Daar ben k vorige beta 1 char aan verloren jaaWeasel851 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 22:37:
Kwam out of the blue de butcher tegen in de secret archives. Schrok mij de pleuris en ben snel weggerend. Kwam hij mij even snel achterna rennen… 😵 ging nét niet dood @ lvl 10 en speel HC. Deed mij weer denken aan de butcher in diablo 1 🥲
Ik zit er wel weer lekker in hoor
speelt soepeltjes. kan echt niet wachten op de release.
Wel even de drie dubbele bevestiging dat ik op release Hardcore ga gelijk vanaf het begin. Vanwege gelimiteerde speeltijd en wel de worldboss willen killen dit weekend op softcore aan het spelen.
Maar voor mij persoon is er gewoon geen spanning. echt als ik nu de butcher zou tegen komen dan boeit het bijna niks.
Inmiddels level 13 en al redelijk wat rare items gevonden. Denk dat het wel moet lukken om vanavond 20 te worden en dan kan ik morgen avond de worldboss doen.
Levelen gaat trouwens echt wel veel sneller dan ik dacht. zou bijna denken dat ze XP hebben verhoogd voor dit weekend.
Wel even de drie dubbele bevestiging dat ik op release Hardcore ga gelijk vanaf het begin. Vanwege gelimiteerde speeltijd en wel de worldboss willen killen dit weekend op softcore aan het spelen.
Maar voor mij persoon is er gewoon geen spanning. echt als ik nu de butcher zou tegen komen dan boeit het bijna niks.
Inmiddels level 13 en al redelijk wat rare items gevonden. Denk dat het wel moet lukken om vanavond 20 te worden en dan kan ik morgen avond de worldboss doen.
Levelen gaat trouwens echt wel veel sneller dan ik dacht. zou bijna denken dat ze XP hebben verhoogd voor dit weekend.
Ik krijg bij de cutscenes af en toe gele flitsen. Hebben jullie dat ook?
Het is mij nog niet opgevallen maar moet zeggen dat ik ze bijna direct skip. ga de story volgen als de game uit is. nu skip ik het meeste direct.TweakerVincent schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 22:46:
Ik krijg bij de cutscenes af en toe gele flitsen. Hebben jullie dat ook?
Verwijderd
Was toch wel heel relaxed spelen op de PS5 al zou ik wat dichter op de tv willen zitten. De UI is niet heel fel maar ik zou ‘m graag dynamisch oid kunnen zetten ivm OLED.
Best jammer dat de game niet cross-buy is voor PC en console dan hoef ik niet te kiezen.
Het is weer een Rogue geworden.
Best jammer dat de game niet cross-buy is voor PC en console dan hoef ik niet te kiezen.
Het is weer een Rogue geworden.
Deze Beta heeft weer bevestigd wat ik al dacht. Ik ga het spel kopen
Binnen twee uur level 13, dat lukte in beide betas echt nietRicmaniac schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 22:45:
Ik zit er wel weer lekker in hoorspeelt soepeltjes. kan echt niet wachten op de release.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Kan iemand dit verifiëren? Zou inderdaad geweldig zijn als ze die zoom eruit hebben gehaald. Vond dat in de vorige bèta ook niet echt super. Kan zelf pas morgen spelenFinraziel schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 22:34:
[...]
Automatische zoom? Wat bedoel je daarmee? Ik heb net even tot Kyovashad (sp?) gespeeld en het viel me juist in positieve zin op dat de camera niet meer inzoomt zodra je een town (non-combat area) in wandelt. Vond dat erg irritant in de open beta, ik betrapte me er steeds op te proberen uit te zoomen in towns...
Verder gewoon lekker weer een Druid gestart. Dat eerste stukje ging in ieder geval weer prima, zal morgen zien hoe het verder gaat, nu eerst maar pitten anders ben ik morgen te gaar om überhaupt te spelen
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Als ik rondloop zoomt de camera vaak automatisch in, erg irritant. Zal eens andere muis proberen maar denk niet dat het daaraan ligt want dan zou ik andere spellen er ook last van moeten hebben.Finraziel schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 22:34:
[...]
Automatische zoom? Wat bedoel je daarmee? Ik heb net even tot Kyovashad (sp?) gespeeld en het viel me juist in positieve zin op dat de camera niet meer inzoomt zodra je een town (non-combat area) in wandelt. Vond dat erg irritant in de open beta, ik betrapte me er steeds op te proberen uit te zoomen in towns...
Verder gewoon lekker weer een Druid gestart. Dat eerste stukje ging in ieder geval weer prima, zal morgen zien hoe het verder gaat, nu eerst maar pitten anders ben ik morgen te gaar om überhaupt te spelen
Bijna level 15, maar knalt zojuist naar char select.
"Your account is currently locked. Please wait a few minutes and try again." >.<
"Your account is currently locked. Please wait a few minutes and try again." >.<
Zojuist rogue tot lvl 8 gespeeld, mooi spel. Alleen de skills zien er nogal saai uit en het zijn er ook niet heel veel, mis ik iets?
Wauw deze Diablo smaakt naar meer.
Vind de skill-tree wel wat overweldigend overkomen maar dat zal een kwestie van wennen zijn.
JaDeepSeven schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 23:16:
Zojuist rogue tot lvl 8 gespeeld, mooi spel. Alleen de skills zien er nogal saai uit en het zijn er ook niet heel veel, mis ik iets?
Verwijderd
Ik heb trouwens gelezen dat je een battle pass uiteraard weer koopt met een aparte valuta: “Platinum” wat ook voor andere zaken in de shop is. Je kunt ook wat platinum verdienen in de BP. Ga er dus maar van uit dat je met hoeveelheden te maken krijgt waar je net niets mee kunt kopen het seizoen erop.
Verwijderd
Skills gaan er mooier uit zien op een gegeven moment.DeepSeven schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 23:16:
Maar het hoort niet thuis in een premium AAA game die om loot draait. Het kan dus zijn dat ik bepaalde gear niet kan krijgen omdat ik simpelweg die Battlepass niet wil. En wat gaat er in de toekomst gebeuren?Visgek82 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 15:52:
[...]
Niks geen twijfel. Het is niet nodig dat je het koopt, en er is absoluut geen power te koop op welke vorm dan ook. Het is dus optioneel, en vrijwillig.
