Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 13:21
Idem hier. Ben zeer benieuwd, 11 oktober begint het

Edit: Geen idee wat de exacte criteria zijn maar ik heb onnoemelijk veel uren in d2(lod) / d3 en d2:R zitten. Recente seizoenen d3 niet meer gespeeld maar wel heel actief d2:R pre-season en season 1

[ Voor 66% gewijzigd door Phaex op 27-09-2022 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:16

tha_crazy

Mafketel

MeanGreen schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 20:04:
[...]

Nice, gefeliciteerd denk ik :)

Vraagje, hoeveel van de 'endgame' Diablo games heb je de afgelopen periode gespeeld? Aangezien dat werd genoemd als een duidelijke factor?
Ik speel elk season van d3 wel, beetje ongeveer tot paragorn 800 vaak (gr 90-100 ofzo)
Dus ook het huidige season, momenteel iets van 600.

d2(r) telde ook mee, maar die speel ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot op heden geen beta invite mogen ontvangen. Heb eigenlijk ook niet per se de illusie er eentje te gaan ontvangen. :) Ben zeer benieuwd naar jullie eerste ervaringen, als het zo ver is! :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-07 17:57
ik heb ook een mogen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Ik zit er ook bij :D

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-07 10:51
Hier ook geen invite. Van wat ik ervan zie is het duidelijk dat het gewoon at random is en dat endgame / verleden niet relevant is.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-07 01:16

Yor

Yor1313#2571

Neles7 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:44:
Hier ook geen invite. Van wat ik ervan zie is het duidelijk dat het gewoon at random is en dat endgame / verleden niet relevant is.
Zou het niet gewoon kunnen dat ze kijken hoeveel complete seasons je hebt gedaan? Dus max stashtab etc etc?

http://yor.minitroopers.com

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-07 12:23
Aan de ene kant is feedback van ervaren en minder ervaren speler relevant, maar als ze nu echt willen focussen op de balance en hoe snel mensen progress maken die ervaring hebben zou het te verklaren zijn dat ze daar specifiek naar vroegen in het filmpje en het artikel.
Misschien een mix van een groot gedeelte ervaren spelers en een kleiner percentage uit de meer casual groep?
Yor schreef op woensdag 28 september 2022 @ 05:07:
[...]

Zou het niet gewoon kunnen dat ze kijken hoeveel complete seasons je hebt gedaan? Dus max stashtab etc etc?
sowieso niet want ik heb meer dan 20 seizoenen complete :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• basketnoobj3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-04 12:06
Invite ontvangen! Veel D3 gespeeld laatste seizoen, eigenlijk geen D2R laatste paar maanden meer

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-07 21:51
Hier ook een invite gekregen. Laatste 3 seasons best veel gespeeld (100+ uur per season). Verder geen D2R gespeeld. Van de mensen die ik ken speel ik by far het meeste D3 en de rest heeft geen invite ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Yor schreef op woensdag 28 september 2022 @ 05:07:
[...]

Bijna elk seizoen gespeeld. Van de laatste 3 seizoenen 3x 135+ gehaald solo. Altijd wel para 1k+.

De enige die ik ken met een invite in mijn spelerskring is de persoon die praktisch altijd stopt op gr100 en elk seizoen en overall de minste speeltijd heeft.

Ook als ik hier een paar comments terug lees van iemand die max 200 uur in d3 heeft zitten en amper endgame kent zegt dat mij genoeg dat het gewoon random is.

Begrijp mij niet verkeerd, ik gun iedereen zijn/haar invite maar het blizzard moet zeggen we selecteren op basis van endgame ervaring om vervolgens at random invites te versturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrMacabre
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11-2023
Ook eentje ontvangen :D.
Is dit al niet de NDA breken? :p

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07 11:05
Heb ook een invite gekregen, laatste tijd veel Diablo 2 en infinite gespeeld, paar uurtjes 3. Heel blij mee maar ben totaal geen ervaren endgame speler dus slaat eigenlijk nergens op dat ik een invite heb.

Maar ik klaag niet :P
@alleluckyones: :) staat hij ook al "klaar" in de launcher of hebben jullie enkel en alleen een mailtje ontvangen? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

RustStorm schreef op woensdag 28 september 2022 @ 21:03:
@alleluckyones: :) staat hij ook al "klaar" in de launcher of hebben jullie enkel en alleen een mailtje ontvangen? :)
Alleen een mailtje waarin je je inschrijving moet bevestigen.
Denk dat het nog wel 1-2 weken duurt
DrMacabre schreef op woensdag 28 september 2022 @ 17:47:
Ook eentje ontvangen :D.
Is dit al niet de NDA breken? :p
Zolang er geen inhoudelijke data wordt gedeeld (screenshots/videos/etc) denk ik het niet.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
tha_crazy schreef op donderdag 29 september 2022 @ 09:26:
[...]

Alleen een mailtje waarin je je inschrijving moet bevestigen.
Denk dat het nog wel 1-2 weken duurt

[...]

Zolang er geen inhoudelijke data wordt gedeeld (screenshots/videos/etc) denk ik het niet.
Sterker nog, het is een mailtje waarmee je bent uitgekozen om je in te kunnen schrijven, waarna je een kans hebt om uitgekozen te worden :p
Ik heb em ook gehad en had dat deel eerst ook niet helemaal goed gelezen.
If you received an invite from us, complete the sign-up below for a chance to enter a confidential Diablo IV Beta test.

Specific players have been invited based strictly on their gameplay in existing Diablo games, so please do not share this link or screenshots in any way. Sharing or submitting this form without an invite will lock the account out of future Betas and risk further account actions.

To proceed on PC, select the "Battle.net" option and submit. For console play, you’ll need to link your Battle.net account with a Microsoft account, a PlayStation account, or both to enable play on that platform. Console play will automatically grant PC access as well.

[ Voor 38% gewijzigd door toolkist op 29-09-2022 10:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-07 01:02

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
(jarig!)
Ppffff honderden uren in D3 en D2 en niets :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

toolkist schreef op donderdag 29 september 2022 @ 10:41:
[...]

