Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
hmr schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 13:01:
[...]

Je ziet zelf niet de tegenstrijdigheid van dit bericht in? :>
Wat zie jij dat tegenstrijdig is?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:40

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Je kan zeggen dat de release van D2 volledig wordt geschikt naar die van D4 en dat er daarmee geen invloed is van D2 op D4. Je kan het ook als een ecosysteem bekijken, zien dat er ook voortdurend mensen van team wisselen binnen Blizzard e.d., en dan heeft alles invloed op elkaar, ondanks een eventueel hiërarchisch verschil tussen D4 en D2 (en dan is er tegenstrijdigheid te zien in de post van Angeloonie).

Anyway, we gaan zien wanneer D4 komt; ik vond de update weinig om het lijf hebben. Dit soort kruimels maken mij D4-moe voordat de game uit is, maar goed.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Tektoon schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:20:
Je kan zeggen dat de release van D2 volledig wordt geschikt naar die van D4 en dat er daarmee geen invloed is van D2 op D4. Je kan het ook als een ecosysteem bekijken, zien dat er ook voortdurend mensen van team wisselen binnen Blizzard e.d., en dan heeft alles invloed op elkaar, ondanks een eventueel hiërarchisch verschil tussen D4 en D2 (en dan is er tegenstrijdigheid te zien in de post van Angeloonie).
Ik denk dat er groter impact is van bijv. ontwikkelingen voor WoW of Overwatch 2 op D4 dan D2:R. Zoals je aangeeft zullen er vast wel ontwikkelaars verschoven worden tussen die teams.

Maar D2:R wordt niet door Blizzard zelf ontwikkeld! Dat is het hele eiereneten, de minimale input van Blizzard zal adviserend zijn of m.b.t. oude assets opzoeken etc. Daar zit echt nauwelijks impact op Blizzard (laat staan D4) op.
Anyway, we gaan zien wanneer D4 komt; ik vond de update weinig om het lijf hebben. Dit soort kruimels maken mij D4-moe voordat de game uit is, maar goed.
Ik word juist vrolijk van die update :) Mooie nieuwe plaatjes, duidelijke visie wat ze willen bereiken. Geeft mij enkel meer vertrouwen. Qua stijl is het echt 110% wat ik zoek, gewoon de stijl van D2 met het realistische "metaal"-achtige maar dan met graphics anno 2021. Niet van die extreme over the top armors of zo'n vage "smudge"-stijl qua graphics als D3.

Alleen al dit qua customization, ik word hier erg happy van:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/V58h4wnKFaHqsQvHDVTXc1Pp.png

Afbeeldingslocatie: https://s6.gifyu.com/images/EF6BBWPX1MPD1624659274449.md.gif

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 01-07-2021 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-07 21:27
Angeloonie schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 15:38:

Ik denk dat er groter impact is van bijv. ontwikkelingen voor WoW of Overwatch 2 op D4 dan D2:R. Zoals je aangeeft zullen er vast wel ontwikkelaars verschoven worden tussen die teams.

Maar D2:R wordt niet door Blizzard zelf ontwikkeld! Dat is het hele eiereneten, de minimale input van Blizzard zal adviserend zijn of m.b.t. oude assets opzoeken etc. Daar zit echt nauwelijks impact op Blizzard (laat staan D4) op.

[...]
Ik denk dat hmr ook doelt op het feit dat D2:R en D4 niet samen zouden releasen. Ookal zou D4 klaar zijn voor release, als het vlak voordat D2:R uitkomt is laten ze dat natuurlijk niet overlappen zodat het een het ander niet verstoort en ze maximum $$ verdienen.

Wat betreft de update, ziet er leuk uit allemaal maar uiteindelijk gaat het om de gameplay en hoe ze de game blijven onderhouden en daar zou ik wel wat meer over willen weten. De problemen bij D3 zijn heel erg duidelijk, alles draait om sets en er zijn maar een beperkt aantal viable builds daardoor. En de itemization/crafting opties zijn ook vrij beperkend dus ben benieuwd wat ze met al die dingen gaan doen.

Dat gezegd hebbende, heb me zeker aan het begin van D3 (de RMAH tijden) wel goed vermaakt met de game dus het zal ongetwijfeld wel de moeite waard worden om het te spelen voor een tijdje. Ik hoop alleen dat ze een beetje leren van het geen zoveel mensen terug brengt naar PoE elke 3-4 maanden. En dat is niet dubbele goblins of geen limits op het type legendary effect in de cube..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
D2 resurrected en D4 zijn echt 2 compleet verschillende ontwikkeltrajecten. Het enige wat echt invloed heeft is dat het hetzelfde publiek aanspreekt en dat zullen ze inderdaad niet teveel willen laten bijten met elkaar.

Dat gezegd hebbende was een releasedatum in 2021 al vanaf de eerste aankondiging een onwaarschijnlijk scenario. Bij de aankondiging van D4 is meteen al gezegd. Not soon, not even Blizzard soon. Vergeet niet, tussen de aankondiging van Diablo 3 en de release zat 4 jaar.

Tegelijkertijd verwacht ik ook nog een releasedate voor Diablo Immortal die mogelijk nog wel in 2021 zal vallen. Maar een mobile diablo en D2 gaan elkaar veel minder in de weg zitten.

Dus nee, ik heb niet het idee dat D2 resurrected ook maar iets aan invloed heeft gehad op het ontwikkeltraject / release datum voor D4.

Persoonlijk vond ik deze update tof. Hoe ze kijken naar het design van de wereld, terug naar meer realisme en donkere thema's. Ik heb meerdere toffe armor designs gezien. War paints, tattoos, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:35
Dit is ook wel boeiend :):
YouTube: Diablo 4 Release Date Window Revealed? Blizzard President Steps Down...

Gaat over de mogelijke release date van D4 die best onderbouwd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-07 14:50
hellfighter87 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 07:55:
Dit is ook wel boeiend :):
YouTube: Diablo 4 Release Date Window Revealed? Blizzard President Steps Down...

