:strip_exif()/f/image/1Fwzciq0fwiTzbE4Bu2eYjUk.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb wel heel af en toe dat bepaalde textures niet volledig inladen, die blijven zeg maar low res. Maar dit is zéér zeldzaam, in bijna 3 uur spelen maar twee keer tegengekomen. Dit had ik niet in de beta.
[ Voor 52% gewijzigd door Toonen1988 op 02-06-2023 03:47 ]
Heb daar nog geen last van gehad, wel genieten van hoe mooi alles er uit ziet. Ik ga ook rustig aan door de content die ik nog niet gedaan heb, wat in de beta beschikbaar was doe ik ietsjes sneller. Echt een top game dusver.Toonen1988 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 03:43:
Ik ben nu ook bijna level 17, ik doe lekker rustig aan. Ik ben begonnen met een Necromancer. Het spel draait ook erg goed, alles op high en in 4k met een GTX 1080. Ik heb helaas maar 16gb geheugen, voor ultra textures heb je 32gb nodig. Misschien maar snel een "kleine" upgrade geven.
[Afbeelding]
Ik heb wel heel af en toe dat bepaalde textures niet volledig inladen, die blijven zeg maar low res. Maar dit is zéér zeldzaam, in bijna 3 uur spelen maar twee keer tegengekomen. Dit had ik niet in de beta.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hey ho let's go! Goeiemorgen en have fun iedereenDonnie schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 05:45:
Goedemorgen tweakers, happy diablo release day! Net een druid gemaakt en start nu ook
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Mijn Barb "Vortibash" is lvl 6 en heeft gevraagd of hij de GoT clan mag joinen.
Geen wachtrij - geen lag - en t speelt tot dusver heel soepel.
Nu terug naar bed
Heel veel plezier allemaal !!
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Aanvraag gedaan, Monolith#2543.JimMorrison schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 00:58:
Zo dan, we kunnen los!
Gathering of Tweakers clan is hierbij aangemaakt, wie wil joinen, kom er gerust bij
Happy slaying!
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Lekker hoor. Hier ook request gedaan om te joinen; Gold#21419Mugwump schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 06:04:
Zo, was om 5.30 klaarwakker, dus maar even aangeslingerd. Lekker sfeertje. Tijd om aan de eerste dungeon te beginnen.
[...]
Aanvraag gedaan, Monolith#2543.
Zal me bij de/een Clan aanmelden.
BluefoxNecro wil be the name.
Xbox C#, .NET, Vissen
Gewoon meer dan 75 nieuwe reacties.
Leuk om te lezen, ik moet tot 12u werken en ik begin vanmiddag 😎
Bedankt voor het spoiler-vrij houden van je postBazziek schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 06:46:
De, wat ik vermoed, laatste quest van act 2 is bugged. Veel meldingen op het forum en bij mij progresst ie ook niet na het verslaan van het benodigde.
Irritante bug, hopelijk komt er snel een fix.
Kun je wel verder levelen of ga je een alt starten?
Ik zit iig in deze https://discord.gg/uUPmCJBv Delirium <DLRM>, mochten mensen nog plekje zoeken
Ben wel goed moe nu, wellicht had ik ook beter mijn ogen kunnen sluiten vannacht haha. Aghja, vandaag gelukkig vrij en vermaak mij meer dan prima
De oplossing op het forum lijkt te werken.MeanGreen schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 06:48:
[...]
Bedankt voor het spoiler-vrij houden van je post![]()
Irritante bug, hopelijk komt er snel een fix.
Kun je wel verder levelen of ga je een alt starten?
Bovenstaande werkte voor mij. Kan ik gelukkig gewoon verder met de campaign nu.
Iedereen die wel al kan gaan spelen vandaag, mesojelly, maar have fun!
[ Voor 37% gewijzigd door Milo44 op 02-06-2023 06:56 ]
I, a stranger and afraid in a world I never made...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
Veel plezier vandaag allen die kunnen spelen. Lekker van genieten! Ik mag mezelf gaan verheugen op de dag dat ik beginnen mag.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik ga na me werk beginnen met me druid, nog effetjes wachten dus!
