Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:21:
Een favoriete build en de beste build zijn voor mij niet hetzelfde. Ik speel wat ik leuk vind, in D3 heb ik jaren met een barbarian rondgelopen met een 1H en schild. Een ballerina barb was aan mij niet besteed.
Ik ga nu eens kijken naar een build zonder hydra's voor de sorcerer of een build zonder skeletons bij de necro. Voordeel van D4 is dat er, als het goed is, geen beste build meer zal zijn.
This is the way. ;)

Toch verwacht ik zoals altijd weer een (aantal) 'beste' build(s) aangezien Blizzard al aangaf dat er een eindbaas is die heel zwaar zal zijn. Dan krijg je automatisch builds die daar minder moeite mee hebben lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Lekker Ventje schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:21:
Een favoriete build en de beste build zijn voor mij niet hetzelfde. Ik speel wat ik leuk vind, in D3 heb ik jaren met een barbarian rondgelopen met een 1H en schild. Een ballerina barb was aan mij niet besteed.
Ik ga nu eens kijken naar een build zonder hydra's voor de sorcerer of een build zonder skeletons bij de necro. Voordeel van D4 is dat er, als het goed is, geen beste build meer zal zijn.
Ik heb vorige beta mijn Necromancer alles gegeven qua critical damage of Bonespear damage. Dan lekker die Bonespear knallen. Mega overpowered. Maar dat zal na level 20 wellicht afzwakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:49
Er zal altijd een "meta" build zijn die het meest efficient is.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51
earthapple schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:35:
[...]

Ik heb vorige beta mijn Necromancer alles gegeven qua critical damage of Bonespear damage. Dan lekker die Bonespear knallen. Mega overpowered. Maar dat zal na level 20 wellicht afzwakken
Voor de necro was er een item die automatisch CE doet als je red mist channelt. En voor iedere CE ging je cooldown 1sec omlaag.
In de praktijk was 1 corpse vaak genoeg om alles in het scherm te laten smelten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Poosje uit het topic weg geweest maar heb dit weekend wel weer ff zin om te spelen.

Open beta op de XSX gespeeld en zit te denken om dit weekend de PS5 versie te proberen, of is er nog iets overgebleven van de vorige open beta?

Characters mischien of is het compleet opnieuw?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:35
Ik heb hem nu officieel voor de pc aangeschaft ook al heb ik een ps5 en een veel oudere pc waar hij toch goed op draait.

Moet zeggen dat ik zelfs met de controller op de pc ook heel lekker weg vond spelen in de beta. 👌👌👌

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:26
Ik ben ook weer aanwezig bij de slam, wss met een necro. Heb er zin in! Sowieso heel veel zin in, d4 is een heerlijke game.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om te zien, die vele aanpassingen/nerfs bij alle classes. Al die YouTubers met hun “BEST BUILD SERVER SLAM” afgelopen maand.. Haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
kunnen we al ;)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Weinig tijd dit weekend helaas, ik zie het niet gebeuren dat er lange gameplay sessies komen maar vooral erg benieuwd naar de update op het gebied van HDR bij de consoles.

[ Voor 8% gewijzigd door PepieNL op 12-05-2023 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:38
Hier hetzelfde probleem, sinds de server slam aankondiging gehyped voor het weekend en last minute ineens alles volgepland dus ik ben bang dat ik hem voor niets heb binnengehaald. Dan de anticipatie maar bewaren voor de full release over een paar weken O-)

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
het is 12 mei, komop waarom kan ik niet inloggen? :Z :7

21:00 Nederlandse tijd toch?
kwam deze tegen:

[ Voor 54% gewijzigd door Kol Nedra op 12-05-2023 08:55 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PepieNL schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 08:40:
Weinig tijd dit weekend helaas, ik zie het niet gebeuren dat er lange gameplay sessies komen maar vooral erg benieuwd naar de update op het gebied van HDR bij de consoles.
Naast HDR hoop ik ook dat ze wat aan de UI hebben gedaan zoals instellingen om 'm dynamisch te maken of de helderheid aan te passen. Uren lang die dikke health bol op een OLED vind ik wel een ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:35
Morocius schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 13:41:
[...]

