Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Zow, lvl 20, nu wachten op het baasje.

Gespeeld met sorc, barb wordt mn main op launch. Jemig wat is dat saai zo die wizard classes :P Zip zip salabim, vanaop een afstandje. :| Geef mij maar het echte hack 'n slash werk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:14
Hier blijft het ook meevallen, voorbeeld na enkele uren spelen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8wA0xT3.png

Echt een stuk minder verbruik dan bij de early access voor pre order beta.

Systeem:

5800X3D
32GB DDR4 3600MT/s
6900XT

Settings 1440P
Alles op zijn hoogst, high res texture pack installed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
Main quests uitgespeeld, heel erg gerushed, nu lvl 14, woeps want is nu de makkelijkste weg naar 20? Side quests en dungeons?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Het geluid is echt enorm goed, je voelt de impact van elke mep/effect en dat maakt de combat erg vet. Ik ga hem sowieso kopen. Rogue tot lvl 20 gebracht, ik twijfel nog welke class ik mee ga beginnen.

Game tip voor voor de tijd tot release: Chronicon is ook een erg vette arpg.

[ Voor 16% gewijzigd door DeepSeven op 13-05-2023 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:50
Ryatzu schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 15:30:
Main quests uitgespeeld, heel erg gerushed, nu lvl 14, woeps want is nu de makkelijkste weg naar 20? Side quests en dungeons?
Paar dungeons farmen en je bent er snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:47
Dennism schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 09:45:
[...]

Vereist de game dan 466.x normaal worden bepaalde driver versie's aangeraden, maar zijn ze niet vereist.
Echter is de 870M een GPU van bijna 10 jaar oud, en qua prestaties vergelijkbaar met een midrange desktop kaart uit 2012 (tussen de 660 670 in uit mijn hoofd), je zit daarmee wel echt op het minimale van het minimale dat vereist wordt, mits je laptop cpu beter is dan de 2500K, wat ook nog wel eens een uitdaging kan zijn voor laptop cpu's uit die tijd. Zelfs wanneer het draait vraag ik me dan af of je de ervaring krijgt die je wil krijgen bij een game release als deze.

https://us.battle.net/support/en/article/251518
Wel, had ergens naar de minimale systeemeisen gekeken, en dat leek nog net te lukken. Dus wilde tijdens de Slam even ervaren hoe e.e.a. draaide :)
Maar, dat lukt dus duidelijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
psychodude schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 15:34:
[...]

Paar dungeons farmen en je bent er snel.
Dit inderdaad, echter vergeet ook de renown niet als je sterk voor de dag wil komen bij de worldboss, is toch ook weer 2 skill points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:37
DeepSeven schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 15:34:
Het geluid is echt enorm goed, je voelt de impact van elke mep/effect en dat maakt de combat erg vet. Ik ga hem sowieso kopen. Rogue tot lvl 20 gebracht, ik twijfel nog welke class ik mee ga beginnen.

Game tip voor voor de tijd tot release: Chronicon is ook een erg vette arpg.
Ja inderdaad, dat viel mij ook op. hebben ze echt aandacht aan besteed. het klinkt ook super helder en gedetailleerd allemaal.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1QoD_Xolg5njnI-P7R7EUwZDYU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AC8QxAepcwXgCOKiIaJUXAPV.jpg?f=fotoalbum_large

Heel blij met deze upgrade *O*

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Op 20 niet veel bijzonders zien dropen maar zie het niet zitten om uren te grinden ter voorbereiding voor de world boss. Hopelijk is dat niet nodig. Op goed geluk dan maar. 8)
Lekker hoor! 0 legs hier. :P
Poison Rogue hier dit keer.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2023 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

Over ps5 vs pc.. ik denk dat bij lage levels, wat we nu allemaal spelen het geen verschil maakt. Toch ben ik bang dat bij hogere levels het toetsenbord de voorkeur geeft.

Bij d3 moest je soms razendsnel buttonbashen met linker en rechter muisknop plus toets “1,2,3 en 4”. Ik denk dat dat op de ps5 toch lastiger wordt.

