ik heb wel de PS5 versie, dus mogelijk kon het niet via playstation store..twit schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 18:20:
[...]
Hm ik sta op het punt om naar de winkel te rijden voor een nieuwe 4xx GPU en dan daarna ook maar een upgrade naar deluxe te kopen en te gaan gamen vannacht. Althans dat was het plan, maar je kunt dus niet van normaal naar Deluxe? Ik snap op mijn totale uitgave vanvond scheelt het niet de wereld, maar toch
Ik krijg Diablo niet toegevoegd via Moonlight.KraveN schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 17:04:
[...]
Daarnaast denk ik dat ik via Moonlight ga streamen naar de iPad voor als ik mijzelf niet wil opsluiten op de zolder.
Na wat googlen kwam ik een bericht tegen dat Nvidia de support voor Moonlight gestopt heeft dit jaar...
Moet blijkbaar nu via de GeForce Now app.
Geen idee of dat ook echt zo is maar ik kan iig de game niet meer via Moonlight toevoegen. (kan ook aan mij liggen; heb moonlight al heel lang niet gebruikt)
Gelukkig werkt het streamen nog wel via Steam ! Net getest met WoW Classic en dat ging goed genoeg. Klein beetje input lag maar vond het niet storend.
[ Voor 3% gewijzigd door Vortigen op 01-06-2023 18:57 ]
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
De kogel is door de kerk. Ik heb toch maar een dagje vrij genomen morgen, dus ik ga hopelijk vannacht eventjes aan de slag. 
Ook vooral vrij genomen omdat ik wat gedoe heb met de dock voor mijn (zakelijke) laptop, waardoor ik verre van optimaal kan werken wanneer ik niet mijn eigen schermen kan gebruiken...
Ook vooral vrij genomen omdat ik wat gedoe heb met de dock voor mijn (zakelijke) laptop, waardoor ik verre van optimaal kan werken wanneer ik niet mijn eigen schermen kan gebruiken...
Is de release vanacht om 00:00 ? Waar hebben jullie de game gekocht trouwens , deluxe of hoger natuurlijk 😁
psn: taker-mart
Sure... keep telling yourself that.... it's all about Diablo baby!CH4OS schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:01:
De kogel is door de kerk. Ik h eb toch maar een dagje vrij genomen morgen, dus ik ga hopelijk vannacht eventjes aan de slag.
01:00 geloof ik, 00:00 voor de UK uit mijn hoofd.taker1987 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:04:
Is de release vanacht om 00:00 ? Waar hebben jullie de game gekocht trouwens , deluxe of hoger natuurlijk 😁
Ik meen 01.00 pastaker1987 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:04:
Deluxe versie voor PS5 gekocht in de PS store
Ik twijfel een beetje om hem digitaal te kopen op Xbox of via een leuke site , maar geen idee of de pre order dan geld ivm de 4 dagen eerder spelen , of de code optijd komt etc
psn: taker-mart
01:00 jaSupershiva schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:07:
[...]
Ik meen 01.00 pas![]()
Deluxe versie voor PS5 gekocht in de PS store
dus optijd naar bed en wekker vroeg zetten

nothing stops this train
Oke, oke! Het is de combinatieSupershiva schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:05:
Sure... keep telling yourself that.... it's all about Diablo baby!
Om 01:00 vannacht. Ik heb de game op PC, pre-ordered via battle.net zelf.taker1987 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:04:
[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2023 19:27 ]
Ik heb het zelf nog niet getest, maar ik dacht dat ze bij moonlight aangegeven hebben om op sunlight te gaan focussen dat was er al voor amd en Intel kaarten. Anders zou je ook nog naar parsec kunnen kijken. Sinds laatste update ook erg goed volgens de YouTube video’s in vergelijk met moonlight.Vortigen schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 18:55:
[...]
Ik krijg Diablo niet toegevoegd via Moonlight.
Na wat googlen kwam ik een bericht tegen dat Nvidia de support voor Moonlight gestopt heeft dit jaar...
Moet blijkbaar nu via de GeForce Now app.
Geen idee of dat ook echt zo is maar ik kan iig de game niet meer via Moonlight toevoegen. (kan ook aan mij liggen; heb moonlight al heel lang niet gebruikt)
Gelukkig werkt het streamen nog wel via Steam ! Net getest met WoW Classic en dat ging goed genoeg. Klein beetje input lag maar vond het niet storend.