Nu 2,5 uur gespeeld. Lvl 16 druid. Speelt een stuk lekkerder dan de vorige beta. Heb inmiddels ook een nieuw systeem wat het nu ook veel aangenamer speelt. Druid was vorige keer een drama qua dmg maar speelt nu lekker door. Morgen weer door tot lvl 20 voor die special items en dan vanaf 6 juni voor de overige classes.
En geen queues tot nu toe! Volgens mij server slam tot nu toe redelijk geslaagd.
En geen queues tot nu toe! Volgens mij server slam tot nu toe redelijk geslaagd.
Ik heb op level 13 al een legendary ring gevonden 
Is dat zeldzaam?
Is dat zeldzaam?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
crap, heb net de, volgens nVidia site voor mijn 870M, laatste driver gedownload (425.31). Moet ik voor D4 toch wel 466.47 hebben!Kwakkel schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 22:00:
[...]
same - en het downloaden gaat niet vooruit.
Zit nog met de nVidia driver uit de tijd van D3
Kan ik de 466.47 driver (of later) gewoon downloaden en installeren? Of mag ik dan problemen verwachten?
Yup. Magic find was de vorige beta's geboost. Deze niet en is het dus veel moeilijker om legendaries te vindenSo_Surreal schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 23:35:
Ik heb op level 13 al een legendary ring gevonden
Is dat zeldzaam?
Lol vervolgens vind ik er nu zelf ook 1. van random mob vlak voor laatste boss.
:fill(white):strip_exif()/f/image/3hBvRw7QOwgGGxzHqvT7sZLd.png?f=user_large)
Deze tweede is een fixed drop voor die boss kill als ik mij niet vergis.
Ik moet zeggen dat ik dat gevecht tegen die moeder van die meid best lastig vond, was 1x dood gegaan en de tweede keer bijna.
Maar speel volgens mij niet met een hele goede build, full fire sorc haha
Maar speel volgens mij niet met een hele goede build, full fire sorc haha
Necro is wel saai, die mineons killen alles so far. Nu maar rogue gepakt.
Zo, ik ben ook level 20
had niet verwacht het zo snel te kunnen halen vandaag maar kan niet anders dan dat de exp verhoogd is.
Nu een wat defensive build gebouwd in de hoop morgen met Ashava niet te vaak dood te gaan
Nu een wat defensive build gebouwd in de hoop morgen met Ashava niet te vaak dood te gaan
Met twee vrienden gespeeld tot net.. Lang geleden dat we een online game achterelkaar speelden
heb mij zeer goed vermaakt.
Grootste pluspunt/ verassing van Diablo IV is dat ik de presentatie/ sfeer erg goed vind. Doet mij enorm denken aan Diablo II . Heb geen filmpjes over gameplay etc gekeken dus alle gebieden beleefde ik als nieuw. Gameplay lijkt natuurlijk hier en daar ook wel op Diablo 3 maar dit deel lijkt een stuk beter.
Los van een paar keer dat de party ineens uit elkaar was kon ik zonder lag doorspelen. Presentatie ook erg sterk. Mooie grafische pracht en goede framerate.
Grootste pluspunt/ verassing van Diablo IV is dat ik de presentatie/ sfeer erg goed vind. Doet mij enorm denken aan Diablo II . Heb geen filmpjes over gameplay etc gekeken dus alle gebieden beleefde ik als nieuw. Gameplay lijkt natuurlijk hier en daar ook wel op Diablo 3 maar dit deel lijkt een stuk beter.
Los van een paar keer dat de party ineens uit elkaar was kon ik zonder lag doorspelen. Presentatie ook erg sterk. Mooie grafische pracht en goede framerate.
Aah cool. een mooie skill voor hardcore gevonden. Als je die Flame Shield in je enhancement slot gooit van sorcerer dan heb je eigenlijk een "cannot die" passive elke 120 seconde
:fill(white):strip_exif()/f/image/goSk5dR8VG19yZydb3AleRG5.png?f=user_large)
Gear niet krijgen? Je kunt niet eens gear krijgen via de battlepass. Alleen transmogs. En veel transmogs die gewoon ingame droppen zien er beter uit dan wat je op de battlepass krijgt.Rickpm1 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 23:33:
[...]
Maar het hoort niet thuis in een premium AAA game die om loot draait. Het kan dus zijn dat ik bepaalde gear niet kan krijgen omdat ik simpelweg die Battlepass niet wil. En wat gaat er in de toekomst gebeuren?
Hoe zit het met de UI op consoles, is er al meer aan te passen of staat het scherm nog steeds vol met allemaal onzin?
Ik weet het niet, het voelt qua graphics niet als Diablo. Filmpjes heel erg mooi maar de characters vind ik tegenvallen, iets klopt er niet aan.
Ik ben inmiddels level 8 geworden, ondanks het enorm slecht lopen van het spel op m'n laptop. Om een goede ervaring van het spel te gaan hebben, zal ik toch een upgrade moeten gaan uitvoeren en daar heb ik op dit moment geen geld voor over.
Gaat voor het eerst in m'n leven zijn dat ik een spel, wat ik enorm graag wil spelen, niet per dag 1 zal aanschaffen.
Gaat voor het eerst in m'n leven zijn dat ik een spel, wat ik enorm graag wil spelen, niet per dag 1 zal aanschaffen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Draaide als een zonnetje gisteren op PS5. @20.50 ingelogd, zonder queue. Het leek wel of ik sneller levelde (23.50 was ik 17), maar dat de mobs sterker waren. Totaal geen lag of zoals bij de andere beta’s dat je soms de poort niet uit kon lopen. Lijkt wel of ze tig extra servers hebben geinstalleerd. Kwam ook maar sporadisch een andere speler tegen, terwijl voorheen het echt meer was.
Hier ga ik zoveel plezier mee hebben.
Hier ga ik zoveel plezier mee hebben.
Something under the bed is drooling
Ik twijfel wat nu de betere omgeving is om de game op te spelen. De PC of de PS5.
Verder vermaak ik mij wel met de game, nooit echt diablo gespeeld dus ben niet hyped. Vraag me alleen af hoe mensen in een paar uur level 20 zijn😅.
Aantal classes geprobeerd, weet nog niet goed wat ik nu lekker vind spelen.