Sterker nog, het is een mailtje waarmee je bent uitgekozen om je in te kunnen schrijven, waarna je een kans hebt om uitgekozen te worden :p
Ik heb em ook gehad en had dat deel eerst ook niet helemaal goed gelezen.

[...]
Dat is nogal een nuance inderdaad... Haha, dus iets voorhouden en dan misschien ook gewoon weer voor je neus weghalen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gister mail gekregen dat de Closed Beta is begonnen, client gedownload en de eerste levels gespeeld. Veel lag maar dat was wel te verwachten. Scherm is watermarked, dus screenshots zijn heel snel te herleiden naar een specifieke player/account.

Kan er verder niks over delen ivm de NDA.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
RustStorm schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:22:
[...]

Dat is nogal een nuance inderdaad... Haha, dus iets voorhouden en dan misschien ook gewoon weer voor je neus weghalen. :+
Heb gisteravond toch m'n invite gekregen en een maatje van me ook.
In de voorwaarden staat dat je op console met huisgenoten co-op mag spelen, heb eigenlijk geen idee of dat in de PC versie er ook al in zit (vanavond es kijken) maar ik hoop van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-07 21:51
Hier ook de closed beta gisteren gedownload. Helaas na het klikken op "start game" constant connection error, dus nog niet kunnen spelen. Vanavond nieuwe poging.
In de voorwaarde voor de PC versie staat dat je geen andere mag laten spelen en er staat verder niks over co-op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-07 08:26
NL-RaVeR schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:17:
Hier ook de closed beta gisteren gedownload. Helaas na het klikken op "start game" constant connection error, dus nog niet kunnen spelen. Vanavond nieuwe poging.
In de voorwaarde voor de PC versie staat dat je geen andere mag laten spelen en er staat verder niks over co-op.
Wel fijn dat ze de connection error feature uit D3 ook in D4 gestopt hebben. Voelt het toch weer wat meer bekender aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik kwam na de intro cinematic in het character creation scherm, van daaruit wilde ik een game starten. Dat ging niet. Game gesloten en opnieuw gestart, ineens een ander menu met 10/10 characters aangemaakt, allemaal van pogingen een game te starten vanuit de character creation. Vanuit het "reguliere" menu kon ik wel beginnen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

https://www.twitch.tv/demonhunterclub

Voor zolang die nog niet offline is gehaald.
Iemand is de BETA aan het streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:23:
[...]

Heb gisteravond toch m'n invite gekregen en een maatje van me ook.
In de voorwaarden staat dat je op console met huisgenoten co-op mag spelen, heb eigenlijk geen idee of dat in de PC versie er ook al in zit (vanavond es kijken) maar ik hoop van wel.
Nice! Hoop dat het bevalt en dat het lukt er nog een hele hoop bugs uit te vissen. :) no pressure... ;)

Allen die de invite hebben: go go go go! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:22

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ten tijde van de Diablo III closed beta was er een sharing programma opgezet hier op Tweakers (onder andere door mijzelf). Daarbij konden gebruikers inloggen op de Battlenet accounts van diegene en zo een paar uur spelen waarna het wachtwoord weer werd veranderd.
Dat waren natuurlijk andere tijden en ik kan mij niet herinneren dat er een (zichtbare) watermark aanwezig was in de beta.

Helaas heb ik tot op heden geen invite mogen ontvangen, maar wel naarstig op zoek naar een beetje look en vooral feel van de game.

Ik weet niet wat de terms and conditions hierover zeggen ( zijn die uberhaupt inzichtelijk zonder dat je aan de beta meedoet?) en of mensen open staan om iets soortgelijks op te zetten. Mochten mensen dit willen dan kan ik wel kijken of ik mijn oude spreadsheets uit het vet kan halen en hou ik mij natuurlijk aanbevolen om zelf mee te doen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Leeghoofd21 op 19-10-2022 15:23 ]

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 11:44
tha_crazy schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:59:
https://www.twitch.tv/demonhunterclub

Voor zolang die nog niet offline is gehaald.
Iemand is de BETA aan het streamen
Offline inmiddels, maar fragmentje rogue gameplay staat nog wel op Reddit:

https://www.reddit.com/r/...gameplay_twitch_reupload/

(en in de comments ook een link naar de volledige video's)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 19-10-2022 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
Leeghoofd21 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:22:
Ten tijde van de Diablo III closed beta was er een sharing programma opgezet hier op Tweakers (onder andere door mijzelf). Daarbij konden gebruikers inloggen op de Battlenet accounts van diegene en zo een paar uur spelen waarna het wachtwoord weer werd veranderd.
De kans is groot dat in de voorwaarden is opgenomen dat het delen van je account niet is toegestaan, bij een aantal games weet ik zeker dat dit zo is. Daarnaast neem je een groot risico, want als iemand toch lekt via jouw account heb je ook kans op grote problemen.

Met je account kunnen ze neem ik aan toch ook op al je games inloggen en daar ook ongein uithalen. Ik zou het niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelmb
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Leeghoofd21 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:22:

Ik weet niet wat de terms and conditions hierover zeggen ( zijn die uberhaupt inzichtelijk zonder dat je aan de beta meedoet?) en of mensen open staan om iets soortgelijks op te zetten. Mochten mensen dit willen dan kan ik wel kijken of ik mijn oude spreadsheets uit het vet kan halen en hou ik mij natuurlijk aanbevolen om zelf mee te doen :)
Dit is niet toegestaan in de terms and conditions. Het zou me verbazen als iemand zijn account gaat uitlenen aan vreemden op dit moment want ik vermoed dat blizzard je hele account met games gewoon verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
Voor wie nieuwsgierig is naar de beta en zelf niet kan kijken is hier wat gameplay te downloaden:

https://gofile.io/d/Pfmctb

Ziet er een stuk minder saai uit dan de alpha gameplay, al blijft de hele sfeer van de game wel een beetje duister zoals in D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-07 10:30

Tys

Ik heb inmiddels ook twee weken toegang, maar het is simpelweg niet leuk. Aan de lopende band foutmeldingen ("connection error", "data retrieval error"), erg veel lag en het voelt allemaal stroperig aan. Het watermerk er doorheen is ook vrij irritant. Maar goed, al met al hooguit 20x enkele minuutje opgestart. Genoeg om een mooie enquête van Blizzard te ontvangen (ook met watermerken overigens) met allerlei vragen over mijn ervaring.