Heel fijn dat je het aangeeft anders wordt het toch Xbox en dan local game streaming
Vanmiddag gekocht, want ik voel vanaf 1 uur vanacht een gevalletje acuut corona aankomen dat 3 dagen gaat duren. Geintje natuurlijk, ik was al vrij morgen, maar ik vrees dat ik 3 dagen het huis nauwelijk uitkom op een snack- of beerrun en een frisse neus halen na. Gelukkig staan de drankjes koud bij de blauwe super aan de overkant. Sinds mijn tienertijd niet meer gedaan, zo'n gamemarathon, en dat is echt een behoorlijk poos geleden.
Twijfelen doe ik niet, ik speel eigenlijk altijd als eerste sorceress en eigenlijk ook altijd met cold, omdat je dan zo'n heerlijk crowd control hebt. Maar lightning is ook verschrikkelijk leuk, net als monsters tot as te zien wederkeren na een fireball.
Het enige waar ik aan twijfel is welke world tier het voor mij wordt. WT1 was wel erg makkelijk de eerste open beta met de sorceress, ging niet dood, en WT2 was best lastig met de rogue, die ik tijdens de 2e beta speelde; toen stierf ik een paar keer, met name tijdens world boss.
Hoe dan ook, ik denk dat wij een hoop plezier gaan beleven met zijn allen. Ik ben er zin in!
edit: ik heb besloten om WT1 te gaan spelen, omdat WT2 te weinig - 20%XP en 15%Gold - oplevert. Aangezien je op WT1 sneller door het spel gaat , zul je meer monsters verslaan in dezelfde tijd, dus dan haal je die extra XP en goud vanzelf in.
Twijfelen doe ik niet, ik speel eigenlijk altijd als eerste sorceress en eigenlijk ook altijd met cold, omdat je dan zo'n heerlijk crowd control hebt. Maar lightning is ook verschrikkelijk leuk, net als monsters tot as te zien wederkeren na een fireball.
Het enige waar ik aan twijfel is welke world tier het voor mij wordt. WT1 was wel erg makkelijk de eerste open beta met de sorceress, ging niet dood, en WT2 was best lastig met de rogue, die ik tijdens de 2e beta speelde; toen stierf ik een paar keer, met name tijdens world boss.
Hoe dan ook, ik denk dat wij een hoop plezier gaan beleven met zijn allen. Ik ben er zin in!
edit: ik heb besloten om WT1 te gaan spelen, omdat WT2 te weinig - 20%XP en 15%Gold - oplevert. Aangezien je op WT1 sneller door het spel gaat , zul je meer monsters verslaan in dezelfde tijd, dus dan haal je die extra XP en goud vanzelf in.
[ Voor 14% gewijzigd door ABD op 02-06-2023 00:24 ]
Ik heb ook besloten! Gaat Druid worden. Als ik de aspect drop voor Tornado krijg ga ik Tornado, maar anders Pulverize
Teveel toffe beelden gezien van Druid inmiddels en lijkt me de perfecte char om D4 voor het eerst op te gaan exploren
Tesla M3LR '21
Ik zit ook te denken aan druid. trekt me op zich wel, maar Sorc lijkt me toch ook heel leuk. of toch necro.. hmmm. Ik speel toch voornamelijk solo, en wil alles gewoon rustig bekijken en doen, dus necro kan mij ook wel passen.London schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:31:
Ik heb ook besloten! Gaat Druid worden. Als ik de aspect drop voor Tornado krijg ga ik Tornado, maar anders PulverizeTeveel toffe beelden gezien van Druid inmiddels en lijkt me de perfecte char om D4 voor het eerst op te gaan exploren
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik heb tijdens de beta ook Druid gespeeld, ik denk dat ik daar ook wel mee ga beginnen. Maar heb de andere classes ook nog geen kans gegeven.
Sorceress heb ik tijdens D3 al veel gespeeld, dus die wordt het hem waarschijnlijk niet. Barbarian zie je ook nagenoeg altijd wel. Rogue vond ik D3 ook niet zo heel veel aan, dus blijft er niet veel over.
