Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
eehbiertje schreef op zondag 14 mei 2023 @ 21:21:
[...]

ahh nice die heb ik ook nog net met 2 man gelopen.. van de GOT clan... (waren al 2 zag ik dus weet niet of het de juiste was :P )

van de week maar eens verdiepen in het hele overpower en lucky hit gebeuren en alles.. snap daar de ballen van om eerlijk te zijn
Om eerlijk te zijn heb ik overpower en lucky hit links gelaten. Vond de server slam een leuke ervaring, maar het was belabberd om de goeie stats te krijgen in tegenstelling tot de vorige beta. Moest bijvoorbeeld het zuinig doen met gold en de 20+ lootdrops kon je helaas niet downgraden door het te upgraden naar een legendary zoals in de vorige beta. Komt wel goed, de theorycrafters gaan er spoedig mee aan de slag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:12

Kluus

Gang is alles

Ja jammer, ik was nog lekker bezig om de act proberen af te ronden. Achja dan is dat in ieder geval niet gespoiled voor de release. Wel level 20 gehaald en de world boss ook nog gekilled (lees: beetje mee gelift) net op de laatste spawn om 18:00. De rewards zijn dus als het goed is wel binnen.

Dit was mijn eerste beta participatie, Zag er ech goed uit zeg, en draait ook best aardig op mijn pc. :P Verhaal lijkt me ook echt tof! Zin in de release!

spoiler:
Lekkere Sin Wars vibe, als het op deze voet verder gaat vind ik dat echt vet.

[ Voor 3% gewijzigd door Kluus op 14-05-2023 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:35

Vagax

Hehe

De server slam is inderdaad dus veel korter dan de eerste twee beta weekenden waarbij je ook maandag nog een heel stuk kon spelen.

Helaas werd dit weekend een heel stuk drukker dan ik had geplanned en heb ik uitendelijk 0 uur kunnen spelen, maar goed ik was al zeker van mijn uitkoop en heb nu Zelda nog waarbij ik nog wel even zoet mee zal zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-08 19:08
Rogue gespeeld dit keer en ging erg lekker. Ik had 2 items die een extra imbue rank gaven en had de eerste 3 renown challenges voltooid waardoor ik lekker ruim in skill points zat.

Bij de laatste boss 2 legendaries tegelijk, waarvan 1 de vaste Vigo Defender amulet. Amulet was zelf crap maar via jewelist in een goede amulet gehangen :) Leuk dat je zo met dingen kan gaan puzzelen om je build te verbeteren.

Ik ga hem pre-orderen want heb er echt van genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-08 19:08

[ Voor 66% gewijzigd door PWSteal op 14-05-2023 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 20:34

p.w

Deze game gaat weer in de uren lopen😜

Kan niet wachten op de rest van de game.

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
Was weer een leuk weekendje en besloten dat we hm nog voor onze vakantie willen spelen en dus gaan pre-orderen. 4 dagen eerder voor 34 euro lijkt ons wat overdreven dus het wordt de fysieke versie voor de ps5. Even dubbelchecken; we hoeven dan natuurlijk maar 1x de game aan te schaffen als we op dezelfde ps5 zitten met 2 accounts toch? Of moeten we dan alsnog een digitale versie voor P2 aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Heb uiteindelijk 2 legendaries gezien, een geloot en eentje via gamble. Heb echter meer aan de rares gehad. Had er een met twee sockets en ook nog +1 poison trap. Kon met enkel rares mijn build al flink sterker maken. Dat vind ik een vooruitgang ten opzichte van D3.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Zo, dan maar weer op uninstall klikken zeker -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
PWSteal schreef op zondag 14 mei 2023 @ 21:31:
Rogue gespeeld dit keer en ging erg lekker. Ik had 2 items die een extra imbue rank gaven en had de eerste 3 renown challenges voltooid waardoor ik lekker ruim in skill points zat.

Bij de laatste boss 2 legendaries tegelijk, waarvan 1 de vaste Vigo Defender amulet. Amulet was zelf crap maar via jewelist in een goede amulet gehangen :) Leuk dat je zo met dingen kan gaan puzzelen om je build te verbeteren.

Ik ga hem pre-orderen want heb er echt van genoten!
welcome to the club *O*

hopelijk een leuke GoT guild bij launch

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
SideShow schreef op zondag 14 mei 2023 @ 21:43:
Zo, dan maar weer op uninstall klikken zeker -O-
net gedaan ;(

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:54
Zo afgelopen, helaas... Op de valreep nog Barb naar level 11 gespeeld in 45 minuutjes ongeveer.

Alle classes behalve sorc gespeeld; rogue en druid op 20, necro op 18 en barb dus op 11. Vond ze allemaal wel interessant om te spelen. Necro was verreweg het sterkste in de open world (bone spear is belachelijk sterk) en barb minste in het begin. Bij necro had ik echter wel veel meer moeite met bosses (geen minions is...) en met barb helemaal niet .

Eigenlijk te weinig tijd gehad om de wereld en alle crafting systemen helemaal te ontdekken, maar wat ik wel gezien heb zag er goed uit. Ashava was ook echt wel vet en uiteindelijk 2x gefaald en 2x gehaald... Teamen met randoms is toch altijd weer een ervaring :+

Wil 'm wel gaan kopen eigenlijk; is er nog een voordeel aan 'm nu pre-orderen of kan je 'm net zo goed rond release oppikken? Prijs zal hetzelfde blijven voorlopig lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
eehbiertje schreef op zondag 14 mei 2023 @ 21:21:

van de week maar eens verdiepen in het hele overpower en lucky hit gebeuren en alles.. snap daar de ballen van om eerlijk te zijn
https://maxroll.gg/d4/getting-started/stats-for-beginners & https://maxroll.gg/d4/getting-started/damage-for-beginners :)

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 14-05-2023 22:55 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:25
Net maar geupgrade naar de Deluxe Edition. Dat weekendje eerder beginnen is me het geld wel waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Hier meer info over prijzen & cosmetics van de shop in D4: https://www.diablofans.co...o-4-shop-products-preview

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:39
Bazziek schreef op zondag 14 mei 2023 @ 22:26:
Net maar geupgrade naar de Deluxe Edition. Dat weekendje eerder beginnen is me het geld wel waard.
Hehe ja ik ook :D

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09
Ik dacht dat de bèta nog tot vannacht liep. Niet goed gekeken 😅 kwam er net achter dat hij al gestopt was.

Anyways wel 20 gehaald en worldboss killed.

Heb deze bèta rogue gespeeld wat op zich wel leuk was en mage wat mij minder ligt. Vorige bèta druid gespeeld en necro.

Denk dat ik druid wordt bij main launch. Vond ik toch het leukste. Barb helaas nog niet kunnen testen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was het weer.
Zelfde verhaal als met vorige beta: heb je eenmaal de smaak te pakken is de boel weer afgelopen..
Dit smaakt naar zoveel meer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50
Ik had helaas ook niet heel goed gekeken naar de tijden van de server slam beta. Dus gisteravond wilde ik nog even verder op mijn Rogue maar helaas. Aan de andere kant positief dan heb ik ook niet te veel gezien van het spel en is alles nog nieuw als we straks echt mogen beginnen.

Muis en keyboard voelde toch een stuk beter/vlotter tov controller. Dus ik ga nog even goed puzzelen over hoe we het gaan spelen.

Heb pas twee classes gespeeld, maar vond de druid speelstijl persoonlijk een beetje tegenvallen. Rogue was een stuk beter. Uiteindelijk zal ik ze toch wel allemaal naar Max levelen, maar ben wel weer een stuk positiever dat ik hem waarschijnlijk wel ga kopen en lekker casual ga levelen 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
Hier de world boss niet gehaald. Met een peuter en een baby om me heen toch minder game tijd dan vroeger ;)

Sorc in de open beta gespeeld, zeer vermakelijk.
Deze server slam de necro gedaan, maar mijn release char blijft sorc in juni.

Alles qua story geskipped en niks gelezen ingame. Ga in juni heerlijk rustig door het verhaal heen.

Kan met elke season wel weer hard rushen maar Max level, maar de ervaring dat je het voor het eerst gaat spelen is maar 1x, dus niks gehaast en alles verkennen en ontdekken.