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wentelteef
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2023
Nu een anderhalve week gespeeld. Net 100 aangetikt. Spel speelt prima, endgame heeft nog wel wat aandacht nodig. Vooral de dungeons, teveel backtracking, te weinig mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ben toch wel benieuwd naar de game. Gewoon zin om een character op te gaan bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
Lasteraar schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:22:
Ben toch wel benieuwd naar de game. Gewoon zin om een character op te gaan bouwen
Heb hetzelfde. Ben wat terughoudend vanwege de reputatie die Blizzard Activision heeft in het omgaan met medewerkers, maar puur op de game krijg ik er wel zin in.

De laatste video's van IGN geven het gevoel dat ze op de goede weg zijn https://www.youtube.com/c/IGN/search?query=diablo%20iv en ook de artikelen van Wowhead die alle details hebben uitgeplozen en samengevat https://www.wowhead.com/guides/diablo-iv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wentelteef schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:01:
Nu een anderhalve week gespeeld. Net 100 aangetikt. Spel speelt prima, endgame heeft nog wel wat aandacht nodig. Vooral de dungeons, teveel backtracking, te weinig mobs.
Als ik dit dan lees wil ik ook echt Alpha access XD maar aan de andere kant is het maar goed denk ik voor mij om niks te spelen en lekker te wachten tot het daadwerkelijk uit komt om de "juiste" versie van de game te spelen en zo compleet mogelijke ervaring.

Maar welke class heb je naar 100 gelevelt en hoe speelde die class? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wentelteef
Ricmaniac schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:13:
[...]

Als ik dit dan lees wil ik ook echt Alpha access XD maar aan de andere kant is het maar goed denk ik voor mij om niks te spelen en lekker te wachten tot het daadwerkelijk uit komt om de "juiste" versie van de game te spelen en zo compleet mogelijke ervaring.

Maar welke class heb je naar 100 gelevelt en hoe speelde die class? :)
Sorceres naar 100, nu een rogue op 70. Sorceres speelt leuk (alle drie de specs) maar voelt af en toe qua movement nog wat traag aan tov van de rogue die ik nu speel. De rogue speelt echt heel rap (meerdere mobility skills) en geeft je echt die d3 combat feel. De rest van de classes spelen eigenlijk qua tempo een beetje hetzelfde. Barb en Druid zijn bizar sterk op max level. Balance is echt nog een issue maar dat is logisch aangezien we gewoon nog in een alpha zitten.

Er is heel veel variabilty qua skills en paragonboards dus er zijn veel builds die werken. Ik heb echter nu al de meta ontdekt voor beide classes en dat komt eigenlijk toch weer neer op een core-skill optimalizeren met je legendary powers en deze vervolgens non stop rammen :) (wat mijn inziens geen probleem is). Dus ja, je kan allerlei specs spelen en het spel ook daadwerkelijk completen met elk van deze specs. Ik denk echter dat voor de grote meerderheid het toch copy-paste is van een maxroll guide en de meta spelen wordt.

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
MeanGreen schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:50:
Ziet er een stuk minder saai uit dan de alpha gameplay, al blijft de hele sfeer van de game wel een beetje duister zoals in D2.
Qua sfeer ziet het er prima uit, maar het voelt inderdaad heel traag aan. Totaal niet de action-packed fun die bij Diablo 3 te vinden was. Natuurlijk wil men bij Diablo 4 graag wat meer old-school, maar als ik zo deze videos bekijk vraag ik me af of ik hier nog het geduld voor heb.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanGreen
Nog 2 dagen dan zijn de Game Awards waarop volgens de geruchten meer bekend zal worden. Het schijnt ook dat de NDA voor journalisten morgen (7 december) afloopt en dat we hopelijk meer details krijgen rondom de release en open beta.

https://www.windowscentra...rders-going-live-december
What you need to know
Diablo 4 is the next installment in the legendary action RPG series from Blizzard.
A rumor over the summer suggested that Diablo 4 may be getting revealed at The Game Awards in December, and we now have some tentative corroboration.
Reported on the XboxEra podcast and corroborated by our own sources, it seems Diablo 4 could be targeting an April-June 2023 launch window.
The game should go live for preorder during The Game Awards 2022 if the rumors are correct, alongside various digital editions and a premium collector's edition with some rather fiery goodies.
UPDATE (DEC 2, 2022): LAUNCH DATE SHIFT?
Reports from Insider Gaming suggest that journalists and influencers have been given access to the game early, with a preview embargo set for December 7 ahead of the December 8 game awards. Insider Gaming also confirmed our report below that The Game Awards will play host to a range of Diablo 4 announcements, most likely the launch month, the collector's edition (which has some kind of candle, if my rumors are accurate), as well as early-access to an open beta slated for February 2023.

Additionally, I've heard the earlier reported April 2023 launch date for Diablo 4 might have represented the earlier end of a launch window, with some recent rumors I've received suggesting the launch date could in fact be June 2023. It seems that either way, we'll be playing Diablo IV before the summer at this rate. It seems the open beta that was previously listed for February may have also shifted with this small delay. We'll most likely find out more at The Game Awards on December 8.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MeanGreen
De releasedatum lijkt gelekt te zijn: https://gameliner.nl/nieu...tum-diablo-4-gelekt/44006
Diablo® IV ➡️ Release Date: June 5, 2023 23:00:00 (Size: 80GB) | XBOX
Dit heeft korte tijd in de Microsoft store gestaan, vermoedelijk de tijd in de VS waardoor we "hier" op 6 juni mogelijk kunnen starten. Ik weet niet of ze iets gaan doen met early access bij een bepaalde editie of preorder.