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1QiXlrGpdLxwXiyvx1YXFsyxRhQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4pSQWpONNOucSsg7dXh2iEfu.png?f=fotoalbum_large

waarom zien we dit?? daar kunnen we toch niet komen?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46
Nog een admin van de clan in D4 die mij wil accepteren? Ik zag dat er wel nieuwe leden bij waren gekomen na mijn application, maar dat ik zelf nog niet was toegelaten :P

PS, de eerste leg die ik vond (gloves voor sorc) waren helaas niet voor mijn dmg type...

En een spoiler voor de quest waar je 'Feodor' moet vinden, maar ik vond de verwijzing naar Hellraiser zo vet:
spoiler: klik hier voor de foto
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YaUawYruaghzuW9tv0urOC_2Djw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2ThMZ98oyqrsXes39qDSY8MN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door Ohmarinus op 13-05-2023 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 02:46
Visgek82 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 06:08:
[...]

Gear niet krijgen? Je kunt niet eens gear krijgen via de battlepass. Alleen transmogs. En veel transmogs die gewoon ingame droppen zien er beter uit dan wat je op de battlepass krijgt.
Goed om te weten, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:12

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vorige keer zonder probleem kunnen spelen en nu moet ik ineens m'n gpu drivers updaten :?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Mad-Matt schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:07:
Vorige keer zonder probleem kunnen spelen en nu moet ik ineens m'n gpu drivers updaten :?
Ik vermoed dat Nvidia iets geoptimaliseerd heeft ofzo of een kritieke bug enkel vanaf die driver gefixed heeft ofzo, want sommigen met Nvidia kaarten lijken inderdaad te moeten upgraden. Met AMD kaarten niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Drivers geupdate, ging gelukkig vrij vlot.

Maar nu loopt de game steeds vast, zodra ik een nieuwe character aan maak dan gebeurd er niets. net of hij blijft hangen, maar de muziek speelt gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nou over 30 minuten gaan we world boss killen ^^
er staan hier al 9 man te wachten ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

na wat crashes werkt het eindelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:31:
nou over 30 minuten gaan we world boss killen ^^
er staan hier al 9 man te wachten ^^
Hehe, hier ook. Wachten tot de spawn :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
psychodude schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:36:
[...]

Hehe, hier ook. Wachten tot de spawn :p.
ons team is met
sorc
2x rogue
necro

verder zie ik staan:
2x barb
rogue
2x sorc

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 13-05-2023 17:42 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hoe exit je een dungeon ook alweer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mad-Matt schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:47:
toetsenbord: E

en daar staat leave dungeon

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Mad-Matt schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:47:
Op de map op de ingang klikken :)

Ik sta klaar voor Ashava, ben benieuwd.

[ Voor 10% gewijzigd door Visgek82 op 13-05-2023 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Moet je persee 20 zijn voor die boss? Ik ben nu 12 maar met zo'n groep lukt dat toch wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Jackson6 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:49:
Moet je persee 20 zijn voor die boss? Ik ben nu 12 maar met zo'n groep lukt dat toch wel?
Ik denk wel dat je mss mee kan doen maar je zult dan niet de cosmetic krijgen, me dunkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
vergeet niet een poison resistance te craften :) (Elixir)

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 13-05-2023 17:55 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
Visgek82 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:49:
[...]

Ik denk wel dat je mss mee kan doen maar je zult dan niet de cosmetic krijgen, me dunkt.
Krijgt de cosmetic inderdaad niet. Daarnaast zullen de andere spelers ook liever een level 20 in de plaats van een level 12 daar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Aha nou dan pak ik de volgende wel haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
Zo, boss down :). Doelen voor beta unlocked, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:16
psychodude schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 18:12:
Hier ook. Pittig baasje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
oh, hier ashava niet down gekregen. op de helft gekomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boss was niet te doen we zijn maar tot de helft gekomen. Ga niet het weekend grinden hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
net niet gehaald, ongeveer 5-8% hp over ;w
hij vluchtte, de watje

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
psychodude schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 18:12:
Netjes, ik kwam met een ploegje tot een derde :| Wel dik gevecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Helaas, wij kwamen met Ashava tot 15% ongeveer...
Wie is hier nou de admin van GOT in D4?? Mag ik erbij :D

