Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:35

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Wederom niet gehaald, toch mijn best gedaan maar blijkbaar is het geluk niet met mij (en mijn team).

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ook nog een keer gehaald. was wel kantje boord maar waren ook maar met 9 mensen.

2 leuke legendaries er bij gekregen. maargoed zijn overmorgen weer weg XD

Was genoeg beta voor mij denk ik.

[ Voor 40% gewijzigd door Ricmaniac op 14-05-2023 00:17 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nou deze keer lukte het met 8 man wel (met zeker de helft van de tijd over) :P Volgens mij maar 5 dood gegaan in totaal.

Nu ook wel klaar zeg maar, 3 weekjes wachten :)

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 14-05-2023 00:17 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:42
caspervc schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 22:32:
Weet je wat ik jammer vind?

Dat alle enemies met je meescalen qua level. Ik vond het leuke van D2 juist dat je als je even vast zat, een paar acts terug kon en die nog een paar keer kon runnen voor items, om het later te proberen.
Vind dat ook een beetje meh!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Yup, dat is voor mij ook het grootste issue, weinig gevoel dat je beter wordt. Op level 1 zonder skills moet ik net iets minder vaak in een standaard mob prikken dan op level 20 met bijeengeraapte-maar-met-wat-stats gear en een build met wat synergie. Je gaat je afvragen waar je 't voor doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:09
Hoppa, Ashava ook neer. Leuke helm voor m’n barb erbij.

Alles gedaan van de beta, nu wachten tot de release!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Hier nu 2x Ashava gedaan, om 21:00 en om 00:00, waar die de vorige keer op World tier 2 goed te doen was met level 25's, was het nu met level 20's echt drama, boss was 65% ofzo na een kwartier. Een heel goede groep zal die vast kunnen killen, maar voor een groep randoms lijkt World tier 2 nu wat te hoog gegrepen.

World tier 1 was dan weer relatief simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Op world tier 2 ben ik met een random groep gestrand op de laatste 20% van het laatste blokje. Jammer, maar het is dus wel te doen. Ik heb toch best een aantal keer mensen een minuuit op een res zien wachten.

Morgen maar eens op tier 1 doen dus :)

Voelde overigens als een WoW raid van lang geleden, ik had wel een beetje een deja vu toen ik een greater nature protection poison resist potion pakte net voor de start. Gelukkig hoefde ik deze keer geen elemental earth te farmen :D

[ Voor 32% gewijzigd door Bundin op 14-05-2023 01:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:26
Bundin schreef op zondag 14 mei 2023 @ 01:11:
Op world tier 2 ben ik met een random groep gestrand op de laatste 20% van het laatste blokje. Jammer, maar het is dus wel te doen. Ik heb toch best een aantal keer mensen een minuuit op een res zien wachten.

Morgen maar eens op tier 1 doen dus :)

Voelde overigens als een WoW raid van lang geleden, ik had wel een beetje een deja vu toen ik een greater nature protection poison resist potion pakte net voor de start. Gelukkig hoefde ik deze keer geen elemental earth te farmen :D
Voordat hij spawned lijkt het well yogg-saron (of hoe je dat ook schrijft).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Bundin schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:30:
Yup, dat is voor mij ook het grootste issue, weinig gevoel dat je beter wordt. Op level 1 zonder skills moet ik net iets minder vaak in een standaard mob prikken dan op level 20 met bijeengeraapte-maar-met-wat-stats gear en een build met wat synergie. Je gaat je afvragen waar je 't voor doet.
Je wordt wel degelijk beter, anders zou iedereen op het makkelijkste niveau blijven hangen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-08 19:08
Het idee is dat Diablo draait om gear verzamelen en niet om levelen. Dat levelen iets meer rewarding mag zijn ben ik het mee eens, maar uiteindelijk zal de progressie uit gear, crafting, aspects etc moeten komen. Dit is namelijk ook na max level het geval wanneer het spel pas echt begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46
Dat komt omdat je dus niet verder levelt.

Wat mij vooral stoort is dat Ashava afhangt van hoe Blizzard jouw team samenstelt. Op deze manier ga ik het nooit halen, terwijl ik zelf waarschijnlijk beide keren de grotere damage dealer was en tweede rondje eigenlijk deathless kon spelen.

Heeft het zin om de game te rejoinen in de hoop een beter team te vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op zondag 14 mei 2023 @ 08:00:
[...]

Dat komt omdat je dus niet verder levelt.

Wat mij vooral stoort is dat Ashava afhangt van hoe Blizzard jouw team samenstelt. Op deze manier ga ik het nooit halen, terwijl ik zelf waarschijnlijk beide keren de grotere damage dealer was en tweede rondje eigenlijk deathless kon spelen.

Heeft het zin om de game te rejoinen in de hoop een beter team te vinden?
Volgens comment op een video van Rhykker net is het al genoeg om een stukje weg te lopen tot je de spelers niet meer op de map ziet en dan terug, dat je dan al in een andere instance komt.

Vind het zelf jammer dat deze server slam korter is dan de vorige betas... ik ben nog niet bij lvl 20 gekomen, ga nu kijken hoe snel ik daar kan zijn (maar niet in een half uurtje), maar vanmiddag moet ik weg... dus ik heb nog één kans, om 12 uur.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Gisteren weer gespeeld 5 uurtjes lvl 20 sorc Maar blijf last hebben van de rubberbanding / freezes.. Nu staat een nieuwe pc al tijdje op de verlanglijst maar zolang het hier mee kan 🙃 (misschien even gpu upgrade)

Maar als ik speel dan heb ik regelmatig een soort van lag spells en skills blijven doorgaan de game bevriest een soort van paar sec en dan ben je in 1x 4 sec verder.. (speel op glasvezel dus lijkt me niet echt het probleem) beetje random maar hoofdzakelijk met groepen mobs.. (settings Al op laag gezet)

Nu is echt mijn vraag zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Pc voldoet aan de specs oké beetje oud (i7 3770k Gtx980 32gb ram speel vanaf ssd)

Vanmiddag eerst maar een repair uitvoeren want deze bèta laden zelfs de inventory / vakjes van repair en items gewoon amper in 😅

Maar vind het wel vreemd en twijfel of het de bèta is of de pc zelf.. Vorige bèta zelfde probleem vaak behalve de ui problemen.

2e vraag hoe is het met jullie legendary drops.. Nog geen enkele leg tegen gekomen in de uren dat ik gespeeld heb terwijl de 1e bèta het toch flink rap ging.. (nu weet ik dat rate iets omlaag is gegaan maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Lekker Ventje schreef op zondag 14 mei 2023 @ 07:36:
[...]

