Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:57
KaiZer schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:20:

Ik geef toe, ik heb mij wel vermaakt tijdens de 2 beta's en vraag mij dan af: is die 70 euro het waard voor een nieuwe campaign te doorlopen en dan opnieuw hetzelfde te doen als in D3.
Voor een game die minimaal een 100+ uur plezier gaat brengen en dan mogelijk tot duizenden uren zoals eerdere Diablo games is zo'n vraag voor mij vaak al snel een no brainer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:17
Dennism schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:23:
[...]

Voor een game die minimaal een 100+ uur plezier gaat brengen en dan mogelijk tot duizenden uren zoals eerdere Diablo games is zo'n vraag voor mij vaak al snel een no brainer.
dit dus:
Diablo 1: zeker 800+ uren gespeeld (was ook nog puber, dus tijd zat :D )
Diablo 2: 300+ uren
Diablo 3: 500+ uren

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Ik kan het antwoord na veel Google gebruik niet vinden, dus wellicht iemand hier die het weet. Game pre order gedaan voor PS5. M’n account is gelinkt met battle net. Een van de pre order items is een mount die je krijgt in WoW. Nu spelen m’n man en ik altijd samen. Diablo 3 deden we samen op de Xbox en naar mijn weten kregen we allebei toegang tot de pre order items. Is dat deze keer ook weer zo? Of moet m’n man dan Diablo 5 nog een keer kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dennism schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:23:
[...]

Dit x100. Ik moet ook wel lachen om die figuren die nu zeggen dat D4 een soort D3.5 is. Alsof D3 een slechte game was ofzo.. Blizzard had daar veel meer uit kunnen halen en dat doen ze nu dus met D4. Als ik in D3 al dik 3000 uur heb kunnen steken dan gaat D4 nog leuk worden :*)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:01

OMD

[...]

Die video geeft mij opnieuw de indruk dat het D3 is met wat extra content en updated graphics, een D3.5 (simpel gezegd).
Ik heb redelijk wat reviews gelezen om wat meer te weten te komen over het endgame en dit stelt wel een beetje teleur.

Meta skills worden de komen dagen/weken duidelijk en worden dan gebruikt om efficient dungeons te runnen (riften)

Ik geef toe, ik heb mij wel vermaakt tijdens de 2 beta's en vraag mij dan af: is die 70 euro het waard voor een nieuwe campaign te doorlopen en dan opnieuw hetzelfde te doen als in D3.

De komende week de streams/video's nog een beetje afwachten en het zal duidelijker worden denk ik ;)
Aangezien je echt één van de weinigen bent die dit zegt denk ik toch dat het eerder aan jou ligt. Ik lees echt bijna nergens dat dit een d3.5 is, op geen enkel forum.

Denk persoonlijk eerder dat je excuses zoekt om de 70 euro niet uit te geven wat natuurlijk helemaal prima is maar echt gefundeerd is je statement niet echt.

No offence verder he. Je moet doen wat je zelf wilt en laat niemand je vertellen als je iets niet leuk vind dat het wel leuk is maar wilde het toch even kwijt :)

[ Voor 6% gewijzigd door OMD op 31-05-2023 12:33 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
[...]

Die video geeft mij opnieuw de indruk dat het D3 is met wat extra content en updated graphics, een D3.5 (simpel gezegd).
Ik heb redelijk wat reviews gelezen om wat meer te weten te komen over het endgame en dit stelt wel een beetje teleur.

Meta skills worden de komen dagen/weken duidelijk en worden dan gebruikt om efficient dungeons te runnen (riften)

De komende week de streams/video's nog een beetje afwachten en het zal duidelijker worden denk ik ;)
Met zo'n redenatie was D3 ook D2.5, en is ieder vervolg op een RPG ook maar een .5 erbij ofzo.

Iedere RPG game heeft herhalende endgame content & een soort infinite grind voor betere loot, dat kun je verwachten.

D4 doet enorm veel anders dan D3, dus het een D3.5 noemen is wel heel negatief.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:11
Alwayshappyz schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:26:
Ik kan het antwoord na veel Google gebruik niet vinden, dus wellicht iemand hier die het weet. Game pre order gedaan voor PS5. M’n account is gelinkt met battle net. Een van de pre order items is een mount die je krijgt in WoW. Nu spelen m’n man en ik altijd samen. Diablo 3 deden we samen op de Xbox en naar mijn weten kregen we allebei toegang tot de pre order items. Is dat deze keer ook weer zo? Of moet m’n man dan Diablo 5 nog een keer kopen?
Als het goed is zijn de pre order items voor wow en diablo 3 etc al live. Dus even inloggen zou genoeg moeten zijn om het te weten. Vermoed dat je man de game ook moet kopen voor de mount in WoW.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:57
Als zijn WoW account en jouw D4 aankoop onder hetzelfde battle.net account hangen zal hij in WoW de mount zien. Zijn dat aparte Battle.net accounts zal je D4 meerdere keren moeten kopen.

Let wel dat ik niet zeker weet of je uberhaupt een battle.net account mag delen als volwassenen, ik meende dat dit alleen binnen de ToS valt als als het een volwassene en 1 kind (van die volwassene) betreft en dat het anders mogelijk als accountsharing gezien kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiZer
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05 11:05
OMD schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:31:
[...]

Aangezien je echt één van de weinigen bent die dit zegt denk ik toch dat het eerder aan jou ligt. Ik lees echt bijna nergens dat dit een d3.5 is, op geen enkel forum.

Denk persoonlijk eerder dat je excuses zoekt om de 70 euro niet uit te geven wat natuurlijk helemaal prima is maar echt gefundeerd is je statement niet echt.

No offence verder he. Je moet doen wat je zelf wilt en laat niemand je vertellen als je iets niet leuk vind dat het wel leuk is maar wilde het toch even kwijt :)
Geen probleem hoor. Ik dacht even mijn huidige gedachte rond het spel neer te zetten en dat ik andere inzichten krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
waarom staat er bij de deluxe editie geen early access en alleen bij ultimate edition op battle.net

haha niet handig mensen gaan nu alsnog voor een 10tje upgraden. dit soort zaken moet je voor elkaar hebben.

meer mensen opgevallen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Angeloonie schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:33:
[...]