Heel misschien laat ik me nog verleiden tot Rogue, lees wel hele goede verhalen erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46
De beta was zeker erg vet, en ook hier smaakt het naar meer. Het lijkt me vooral leuk om ook in clanverband weer wat meer te spelen. En natuurlijk een leuke uitdaging om alle strongholds solo vrij te spelen waar mogelijk.

Had de vraag ook al op discord gesteld, maar ik ben erg benieuwd of er hier mensen zijn die de beta hebben gespeeld en uiteindelijk hebben besloten om de game niet aan te schaffen.

Verder vraag ik mij af hoe het gaat zijn wanneer (bijv.) lvl 50 players een lvl 25 bossfight joinen. Wordt hun dmg dan verlaagd? Lijkt me dat ze voordeel hebben omdat ze een meer uitgebreide skillset tot hun beschikking hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Ohmarinus op 15-05-2023 09:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Heb dit weekend D4 ook even geprobeerd. Het is al een hele verbetering tov D3 maar het voelt voor mij nog steeds niet zo goed als D2.
Vind het nergens op slaan dat je pas na 3 levels je 2e skill krijgt en pas na 7 levels de rest. Je krijgt toch ieder level iets te kiezen? Dan loopt het geleidelijk op zie het probleem niet.
Vind de moves ook weer veel te flashy Rogue schiet met Rapid fire meteen veel pijlen dat blijft ook hetzelfde ookal kies je meer skills. Bij D2 werd je spel dan langzaam steker kreeg je meer bolts of atacks dat vond ik zelf veel leuker.

De dialogen en filmpjes zijn me iets te traag vooral omdat het er best veel zijn. Die waren bij D2 ook wel traag. Maar het zou fijn zijn om een 125 of 150% dialog speed optie te hebben. En de cut scenes mogen vooral in het begin wat vlotter. Dat lopen met die kar ging wel erg traag voegde weinig toe.

Owh ja en items op lv9-10 al items vinden met 200damage :/ wtf dan heb je straks max level dus items die 10.000+ damage doen of zo? beetje onnodig en maakt het uiteindelijk extra onoverzichtelijk als je het mij vraagt. Maar volgens mij had D3 daar ook al last van.
D3 vond ik zelf echt helemaal niet zo leuk. Was ook niet duister genoeg. En de niet random maps waren erg saai. D4 is een stap vooruit maar voor 70 euro ga ik er nog niet aan beginnen. Speel ik liever nog wat D2R. Op een of andere manier heeft die nog steeds een betere Diablo feel voor mij. En ziet er wel mooi genoeg uit na de Remaster. Vind het wel knap hoe ze daar de look en feel van het origineel hebben weten te behouden maar het toch zo hebben kunnen oppoetsen.

Een ding moet ik D4 wel geven en dat is Character design dat je nu eindelijk je eigen Character zelf kan aanpassen of het een man of vrouw moet zijn kleur huid soort haar. Dat vind ik wel echt heel gaaf en een goede toevoeging. En de GFX zijn ook erg mooi geworden. Dus die twee dingen doen ze zeker goed.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:59

JSchut

.....

Dit weekend tussen de bedrijven door een rogue gespeeld. Voelde best wel zwak aan. Meeste bosses waren wel (net aan) te doen. (Behalve de butcher die me letterlijk in 2 klappen dood had)

Misschien deed ik ook wel wat fout want had me niet echt verdiept in de rogue. Ging best wel snel dood. Dus moest eeen hoop dashen etc.

De barb voelde in de eerste beta ongeveer het zelfde. De necro daarintegen was toen echt een compleet ander level.

Weet nog niet zo goed waar ik op 2 juni mee ga beginnen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik heb alle beta's nu meegedaan, en alle rewards kunnen krijgen. Waar ik straks het meeste naar uitkijk, is de mount, want het vele lopen begon wel wat te irriteren soms :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:50
Ik vond de server slam erg goed lopen eigenlijk geen bugs.
het spel liep erg soepel op mijn oude systeem dus dat was erg positief.

Waar ik wel benieuwd naar ben en wat ik nog niet terug heb kunnen vinden is of er ook weer journal items komen over de verschillende tegenstanders in de game zoals in Diablo 3 ik vond dat altijd wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
JSchut schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:30:
Meeste bosses waren wel (net aan) te doen. (Behalve de butcher die me letterlijk in 2 klappen dood had)
Butcher houdt mij tegen HC te starten. Wil op WT2 spelen want WT1 daagt niet uit. Echter, tijdens beta maar een paar deaths waaronder Butcher waarbij ik niet weg kom komen. Dat is dus gewoon een extra random RIP chance op HC (naast disconnects, lag, etc.).

Hoe gaan HC spelers dit aanpakken? Wel op WT1 suf grinden tot endgame en geared genogeg of hoort het bij de HC leveling experience?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bensel15 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:33:
Ik heb alle beta's nu meegedaan, en alle rewards kunnen krijgen. Waar ik straks het meeste naar uitkijk, is de mount, want het vele lopen begon wel wat te irriteren soms :P
Misschien dat ik het gemist heb maar het is toch geen mount ? Het is aan trophy (cosmetic) voor op je mount, net zoals de BETA Wolf Pack zeg maar ?
ProjectB00man schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:40:
Ik vond de server slam erg goed lopen eigenlijk geen bugs.
Ik ben er maar eentje tegen gekomen en dat is dat mobs soms door dichte deuren heen komen, althans zo lijkt het want er zit wel een deur, maar je kan er gewoon doorheen lopen. Aangezien dit ook maar op 1 punt was schaar ik het meer in de "graphic glitch" zone dane en echte bug.

[ Voor 34% gewijzigd door ShadowBumble op 15-05-2023 10:21 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:30:
Dit weekend tussen de bedrijven door een rogue gespeeld. Voelde best wel zwak aan. Meeste bosses waren wel (net aan) te doen. (Behalve de butcher die me letterlijk in 2 klappen dood had)

Misschien deed ik ook wel wat fout want had me niet echt verdiept in de rogue. Ging best wel snel dood. Dus moest eeen hoop dashen etc.

De barb voelde in de eerste beta ongeveer het zelfde. De necro daarintegen was toen echt een compleet ander level.

Weet nog niet zo goed waar ik op 2 juni mee ga beginnen.
Ik merkte dat T2 wat pittiger aan voelde op momenten tov de vorige beta en ik denk dan ook dat aan het begin T1 de betere keus is met launch. Eerst maar wat gear en skills vrijspelen en dan over naar T2 is mijn plan. Ik speel enkel Softcore maar in Hardcore zal ik al helemaal met T1 beginnen.

edit: nog geen 1 keer Butcher tegengekomen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik dacht dat het net als vorige week vandaag ook nog mogelijk was om te spelen, maar helaas.

Wel had ik het idee dat m'n sorceres minder sterk was dan de vorige keer.
Maar goed, ik ben er nu wel uit, ik ga starten met de Necro

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Galen2850 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:02:
[...]

Butcher houdt mij tegen HC te starten. Wil op WT2 spelen want WT1 daagt niet uit. Echter, tijdens beta maar een paar deaths waaronder Butcher waarbij ik niet weg kom komen. Dat is dus gewoon een extra random RIP chance op HC (naast disconnects, lag, etc.).

Hoe gaan HC spelers dit aanpakken? Wel op WT1 suf grinden tot endgame en geared genogeg of hoort het bij de HC leveling experience?
Dat kan ik wel begrijpen eigelijk, ik ben hem ook 3x tegen gekomen en elke keer werd ik compleet underpowerd verrast en was het echt onmogelijk voor me om te vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:01
[...]

Ik begrijp dat wel. Daarbij komt nog dat 'the butcher' zijn attacks continue zijn. Ttz evade is vrij moeilijk.

In totaal 3 keer de butcher op bezoek gekregen. Eerste keer in een party met sorc (ungeared maar lvl20) in een nauwe corridor. Sorc is gaan lopen. Ik gestorven. (Sorc speler wou niet sterven , iets later met hem ashava gaan doen ,....Om maar te zeggen dat dat niet sterven idee ,daar niet bleef duren).

2de keer met mijn barb in vrij open Dungeon met obstructies vrij makkelijk neer gekregen. Maar moest toch enigszins kiten.

Kwartiertje later nog maals in een 1 room cellar, daar was het vrij snel rip met de barb want ik was andere skill/builds aan het testen. En kon vrij weinig doen door de continuïteit aan aanvallen, en geen ervaring met de skills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:59

JSchut

.....

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:21:
[...]

