Nu ben ik ook nieuwsgierig wat het het zou kunnen zijn....ik heb letterlijk 0 qua speculatie.
Alsnog een nieuwe classAtsiz schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:11:
Nu ben ik ook nieuwsgierig wat het het zou kunnen zijn....ik heb letterlijk 0 qua speculatie.
De vorige tease was over een dj die gaat draaien op het blizzard launch feest lol dus verwacht er niet teveel van mannen ;-)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Alle versies hebben vanaf vannacht toegang en niet alleen de special/deluxe editiesAtsiz schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:11:

haha dat zal wat zijn, dan hebben ze een hoop te refundenPuc van S. schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:13:
[...]
Alle versies hebben vanaf vannacht toegang en niet alleen de special/deluxe edities
Kan het best eens zijn ja want volgens mij zeiden ze in een eerder interview dat ze die inhoud bekend zouden maken voor de release.London schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:10:
[...]
Van wat ik zo las is de ''surprise announcement'' dat ze de inhoud van de battle passes bekend maken. Maar kan ook zomaar wat anders zijn natuurlijk
Verwijderd
Edit:^London schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:10:
[...]
Van wat ik zo las is de ''surprise announcement'' dat ze de inhoud van de battle passes bekend maken. Maar kan ook zomaar wat anders zijn natuurlijk
Dat hadden ze al eerder aangegeven om voor release bekend te maken dus zou kunnen. Maar een surprise zou dat ook weer niet zijn. Hhmmmm..
Kan natuurlijk ook gewoon weer een promotie ding zijn wanneer je een hamburger koopt of zo.
Zo, na lang twijfelen over de aanschaf van een nieuw scherm nog net een prachtig ding aangeschaft voor de Diablo 4 release. Ik was al hyped, nu al helemaal! Hopelijk ziet de HDR er goed uit
Surprise! Diablo IV en Diablo Immortal worden aan elkaar gekoppeld, zodat je in Diablo Immortal ‘keys’ moet verzamelen on ‘legendary chests’ in D4 te kunnen openen. En je character krijgt een extra ‘Immortality level’ die gelijk is aan je DO character en extra buffs geeft. Surprise! 😂
“Now you can fight continue the fight against the forces of hell and building your D4 hero, on the bus, in the train, at the park!!”
“Now you can fight continue the fight against the forces of hell and building your D4 hero, on the bus, in the train, at the park!!”
Klopt, ipv 18 uur per dag 😂London schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:56:
[...]
Asmongold gaat ook niet nolifen zei die, gewoon casual 12 uur per dag
De HDR was completely broke in de beta. Kennelijk is het nu al een stuk verbeterd, maar nog niet perfect, vooral op PC. In deze video relevante tips en informatie: YouTube: Diablo 4 - HDR Almost Fixed - Black Level Raise Is Much Better Now -... .earthapple schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:16:
Zo, na lang twijfelen over de aanschaf van een nieuw scherm nog net een prachtig ding aangeschaft voor de Diablo 4 release. Ik was al hyped, nu al helemaal! Hopelijk ziet de HDR er goed uit
Geef ze alsjeblieft geen ideeënBurrowedLurker schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:16:
Surprise! Diablo IV en Diablo Immortal worden aan elkaar gekoppeld, zodat je in Diablo Immortal ‘keys’ moet verzamelen on ‘legendary chests’ in D4 te kunnen openen. En je character krijgt een extra ‘Immortality level’ die gelijk is aan je DO character en extra buffs geeft. Surprise! 😂

Ik word wel een beetje moe van die Amerikaanse promoties steeds. In plaats van dat je een skin krijgt bij 2 frikandelbroodjes + een blikje bullit... Maar nee hoor, alles is gefocust op de Amerikaanse marktVerwijderd schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:16:
[...]
Edit:^
Dat hadden ze al eerder aangegeven om voor release bekend te maken dus zou kunnen. Maar een surprise zou dat ook weer niet zijn. Hhmmmm..
Kan natuurlijk ook gewoon weer een promotie ding zijn wanneer je een hamburger koopt of zo.
Tesla M3LR '21
Dat zou scummy zijn van BlizzardBurrowedLurker schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:16:
[ Voor 8% gewijzigd door jellybrah op 01-06-2023 13:21 ]
Ze kunnen beter 20% korting op je volgende bypassoperatie geven.London schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:20:
[...]
Ik word wel een beetje moe van die Amerikaanse promoties steeds. In plaats van dat je een skin krijgt bij 2 frikandelbroodjes + een blikje bullit... Maar nee hoor, alles is gefocust op de Amerikaanse markt
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Verwijderd
Koffie zou ook prima zijn, denk dat ik dat morgen flink ga weg werken.Mugwump schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:21:
[...]
Ze kunnen beter 20% korting op je volgende bypassoperatie geven.