Nu weer grinden om betere gear te vinden want ik moet en zal Ashava verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:16
hier ook niet
mensen kwamen er ook aan zonder enige 'voorbereiding'
niets van gear gelevelled , zonder poison elixier
en blijven keer op keer in the mechanics staan , van 2de of 3de , als ze haar klauwen achteruit smijt , rip 5 / 6 man

en tis nochtans duidelijk na een paar keer , dual circle attack en dan massieve attack naar achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
zijn er meer mensen met extreme rubberbanding..

continu freezes of items die niet laden als ze droppen..
mega irriterend (ja i know beta) maar elke x als er ook maar iets van een groepje naar je toe komt bevriest het server gedeelte weer (lijkt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

blahenazo schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 18:18:
hier ook niet
mensen kwamen er ook aan zonder enige 'voorbereiding'
niets van gear gelevelled , zonder poison elixier
en blijven keer op keer in the mechanics staan , van 2de of 3de , als ze haar klauwen achteruit smijt , rip 5 / 6 man

en tis nochtans duidelijk na een paar keer , dual circle attack en dan massieve attack naar achter.
Niet zo vreemd toch met een boss die een reward geeft die je enkel deze beta kunt krijgen? Dan krijg je dit soort situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:55
Hier Ashava wel down op T1 gelukkig. De tuning met de reward en het feit dat je randoms nodig hebt vind ik geen geweldige combi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
Bazziek schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 18:59:
Hier Ashava wel down op T1 gelukkig. De tuning met de reward en het feit dat je randoms nodig hebt vind ik geen geweldige combi.
Ik denk dat ze voor het event beter gewoon de level cap weer op 25 hadden kunnen zetten. Had mensen iets meer het voordeel gegeven om toegang te hebben tot meer skills en betere gear, om Ashava op die manier makkelijker down te krijgen. Of als alternatief, bijvoorbeeld in plaats van eens per 3 uur, gewoon eens per uur of zelfs eens per 30 minuten te laten spawnen. Zodat mensen veel meer kansen hebben om Ashava te downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Is er een AoE skill voor de necromancer? Ik heb ontzettende moeite met meerdere mobs tegelijk omdat mijn skeletons zo snel gaan liggen. Ik gebruik blight maar zolang de mobs blijven bewegen haalt dat weinig uit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
Ik was ook niet 'stacked' maar net voor naar ashava te gaan toch al mijn gear rap enchanced en wat gems gestoken , poision elixir . Heb wat inspect en er was maar 1 met een hoop legs , en verder nog maar 1 of 2 legs, ... anders anders levelling gear van lvl 4, 6 , 8 op lvl 20 , dat is toch magertjes. en ja ook een lvl 12 en lvl 8 chars.

Ook weinig rogues , sorcs ,
VEEL druids en barbs, ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 19:21

Nemesizz

Untouchable

Gisteren ook even bezig geweest (1,5 uur na begin beta pas), maar zag toen al lvl 20 lui rondlopen.
Nu was ik ook wat tijd kwijt met settings (gebrek daaraan...bepaalde dingen waren verdwenen tov de vorige beta), maar dan nog... tot een uur of 3 's nachts bezig geweest maar 'slechts' lvl 15 gehaald ofzo.

Nu zit ik ook niet te rushen en deze keer minder sidequests maar...

Kreeg dus ook de melding van GPU drivers, gewoon nog een keer op 'play' klikken en startte die wel, maar grafisch was het allemaal een stuk minder dan de vorige keer (duidelijk de low-res textures op bepaalde dingen), kon ook niks instellen qua settings waarschijnlijk omdat ik de drivers nog niet geupdate had. Had er ook geen zin in, dus maar gewoon bezig gegaan.

RAM gebruik is wat lager, maar nog steeds 10GB, VRAM is net als de vorige keer alles volstampen (eerst iets van 7GB, maar als ik settings wat lager zet gaat de volle 8GB vol (vorige keer ook, high-res textures was 7,7GB, toen naar medium/low, en volle 8GB vol). Zal wel puur caching zijn, want verder liep het merendeel van de tijd gewoon 60FPS op 2160P (behalve cutscenes).

