Je hebt geen mount gemist, je hebt 'the fang of ashava' gemist. Een cosmetic die je aan uw mount kunt hangen.London schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 08:24:
Ik heb D4 na de eerste beta links laten liggen omdat het mij niet echt kon bekoren nog. Wel veel video's gekeken en ben gematigd positief. Ben zelf een beetje bang geworden voor veel FOMO. Blijkbaar heb ik ook al een mount gemist door niet mee te doen aan de server slam
Anyway, voor mij is het belangrijkste dat de gameplay voldoende content biedt om aantrekkelijk te blijven. D3 had nephalem rifts, greater rifts en bounties als voornaamste endgame content. Van wat ik nu gezien heb heeft D4 nightmare dungeons, en dat was het volgens mij wel? Corrigeer me uiteraard als ik het mis heb.
Vooralsnog maakt dat + de slechte reputatie van Blizzard de laatste jaren dat ik nog niet durf te pre-orderen
120 Nightmare dungeons , (die ook verschillende modifiers & lvls kunnen hebben). Strongholds, -meedere- capstone dungeons, hell tide -collecting area farmen dan gear looten van chests,
tree of whispers -soort van extra quests-. Worldbosses kan je allicht ook als een soort van end game zien. waar er hopelijk een paar hele pittige bijzitten.
En het is wel geen end game, misschien wel letterlijk in hardcore ,.....maar de random invades van 'the butcher' waren wel cool. Ik kan volledig de mist in gaan, maar ze hebben nog wel meer characters en misschien andere mechanics op hogere moeilijkheidsgraad die de invades interessanter kunnen maken
In ieder geval, d4 heeft mij al te pakken. Zal het de perfecte game zijn bij launch nee, zal het de perfect game later zijn nee ,maar volgens mij lijkt het alvast een zeer goeie Diablo game te zijn.