Verder vermaak ik mij wel met de game, nooit echt diablo gespeeld dus ben niet hyped. Vraag me alleen af hoe mensen in een paar uur level 20 zijn😅.
Aantal classes geprobeerd, weet nog niet goed wat ik nu lekker vind spelen.
Op XSX liep het erg soepel.
Enige issue waar ik tegenaan liep is dat text chat nogal traag werkt. Elke keer opnieuw chat openen...
Enige issue waar ik tegenaan liep is dat text chat nogal traag werkt. Elke keer opnieuw chat openen...
Nog mensen met AMD (specifiek X3D CPU's) die pakweg elke 30 seconden een spike krijgen in temperatuur, fan draait heel even snel, en dan weer minder?
/f/image/hFHxV0wjRw5Gm3JFX3euS795.png?f=fotoalbum_large)
In andere games heb ik dit toch niet, nu pas in D4 dat ik het merk.
84 graden is nu niet problematisch maargoed..
Andere issues die ik en anderen hebben gehad met het spel zelf:
- In party als je op verschillende piunten in een quest zit dan vliegen sommige party members er zomaar tussenuit.
- Rubberbanding/invisible walls als je in en uit een stad loopt lijken nog aanwezig (ik had het op men oude systeem ook, maar nu niet meer).
- Het MMO gedeelte a la Lost Ark is voor sommigen blijkbaar wat saai (veel rondlopen en wachten op NPC's en dialogen bvb.. emotes.. )
Ik vind het op zich wel leuk maar als ik al die battle pass dingen zie, en dat je BP levels kan kopen.. het is (helaas?) een spel gemaakt voor een 2023 publiek dat op smartphone spelen gewoon is en het normaal vind om langs alle kanten om geld gevraagd te worden..
Hij heeft wel een punt ergens:
YouTube: "Diablo 4 Battle Pass SUCKS!" Asmongold Reacts to CohhCarnage
En dit vraag ik me ook af:
YouTube: Is the Current D4 Battlepass ACTUALLY P2W?? An In-depth dive
/f/image/hFHxV0wjRw5Gm3JFX3euS795.png?f=fotoalbum_large)
In andere games heb ik dit toch niet, nu pas in D4 dat ik het merk.
84 graden is nu niet problematisch maargoed..
Andere issues die ik en anderen hebben gehad met het spel zelf:
- In party als je op verschillende piunten in een quest zit dan vliegen sommige party members er zomaar tussenuit.
- Rubberbanding/invisible walls als je in en uit een stad loopt lijken nog aanwezig (ik had het op men oude systeem ook, maar nu niet meer).
- Het MMO gedeelte a la Lost Ark is voor sommigen blijkbaar wat saai (veel rondlopen en wachten op NPC's en dialogen bvb.. emotes.. )
Ik vind het op zich wel leuk maar als ik al die battle pass dingen zie, en dat je BP levels kan kopen.. het is (helaas?) een spel gemaakt voor een 2023 publiek dat op smartphone spelen gewoon is en het normaal vind om langs alle kanten om geld gevraagd te worden..
Hij heeft wel een punt ergens:
YouTube: "Diablo 4 Battle Pass SUCKS!" Asmongold Reacts to CohhCarnage
En dit vraag ik me ook af:
YouTube: Is the Current D4 Battlepass ACTUALLY P2W?? An In-depth dive
[ Voor 56% gewijzigd door DrMacabr3 op 13-05-2023 07:59 ]
Volgens mij klopt het niet wat hij zegt en laat hij dat ook horen in het filmpje maar focust hij dan op andere dingen. Hij laat stukje van de stream zien/horen waarin ze het over tier skips hebben en dan zegt die vrouw "als je dingen skipt moet je nog wachten op de andere requirement je level voordat het unlocked"
Dus volgens mij is de battle pas tier bp level EN char level unlock en niet bp level OF char level
Haha ik game nooit, alleen beetje D3 af en toe maar ben nu wel de sjaak qua videakaart denk ik. Wat is een enigszins betaalbare videokaart upgrade voor D4? Ik heb nu een GTX 1050 Ti.
lvl 9 nu , sinds vanmorgen gespeeld. Geen lag, disconnects of rubber banding. draait super smooth op mijn systeem en het is ontzettend leuk. eerste keer dat ik een rogue speel
tot nu toe zeer positief. Ultra texture bug is opgelost ook.
Tot nu toe zeer tevreden, het nieuwe font is ook een stuk mooier.
Tot nu toe zeer tevreden, het nieuwe font is ook een stuk mooier.
En dat werkt dus niet. Wordt dus niet meteen D4 voor mij helaas!Kwakkel schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 23:47:
[...]
crap, heb net de, volgens nVidia site voor mijn 870M, laatste driver gedownload (425.31). Moet ik voor D4 toch wel 466.47 hebben!
Kan ik de 466.47 driver (of later) gewoon downloaden en installeren? Of mag ik dan problemen verwachten?
Zojuist level 20
. Beetje item farmen dan nog maar.
Gisteren tot level 6 gekomen. Mooi spel met de oude sfeer. Ben benieuwd of ik het leuk blijf vinden op m’n 40e met zoveel andere dingen te doen
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Het klopt idd niet wat hij zegt. Hij wilt clicks op ze video denk ik. Als je namelijk voor die tier skips gaat betalen is echt het domste wat je kan doen. Als je dat doet moet je alsnog de requirements hebben voordat je de rewards kan gebruiken. + alle dingen waar je wat mee zou kunnen wat niet cosmetic is zit in de gratis battle pass. Er zit geen pay2win in Diablo 4 (for now)Crysania schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 08:30:
[...]
Volgens mij klopt het niet wat hij zegt en laat hij dat ook horen in het filmpje maar focust hij dan op andere dingen. Hij laat stukje van de stream zien/horen waarin ze het over tier skips hebben en dan zegt die vrouw "als je dingen skipt moet je nog wachten op de andere requirement je level voordat het unlocked"
Dus volgens mij is de battle pas tier bp level EN char level unlock en niet bp level OF char level
En @DrMacabr3 ik snap helemaal wat je zegt maar zou me echt niet druk maken om die battlepass. Er zit ook geen haast achter zeg maar. Je kan gewoon de gratis levels van de battlepass unlocken door gewoon te spelen. En stel dat je hem complete hebt en je denk alsnog van: oké ik wil toch die premium rewards er van dan kan je die unlocken en krijg je alle rewards in die premium trail omdat je de levels al allemaal unlocked had.