Met zo'n redenatie was D3 ook D2.5, en is ieder vervolg op een RPG ook maar een .5 erbij ofzo.

Iedere RPG game heeft herhalende endgame content & een soort infinite grind voor betere loot, dat kun je verwachten.

D4 doet enorm veel anders dan D3, dus het een D3.5 noemen is wel heel negatief.
Naar mijn mening lijkt dat WW barb filmpje wel degelijk op D3 qua gameplay (overal doorheen rushen op 1000% movement speed (overdreven ja) + spin to win + shoutje af en toe? met biljoenen aan dmg). Mist alleen de BK tornado's.

Ik zeg niet dat dat erg is overigens. Heb me prima vermaakt met WW barb in D3, een van mn favo classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloky
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 16-09 15:31
Kleine rant maar.. Waarom heeft Blizzard dit soort spelers toegang gegeven voor een review? Ik snap in moderne gaming dat veel mensen gaan voor een build guide en voorgekauwde strategieën, maar laat dit gewoon organisch van stand komen.. Dan krijgen andere creators de kans en de spelers de mogelijkheid om zelf wat te leren/ontdekken. Natuurlijk komt datamining altijd van pas, maarja dan is het nog altijd speculatie aangezien het in de realiteit anders kan werken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben helemaal van m'n apropos. Ik wilde dus barbarian voor m'n eerste playthrough. Met een lichte twijfel voor druid. Maar nu denk ik "Wacht even, necromancer is toch lekker apart en eigenlijk het tofst?". Man man man. Keuzes keuzes keuzes. De preload staat in elk geval aan.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
bloky schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:51:
[...]

Kleine rant maar.. Waarom heeft Blizzard dit soort spelers toegang gegeven voor een review? Ik snap in moderne gaming dat veel mensen gaan voor een build guide en voorgekauwde strategieën, maar laat dit gewoon organisch van stand komen.. Dan krijgen andere creators de kans en de spelers de mogelijkheid om zelf wat te leren/ontdekken. Natuurlijk komt datamining altijd van pas, maarja dan is het nog altijd speculatie aangezien het in de realiteit anders kan werken :)
Marketing, buiten dat om niemand verplicht iemand om guides op te zoeken. Iedereen ook jij hebt de optie gewoon spel kopen geen forums afgaan. Doe wat jij wil, niet wat een ander zegt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

De cijfers:
  • Windows Central – 10
  • PCGamesN – 10
  • GameSpew – 10
  • GamingTrend – 10
  • Player 2 – 10
  • The Enemy – 10
  • TRG – 10
  • VideoGamer – 10
  • NPR – 9.5
  • COGconnected – 9.4
  • GRYOnline – 9.0
  • Forbes – 9.0
  • GGRecon – 9.0
  • INVEN – 9.0
  • Press Start Australia – 9.0
  • Screen Rant – 9.0
  • TrueGaming – 9.0
  • Twinfinite – 9.0
  • We Got This Covered – 9.0
  • GAMES.CH – 8.9
  • Jeuxvideo.com – 8.5
  • MGG – 8.5
  • Wccftech – 8.5
  • WellPlayed – 8.5
  • NME – 8.0
  • Destructoid – 8.0
  • Digital Trends – 8.0
  • GamesHub – 8.0
  • GameSpot – 8.0
  • Gfinity – 8.0
  • Shacknews – 8.0
  • Siliconera – 8.0
  • Gamer.no – 7.0
  • GamersRD – 7.0

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Een goeie opmerking die ik ergens las. Deze cijfers worden gegeven door reviewers die campaign spelen en wanneer het spel pas echt begint stoppen met spelen. Je ziet dat andere reviewers, die weten wat een spel als D4 is, nog geen eindordeel klaar hebben omdat ze nog niet genoeg tijd hebben besteed aan endgame.

Wat niet wil zeggen dat het een slecht spel zal worden, ik vermoed dat campaign echt wel goed zal zijn. Maar het blijft gissen naar hoe leuk endgame zal zijn.

Edit: En wat voor mij ook belangrijk is: Wat is de technische staat van het spel? Daar hebben de reviewers toch ook een goed gevoel bij. Tegenwoordig is een goed draaiend spel niet meer vanzelfsprekend.

[ Voor 14% gewijzigd door Paterpor op 31-05-2023 13:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Ze hebben iig iedereen goed gebribed zo te zien :D j/k

Alles is hier binnen, vrijdag vrij oOo

Wilde er niet aan, maar nu ik gisteren heb besteld moet ik eerlijk toegeven dat ik er wel erg veel naar uitkijk om te kunnen beginnen. Ik hoop dat er geen game breaking bugs in zitten die bijvoorbeeld voor een rollback gaan zorgen.

Mijn eerste doelen worden om de hele Shivering Peaks map te exploren en alle strongholds te bevrijden van het kwaad, een beetje tussen de main storyline door. Die altars komen later wel. Lvl 100 ga ik toch niet halen in de periode voor eerste seizoen, en ik ga eind augustus onder het mes en dan is mijn linkerhand niet te gebruiken voor 6 weken, dus lvl 100 ga ik dan ook niet halen ben ik bang. Dat gaat dus pas seizoen 2 of 3 worden als revalideren goed is gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:11
mpra schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:46:
[...]

Naar mijn mening lijkt dat WW barb filmpje wel degelijk op D3 qua gameplay (overal doorheen rushen op 1000% movement speed (overdreven ja) + spin to win + shoutje af en toe? met biljoenen aan dmg). Mist alleen de BK tornado's.

Ik zeg niet dat dat erg is overigens. Heb me prima vermaakt met WW barb in D3, een van mn favo classes.
Ik heb dus vorige week nog D3 gespeeld, en daarvoor D2 en PoE. En ik vond van D3 de gameplay het leuks maar het was over na paar dagen. Dan ben je in de end-game en is er niet veel verschil in content. Je hebt dan niet meer iets om naar toe te werken. Als D4 hetzelfde gameplay heeft maar een meer uitgebreide end-game dan is dat voor mij genoeg. PoE doet dat nu het beste met veel verschillende bosses in de end-game waar je naartoe kan werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
PjotrX schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:15:
[...]