Uit dat artikel:
Blizzard zei daarbij dat de betaalde beloningen geen Smoldering Ashes zal bevatten en dat je bepaalde mijlpalen moet bereiken voordat je beloningen kunt krijgen die gameplay beïnvloeden.

Het zal mij benieuwen ik heb de ultimate versie al, en ik zal mij er best wel mee kunnen vermaken voor een aantal maanden. Maar ik ben wel benieuwd hoe zich dit gaat verhouden.
voor de blessings moeten er levels vrij gespeeld worden , maar niets houdt Blizzard tegen om in the 'accerated' flow , the eerste 20 tier van cosmetics 'vrij te geven ' en krijgt je exp (op lvl en op tiers)
De blessings/asses krijg je maar als je levelled/vrijspeeld , dus je gaat sneller door de cosemetics en tiers. maar je hebt geen pay for power door de level restrictions.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 17:16

Vagax

Hehe

Mijn zaterdag is nog vrij leeg, ik ga een poging wagen om zo snel mogelijk level 20 aan te tikken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Vagax schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:05:
Mijn zaterdag is nog vrij leeg, ik ga een poging wagen om zo snel mogelijk level 20 aan te tikken :P
Ik ga in de late avond/nacht spelen, want zaterdag en zondag vol met verplichtingen (zondag moederdag) :z
vanavond tegelijk met kinderen naar bed en rond 23:00 wakker worden :')

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 12-05-2023 10:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:34

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Ook hier een druk weekend voor de boeg met verplichtingen. Ga er wel een paar uur in proberen te krijgen maar het wordt sappelen.

Edit: Dit zijn wel van die momenten dat ik aan mijn jeugd terugdenk en de zeeën van tijd die ik had om helemaal zelf te besteden, zonder verplichtingen en verwachtingen door/van derden :D

[ Voor 42% gewijzigd door Klauwhamer op 12-05-2023 10:18 ]

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Klauwhamer schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:17:
Ook hier een druk weekend voor de boeg met verplichtingen. Ga er wel een paar uur in proberen te krijgen maar het wordt sappelen.

Edit: Dit zijn wel van die momenten dat ik aan mijn jeugd terugdenk en de zeeën van tijd die ik had om helemaal zelf te besteden, zonder verplichtingen en verwachtingen door/van derden :D
The good old times!! toen je alleen school als verplichting had en tevreden was met een 5.5 :D
mijn god wat had ik in die tijd veel vrije tijd: elke dag zeker wel 4 uur gamen, elk vrijdagavond en zaterdag avond naar de kroeg! Geen verplichtingen, geen kinderen geen vrouw, geen huishouden, niet 32+ uur werken, alleen maar op zondag 6 uur werken met 150% als uurloon, good old days! :7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:18
Hier al iemand die hem al op zijn Xbox S/X heeft gedownload?

Ik zie hem niet staan. Ik zie alleen de normale, deluxe en nog wat edities die ik kan kopen maar geen "preload mogelijkheden of iets dat daarop lijkt"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalSonic
Klauwhamer schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:17:

Koester de herinneringen ik denk dat veel hier ze wel herkennen.

Ik zal nooit vergeten dat ik bijvoorbeeld de eerste Modern Warfare samen ging spelen met een vriend van mij. We begonnen om 20.00, uiteraard met drankjes en veel chips en dat we doorgingen tot we de volgende dag vogels buiten hoorde fluiten. Ook games als Warcraft 3 tot diep in de nacht gespeeld. Heerlijk was dat toen, ouders sliepen en ik kon onafgebroken doorgamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik heb 'm op de ps5 gedownload. Daar ga ik op proberen te spelen dit weekend.
Vorige beta's op de PC. Nu op de console.

Ben benieuwd hoe de ervaring gaat zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:38
Kol Nedra schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:24:
[...]