Waar ik nog steeds niet helemaal antwoord op krijg, is de vraag of D4 ook 'gewoon' als singleplayer kan fungeren. Ik lees her en der dat het kan (met name met de Rogue class?) maar dat bepaalde gebieden eigenlijk alleen speelbaar zijn i.c.m. meerdere mensen. Ofwel: om D4 volledig te kunnen spelen zul je toch richting meerdere spelers moeten gaan?
Je kan het ALTIJD solo doen, een groep is nooit nodig, het gaat natuurlijk wel sneller en is gezellig en levert je xp bonus op, maar absoluut niet verplicht!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Alles kan solo behalve de worldbosses maar dan krijg je automatisch meer mensen wanneer je in de buurt bent.UTM schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:27:
Waar ik nog steeds niet helemaal antwoord op krijg, is de vraag of D4 ook 'gewoon' als singleplayer kan fungeren. Ik lees her en der dat het kan (met name met de Rogue class?) maar dat bepaalde gebieden eigenlijk alleen speelbaar zijn i.c.m. meerdere mensen. Ofwel: om D4 volledig te kunnen spelen zul je toch richting meerdere spelers moeten gaan?
Edit: blijf te laat reageren ik geeft het op.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2023 13:28 ]
Zelfs de worldboss kan solo (zie youtube) haha, als je build maar sterk genoeg is
[ Voor 51% gewijzigd door Donnie op 01-06-2023 13:34 ]
Ik speel Diablo bijna altijd solo, kan ik m'n eigen tempo bepalen. En dat heb ik met D4 ook gedaan, op de worldboss na. Dus geen enkel probleem!
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Gelukkig maar. Hoef em niet solo te kunnen maar met een clan groepje van 4 vind ik wel veel leuker dan met randoms.Donnie schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:32:
Zelfs de worldboss kan solo (zie youtube) haha, als je build maar sterk genoeg is
Ik speel ook solo of met voor mij bekende mensen. Nooit met random wildvreemden.
Erg veel zin in Diablo 4, net zo hyped als met Diablo 3 destijds.
Staat in ieder geval klaar in de startblokken.
[ Voor 42% gewijzigd door H.Boss op 01-06-2023 13:36 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hopelijk kunnen we deze keer wel spelen de eerste dagenH.Boss schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:36:
Ik speel ook solo of met voor mij bekende mensen. Nooit met random wildvreemden.
Zal toch wel? Daarom hebben ze de server slam event gedaan. Bovendien is er nu ook een soort van load balancing omdat niet alle spelers early access zullen hebben.Paterpor schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:40:
[...]
Hopelijk kunnen we deze keer wel spelen de eerste dagen
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ze zijn deze keer wel zeker van zichzelf: https://www.gamesradar.co...-at-launch-were-prepared/Paterpor schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:40:
[...]
Ze zullen nu wel moeten ook idd, als ze er nu dagen uitliggen krijgen ze heel veel gezeik van de EA community denk ik en claims aan hun broek haha
Ik ga ervan uit dat ze met de closed/open beta(s) de servers goed hebben kunnen testen.Paterpor schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:40:
[...]
But we will see
Ik zie het nu. Wel fijn dat daar een thread is, maar het is niet bepaald een handig plek om je clan-activiteiten onder te brengen. Zou wel tof zijn als de Tweakers Diablo clan een eigen Discord heeft, vergelijkbaar met die van Solidarity Gaming.Ohmarinus schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:14:
[...]
Dit is de officiele Tweakers Discord:
https://discord.gg/tweakers
Daar is onder #spielerij een #Diablo4 thread
Die is er al hoor: https://discord.gg/9gkNEHstDeadsmell schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:50:
[...]
Ik zie het nu. Wel fijn dat daar een thread is, maar het is niet bepaald een handig plek om je clan-activiteiten onder te brengen. Zou wel tof zijn als de Tweakers Diablo clan een eigen Discord heeft, vergelijkbaar met die van Solidarity Gaming.
Cool, dat ziet er beter uit! Zijn dat allemaal mensen van Tweakers? En komen daar binnenkort ook voicekanalen bij waar je met je team in kunt?Paterpor schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:52:
[...]
Die is er al hoor: https://discord.gg/9gkNEHst
Die voicekanalen zijn er al. Alleen als de start rol zie je die nog niet, maar op dit moment zet ik iedereen om naar lid op deze discord.Deadsmell schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:55:
[...]
Cool, dat ziet er beter uit! Zijn dat allemaal mensen van Tweakers? En komen daar binnenkort ook voicekanalen bij waar je met je team in kunt?
Let wel dit is niet een discord die onder leiding staat van tweakers en de clan zal ook geen tweakers branding krijgen. Er zitten echter vele mensen van tweakers op de discord. Dit ter info.
