• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Morrar schreef op donderdag 15 december 2022 @ 18:25:
[...]

2 * 0 + 2 * 3

Problem solved!
Leuk bedacht, maar waar komt die + vandaan?! Het zou 2 x 0 x 2 x 3 moeten zijn, maar dat heeft 0 als uitkomst, dus dan is het 660! :+

Anyway, genoeg gehad over de datum, ik ben inmiddels overtuigd dat de releasedate van 6-6-23 inderdaad met 666 te maken heeft ;)

The devil is in the details.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 17:13
Gaat D4 een beetje normaal draaien op mijn oude systeem uit 2019?
https://tweakers.net/gallery/119568/inventaris/

Gamen doe ik eigenlijk niet meer, maar met D4 begint het weer te kriebelen. Alleen geen zin om nieuwe game systeem te kopen. Liever een nieuwe Macbook M2 straks, maar daar draait het dus niet op lees ik!
Hahn schreef op donderdag 15 december 2022 @ 18:29:
[...]
Leuk bedacht, maar waar komt die + vandaan?! Het zou 2 x 0 x 2 x 3 moeten zijn, maar dat heeft 0 als uitkomst, dus dan is het 660! :+
(2 * 0) + (2 * 3) bedoelt hij dus >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Pedr0 op 15-12-2022 19:28 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Pedr0 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:25:
[...]

(2 * 0) + (2 * 3) bedoelt hij dus >:)
Jaahaaaaa, dat snap ik. Maar waar komt die + vandaan? We beginnen met '2023'. Dat je dan zegt dat je dat moet lezen als '2 x 0 x 2 x 3', sure, maar dat komt uit op 0 als antwoord. '2023' opsplitsen tot 2 x 0 plus 2 x 3 vind ik te ver gezocht. Dat was mijn punt :>

/veel te serieus en veel te lang ingaan op iets totaal onbenulligs

De volgende die hierover doorgaat is een pannenkoek.

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 15-12-2022 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:38

The Chosen One

Zie signature!

https://www.twitch.tv/diablo

ps, nog iemand hier die trouwens de C.E. box ding gaat kopen en sowieso geen interesse heeft in het artbook? Dat is het enige artikel wat ik echt zou willen hebben.

[ Voor 112% gewijzigd door The Chosen One op 15-12-2022 21:32 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 15:02
Hahn schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:15:
[...]

Spreek voor jezelf, want ik schrijf altijd jaren voluit :>
Mijn verwijzing was vooral naar release dates voor games etc.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerc
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-05 13:17
Iemand al iets gezien of deze titel ook op de steam deck te draaien valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
jelmerc schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:54:
Draait B.net of D3 op de steam deck?

Zit super in dubio hier om die collectors edition box & nieuwe boek te bestellen.. Kost flink wat maar vind het ook wel heel gaaf :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tchite
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16-05-2024
Angeloonie schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 20:55:
[...]

Draait B.net of D3 op de steam deck?

Zit super in dubio hier om die collectors edition box & nieuwe boek te bestellen.. Kost flink wat maar vind het ook wel heel gaaf :D
Nieuw boek in de collectors bedoel je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:57:

ps, nog iemand hier die trouwens de C.E. box ding gaat kopen en sowieso geen interesse heeft in het artbook? Dat is het enige artikel wat ik echt zou willen hebben.
puntje van aandacht wat ik echt het meest idiote ooit vind. Je krijgt de game daar letterlijk niet bij.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 16:18

Lapras

Ice beam

Ricmaniac schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 01:11:
[...]

puntje van aandacht wat ik echt het meest idiote ooit vind. Je krijgt de game daar letterlijk niet bij.
Hoewel duur, ook wel begrijpelijk: omdat ze niet weten welke versie je wilt hebben. Anders zou je op z'n minst drie verschillende versies van de CE hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 21-09 19:54
Lapras schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 01:28:
[...]

Hoewel duur, ook wel begrijpelijk: omdat ze niet weten welke versie je wilt hebben. Anders zou je op z'n minst drie verschillende versies van de CE hebben.
Mwah net zoals bij alle "oude" D3 collectors editions had daar best de meest uitgebreide "digitale" versie bij mogen zitten. De enige reden om dit los te knippen is volgens mij ten gunste van de resale value.

Ik heb nu hier diverse CE dozen staan die ik ook niet "compleet" kan doorverkopen met game (omdat deze al digitaal gebonden zijn aan mn account)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:09
Stefmeister schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:55:
[...]

Mwah net zoals bij alle "oude" D3 collectors editions had daar best de meest uitgebreide "digitale" versie bij mogen zitten. De enige reden om dit los te knippen is volgens mij ten gunste van de resale value.