Gaat over de mogelijke release date van D4 die best onderbouwd is
En voor de mensen die geen filmpjes kijken, wat is de uitkomst? :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellfighter87
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fY3yXg0IDisAIO0qxkr_5mWlEwE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QPssqffW9kuZnR9ytA3WgLa6.png?f=fotoalbum_large

Hier gaat het om:
Dit is een presentatie naar de shareholders, waarbij ze dus aangeven dat de komende 18 maanden veel releases geplanned staan. We weten dat diablo 2 resurected op 23 september komt, diablo immortal begin volgend jaar. 18 maanden na junie is eind 2022 / begin 2023.

Opzich ook niet gek omdat ze dan al 7 jaar bezig zijn met development (wat niet persee lang is voor blizzard maar goed)

Het blifjt een gok maar eind 2022 / begin 2023 is naar mijn mening niet gek

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:17
Denk dat 2022/2023 waarschijnlijk niet gehaald gaat worden... :/ :
https://www.nu.nl/tech/61...tszaak-tegen-bedrijf.html

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
Blizzcon online 2022 is geannuleerd: https://news.blizzard.com...8004/reimagining-blizzcon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nieuwe update, erg interessant! :D

https://news.blizzard.com...erly-update-december-2021

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 20-12-2021 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:44
Had alle filmpjes (er zijn er een stuk of 6-7 in totaal geloof ik) al gezien. Ik ben inderdaad ook erg enthousiast, het ziet er allemaal piekfijn uit.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
Die paragon boards zien er wel een beetje 'out of place' uit, zal wel een vroege versie zijn, maar kan wel iets meer diepgang toevoegen dan het systeem wat ze nu hebben in D3. Qua graphics ziet het er wel netjes uit allemaal maarja, zullen nog zo ontzettend lang moeten wachten voor dit een keer uitkomt.. Het zal allemaal dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
stickfiguur schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:54:
Die paragon boards zien er wel een beetje 'out of place' uit, zal wel een vroege versie zijn, maar kan wel iets meer diepgang toevoegen dan het systeem wat ze nu hebben in D3. Qua graphics ziet het er wel netjes uit allemaal maarja, zullen nog zo ontzettend lang moeten wachten voor dit een keer uitkomt.. Het zal allemaal dus wel.
Ja idd, kreeg vooral de indruk dat dit nog in conceptfase was en ze nu misschien wat peilen voor feedback. Het zag er behoorlijk 1995 uit zeg maar :P

Maar ik krijg er steeds meer zin in. De dingen die ze doen en de keuzes die ze maken lijken de goede kant op te gaan. Het realistische wat ze nu doen met de hit areas van wapens/spells maakt het zo veel beter dan een vage hitbox rond het karakter heen (á la D3).

En de effecten zien er zo gelikt uit..

Ik plan alvast 3 weken vrij in ergens in 2023 :+

• stickfiguur
Angeloonie schreef op woensdag 22 december 2021 @ 09:44:
[...]

Ja idd, kreeg vooral de indruk dat dit nog in conceptfase was en ze nu misschien wat peilen voor feedback. Het zag er behoorlijk 1995 uit zeg maar :P

Maar ik krijg er steeds meer zin in. De dingen die ze doen en de keuzes die ze maken lijken de goede kant op te gaan. Het realistische wat ze nu doen met de hit areas van wapens/spells maakt het zo veel beter dan een vage hitbox rond het karakter heen (á la D3).

En de effecten zien er zo gelikt uit..

Ik plan alvast 3 weken vrij in ergens in 2023 :+
Die hitboxes die met de animatie mee bewegen is inderdaad wel een gave toevoeging, denk dat dat wel erg mee helpt met de combat goed aan te laten voelen.

Hopelijk is het in 2023 weer mogelijk om wat nieuwe hardware aan te schaffen, denk dat dat geen overbodige luxe is gezien de graphics enzo.

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Ik ben benieuwd naar D4, ergens verwacht ik dat het enorm tegen gaat vallen. D3 vond ik al een enorme stap terug, hebben ze nu weer zo’n idioot idee a la rmah voor D4, een next gen cash shop milk cow zodat de CEO een nieuw jacht kan kopen?

Gameplay technisch ziet het er wel OK uit, maar dat is een kwestie van D3 graphics updaten. Zo te zien een nieuwe engine gelet op de animaties/ combat mechanics. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
Zowel D2 als D3 vielen tegen zonder de expansion.

Wat ik op dit moment erg waardeer aan D3 is dat je een rift kan openen en kan gaan. binnen 5 seocnden ziet je in de actie. Ik hoop dan ook dat D4 ook de goede kanten van D3 en D2 meeneemt.

Het grote nadeel van D2 is dat als je ver genoeg komt je teveel aan het plannen en lezen bent.
Deze item moet ik bij baas `blah` vinden maar als ik die item wil vinden kan ik weer het beste bij baas `foo` zijn...

Ik verwacht ook dat D4 in het begin gaat tegenvallen en pas goed wordt bij de expansion.
Maar goed dat zien we wel als we bij de release zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-07 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Is er nu al iets bekend over de item drops/hunting?
Diablo 2 was voornamelijk enkele bosses en area's. Diablo 3 was niks anders dan riften en bloodshards. En dan ook nog voor alleen je gespeelde class. Beide waren niet direct spannende manieren.

Zou iets willen zien van alles kan overal droppen voor elke class maar bepaalde plekken of bosses hebben gewoon (veel) hogere kans. Dan kun je wat specifieker hunten voor bepaalde items.

[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 26-02-2022 18:25 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:23
The Chosen One schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 18:23:
Is er nu al iets bekend over de item drops/hunting?
Diablo 2 was voornamelijk enkele bosses en area's. Diablo 3 was niks anders dan riften en bloodshards. En dan ook nog voor alleen je gespeelde class. Beide waren niet direct spannende manieren.

Zou iets willen zien van alles kan overal droppen voor elke class maar bepaalde plekken of bosses hebben gewoon (veel) hogere kans. Dan kun je wat specifieker hunten voor bepaalde items.
Je bedoelt, zoals het in D3 bij launch was? Met verschrikkelijke world drops en dan 80% van de tijd ook nog eens een andere class. Gooi daar bovenop de enórme difficulty spike van Act 2, en je hebt mijn nachtmerrie weer te pakken ;)

Ik vind weinig mis met de D3 manier zoals hij nu is eerlijk gezegd. Nu met de seasons is vooral de eerste set eenvoudig, maar als je dat wegdenkt moest je (naar mijn idee) best lang grinden wilde je jouw set bij elkaar hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

lolgast schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 18:38:
[...]

