Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:40
Vindictae schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:32:
[...]

Gewoon zelf 's proberen, joh. Sommige streamers zijn echt babies, zodra het niet zwaar OP is, en ze zonder moeite niet alles kunnen killen, 'zuigt' het meteen. Ik mis bij veel streamers wat nuance, als het over specifieke builds hebben.

Ik ga gewoon lekker aankloten, en zal ongetwijfeld geen S of zelfs A tier build hebben, maar ja...
Precies mijn gedachte, "overpowered" is een clickbait term. Het is precies zoals je zegt ze willen alles OP hebben, dit creëert namelijk views.

Ik vraag me af of deze persoon ook naar zijn gear heeft gekeken. Want gear kan namelijk ook minions een buff geven.

Veel mensen kijken alleen maar naar armor en ilevel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:14
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:33:
We hebben het wel over endgame, paragon en buckets maaaaarrrr waar ik echt naar uit kijk: op me gemak beginnen op level 1 wetende dat de boel niet meer gereset gaat worden zoals met de bèta’s. Ieder object slopen voor loot. Ieder hoekje op de map ontdekken. Bij hele goede item drops voor een andere character, fantaseren over een alt. In het stadje inzoomen om toch maar eens die Cosmetics goed te bekijken.
En zo kan ik nog even doorgaan.

Wat heb ik een zin in vrijdag. :P
Same. Preload nu bezig. Vrijdag begin van de avond lekker gamen. Tegen het eind van het weekend zien we wel weer verder waar we voor staan :9. Geen haast. Progress blijft. Enige dat er toe doet is voor season 1 campaign uitspelen ;). De rest is allemaal bonus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:55

The Chosen One

Zie signature!

Ricmaniac schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 19:59:
Weten we eigenlijk wanneer de eerste worldboss spawnt na launch ?

Ook ben ik benieuwd vanaf welk level je er naar toe kan gaan en het overleven zeg maar :P (omdat ik HC speel) is het te doen op 40 en scaled het of kan je beter pas vanaf 60 erheen bijv. heb gewoon geen idee hoe dat nu gaat werken (ook nog niet uitgezocht)
En wat de spawntijden worden?

Zie wat vage discord mensen dingen roepen als 30-60 min maar lijkt mij heel wat meer dan dat worden.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:34

OMD

Nou, ik kijk gewoon uit naar m’n skellies, dan maar geen top tier, high power, superduper endgame + to the Max.denk dat ik gewoon maar de game ga spelen :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:53
Hier voor de Deluxe versie gegaan. De emote en 20 tier skip van Ultimate boeien me niet, maar van het weekend starten en wilde de Battle Pass wel eens proberen. Voor 75 euro uiteindelijk best een prima deal.

Bovendien weet ik zeker dat ik hier heel wat uurtjes in ga stoppen + enorm veel plezier gehad aan de eerste 3 Diablo's, dus dat rechtvaardigde voor mij de iets duurdere versie + preorder. 2 Zaken die ik normaal nooit doe, bij uitzondering maar eens van m'n principes af gestapt :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:26
OMD schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:50:
Nou, ik kijk gewoon uit naar m’n skellies, dan maar geen top tier, high power, superduper endgame + to the Max.denk dat ik gewoon maar de game ga spelen :)
Eens, min-maxen van een game zuigt al het plezier weg, daarom is Call of Duty bijvoorbeeld (wellicht vreemde vergelijking) ook niks meer aan, je moet spelen met de beste wapens anders word je weggevaagd. Asmongold, bekende Blizzard streamer, gaf ook aan dat hij voor plezier ging ipv proberen om de top 1000 te halen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Rickpm1 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:54:
[...]

Eens, min-maxen van een game zuigt al het plezier weg, daarom is Call of Duty bijvoorbeeld (wellicht vreemde vergelijking) ook niks meer aan, je moet spelen met de beste wapens anders word je weggevaagd. Asmongold, bekende Blizzard streamer, gaf ook aan dat hij voor plezier ging ipv proberen om de top 1000 te halen.
Asmongold gaat ook niet nolifen zei die, gewoon casual 12 uur per dag :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 20:27
The Chosen One schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:42:
[...]

En wat de spawntijden worden?