Ik heb nu hier diverse CE dozen staan die ik ook niet "compleet" kan doorverkopen met game (omdat deze al digitaal gebonden zijn aan mn account)
Ik denk dat ze het los gettokken hebben zodat je niet hoeft te wachten op die CE doos. Stel je mag op 2 juni beginnen met spelen maar die doos is nog niet opgestuurd lijkt mij dat een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

In theorie snap ik het idee, maar in de praktijk ben je gewoon €130-150 kwijt of zoiets?

Ik ga wel voor de goedkoopste en hopelijk kan ik het artboek (al dan niet maanden na launch) goedko(o)p(er) krijgen.
En of je de goedkoopste digitale versie of duurste digitale versie bij de C.E. doet, maakt praktisch gezien niet zoveel verschil uit voor de totale winst lijkt me. En een stuk klantvriendelijker.
En met SWTOR hadden ze ook early access toen, of een code werd gemaild of een diamond case met code/briefje.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:09
https://news.blizzard.com...veloper-update-livestream

Mogelijk dezelfde als de twitch stream die hierboven gelinked is, ik heb hem nig niet gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal hier vast wel op draaien, alleen wellicht niet op high/ultra settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Daar zou ik me niet teveel zorgen over maken.
Geen reden tot upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Speelde de endgame closed beta op mijn 9 jaar oude pc met als enigste redelijk recente hardware mijn rtx2070 en dat speelde gewoon goed dus ik ga er van uit dat de game straks ook lekker draait.
Heb echt heel veel zin om Diablo IV te spelen, de closed beta beviel me al erg goed en daar was nog veel ruimte voor verbetering die we zeker zullen gaan zien denk ik.

Ga met wat vrienden een int clan beginnen die ook tot het eind actief zijn gebleven in DIII
Als er dus hier nog mensen zijn die geen plannen hebben wat clan betreft en denken dat klinkt goed dan ben je altijd welkom straks :). De meeste die ik ken kopen de game voor release zodat ze paar dagen eerder mogen beginnen dus op de dag van release hopelijk al een beetje een draaiende clan als de servers niet net als bij release van D3 denken "ja dikke doei met al die spelers"

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 15:05
jelmerc schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:54:
Ik begrijp dat D4 gamepad controls heeft. Daarmee moet het kunnen. D2R heeft dat ook en werkt perfect bij mij. D3 heeft geen controller optie en werkt niet (standaard).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
The Chosen One schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:57:

ik wou er 2 bestellen, maar in de blizzard store mag ik er blijkbaar maar 1 kopen.
ik wil namelijk 2 van die kaarshouders en dan 1 complete set houden voor de compleetheid en de rest verkopen. of los een kaarshouder kopen.

iemand enig idee of de CE ook buiten de blizzard store verkocht gaat worden?

blijkbaar alleen blizzard store, dus daar maar 1 besteld en zie wel of ik die kaars ooit nog los tegenkom online.

[ Voor 8% gewijzigd door Denniz0229 op 19-12-2022 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Laatst online: 31-07 22:01
hellfighter87 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 12:15:
[...]

Ik denk dat ze het los gettokken hebben zodat je niet hoeft te wachten op die CE doos. Stel je mag op 2 juni beginnen met spelen maar die doos is nog niet opgestuurd lijkt mij dat een probleem?
Dat zou een aanfluiting zijn, een compleet bewijs van onbekwaamheid op gebied van planning en logistiek. Ik koop nu al jaren de CE van Destiny 2. Die is te pre-orderen vanaf oktober ofzo. Ik heb net de update mail gehad dat de productie van de physical goods op schema liggen en ze verwachten dat die voor eind december verscheept worden naar de warehouse en dat ze begin februari verstuurd worden. Doorgaans heb je de CE box een week of 2 voor release van de expansie in huis. En CE is "gewoon" inclusief meest uitgebreide digital edition (dus incl. season pass en alle cosmetics).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CycloneCleaver
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 16:09
Damn, ik zou graag de Ultimate Edition hebben voor de PC, maar het lijkt me ook heerlijk spelen op de bank op de Xbox.

Probleem is nu, dan zou ik het spel twee keer moeten kopen. Nu is dat al vervelend, maar wel begrijpelijk. Echter, moet ik dan ook nog twee keer de ultimate edition kopen, of zou het ook werken als ik hem voor de pc koop, en dan de normale versie voor de Xbox? Ik ben bang dat hij dan de speciale items enz niet mee gaat overnemen.

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 14:49
Van alle games die ik ken die cross-save hebben, hoef je die cosmetics maar 1x te unlocken op je account en maakt het daarna niet meer uit waar je speelt. Lijkt me ook vreemd als dingen ineens verdwijnen nadat je op een ander platform hebt gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
D4 is in tegenstelling tot D3 crossplatform meen ik dus dan is lijkt me het inderdaad (mogelijk) dat je account-bound items overdraagbaar zijn per platfom.