Ik heb dus vorige week nog D3 gespeeld, en daarvoor D2 en PoE. En ik vond van D3 de gameplay het leuks maar het was over na paar dagen. Dan ben je in de end-game en is er niet veel verschil in content. Je hebt dan niet meer iets om naar toe te werken. Als D4 hetzelfde gameplay heeft maar een meer uitgebreide end-game dan is dat voor mij genoeg. PoE doet dat nu het beste met veel verschillende bosses in de end-game waar je naartoe kan werken.
Sowieso is er in D4 veel meer te doen dan in D3 en zul je altijd wel iets kunnen verbeteren. Snel levelen is minder belangrijk vind ik persoonlijk, omdat de difficulty scaling gewoon zorgt dat je vooral je gear moet blijven uppen. Als je te snel levelt en niet genoeg tijd spendeert aan je gear uppen, dan ga je tegen een muur aanlopen omdat je niet terug kunt gaan naar een lvl 10 area om snel wat mats te farmen. Je kunt alleen maar je eigen difficulty lvl spelen. Als je er te snel doorheen gaat wordt alles dus veel moeilijker, en dat vind ik een pluspunt hebben, want het zorgt ervoor dat je ook niet te snel uitgekeken raakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:16
Ohmarinus schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:14:
[...]

Ze hebben iig iedereen goed gebribed zo te zien :D j/k

Alles is hier binnen, vrijdag vrij oOo

Wilde er niet aan, maar nu ik gisteren heb besteld moet ik eerlijk toegeven dat ik er wel erg veel naar uitkijk om te kunnen beginnen. Ik hoop dat er geen game breaking bugs in zitten die bijvoorbeeld voor een rollback gaan zorgen.

Mijn eerste doelen worden om de hele Shivering Peaks map te exploren en alle strongholds te bevrijden van het kwaad, een beetje tussen de main storyline door. Die altars komen later wel. Lvl 100 ga ik toch niet halen in de periode voor eerste seizoen, en ik ga eind augustus onder het mes en dan is mijn linkerhand niet te gebruiken voor 6 weken, dus lvl 100 ga ik dan ook niet halen ben ik bang. Dat gaat dus pas seizoen 2 of 3 worden als revalideren goed is gegaan.
Kennis van me heeft carpaal tunnel, dikke operatie achter de rug gehad aan zn hand en heeft zich prima kunnen vermaken met spul als dit:
https://www.amazon.com/iK...ed-Computer/dp/B088WCG7L4
of https://www.amazon.com/dp/B09PRMCTGB?
Wellicht een idee. Er is genoeg te vinden tegenwoordig, goede zaak. Het is niet perfect maar hey.. je moet wat.
Sterkte ermee.

[ Voor 3% gewijzigd door PepieNL op 31-05-2023 13:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dit werkt alleen voor het gelinkte account. Je man zal zelf een licentie voor Diablo 4 nog aan zijn account moeten koppelen wil hij ook die extra items in WoW etc.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Ik ben benieuwd of the performance problemen op PS5 opgelost zijn. Tijdens de beta had het in de stad soms echt een super lage framerate met veel gehakkel, in combinatie met een dynamic resolutie die soms wel tot in de 720p range leek te gaan. Dat was een beetje jammer - eerlijk gezegd ziet D3 er met native 4K stable 60fps beter uit dan een 720, hakkelende en stotterende D4.

Gelukkig in ‘the wild’ geen problemen met hakkelen. Wel wordt de resolutie daar soms erg laag, waardoor het beeld er nogal slordig uit kan zien als er veel op het scherm gebeurd en het ook nog wazig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
verkeerde chat

[ Voor 96% gewijzigd door Kol Nedra op 31-05-2023 13:38 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:45
Een hele tijd terug heb ik de deluxe editie voor de PS5 gekocht. In de tussentijd heb ik een nieuwe game PC gekocht waar ik ook Diablo 4 op wil gaan spelen. Als ik dan de normale editie voor PC koop, heb ik dan alleen early access voor PS5, of ook voor PC?

[ Voor 4% gewijzigd door Poulske op 31-05-2023 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Poulske schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:41:
Een hele tijd terug heb ik de deluxe editie voor de PS5 gekocht. In de tussentijd heb ik een nieuwe game PC gekocht waar ik ook Diablo 4 op wil gaan spelen. Als ik dan de normale editie voor PC koop, heb ik dan alleen early access voor PS5, of ook voor PC?
Alleen voor de ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Robbaman schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:22:
[...]

Ik had toch ergens vernomen dat ze met D4 juist gingen proberen om die absurde damagegetallen wat binnen de perken te houden, maar als ik dit zie dan is dat duidelijk niet gelukt
Hangt er vanaf of er een power creep komt. Als dit het maximum is wat er gaat komen, doordat Blizzard ook gaat durven nerfen, dan zal het wel los lopen. Maar ik heb mijn twijfels.
bloky schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:51:
[...]

Omdat er mensen zijn die het op prijs stellen wat zij doen. Zelf zou ik nooit zo de diepte in gaan, de werking van damage en defences uitzoeken, breakpoints uitvogelen, etc. Ik ben erg blij dat zij dat wel doen en ik daar gebruik van kan maken. Maakt het kiezen van builds om te spelen een stuk gemakkelijker. Ik wil dit spel graag efficient spelen en geen tijd verdoen met zelf dingen uitvogelen.