Zie wat vage discord mensen dingen roepen als 30-60 min maar lijkt mij heel wat meer dan dat worden.
Ik hoop wel op frequente spawns zodat het voor iedereen goed te doen is met tijdsindeling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-10 14:25
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:33:
We hebben het wel over endgame, paragon en buckets maaaaarrrr waar ik echt naar uit kijk: op me gemak beginnen op level 1 wetende dat de boel niet meer gereset gaat worden zoals met de bèta’s. Ieder object slopen voor loot. Ieder hoekje op de map ontdekken. Bij hele goede item drops voor een andere character, fantaseren over een alt. In het stadje inzoomen om toch maar eens die Cosmetics goed te bekijken.
En zo kan ik nog even doorgaan.

Wat heb ik een zin in vrijdag. :P
Yes, gaan we lekker samen inzoomen op onze outfitjes in town _/-\o_

Edit, dit was mijn sorc:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xf2tg9u8hkdNEHBwbpK0FZFPGJI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0HcpUXyShTP70tkhxshLF2Vh.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BPtLjLNARqhBPa8RzSHqMzuyLhs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/asawP4ScxlpAkoffJkF5W6Ct.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gt7RoswAF15_fRbP1d6IewWBrTQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/e1ABxiBKbFQRRFwP4xxqiBN6.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door Ohmarinus op 31-05-2023 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:50

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Weet er iemand of er naast Clans ook Communities beschikbaar zijn?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:28
Nou, pre-load is gedaan, ik ben er klaar voor.

Heb besloten om vrijdagmiddag vrij te nemen. Als ik de hele dag vrij zou nemen zou ik toch maar tot 11 uur in bed liggen, dus kan ik net zo goed een halve dag werken.

Ga starten als Rogue. Tijdens de beta's expres als een andere class (barb) gespeeld om het "fris" te laten aanvoelen.

Is er een tweakers D4 discord? Die op pagina 1 van dit topic werkt in ieder geval niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ohmarinus
turambar schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:19:
Nou, pre-load is gedaan, ik ben er klaar voor.

Heb besloten om vrijdagmiddag vrij te nemen. Als ik de hele dag vrij zou nemen zou ik toch maar tot 11 uur in bed liggen, dus kan ik net zo goed een halve dag werken.

Ga starten als Rogue. Tijdens de beta's expres als een andere class (barb) gespeeld om het "fris" te laten aanvoelen.

Is er een tweakers D4 discord? Die op pagina 1 van dit topic werkt in ieder geval niet.
Ik heb net op de Tweakers Discord server een draadje gemaakt onder #spielerij speciaal voor D4.

Je kunt ook de Diablo IV NL Discord server joinen:
https://discord.gg/wd9PJPSwVb

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 10:58
Diablo IV Endgame demo video's!
https://www.youtube.com/@maxrollgg/videos

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 21:37
Menigeen zal het vast wel gezien hebben, maar mocht je interesse hebben in een Nederlandstalige discord voor D4, dan kun je de volgende server joinen: https://discord.gg/jTkXpBhTWT

Het is een server waar iedereen terecht kan. We zetten een clan op om samen te spelen, maar dat is geen verplichting om de discord te joinen. Het staat iedereen vrij te posten en de voicekanalen op te zoeken als je een party wil vormen of gewoon om social je mening te delen :)

Ik kijk er in ieder geval naar uit. Tot in Sanctuary!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Jeroentje1981 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:51:
Menigeen zal het vast wel gezien hebben, maar mocht je interesse hebben in een Nederlandstalige discord voor D4, dan kun je de volgende server joinen: https://discord.gg/jTkXpBhTWT

Het is een server waar iedereen terecht kan. We zetten een clan op om samen te spelen, maar dat is geen verplichting om de discord te joinen. Het staat iedereen vrij te posten en de voicekanalen op te zoeken als je een party wil vormen of gewoon om social je mening te delen :)

Ik kijk er in ieder geval naar uit. Tot in Sanctuary!
Die deel ik letterlijk twee posts terug :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroentje1981
tja ik ben wat traag van stof dus die had ik nog niet gezien ;) blame age.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
Ohmarinus schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:30:
[...]

Ik heb net op de Tweakers Discord server een draadje gemaakt onder #spielerij speciaal voor D4.