Hier ook aangemeld. VerodarJimMorrison schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 00:58:
Zo dan, we kunnen los!
Gathering of Tweakers clan is hierbij aangemaakt, wie wil joinen, kom er gerust bij
Happy slaying!
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ook een request verzonden, PaintDrying#2219JimMorrison schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 00:58:
Zo dan, we kunnen los!
Happy slaying!
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
Steam: CatBearCow
Invite verstuurd!
Invite eveneens verstuurd!
waarom twijfel ik nu haha
nothing stops this train
nu al? gevaarlijkKol Nedra schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 07:32:
Goedemorgen! ik zit toch een beetje te twijfelen, heb Rogue tot lvl12 nu gespeeld, maar misschien toch een druid spelen?![]()
waarom twijfel ik nu haha
Inmiddels al een half uurtje aan het ' werk ' ...
Veel plezier allemaal
Beter nu ontdekken welke class je echt aanspreekt dan op level 100 ontdekken dat de andere classes toch leuker zijn dan gedacht
Misschien moet je van beta naar "live" switchen in het keuze menu? Zo werkt dat op pc iig. Is een dropdown menutje naast play knop op pc.Tribunus schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 07:45:
Ik kan de game niet starten op de ps5? Lijkt alsof het nog de beta is? Terwijl ik het gisteren heb gedownload…
[ Voor 7% gewijzigd door Ryan1981 op 02-06-2023 07:47 ]
Beta ff eraf mikken dan ben je daar ook vanaf.
Gek gedoe, naja nog 10 minuten ong en dan weet ik of het werkt 😅
Misschien handig voor de mensen die een oude videokaart hebben of overwegen een videokaart hiervoor te halen:
Zelf wilde ik perse op de PC spelen i.p.v. PS5 en heb voor de game een eenvoudige RTX3050 gekocht, omdat ik verder toch niet echt op de PC game. Dit i.c.m. i5-12500/32GB RAM.
Resolutie op 4K, DLSS(Quality) aan en verder alles op High en Textures op Ultra. Loopt als een trein, super smooth!
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
I know!
kan er nog lang over nadenken ben op het werk en pas rond 1900 thuis
nothing stops this train
Ik heb mij ook aangemeldJimMorrison schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 00:58:
Zo dan, we kunnen los!
Happy slaying!
Vanavond rond 22:00 pas voor het eerst spelen.
Ik ga denk ik voor een ranged rogue met traps/slowing
Druid is ook top overigens. Voor alle twijfelaars, doen!
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
+ vroeger meteen uren uren uren uren spelen, tegenwoordig zal het bij een uurtje op een avond blijven, dat gaat lastig worden om mezelf in te houden
Iemand enig idee of dat al naar buiten is gebracht?
Ja was echt mega mega mega lame.. gewoon een collaboration met een artiest ofzo ...Ohmarinus schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 08:17:
Blizzard zou toch nog een secret announcen wat een dag was uitgesteld?
Iemand enig idee of dat al naar buiten is gebracht?
Ohhh bummer zeg. Nouja, even snel mijn karweitjes afronden. Over een half uurtje ben ook ik in-game.Ricmaniac schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 08:19:
[...]
Ja was echt mega mega mega lame.. gewoon een collaboration met een artiest ofzo ...
Kan ik meteen controller vs KB+M testen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ontbijtje, bak koffie.. Begonnen met een summoner necro.
Fijn weekend allemaal
Mocht er dinsdagnacht nog plek zijn dan join ik natuurlijk weer graag JimJimMorrison schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 00:58:
Zo dan, we kunnen los!
Happy slaying!