Nog een uurtje proberen te focussen op werk en dan begint mijn lange weekend. Ik heb gisteren al wat klusjes rondom t huis gedaan dus mezelf nog eventjes bezig houden de rest van de middag en daarna maar proberen een dutje te doen voor alles losbarst om 1 uur..
Ik moet nog beginnen met werken.stickfiguur schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:02:
Nog een uurtje proberen te focussen op werk en dan begint mijn lange weekend. Ik heb gisteren al wat klusjes rondom t huis gedaan dus mezelf nog eventjes bezig houden de rest van de middag en daarna maar proberen een dutje te doen voor alles losbarst om 1 uur..

Verwijderd
Haha ja ik heb ook de boel zo ingedeeld dat morgen helemaal leeg staat. Morgen ben ik niet bereikbaar buiten de game.stickfiguur schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:02:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2023 14:07 ]
Mja dit was in de eerste 2 open beta's nog wel een dingetje maar is gefixed in de server slam beta.BurrowedLurker schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:19:
[...]
De HDR was completely broke in de beta. Kennelijk is het nu al een stuk verbeterd, maar nog niet perfect, vooral op PC. In deze video relevante tips en informatie: YouTube: Diablo 4 - HDR Almost Fixed - Black Level Raise Is Much Better Now -... .
Gefixed als in, het stoort me niet meer. Ik had met de eerdere beta's op de Series X HDR uitgeschakeld om echt zwart waardes te hebben en niet die grijze smurrie.
Was met server slam niet meer nodig.
Eerste twee beta's washed out blacks:
/f/image/skgKNnrcDaVg2GOp3hQorsRx.png?f=fotoalbum_large)
En met server slam beta:
/f/image/FEVny1KNpOMFh9Dq9AsjXRDN.png?f=fotoalbum_large)
Hoe draait hij op xbox series x ?
Zie net dat ze bij Game mania weer zo inruil actie hebben, heb hier nog 2 games die totaal niets liggen te doen. Voor 35 euro wil ik het wel anders op console spelen tov pc.
Zie net dat ze bij Game mania weer zo inruil actie hebben, heb hier nog 2 games die totaal niets liggen te doen. Voor 35 euro wil ik het wel anders op console spelen tov pc.
Gewoon zoals het hoort; uitstekend. 4k 60fps en amper tot geen laad tijden.KBE91 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:15:
Interface aangepast naast controller uiteraard; geen M+KB ondersteuning ook al ondersteund de console dat wel maar kan er niet om rouwen.
Series S doet hetzelfde maar dan op 1440 60fps, top prestatie voor een console onder de 300,-
[ Voor 22% gewijzigd door PepieNL op 01-06-2023 14:19 ]
Ik doe dat nooit meer, die "inruil" acties.KBE91 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:15:
Ik had ooit een Wolfenstein spel die ik wilde inruilen. Ik had toen de Playstation versie gekocht en geopend en maar één keer gespeeld. Niet veel later kwam iemand anders met de Xbox versie aanlopen voor mij.
Dus zat ik met twee exemplaren. Heb ik de Playstation versie geprobeerd om bij Game Mania in te leveren. Het spel was toen ter tijd nog geen week uit, en ik kreeg maximaal 5 euro voor het spel. Maar wel vervolgens voor 65 euro het spel in de schappen leggen.
Heb ik het spel maar via marktplaats verkocht voor 45 euro.
Dat is niet het enige wat ik mee heb gemaakt bij Game Mania. Ik heb ook ooit een Nintendo Wii laten wegleggen. Ik moest de console aanbetalen + 1 spel erbij, ik dus met mijn contante geld aanbetaald. Mijn ex-vriendin had toen ter tijd mijn bankpas.
Ik snel haar opgezocht en meteen terug naar de zaak. Nintendo Wii weg...... Wat was er nou gebeurt, iemand anders was opzoek naar een Nintendo Wii en had dus gezien dat ik een exemplaar weglegde. Heeft hij gezegd tegen een medewerker gezegd dat hij twee spellen erbij kocht, dus hebben ze vervolgens de Nintendo Wii aan hem verkocht.
Ik dus een boel stampij gemaakt, kreeg ik toen te horen dat ik maar op de volgende levering moest wachten of een tegoed bon.
Het is alweer jaren geleden (ik geloof ergens in 2008 ofso), nooit meer naar die kut zaak. Sorry voor mijn taalgebruik. En als ik een spel wil verkopen, gewoon lekker via marktplaats.

Nu gewoon alles lekker online, geen problemen en altijd lekker op tijd.
[ Voor 35% gewijzigd door Toonen1988 op 01-06-2023 14:45 ]
De games dat ik hier liggen heb, zijn niet veel waard.Toonen1988 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:25:
[...]
Ik doe dat nooit meer, die "inruil" acties.
Ik had ooit een Wolfenstein spel die ik wilde inruilen. Ik had toen de Playstation versie gekocht en geopend en maar één keer gespeeld. Niet veel later kwam iemand anders met de Xbox versie aanlopen voor mij.