[wishfull thinking]
Alle "first-party" games van MS hebben play-anywhere, mocht de Activision/Blizzard & Microsoft fusie nog op tijd "rond" zijn dan krijgt willicht D4 dit ook. (en mischien komt het zelfs direct in Gamepass)
[/wishfull thinking]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiftace
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
Stefmeister schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 14:19:
D4 is in tegenstelling tot D3 crossplatform meen ik dus dan is lijkt me het inderdaad (mogelijk) dat je account-bound items overdraagbaar zijn per platfom.

[wishfull thinking]
Alle "first-party" games van MS hebben play-anywhere, mocht de Activision/Blizzard & Microsoft fusie nog op tijd "rond" zijn dan krijgt willicht D4 dit ook. (en mischien komt het zelfs direct in Gamepass)
[/wishfull thinking]
Crossplatform spelen, niet saven of wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
Shiftace schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 17:26:
[...]

Crossplatform spelen, niet saven of wel?
Door het "always-online" karakter van Diablo en de (veelal random) generated velden/inhoud lijkt me het technisch geen enkel probleem, het enige wat je per char hoeft te bewaren is je inventory en de completed quests/"game state".

Of het in praktijk ook zo is met diablo 4 is nog onbekend (bij Diablo 2 Resurrected & Diablo 3 in iedergeval niet, maar daar zat geen crossplay in) maar het heeft er wel alle schijn van.

/edit:
Ik lees op https://crossplaygames.com/games/diablo-iv dat Diablo 4 inderdaad ondersteuning heeft voor Cross progression .
Cross save, also known as cross-progression, is the ability to transfer save data between different platforms. For example, if you have a character or have reached a level on a PS4 that you want to play on an Xbox One, you can use cross-save to transfer your progress over.

Cross progression is handy for players who want to be able to pick up their game no matter what platform they're using!

[ Voor 32% gewijzigd door Stefmeister op 20-12-2022 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Het enige jammer aan cross-save is dat je het tweemaal moet aanschaffen, het lijkt me super fijn om te kunnen switchen tussen m'n desktop en Xbox maar ik ben niet van plan om 140 euro uit te geven voor hetzelfde spel op twee platforms. Overwegen jullie dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 16:18

Lapras

Ice beam

stickfiguur schreef op woensdag 21 december 2022 @ 09:22:
Het enige jammer aan cross-save is dat je het tweemaal moet aanschaffen, het lijkt me super fijn om te kunnen switchen tussen m'n desktop en Xbox maar ik ben niet van plan om 140 euro uit te geven voor hetzelfde spel op twee platforms. Overwegen jullie dat wel?
Ik heb het voor D2R toen wel gedaan, zodat ik niet constant de TV bezette. D2R had dan weer geen couch co-op, dus dat is een groot verschil. Ik schaf hem eerst enkel voor de PS aan, wellicht later voor PC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefmeister
Haha nog even terugkomend op de discussie waarom er nu wel of geen game "moet" zitten bij de Collectors Edition. Ik zie nu het markante verschil tussen eerdere jaren. Ze noemen het ook expliciet geen "Collectors edition" maar "Collector's Box" :D

Gezien alle verschillende platformen die het spel ondersteund (tov alleen PC) is het eigelijk allemaal wel logisch verder dat er geen spel bij zit. Je had dan voor past/current gen consoles en pc 4+ versies nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
Stefmeister schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:05:
Haha nog even terugkomend op de discussie waarom er nu wel of geen game "moet" zitten bij de Collectors Edition. Ik zie nu het markante verschil tussen eerdere jaren. Ze noemen het ook expliciet geen "Collectors edition" maar "Collector's Box" :D

Gezien alle verschillende platformen die het spel ondersteund (tov alleen PC) is het eigelijk allemaal wel logisch verder dat er geen spel bij zit. Je had dan voor past/current gen consoles en pc 4+ versies nodig.
Zie ik nu goed in de blizzstore dat de Diablo4 Collectors edition zonder de game zelf is? Damn ik kocht juist de CE boxen omdat ik die combinatie tussen de merch met de CE versie van de game vet vond. Nu is het wel een stuk minder interessant om de CE versie te kopen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Soulizer schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 17:23:
[...]

Zie ik nu goed in de blizzstore dat de Diablo4 Collectors edition zonder de game zelf is? Damn ik kocht juist de CE boxen omdat ik die combinatie tussen de merch met de CE versie van de game vet vond. Nu is het wel een stuk minder interessant om de CE versie te kopen :|
Ik dacht 'dat zal wel niet, toch..?', maar het staat er inderdaad duidelijk:
No Game Included. To purchase a copy of Diablo IV, visit Diablo.com.
Bizar :X (Of moet ik B(l)iz(z)ar(d) zeggen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Hahn schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 17:28:
[...]

Ik dacht 'dat zal wel niet, toch..?', maar het staat er inderdaad duidelijk:

[...]