Cutscenes zitten nu zelfs vast op 30FPS, dacht eerst een vsync probleem maar die stond echt uit. Maar las op forums meer klachten over dus zal wel een 'feature' zijn ipv een bug (tuurlijk om te voorkomen dat er meer Gigabyte kaarten doorbranden).

Dingen als rubberbanding (als je net dorpje verlaat) is er nog wel steeds, een keer bij verlaten van de Cathedral moest ik zelfs townportal gebruiken omdat ik niet meer weg kon lopen (invisible rubber-wall).

Laadtijden zijn wel korter geworden, vorige beta als je een dungeon of zelfs zo'n kleine grot/hut inging had je toch duidelijk aanwezige laadtijden (ik gebruik een gewone sata SSD, wat tot nu toe nooit een probleem was voor mij :P ).

Vorige keer grotendeels met een mage gespeeld, nu iets meer gefocussed op de Necromancer (vorige keer maar lvl 8 ofzo gehaald voordat beta voorbij was).
Balancing is wel een dingetje, vorige beta waren de skeleton minions praktisch unkillable, en nu zijn ze iets té zwak. Ene kant wil het wel, iets meer managen met healing en nieuwe summonen, maar tijdens een bossfight zat ik hele tijd zonder minions en geen corpses om te summonen, en dan mis je erg veel dps en is een fight vreselijk lang en saai.

Nu wel drivers geupdate, hopen dat ik vanavond nog wat kan uitvreten (en hopelijk weer met high-res textures).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Denk overigens dat ik bij lauch sorcerer ga levelen, voelt in de early game beter dan barb of druid. Dat zijn classes die je beter kunt levelen als je wat renown en shrines of lilith hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:25
Dennism schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 12:01:
[...]

Ik heb dit ook, maar dan met een Razer muis. Ben er zelf eens op gaan letten, en blijkt (bij mij in ieder geval) dat het muiswieltje nogal gevoelig is en ik deze perongeluk raak bij het buttenmashen op de muis :+

Vraag van mijn kant, ik heb een Razor muis en een corsair keyboard. Nu kan D4 heel mooi het RGB overnemen, echter gebeurt dit of bij de muis of bij het toetsen, iemand een idee hoe ik voor elkaar kan krijgen dat beide het doen?

Heb niet gecontroleerd op spikes qua cpu (heb ook een 5800X3D), weet wel dat mijn koeling niet harder gaat lopen tijdens het spelen, terwijl deze wel afhankelijk van temperatuur op of af schaalt, mogelijk echter dat de spikes te kort zijn voor mijn AIO om indruk te maken.
Je kan overigens dat scrollen uitzetten in de instellingen, werkt goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik er nou niet bij stil hebben gestaan dat de world boss ook op tier 1 kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
weet iemand hoeveel dat precies scheelt (waren ook zo dom om hem op T2 te doen... na 3 minuten stonden mijn maatje en ik +random als enige nog in het gevecht. toch nog met 2 man naar ~60% hp gekregen)

Btw als iemand voor 21:00 wil partyen, dat scheelt alvast een paar randoms ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
blahenazo schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 19:03:
Ik was ook niet 'stacked' maar net voor naar ashava te gaan toch al mijn gear rap enchanced en wat gems gestoken , poision elixir . Heb wat inspect en er was maar 1 met een hoop legs , en verder nog maar 1 of 2 legs, ... anders anders levelling gear van lvl 4, 6 , 8 op lvl 20 , dat is toch magertjes. en ja ook een lvl 12 en lvl 8 chars.