Jammer dat het geen april meer is, maar prettig dat er een concrete datum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
MeanGreen schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:31:
Jammer dat het geen april meer is, maar prettig dat er een concrete datum is.
Ik vind dit ook best opvallend ver weg nog. De Open Beta zal er dan ook pas in februari aan komen?
Zou de feedback uit de Closed Beta dan zo tegengevallen zijn?

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
zzzzz schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:13:
[...]

Ik vind dit ook best opvallend ver weg nog. De Open Beta zal er dan ook pas in februari aan komen?
Zou de feedback uit de Closed Beta dan zo tegengevallen zijn?
Wat ik ervan heb gehoord en gezien is de feedback verdeeld van positief tot negatief, maar wat vaak terugkomt is dat de wereld nu nogal leeg aanvoelt. Of dat de reden is weet ik niet, hopelijk horen we deze week waarom.

Als ik lees dat @wentelteef tijdens de closed beta 1 character naar 100 heeft geleveled en een tweede ook een heel eind die kant op vraag ik me af of het levelen niet te snel gaat. Of ze moeten de XP rate hoger hebben gezet om meer endgame te kunnen laten testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-07 00:06
Overal komen de reviews nu online !

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 13:21
Morgenavond zullen we het met zekerheid weten!
Op zich ook niet slecht als het Juni is, dan hebben ze de tijd genomen om iets te doen met de feedback uit de endgame beta. Hoop ik toch .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 19:06
Ik zou juni jammer vinden maar aangezien Starfield en Forza Motorsport beiden ook voor de lente gepland staan kan ik er mee leven.
Op Facebook zag ik zowel positieve als negatieve commentaren over de bèta. Ik ben zelf positief na het zien van de video van Rhykker, zowel over het grafische als het gameplay deel. Uiteraard kun je past echt oordelen na het zelf spelen.
De lage droprate van legendary’s en het voorlopig ontbreken van set items is voor mij positief.

[ Voor 11% gewijzigd door Lekker Ventje op 07-12-2022 20:26 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 20:36

The Chosen One

Zie signature!

Laatste tijd niet veel beelden meer van gezien. Zal vanmiddag eens kijken of er wat 'beta reviews' zijn.

Ff gelijk maar vragen als het al bekend is en als het niet langskomt tijdens de filmpjes;
  • Hoe is het potion systeem nu exact? Vond Diablo 3 cooldown niet geweldig maar Diablo 2 chug chug chug systeem was ook niet geweldig.
  • In het begin was er een vid met mrlama die het cooldown systeem van de skillls niet zo geweldig vond (en ik ook niet), van wat ik zo zie in de video's neem ik aan dat het praktisch hetzelfde is/blijft als bij Diablo 3?
  • Is het al bekend of hardcore al mogelijk is vanaf het begin/lvl 1 of komt er weer een Diablo 3 level een sc char eerst ding?
(edit; zie ieg een 5/5 potion icoon nu bij een filmpje, dat was in het hele begin nog niet?)

[ Voor 17% gewijzigd door The Chosen One op 08-12-2022 11:32 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wentelteef
MeanGreen schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:49:
[...]

Wat ik ervan heb gehoord en gezien is de feedback verdeeld van positief tot negatief, maar wat vaak terugkomt is dat de wereld nu nogal leeg aanvoelt. Of dat de reden is weet ik niet, hopelijk horen we deze week waarom.

Als ik lees dat @wentelteef tijdens de closed beta 1 character naar 100 heeft geleveled en een tweede ook een heel eind die kant op vraag ik me af of het levelen niet te snel gaat. Of ze moeten de XP rate hoger hebben gezet om meer endgame te kunnen laten testen.
Om het even in perspectief te zetten, ik heb er wel aardig wat uurtjes (5-6 uur per dag voor twee weken) in gestopt en enorm efficiënt gespeeld (puur de meeste exp/hour gegrind).
De gameplay zelf en de story zijn echt fantastisch, daar gaat de gemiddelde speler al wel 35-40 uur zoet mee zijn.

Wat nog ''lacking'' voelde voor mij was met name de endgame, even concreet is die als volgt:

spoiler: Beta ervaring
- Je bent ongeveer lvl 45-50 als je de storyline finished. (dit hangt ook af van hoeveel sidequests en dungeons je doet) En geloof mij die zijn er MEER dan genoeg. 110 dungeons, 50+ side quests per zone.
- Vanaf lvl 50 krijg je geen skillpoints meer maar per level 4 paragon points.
- Je hebt 5 moeilijkheidsgraden, elk geeft meer experience, meer loot en de kans op hogere tiers van loot. Op level 1 kan je kiezen tussen ''normal'' en ''veteran''. Vervolgens kan je rond level 50 (net na de campagin) naar de derde moeilijkheidsgraad (specifieke dungeon completen en de baas daar verslaan). Dan heb je op level 60 en 80 de laatste twee moeilijkheidsgraden (specfieke dungeon completen en baas verslaan)
- Vanaf level 50 zijn er eigenlijk dan maar vijf tasks te doen: Bounties (tree of whispers), Helltides, PVP, Dungeons (POE Maps), worldbosses/hordes.
- Op dit moment! Heb je elk van deze vijf dingen nodig om je gear te improven, je kan niet puur een ding doen. Ter vergelijking met d3, daar ram je rifts en doe je bounties. Dit is al veel meer dan je daar kan doen.
- Dit werd op een gegeven moment redelijk saai en repetative in de closed beta. Ik denk dat voor mij persoonlijk het grootste nadeel was dat nog lang niet alle uniques (geen sets) in de game zaten. Op een gegeven moment had ik niks meer om voor te farmen behalve stat upgrades op dezelfde items.
- Met seasons etc is hier genoeg in te differentiëren, dat hebben ze in meerdere video's en interviews ook aangegeven. Ik denk echter dat ze een knallende launch neer willen zetten en dus die extra paar maanden pakken om de endgame nog meer te pimpen (lees: Meteen met een season willen starten).