[ Voor 50% gewijzigd door Deadsmell op 31-05-2023 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk het niet aangezien battle.net de authenticering van je account doet. en je PC license heeft geen early access. maar 100% zeker durf ik dit niet te zeggen maar ik zou er niet van uit gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ze hebben dit laten passeren tijdens een van hun dev livestreams meen ik. Als je early acces wil op beide platformen zal je de versie moeten hebben, die early acces bevat, op beide platformen om eerder te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: weer eens te laat.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2023 13:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:29
Donnie schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 06:08:
Holy s.... slapen jullie ook nog wel is mannen ;-) Preload starting!
Avond/nachtdienst. :P

Nu ben ik gewend om wakker te blijven in de nacht, perfect voor morgen. Vrijdag heb ik vrij. *O*

Maargoed heb nog wat andere dingen gepland, waar ik oorspronkelijk vrij voor heb gepakt. Maar het grootste gedeelte ga ik Diablo 4 spelen. Dit weekend komt me echt goed uit, alles te combineren.

[ Voor 44% gewijzigd door Toonen1988 op 31-05-2023 14:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:45
Ricmaniac schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:56:
[...]

Ik denk het niet aangezien battle.net de authenticering van je account doet. en je PC license heeft geen early access. maar 100% zeker durf ik dit niet te zeggen maar ik zou er niet van uit gaan.
Nee precies, ging er ook al van uit. Het is ook een enorm luxe probleem en eigenlijk van de zotte om de game nu al twee keer aan te schaffen. Ik begin wel gewoon op de PS5 en koop later in een sale wel de PC versie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Poulske schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:10:
[...]

[...]

Nee precies, ging er ook al van uit. Het is ook een enorm luxe probleem en eigenlijk van de zotte om de game nu al twee keer aan te schaffen. Ik begin wel gewoon op de PS5 en koop later in een sale wel de PC versie.
Alles neem je over tussen platformen, cross-save, cosmetics etc.

Behalve early access neem je niet over!

Dat is het enige wat je niet overneemt tussen platformen van je pre-order. En ik geloof dat als je ingame premium currency koopt, ook alleen op dat platform kunt gebruiken. Maar alles wat je ermee koopt, is wel weer beschikbaar op andere platformen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
PepieNL schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:22:
[...]

Kennis van me heeft carpaal tunnel, dikke operatie achter de rug gehad aan zn hand en heeft zich prima kunnen vermaken met spul als dit:
https://www.amazon.com/iK...ed-Computer/dp/B088WCG7L4
of https://www.amazon.com/dp/B09PRMCTGB?
Wellicht een idee. Er is genoeg te vinden tegenwoordig, goede zaak. Het is niet perfect maar hey.. je moet wat.
Sterkte ermee.
Thanks voor de tips, en ja, die voetpedalen zijn ook wel goed, maar je mist met links natuurlijk wel heel veel keys die je moet indrukken. Ik denk dat het voor het herstel ook beter is om gewoon lekker de deur uit te gaan ;)

Wordt gewoon even pauzeren ben ik bang. Maar bedankt voor het meedenken, ik had nog niet aan die voetpedalen gedacht.

Er is een bandje in mijn pols losgescheurd van de ellepijp doordat ik ben aangereden op de fiets, die wordt met een anker teruggezet aan het bot. Zes weken niet echt belasten, de eerste paar weken mag ik de pols niet eens draaien :o

Denk ook dat het wel een goed idee is om dan zuinig te zijn op de rechter hand en schouder, want daar moet je dan in die periode natuurlijk extra veel mee doen. Het is helaas even niet anders. En gelukkig tot die tijd nog even lekker knallen in D4!
Toonen1988 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:15:
[...]

Alles neem je over tussen platformen, cross-save, cosmetics etc.

Behalve early access neem je niet over!

Dat is het enige wat je niet overneemt tussen platformen van je pre-order. En ik geloof dat als je ingame premium currency koopt, ook alleen op dat platform kunt gebruiken. Maar alles wat je ermee koopt, is wel weer beschikbaar op andere platformen.
Maar early access wordt toch ook gewoon meegenomen wanneer de full access begint? Of raak je na die paar dagen early access weer alles kwijt en moet je dan weer opnieuw beginnen met levelen?

[ Voor 20% gewijzigd door Ohmarinus op 31-05-2023 14:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Ohmarinus schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:20:
[...]
Maar early access wordt toch ook gewoon meegenomen wanneer de full access begint? Of raak je na die paar dagen early access weer alles kwijt en moet je dan weer opnieuw beginnen met levelen?
Alle progressie wordt gewoon bewaard. Je krijgt 4 dagen eerder toegang tot de release.

Iedereen die de gewone editie heeft gekocht, moet tot dinsdag wachten. Iedereen die de deluxe of ultimate heeft gekocht, kan de nacht van donderdag op vrijdag beginnen.

Alle progressie is opgeslagen, je hoeft dus niet opnieuw te beginnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 31-05-2023 14:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heel verleidelijk. Op d4builds.gg heb je boven in de skill tree calculator een tabje met build templates voor levelen, end-game etc. Moet me inhouden om hier niet op te klikken... wil echt gewoon zelf aanklooien en shit zelf uitzoeken. Las eerder in dit topic dat respeccen makkelijk is, dus kan altijd weer wat anders proberen. Morgen nog een hele dag wachten :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ik vind Diablo leuk, erg leuk. Ik heb mij nooit echt bezig gehouden aan het begin met builds. Ik vind het gewoon leuk om te spelen en ik zie wel.

Ik begin met Necro en zie wel waar het schip strandt. Als alle chars hoog level hebben en de endgame wordt lastig dan ga ik builds opzoeken. Zo heb ik het ook gedaan met D2 en D3. Ik ga gewoon spelen en het naar m’n zin hebben :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 20:34

p.w

Laat de game maar beginnen en go on the flow.

Is het al vrijdag 🤨not 😭

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:06
yinx84 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:25:
Heel verleidelijk. Op d4builds.gg heb je boven in de skill tree calculator een tabje met build templates voor levelen, end-game etc. Moet me inhouden om hier niet op te klikken... wil echt gewoon zelf aanklooien en shit zelf uitzoeken. Las eerder in dit topic dat respeccen makkelijk is, dus kan altijd weer wat anders proberen. Morgen nog een hele dag wachten :(
Je mist niks, alle end game builds zijn 'coming soon'.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bazziek

Alsof er nog niet genoeg keuzestress was, hier nog een video :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En bedankt.. daar komt de twijfel weer om toch maar met Sorc te beginnen... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Sommige van de dungeons in dat filmpje zijn echt fantastisch. Die ene met die snake people. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
[...]