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
[ Voor 11% gewijzigd door Visgek82 op 02-06-2023 08:56 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Vanavond is de echte test, nu zitten er nog heel wat mensen op school / werk.Ricmaniac schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 08:47:
Dit is inderdaad 1 van de eerste keren dat ik een perfecte launch mee heb gemaakt ja. geen gekke queues, geen disconnects, geen lag etc etc
Ja dit dus. Al hadden ze gezegd van te voren dat er voldoende server capaciteit zou zijn.KBE91 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 08:58:
[...]
Vanavond is de echte test, nu zitten er nog heel wat mensen op school / werk.
How are you doing?
Invite verstuurd!Visgek82 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 08:56:
Ook een join request gedaan, battletag is nephalem#2654.
LeukDrum schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 08:49:
[...]
Mocht er dinsdagnacht nog plek zijn dan join ik natuurlijk weer graag Jim
Request gedaan ook
Het voordeel van zo'n early acces is dat niet iedereen vandaag begint natuurlijk, veel mensen wachten ook echt wel die 4 dagen wel voor die 20 euro minder.KBE91 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 08:58:
[...]
Bij die open beta hebben ze veel grotere aantallen gehad waarschijnlijk dan heb je ook nog een groep twijfelaars die toch is diablo willen proberen.
[ Voor 17% gewijzigd door Stylze op 02-06-2023 09:03 ]
Playstation 5
Ze hebben alvast geleerd, kan ook niet anders dan deze game dat je er op voorzien moet zijn.stftweaker schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:00:
[...]
Ja dit dus. Al hadden ze gezegd van te voren dat er voldoende server capaciteit zou zijn.
Heb al herstart, maar dat verandert weinig 😔😱
Speel je op de xsx of je pc? Mooie setup!Yonix schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:07:
Mijn lichaam besloot gisteravond dat slaap belangrijker was, dus 01:00u heb ik niet gehaald./OuweLul
Anyhow, de missus is at work, jr. zit op school en ik kan los!Here. We. Go.
![]()
[Afbeelding]
Die opening cinematic.![]()
Je weet van het bestaan van tijdzones?KBE91 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 08:58:
[...]
Ga zo maar is naar werk. Hopelijk rond 17:00 thuis. Ik leg wel een infuus aan met vloeibaar avond eten, scheelt weer tijd
[ Voor 20% gewijzigd door OMD op 02-06-2023 09:14 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Thanks!
Ik speel op pc. Een vriend van me heeft hem voor de Xbox Series S, ben benieuwd hoe cross play gaat zijn. Heb de beta destijds op mijn XSX gespeeld.
Jammer genoeg moeten vertrekken voor het werk.
Vanavond pas de echte test. Eerst gaan fitnessen of toch maar direct naar huis om te slayen
Veel plezier aan diegene dat kunnen spelen nu
Ik had er zojuist geen last van. Volgens mij tussen 1:00 en 1:45 uur waren er wat issues met PSN ja.Robbaman schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 08:55:
Ik lees dat er issues zijn met licenses ofzo op Playstation. Weet iemand of dat nu is opgelost?
Je weet dat we in EU wonen ? In de avond veel meer mensen thuis die gamen, servers die sneller overbelast zouden kunnen geraken ?OMD schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:11:
[...]
Je weet van het bestaan van tijdzones?
Ga zo maar is naar werk. Hopelijk rond 17:00 thuis. Ik leg wel een infuus aan met vloeibaar avond eten, scheelt weer tijd
Was level 19
:fill(white):strip_exif()/f/image/NoDIgTgdbcm9D56d2MY8clPp.png?f=user_large)
Ging net in combat toen ik een gamecrash kreeg..
Het punt was dat vannacht primetime op andere locaties was, en er rond die tijd weinig problemen waren. Waarom zou Primetime EU meer drukte opleveren dan primetime USA, of primetime Azië?KBE91 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:21:
[...]
Je weet dat we in EU wonen ? In de avond veel meer mensen thuis die gamen, servers die sneller overbelast zouden kunnen geraken ?
Zal vast wat stribbelingen zijn, maar als grootschalige issues nu niet gespeeld hebben, verwacht ik ze niet tot op zijn minst de full scale release op na het weekend.