Al met al ga ik 100% pre-orderen. De game zelf loopt als een trein, de classes zijn allemaal tof en uniek, pvp is cool en laten we ff eerlijk zijn 60-70 euro voor MINIMAAL 40 uur aan gameplay is een koopje. Het endgame pimpen gaat ze wel lukken, ze luisteren goed naar contentcreaters als wudidjo en raxxtarax. Deze mannen weten precies wat de game nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Tja, diablo 3 heb ik ook 1000+ inzitten. Ben daar nu wel echt klaar mee en speel wat D2R op de Switch maar toch. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
wentelteef schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:42:
[...]
Om het even in perspectief te zetten, ik heb er wel aardig wat uurtjes (5-6 uur per dag voor twee weken) in gestopt en enorm efficiënt gespeeld (puur de meeste exp/hour gegrind).
De gameplay zelf en de story zijn echt fantastisch, daar gaat de gemiddelde speler al wel 35-40 uur zoet mee zijn.
Al met al ga ik 100% pre-orderen. De game zelf loopt als een trein, de classes zijn allemaal tof en uniek, pvp is cool.
Klinkt goed! Ik heb D3 en RoS best redelijk veel gespeeld toentertijd, maar vooral door het online gebeuren en omdat je nu eenmaal per class een bepaalde set moest hebben om mee te kunnen in de endgame.
Ik hoop dat dat nu wat anders in elkaar zit; maar als ik jouw ervaringen lees dan is dat nu nog niet goed te voorspellen. De RNG in D3 bezorgde mij veel grijze haren. Ik zal daar nu zoiezo geen tijd meer voor hebben; vooral ook als je daar dan ook nog Ancient Legendaries aan toevoegt.

Edit: Ik lees/hoor net in een video dat er geen set items met D4 shippen; alleen unique items en legendaries. Dat neemt een deel van mijn zorg zeker wel weg. :)

[ Voor 7% gewijzigd door zzzzz op 08-12-2022 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27
zzzzz schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:59:
[...]

De RNG in D3 bezorgde mij veel grijze haren. Ik zal daar nu zoiezo geen tijd meer voor hebben; vooral ook als je daar dan ook nog Ancient Legendaries aan toevoegt.
De juiste items krijgen in D3 was toch juist een piece of cake? Mag echt hopen dat ze dat nu veranderen en het allemaal wat moeilijker maken, want om maar 300 x dezelfde items te vinden met net wat betere stats was nou niet echt geweldig voor de endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

zzzzz schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:59:
[...]

Klinkt goed! Ik heb D3 en RoS best redelijk veel gespeeld toentertijd, maar vooral door het online gebeuren en omdat je nu eenmaal per class een bepaalde set moest hebben om mee te kunnen in de endgame.
Ik hoop dat dat nu wat anders in elkaar zit; maar als ik jouw ervaringen lees dan is dat nu nog niet goed te voorspellen. De RNG in D3 bezorgde mij veel grijze haren. Ik zal daar nu zoiezo geen tijd meer voor hebben; vooral ook als je daar dan ook nog Ancient Legendaries aan toevoegt.

Edit: Ik lees/hoor net in een video dat er geen set items met D4 shippen; alleen unique items en legendaries. Dat neemt een deel van mijn zorg zeker wel weg. :)
Er zullen ieg geen sets aanwezig zijn bij launch. Ene kant jammer, maar gezien hoe Diablo 3 speelde vind ik het nu eigenlijk wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:09
6 juni pas...jammer. Maar iig weten we het nu. Ik kijk er wel ontzettend naar uit na wat ik tot nu toe gehoord en gezien heb van bronnen die ik vertrouw. Kan bijna niet wachten :D

[ Voor 80% gewijzigd door Visgek82 op 09-12-2022 05:30 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07 16:34

Metian

Snert is vies

Mooi dat we een datum hebben om naar uit te kijken. Ik vraag me alleen wel af wat ze van plan zijn met de Seasonal Battle Pass.

Zag het toevallig in het lijstje staan bij de pre-order.

"Premium Seasonal Battle Pass​ Unlock"
"Accelerated Seasonal Battle Pass Unlock (includes a Premium Seasonal Battle Pass Unlock plus 20 Tier Skips and cosmetic)"

Is dit dan vergelijkbaar met Diablo Immortal?

[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 09-12-2022 06:16 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Officieel aangekondigd: 6 juni 2023 release date

[ Voor 50% gewijzigd door RustStorm op 09-12-2022 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 07:00
Ik speelde Diablo 3 samen met mn kids (2) op 1 tv scherm op de xbox met zn drieen tegelijkertijd.
Maar als ik zo kijk kan dat met Diablo 4 niet meer of zie ik dat niet goed?

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:09
Metian schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 06:15:
Mooi dat we een datum hebben om naar uit te kijken. Ik vraag me alleen wel af wat ze van plan zijn met de Seasonal Battle Pass.

Zag het toevallig in het lijstje staan bij de pre-order.

"Premium Seasonal Battle Pass​ Unlock"
"Accelerated Seasonal Battle Pass Unlock (includes a Premium Seasonal Battle Pass Unlock plus 20 Tier Skips and cosmetic)"

Is dit dan vergelijkbaar met Diablo Immortal?
Nee. Van wat ik heb begrepen krijgt iedereen een battle pass in het spel, en die zijn identiek voor betaald en onbetaald, alleen zal de betaalde variant meer cosmetische unlocks etc bevatten, maar geen power.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 19:06
Ik wacht voorlopig nog even met een preorder, mogelijk dat ze op 15 december meer duidelijkheid over de battlepass geven. En ik weet ook nog niet of dat ik minstens €20 extra ga betalen om vier dagen eerder te kunnen spelen met als risico dat die eerste paar dagen dezelfde problemen geven als bij de launch van Diablo 3 en Overwatch 2.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:40

JoeZuCK

_Fonz > all.

BlueFoxOne schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 06:59:
Ik speelde Diablo 3 samen met mn kids (2) op 1 tv scherm op de xbox met zn drieen tegelijkertijd.
Van wat ik las zit er co op in (couch). Of bedoel je niet meer dan 2 spelers.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Laatst online: 09-07 07:00
JoeZuCK schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 08:23:
[...]