Ik denk dat Diablo 4 volledig vernieuwd is ten opzichte van Diablo 3. Het spel biedt meer keuzes in vaardigheden en heeft een zeer uitgebreide skilltree van actieve en passieve etc, modificaties en power-ups voor vaardigheden en passieve krachtboosts. In vergelijking met het Diablo 3-systeem waarbij je uit een selectie van actieve vaardigheden koos en vervolgens een enkele modifier toepaste, biedt het vaardigheidssysteem van Diablo 4 meer keuzes.
We gaan dus ook veel meer verschillende builds zien die suitable zijn voor endgame. Daarnaast kan je nu ook specifieker gaan farmen voor spullen die je nodig hebt en ben je minder afhankelijk van rng in algemene zin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb 2 opties donderdag:
1. eerder naar bed gaan en de wekker op 04:00 zetten zodat ik een paar uurtjes kan gamen voordat ik naar mijn werk ga of

2. ik blijf tot wakker tot 00:00 en dan Diablo opstarten en ff gamen en brak zijn op het werk erna :z

optie 1 lijkt het slimste, want een launch kan ook niet goed gaan natuurlijk

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD

OMD

Kol Nedra schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:11:
1. eerder naar bed gaan en de wekker op 04:00 zetten zodat ik een paar uurtjes kan gamen voordat ik naar mijn werk ga of

2. ik blijf tot wakker tot 00:00 en dan Diablo opstarten en ff gamen en brak zijn op het werk erna :z

Volgens mij kan je pas inloggen om 01:00 ?

Zou lekker naar je nest gaan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek

Optie 3. Om 1 uur beginnen en jezelf zo ziek eten aan snacks dat je je moet afmelden voor je werk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik denk dat ik niet eens kan slapen donderdag avond haha. Ik ga wel proberen te slapen eerst. Vrijdag eerst naar de tandarts in de ochtend en daarna los dan ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik vond dat muisklik lopen op een gegeven moment wel erg vermoeiend worden voor mn vingers haha. Hoe doen jullie dat hebben jullie dat op scroll wheel gebound, of spelen jullie met controller ofzo?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is heb ik de hele vrijdag tijd voor Diablo 4, heb de boel goed ingedeeld. 8)
Donnie schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:25:
Ik vond dat muisklik lopen op een gegeven moment wel erg vermoeiend worden voor mn vingers haha. Hoe doen jullie dat hebben jullie dat op scroll wheel gebound, of spelen jullie met controller ofzo?
Ik vond het vele muis bewegen gaan vervelen na ik controller heb ontdekt.
Controller hier en lekker op de bank.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2023 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10:49
Ik ben vanaf Vrijdag tot 11 Juni vrij.
De pre-order is al gedaan, alleen nog wat snacks en RedBulls/Pilsjes inslaan.
Vrijdag lekker aan de gang met Diablo, en intussen F1 kijken. Zondag lekker Race kijken.
Kan niet wachten tot het weekend.

Mochten er mensen samen willen spelen, ik speel op PS5 en heb een headset om lekker slap te ouwehoeren :) Stuur maar een DM dan kunnen we mooi een party starten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Tussen die 2 zou ik voor optie 1 gaan. Verwacht de eerste uren wel wat server issues

Sowieso word optie 2 dan 01:00 en niet 00:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 00:46

Vagax

Hehe

Ik zal om 1 uur op de Discord zijn voor en een uurtje of twee spelen, dan naar bed en rond 9 - 10 weer aanschuiven :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Donnie schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:25:
Mijn handen en vingers zijn jarenlang gekneed door de voorgaande Diablo's. Die worden niet snel moe 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bazziek
Ik wacht tot de baby verschoond moet worden in de nacht en dan zet ik de pc aan. Soort vieze luier randomizer :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:16
Ricmaniac schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:29:
[...]

Tussen die 2 zou ik voor optie 1 gaan. Verwacht de eerste uren wel wat server issues

Sowieso word optie 2 dan 01:00 en niet 00:00
Optie 1, te veel mensen gaan meteen willen inloggen, beter log je dan een paar uur later in ;)

Ik ga gewoon ergens rond een uur of 7 opstaan, kop koffie + ontbijtje en dan de rest van de ochtend + middag aan de bak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988

Ik heb avonddienst, ik zal ongeveer een half uurtje voor release thuis komen. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell

Er zijn vast queues, maar gezien de afwezigheid daarvan tijdens de server slam verwacht ik geen lange wachttijden.

*even afkloppen* :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Weet iemand hoe het precies zit met de effectiviteit van een legendary aspect, afhankelijk van het type equipment waar je het op toepast?

Als ik Raxxanterax goed begrijp krijgt een aspect op een 2H weapon de dubbele waarde, waarbij hetzelfde aspect op een 1H weapon in verhouding half zo effectief is. Dat klinkt wel logisch, omdat je met een mainhand + offhand plek hebt voor 2 aspects.

Verder kunnen ze ook op de andere slots, afhankelijk van het type aspect, maar zijn aspects in alle andere slots dan altijd normaal (100%) effectief?

Nevermind, heb een artikel gevonden: https://www.wowhead.com/d...f-power-legendary-aspects
Op 2H wordt de effectiviteit 200% van "normaal", dus 100% erbij. Op een amulet is het 150% van normaal, dus 50% erbij ten opzichte van de andere gear slots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Grmbl, Rogue ziet er ook tof uit. Ik was er uit :'( Met de nadruk op was..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MeanGreen schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:51:
Weet iemand hoe het precies zit met de effectiviteit van een legendary aspect, afhankelijk van het type equipment waar je het op toepast?

Als ik Raxxanterax goed begrijp krijgt een aspect op een 2H weapon de dubbele waarde, waarbij hetzelfde aspect op een 1H weapon in verhouding half zo effectief is. Dat klinkt wel logisch, omdat je met een mainhand + offhand plek hebt voor 2 aspects.