Ook weinig rogues , sorcs ,
VEEL druids en barbs, ....
Om die reden ben ik zelf gewoon een aantal keer uit de group area gelopen. Tot ik was binnen een groep waar iedereen tenminste level 20 was en iedereen degelijke gear had. Class balance heb ik mij niet heel veel over wakker laten liggen. Uiteindelijk waren er bij ons 3 druids, 2 barbs. Naast mij 1 andere rogue. Overige verdeling weet ik niet zeker meer. Maar ongeacht best wat underdog classes, eigenlijk probleemloos down. Er was nog circa 4 minuten op de timer resterend.
Bensel15 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 19:05:
Denk overigens dat ik bij lauch sorcerer ga levelen, voelt in de early game beter dan barb of druid. Dat zijn classes die je beter kunt levelen als je wat renown en shrines of lilith hebt
Hier nog niet helemaal erover uit wat ik ga spelen bij launch. Ik twijfel een beetje tussen melee rogue en barb. Met deze twee dusver het best vermaakt. De ranged classes/builds trekken mij sowieso wat minder, dus dat maakt dat in de keuze in ieder geval wel weer makkelijker :9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Is het handig om (als dat überhaupt kan) world tier op 1 te zetten voor ashava?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
Visgek82 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 19:20:
Is het handig om (als dat überhaupt kan) world tier op 1 te zetten voor ashava?
heb even getest, normale minions gaan iig vele malen sneller neer (20-30% minder hp?). voor gear vinden zou ik het niet doen, item levels zijn ook lager dan op tier 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Lekker Ventje schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 19:02:
Is er een AoE skill voor de necromancer? Ik heb ontzettende moeite met meerdere mobs tegelijk omdat mijn skeletons zo snel gaan liggen. Ik gebruik blight maar zolang de mobs blijven bewegen haalt dat weinig uit.
Bone spear werkt wel aardig... ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-09 10:30
Is die worldboss een beetje te doen op 20?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Hmm kom er net achter dat je ook skill enchantments kan hebben..

als je op A drukt en dan rechts onderin waar je je skills kan kiezen..
kun je dus blijkbaar ook 1 als enchantment (buff) gebruiken (Sorcerer)

weer wat geleerd vandaag. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vhosyUdAxZDP3xNf6C3O_gHezkM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/L0EOMNN9yxa8xqfNI844ZhH8.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A7XUoKq1zQf7s-BirBjCu1i3twM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DQ5EmUYW8HdxnaV83rkkiaBR.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bensel15
Dat is enkel voor sorceress overigens, elke class heeft zijn eigen class specific mechanic. Barbs konden daar nog niet bij, want die quest lag buiten het beta gebied. Rogue kan kiezen tussen 2 (weet even niet meer wat ze precies zijn.)Die van de necro zijn de companion skills die je kunt aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
eehbiertje schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 20:09:
Hmm kom er net achter dat je ook skill enchantments kan hebben..

als je op A drukt en dan rechts onderin waar je je skills kan kiezen..
kun je dus blijkbaar ook 1 als enchantment (buff) gebruiken (Sorcerer)

weer wat geleerd vandaag. [Afbeelding]

[Afbeelding]
Goede reminder, ik moet die quest nog doen om die te unlocken

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou daar gaan we. Opweg naar mijn eerste keer de worldboss. vorige weekenden niet mee kunnen krijgen.
Hopelijk gelijk de kill dan hoef ik morgen niet te stressen met moederdag XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
Zijn er nog mensen die samen Ashava willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.w
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 20:34

p.w

Ohmarinus schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 20:55:
Yup zit er in :)

ROG CROSSHAIR Hero 870E -Ryzen 9 7950X3D- Waterkoeling- 64 gig 6800mhz - Nitro+9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
Ohmarinus schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 20:55:
beetje laat, staan nu al met 11 man :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:58

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nou dat wordt hem niet met deze club pff
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-5vz26UqGFkcJx3paYtRV549X_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VufTgi4oP3PCHCg8UUI0JeBY.jpg?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah dat scheelt dit keer in tier 1. World boss down. :)
Nu wachten op launch.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2023 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Kak zeg, wat jammer. weer niet gelukt. kwam weer in een bagger groep die totaal niet wisten wat ze moesten doen. nog geprobeerd in een andere instance te komen maar dat is ook niet gelukt.

Morgen maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
voila hebbes

weer 1 of 2 18 /17 maar verder cava gear .
had aan het begin ook de stages achterwaards aanval , en bij de eerste 4; 6 man dood maar daar naar zag je toch evades en barriers .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Het is gelukt!! met ruim 6,5 minuut over op de timer!
goede spelers, ikzelf 2x dood gegaan

leuke bossfight, ook die muziek is top

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
hell yes. world tier 1, goede groep met redelijk gegeatde lvl 20, zelf maar 9 keer doodgegaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nice heb hem dood :D wat was dit vet heey. heb geen problemen gehad met de mechanics. voelt heel tof om alles te dodgen. Behalve de attack die pas na 50% health ofzo komt. dat die met ze 2 armen tegelijk naar achteren zwaait. werd daar vaker door geraakt.