Van wat ik las zit er co op in (couch). Of bedoel je niet meer dan 2 spelers.
Ja ik wil met 3 mensen op de bank spelen :)

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ga sowieso nog niet pre-orderen. Laat ze eerst maar eens een goeie game neer zetten. Het immortal fiasco heeft me echt schade geleden in het vertrouwen :P

Tevens moet ik bekennen dat ik de recente gameplay beelden gewoon echt niet zo bijzonder vind. Wil het eerst gewoon even testen in de beta voor ik het ga kopen. en al helemaal pre-orderen. daar ben ik echt klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
Lekker Ventje schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 08:11:
Ik wacht voorlopig nog even met een preorder, mogelijk dat ze op 15 december meer duidelijkheid over de battlepass geven.
Conform de eigen beloftes van Blizzard zou het om enkel cosmetische items gaan. De Battle Pass zou dan ook meer een soort veredelt stickerboek moeten zijn als ik het vrij vertaal.
Niet iets waar ik 20 euro voor neer wil leggen; maar ik kan me voorstellen dat er zat mensen zijn die er wel voor zullen gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nfsmike
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 25-03-2023
(ook) hier geen pre-order.
Ik zal de D3 release met die RMAH nooit meer vergeten...
Nu ben ik huiverig voor P2W items ná review periode, dus ik denk dat ik hem 3 maanden na release koop ofzo.

Vertrouwen in Blizzard is zo'n beetje 0 met nieuwe games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Van wat ik in de endgame beta heb gespeeld is het een leuke basis maar geen pre-order waardig (voor mij dan). Wel benieuwd naar de campaign en of de wereld een beetje opgevuld wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoogstwaarschijnlijk ga ik de game wel pre orderen. Diablo is voor mij de beste spelwereld geweest naast WoW. Diablo 3 was alleen tegenvallend, maar wel vermakelijk. Ik weet zeker dat ik mij ook met d4 zal gaan vermaken en ik hoop net als toen met d1 en of d2...

Welke preorder ik ga plaatsen weet ik nog niet. Als de fysieke CE het spel gaat bevatten zeer waarschijnlijk die.

Ben ik gek? Zeker! ;) haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
(jarig!)
Dit is een no-brainer.

D1 heel veel gespeeld
D2 gigantisch veel gespeeld, ben met deze game opgegroeid. Ook D2:R veel gespeeld, maar je merkt dat het zelfs met goede graphics het net niet meer bij kan houden tegenwoordig.
D3 ondanks dat het totaal anders was grijsgespeeld

Dus ja voor mij is het wel duidelijk dat D4 een preorder wordt.
Mix tussen D2 en D3, en van wat ik tot nu toe gezien heb is het grafisch 100% wat ik van een Diablo game verwacht (in tegenstelling tot D3).

Daarnaast kan een game met patches ook weer volledig veranderen, kijk bijv. hoe D3 gestart is vs D3 nu, dus hoe dan ook ga ik mijn honderden uren er met gemak uit halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
Ga dit 99% zeker wel spelen, maar ga deze keer niet preorderen. Er is simpelweg geen goede reden om dat te doen. :)
  1. Het is een digitale key, die raken niet uitverkocht
  2. De kans bestaat dat de prijs nog zakt onder de € 70
  3. Ook zonder preoder krijg je open beta toegang, alleen een paar dagen later
Het is even afwachten wat precies een preorder als meerwaarde heeft ten opzichte van staks een normale editie, maar afgaand op de "extra's" voor de deluxe en ultimate is dat imo absoluut geen €20-€30 extra waard.

Ik ben ook wel hyped en verwacht zeker een goede game, maar bij BF2042 was ik en velen met mij daar ook van overtuigd, maar de release en het jaar erna werden een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Artbook zou voor mij wel waarde hebben maar de rest niet zoveel. Eerst nog maar ff kijken of er nog andere/winkel edities komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:39
BlueFoxOne schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 06:59:
Afgaande van wat ik zie op de xbox pagina van het spel, zie ik wel lokale co-op / multiplayer staan, echter wel maar met max 2. (in tegenstelling tot de max 4 van diablo 3)

mbt de pre-order zit ik nog te twijfelen of ik de (versnelde) battlepass de moeite vindt, de 4 dagen eerder spelen is dat zeker niet (mag je mooi 4 dagen eerder de bekende netwerk error codes op je scherm zien). De toeging tot de beta vind ik echt wel een plus. Als het zwaar tegenvalt tijdens de beta (zoals bij battlefield) kan ik deze alsnog annuleren (zoals bij battlefield).

[ Voor 25% gewijzigd door Stefmeister op 09-12-2022 12:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fnbtvx4Ls_Gz2IyvnjJMJN21QVw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eEWkYmM55QepdC2syNGvvEh9.png?f=user_large

Zo ik ben vastbesloten :D

Nu nog even een nieuwe videokaart halen binnen het komende halfjaar en dan is alles klaar.

Ohja, vergeet geen vakantiedagen op te nemen begin juni! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:42

Lapras

Ice beam

Hier ook pre-order geplaatst. Ook al is het matig, dan ga ik er waarschijnlijk toch veel tijd in steken.

Verder plaats ik ze nooit, maar Diablo is toch een klasse apart. En die 4 dagen extra betekent net dat weekend kunnen spelen waarin vriendinlief niet thuis is. Dat is wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-07 10:36

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Juni wordt een dure en te weinig tijd game maand voor mij.
Ik wacht op de D4 Collectors edition voor de XSX of PC.

Dan is er ook nog Street Fighter 6.

Blij dat ik de 10e jarig ben en vakantiegeld gestort wordt XD

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:48

Thompson

Beeromaniac

Montaner schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 10:09:
[...]

Ha, natuurlijk.. op 6 6 6 (2x3) :D
Die vond ik ook wel mooi inderdaad. Benieuwd hoe lang er intern bij Blizzard al wat mensen zaten te gniffelen met dit in gedachten.