Verder kunnen ze ook op de andere slots, afhankelijk van het type aspect, maar zijn aspects in alle andere slots dan altijd normaal (100%) effectief?

Nevermind, heb een artikel gevonden: https://www.wowhead.com/d...f-power-legendary-aspects
Op 2H wordt de effectiviteit 200% van "normaal", dus 100% erbij. Op een amulet is het 150% van normaal, dus 50% erbij ten opzichte van de andere gear slots.
Tijdens levelen is wapens imprinten een beetje overbodig en zonde van je mats. omdat je wapen elke paar levels vervangt en is meeste damage out put

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Ricmaniac schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:10:
[...]

Tijdens levelen is wapens imprinten een beetje overbodig en zonde van je mats. omdat je wapen elke paar levels vervangt en is meeste damage out put
Is imprinten van aspects uit de codex ook kostbaar dan? Ik was van plan die er gewoon steeds op te knallen als ik ze unlocked heb, ook op lagere levels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zaap
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 12:52
MeanGreen schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:14:
[...]

Is imprinten van aspects uit de codex ook kostbaar dan? Ik was van plan die er gewoon steeds op te knallen als ik ze unlocked heb, ook op lagere levels.
Van wat ik heb begrepen wel, zeker op je wapens. Voor necro bonespear build werd er aangeraden om het op je gloves of amulet te doen omdat dat goedkoper is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MeanGreen schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:14:
[...]

Niet zo kostbaar als in dat je de mats helemaal niet hebt maar wel als je dit moet blijven doen elke paar levels omdat je een beter wapen vind. Armor was geen probleem maar wapen beter niet zei Rexantheraxx en velen anderen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024

[ Voor 50% gewijzigd door Bensel15 op 31-05-2023 16:29 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Mijn Sanctuary is klaar voor D4 :+. Over +- 2 weken veranderen we het weer naar de F1 (23) cockpit :P.

Sanctuary D4
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Yi_P8A1kOyG2Kx9hb8bKfQ3WrI=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6sy1peui0nI8YXaTOfJfg3Hg.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O81ta-U1CK8eh18Lxs2JeusJTbA=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GwtVQN4gY3zPGZ3lCOcIFJJn.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6DBJWLrWAZjN6km0ZsLvvHoBECk=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GtnNkVhsptyKouPenN9y40mh.jpg?f=fotoalbum_small

Deze hangt er voor mijzelf als reminder, maar voor vele de harde waarheid morgen... })
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iX1bEu0yyf-ugrmnV2-mc9YDOzI=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EEQSQPvpeCZUB0bs4k2vmUvt.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 18:39
Diversity schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:57:
Mijn Sanctuary is klaar voor D4 :+. Over +- 2 weken veranderen we het weer naar de F1 (23) cockpit :P.

Sanctuary D4
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Deze hangt er voor mijzelf als reminder, maar voor vele de harde waarheid morgen... })
[Afbeelding]
Werkt dat een beetje Diablo IV met een stuur :+

Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 17:57
Ik had gehoopt op veel gameplay video's waarin builds getoond worden in plaats van de droge theorie maar blijkbaar mag dat nog niet?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Diversity schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:57:

Sanctuary D4
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie achtergrond, ik heb zelf Motoko Kusanagi op mijn 4k scherm en Lucy Kushinada op mijn tweede 1080p scherm.

Ik heb mijn achtergronden via Wallpaper engine lopen, volledig animated.

Ik denk dat er van Diablo 4 ook al vanalles is geupload. Het enige probleem is wel dat animated wallpapers best wel veel wegsnoepen van je hardware. Maar er is een optie dat als je een scherm opent, dat de wallpaper pauzeert.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HYXDkranPCUuHaK9Y_RPq90ST2g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3nwCacAd9lumYSLxoLjitWEF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 31-05-2023 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie de game ook op PS5 heeft aangeschaft hebben jullie ook een buitenlandse regel op je dashboard staan onder D4? Had ik bij de beta's ook al. Verder is alles normaal. De 17 kan ik lezen en dat is een oude beta datum.
Denk zelf een verouderd nieuws bericht.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2023 17:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EvanD
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-04 19:46
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 17:28:
Voor wie de game ook op PS5 heeft aangeschaft hebben jullie ook een buitenlandse regel op je dashboard staan onder D4? Had ik bij de beta's ook al. Verder is alles normaal. De 17 kan ik lezen en dat is een oude beta datum.
Denk zelf een verouderd nieuws bericht.
Dat heb ik ook ja. Welke taal het precies is weet ik niet, maar het lijkt iets Scandinavisch :)

Edit: tikfout

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:42
Nice, vorige week een RTX 4070 TI gekocht bij Azerty en vandaag kwam de code voor D4 in de mail voor de standaard versie. Nu voor 30 euro de ultimate :)
Als verwend D3 HC speler, ga ik toch eerst het spel verkennen op SC, twijfel alleen nog tussen Barb of Rogue.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PJkSxLrJL5FpKgkpvNNLyRfhfHo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6Fs8BEa5AHqy5yJ6rrVX0BI5.webp?f=fotoalbum_large

Blizzard zal wel redelijk wat christelijke haatmail ontvangen denk ik :+ Dit soort reclames is in een heleboel grote steden te zien wereldwijd.

[ Voor 4% gewijzigd door London op 31-05-2023 17:59 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bazziek
Ge-dataminede patch notes van wowhead: https://www.wowhead.com/d...atch-notes-333234?webhook

Als dit echt alles is vanaf de server slam dan wordt het leuk spelen met zo'n beetje alle klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
De kans dat ik met Sorc begin is zegmaar 90% zeker, maar daarna ga ik zeker Barb proberen.
Wat ik mij overigens nog afvraag is: als ik nu begin met een Sorc, kan ik dan ook van die legendary powers/aspects vrij spelen voor Barb en andere classes?

Alsin van dat ik zegmaar (ik noem maar wat) de WW power vrij speel en ik die dan gelijk vanaf het begin op mijn Barb zou kunnen imprinten? Of werkt het zo niet?