Je kunt ook de Diablo IV NL Discord server joinen:
https://discord.gg/ZHCfTD5N
Deze link is invalid?
Jeroentje1981 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:51:
Deze kon ik wel joinen. *O*

Ik ga nu mijn display drivers maar eens updaten. Ik zie dat nvidia een versie waar speciaal Diablo 4 wordt genoemd heeft uitgebracht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Wat gek zeg, ik heb de link letterlijk zojuist gekopieerd vanaf Discord zelf :?
(heb een nieuwe geplaatst die wel werkt)

Arc Lash Endgame gameplay ziet er trouwens EPIC uit. Erg blij dat mijn keuze hier op is gevallen:

[ Voor 12% gewijzigd door Ohmarinus op 31-05-2023 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
Ohmarinus schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 23:04:
[...]

Wat gek zeg, ik heb de link letterlijk zojuist gekopieerd vanaf Discord zelf :?
(heb een nieuwe geplaatst die wel werkt)

Arc Lash Endgame gameplay ziet er trouwens EPIC uit. Erg blij dat mijn keuze hier op is gevallen:
[YouTube: Arc Lash Endgame Demo]
Dat kwam omdat je de link die je hebt aangemaakt goed was voor 1 gebruiker en daarna invalid is geworden. De link die ik heb gegeven is onbeperkt. Dus dat is waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Jeroentje1981 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 23:06:
[...]

Dat kwam omdat je de link die je hebt aangemaakt goed was voor 1 gebruiker en daarna invalid is geworden. De link die ik heb gegeven is onbeperkt. Dus dat is waarom.
Yes, maar dat had ik ook specifiek ingesteld, dus ik heb geen idee hoe dat kan :D
Heb hem opnieuw gegenereerd en nu werkt het wel :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 14-10 18:52

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Ik kijk bewust geen videos over build ofzo, ik wil gewoon lekker zelf ontdekken hoe dingen werken en als ik vast loop kan ik altijd nog even naar maxroll om te kijken naar builds. Ik heb alle betas gespeeld incl de closed endgame beta dus weet al aardig wat uit ervaring. Dit worden denk ik de langste 24 uur van me leven zoveel zin heb ik om te spelen xD. Als er hier nog mensen zijn die andere mensen zoeken om mee te spelen dan mogen ze altijd een PM sturen,ik zit met een leuke groep volwassen Nederlanders en nog wat lui uit andere landen in de startblokken. We gaan een gezellige clan maken met voor ieders wil wat, van casual gamers tot echte endgame grinders :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:40
Het is bijna zover, de laatste 24 zijn ingegaan tot aan de early access release. *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Ik vond deze erg goed om te weten voor launch, deze fout had ik anders zeker gemaakt denk ik!

[YouTube: DIABLO 4 USE YOUR LEGENDARIES]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Donnie schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 05:58:
Ik vond deze erg goed om te weten voor launch, deze fout had ik anders zeker gemaakt denk ik!

Goede inderdaad. Die fout had ik ook gemaakt. Volgens de pinned comment is het momenteel bugged zodat het wel werkt maar dat zullen ze wel fixen gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hahaha, ik merk nu ook hyped te zijn en morgen te willen starten! ;D Maar ga ik niet doen - ik moet nog even geduld hebben. Kan ik in het weekend zorgen dat ik Hog. Leg. kan spelen - mogelijk uitspelen en dan ben ik daarna klaar voor het avontuur DIV :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 07:13
nog een paar uur, klaar er voor. Geen idee wat mij te wachten staat (bijna geen online beta filmpjes gecheckt) en ga gewoon Barb en softcore tot ik de game echt goed ken en weet dat HC zin heeft

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:06
Goedemorgen, het aftellen is echt begonnen! vanavond extra vroeg naar bed om morgen wekker te zetten op 04:30 🙂

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kol Nedra schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 07:38:
Goedemorgen, het aftellen is echt begonnen! vanavond extra vroeg naar bed om morgen wekker te zetten op 04:30 🙂
Lekker man. Wist ook niet dat ik dit soort gevoelens nog kon ervaren. Vroeger had je dit voor je verjaardag of met sinterklaas :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
haha idd :) hoe laat is de launch ook alweer precies?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:11
01:00 als het goed is!