Bizar :X (Of moet ik B(l)iz(z)ar(d) zeggen?)
Ja dus die ga ik dan ook maar niet meer kopen. Wat een zakkenvullers zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ik vind het ook een beetje karig, een CE zonder de game zelf. Laten we wel wezen, de game zelf is een code voor een bepaald platform, niet meer, niet minder. Bij de Destiny 2 CE's kies je bij aankoop / pre-order simpelweg het platform waarvoor je de game code wil hebben en vanaf daar is het gewoon de reguliere mails die je ook krijgt (met activatie-link) als je een volledig digitale editie koopt.

De Destiny 2 CEs zijn overigens ook zonder game code verkrijgbaar, maar daar moet je even voor zoeken...by default gaan ze er vanuit dat je de game ook wel wil hebben als je de duurste optie kiest...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12
Soulizer schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 18:48:
[...]

Ja dus die ga ik dan ook maar niet meer kopen. Wat een zakkenvullers zo 8)7
Die dingen gaan geld waard worden, zo simpel is dat.

Ik heb behoorlijk wat CE's gehad in het verleden, aantal gingen rustig 5-10x hun waarde, maar vind deze best karig voor een CE. Boekje, muismat, kaarsje.. en dat voor 100 euro :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 17:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

In het verleden vaker CE's gekocht, maar ik doe het niet meer en zeker deze niet. Erg karige CE.
(bij de vorige kreeg je nog een toffe Diablo USB-stick houder en Soulstone USB-stick.)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:47

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

https://nl.hardware.info/...-naar-open-beta-diablo-iv

Er word niks vermeld over een pre order ?

https://www.wowhead.com/d...n-beta-date-reveal-331322

https://www.buffed.de/Dia...-Washington-Post-1410174/ Er staan ook nog artikelen onder, geen link naar de Washington Post.

[ Voor 57% gewijzigd door Pentiummania op 09-02-2023 11:22 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Laatst online: 25-05 21:59
Laten we hopen dat er eindelijk iets komt. De hype is namelijk echt helemaal weg.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Weet iemand of die CE met die usb soulstone nog wat waard is, zit nog nieuw in verpakking nooit wat mee gedaan.
Kan er online niet heel veel over vinden

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Khaelos schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:40:
Weet iemand of die CE met die usb soulstone nog wat waard is, zit nog nieuw in verpakking nooit wat mee gedaan.
Kan er online niet heel veel over vinden
Welke is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
Die scheden met soulstone usb er in

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:23
Die heb ik ook nog liggen :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 20:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik neem aan deze:

Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/gJYE9M7Lkg0j/550x788.jpg

Was zo'n 80-90 euro bij release.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:47

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

zzzzz schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:33:
[...]

Laten we hopen dat er eindelijk iets komt. De hype is namelijk echt helemaal weg.
Geen set items op Launch day, maar later wel maar wanneer dat word weer een groot vraagteken.

https://gamerant.com/diablo-4-item-sets-launch/

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzzzz
Pentiummania schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:21:
[...]
Geen set items op Launch day, maar later wel maar wanneer dat word weer een groot vraagteken.
Ergens eigenlijk wel prima, zeker als de meta hierdoor wat meer open is. D3 was namelijk echt wel heel erg set-meta based.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Gundogan schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 18:24:
[...]

Ik neem aan deze:

[Afbeelding]

Was zo'n 80-90 euro bij release.
Oh lol die heb ik staan :D Even vergeten dat die USB stick daarbij zit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Angeloonie schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:37:
[...]

Oh lol die heb ik staan :D Even vergeten dat die USB stick daarbij zit haha
Hier ook...naast de zwarte CE ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Zarhrezz schreef op maandag 13 februari 2023 @ 18:01:
[...]

Hier ook...naast de zwarte CE ;)
Same hier :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Volgens mij is om/vanaf (?) 6:00 PM nog een Diablo 4 IGN dingetje;

Afbeeldingslocatie: https://www.purediablo.com/wp-content/uploads/2023/02/ign-fan-fest-2023-lineup-1675987682374.jpg.webp

Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BjornE
19 uur!

Samenvatting:

De opening cinematic is getoond waarbij je eigen gecreëerde character de hoofdrol speelt .

En Beta in 2 weekenden: 17-19 maart voor pre orders, weekend er na voor iedereen.

[ Voor 16% gewijzigd door BjornE op 18-02-2023 19:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 17:13

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vkt8u0HZ9am152hb4cREKTiwdaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wAjA571lfjQq7NANCTVuXaCk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:05
Nog een klein maandje tot de early access beta. Ik ben benieuwd :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zzzzz
BjornE schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:16:
19 uur!
Beta in 2 weekenden: 17-19 maart voor pre orders, weekend er na voor iedereen.
Gewoon een ouderwetse demo dus, eerst kijken en dan kopen _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bartholomeo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 20:19
zzzzz schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:30:
[...]

Van mij mogen ze terug demo's van games maken. Een demo-cd bij een magazine betekende een weekend plezier. :z

16 x sunpower 430wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BjornE
zzzzz schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:30:
[...]

Demo tot level 25, in Fractured Peaks. Je kan je progressie van het ene weekend meenemen naar het andere.