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Milo44 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 18:15:
De kans dat ik met Sorc begin is zegmaar 90% zeker, maar daarna ga ik zeker Barb proberen.
Wat ik mij overigens nog afvraag is: als ik nu begin met een Sorc, kan ik dan ook van die legendary powers/aspects vrij spelen voor Barb en andere classes?

Alsin van dat ik zegmaar (ik noem maar wat) de WW power vrij speel en ik die dan gelijk vanaf het begin op mijn Barb zou kunnen imprinten? Of werkt het zo niet?
Dat werkt inderdaad zo. Het gaat alleen niet mee het seizoen in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Bazziek schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 18:12:
Ge-dataminede patch notes van wowhead: https://www.wowhead.com/d...atch-notes-333234?webhook

Als dit echt alles is vanaf de server slam dan wordt het leuk spelen met zo'n beetje alle klassen.
Ligt het aan mij of is Aspect of Ancestral Echoes mega overpowered als je die once every 5 seconds regel eraf haalt? Ik lees dat als permanent meerdere ancients actief hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Milo44 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 18:15:

Dit kan maar ben alleen zeker van de power die in je codex zitten. Weet even niet of je de powers van andere classes kan vinden uit gedropte gear. En als je de aspect er uit haalt je het in je stash voor andere characters kan doen. Verwacht het wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Deadsmell schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 18:30:
[...]

Ligt het aan mij of is Aspect of Ancestral Echoes mega overpowered als je die once every 5 seconds regel eraf haalt? Ik lees dat als permanent meerdere ancients actief hebben.
Lijkt behoorlijk sterk inderdaad. Maar Barb kon ook wel een buff gebruiken :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PepieNL
London schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 17:59:
[Afbeelding]

Blizzard zal wel redelijk wat christelijke haatmail ontvangen denk ik :+ Dit soort reclames is in een heleboel grote steden te zien wereldwijd.
Mja vast wel idd 😉

[...]
is die 70 euro het waard voor een nieuwe campaign te doorlopen en dan opnieuw hetzelfde te doen als in D3.

De reviews gaan mij iets te snel aan het paragon board voorbij of het wordt geeneens genoemd.
En zo zie je gelijk de oppervlakkigheid van de reviewer imho.
Juist hoe dat paragon board onder handen genomen kan worden is echt zo bijzonder.. En duizeligmakend tegelijk, zeker in combinatie met de 'dmg buckets'.
Juist dit laat bepaalde classbuilds helemaal loskomen.
Check zelf maar.

[ Voor 38% gewijzigd door PepieNL op 31-05-2023 18:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:29
Deadsmell schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 18:30:
[...]

ik dacht net te posten ? WTH ?

Lucky Hit: While Call of the Ancients is on your Action Bar, Ddamaging enemies with Leap, Upheaval, or Whirlwind has have up to a [40 - 50]% chance to summon an Ancient to perform the same Skill.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 14:23
Sipio schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 07:03:
Hier nog de twijfel, XSX of PS5 versie.

Disc player van mijn XSX heeft al een hele poos kuren dus daar zou het digitaal worden, PS5 zou ik de Disc versie kunnen nemen.

Nou wil ik in het geval van Diablo eigenlijk sowieso liever de digitale versie (ik start hem dan toch net wat makkelijker en vaker op)

Heb de open beta op de XSX en de s slam op de PS5 gespeeld.

Ik heb nu de voorkeur voor de XSX maar dat is gebaseerd op de optie knop om naar je gear etc te gaan.

Ik vind de optie knop van de XSX net wat fijner te vinden dan op de PS5.

Luxe probleem :+

Zijn er nog console spelers hier die misschien twijfelen tussen beide consoles en wat zijn dan jullie meningen?
Heb zowel series x als ps5 en ik ga voor de ps5. Voor de laadtijden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
blahenazo schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 18:46:
[...]

ik dacht net te posten ? WTH ?

Lucky Hit: While Call of the Ancients is on your Action Bar, Ddamaging enemies with Leap, Upheaval, or Whirlwind has have up to a [40 - 50]% chance to summon an Ancient to perform the same Skill.
Ik gok dat die ancient na het uitvoeren van de attack weer verdwijnt. Daar ga ik wel van uit.
PepieNL schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 18:44:
[...]

Mja vast wel idd 😉

[YouTube: 🔥😱DIABLO 4 3D BILLBOARD NEW YORK CITY 2023 #usa #shorts #diablo]

[...]

De reviews gaan mij iets te snel aan het paragon board voorbij of het wordt geeneens genoemd.
En zo zie je gelijk de oppervlakkigheid van de reviewer imho.
Juist hoe dat paragon board onder handen genomen kan worden is echt zo bijzonder.. En duizeligmakend tegelijk, zeker in combinatie met de 'dmg buckets'.
Juist dit laat bepaalde classbuilds helemaal loskomen.
Check zelf maar.

[YouTube: DIABLO 4 BUILD CRAFTING MASTERCLASS!]
Heel vet, dankje, dit is precies wat ik wilde weten. Miste het zelf ook al in de reviews. "Hoe werkt nou dat Paragon bord!?"

Eindelijk iemand die er goed in springt.

Had van Blizzard zelf al het e.e.a. meegekregen en het klonk erg goed allemaal. Maar ze legden niet uit hoe dat draaien van het bord nou precies werkt, terwijl ze dat wel beschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
Ohmarinus schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 19:20:
[...]

Ik gok dat die ancient na het uitvoeren van de attack weer verdwijnt. Daar ga ik wel van uit.

[...]

Heel vet, dankje, dit is precies wat ik wilde weten. Miste het zelf ook al in de reviews. "Hoe werkt nou dat Paragon bord!?"

Eindelijk iemand die er goed in springt.

Had van Blizzard zelf al het e.e.a. meegekregen en het klonk erg goed allemaal. Maar ze legden niet uit hoe dat draaien van het bord nou precies werkt, terwijl ze dat wel beschreven.
Mja tis pittig om te doorgronden, dat bord.
Heb bij een close bèta speler thuis een hurricane druid helemaal los zien gaan. Was in december dus relatief oude build, maar toch..
Was zonder paragon board niet mogelijk geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door PepieNL op 31-05-2023 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weten we eigenlijk wanneer de eerste worldboss spawnt na launch ?