The good old times!! toen je alleen school als verplichting had en tevreden was met een 5.5 :D
mijn god wat had ik in die tijd veel vrije tijd: elke dag zeker wel 4 uur gamen, elk vrijdagavond en zaterdag avond naar de kroeg! Geen verplichtingen, geen kinderen geen vrouw, geen huishouden, niet 32+ uur werken, alleen maar op zondag 6 uur werken met 150% als uurloon, good old days! :7
Op het werk na kun je van een hele hoop van die verplichtingen toch makkelijk afscheid nemen? ;)
Hoewel ik soms ook terugdenk aan die goede oude tijd heb ik tegenwoordig ook echt een stuk minder de behoefte aan de hele dag gamen. Net als komend weekend ben ik "druk" met dingen waar ik zelf voor kies en die ik niet aan de kant zou willen schuiven voor een beetje te gamen.

Mijn 10 jaar jongere ik zou wat ik net geschreven heb overigens nooit geloven _O-

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MetalSonic schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:37:

Ik zie hem niet staan. Ik zie alleen de normale, deluxe en nog wat edities die ik kan kopen maar geen "preload mogelijkheden of iets dat daarop lijkt"
Volgens mij moet je bij de zoekfunctie in de store ook beta erachter zetten. Dat is wat ik me herinner van de vorige beta.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

frankv120 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 11:10:
[...]

Op het werk na kun je van een hele hoop van die verplichtingen toch makkelijk afscheid nemen? ;)
Hoewel ik soms ook terugdenk aan die goede oude tijd heb ik tegenwoordig ook echt een stuk minder de behoefte aan de hele dag gamen. Net als komend weekend ben ik "druk" met dingen waar ik zelf voor kies en die ik niet aan de kant zou willen schuiven voor een beetje te gamen.

Mijn 10 jaar jongere ik zou wat ik net geschreven heb overigens nooit geloven _O-
Yeah dat herken ik ook wel hoor. Vroeger had ik met alle liefde van de 48h weekend 32-36h afgeschreven op gamen en been there done that. Evengoed had ik vroeger op werkdagen een tweede baan qua uren dat opging aan gaming. Dat zou ik allemaal niet meer kunnen -- maar belangrijker: willen.

Alleen ja, dan komt er zo'n afgebakend Server Slam-weekend aan.. En dan kriebelt het wel om weer eens oldschool 36h van het weekend goblin mode te gaan :D

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Lekker Ventje schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 11:16:
[...]

Volgens mij moet je bij de zoekfunctie in de store ook beta erachter zetten. Dat is wat ik me herinner van de vorige beta.
thanks zal 't straks eens proberen.

En dan zal ik ook wel gold nodig hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:46
Vanochtend heb ik hem even opgezocht en in de wachtrij gezet om te downloaden.
Dus hij is al wel te vinden.
Volgens was was het diablo server slam wat er bij stond.
MetalSonic schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:37:

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 13:15
BlueFoxOne schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 12:06:
Vanochtend heb ik hem even opgezocht en in de wachtrij gezet om te downloaden.
Dus hij is al wel te vinden.
Volgens was was het diablo server slam wat er bij stond.

[...]
Yep, Diablo Server Slam via de store. Op xbox series x was die gister al binnen te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
op de PS5 zoek naar Diablo 4 in de store, selecteer en druk daarna op de drie stippen, kies veries en pak nu de beta.

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Denk dat ik voor mezelf heb besloten dat ik Sorc ga spelen deze beta :) De world boss spawnt vanaf morgen 18:00 de eerste keer en dan heb je totaal 9 keer de kans hem te killen.

In onze tijden is dat:
Zaterdag - 18:00, 21:00
Zondag - 00:00, 03:00, 06:00, 9:00, 12:00, 15:00, 18:00

Best jammer dat het precies in het Moederdag weekend is want ik denk dat mijn enige kans zaterdag 21:00 is maar weet niet of ik morgen al 20 kan zijn :/

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:02:
Denk dat ik voor mezelf heb besloten dat ik Sorc ga spelen deze beta :) De world boss spawnt vanaf morgen 18:00 de eerste keer en dan heb je totaal 9 keer de kans hem te killen.