Je bedoelt, zoals het in D3 bij launch was? Met verschrikkelijke world drops en dan 80% van de tijd ook nog eens een andere class. Gooi daar bovenop de enórme difficulty spike van Act 2, en je hebt mijn nachtmerrie weer te pakken ;)

Ik vind weinig mis met de D3 manier zoals hij nu is eerlijk gezegd. Nu met de seasons is vooral de eerste set eenvoudig, maar als je dat wegdenkt moest je (naar mijn idee) best lang grinden wilde je jouw set bij elkaar hebben
Nou nee totaal niet, en Diablo 3 bij launch was natuurlijk een heel ander verhaal. De hele drops zelf waren gewoon waardeloos en dropten bijna nooit. En als je dan iets echts goed had zat je weer met het houden of RMAH verhaal. Maar ja nooit iets gevonden wat ik echt voor veel cash kon verkopen...

En je moest lang grinden omdat je juist niet specifiek kon hunten voor je gear. Als X Diablo of andere een hogere kans hadden voor X deel or zus/zo dan heb je ook meer keuzes om dingen te doen/vinden dan gewoon maar blijven riften.
Ik heb het over een combo van Diablo 2, Diablo 3 en vleugje anders. Ik heb het over de manier waarop je ze kunt verkrijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 26-02-2022 18:42 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellfighter87
Eerlijk gezecht hoop ik niet dat een bepaalde bàas meer kans gaat hebben op bepaalde drops. Dat is namelijk precies wat ik niet fijn vind aan D2 (mogelijk ook door tijdgebrek). Want het js telkens:
1: teleport naar baas
2: kill baas
3: new game

Wat weer bepaalde classes een enorm.voordeel geeft (tenzij je high end gear hebt)

Wat ik 20 jaar geleden een heel fijn systeem vond vind ik nu alles behalve fijn

Ik ben van mening dat het huidige loot systeem van D3 prima werkr. Je kan alles overal vinden behalve hele specifieke gear.

Ik ben best voor, moeilijkere bazen hebben meer kans op betere gear, ik ben tegen: bepaalde bazen droppen bepaalde gear

[ Voor 63% gewijzigd door hellfighter87 op 27-02-2022 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Precies, genoeg opties of gradaties. Je zou ook gewoon een hele cave of area kunnen hebben die een hogere droprate heeft. En al zou het alleen bosses zijn het hoeft ook niet perse 1 boss te zijn die het alleen maar dropt.

Opties, keuzes. Daar moet je naar toe naar mijn idee om het item hunten (wat Diablo voornamelijk is) leuk en afwisselend te houden.

[ Voor 24% gewijzigd door The Chosen One op 27-02-2022 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Als D4 komt ga ik zeker wel spelen, maar na enkele jaren Destiny story-telling en hoe er met drops omgegaan wordt, vraag ik me echt af of Diablo daar nog in de buurt kan komen. Het zit vooral in het model: elk season een update van wapens en perks in de loot pool, tuning en tweaking aan de sandbox. Natuurlijk betekent dat betalen per season (iemand moet het werk toch doen), maar dan ben je niet season na season hetzelfde setje aan het rouleren.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hellfighter87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik vind het een zeer bemoedigende update, maar krijg ook zeker nog het gevoel dat de weg nog lang is. De sfeer en de levels goed krijgen is een ding, maar de gameplay en systems goed krijgen is een tweede. Ik krijg de sfeer van een 'living painting', en dat ziet er heel mooi uit. :)

Ik verwacht dat het Q1/Q2 2023 zal worden. Als ik daar maar gewoon weer een fembarb kan spelen vind ik het allemaal prima.

[ Voor 18% gewijzigd door zzzzz op 30-03-2022 12:31 ]

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
zzzzz schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 11:40:
Ik vind het een zeer bemoedigende update, maar krijg ook zeker nog het gevoel dat de weg nog lang is. De sfeer en de levels goed krijgen is een ding, maar de gameplay en systems goed krijgen is een tweede.
Ik weet het niet, de omgevingen die in de trailers getoond worden hebben al zoveel detail en variatie, dat ik denk dat het best eens sneller dan verwacht kan zijn.
Het maken van omgevingen is een enorm tijdrovend proces, en dit lijken ze nu al flink goed in orde te hebben. Ook het "randomsysteem" dat ze uitleggen lijkt dus al te bestaan.

Gameplay elementen kunnen dan weer relatief snel gedaan worden, als je kijkt naar aanpassingen die in D3 gedaan zijn na de release, dan hebben ze daar geen jaren voor nodig.

Ook uit de vorige blogs lijkt het dat ondanks veel van de systemen nog WIP waren, ze wel een duidelijke richting bepaald hebben, en dan is het "enkel" nog een kwestie van invullen, en daarna het grootste werk: finetunen/balancen.

Ik ben vooralsnog redelijk optimistisch en mijn schatting van eind 2022 is nog plausibel, al verwacht ik zelf nu meer begin 2023 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:33
Angeloonie schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 12:20:
[...]

Ik ben vooralsnog redelijk optimistisch en mijn schatting van eind 2022 is nog plausibel, al verwacht ik zelf nu meer begin 2023 :)
Ik heb zelf meer t gevoel dat t najaar 2023 zal zijn. Als ze dit jaar nog zouden willen releasen dan hadden ze dat denk ik al wel aangekondigd om alvast te beginnen met hypen :)
Als D4 uit komt dan denk ik dat ik wel een paar dagen vrij ga nemen!! D3 was ik snel op uitgekeken qua endgame en mede daarom speel nog veel PoE maar heb de verwachting dat D4 gaat worden wat ik van D3 gehoopt had. Kom maar op met die ultimate elite founder ++ alles erop en eraan edition pre-order!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Grappig, zat even te kijken hoe lang er tussen aankondigen en release D3 in zat (3 jaar 11 maanden), en kwam ook dit tegen:
Diablo = Late June

Diablo I was released in November 1996, but all of the games in the series since then have shown an affinity for late June:

Diablo 2 release date: 29th of June 2000
Diablo 2: Lord of Destruction release date: 29th of June 2001
Diablo 3 Announced at the WWI in Paris : 28th of June 2008
Ik ga inzetten op juni 2023 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellfighter87
Wat ook wel een theorie is:

Voor elk groot deel kwam er een boek uit.
En elke release is zoveel dagen na de release van het boek.