Ook ben ik benieuwd vanaf welk level je er naar toe kan gaan en het overleven zeg maar :P (omdat ik HC speel) is het te doen op 40 en scaled het of kan je beter pas vanaf 60 erheen bijv. heb gewoon geen idee hoe dat nu gaat werken (ook nog niet uitgezocht)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 00:46

Vagax

Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Ricmaniac schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 19:59:
Weten we eigenlijk wanneer de eerste worldboss spawnt na launch ?

Ook ben ik benieuwd vanaf welk level je er naar toe kan gaan en het overleven zeg maar :P (omdat ik HC speel) is het te doen op 40 en scaled het of kan je beter pas vanaf 60 erheen bijv. heb gewoon geen idee hoe dat nu gaat werken (ook nog niet uitgezocht)
Heb ik nog niets van voorbij zien komen. Enige wordlboss content die ik heb gezien is een enkele solo kill.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
De barbarian is best wel sterk…

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:29
Ohmarinus schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 19:20:
[...]

[...]
allicht, maar als je een 40% - 50 % proc hebt en je neemt de ( can only happen once every XX) weg dan zal het toch echt wel een feestje worden lijkt me.

je waant je zo op een gabber feestje met leap , WW en upheaval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 14:23
Bazziek schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:34:
[Afbeelding]

Omdat we nog niet genoeg polls hebben gezien :+ De verdeling volgens de Maxroll poll vind ik wel netjes. Alles behalve Necro heeft een ongeveer gelijk aandeel. Doet Blizz toch goed dan.
Is dat puur en alleen vanwege de nerf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Vinnocchio schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 20:28:
[...]

Geen idee. Ik vond de necro stiekem een beetje saai toen ie nog niet generft was, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ohmarinus
PepieNL schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 19:28:
[...]

Mja tis pittig om te doorgronden, dat bord.
Heb bij een close bèta speler thuis een hurricane druid helemaal los zien gaan. Was in december dus relatief oude build, maar toch..
Was zonder paragon board niet mogelijk geweest.
Ennn daar gaan we, een betere guide over paragon levels:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Snel even gepreordered en nu aan het installen. Kan niet wachten op vrijdag om te gaan rammen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik heb de video net in z'n geheel bekeken maar het is bijna niet te bevatten binnen 1x kijken. Ik snap wat hij zegt, hoe je het Paragon board kan gebruiken om 'gaps' in je build op te vullen, maar dat gaat wel erg ver allemaal. Lijkt me alleen relevant als je level 100 bent over een paar weken, want voor die tijd wissel je elke paar levels wel van armor en wapens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Rax wil binnen 4 dagen zn barb op level 100 hebben lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:22
yinx84 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 20:58:
[...]

Ik heb de video net in z'n geheel bekeken maar het is bijna niet te bevatten binnen 1x kijken. Ik snap wat hij zegt, hoe je het Paragon board kan gebruiken om 'gaps' in je build op te vullen, maar dat gaat wel erg ver allemaal. Lijkt me alleen relevant als je level 100 bent over een paar weken, want voor die tijd wissel je elke paar levels wel van armor en wapens.
Je kunt je paragon board gewoon respeccen, dus je mag best een ‘foutje’ maken tijdens het levellen en later aanpassen als je build wijzigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Donnie schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:11:
Rax wil binnen 4 dagen zn barb op level 100 hebben lol
Ik heb maandag geen tijd meer dus ik ga voor 3 dagen :+

Hoop dat ik dan level 50 ben :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Vinnocchio schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 20:28:
[...]

Wat ik gisteren hoorde van een streamer is dat enkel de bonespear build endgame waardig is, de rest komt tekort. Ik had met de necro willen starten met een blige summoner build maar volgens die streamer zijn de skeletons in no time dood in de endgame. Het paragonsysteem helpt ook niet mee, zei hij. In plaats van tegels voor alle summons tegelijk moet je voor de mages, skeletons en golems aparte tegels kiezen.
Daarnaast is de necromancer niet snel wat voor extra kwetsbaarheid zorgt. Hopelijk wordt de necro nog aangepast, heb me er tijdens het eerste beta weekend goed mee kunnen vermaken met verschillende builds.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vindictae
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 14:55
Lekker Ventje schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:24:
[...]

Wat ik gisteren hoorde van een streamer is dat enkel de bonespear build endgame waardig is, de rest komt tekort. Ik had met de necro willen starten met een blige summoner build maar volgens die streamer zijn de skeletons in no time dood in de endgame. Het paragonsysteem helpt ook niet mee, zei hij. In plaats van tegels voor alle summons tegelijk moet je voor de mages, skeletons en golems aparte tegels kiezen.
Daarnaast is de necromancer niet snel wat voor extra kwetsbaarheid zorgt. Hopelijk wordt de necro nog aangepast, heb me er tijdens het eerste beta weekend goed mee kunnen vermaken met verschillende builds.
Gewoon zelf 's proberen, joh. Sommige streamers zijn echt babies, zodra het niet zwaar OP is, en ze zonder moeite niet alles kunnen killen, 'zuigt' het meteen. Ik mis bij veel streamers wat nuance, als het over specifieke builds hebben.

Ik ga gewoon lekker aankloten, en zal ongetwijfeld geen S of zelfs A tier build hebben, maar ja...

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben het wel over endgame, paragon en buckets maaaaarrrr waar ik echt naar uit kijk: op me gemak beginnen op level 1 wetende dat de boel niet meer gereset gaat worden zoals met de bèta’s. Ieder object slopen voor loot. Ieder hoekje op de map ontdekken. Bij hele goede item drops voor een andere character, fantaseren over een alt. In het stadje inzoomen om toch maar eens die Cosmetics goed te bekijken.
En zo kan ik nog even doorgaan.

Wat heb ik een zin in vrijdag. :P
Pagina: 1 ... 45 ... 213 Laatste