In onze tijden is dat:

Best jammer dat het precies in het Moederdag weekend is want ik denk dat mijn enige kans zaterdag 21:00 is maar weet niet of ik morgen al 20 kan zijn :/
Beter dit weekend moederdag dan met launch. >:)
Ik zie het wel dit weekend, wanneer ik tijd heb speel ik wat. Haal ik de 20 en kan ik de worldboss doen is dat mooi. Heb ik geen tijd of zin, jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21

In onze tijden is dat:

Drama elke keer.
Zaterdag verjaardag waar ik niet onderuit kan
Zondag groot familiefeest..
Leuk hoor.
Maar ik wil gamen !

Hoe laat vandaag/vanavond begint het feest?
Of is het enkel morgen pas?

[ Voor 5% gewijzigd door Lasteraar op 12-05-2023 14:26 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 16:43
Lasteraar schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:25:
[...]

Drama elke keer.
Zaterdag verjaardag waar ik niet onderuit kan
Zondag groot familiefeest..
Leuk hoor.
Maar ik wil gamen !
Dat zeg je allemaal wel, maar ik vind dat je er wel wat witjes uitziet, misschien word je wel ziek... Denk dat je voor de zekerheid maar niet naar zulke drukke feesten kunt gaan en beter maar gewoon thuis moet blijven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Robbaman schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:26:
[...]

Dat zeg je allemaal wel, maar ik vind dat je er wel wat witjes uitziet, misschien word je wel ziek... Denk dat je voor de zekerheid maar niet naar zulke drukke feesten kunt gaan en beter maar gewoon thuis moet blijven!
Ja nu je 't zegt.. Jemig, joh. Eet je wel goed? Ik zou het maar even rustig aan doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
Klauwhamer schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:40:
[...]

Ja nu je 't zegt.. Jemig, joh. Eet je wel goed? Ik zou het maar even rustig aan doen!
En misschien is het wel besmettelijk. Ik zou geen risico's nemen. Blijf binnen. Dit doe je uit beste wil juist voor je vrienden en familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:15
Heel veel zin in de komende server slam, ook in de release maar het hele battlepass gedeelte laat me toch flink twijfelen, wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

In onze tijden is dat:

zondag om 03:00 in de nacht en 06:00 in de ochtend ook 2 kansen, geen excuus van slapen oid hoor :7

ik ga voor Rogue, voor de worldboss kies ik voor een poison build en dash uiteraard, om zo die aoe te ontwijken 😃

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 12-05-2023 15:37 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Rickpm1 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 15:34:
Heel veel zin in de komende server slam, ook in de release maar het hele battlepass gedeelte laat me toch flink twijfelen, wat jullie?
Dat merkte ik eerder ook al op hier. Het zorgt voor een vervelende permanente staat van argwaan bij mij. En ook dat wat niet is, nog best kan komen. En dan begin ik misschien liever überhaupt niet aan een game als blijkt dat ik er tóch maagzuur van krijg en er mee moet stoppen.

Edit: Ik bedoel dus een one-off investering in de "gratis" game zonder battlepasses die zonde wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Klauwhamer op 12-05-2023 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:45
Lasteraar schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:25:
[...]

Hoe laat vandaag/vanavond begint het feest?
Of is het enkel morgen pas?
Vanavond om 21:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Niks geen twijfel. Het is niet nodig dat je het koopt, en er is absoluut geen power te koop op welke vorm dan ook. Het is dus optioneel, en vrijwillig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Yellax schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 15:51:
[...]

Vanavond om 19:00 uur.
21:00 :) (https://www.worldcitytime.com/12pm/pdt/to/amsterdam)

[ Voor 15% gewijzigd door Visgek82 op 12-05-2023 15:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Battlepass laat me zeker niet twijfelen. Ze zijn erg duidelijk in het feit dat er geen pay2win in komt en dat is mijn dooddoener dus opzich zit dat goed. De game voelt verder gewoon erg goed en leuk aan en ook al zou die battlepass en alles eromheen helemaal ruk zijn dan weet ik dat ik alsnog met deze game plezier ga hebben voor ongetwijfeld 100+ uur.