Het boek van diablo 4 komt 18 oktober uit. Volgens de theorie was dan de release dat ergens maart/april 2023.

Ik zal vanavond de details eens opzoeken

================================

Book of cain released 5 months before diablo 3

Book of tyreal released 5 months bedore diablo 3 reaper of souls

Nieuw boek komt op 18 oktober.

Oktober + 5 maanden is maart 2023

[ Voor 27% gewijzigd door hellfighter87 op 31-03-2022 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 19:40
Ik vind het jammer dat ze toch stiekem een beetje richting de Diablo 3 graphics zijn gegaan.
Ik had gehoopt dat ze de realistische beelden zouden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Atsiz schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 21:20:
Ik vind het jammer dat ze toch stiekem een beetje richting de Diablo 3 graphics zijn gegaan.
Ik had gehoopt dat ze de realistische beelden zouden houden.
Ik weet niet waar jij naar kijkt, maar die platte “smudge” textures van de omgevingen van D3 zie ik niet in D4. Het is juist meer D2(:R) en dus juist scherper/realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 19:40
Angeloonie schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 08:22:
[...]

Ik weet niet waar jij naar kijkt, maar die platte “smudge” textures van de omgevingen van D3 zie ik niet in D4. Het is juist meer D2(:R) en dus juist scherper/realistischer.
Ik nam de update door via een video van Ryhkker.
Hij gaf het zelf ook aan.
Niet extreem natuurlijk zoals in D3.

Maar de eerste beelden van D4 waren erg realistisch en nu hebben ze een "beetje" D3 cartoony van gemaakt.

Dit merk je pas als je de oude beelden en de beelden van deze nieuwe update met elkaar vergelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
Atsiz schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 08:31:
[...]

Ik nam de update door via een video van Ryhkker.
Hij gaf het zelf ook aan.
Niet extreem natuurlijk zoals in D3.

Maar de eerste beelden van D4 waren erg realistisch en nu hebben ze een "beetje" D3 cartoony van gemaakt.

Dit merk je pas als je de oude beelden en de beelden van deze nieuwe update met elkaar vergelijkt.
hier is de video va Rhykker met de timestamp: YouTube: 2022: Diablo 4 Quarterly Update 1 (D4 News, new gameplay zones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
https://www.pcgamesn.com/diablo-4/in-game-store

Diablo 4 in game store is een dingetje, geen idee wat er in komt (mogelijk alleen skins). We gaan het zien

Volgens mij was het al wel bekend dat er micro transacties in zullen zitten, er is ook in het verleden aangegeven dat het om skins of andere cosmetische zaken zou gaan.

Volgende blizcon zal er wel meer duidelijk over worden, of via panels, of via publieks vragen.
Want denk wel.na het micro transactie drama in diablo immortal dat wel heel veel gamers hier duidelijkheid over willen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Je kan je registreren voor de beta van Diablo 4

https://diablo4.blizzard.com/en-us/

Vanavond de showcase met announcement?! 😍

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
hellfighter87 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:02:
https://www.pcgamesn.com/diablo-4/in-game-store

Diablo 4 in game store is een dingetje, geen idee wat er in komt (mogelijk alleen skins). We gaan het zien

Volgens mij was het al wel bekend dat er micro transacties in zullen zitten, er is ook in het verleden aangegeven dat het om skins of andere cosmetische zaken zou gaan.

Volgende blizcon zal er wel meer duidelijk over worden, of via panels, of via publieks vragen.
Want denk wel.na het micro transactie drama in diablo immortal dat wel heel veel gamers hier duidelijkheid over willen
Als met de komst van MTX de game een constante stroom van nieuwe content krijgt vind ik dat niet zo heel erg.

En ja veel gamers zijn tegen MTX. Maar een hoop ook niet en dat zie je ook in de App store reviews. 3,7 sterren in de playstore en 4,5 in de App store.

Wat voor een hoop niet meespelen in Lootboxes en de extreem slim gekozen worden van Blizzard. Er zou immers geen Gear in de store komen en geen Gear upgrades in de store en niet eens mtx aansich.
Maar we zullen zien hoe het gaat eindigen. Ik verwacht dat als MS AB heeft overgenomen ze zullen kijken hoe en wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Lootboxes zou voor mij betekenen dat het de eerste Diablo zou worden die ik niet ga spelen (Immortal tel ik niet als Diablo game).

Het Destiny 2 model heeft tegenwoordig mijn voorkeur: yearly story content betaal je voor, season passes zijn een keuze en daarnaast kun je geld uitgeven aan cosmetics. Ik snap dat voor doorlopende nieuwe content development nodig is en dat dat betaald moet worden. Yearly / season content met een prijskaartje dus.

Voor cosmetics zijn andere skills nodig, het ontwerpt zichzelf niet, dus dat ook daar een prijskaartje aan hangt snap ik.

Zolang het maar geen gok is waar ik m'n geld aan uitgeef.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:00
loki504 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:21:
[...]

Als met de komst van MTX de game een constante stroom van nieuwe content krijgt vind ik dat niet zo heel erg.

En ja veel gamers zijn tegen MTX. Maar een hoop ook niet en dat zie je ook in de App store reviews. 3,7 sterren in de playstore en 4,5 in de App store.

Wat voor een hoop niet meespelen in Lootboxes en de extreem slim gekozen worden van Blizzard. Er zou immers geen Gear in de store komen en geen Gear upgrades in de store en niet eens mtx aansich.
Maar we zullen zien hoe het gaat eindigen. Ik verwacht dat als MS AB heeft overgenomen ze zullen kijken hoe en wat.
Wat als je ze ladders nou eens echter een pass zetten en MTX beperken tot cosmetics?
Op die manier zou ik er prima mee kunnen leven, vind Diablo prima games maar na een tijdje zit je toch in de eat, sleep, grind, repeat mode en gaat de lol er snel af.

Op deze manier word blizzard ook gedwongen om periodiek goede content updates te brengen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:31
Bossie schreef op zondag 12 juni 2022 @ 18:23:

Op deze manier word blizzard ook gedwongen om periodiek goede content updates te brengen.
Gedwongen hoe? Je gooit er gewoon 1x in de zoveel tijd wat reskins tegen aan, wat kleur variaties, ooh nog ergens een weapon model liggen? Doe die dan maar. Blizzard is blizzard van 2010 niet meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
SinergyX schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:12:
[...]