Dus zat ik met twee exemplaren. Heb ik de Playstation versie geprobeerd om bij Game Mania in te leveren. Het spel was toen ter tijd nog geen week uit, en ik kreeg maximaal 5 euro voor het spel. Maar wel vervolgens voor 65 euro het spel in de schappen leggen.
Outriders en Nba 2k23, die dit jaar al voor 19 euro is voorbij gekomen op Bol.
Outriders heb ik gekregen toen ik mijn Series X kocht, maar die game zit in mijn gamepass.
En NBA heb ik gratis gekregen door een fout van Bol.
2K23 verkopen ze voor 10 a 15 euro hier en die Outriders zal ook maar iets van een 10 euro nog waard zijn.
Prima games voor in te leveren dan, en bespaard me moeite van te wachten tot iemand ze koopt.
In Belgie verkopen Xbox games niet al te best. Ze liggen toch al maanden in mijn kast niets te doen.
Daarom die 2 ingeven en maar 35 euro betalen voor D4, is voor mij prima deal dan.
[ Voor 3% gewijzigd door KBE91 op 01-06-2023 14:35 ]
Ultimate Edition staat geïnstalleerd, morgen lekker thuiswerken hehe. Probeer me te houden aan de keuze voor casting Druid maar Barbarian hakt nog steeds ergens achterin mn hoofd. Morgen definitieve keuze maken, zin in!
Ik heb gelukkig niet zo'n nare ervaringen. Ik ruil af en toe een PS5 game in.Toonen1988 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:25:
[...]
Ik doe dat nooit meer, die "inruil" acties.
Dat is niet het enige wat ik mee heb gemaakt bij Game Mania. Ik heb ook ooit een Nintendo Wii laten wegleggen. Ik moest de console aanbetalen + 1 spel erbij, ik dus met mijn contante geld aanbetaald. Mijn ex-vriendin had toen ter tijd mijn bankpas.
Ik snel haar opgezocht en meteen terug naar de zaak. Nintendo Wii weg...... Wat was er nou gebeurt, iemand anders was opzoek naar een Nintendo Wii en had dus gezien dat ik een exemplaar weglegde. Heeft hij gezegd tegen een medewerker gezegd dat hij twee spellen erbij kocht, dus hebben ze vervolgens de Nintendo Wii aan hem verkocht.
Ik dus een boel stampij gemaakt, kreeg ik toen te horen dat ik maar op de volgende levering moest wachten of een tegoed bon.![]()
Het is alweer jaren geleden (ik geloof ergens in 2008 ofso), nooit meer naar die kut zaak. Sorry voor mijn taalgebruik. En als ik een spel wil verkopen, gewoon lekker via marktplaats.
Nu gewoon alles lekker online, geen problemen en altijd lekker op tijd.
Enige wat minder is aan Game Mania, dat ze ontzettend weinig geven voor een game, al is die een week oud, krijg je alsnog maar 25 euro voor de game.
Dus alleen met oude games is het interessant om ze in te ruilen, maar gloednieuwe games kan je beter via Marktplaats verkopen.
Ja, dit is geen Tweakers clan, dit is gewoon een Discord server voor Nederlandse D4 spelers. Wel veel activiteit en het is gezellig.Paterpor schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 13:52:
[...]
Die is er al hoor: https://discord.gg/9gkNEHst
Los daarvan:
Het lijkt erop dat je als SSF speler toch een stuk minder snel zal gaan levelen en dat ze echt soortvan forceren om in groups te spelen als je sneller lvl 100 wil behalven en renown wil farmen.
In principe geen ramp, maar ik speel zelf graag SSF en ik vind het leuk om af en toe bij een groepje aan te haken. Het lijkt erop dat wanneer ik tegen een drempel aanloop, ik een groep ga zoeken om te kijken of dat helpt en een beetje varieer tussen SSF en group. Maar echt een boost of rush ga ik zeker niet doen want dat haalt gewoon de uitdaging weg.
Helemaal met je eens. Zou het leuk vinden als ze een soort van SSF modus zouden introduceren ooit.Ohmarinus schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:52:
[...]
Ja, dit is geen Tweakers clan, dit is gewoon een Discord server voor Nederlandse D4 spelers. Wel veel activiteit en het is gezellig.
Los daarvan:
[YouTube: How Overpowered Group Play is in Diablo 4]
Het lijkt erop dat je als SSF speler toch een stuk minder snel zal gaan levelen en dat ze echt soortvan forceren om in groups te spelen als je sneller lvl 100 wil behalven en renown wil farmen.
In principe geen ramp, maar ik speel zelf graag SSF en ik vind het leuk om af en toe bij een groepje aan te haken. Het lijkt erop dat wanneer ik tegen een drempel aanloop, ik een groep ga zoeken om te kijken of dat helpt en een beetje varieer tussen SSF en group. Maar echt een boost of rush ga ik zeker niet doen want dat haalt gewoon de uitdaging weg.