Ik snap heel goed je punt van dat het voor deze 2023 audience is
Dus youtube vid met clickbait title is domme vid? NEE?! Echt?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Heb je het geprobeerd op je 1050TI? Misschien met aanzetten van LOW gfx in de settings enzo dat het nog prima kan draaien ? Geen idee hoor.Kanter schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 08:53:
Haha ik game nooit, alleen beetje D3 af en toe maar ben nu wel de sjaak qua videakaart denk ik. Wat is een enigszins betaalbare videokaart upgrade voor D4? Ik heb nu een GTX 1050 Ti.
Betaalbaar is natuurlijk voor iedereen anders. Ik vind een 3060 TI voor +- 400 euro vrij betaalbaar. Kan je wel weer redelijk tijdje mee door. Maar geen super high end.
#PCMASTERRACE 🥰😛Tribunus schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 07:33:
Ik twijfel wat nu de betere omgeving is om de game op te spelen. De PC of de PS5.
Dat we zo snel 20 zijn is waarschijnlijk omdat we de vorige bèta’s gespeeld hebben en bekender zijn met de game. en alles skippen qua cutscenes enzo. dat kijk ik allemaal op release.
Heb de main story quest (gele quest icoontjes) gevolgd en gerusht. Toen was ik level 16 ofzo toen die klaar was. Toen een paar sidequest en dungeons gedaan en klaar. Gaat vrij snel als je alles skipt enzo.
En wat miss verschilt is als je op world Tier 2 speelt dan is alles klein tikkie moeilijker maar geeft ook meer XP
Ja het gaat, op Low inderdaad. Maar wat meer eye candy zou leuk zijn. Zat inderdaad te kijken naar iets van de 3xx serie. Thanks!Ricmaniac schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 09:28:
[...]
Heb je het geprobeerd op je 1050TI? Misschien met aanzetten van LOW gfx in de settings enzo dat het nog prima kan draaien ? Geen idee hoor.
Betaalbaar is natuurlijk voor iedereen anders. Ik vind een 3060 TI voor +- 400 euro vrij betaalbaar. Kan je wel weer redelijk tijdje mee door. Maar geen super high end.
Vereist de game dan 466.x normaal worden bepaalde driver versie's aangeraden, maar zijn ze niet vereist.Kwakkel schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 09:17:
[...]
En dat werkt dus niet. Wordt dus niet meteen D4 voor mij helaas!
Echter is de 870M een GPU van bijna 10 jaar oud, en qua prestaties vergelijkbaar met een midrange desktop kaart uit 2012 (tussen de 660 670 in uit mijn hoofd), je zit daarmee wel echt op het minimale van het minimale dat vereist wordt, mits je laptop cpu beter is dan de 2500K, wat ook nog wel eens een uitdaging kan zijn voor laptop cpu's uit die tijd. Zelfs wanneer het draait vraag ik me dan af of je de ervaring krijgt die je wil krijgen bij een game release als deze.
https://us.battle.net/support/en/article/251518
Hier ook level 20 met een druid, nu alleen nog die world boss een keer omleggen en dan nog een paar lange weken wachten
. Geen quests gedaan alleen beetje events/dungeons gedaan en alle videos geskipped. Daar ga ik rustig mijn tijd voor nemen als het spel uitkomt
.
Speelde een heeel stuk soepeler dan de eerste 2 beta's.
Speelde een heeel stuk soepeler dan de eerste 2 beta's.
Bij de vorige beta klaagden ook veel mensen over memory leaks e.d. en stutters daardoor. Nu had ik daar zelf bij de vorige beta al geen last van. Maar ik had wel het idee dat het geheugen gebruik in het algemeen een stuk minder is geworden. Gister zat ik na enkele uren spelen op 8-9GB in gebruik door Diablo 4, waar dat eerder ruim over de 10GB was.
dan nog: als je battle pass trager levelt dan je char zelf gaan betalende spelers die currency sneller unlocken.Crysania schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 08:30:
[...]
Dat werkt niet volgens mij, tier skips zijn volgens mij alleen voor het betaalde deel van de battlepass. De gratis tiers zijn niet te skippen volgens de uitleg van meerdere streamers. Zie o.a. deze uitleg (timestamp staat als het goed is al correct).DrMacabr3 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 10:12:
[...]
dan nog: als je battle pass trager levelt dan je char zelf gaan betalende spelers die currency sneller unlocken.
Ben 47 en heb nog net zoveel plezier als 20 jaar geledensiemenz schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 09:23:
Gisteren tot level 6 gekomen. Mooi spel met de oude sfeer. Ben benieuwd of ik het leuk blijf vinden op m’n 40e met zoveel andere dingen te doen
Had last van dat er op bepaalde momenten op mijn character automatisch wordt ingezoomed, ik snapte het niet. Nu heb ik een andere muis aan mijn computer gehangen en gebeurd het niet meer. Blijkbaar toch iets mis met de combinatie Diabo IV en een Microsoft muis (gebruik nu een Razer).
voila, mijn eerste char op lvl 20 ( barb) .
had zoals eerder gezegd , explicit een barb genomen omdat barb / druid de vorige keer 3-4de char was , daardoor hadden ze direct een paar leuke leg's ( homing tornado's op druid <= ik vond die tornados niet zo een ramp als iedereen anders
).
Nu op Lvl 20 ( story nog niet klaar ) geen enkele leg. Mijn eerste rare had ik zelfs maar op lvl 8 ofzo . Dus die drop rates zijn zeker veel lager.
Was begonnen op Tier 2 maar was feitelijk 'te lastig' om te levellen. Toch een paar keer gestorven op een bosses. Tier 1 was veel aangenamer. 2 of 3 treasure goblins gehad ( 1ene dropte enkel wat gold -en dan andere blauw items - misschien 1 keer een gele.
Anyway de gear laat nog serieus te wensen over. Later op de dag de story completen en dan hopelijk toch 1 of 2 leg's VOOR ik klaar ben voor ashava (support build), anders ga ik daar toch met mijn billen bloot staan .....