Ik vind het wel gewoon allemaal heel jammer omtrent die battlepass voor zo'n dure Tripple A game maargoed het is maar cosmetisch dus zou het ook met die free variant van de battlepass kunnen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb de duurste versie gekocht...
ja een hoop geld, maar het is ook mijn eerste (en laatste game) die ik dit jaar koop.
vergaar genoeg cashback om dit te compenseren ;)

dus dit keer wel dus Battle Pass maar waarschijnlijk ook de laatste

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:44

Lapras

Ice beam

Morgen slechts een paar uur om te spelen. Waarschijnlijk haal ik daarmee de lvl 20 niet, maar toch mooi om nog even te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek82 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 15:52:
[...]

Niks geen twijfel. Het is niet nodig dat je het koopt, en er is absoluut geen power te koop op welke vorm dan ook. Het is dus optioneel, en vrijwillig.
Ik sla dus echt wel harder wanneer ik tevreden ben met m’n outfit. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
Ik lig er niet zo wakker van. Battlepasses zijn uiteindelijk gewoon een feit. En in dit geval echt optioneel.

Daarnaast ben ik vrij selectief in wat ik nieuw koop. De echte noodzaak hierin is er niet zozeer meer. Jaren na dato zijn veel games hedendaags met 70 - 90% discount op Steam nog altijd zeer de moeite waard. Dus ook financieel gezien, zelfs ondanks dat ik zo nu en dan een battlepass of cosmetic koop, ben ik onder de streep tegenwoordig nog altijd ruim goedkoper uit dan bijvoorbeeld 15 jaar geleden.

Voor de meeste games welk ik speel kom ik effectief uit op uiteindelijk maximaal 1 euro per uur entertainment, veel titels zelfs minder dan 0.10 euro per uur entertainment. Ik vind het dan ook allemaal wel prima eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:17
Zag net een bericht van PlayStation voorbij komen dat de Slam nu van start is gegaan. Kan het zelf niet checken, maar voor de mensen die willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Nee, de start is 12:00 PDT, dat is 21:00 CEST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondanks het feit m'n laptop ongetwijfeld 100x zal uitvallen door oververhitting, ga ik wel weer even de game proeven :) Ben benieuwd! Gewoon weer, net als de vorige keer, de barbarian... :P Want dat blijft mijn gevoel bij deze game! ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
Klauwhamer schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 17:09:
Nee, de start is 12:00 PDT, dat is 21:00 CEST.
Dat snap ik, maar dit zei het officiële PlayStation NL account net:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HfUlek20mZaLhX05L0o7GKodq_8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EvzjRHkDTw9JtYArlEnuuJzn.png?f=fotoalbum_large

Dus ik dacht, misschien is t al eerder maar dat kan ik dus helaas niet controleren zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blahenazo
klepel en klok

-vecht met eindbaas Ashava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

interessant, hij weet de beste build al om Ashava te killen voor elke class :D

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 17:54:
[YouTube: Diablo 4 Updated Build Guides for Ashava Server Slam]

interessant, hij weet de beste build al om Ashava te killen voor elke class :D
Nice, ik ben benieuwd :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
nog 2 uur en 53 minuten :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:47
Ik moet vannacht werken vanaf 21:45 uur. Dus vertrekken rond 21:15 uur. Wellicht morgen overdag dan maar :/

Maar... ik moet ook nog God of War Ragnarok verder spelen en de nieuwe Zelda is net binnengekomen... keuzes...