Je wordt wel degelijk beter, anders zou iedereen op het makkelijkste niveau blijven hangen.
Persoonlijk heb ik de balans in Diablo 3 altijd wel fijn gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:40
eehbiertje schreef op zondag 14 mei 2023 @ 08:32:
Gisteren weer gespeeld 5 uurtjes lvl 20 sorc Maar blijf last hebben van de rubberbanding / freezes.. Nu staat een nieuwe pc al tijdje op de verlanglijst maar zolang het hier mee kan 🙃 (misschien even gpu upgrade)

Maar als ik speel dan heb ik regelmatig een soort van lag spells en skills blijven doorgaan de game bevriest een soort van paar sec en dan ben je in 1x 4 sec verder.. (speel op glasvezel dus lijkt me niet echt het probleem) beetje random maar hoofdzakelijk met groepen mobs.. (settings Al op laag gezet)

Pc voldoet aan de specs oké beetje oud (i7 3770k Gtx980 32gb ram speel vanaf ssd)

Vanmiddag eerst maar een repair uitvoeren want deze bèta laden zelfs de inventory / vakjes van repair en items gewoon amper in 😅

Maar vind het wel vreemd en twijfel of het de bèta is of de pc zelf.. Vorige bèta zelfde probleem vaak behalve de ui problemen.

2e vraag hoe is het met jullie legendary drops.. Nog geen enkele leg tegen gekomen in de uren dat ik gespeeld heb terwijl de 1e bèta het toch flink rap ging.. (nu weet ik dat rate iets omlaag is gegaan maar toch)
Ik heb geen enkel van jouw problemen ervaren met onderstaande pc. Buttersmooth met alles max.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
eehbiertje schreef op zondag 14 mei 2023 @ 08:32:

Geen last van en mijn bejaarde pc is in nog een stukje slechtere staat dan de jouwe (i5 2500 en een gtx760, 8(!) gb ram). Weet je zeker dat je netwerk op orde is? Alles staat wel op low, nog wat dingen uitgezet die na de install nog aan stonden (soft shadows enzo).

[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 14-05-2023 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Wilde nog ff Ashava doen maar kom op dit moment het spel niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Visgek82 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 08:59:
Wilde nog ff Ashava doen maar kom op dit moment het spel niet in.
Same, ik zat in een game met maar een paar players, dus ik denk, weetjewat, ik ga rejoinen. Nou, mooi niet dat ik er nog in kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik stond al 5 min op de locatie te wachten, krijg ik 2 minuten tevoren een disconnect om er vervolgens niet meer in te kunnen. :F

[ Voor 4% gewijzigd door SOEFuture op 07-10-2023 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Bundin schreef op zondag 14 mei 2023 @ 08:58:
[...]

Geen last van en mijn bejaarde pc is in nog een stukje slechtere staat dan de jouwe (i5 2500 en een gtx760, 8(!) gb ram). Weet je zeker dat je netwerk op orde is? Alles staat wel op low, nog wat dingen uitgezet die na de install nog aan stonden (soft shadows enzo).
Hmm enige wat ik kan bedenken dan is mijn mocca verbinding in huis 🤔 normaal ook nooit problemen. Straks maar even over op wifi dan als ik vrij ben.

Moet wel zeggen niet echt iets uitgezet ja shadows enz op den duur..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:19

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren voor de eerste keer eventjes diablo ingevlogen. Heb diablo 3 een weekje of 2 gespeeld. Gisteren met een uurtje spelen tot level 7 gekomen.

Lijkt opzich wel dezelfde game met wat betere graphics. Loopt allemaal zeer vloeiend en lekker op de Ps5. Maar met het oog op meerdere releases in deze periode denk ik dat ik d4 eventjes oversla en wacht op een goede aanbieding.

Het idee achter steeds betere gear verzamelen staat me wel aan. Maar vind 70€ voor deze game wel wat veel. Gok zelf dat deze game na een half jaartje wel voor de helft te krijgen is ergens en ik dan eventjes mijn slag moet slaan.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Nu online

VP.

Necromancer hotfix incoming:

https://us.forums.blizzar...-minion-adjustments/18800

[ Voor 17% gewijzigd door VP. op 14-05-2023 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Mooi, ik krijg nu een error code:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YSKyFTkbOpNXMO3DjwN-nM6Eu3s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/quF1KcdZKJdUZvelVvn3Yhhn.png?f=fotoalbum_large

Edit:
Nou er toch nog ingekomen na een reboot van de game en uiteindelijk met 1 minuut op de teller is het toch gelukt... Poeh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zondag 14 mei 2023 @ 09:09:
Gisteren voor de eerste keer eventjes diablo ingevlogen. Heb diablo 3 een weekje of 2 gespeeld. Gisteren met een uurtje spelen tot level 7 gekomen.

Lijkt opzich wel dezelfde game met wat betere graphics. Loopt allemaal zeer vloeiend en lekker op de Ps5. Maar met het oog op meerdere releases in deze periode denk ik dat ik d4 eventjes oversla en wacht op een goede aanbieding.

Het idee achter steeds betere gear verzamelen staat me wel aan. Maar vind 70€ voor deze game wel wat veel. Gok zelf dat deze game na een half jaartje wel voor de helft te krijgen is ergens en ik dan eventjes mijn slag moet slaan.
Ze gaan uiteindelijk wel in de sale, maar Blizzard games zijn over het algemeen iets waardevaster dan gemiddelde pc games. 50% korting na een half jaar zie ik niet echt gebeuren, vooral niet omdat het er tot nu toe op lijkt dat de game echt wel goed ontvangen zal worden.
Nochtans ben ik zelf ook nog niet zeker of ik hem wel koop op release, er is gewoon zo veel te spelen... Maar zou ook zomaar kunnen dat ik tegen die tijd Diablo jeuk krijg een het toch doe :) maar geen preorders...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
en dood, met 75% van de battle maar 4 man op world tier 1. Ik zag 'm aftellen naar 3 seconden, toen ging ik dood aan poison om die laatste rapid fire eruit te kunnen persen. Loot bij het respawn punt gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:19

Oxigeon

En zo is dat!

Finraziel schreef op zondag 14 mei 2023 @ 09:16:
[...]

Ze gaan uiteindelijk wel in de sale, maar Blizzard games zijn over het algemeen iets waardevaster dan gemiddelde pc games. 50% korting na een half jaar zie ik niet echt gebeuren, vooral niet omdat het er tot nu toe op lijkt dat de game echt wel goed ontvangen zal worden.
Nochtans ben ik zelf ook nog niet zeker of ik hem wel koop op release, er is gewoon zo veel te spelen... Maar zou ook zomaar kunnen dat ik tegen die tijd Diablo jeuk krijg een het toch doe :) maar geen preorders...
Klopt als een bus. Cod is volgens mij ook nog niet onder de 40euro geweest.

Maar als ik naar wow kijkt heeft die afgelopen weekend ook in de sale gestaan. Of althans, ik heb er mails over gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 14-05-2023 09:23 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Iemand enig idee waar ik die cosmetic gifts kan halen die je krijgt als je lvl 20 wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ashava toch nog gelukt. 2 leggies (een crossbow en een ring) en de cosmetic. Top! Tot over 2.5 week :)

Mijn mening over de bèta : erg goed. Draaide extreem soepel. Geen lag, disconnects, rubber banding of andere onzin. Ook geen bugs gezien. Helemaal top *O*

[ Voor 43% gewijzigd door Visgek82 op 14-05-2023 09:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:37
Ohmarinus schreef op zondag 14 mei 2023 @ 09:23:
Iemand enig idee waar ik die cosmetic gifts kan halen die je krijgt als je lvl 20 wordt?
Bij de release, bij je mount kan je het gewoon kiezen bij de stable master.