/f/image/t8VWzu0VyJp16KNxjPdqM0iC.png?f=fotoalbum_large)
Playstyle is wel leuk. Indien geen fury ( leap into the pack , dan warcry (extra dmg als er 6 enemies rond uw staan) dan heb je feitelijk al upheavel klaar. En is de eerste golf trash weg, dan flay en crys afhankelijk van de enemies , fury zal wee vol zijn , upheavel en dan allicht een leap naar de volgende grote vijand.
Maar ben totaal geen monster kill-machine. De laatste skills gestoken in passives , omdat ik geen plaats meer had voor andere skills. Het gaat ook maar tot level 20 , dus zelf een beetje lopen klooien met de build. heb +1 upheavel and +1 all defensive skills daarom ook deze setup.
/f/image/6cXe5UJBTCPvHYRE2wT6sZdj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/URBvlstEDB8Ogou2nbTiWiYl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ec4vau0LBGkt8YsTEymJHXZH.png?f=fotoalbum_large)
flay , upheavel , 3 shouts / warcrys en leap
had zoals eerder gezegd , explicit een barb genomen omdat barb / druid de vorige keer 3-4de char was , daardoor hadden ze direct een paar leuke leg's ( homing tornado's op druid <= ik vond die tornados niet zo een ramp als iedereen anders
Nu op Lvl 20 ( story nog niet klaar ) geen enkele leg. Mijn eerste rare had ik zelfs maar op lvl 8 ofzo . Dus die drop rates zijn zeker veel lager.
Was begonnen op Tier 2 maar was feitelijk 'te lastig' om te levellen. Toch een paar keer gestorven op een bosses. Tier 1 was veel aangenamer. 2 of 3 treasure goblins gehad ( 1ene dropte enkel wat gold -en dan andere blauw items - misschien 1 keer een gele.
Anyway de gear laat nog serieus te wensen over. Later op de dag de story completen en dan hopelijk toch 1 of 2 leg's VOOR ik klaar ben voor ashava (support build), anders ga ik daar toch met mijn billen bloot staan .....
/f/image/t8VWzu0VyJp16KNxjPdqM0iC.png?f=fotoalbum_large)
Playstyle is wel leuk. Indien geen fury ( leap into the pack , dan warcry (extra dmg als er 6 enemies rond uw staan) dan heb je feitelijk al upheavel klaar. En is de eerste golf trash weg, dan flay en crys afhankelijk van de enemies , fury zal wee vol zijn , upheavel en dan allicht een leap naar de volgende grote vijand.
Maar ben totaal geen monster kill-machine. De laatste skills gestoken in passives , omdat ik geen plaats meer had voor andere skills. Het gaat ook maar tot level 20 , dus zelf een beetje lopen klooien met de build. heb +1 upheavel and +1 all defensive skills daarom ook deze setup.
/f/image/6cXe5UJBTCPvHYRE2wT6sZdj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/URBvlstEDB8Ogou2nbTiWiYl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ec4vau0LBGkt8YsTEymJHXZH.png?f=fotoalbum_large)
flay , upheavel , 3 shouts / warcrys en leap
[ Voor 39% gewijzigd door blahenazo op 13-05-2023 11:11 ]
Wat ik zei over dat er niet meer automatisch ingezoomd wordt als je een safe zone (town) in loopt klopt toch niet helaas, het gebeurt toch nog... ik heb alleen het idee dat het wat subtieler is dan in de open beta. Misschien dat het me daarom gisteren niet opviel. Het stoort me volgens mij ook minder nu.
Ik heb overigens ook die aparte spikes in temperatuur op mijn 5800X3D, hoewel ze vooral opvallen als de game niet de focus heeft (zoals nu dat ik even naar de browser geschakeld ben). Heb ook even met geluid uit gespeeld en dan zijn ze minder merkbaar, mogelijk omdat de temperatuur tijdens spelen sowieso al hoger ligt. Maar ja het lijkt er wel op dat er met een vrij vaste regelmaat een proces even 1 core vol belast.
Ik heb overigens ook die aparte spikes in temperatuur op mijn 5800X3D, hoewel ze vooral opvallen als de game niet de focus heeft (zoals nu dat ik even naar de browser geschakeld ben). Heb ook even met geluid uit gespeeld en dan zijn ze minder merkbaar, mogelijk omdat de temperatuur tijdens spelen sowieso al hoger ligt. Maar ja het lijkt er wel op dat er met een vrij vaste regelmaat een proces even 1 core vol belast.
Gamertag: FinrazielNL
Ligt aan de rest van je systeem en hoeveel je wilt spenderen.Kanter schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 08:53:
Nou zojuist voor het eerst opgestart, het lagged echt als de neeten.
Ben toch weer blij dat ik de game nog niet gekocht heb, als dit met de launch ook is zou ik er gek van worden.
Ben toch weer blij dat ik de game nog niet gekocht heb, als dit met de launch ook is zou ik er gek van worden.
[ Voor 45% gewijzigd door Jackson6 op 13-05-2023 11:32 ]
Ik kan de resolutie van het spel niet aanpasse. Hebben jullie dat ook? Ik kan alleen windowed en windowed fullscreen selecteren. De resolutie blijft dan grayed out op 4k staan.
Ik vraag me af of de DLSS setting dan iets doet..
Ik vraag me af of de DLSS setting dan iets doet..
Verwijderd
Ik heb op een 1070 gespeeld en daar haal ik met de meeste settings op high, een hele dikke 60 fps mee in 1440p. Ziet er prima uit. Je kunt dus met een bescheiden upgrade goed spelen.Kanter schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 08:53:
Heb de game op 90fps gecapped en die tikt ie soms ook aan.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2023 11:40 ]
Had gehoopt op Veteran met frost een betere survivability te hebben maar maakt nauwelijks verschil. Ga nog net zo snel dood😊 Denk dat ik op 2 juni alles lekker op standje makkelijk ga doen, scheelt frustraties. Mobs gaan prima maar de bosses gingen in de beta makkelijker neer dan nu. Verschil in gear is duidelijk. Overigens doen de hydra’s weliswaar minder damage maar ze zijn prima om het klootjesvolk op te ruimen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gisteravond liep het soepel maar vanmorgen is het echt schokkerig.Jackson6 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 11:28:
En de eerste crash is hier ook een feit... bleef ineens een paar keer achter elkaar seconden lang hangen en vervolgens CTD (met een schermpje om te vragen wat ik aan het doen was... gewoon, inventory sorteren in town). Opnieuw starten en hij hangt bij character select al 
Nou een scan & fix aan het draaien, hopelijk helpt dat...
edit: Hmm, no fix required, maar het probleem lijkt gelukkig wel weg...