Ik merkte dat T2 wat pittiger aan voelde op momenten tov de vorige beta en ik denk dan ook dat aan het begin T1 de betere keus is met launch. Eerst maar wat gear en skills vrijspelen en dan over naar T2 is mijn plan. Ik speel enkel Softcore maar in Hardcore zal ik al helemaal met T1 beginnen.

edit: nog geen 1 keer Butcher tegengekomen. :?
Nadat ik hem teruggezet had leek het idd iets beter. Was toen al level 17 dus niet veel levels meer gedaan daarna.

Butcher in T1 ook niet meer tegengekomen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

HC wordt wel een uitdaging denk ik, ook met die world bosses wat ik echt wel een vette toevoeging vind maar ik ging daar nu wel hard dood. Ik kijk wel, eerst een poosje SC spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Kluus op 15-05-2023 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Butcher 2 keer tegen gekomen op hardcore in WT2 (niet dit weekend hoor). Viel best mee. De eerste keer had ik het inderdaad niet verwacht maar wist niet eens dat het kon dus ging vrij nonchalant en was ik gestorven. 2e keer gewoon gekilled.

In HC doe je het allemaal wat rustiger ja en zorg je dat je een beetje overgeared voor je level waarbij je normaal door zou spelen. Of je past builds aan waardoor je meer defensives of mobility skills hebt etc.

Heb er nu al zin in :D

Maarja je moet sowieso niet verwachten dat je eerste HC run gelijk de campaign completen is als de game nog onbekend is :P dat maakt het juist leuk imo

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 15-05-2023 11:32 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Zo ik denk dat ik mijn main class toch wel heb gevonden na de Server Slam, meteen in T2 gespeeld, want dat doe ik altijd. Paar classes gespeeld en ik vond toch Sorc het fijnste spelen voor mij op dit moment.

Butcher een paar keer tegen gekomen en gewoon gekilled ook. Ashava een paar keer gekilled, meerdere classes gespeeld.

Ik kan niet wachten op de launch.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Ondanks dat ik zelf niet kon spelen had ik wel een vriend overgehaald om het te proberen aangezien hij D4 had afgeschreven omdat het voor hem te veel op D3 zou lijken. Hij wacht de reviews nog even af maar hij was uiteindelijk heel erg positief over D4 :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Astennu schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:27:
Heb dit weekend D4 ook even geprobeerd. Het is al een hele verbetering tov D3 maar het voelt voor mij nog steeds niet zo goed als D2.
Vind het nergens op slaan dat je pas na 3 levels je 2e skill krijgt en pas na 7 levels de rest. Je krijgt toch ieder level iets te kiezen? Dan loopt het geleidelijk op zie het probleem niet.
Deze snap ik niet eigenlijk... Dat is toch juist sneller dan in D2? Daar krijg je elke 6 levels pas een tier aan skills er bij.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bensel15
ShadowBumble schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:17:
[...]

Misschien dat ik het gemist heb maar het is toch geen mount ? Het is aan trophy (cosmetic) voor op je mount, net zoals de BETA Wolf Pack zeg maar ?
Er was geen mount in beta klopt, maar ik had het over de volledige game, dat ik er naar uitkijk om een mount te kunnen gaan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Finraziel schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:25:
[...]

Deze snap ik niet eigenlijk... Dat is toch juist sneller dan in D2? Daar krijg je elke 6 levels pas een tier aan skills er bij.
Daar krijg je ieder level gewoon een skill point. En je hebt verschillende tree's. Dus het kan sneller maar kan ook langzamer zijn ligt er een beetje aan hoe je het gebruikt idd.
Je kan hier wel op lv 7 al wel 6 verschillende ability's hebben dat is wel meer dan bij D2 op dat level.

Bij D2 kan je op LV2 al wel je eerste keuze maken wat je dan als ability wilt gaan gebruiken. Op Level 3 kan je al een 2e hebben enz.
Via de F1-F10 hotkey's kan je daar ook snel wisselen. Vind de toevoeging van de 1 tm 4 key's wel fijn maar mis wel die Hotkey opties om de linker en rechtermuis snel te kunnen wisselen.

Maar goed ik ben dat ook heel erg gewend nieuwe spelers vinden dat waarschijnlijk geen issue.

[ Voor 28% gewijzigd door Astennu op 15-05-2023 13:07 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:10

OMD

Astennu schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:27:
Vind de moves ook weer veel te flashy Rogue schiet met Rapid fire meteen veel pijlen dat blijft ook hetzelfde ookal kies je meer skills. Bij D2 werd je spel dan langzaam steker kreeg je meer bolts of atacks dat vond ik zelf veel leuker.

De dialogen en filmpjes zijn me iets te traag vooral omdat het er best veel zijn. Die waren bij D2 ook wel traag. Maar het zou fijn zijn om een 125 of 150% dialog speed optie te hebben. En de cut scenes mogen vooral in het begin wat vlotter. Dat lopen met die kar ging wel erg traag voegde weinig toe.

Owh ja en items op lv9-10 al items vinden met 200damage :/ wtf dan heb je straks max level dus items die 10.000+ damage doen of zo? beetje onnodig en maakt het uiteindelijk extra onoverzichtelijk als je het mij vraagt. Maar volgens mij had D3 daar ook al last van.
D3 vond ik zelf echt helemaal niet zo leuk. Was ook niet duister genoeg. En de niet random maps waren erg saai. D4 is een stap vooruit maar voor 70 euro ga ik er nog niet aan beginnen. Speel ik liever nog wat D2R. Op een of andere manier heeft die nog steeds een betere Diablo feel voor mij. En ziet er wel mooi genoeg uit na de Remaster. Vind het wel knap hoe ze daar de look en feel van het origineel hebben weten te behouden maar het toch zo hebben kunnen oppoetsen.

Een ding moet ik D4 wel geven en dat is Character design dat je nu eindelijk je eigen Character zelf kan aanpassen of het een man of vrouw moet zijn kleur huid soort haar. Dat vind ik wel echt heel gaaf en een goede toevoeging. En de GFX zijn ook erg mooi geworden. Dus die twee dingen doen ze zeker goed.
Als je ARGP leuk vindt geef dan Last Epoch een kans. Iets dieper dan Diablo en wat meer casual dan PoE. Endgame zit ook goed in elkaar.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 16:43
RustStorm schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 07:30:
Ik ben inmiddels level 8 geworden, ondanks het enorm slecht lopen van het spel op m'n laptop. Om een goede ervaring van het spel te gaan hebben, zal ik toch een upgrade moeten gaan uitvoeren en daar heb ik op dit moment geen geld voor over.

Gaat voor het eerst in m'n leven zijn dat ik een spel, wat ik enorm graag wil spelen, niet per dag 1 zal aanschaffen.
Heb je overwogen om te kijken of je niet ergens een goedkope Xbox Series S op de kop kunt tikken. Die kun je volgens mij zo'n beetje als game PC gebruiken en is denk ik niet eens zo heel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Astennu schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:05:
[...]
Via de F1-F10 hotkey's kan je daar ook snel wisselen. Vind de toevoeging van de 1 tm 4 key's wel fijn maar mis wel die Hotkey opties om de linker en rechtermuis snel te kunnen wisselen.

Maar goed ik ben dat ook heel erg gewend nieuwe spelers vinden dat waarschijnlijk geen issue.
Ik vond zelf juist de hotkey setup van D3 heel fijn. Een stuk beter dan D4. In D4 deed het echt pijn aan mijn handen om 1234 te gebruiken en tab en Q voor de pot en dan ook nog vaak shift gebruiken zodat ik kon stilstaan en kon schieten zonder een enemy letterlijk te targetten.

Nu moet ik zeggen dat ik een Logitech MX keys toetsenbord gebruik en doordat er geen ruimte zit tussen de F1 toetsen en de numerieke toetsen eigenlijk altijd mijn orientatie een beetje kwijtraak. Hiervoor gebruikte ik een mac toetsenbord waar wel wat meer ruimte tussen de verschillende rijtjes toetsen zat en dat gaf me een veel intuitievere speelstijl. Nu zat ik supervaak op QWER te drukken ipv 1234. Door een ongeval is mijn linkerpols ook iets minder mobiel dus dat helpt ook niet mee.

Uiteindelijk wende het wel ietsjes, maar alsnog, D2 speelde ik ook met QWER, dus ik denk dat als ik D4 aanschaf, ik ook zeker andere keybinds ga instellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Ohmarinus op 15-05-2023 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astennu
OMD schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:28:
[...]