Mooi om te lezen het enthousiasme/spanning bij veel mensen. Ik start wat later en check zo min mogelijk builds / footage om over ongeveer 2 weekjes te starten. Ik ga zelf op ontdekkingstocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 07:38:
Haha ja nu is het aftellen!
Ik ga ook in de ochtend beginnen maar niet zo vroeg al jij. Ik wil een soort van fris en uitgerust beginnen al zal ik vast vroeg wakker worden door het enthousiasme dat door mijn aderen loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik ben de hele vrijdag vrij. Dus ook op tijd naar bed zodat het sneller vrijdag is :)
Mijn lichaam maakt mij altijd om 5:30 wakker voor het werk, dus dan ga ik er waarschijnlijk ook wel uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

London schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 07:39:
[...]

Lekker man. Wist ook niet dat ik dit soort gevoelens nog kon ervaren. Vroeger had je dit voor je verjaardag of met sinterklaas :+
Voelt wel zo aan idd. Hij komt, hij komt, die lieve lieve diablo <+:) /3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:16
Ik ben van plan tussen 22.00 en 23.00 te gaan slapen en zal ergens midden in de nacht wakker worden voor toiletbezoek.
Dan weet ik nu al dat ik toch even een kijkje ga nemen ;)

Al is het maar om te zien of de servers het houden - hoe lang de queue is - of als het meezit lekker ff mijn Barb maken en een beetje spelen.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 22:08
SideShow schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:05:
[...]

Voelt wel zo aan idd. Hij komt, hij komt, die lieve lieve diablo <+:) /3
😂
Ik heb vrij genomen voor de release maar nog wel een sollicitatiegesprek om 12u. Weet even niet voor welke van de twee ik nou zenuwachtiger ben haha

Steam: CatBearCow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik werk op vrijdag altijd maar tot 12u, nog ff zitten denken of ik de ochtend vrij zou nemen maar ik denk eerder dat het een lekker ochtendje werken wordt met de gedachte in de middag te beginnen.

(heb de maandag vrij genomen) :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Vortigen schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:10:
Ik ben van plan tussen 22.00 en 23.00 te gaan slapen en zal ergens midden in de nacht wakker worden voor toiletbezoek.
Dan weet ik nu al dat ik toch even een kijkje ga nemen ;)

Al is het maar om te zien of de servers het houden - hoe lang de queue is - of als het meezit lekker ff mijn Barb maken en een beetje spelen.
Ik denk wel dat er flink meer mensen gaan spelen. Meer dan wat aan de beta meedeed :)

Alleen de activiteit op fora/discord etc is al veel hoger en ik zie veel meer mensen erover praten die tijdens de beta amper actief waren.

Benieuwd hoe het gaat lopen. Daarom begin ik vrijdagochtend, dan kunnen ze gedurende de nacht de verbinding optimaliseren en mis ik niet onnodig slaap.

Natuurlijk hoop ik van harte voor de mensem die wèl gedurende de nacht gaan spelen dat alles vlekkeloos werkt *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:09
Hier ook een dagje verlof morgen.. en biologisch klokje zorgt er wel voor dat ik 's ochtends vroeg wakker wordt.
Even lezen hoe de nachtbrakers de launch beleefd hebben en dan starten met mn.. tja.. Bleed Barb, Pulverize Druid of Summoner Necro.. zucht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Even terug naar ruim 3.5 jaar geleden. D3 aankondiging was net iets meer epic, maar deze mag er ook wel zijn.

Morgen dan eindelijk aan de slag *O* met druid of barb. Is er al bekend hoe en wat met de GoT guild gaat gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Paar vraagjes:

Hoe zit het nu precies met de seasons? Ik neem aan dat de char die je nu begint gewoon door kunt blijven spelen als een season begint? En dan eventueel een seasonal char starten voor de rewards uit die season? Ik zie er een beetje tegenop om nu eerst een aantal weken te spelen en dan in een season weer helemaal opnieuw te beginnen met dezelfde char.