Ik ga 'm overigens ook 99% zeker wel pre-orderen :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Thompson op 09-12-2022 14:10 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-07 18:56
MeanGreen schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:46:
maar bij BF2042 was ik en velen met mij daar ook van overtuigd, maar de release en het jaar erna werden een drama.
Dat is wel je eigen schuld hoor. Ik ben altijd groot BF fan geweest en BF3 en BF4 heel veel gespeeld maar daarna vond ik de nieuwe releases zo matig dat ik uberhaupt BF2042 niet eens gekocht heb. Ik heb welgeteld 5 minuten de beta gespeeld en vond t niks. Ik snap niet waardoor je dan zo overtuigd was van de kwaliteit.

Ik ga 100% D4 spelen ook al vond ik de endgame van D3 erg saai. Ik hoop dat dit nu beter gedaan is bij D4.
Zelfs al zou ik niet zo entousiast zijn over de endgame dan nog weet ik dat ik flink wat uur plezier ga hebben. Simpel gezegd... Diablo 4 MOET je gewoon gespeeld hebben als je fan bent van het genre.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:51

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik twijfel enorm welke versie ik zal aanschaffen.

Wings en pets voor D3 zijn leuk, maar ik ben bang dat ik die game amper ga aanraken als 4 uit is.
Mounts zijn leuk, maar ik heb geen idee hoe groot de rol van die dingen is in de game zelf.

Diablo samen met Fallout en Elder Scrolls zijn de enige games die ik blind pre-order.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:42

Lapras

Ice beam

Mad-Matt schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:26:
Ik twijfel enorm welke versie ik zal aanschaffen.

Wings en pets voor D3 zijn leuk, maar ik ben bang dat ik die game amper ga aanraken als 4 uit is.
Mounts zijn leuk, maar ik heb geen idee hoe groot de rol van die dingen is in de game zelf.

Diablo samen met Fallout en Elder Scrolls zijn de enige games die ik blind pre-order.
De toegevoegde waarde zit hem vooral in de extra dagen die je krijgt wat mij betreft. De cosmetics zijn te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 17:47
Lapras schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:58:
[...]

De toegevoegde waarde zit hem vooral in de extra dagen die je krijgt wat mij betreft. De cosmetics zijn te verwaarlozen.
Toch is dat vrij persoonlijk, ik heb bijv. al mensen gezien in mijn WoW guild die een pre order gedaan hebben puur voor de WoW mount, die weten nog niet eens of ze überhaupt gaan spelen.....

Dat is het andere uiterste van de schaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-07 11:49

Vagax

Hehe

Ik vind 70 euro voor een game simpelweg te veel dus dat is uberhaupt al de redenen waarom ik niet zou pre orderen.

Ik wacht tot die uitkomt en wacht tot de game ietsjes daalt in prijs.

En over de cosmetics, ik vind het leuker om met een armor/cosmetic te pronken die je alleen bijvoorbeeld op max level kan bemachtigen waardoor dat dus aangeeft dat je ver bent gekomen in de game dan dat ik rond loop in een exclusieve cosmetic die alleen pre-order klanten krijgen. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-07 08:34
Iemand al wat meer nieuws gevonden over de verschillende battle passes ?
Hoe werken ze en wat kan je ermee unlocken ? Alleen cosmetische zaken toch ?
En last but not least... is de bijgeleverde battle pass alleen voor het eerste seizoen of voor elk seizoen ?

Ultimate Edition:
Accelerated Seasonal Battle Pass Unlock —includes a Premium Seasonal Battle Pass Unlock plus 20 Tier Skips and a cosmetic

Deluxe Edition:
Premium Seasonal Battle Pass Unlock

De Standard Edition:
Geen battle pass.

[ Voor 17% gewijzigd door PepieNL op 12-12-2022 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiftace
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
Battlepass is cosmetics only. Bij die preorder dingen zal alleen de eerste zitten. Die zal vast so-so zijn, omdat ze weten dat de mensen die hier waarde aan hechten ernstige FOMO hebben. De battlepasses daarna zullen ‘steeds toffere cosmetics’ hebben, waardoor die FOMO groep ze keer op keer koopt. Ik heb er niks mee, zie liever de gear die ik zelf geloot/ unlocked heb. Neem aan dat reguliere transmog aanwezig zal zijn.

Kan niet wachten om de betalende spelers met unicorn/ roze pakjes tegen te komen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb ge-preorderd, maar zonder de battlepas, wil eerst weten wat de battlepass los kost en wat er in zit om dan wel of niet mijn versie te upgraden.

Een WoW guildy heeft de closed beta gespeeld en die is mega enthousiast en geeft aan dat de game meer weg heeft van D2 dan van D3 en dat is een mega plus in mijn boek. Ik kijk er iig naar uit, verlang wel een beetje naar een nieuw Diablo avontuur.

Immortal niet gespeeld en zal ik ook niet doen, D2:R heb ik al dood gespeeld toen het nog D2:LoD was en daardoor D2:R niet zo veel gespeeld als D2:LoD en D3 heb ik sinds Seizoen 4 niet meer aangeraakt.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Bij de battlepass zitten ook zaken als exp boosts e.d. maar die zitten alleen bij de gratis variant. Daar hoef je dus niet voor te betalen.
Je betaalt voor snellere unlocks (maar exp boosts kun je weer niet sneller unlocken of zoiets, dus zelfs dat kun je niet sneller krijgen dan gratis spelers) en meer cosmetics e.d.

[ Voor 39% gewijzigd door The Chosen One op 12-12-2022 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wentelteef
Lapras schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 13:24:
Hier ook pre-order geplaatst. Ook al is het matig, dan ga ik er waarschijnlijk toch veel tijd in steken.

Verder plaats ik ze nooit, maar Diablo is toch een klasse apart. En die 4 dagen extra betekent net dat weekend kunnen spelen waarin vriendinlief niet thuis is. Dat is wat waard.
HAHA, ik heb precies hetzelfde. Meteen in de gezamenlijke agenda gezet. Hotel geboekt voor vrouw en kind dat weekend 8) . (Wat ze beide overigens helemaal ok vinden _/-\o_ )

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 00:56
Vagax schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:15:
Ik vind 70 euro voor een game simpelweg te veel dus dat is uberhaupt al de redenen waarom ik niet zou pre orderen.