Als je ARGP leuk vindt geef dan Last Epoch een kans. Iets dieper dan Diablo en wat meer casual dan PoE. Endgame zit ook goed in elkaar.
Is in ieder geval een stuk betaalbaarder. Het hoeft van mij niet perse casual te zijn maar speel het wel graag samen met vrienden.

Ik merk dat ik de laatste jaren ook meer bij games blijf hangen die ik ken en toch nog steeds leuk vind zoals: MWO, SCII (vooral custom maps) en Stellaris. De laatste tijd ook best wat Deeprock Galactic aan het spelen.
En als ik dan D4 speel denk ik best grappig maar doe ik dat nu veel liever dan die andere games? of liever dan D2R (doe ik ook zo nu en dan nog) dan denk ik nee. En wil je er dan ook nog eens 70 euro voor betalen om dat te doen? zeker niet. Voor 10-20 euro had ik het best gekocht en had ik het wel even geprobeerd. Ik snap dat dat te weinig is voor een nieuw spel waar veel geld aan ontwikkeling in zit maar heb er momenteel gewoon niet meer voor over omdat ik genoeg leuke games heb en te weinig tijd om alles te spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Ook deze beta maar weer heel even gespeeld, al snel bekroop me het gevoel dat ik over een paar weken echt aan de slag kan en dit dus zonde van de tijd is. Die rewards boeien me niet.

Denk dat ik een Rogue ga spelen, al ligt het er nog een beetje aan wat een maatje gaat doen. Mocht hij er eentje willen spelen switch ik naar de Druid. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
On_E schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:10:
Ook deze beta maar weer heel even gespeeld, al snel bekroop me het gevoel dat ik over een paar weken echt aan de slag kan en dit dus zonde van de tijd is. Die rewards boeien me niet.

Denk dat ik een Rogue ga spelen, al ligt het er nog een beetje aan wat een maatje gaat doen. Mocht hij er eentje willen spelen switch ik naar de Druid. :)
Het enige interessante voor mij was de vorige betas spelen om zeker te weten dat ik het wat vond. Dit weekend om dezelfde reden overgeslagen. Wel blij dat er veel positieve reacties waren mbt de veranderingen in class balance.

Heeft iemand nog iets gemerkt van server problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Astennu schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:05:
[...]

Daar krijg je ieder level gewoon een skill point. En je hebt verschillende tree's. Dus het kan sneller maar kan ook langzamer zijn ligt er een beetje aan hoe je het gebruikt idd.
Je kan hier wel op lv 7 al wel 6 verschillende ability's hebben dat is wel meer dan bij D2 op dat level.

Bij D2 kan je op LV2 al wel je eerste keuze maken wat je dan als ability wilt gaan gebruiken. Op Level 3 kan je al een 2e hebben enz.

Huh, maar in D4 krijg je toch ook elk leven een skill point? En heb je toch ook verschillende skills waarin je deze kunt stoppen? Die staan dan misschien niet op losse tabjes ofzo, maar daarvan zie ik de meerwaarde niet perse.

Het enige echte verschil dat ik zie is dat je in D2 per tree prerequisites had en in D4 je de hele volgende 'node' vrij speelt. Je kunt dus in de eerste tier voor een frost-spell gaan en in de tweede tier een fire spell. Maar om dat nu echt drastisch anders te noemen gaat me wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

stickfiguur schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:20:
[...]

Het enige interessante voor mij was de vorige betas spelen om zeker te weten dat ik het wat vond. Dit weekend om dezelfde reden overgeslagen. Wel blij dat er veel positieve reacties waren mbt de veranderingen in class balance.

Heeft iemand nog iets gemerkt van server problemen?
Nee, niets van gemerkt, alle keren direct kunnen inloggen en geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
JSchut schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:56:
[...]

Nadat ik hem teruggezet had leek het idd iets beter. Was toen al level 17 dus niet veel levels meer gedaan daarna.

Butcher in T1 ook niet meer tegengekomen.
Butcher ben ik niet tegen gekomen.

wat mij leuk lijkt dat in elke provincie een andere a la "butcher" kan tegenkomen :*)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 12-09 13:39
Kluus schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:54:
Nee, niets van gemerkt, alle keren direct kunnen inloggen en geen lag.
Nee, in tegenstelling tot het eerste beta weekend nu totaal geen last van wachttijden en/of disconnects gehad. Dus heb toch wel enige vertrouwen dat er in de 4 dagen early access ook echt gespeeld kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Robbaman schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:39:
[...]

Heb je overwogen om te kijken of je niet ergens een goedkope Xbox Series S op de kop kunt tikken. Die kun je volgens mij zo'n beetje als game PC gebruiken en is denk ik niet eens zo heel duur.
Ik heb een PS5; dus misschien dat ik hem daar wel op ga spelen. Maar vraag me vooral heel erg af hoe dat zal spelen. :) En volgens mij heb ik dan een PS abonnement nodig ofzo? Want alleen dan kan je online spleen?

Geen idee hoor ;) PS noob hier ;) Heb hem gekocht voor Hogwarts; God of War en Horizon zullen ook nog worden toegevoegd als ik platinum heb b ehaald. ;)

(Maar eerst nog een nieuwe tv.... :| ) ;)

Maar thanks voor het meedenken! Wordt gewaardeerd! :)

wat zeur ik dan eigenlijk hè.... :X

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 15-05-2023 15:11 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:06:
[...]

Ik heb een PS5; dus misschien dat ik hem daar wel op ga spelen. Maar vraag me vooral heel erg af hoe dat zal spelen. :) En volgens mij heb ik dan een PS abonnement nodig ofzo? Want alleen dan kan je online spleen?

Geen idee hoor ;) PS noob hier ;) Heb hem gekocht voor Hogwarts; God of War en Horizon zullen ook nog worden toegevoegd als ik platinum heb b ehaald. ;)

Ik vind het heerlijk spelen op console en ook op PC gebruik ik een controller sinds ik dat ontdekt heb. Je hebt PS Plus Essential nodig ja. €60 per jaar via de store waarbij de gratis games iedere maand zeker niet verkeerd zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2023 15:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Moet zeggen dat het nu zelfs op een OG PS4 goed te spelen was. Geen mega lag meer als je in "stad" loopt. Alleen als er ineens heel veel monsters spawnen (door een kist of shrine) of als je een gebied in of uit loopt. Hangt het spel soms 1 seconde.

Helaas had ik minder geluk met de word boss. 4 pogingen gedaan en niet gehaald.
Hier mogen ze van mij nog wel iets op verzinnen. Misschien is een soort van tutorial toch nodig.

Nu was het niet echt heel moeilijk om de aanvallen te ontwijken. Maar bij mijn groepen kreeg een groot deel het toch voor elkaar bij elke aanval dood te gaan.

Tel daarbij dat veel spelers niet door hadden dat je je medespelers kon resurrecten. En dat je gear kapot is na 10? keer spawnen.

Ik had bij mijn 3de poging dus dat na nog geen 5 minuten, bijna niemand meer damage deed. Gevolg baas had na 15 minuten nog 70% health over :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Na de Server Slam beta een klein beetje gespeeld te hebben ben ik ook om. Deze game wil ik ook heel graag gaan spelen op de PC. Tot nu toe twee keer met een druid gespeeld, bij de eerste beta vooral op thunder gericht, daarna wat meer all round gegaan om zowel wat op ranged te kunnen doen als wat meer closed range. Die wearbear shapeshift met groundstomp is dan wel lekker om zo nu en dan te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Robbaman schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:43:
[...]

Huh, maar in D4 krijg je toch ook elk leven een skill point? En heb je toch ook verschillende skills waarin je deze kunt stoppen? Die staan dan misschien niet op losse tabjes ofzo, maar daarvan zie ik de meerwaarde niet perse.

Het enige echte verschil dat ik zie is dat je in D2 per tree prerequisites had en in D4 je de hele volgende 'node' vrij speelt. Je kunt dus in de eerste tier voor een frost-spell gaan en in de tweede tier een fire spell. Maar om dat nu echt drastisch anders te noemen gaat me wat ver.
Ja maar je mag ze niet gebruiken. of je moet ze handmatig wisselen maar dat gaat niet tijdens het vechten. Op LV3 kreeg je pas een 2e knop beschikbaar. En bij level 7 de overige 4 pas zodat het te gelijktijdig kan. Bij D2 kan je meteen 2 knoppen + hotkey's voor wisselen gebruiken.