/edit

net de world boss gesloopt op de laatste seconde! 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGsTKH8JDD9zr-MBpcCXdDXKMCU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/95L2bjNmo2CBLFwvUga1Vpfh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door Bartjeuhz op 14-05-2023 09:29 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:18
Bartjeuhz schreef op zondag 14 mei 2023 @ 09:28:
[...]

/edit

[Afbeelding]
Ik had er nog 7 over :9 Maar wel leuk om gedaan te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
[...]

/edit

[Afbeelding]
Thanks,ik zag het inderdaad net bij de stables!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Nu kwam ik op lager lvl die special / rare characters tegen.. (bij stad rechtsbovenin en dan links aanhouden de bergen in zit 1)

Hier was de kist met een slot omgeven. Lvl 20 enemy.. Kon hem bijna killen op lvl 12 ofzo.. Helaas na 3x proberen toch dood gegaan.. Dus op lvl 20 weer geprobeerd

Kon de kist hierna gewoon openen wel een ander uiterlijk.. Maargoed heb de keys dus weer gekocht voor mijn obols.. Nu vraag ik me echt af waar dezen voor zijn 🤔 (aangezien ik op low level bij die rare enemy wel ene melding kreeg over een key van die kist)

Krijgt hier volgens mij wel een unique / apart items (gele blade drop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het erg jammer dat ik de level 20 niet heb kunnen bereiken (na 5-10 minuten valt m'n laptop uit door oververhitting) - laat staan een kans te hebben gehad op de world boss :P haha

Maargoed, aan de andere kant weet ik uit ervaring dat ik al dat soort cosmetic gedoe toch nauwelijks gebruik ingame. En.... DIV wordt geen instant buy voor mij :-(

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Ik probeer nog wat te spelen maar inloggen mislukt vaak met een random error code, en als er geen error is duurt het soms wel vijf minuten voor ik in een game zit zonder dat er een timer is. Hebben anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ohmarinus schreef op zondag 14 mei 2023 @ 09:53:
Ik probeer nog wat te spelen maar inloggen mislukt vaak met een random error code, en als er geen error is duurt het soms wel vijf minuten voor ik in een game zit zonder dat er een timer is. Hebben anderen dit ook?
Ja op moment even ruk.Over een uur naar moeders dus dat gaat vandaag niet veel meer worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:25
Ik ben er al klaar mee, het spel trekt mij helemaal niet. Het voelt ook voor mij niet als Diablo, ik had meer het gevoel dat ik een Aziatische Mmorg aan het spelen was. Ik vond het prettige van Diablo dat het bijna allemaal solo kon en nu heb je world bosses. Terug naar Diablo III of Resurrected dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Jron667 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 10:06:
Ik ben er al klaar mee, het spel trekt mij helemaal niet. Het voelt ook voor mij niet als Diablo, ik had meer het gevoel dat ik een Aziatische Mmorg aan het spelen was. Ik vond het prettige van Diablo dat het bijna allemaal solo kon en nu heb je world bosses. Terug naar Diablo III of Resurrected dan maar.
Vergeet niet dat je maar een klein stukje ziet, op een niveau waar je normaal doorheen rent. De map zit alsnog vol dungeons die solo/party zijn, dus je kan ook alles daarbuiten negeren en er alleen met je knol doorheen op weg naar de volgende.

Maar ieder z'n ding natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:10
Je kan 99% van het spel toch gewoon solo spelen? Mis je alleen 1x per week een potentieel goede drop van een world boss...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op zondag 14 mei 2023 @ 09:49:
Vind het erg jammer dat ik de level 20 niet heb kunnen bereiken (na 5-10 minuten valt m'n laptop uit door oververhitting) - laat staan een kans te hebben gehad op de world boss :P haha

Maargoed, aan de andere kant weet ik uit ervaring dat ik al dat soort cosmetic gedoe toch nauwelijks gebruik ingame. En.... DIV wordt geen instant buy voor mij :-(
Met launch zal het eventjes vervelend zijn omdat je dat mist maar uiteindelijk maakt dat niets uit joh. In de toekomst inspringen aan het begin van een season is ook prima en misschien nog wel leuker omdat de ervaring (als het goed is) alleen maar beter gaat worden.
Tevens kun je in de gaten houden hoe Blizzard het in de praktijk allemaal gaat aanpakken. Je weet maar nooit wat dat Premium/accellerated BP verhaal voor invloed gaat hebben op de game bijvoorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:37
[...]

/edit

[Afbeelding]
Volgens mij waren we stiekem zelfs een seconde of wat te laat 🙈

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Ik herken wel wat je bedoelt. Kwa reward systeem en progression voelt het net iets te gedoseerd allemaal. Steeds een klein stapje verder voor net weer genoeg dopamine reward om je bezig te houden.

Resurrected en de originele D2 vind ik eigenlijk ook niet echt meer speelbaar. Maar de MedianXL mod voor D2 is wel echt een dikke aanrader. Die kan zich met gemak in dezelfde categorie plaatsen als D3. Er is crafting, endgame, ubers, etc. Dus mocht je op zoek zijn naar iets speciaals, MedianXL kan het je bieden:
YouTube: Median XL Sigma Bloodzon Revisited Part 7: Athulua, Duncraig, Toraja

Geluid is echt ruk, maar het is een hele leuke mod met een actieve multiplayer community en een eigen Discord server. Geen gedoe, je kunt hun launcher installeren en die regelt dan alles voor je kwa server settings.

https://www.median-xl.com/

Ze hebben zelfs een armory waar je je characters online kunt bekijken en delen:
https://median-xl.com/char/Hominid (Moet je denk ik wel voor ingelogd zijn.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:26
Ik snap gewoon niet dat Blizzard geen lvl 20 cap op de worldboss gezet heeft.

Deze morgen 10 min voor 9 rap effe ingelogd, poison resist potion gecraft. En naar het event.

Kom je toe lvl 12 , 14 ,16 in een party.
Komt wel goed zeiden ze. Eerste keer ,maar game is (sorc , necro, etc ..) ez...
Ik geef wat tips ivm mechanics ,poison potion ,de tussen de benen aanval na 2de tick,etc...
Ik krijg een party request van een random, voor het geval dat je moet gaan 'repairen'. <= Hmmm confidence growing..... Ik accept.
Ik heb de ashava kill al, dus ik wind me niet op.

Letterlijk ashava's eerst aanval heel die low lvl party gewiped. ROFL. En de 'repair dude' van mijn party ook rip..... <= Is trouwens niet gerevived, dacht allicht dat hij een res ofzo ging krijgen,....
Anyway 3 mins in de fight server crash, deze ging het toch ook zeker niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:55
1Mark schreef op zondag 14 mei 2023 @ 10:16:
[...]