Maargoed heb hem dood en ook een mooi item gekregen.

Ben echt zoo hyped voor de full release van de game. Dit gaat echt mooi worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YjeTm89oagYpSFD-VeAn_U1RXGM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mZHmD7c0YslUbDVeM3fsQC4R.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6kBoRigSTV1sFhlirW87Q_tvhT4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cVeBf3TBgoMycIVpyFUqqRJT.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Pffffffffffff
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h85iYhEH-EDrOO0VhZ2pinLp-Pw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mED6ILQxJxZdHkPIEwRrhaOm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ricmaniac schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:15:
[...]

Pro tip. zet de game op world tier 1 voordat je ashava gaat doen :P
Ja had gekunt maar T2 moet ook prima kunnen als je mensen hebt die het snappen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:55
Nu 2x Ashava gedaan en ik vind er eigenlijk weinig aan. Je hebt geen idee hoeveel je bijdraagt aan de groep en vind het daardoor meer wachten op loot dan echt lekker gamen zoals bijvoorbeeld bij een stronghold soloen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pijnlijk dichtbij, jammer hoor.

Tier 1 ging heel vlot en het ging toch enkel om de achievement voor de reward dus.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bazziek schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:16:
Nu 2x Ashava gedaan en ik vind er eigenlijk weinig aan. Je hebt geen idee hoeveel je bijdraagt aan de groep en vind het daardoor meer wachten op loot dan echt lekker gamen zoals bijvoorbeeld bij een stronghold soloen.
Ik vind het oké maar kan niet zeggen dat ik het een enorme toevoeging vind in Diablo. Leuk voor de afwisseling af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
Hoe kan je die worldboss doen?
Ik ben net level 20 geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
So_Surreal schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:27:
2,5 uur wachten en dan naar helemaal rechts op de map gaan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zontar
spawned nu vanaf 18:00 elke 3 uur in de crucible (oostzijde van fracture peaks map).
dus 21:00, 24:00, 03:00, 06:00, 09:00, etc.

tips:
  • op Tier 1 is ie vele malen makkelijker
  • zorg dat je een party hebt van 4, dat is al 33% minder randoms
  • kom op tijd (niet in de laatste minuten), meer kans dat er ook daadwerkelijk 12 mensen in jouw instance komen te zitten
  • poison resist + movement speed of skills waarmee je kunt verplaatsen zijn king

[ Voor 10% gewijzigd door Zontar op 13-05-2023 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat ik jammer vind is dat er geen eindstats laten zien na killen van de
worldbaas, om zo te kijken hoe alle 12 de personen het gedaan hebben :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Voor die baas mag je in feite 15 keer doodgaan .. zolang je hem maar uiteindelijk killed? Right?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Oof, nog 30 seconden op de teller ofzo, maar T1 Ashava is down .. dacht eigenlijk het niet te gaan halen, maar gelukkig ging men gewoon door, nog best lastig zo te lezen, in de vorige beta's had ik de boss alleen gezien ..

Blij dat ik de dingetjes heb die je kon halen, dit weekend druid gespeeld, was nog best geinig, maar zal eigenlijk de patch notes in de gaten moeten houden ofzo ... nou ja, tot in juni!

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
Ik heb een item gevonden die ik pas kan gebruiken op level 21 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hij spawnt hier op de map.

de volgende keer is om 00:00 . en elke 3 uur spawnt die.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pnPgv0bHnvwnxm_0FWAkUv2fl3w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eXsHlmtU6AB8kdo3Q2Hd5WBd.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ben nu level 15 met de barbarian en ik zal wel veel niet weten maar ik vind het echt een trage bedoeling. Dashen kan ik alleen om de 5 seconden waardoor je vaak aan het wegrennen bent als er veel enemies zijn.