Het is niet dramatisch anders maar vind het raar in D4 en weinig toe voegen.
Wat me het meeste stoort is dat de spels er net anders uit gaan zien als je ze levelt het aantal pijlen wat je schiet blijft bv gelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 16:40
Binnen een half uur ben je level 10 en binnen 2 uur ben je al over de level 15. Ik zou me over die eerste paar levels niet zo'n zorgen maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blahenazo
[b]VTB in "[Multi] Diablo IV"
Helaas had ik minder geluk met de word boss. 4 pogingen gedaan en niet gehaald.
Hier mogen ze van mij nog wel iets op verzinnen. Misschien is een soort van tutorial toch nodig.

Nu was het niet echt heel moeilijk om de aanvallen te ontwijken. Maar bij mijn groepen kreeg een groot deel het toch voor elkaar bij elke aanval dood te gaan.

Tel daarbij dat veel spelers niet door hadden dat je je medespelers kon resurrecten. En dat je gear kapot is na 10? keer spawnen.

Ik had bij mijn 3de poging dus dat na nog geen 5 minuten, bijna niemand meer damage deed. Gevolg baas had na 15 minuten nog 70% health over :'(
Ik heb meerdere keren ashava gedaan (4 a 5 keer) en ik heb nooit een res gedaan , noch verwacht een te krijgen. Als je daar mee begint dan heb je zo een slechte positie voor de volgende aanval.

En laten we eerlijk zijn 10 deaths op ashava , dat gaat nergens over. Ik heb het eerder al gezegd in deze thread, ik kreeg zelfs een party invite , met als reden => dan kan je repairen in town ( geen idee of dat werkte , ttz of je dan terug naar de fight kon)

Dus als je sterft.
Gewoon zelf Ressen en de attack pattern leren. En de volgende attempt de build/gear aanpassen/ een potion indien nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
Astennu schreef op maandag 15 mei 2023 @ 16:03:
[...]

Ja maar je mag ze niet gebruiken. of je moet ze handmatig wisselen maar dat gaat niet tijdens het vechten. Op LV3 kreeg je pas een 2e knop beschikbaar. En bij level 7 de overige 4 pas zodat het te gelijktijdig kan. Bij D2 kan je meteen 2 knoppen + hotkey's voor wisselen gebruiken.

Het is niet dramatisch anders maar vind het raar in D4 en weinig toe voegen.
Wat me het meeste stoort is dat de spels er net anders uit gaan zien als je ze levelt het aantal pijlen wat je schiet blijft bv gelijk.
Het is alleen de 1e keer. Als je wat renown vrijgespeeld hebt, heb je direct bij het starten van een nieuwe character 2 skillpoints

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
RustStorm schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:06:
[...]

Zoals @Verwijderd ook al opmerkte, op de PS5 speelt D4 echt super. Behalve als je echt goed bent met de muis heb je wat mij betreft ook niet echt een voordeel aan de PC-variant. Je hebt nog steeds hetzelfde aantal skills tot je beschikking.

Een paar dingen die ik opmerkte (die ik op de PC meteen zou gaan veranderen voor waar dit kan):

1) De keybindings voor het gebruik van spells zijn naar mijn idee echt onlogisch op de PC. Je moet 1-4 gebruiken voor spells, maar je gebruikt SHIFT om een force attack te doen, waar je dus totaal niet bij kunt komen. Sowieso vind ik 1-4 onhandige toetsen, m'n vingers gaan als blind-typer automatisch naar ASDF.

2) Lopen en primary action zijn standaard allebei linkermuisknop waardoor ik vaak probeer weg te lopen, maar per ongeluk op een mob klik waardoor hij juist stopt met lopen

3) Ik ben continue m'n muis pointer kwijt met alles dat er gebeurt in beeld 😬 wat punt 2 nog meer versterkt.

In mijn ervaring werkt dit alles gewoon prettiger met controller. Linkerstick bepaalt je movement (wat super natuurlijk aanvoelt) en alle acties hebben vervolgens een eigen knop. Nadeel is wel dat de TV vaker bezet is, waar ik met de PC minder last van heb.

Anyway, het is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik vermoed dat ik toch voor de PS5 ga als (eerste) platform waarop ik hem ga halen. Als het dan toch nog tegen valt kan ik altijd nog wel eens kijken of ik hem ook op PC haal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:04
Robbaman schreef op maandag 15 mei 2023 @ 16:38:
[...]

Zoals @Verwijderd ook al opmerkte, op de PS5 speelt D4 echt super. Behalve als je echt goed bent met de muis heb je wat mij betreft ook niet echt een voordeel aan de PC-variant. Je hebt nog steeds hetzelfde aantal skills tot je beschikking.

Een paar dingen die ik opmerkte (die ik op de PC meteen zou gaan veranderen voor waar dit kan):

1) De keybindings voor het gebruik van spells zijn naar mijn idee echt onlogisch op de PC. Je moet 1-4 gebruiken voor spells, maar je gebruikt SHIFT om een force attack te doen, waar je dus totaal niet bij kunt komen. Sowieso vind ik 1-4 onhandige toetsen, m'n vingers gaan als blind-typer automatisch naar ASDF.

2) Lopen en primary action zijn standaard allebei linkermuisknop waardoor ik vaak probeer weg te lopen, maar per ongeluk op een mob klik waardoor hij juist stopt met lopen

3) Ik ben continue m'n muis pointer kwijt met alles dat er gebeurt in beeld 😬 wat punt 2 nog meer versterkt.

In mijn ervaring werkt dit alles gewoon prettiger met controller. Linkerstick bepaalt je movement (wat super natuurlijk aanvoelt) en alle acties hebben vervolgens een eigen knop. Nadeel is wel dat de TV vaker bezet is, waar ik met de PC minder last van heb.

Anyway, het is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik vermoed dat ik toch voor de PS5 ga als (eerste) platform waarop ik hem ga halen. Als het dan toch nog tegen valt kan ik altijd nog wel eens kijken of ik hem ook op PC haal.
Ik speel ook op de PS5, maar ik zou het prettig vinden als de zoom-uit zoals bij de world boss werd gedaan gewoon overal was.

Bij world boss wil ik juist nog meer uitzoomen zodat ik afstand kan houden maar ook kan zien wat hij doet/gaat doen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blahenazo
[...]

Op pc
1) kan je aanpassen
2) kan je aanpassen
3) cursor size kan je aanpassen ( misschien zelf kleur veranderen, je kon in de opties van een aantal dingen kleuren wijzigen ,maar kan me niet herinneren of dat voor cursor ook mogelijk was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
Ik heb het geprobeerd met de controller op de PC en dat werkte perfect. Eventueel zou je dat ook kunnen doen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
blahenazo schreef op maandag 15 mei 2023 @ 16:42:
[...]

Op pc
1) kan je aanpassen
2) kan je aanpassen
3) cursor size kan je aanpassen ( misschien zelf kleur veranderen, je kon in de opties van een aantal dingen kleuren wijzigen ,maar kan me niet herinneren of dat voor cursor ook mogelijk was)
Zoals ik zelf ook al opmerkte, ik zou dat direct aanpassen. Toen ik dit echter ging doen bij de beta afgelopen weekend vroeg ik mij meteen af... waarom speel ik niet gewoon op de controller.

Vervolgens de DualSense op de PC aangesloten en zo gespeeld. Toen ging ik me echter weer afvragen, waar waarom speel ik dan eigenlijk niet gewoon op de PS5.

En zo geschiedde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter

Pink op Shift & dan kun je prima met je andere vingers op 1-4 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Daniel. schreef op maandag 15 mei 2023 @ 16:44:
[...]

Ik heb het geprobeerd met de controller op de PC en dat werkte perfect. Eventueel zou je dat ook kunnen doen.
Ja precies, dat ging ik toen ook maar doen, maar toen vroeg ik me wel af wat de toegevoegde waarde dan nog was. Dus ben ik maar gewoon op de PS5 gaan spelen. M'n TV is ook "ietsje" groter dan m'n monitor en m'n bank comfortabeler dan m'n bureaustoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:03

The Chosen One

Zie signature!

1-4 aanpassen naaqr QWER kan ook.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14:36
blahenazo schreef op maandag 15 mei 2023 @ 16:32:
[...]