Je kan 99% van het spel toch gewoon solo spelen? Mis je alleen 1x per week een potentieel goede drop van een world boss...
En zelfs die is waarschijnlijk wel solo te doen uiteindelijk (eventueel niet hoogste moeilijkheid maar vorige bèta hebben we dat ook gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen zijn ding. Maar wel gezegd te hebben dat de worldboss in full release eigenlijk gewoon optioneel is he. De rest van de game alles wat komt is eigenlijk gewoon solo te spelen.

Quests, cellars, dungeons, events, nightmare dungeons, helltide etc etc alles is gewoon solo te doen. Behalve de worldboss. En dat is nu waar de focus dit beta weekend op zit door de cosmetic reward maar in de game is het eigenlijk optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Ohmarinus schreef op zondag 14 mei 2023 @ 10:57:
[...]

Ik herken wel wat je bedoelt. Kwa reward systeem en progression voelt het net iets te gedoseerd allemaal. Steeds een klein stapje verder voor net weer genoeg dopamine reward om je bezig te houden.

Resurrected en de originele D2 vind ik eigenlijk ook niet echt meer speelbaar. Maar de MedianXL mod voor D2 is wel echt een dikke aanrader. Die kan zich met gemak in dezelfde categorie plaatsen als D3. Er is crafting, endgame, ubers, etc. Dus mocht je op zoek zijn naar iets speciaals, MedianXL kan het je bieden:
YouTube: Median XL Sigma Bloodzon Revisited Part 7: Athulua, Duncraig, Toraja

Geluid is echt ruk, maar het is een hele leuke mod met een actieve multiplayer community en een eigen Discord server. Geen gedoe, je kunt hun launcher installeren en die regelt dan alles voor je kwa server settings.

https://www.median-xl.com/

Ze hebben zelfs een armory waar je je characters online kunt bekijken en delen:
https://median-xl.com/char/Hominid (Moet je denk ik wel voor ingelogd zijn.)
Ik speel bijna altijd zonder geluid of met geluid bijna uit. Ik slaap niet echt lekker na een avond spelen met geluid aan, dat blijft in mijn hoofd hangen. Leuk, ik ben het aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Jron667 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 11:46:
[...]

Ik speel bijna altijd zonder geluid of met geluid bijna uit. Ik slaap niet echt lekker na een avond spelen met geluid aan, dat blijft in mijn hoofd hangen. Leuk, ik ben het aan het downloaden.
Bij mij is de adrenaline meestal het probleem dat ik slecht slaap😀

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Lekker Ventje schreef op zondag 14 mei 2023 @ 11:48:
[...]

Bij mij is de adrenaline meestal het probleem dat ik slecht slaap😀
Daar heb ik niet zo'n last van, ik stop een uur voordat ik ga slapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Jron667 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 11:46:
[...]

Cool, ik ben benieuwd wat je ervan vind. Het is zeker aan te raden om de keybinds te checken, er zit namelijk een map reveal ingebouwd, omdat het niet om exploration gaat maar vooral om gewoon lekker spelen. Er is genoeg endgame om je geen zorgen te maken over exploration.

De basegame is een soort tutorial, nadat je Hell door bent gegaan zul je zien dat Baal in Hell een uber is en je lvl 125 moet zijn voor je die kunt doen.

Alles draait om charms en tweaken. Dus als je de eerste lvl 105 charms niet kunt halen moet je je resists en je stats allemaal zo hoog mogelijk krijgen. Je kunt jewels craften etc. Er zijn goede guides te vinden in het forum.

Guides:
https://forum.median-xl.com/viewforum.php?f=40

Game guide:
https://docs.median-xl.com/doc/quests/challenges
(vergeet niet dat je de sunstone op tijd moet doen, anders kost het arcane crystals)

Nieuwe cube recipes:
https://docs.median-xl.com/doc/items/cube

Bovenaan de pagina met cube recipes zie je de tabjes 'items' en 'quests', bij items kun je ook alle nieuwe uniques en runewords vinden, bij quests staan ook de rifts en dungeons en hoe je er moet komen.

Erg aan te raden. Ze hebben veel Diablo lore in ere gehouden, zoals Tul Dulra die nu ook terug komt in D4 en Caldeum.

Veel plezier! Ik heb er heel erg veel lol mee gehad sinds 2008 alweer en de mod is altijd goed geupdate om de paar maanden met weer een nieuw seizoen met nieuwe seasonal stats. Inmiddels ben ik er een beetje op uitgekeken, maar om de paar jaar speel ik weer een seizoen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
stomley schreef op zondag 14 mei 2023 @ 11:41:
[...]

En zelfs die is waarschijnlijk wel solo te doen uiteindelijk (eventueel niet hoogste moeilijkheid maar vorige bèta hebben we dat ook gezien).
Is al gedaan zelfs op hardcore
YouTube: They asked me to solo it... AGAIN! (On Veteran, Hardcore mode of cou...

[ Voor 27% gewijzigd door blahenazo op 14-05-2023 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nou dat ging makkelijk, nog 6 minuten over gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
caspervc schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 22:32:
Weet je wat ik jammer vind?

Dat alle enemies met je meescalen qua level. Ik vond het leuke van D2 juist dat je als je even vast zat, een paar acts terug kon en die nog een paar keer kon runnen voor items, om het later te proberen.
Je kunt nu je world tier lager zetten als iets echt niet lukt, of alsnog wat andere dingen doen (altars of lilith,renown farmen door te exploren) bijv als je echt zo vast zit dat je op wt 1 geen monsters kunt verslaan, al lijkt me dat onwaarschijnlijk, ook omdat je early level vaak kan respeccen voor slechts een kleine hoeveelheid goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Jackson6 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:09:
Nou dat ging makkelijk, nog 6 minuten over gehouden.
Ja maar ik snap best dat het heel afhankelijk van de party is, zoals iemand hierboven ook al roept een random part met lv 12 t/m 16 gaat het niet redden (want je bent per definitie al underpowered want Ashava is lv25).

Kortom een lv12-16 vs een full lv20 party met iedereen een goede build en meerdere legendaries is echt een bizar verschil.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:31