Weet niet of het daarmee hetzelfde is als de “persdemo” en of je dan weer alleen rogue, wizard en barb kan spelen. Hoop op necro.

28/2 weer dev stream
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D49Mmo0gNkTs2vt1LGhI-Cb8np0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/waQat14lnYB1BpttpNhMbRwe.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door BjornE op 19-02-2023 15:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik skip sowieso de pre-order weekend.

Heb de game ook nog niet pre-ordered want ben echt een beetje mijn vertrouwen in blizzard kwijt. Al hebben ze WoW met dragonflight een heel stuk beter gemaakt. D4 heeft mij nog niet overtuigd. Als ik bedenk hoe veel tijd ik in D3 had en hoe vet ik D2 vond ben ik nu met D4 toch erg sceptisch. Kijk bijv meer uit naar Path of Excile 2.

Maar hou dit zeker in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Beta-weekend is leuk voor de hype; ik verwacht niet heel veel wijzer te gaan worden over mid/endgame zaken, zeker als ik kijk naar de D3 beta. Ga er wel voor zitten, wordt mijn eerste Diablo op console. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Hier staat nog meer toelichting: https://news.blizzard.com...o-the-diablo-iv-open-beta
During both the Open Beta and Early Access weekends, players will be able to intimately explore the early game of Diablo IV. This includes a first taste of the campaign via the Prologue and the entirety of Act 1. The first zone, Fractured Peaks, is yours to navigate as you please—stampede through the rugged landscape and cut down demons.

For the Open Beta and Early Access weekends, your character can only level up to Level 25, but you’re welcome to continue ripping through demons until the Open Beta ends
M.a.w. vergelijkbaar met de D3 bèta. Alleen was die tot level 11 oid, en zelfs dat heb ik uren gespeeld, totale speeltijd was iets van 2 uur per character, en dan ging je nog min-maxen ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Ik moet wel zeggen de graphics van D4 en de wereld ziet er erg vet uit. Alleen zijn alle laatste blizzard games allemaal geen succes, alhoewel dragonflight wel weer een vette uitbreiding is. Ben benieuwd hoe D4 gaat uitpakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:13
Soulizer schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:27:
Ik moet wel zeggen de graphics van D4 en de wereld ziet er erg vet uit. Alleen zijn alle laatste blizzard games allemaal geen succes, alhoewel dragonflight wel weer een vette uitbreiding is. Ben benieuwd hoe D4 gaat uitpakken.
Wat is allemaal geen succes dan de laatste paar jaar? DF zoals je juist noemt doet het erg goed, HS lijkt het gewoon goed te doen, WoW Classic lijkt ook iedere release een enorm succes te zijn. Diablo 2: Resurrected was een grote hit. Overwatch 2 kan ik niet beoordelen, want ik speel dat totaal niet, net als Diablo Immortal, want hier niet beschikbaar op een normale manier. Maar ik hoor redelijk goede cijfers over die 2 games.

Neemt natuurlijk niet weg dat Blizzard met WoW:BFA en WoW:SL niet de beste heeft afgeleverd en ook het WC:Reforged moet uiteraard genoemd worden in het rijtje tegenvallers. Maar om nu zeggen dat alles wat Blizzard de laatste tijd gedaan heeft geen succes is kan je denk ik niet zeggen. Juist de laatste 2 jaar lijkt eigenlijk iedere release gewoon een goede te zijn, terwijl juist de periode daarvoor daarvoor een mindere lijkt te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Kan niet wachten!
Begreep dat wanneer je het spel koopt je op meerdere consoles kan spelen.

Dat word kopen op de pc en spelen op de PS5 dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
alexsdam schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:51:
Kan niet wachten!
Begreep dat wanneer je het spel koopt je op meerdere consoles kan spelen.

Dat word kopen op de pc en spelen op de PS5 dan.
Dat is me niet helemaal de juiste interpretatie van de feiten. Je hebt "cross progression" ofwel je kan op de verschillende platforms "verder" spelen (met je characters). Om dit echter te kunnen doen moet je wel voor elk platform het spel kopen. Om op zowel pc als ps5 te kunnen spelen moet je het dus 2x aanschaffen.

(tenzij je de console versie naar je pc gaat streamen oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Ah dat is ruk zeg, maar ergens misschien wel logisch.
Dan denk ik dat het PC word voor mij, speelt toch fijner met een muis en toetsenbord wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Heb D2 en D3 altijd met muis en toetsenbord gespeeld, misschien kies ik voor de bèta wel juist PS5 om eens te proberen.