PS4 PSN: Dazzler2120
Verwijderd
Ik ben ook eventjes begonnen, halfuurtje rogue. Heel erg pril dus maar volgens mij is het precies wat ik wilde, wat ziet het er goddelijk uit!HeRSteiN schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:19:
Het niet kunnen laten om deze ochtend om 06:00u ook van start te gaan met men Druid.
Jammer genoeg moeten vertrekken voor het werk.
Vanavond pas de echte test. Eerst gaan fitnessen of toch maar direct naar huis om te slayen
Veel plezier aan diegene dat kunnen spelen nu
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ugh zuurRicmaniac schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:22:
RIP daar ging druid 1
Was level 19
[Afbeelding]
Ging net in combat toen ik een gamecrash kreeg..
[Afbeelding]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Hee die Optimus grijnst mij ook toe als ik D4 speel! Komt wel erg dichtbij nu.. Speel je ook rogue?Yonix schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:07:
Mijn lichaam besloot gisteravond dat slaap belangrijker was, dus 01:00u heb ik niet gehaald./OuweLul
Anyhow, de missus is at work, jr. zit op school en ik kan los!Here. We. Go.
![]()
[Afbeelding]
Die opening cinematic.![]()
Die maps kloppen niet helemaal heb ik ook gemerkt. Ze zitten wel in de buurt vaak maar niet op de exacte map locatie.Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:25:
Ik heb een aantal mappen voor m’n neus maar al een paar keer gehad dat de altars er helemaal niet zijn ingame. Komen die pas op hoger level oid? Iemand een idee?
ik had ergens gelezen dat je de questline op een bepaald punt moet hebben voordat ze er allemaal zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:25:
Ik heb een aantal mappen voor m’n neus maar al een paar keer gehad dat de altars er helemaal niet zijn ingame. Komen die pas op hoger level oid? Iemand een idee?
Ik dacht in Kyovshad Lorath uitzwaaien of met die dame in de kathedraal kletsen.
In onze prime time zijn andere tijdzones ook veel actiever dan NA prime time. Maar goed, afwachten en dan zien we het vanavond wel. Tot zover loopt alles vlot, vanochtend ook tussen 04:00 en 08:00 probleemloos kunnen spelen.Dazzler2120 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:24:
[...]
Het punt was dat vannacht primetime op andere locaties was, en er rond die tijd weinig problemen waren. Waarom zou Primetime EU meer drukte opleveren dan primetime USA, of primetime Azië?
Zal vast wat stribbelingen zijn, maar als grootschalige issues nu niet gespeeld hebben, verwacht ik ze niet tot op zijn minst de full scale release op na het weekend.
Nu werken en hopen dat het snel 17:30 is
Necro.snmght schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:26:
[...]
Hee die Optimus grijnst mij ook toe als ik D4 speel! Komt wel erg dichtbij nu.. Speel je ook rogue?
nu ik er meer over nadenk is druid voor mij betere keuze dan Rogue; omdat er meer variatie (gevoelsmatig) inzit
nothing stops this train
Als je in-game even zoekt naar Gathering of Tweakers kan je een request sturenVP. schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:23:
Hoe meld ik me aan voor de clan? Het topic gaat nu zo hard dat ik het ff niet kan vinden 😁
:strip_exif()/f/image/r4FA1L5HvuLnTectjFg3GumI.jpg?f=fotoalbum_large)
Kogel is door de kerk, deluxe versie gehaald. Dit gaat een mooi weekend worden:) heb vandaag al vrij, nu eerst even sportschool in en stukje wandelen terwijl beide games geïnstalleerd worden zodat ik in ieder geval wat beweging en uv straling in de pocket heb en me niet slecht ga voelen vanavond laat. Daarna lekker afwisselend beide games spelen!
Voor het eerst sinds een jaar dat de ps5 weer in de woonkamer staat en niet in mijn zoontjes slaapkamer.