Sorry maar wat is SSF?
Solo self-foundDonnie schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:58:
Sorry maar wat is SSF?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
Om early acces op de PS5 te krijgen moet je zeker de digital versie kopen? Meh, wil een disc versie voor de ps5. Heb namelijk al de ultimate voor de PC ...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Yes, want fysiek komt die pas 6 juni beschikbaar.hmr schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:59:
Om early acces op de PS5 te krijgen moet je zeker de digital versie kopen? Meh, wil een disc versie voor de ps5. Heb namelijk al de ultimate voor de PC ...
Ik heb hem voor de PC gehaald i.p.v. PS5. Omdat ik de feeling van muis + toetsenbord toch net wat chiller vindt.
Heb de open beta wel op de PS5 gespeeld.
Je moet hier wel is naar kijken want outriders staat niet in de lijst met games die hier voor tellen.KBE91 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:33:
[...]
De games dat ik hier liggen heb, zijn niet veel waard.
Outriders heb ik gekregen toen ik mijn Series X kocht, maar die game zit in mijn gamepass.
2K23 verkopen ze voor 10 a 15 euro hier en die Outriders zal ook maar iets van een 10 euro nog waard zijn.
Prima games voor in te leveren dan, en bespaard me moeite van te wachten tot iemand ze koopt.
In Belgie verkopen Xbox games niet al te best. Ze liggen toch al maanden in mijn kast niets te doen.
Daarom die 2 ingeven en maar 35 euro betalen voor D4, is voor mij prima deal dan.
Jammer…. Ben op pad vanaf zondag. Maar neem de ps5 wel mee op reis 😌H.Boss schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:02:
[...]
Yes, want fysiek komt die pas 6 juni beschikbaar.
Ik heb hem voor de PC gehaald i.p.v. PS5. Omdat ik de feeling van muis + toetsenbord toch net wat chiller vindt.
Heb de open beta wel op de PS5 gespeeld.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Lees nu al een tijdje mee op dit forum en ben ook een soort ‘hyped’ Waarom weet ik niet, want ik heb het nog nooit gespeeld. Komt door jullie denk ik😉 Wel veel WoW gespeeld op de PC maar sinds overstap naar de PS5 enkel nog shooters. RPG blijft toch een beetje kriebelen en zodoende kwam ik hier terecht. Filmpjes zien er dik uit en zie daarin ook, dat het met een controller goed te doen is. Denk dat ik het maar eens ga proberen, ben benieuwd.
Verwijderd
Als je haar bij de Ultimate Edition krijgt hoor je mij niet klagen.Bazziek schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:03:
[YouTube: Diablo IV Anthem | 'Lilith' Date Reveal]
Hoop niet dat dit de grote verassing was.
Dan is het inderdaad wel waard.KBE91 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:33:
[...]
De games dat ik hier liggen heb, zijn niet veel waard.
De "grote verassing" was volgens mij bevestiging van de cow levelBazziek schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:03:
Bieren89 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:07:
[...]
Je moet hier wel is naar kijken want outriders staat niet in de lijst met games die hier voor tellen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/PMDCEtUskqwS7NoWsXzNv0yw.png?f=user_large)
De cow level is bevestigd? Dat betekent toch dat er geen cow level is? Ze zeiden in D3 altijd dat 'ie er niet was, maar stiekem wel. Dus als ze nu zeggen dat 'ie er wel is...Qzar schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:20:
[...]
De "grote verassing" was volgens mij bevestiging van de cow level
Was het maar donderdagnacht, dan zaten we nu te spelenAtsiz schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:54:
Hoelaat begint de game?
Voor de mensen die op 2 juni mogen spelen.
Is het nou donderdag-nacht om 02:00 of vrijdag 02:00 ?
Dus vrijdag-ochtend gewoon speelbaar?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik ga gewoon extra vroeg 'werken' morgen.......
Kan ik ff paar uurtjes gamen voordat de afspraken beginnen.
Verwijderd
Persoonlijk ben ik blij dat de game pas om 01:00 begint in plaats van bijvoorbeeld 23:00. Nu is het makkelijker om naar bed te gaan en de volgende ochtend te beginnen. Ik heb liever een goede nachtrust voor dat ik Sanctuary induik.
O vreemd bij mij stond die er niet tussen. Maar des te beter voor u
Zelfde hierVerwijderd schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:34:
Persoonlijk ben ik blij dat de game pas om 01:00 begint in plaats van bijvoorbeeld 23:00. Nu is het makkelijker om naar bed te gaan en de volgende ochtend te beginnen. Ik heb liever een goede nachtrust voor dat ik helemaal Sanctuary induik.
Zelfde hierLasteraar schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:33:
Ik ga gewoon extra vroeg 'werken' morgen.......