Ik heb besloten met wat vrienden een internationale clan te maken, deed dat ook met de launch van Guildwars 2 en dat was een groot suc6. Dit doen we mede omdat we leuke mensen kennen van buiten Nederland en ons dus niet willen beperken tot alleen Nederlandse gamers. En ik vind het altijd leuk om zelf iets op te bouwen i.p.v mee te liften op het suc6 van een forum of iets dergelijks. Ook vind ik het altijd wel leuk als de naam iets te maken heeft met de lore.
YO! fucknuts! It's Probing time!
Ik twijfelde heel erg, maar vind Druid te traag spelen low level. Die pak ik liever op als S1 start, dan heb je alle voordelen van de campaign die je kunt skippen en extra stats van altars of lilith. Dan loopt het hopelijk wat soepeler
Edit: Ik begin dus met de Sorcerer
Edit: Ik begin dus met de Sorcerer
[ Voor 7% gewijzigd door lolgast op 01-06-2023 19:43 ]
Geweldig om al die berichten hier te lezen, leuk om alle "ouwe"gamers weer actief te gaan zien straks! Ik krijg er ook enorm jeugd sentiment van hoor haha
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
ik speelde druid in de closed endgame beta en vond hem toen erg sterk, eerste 20 levels zijn zo voorbij en nu ga je meer verschillende legendarys vinden dan in de betas. Ik twijfel nog tussen Druid en Rogue
Ik dacht net even dat ik kon spelen, maar ik klikte in Battle.net de verkeerde D aan. 
Voor degenen die nog twijfelen wanneer we los kunnen in Sanctuary: in mijn Battle.net app zie ik dat er nog 5 uur en een kleine 14 minuten gewacht moet worden nog.

Voor degenen die nog twijfelen wanneer we los kunnen in Sanctuary: in mijn Battle.net app zie ik dat er nog 5 uur en een kleine 14 minuten gewacht moet worden nog.
[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2023 19:47 ]
hahahaha ik heb ook al drie keer op het bureaublad icoontje geklikt van D4
gewoon om te kijken of ie per ongeluk ging starten
gewoon om te kijken of ie per ongeluk ging starten
Klopt. Druid gaat pas echt shinen op hoger level. Begin is even traag doorkomen, maar dat is prima als er toch geen season bezig isFreakiebeakie schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:45:
ik speelde druid in de closed endgame beta en vond hem toen erg sterk, eerste 20 levels zijn zo voorbij en nu ga je meer verschillende legendarys vinden dan in de betas. Ik twijfel nog tussen Druid en Rogue
Tesla M3LR '21
Ik voel me oprecht ook weer een tiener ja die het liefst de hele nacht door pakt hahah maar kan gewoon echt niet
Heb zoo zin in Hardcore Druid
vooral als ik bij Act 2 geraak en content tegenkom die ik nog niet gezien heb
De hype!

Heb zoo zin in Hardcore Druid

ik twijfel een klein beetje tussen Rogue en druid, maar heb gekozen voor Rogue.....Freakiebeakie schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:45:
in s1 dan waarschijnlijk druid
nothing stops this train
Klein beetje jaloers ben ik wel.. heb zojuist besloten ook “vroeg” te beginnen.. maar dan wel morgenvroeg
succes aan de echte die hards vannacht. Hopelijk geen vervelende queues
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Wat voor druid build ga je voor Ric?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Kan je eigenlijk meerdere clans joinen of communities zoals in D3?
Ik laat het een beetje afhangen wat voor items ik krijg. Zal wel voornamelijk opletten voor items voor zowel Pulvirize en Tornado.Donnie schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:53:
Wat voor druid build ga je voor Ric?
Maar even kijken hoe low level landslide speelt. Was in de 2e beta best prima voor low level.
Pre-25 kost respeccen sowieso geen drol dus kan gewoon beetje testen.
Je kon toch gewoon gratis respeccen zolang je maar 1 voor 1 alles minde? Of hebben ze dat alleen voor de bèta’s gedaan..
[ Voor 26% gewijzigd door nickko op 01-06-2023 19:58 ]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Verwijderd
Ze stresstesten de servers voor ons zodat we morgenvroeg soepeltjes kunnen inloggen.nickko schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:53:
Klein beetje jaloers ben ik wel.. heb zojuist besloten ook “vroeg” te beginnen.. maar dan wel morgenvroegsucces aan de echte die hards vannacht. Hopelijk geen vervelende queues
Bedankt diehards.