Gedwongen hoe? Je gooit er gewoon 1x in de zoveel tijd wat reskins tegen aan, wat kleur variaties, ooh nog ergens een weapon model liggen? Doe die dan maar. Blizzard is blizzard van 2010 niet meer.
En dan koopt het merendeel de season/ladderpass niet?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-07 17:37
Necromancer en release in 2023 dus.

Qua gameplay deed het me overigens wel behoorlijk aan D3 denken, meer dan aan D2.

[ Voor 54% gewijzigd door Morrar op 12-06-2022 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-07 13:48
Morrar schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:25:
Necromancer en release in 2023 dus.

Qua gameplay deed het me overigens wel behoorlijk aan D3 denken, meer dan aan D2.
En nu maar hopen dat ze D4 wel in NL uitbrengen! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-07 14:47
Laten we hopen dat tegen de tijd dat D4 uit komt die lootboxen in heel de EU verboden zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
/neemt heel 2023 vrij

Zo, ik ben voorbereid :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Morgen weer een grote blog update iig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Azerox schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:54:
Laten we hopen dat tegen de tijd dat D4 uit komt die lootboxen in heel de EU verboden zijn.
Binnen een jaar? Lijkt mij sterk.

Ik vermoed dat D4 geen lootboxen als D:Immortal gaat krijgen, maar wel skins, pets en andere cosmetics á la D3 (of PoE). Dat zou ik prima vinden verder, dan ben je vrij om te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Er was toch een ergens een tweet dat het alleen cosmetische items uit de shop gaat zijn. Niet P2W meuk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:58

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-07 19:58

Grozno

acts without consequence!

Ligt het aan mij, of is die trailer kwalitatief best matig op verschillende vlakken?

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Grozno schreef op zondag 12 juni 2022 @ 23:52:
Ligt het aan mij, of is die trailer kwalitatief best matig op verschillende vlakken?
Bedoel je visueel? Volgens mij ligt dat aan YouTube.
Content gewijs... Er is (voor mijn gevoel) minder detail/objects dan eerder gezien. Wellicht door het open world principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ik twijfel heel erg of ze hem in NL uitbrengen, gezien immortal ook geskipped is, wat toch wel de baseline zou moeten zijn om mensen op de hypetrain voor D4 te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:12
Squishie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:58:
Ik twijfel heel erg of ze hem in NL uitbrengen, gezien immortal ook geskipped is, wat toch wel de baseline zou moeten zijn om mensen op de hypetrain voor D4 te krijgen.
Immortal is niet geskipped in NL maar mag niet uitkomen omdat wij hier beschermd worden door bepaalde wetten.
Heeft alles te maken met lootboxes.

D4 zal alleen wat cosmetische zaken via een store oid hebben, is al toegezegd door devs.
No worries 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PepieNL schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:16:
[...]

Immortal is niet geskipped in NL maar mag niet uitkomen omdat wij hier beschermd worden door bepaalde wetten.

D4 zal alleen wat cosmetische zaken via een store oid hebben, is al toegezegd door devs.
No worries 8)
Als ze er maar wel voor zorgen dat er ook coole cosmetics in de game komen. Als je er alleen maar cool uit kan zien door de store is dat ook een groot probleem imo.

Het is toch vele male vetter om iemand in dikke armor te zien als je weet van: oh die heeft dat of zus gedaan. (bijv een cosmetic set achter een achievement hangen) dan dat je weet van: hij heeft 20 euro betaald voor dat zwaardje.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07 11:05
[...]
No worries 8)
Ik wil het liever niet al te somber inzien want ik kijk best wel uit naar de game. Maar ik heb tot nu toe alleen gezien dat ze gezegd hebben dat de store word gebouwd rondom cosmetic items.

Dat lees ik als: Wij hebben dit tankstation opgebouwd rondom het verkopen van brandstof. Of je wel of niet een broodje bal kunt halen word express niet genoemd.

Alleen cosmetics in de store en af en toe een battlepass zou voor mij prima zijn. Ik ben er door de verwoording alleen bang voor dat ze er nog iets bij gaan zetten wat minder netjes is. Hopen dat het iets simpels gaat zijn zoals character boosts om bij een 2e character de story te skippen en rechtstreeks op paragon1 te beginnen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-07 19:58

Grozno

acts without consequence!

lordloeder schreef op maandag 13 juni 2022 @ 09:28:
[...]

Bedoel je visueel? Volgens mij ligt dat aan YouTube.
Content gewijs... Er is (voor mijn gevoel) minder detail/objects dan eerder gezien. Wellicht door het open world principe.
Ik vind de trailer vooral aan de saaie kant. Ik word er weinig enthousiast van. Voorheen had ik bij Diablo toch meer 'hype', maar misschien word ik gewoon een oude knar. -O-

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 19:06
Uitgebreid interview met de game director en general manager:

https://www.gamespot.com/...ens-endgame/1100-6504471/

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Grozno schreef op maandag 13 juni 2022 @ 16:36:
[...]

Ik vind de trailer vooral aan de saaie kant. Ik word er weinig enthousiast van. Voorheen had ik bij Diablo toch meer 'hype', maar misschien word ik gewoon een oude knar. -O-
Nee die oude knar... Dat heb/ben ik ook hoor.
Dat commentaar/ voice-over tijdens dat filmpje. Ik kreeg gelijk het idee dat ik naar "Mike, it is an amazing discovery" zat te kijken.
YouTube: Amazing Discoveries with Tony Little 2/3
Neem je bingo kaarten er bij en je kunt echt elk trending topic afvinken in het filmpje. Nou ja, ik vergis me: enkel nog Powered by Visa of Mastercard moet eraan toegevoegd worden.

[ Voor 3% gewijzigd door lordloeder op 13-06-2022 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
https://news.blizzard.com...uarterly-update-june-2022

De quarterly update :)

[ Voor 13% gewijzigd door hellfighter87 op 14-06-2022 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 26-07 16:41

Vagax

Hehe

Ik heb Blizzard altijd maar half gevolgd als ze voorbij kwamen maar de trailer van D4 tijdens de Xbox showcase piekte mijn interesse er in en ik heb toch maar de D3 Starter Edition gedownload en in 1x tot het einde gespeeld, ik heb al gelijk D2:R en D3 gehaald dus ik zit er weer in.