Nog steeds te twijfelen of ik morgen niet gewoon de toko dicht gooi. Staat wel een beetje raar als ik tegen mensen moet zeggen dat we dicht zijn vanwege Lilith
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Zeg gewoon dat je moeder onverwacht op bezoek isOMD schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:40:
Nog steeds te twijfelen of ik morgen niet gewoon de toko dicht gooi. Staat wel een beetje raar als ik tegen mensen moet zeggen dat we dicht zijn vanwege Lilith
Vanavond nog even een quality night met de vrouw zodat we morgen los kunnen als zei ook vrij is haha... helaas kom ik zaterdag niet onder een paar klusjes uit haha
Sinds mijn eerste kennismaking met Diablo (via een "Twilight CD", ja ik word oudkeesie79 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:09:
Lees nu al een tijdje mee op dit forum en ben ook een soort ‘hyped’ Waarom weet ik niet, want ik heb het nog nooit gespeeld. Komt door jullie denk ik😉 Wel veel WoW gespeeld op de PC maar sinds overstap naar de PS5 enkel nog shooters. RPG blijft toch een beetje kriebelen en zodoende kwam ik hier terecht. Filmpjes zien er dik uit en zie daarin ook, dat het met een controller goed te doen is. Denk dat ik het maar eens ga proberen, ben benieuwd.

Als Sorcerer hing er toch een bepaalde mystiek en voldoening aan het vinden van een boekje om spells te leren en op te waarderen.
De mechanics zijn in de loop van de games wel veranderd, maar de essentie (RPG, hack 'n slash, isometrisch, loot, min-maxing) is er nog steeds en wat mij betreft altijd verslavend geweest. Dus goede keus om in te stappen
Dit wordt m'n eerste keer op een console (PS5). Mijn huidige PC trekt het absoluut niet meer, en ik vond het voor 1 game niet waard om daarin te investeren. Wellicht als mijn zoons wat ouder zijn dat ik weer naar een PC toe trek. Was wel positief verrast door het gebruik van een controller.
Morgen gewoon werken, dus zal morgenavond rond 21:00 pas m'n eerste stappen in D4 zetten, vermoedelijk net als in D1 met een Sorcerer
Ik heb schrik om met sorc te spelen omwille van de controller mechanics - kan iemand mij geruststellen dat sorc ook goed speelbaar is met een controller? of is daar KB+M wel echt een voordeel?
De Bèta was prima te doen met Dualsenseforzaracing schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:59:
Ik heb schrik om met sorc te spelen omwille van de controller mechanics - kan iemand mij geruststellen dat sorc ook goed speelbaar is met een controller? of is daar KB+M wel echt een voordeel?
Sorc vond ik juist het prettigste spelen met controller. Op druid na, die heb ik niet getest.forzaracing schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:59:
Waar ben je bang voor? Ik vond de sorcerer dikke prima spelen op de PS5. Net als de Druid. Net als alle classes bij D3forzaracing schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:59:
Ik ga het toch is proberen met de controller ook, kreeg met de beta na vele uurtjes wel echt last van dat geklik de hele tijd om te moven namelijk. Maar ben benieuwd of ik kan wennen aan inventory management met dat ding haha
Ja klopt...ik was ff in de war met de Amerikanse tijdenLekker Ventje schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:29:
[...]
Was het maar donderdagnacht, dan zaten we nu te spelen

Op de PC kan je juist vloeiend switchen/tegelijk gebruik maken van controller en M+KBDonnie schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:11:
Ik ga het toch is proberen met de controller ook, kreeg met de beta na vele uurtjes wel echt last van dat geklik de hele tijd om te moven namelijk. Maar ben benieuwd of ik kan wennen aan inventory management met dat ding haha
Persoonlijk vind ik controller meer voor casual, omdat je net iets minder nauwkeurig bent. Tijdens de beta een ranged rogue gespeeld, en met de controller was het prima om mobs dichtbij te raken, maar als je een verre mob wil targetten vond ik controller niet fijn. Met de muis klik je nauwkeuriger op precies de plek die je wilt.Donnie schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:11:
Kan me voorstellen dat het met een melee build of casual grinden prima is en dat het ook fysiek relaxter speelt.
https://twitter.com/RodFergusson/status/1664276478316650496Bazziek schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:03:
Dit was dus de grote verassing...
Helaas. Ach ja, we zijn er bijna.copperminekd schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:35:
[...]
https://twitter.com/RodFergusson/status/1664276478316650496
Dit was dus de grote verassing...
Kunnen we al spelen??
Ikvoelmeneteenkleinkind.

Ikvoelmeneteenkleinkind.

I, a stranger and afraid in a world I never made...
Oh? Dat wist ik niet...ben zelf een echte M+KB speler maar als de controls niet al te ingewikkeld zijn ga ik denk ik ook even mijn Xbox controller aansluiten.1Mark schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:23:
[...]