Ik heb meerdere keren ashava gedaan (4 a 5 keer) en ik heb nooit een res gedaan , noch verwacht een te krijgen. Als je daar mee begint dan heb je zo een slechte positie voor de volgende aanval.

En laten we eerlijk zijn 10 deaths op ashava , dat gaat nergens over. Ik heb het eerder al gezegd in deze thread, ik kreeg zelfs een party invite , met als reden => dan kan je repairen in town ( geen idee of dat werkte , ttz of je dan terug naar de fight kon)

Dus als je sterft.
Gewoon zelf Ressen en de attack pattern leren. En de volgende attempt de build/gear aanpassen/ een potion indien nodig.
Ik heb gewoon een teleport naar town gepakt tijdens ashava om te repairen.
kost je misschien 20 seconden en je bent weer terug.
Ik was solo btw, dus je hebt sowieso geen party nodig daarvoor.
Wat me overigens ook opviel, er waren op dat moment 4 portals, die allemaal (volgens mij) naar het gebied voor ashava verwezen.
Ik heb voor de zekerheid mijn eigen portal teruggepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Precies, ik wijzig zelf altijd m'n bindings zo dat ik m'n vingers op ASDF kan laten liggen, zoals je bij blind-typen ook doet. Die zijn echter vaak al gebruikt, waardoor je uiteindelijk een hele bak bindings moet gaan zitten aanpassen...

Ik snap sowieso niet waarom keybindings nooit rondom ASDF gefocussed zijn. Elke blind typer weet (hoop ik) die toetsen blind te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Daniel. schreef op maandag 15 mei 2023 @ 16:44:
[...]

Inderdaad. En een hdmi kabel naar je tv, heb je alle keuze waar je gaat gamen. Zo speel ik al mijn games, werkt perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:53
RustStorm schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 07:30:
Ik ben inmiddels level 8 geworden, ondanks het enorm slecht lopen van het spel op m'n laptop. Om een goede ervaring van het spel te gaan hebben, zal ik toch een upgrade moeten gaan uitvoeren en daar heb ik op dit moment geen geld voor over.

Gaat voor het eerst in m'n leven zijn dat ik een spel, wat ik enorm graag wil spelen, niet per dag 1 zal aanschaffen.
Als je het kan zou ik dan voor een Xbox Series S gaan.Voor 290 heb je dan een prima stukje tech. ;)
Mocht je net wat meer hebben dan een PS5 of Series X.

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 15-05-2023 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me voorstellen dat bepaalde builds beter werken met muis en andere weer met controller. Een teleport of een mob specifiek er tussen uitpikken gaat net wat beter met muis maar het verplaatsen van je character vind ik fijner met controller. Al bij al een meer relaxe ervaring met controller imo. Ik heb heel veel tijd zitten in gamen met een muis dus dat is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Meer skills niet nee, maar een verschil vind ik zelf wel dat het met een controller lastiger is om specifieke vijanden te targeten. Ik spring regelmatig over/door de melee vijanden om me heen om die irritante archer of caster achter ze uit te schakelen. Nou heb ik dat in D4 niet heel veel met de controller geprobeerd, maar in D3 bv heb je builds die ik op de console niet goed speelbaar vind. Zoals demonhunter met een bepaalde skill met hele goede single target damage (ben de naam kwijt). Die speel je door het grut grotendeels te negeren en van elite pack naar elite pack te sprinten. Met een controller is dat niet te doen want je bent om de haverklap een of ander miezerig monstertje aan het nuken ipv de elite er achter.

Alsnog met D3 ook veel lol gehad op de console, maar ik speelde dat soort builds dan niet. Aangezien D4 op de pc nu ook gewoon controllers ondersteunt lijkt me dat in principe de superieure versie want dan kun je afwisselen afhankelijk van waar je zin in hebt en je build. Maar uiteraard als je geen mogelijkheid hebt je pc aan je tv te hangen en wel op de tv wil spelen dan is dat een voordeel van de consoles, wou alleen aangeven dat er wel een verschilletje kan zijn (afhankelijk van je build en speelstijl hoe groot verschil).

Edit: te wollig aan het praten en geninjad door @Verwijderd :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehurkmans
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13:59
Misschien een stomme vraag:
Als je afwisselend op pc en ps5 wilt spelen, moet je dan twee keer het spel kopen? Of is dit op een of andere manier voor 1 prijs toegankelijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p.w

p.w

ehurkmans schreef op maandag 15 mei 2023 @ 20:23:
Misschien een stomme vraag:
Als je afwisselend op pc en ps5 wilt spelen, moet je dan twee keer het spel kopen? Of is dit op een of andere manier voor 1 prijs toegankelijk?
Nee dan wordt het 2x kopen.

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 16:40
jori040 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:16:
[...]

Als je het kan zou ik dan voor een Xbox Series S gaan.Voor 290 heb je dan een prima stukje tech. ;)
Mocht je net wat meer hebben dan een PS5 of Series X.
Jemig inderdaad wat een koopje. Voor de helft van het geld van een midrange gpu heb je een console èn een goede controller...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 04:13

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik heb er een gekocht voor D4 @225e in de sale. Werkt prima. 24' inch scherm eraan voor 160e. (Maar een special edition is te duur 🤪)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• p.w

p.w

Heb vorige week speciaal voor deze game een 34 inch 144hz scherm gekocht speeld er heerlijk op weg.

Kan ook niet wachten tot release en vanaf vrijdag agenda leeg geveegd.

Vond ook net nog een farm filmpje van de server slam https://m.youtube.com/watch?v=XkCvGNuBmMY

Inderdaad insane 😜

[ Voor 28% gewijzigd door p.w op 15-05-2023 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik mis in de standaard editie is early acces en daarvoor moet je aan de deluxe. Nu vraag ik mij af of je de Premium BP die daar bij zit kunt activeren oid in season 2. Iemand die daar wat over gevonden heeft? Ik heb eens wat gelezen over de Ultimate editie waarvan je iets kon bewaren maar weet niet meer wat.
Het lijkt mij ideaal om eerst bezig te zijn met mijn launch charater en dan na de zomer met season 2 pas aan seasons te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dat is wel nice heey. als je de campaign complete op softcore kan je ook gewoon campaign skippen in hardcore. had verwacht dat dat wel apart was zoals in D3

Niet dat ik eerst softcore ga doen maar toch :P wel netjes

[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 15-05-2023 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:18:
Het enige wat ik mis in de standaard editie is early acces en daarvoor moet je aan de deluxe. Nu vraag ik mij af of je de Premium BP die daar bij zit kunt activeren oid in season 2. Iemand die daar wat over gevonden heeft? Ik heb eens wat gelezen over de Ultimate editie waarvan je iets kon bewaren maar weet niet meer wat.
Het lijkt mij ideaal om eerst bezig te zijn met mijn launch charater en dan na de zomer met season 2 pas aan seasons te beginnen.
Ja heb mensen zien zeggen dat je bij die ultimate editie die accelerated pass voor een andere battlepass kan bewaren. Maar dat geloof ik niet eigenijk. Denk dat die hem automatisch gebruikt in S1.

En opzich vind ik dat prima. kan je gelijk zien hoe snel het levelen van battlepass gaat en als je vrij snel max battlepass hebt dan weet ik dat ik volgende season geen accelerated neem want eigenlijk ben ik dat geen enkele keer vanplan. 25€ vind ik echt veels te veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:27:
[...]

Ja heb mensen zien zeggen dat je bij die ultimate editie die accelerated pass voor een andere battlepass kan bewaren. Maar dat geloof ik niet eigenijk. Denk dat die hem automatisch gebruikt in S1.

En opzich vind ik dat prima. kan je gelijk zien hoe snel het levelen van battlepass gaat en als je vrij snel max battlepass hebt dan weet ik dat ik volgende season geen accelerated neem want eigenlijk ben ik dat geen enkele keer vanplan. 25€ vind ik echt veels te veel.
Het zal wel enkel om het accellerated deel gaan dan ja. Daar heb ik sowieso geen interesse in. Jammer dat early acces niet bij iedere pre-order zit ongeacht editie. Ze weten dat EA zeer geliefd is. Ik snap het wel, easy money.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:36:
[...]