Hoop dat dit een "klassieke" Blizzard game wordt, als in dat het gewoon een volwaardige game is met hooguit expansion packs maar ik kan wel zien dat ze een cosmetica store toevoegen aangezien dit wel een gedeeld universum is waar je dus andere spelers tegenkomt dus dan heb je ongetwijfeld mensen die toch maar 5 euro spenderen voor een leuke skin om weer meer op te vallen.

Diablo 2 + 3 houden me voorlopig zoet tot Diablo 4 komt maar ik volg het vanaf nu tot de puntjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:28

Gundogan

Rip and tear, until it is done

lordloeder schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:38:
[...]

Nee die oude knar... Dat heb/ben ik ook hoor.
Dat commentaar/ voice-over tijdens dat filmpje. Ik kreeg gelijk het idee dat ik naar "Mike, it is an amazing discovery" zat te kijken.
YouTube: Amazing Discoveries with Tony Little 2/3
De tijdsklokgrafiek _/-\o_

Moet wel zeggen dat de graphics nog steeds behoorlijk meh zijn bij Diablo4. Lage resolutie textures en ook weinig detail in de models.

Als het nog jaren van de release zat zoals voorheen, maar ik zie niet hoe ze dit nog sterk kunnen verbeteren in een jaar. D2:R ziet er dan toch beter uit (hoewel die met alles op max voor geen meter loopt hier).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel317
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 11:07
[...]

No worries 8)
Dat is niet gezegd door de devs. Er is gezegd dat de store "anchored towards cosmetics" zal zijn. Dat sluit niets uit. Na Diablo Immortal ben ik op dit moment dan ook huiverig voor Diablo 4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Grozno schreef op maandag 13 juni 2022 @ 16:36:
[...]

Vond de gameplay showcase anders prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ik ook. By far de best uitziende aarpg tot nu toe, ziet er ook uit alsof het heel soepel draait. Ik ben wel enthousiast. Als de gameplay net zo goed of beter is dan 3,en de feel, zit het echt wel snor.

[ Voor 9% gewijzigd door Visgek82 op 14-06-2022 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Visgek82 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:41:
[...]

Ik ook. By far de best uitziende aarpg tot nu toe, ziet er ook uit alsof het heel soepel draait. Ik ben wel enthousiast.
Idd, misschien pak ik heb dit keer gewoon op de console mee ipv pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-07 15:48
Angeloonie schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:06:
/neemt heel 2023 vrij

Zo, ik ben voorbereid :Y)
Krijg een Dejavu...iets met de D3 beta haha :P

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Is er overigens geen Paladin of worden er nog meer classes aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:53

OMD

Bossie schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:08:
Is er overigens geen Paladin of worden er nog meer classes aangekondigd?
Necromancer is de laatste class die aangekondigd is. Andere classes zullen wel via DLC beschikbaar komen net als bij Diablo 3.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
OMD schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:38:
[...]

Necromancer is de laatste class die aangekondigd is. Andere classes zullen wel via DLC beschikbaar komen net als bij Diablo 3.
2026 dus :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:53

OMD

Sowieso had het leuk geweest als ze is wat nieuws hadden verzonnen. Er zijn meer mythische figuren dan alleen barbarian, necromancer, sorceress, druid en rogue.

Weet ik veel, had zoiets gedaan:
Warlock, dark elf, dwarf, vampire, undying, archer etc. Zeg niet dat dit leuke opties zijn maar er zijn zoveel van dat soort figuren. Nu gaan we waarachijnlijk weer naar een whirlbarb, hydra sorceress etc etc.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwacht wel dat Crusader ook komt. Zat ook in Diablo 3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-07 13:55
Op 9:27 ongeveer spawned er een treasure goblin rechts in beeld
Die zijn er dus ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Vind het wel echt meer in de style van Diablo 2 dan Diablo 3 wat natuurlijk iets positiefs is. Nu was dit maar een fragment maar iets wat altijd mooi van D1 en D2 vond was hoe donker alles eigenlijk was, in de D2: Resurrected zie je ook dat alles erg donker is bijhalve vijanden en de vijanden glimmen ook een beetje alsof ze nat zijn, geeft een creepy uitstraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:33
Vagax schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:25:
[...]

Vind het wel echt meer in de style van Diablo 2 dan Diablo 3 wat natuurlijk iets positiefs is. Nu was dit maar een fragment maar iets wat altijd mooi van D1 en D2 vond was hoe donker alles eigenlijk was, in de D2: Resurrected zie je ook dat alles erg donker is bijhalve vijanden en de vijanden glimmen ook een beetje alsof ze nat zijn, geeft een creepy uitstraling.
Alles wat je eigenlijk aangeeft vind ik negatief. Nadeel van het donker maken is dat je ook veel details verliest. Kijk ik naar het filmpje dan zie ik inderdaad dat sommige gedeeltes gewoon niet duidelijk te zien zijn. Voor de tijd van D2 was dit prima en spooky, maar tegenwoordig niet meer te verkopen. Vooral de shiny enemy's geven een onnatuurlijke look. Ook als ik naar de buiten scenes van het filmpje kijk denk ik "mwhaaaa..". Vuur wat het gras niet laat verbranden, Mist effect die veel details uit de game halen (terwijl je wel gewoon schaduw van een boom ziet).

Moet ik wel toegeven dat gras implementeren in game altijd ontzettend moeilijk is. Want het heen en weer bewegen ziet er vaak nep uit. Wel jammer, want de shockwave van je spells geven wel een cool effect in het gras.

En laten we eerlijk zijn.. als je een diablo 2 wil dan speel je diablo resurrected. We willen een diablo 4.

[ Voor 8% gewijzigd door grote_oever op 15-06-2022 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

grote_oever schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:46:
[...]