Tijdens de beta was het ook al 1 gold per skill als je respecced. En hoe hoger je level, hoe duurder de respec per skill dacht ik. Dus op lvl 20 merk je niet dat het duur kan worden.nickko schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:57:
Je kon toch gewoon gratis respeccen zolang je maar 1 voor 1 alles minde? Of hebben ze dat alleen voor de bèta’s gedaan..
Ja precies pas echt richting endgame content merk je dat het duur kan worden. Maar ook weer niet zo duur dat het een probleem. Je moet alleen niet 3 keer per dag respeccen dan
Maar Early Access gaat toch pas om 13:00u morgenmiddag live in NL?Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 19:59:
[...]
Ze stresstesten de servers voor ons zodat we morgenvroeg soepeltjes kunnen inloggen.
Bedankt diehards.
Ik heb de reguliere hard copy voor de ps5 gepreordered. Ik verwachtte deze pas 6 juni maar komt morgen al in de bus waarschijnlijk.. kan ik die ook al meteen spelen of krijg je bij die early access een aparte code?
Nee, het is vannacht om 01:00 uur. Op dit moment nog 4,5 uur tot EA launch.Yonix schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:25:
[...]
Maar Early Access gaat toch pas om 13:00u morgenmiddag live in NL?
Wat een sukkel ben ik, een beetje AM en PM door elkaar halen. Doh!Comp_Lex schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:28:
[...]
Nee, het is vannacht om 01:00 uur. Op dit moment nog 4,5 uur tot EA launch.

In dat geval, let's go!

Oei dat was niet zo slim nu kun je pas zaterdag inloggen.Ricmaniac schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:23:
Er is een kleine update voor Diablo IV. Als ik op tandwieldje klik in battlenet en Check for update, kreeg ik een kleine update.
😜
ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT
Ik verwacht dat je gewoon kan spelen.crimby schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:26:
Ik heb de reguliere hard copy voor de ps5 gepreordered. Ik verwachtte deze pas 6 juni maar komt morgen al in de bus waarschijnlijk.. kan ik die ook al meteen spelen of krijg je bij die early access een aparte code?
Vet, waar gekocht?
Heel even overwogen om de wekker om 04:00 te zetten. Maar ga het toch niet doen. Morgen een dagje vrij en aansluitend ga ik er een all-nighter van maken van vrijdag op zaterdag. Liever nu even 8 uur slaap pakken en morgen fris beginnen
GameResource. Zou echt lekker zijn :-)Vinnocchio schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:50:
[...]
Ik verwacht dat je gewoon kan spelen.
Vet, waar gekocht?
Ja beter gewoon een normaal ritme aanhoudenyinx84 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:55:
Heel even overwogen om de wekker om 04:00 te zetten. Maar ga het toch niet doen. Morgen een dagje vrij en aansluitend ga ik er een all-nighter van maken van vrijdag op zaterdag. Liever nu even 8 uur slaap pakken en morgen fris beginnen
Veel plezier voor de mensen die vannacht gaan spelen! Hou de servers heel s.v.p.!
Tesla M3LR '21
Zo, tijd om naar bed te gaan voor mij, veel plezier iedereen die tot 01:00 blijft wachten
morgen rond 04:00 ben ik van de partij tot 07:00, dan helaas werken
morgen rond 04:00 ben ik van de partij tot 07:00, dan helaas werken
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 01-06-2023 21:02 ]
nothing stops this train
Ow wauw, ik heb ook mail van verzenden gehad van GR, wat gaaf. Ben heel benieuwd of het morgen al werkt
Dat even slapen vantevoren wordt hard gevetoed door mijn dochtertje. Denk dat het huilen wordt tot 1 uur en dan mijn vrouw in de steek laten
GL & HF aan wie straks beginnen!
Over een week of twee ben ik ook van de partij
Over een week of twee ben ik ook van de partij

WW nerf voor de barb😊Ricmaniac schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:23:
Er is een kleine update voor Diablo IV. Als ik op tandwieldje klik in battlenet en Check for update, kreeg ik een kleine update.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
@KraveN Bedankt voor de tip van Parsec. Net geïnstalleerd op mijn desktop en laptop en het werkt als een tierelier !!