[ Voor 34% gewijzigd door Thalaron op 12-05-2023 18:14 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Je zal maar bij je zusje moeten kijken bij het paardrijden om 21.00u :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
is er trouwens al een Tweakers guild? :-)

[ Voor 86% gewijzigd door Kol Nedra op 12-05-2023 18:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Kol Nedra schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 18:33:
is er trouwens al een Tweakers guild? :-)
Geen idee, zal dan alleen voor de slam zijn , want alles wordt volgens mij gewist. Ik denk dat de dag dat de boel echt live gaat, de clan er zeker zal zijn,.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Jackson6 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 18:19:
Je zal maar bij je zusje moeten kijken bij het paardrijden om 21.00u :')
Er zitten toch ook mounts in D4? Gewoon spelen en dan achteraf zeggen dat je dacht dat je zusje ging paardrijden in D4 :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Denman schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 18:40:
[...]

Er zitten toch ook mounts in D4? Gewoon spelen en dan achteraf zeggen dat je dacht dat je zusje ging paardrijden in D4 :+
niet in de slam helaas, dus die vlieger (die zitten ook niet in d4) gaat niet op

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Twijfel nu alsnog heel erg om niet gewoon weer druid te gaan en te kijken hoe het nu voelt vergeleken met vorige keer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar even proberen om 21:00 misschien lukt inloggen meteen. Dit keer eerst op de PS5, benieuwd naar HDR.
Rogue of Sorcerer.
Huh ik zit er al in, kan nu een character maken.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2023 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blahenazo
zit er al in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:04
Er bij het op starten achterkomen dat je eerst je videokaart driver moet updaten ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blahenazo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKAWx-VsTLI4sYa3S45QY7dICQU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0MnnhMRMkOaGrlfvJwVaQWRy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

arf, update nvidia drivers nodig ... sigh =)

kijken zo hoe de queue is .. en dan slammen!

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik krijg een foutmelding op de XSX, of het mijn game is en ik de disc er in wil doen😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yamAUchi schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 20:59:
arf, update nvidia drivers nodig ... sigh =)

kijken zo hoe de queue is .. en dan slammen!
Stond er bij mij ook. nog een keer gestart en toen deed die het gewoon. Zit nu in de queue <1 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:24

ChUcKiE

Dus........

Ik kreeg er net nog snel een update van Diablo overheen (gister ook al)....nu nog steeds grayed out

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

TTLCrazy

Listen to Frankie

Eerste keer dat een game mij verteld dat het grafisch stuurprogramma moet worden geüpdatet. Ah wel, ik worstel mij zo wel door de queue heen. Vorige beta was hij een uurtje...

<1 minuut, valt mee

[ Voor 6% gewijzigd door TTLCrazy op 12-05-2023 21:06 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
het kan helpen om je battle.net app van beta te halen als je niet play kunt indrukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nice zijn los :) toch maar sorc aangemaakt. Here we go. veel plezier iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Lekker dan, blijf een foutmelding krijgen. Dat wordt opnieuw downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:24

ChUcKiE

Dus........

Bensel15 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:06:
het kan helpen om je battle.net app van beta te halen als je niet play kunt indrukken
Bij mij was het net andersom...op Beta gezet en toen werkt het wel.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lvl 4!!

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:02
Het RAM / VRAM probleem lijkt te zijn gefixt

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik sta op de waypoint in Kyovashad, iemand die er ook naar toe kan lopen? kijken hoe ''open world'' dit is

ik ga er 5 minuten staan (koffie halen etc)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:50
Zo zit er ook in. Rogue gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:04
Ik kan me herinneren dat er bij Diablo 3 een knop was die je ingedrukt kon houden en dat je dan stil blijft staan en je spells cast, kan dat in Diablo 4 ook, en zo ja, welke knop/setting is dit?

Edit: nevermind, left shift :D

[ Voor 8% gewijzigd door So_Surreal op 12-05-2023 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
So_Surreal schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:21:
Ik kan me herinneren dat er bij Diablo 3 een knop was die je ingedrukt kon houden en dat je dan stil blijft staan en je spells cast, kan dat in Diablo 4 ook, en zo ja, welke knop/setting is dit?