Alles wat je eigenlijk aangeeft vind ik negatief. Nadeel van het donker maken is dat je ook veel details verliest. Kijk ik naar het filmpje dan zie ik inderdaad dat sommige gedeeltes gewoon niet duidelijk te zien zijn. Voor de tijd van D2 was dit prima en spooky, maar tegenwoordig niet meer te verkopen. Vooral de shiny enemy's geven een onnatuurlijke look. Ook als ik naar de buiten scenes van het filmpje kijk denk ik "mwhaaaa..". Vuur wat het gras niet laat verbranden, Mist effect die veel details uit de game halen.

Moet ik wel toegeven dat gras implementeren in game altijd ontzettend moeilijk is. Want het heen en weer bewegen ziet er vaak nep uit.

En laten we eerlijk zijn.. als je een diablo 2 wil dan speel je diablo resurrected. We willen een diablo 4.
Ik zit niet lang in de Diablo community maar wat ik wel heb geleerd is hoe veel meningsverschillen er zijn betreft Diablo en wat het precies inhoud :P Ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar de developers van D4 hebben aangegeven dat ze meer D2 gaan volgen dan D3 voor dit deeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:33
Vagax schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:48:
[...]

Ik zit niet lang in de Diablo community maar wat ik wel heb geleerd is hoe veel meningsverschillen er zijn betreft Diablo en wat het precies inhoud :P Ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar de developers van D4 hebben aangegeven dat ze meer D2 gaan volgen dan D3 voor dit deeltje
Vermoedelijk komt het doordat D3 behoorlijk negatief ontvangen is door de kiddy/cartoony look en dan is het logisch om naar een deel eerder te verwijzen. Maar als je nu bij D4 verwijst naar de style van D2 dan verwijs je naar de techniek van 22 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
grote_oever schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:46:
[...]

Alles wat je eigenlijk aangeeft vind ik negatief. Nadeel van het donker maken is dat je ook veel details verliest. Kijk ik naar het filmpje dan zie ik inderdaad dat sommige gedeeltes gewoon niet duidelijk te zien zijn. Voor de tijd van D2 was dit prima en spooky, maar tegenwoordig niet meer te verkopen. Vooral de shiny enemy's geven een onnatuurlijke look. Ook als ik naar de buiten scenes van het filmpje kijk denk ik "mwhaaaa..". Vuur wat het gras niet laat verbranden, Mist effect die veel details uit de game halen (terwijl je wel gewoon schaduw van een boom ziet).

Moet ik wel toegeven dat gras implementeren in game altijd ontzettend moeilijk is. Want het heen en weer bewegen ziet er vaak nep uit. Wel jammer, want de shockwave van je spells geven wel een cool effect in het gras.

Oneens, de duistere/evil sfeer uit D2 moet weer terug komen ipv wat ze met D3 hebben gedaan.
Ik dacht dat er in eerdere development updates ook is aangeven dat ze bijvoorbeeld de mechanics etc van D3 nemen maar qua thema de overal look and feel weer dichter bij D2 komt te liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-07 00:36
Bossie schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:17:
[...]

Oneens, de duistere/evil sfeer uit D2 moet weer terug komen ipv wat ze met D3 hebben gedaan.
Ik dacht dat er in eerdere development updates ook is aangeven dat ze bijvoorbeeld de mechanics etc van D3 nemen maar qua thema de overal look and feel weer dichter bij D2 komt te liggen.
In de beelden tot nu toe is ook wel te zien dat het een veel duistere grafische stijl heeft dan D3 (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Rickpm1 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 22:23:
[...]

In de beelden tot nu toe is ook wel te zien dat het een veel duistere grafische stijl heeft dan D3 (gelukkig).
Genoeg verschil te zien tussen D2 Resurrected en D3, de muzie vind ik trouwens ook wel een mooie rol spelen over waarom D2 grimmiger aanvoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-06 15:39
Visgek82 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:41:
[...]

Ik ook. By far de best uitziende aarpg tot nu toe, ziet er ook uit alsof het heel soepel draait. Ik ben wel enthousiast. Als de gameplay net zo goed of beter is dan 3,en de feel, zit het echt wel snor.
Heb je lost ark wel eens gespeeld dan? Dat ziet er echt beter uit dan dit hoor. Vooral qua actie.

YouTube: Asmongold BLOWN AWAY by Lost Ark's Most Badass Quest in the game

Maar goed, smaken kunnen verschillen. Actie in D IV lijkt mij in eerste instantie matig. Weinig spells en impact van spells lijken ook matig. Daarnaast vraag ik mij af hoe open world precies gaat zijn. Ik denk niet dat ze in de buurt komen van de open world van lost ark bijvoorbeeld. Er zitten 150 dungeons in maar als dat random dungeons zijn met continue dezelfde omgevingen alleen andere gangetjes ben ik snel klaar mee denk ik.

Het lijkt er echter op dat Diablo IV P2W gaat worden. Na de complete fuck up van Immortal kijk ik nergens meer van op. Recent hebben een paar medewerkers ook al statements naar buiten gebracht over het betaalde gedeelte maar nergens staat dat het niet P2W is. Ze hebben er een handje van om er met woorden omheen te praten zodat het lijkt dat het geen P2W is. Bij immortal hebben ze b.v. gezegd dat je geen gear kunt kopen. Alleen dat je $10.000 moet besteden om de beste gems te halen (en ruim $100.000 voor max gear) (zonder geld te besteden is dat onmogelijk) vertellen ze er niet bij 8)7

Zo zeggen ze bij Diablo IV:

"The paid content is build/anchored around cosmetic items" Dus niet only cosmetic items.

Er is geen enkele aanleiding om te denken dat het geen P2W zal zijn op dit moment. Ik hoop van niet maar ik ga het allemaal afwachten nadat de game released is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-07 14:50
biggydeen2 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 08:56:
[...]

Heb je lost ark wel eens gespeeld dan? Dat ziet er echt beter uit dan dit hoor. Vooral qua actie.

Maar goed, smaken kunnen verschillen.
Smaken verschillen inderdaad…

Ik neem juist aan dat ze geleerd hebben van het hele Auction House debacle van D3 en ze niet weer die fout maken met een P2W model. Voor mij maakt het verder niet veel uit, speel Diablo voornamelijk alleen of PvE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
biggydeen2 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 08:56:
[...]