Nou een scan & fix aan het draaien, hopelijk helpt dat...
edit: Hmm, no fix required, maar het probleem lijkt gelukkig wel weg...
[ Voor 10% gewijzigd door Finraziel op 13-05-2023 12:02 ]
Ik heb dit ook, maar dan met een Razer muis. Ben er zelf eens op gaan letten, en blijkt (bij mij in ieder geval) dat het muiswieltje nogal gevoelig is en ik deze perongeluk raak bij het buttenmashen op de muisJron667 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 10:51:
Had last van dat er op bepaalde momenten op mijn character automatisch wordt ingezoomed, ik snapte het niet. Nu heb ik een andere muis aan mijn computer gehangen en gebeurd het niet meer. Blijkbaar toch iets mis met de combinatie Diabo IV en een Microsoft muis (gebruik nu een Razer).
Vraag van mijn kant, ik heb een Razor muis en een corsair keyboard. Nu kan D4 heel mooi het RGB overnemen, echter gebeurt dit of bij de muis of bij het toetsen, iemand een idee hoe ik voor elkaar kan krijgen dat beide het doen?
Heb niet gecontroleerd op spikes qua cpu (heb ook een 5800X3D), weet wel dat mijn koeling niet harder gaat lopen tijdens het spelen, terwijl deze wel afhankelijk van temperatuur op of af schaalt, mogelijk echter dat de spikes te kort zijn voor mijn AIO om indruk te maken.
[ Voor 14% gewijzigd door Dennism op 13-05-2023 12:06 ]
Vermoed dat dit niet gaat want waarschijnlijk kan diablo maar 1 software tool aanspreken zeg maar. Dus denk dat het of/of is omdat jij 2 verschillende merken gebruikt.Dennism schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 12:01:
[...]
Ik heb dit ook, maar dan met een Razer muis. Ben er zelf eens op gaan letten, en blijkt (bij mij in ieder geval) dat het muiswieltje nogal gevoelig is en ik deze perongeluk raak bij het buttenmashen op de muis
Vraag van mijn kant, ik heb een Razor muis en een corsair keyboard. Nu kan D4 heel mooi het RGB overnemen, echter gebeurt dit of bij de muis of bij het toetsen, iemand een idee hoe ik voor elkaar kan krijgen dat beide het doen?
Heb niet gecontroleerd op spikes qua cpu (heb ook een 5800X3D), weet wel dat mijn koeling niet harder gaat lopen tijdens het spelen, terwijl deze wel afhankelijk van temperatuur op of af schaalt, mogelijk echter dat de spikes te kort zijn voor mijn AIO om indruk te maken.
Ik heb namelijk muis, keyboard en muismat van Razer en die passen allemaal tegelijk aan
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 13-05-2023 12:11 ]
Ha, mijn Razor muiswiel is een beetje stroef.. was ook de reden waarom deze vervangen is.Dennism schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 12:01:
[...]
Ik heb dit ook, maar dan met een Razer muis. Ben er zelf eens op gaan letten, en blijkt (bij mij in ieder geval) dat het muiswieltje nogal gevoelig is en ik deze perongeluk raak bij het buttenmashen op de muis
Begint al goed. Bij de eerste keer opstarten zie ik "DIABLO" staan en hoor ik kort muziek, gevolgd door een crash...
Edit:
Probleem verholpen door het sluiten van Razer Synapse.
Edit:
Probleem verholpen door het sluiten van Razer Synapse.
[ Voor 22% gewijzigd door MaZo op 13-05-2023 12:37 ]
Weet niet wat er aan de hand is, maar ik heb echt 0,0 lag. Wellicht is er wat anders aan de hand?Jackson6 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 11:28:
Ervaring hier wat variabel. Kijk ik naar de gemiddelde FPS, dan is dit verbeterd. Van circa 50 open world, naar circa 60 nu.
Wel veel frequenter microstuttering.
Daarnaast, veel vaker na het willen verlaten van de main city het tegen komen van een invisble wall waardoor ik naar char select moet gaan, opnieuw moet starten, om weer door te gaan.
Wel veel frequenter microstuttering.
Daarnaast, veel vaker na het willen verlaten van de main city het tegen komen van een invisble wall waardoor ik naar char select moet gaan, opnieuw moet starten, om weer door te gaan.
Verwijderd
Hier draait ie nog beter dan vorige beta. Geen last van lag of stutters. Blij dat deze oudere pc er geen problemen mee heeft. 0 issues. Ik heb besloten dat van de 3 platformen waar ik m op kan halen het gewoon de pc gaat worden. Series X controller er in en genieten maar.
Geen Plus of Live vereiste op pc en een toetsenbord als backup is altijd lekker.
Geen Plus of Live vereiste op pc en een toetsenbord als backup is altijd lekker.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2023 12:53 ]
Hier draait die voor mijn gevoel precies hetzelfde als vorige beta. Heb wel het idee dat de combat wat vloeiender gaat ofzo.
Toch nog de tijd gevonden om nu even 2 uurtjes te spelen. twijfel of ik een nieuwe class probeer om te zien hoe de changes zijn of dat ik verder ga op mijn sorc om wat extra gear te grinden om mogelijk een fijnere Ashava kill te hebben XD
Zo, denk dat ik er zo'n 6 uur in heb zitten... Rogue op level 20 en druid op 14 ofzo. Combinatie van questen, events en dungeons gedaan. Alles op veteran en XP gaat enorm hard; was 20 voor het einde van de main quest.
Vond het spel redelijk makkelijk, op de dungeon bosses na. Daar zit best een discrepantie tussen en ook tussen de verschillende bossen. Sommige zijn echt te simpel, anderen moet je ff inkomen qua mechanics, maar Den Mother kreeg ik met druid bijvoorbeeld niet neer (3 tries ofzo).