Het zal wel enkel om het accellerated deel gaan dan ja. Daar heb ik sowieso geen interesse in. Jammer dat early acces niet bij iedere pre-order zit ongeacht editie. Ze weten dat EA zeer geliefd is. Ik snap het wel, easy money.
Ja daarom doen ze het ook heel slim met de datums. Release op een dinsdag maar early access vrijdag. heel veel mensen die weekendje eerder willen beginnen.

Maarja eerste dag word toch helemaal kut waarschijnlijk :P

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 15-05-2023 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook nog kiezen voor de standaard versie op PC en PS5 voor €150 samen en alle andere meuk negeren. :P Paar tientjes meer dan de Ultimate Edition.
Ga me inhouden. Is de bedoeling iig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Ricmaniac schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:39:
[...]

Ja daarom doen ze het ook heel slim met de datums. Release op een dinsdag maar early access vrijdag. heel veel mensen die weekendje eerder willen beginnen.

Maarja eerste dag word toch helemaal kut waarschijnlijk :P
Volgens mij begint het eerste seizoen nog niet eens tijdens die early access, en ook niet op de release date. Het seizoen begint pas later, dus volgens mij heeft het ook niet zoveel zin om early access te gaan spelen.

De startdatum van het eerste seizoen is voor zover ik kan vinden nog niet officieel bekend gemaakt maar men schat dat het een maand na de releasedate gaat beginnen ergens rond 21 juli:
https://blizzardwatch.com.../diablo-4-season-1-start/

Dat is dus wachten vanaf 6 juni tot 21 juli, dat is zes weken.

[ Voor 16% gewijzigd door Ohmarinus op 15-05-2023 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Ricmaniac schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:27:
[...]

las vanmiddag ergens dat ze dus al zitten te zeuren over het pay 2 win gedeelte daarvan.

bijv dit scenario:
You have NOT progressed past the first free smouldering ash reward in the battle pass (this reward requires BP lvl 15 and character lvl 10 to unlock, according to the last developer live stream).

Instead of questing, crafting and exploring to unlock the battle pass, you simply focus on ONE THING: getting character-level XP as fast as possible (e.g. by repeatedly farming mobs).

When you reach character level 10, you can then immediately pay for tier skips and get the ashes instantly. Having received the ashes, you can buy blessings to give you gold find, salvage magic find, increased elixir power and increased XP gain. A free-to-play player couldn't, they would need to farm their BP level first. You have just bought an advantage.
hebben ze een punt als ze in de passes al beginnen met extra gold en magic find enz (die stat vond ik ook op de gear niet terug) dan is voor mij de lol er snel af.. (nu hoef ik en ga ik sowieso niet in de top mee runnen maar snap de logica van de mensen wel)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
eehbiertje schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 00:09:
[...]

las vanmiddag ergens dat ze dus al zitten te zeuren over het pay 2 win gedeelte daarvan.

bijv dit scenario:

[...]

hebben ze een punt als ze in de passes al beginnen met extra gold en magic find enz (die stat vond ik ook op de gear niet terug) dan is voor mij de lol er snel af.. (nu hoef ik en ga ik sowieso niet in de top mee runnen maar snap de logica van de mensen wel)
Ja die mensen moeten even kalmeren en een lekker biertje nemen ofzo. Hoewel ik die accelerated pass ook de grootste bullshit vind is het imo niet pay to win. Niemand gaat betalen voor die extra tiers voor de free gedeelte van de battlepass. dat doe je voor de cosmetics. Datgeen waar zij het over hebben is zooooo irrelevant om daar het geld voor uit te geven. Maargoed het blijft lelijk dat het een mogelijkheid is dat ben ik met ze eens maar imo zijn er tegenwoordig wel TE veel azijn pissers hoor. altijd maar zeiken om het zeiken om online iets te kunnen posten.

Denk dat we die battlepass ook echt best wel snel levelen en het niet te moeilijk is
Ohmarinus schreef op maandag 15 mei 2023 @ 23:35:
[...]

Volgens mij begint het eerste seizoen nog niet eens tijdens die early access, en ook niet op de release date. Het seizoen begint pas later, dus volgens mij heeft het ook niet zoveel zin om early access te gaan spelen.
Klopt season 1 is pas mid to late July. Maar ik heb nu al zin in de game dus voor mij is het early access waard. ook omdat ik die weken daarna veel weg ben.

Sowieso moet je de campaign complete hebben om de seasonal content te spelen. En aangezien ik Hardcore ga doen ga ik vast wel hier en daar dood voordat ik de campaign uitgespeeld heb voordat S1 begint. Je hebt gelijk, Early Access is overbodig. maar toch wil ik het om het dat weekend al te kunnen spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Ik kom precies met de officiele launch terug van een weekje vakantie. Hoef hier dus mooi niet over na te denken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:44

Nielless

Born at a very young age.

Wel slim dat ze de release op dinsdag doen en early access 4 dagen eerder maken, zodat je in het weekend kunt beginnen _/-\o_

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ohmarinus schreef op maandag 15 mei 2023 @ 23:35:
[...]

De startdatum van het eerste seizoen is voor zover ik kan vinden nog niet officieel bekend gemaakt maar men schat dat het een maand na de releasedate gaat beginnen ergens rond 21 juli:
https://blizzardwatch.com.../diablo-4-season-1-start/

Dat is dus wachten vanaf 6 juni tot 21 juli, dat is zes weken.
Ik kijk meer uit naar de launch dan season 1 dus early acces boeit mij meer. :)

Mijn grootste ‘zorg’ mbt seasons is dat het alle aandacht kan gaan krijgen en dat je met non-season vrij snel uitgekeken kunt zijn na de campaign. Blizzard heeft namelijk een voordeel met meer focus op seasons. (meer kans op verkoop)
Ik ben dus benieuwd hoe de game is na de campaign en hoe(lang) end game interessant blijft zonder ieder seizoen opnieuw te beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:03
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:19:
[...]

Ik kijk meer uit naar de launch dan season 1 dus early acces boeit mij meer. :)

Mijn grootste ‘zorg’ mbt seasons is dat het alle aandacht kan gaan krijgen en dat je met non-season vrij snel uitgekeken kunt zijn na de campaign. Blizzard heeft namelijk een voordeel met meer focus op seasons. (meer kans op verkoop)
Ik ben dus benieuwd hoe de game is na de campaign en hoe(lang) end game interessant blijft zonder ieder seizoen opnieuw te beginnen.
Ik denk dat dit wat lastig is om in te schatten. In speeluren, wordt de campaign op circa 45 uur gezet. Schattingen voor een completion tot level 100, "ultimate" boss down, heb ik voorbij zien komen op circa 100 - 200 uren. Dat is dan per class. Campaign hoef je in principe niet opnieuw te doen. Dus indien je wilt, kun je denk ik voor de huidige 5 classes rekening houden met circa 500 speeluren eternal realm.

Hoe lang dat dit effectief is, zal grotendeels natuurlijk afhankelijk zijn van hoeveel iemand gamed. Indien jouw tijd onbeperkt is, dan ga je op een gegeven moment gewoon uitgekeken zijn. Indien je tijd wat meer beperkt is, stel circa 1 tot 2 uurtjes per dag, is de kans groot dat je eigenlijk nooit de eternal realm echt uit zult spelen. Want Diablo 4 zal ongetwijfeld niet het enige spel zijn waar op de lange termijn je aandacht naartoe blijft gaan.

En indien je de post campaign content op eternal realm minder interessant vind, is de kans natuurlijk ook klein dat je dit seasonal ineens wel leuk zal vinden. De strekking is en blijft tenslotte soortgelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Ben wel erg blij met de optie straks om de campaign over te slaan, tijdens de beta heb ik alle characters kunnen testen en toen vond ik het al vervelend om telkens de intro te moeten doorstaan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Vagax schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:00:
Ben wel erg blij met de optie straks om de campaign over te slaan, tijdens de beta heb ik alle characters kunnen testen en toen vond ik het al vervelend om telkens die intro te moeten doorstaan :P
Sowieso ben ik er na die drie weekends al wel klaar mee om straks wéér in datzelfde startgebied rond te moeten lopen. Heb bewust afgelopen weekend het verhaalgedeelte laten liggen en enkel events en dungeons gedaan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:49:
[...]

Ik denk dat dit wat lastig is om in te schatten. In speeluren, wordt de campaign op circa 45 uur gezet. Schattingen voor een completion tot level 100, "ultimate" boss down, heb ik voorbij zien komen op circa 100 - 200 uren. Dat is dan per class. Campaign hoef je in principe niet opnieuw te doen. Dus indien je wilt, kun je denk ik voor de huidige 5 classes rekening houden met circa 500 speeluren eternal realm.