The Legend

*Plop*

Gisteravond om 00:00 Ashava geprobeerd, vond het nog niet meevallen. Op 5% was de tijd op, kwamen net te kort. Ben een keer of 4 doodgegaan dus daar valt nog wel wat te winnen. Had 40% poison resist aan stats, maar qua damage stats moet ik me nog inlezen. Zie nu geregeld door de bomen het bos niet meer. Zoveel verschillende soorten damage, waarbij me niet altijd duidelijk is wat ze nu precies doen en welke soort goed is om te hebben in m’n itemstats. Dat maakt het op zich ook wel leuk, je kunt je lol wel op met alle mogelijkheden 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ook gelukt :D
Had eigenlijk al besloten dat ik het niet serieus meer ging proberen, omdat ik sowieso eigenlijk niks geef om cosmetics en ik makkelijk te gestresst raak van dit soort dingen... Had wel al mijn rogue naar lvl 20 gebracht vanmorgen, maar niet echt meer hard gegeared. 0 legendaries, wel alles rares maar veel nog lager level. Wel even wat dingen geupgrade. Maar ik was met iets anders klaar en het was 10 voor 12... toch ingelogd, snel naar de plek gerend, eerst een groep met een lvl 13 en 14 dus weggerend en terug, nu stonden er alleen twee level 19s en de rest 20. Party invite geaccepteerd, snel een poison potion naar binnen gewerkt die ik gelukkig gewoon toevallig geloot had eerder en go.
Ik moet zeggen, dat ging eigenlijk best goed. Ik ben wel een stuk of 5 of 6 keer dood gegaan, maar de hoofdreden daarvoor was dat ik vergeten was om force move aan een knop te binden. Gevolg was dat het lastig was om precies onder Ashava te positioneren (voor ze beide armen naar achter knalt). Verder ook een paar keer doodgegaan omdat het domweg soms lastig is om in te schatten wanneer je weer naar haar kont kunt rennen. Ze staat offscreen en dan op het moment dat je rent blijkt ze net haar grote sweep attack te doen. Bam, weer dood.
Voor de duidelijkheid voor wie het nog moet proberen, je kunt gewoon meteen op respawn drukken want je spawnt in dezelfde area en je kunt gelijk terug naar Ashava rennen. Je hoeft niet te wachten tot iemand jou komt reviven.
We hadden geloof ik iets van 5 minuten over met zeker geen optimale party (zoals gezegd die level 19s, die zullen ook niet super gegeared zijn geweest, en zag ook een summon necro). Wel op tier 1.
En twee legendaries gekregen er van :) Waar ik niks aan heb want ik zal de game niet meer verder spelen nu _O-
Wel jammer inderdaad dat er niet iets is om te tonen hoeveel je bijgedragen hebt. Ik denk dat ik het vrij goed deed, maar je weet het eigenlijk gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
The Legend schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:21:
Gisteravond om 00:00 Ashava geprobeerd, vond het nog niet meevallen. Op 5% was de tijd op, kwamen net te kort. Ben een keer of 4 doodgegaan dus daar valt nog wel wat te winnen. Had 40% poison resist aan stats, maar qua damage stats moet ik me nog inlezen. Zie nu geregeld door de bomen het bos niet meer. Zoveel verschillende soorten damage, waarbij me niet altijd duidelijk is wat ze nu precies doen en welke soort goed is om te hebben in m’n itemstats. Dat maakt het op zich ook wel leuk, je kunt je lol wel op met alle mogelijkheden 8)7
Meteen een protip voor IEDEREEN:

Als je goed je items wil comparen (oude met nieuwe), hover over een nieuw item en druk shift in, dan zie je je huidige item naast het nieuw gedropte item. En dan de echte protip: Zet in je settings de uitgebreide informatie aan voor het comparen, dan zie je niet alleen of defense toeneemt, maar worden alle stats op beide items met elkaar vergeleken en geeft het ook weer welke stats je verliest bij een wissel.

Vond dit net pas uit toen ik besloot te stoppen en de settings eens bekeek, maar daarna nog even snel gespeeld en het helpt echt onwijs om snel te kunnen beoordelen of iets je dmg beter maakt.

Verder kan het lonen om niet alleen naar de damage in je char sheet te kijken, maar ook even het item te equippen en dan over je skills te hoveren om te kijken of het item je dmg per skill increased. Soms gaat in je char sheet je dmg met 2 punten omlaag, maar gaat de skill dmg wel met 100 of 200 omhoog, afhankelijk van de stats van je item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 11:45
Ohmarinus schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:27:
[...]

Als je goed je items wil comparen (oude met nieuwe), hover over een nieuw item en druk shift in, dan zie je je huidige item naast het nieuw gedropte item. En dan de echte protip: Zet in je settings de uitgebreide informatie aan voor het comparen, dan zie je niet alleen of defense toeneemt, maar worden alle stats op beide items met elkaar vergeleken en geeft het ook weer welke stats je verliest bij een wissel.

Vond dit net pas uit toen ik besloot te stoppen en de settings eens bekeek, maar daarna nog even snel gespeeld en het helpt echt onwijs om snel te kunnen beoordelen of iets je dmg beter maakt.

Verder kan het lonen om niet alleen naar de damage in je char sheet te kijken, maar ook even het item te equippen en dan over je skills te hoveren om te kijken of het item je dmg per skill increased. Soms gaat in je char sheet je dmg met 2 punten omlaag, maar gaat de skill dmg wel met 100 of 200 omhoog, afhankelijk van de stats van je item.
Handig! Ik ga zo even kijken of dat op de PS5 ook een werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Hier ook gelukt! Vanmorgen eerst 22km hardgelopen om mezelf op te pompen voor die world boss (extra motivatie om op tijd terug te zijn ervoor :P). Na 3 keer proberen met veel moeite, met beste poging zo'n 3% over, tot zojuist met nog ruim 5 minuten over met een party van alleen 20's. Wat een wereld van verschil.

De consensus van het spel gaat wel zijn, denk ik, "either you love it or hate it". Lees veel reacties als "MaAr HeT Is Geen DiAblo 2 of 3" Ja , dat klopt. Het is Diablo 4 :P. Hoop geklaag over droprates, gaat te langzaam etc. Andere vinden het weer te snel gaan... Class x deugt niet... Kortom, ze gaan nooit iedereen tevreden kunnen stellen. Sommige klagen ook gewoon om het klagen, wat een beetje de trend lijkt van tegenwoordig.

Ze luisteren goed naar de community vind ik, hoop alleen niet dat ze iets te goed luisteren waardoor het spel straks daadwerlijk niet meer leuk is.

Ik ben van mening dat ze een goed resultaat hebben neer kunnen zetten en kan niet wachten op de release :D. Nog maar even verder met season 4 in diablo 2r. Laatste seizoen van Diablo 3 is voor mij wel klaar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:31

The Legend

*Plop*

Ohmarinus schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:27:
[...]

Op de PS5 kun je met de driehoek gear vergelijken met wat je nu aan hebt. Zal nog eens kijken of die uitgebreide info ook beschikbaar is.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Krijg je naarmate je leveled ook meer legendaries etc?

Ik kreeg nu dus ineens heel veel rare en soms legendaries, voordat ik level 20 was kreeg ik alleen maar magic items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 22:10
Jron667 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 11:54:
[...]

Daar heb ik niet zo'n last van, ik stop een uur voordat ik ga slapen.
Ik eindig altijd met wel een uur aan saaie dingen: craften, stash opruimen en straks de altars waarschijnlijk 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 19:21

Nemesizz

Untouchable

Gisteren maar 2 pogingen gedaan op de world boss... en stom dat ik was vergeten World Tier op 1 te zetten... 8)7 Maarja, te weinig tijd om terug te gaan dus maar geprobeerd, wat uiteraard een fiasco werd. Te weinig personen, waarvan ook nog eens 2 lvl 13 waren, dus in 15 minuten amper een kwart van de health eraf.