Qua combat loopt het super vloeiend, maar het is vooral veel klikken en weinig strategie nog. Maar goed, dit zijn natuurlijk de eerste levels. Heb een paar builds geprobeerd en ze verschillen wel leuk qua stijl. Verder heel veel stats, maar vrij weinig uitleg erover en ze zitten best wel weggestopt in je char sheet.
Het verhaal en de karakters konden me nog niet echt boeien. Er gebeurt een hoop, maar de logica erachter ontbreekt een beetje. Karakters missen ook wat diepgang wat mij betreft.
Performance is prima op mijn soort van midrange systeem. Grafisch best mooi en geen last gehad van lag of iets dergelijks. UI vind ik wel vrij clunky.
Al met al wel goed vermaakt, maar nog niet helemaal gehyped. Hoop dat ik vanavond / morgen nog wel ff de world boss kan meepakken.
Vond het spel redelijk makkelijk, op de dungeon bosses na. Daar zit best een discrepantie tussen en ook tussen de verschillende bossen. Sommige zijn echt te simpel, anderen moet je ff inkomen qua mechanics, maar Den Mother kreeg ik met druid bijvoorbeeld niet neer (3 tries ofzo).
Qua combat loopt het super vloeiend, maar het is vooral veel klikken en weinig strategie nog. Maar goed, dit zijn natuurlijk de eerste levels. Heb een paar builds geprobeerd en ze verschillen wel leuk qua stijl. Verder heel veel stats, maar vrij weinig uitleg erover en ze zitten best wel weggestopt in je char sheet.
Het verhaal en de karakters konden me nog niet echt boeien. Er gebeurt een hoop, maar de logica erachter ontbreekt een beetje. Karakters missen ook wat diepgang wat mij betreft.
Performance is prima op mijn soort van midrange systeem. Grafisch best mooi en geen last gehad van lag of iets dergelijks. UI vind ik wel vrij clunky.
Al met al wel goed vermaakt, maar nog niet helemaal gehyped. Hoop dat ik vanavond / morgen nog wel ff de world boss kan meepakken.
[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 13-05-2023 13:18 ]
PC 1 - 0 problemen met lag ( beste pc )
PC 2 - veel lag / memory leak problemen ( pc 3 jaar oud / wel game pc )
PS5 - Loopt vrijwel probleemloos. 1x kon ik de town center niet uitlopen door een soort gekke bug ?!
PC 2 - veel lag / memory leak problemen ( pc 3 jaar oud / wel game pc )
PS5 - Loopt vrijwel probleemloos. 1x kon ik de town center niet uitlopen door een soort gekke bug ?!
Ben noordelijk aan het farmen op level 30 mobs. gaat best pittig maar kreeg mooie items.
Mijn idee was om een aspect uit een ander item de halen en dan te imprinten op een hoog level item.
Vorige beta was dat namelijk mogelijk dat je bij een imprint van een item het level requirement weghaalde. Maar dat is aangepast dus denk dat dat een bug was.
Deze helm gemaakt als test maar helaas dus niet te gebruiken
had mooie poison resistance voor de boss haha
Mijn idee was om een aspect uit een ander item de halen en dan te imprinten op een hoog level item.
Vorige beta was dat namelijk mogelijk dat je bij een imprint van een item het level requirement weghaalde. Maar dat is aangepast dus denk dat dat een bug was.
Deze helm gemaakt als test maar helaas dus niet te gebruiken
had mooie poison resistance voor de boss haha
:fill(white):strip_exif()/f/image/wVYFeHH92ZjJZL1FJgOfrquW.png?f=user_large)
Ik heb iets raars met de controller vandaag. Als ik niks doe wil hij met keyboard spelen, dat is onspeelbaar want de menus zijn niet werkbaar dan (gear enzo). Iemand hetzelfde?
update:
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=2&utm_term=1
opgelost, ff nvidia overlay uitzetten
update:
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=2&utm_term=1
opgelost, ff nvidia overlay uitzetten
[ Voor 39% gewijzigd door TweakerVincent op 13-05-2023 13:56 ]
Het draait hier nu best soepel op mijn antieke systeem.
Game staat op een 7200rpm HDD, i5-6500, AMD R9 270X
Game staat op een 7200rpm HDD, i5-6500, AMD R9 270X
Zeg maar gerust 25 jaar geleden !jori040 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 10:40:
[...]
Ben 47 en heb nog net zoveel plezier als 20 jaar geleden
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Ondertussen level 16 Druid... net die moeder van dat meisje verslagen. Had die fight voorheen ook al zoveel stuns? Erg vervelend dat ik om de haverklap sta te hopen dat ik op tijd uit de stun kom zodat ik kan healen terwijl ik op dit level nog niet eens de mogelijkheid heb om een stunbreaker skill te hebben (nog een paar levels en dan kan dat wel). Maar ik was in de open beta geloof ik ook al 20+ toen ik hier aankwam, misschien gewoon te hard doorgerend.
Ook jammer dat ze de health regen van Shred zo zwaar generfed hebben (van 2% max health naar 1%). De sustain van een wolf-druid is daarmee stukken minder. Het gaat op zich nog wel maar bosses zijn af en toe echt pittig. En het is nou niet dat de Druid zo OP was. Maar goed, weinig te zeggen over balance in die eerste levels natuurlijk... Maar het voelt wel vreemd dat het algemene sentiment was 'Druid is zwak' en nu is ie zwakker
(maar las ook ergens dat alle classes wel zwakker zijn dus wellicht een algehele correctie).
Ook jammer dat ze de health regen van Shred zo zwaar generfed hebben (van 2% max health naar 1%). De sustain van een wolf-druid is daarmee stukken minder. Het gaat op zich nog wel maar bosses zijn af en toe echt pittig. En het is nou niet dat de Druid zo OP was. Maar goed, weinig te zeggen over balance in die eerste levels natuurlijk... Maar het voelt wel vreemd dat het algemene sentiment was 'Druid is zwak' en nu is ie zwakker

Speel zelf bear druid, vind die wel redelijk sterk met pulverize met CC erop. En de shout helpt ook wel als je 'm bijvoorbeeld specced om te healen. Heb net wolven erbij genomen om snel een lastig ranged target uit te kunnen schakelen.