Controller op pc zou uiteindelijk altijd nog kunnen als het goed bevalt, mits daar support voor komt. De prijs op pc zal wel lager liggen, dus waarschijnlijk wordt het gewoon de pc versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
Soulizer schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:27:
Blizzard games zijn de enige die ik gewoon blind zonder review koop, altijd hoge kwaliteit, ontzettend veel replay value en lange ondersteuning met updates etc voor hun games.
Is altijd wel veel gezeik over dat het vroeger allemaal beter was bij blizzard, maar je kan niet eeuwig dat niveau aanhouden wat ze op hun peak hadden. Destijds hadden ze naar mijn mening een paar van de beste games ooit uitgebracht met WC 3 , Starcraft 2 en WoW. Diablo 2 valt natuurlijk ook nog in dat rijtje en Diablo 3 was ook gewoon rete goed, enkel WC3 reforged was wat matig, maarja dan heb je het over een remake.

Denk wel dat ik de beta skip als ik me in kan houden zodat ik gewoon fresh kan beginnen bij release:)
Maar ontzettend veel zin in deze game

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
MeanGreen schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:20:
Heb D2 en D3 altijd met muis en toetsenbord gespeeld, misschien kies ik voor de bèta wel juist PS5 om eens te proberen.

Controller op pc zou uiteindelijk altijd nog kunnen als het goed bevalt, mits daar support voor komt. De prijs op pc zal wel lager liggen, dus waarschijnlijk wordt het gewoon de pc versie.
Heb jarenlang diablo 2 en 3 exclusief met toetsenbord en muis gespeeld. 2 jaar geleden dan toch maar eens de consoleversie gekocht van diablo 3, en nu wil ik niets anders meer dan gamepad controls. Zal je verbazen hoeveel beter het speelt met een controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:21
Krimglas schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:33:
[...]

Heb jarenlang diablo 2 en 3 exclusief met toetsenbord en muis gespeeld. 2 jaar geleden dan toch maar eens de consoleversie gekocht van diablo 3, en nu wil ik niets anders meer dan gamepad controls. Zal je verbazen hoeveel beter het speelt met een controller :)
Ben het gedeeltelijk met je eens. Het spelen is heerlijk maar de menu's zijn niet geweldig met een controller.

Hoop dat mijn 1070 Diablo 4 nog fatsoenlijk kan draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Stylze schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:23:
[...]

Blizzard games zijn de enige die ik gewoon blind zonder review koop, altijd hoge kwaliteit, ontzettend veel replay value en lange ondersteuning met updates etc voor hun games.
Is altijd wel veel gezeik over dat het vroeger allemaal beter was bij blizzard, maar je kan niet eeuwig dat niveau aanhouden wat ze op hun peak hadden. Destijds hadden ze naar mijn mening een paar van de beste games ooit uitgebracht met WC 3 , Starcraft 2 en WoW. Diablo 2 valt natuurlijk ook nog in dat rijtje en Diablo 3 was ook gewoon rete goed, enkel WC3 reforged was wat matig, maarja dan heb je het over een remake.
Dat is ook lang mijn mening geweest, maar met de toch wel grote missers zoals Overwatch 2, Diablo Immortal en daarnaast de extreem problematische omgangsvormen op de werkvloer en de verantwoordelijken die deels in bescherming worden genomen heeft het bedrijf de laatste jaren geen goed gedaan.

Ik verwacht veel van D4, maar preorderen van een digitaal product is commercieel leuk bedacht, maar onzin omdat digitale exemplaren niet uitverkocht kunnen zijn. Tel daarbij de, naar mijn mening, belachelijke meerprijs voor de preorder bonussen en ik wacht wel mooi tot de release. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
Stylze schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:23:
[...]

Is altijd wel veel gezeik over dat het vroeger allemaal beter was bij blizzard, maar je kan niet eeuwig dat niveau aanhouden wat ze op hun peak hadden.
Niveau aanhouden is 1 ding, maar hun laatste 5 releases zijn toch echt wel -complete- missers geweest die niemand zou gespeeld hebben als er geen blizzard stempel op stond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
Ik denk dat wat Blizzard nu doet met hun zogenoemde Collectors Editie zonder spel de plank behoorlijk mis slaat.
Ik ben altijd fan geweest van Diablo en andere titels van Blizzard maar heb het idee dat het bedrijf doorgeslagen is met zoveel mogelijk geld te verdienen in plaats van kwaliteit te leveren, ze krijgen de EA-games streken.

Ik zal er ook bij toevoegen dat dit de eerste keer zal zijn dat ik geen Diablo titel zal kopen (nee Immortal zie ik niet als een Diablo spel)

[ Voor 17% gewijzigd door Markozv op 20-02-2023 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Heb de game al (lang) gekocht.
Maar iemand nog een early release code over toevallig? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Krimglas schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:03:
[...]

Niveau aanhouden is 1 ding, maar hun laatste 5 releases zijn toch echt wel -complete- missers geweest die niemand zou gespeeld hebben als er geen blizzard stempel op stond.
Welke 5?

Voor mij word Diablo gewoon weer een must-buy.
Daar is plezier voor mij wel gegarandeerd.