Dus om 3 uur s' nachts weer geprobeerd (yeah I know...), World Tier 1, maar te weinig personen, en te veel necromancers (mijzelf included...), waardoor je meteen heel veel dps mist omdat minions allemaal in 1 klap dood zijn. Helaas nét niet kunnen halen, denk een minuutje extra had het wel gelukt.

Kijken of het vandaag lukt, weet niet hoeveel kansen ik nog heb (en zijn ook beetje rotte tijdstippen om in de gaten te houden).

Achja, als het niet lukt, jammer dan. Ondertussen maar proberen wat beter gear te krijgen, vorige beta zat je zo vol legendary items, maar nu heb ik grotendeels alleen grijs/blauw gear drops, en dan vaak met useless stats.
De 'gokautomaat' ook weinig geluk op gehad nog (in de stad waar je met van die coins kan gokken voor gear).

Nog steeds niet helemaal convinced om de game aan te schaffen. Is aan de ene kant wel leuk...maar twijfel nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
De drop rate in deze slam , zou launch (of toch dichtbij) zijn. Vorige tests regende het legendaries.

Nu pastte ik echt mijn build aan de drops. Effe proberen en zien.
De -nu nog ?- lage respec helpt natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DhrLuke
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 06-07 20:55
Lekker, 22km in de benen en dan hakken! Klasse. Ik kan me helemaal vinden in je comment, de nieuwe trend is klagen om te klagen.

Ik heb zin in D4!
Diversity schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:38:
Hier ook gelukt! Vanmorgen eerst 22km hardgelopen om mezelf op te pompen voor die world boss (extra motivatie om op tijd terug te zijn ervoor :P). Na 3 keer proberen met veel moeite, met beste poging zo'n 3% over, tot zojuist met nog ruim 5 minuten over met een party van alleen 20's. Wat een wereld van verschil.

De consensus van het spel gaat wel zijn, denk ik, "either you love it or hate it". Lees veel reacties als "MaAr HeT Is Geen DiAblo 2 of 3" Ja , dat klopt. Het is Diablo 4 :P. Hoop geklaag over droprates, gaat te langzaam etc. Andere vinden het weer te snel gaan... Class x deugt niet... Kortom, ze gaan nooit iedereen tevreden kunnen stellen. Sommige klagen ook gewoon om het klagen, wat een beetje de trend lijkt van tegenwoordig.

Ze luisteren goed naar de community vind ik, hoop alleen niet dat ze iets te goed luisteren waardoor het spel straks daadwerlijk niet meer leuk is.

Ik ben van mening dat ze een goed resultaat hebben neer kunnen zetten en kan niet wachten op de release :D. Nog maar even verder met season 4 in diablo 2r. Laatste seizoen van Diablo 3 is voor mij wel klaar :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blahenazo
DhrLuke schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:56:
Lekker, 22km in de benen en dan hakken! Klasse. Ik kan me helemaal vinden in je comment, de nieuwe trend is klagen om te klagen.

Ik heb zin in D4!

[...]
Eens, de casual ik heeft heel veel zin in d4. Gigantische overspecced min/max builds kijk ik wel op youtube. Ik ga gewoon avondjes vullen met de online vrienden. En als het te moeilijk is zet ik het een niveautje lager. Ik zal er mijn slaap niet om laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
eehbiertje schreef op zondag 14 mei 2023 @ 09:39:
Nu kwam ik op lager lvl die special / rare characters tegen.. (bij stad rechtsbovenin en dan links aanhouden de bergen in zit 1)

Hier was de kist met een slot omgeven. Lvl 20 enemy.. Kon hem bijna killen op lvl 12 ofzo.. Helaas na 3x proberen toch dood gegaan.. Dus op lvl 20 weer geprobeerd

Kon de kist hierna gewoon openen wel een ander uiterlijk.. Maargoed heb de keys dus weer gekocht voor mijn obols.. Nu vraag ik me echt af waar dezen voor zijn 🤔 (aangezien ik op low level bij die rare enemy wel ene melding kreeg over een key van die kist)

Krijgt hier volgens mij wel een unique / apart items (gele blade drop)
Die keys zijn voor de silenced chest die her en der staan. Heb er echter nog niets fatsoenlijks uit gehaald. Heb sowieso nog niet eens een legendary gezien dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Lekker Ventje schreef op zondag 14 mei 2023 @ 13:06:
[...]

Die keys zijn voor de silenced chest die her en der staan. Heb er echter nog niets fatsoenlijks uit gehaald. Heb sowieso nog niet eens een legendary gezien dit weekend.
Nee hier net zo hoor.. Dacht dat het misschien kwam ivm de problemen met mijn game.. Loots die echt moeten laden als ze droppen zeg maar.. Ziet wat uit kist schieten dan duurt het paar sec en dan zie je pas wat het is 😅

Qua legendary had ik vorige bèta tot lvl 20 op de druid al full leg gear (en meer obols / special events naar mijn mening)

Nouja 3 uur weer vrij dan mooi nog even verder en kijken of ik de bos kan doen.. De t1 difficulty is wel een mooi idee daarvoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
DhrLuke schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:56:

Ik heb zin in D4!

[...]
Volgens mij mis je het punt van de reactie, er wordt gezegd dat *sommigen* klagen om het klagen :)

En wat is er mis met je mening geven? Een negatieve mening is net zoveel waard als een positieve. Een gewenste mening geven is pas waardeloos ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij op viel bij deze beta net zoals bij de vorige beta is dat je aan het begin denkt: vind ik dit soort games nog wel leuk… Om vervolgens na een aantal uren weer vol in de game te zitten. 8)
Bij jullie ook het geval of is het een instant klik iedere beta?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Ik wéét dat ik dit type game leuk vind, maar de meeste kan ik gewoon niet de uren in stoppen die ze nodig hebben om progressie te maken. Daarom staat de ‘simpele’ gameplay van Diablo 4 tov bijvoorbeeld Path of Exile mij aan. Je hóeft niet elke post op Discord te lezen of elke changelog uit te pluizen om het te kunnen spelen. Dat kon ik 10 jaar terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Dit soort games is eigenlijk het enige wat ik nog echt fanatiek speel. CoD is leuk voor even maar ik keer toch telkens weer snel terug naar de arpg waarbij ik uiteindelijk toch weer bij Diablo uitkom, zowel D2R als D3.

De hotfix voor de necro heeft geholpen, al gaan de skellies in defender stand bij bossfights nog steeds snel neer. Zag op Facebook iemand klagen dat ie bij bossfights te weinig corpses had om te regenereren en ik had net hetzelfde. Met decompose komen er in bossfights nauwelijks corpses vrij als je de boss onderhanden neemt. Doe ik het bij de minions van de boss dan weer wel. Ik hou het voorlopig wel op de rogue en barbarian.