Speelt op zich wel lekker! Had weinig moeite met het gevecht dat jij net noemt. Had ook geen last van stuns, wel van vulnerability daar. Maar Den Mother kwam ik bijvoorbeeld niet langs.
Lijkt wel net alsof tweede karakter langzamer levelt dan de eerste, maar dat heb het niet getimed... Zal wel niet.
Speelt op zich wel lekker! Had weinig moeite met het gevecht dat jij net noemt. Had ook geen last van stuns, wel van vulnerability daar. Maar Den Mother kwam ik bijvoorbeeld niet langs.
Lijkt wel net alsof tweede karakter langzamer levelt dan de eerste, maar dat heb het niet getimed... Zal wel niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 13-05-2023 14:49 ]
Net nogmaals een poging gedaan, onspeelbaar, wordt telkens 10 meter terug geslingerd door de lag, alles reageert pas na 3 seconden, "Your account is locked", nou de groeten. Vorige beta geen last van gehad. Tot 6 juni dan maar.
Heb je toevallig een VPN aan staan ofzo?Jackson6 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 14:51:
Net nogmaals een poging gedaan, onspeelbaar, wordt telkens 10 meter terug geslingerd door de lag, alles reageert pas na 3 seconden, "Your account is locked", nou de groeten. Vorige beta geen last van gehad. Tot 6 juni dan maar.
Dat zou je lag verklaren. En ook waarom je account nu locked is. Dat doet Blizzard als je inlogt vanuit een vreemd IP (bijvoorbeeld ineens een ander land).
Speel nu best intensief Rogue en moet zeggen dat ik zeer verrast ben.
in vorige beta was Sorc mijn fav. maar ik ben eruit: als de game live gaat dan is Rogue mijn keuze!
in vorige beta was Sorc mijn fav. maar ik ben eruit: als de game live gaat dan is Rogue mijn keuze!
nothing stops this train
Idd , hier moet iets anders aan de hand zijn. Het ligt iig zeker niet aan de beta.RocketKoen schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 14:57:
[...]
Heb je toevallig een VPN aan staan ofzo?
Dat zou je lag verklaren. En ook waarom je account nu locked is. Dat doet Blizzard als je inlogt vanuit een vreemd IP (bijvoorbeeld ineens een ander land).
Wanneer spawnt ashava btw ? ben bijna 20, en wil op tijd op de locatie zijn , als iemand ook weet waar dat beest uithangt
[ Voor 13% gewijzigd door Visgek82 op 13-05-2023 15:08 ]
Het is vaag maar voor gein ff geswitched van m'n 5 naar 2.4 ghz wifi en het is nu over. Vreemd want je zou zeggen dat dit geen zak uit zou moeten maken, vorige keer ook niet namelijk.RocketKoen schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 14:57:
[...]
Heb je toevallig een VPN aan staan ofzo?
LET OP! UK Tijd dus 1e nemenVisgek82 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 15:07:
[...]
Idd , hier moet iets anders aan de hand zijn. Het ligt iig zeker niet aan de beta.
Wanneer spawnt ashava btw ? ben bijna 20, en wil op tijd op de locatie zijn , als iemand ook weet waar dat beest uithangt
MAY 13 WORLD BOSS SPAWN TIMES↴
6 p.m. CEST / 5 p.m. BST (UK) — first spawn time
9 p.m. CEST / 8 p.m. BST (UK)
12 a.m. CEST / 11 p.m. BST (UK)
MAY 14 WORLD BOSS SPAWN TIMES↴
3 a.m. CEST / 2 a.m. BST (UK)
6 a.m. CEST / 5 a.m. BST (UK)
9 a.m. CEST / 8 a.m. BST (UK)
12 p.m. CEST / 11 a.m. BST (UK)
3 p.m. CEST / 2 p.m. BST (UK)
6 p.m. CEST / 5 p.m. BST (UK) — final spawn time
Heh, 58 and the same!!jori040 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 10:40:
[...]
Ben 47 en heb nog net zoveel plezier als 20 jaar geleden
Top, dank je wel. dus als ik het goed begrijp om 6u , en om 9u vanavond (en 12u). aight. en waar moet ik dan wezen?eehbiertje schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 15:17:
[...]
LET OP! UK Tijd dus 1e nemen
MAY 13 WORLD BOSS SPAWN TIMES↴
6 p.m. CEST / 5 p.m. BST (UK) — first spawn time
9 p.m. CEST / 8 p.m. BST (UK)
12 a.m. CEST / 11 p.m. BST (UK)
MAY 14 WORLD BOSS SPAWN TIMES↴
3 a.m. CEST / 2 a.m. BST (UK)
6 a.m. CEST / 5 a.m. BST (UK)
9 a.m. CEST / 8 a.m. BST (UK)
12 p.m. CEST / 11 a.m. BST (UK)
3 p.m. CEST / 2 p.m. BST (UK)
6 p.m. CEST / 5 p.m. BST (UK) — final spawn time
Helemaal rechts onderin op de kaart is een stuk waar hij spawnt..Visgek82 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 15:20:
[...]
Top, dank je wel. dus als ik het goed begrijp om 6u , en om 9u vanavond (en 12u). aight. en waar moet ik dan wezen?
net vrij van t werk > eerst drivers updaten

kan zodoende nu even geen screenshot maken
Beter hier als de vorige beta en zeker beter als de private Beta, dat was vreselijk qua haperingen en rubberbanding...Ricmaniac schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 12:51:
Hier draait die voor mijn gevoel precies hetzelfde als vorige beta. Heb wel het idee dat de combat wat vloeiender gaat ofzo.
Spelen de meeste hier nou co-op of solo ?
Als ik zelf even terugkijk naar Diablo 3 dan deed ik co-op pas naar een paar solo runs.
Al snap ik dat er mensen zijn die juist in deze beta alles even willen testen.
Moet zeggen dat het heerlijk speelt op de PS5.Ook vind ik het een prachtige game om te zien.
Als ik zelf even terugkijk naar Diablo 3 dan deed ik co-op pas naar een paar solo runs.
Al snap ik dat er mensen zijn die juist in deze beta alles even willen testen.
Moet zeggen dat het heerlijk speelt op de PS5.Ook vind ik het een prachtige game om te zien.
[ Voor 18% gewijzigd door jori040 op 13-05-2023 15:25 ]