Edit: nevermind, left shift :D
Shift

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De servers houden zich goed staande. echt nergens last van qua lag of rubberbanding ofzo. Was vorige beta wel anders de eerste avond. Toch iets van toen geleerd waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
got it

[ Voor 85% gewijzigd door Kol Nedra op 12-05-2023 21:28 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:41
Ben ik nu de enige die geen health orbs op kan pikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij start het spel niet eens op haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
friketje1 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:30:
Ben ik nu de enige die geen health orbs op kan pikken?
Je hebt er 4, als die vol zijn dan blijven ze liggen. (Q op PC om te gebruiken)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:17:
ik sta op de waypoint in Kyovashad, iemand die er ook naar toe kan lopen? kijken hoe ''open world'' dit is

ik ga er 5 minuten staan (koffie halen etc)
Open world is niet hetzelfde als mmo... Open world wil zeggen dat je vrij door de hele wereld kan wandelen zonder laadschermen. Heeft niks te maken met of je allemaal elkaar kunt zien als je naar dezelfde plek gaat (zou ook wat worden met duizenden tot misschien wel miljoenen spelers die starten :+)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:41
Angeloonie schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:40:
[...]

Je hebt er 4, als die vol zijn dan blijven ze liggen. (Q op PC om te gebruiken)
Dat is waar ook, ben niet helemaal scherp vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Kan nu gelukkig wel spelen maar waar de necromancer eerst een walk in the park was sneuvelen op veteran de skeletjes best wel snel. Weet niet wat ik er van moet denken want ze zijn niet als tank te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
Bijzonder, helemaal geen queues of iets (PS5). Heel af en toe wat lag tijdens spelen maar mag geen naam hebben. Speelt echt lekker, nog 3 weekjes wachten op de full release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha mooi man; na 15 minuten was het klaar voor m'n laptop... :P Het is dat ik vuurvaste handen heb... ofzo... :| ;)

Enjoy everyone! Ik zal mijzelf moeten beraden op vervolgstappen (in positieve zin)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:56
So_Surreal schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 20:53:
Er bij het op starten achterkomen dat je eerst je videokaart driver moet updaten ;(
same - en het downloaden gaat niet vooruit.
Zit nog met de nVidia driver uit de tijd van D3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:50
Moet wel alles op Low spelen helaas zo te zien. D3 draaide nog wel prima maar goed dat spel is al 10 jaar oud ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:02
Ik kom nu als lvl 7 broekie ineens bij een LVL 20 boss... alles zou toch meeschalen of niet?

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:02
Toch maar even geprobeerd maar die automatische zoom vind ik echt super irritant, kon niet snel vinden of je dit aan kan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:48
Het loopt lekker soepel allemaal. Bij events met veel tevoorschijn komende monsters heb ik wel wat lag-momentjes. Speel op de PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jron667 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 22:07:
Toch maar even geprobeerd maar die automatische zoom vind ik echt super irritant, kon niet snel vinden of je dit aan kan passen.
Automatische zoom? Wat bedoel je daarmee? Ik heb net even tot Kyovashad (sp?) gespeeld en het viel me juist in positieve zin op dat de camera niet meer inzoomt zodra je een town (non-combat area) in wandelt. Vond dat erg irritant in de open beta, ik betrapte me er steeds op te proberen uit te zoomen in towns...

Verder gewoon lekker weer een Druid gestart. Dat eerste stukje ging in ieder geval weer prima, zal morgen zien hoe het verder gaat, nu eerst maar pitten anders ben ik morgen te gaar om überhaupt te spelen :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weasel851
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21-04 20:17
Kwam out of the blue de butcher tegen in de secret archives. Schrok mij de pleuris en ben snel weggerend. Kwam hij mij even snel achterna rennen… 😵 ging nét niet dood @ lvl 10 en speel HC. Deed mij weer denken aan de butcher in diablo 1 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:48
Het lijkt me allemaal wat voller. Meer monsters en vooral veel meer variatie dan in de eerdere beta’s.

Toch blijf ik de icoontjes voor een kleine dungeon/cellar op een laptopje vinden lijken.
Pagina: 1 ... 30 ... 213 Laatste