Betere response tijd en helderder beeld dan via Steam.
Uitstekende vervanging voor moonlight.
Betere response tijd en helderder beeld dan via Steam.
Uitstekende vervanging voor moonlight.
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Update over damage buckets van Rhykker:
Is een stuk minder complex dan eerst gedacht werd.
Is een stuk minder complex dan eerst gedacht werd.
[ Voor 20% gewijzigd door Morrar op 01-06-2023 22:12 ]
Als ze nou gewoon de game laten opstarten zodat je vast alle settings kan doorlopen enzo
nu moet ik dat weer doen als de game uit is =p
Antwoord van iedereen zonder Deluxe of Ultimate: "Daar heb je dan ook vier dagen eerder de tijd voor als ons"Ricmaniac schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 22:11:
Als ze nou gewoon de game laten opstarten zodat je vast alle settings kan doorlopen enzonu moet ik dat weer doen als de game uit is =p
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen voor de mensen die vannacht al starten ik haak morgenmiddag/avond wel ergens aan
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
We hebben ook maar even een themakanaal voor D4 opgetuigd op de Tweakers Discord: https://discord.gg/tweakers.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dat is Fins voor "Vroege toegang tot de open bèta begint op 17 maart".SpeedyNick schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 22:26:
Iemand al weten te vertalen wat er bij de ps5 staat? Ben niet de enige met die tekst begreep ik..
[Afbeelding]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Nu 'Dungeons & Dragons: Honor Amongst Thieves' aan het kijken om alvast in de stemming te komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 01-06-2023 22:56 ]
Enjoy you people!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Op de Xbox kreeg ik net ook een (kleine) update voorbij.
Nog < 2 uur!!
Nog < 2 uur!!
Veel plezier straks mensen! Ik duik zo m'n bed in, morgenochtend gaat het wekkertje weer voor werk.
Ik zit me net te bedenken dat het achteraf wel goed is geweest dat ik de Deluxe versie heb gekocht zodat ik dit weekend toch kan spelen. Aangezien ik volgende week vrijdag een bruiloft heb en zaterdag een vriend vanuit het buitenland over komt en bij ons blijft logeren. Dat wordt dan weinig Diablo denk ik
Ik zit me net te bedenken dat het achteraf wel goed is geweest dat ik de Deluxe versie heb gekocht zodat ik dit weekend toch kan spelen. Aangezien ik volgende week vrijdag een bruiloft heb en zaterdag een vriend vanuit het buitenland over komt en bij ons blijft logeren. Dat wordt dan weinig Diablo denk ik
Hoi allemaal!
Hierboven was ook al een link naar een d4 discord server geplaatst, er was ook al een andere, en inmiddels zit iedereen op die server.
Hier de link voor iedereen die wil joinen!
https://discord.gg/T4fm8VZG
Have fun zo!
Hierboven was ook al een link naar een d4 discord server geplaatst, er was ook al een andere, en inmiddels zit iedereen op die server.
Have fun zo!
Hebben we nog wat GoT speedrunners die voor de top 1000 HC gaan?
Lol, NOG een andere?Rodejoost schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 23:18:
Hoi allemaal!
Have fun zo!
Zit nu al in drie Tweakers-gerelateerde discords... Kan er niet nog een bij hebben hoor
[ Voor 10% gewijzigd door Ohmarinus op 01-06-2023 23:54 ]
Succes allemaal, ik wacht nog even tot dinsdag
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
WTB tijdmachine
https://gyazo.com/2448baf7e90650e52ddf398f01e22d20
https://gyazo.com/2448baf7e90650e52ddf398f01e22d20
Veel plezier zometeen allemaal, hier is het bedtijd. Morgenochtend kom ik gezellig meedoen!
Nou, ik ga maar eens pitten
Ik ben toch malle pietje niet!
Ah ja geen idee, maar kom er gezellig bij er zijn inmiddels al wat mensen erbij ook.Ohmarinus schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 23:53:
[...]
Lol, NOG een andere?