Playstation 5
Ik zoek de DPS stat in de paper doll, kijk ik daar zo overheen of is die vervangen door b.v. attack power?
Savage, gewoon console wegkapen van junior.Stylze schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:30:
[Afbeelding]
Kogel is door de kerk, deluxe versie gehaald. Dit gaat een mooi weekend worden:) heb vandaag al vrij, nu eerst even sportschool in en stukje wandelen terwijl beide games geïnstalleerd worden zodat ik in ieder geval wat beweging en uv straling in de pocket heb en me niet slecht ga voelen vanavond laat. Daarna lekker afwisselend beide games spelen!
Voor het eerst sinds een jaar dat de ps5 weer in de woonkamer staat en niet in mijn zoontjes slaapkamer.
ik zag net ingame je welkom maar ik heb geen idee hoe ik terug te typen via de xbox, ik krijg mn chat niet geopend hahaJimMorrison schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:29:
[...]
Als je in-game even zoekt naar Gathering of Tweakers kan je een request sturen
Ik ben benieuwd of ik hem dan ook gewoon kan spelen:D
Verwijderd
Ah vandaar zal dus nog wel terug komen in start area.1Mark schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:27:
[...]
ik had ergens gelezen dat je de questline op een bepaald punt moet hebben voordat ze er allemaal zijn.
Ik dacht in Kyovshad Lorath uitzwaaien of met die dame in de kathedraal kletsen.
——
Wat is het toch genieten! Ik ga veel langzamer dan met de beta. Lekker op me gemak alles onderzoeken al heb ik een maand nodig voor de campaign.
Tijd voor koffie.
Ik wil graag ook een invite; CptChaos#2957 is mijn battletag, ik speel op PC.JimMorrison schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 00:58:
Zo dan, we kunnen los!
Happy slaying!
Moeten offers gemaakt worden
Haha nou hij kan af en toe als ik een break nodig hebt wel even op de grote tv spelen in plaats van zijn kleine schermpje ook geen straf. Maar niet te lang dan natuurlijk he, hij moet wel genoeg buiten spelen. Veel te mooi weer om te gamen dit weekend voor die kids
Playstation 5
Geen probleemMisterEagle schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:35:
[...]
ik zag net ingame je welkom maar ik heb geen idee hoe ik terug te typen via de xbox, ik krijg mn chat niet geopend haha
Waar heb jij hem besteld dan? Dat is al vroeg hahaLordFather schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:36:
Mijn gewone versie op disc van release op 6 Juni is onderweg.
Ik ben benieuwd of ik hem dan ook gewoon kan spelen:D
Gewoon op het clan scherm zoeken naar tweakers. Zijn er 2, maar je moet de GoT versie hebben.VP. schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:23:
Hoe meld ik me aan voor de clan? Het topic gaat nu zo hard dat ik het ff niet kan vinden 😁
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Misschien moet je de tooltips nog op advanced zetten in de options? Kan het niet nakijken en weet het ook niet 100% zeker.vassago schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:32:
Even een noob vraagzie hem in dit topic ook nog niet voorbij komen.
Ik zoek de DPS stat in de paper doll, kijk ik daar zo overheen of is die vervangen door b.v. attack power?
ChUcKiE schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:04:
Pff bij mij bevriest het beeld bij logging inti Diablo IV en dat rode lichtje stopt met rondjes maken.
Heb al herstart, maar dat verandert weinig 😔😱
:strip_exif()/f/image/LGh1L2AsNZn6C1ppbeZmEecI.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit dus. Al van alles geprobeerd maar elke keer hangt hij hier. Muziekje loopt wel door, cancel en echt knop kunnen niet geklikt worden.
Edit: damn je zit er bovenop 😉
[ Voor 30% gewijzigd door PepieNL op 02-06-2023 09:44 ]
/f/image/eJEAIvwpHF7Jk9iHWCBqHsCZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5aUQu9Vwt5Xs5hiHkwqmyzcQ.jpg?f=fotoalbum_large)