Buiten dit gevalletje bij de necro ben ik positief, geen lag meer, alles loopt soepel in elkaar over. Vanavond wordt het derde weekend dat er weer een D4 loze periode voor de boeg is. Alsof je een kind vijf keer aan een zuurstok laat likken en dan de zuurstok afpakt😀 Vanaf 2 juni eindelijk andere gebieden verkennen, heb bewust het verhaal niet gedaan omdat ik het anders al beu ben voordat de release is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Bij de D3 beta heb ik de Skeleton King wel 100 keer neergelegd voordat de game uitkwam. Was wel wennen, toen ik vervolgens de dialogen weer moest lezen :+ Om in Act 2 com-pleet vast te hangen omdat er geen bal van de balance klopte.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poooh wat ziek! Als ik dat vergelijk met mijn groepen 😂

Had van laatste weekend wel gezien maar niet verwacht dat hem dit weekend ook zou lukken xD Maar zo zie je maar echt gewoon hoe belangrijk mechanics weten is :p

Ik vond de World boss echt gewoon vet. Las toch veel negatieve reacties maar juist dat je ziet dat een Guy die de mechanics goed kent en wel wat items minmaxed heeft voor zover mogelijk in beta het solo kan doen vind ik echt dik.

Voelde voor mij ook gewoon als een lost ark guardian raid boss. En die vond ik eerst ook erg cool.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Ricmaniac schreef op zondag 14 mei 2023 @ 14:38:
[...]

Poooh wat ziek! Als ik dat vergelijk met mijn groepen 😂

Had van laatste weekend wel gezien maar niet verwacht dat hem dit weekend ook zou lukken xD Maar zo zie je maar echt gewoon hoe belangrijk mechanics weten is :p

Ik vond de World boss echt gewoon vet. Las toch veel negatieve reacties maar juist dat je ziet dat een Guy die de mechanics goed kent en wel wat items minmaxed heeft voor zover mogelijk in beta het solo kan doen vind ik echt dik.

Voelde voor mij ook gewoon als een lost ark guardian raid boss. En die vond ik eerst ook erg cool.
Voor mij is het zo dat het een leuke extra is. Straks ingame zal het makkelijker worden om ashava te farmen en zelfs te solo' en indien nodig, maar tis een leuke manier om mensen bij elkaar te brengen. hopelijk komen er ook wat high level uitdagende gevechten in deze trant, zolang er maar geen verplichting is voor gear of om te craften (al zorgt ashava er wel voor dat je sockets kunt plaatsen, want 1 van de mats daarvoor dropt van Ashava)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Nog eventjes Sorcerer geprobeerd en die speelt ook zo lekker, dit keer frost. Nu weet ik het nog niet of ik Sorcerer of Rogue ga met launch en dan de ander voor season 1. :P
Tevens vind ik PS5 en PC allebei z'n voordeel hebben en wissel het liefst af. Ziet er heel lekker uit op een grote OLED in 4K HDR op de PS5. Balen dat iedere versie los verkocht wordt.

Zo een zin in launch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:15

Mauz1978

Console War Veteran

The Legend schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:38:
[...]

Op de PS5 kun je met de driehoek gear vergelijken met wat je nu aan hebt. Zal nog eens kijken of die uitgebreide info ook beschikbaar is.
Ja die is ook beschikbaar in de extra setting. Die hoor je gewoon aan te zetten, dan weet je meteen of jouw drop echt goed was, of niet ;).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Ondanks dat ik nog niet echt groot fan ben van de level scaling ga ik deze bij release wel halen.Het voordeel van dit systeem is wel dat je eigenlijk in begin al je best moet doen om je zaken op orde te hebben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 16:55

Dhrax

Prog Lord

Inmiddels level 20 aangetikt en straks om 18:00 die world boss maar eens proberen.
Heerlijke game tot noch toe, prachtige werelden en de sfeer is lekker grauw en grimmig.

Zit nu te twijfelen om het premium pack maar aan te schaffen zodat ik er 4 dagen eerder in kan duiken XD Ik had weinig hype maar dat is nu wel anders. Ik kan niet wachten op de full release.

Edit: World boss down

[ Voor 4% gewijzigd door Dhrax op 14-05-2023 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Nu online

VP.

Ik heb Ashava gekilled toen ik level 19 was. Kort daarna mezelf naar level 20 gebracht. Hoe groot is de kans dat ik de reward krijg? De aankondiging van Blizzard is op meerdere manieren te interpreteren 😅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LOonyH4wFkiZjSoDQkaf_2_O-04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/akjede77G8fgZJlDq9whcMKN.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vraag me dus af of je level 20 moet zijn op het moment van killen, of level 20 aan het eind van de beta.

Edit: blijkbaar niet.. crap.

https://eu.forums.blizzar...ashava-before-lvl-20/2707

[ Voor 61% gewijzigd door VP. op 14-05-2023 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

VP. schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:50:
Ik heb Ashava gekilled toen ik level 19 was. Kort daarna mezelf naar level 20 gebracht. Hoe groot is de kans dat ik de reward krijg? De aankondiging van Blizzard is op meerdere manieren te interpreteren 😅

[Afbeelding]

Ik vraag me dus af of je level 20 moet zijn op het moment van killen, of level 20 aan het eind van de beta.

Edit: blijkbaar niet.. crap.

https://eu.forums.blizzar...ashava-before-lvl-20/2707
Je kunt het bij de achievements wel zien of je deze hebt behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Dhrax schreef op zondag 14 mei 2023 @ 19:06:
[...]

Je kunt het bij de achievements wel zien of je deze hebt behaald.

Edit: spuit 11 ^^

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ohmarinus
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 13:27:
Wat mij op viel bij deze beta net zoals bij de vorige beta is dat je aan het begin denkt: vind ik dit soort games nog wel leuk… Om vervolgens na een aantal uren weer vol in de game te zitten. 8)
Bij jullie ook het geval of is het een instant klik iedere beta?
Bij D3 was het wel vrij direct een fijne klik, bij D4 ben ik een stuk kritischer merk ik. Waarschijnlijk ook omdat ik mezelf heb voorgenomen minder tijd achter de computer door te willen brengen, en D4 gaat zo te zien wel een timesink worden. En dan ook nog elke drie maanden een reset als je de laatste content wil spelen. Ik weet niet of ik nog op zo'n hoog tempo wil spelen maar ik vind het niet leuk om de new season content nog niet te kunnen gebruiken.

Bij D3 is zo'n nieuw seizoen niet zo denderend, maar bij D4 is de wereld zo groot... Ik wil dan echt alles doen. Bij D3 rush ik gewoon meteen, to hell met die storyline. En dan lekker farmen en upgraden. Lekker simpel. D4 wordt wel echt een game die veel mensen gaan spelen als completionist.

Edit:
Vergat ik helemaal te delen dat Ashava dit keer vrij snel neer ging, fijn team had ik dit keer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tI01nTZPZRhGhitL_LfBAa6rrCA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KPb23PGeXE1xv2kl7QixMn3H.png?f=fotoalbum_large

Verder heb ik nu al vrijwel de hele map doorkruist en is alles zichtbaar op drie vlekjes na. Twee strongholds geliberate, en die lvl 30 stronghold, daar zoek ik nog mensen voor die het samen willen doen.