Zijn er nog verbeteringen doorgevoerd in character movement? Kun je bijvoorbeeld met WSAD lopen of automatisch lopen naar de muiscursor? Vond het in de beta echt belabberd slecht dat je overal op moest klikken om te lopen etc. Heel vermoeiend. Maar wellicht heb ik iets gemist. Hoe doen andere mensen dat op de PC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 20:15
biggydeen2 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:54:
Paar vraagjes:

Hoe zit het nu precies met de seasons? Ik neem aan dat de char die je nu begint gewoon door kunt blijven spelen als een season begint? En dan eventueel een seasonal char starten voor de rewards uit die season? Ik zie er een beetje tegenop om nu eerst een aantal weken te spelen en dan in een season weer helemaal opnieuw te beginnen met dezelfde char.

Zijn er nog verbeteringen doorgevoerd in character movement? Kun je bijvoorbeeld met WSAD lopen of automatisch lopen naar de muiscursor? Vond het in de beta echt belabberd slecht dat je overal op moest klikken om te lopen etc. Heel vermoeiend. Maar wellicht heb ik iets gemist. Hoe doen andere mensen dat op de PC?
Ja die zit gewoon in een algemene niet season poule. Je s1 characters komen daar uiteindelijk bij als s2 season start etc etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

biggydeen2 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:54:
Paar vraagjes:

Je char die je nu begint blijft bestaan.
Geen WASD.
Controller zeker de moeite om uit te proberen.

Met je launch char wil je sowieso de campaign afronden zodat je eventueel aan seasons kunt beginnen op een nieuwe char. (als je zin hebt)
Het is ook aan te raden om de altars of Lilith te ontdekken in de wereld op je eerste char want de bonussen zijn account wide.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2023 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Hogward Leg is een goeie game die zou ik idd wel even uitspelen anders kom je er nooit meer aan toe :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:58:
[...]

Je char die je nu begint blijft bestaan.
Geen WASD.
Controller zeker de moeite om uit te proberen.

Met je launch char wil je sowieso de campaign afronden zodat je eventueel aan seasons kunt beginnen op een nieuwe char. (als je zin hebt)
Het is ook aan te raden om de altars of Lilith te ontdekken in de wereld op je eerste char want de bonussen zijn account wide.
Niet alleen de altars zijn belangrijk maar ook echt alle dungeons wil je doorlopen om dingen te unlocken, die zooi is allemaal unlocked voor je hele account dus je heb er later profijt van met je alts.
Ik zelf ga net als in de closed beta gebied voor gebied alles 100% doen

[ Voor 5% gewijzigd door Freakiebeakie op 01-06-2023 10:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Galen2850 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:40:
Even terug naar ruim 3.5 jaar geleden. D3 aankondiging was net iets meer epic, maar deze mag er ook wel zijn.

[YouTube: Diablo 4 Reveal! Blizzcon 2019 Crowd Reaction! **Broadcast Glitch**]

Morgen dan eindelijk aan de slag *O* met druid of barb. Is er al bekend hoe en wat met de GoT guild gaat gebeuren?
Op discord was er in die Diablo 4 NL club (non-Tweakers discord) iemand die eventueel GoT als clannaam wilde maken maar toen dat bij Tweakers zelf op discord duidelijk werd hebben ze even contact gezocht om aan te geven dat de mensen van Tweakers graag zelf die clannaam in beheer willen hebben om te voorkomen dat de clan straks niet beheerd wordt door mensen die nooit meer online zijn. Lijkt mij een goeie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
op pc kun je gewoon een xone controller inpluggen en gelijk gebruiken voor D4?
ik heb thuis nog controllers liggen dus ga dit wel proberen.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ohmarinus schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:15:
[...]

Op discord was er in die Diablo 4 NL club (non-Tweakers discord) iemand die eventueel GoT als clannaam wilde maken maar toen dat bij Tweakers zelf op discord duidelijk werd hebben ze even contact gezocht om aan te geven dat de mensen van Tweakers graag zelf die clannaam in beheer willen hebben om te voorkomen dat de clan straks niet beheerd wordt door mensen die nooit meer online zijn. Lijkt mij een goeie.
ik join liever een GoT guild dan bijv een random Nederlandse guild, als iemand die guild aanmaakt wil ik graag joinen ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:47
Ik ben ook voor een GoT clan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09:08
Hier ook, al zal ik vooral in het begin nog wel lekker wat rondbanjeren zonder al te veel interactie met andere spelers. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Laatst online: 08:06
In navolging van de D3 GoT-clan die ik destijds mee heb opgestart (en nog leader van ben) zal ik ook een D4-clan gaan aanmaken :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Laatst online: 14-10 12:22
Donnie schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 05:58:

Moet ik dit zien in de context van ik drop een legendary, daar haal ik de legendary power vanaf via die NPC in de stad en dan kan ik die legendary power op een andere item plaatsen? Dat is dan inderdaad wel goed te weten dat je die niet hoeft te hoarden tot de end game ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Is het al bedtijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ik mag morgen eerst nog werken :(
Ben pas rond 5 uur thuis, ik ben het er niet mee eens.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
JimMorrison schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:39:
[...]

In navolging van de D3 GoT-clan die ik destijds mee heb opgestart (en nog leader van ben) zal ik ook een D4-clan gaan aanmaken :)
Top! Ik join weer!

Is er eigenlijk ook een Discord voor de Tweakers Diablo clan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-10 19:56
[...]

Top, count me in .

Alleen ik heb gezien dat karakters nu een naam hebben ipv je battlenet naam , hoe moet ik dat dan doen? kan moeilijk al mijn karakters nu Nephalem gaan noemen (dat was mijn naam in d3) , enig idee hoe dat zit?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:38
Kan je beginnen met tier 1 en dan naar tier 2 tijdens het spel als het te makkelijk is? En omgekeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
Deadsmell schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:43:
[...]

Top! Ik join weer!

Zelf ga ik voorlopig geen maken, maar er bestaat wel 1 als ik het goed begrepen heb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Laatst online: 14-10 12:22
TweakerVincent schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:53:
Kan je beginnen met tier 1 en dan naar tier 2 tijdens het spel als het te makkelijk is? En omgekeerd?
Ja in de eerste grote stad kan je veranderen van world tier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JimMorrison schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:55:
[...]

Zelf ga ik voorlopig geen maken, maar er bestaat wel 1 als ik het goed begrepen heb
Ik join de GoT clan ook weer, net als in D3 :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Visgek82 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:53:
[...]

Top, count me in .

Alleen ik heb gezien dat karakters nu een naam hebben ipv je battlenet naam , hoe moet ik dat dan doen? kan moeilijk al mijn karakters nu Nephalem gaan noemen (dat was mijn naam in d3) , enig idee hoe dat zit?
Je joint nog steeds met je Battlenet name en die zie je in het clansysteem ook. Alleen ingame, in de wereld, zie je de naam van je character.

Ik vind dat overigens geen toffe wijziging. Het is verwarrend, want je herkent mensen niet meer ingame. Ik hoop dat ze dat vandaag voor release nog fixen.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 01-06-2023 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-10 19:06

Je bedoelt de BSOD? :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
ah lekker jim! ook in D4 zal ik er weer bij zijn :)

Xplosion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
JimMorrison schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:55:
[...]

Ik kreeg hem doorgestuurd via de whatsappgroep. De Tweakers Discord server is te bereiken via onderstaande link.

https://discord.gg/6UUw4P66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:38
stickfiguur schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:56:
[...]

Ja in de eerste grote stad kan je veranderen van world tier.
Ok top! En dat mag onbeperkt? (Wisselen)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NickA
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04-2024
TweakerVincent schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:25:
[...]

Ok top! En dat mag onbeperkt? (Wisselen)?
Jep!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 16:09
[...]

Hoe gaat het joinen hiervan in z'n werk? Kan ik gewoon in-game de clan opzoeken en dan verzoeken te joinen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
stickfiguur schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:39:
[...]

Moet ik dit zien in de context van ik drop een legendary, daar haal ik de legendary power vanaf via die NPC in de stad en dan kan ik die legendary power op een andere item plaatsen? Dat is dan inderdaad wel goed te weten dat je die niet hoeft te hoarden tot de end game ofzo.
Klopt, alleen hou er wel rekening mee dat je, wanneer je de legendary power van een item afgehaald hebt (itt eentje uit je Codex of Power), je deze slechts eenmaal op een nieuw item kunt zetten. Daarna kun je hem niet opnieuw extracten om te hergebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-10 16:21
Kol Nedra schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:27:
op pc kun je gewoon een xone controller inpluggen en gelijk gebruiken voor D4?
ik heb thuis nog controllers liggen dus ga dit wel proberen.
Ja dat kan, je kan heel makkelijk wisselen tussen controller & keyboard/mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 22:37
https://youtu.be/ggSbB8waGYQ

Weten jullie of dit ook vertaald in je attackpower? Dus als je punten stopt in een andere bucket dan de "additive", dat dan je attackpower ook hoger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
Robbaman schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:31:
[...]