Hoe lang dat dit effectief is, zal grotendeels natuurlijk afhankelijk zijn van hoeveel iemand gamed. Indien jouw tijd onbeperkt is, dan ga je op een gegeven moment gewoon uitgekeken zijn. Indien je tijd wat meer beperkt is, stel circa 1 tot 2 uurtjes per dag, is de kans groot dat je eigenlijk nooit de eternal realm echt uit zult spelen. Want Diablo 4 zal ongetwijfeld niet het enige spel zijn waar op de lange termijn je aandacht naartoe blijft gaan.

En indien je de post campaign content op eternal realm minder interessant vind, is de kans natuurlijk ook klein dat je dit seasonal ineens wel leuk zal vinden. De strekking is en blijft tenslotte soortgelijk.
Goed dat er zoveel tijd zit tussen completion van campaign en de einbaas. Ik vind het eerste seizoen overslaan en lekker bezig blijven met 1 character steeds aantrekkelijker klinken. Al doe je dat natuurlijk niet wanneer er een Premium BP in je Deluxe of Ultimate edition zit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vagax schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:00:
Ben wel erg blij met de optie straks om de campaign over te slaan, tijdens de beta heb ik alle characters kunnen testen en toen vond ik het al vervelend om telkens de intro te moeten doorstaan :P
Zeker fijn. Op je eerste character ieder hoekje onderzoeken en rustig de campaign doorlopen om uiteindelijk te spelen met allerlei classes en builds. :9 Komende jaren genoeg Diablo dus. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 12:28
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 00:25:
[...]

Ja die mensen moeten even kalmeren en een lekker biertje nemen ofzo. Hoewel ik die accelerated pass ook de grootste bullshit vind is het imo niet pay to win. Niemand gaat betalen voor die extra tiers voor de free gedeelte van de battlepass. dat doe je voor de cosmetics. Datgeen waar zij het over hebben is zooooo irrelevant om daar het geld voor uit te geven. Maargoed het blijft lelijk dat het een mogelijkheid is dat ben ik met ze eens maar imo zijn er tegenwoordig wel TE veel azijn pissers hoor. altijd maar zeiken om het zeiken om online iets te kunnen posten.

Denk dat we die battlepass ook echt best wel snel levelen en het niet te moeilijk is
Die deur moet gewoon dicht moet blijven, en niet op een kier gezet worden.

Cosmetics prima geen enkel probleem mee, ik heb zelf meer dan een paar honderd euro in POE zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Morocius op 16-05-2023 10:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam deze nog tegen, Adam Fletcher over PS Plus en Xbox Live eis op console:
"You can play without but things like chat, partying and world PvP will require."

Je wilt het dus eigenlijk wel maar de game is speelbaar zonder.
@RustStorm Het kan dus wel zonder als je echt zou willen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2023 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:08:
[...]

Goed dat er zoveel tijd zit tussen completion van campaign en de einbaas. Ik vind het eerste seizoen overslaan en lekker bezig blijven met 1 character steeds aantrekkelijker klinken. Al doe je dat natuurlijk niet wanneer er een Premium BP in je Deluxe of Ultimate edition zit..
Ik begin gewoon aan de game met de rogue en ga dan met een andere klasse die ik toch al wilde spelen het eerste seizoen doen. Kan ik daarna met die twee verder levelen buiten het tweede seizoen om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja wat het lastig kan maken is dat veel mensen (ik heb hier echt zwaar last van voor zover je het last kan noemen) veel meer uit een game halen als er challenges zijn enzo. Aangezien je in seasons dus een battlepass hebt om te levelen, je season journal challenges voor rewards etc etc je daar de tijd in wil stoppen. Wat dat straks pre-season is weet ik niet.

Wat wel scheelt is dat er vrij veel achievements in de game zitten. Kan ook leuk zijn om te farmen. en die codex of power natuurlijk al denk ik dat die 2e vrij vanzelf gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Nog een paar weken werken en daarna eerst op vakantie. In de tussentijd de zaken afronden die steeds zijn blijven liggen, om te voorkomen dat vrouwlief daar volgende maand opeens over begint :P Plintje vastzetten, lamp ophangen, je kent het wel...

Dan na de vakantie eens kijken waar de laagste prijs te vinden is en dan op het gemak een character aanmaken, iedere cutscene kijken, met alle npc's praten en de gebieden ontdekken. Tijd genoeg, ik speel tenslotte voor mezelf en hoef me niet met wie dan ook ter wereld te meten. 8)

Tot die tijd alvast over mogelijke character names nadenken en wat spelen met de skill tree calculators. Ik hoop op de vakantiebestemming in een boekenwinkel The book of Lorath te kunnen vinden en daar alvast in te duiken.

Kortom: in alles dus precies het tegenovergestelde als rond 11 februari 2005 :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:37
Na de beta weekenden gespeeld te hebben denk ik dat dit een goede game gaat worden.
Deze laatste server slam voelde voor mij aan als een verbetering t.o.v. de vorige betas.

Voor mij persoonlijk echter niet genoeg om er 90,- euro voor te betalen dus heb ik de preorder geannuleerd.
Ik ga het zeker spelen maar wacht nog even totdat het wat patches en balancing heeft gehad.

De prijs van 70,- voor de standard edition vind ik nogal fors maar ja, dat lijkt de nieuwe standaard te worden voor triple A games 🙂

Ik blijf dit topic met aandacht volgen en wens "early accessers" en "release day" spelers heel veel plezier toe 👍

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
p.w schreef op maandag 15 mei 2023 @ 21:13:
Heb vorige week speciaal voor deze game een 34 inch 144hz scherm gekocht speeld er heerlijk op weg.

Kan ook niet wachten tot release en vanaf vrijdag agenda leeg geveegd.

Vond ook net nog een farm filmpje van de server slam https://m.youtube.com/watch?v=XkCvGNuBmMY

Inderdaad insane 😜
Ik hoop dat dit zsm generfd wordt want ik vind het een van de meest lame mechanics om legendaries te krijgen. Het spel is helemaal niet moeilijk en je krijgt vanzelf genoeg legendaries, ik vind het jammer om te zien dat er zoveel mensen zijn die deze techniek gingen proberen omdat je dan alleen nog maar bezig bent met repetitief werk terwijl de game juist zoveel meer te bieden heeft.

Misschien voor een server slam nog niet zo'n gek idee, want dan wil je misschien de story quests nog niet verpesten voor jezelf, maar als de game straks uit is zou ik het wel zonde vinden om te zien dat dit een ding wordt.
Vortigen schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:03:

De prijs van 70,- voor de standard edition vind ik nogal fors maar ja, dat lijkt de nieuwe standaard te worden voor triple A games 🙂
We zijn dan ook wel heel erg verwend met een D2 die na 23 jaar nog steeds leuk is om te spelen, en een D3 dat ook alweer meer dan tien jaar vrolijk draait en nog steeds leuk is.

Ik kan niet anders dan hopen dat D4 de tien jaar ook gaat halen. En dan vind ik 70 euro echt een schijntje.
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 00:25:
[...]

[...]

Sowieso moet je de campaign complete hebben om de seasonal content te spelen. En aangezien ik Hardcore ga doen ga ik vast wel hier en daar dood voordat ik de campaign uitgespeeld heb voordat S1 begint. Je hebt gelijk, Early Access is overbodig. maar toch wil ik het om het dat weekend al te kunnen spelen :D
Je hebt helemaal gelijk, ik had totaal geen rekening gehouden met het feit dat je de campaign moet uitspelen voordat je aan een season kunt beginnen. Afhankelijk van mijn gezondheid (wellicht binnenkort operatie aan mijn pols, en dan kan ik daarna echt lang niet computeren), ga ik of direct spelen, of pas over een half jaar spelen. Hoedanook, ik heb er lang over nagedacht, maar ik ben om. Ik ga het ook spelen. Wil alleen wel een keer voor full completion gaan als dat mogelijk is, waarschijnlijk niet binnen 1 seizoen, dus dat zal daarbuiten waarschijnlijk moeten gebeuren. Ben benieuwd of de map progress na een seizoen ook bij elkaar opgeteld wordt.

[ Voor 55% gewijzigd door Ohmarinus op 16-05-2023 17:31 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 213 Laatste