Overigens kun je je afvragen of Immortal wel zo'n misser is. Ja, vanuit ons perspectief.
Maar vanuit business perspectief durf ik dat wel te betwijfelen. Eind januari werd nog melding gemaakt dat er circa 100 miljoen USD aan omzet is gegenereerd.
Alleen in de eerste maand is er voor 42.5 miljoen USD aan in-game uitgaven gedaan.

[ Voor 40% gewijzigd door alexsdam op 20-02-2023 15:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krimglas
Immortal, het spel dat van de grond af gemaakt is om zoveel mogelijk geld uit gokverslaafden te persen, DAT is jouw argument dat Blizzard niet zo slecht is als mensen beweren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Krimglas schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:22:
Immortal, het spel dat van de grond af gemaakt is om zoveel mogelijk geld uit gokverslaafden te persen, DAT is jouw argument dat Blizzard niet zo slecht is als mensen beweren :?
Of even lezen wat ik zeg.
Ik geef toch echt duidelijk aan dat het vanuit ons perspectief een misser is. Maar vanuit een business perspectief verre van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
alexsdam schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:25:
[...]

Of even lezen wat ik zeg.
Ik geef toch echt duidelijk aan dat het vanuit ons perspectief een misser is. Maar vanuit een business perspectief verre van.
Ik had het graag gespeeld

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Ik heb ook een poging gewaagd. En vond het best leuk ook.
Tot je op het end-game punt komt en zonder geld te spenderen het eigenlijk niet mogelijk is echt verder te komen.
Maar bedoelde meer te zeggen dat "misser" nogal onderhevig aan interpretatie is. Denk dat Blizzard het alles behalve een misser vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
Krimglas schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:03:
[...]

Welke 5 releases hebben we het dan over? En wat zijn de criterea om te bepalen wat al dan niet een 'misser' is.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennism op 20-02-2023 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
Dennism schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:35:
[...]

Welke 5 releases hebben we het dan over?
Diablo immortal, WC3 remake, overwatch 2 zijn de 'echte' standalone games. Verder zijn er de recente heartstone en WoW expansions.

Maar dit is geen discussie die ik ga voeren met iemand die gemarkeerd staat als Blizzard fanboy :p. Ikzelf ben enkel diablo fan, absoluut geen blizzard fan.

[ Voor 20% gewijzigd door Krimglas op 20-02-2023 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Krimglas schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:40:
[...]

Diablo immortal, WC3 remake, overwatch 2 zijn de 'echte' standalone games. Verder zijn er de recente heartstone en WoW expansions.
WC3 geef ik je, Overwatch 2 hoor ik echter goede verhalen over (maar ik speel het niet, dus kan die niet 100% beoordelen), Diablo Immortal is volgens mij uiterst succesvol, net als Hearthstone dat nog altijd zeer succesvol is. WoW was inderdaad ook wat hit en miss, met BFA en SL die in het begin zeer positief ontvangen werden, maar uiteindelijk toch wat teleurstelden over de gehele expansion gezien.

Kijk je echter naar Dragonflight lijkt dat juist een zeer succesvolle launch te zijn, net als bijvoorbeeld WoW classic en daar de expansions.

Nee, als ik kijk naar de 'missers' in deze lijstjes, denk ik dat alleen Reforged er echt uitspringt. Met daarachter WoW: BFA en WoW: SL (maar die zijn denk ik uiteindelijk nog altijd vrij succesvol geweest voor Blizzard).
Maar dit is geen discussie die ik ga voeren met iemand die gemarkeerd staat als Blizzard fanboy :p. Ikzelf ben enkel diablo fan, absoluut geen blizzard fan.
Hoe bedoel je dit? Komt nogal op de man spelend over zo in plaats van op de inhoud.

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 20-02-2023 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Dennism schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:44:
[...]

Hoe bedoel je dit? Komt nogal op de man spelend over zo in plaats van op de inhoud.
Welja, het staat meteen onder je nickname? Dan is het toch niet vreemd om te veronderstellen dat een discussie met jou voeren over Blizzard niet bepaald constructief gaat zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennism
Krimglas schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:50:
[...]

Welja, het staat meteen onder je nickname? Dan is het toch niet vreemd om te veronderstellen dat een discussie met jou voeren over Blizzard niet bepaald constructief gaat zijn?
En waarom niet? Enkel omdat ik in het verleden gepost heb ik Blizzard gerelateerde onderwerpen, waarbij schijnbaar die posts over het algemeen goed gewaardeerd worden door de Tweakers bezoekers?

Ik zou niet weten waarom daar uit zou blijken dat er geen contructieve discussie mogelijk is. Een kromme gedachtengang naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennism schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:56:
[...]

En waarom niet? Enkel omdat ik in het verleden gepost heb ik Blizzard gerelateerde onderwerpen, waarbij schijnbaar die posts over het algemeen goed gewaardeerd worden door de Tweakers bezoekers?