[ Voor 37% gewijzigd door Ohmarinus op 14-05-2023 19:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53
Zo, 4 uurtjes barb erop. gister wt2 Asha fail, maar vanochtend snel even wel gelukt. Pugs sucken wel dus ga graag de got clan joinen. Vaste spawntijden vind ik zelf overigens echt waardeloos. Ik wil zelf bepalen wanneer ik speel. Zijn genoeg andere manieren hoe je content en rewards kan limiteren. Maar dat is nou eenmaal wat het is.

So far, al met al verder goeie ervaring. Geen queue, soepele gameplay en verbeteringen tov vorige versie. Balancing ook best aardig, heeft nog wel finetuning nodig maar zal toch nooit perfect zijn. Barb speelde lekker weg, merkte wel de 10% reduction buff. Alleen wt2 gespeeld en dat ging prima. Ga ik ook bij release doen.

Één dungeon was wel stuk. Waren maar drie van de vier constructs. Las dat er meer waren met dit probleem. Ws een bijproduct van de backtracking fix dat overigens voor mijn gevoel idd minder voor kwam.

Kan pas 7 juni los dus hoef niet te twijfelen over upgrade. Nu Zelda in de switch stoppen voor tot die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Zo, als afsluiter nog die lvl 30 stronghold gedaan met 2 mensen van de clan. Was leuk. Draait goed, ziet er goed uit, laat maar komen dan binnen 3 weekjes. *O* *O* *O* :)B :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
SideShow schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:07:
Zo, als afsluiter nog die lvl 30 stronghold gedaan met 2 mensen van de clan. Was leuk. Draait goed, ziet er goed uit, laat maar komen dan binnen 3 weekjes. *O* *O* *O* :)B :)F
Awhhh crap, helemaal gemist. Ik was nog op zoek naar mensen om het mee te doen! Misschien solo ik hem nog wel effe snel.
Galen2850 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 19:55:
Zo, 4 uurtjes barb erop. gister wt2 Asha fail, maar vanochtend snel even wel gelukt. Pugs sucken wel dus ga graag de got clan joinen. Vaste spawntijden vind ik zelf overigens echt waardeloos. Ik wil zelf bepalen wanneer ik speel. Zijn genoeg andere manieren hoe je content en rewards kan limiteren. Maar dat is nou eenmaal wat het is.
Die timers geven mij een sterke Guild Wars 2 vibe, en kwa timed bosses is dat ook een van de redenen waarom ik GW2 niet meer speel. Ik ben er nog niet over uit of ik de game ga kopen of niet. Er zit ook heel veel moois in.

De cinematics zijn sowieso heel chill. Ik denk dat de beta voor mij misschien wel genoeg was, dan is het als een film kijken in plaats van een serie :D

[ Voor 50% gewijzigd door Ohmarinus op 14-05-2023 20:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 10:30
Dus Ashava spawned niet meer om 21:00?
Ik dacht misschien gaat de server slam nog een kwartiertje langer door haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
So_Surreal schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:31:
Beetje jammer idd, uiteindelijk 1 poging gehad en gefaald.. misschien omdat de difficulty nog hoog stond ;(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
Het is gelukt om de stronghold Kor Dragan (30+ / Worldtier II) solo te veroveren. Ik begon als lightning sorcerer, maar boss damage was nogal zwak. Na een re-spec en re-farm voor de Fire mage lukte het wel makkelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DAlFQskv924qkD_0DenyhdkkRcc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ALkvaEqDUU0gVl5jTvo6cQ2b.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Na de laatste Beta was ik overtuigd: 100% zeker een sorc.

Nu dus met een fire sorc gestart, en dat ging wel echt goed. Net wat minder lekker dan die chain lightning build die generfed is.

Dus toch maar even terug naar de Rogue om dat te proberen, ik merkte dat het nu anders aanvoelde, wat sterker dan de vorige keer. En dat zonder enige legendaries nog.

Zit nu zwaar te twijfelen om toch een Rogue als eerste te pakken. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:22:
Nog eventjes Sorcerer geprobeerd en die speelt ook zo lekker, dit keer frost. Nu weet ik het nog niet of ik Sorcerer of Rogue ga met launch en dan de ander voor season 1. :P
Tevens vind ik PS5 en PC allebei z'n voordeel hebben en wissel het liefst af. Ziet er heel lekker uit op een grote OLED in 4K HDR op de PS5. Balen dat iedere versie los verkocht wordt.

Zo een zin in launch!
Sorcerer speelt idd geweldig.

Even zat me dat levelen van vijanden niet lekker maar dat is wat het is.Ik kijk er ook naar uit. ;) [PS5 versie]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zondag 14 mei 2023 @ 21:02:

Nu dus met een fire sorc gestart, en dat ging wel echt goed. Net wat minder lekker dan die chain lightning build die generfed is.

Dus toch maar even terug naar de Rogue om dat te proberen, ik merkte dat het nu anders aanvoelde, wat sterker dan de vorige keer. En dat zonder enige legendaries nog.

Haha nou ik heb dat dus ook maar dan met Druid. twijfel nu weer heel erg Druid of Rogue als eerst. terwijl ik 100% zeker was van Druid. maar door deze beta weer gaan twijfelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Jeetje balen
Ik dacht vanavond nog te kunnen gamen. Is het alweer afgelopen:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:25
Angeloonie schreef op zondag 14 mei 2023 @ 21:02:

Ik blijf toch bij sorcerer denk ik. Blijft enorm soepel spelen ook al voelde Rogue inderdaad sterker op single target.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Ik neem aan dat de beta verwijderd kan worden? De laatste keer ik hem ook verwijderd en kon ik hem opnieuw downloaden.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:26
Beetje jammer dit, geen Ashava kill en ik dacht dat beta tot maandag liep :S
Lekker duidelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Enigmus schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:58:
Het is gelukt om de stronghold Kor Dragan (30+ / Worldtier II) solo te veroveren. Ik begon als lightning sorcerer, maar boss damage was nogal zwak. Na een re-spec en re-farm voor de Fire mage lukte het wel makkelijk.
[Afbeelding]
ahh nice die heb ik ook nog net met 2 man gelopen.. van de GOT clan... (waren al 2 zag ik dus weet niet of het de juiste was :P )

van de week maar eens verdiepen in het hele overpower en lucky hit gebeuren en alles.. snap daar de ballen van om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
So_Surreal schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:31:
Het is nu 21:22 en ik ben wel nog gewoon ingame. Kan alleen niet meer teleporten, ik wou dat ik in de stad was en niet in zo'n dungeon die nu leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Ohmarinus schreef op zondag 14 mei 2023 @ 21:22:
[...]

Het is nu 21:22 en ik ben wel nog gewoon ingame. Kan alleen niet meer teleporten, ik wou dat ik in de stad was en niet in zo'n dungeon die nu leeg is.
servers zijn offline als je uitlogt kom je er niet meer in :9
dacht ga even uitgame en er weer in om zodoende in de stad te komen.. maar toen was het over met de pret
Pagina: 1 ... 33 ... 213 Laatste