meer de top. Rare(geel) met 4 affixes en een extracted Legendary power zijn krachtiger.

Of ik heb zitten slapen :+
Soms zijn affixes wel beter maar in meeste gevallen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:33:
[...]

Ik moet act 1 nog beginnen(niks meer gedaan aan de story nadat ik de 3 acts questen heb gekregen)..volgens mij pak ik echt de allerlangzaamste route haha. Kun jij dat wel, sidequests op je map negeren? ;)
Rond level 20 inmiddels. Wat een game zeg. :9
Haha die komen na de main story ook allemaal aan de beurt hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 21:45
Yonix schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:07:
Mijn lichaam besloot gisteravond dat slaap belangrijker was, dus 01:00u heb ik niet gehaald. :P /OuweLul

Anyhow, de missus is at work, jr. zit op school en ik kan los! :*) Here. We. Go. *O*

[Afbeelding]

Die opening cinematic. :o _/-\o_
Je krijgt behoorlijk veel karma met deze foto op Reddit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Die switch tussen TM en Controller op de pc is echt smooth en heel rlx. Handig voor de chat vooral.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Pagina: 1 ... 51 ... 213 Laatste