Ik zou niet weten waarom daar uit zou blijken dat er geen contructieve discussie mogelijk is. Een kromme gedachtengang naar mijn mening.
Moet je nagaan wat er met mij zal gebeuren :+

Maar ik kijk uit naar de open beta. Ben erg benieuwd naar hoe het mij gaat bevallen. Heb mezelf er expres niet erg mee bezig gehouden - zodat ik het zelf kan gaan ervaren en proberen. Dat Diable IV er gaat komen is eigenlijk wel een zekerheid.

[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 20-02-2023 19:13 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik heb hem via een omweg op m'n telefoon weten te installeren en diverse character tot +/- lvl 50 geleveld zonder er ook maar een euro aan uit te geven.
Gewoon vermakelijk (telefoon) spel om af en toe even te doen. Op vakantie of uurtje in bad ofzo 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
Dennism schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:56:
[...]

Hij geeft ook zelf aan " absoluut geen fan" te zijn van Blizzard.
Verhaal van de pot verwijt de ketel zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
alexsdam schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:52:
[...]

Hij geeft ook zelf aan " absoluut geen fan" te zijn van Blizzard.
Verhaal van de pot verwijt de ketel zeg maar.
Ik maak er dan ook niet mijn hele online leven over ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:43
..pre-order geplaatst hoor!
Doe dat doorgaans nooit maar het vervolg op één van de weinige games die mij al 10 jaar kan vermaken verdient dat wel.
Was er al wat meer bekend over de Season Battle Pass ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
Ik kan niet wachten op de open Beta. Aan de ene kant niet gek dat spellen duurder zijn geworden. Aan de andere kant, wellicht worden er ook mee copys verkocht. Ik zal hem toch waarschijnlijk wel kopen :) .
Lijkt het er op dat er een betaalde season pass of iets dergelijks komt.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:43
Daniel. schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:17:
Lijkt het er op dat er een betaalde season pass of iets dergelijks komt.
Dat is idd wel duidelijk 8)
Er worden drie versies van D4 verkocht, in twee van die edities is de battle pass inbegrepen.
Los gaat die 10,- kosten en voor zover we weten hebben deze alleen cosmetische items als rewards staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
PepieNL schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:14:
..pre-order geplaatst hoor!
Doe dat doorgaans nooit maar het vervolg op één van de weinige games die mij al 10 jaar kan vermaken verdient dat wel.
Was er al wat meer bekend over de Season Battle Pass ?
Wat bekend is over de Battle Pass is dat er cosmetics in zitten, maar ook XP boosts en wat andere perks. Maar: die zullen niet enkel voor betalende battle pass spelers beschikbaar zijn, om zo geen Pay2win te creëren. M.a.w. iedereen kan die rewards krijgen, en niemand kan hier eerder bij dan een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt dat is confirmed. (maar ik hou het onder voorbehoud... confirmed untill it changes :P ) Alles in de battlepass voor geld is cosmetic. de bonussen die game impact hebben zouden allemaal in het free battlepass zitten.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• internaut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ziet er top uit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefmeister
Ik ben van de week toch maar overstag gegaan om een (pre)order te plaatsen. Tijdens het “open” beta weekend ben ik verhinderd en heb toch iets te veel jeuk om het spel uit te proberen. Na de beta besluit ik wel of ik de pre-order laat staan / annuleer. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Ricmaniac schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:17:
[...]

Oeeeh nice! dit kriebelt me toch wel een beetje op de juiste plekken haha
Absoluut.
Nog wat maanden wachten en de grind kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Laatst online: 22-08 21:37
Maar eens een beetje inlezen voor Diablo IV en dan maar een preorder als de game boeit voor zeg 20 tot 50 uur is het de prijs wel waard. Zijn er nog Nederlandstalige discords voor Diablo?

• alexsdam
Ik hou het bij een normale versie. Hoef geen open beta te spelen, neemt voor mij juist plezier bij de echte release weg

Zie overigens wel dat ik precies vanaf release datum 3 weken op vakantie ga, Lekker dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
zooo toch maar weer een preorder gedaan. Ziet er allemaal retegoed uit. Kom maar met die Beta :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jeroentje1981 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:22:
Maar eens een beetje inlezen voor Diablo IV en dan maar een preorder als de game boeit voor zeg 20 tot 50 uur is het de prijs wel waard. Zijn er nog Nederlandstalige discords voor Diablo?
Diablo heeft - als je seasonal content meerekent - honderden en in mijn geval duizenden uren aan content. Dus 20 tot 50 uur ga je er zeker uithalen hoor. Tis ook maar net hoe fanatiek je bent natuurlijk qua minmax etc.

Hier ook de pre-order van 100 euro gedaan. Diablo blijft mijn favo Blizzard game en de promo's zijn veelbelovend tot nu toe :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan1232
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09-09 10:43
Is er al iets bekend over cross-play met PC-Playstation? Lees online alleen maar dat PC-XBOX bevestigd is.
Pagina: 1 ... 6 ... 213 Laatste