Heeft iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:08:
Hah dat scheelt dit keer in tier 1. World boss down. :)
Nu wachten op launch.
Nice, ik zat in een game met maar een paar mensen helaas.. Eerste keer ging het beter maar was ik nog niet zo bedreven met de boss. Nu kan ik er gewoon in blijven zonder dood te gaan. Verder de meeste content wel afgerond, ik weet niet of ik nog zin heb om nog een paar keer Ashava te proberen in teleurstellende games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bensel15
Jackson6 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 22:14:
Ben nu level 15 met de barbarian en ik zal wel veel niet weten maar ik vind het echt een trage bedoeling. Dashen kan ik alleen om de 5 seconden waardoor je vaak aan het wegrennen bent als er veel enemies zijn.

Heeft iemand tips?
je hebt een basic skill lunge, die kan al helpen met movement. En aanval is in deze games vaak de beste verdediging, als ze je niet kunnen raken omdat ze al dood zijn hoef je niet te vluchten. Probeer meerdere skills uit, kijk welke passives in je skill tree voor een leuke synergie kunnen zorgen.respeccen is goedkoop, dus experimenteer

Barbarian is wel 1 van de moeilijkere classes om mee te beginnen, omdat ze melee focused zijn, en omdat ze niet hun volledige class skill krijgen in de beta en daardoor wat power missen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:33
Weet je wat ik jammer vind?

Dat alle enemies met je meescalen qua level. Ik vond het leuke van D2 juist dat je als je even vast zat, een paar acts terug kon en die nog een paar keer kon runnen voor items, om het later te proberen.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
caspervc schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 22:32:
Weet je wat ik jammer vind?

Dat alle enemies met je meescalen qua level. Ik vond het leuke van D2 juist dat je als je even vast zat, een paar acts terug kon en die nog een paar keer kon runnen voor items, om het later te proberen.
Ja, dat heb ik ook, de difficulty voelt continu hetzelfde aan, daardoor is het ook vrij voorspelbaar voor het gevoel. Ik denk daardoor wel makkelijker aan te voelen wat ik aankan.

Wat ik zelf heel jammer vind is dat veel van die dungeons die ik tegen ben gekomen twee keys nodig hebben om een deur te openen en dat die keys dan steeds op exact dezelfde manier in een linker en rechtervleugel van een compound te vinden zijn.

Ja, leuke mechanic, maar niet als 'ie op te veel plaatsen wordt toegepast. Verder voelt het net iets teveel alsof je net te weinig geld en mats hebt. Maar dat is denk ik persoonlijk, ik heb net iets meer loot of reward nodig dan zoals ze het nu ingesteld hebben. Niet zoals in D3 waar bepaalde items op een gegeven moment gewoon geen waarde meer hebben omdat je er duizenden van hebt, maar het mag wel iets meer rewarding zijn.

Als laastste vind ik de verdeling van groepen bij Ashava erg jammer. Ik ben de tweede game slechts met een paar andere spelers in een game gegooid. Dat ga je bij lange na niet halen dan, en dan maakt het niet uit hoe goed je zelf speelt.

Verder natuurlijk gewoon veel van hetzelfde. Ik denk dat als ik deze game zou gaan spelen, ik dat vooral doe voor de cutscenes en om gewoon te kijken wat ze met het verhaal gedaan hebben. Maar of ik dat de 70 euro waard vind... Nog geen besluit over genomen. Het speelt wel erg lekker en het ziet er mooi uit, maar ik ben niet echt overdonderd door de gameplay en het vele lopen, het nieuwe is er voor mij snel vanaf zegmaar. Het voelt alsof ze wel echt hun best hebben gedaan om meerdere groepen te belonen, met name de mensen die een storyline willen volgen, en als tweede groep de mensen die eindeloos willen grinden. Het doet me kwa het gevoel dat het mij geeft een beetje denken aan hoe ik op dezelfde manier van Guild Wars 2 heb genoten.

[ Voor 20% gewijzigd door Ohmarinus op 13-05-2023 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Er wordt al veel geklaagd over de necromancer dat ie voor veel mensen nagenoeg onspeelbaar is nu je de skeletons niet meer als tank kunt gebruiken. Daar zal nog wel wat aangepast gaan worden.
Andere build dan tijdens de bèta gebruikt voor de rogue en nu kan ik wel bosses killen. Zal mijn starter gaan worden, en kan dan zo gear voor mijn barbarian verzamelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:50
Vanavond toch maar even de tijd genomen om hem even kort op de pc te proberen ipv op de Xsx. Vorige beta een druid geleverd. Nu gegaan voor een Rogue. Wat voelt dat een stuk vlotter en sneller, misschien ook door het gebruik van keyboard en muis, voelt voor mij als pc gamer toch natuurlijker.