Maar goed, smaken kunnen verschillen. Actie in D IV lijkt mij in eerste instantie matig. Weinig spells en impact van spells lijken ook matig. Daarnaast vraag ik mij af hoe open world precies gaat zijn. Ik denk niet dat ze in de buurt komen van de open world van lost ark bijvoorbeeld. Er zitten 150 dungeons in maar als dat random dungeons zijn met continue dezelfde omgevingen alleen andere gangetjes ben ik snel klaar mee denk ik.

Het lijkt er echter op dat Diablo IV P2W gaat worden. Na de complete fuck up van Immortal kijk ik nergens meer van op. Recent hebben een paar medewerkers ook al statements naar buiten gebracht over het betaalde gedeelte maar nergens staat dat het niet P2W is. Ze hebben er een handje van om er met woorden omheen te praten zodat het lijkt dat het geen P2W is. Bij immortal hebben ze b.v. gezegd dat je geen gear kunt kopen. Alleen dat je $10.000 moet besteden om de beste gems te halen (en ruim $100.000 voor max gear) (zonder geld te besteden is dat onmogelijk) vertellen ze er niet bij 8)7

Zo zeggen ze bij Diablo IV:

"The paid content is build/anchored around cosmetic items" Dus niet only cosmetic items.

Er is geen enkele aanleiding om te denken dat het geen P2W zal zijn op dit moment. Ik hoop van niet maar ik ga het allemaal afwachten nadat de game released is.
Haha lost ark... Ja, dat heb in gespeeld. Maar als je de graphics van lost arc beter vind, dan verwijs ik je toch ff door naar een opticien. Voor de rest smaken verschillen, en lost ark is absoluut ook een p2w game. Maar ik denk niet dat d4 p2w gaat zijn. Daar hebben ze immers diablo immoral voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:07
In demos zullen ze nooit over powered builds laten zien, het is juist het spel wat ze willen laten zien, niet een instant screen wipe met een 1 skill.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Diablo 4 (beta) is toegevoegd aan bnet launcher.
Misschien dan toch nog een beta in de nabije toekomst?

https://www.wowhead.com/n...attle-net-launcher-327914

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Friends & Family alpha test <----- Dat heb ik eerder gezien met Blizzard/Diablo series! Was waarschijnlijk ook met Diablo Immortal maar misschien ook eerdere games ?
Is met NDA, maar toch duiken er nu toch spoilers en leaks enz. op, hoe gaan ze er hier op GoT/tweakers mee om precies ? Waardevolle informatie voor dit topic of toch juist niet ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
Pentiummania schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 23:18:
Friends & Family alpha test <----- Dat heb ik eerder gezien met Blizzard/Diablo series! Was waarschijnlijk ook met Diablo Immortal maar misschien ook eerdere games ?
Is met NDA, maar toch duiken er nu toch spoilers en leaks enz. op, hoe gaan ze er hier op GoT/tweakers mee om precies ? Waardevolle informatie voor dit topic of toch juist niet ?
Ik heb niet persee een mening over of dat waardevolle informatie is, maar we hebben een [spoiler=title] spoiler tekst [/spoiler] tag dus daar zou het naar mijn mening prima tussen kunnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Diablo IV Alpha leak:
- Pictures #1
- Pictures #2
- Video #1 / Video #2

• Phaex
Goede quarterly update
Duidelijke info omtrent de mtx shop / geen pay for power
Ik hoop dat de ‘pinnacle challenge’ in de seasons ook een echte uitdaging zal zijn waar je minstens enkele weken zoet mee bent.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Nieuw Private Test Video Leak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Ziet er lekker uit
Die user is ondertussen zijn toegang kwijt ^^ hij had die content blijkbaar gestreamed op een private discord waar een andere user deze beelden heeft opgenomen
Ben wel erg blij om te zien dat de beelden in 21:9 zijn opgenomen. Als UW gebruiker had ik een beetje schrik dat er geen ondersteuning zou zijn voor dit aspect

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Blizz zoekt closed beta testers om de end game te beta testen.
https://blizz.ly/3eQCwxm Staat iig in dat je wat Communicatie instellingen op enabled moet hebben staan om eventueel een mailtje te kunnen ontvangen en het is wel weer NDA en als je niks voor 18 November hebt gehoord ben je niet uitgenodigd, dan is je hoop op volgend jaar eventueel nog gevestigd.
YouTube: Diablo IV | Developer Update: Closed End Game Beta
Meneer Raxxenterax is er weer als de kippen bij om er commentaar op te geven YouTube: Diablo 4 Developer Update - End Game Closed Beta Coming Soon!

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pentiummania schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 01:25:
Blizz zoekt closed beta testers om de end game te beta testen.
https://blizz.ly/3eQCwxm Staat iig in dat je wat Communicatie instellingen op enabled moet hebben staan om eventueel een mailtje te kunnen ontvangen en het is wel weer NDA en als je niks voor 18 November hebt gehoord ben je niet uitgenodigd, dan is je hoop op volgend jaar eventueel nog gevestigd.
YouTube: Diablo IV | Developer Update: Closed End Game Beta
Meneer Raxxenterax is er weer als de kippen bij om er commentaar op te geven YouTube: Diablo 4 Developer Update - End Game Closed Beta Coming Soon!
Wat ze wel zeggen is: je moet zo actief mogelijk zijn geweest in D3 of D2R de afgelopen periode.... ;(

Dat vind ik dus een beetje jammer; waarom actief zijn in iets waar je geen voldoening meer uithaalt en op die manier dus de kans op een invite missen? :P

Nou goed, ik zie het vanzelf wel! D IV beta here i come!! ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pedr0
Diablo IV is eigenlijk de enige game waar ik een beetje naar uit kijk. Kan niet wachten! _/-\o_

[ Voor 75% gewijzigd door Pedr0 op 23-09-2022 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Closed Beta invites zijn (worden) blijkbaar uitgestuurd.
Zojuist een ontvangen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-07 13:05
tha_crazy schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 19:51:
Closed Beta invites zijn (worden) blijkbaar uitgestuurd.
Zojuist een ontvangen *O*
Nice, gefeliciteerd denk ik :)

Vraagje, hoeveel van de 'endgame' Diablo games heb je de afgelopen periode gespeeld? Aangezien dat werd genoemd als een duidelijke factor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plopobiel
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:33
ook hier de uitnodiging ontvangen en ik heb nog geen end games gespeeld maar al wel aardig wat uurtjes d3 ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 212 Laatste