Op de PC kan je juist vloeiend switchen/tegelijk gebruik maken van controller en M+KB
Ik ben wel echt een "controller noob"
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
KBM is bestVortigen schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:44:
[...]
Oh? Dat wist ik niet...ben zelf een echte M+KB speler maar als de controls niet al te ingewikkeld zijn ga ik denk ik ook even mijn Xbox controller aansluiten.
Ik ben wel echt een "controller noob"Alleen racegames en platformers kan ik er mee doen; in andere genres ben ik werkelijk hopeloos...
Maar op KBM gebruik ik ook altijd een force to move knop. bijv E ingedruk houden en alleen de muis te hoeven bewegen. Iets heel stoms dat ik mij met D3 launch heb aangeleerd maar daardoor altijd in ARPG's toepas.
Hmm, die force to move optie zou best wel eens wat kunnen zijn inderdaad.Ricmaniac schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:48:
[...]
KBM is bestal moet ik zeggen wat wel heel erg fijn is met de controller is rondlopen met de analog stick.
Maar op KBM gebruik ik ook altijd een force to move knop. bijv E ingedruk houden en alleen de muis te hoeven bewegen. Iets heel stoms dat ik mij met D3 launch heb aangeleerd maar daardoor altijd in ARPG's toepas.
Ben zelf niet zo bekend met ARPG's (klein beetje D3 en Divinity OS) dus dit soort handigheidjes zijn redelijk nieuw voor mij.
In de beta's deed ik gewoon linker muisknop ingedrukt houden en dan wijzen waar ik naar wil. Samen met het VEEL klikken op de muis kan dat best wel veel zijn
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Nog steeds barbarian
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
grappig. Ondanks dat ik alle vrijwel alle consoles heb (muv ps4 en ps5) ben ik toch echt een die hard pc gamer maar voor D4 heb ik een xbox series X gekocht. Ik kon maar niet wennen aan D3 met muis / toetsenboard. (en couch co-op is fijn)Ricmaniac schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:48:
[...]
KBM is bestal moet ik zeggen wat wel heel erg fijn is met de controller is rondlopen met de analog stick.
Je moet trouwens wel snel zijn, als jij degene wilt zijn die de GoT-clan aanmaakt. Ik heb inmiddels drie mensen hetzelfde voornemen zien uiten.JimMorrison schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:39:
[...]
In navolging van de D3 GoT-clan die ik destijds mee heb opgestart (en nog leader van ben) zal ik ook een D4-clan gaan aanmaken
Boeiend wie hem aanmaakt. Als hij er maar is.Deadsmell schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 17:00:
[...]
Je moet trouwens wel snel zijn, als jij degene wilt zijn die de GoT-clan aanmaakt. Ik heb inmiddels drie mensen hetzelfde voornemen zien uiten.
Overigens zou ik het fijn vinden als er een discord is buiten de tweakers discord om, waar je verschillende kanalen hebt voor groepen etc.
Mocht er behoefte zijn aan zon discord heb ik er zelf alvast eentje in de basis even aangemaakt:
https://discord.gg/bcurq3uU
I, a stranger and afraid in a world I never made...
KBM zit ook nog steeds in mijn DNA, de eerste beta gespeeld met een Xbox controller op de XSX. Dat ging prima. Druid, voelde wel minder vlot, maar dat lag denk ik uiteindelijk meer aan de class dan aan de controller. Server slam gespeeld op de pc met KBM icm een rogue en dat voelde zoveel soepeler. Maar wellicht ook omdat ik mijzelf altijd een beetje gehandicapt voel als ik met een controller speel. Andere resolutie, etc.Vortigen schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:44:
[...]
Oh? Dat wist ik niet...ben zelf een echte M+KB speler maar als de controls niet al te ingewikkeld zijn ga ik denk ik ook even mijn Xbox controller aansluiten.
Ik ben wel echt een "controller noob"Alleen racegames en platformers kan ik er mee doen; in andere genres ben ik werkelijk hopeloos...
Ik denk dat ik voor de pc versie ga, want dan kan ik wisselen tussen KBM en controller. Daarnaast denk ik dat ik via Moonlight ga streamen naar de iPad voor als ik mijzelf niet wil opsluiten op de zolder.
ik las wel dat bijvoorbeeld een blink/teleport op een mage nauwkeuriger is en dat je verder kan met KBM.
Man man man. Ik heb zo min mogelijk filmpjes bekeken, maar wel die "choose your class", ik ben écht weer helemaal los dat ik niet weet welke ik als eerste ga doen. Sowieso ga ik ze alle 5 spelen, maar die eerste is magic...
Eigenlijk speel ik het liefst altijd een paladin in RPG's, maar die zit er niet in. Het liefst een beetje tanky, maar ik moet wel kunnen healen...
Wie lijkt daar het meeste op? Druid? Barbarian? Necromancer?