Hoe gaat het joinen hiervan in z'n werk? Kan ik gewoon in-game de clan opzoeken en dan verzoeken te joinen?
Inderdaad!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsmell
Nadser schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:35:
https://youtu.be/ggSbB8waGYQ

Weten jullie of dit ook vertaald in je attackpower? Dus als je punten stopt in een andere bucket dan de "additive", dat dan je attackpower ook hoger is?
Hangt er waarschijnlijk vanaf welke stats. Crit zal meetellen, omdat dat altijd actief is, net zoals main stat. Maar conditionele damage zal daarin niet getoond worden, verwacht ik.

Daarnaast waren er geluiden dat die attack power niet overeen komt met de realiteit, dus ik zou daar nog niet te veel op af gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Deadsmell schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:43:
[...]

Top! Ik join weer!

Ik heb in de Tweakers discord overigens een D4 thread gemaakt, daar kun je alles bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik neem aan dat er ook weer een GoTHC clan komt.
Voor zaterdagmiddag echt geen tijd, lekker starten met een achterstand, misschien zijn de que's dan opgelost.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
Ohmarinus schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:41:
[...]

Ik heb in de Tweakers discord overigens een D4 thread gemaakt, daar kun je alles bespreken.
Zijn er dan twee? Want in de Tweakers Discord die ik net gejoind ben zie ik geen Diablo 4 thread. Ik heb de link in mijn signature gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 18:46
Ja, ga maar vast je tandjes poetsen en een gebedje doen (voor Lilith })).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Laatst online: 10-10 16:02

Geweldig :D

Blizzard heeft altijd al geweldige reveals gehad. Die van SC2 was ook epic:

YouTube: Starcraft 2 Announcement Trailer Live Reaction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Deadsmell schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:43:
[...]

Zijn er dan twee? Want in de Tweakers Discord die ik net gejoind ben zie ik geen Diablo 4 thread. Ik heb de link in mijn signature gebruikt.
Dat heb ik ook, ik zie alleen Diablo 3, maar getuige de 20 ofzo leden kan ik me niet voorstellen dat dit de GoT-Discord is

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet altijd hier aan denken zo vlak voor een grote release.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wu16LDiLv18yZbs21oa6wbhxBhI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5TReURN6n2fH0bV50VTJ01tD.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Deadsmell schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:43:
[...]

Dit is de officiele Tweakers Discord:
https://discord.gg/tweakers

Daar is onder #spielerij een #Diablo4 thread

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Maak even een shortcut vanuit battle.net op je desktop mannen en dan ipv diablo iv launcher.exe doe je dit:
Diablo IV.exe" -launch dan kun je de game alvast starten vanavond voor je gaat slapen en zit je morgen iig ingame ;-) Zonder queue

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:47
Donnie schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:18:
Maak even een shortcut vanuit battle.net op je desktop mannen en dan ipv diablo iv launcher.exe doe je dit:
Diablo IV.exe" -launch dan kun je de game alvast starten vanavond voor je gaat slapen en zit je morgen iig ingame ;-) Zonder queue
Wat doet dit precies? Vraag me af of je geen timeout krijgt als je lang idle in het menu zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:59
Pff wat een week, Street Fighter die allemaal 9's krijgt in reviews en Diablo die op ongeveer dezelfde dag releasen en ook nog is net mijn laatste toetsen van stage en studie afgerond met goede cijfers dus heb komende weken alle tijd.

Zit te twijfelen om mijzelf toch nog de ultimate edition cadeau te doen van Diablo 4, maar aan de andere kan kan ik ook eerst beginnen dit weekend met normal edition van street fighter 6.