Zit nu al in drie Tweakers-gerelateerde discords... Kan er niet nog een bij hebben hoor
En als er andere leuke servers zijn horen we het ook graag.
godver, ben net wakker geworden, ging ook veel te vroeg naar bed en zie de tijd nu🤣
plan gewijzigd nu dus......koffie pakken en gaan!
plan gewijzigd nu dus......koffie pakken en gaan!
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 02-06-2023 00:46 ]
nothing stops this train
Hoppa. Even ontbijtje maken en dan aan de slag.
OMG!! je kan inloggen!!
nothing stops this train
Op de PS5 helaas nog niet. Nog 7 minuten geduld hebben helaas
Op de PC kan ik de game in elk geval al opstarten via Battle.net. Moest wel even Battle.net zelf herstarten.
En nu al is er een queue.
Edit:
Ik ben zelfs character creation al door!
EDIT 2:
Ik ben zelfs al aan het spelen
En nu al is er een queue.
Edit:
Ik ben zelfs character creation al door!
EDIT 2:
Ik ben zelfs al aan het spelen
[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2023 01:01 ]
Dacht even te updaten voor het ontbijt kon ik verdorie meteen spelen. Soepele launch tot nu toe.
Zo dan, we kunnen los!
Gathering of Tweakers clan is hierbij aangemaakt, wie wil joinen, kom er gerust bij
Happy slaying!
Gathering of Tweakers clan is hierbij aangemaakt, wie wil joinen, kom er gerust bij
Happy slaying!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
Zojuist een personage aangemaakt, ik zal zometeen joinen.JimMorrison schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 00:58:
Zo dan, we kunnen los!
Happy slaying!
EDIT: Ik heb zojuist een request gestuurd. Mijn personage is Livia. Battlenet ID is Toonen1988#2357
[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 02-06-2023 01:05 ]
Same here. Stiekem hoop je dan toch op die flawless launch
Wederom bewezen dat dat de eerste keer zou zijnVenir schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 01:10:
Same here. Stiekem hoop je dan toch op die flawless launch
Speelt een stuk soepeler bij dan bij de server slam. En direct binnen
Ik kon niet slapen van de spanning, nu toch maar even proberen te spelen (PS5)
Error 315306 betekent volgens het alwijze internet dat de servers nog niet up zijn.. lekker op tijd sony/blizzard
Op de PC zijn de servers online, het kan zijn dat bij PSN of Xbox Live nog niet alles 100% werkt.SpeedyNick schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 01:16:
Error 315306 betekent volgens het alwijze internet dat de servers nog niet up zijn.. lekker op tijd sony/blizzard
Xbox is live, ik zit er althans in. Vanaf 01:00 kon ik launchen wel eerst met een queue maar nu net voorbij character creation in de eerste cutsceene
Denk dat de oorzaak bij PSN ligt.
Probeer de licenties te herstellen, maar krijg telkens halverwege melding dat er geen verbinding met PSN gemaakt kan worden.
https://www.playstation.c...ore-licences-playstation/
Probeer de licenties te herstellen, maar krijg telkens halverwege melding dat er geen verbinding met PSN gemaakt kan worden.
https://www.playstation.c...ore-licences-playstation/
[ Voor 20% gewijzigd door SpeedyNick op 02-06-2023 01:21 ]
lvl 6 inmiddels hier. Tijd om te slapen. Goed dat alles lekker werkt op launch!
have fun allemaal!
Steam: CatBearCow
Issues zijn al opgemerkt; https://us.forums.blizzar...laystation-consoles/23686
Opgestart, mijn Necromancer genaamd Ozzy gemaakt en tot level 10 geknald. Nu lekker tukkie doen en morgen de hele dag Diablo 4 spelen
Ik zat er ook direct in, clan ook direct gejoined. Super soepele launch tot nu toe!
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Ik moet eerlijk bekennen dat Diablo 4 best wel een aantal vette cosmetics in de shop heeft zitten.
Geapplied. Ovidius#1718JimMorrison schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 00:58:
Zo dan, we kunnen los!
Happy slaying!
Dat ging soepel .. bij het uitloggen wel een notice en ik weet niet of er nu wel/geen queues zijn, maar kon zonder queue erin en tot lvl 10 komen .. nu slapen, morgen verder met druid, zit in de clan!
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]