Alleen de Rogue en Sorcerer vallen waarschijnlijk af. Iemand tips?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Yep, herkenbaar dat KBM in je DNA zit. Dat zal ook niet zo snel veranderen bij mij denk ik.KraveN schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 17:04:
[...]
KBM zit ook nog steeds in mijn DNA, de eerste beta gespeeld met een Xbox controller op de XSX. Dat ging prima. Druid, voelde wel minder vlot, maar dat lag denk ik uiteindelijk meer aan de class dan aan de controller. Server slam gespeeld op de pc met KBM icm een rogue en dat voelde zoveel soepeler. Maar wellicht ook omdat ik mijzelf altijd een beetje gehandicapt voel als ik met een controller speel. Andere resolutie, etc.
Ik denk dat ik voor de pc versie ga, want dan kan ik wisselen tussen KBM en controller. Daarnaast denk ik dat ik via Moonlight ga streamen naar de iPad voor als ik mijzelf niet wil opsluiten op de zolder.
ik las wel dat bijvoorbeeld een blink/teleport op een mage nauwkeuriger is en dat je verder kan met KBM.
Maar toch ga ik de controller een kans geven omdat het zo lekker relaxed kan spelen MITS het niet te complex wordt voor mij
En Moonlight ga ik ook doen naar m'n ouwe laptopje voor op de bank.
Alleen zal het verschil tussen een 32inch 1440p en een 15inch 1080p scherm wel enorm zijn haha.
Ik speel zelf ook het liefste een paladin of een Monk. Maar helaas is die er (nog) niet. Ik ga ook alle classes levelen en wellicht wel eerst allemaal tot lvl 10 brengen om te kijken welke class het leukste is om te spelen.spaceboy schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 17:09:
[...]
Man man man. Ik heb zo min mogelijk filmpjes bekeken, maar wel die "choose your class", ik ben écht weer helemaal los dat ik niet weet welke ik als eerste ga doen. Sowieso ga ik ze alle 5 spelen, maar die eerste is magic...
Eigenlijk speel ik het liefst altijd een paladin in RPG's, maar die zit er niet in. Het liefst een beetje tanky, maar ik moet wel kunnen healen...![]()
Wie lijkt daar het meeste op? Druid? Barbarian? Necromancer?
Alleen de Rogue en Sorcerer vallen waarschijnlijk af. Iemand tips?
Damn, ik had gehoopt dat ik vanavond al los mocht of op z'n minst morgenochtend.
...
Wordt dus morgenmiddag twee uurtjes en dan jr. van school halen.
...
Een betere durex reclame is er niet. FYonix schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 17:34:
Damn, ik had gehoopt dat ik vanavond al los mocht of op z'n minst morgenochtend.
...
Hmm ik zit net te bedenken, is er geen manier om een toets ingedrukt te laten houden met een of ander tooltje of virtueel in windows? Of key er af wippen en er iets met gewicht op leggen oid. Dan hoef je niet continue die toetsen ingedrukt te houden.
Zoiets zou met Autohotkey wel moeten kunnen.biggydeen2 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 17:38:
Hmm ik zit net te bedenken, is er geen manier om een toets ingedrukt te laten houden met een of ander tooltje of virtueel in windows? Of key er af wippen en er iets met gewicht op leggen oid. Dan hoef je niet continue die toetsen ingedrukt te houden.
Morgenochtend vanuit Oostenrijk naar huis rijden, denk dat ik de wekker zaterdag maar gewoon vroeg zet haha.
Damn. Had een normale pre-order gedaan maar morgen onverwachts een dagje vrij. Kon helaas niet upgraden naar de deluxe editie, maar enkel naar de ultimate. Voor 30 euro toch gedaan. Hype is sterk....
Hm ik sta op het punt om naar de winkel te rijden voor een nieuwe 4xx GPU en dan daarna ook maar een upgrade naar deluxe te kopen en te gaan gamen vannacht. Althans dat was het plan, maar je kunt dus niet van normaal naar Deluxe? Ik snap op mijn totale uitgave vanvond scheelt het niet de wereld, maar tochkoentje3 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 18:16:
Damn. Had een normale pre-order gedaan maar morgen onverwachts een dagje vrij. Kon helaas niet upgraden naar de deluxe editie, maar enkel naar de ultimate. Voor 30 euro toch gedaan. Hype is sterk....

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik ben op de PC wel van normaal naar Deluxe gaan. Dus in de basis zou het moeten kunnen.twit schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 18:20:
[...]
Hm ik sta op het punt om naar de winkel te rijden voor een nieuwe 4xx GPU en dan daarna ook maar een upgrade naar deluxe te kopen en te gaan gamen vannacht. Althans dat was het plan, maar je kunt dus niet van normaal naar Deluxe? Ik snap op mijn totale uitgave vanvond scheelt het niet de wereld, maar toch