Wel weer wat enthousiaster geworden. Wilde hem eerst kopen voor de console, maar ik denk dat het toch de pc gaat worden.

Draait overigens verder prima op een i9 10900, 32gb memory en een 3070. Resolutie 3440x1440 op ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ricmaniac schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:54:
[...]

hij spawnt hier op de map.

de volgende keer is om 00:00 . en elke 3 uur spawnt die.

[Afbeelding]
Ah dat is mooi net lv20 op mijn Sorc geworden, om 00:00 doe ik nog even een poging naar Ashava doen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 23:13:
[...]

Ah dat is mooi net lv20 op mijn Sorc geworden, om 00:00 doe ik nog even een poging naar Ashava doen.
vergeet niet je game op World tier 1 te zetten.

Kan vanaf character select OF in de stad Kyovashad bij de World Tier statue rechtsboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Lekker Ventje schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 23:05:
Er wordt al veel geklaagd over de necromancer dat ie voor veel mensen nagenoeg onspeelbaar is nu je de skeletons niet meer als tank kunt gebruiken. Daar zal nog wel wat aangepast gaan worden.
Andere build dan tijdens de bèta gebruikt voor de rogue en nu kan ik wel bosses killen. Zal mijn starter gaan worden, en kan dan zo gear voor mijn barbarian verzamelen.
Ik ging toch nog vrij easypiesie met summon necro (met CE en zo'n zeis) overal doorheen en naar lvl 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeerde nog even een Druid naar 20 te krijgen voor deze worldboss van zometeen . helaas niet gelukt :P ben level 15.5.. Naja dan doe ik hem nog maar een keer op mijn Sorc :P

Moet wel zeggen dat druid nu een stukje fijner speelt dan vorige keer. dezelfde build killt een stuk sneller dan toen (Tornado druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ricmaniac schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 23:43:
Probeerde nog even een Druid naar 20 te krijgen voor deze worldboss van zometeen . helaas niet gelukt :P ben level 15.5.. Naja dan doe ik hem nog maar een keer op mijn Sorc :P

Moet wel zeggen dat druid nu een stukje fijner speelt dan vorige keer. dezelfde build killt een stuk sneller dan toen (Tornado druid)
hehe ik sta er ook weer, die van 21:00 uur had ik down, nu voor de 2e keer ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Nou, hopen dat het deze keer wel lukt :S Heb geen zin om verder te blijven spelen eigenlijk, heb alle activities zowat gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Goed, nog tips voor de worldboss?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
caspervc schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 23:57:
Goed, nog tips voor de worldboss?
BIj de 360 spin: op d'r kont blijven, dan raakt ze je nooit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 17:50
Dat het er grafisch prachtig uitzag dat merkte ik gisteren al in de multiplayer sessie. Als je alleen speelt en ook de muziek nog iets harder zet ten op zichte van de andere sounds dan merk je zoals iemand anders hier al had gemeld dat de muziek van Diablo IV er zeker mag zijn. Heel veel sfeer, je voelt je nog meer betrokken erdoor bij de wereld.

Nu level 18, weet niet waar jullie die legendary items vandaan halen ik heb vooral rare items als beste.

Nu een level 18 sorceress, ben vooral blij met de level 5 hydra. Heerlijke ability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
weer down, 2 ringen erbij, timer 4:17 left

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ricmaniac schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 23:15:
[...]

vergeet niet je game op World tier 1 te zetten.

Kan vanaf character select OF in de stad Kyovashad bij de World Tier statue rechtsboven
En Done ;) appeltje eitje als je even een keertje de moves op zoekt van Ashava.
  • ACT1 Questlione helemaal complete
  • Sorc op Lv 20
  • Ashava is neer
Zo alle 3 mijn hoofddoelen voor de server slam gehaald. Morgen ochtend heb ik nog ietsje tijd voor eventueel wat side quests en misschien nog even spieken naar de Barb. Laat maar komen de release heb der zin in !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Pagina: 1 ... 32 ... 213 Laatste