Ik wacht tot die uitkomt en wacht tot de game ietsjes daalt in prijs.

En over de cosmetics, ik vind het leuker om met een armor/cosmetic te pronken die je alleen bijvoorbeeld op max level kan bemachtigen waardoor dat dus aangeeft dat je ver bent gekomen in de game dan dat ik rond loop in een exclusieve cosmetic die alleen pre-order klanten krijgen. :p
Blizzard kennende kan je lang wachten tot de prijs echt een beetje daalt. Diablo 3 kost nu nog steeds €20+ :P

En pre-order 'bonussen' zoals vroegtijdig toegang zijn wel heerlijk slim sluw. Zie al helemaal voor me hoe dat gaat bij zo'n bedrijf.

Persoon 1: "Ik heb even zitten rekenen en ik denk dat ik een goed moment gevonden heb. Zullen we Diablo 4 op 2 juni uitbrengen?"
Persoon 2: "Maak er 6 juni van, dan kunnen we mensen extra laten betalen als ze 4 dagen eerder willen spelen door ze te laten pre-orderen!"
Persoon 3: "Gozer, briljant! Doen we!"

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-07 14:51
wentelteef schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:11:
[...]

HAHA, ik heb precies hetzelfde. Meteen in de gezamenlijke agenda gezet. Hotel geboekt voor vrouw en kind dat weekend 8) . (Wat ze beide overigens helemaal ok vinden _/-\o_ )
wat een tip! ga ik ook maar eens voorstellen >:)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Voor mij helaas geen optie. Ik ga sowieso de pre-order doen om 4 dagen eerder te starten.
Mijn vrouw is de 20e uitgerekend, dus ik vermoed dat ik daarna niet veel meer aan spelen toe kom :D
(Was Blizzard maar wat sneller en kwam het spel een maandje eerder uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Zo te zien is een game die je moet kopen waarbij je dan alsnog een battlepass kunt kopen inmiddels normaal.
Ik zal wel ouderwets zijn want “het zijn maar cosmetics” natuurlijk. :P
Hoop overigens wel dat het een goede game gaat worden, heb mij zeer goed vermaakt met D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Cosmetics zijn leuk, maar veel geld zal ik er niet aan uitgeven.

Kleurtjes en transmogs die standaard in D3 vind ik echt meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ach ja wie weet. Met Dota 2 heb ik er ook genoeg in gestoken op een moment.
(volledig gratis spel met alleen cosmetics)

Alleen het moet geen Oblivion horse armour worden natuurlijk. En kijken wat het gratis bied, de pass bied of wat een enkel ding kost en of dat bijv voor alle chars te gebruiken is e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 21:09
Hahn schreef op maandag 12 december 2022 @ 22:10:
[...]

Blizzard kennende kan je lang wachten tot de prijs echt een beetje daalt. Diablo 3 kost nu nog steeds €20+ :P

En pre-order 'bonussen' zoals vroegtijdig toegang zijn wel heerlijk slim sluw. Zie al helemaal voor me hoe dat gaat bij zo'n bedrijf.

Persoon 1: "Ik heb even zitten rekenen en ik denk dat ik een goed moment gevonden heb. Zullen we Diablo 4 op 2 juni uitbrengen?"
Persoon 2: "Maak er 6 juni van, dan kunnen we mensen extra laten betalen als ze 4 dagen eerder willen spelen door ze te laten pre-orderen!"
Persoon 3: "Gozer, briljant! Doen we!"
Is 6 juni niet gewoon bewust gekozen om aan de 666 (hel waar we heen gaan) te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
stomley schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:57:
[...]

Is 6 juni niet gewoon bewust gekozen om aan de 666 (hel waar we heen gaan) te komen?
Dat laten ze je graag denken!

Mijn nepgesprek was uiteraard enkel en alleen als grapje bedoeld, dus vooral niet al te serieus op ingaan (alhoewel ik niet uitsluit dat het een kern van waarheid kan hebben) ;)

Waar komt de 3e 6 vandaan in 6-6-2023, though? 2023 → '23 → 2x3=6? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 14-12-2022 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 21:09
Hahn schreef op woensdag 14 december 2022 @ 10:07:
[...]

Dat laten ze je graag denken!

Mijn nepgesprek was uiteraard enkel en alleen als grapje bedoeld, dus vooral niet al te serieus op ingaan (alhoewel ik niet uitsluit dat het een kern van waarheid kan hebben) ;)

Waar komt de 3e 6 vandaan in 6-6-2023, though? 2023 → '23 → 2x3=6? :P
Inderdaad de 2x3=6. Het is natuurlijk ook 6-6-23(2023 zal niemand neerzetten :p) Het is wel heel toevallig de datum met de gekozen cijfers.

De early acces zou mij ook niets verbazen als het op dat soort manier gaat.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:47

ChUcKiE

Dus........

Toch wel balen dat er geen MacOS versie uitkomt. Dat werkte prima met Diablo 3 op mijn MacBook.
Ondertussen heb ik een MacBook Pro met M1 processor. Ook heb ik parallels draaien met Windows 11, maar ik vrees dat de performance dan laag zal zijn als het uberhaupt werkt :(

Iemand al wat meer erover gehoord/gelezen, of zelf geprobeerd?

Ik kom op internet ook niet veel recente zaken tegen. Hier staat wat:
https://us.forums.blizzar...r-applemac-users/49596/98
https://forums.macrumors....t-be-on-m1.2277986/page-3

Maar ook niet echt of het wel of niet kan op een M1

[ Voor 45% gewijzigd door ChUcKiE op 15-12-2022 10:52 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Hahn
stomley schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:55:
[...]

Inderdaad de 2x3=6. Het is natuurlijk ook 6-6-23(2023 zal niemand neerzetten :p)
Spreek voor jezelf, want ik schrijf altijd jaren voluit :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Hahn schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:15:
[...]

Spreek voor jezelf, want ik schrijf altijd jaren voluit :>
2023-06-06...anders teveel issues met software :o

<GOT> Zarhrezz#2885