Denk je eindelijk te kunnen ontspannen krijg je dit soort keuzestress:)

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Stylze schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:22:
Pff wat een week, Street Fighter die allemaal 9's krijgt in reviews en Diablo die op ongeveer dezelfde dag releasen en ook nog is net mijn laatste toetsen van stage en studie afgerond met goede cijfers dus heb komende weken alle tijd.

Zit te twijfelen om mijzelf toch nog de ultimate edition cadeau te doen van Diablo 4, maar aan de andere kan kan ik ook eerst beginnen dit weekend met normal edition van street fighter 6.

dan zal ik voor street fighter gaan en wat later aan Diablo 4 beginnen, zo heb je dan wel geld bespaard

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JimMorrison
Stylze schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:22:

Overdag D4 en 's nachts Street Fighter. Who needs sleep!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
Kol Nedra schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:27:
[...]

dan zal ik voor street fighter gaan en wat later aan Diablo 4 beginnen, zo heb je dan wel geld bespaard
Ja dat is waar en is ook erg mooi weer komende tijd dus dan lukt het me ook niet om zoveel achter ps5 te zitten, maar lijkt me wel een lekkere afwisseling die 2 games :+

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe Diablo heeft 11 jaar op zich laten wachten. Best bijzondere release zeg maar.
Succes met je keus @Stylze :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
JimMorrison schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:35:
[...]

Overdag D4 en 's nachts Street Fighter. Who needs sleep!
fair point! ga ik vanaf aankomende week sowieso doen, ga kijken of ik de verleiding kan weerstaan om ultimate te kopen maar mezelf kennen druk ik vanavond toch weer op die bestel knop 8)7

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:41:
Een nieuwe Diablo heeft 11 jaar op zich laten wachten. Best bijzondere release zeg maar.
Succes met je keus @Stylze :*)
Idd zit er wel al echt jaren op te wachten! zoals vele anderen hier:)

[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 01-06-2023 12:44 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
Ah.. Lang geleden! Daar was ik toen ook onderdeel van. Ik doe ook deze keer weer mee.
Komt er ook een discord?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Stylze schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:42:
[...]

fair point! ga ik vanaf aankomende week sowieso doen, ga kijken of ik de verleiding kan weerstaan om ultimate te kopen maar mezelf kennen druk ik vanavond toch weer op die bestel knop 8)7
Blizzard zal trots op je zijn :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
DeBers schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:44:
[...]

Ah.. Lang geleden! Daar was ik toen ook onderdeel van. Ik doe ook deze keer weer mee.
Komt er ook een discord?
In de officiële Tweakers Discord is er een D4 thread, zie hoger de post van OhMarinus.
Die kan je alvast gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
JimMorrison schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:47:
[...]

In de officiële Tweakers Discord is er een D4 thread, zie hoger de post van OhMarinus.
Die kan je alvast gebruiken :)
Ah ja. Dat zie ik nu ook .MAar 1 threadje is niet echt optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
DeBers schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:48:
[...]

Ah ja. Dat zie ik nu ook .MAar 1 threadje is niet echt optimaal.
Nee is waar, moeten maar es kijken of we subcategorieën ofzo kunnen aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 14-10 21:36
Hoelaat begint de game?
Voor de mensen die op 2 juni mogen spelen.

Is het nou donderdag-nacht om 02:00 of vrijdag 02:00 ?

Dus vrijdag-ochtend gewoon speelbaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:38
Atsiz schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 12:54:
Hoelaat begint de game?
Voor de mensen die op 2 juni mogen spelen.

Is het nou donderdag-nacht om 02:00 of vrijdag 02:00 ?

Dus vrijdag-ochtend gewoon speelbaar?
Morgen kun je spelen. Vannacht om 01:00 onze tijd.

[ Voor 0% gewijzigd door DivineNL op 01-06-2023 12:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Surprise announcement is uitgesteld tot morgen: https://twitter.com/RodFergusson/status/1664126012588986368

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de grote verrassing gaat worden dat ze alsnog vol voor p2w gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:38
Ik ga er vanuit dat dat alsnog vandaag is voor ons ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Van wat ik zo las is de ''surprise announcement'' dat ze de inhoud van de battle passes bekend maken. Maar kan ook zomaar wat anders zijn natuurlijk :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Anders is het een announcement na een release. Das wel een beetje raar toch?

Pagina: 1 ... 46 ... 214 Laatste